مورد انتظارترین فیلم های آینده مارول

MCU دنیای سینمایی مارول کامیکس که با فیلم ایرون من استارت زده شد و پس از گذشت ۱۲ سال یکی از بهترین فرنچایز های کمیکی را به ما تحویل داده است. فرنچایزی که فیلم های خوب زیادی را در خود داشت و حماسه ابدیت را بیان میکرد . مارول اکنون با دنیای سینمایی خود به دستاورد های زیادی رسید  به طوری که اثرات این پیشرفت نه تنها سینما بلکه دنیای کمیک را هم تحت تاثیر خود قرار داده و اکنون مارول به محبوب ترین کمپانی در صنعت کمیک تبدیل شده است این پیشرفت تا حد زیادی مدیون پتانسیل بالای این شخصیت های این دنیا است یعنی اونجرز. خب در این مقاله میپردازیم به مورد انتظار ترین فیلم های اینده مارول:


Doctor Strange :Multiverse of Madness:

کارگردان: سم ریمی

نویسنده: مایکل والدرون

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱٫۰۱٫۰۵

این فیلم از مورد انتظار ترین فیلم های اینده است که انتظارات زیادی را به دنبال دارد زیرا علاوه بر تیم بازیگری عالی  کارگردانی را بر سر این پروژه دارد که خود با ساختن سه گانه شاهکار اسپایدرمن کارنامه خوبی در این زمینه دارد . علاوه بر اینها مارول قصد دارد در این فیلم مولتیورس خود را معرفی کند و بنابر گفته کوین فایگی این کار نیاز به زحمت زیادی دارد . مایکل والدرون نیز نویسنده این فیلم است کسی که  در سریال لوکی عالی ظاهر شد و تا الان عالی کار کرده است که به دنبال ان انتظار میرود دکتر استرنج نیز همینگونه عالی از اب دربیاید . مارول برخلاف دیگر فیلم های خود از اطلاعات این فیلم به شدت مراقبت میکند و تلاش ویژه ای برای حفظ داستان ان دارد . گفته شده که این فیلم فضایی دارک خواهد داشت و حاوی صحنه هایی با مضمون ترسناک است . تقریبا باید انتظار دیدن هرچیزی را در این فیلم داشت حتی چیز های غافلگیر کننده.


Thor Love and Thunder:

کارگردان: تایگا وایتیتی

نویسنده: تایگا وایتیتی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱٫۰۲٫۱۶

پس از ثور رگناروک نوبت به ثور عشق و صاعقه رسید . این فیلم اولین فیلم چهارم برای یک شخصیت است که ثور از ان برخوردار شده و در این زمینه پیش افتاده است . این فیلم نیز به دلیل خبر هایی که از ان به گوش میرسد انتظارات زیادی را به دنبال دارد . خبر هایی مانند حضور گور سلاخ خدایان با بازی کریستین بیل کسی که به عنوان بتمن شناخته میشد نیز در نوع خود هایپ کننده است . قرار است که جین فاستر نیز در این فیلم به با بازی ناتالی پورتمن پس از مدتی طولانی غیبت برگردد و به  ثور تبدیل شود . کانسپت ارت های منتشر شده از فیلم نیز خبر از ظاهری جذاب  برای ثور میدهد  . در ضمن طبق اخبار منتشر شده این فیلم حکم اونجرز ۵ را دارد و اکثر شخصیت های مارول در ان حضور دارند که این میتواند نشانه بزرگی نبردی باشد که قرار است در این فیلم رخ بدهد.


Eternals:

کارگردان: کلوئی ژائو

نویسنده:  متیو کی. فیرپو و رایان فیرپو

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰٫۰۸٫۱۴

این فیلم به روایت داستان اترنالز و حضور انها در MCU میپردازد و اینکه ایا تا کنون کجا بوده اند . از اخبار منتشر شده و مصاحبه های افراد حاظر در دیزنی پیداست که این فیلم برای خود انها خیلی مهم است و حتی خود کوین فایگی نیز گفته است که انتظارات زیادی از این فیلم دارد به طوری که برنده جایزه اسکار شود . به علاوه عوامل فیلم ان را یک اثر هنری و مستقل خطاب کرده اند . این فیلم نیز علاوه بر کارگردانی که برنده اسکار شده است  بازیگران بزرگی را در خود دارد مانند انجلینا جولی / کیت هرینگتون / ریچارد مدن و جما چان . شایعه شده که تانوس نیز در این فیلم حضور دارد . تریلر منتشر شده از این فیلم نیز با ۷۷ میلیون تماشا از تریلر بلک ویدو و واندا ویژن  نیز بازدید بیشتری داشته است.


Shang-Chi and the Legend of The Rings:

کارگردان: دستین دنیل کورتون

نویسنده: دیوید کالاهام

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰٫۰۶٫۱۲

این فیلم اولی فیلم اختصاصی یک شخصیت اسیایی در دنیای MCU است و با توجه به ملیت ان انتظار میرود که سران دیزنی بیش  از فیلم های دیگر از به ان بپردازند چون بیش از دیگر اثار اهمیت درامد زایی خاصی از ان میرود . این فیلم نیز غافلگیری های خو را داشت که مشخص شد ابامنیشن و وانگ نیز در این فیلم حضور خواهند داشت . ابامنیشن اخرین بار ده سال پیش در فیلم های مارول حضور یافته بود و بازگشت او در نوع خود جالب است . در این فیلم نقش اصلی بر عهده ی سیم لئو است.


Spider-man :No Way Home:

کارگردان: جان واتس

نویسنده : کریس مک کنا و اریک سامرز

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰٫۰۹٫۲۶

اسپایدرمن راهی به خانه نیست پر سرو صدا ترین فیلم این فاز که تا حالا خیلی شایعه اطراف این فیلم وجود داشته است . این فیلم  کانون بسیاری از توجهات بوده به دلیل حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد دو اسپایدرمن پیشین و به علاوه حضور افراد دیگری همچون ویلیام دفو و الفرد مولینا همراه با بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج . گفته شده که در این فیلم یکی از شخصیت های فرعی داستان کشته خواهد شد . خلاصه ای از داستان که در فضای مجازی منتشر شده است نشان میدهد که دکتر استرنج به دلیل اجرای نوعی طلسم که مهارت چندانی در ان ندارد برای کمک به پیتر باعث ورود ویلین هایی از دنیای دیگر به این دنیا میشود  . این ویلین ها چون تنها چیزی که به یاد دارند شکست خوردن و مرگ انها به دلیل پیتر است پس تمایلی به بازگشت به دنیای خود ندارند . گرین گابلین نیز ذهن پیتر را به بازی میگیرد و باعث میشود که پیتر فریب خورده و جلوی دکتر استرنج را بگیرد که این افراد را به دنیای خود بازگرداند . گرین گابلین از اسپایدرمن ۱، دکتر اختاپوس از اسپایدرمن ۲، سندمن از اسپایدرمن ۳، لیزارد از اسپایدرمن شگفت‌انگیز ۱ و الکترو از اسپایدرمن شگفت‌انگیز ۲ در این فیلم به احتمال زیاد حضور خواهند داشت.


The marvels:

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱٫۰۸٫۲۰

اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست بلکه فقط مشخص شده که قهرمانان مونثی همچون کاپیتان مارول، میس مارول و مونیکا رمبو در این فیلم حضور دارند. البته تحرکات جدید مارول برای انتخاب بازیگر نشان میدهد که انها به دنبال انتخاب بازیگر برای شخصیت بلو مارول هستند.


Ant-Man and The Wasp :Quantumania:

کارگردان: پیتون رید

نویسنده: جف لاونس

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱٫۱۱٫۲۸

این فیلم درست همانند فیلم قبلی داستانی در رابطه با دنیای کوانتوم  دارد و شناخت بیشتری از ابعاد کوانتوم را به ما نمایش میدهد . علاوه بر این در این فیلم ما شاهد حضور کانگ فاتح هستیم.


Guardian of The Galaxy 3:

کارگردان: جیمز گان

نویسنده: جیمز گان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲٫۰۲٫۱۵

این فیلم اخرین قسمت از این سری است که توسط جیمزگان کبیر کارگردانی میشود و طبق گفته او ما در این فیلم شاهد مرگ شخصیت هایی نیز هستیم . به دلیل شروع نشدن پروژه ساخت این فیلم به طور میدانی ما اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نداریم و فقط میدانیم که شاهد حضور شخصیت های کیهانی جدیدی هستیم که قبلا حضور نیافته اند.


Black Panther :Wakanda Forever:

کارگردان: رایان کوگلر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱٫۰۴٫۱۷

پس مرگ چادویک بوزمن فقید ما شاهد قسمت دوم از این سری هستیم بدون حضور بازیگر نقش اصلی یعنی بلک پنتر  . این فیلم بیشتر از قبل به واکندا و ابعاد و ویژگی های این جامعه میپردازد . به علاوه گفته شده که مارول قصدی برای ری کست کردن  چادویک بوزمن ندارد.

شاید پس از حضور تمام شخصیت های مهم نوبت به پرطرفدار ترین خانواده کمیک یعنی فنتستیک فور برسد که مارول برنامه خاصی برای این فیلم ارائه نداده و تنها تعدادی شایعه در رابطه با بازیگران این فیلم مطرح شده است که توسط خود افراد تکذیب شده است.


نویسنده: امیررضا قاسمی

250 Comments
  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کامنت اول یا دوم یا سوم
    مقاله هم عالی بود به خصوص اینکه تاریخ انتشار به فارسی هم نوشتید 😅😅
    بلک ویدیو هم تا یه چند ساعت دیگه اکران میشه.
    هیجان زده باشیم یا نه ????

    1. سهراب کاربر می‌گوید

      Mcu خز شد دیگه
      از کامیک هایی که قراره در آینده منتشر بشن خبر بزارید

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        کاربر سهراب
        ممنون بابت نظرتون ولی نظری که حاوی توهین باشه داده نشه خیلی بهتره وگر نه پیداست که چی خز شده و چی خز نشده و نیاز به اسم بردن نیست .

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      کاربر دکتر استرنج
      اینکه هیجان زده باشیم یا نه واقعا معلوم نیست . به نظرم بلک ویدو یک فیلم در حد متوسط میتونه باشه و سرگرم کننده است . ولی اگه بخواد بهتر از متوسط باشه من به شخصه انتظار ندارم .

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        به نظر خودم هم فیلم متوسطی هست

  2. MFT کاربر می‌گوید

    هورا اولین کامنت . مقاله خوبی بود . خیلی منتظرم فیلم عشق و صاعقه بیاد . ممنون

  3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    من منتظر همشون هستم ولی بیشتر از همه اترنالز ای کاش روزی dceu هم بتونه مثل mcu موفق باشه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      به این میگن ی فن بدون تعصب و خوب
      قابل توجه عزیزانی که حرف اضافی میزنن.از این یاد بگیرید.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        دتر منهتن تکرار شدنی نیست.یعنی اکثر مواقع حرف حقو میزنه.ولی بیشتر از اون خوشم میاد وقتی اشتباه کنه اگه درستشو متوجه بشه خودش میاد اعتراف میکنه{مثال قضیه ی سنتری و مارشن منهانتر}

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بردیا#
          ممنون شما لطف دارید

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        محمداودین سان
        واقعا حرف شما و دکتر منهتن درسته

      3. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        😂😂 جوری فاز گرفتی انگار داری درباره فیلمای برگمان و فینچر بحث میکنی استاددددد اینا فیلمای بلاک باستری هست به خودت فشار نیار سکته نزنی

        1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

          واقعا دوست ندارم یک کودک مارول فن رو ناراحت کنم
          من صمیمانه از شما دوست عزیز اودین سان
          رون کینگ ثور و بردیا عذر خواهی میکنم

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            روح رندال
            جناب تویی که میری در بحث با یه کاربر دیگه که نمیخوام اسمشو بیارم به من اشاره میکنی تو که الان خودت داری بدتر به بقیه توهین میکنی و مثلا ادعات میشه خیلی حالیته و پروفسوری.! بعد میدونی جالبش چیه پروفسور؟! جالبیش اینکه حرفات کلا متناقضه.
            اینکه شما از یه اثری خوشتون نیومده حالا به هر دلیلی دلیل نمیشه که اینجور اون اثر رو ببرین زیر سوال. ساختن فیلم های ابرقهرمانی به این راحتی ها هم نیست که شما فکر میکنی مثلا یه نگاه به دیسی بنداز ببین چه کرده تازه اونم با هزینه های خیلی بیشتر نسبت به مارول تا حداقل یکم حساب کار دستتون بیاد.
            الان اکثر منتقدین سینمای ابرقهرمانی MCU رو یک شاهکار میدونن (البته خود من شاهکار نمیدونمش شخصا اما خب) بماند که یحتمل تو میگی اونو چیزی حالیشون نیست و قبولشون نداری. البته خب اندازه شما که حالیشون نیست بدون شک.!! جوری میگی یه بچه که انگار کل موفقیت فیلمای MCU به خاطر چهارتا بچه بوده.
            مشکل شما اینکه همش دوست داری چیزی رو بگی که با بقیه متفاوت باشی نمیدونم دنبال توجهی دنبال چی هستی؟! اگه الان همه اند گیمو بکوبن شما میای دفاع میکنی اگه همه ازش تعریف کنن میکوبینش.

            1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              حقیقتا نخوندم ولی باشه

              1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                آره جون خودت. اشکال نداره پروفسور وقتش پره درک میکنم.

          2. فلش کاربر می‌گوید

            روح رندال
            تو این همه کودک کودک میکنی احتمالا خیلی سنت بالاست
            آخی …. یادم نبود ۱۷ سالته 😑

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              خیر.ایشون یه پونصد ششصد سالی داره لابد که اینقدر خودشو بزرگ میبینه

            2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              فلش
              واقعا فقط ۱۷ سال؟!
              من با این ادعاش فکر کردم دست کم ۸۰ سالی رو داره.!

              1. فلش کاربر می‌گوید

                اره 😑
                چند ماه پیش خودش تو سایت گفت

            3. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              خب که چی

          3. بردیا کاربر می‌گوید

            روح رندال منمعذر خواه میکنم از شما.تقصیره خوتون که نیست فکر میکنین یه تحلیل گر قهارین و میتونی هر وقت عشقت کشید هر چی دوست داشتی رو بکوبی و هرکی باهات مخالفه حتما یه بچه ی۲سالست

            1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              نه من با کسی با من مخالفت میکنه مشکل ندارم من با کسی که فرهنگ نظر شخصی و درست خوندن مطلب رو نداره و در هر کامنت شروع به مسخره کردن و استفاده از چیز هایی که بی ربط هستند ( دی سی )من با این افراد من مشکل دارم

              1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                مثال اقای قاسمی اومدند با من مخالفت کردند و نظر خودشون رو به درستی و بدون جو گرفتگی و با منطق مطرح کردند من باهاشون مشکل داشتم ؟ نه ولی با همین کاربر اودین سان چی ؟ چرا مشکل دارم

      4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        محمد اودینسان#
        ممنون

  4. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ممنون

    1. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

      قهرمان های دیزنی هرچقدر هم احمق باشن از تو باهوش ترن

  5. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

    بیشترش که فیلم های ساخته شده برای کودکان چینی
    به جز دکتر استرنج زیاد به بقیه تمایلی ندارم فیامای مارپل دیگه فرمول زده شده اگر به همین راه ادامه بده با سر میخوره زمین
    قهرمان های دیزنی چند تا احمق هستند که لباس قهرمان می‌پوشند و با ویلن ها مبارزه می‌کنند یک بلاک باستری کامل در حالی که در فیلم های کارگردان های صاحب کار مثل تیم برتون سم ریمی نولان یا حتی دل تورو به این شکل نبوده و هم‌چنین در فیلم های کلاسیک سوپرمن

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ای خدا.یعنی حتی،حتی و حتی خودت هم نمیدونی داری چی میگی
      به قرآنن این تعصبی که تو روی دیسی داری رو چنگیز لولو به خواهرش نداره
      چرا اینقدر حرف مفت میزنی
      من برم تو افق محو شم.نه ظاهرا با این چیزی تو گفتی افق خودش خودش رو محو کرد.
      فعلا شما شاهکار هایی مثل بتمن علیه سوپرمن و جوخه خودکشی و جاستیس لیگ (نسخه اصلی) رو دارید ما همین الان با سر خوردیم زمین.اصلا جنگ بی نهایت باید جلو جاستیس لیگ لنگ بندازه
      نگو این چیزا رو بهت میخندن.
      وای شاهکار واندروومن ۲ قراره فیلم ثور ۴ رو نابود کنه.
      به قرآن مرده کل مارول به صد تا دیسی با اسنایدر و بدون اسنایدر رو هم می آرزه.
      وقتی میخوای ی چیزی بگی اول رو فکر کن.خدایی نیم ساعته دارم میخندم و نیم ساعته دارم گریه میکنم از بس خندیدم.
      نه تقصیر خودت که نیست.انتخاب پارکت اشکال داره.
      ناموسا من برم بمیرم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        من اینقدر س حرف ایشون خنیدم دیگه خود جر خوردن اومد گفت:داداش بکش بیرون از ما

      2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        چی پسر جان چقدر کامنت فرستادی نخوندم
        پسر خوب که چرت و پرت این همه گفته من قبلا از زک اسنایدر انتقاد کردم این چرت و پرت ها چیه چهار تا فیلم بلاک باستری دیگه اینقدر فاز گرفتن نمیخواد برو همین الان فیلم هیچکاک ورتیگو رو ببین وضعیتت تا خدی درست میشه

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          حاج آقا میخواد فیلم ها هیچکاک رو با مارول مقایسه کنه.
          اگر نخونده بودی اینقد گاردت هجومی نمیشد.
          در کل بگم گربه دستش به شیر نمیرسه میگه ترشه

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            محمد اودین سان
            به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص گربه، من شنیده بودم گربه دستش به دنبه نمیرسید میگفت بود میده.!!
            پ.ن: گربه ها نقطه عطف خلقتن. 😹😹😹

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              حاج راجرز من خودم گربه رو دیدم داشت به شیری تو دست رفیقش بود نگاه میکرد میگفت ترشه.این ضرب المثل ها زیاد معتبر نیستن واقعیت رو بچسب
              😹😹😹😹😹😹😹😹😹

              1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                وتقعیت رو که من دیدم از شما دو کاربر از خیلی قبل تر

              2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                محمد اودین سان
                آقا بی شوخی ولی انصافا گربه شیر نمیخوره (حداقل شیر هایی که لاکتوز داره!) در حالت عادیش چون نمیتونه لاکتوز رو تجزیه کنه. 😹😹😹
                ولی عوضش عقرب و اینا رو به راحتی شکار میکنه و میخوره چون گربه ماده ای در خونش داره که سریع با بیشتر زهر ها واکنش میده و اونها رو تا حد زیادی بی اثر میکنه! حتی زهر مامبای سیاه که میتونه یک فیل بالغ رو به راحتی در عرض تقریبا هشت دقیقه بکشه ممکنه گربه تا بیش از بیست دقیقه در برابرش مقاومت کنه.!!
                یه فکت دیگه اینکه گربه میتونه با هر دستش شش برابر وزن خودش رو تحمل کنه.!
                کلا ختم کلام اینکه گربه ها رو دست کم نگیرین.

                1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                  من از اموز به بعد از گربه میترسم😹😹😹😹😹😹😹😹😹

          2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            تخخخخخخخخخخخ
            کی فیلمای هیچکاک رو با مارول مقایسه کرد ؟ تو چشات ضعیف هست فکر کنم میگم به جای این فیلمای چرت و پرت بلاک باستری بشین فیلمای هسچکاک رو نگاه کن که کمی لذت ببری از سینما چه ربطی به مقایسه هیچکاک با مارول داره
            ( پسر خوب که چرت و پرت این همه گفته من قبلا از زک اسنایدر انتقاد کردم این چرت و پرت ها چیه چهار تا فیلم بلاک باستری دیگه اینقدر فاز گرفتن نمیخواد برو همین الان فیلم هیچکاک ورتیگو رو ببین وضعیتت تا خدی درست میشه) اینم متن
            پسر ضرب المثلت هم که اشتباه نوشتی

            1. King Venom کاربر می‌گوید

              رندال
              هیچکاک و لذت از سینما ؟؟!!!😂😂😐😐😐 اونم تو این دوره
              مطمئن باش اکثر ادمای این دوره اگه بخوان یه فیلم دهه شستی ببین که به قول تو ازش لذت ببرن قطعا فیلمایی مثل سه گانه دلار و یا حتی بلاک باستری مثل استاروارز رو به فیلم های هیچکاک ترجیح میدن چون این روزا بلاک باستر ها سینما رو تو چنگشون گرفتن پس با اون دوره فرق داره
              این روزا تنها کسایی که از فیلمای هیچکاک لذت میبرن همون منتقدای خشک و خالی سینمان یا کسایی که میخوان برن آکادمی فیلمسازی یا کلا کسایی که ادعا بالغ بودن میکنن و از هرچی فیلم بلاک باستریه متنفرن!!«وقتی میگم بلاک باستر منظورم فقط مارول نیست» یعنی دورش گذشته و کار هاش الان برای اموزش تو مدارس فیلمسازی امریکا و اروپا بیشتر کاربرد دارن

        2. فلش کاربر می‌گوید

          روح رندال
          خب فیلمای ابرقهرمانی اولا باید اقتباس از کمیک باشن دوما باید از هنه سنی مخاطب جمع کنن سوما باید برای فروششون کیفیت خیلی بالایی هم داشته باشن و با این اوضاع دست کارگردان و عوامل فیلم سخته . الان به نظر تو دارک نایت چندمین فیلم برتر در اثار نولانه ؟ من میگم ۴ یا فوقش ۳ .

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            دارک نایت دووین فیلم برتر نولان هست برترینش هم اینسپشن بود تنت فیلم پارسالش هم زباله بود

            1. فلش کاربر می‌گوید

              میان ستاره ای و پرستیژ هم کشک هستن . بله بله

              1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                من نظر شخصیم رو گفتم شما ها اینقدر فرهنگ ندارید یک سوال می پرسید بعد که جواب میدید به ادم بی احترامی میکنید ؟
                اون دو فیلم فیلمای خوبی هستند اما به نظر من در حد و اندازه اینسپشن و دارک نایت نبودند میلن ستاره ای که پرده اول فیلم فیلمنامه بسیار ساده انگارانه ای داره و به عظمت فیلمنامه اینسپشن نیست پرستیژ هم شما اکثر مقالات رو ببین که پر از گاف هست ولی با این حال فیلم خوبی بود مخصوصا بازی هیو جکمن و لی باز هم از نظر روایی و نشان دادن و خلق یک جهان به دارک نایت و اینسپشن نمی رسند
                قرار نیست که من بگم یکچیزی خوب هست به معنای بد بودن سایر فیلمای نولان باشه
                شما نظر شخصی خودت رو داری برای خودت نظر شخصی من هم برای خودم
                خدانگهدار

                1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                  آقا بلانسبت عزیزان شما به کسی که اینجا لگد نزده باشی نیست.من چون نظرم مثل نظر تو نبود بچه ام.اینم چون نظرش رو گفته بی فرهنگه.ایروانی هم چون رو حرفت حرف زد بهش گفتی بیسواد.خدایی ۲ نفر نام ببر که اگر الان خواستی باهاشون صحبت کنی دوستانه قبول کنن.فقط حرف.والا منی که هیچ ادعایی از سینما ندارم بهتر از تویی که ادعات میشه منتقدای برتر دنیا هم رو دستتو نمی زنن.راستی من ۲ سال و چهار ماه و ۲۱ روزه که چشم به جهان گشودم.تو چن سالته.۲ تا فیلم قدیمی دیده فاز برش داشته که….الله اکبر.از قدیم هم گفتن نرود میخ آهنی در سنگ

                  1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                    خب

      3. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        چند سالته تو اصلا

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          از اونجایی که رو حرف شما حرف زده ۲سالشه

      4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        محمد اودینسان#
        در بحث فیلم بله حرفتون درسته مرده mcu به کل dceu می ارزه اما کلی ابدا چون هردو برتری های خودشون رو دارند

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          بله از نظر سینما از نظر کمیک مقایسه نکردم

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خب از نظر سینما بله mcu بهتره

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      اره ام سی یو بده بعد دی سی ای یو بده

    3. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      کاربر روح رندال
      اینکه مارول با این فرمول با سر میخوره زمین به نظرم درست نیست چون با سر خوردن به زمین برای کسی هست که تازه راه رفتن رو یاد گرفته نه مارول که ۱۲ سال تجربه داره . به علاوه تمام فیلم های مارول از یک جریان خاص پیروی میکنند که نمیشه اسمش رو فرمول زدگی گذاشت چون فرمول زدگی کلا یک داستان متفاوته و این جریانه که باعث میشه فیلمای مارول پیوسته به نظر برسن . نظر شخصی من اینه که مارول متوجه شده زیادی به این جریان پرداخته و باعث شده که یک سری اتفاقات متناوب رخ بده برا همین سعی میکنه که ازش فاصله بگیره درست مثل کاری که در لوکی کرد یا حتی واندا ویژن . نکته دیگه ای که باعث میشه فیلم از این جریان فاصله بگیره حضور کارگردان صاحب سبک هستش که خودش برای خودش مستقل باشه درست مانند افرادی که گفتید و برا همین مارول برای دکتر استرنج سم ریمی رو سر پروژه قرار داده . از فیلمای اینده مارول خود من به نظرم دکتر استرنج و نگهبانان کهکشان ۳ یا حتی ثور میتونه متفاوت باشه چون میشه فهمید که تفاوت زیادی با قسمت قبلی سری خودشون دارند . البته شاید بلک ویدو در این امر ناتوان باشه یا حتی اسپایدرمن ۳ .

      1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        نه دیگه من قبول ندارم که میگید فرمول زده نشده فیلم های مارول همینطوری هست که ویلن یا دنبال قدرت هست یا اینکه واقعا نقشش بد مثل نازی ها شخصیت بد هستند چون باید بد باشند یا ایگو که برای قدرت می خواد تمام هستی رو در دست خودش بگیره بودن یا در تمامی نبرد تعادلی بین شکست و پیروزی وجود نداره چیزی که هم توی اینفینیتی وار دیدیم و هم دارک نایت که جزو برترین فیلم نای کمیک بوکی میکنتشون و سیر خیلی خیلی کلیشه ای داستان زمانی که قهرمان در نا امید کنند ترین لحظست تا ناگهان اتفاقی می افته امیدش برمیگردد و میزنه دهن اون شخصیت بد رو سرویس می‌کنه این در تقریبا کل فیلم های مارول هست به هر حال نظر شما قابل احترام هست و دیگر دوستان باید از شما یاد بگیرن که اینطور جواب بدن نه اینکه دی سی اصلا بده و …

        1. King Venom کاربر می‌گوید

          رندال
          هدف ایگو تو نگهبانان کهکشان ۲ قدرت نبود حداقل نه اون طور که تو میگی درواقع هدفش سلستیال وار ترین هدف ممکنه برای یه ویلن بود
          تو کمیک ها سلستیال ها به هر تمدنی که میرسن اگه بنظرشون اون تمدن و گونه های توش نتونسته باشن تکامل پیدا کنن و از نظر سلستیال ها ارزش زندگی نداشته باشن رو نابود میکنن خب تو فیلم هیچ حیات و تمدنی تو کهکشان نتونسته نظر ایگو رو جلب کنه پس به این نتیجه میرسه که همشون باید نابود بشن خب شاید کمی سطحی بنظر برسه ولی دقیقا همون هدفیه که از یه سلستیال خبیث انتظار داریم پس نمیشه خیلی بهش ایراد گرفت

          1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

            نوع به تصویر کشیدن چه طور بود ؟
            خیلی مهمه که درست نشون بدن ولی نه رابطه پدر و پسری خوبی میبینیم نه بسط کامل شخصیت و هدف ایگو
            جوکر یکی از برترین ویلن های کمیک هست ولی آیا بسط دادن جوکر گرنت موریسون در حد تام کینگ هست ؟
            خیر

            1. King Venom کاربر می‌گوید

              رندال
              خب اولش راجب هدفش حرف زدم نه شخصیت پردازی ولی هر شخصیت باید در حد خودش اقتباس بشه حالا چه بهتر چه ضعیف تر کما اینکه خود ایگو تو کمیک ها شخصیت پردازی آنچنانی نداره چه برسه به سلستیال ها که اکثرشون اصلا شخصیت ندارن
              حالا اینکه جیمز گان تونسته از ایگو یه ویلن ترسناک با قدرتای کیهانی عظیم به تصویر بکشه خب بنظرم تا حدی موفق بوده ولی دررابطه با ارتباط پدر پسری حتی منم اعتراف میکنم که به طرز عجیبی این رابطه احمقانه بود و بیشتر برای خنده ساخته شده بود
              من میگم اون در حد خودش یه ویلن با اهدافی مشخص بود که البته میتونست خیلی بهتر عمل کنه ولی خب اون هیچوقت درحد یکی مث گالاکتوس که علاوه بر قدرتای کیهانی شخصیت پردازی چند لایه داشته باشه نبوده و کسیم انتظار نداشت که باشه ولی درحد یه ویلن نگهبانان کهکشان خوب بود

              1. King Venom کاربر می‌گوید

                ولی ا بعضی از ویلن ها یا شخصیت ها میشه انتظار بالا داشت مثلا برای ثور ۴ من خودم انتظار دارم که تایگا وایتیتی همون فرمول جوجو رابیت رو رو ثور هم پیاده کنه با توجه به صحبت ها ادعاهایی که تو مصاحبه هاش داشته
                باید شخصیت ها رو درحد خودشون ارزیابی کرد نه بیشتر وگرنه طبیعیه که نا امید بشی

    4. Mhd.k کاربر می‌گوید

      نه اینکه دیسی داره با اون فیلم هاش و شاهکار زک به ملکوت اعلی پرواز میکنه😂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        مگه نمیکنه؟؟؟؟

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          حاجی جدی جدی میام میبرمتا😐
          کاری نکن زنبور پرنده به سر حیات پشتی دکل نفتی صدات کنم😂

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            منحرف

            1. Mhd.k کاربر می‌گوید

              😐

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                دختری یا پسر؟؟؟

                1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                  بردیا
                  آقا زیاد وارد حاشیه نشین دیگه.

                2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                  برادر من آخه کدوم دختر میاد اینقد بحث کمیکی و سینمایی کنه

          2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            ناموسا رمز گشایی این جمله سخت ولی ممکن بود.

    5. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      روح رندال
      هههههههههههههههه ههههههههههههههه
      چندتا احمق که لباس قهرمان میپوشند و با ویلین ها مبارزه میکنن؟!؟!؟!؟ عجب. زیبایی اثار به پیچیدگی و فلسفی بودنش نیست جناب. به درجه سنی فیلم های MCU هم توجه کنین با این درجه نمیشه چندان از این حد هم فراتر رفت.
      شما میگی همه شرور های مارول دنبال قدرتن آیا تانوس هم دنبال قدرت بود؟!؟! آیا آلتران دنبال قدرت بود؟!؟! رونان دنبال قدرت بود مثلا؟! یا انتقام؟! حتی لوکی هم صرفا دنبال قدرت نبود. در مورد ایگو خب ببینین شخصیت هایی در حد قدرت دورمامو و ایگو و یا حتی هلا واقعا واقعا چه کار دیگه ای جز قدرت دارن؟! دنبال معشوقشون بگردن؟!؟! ( هرچند ایگو این کار رو کرد!! 😅😅😅) یا بیان مشکل آلودگی زیست محیطی رو حل کنن؟! اینجور شخصیت ها اصولا دنبال قدرتن در همه مدیا ها تقریبا همیشه همین بوده. کلا کاراکترهایی که زیادی قدرت دارن معمولا همین جوری هستن. بعدشم جوری میگی دنبال قدرتن که انگار چیز خیلی عجیبیه بیشتر جنگ های بزرگ تاریخ بیشتر کشتار های بزرگ بر سر همین قدرت بوده که شما اینجا اونو بچه بازی دونستین.
      در کل آره صد درصد ایرادهایی بهش وارده اما در این حدیم که میگین نیست و همه چیز رو باید بر حسب شرایط خودش سنجید.

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        موافقم

      2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        خب درجه سنیش هر چقدر باشه چه ربطی داره به طور ملی منظورم همه ام سی یو نبود اکثرش بود
        من چی کار کنم که دنبال قدرتن شخصیت تک بعدی هست تقصیر من که نیست ما در مورد فیلم تاریخی صحبت نمیکنیم درباره فیلم ابر قهرمانی صحبت میکنیم

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          روح رندال
          چه ربطی داره؟!؟!؟ نه واقعا میپرسی چه ربطی داره؟!؟!؟! یعنی فیلمی با درجه سنی مثلا ۱۲ با یک فیلم درجه سنی ۱۸ فرقی نداره؟!؟! بعد اومدی نقد هم میکنی با این سوادت جالبه عجب روزگاری شده.
          فیلم تاریخی؟!؟! ههههههههههههههه هههههههههههههه من گفتم اینکه یک نفر دنبال قدرت باشه چیز عجیبی نیست در تاریخ نمونش زیاد بوده الانم هست و خواهد بود ربطش به فیلم تاریخی رو نمیفهمم.!! و اینکه شخصیت هایی در حد دورمومامو ، ایگو و هلا اصولا دنبال قدرتن نه چیزای دیگه. اتفاقا تک بعدیم نیست دید توست که تک بعدیه.
          تو چکار کنی؟!؟!؟ چمچاره کن. یه نگاه به این جوابات بنداز ببین
          انصافا خودت میفهمی چی میگی؟!؟!

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            فیلمنامه خوب ربطی به درجه سنی نداره من که از سواد شما متحیر موندم مگه فیلمای کلاسیک سوپرمن درجه سنیش مثبت ۱۸ سال بود ؟ نه خیر درجه ستیش مثلت ۱۸ سال نبود ولی هنوز که هنوزه جزو برترین فیلمای کمیک بوکی لقب میکیره درجه سنی ربطی به فیلمنامه نداره الان تقریبا تمام فیلمای ابر قهرمانی یک خط داستانی رو طی می‌کنند ربطی به درجه سنی نداره جناپ
            مگه من گفتم بک نفر دنبال قدرت باشه چیز عجیبی هست من میگم یک چیز کلیشه ای و تکراری هست
            اتفاقا تک بعدی هستند اره دورمامو در کمیک های جک کربی تک بعدی نیست هلا هم در کمیک های کلاسیک ثور تک بعدی نیست چون فقط روی مسئله قدرتشون تمرکز نمی شد و کلی جذابیت داشتند و نوع حلق و نشان دادنشون هم برای اون موقع جالب بود ولی الان در فیلمای مارول این شخصیت ها عمق زیادی ندارند ( شرور های مثل کیلمانگر لوکی و تانوس شرور های خوبی بودند ) شما کمیک های جک کربی دکتر استرنج رو مقایسه کن با فیلم
            کدوم دورمامو جذاب تر هست ؟ شما از کدوم یکی خسته میشی ؟ نوع به تصویر کشیدنش چطور هست ؟ دورماموی فیلم دکتر استرنج چند دقیقه کلا تو فیلم بود و در همون دقایق چه تاثیر گذاری داشت ؟ می شد خیلی قشنگ تر ایگو رو به تصویر کشید مثلا نمیشد درباره هدفش توضیح داد ؟ یا رابطش تعاملش با پسرش ؟ همین قضیه در مورد هلا نمی شد تعاملش با اودین رو نشون بدن ؟
            دید من هست که تک بعدیه باشه از همون هههههههههه نباید جوابتون رو میدادم

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              روح رندال
              اولا منم گفتم یه سری مشکلاتی داره ولی فیلم نسبت به کمیک همیشه محدودیت هایی داره. اگه ایگو در سه تا فیلم بود مثلا فرصت میشد به این چیزایی که میگین پرداخته بشه همین طور هلا و دورمامو ولی خب مثلا دورمامو به قول خودتون حضورش محدود میشد به چند دقیقه و علی القاعده در این چند دقیقه نمیشه به همه این زوایا پرداخته بشه.
              اما بازم تاکید میکنم شخصیت های با قدرت زیاد معمولا به سمت تک بودی بودن میل دارن مثلا مارول اومد شخصیت ثور رو یکم فان کرد یکمم قدرتش رو کم کرد تا از حالت تک بعدی حداقل تا حدی خارج بشه و انصافا در این مورد موفق هم بود. در مورد هالک به خاطر یه سری مشکلاتی نتونست اونجور که باید و شاید شخصیتش رو تکامل بده. البته هیچ کدوم از فیلم های ثور به هیچ وج از پتانسیل های بالاش استفاده نشد که بخشیش به فیلمنامه نویس برمیگرده و بخشیش به کارگردانا و بخشیش هم طبعا به سیاست های MCU. وگرنه بازیگراش اکثرا بازیگران توانایی بودن. فیلمای کپ که فکر کنم واقعا خوب بود هم اکشن خوبی داشت هم شخصیت پردازی خوبی کلا همه چیزش خوب بود حالا بهتر بگین که بله همیشه جا برا بهتر شدن هست ولی خوب بود واقعا. از آیرون من هم یکش که عالی بود فقط یکم شخصیت شرورش تو ذوق میزد (یکم) دومین و سومیش هم خوب بودن. کلا حالا نمیخوام یک یک ۲۲ تا فیلم MCU رو برسی کنم ولی تقریبا همش خوب بود یه فیلمی مثل محافظین کهکشان هم کلا باید فان باشه اگه نباشه نمیشه یعنی شاکله اصلی داستانش روون پیش نمیره.
              سوپرمن جز برترین فیلم های تاریخ؟!؟! به گفته کی؟!؟! تا جایی که من دیدم اکثر فیلمای MCU جز برترین فیلم های ابرقهرمانی بودن از دید اکثر منتقدین و سایت های معتبر. اینکه بگی این خوبه و اون بده دیگه بیشتر به سلیقه شخصی بر میگرده من خودم هرگز مدافع MCU یا یه MCU فن نبودم و بازم تاکید دارم که انتقادهای جدی بهش وارده اما شمام در نقدش یکم تند روی کردی البته دید خودتون رو گفتین ولی اونو بسطش دادین به بیشتر مخاطبین.

    6. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      روح
      پس بشین تا بخوره زمین. 😉

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        تو خیالات رندال جان خورده

      2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        وای لعنتی عجب جواب دندان شکنی دادید من برم یک سر دندان پزشکی اوضاع بدی دارم

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          روح رندال
          پیشنهاد من روانپزشکی به جای دندان پژشکی فکر کنم اونا بیشتر میتونن بهت کمک کنن.

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            با این جواب حالا در کنار روانپزشکی میتونی دندون پزشکی هم بری.😉

            1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              باشه نمی زنم تو ذوقت نمی خوام کودک مارول فن رو ناراحت کنم

              1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                کسی که جواب داره میگه و این رو هم همه میدونن مخصوصا درباره تو.پس وقتی چیزی نداری بگی حرف نزن.هیچ سخت نیست به قرآن

                1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                  کی گفته جواب ندارم ؟ جواب دارم ولی هم برای اینجا مناسب نیست هم حوصله ادامه ندادن و شنیدن مزخرفاتت رو ندارم

  6. 😂بی نام با نام😂 کاربر می‌گوید

    خسته نباشید خوب بود

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      بی نام با نام
      مردم جدیدا عجب اسمایی میگذارن منو باش که فکر میکردم آزوگ حرمت شکن خودم مسخره بود.!

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        راستش من همون استیو راجرزو بیشتر دوست داشتم.نمیدونم چرا هر وقت ازوگ حرمت شکن رو میشنوم یاد وارکرفت می افتم

      2. 😂بی نام با نام😂 کاربر می‌گوید

        بابا من سید بهامین هاشمی هستم 😂😂😂😂

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          عجب. باید حدس میزدم.

  7. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    رندال
    حتما dceu خوبه آره؟

    1. ساسان کاربر می‌گوید

      چه ربطی به dceu داره
      Mcu واقعا دیگه مثل قبل جذاب نیست و بیشتر برای کسب درامد و واسه کسایی مثل چینیا دارن میسازنش
      بهتر بود بعد اندگیم تمومش میکردن

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب دوست عزیز شما که میگین ام سی یو بده خب دی سی ای یو خوبه؟؟؟اگه ام سی یو بده واقعا من مفهوم خوب رو نمیدونم چیه

      2. s.w.b کاربر می‌گوید

        اره . چرا چون هالک رو ضعیف کردن .

        1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

          😂😂😂😂😂 اره چون هالک رو ضعیف کردند بده این چیزا رو به کسی نگید بهتون میخندن مشکل مارول یکسان شدن روایت های داستانش هست مشکل فیلمنامه ها هست بعد جناب میاد برای من میگه چون هالک رو ضعیف کردند ام سی یو بده ام سی یو ۳۰ تا شخصیت داره و در شخصیت های اصلی دکتر استرنج و ایرون من و کپ و استار لرد خوب عمل کرده ثور رو بد عمل نکرده ولی باز جا برای خوب بودن زیاد داشت فقط سه تا مونده اونم مرد عنکبوتی و هالک و هاکای هستند مرد عنکبوتی رو که انشالله سم ریمی نجاتش میده هالک هم نسبت به کپ و ایرون من ارزش کمتری داره در کل تاریخ مارول و درست نیست بگیم چون هالک رو ضعیف کردند پس باید خوب بودن دو شخصیت اصلیشون یعنی ایرون من و کپ رو نادیده بگیرم شما اگر هالک فنی برو خدات رو شکر کن بازیگر به این خوبی داره و کلی داستان برای روایت داره نه مثل مرد عنکبوتی که کلی پتانسیلش رفت از نگاه شما ها هالک فقط قدرت داره هیچ شخصیت پردازی نداره
          بیچاره هالک که همچین فن هایی داره که فقط به خاطر قدرت طرفدارش هستند
          انگار بازی هست که هرکس قدرت داشته باشد بهتره منو یاد یک کاربری میندازه که میگفت چون ثور ضعیف شده اند گیم بده

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            الان به همه هالک فن ها بر نخوره من منظورم یک تعداد بود

          2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            اگه منظورتون از اون یه کاربر فرضی منم، خب من نگفتم اند گیم بده چون ثور ضعیف شده من گفتم شخصیت پردازیش نابود شده.

            1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              نه کاربر زیاد بود میگفت به این خاطر اند گیم بد هست

          3. MFT کاربر می‌گوید

            اند گیم مشکل زیاد داشت برادر برای همین فیلم بدی بود .

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              خب نظر شما قطعا بهتر و برتر از نظر معتبر ترین منتقدر های جهان هست.
              ثور رو هم با اون حالت شکست خورده اش موافق بودم تو اند گیم.
              اگر حالش مثل جنگ بینهایت بود قابل باور نبود.نگاه تک بعدی باعث این افکار میشه

              1. Rasel کاربر می‌گوید

                یک سری منتقدا که میگن اینجوری فیلما مثل ویروس چسبیدن به سینمای هالیوود و ولکنشم نیستن

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  یکسری منتقدا هم میگن این جور فیلما شاهکارن.ضمن اینکه میدونیم فیلمای کی مثل ویروسن.برای راه نمایی اول اسمش ز داره

                  1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                    فیلم های بلاک باستری داره هالیوود رو الوده میکنه قبلا مثلا میشستی فیلم های راک و جیسون رو نگاه میکردی برای اکسن هر از گاهی حالم میکردی الان همه فیلم ها شده مثل اینا و دیگه فیلم های شاهکار سابق کمتر و کمتر میشه گرچه که پارسال فیلم فینچر شاهکار بود

                2. King Venom کاربر می‌گوید

                  این جور منتقدایی که میگی اصلا برای نقد این فیلما مناسب نیستن چون با این دیدگاهشون حتی به فیلمایی مثل جان ویک یا ماتریکس و مد مکس هم نمره پایین میدن
                  منتقدا باید در سطح یه بلاک باستر فییلما رو نقد کنن ولی یه سری هم که فقط با وجود این فیلما مشکل دارن نه فیلمنامه نه داستان و نه چیز دیگه ای فقط با خود فیلم مشکل دارن
                  من اینجور ادما رو تو سایتایی مثل imdb زیاد میبینم

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                نکات بد داشت نکات خوبم داشت

              3. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

                برترین منتقد جهان کی بوده ؟
                نگاه اک بعدی ؟ کلا یک کلمه یاد گرفتی به کار میبرید ثور کل خانوادش مردند و اون حتی نتوانست جلوی نرگ دوستانش رو بگیره اونم وقتی در یک قدمی پیروزی بود شنا اگر جاش بودی افسرده نمیشدی ؟ برترین منتقد های جهان فیلمای بلاک باستری دیزنی رو نگاه نمیکنند این یک
                دو ثور به دلیل افسردگی اینقدر نا توتن بود که اصلا تک بعدی نیست
                نظرات کارشناسانه شما خیلی زیاد شده

      3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        برادر برای این غیر جزابه چون شما در دوران نوستالژی سم ریمی با موندید

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      کاربر رون کینگ ثور
      این طرز صحبت کردن به نظرم مناسب نیست . به نظر همدیگه احترام بزاریم بهتره چه فکر میکنیم نظر درسته چه غلط هیچ فرقی نداره و مهم درست حرف زدنه .

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        امیررضا قاسمی
        اون موقع که یک شخص خاص میگفت هالک فنا کودک دلقکن و هزار چیز دیگه شما کجا بودی؟

        1. Knight کاربر می‌گوید

          خب وقتی کودک عقل نیستی چرا با هزار جور ایمیل کامنت میدی 😁😁

          1. بدسی ام کاربر می‌گوید

            باشه تو اصن فک کن من با هزار جور ایمیل کامنت میدم😂
            شمام ک کلن وقتی حرفی واسه گفتن نداری رو یه چیز خاص زوم میکنی
            یه مدت که از هر پنجتا حرفت چهارتاش فشار و حرص بود الانم زده تو کار ایمیل فیک
            اره اقا حرفت سنده واسم
            واسه همه سنده اصلا

    3. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      نمی دونن شما و اقای اودین سان چی چرت و پرت میگید من از مارول و دی سی انتقاد کردم نظر خودم رو گفتم خوبه که شما دو تا کاربر نه فیلم های کلاسیک رو دیدید نه همین فیلم های قرن جدید رو کلا ته سوادتون از سینما و فیلم دیدنتون بلاک باستر های مارپل و دی سی هست این حرف ها رو جلوی یک سینما دیده تر از من نزنید که ….
      فکر کن چند سال پیش باید فن های نولان رو جمع می کردیم که نگن نولان برترین کارگردان جهان الان باید فن های بلاک باستری های مارول و دی سی رو جمع کنیم 😂😂 چند سال دیگه هم فن های استاد ایرج ملکی

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        شما اصلا استاد هیچکاک هستید که روحشون بعد از مرگ در شما زنده شده.
        من بروم و بخواطر اینکه اشتباه میکردم دو لیوان شربت بخورم برم با جغجغه ای که داییم برام تازه خریده بازی کنم.
        استاد سینما دیده شما در زمینه کمیک وارد نشدید و فقط نگاه تک بعدی سینمایی دارید اون هم اگر فرض رو بر این بزاریم که واقعا یسنما دیده باشید نه اسم هیچکاک رو تو تلوزیون شنیده باشید

        1. Rasel کاربر می‌گوید

          اقا راست میگه دیگه
          فیلمای مارول یه بخش زیادیش بخاطر پول دراووردنشه
          اونقدم که میگید خوب نیستن

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اهان.اونوقت یک سوالی دارم.شما همونی نبودی میگفتی دی سی ای یو از ام سی یو بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟

            1. Rasel کاربر می‌گوید

              من میگفتم دیسی بهتر از ماروله
              راجب سینما حرفی نزدم

              1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                دیدید اینم دیگه فهمید نباید تو سینما دیسی و مارول رو مقایسه کنید.
                هنوز بعضیا در مقابل درک کردن این موضوع مقاومت میکنند

        2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

          اره دیگه پسر جان باید یک تیکه ای بندازی که نگن جواب نداری
          من ادعا ندارم که خیلی ادم روشن فکر و فیلم دیده و این ویزا هستم ولی حداقل چهار تا ویز از سینما میفهمم تو که کلا معلوم هست که کل فیلم تایی که دیدی بلاک باستری بوده
          من اسم هیچکاک رو نشنیدم اوکی شما شنیدی دسگه نه ؟ میشه در مورد فیلم ورتیگوش صحبت کنیم ؟ چون فیلمموذد علاقم هست

  8. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    درباره مورد انتظار ترین انیمیشن های دیسی هم بذارید ممنون چون واقعا انیمیشن هاش خوبند

  9. حمید کاربر می‌گوید

    فقط هالک چون عشقه

    1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      خب که چی
      فقط بتمن چون عشقه

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        نایت
        داری از حدت میگذری و تهمت میزنی
        ادمین شما بیا و قضاوت کن و بگو ایا اون کاربر حمید و پویان برای من هستن یا نه
        نه وجدانن بیا و بگو
        حقیقتن نمیدونم چی بگم به اینجور ادم ها

        1. بدسی ام کاربر می‌گوید

          ادمین جان بیا و بگو دیگه
          بیا بگو لطفا تا دهن اینا بسته بشه

  10. حامد کاربر می‌گوید

    باید یک فیلم اختصاصی برای هالک هم بسازند به خدا

    1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      یک فیلم ؟ سه گانه

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        روح رندال
        حالا یکیشو بسازن بعدن به سه گانش فکر میکنیم 😂
        هرچند خود مارک رافلو گفته بود ازش فیلم اختصاصی ساخته نمیشه

        1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

          بستگی به یونیورسال داره وگزنه با کمیک های پیتر دیوید پتانسیل زیادی داره

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      ساختند بیش از یکی هم ساختند.

  11. پویان کاربر می‌گوید

    منم با نظر حمید موافقم فقط هالک

    1. هاش کاربر می‌گوید

      داداش قشنگ معلومه میخوای بیای با اینکار فنای هالکو خراب کنی
      خیلی کارت ضایه بود حداقل اسمتو عوض نمیکردی 😂😐

    2. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      جالبه آواتار شما چقدر شبیه کاربر حمید هست
      😂🤦🤦🤦😂😂😂😂😂😂🤦😂😂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نکته ی جالبی بود

    3. knight کاربر می‌گوید

      پویان
      چه جالب دوباره اشتباه کردی مگه نه ؟ هالک فن عزیز خدایی قبلا هم بهت گفتم روی خودت فشار نیار . این همه ایمیل استفاده میکنی معلومه که تهش گیج میشی عزیز من .

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        نایت
        من حس میکنم این کار یکی از شماها باشه که بخواید هالک فنارو خراب کنید چون خیلی ضایه بود حرکت مشخص بود یکی میخواست هالک فنارو خراب کنه
        این چیزایی که از شماها دیدم من واقعا بعید نیست ازتون
        خلاصه که این رسمش نیست دوستان

        1. Knight کاربر می‌گوید

          بدسی ام
          اولا خیلی تعجب کردم گفتم الان به دوازده سیزده ایمیل جدید حمله میکنید به من و بقیه .
          دوما داداش به تو گفتم از چند تا ایمیل استفاده میکنی اشتباه میکنی که هم توی مقاله قبلی و هم این مقاله اشتباه کردی . خدایی من نمیدونم این مولتی بازیا چیه بقیه هم میدونن کلا سه هالک فن بیشتر توی سایت نیست و لازم نیست که با چندتا ایمیل وارد بشی که دو تا از هالک فنا کاربر مهدی و باب هست که ادم محترمی هستن و از این کارا نمیکنن ولی کسی که این کارا رو میکنه خودش معلومه و هر دقیقه از خودش تعریف میکنه و هزار جور کاربری مختلف سعی دارعه بگه چه ادم خوبیه و چقد اطلاعات بالایی داره در حالی که حتی شخصیت های ساده کمیک رو هم نمیشناسه .
          یه توصیه دارم برات از این به بعد با دقت بیشتری کامنت بده تا زیاد اشتباه نکنی .

          1. بدسی ام کاربر می‌گوید

            مثل اینکه یک کاربر بشدت شمارو سوزونده
            هرچند بعد اون بلایی که سرت آورد غیر از این انتظار نمیرفت
            یه چیزیم بگم سوژه یکی از کانالایه کامیک بوکی شده بودی اون موقع حیف نمیشه لینجا لینکش رو فرستاد 🥺

            1. knight کاربر می‌گوید

              اولش فکر کردم داری جواب کس دیگه ای رو میدی چون واقعا داداش چی میگی ؟ کانال کمیکی ؟ سوژه ؟ شما کی منو سوژه کردی ؟ من کانال کمیکی ندارم ولی چند تا کانال دارم که مربوط میشه به فیلم که مطالبی رو هم درباره فیلم های کمیکی قرار میده . خدایی چند تا ایمیل استفاده میکنی ولی دیگه جاده خاکی نرو . یه چیز دیگه من تا جایی که میدونم با کسی بحثم نشده که بخواد بلایی سرم بیاد پس به خدا جاده خاکی نرو . نگاه روشش ساده است فقط از یک ایمیل استفاده کن نمیخواد هزار جور ایمیل برا خودت بیاری و با اسم های مختلف از خودت تعریف کنی مگه کمبود توجه داری ؟
              یه چیزدیگه بقیه کودن نیستند و همه میدونند پس به خدا ابرو خودت رو بیشتر از این نبر . اولش که گفتی کار مخالفان هالک بوده الانم میگی من سوژه شدم . نمیدونم شاید خیلی ببخشید ولی مگه خواب دیدی ؟
              نمیخواد سر یک شخصیت خیالی خودت رو بکشی .

              1. knight کاربر می‌گوید

                حتما یه چند وقت دیگه بعد از من به کاربر ایروانی و روح رندال هم حمله میکنی میگی . سوژه شدید و برا همین این حرفا رو میزنید . فقط یه چیز میگم کمتر …

            2. Rasel کاربر می‌گوید

              شت حاجی توهم عضو کاناله هستی 😂😂؟
              تو قسمت کامنتاش اگه اوکی بودی یه پیام بده ببینمت
              بگو فقط من همون بدسی ام ایرونی سنترم 😂✌️

              1. knight کاربر می‌گوید

                مگه ادم از خودش ادرس کانال میپرسه ؟ یا علی دیگه چه چیز هایی قراره ببینیم .
                حالا کاری ندارم به خودت کامنت میدی فقط این کانال که میگی اگه درباره فیلمه یا حتی بحث کمیک بگو منم عضو بشم . فکر نکنم اسم کانال مشکلی داشته باشه .

              2. بدسی ام کاربر می‌گوید

                ضایست خداوکیلی زیر کامنت بگم من بدسی ام ایرونی سنترم 😂😐

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      خیلی باحالی پویان.
      بعد که میگم اینا اکثرا مولتین شصت نفر حمله ور میشن بفرما این یه نمونش.

  12. King Venom کاربر می‌گوید

    رندال
    نمیدونم چرا هروقت کامنت هاتو میخونم صدای ریک سانچز میاد تو ذهنم وقعا 😂😂😂
    یعنی دقیقا عین این بشر که وانمود میکنه هیچی به کفششم نیست 😂😐😐😐

    1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      از عواقب دیدن ریک و مورتی

    2. ام ار مستر ( دوست دار جوک 😍 ) کاربر می‌گوید

      کاربر جوک عزیز منم کامنت های شما رو میخونم صدای گالوم میاد تو ذهنم 😍❤️

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        مستر
        چیه مشکلی داری بامن؟؟ دلت جوک میخواد؟ باشه
        کامنت های تو هم برام صدای خره تو شرک رو میده 😂😂😂
        گاهیم صدای جین گری عزیزم 😂💕💕😂
        👋👋 بای بای

        1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

          اي الهي قربونت برم من جيگر ، نفس شما فقط جوك بگو 😍
          اي خر شرك شم كه اون اژدها اخر شرك ام تو باشي ناناز❤️😍🌹
          اي گلبتو بوقولم عشقم 😍 نبينم به كسي جز من ريپلاي بزني ها 🙂 رابطمون پايدار سرت سلامت عشقوليم 😍

          1. King Venom کاربر می‌گوید

            راسما یکی خودشو گی معرفی کرد 😂😂

            1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

              یکی تو رو ببینه مگه میشه گی نشه جیگر 😍😋

              1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                😐😐😐😐😐😐
                من لفت میدهم

                1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                  نمیدونم چرا با این کامنت موافقم

              2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾

                الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۲﴾ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ ﴿۳﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿۴﴾ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿۵﴾ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ ﴿۶﴾ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ ﴿۷﴾
                ادمین بی زحمت این کامنت ها رو به سوره حمد تغییر بره

                1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                  عجیب هست اما با کامنتت بسیار موافقم

              3. King Venom کاربر می‌گوید

                دوباره گفت 😂😂😂

              4. Mhd.k کاربر می‌گوید

                یا موسی بن بابا صفر🙄😐😑😐😐

            2. ام ار مستر کاربر می‌گوید

              البته میخوام این حرفارو فعلا تموم کنم چون ادامه بدم اف بی ای به جرم کودک ازاری میاد دستگیرم میکنه 😕

              1. King Venom کاربر می‌گوید

                بفرما اعتراف کرد بچه بازم هست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

                  از تعاداد زیادی استیکر خنده ایی که ارسال کردی حجم زیادی فشار تونستم ببینم خودم ناراحت شدم از خودم 🙁

                  1. King Venom کاربر می‌گوید

                    اونهمه شکلک قلب که گذاشتی مواظب باش یه وقت سکته نکنی البته اگه تا الان نکرده باشی

                    1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

                      نه داش زندم مرسی که به فکری

                2. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                  فقط شرک

          2. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

            دنیا داره به کدام سمت می رود

          3. King Venom کاربر می‌گوید

            اره واقعا من حداقل انتظار داشتم تو این سایت خبری از این چیزا نباشه ولی خب… این چیزا کل جامعه رو الوده کرده کاریشم نمیشه کرد 😐😐😐😐😐😐

            1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

              شرمندتم اگه با شوخی هام باعث اذار یه کودک مثل شما شدم نمیدونم برداشتت از این پیام چیه ولی کاملا جدی هستم

              1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

                البته ازار منظورم بود میدونم الان همینو برا بهونه میکنی برا همینه تصحیح شدش روگفتم ریپلای بزنم

            2. ام ار مستر کاربر می‌گوید

              و یه چیز دیگر گوگولی مگولی شما با این سن مگه معنی کلمه جامعه و الوده هم میدونی ؟ خیلی بزرگونه حرف میزنی بچه ایی به سن شما نباید انقدر بزرگتر سنش حرف بزنه بچهایی که بزرگتر سنشون هستن به مشکل های روانی و خود درگیری میرسن اکثرا گفتم که بدونی .

              1. King Venom کاربر می‌گوید

                بچه اون کسیه که اول شروع کرده
                خب کاملا مشخصه کی داره ادای بالغ بودن رو درمیاره و مطمئن باش خیلی بیشتر از تو راجب این چیزا میدونم من دقیقا میدنم داری چی فک میکنی ولی حتی اگه فوقش ۱۷ سالتم باشه میفهمی که اولش خودت شروع کردی نه من من طرف صحبتم با رندال بود نه تو رندال اگه حرف منو توهین حساب میکرد خودش جواب میداد تو این وسط چی میگی؟ اینکه یکی مث تو بیاد همینجوری وسط مسخره بازی دربیاره بچه بازیه و حرف تو قطعا یه توهین بود
                برای من تو فقط یه مزاحم بیشتر نیستی همین
                منم از خدامه که این بحث مسخره تموم بشه ولی خب وقتی کسی که شروع کرده نمیخواد تمومش کنه تقصیر من چیه؟؟ اگه بیای مث ادم بگی بحث تمومه منم میگم تمومه
                خود دانی

                1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

                  میدونی یه ضرب المثل بزرگ تو تلگرام هست که میگه
                  *نخوندم
                  چرا فکر کردی این همه متن میخونم ۲ خط اول رو خوندم ولی میدونی قضیه چیه حق باهاته من اصلا بیشتر ۱۷ سالم نیست اداش هم در نمیارم البته شرط میبیندم توهم خیلی بیشتر ۱۵ ۱۶ نیستی
                  خلاصه انقدر فشاری نشو دا چیزی نگفتم که جاست سام ترول 😀😏

                  1. King Venom کاربر می‌گوید

                    اره خب تو گفتی و من باور کردم ولی اینو کسی میگه که اکثر کامنتاش تومار هستن و انتظار داره بقیه بخوننش ولی خب مهم نیست به جهنم
                    خوبه همینطوری ریلکس باش و هیچی نگو اینم حسابه

                    1. ام ار مستر کاربر می‌گوید

                      دا باز فشار خوردی که
                      خلاصه این زجه ها چیه من طومار هم نوشتم برا بحث کمیکی بوده اونم لازم بوده چون تو یسری چرت و پرت از دکتر منهتن الکی ساختی و از خودت در اوردی که وجود نداشت منم ثابت کردم .
                      باور بکنی نکی ته کفشمم نیست . خلاصه این فشار هاتو دا یکم کمترش کن .

                    2. King Venom کاربر می‌گوید

                      اخه ببین الان تقریبا دو روزه داریم وقت همو الکی میگیریم من گفتم بیا تمومش کنیم بره ولی چیکار کنم که جناپ عالی دوس نداری تموم شه 🤷🏻‍♂️🤷
                      “پایان یا ادامه مساله این است “

                    3. King Venom کاربر می‌گوید

                      به هر حال اگه تو نمیگی من میگم
                      از هم صحبتی با جناپ عالی لذت کافی را برده و به صورت رسمی این بحث احمقانه و خسته کننده را خاتمه میدهم
                      goodbye for ever 👋👋👋

                  2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                    ام ار مستر
                    فکر کنم یک مشکلی داری.

  13. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    سلام علیکم
    خیلی خوب بود
    من الان بیشتر از همه منتظر ونوم ۲ و دکی استرنج ۲ هستم

    1. King Venom کاربر می‌گوید

      👍👍👍👍👍 سجاد لایک و خوردی

  14. ام ار مستر کاربر می‌گوید

    زير كامنتا هر مقاله ايي ميرم حداقل ٣ تا كامنت راجب كل كل هالك و ثور ميبينم 😐😂

  15. Rasel کاربر می‌گوید

    باز جای شکرش باقیه یه عده فهمیدن فیلمای مارول اونقدم که میگن خوب نیست
    یه عده که تا همین چند سال پیش میگفتن اندگیم بهترین فیلم تاریخه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      یه عده هم هنوز تو کف مارتاهن

      1. Hassan logon کاربر می‌گوید

        بردیا
        چون dceu هیچ چیز ماندگار و مهمی نداشته مهم ترینش همین مارتا بوده😑

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب دیگه لطفا پیاز داغشو زیاد نکنید بتمن علیه سوپرمن واقعا فیلم خوبی نبود اما شما اگه برید آکوامن ،واندروومن ،زک اسنایدر ومرد پولادین که متوسط بود و شزم رو ببینید میفهمین dceu اونقدارم دیگه بد نیست به پای mcu نمیرسه اما افتضاح هم نیست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اکوامن خوب بود.اسنایدر کات بی نظیر.مرد پولادین خودتم گفتی متوسط و شزم که عالی.{فقط برام عجیبه که این دوستانی که به فان بودن ام سی یو گیر میدن چجوری به این فیلم میگن خوب.اگه هر چی فیلم فانه بده پس چجوری به این میگن خوب؟؟؟}

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله حرفتون درسته

          2. Hassan logon کاربر می‌گوید

            نه جدی بدون مبالغه گفتم. نگفتم فیلم خوب نداشته میگم صحنه و سکانس نمادین نداشته یه چیزی مثل بشکن آیرون من یا بلند شدن پتک ثور توسط کپ یا جون دادن اسپایدی تو بغل تونی و ….

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              چرا داشت در فیلم اسنایدر کات به نظرم یک دفعه آمدن سوپرمن جالب بود یا اون صحنه ای که یکدفعه در سفینه باز میشه و سوپرمن با لباس سیاه میاد بیرون نگید نداشتیا اون صحنش که واندر وومن میپره شمشیرشو میزنه به تبر استپن ولف در فیلم شزم هم اون صحنه قدرت گرفتنش جالب بود

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          مارتا که عالیه اصلا اگه یه صحنه از کل فیلمای زندگیم یادم باشه مارتاست.!!

          1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            ابوالفضل ایروانی
            منم صحنه ای که با شوک الکتریکی خدای رعد و برق بیهوش کردن یادم نمیره هیچوقت
            🙂

            1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

              هر دو گاف هستند ولی در فیلم بی وی اس به طور کلی مشکل از کارگردانی و تدوین و دیالوگ ها بود چون قضیه این بود که بتمن به خاطر این که سوپرمن مادر داره بفهمه اون هم میتونه مثل انسان ها مادر داسته باشه ولی در عجبم دیالوگ مارتا چرا گفته شد بتمن از کجا میدونست که اسم مادر سوپرمن مارتا هیت و یا چرا سوپرمن باید مادرش رو به اسم کوچیک صدا کنه چون که اگر مادر گفته میشد باز از کارگردانی و تدوینش می شد صرف نظر کرد
              و اینکه خود فیلم بتمن در برابر سوپرمن داره داستان دو قهرمان اصلی دی سی رو روایت میکنه از فیلم سولو ثور پر اهمیت تر هست

              1. Batman کاربر می‌گوید

                روح رندال
                خب جناپ شماهم که فیلمو دقیق ندیدی نیازی نیس واسه خودت داستان فیلمو عوض کنی!! اتفاقا زمانی که سوپرمن کلمه ی مارتا رو گفت بتمن بدتر قاطی کرد و فکر کرد که سوپرمن گروگانش گرفته و بعد زمانی که لوییس لین اومد و گفت که اسم مامان سوپرمنه بتمن قضیه رو فهمید و جنگو تموم کرد!!

                1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                  جناپ اصلا بحث من این نیست میکم چرا سوپرمن باید مادرشو با اسم کوچیک صدا کنه یک راست بگه مادرم رو نجات بده

            2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              محمد امید سعادتی
              آره اونم هست. ولی مارتاعه در یه لول دیگه بود.

      2. Rasel کاربر می‌گوید

        بردیا
        حال من که نگفتم فیلمای دیسی خیلی خوبن 😂
        فیلمای دیسیم تعریفی ندارن ولی من بنظرم مرد پولادین و اسنایدرکات چیزای خوبی بودن

    2. Hassan logon کاربر می‌گوید

      مگه اصا اندگیم چن ساله اومده .یه جوری میگی تا چن سال پیش میگفتند ، که انگار ۱۰ ساله اکران شده و تا ۷ سال پیش میگفتن بهترینه
      #هیت mcu نباشیم

      1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        هیت mcu کلمه درستی نیست
        هیتر mcu درستش هست

  16. Mhd.k کاربر می‌گوید

    سریال لوکی قسمت ۵ رو دیدین؟
    خیلی خفن بود ایندفعه
    شاید اسپویل بشین
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    لوکی پیر چقدر قوی بود خدایی آزگارد رو به کل بازسازی کرد
    به نظرم باید توی سریال وات ایف نشون بدن اگه لوکی اصلی این همه قدرت داشت چیکار میکرد
    به نظرتون این همه لوکی حدودا ۲۰ تا بودن بعد از نابودی تی وی آی همشون برگردونده میشن؟
    بعد اون تیکه آخر اون خونه واستون آشنا نبود؟

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      فکر کنم اون جمله ای که لوکی گفت :شاید ما لوکی ها بیشتر از اونی که فکر میکنیم قدرتمندیم. یه اشاره به این باشه که لوکی هم یه جادو در حد لوکی پیر نشونمون بده تو قسمت آینده

      1. Mhd.k کاربر می‌گوید

        چش بسته غیب گفتی دادا

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        خدایی چش بسته غیب گفتی.صرفا جهت تایید حرف شما و Mhd.K

    2. 😂بی نام با نام😂(SBH) (سید بهامین هاشمی) (دارکساید کبیر) (و چند اسم دیگه) کاربر می‌گوید

      بابا مگه بیماری سندروم اسپویل بیقرار دارین؟؟؟

      اصلا نیازی نیست در مورد چیزی اسپویلی کنید
      اگر کسی بخواد میره میبینه نخواد هم نمیبینه دیگه اسپویل برای چی اخه اه اه

      1. Mhd.k کاربر می‌گوید

        من فقط شما رو در نظر نمیگیرم

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      نظرم رو در این مورد در مقاله استراگ های قسمت چهارم سریال لوکی گفتم.

  17. 😂بی نام با نام😂(SBH) (سید بهامین هاشمی) (دارکساید کبیر) (و چند اسم دیگه) کاربر می‌گوید

    ادمین دلمون تنگ شده واسه مقاله های بینظیرتون
    آقایان قاسمی و سعادت و رادمنش و حاجی بابایی هم خیلی خوبن ولی خودتون واقعا یه چیز دیگه هستید

    راستی یادش بخیر اولین مقاله سایت که خوندم امروز به صورت رندوم اومد تو صفحه اصلی سایت

    راستی اولین کامنت کل سایت رو می گذاشته بود یادتون هست؟

    1. 😂بی نام با نام😂(SBH) (سید بهامین هاشمی) (دارکساید کبیر) (و چند اسم دیگه) کاربر می‌گوید

      شت کامنت بالا همش راستی بود که😶

    2. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

      چه عجب برگشتی

  18. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خطر اسپویل قسمت آخر سریال لوکی!!
    .
    .
    .
    طبق اخباری که به دست رسیده و تئوریهایی که دیدم به این نتیجه رسیدم که احتمالا هیچ کنگ فاتحی در کار نخواهد بود و همه اینا کار یک نسخه دیگه از لوکی هست و اگه اگه اینو با حرف های لوکی به سازمان TVA در قسمت دوم ربط بدیم کاملا جور در میاد جایی که به موبیوس میگه خدایان ازگاردی و حاکمان TVA از یک لحاظ دقیقا شبیه هم دیگن هر دو مست قدرتن و چشم بسته به روی حقیقت.!! و راستش هر دو دنبال آشوبن!. حالا چی و چطورش رو دیگه نمیدونم ولی هرچی که هست بعدا مشخص میشه. دقت کنین کنگ فاتح یه کاراکتری هست که جمع کردن و معرفی کردنش در کمیک هم با مقدمه چینی های بسیار چندین تا کمیک بود حالا در یه قسمت یه سریال یکم دور از ذهنه که بخوان واردش کنن هرچند غیرممکن نیست.
    پ.ن: شخصا فکر میکنم کنگ فاتح در فیلم مرد موچه ای ۳ وارد MCU بشه.

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اگر لوکی موازی باشه پس د سکرت تایم لاین چطوری ی شاخه اضافی هم نداره؟منم با نظرت درباره کانگ موافقم

  19. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

    من نمی‌دونم چرا اینجا کسی جنبه انتقاد از فیلمای مارول رو نداره سریع از فیلمای دی سی صحبت میکنید میگید اره اونا خوبن این مقاله ربطی به فیلمای دی سی ندارد که دربارش صحبت کنم ولی چون خیلی از دوستان متعصب فشاری شدند. در مورد دی سی هم صحبت میکنم
    اولین فیلم دی سی مرد پولادین بود که فیلم متوسطی بود و در فضا سازی و خلق مکان مخصوصا مترو پلیس ناکام ماند و همچنین زک در این فیلم نشون داد چه دیدگاه نه چندان خوبی درباره سوپرمن داره مخصوصا کشتار مردم توسط سوپرمن . سوپرمن بدون هیچ فکری شروع به کشتن مردم در جنگ خودش با زاد میکنه و فقط لوییس لین رو مهم میدونه که نشون میده فیلم کلا در شخصیت پردازی شخصیت اصلی ناکام میمونه سوپرمن بابد نماد امید باشه نه نماد کشتار در شخصیت پردازی بقیه کاراکتر ها هم اش دهن سوزی نبود رمانس بین لویس لین و کلارک کنت هم خوب نبود اما کارگردانی و تصویر سازی فیلم خوب بود و بخشی از فیلمنامه رو جبران کرد ولی هنوز مشکلات فیلمنامه در خلق شخصیت هست به طور کلی فیلم متوسط رو به پایینی بود
    فیلم بعدی بی وی اس هست یک زباله واقعی زک واقعا شاهکار کرد که از دو منبع اقتباس شاهکار همچنین زباله ای بسازه از فضا سازی مترو پلیس تا گاتهام همه مثل همه ما سوپرمن در برابر بتمن نداریم ( تفکر مثبت در برابر تفکر منفی ) ما دو تا تفکر بسیار تاریک رو داذیم که خیلی بد بهشون پردازش شده ما فقط چند دقیقه مبارزه بعد از ۲ ساعت و خورده ای داریم که جالبه شخصیت های مکمل فیلم نقش دارند تا از شخصیت های اصلی مراقبت بکنند تا به کسی اسیب نزنند مشکل بتمن فیلم این نیست که میکشه مشکل این هست اصلا پردازشی نداری اسنایدر اومده تمام چیزی که از این دو تا کمیک بوک فهمیده رو فیلم کرده همینقدر هم در توانش بود با کلی صحنه الکی و اضافه در مورد اقتباس مرگ سوپرمن هم هرچه کمتر صحبت کنم بهتره چون خیلی خیلی اشغال هست از نظر فیلمنامه و شخصیت پردازی و هر چه که فکر کنید زبالست فیلم اصلا افسرده هست به طور کلی فیلم خیلی اشغالی بود یادم رفته بگم تدوین فیلم اینقدر بد ندیده بودم این فیلم رو برای کود دهی مزارع استفاده میکردند خیلی بهتر می شد
    فیلم جوخه انتحاری رو من واقعیت رو به شما بگم کامل ندیدم ولی همان‌قدر که دیدم بسم بود که بفهمم چه فاحعه ای هست هنوزم در عجب هستم چه طور فیلم بلید رانر دنی ویلنو به اون شاهکاری در سال ۲۰۱۴ شکست بخوره ولی جوخه انتحاری به این افتضاحی اینقدر بفروشه
    فیلم واندروومن هم که فیلم بهتری نسبت به بقیه فیلمای دی سی بود اما فیلم نهایتاً متوسطی بود فیلم تکراری و کلیشه ای بود اون هم در اول راه دقیقا ادم یاد فیلمای پرنسس کونه می‌افتد و پرده سوم فیلم هم که کاملا گند میخوره باری ها خوب بود شخصیت پردازی ها و خلق شخصیت و مکان رو فیلم عالی عمل میکنه اما مشکل دوم ویلن شخصیت هست که بد پیاده میشه البته اون ویلنی که ماسک داشت شخصیت بپی نبود اما ارس خیلی ما به طور کلی فیلمی. نداریم که مثل فیلمای اسنایدر ادعای فلسفی بودن ( همین دیالوگ های مسخره لکس لوتر) نه با موسیقی های پرحجم و صحنه های خوشگل و توخالی مخاطبان کم سن و سالش رو گول بزنه و نه با صحنه های بسیار اضافه که هیچ تاثیری در خلق شخصیت و مکان
    فیلم حاستیس لیگ ویدون هم پرت و پلا بود دربارش صحبت نمی‌کنم
    اکوامن فیلم بالاخره سرگرم کننده ای بود اما پر از نقص در خلق مکان و شخصیت پردازی ها از استفاده فیلمنامه از شخصیت ها برای چسبوندن فیلم تا تکراری شدن پرده دوم و اول فیلم بدی نبود اما خیلی نقص داشت که حوصله حرف زدن دربارش رو ندارم
    فیلم جدید دی سی اسنایدر کات اپلین فیلم میتوان گفت خوب بود اما پر از نقص که خیلی ها الکی بولدش کردن و حوصلهحرف زدن دربارش رو ندارم

    1. کوروش کاربر می‌گوید

      اینجا کلن خیلیا جنبه انتقاد از چیزی که خوششون میاد رو ندارن

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      رندال
      جناب شما یا سرعت تایپتون از همه بیشتره یا خیلی وقت دارید!
      کامنت های شما ۶۰٪ مواقع بیش از ۲۰ خط هستن
      راستی آکوامن و شزم‌را جا انداختید (: ☺️

      1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        هم سریع تایپ میکنم هم وقتم زیاد است

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          آفرین بر شما جناب
          من وقت دارم اما سرعتم زیاد نیست
          ربع ساعت وقت می‌زارم فکر میکنم تومار درست کردم اما در واقع تازه ده خط شده

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            همین طومار خودم نهایتا تو ۱۰ دقیقه تمام شد

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              من که چند دقیقه فکر میکنم بقیشو چی بنویسم وچی از یادم رفته 😀

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          من هم وقت دارم هم سرعتی در حد والی وست.اینقدر سریع تایپ میکنم که گاهی خودم نمیتونم بخونم چی نوشتم

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      رندال جان دوست عزیز ما جنبه داریم و حتی اگه بی احترامی کردم عذر خواهی میکنم.خب سلیقه ی هرکی متفاوته.شما خب سلیقون اینه ولی مشکل ایناست که مثلا نگفتی این نظر شخصیه.فتفا{امیدوارم درست نوسته باشم}دادی.گفتی این دیگه بده.بعد خب نگاه شما که میگی انتقاد پذیر باشین خب خودتونم تا یه چیزی گفتیم سریع شما بچه این سنتون چقدره و…یعنی فقط ما نیستیم.در کل این بحثو ببندیم یه بحث تازه باز کنیم زندگی دو روزه اینقدر با هم بدرفتاری نکنیم.یه بحث جدید بهترین رویداد کمیک چیه؟؟؟{اخه میدونم از مقایسه ی قدرت بدت میاد گفتم اینو بگم}

      1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        عزیز شما با منطق صحبت میکردی من هیچ مشکلی نداشتم مثل اقای قاسمی که با منطق کامنت دادند ولی چی شروع کردید به دی سی خوبه و فلان و بهمان من خودمم این چند روزه حدپد ۱۰ ۱۱ ساعت فقط تو راه بودم و اعصاب درستی نداشتم و فقط از شما یکی کاربر اگر حرف ناحقی زده باشم عذر خواهی میکنم.
        بهترین رویداد کمیک به طور کلی بحران در زمین هلی بینهایت بعدش سیویل وار و بعدش هم سکرت وارز ایونت عالی و شاهکار زیاده

      2. ام ار مستر کاربر می‌گوید

        هرچی باشه ایونت ساعت صفر نیست /: سر خوندش اسفالت شدم خیلی تیکه تیکست . یعنی بازه زمانیش مثل یسری رویداد ها نیست که طی ۴ ۵ ماه اتفاق بیفته تموم بشه . مثلا باید بری کمیک خیلی قدیمی رو مربوط به نابودی کوست سیتی بخونی ( اسم جالبی نیست نه ؟ ) بعد باید بری کمیک های سرکش شدن هال جوردن و حملش به مرکز گرین لنترن هارو بخونی . بعد یه مدت طولانی باید یه کمیک از حمله قهرمان ها بهش بخونی بعد یه مدت طولانی دوباره ۲ صفحه اخر جایی که تایم ترپر کشته میشه رو باید بخونی . کلا خیلی فاصله میفته بینش و ترتیب کمر شکنی داره . از اون جالبتر وقتیه که تازه یه کمیک از نرون و هال جوردن ۶ ۷ سال بعد پایان ایونت میاد که تازه مشخص میکنه همه اون قضایای ساعت صفر نقشه نرون بوده /: یعنی اون همه مدت کلا داشتی خودتو مسخره میکردی و قضیه ۶ ۷ سال پیش تموم نشده و تازه شروع شده /:

  20. من نه منم نه من منم با سس اضافه گر تو تویی بدون سس ما توییم و او ماست کاربر می‌گوید

    آقا من همون کویر بزرگ گونه راز بقا ام دیگه
    کویر بزرگ گونه راز بقا خودمم
    اسپم:بچه ها برای لباس آخر مارول اسپایدرمن باید بازی ۱۰۰ درصد شه؟؟و قشنگترین لباس بازی از نظرت ون به نظرم اسپایدرمن فار فرام هوم قشنگ بود

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      من نه منم نه من منم با سس اضافه گر تو تویی بدون سس ما توییم و او ماست و اصلا خودت فهمیدی اسمت چیه؟؟؟
      پایان گفتن اسم .
      میشه بگی منظورت از حرفت چیه ؟ چون نفهمیدم چی گفتی

      1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        نه داداش خودمم نفهمیدم دیگه اسم قبلیمو ببین دیگه اسم قبلیم احتمالا یکی از طنز ترین هاست
        منظورم این بود که به نظرتون قشنگ ترین لباس بازی اسپایدرمن کدوم بود

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          اوه شت من فکر کردم نصف جملت اشتباه تایپی بود😂😂😂
          فکر کردم میگی بهترین لباس اسپایدرمن مال پایان بازی هست🙈😂
          خدا هیچ بنده ای رو اینجوری ضایع نکنه🙆🏻‍♂️😂

    2. Mhd.k کاربر می‌گوید

      #من نه منم نه من منم با سس اضافه گر تو تویی بدون سس ما توییم و او ماست
      خب فعلا که قویترین زره اسپایدرمن همونه با توجه به اینکه تونی هم شهید شد بچه ها باید ادامه بدن شاید تا چند سال دیگه هم قویتر از اون ساخته نشه و فقط شکل زره تغییر کنه ولی هیچ چیز بعید نیس
      شاید مثلا یه زره تقویت شده یا یه چیزی تو همین مایه ها گیر بیاره

      1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        داداش چه زجری کشیدی اسممو تایپ کنی
        ای خدا بابا میگم زیبا ترین لباس بازی marvels spider man2018 کدوم بود

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          منم زجر کشیدم منو نگفتی
          در مورد سوالت به نظرم همون لباس اصلی و لباس سیاه و سبز قشنگ تر از همه .

  21. King Venom کاربر می‌گوید

    سلام
    من همین الان بلک ویدو رو دیدم و خب میتونم بگم فیلم خوبی بود من بهش ۷٫۵ رو میدم ولی بخش تسکمسترش خیلی حال گیری بود
    نظرتون چیه اونایی که دیدن

    1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

      فیمینسم به هالیوود نفوذ کرده متاسفانه

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        رندال
        بله متاسفانه همینطوره تنها شخصیت مثبت اصلی فیلم یعنی رد گاردین عملا فقط بعنوان یه شخصیت دستوپا چلوفتی دربین شخصیت های اصلی زن وجود داره و کاملا مشخصه که پیام فمنیستی داره

        1. King Venom کاربر می‌گوید

          منظورم شخصیت «مرد» مثبت فیلم بود که یادم رفت بنویسم

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            عزیز من اولا این فیلم به صورت کامل با محوریت زنان بود و رد گاردین هم صرفا برای اضافه شدن طنز به فیلم حضور داشت.
            علاوه بر اون میشه گفت که فمینیست در فیلم های مارول معادل قدرتمند کردن زن هست.
            چون هالیوود اکثرا به زنان نگاه ج**ی داره و مارول در فاز سوم و و الان در فاز چهارم داره سعی میکه به شخصیت های زن استقلال ببخشه.خدا شاهده اگر مارول به زن ها در ام سی یو صرفا نگاه (معشوقه قهرمانان)رو داشت باز ی عده میومدن میگفتن مارول داره از زن ها در فیلم هاش استفاده ابزاری میکنه
            در کل این فیلمی با محوریت شخصیت های زن بود.همین طور وانداویژن و کاپیتان مارول.یا همین بلک ویدو.یا شخصیت سیلوی در سریال لوکی.

            1. King Venom کاربر می‌گوید

              محمد
              خب درسته فیلم با محوریت زنان بود ولی شما این فیلمو با واندرومن مقایسه بکن اونجا شخصیت اصلی مرد فیلم تقریبا به اندازه واندرومن تو فیلم نقش داشت و صرفا بعنوان یه الت دست برای تمسخر یا تحقیر جنس مرد بکار گرفته نمیشد چیزی که ما برای رد گاردین تو بلک ویدو شاهد بودیم
              از طرفی فیلم یه پا جلوتر میزاره و میاد تسکمستر رو مونث میکنه 😐😐 مث این میمونه که یکی بیاد تو یه فیلم بین یا دث استروک رو مونث کنه دیگه خودت حساب کن البته یه سری شایعه ها شده که میگه این تسکمستر درست مث ماندارین تسکمستر اصلی نیست ولی خب این رو قضیه سرپوش نمیزاره
              اینکه مارول بیاد جنس زن رو قدرتمند نشون بده مشکلی نداره ولی نه به قیمت تحقیر یا تمسخر جنس مرد چیزی که تو پرندگان شکاری دیگه نهایتش بود و تو اندگیم هم همه میدونن

          2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

            جناب رندال و کینگ ونوم
            من فقط نظرم رو میگم و اصلا قصد توهین ندارم امیدوارم برداشت اشتباه از حرفای من نکنید .
            این فیلم به هیچ وجه فمینیست گرایی نداشت حتی یک ذره و اینکه شخصیت مرد فیلم کمترین نقش رو داشت با کمال احترام این حرفتون رو نمیفهمم . اینکه یک شخصیت توی یک فیلم چه مقدار تاثیر رو داره باید نسبی سنجید نه مستقل و دوم اینکه ایا شخصیت میتونه بیشتر از این تاثیر داشته باشه ؟ خب جوابش خیر هست . حالا به چه دلیل اول در جامعه خانواده بررسی کنیم خب توی خوانواده دختر بیشترین رابطه رو با مادر داره نه پدر و این مادره که بیشترین تاثیر رو توی زندگی دختر های خودش میزاره پس مسلما باید نقش بیشتری نسبت به پدر خانواده داشته باشه . دوم توی جامعه ای که در ارتباط به دیگر اعضای نااشنای جامعه هست خب در این جا ما داستان زندگی دخترانی رو روایت میکنه که از اول زندگی براشون خوب شروع نشده و مسلما وقتی خانواده در ارتباط با این بخش میرسه نقش مذکر علنا هیچ نقشی نداره چون تاثیر چندانی نداره و نمیشه تاثیر بیشتری رو بهش داد . خب مارول دو راه داشت اینکه پدر رو همراستای مادر قرار بده که اون هم روی زندگی دخترای خودش تاثیر عاطفی داشته باشه که این باعث میشه ما دو شخصیت با یک نقش تکراری ببینیم که خسته کننده است و مارولبا انتخاب راه دوم با یک تیر به دو هدف رسید هم بار طنز فیلم رو به صورت مستقل از داستان اصلی اجرا کرد ( همون نقطه ضعفی که شما قبلا گفته بودید که مارول طنز رو با داستان اصلی فیلم مخلوط میکنه که اینجا کارگردان اجازه نداد تقریبا این اتفاق بیوفته ) و هم مانع تکراری شدن نقش دو شخصیت متفاوت شد . به علاوه از ترکیبی از جدی بودن و شوخ طبعی استفاده کرد .
            امیدوارم تونسته باشم جواب قانع کننده ای رو داده باشم .

            1. King Venom کاربر می‌گوید

              اقای قاسمی
              خب من هیچوقت نگفتم که ماول طنز رو با داستان مخلوط کرده و بهش گیر داده باشم(البته بجز نگهبانان کهکشان که از کمدی برای روایت داستان بهره میگیره که من ضعف حسابش نکردم) اتفاقا برعکس من گفته بودم مارول از یه فرمول که به اسم جک های لحظه ای استفاده میکنه که فقط برای جلوگیری از بیش از حد جدی شدن داستان استفاده میشه و تاثیری رو روند اصلی داستان نداره اینطوری از خسته کننده شدن فیلم جلوگیری میکنه خب ما تو این فیلم هم میبینیم که رد گاردین این وظیفه رو داره که مشکلی ندارم باهاش بااین حال اون قرار نبوده مثل کاپیتان آمریکا باشه ولی با توجه به بخش اول فیلم اون واقعا میتونست نقش بیشتری تو فیلم داشته باشه اون از یه ابر سرباز حرفه ای به یک باره تبدیل به یه شخصیت دستو پاچلوفتی میشه خب اون حالا هر چقدرم که تو زندان بوده باشه باز توضیح نمیده که چطور شخصیتش اینطور تغییر کرده به هر حال اون که به اندازه ثور مشکل روحی نداشته که
              از طرفی تنها جایی که من حس کردم رو شخصیت ناتاشا یه تاثیر بزرگ تو فیلم گذاشت جایی بود که اون میفهمه که که مادرش درحال مخافظت ازش کشته شده اونم بخاط ارتباطش با اندگیم اونجایی که اسم پدرشو برای اولین بار میشنوه و این باعث میشه نفرتش از ویلن اصلی قابل لمس تر باشه
              من شما رو نمیدونم ولی من با بخش تسکمسترش خیلی مشکل دارم حالا شاید نویسنده میخواسته ناتاشا رو مقابل گناهش قرار بده ولی کلی راه دیگه برای این کار وجود داشت
              که حتی میتونست بهتر رو این موضوع بپردازه ولی با این کار نه تنها شخصیت بهتری نساختن بلکه شخصیت خیلی ضعیفی رو ارائه دادن که نه یه صحنه واقعا خفن به یاد موندنی و نه دیالوگی تنها صحنه به یاد موندنیش فقط صحنه ایه که اون ماسکش رو برمیداره که هیچکس ازش مثبت یاد نمیکنه
              حالا ببینیم فیلم های بعدی مارول چطورین

            2. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

              با سخنان شما تا حد بسیار زیادی موافقم ولی لودگی که برای شخصیت مرد استفاده می کنند زیاد جالب نیست و به طور کلی هم کلی از سینما دوستان قبول دارند فیمینسم کل سینما رو آلوده کرده چون فیمینسم و سیاست یک بخش هست و سینما یک بخش دیگر
              موفق و موید باشید

              1. King Venom کاربر می‌گوید

                خب فمینیسم تو این فیلم به اندازه پرندگان شکاری یا اندگیم خودنمایی نمیکنه و شاید خیلیا متوجه ش نشن ولی دلیل نمیشه که وجود نداشته باشه

                1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

                  اره چون در کل شخصیت مرد فیلم به جای بامزه بودن در بیشتر دقایق از نظر من لوده و مسخره بود

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      منم دیدم
      از جنبه اکشن واقعا فیلم عالی بود و جزو بهترین های اکشن مارول حساب میشه.
      از نظر داستان هم خیلی خوب بود اما میتونست بهتر باشه
      بازیگران هم خوب بودن به خصوص نقش بلک ویدو و یلنا بلووا .
      نقش منفی هم بد نبود و کمی ابهت داشت
      جلوه های فیلم هم مثل اکثر فیلم های مارول بسیار خوب بود
      نمره من : ۷/۸

    3. فلش کاربر می‌گوید

      ۷.۵ میدم منم
      شاید اسپویل شین
      .
      .
      .
      .
      .
      ‌.
      ‌.
      ‌.
      .
      اکشن خیلی خوب بود . هر چند میدونستم تسک مستر مونثه ولی بازم ناراحت شدم .صحنه پس از تیتراژ جالب بود

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        این فیلم در بهترین حالت ممکن درحد کاپیتان آمریکا ۱ ظاهر شد
        این فیلم سعی کرده از فرمول سرباز زمستان استفاده کنه ولی حتی به سایه این فیلم هم نمیرسه
        فقط یک سوم اول فیلم تونست یه پرداخت درست به گذشته ناتاشا داشته باشه ولی از اونجا به بعد عملا بجز اکشن هیچ! نه شخصیت پردازی درست نه پرداخت درست و فیلمنامه عجول و کلی صحنه اضافی که هیچ کمکی به روند داستان نمیکنه و از همه مهم تر اینکه اصلا باعث تحول شخصیت بلک ویدو نمیشه یعنی تا اخر فیلم همونی بود که قبلا تو فیلمای قبلی بود هیچ تحولی

        1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

          کاربر کینگ ونوم
          خب این فیلم به هیچ وجه از فرمول فیلم سرباز زمستان استفاده نکرد فقط به دلیل شباهت زمینه داستان این تصور غلط به وجود میاد که این دو یک فرمول دارند . خب داستان فیلم اکشن رو به خوبی در خودش داشت . بار احساسی فیلم به اندازه بود و حتی سعی داشت از این طریق مخاطب رو تحت تاثیر قرار بده که باعث شد یه کم زیاد بشه ولی باز هم خوب بود از نظر من . کارگردان از ترکیب کردن اکشن و احساس سعی داشت ساده بودن روایت داستان رو پوشش بده که با این حال نمیشه از این ضعف عبور کرد که داستان یه کم ساده بود ولی داستان در کل ساده بود ولی برای توصیف شخصیت ناتاشا خوب ظاهر شد و توونست شخصیتش رو به خوبی گسترش بده حتی ابعاد جدیدی رو هم به شخصیتش اضافه کرد . شخصیت پردازی ویلین خوب بود . شخصیت پردازی اعضای خانواده هم همینطور ولی این خوب که در حد متوسط بود و نمیشد که بهتر از این بشه مگر اینکه یک نویسنده واقعا معرکه روی فیلم کار میکرد که باز هم نمیتونست فاصله زیادی از این سطح بگیره . داستان به نظرم به خوبی از مرحله ابتدا به مرحله داستان اصلی منتقل میشه و نحوه انتقالش بین این دو مرحله رو دوست داشتم .
          در کل فیلم متوسط رو به بالایی بود و خوب ظاهر شد و میشد تلاش های مارول برای متفاوت بودن نسبت به فاز قبلی رو مشاهده کرد .

    4. Mhd.k کاربر می‌گوید

      فقط اون قسمت که عصبشو قطع کرد😂
      ما بینی مون رو میگیرن اشکمون در میاد بعد این میزنه میشکونه خودش هم جا میندازه😭😂
      دقت کردن توی همه فیلما بلا استثناء همیشه بلک ویدو یه خون ریزی داره؟ 😐ناموصن یه فیلم بگین که توش این بدبخت یه بلایی سرش نیومده باشه که خونریزی نکنه😑😐
      بعد یه سوال این والنتیا کیه؟توی فالکون و سرباز زمستان هم بود خیلی یجوریه یه جا واسه یکی کار پیدا میکنه یجا شر به پا میکنه الان هم که میخواد بزنه بارتون رو بکشه

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        mhd
        من حدث میزنم این والنتینا برای نورمن ازبورن کار میکنه و میخواد یه جورایی دارک اونجرز رو تشکیل بده از اونطرف مارول هم داره برای یانگ اونجرز برنامه میچینه اگه این دو گروه باهم بجنگن چه شود 😋😋😋😋😱

        1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

          به به استفاده از کمیک های اونجرز مایکل بندیس 😍😍

  22. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید برای مقاله کمیکی بعدی بنده چندتا پیشنهاد داشتم
    قویترین اعضای لیگ عدالت
    شزم علیه واندروومن
    هایفادر علیه زئوس مارول
    معرفی هایفادر

  23. ام ار مستر کاربر می‌گوید

    قضیه نوب مستر چیه همه دارن الکی بخاطر چیزهای درست داخلش سوژه میشن .
    استیو رضا رندال و…….. همه شون هم به غلط سوژه شدن یا داشتن شوخی میکردن یا از سر فشار های دعوا انتی فیت میگفتن که همشونم راست بودن /: چیز غلطی هم نبودن استیو هم چن جا در جواب چندتا مشت و لگد انداخت به هالک اون وسط به شوخی اونم شات شده /:
    درکل مواظب باشین یکی هست داره از همه بی استثنا شات میده /:
    پ.ن حالی کاری که ادمین نوب مستر خودش هنوز نمیدونه که تو ارک سیسکت دایمشن جاستیس لیگ رفت توی بعد ۶ نه بعد ۵ و اینکه میکسی تنها کسی نیست که به بعد ۵ دسترسی داره ( lkz Yz میکسی دنیا ضد ماده اینا همه دسترسی دارن ) نداریم 🙂

    1. روح رندال ( شرک ) ) کاربر می‌گوید

      هعی بمولا هعی باو من اصلا جدی نگفتم ثور از والای همگان قویتره ما رو سوژه کردن تف

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        دادش فقط حرف تو نیست خیلیا هنوزم میان قضیه هالک و والای همگان رو میارن وسط سوژه واقعی اون بود

      2. ام ار مستر کاربر می‌گوید

        #رندال
        نمیدونم کی اون رو سوژه کرده ولی خب مشخصا نشونه عقده است و معلومم بود شوخی بود اون حرفت

  24. […] جزئی از صنعتی بزرگ هستند که امروزه گسترش پیدا کرده و با مارول به سینما هم رسیده یا حتی دیسی. ما همگی کمیک ها را […]

  25. امیر کاربر می‌گوید

    بلک ویدو که خراب کرد
    امیدوارم بقیشونم خراب کنن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اونقدر که میگین هم بد نبود، فیلم خوب رو به بالایی بود. به احتمال زیاد یک نقد ازش میریم.

      1. امیر کاربر می‌گوید

        اصل فیلم بلک ویدو بود ولی خیلی توجه خاصی بهش نشد
        شخصیت پردازی هم اونقدر خوب نبودن بنظرم

    2. knight کاربر می‌گوید

      یه مدت بود از این کارا خلاص شده بودیم . دوباره این هالک فن پیداش شد . ول کن برو جلو اینه قربون صدقه خودت برو .

      1. امیر کاربر می‌گوید

        داداش شما فکر کنم مشکلی چیزی داری

      2. Hassan logon کاربر می‌گوید

        سندروم خود قربون روی بیقرار داره

    3. امیر کاربر می‌گوید

      اقا من آخر جملم منظورم خراب نکنن بود
      Mcu فنا حمله نکنن یه وقت ✋

  26. فلش کاربر می‌گوید

    پابوسا قسمت اخر لوکی پشم ریزون بود 😂

دیدگاه ها غیر فعال است.