فیلمنامه لو رفته فیلم دکتر استرنج: مولتی ورس جنون

خب اینو همین اول بگم که این مقاله میتونه اسپویل بخشی از داستان دکتر استرنج مولتیورس جنون باشه ولی اینو بگم اینطور که مشخصه کامل نیست چون مثلا توی بخش اطلاعات لیک شده گفته شده فلان شخصیت حضور کوتاه توی فیلم داره ولی در خود فیلمنامه اشاره ای نشده به حضورش . فقط اینکه این فیلمنامه گاها اشتباهات نگارشی داره که باعث شده ترجمه اون سخت بشه و اگه بعضی از قسمت های ترجمه واضح نبود عذر خواهی میکنم . حالا که این رو گفتم یه مقدمه با اسپویل هم زیر هست.

این فیلمنامه رو نمیشه تایید کرد و نه تکذیب ولی احتمال درست بودنش زیاده چون همین اتفاق برا فیلمای قبلی هم افتاد و اطلاعات لیک شده کاملا درست بودند . این رو بگم که خود فیلمنامه ارسالی از شش پارت تشکیل شده که ما هریک رو ترجمه میکنیم ولی فک نمیکنم ترتیب پارت ها با همین شکل که هست باشه و قطعا بین این شش پارت بخش های دیگری هم هست . ولی همین اطلاعات هم فک کنم برا فهمیدن قسمت اصلی داستان کافی باشه . خب فیلم اینطور که شواهد میگن دارکه و توی اون اینطور که تا اینجا مشخص شده ما سکانس های دارک زیاد داریم از کشته شدن تعداد زیادی جادوگر به شکلی که حتی باعث گریه وانگ میشه تا شکسته شدن استخوان های چارلز اگزاویه و …


پارت اول:

خب داستان فیلم حدود ۱ سال ۲ ماه بعد از حوادث وست ویو رخ میده . خب طبق پارت اول اینطوری شروع میشه که بارون موردو در ادامه کار هایی که در صحنه پس از تیتراژ دکتر استرنج ۱ شروع کرده بود و به سراغ جادوگر های مختلف میرفت اینبار به سراغ واندا میره . خب اونو درون کلبه خودش پیدا میکنه و منتظر زمان مناسب برا حمله میمونه تا اینکه شب با تیر های جادویی شروع به حمله برا کشتن واندا میکنه ولی به دلیل استفاده از الفبای رونز توسط واندا در کلبه این تیر های جادویی موردو اثری نداره . موردو به این نتیجه میرسه که کارهایی که میکنه نتیجه ای نداره پس فرار میکنه ولی واندا اونو به همین راحتی رها نمیکنه اونو تعقیب میکنه تا اینکه به موردو میرسه و اونو میکشه (به همین راحتی) .

ذهن واندا با استفاده و یادگیری از کتاب دارک هولد فاسد شده و به همین دلیله که اغلب به این شکل رفتار میکنه . زمانی که واقعا متوجه میشه که چه کاری کرده اشفته میشه و با وحشت به کلبه خودش برمیگرده . خب در همین حال اون دوباره یه سری به کتاب میزنه و توی اون طلسمی رو پیدا میکنه که توضیح میده میشه با این طلسم موجودی رو احضار کرد که هر ارزویی رو براورده میکنه .

خب اینجا به کنار میریم سراغ استرنج . ما توی نیویورک استرنج رو داریم که خودش رو برا مراسم ازدواج کریستین اماده میکنه . درحالی که متعجب و ناراحته که دیگه با کریستین نیست ولی از طرفی خوشحاله که کسی هست که کریستین رو خوشحال کنه .

در این زمان استیون در سالن های سانکتوم سانکتوروم قدم میزنه و به این فکر میکنه که میتونست چه لحظه های لذت بخشی رو با کریستین در کنار هم باشند ولی در همین حال وانگ برمیگرده و به اون تیکه میندازه .

توی اون فیلم در ادامه فیلم اسپایدی وانگ جادوگر اعظمه و استرنج دستیار اون و این رو هم میدونیم که سانکتوم که قبلا با سنگ زمان محافظت میشد دیگه بی حفاظت باقی مونده .


پارت دوم:

خب وانگ و استرنج به مراسم ازواج کریستین میرسند . در این لحظه ناگهان استرنج حضور چیزی رو حس میکنه که در ادامه پورتالی باز میشه و یه دختر ترسیده که از یه هیولا فرار میکنه وارد میشن . گفته میشه این هیولا همون شوماگوراثه که توسط واندا احضار شده . گوراث شروع به تخریب اطراف میکنه و اینجا خب فیلمنامه میگه استرنج کریستین رو بعد از اینکه یه تصادف با یه ماشین داشت رو نجات میده . از اینجا وانگ و استرنج هردو شروع به مبارزه با شوما گوراث میکنند در حالی که مردم اطراف وحشت زده فرار میکنند و امریکا چاوز هم از ترس پنهان شده .

وانگ شوما رو در هوا نگه میداره و همزمان استرنج به چشمش حمله میکنه . ( مثل اینکه اینجا دیگه شوما گوراث نابود میشه ) . استرنج برمیگرده سمت چاوز از اون توضیح میخواد ولی وانگ دخالت میکنه و میگه اون فقط یه بچه است که ترسیده . وانگ اون رو میبره که پیتزا بخوره استرنج هم قبول میکنه که اونها رو همراهی کنه فقط برای گرفن اطلاعات .

خب هنگام خوردن پیتزا خوردن چاوز واقعا خسته کننده توصیف شده و در عین حال به مقدار زیاد غذا میخوره جوری که اعصاب استرنج رو به هم میریزه . استرنج از اون میخواد کمتر بخوره و بیشتر توضیح بده . با اینحال چاوز استرنج رو نادیده میگیره و از وانگ درخواست یه پیتزای دیگه میکنه . استرنج به میز میکوبه و میگه زود تر حرف بزن . ولی چاوز میگه گرسنه است . استرنج میگه مهم نیست که گرسنه ای مسئله اینه که یک هیولا شهر رو تخریب کرده و نزدیک بود که عشق عشق اونو بکشه ( the love of his love )

خب چاوز میگه هیولا سعی نکرد منو بگیره فقط سعی کرد منو تسخیر کنه (اینجای فیلمنامه هم واضح نیست واقعا) . خب استرنج میگه چرا. چاوز میگه فقط در صورتی جواب میده که یه پیتزای دیگه رو بخوره . خب چاوز توضیح میده که فرض کنیم این پیتزا مولتیورسه . این جهان شماست و این جهان من . این دو از جهت هایی شباهت دارند ولی کاملا متفاوت با دیگران.


پارت سوم :

استرنج هنوز روی چاوز پافشاری میکنه که زودتر توضیح بده و میپرسه که اون هیولا از تو چی میخواست . چاوز میگه نمیدونم ولی فک نکنم نیت خوبی داشته باشه .
اینجا دیگه وانگ توضیح میده . موجودی که چاوز رو تعقیب میکرد شوماگوراثه . موجودی با درجه بسیار بالا در دنیای ارواح که فقط جادوگرانی با قدرت واقعا بالا یا با استفاده از کتابی از جادوی سیاه به او دسترسی دارند و اینها جادوگرانی هستند که از وظیفه خود یعنی محافظت از این جهان پشت کرده اند و علیه این جهان شورش کرده اند . اینجا دیگه وانگ میگه این شوا گوراث خیلی راحت شکست خورد و بر اساس مطالعاتش نمیتونه شوماگوراث واقعی باشه و میگه که شوماگوراث واقعی بعد از چاوز میاد و باعث یک کابوس واقعی میشه ( اینجا مشخص نیست منظورش از کابوس اتفاقات وحشتناک و دردناکه یا خود نایتمر و یا اینکه منظورش از بعد از چاوز میاد یعنی چی ؟ یعنی اگه چاوز کشته بشه یا تسخیر بشه ؟ )

در همین حال با نابود شدن این موجود واندا در کلبه خودش دیگه حضور شوما گوراث رو احساس نمیکنه و ناامیدانه شروع به ورق زدن کتاب میکنه . در همین حال به بخشی از کتاب میرسه که میگه برای دسترسی به موجوداتی از ابعاد و جهان دیگر او باید سطح بالایی از جادو (یا دانش) رو داشته باشه و یا اینکه امکان سفر بین بین واقعیت ها یا جهان دیگه رو داشته باشه اما این موارد هزینه بالایی دارد. همین زمان واندا صداهایی رو میشنوه کتاب میگه که او باید این کار ها رو انجام بده تا دوباره به خانواده خودش برسه . در این دوره واندا از لحاظ روحی و روانی واقعا اسیب پذیر شده و در بی ثبات ترین بازه خودش قرار داره او واقعا عطش انجام انچه رو که کتاب گفته در خودش داره .

هرچند واندا در این زمان قدرت خودش رو بهتر میکنه و اون رو اصلاح میکنه ولی هنوز بخشی از اراده و ذهن او توسط کتاب کنترل میشه بدون اینکه خودش متوجه بشه .
سپس واندا شروع به سفر بین جهان های موازی میکنه ولی در حالت اختری خودش چون به غیر از این امکان انجام چنین سفر هایی رو نداره . او از جهان های بسیاری میگذره . جهان هایی که برا بزرگ کردن فرزندانش و کنار اونها بودن واقعا عالیه . واندا دوباره صدایی رو میشنوه که میگه چاوز کلید ارزو های توعه , اونو پیدا کن .
در همین زمان چاوز احساس میکنه که بخشی از جهان اون در حال نابود شدنه ( مردن ) . برای همین وانگ و استرنج با قدرت های چاوز به جهان اون وارد میشن . هنگامی که اونها به جهان چاوز میرسند در همین حال استرنج احساس میکنه حال خوبی نداره . در ادامه اونها واندا رو میبینند که واقعا از کنترل خارج شده و اصلا ثبات ذهنی نداره . واندا به اونها هشدار میده که فقط دختره رو تحویل بدن .

استرنج متوجه میشه که اون واندایی نیست که در مبارزه با تانوس دیده و وانگ هم این رو میگه که او واقعا واندای عادی نیست . او متوجه میشه که روح و ذهن واندا تحت کنترل و فشاره . استرنج به وانگ میگه که فرار کنند و با دختره به واقعیت خودشون برن در حالی که سعی در برگشت واندا به واقعیت خودش میکنه .


پارت چهارم :

وانگ و چاوز برای کمک گرفتن به کامرتاج وارد میشن . در همین حال در دنیای چاوز استرنج از واندا میپرسه که واقعا چرا به دختره نیاز داره . اون میگه که چاوز کلید رسیدن به بچه های خودشه . استفن اشاره میکنه که تمام اتفاقاتی که تجربه کرده فقط یک خیال و توهم بوده و اصلا نمیشه اونها رو دوباره به واقعیت اورد . واندا از این حرف واقعا عصبانی میشه و به سمت استرنج حمله میکنه .

واندا در تلاشه که دوباره بچه های خودش رو داشته باشه . ولی مشکل اینه که او برای رسیدن به خواسته های خودش باید به شکل کامل در مولتیورس سفر کنه ولی واندا تنها امکان انجام این سفر رو در حالت اختری خودش داره . و تنها راه حل ممکن چاوز هست که میتونه پورتال های بین جهانی باز کنه .

در کامارتاج وانگ در مشورت و کمک خواستن از جادوگر های قدرتمند کشف میکنه که دارک هولد علت رفتار های واندا است . در همین حال استرنج از طریف قکر خودش از وانگ کمک میخواد چرا که واقعا در بد مشکلی افتاده . وانگ این رو به چاوز میگه و چاوز یه پورتال به سمت استرنج باز میکنه ولی به جای استرنج این واندا است که وارد میشه . در همین زمان جادوگران مختلفی سعی در نجات چاوز میکنند و به واندا حمله میکنند ولی واندا به سادگی اونها رو میکشه ( خب اینجا توضیح نداده چطوری ولی پیداست که مرگ خوشایندی نداشتند و در ادامه مواردی رو میگه ) . در همین حال وانگ بی تحرک میمونه و با دیدن اینکه همچین ادم های خوبی چنین پایان وحشتناکی داشتند شروع به گریه میکنه . وانگ در حالی که استرنج و چاوز فرار میکنند توسط واندا اسیر میشه .

استرنج و چاوز به واقعیت های مختلفی سفر میکنند تا اینکه به جهانی میرسند و با موردو روبه رو میشن ( این واریانت , مستر موردو نام داره که یه نسخه موازی از موردویی هست که ما دیدیم و توسط واندا کشته شد ) موردو اونها رو به خاطر بی ثبات کردن واقعیت زندانی میکنه . چاوز در یه زندان تحت نظارت کلیا قرار میگیره . موردو استرنج رو پیش ایلومیناتی میبره که از اون واقعیت محافظت میکنند . خب تیم ایلومیناتی متشکل از : مونیکا رمبو , بالدر , کاپیتان کارتر و چارلز اگزاویه به عنوان رهبر هست . کلیا هم به عنوان مشاور و عضو وفادار به چارلز معرفی میشه . ایلومیناتی در این زمان راجب کشتن یا نکشتن دکتر استرنج و چاوز بحث میکنند چرا که استرنج باعث بی ثباتی تار و پود واقعیت در مولتیورس شده .


پارت پنجم :

کلیا در اینجا میگه که چاوز فقط یه بچه است نیاز به کشتن او نیست و همینطور دکتر استرنج . استرنج سپس سعی میکند که راجب واندا به اونها هشدار بده . خب اینجا صحنه ای رو نمایش میده که ما در این تایم لاین که ایلومیناتی حضور دارند ما واندایی رو داریم که در کنار فرزندانش در شادی و خوشحالی حضور داره ولی این صحنه به این صورت تمام میشه که واندایی دنیای اصلی این واندا رو تسخیر میکنه و از اون استفاده میکنه تا به سمت ایلومیناتی حمله کنه . زمانی که واندا با ایلومیناتی روبه رو میشه اینجا بالدر میگه که اون فقط یه جادوگر عادیه که از کنترل خارج شده و به زودی قضیه تمام میشه . اینجا واندا اونو به سمت دیوار پرت میکنه و دیوار هم روی اون خراب میشه . خب از اینجا مبارزه شروع میشه . چارلز یک صندلی شناور داره . کاپیتان کارتر هم از شمشیر خودش برا کات کردن واندا استفاده میکنه ولی واندا اونو به سمت مونیکا پرتاب میکنه .

در هنگام این نبرد کلیا چاوز رو ازاد میکنه و به اون میگه از من دور نشو . خب اینجا مبارزه واندا با چارلز شروع میشه . چارلز سعی میکنه که واندای واقعیت خودش رو از واندای اصلی جدا کنه در این زمان او به نیروی شیطانی دارک هولد درون واندا پی میبره و با فکر خودش به دکتر استرنج هشدار میده . واندا چارلز رو از صندلی خودش جدا میکنه و در همین زمان ما صدای شکستن استخوان های چالز رو میشنویم .


خب اینو بگم که پارت ششم رو قرار ندادم چون انتهای فیلمه و انتهای واقعا خاصی نیست و یه جورایی عادیه . مثلا فرض کنید پارت ششم متعلق به فیلم اسپایدی باشه و توضیح میده که سه اسپایدرمن پس از حل مشکلات هر یک به واقعیت خودشون بازگشتند و هریک از ویلین ها از مرگ نجات یافتند . درسته که پارت ششم عادیه ولی خب این انتهای فیلمه یه جورایی انتهای انتهای فیلمه . و اینکه ما توی این فیلمنامه خیلی از چیز ها رو نداشتیم . مثلا اون نسخه از استرنج که توی تریلر دیدیم و یا اینکه استرنج از واندا کمک میخواست . یا حتی ( این قسمت اسپو.یل داره ) خود انتهای فیلمنامه یه سری اطلاعات خارج از متن رو گفته مثل اینکه ما توی فیلم کامئویی از لوکی داریم .

توی فیلم به پیتر و اگاتا اشاره میشه و ما در انتهای فیلم دو صحنه پس از تیتراژ داریم . ( بعضی از منابع گفتن که یکی از این صحنه ها مربوط به ثور ۴ میشه و وضعیت اون رو نمایش میدن ) . البته خارج از این فیلمنامه و اطلاعات اون ما اخبار مختلفی رو این روز ها داشتیم از حضور ددپول / رید ریچاردز / مگنتو / گوست رایدر گرفته تا اسپایدی توبی و واریانت ایرون من و هالک . هرچند حضور همه ی اینها همزمان با هم در یک فیلم میشه گفت ناممکنه و احتمالش هم کمه چون ما درون این فیلمنامه فقط اون شخصیت هایی هایی رو داشتیم که احتمال حضورشون از قبل بیش از بقیه بود مثل لوکی و چارلز .


نویسنده: امیررضا قاسمی

243 Comments
  1. Attack titan کاربر می‌گوید

    عجب

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      به به خدای کامنت اول بازگشت

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        😂❤

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      این همه مدت نبودی تا اسمه فیلمنامه ی لورفته اومد دویدی؟😐

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        که این طور

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        اگا رندال
        من دام واسه اتک تیتان تنک شده بود😍

      3. Attack titan کاربر می‌گوید

        دیدم کامنتا خلوته گفتم یه سلامی بکنم

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          یه مدتی نبودی؟

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            اره حدودا بالای ۴ ۵ ماه بود فکر کنم

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              ایا به جبهه ی حق گویان میپیوندی؟

        2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

          سلام

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            علیک

  2. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    ممنون
    اما اسپویل بود و بنابراین
    ندیدم
    نشنیدم
    نخوندم
    (:

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      منم اومدم فقط کامنتارو بخونمXD

  3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون

  4. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

    ممنون از مقاله عالی بود ولی نخوندم ارزش رو نداره چون مطمئنم فیلم عالی میشه
    .
    توی زومجی هم فیلم نامه بلک آدام و اکوامن ۲ رو هم آورده بود نخوندم حالا

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      دادا مقاله رو نخوندی ولی عالی بود
      الله و اعلم …..

      1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        اره نمیخوام اسپویل بشم

      2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        اره دیگه چون ۹۹ درصد مقاله های ایرونی سنتر عالی هستش

    2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      سبحان الله سید 😳 از چه انرژی کیهانی بهره میگیری که بدون تشخیص میدهی کیفیتش را ؟

      1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        😐

  5. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    این فیلم قطعا شاهکار میشه.دیسی ۲۰۲۲ کار سختی داره.
    باربد هنوزم میگی دیسی ۲۰۲۲ رو از مارول میبره؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      والا باربد جان میگفت تو این چند ساله اخیر(۲۰۲۱ ۲۰۲۲ ۲۰۲۳)دی سی از مارول فیلماش بهتر میشه

    2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      حس میکنم مارول برتر میشه اونم قبلا دیسی هم گفته بود فلش فیلم متوسط خواهد بود و این نشون میده که خوب نمیشه و مارول یکم برتر میشه البته از نظر خودم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        حالا من بنظرم بیشتر از یکم ولی اره

      2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        دروغ که نمیگی کیومرث

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          رندال کیومرث کیه؟

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        اینجا تنها دروگ گو تویی هاشم
        ما با هم سره سفره ی اقا مرتضی نشستیم.بعد تو رفتی میرده اس بی اچ شدی؟😥

        1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

          شک کردم کیومرث

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          شک رو کردی؟نکن دابش.حرفقم حقه

          1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            خیلی مسطحی بردیا جان دیگر ریپلای نزن

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              زدم🗿

    3. دیسی فندوم ( 🟧⬛) کاربر می‌گوید

      خخخخخخ راس میگی کار سختی داره؟ نه بابا؟
      اصلا موفق نیستم
      کار خیلی سخت تری داره😐😐

  6. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    https://i.pinimg.com/564x/b3/62/8f/b3628f5fe254be936c68e524886e2c73.jpg
    به من بگید این ادیته.
    این ولورین نیست؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خوده خودشه.ولی نمیدونم

    2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      اره فکر کنم هیو جکمن

  7. بردیا کاربر می‌گوید

    ادمین کامنتا تعدادش کم شده.یدونه دث بتل میزارین که تعداد بره بالا؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      حتما بزودی

      1. LORD__SBH
        LORD__SBH کاربر می‌گوید

        دث بتل انیمه ای در راه است

        لامصب کلا تموم شده ها یه توضیح دو سه خطی مونده حالش نیست بنویسم (:

      2. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

        آقا ناموسا یه دث بتل چرب و چیل بزارین خیلی وقته انگشتام تشنه تایپ کردن شدن

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        ادمین
        امیدوازم
        سید
        نمیخوام بزنم تو ذوقت ولی انیمه ای منطورم نبود
        اسپایدر فن
        دقیقا.مخصوصا که تعداده کامنتاهم کم شده میخوام جنگ جهانی را بندازیم

        1. LORD__SBH
          LORD__SBH کاربر می‌گوید

          بردیا
          مهم نیست XD
          نظرت هرچیزی هم باشه من نوشتم تموم شده رفته XD
          ضمنا من کلا از امروز به بعد هرچیزی بنویسم مربوط به انیمه هست کاری با بقیه چیزا ندارم مگر بازم ربطی به انیمه داشته باشه (مثلا ریختن کمیک تو انیمه و اینا)
          یکم میخوام معرفی اجمالی بزنم
          تحلیل و بررسی
          و از همه مهمتر بررسی روانشناختی و تحلیل شخصیتی کاراکتر ها
          سایت هایی که سطح بسیار بالایی در زمینه کمیک چه در ایران چه در جهان دارن روی تحلیل و معرفی شخصیت ها بیشتر از دث بتل گذاشتن و رتبه بندی کردن شخصیت ها بها میدن ولی ایرونی سنتر اینا رو کم داره واقعا

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            عجب
            بازم خوبه.یه نویسنده پیدا کردم هر مقاله ای گذاشت برم بگم نخوندم🗿XD

          2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            اقای دکتر انشالله شما اینا رو ردیف میکنی دیگه نه 😍😍 شما دکترای روانشناسی داری ؟ منابع و کتاب های فلسفتون رو میشه معرفی کنید 🥰🥰
            سید اگر اینا با ارزشه چرا ۲۴ ساعت روز رو به دث بتل و … فکر میکنی 😳😳 ؟

        2. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

          من توی فاز کمیک نیستم
          بیشتر واسه کمیک گفتم دث بتل بزارین

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      آری آری .
      حالا مقابله کی با کی ؟؟؟

      1. LORD__SBH
        LORD__SBH کاربر می‌گوید

        ببین این دث بتلی که دارم مینویسم راستش جزو ضعیفترین مقالاتم (بین ۸۴ مقاله ای که تا امروز نوشتم) از نظر خودم هست اونم به این خاطر هست که هیچ جوره نمیشه نتیجه رو تشخیص داد حالا خودتون میخونید میفهمید
        ولی یه مقاله معرفی توپ از لایت یاگامی دارم خود نویسنده دث نوت بخونه کف میکنه

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        اره.البته در صورتی که شخصیت هایه کمیک باشه

      3. LORD__SBH
        LORD__SBH کاربر می‌گوید

        اها ضمنا
        من همیشه قبل از انتشار مقالاتم رو میزارم توی وبلاگ وبلاگمون دوتا خواننده ثابت داره با شیش تا نویسنده (پشمام نویسنده ها از بازدید کننده ها بیشترن ) اون دو نفر (دی جی سون _ پدر بزرگ غول اسا) برام نقدش میکنن مشکلاتش رو میگن بعد مقاله رو میزارم توی سایت

        1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

          😞😞 یعنی من رو آدم حساب نکردی ؟
          💔

          1. LORD__SBH
            LORD__SBH کاربر می‌گوید

            مگه هستی؟؟

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              شک کردم

  8. God Venom کاربر می‌گوید

    خب پلنگ سیاه ۲ هم به عنوان مورد انتظار ترین فیلم سال آینده انتخاب شده!! یه نکته راجب این فیلم که بنظرم گفتنش ضروریه اینکه طبق گفته های چنتا منبع بخشی از داستان هول رقابت چند نفر برای تصاحب عنوان پلنگ سیاه میچرخه که اصلی تریناشون شخصیت شوری خواهر تی چالا و شخصیت ام باکو هستش!! و اونطور که میگن قراره ام باکو بلک پنتر بعدی باشه و شوری هم ملکه واکاندا!! من راجب بلک پنتر شدن ام باکو چندان مطمئن نیستم ولی حداقل برعکس شوری و بازیگرش که اصلا به بلک پنتر نمیخوره ام باکو تا حدی پتانسیل داره!!! نظر شما چی میباشد؟!

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من نظرم اینه که همون خدا بیامرز بهتر بود.اصلا نمیتونم پلنگه سیاهه دیگه ای جز اون تصور کنم.ولی نه اصلا ام باکو تو ذهنم نیست واقعا هرجور فکر میکنم خیلی نمیخوره
      شایدم بشه البته مطمین نیستم.ولی در کل خیلی منتظره این فیلمم واقعا شحصیته پلنگه سیاهو دوست دارم و امیدوارم یه فیلمه در خور و شایسته ازش بسازن

  9. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    با سلام .
    این فیلمنامه به نظر خیلی خیلی خوب میاید البته نباید از روی فیلم نامه قضاوت کرد چون بازی بازیگران و طراحی سکانس ها و … اینها میتونن فیلم رو به شاهکار یا فاجعه ( البته قطعا نمیشه) تبدیل بکنه .
    توی فیلم نامه هم به نظر میرسه کامل کامل نیست چون خبری از واریانت دکتر استرنج یا سوپریم دکتر استرنج در این فیلمنامه نمی باشد .
    در کل ممنون ، Thanks 👍

  10. فرير کاربر می‌گوید

    عالي ممنون اي كاش فيلم خفني بشه

  11. بردیا کاربر می‌گوید

    اقا یه سوال
    ثور در حالت دیوانگی جنگجویان یا سوپرمن خدای قدرت(همون که تو دارک ساید وار بود؟)

    1. Odin کاربر می‌گوید

      فکنم گاد آو پاور از مد واریور گودرتمند تر باشه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نمیدونم.دارک ساید وار زیاد یادم نیست ولی یادمه همون واندروومنم تونست جلوش دووم بیاره.حالا باقیشو خیلی به یاد ندارم نبرداشو.ولب خب حالا باید یه کامنته طولانی راجبش بزارم
        ولی خب جفتشون از حالته عادی قدرتشون بیشتر شده.جفتشون خیلی کنترلی رو خودشون ندارن یعنی اون به قولی قوانینی که داشتن(اسیب نزدن به مردم بی گناه و…)براشون مهم نیست.یعنی جنگه سختی میشه.کسیم کم نمیاره.حالا بعدا بهش میپردازیم

  12. بردیا کاربر می‌گوید

    اودین مارول یا اودینه دی سی؟

    1. Gotham ,s Knight کاربر می‌گوید

      حقیقتش درباره اودین دی سی زیاد اطلاعات ندارم برابر میزنم

    2. Odin کاربر می‌گوید

      اودبن مارول با یک ضربه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        به گودرته اودینه مارول ایمان اوردی؟

        1. Odin کاربر می‌گوید

          والا اون زمان هم ایمان داشتم
          فهمیدم که از آزگاردم نخوندی
          حیف ثور که تو فنش باشی
          اودبن مارول در حالت ضعیف ضرباتش باعث لرزش مالتیورس شد
          طبق هند بوکا توانایی خلق مالتیورس داره
          اما نهایت کار اودین دیسی خلق یه یونیورسه که زئوس دیسی هم انجام داده
          اودین مارول با سورتور فایت داد که با یه ضربه شمشیرش مالتیورس رو میسوزوند
          بنابراین اودین مارول » ۱۰۰ تا اودین دیسی

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            حاجی تو میگفتی اوجه قدرته اودینه مارول خلقه چندتا کهکشانه و اودینه دی سی بهتره.همین تو با نتیجه گیری هایی که خودتم نفهمیدی چی گفتی میگفتی سارتوره دی سی برتره.
            حیفه اودین که اسمه تو باشه
            اینا درسته.البته میگم برخی هندبوک ها معتبر نیستند
            یه چیزه دیگه هم بگم من کاملا قبول دارم اودین خیلی قویه.از جمله یه فیته خیلی حق این بود که یمیر رو کشت.یمیر کیه؟اولین فراست جاینت.قدرتش چقدر بوده؟در حدی که خونش یونیورسو غرق کرده.ذره ای از خونه اون که یه قطره هم حساب نمیشه چنان سرمایی ایجاد کرد که ثور جلوش کم اورد(ثوری که نه ناه بودین مشکل با فراست جاینتا جنگید اونم تو خوده یوتن هایم)از اون نهم تر همون ذره ی ناچیز شی هالک و ثورو در حدی قوی کرد که با سلستیال ها پابه پا بجنگن(اونم نه سلستیال هایه سطحه پایین)یعنی در این حده که ذره ای از خونه یمیر چنین قدرتی به ثور و شی هالک داد.ببین خودش چقدر قوی بوده

  13. بردیا کاربر می‌گوید

    شونا گوراث در بعده خودش یا تروفروم دارک ساید؟

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      قطعا تروفورم دارکساید

    2. Gotham ,s Knight کاربر می‌گوید

      دارک ساید

    3. Odin کاربر می‌گوید

      تروفورم دارک ساید با یک ضربه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        حاجی میام ایده میدم بحث کنیم کامنتا بره بالا.میای واسه همه میگی وان شات؟؟😐

        1. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          بحث کن بحث کن …
          چند وقتی هست خودم هیچ بحثی نکردم

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            برادر دکتر استرتج
            جدالت برایه مقامه جادوگره اعظمه سایت با جنابه سعادتی به کجا کشید؟

            1. Dr. Strange
              Dr. Strange کاربر می‌گوید

              فکر میکنم برنده شدم 😅😅😅

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                شک دارم.سعادتی خیلی گودرتمنده و با استقامت.کم نمیاره

            2. کاربر می‌گوید

              بردیا
              یکی از آواتار هام اومد دکتر استرنج پخ کرد بدبخت بیهوش شد دیگه نتونست به فایت ادامه بده.
              بار دوم هم اومد خودم شخصا از پشت نایف کردمش

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                خشمه سعادتی
                این خیلی بده.دکتر دیس بکت چی خواهد بود؟

              2. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                محمد امید جان
                نه من دیدم ارزش جنگ نداره 🤗
                معلومه که من جادوگر اعظم هستم ☠️🦾

                1. کاربر می‌گوید

                  Dr. Strange
                  جدی؟ باید با دکتر اصغر و دکتر جعفر مشورت کنم ببینم درست میگی یا نه

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    سعادتی علیه دکتر استرنج.دو جادوگره گودرتمنده سایت.یعنی کی میبره؟

                    1. Dr. Strange
                      Dr. Strange کاربر می‌گوید

                      من من من من ( با لحن عمو پورنگ )

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      این به چالش کشیدنه سعادتیست؟

                    3. کاربر می‌گوید

                      بردیا
                      چالش؟ من برای نهار هر روز والای همگان میخورم( به علاوه باربد خخخخخخ)

                    4. Odin کاربر می‌گوید

                      سعادتی غادر متلغ به روایت تصویر

                    5. Dr. Strange
                      Dr. Strange کاربر می‌گوید

                      من هم هر روز پرزنس با وان بیلو ال صرف میکنم
                      شام هم کازمیک آرمور سوپرمن و رون کینگ ثور میلمبانم.😅
                      گرمی‌م نمیگیره🙃

                    6. بردیا کاربر می‌گوید

                      هممممم.جالب شد
                      به اگا باربده من چیکار دارین😢

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        حاجی حرفات در تضاده
        یه جا میگی دورمامو فراتر از مولتیورسه
        خب همین دورمامو از ساتانیش ضعیف تره
        همین ساتانیش جایی که حتی نزدیکه بعده شوماگوراثم نبود یه موش توصیف شد.

        1. Odin کاربر می‌گوید

          داش
          دورمامو مولتی ایترنیتی/تجسم مالتیورس رو تو دیفندرز ۲۰۰۵ همراه خواهرش جر داد
          مالتیورس رو جر داد
          بنابر این دورمامو » مالتیورس
          خب داش
          آواتار دارکساید هم ضرباتش باعث شد که انرژی مساوی خلقت ازاد شه
          یعنی اواتار دارک ساید به تنهایی توانایی خلق خلقت/مالتیورس رو داره
          خود اواتار دارک ساید هم نقطه ای جلوی تروفورم توصیف شده
          بنابراین تروفورم دارک ساید »»»» شوما

          1. Odin کاربر می‌گوید

            اها
            و اینکه پرسیدی چرا دادگاه کلاسیک مولتیورساله؟
            دادگاه بخشی از مولتی ایترنیتیه
            خود مولتی ایترنیتی تجسم مالتیورسه
            دورمامو هم مولتی ایترنیتی رو همراه خواهرش زد و این سطح دورمامو رو بالاتر از امثال دادگاه میبره
            بعد تو بیای به دادگاه بگی امنیورسال 🤡جدا از اون
            دادگاه وارلاک طبق گفته خودش هم از بیاندرای بزرگسال گودرتمندتره هم از دادگاه کلاسیک
            دادگاه وارلاک هم خودش نهایت مولتیورسال سطح بالاست
            و این بشدت سطح نهاد های مارول رو میاره پایین
            بنابراین دادگاه کلاسیک خیلی به فیتاش نگاه کنیم نهایت برابر با دادگاه وارلاکه
            در هر صورت طبق گفته خود وارلاک ، دادگاه قبلی از اون ضعیفترع
            حالا سر اسپکتر
            باید بگم که تجدید نظر کردم
            اسپکتر فراتر از امثال دادگاهه
            هر کدوم از ورژناش رو بگی
            آزمیدوال: خب شاید عجیب باشه برات
            اما آزمیدوال تو جاستیس آی ان سی ایشوی ۲ از ۵ ، یه کمیک درحال انتشاره ادامه اینفینیتی فرانتیر، با دارکساید کامل که راحت یه مگاورساله فایت داد ، و این سطح آزمیدوال رو تا مگاورسال میبره ،حالا با توجه به مدارک و شواهد دادگاه کلاسیک مولتیورساله و خب اسپکتر با میزبانی آسمودل »»» دادگاه
            هل جوردن : خب طبق گفته هال جوردن زمانی که میزبان اسپکتر بود ، حالت نامحدودش رو حس می‌کرد طوری که انگار تو حالت نامحدود اسپکتره! یعنی هل جوردن با اسپکتر نامحدود تفاوت چندانی نداشت! خود اسپکتر نامحدود با نابو فایت داد و پیروز شد
            حالا می‌دونی نابو کیه؟ کسیه که کل کره خدایان رو داشت میمالید، خود کره از چندین مالتیورس تشکیل شده و این یعنی نابو » چندین مالتیورس، با توجه به قضیه مولتی ایترنیتی و دیالوگ وارلاک دادگاه کلاسیک یه مولتیورساله و از امثال نابو ، اسپکتر نامحدود و هال جوردن ضعیقتره!
            اسپکتر اینفینیتی فرانتیر: خب اینجا استدلال اینکه چرا دارکساید کامل مگاورسالع رو میگم ، اسپکتر اینفینیتی فرانتیر گفت که همه اعضای کویین تسنس من جمله خودش در اون زمان فرای مالتیورسن! حالا با هایفادر فرا مولتیورسال کیف کن ، یعنی تک تکشون فرا مالتیورسال بودن و دارکساید کامل هم با یک ضربه کشتشون و این سطح دارکساید کامل رو تا یه مگاورسال سطح پایین الی متوسط بالا می‌بره و آزمیدوال با دارکساید کامل / یه مگاورسال گودرتمند برابری کرد و این نشون میده آزمیدوال مگاورساله و زمانی که میزبان اسپکترع از دادگاه کلاسیک گودرتمندتره ، حالا زیاد رفتیم جاده خاکی ، بله اسپکتر اینفینیتی فرانتیر طبق گفته خودش فرا مولتیورسال بود و اره از دادگاه کلاسیک که بخشی از تجسم مالتیورسه و طبق گفته وارلاک از دادگاه جدید ضعیفترع، گودرتمندتره
            کریسپوس آلن: خب تو فاینال کرایسز رولیشن رسما ثابت شد که کریسپوس آلن » ۲ تا مالتیورس ، چرا؟ با یه حرکت میزد مالتیورس رو نابود میکرد و دوباره خلق میکرد ، این یعنی اسپکتر با میزبانی کریسپوس آلن فرای مالتیورسه و بعله از دادگاه کلاسیک چه بخشی از مالتیورس/مولتی ایترنیتیه گودرتمندتره
            جیم کوریگان که گودرتمند ترین میزبان توصیف شده ببین دیگه چه گادیه
            صو بله تک تک ورژن های اسپکتر » دادگاه
            نابو هم توضیح دادم که از دادگاه چرا گودرتمندتره
            اها یادم رفت
            ترایگان با پرزنس برابره طبق فیوچر اند ، پرزنس هم از کل افراد نام برده شده(نابو ، میزبان های اسپکتر) گودرتمند تره و افراد نام برده شده هم از دادگاه کلاسیک گودرتمند ترن
            یعنی پرزنس = ترایگان »»»»»» ۳ کله
            اها
            میخوای واس فانتوم و ویزاردم بریم؟ بعلهههه
            فانتوم ضرباتش نزدیک بود مالتیورس رو به سا بده
            و این یعنی فانتوم » حداقل ۱ مالتیورس
            دادگاه هم جز موجودیت مالتیورس/ مولتی ایترنیتیه
            و بعله فانتوم یا برابر یا گودرتمند تر از دادگاهه
            ویزارد هم فانتوم رو مجازات کرد یعنی ویزارد بالا سر دادگاهه
            حاجی پشمام
            واس همه چی دلیل غیر قابل دیبانک اوردم
            پشمام ریخت کلا
            تا کشفیات بعدی بدرود

            1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

              چه جالب

            2. بردیا کاربر می‌گوید

              باربد
              عزیزم اولا مولتی اتریتی خودش زیر دسته دادکاهه و نحوه ی کارش رو دادکاه قضاوت میکنه.تنها جایی که این نقض شد بخاطره حرفه دانی بود که گفت اتریتی فیکشنه(امنیورس)که اونم اشتباه بود و رد شد.یعنی دادگاه از اون فراترا و جزئی از اون نیست.در نتیجه دلیلت برایه مولتیورسال بودنش کاملا الکی بود.لازم با ذکره که دث اف دث که فقط بخشی از دادگاه توصیف شده در یک دست دروازه ی سبز(محله ورود به دنیایه زیرین جایی که وان بیلو الل هست)و تو یه دستش کازموس اگ بود(کازموس اگ طبغه گفته ی جنابه قاسمی مسسه با چندتا دونش یه امنیورس خلق کرد.)همین فیت دث اف دث حد اقل تا مگاورساله سطحه پایین میبره.و همینم خودش بخش از دادگاهه.افتاد؟
              وارلاک با دادگاه کلاسیک برابر؟حاجی نخوندم.اونو مستر اردر و لورد چائوس کشتن.همین دوتا جلو دادگاهه کلاسیک حتی جراته سرپیچیم نداشتن
              از بیاندرز قوی تر؟؟جالب بود.همون دادکاهه اصلی با سه ضربشون مرد
              حالا دورمامو
              همین دورمامو اتریتیه یونیورسالو قادر مطلق توصیف کرد.متوجه شدی؟توضیحه بیشتر؟فکر نکنم لازم باشه
              باقیشم از همین نتیجه گیریایه مسخرت نشات گرفت که نیازی نیست بهشون بپردازم
              که غیره قابله دیبانک؟؟؟هههههههه هههههههه

              1. Odin کاربر می‌گوید

                بیا پایین داش
                دادگاه خودش بخشی از مولتی ایترنیتیه
                شاتش هم دارم
                و اینکه تو برو فعلا ثابت کن که حرف وارلاک «««««« حرف خودت
                در این حد بدون که خود وارلاک که از دادگاه قبلی ت
                قدرتمندتره
                نتیجه گبری مسخره؟ نخوندم داش
                حرفام غیر قابل دیبانکه
                برو فعلا از اسپکتر بخون برو حاجی

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  خوشگلم مولتی اتریتی خودش زیر دسته اونه.تنها جایی که این رد شد توسط دانی کیتس و سریه التیمیتس بود که حرفه دانیو یخوایم قبول کنیم گفت مولتی اتریتی فیکشن(امنیورسه)افتاد؟خب وقتی ثابت شدست دیگه من چه کنم.لرد چائوس و مستر اردر جرش دادن همینا جلو دادگاهه قدیم هیچن.افتاد؟
                  دیبانک شد رفت

                  1. Odin کاربر می‌گوید

                    ببین داش
                    تا ۴۸ ساعت بعد آنتی فیت از دادگاه وارلاک و فیت از دادگاه کلاسیک بیار
                    دیبانکی صورت نخواهد گرفت
                    چرا؟ چون تو باید حرف وارلاک رو دیبانک کنی که اینم اول باید کمیک های کنن و نویسندگان مارول رو دیبانک کنی بعد بیای سراغ حرفای من
                    و اینکه
                    داش نه دادگاه بخشی از مولتی ایترنیتیه

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      عزیزم تنها جایی که این گفته شده تو سری التیمیتس به نویسندگیه دانی کیتس بود که به حرفه اون باشه خب مولتی اتریتیم کله فیکشن(امنیورس)هست.در نتیجه بله بخوایم طبغه حرفایه کاکام دانی پیش بریم درسته دادگاه بخشی از مولتی اتریتیه ولی بازم مولتی ورسال بودنه دادگاهو اثبات نمیکنه.
                      بعدشم حرفه کاراکترا موقعی درسته که دلیل داشته باشه.خب به این باشه دورمامو هم گفته اتریتیه یونیورسال قادره مطلقه.یا تو کمیکه اسپیس پانیشر گفته شده واچر ها قادره مطلقن.یعنی الان اونا باید امنیورسال باشن دیگه؟

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      الان تو کمیکه اسپیس پانیر گفته شده واچر ها قادره مطلقن
                      رد هالک کسیه که یه واچرو خیلی راحت له و لورده کرد
                      ثورم کسیه که رد هالکو خرد و خاکشیر کرد
                      الان به من ثابت کن ثور امنیورسال نیست🙂

                    3. Odin کاربر می‌گوید

                      قضیه واچر با این فرق داره
                      جناب قاسمی توضیح داد
                      اگه میخوای هم ثور رو هم تا مولتیورسال برسونم
                      بالا سر واچر

                    4. بردیا کاربر می‌گوید

                      حاجی نه جدی تو شوخی نداری با کسی.ثورو تا مولتی ورسال برسونی؟
                      واچر کجاش فرق داشت.تو کمیک گفته شد واچر ها قادر مطلقن.رد هالکیم که از هالک کتک خورده گرفت یه واچرو مثله چی زد.یعنی هالک امنیورساله دیگه؟

                    5. Odin کاربر می‌گوید

                      دا ببین
                      اینا کرکتر خیالین
                      تو بگو تا امنیورسال
                      جدا از اون زدن گلوری یه فیت سطح بالاست
                      خود اودین مولتیورسال سطح بالاست
                      گلوری هم هزاران برابر اودینه
                      پس اره ثور رو میشه تا مولتیورسال رسوند

                    6. بردیا کاربر می‌گوید

                      نه تو جدی اوت لیر نخوندی.

                  2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                    بردیا
                    منظورت فک کنم ال اوینگ باشه . خب دادگاه ادام وارلاک سر این قضیه که اشاره میشه به کشته شدن دادگاه قبلی توسط بیاندرز و اینکه دیگه این اتفاق برا این دادگاه نمیفته گفته میشه از دادگاه قبلی قویتره . چرا که این دادگاه از بیاندرز نمیخوره ولی قبلی خورد . ولی جالب اینکه همین دادگاه از اشوب و نظم خرد . خب خیلیا این اتفاق رو اینجوری توجیح میکنند چون همه چیز در حال شکل گیری بود وو هنوز سلسله مراتب جدید کامل نشده بود دادگاه از نظم و اشوب خورد خب این دلیل هست توی همون شات قبل از کشته شدنش هم هست ولی باز هم این دلیل نمیشه که دادگاه جدید از نظم و اشوبی که سطحشون از اترنیتی و اینفینیتی پایینتره کشته بشه . این دو اتفاق از دادگاه ادام وارلاک در تناقض کامله . ولی میشه گفت دادگاه قبلی هرچی باشه در شکل واقعی خودش درون هاوس او ایدیا قرار داره و سطحش از این حرفا خیلی خیلی فراتره .

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      همین دیگه در تضاده.ولی کلی بازم کسی که بخواد از دادگاهه قبلی قوی تر باشه از کسی که اتریتیم میتونه بزنش شکست نمیخوره.ولی خب من هنوز سره حرفم هستم دلیله باربد کاملا مسخرست.اگه اون درسته حرفه منم درسته و ثور امنیورساله.

        2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

          بردیا
          ساتانیش که صد درصد از دورمامو فراتره . دادگاه هم خب به نظرم توی اینجور مقایسات شکل کامل و اصلی شخصیت باید مقایسه بشه که خب اینجوری دادگاه درون هاوس او ایدیا مشخصه که چقد قوی میشه و هاوس او ایدیا هم مشخصا بخوای مقایسه کنی توی لیست ۹۰ شخصیت قدرتمند کمیک میره رتبه ۲ رو میگیره .

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            میشه از فیت هایه ساتانیش بگید؟

            1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

              بردیا
              خب به نظرم همین که گفته بشه ساتانیش از دورمامو فول پاور قویتره کافیه حالا خود دورمامو در بین اربابان جهنم زیاد سطح بالایی نداره . از اغلبشون ضعیفتره . ولی حالا دو مقاله در این مورد داره اماده میشه یکی رتبه بندی اربابان جهنم که این مورد داخلش هست یکی هم مربوط به دکتر استرنجه که توی اون علاوه بر فیت های استرنج فیت های ویشانتی دورمامو شوماگوراث و حالا خیلیای دیگه هم هستن . این دو مقاله صد درصد اماده میشن و لی دومی حالا زمان میبره .

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                عجب.پس رو مقاله هایه خوبی دارید کار میکنید

  14. بردیا کاربر می‌گوید

    نال یا ویزارد شزم؟

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      نال

    2. Gotham ,s Knight کاربر می‌گوید

      نال

    3. Odin کاربر می‌گوید

      عزیز
      نال هیچ عددی نیست
      ویزارد شزم با یه بلست

      1. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        ممنون میشم دلیل هاتون رو بگید ( بدون تیکه و کنایه یا با با تندی )

        1. Odin کاربر می‌گوید

          داش ما رو گیر آوردی؟
          ویزارد شزم یه اسکای فادر لوله
          یعنی هم رده با امثال اودین کلاسیک
          یه مولتیورسال سطح بالا
          حالا نال می‌تونه اودین کلاسیک رو بزنه ؟ نه داش
          نال از هیرو لول هایی همچون سنتریم ضعیفتره

          1. Dr. Strange
            Dr. Strange کاربر می‌گوید

            من قصدی نداشتم فقط میخواستم کمی بیشتر در مورد ویزارد شزم بدونم

            1. Odin کاربر می‌گوید

              ویزارد شزم با اسپکتر نامحدود برابری کرد
              اینکه چرا میزبانای اسپکتر » دادگاه رو بالا توضیح دادم خود نامحدودش از تک تک میزبانای اسپکتر قدرتمندتره
              جدا از اون اسپکتر نامحدود نابو رو شکست داد
              نابو هم کره خدایان رو مالید
              پس ویزارد شزم با اسپکتر نامحدود که همچنین فرد گادیه برابری کرد

              1. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                ممنون 🙏

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            اودین
            نال نمیتونه اودینو بزنه؟؟؟
            از هیرو لول هایی مثله سنتری ضعیف تر؟؟
            اها

            1. Odin کاربر می‌گوید

              وقتی آنتی ونوم نال رو چپ و راست کرد
              نال بخواد از سنتری و اودین قدرتمند تر باشه؟
              جمع کن تروخدا
              انرژی سنتری از کازمیک کیوب هم بیشتره
              حالا دووم با انرژی گالان و کازمیک کیوب با بیاندر پری رتکان برابری کرد
              خود اودین هم یه مولتیورسال سطح بالا از امثال نال قدرتمندتره

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                میپردازم بهت

              2. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                شما نال رو خیلی دست کم گرفتی .
                خیلی

                1. Odin کاربر می‌گوید

                  اگه میخوای حرفی بزنی در حواب کامنتم
                  باید ثابت کنی که نال »»»» بیاندر پری رتکان، سکرت وارز، اوج گودرت

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    خدایاااااااااا.صبرم بده.یعنی تو میگی سنتری>>>>پری ریتکان؟

                    1. Odin کاربر می‌گوید

                      نه
                      خواستم بهت بفهمونم که سنتری چه کسیه
                      سنتری انرژیش از سلاحی بیشتره که فرد میتونه با استفاده از اون سلاح با بیاندر فایت بده
                      بنابراین بجای اینکه این فن بوی بازی ها رو در رابطه با نال رو انجام بدید بفهم که سنتری»نال و هفت نسلش

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      خب وقتی نال سنتری را جر واجر کرد چطور میگی
                      سنتری>>>>نال؟

                    3. Odin کاربر می‌گوید

                      سطح آی کیو رو برم
                      خب خوشگلم
                      ۲۴ ساعده دارم چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟
                      انرژی سنتری از سی سی بیشتره
                      سی سی هم در حدی بود که دووم با استفاده ازش با بیاندر فایت داد
                      انرژی سنتری »»»»» یه سلاح امنیورسال
                      چی میگی دابش؟
                      خب معلومه نال که انتی ونوم هم زدش از سنتری ضعیفتره

                    4. بردیا کاربر می‌گوید

                      حاجی کازمیک کیوب تهش مولتی ورساله.اون کارم اوت لیر بود
                      تو معلومه اوت لیر نخوندی

                  2. Dr. Strange
                    Dr. Strange کاربر می‌گوید

                    دلیل خنده داری بید

  15. Mhd.k کاربر می‌گوید

    نخوندم
    ندیدم
    نشنیدم
    ن…‌…

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      ام اچ دی
      پس برگشتی،باربد این استاده رنداله😍😍😍

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        سید من کارکشته روزگارم خودم استادی میکنم و مینوازم حالا بریم تو اتوبوس صحبت داشته باشیم ؟

        1. Mhd.k
          Mhd.k کاربر می‌گوید

          کیومرث است مشکوک به این قضیه

          1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            تایید شده توسط توسط اقا هوشنگ

  16. فریر کاربر می‌گوید

    نمی‌دونم
    اودین مارول
    تروفورم دارکساید
    نال

  17. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    ثور در حالت دیوانگی جنگجویان (چون سوپرمن گاد پاور نمیتونه از حد اکثر قدرتش استفاده کنه)
    اودین مارول
    دارکساید (جر و بحث نداریم)
    ویزارد شزم با یه بلست

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      البته واسا
      سوپرمن گاد پاور خیییلی مثل اینکه قویه
      خییییلی
      ولی خب
      نمیخوام در حق مارول اجهاف بشه و به جای اونهمه شعری که قبلا در مورد دیسی میگفتم و الکی و اشتباه ازشون دفاع میکردم بیام یه بار هم الکی از مارول دفاع کنم
      همون ثور بهتره (:

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        عجب
        اوکیه دابش

  18. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    این دوستان فکر کردن شزم ویزارد همون شزمه XD
    دااداشا اگه همین فکرو میکنید شزم د ویزارد رو بهتون معرفی کنم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      مطمئنم همینطوره.انتظار نداشتم کسی بگه نال

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        بردیا
        اینکه ویزارد شزم . باید برا مقایسه یه حریف پایین تر از ویزارد شزم رو برا نال انتخاب میکردی . با توجه به اینکه نال مثلا از ابلیوین نهاد انتزاعی برتره میشه حریف های مختلفی برا اون انتخاب کرد .

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          همین کسی یادم نمیامد.منظور بالاتر بود دیگه؟

          1. Odin کاربر می‌گوید

            چی میگی
            ویزارد شزم با اختلاف از نال قدرتمندتره
            نال نمد شاید با یه سلستیال سطح پایین بشه
            تو همین مایه ها
            درکل موجودات هرالد اول ، گلکسی باستر ، یونیورسال و ….. میشه با نال مقایسه کرد
            همین گور باتچر آو گادز میشه مقایسه کرد
            نظرم رو گوره

            1. Odin کاربر می‌گوید

              هلا هم میشه با نال مقایسه کرد

              1. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                بستگی داره شما داری سیمبوت ها رو هم حساب میکنی یا نه.

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                باربد تو خیلی دسته پایین گرفتی دکتر تو هم خیلی دسته بالا

            2. Dr. Strange
              Dr. Strange کاربر می‌گوید

              به نظر میرسه شما با نال آشنایی ندارید .
              نال تونست بدون هیچ کمکی و چندین سلستیال سطح متوسط رو شکست بده .

              1. Odin کاربر می‌گوید

                تاندربولت ثور » نال

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  باربد
                  نه تو جدی هیچی از مارول نمدونی
                  ثور>نال؟۰

                  1. Odin کاربر می‌گوید

                    داش چی میگی
                    دارم میگم تاندربولت ثور
                    و اینکه تاندربولت ثور باعث شد فک نال کنده شه
                    درکل همین ثور گادبلست بزنه کار نال تمومه

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      ثور گاد بلست بزنه کارش تمومه؟؟کسی که با خدایان جنگیده.سلستیال کشته.با گاد بلسته ثور کارش تمومه؟اها

                    2. Odin کاربر می‌گوید

                      گالان از قبل بیگ بنگ از گادبلست ثور هراس داشت
                      همین گالان فینیکسی رو جذب کرد که رو بیاندر تاثیر گذاشت و مولتیورس رو با یه اشاره پودر میکرد
                      مگو این حرف را
                      گادبلست ثور همگان ازش هراس دارند
                      جدا از این
                      وقتی گادبلست ثور ، گالان رو میزنه
                      گالان هم سلستیال رو زد
                      پس یعنی اره
                      ثور می‌تونه با گادبلست سلستیال بزنه
                      خیلی سادست

                    3. بردیا کاربر می‌گوید

                      ببین اولا اینکه اون گالاکتوسه گرسنه بود(که بازم قوی بود)
                      ببین سلستیال داربم تا سلستیال.نال بدونه نکرو سورد و…سره سلستیالی که با سه تا دیگه یه مولتی ورس خلق کرد.یعنی سره یه شخصیته مولتی ورسالو با یه ضربه کند.این کم چیزی نیست.نمیگم گاد بلست بی تاثیره ولی اینجوری که تو میگیم نیست

                    4. Odin کاربر می‌گوید

                      بیا پایین ببینم
                      سلستیال ها همشون یونیورسالن و تنها اسکاتان و وان اباو آل سلستیال قدرتشون فراتر میره
                      وقتی گالان یونیورسال پوکوندشون اره
                      اونا یونیورسالن

                    5. Dr. Strange
                      Dr. Strange کاربر می‌گوید

                      فک نال کنده شد بعد اونجرز گفتن دیگه امیدی نیست 😅

                    6. بردیا کاربر می‌گوید

                      خوشگلم سلستیال داریم تا سلستیال.مثلا ۴تا شلستیال با هم مولتیورس رو به وجود اوردن.(نال یکیشونو با یا ضربه کشت)چطوری چهارتا یونیورسال میتونن چنین کاری بکنن؟؟؟من در عجبم
                      دو:اودین قبلا گفته که یا گالاکتوس برابره(البته من میگم یکم قوی تر)یعنی اودینی که با قوله خودت مولتی ورساله سطحه بالاست گفته گالان باهاش برابره.یعنی خوشگلم گالاکتوس در اوجش باشه میتونه مولتی ورسالم باشه

                    7. Odin کاربر می‌گوید

                      داش
                      گالان تو اوج رو تو ثور کیتس دیدیم
                      که هرالد آو ثاندر جذبش کرد
                      خود هرالد آو ثاندر با اختلاف از اودین کلاسیک ضعیفترع

                    8. بردیا کاربر می‌گوید

                      خوده اودین گفت:اودین فورسه در اوج با گالاکتوسه در اوج برابره
                      هرالد او تاندریم که اونو جذب کرد یعنی از اودین قوی تره

                2. Dr. Strange
                  Dr. Strange کاربر می‌گوید

                  😑😑😑😦😮😯😨

          2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

            بردیا
            خب نال مسلما در حد ویزارد شزم نیست . میگم باید یه شخصیت ضعیفتر رو برا مقایسه با نال انتخاب میکردی

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              همین کسی یادم تمیاد

            2. God Venom کاربر می‌گوید

              اقای قاسمی
              خود مارول میگه که سطح قدرت نال برابر با کاپیتان یونیورس هست یا حداقل بعد از کاپیتان یونیورس!!! خود کاپیتان یونیورس هم قدرتش درحد ابدیته یا شایدم قویتر!! حتی تو یه دنیای موازی اون به ابدیت اون دنیا تبدیل شد!! در توصیف قدرتاش هم میگن به همه ماهیات داخل ابدیت متصله!! و این واقعیت که نال شکل اولیه کاپیتان یونیورس رو تو دوران باستان بار ها شکست داده نشون میده اون زیاد ازش ضعیف تر نیست!!! پس سطح قدرت نال بیشتر از این حرفاست!!

              1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                اینکه گفتم سطح قدرتش رو از ابلیوین که نهاد انتزاعیه بالاتر میدونم ولی نتیجه رو نظرم روی ویزارد شزمه

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  اینکه از ابلیوین برتر رو قبول ندارم

                  1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                    خب شاید دلیل من در همین حد باشه که ابلیوین بار ها خودش رو به عنوان وید معرفی کرده ولی از نال به عنوان گاد او وید بار ها یاد شده . حالا یه دلیل هایی هم هست همو هایی که سیلور سرفر راجب نال گفت

                    1. God Venom کاربر می‌گوید

                      کدوم فراموشی؟! فراموشی جدیده؟! قطعا نال دیگه در این حد نیست!!

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      جنابه قاسمی
                      این دلیله محکمی نیست.یعنی خیلی دلیله خوبی نیست که بگیم اره اون از ابلیوین برتره
                      گاد ونوم
                      موافقم

                    3. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      ابلیویون نهاد انتزاعی . یه چندتا شات و دلیل در همین حد هست . ولی مگه میشه اینهمه اشاره بی دلیل باشه ؟ از دست نال فراری نیست ولی از فراموشی … .

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                اخه ابدیتم تهش یونیورساله

                1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                  خب نال در همین حده .

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    مسئله اینجاست
                    چهارتا سلستیال با هم یه مولتیورس خلق کردن
                    نال بدونه نه نکرو سورد و نه…تونست با یه ضربه یکیشونو بکشه.امکان نداره یه شخصه یونیورسال بتونه چنین کاری بکنه

                    1. Odin کاربر می‌گوید

                      گالان از قبل بیگ بنگ/یه یونیورسال »»»»» سلستیال ها
                      پس بکش بیرون
                      بنابراین نال یک یونیورسال بیچالست

                    2. God Venom کاربر می‌گوید

                      گالاکتوس تو حالت تغذیه شده در بهترین حالت از یکی از سلستیال ها قویتر میشه!!! تو زیادی سطح سلستیال هارو پایین اوردی درست همونطور که قبلا سطح گالاکتوس رو پایین اوردی!!! انگار نه انگار که یکشون مولتیورس خلق کرده اون یکی مولتیورس نابود کرده!!

                    3. Odin کاربر می‌گوید

                      من کی سطح گالان رو اوردم پایین؟
                      سلستیالز و گالان موجوداتی در سطح یونیورسن

                    4. God Venom کاربر می‌گوید

                      چمیدونم والا همون موقعی که اونو حتی از هرالدشم ضعیف تر دونستی!! گالاکتوس با جذب دوتا بعد کل خلقت رو پوکوند اونوقت یونیورساله؟! سلستیال ها مولتیورس جدید رو خلق کردن و تو رده بندی کیهانی جایگاه خودشونو دارن!! توسط فرست فیرمیمنت خلق شدن و توسط فالکرام رهبری میشن!! قطعا جایگاهشون بیشتر از یونیورسه!!!

                    5. بردیا کاربر می‌گوید

                      جالبه هیچ ولیای واسه یونیورسال بودنشون نیوردی.من میگم چهارتا سلستیال مولتی ورس خلق کردن.
                      گالاکتوس هم که فیتایه مولایی داره.
                      بعد تو همینجوری فقط میگی یونیورسالن.خب دلیلت؟

                    6. Odin کاربر می‌گوید

                      هرالد آو ثاندر یونیورسال
                      گالان رو تو اوج قدرت جذب کرد
                      پس اره گالان یونیورساله

                    7. بردیا کاربر می‌گوید

                      هرالد او تاندر یونیورسال؟؟کسی که بلک وینتره مولتی ورس خوارو کشت؟خوشم میاد همینجوری میگی اقا این یونیورساله اون امنیورساله و هیچ دلیلم نمیاری

                    8. Dr. Strange
                      Dr. Strange کاربر می‌گوید

                      همون گالان با کمک فرانکلین ریچاردز پنج تا سلستیال سطح متوسط رو شکست بده بعد نال بدون هیچ کمکی یک سلستیال که احتمالا در همون سطح بوده با یک ضربه سرشو قطع کرده 😑😑

                    9. بردیا کاربر می‌گوید

                      دکتر استرنج
                      ظمنه اینکه اکن فرانکلین ریچاردزم ادولت(بزرگ سال)بود که یه فرا امگاست که مولتی ورساله
                      ظمنه اینکه اونا هم۳تا سلستیال بودن.گالاکتوس و فرانکلین ریچاردزه بزرگ سال به زور تونستن با هم بزننشون

                    10. Odin کاربر می‌گوید

                      بلک وینتر مالتیورس خوار؟ مایل به گفتن متالف تنذ؟
                      استرنح دا
                      همین دختر سنجابی گالان رو وان شات کرد
                      خیخیخو
                      و اینکه گالان به کمک ریچاردز؟
                      داش گالان دورمامو به اون عظمت رو حذف کرد بعد در حد یه سلستیال و نال حقیر باشه؟
                      آیا من برای تو یک لطیفه ام؟

                    11. God Venom کاربر می‌گوید

                      اره لطیفه ای که فک میکنی نال و یه سلستیال حقیر هستن!! همه حتی سنتری دث سید از همون یدونش هم وحشت دارن دیگه چه برسه به چندین تا سلستیال!!!
                      دختر سنجابی!؟😂😂 در یک کلام اون مث میکسی میمونه البته میکسی باز یه منطقی برای ماهیت و قدرتش توی دیسی وجود داره این همونم نداره!! حتی ددپولم هنوز یه منطقی داره تو داستاناش!! اگه تو دیسی بود شک نکن دارکساید رو هم برات وان شات میکرد!! آخرین باری که یه نویسنده از این شخصیت تو یه رویداد مهم مارول حتی درحد یه شات استفاده کرده رو اگه تونستی برام بگو!؟

                  2. بردیا کاربر می‌گوید

                    گاد ونوم
                    دقیقا.واقعا با اطلاعاته کمی که داره یک نتیجه گیریایی میکنه که من به شخصه پشمام‌میریزه

              3. Odin کاربر می‌گوید

                داش
                کاپیتان یونیورس چیش شاخه؟
                خود ایترنیتی اصلا چیش شاخه؟

                1. God Venom کاربر می‌گوید

                  کاپیتان یونیورس موجودی که همونطور که گفتم به تموم ماهیات داخل ابدیت دسترسی داره یعنی قدرتشو میشه سنگای بینهایت یا کازمیک کیوب مقایسه کرد!! یعنی قادر مطلق!! خود ایترنیتی یونیورسال هم باز درونش شامل بینهایت بعد میشه که هرکدوم اندازه یه یونیورسن!! حالا حساب کن نسخه مولتیورسش چقدر وسیعه!!

                  1. Odin کاربر می‌گوید

                    اولا کازمیک کیوب قابل مقایسه نیس با کپ یونیورس
                    دوما اینکه قدرت کپ یونیورس درحد سنگا نیس
                    ۱ مالتیورس
                    ۱ مالتیورس بزرگتر
                    ۴ تا یونیورس
                    پس ناح
                    کپ یونیورس در اون حد نیس
                    نهایت یه موجود مولتیورسال سطح پایین

                2. بردیا کاربر می‌گوید

                  خب خوارید.من چه کنم؟کازموسه شش رو خورد.بله عزیزم.که حتی موقعی که گالاکتوس به شدت تغذیه شده بود توسطه سه تا سلستیال مرد.فرانکلین ریچاردز اومد زندش کرد و با هم شکتست دادن اونارو.

  19. بردیا کاربر می‌گوید

    اقا زادکیل در قوی ترین حالت یا د سورس؟
    جهنم دی سی(تمامیه شیاطین و پوحودات و…)یا چهنم مارول(تمامیه موجودات مثل شیاطین و تمانیه گدست رایدرز و…)
    کله کرره ی خدایان یا کله بیاندر ریلیم(با دلیل.)
    نظره خودم
    اولی زادکیل.طبغه توضیحاته جنابه قاسمی اون موقع دانی کج دوتا از قدرت هایه قوی ترین شخصیته مارولو داشت که زاد کیل شکستش داد.اون بر علیه والا شورش کرد.اون بهشت رو تصرف کرد(که برخی اونو همون هوس اف ایدیا میدونن)
    نطره خودم والا نمیدونم.ولی از اونجایی که خب گوست رایدرز نابود نشدنین و اونقدر قوی بودن که زادکیل رو بزنن من میگم جهنم مارول
    بباندرز از نظره من دلیل:
    همین بس که مولکول من با یک سومه بیاندر پاور مولتیورسو کرد تو جعبه

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      خواستی از این به بعد مقایسه کنی فقط بگو مارول و بس
      اوکی؟

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب چیزی به ذهنم نیومد واسه مقایسه.همسونم نظرم شخصیم ماروله.خب من به چکنم؟

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      بردیا راجب حرفی که قبلا زدم . اینکه شیاطیینی مثل مفیستو ربطشون به مورداک چیه .
      https://s4.uupload.ir/files/همه_شیاطین_از_مورداک_نشات_میگیرند_wyw3.png
      حالا بعد از دث بتلی که حالا فردا یا پس فردا روی سایت قرار گرفت دو مقاله دیگه داریم که یکی مربوط به رتبه بندی اربابان جهنمی مثل مفیستو و سورتور و دورمامو و ایناست و یه مقاله هم داریم که این یکی برا شخصیت های زیادی بیان میشه .

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        بسیار ممنون.عجب.پس دث بتل اماده کردین.خیلی خوشحال شدم.

    3. Odin کاربر می‌گوید

      ما رو اسکل گیر آوردی احیانا؟
      فانوسا کی میاد کره خدایان که شاخ ترینش همون پرزنسه رو با بیاند رلم مقایسه می‌کنه؟
      بیا سیکس دایمنشن و کل دث متال جلو بیاند رلم بزار
      اون موقع مولکول من و بیاندر پری رتکان و سپاه و کلشون رو خرد می‌کنیم

      اشکال نداره داش
      سورسم دستانش که هیچ عددی براش بحساب نمیان بینهایت مالتیورس ساختن
      حالا تا ۲۰۲۲ باید صبر کرد تا ماهیت سورس مدرن مشخص شه
      لوسیفر آرک وایلد هانت با فکر

    4. Odin کاربر می‌گوید

      و اینکه مقایسه بیاندرز با افراد تو کره خدایان بود یا مقایسه کل بیاند رلم مثل پری رتکان با افراد کره خدایان مثل فرشتگان ، شیاطین و اپاکلیپس و اینا؟
      اگه فقط بیاندرز رو در نظر گرفتی که خب تا صبح میشه دلیل اورد که چرا فرشتگان»»» بیاندرز
      و اینکه اون دلیلت هم جالب نبود
      چون تک تک افراد تو کره خدایان توانایی پوکوندن مالتیورس/خلقت رو دارند

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        هی.سیکس دایمنشن میخواد بیاندرزو خرد کنه؟حاجی نمیخوندم
        اها.خب زادکیلم بر علیه والایه همگان شورش کرد.بهشتی که خیلیا هوس اف ایدیا میدونن رو گرفت.کسی که دو قدرته اونو داش شگست داد
        دلیلاتو بقولم.بگو ببینم
        من منظورم امنیورس بود اشتباه نوشتم مولتیورس

        1. Odin کاربر می‌گوید

          سیکس دایمنشن
          خب پریچوآ یا برابر یا ضعیفتر از بیاندره
          پریچوآ رو برابر بگیریم
          پسرانش خودشون قدرتشون تکی از بینهایت مالتیورس بیشتره
          اولترا مانیتور ترکیب سه تا پسر رو هم حساب میکنیم که ۳ تا بینهایت مالتیورس از اولترا مانیتور ضعیفترن
          پریچوآ هم تکی از اولترا مانیتور قدرتمند تر بود
          پس پریچ » ۳ تا بینهایت مالتیورس
          رو هم دیگه میرن بالا بیاندر
          داش
          چه ربطی داره
          شورش کرده که کرده
          کجای این فیته؟ شورش کردن فیت نیس
          جدا از اون
          داش
          اون امنیورس نبود که
          امنیورس جیبی بود
          یکم بزرگتر از از مولتیورس
          فعلا بیا برو دادگاه »» اسپکتر رو ثابت کن

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            حیف ادمین تایید نکرد.بعدا بهت میپردازم

            1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

              بردیا خب حقیقته که بیاندرز اینقدری که میگی قوی نیستن ولی درباره زادکیل توی بهشت اون قدرتش نزدیک و نزدیکتر به وان ابو ال ادرز میشد فرض کن زادکیل قدرتی نزدیک به اون داره هرچند دیدم که بعضی با برداشت های خودشون از برخی حرفایی که خود زادکیل توی بهشت زد توی اون شات ها کردند زادکیل رو بالاتر از وان ابو ال ادرز میدونن .

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                من اونارو تا والا بالا نیوردم ولی تا حدی که باربد میگه هم پایین نمیارم
                راجبه باقیه حرفتونم بسیار ممنون🙏

  20. فرير کاربر می‌گوید

    نال و ميشناسي نال داراي شمشيري به اسم نكرو سورده كه گور كه فاني بود رو به قساب خدايان تبديل كرد كه اون نسخه ضعيفتر و كوچك ترشه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دوستان
      ویزارد شزم کسی بود که فانتوم استرنجرو مجازات کرد
      مشته فانتوم=نابودیه مولتیورس(البته این اخیرا مشتاش پلاستیکی شدن بنده خدا.همون واندروومنم جلوش مقاومت کرد)

      1. Odin کاربر می‌گوید

        چی میگی
        ویزارد شزم فانتوم استرنجر رو پانیشد کرد
        فانتوم استرنجر نبردش کل خلقت رو لرزوند
        نال از سنتریم ضعیفتره
        فانتوم‌ استرنجر » ۱۰۰ تا نال
        صو ویزارد شزم»»»»»» نال

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          نال از سنتری ضعیف تر؟نال کسیه که بدونه نکرو سورد و…تونست سلستیالی که داشت مولتیورسو خلق میکرد کشت.سنتری که طبغه گفته ی جنابه قاسمی(نمیخوای که با ایشون درگیر بشی.میخوای؟)مولتیورساله رو در چند ثانیه تیکه تیکه کرد.

          1. Odin کاربر می‌گوید

            چی میگی
            سطح قدرت سنتری در سطح مالتیورسه
            اینکه نال سنتری رو یه فیت باطل فاقد اعتبار از مغز ناقص کیتسه
            نال هیچ پوخی نیست یه موجود یونیورسال بدبخت که آنتی ونومم زدش
            در ضمن خود سنتری اگه تو حالت وید نباشه یونیورساله

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              نخوندم
              حاجی دلیله اینکه باطله چیه؟
              نان کننه
              ریتکان شده؟خیر
              یعنی معتبره
              عزیزم همین سنتری تو نکاتیو زون که ضعیف میشه و ووید قوی ووید رو زد.بعد یونیورسال؟

              1. Odin کاربر می‌گوید

                داش
                کاری ندارم
                اما
                انرژی سنتری»»» کازمیک کیوب
                دووم هم با کازمیک کیوب فایت داد با بیاندر
                پس سنتری »»»» نال و هفت نسلش

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  یعنی چی؟؟
                  یعنی میگی
                  سنتری>>>>>>بیاندر؟

                  1. Odin کاربر می‌گوید

                    من کجای کامنتم گفتم سنتری »»» بیاندر؟
                    سنتری »»»» کازمیک کیوب
                    کازمیک کیوب هم یه سلاح امنیورساله
                    چرا؟ چون دووم با استفاده ازش با بیاندر امنیورسال فایت داد و یعنی کازمیک کیوب امنیورساله
                    حالا سنتری انرژیش از یه سلاح امنیورسال هم بیشتره
                    یعنی سنتری»»»»»نال و هفت نسلش
                    جدا از اون همین گالانی که داری میکوبونی و میگی درحد نال نیس انرژیش در کنار کازمیک کیوب به دووم کمک کرد که بتونه با بیاندر فایت بده

                    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      کازمیک کیوب = امنیورسال ؟؟؟!!!
                      چیزی شده خبر نداریم ؟
                      کازمیک کیوب خیلی خیلی بخواد باشه در حد مولتیورس

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      همینو بگو.البته سلاحه قویه ولی بازم مولتی ورساله

                    3. Odin کاربر می‌گوید

                      اره
                      چیزی اتفاق افتاده که خبر ندارید
                      دووم + کازمیک کیوب=فایت با بیاندر

                    4. بردیا کاربر می‌گوید

                      اوت لیر نخوندی واقعا

                    5. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      حالا بعدا میگم چرا اشتباه میکنی ولی قبلش یه چیزی رو درست متوجه نمیشم . منظورت از گرفتن قدرت کازمیک کیوب توسط دووم کجاست دقیقا ؟تا جایی که یادم میاد داخل سکرت وارز قبل از اینکه قدرت بیاندر رو بگیره حرفی از کازمیک کیوب نشد . توی ایشو ۹ و ۱۰ بود . که این اتفاقات افتاد ولی کازمیک کیوب ؟

                    6. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      توی ایشو ۹ و ۱۰ تا جایی که دیدم خبری از کازمیک کیوب نیست قضیه این یکی جداست . اگه کازمیک کیوب بوده خب شاتش رو بفرست .
                      درباره کازمیک کیوب خب کازمیک کیوب در عین بودن شات که سلستیال های متعدد رو اسیب میزنه ولی شات هم هست که زورش به دو سلستیال نمیرسه . شانگ چی از اون در برابر میولنیر ثور استفاده کرد و مقاومتشون هم یکی بود اینجوری باید بگیم مقاومت کازمیک میولنیر امنیورساله ؟ ماگوس برا انجام کار خودش نه از یکی نه دوتا بلکه از پنج تا کازمیک کیوب استفاده کرد چون انرژی یکیش کافی نبود . دکتر دووم از کازمیک کیوب و چندتا شی کیهانی دیگه همزمان استفاده کرد تا به هدفش برسه خب هدفش چی بود ؟ گرفتن قدرت گالاکتوس . این یعنی چی ؟ یعنی برا دکتر دووم قدرت گالاکتوس از کازمیک کیوب هم بیشتره . حتی بعد از گرفتن قدرت گالاکتوس دیگه کازمیک کیوب برا اون اهمیتی نداشت . حالا جالب اینکه این دکتر دووم قبل از اینکه قدرت گالاکتوس رو بگیره با اون فایت داد . این یعنی گالاکتوس با موجود امنیورسال فایت داده ؟ . اودین با این دکتر دووم فایت داد . درسته انتهای نبرد اودین از دووم خورد ولی بالاخره یه مدتی با هم فایت رو به رو داشتن . این یعنی اودین هم امنیورساله ؟ . انتقام جویان با مرد جذب کننده که کازمیک کیوب داشتن روبه رو شدن . یعنی انتقام جویان با موجود امنیورسال جنگیدن ؟ همه ی این دلایل دیگه باید کافی باشه تازه اینم در صورتی که ما قبول کنیم دکتر دووم با قدرت کازمیک کیوب با بیاندر فایت داد که تاجایی که میدونم فقط قدرت گالان بود و taa2 ( حالا اگه اسم درستش همین باشه ) .

                    7. Odin کاربر می‌گوید

                      هعی روزگار
                      برو ایشو ۹ و ۱۰ سکرت وارز
                      دووم هم انرژی گالان رو داشت
                      هم کازمیک کیوب
                      و اینکه خود کازمیک کیوب به وضوح تأثیر بیشتری رو سطح قدرت دووم داشت
                      قضیه میولنیر هم گفتم
                      میولنیر از لحاظ قدرت به هیچ وجه برابر با کازمیک کیوب نیست
                      حتی استورم بریکر و پتک هرکول هم با میولنیر برابری کردن
                      هیچ جوره برابر نیس با سی سی و تنها یک بار برابری کرد
                      اودین هم کم کسی نیس جهت اطلاع
                      مولتیورسال سطح بالاس

                    8. بردیا کاربر می‌گوید

                      درسته.کلا کازمیگ کیوب یه سلاحه مولتی ورساله

                    9. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      ایشو ۹ و ۱۰ رو خوندم که میگم . کازمیک کیوبی نیست اگه هست کاری نداره که فقط لازمه شاتش رو بفرستی به همین راحتی . ولی واقعا هیچ دلیلی نیاوردی برا رد بقیه حرفا . نه شاتی نه دلیل معتبری برا رد حرفایی که زدم . فک کنم حرفایی که میزنی رو »»» حرفای توی کمیک؟!
                      .۱-برات گفتم توی سری فنتستیک فور دووم انرژی گالاکتوس رو بیشتر از کازمیک کیوب میدونست . خب اینو با کمیک توجیح کن
                      ۲_ زور کازمیک کیوب به دو تا سلستیال نرسید
                      ۳- ماگوس برا کار خودش از ۵ کازمیک کیوب استفاده کرد که یعنی انرژی یکیش کافی نبوده
                      ۴- اودین با دکتر دوومی که چند شی کیهانی از جمله کازمیک کیوب داشت فایت داد خب اینطور که میگی اودین با یه موجود امنیورسال فایت داده پس اودین هم امنیورساله .
                      ۵- میولنیر هم در برابر یه سلاح امنیورسال مقاومت کرده پس امنیورساله ؟!
                      ۶- مرد جذب کننده اونجا امنیورسال بود ؟ خب پس چرا مث یه موجود عادی با انتقام جویان میجنگید ؟ نکنه انتقام جویان هم امنیورساله ما خبر نداریم ؟!
                      درباره اودین هم خب فک کنم سطح قدرت اودین رو بدونم و در حدی هم هست که نخوام اون رو با سوپرمن مقایسه کنم .
                      اگه دلیلی هست با کمیک جواب بده اگه هم نه که هیچ موفق باشی

                    10. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      خدایی شک ندارم این حرفا هم مثل قضیه فونیکس بیاندره که یه چیزی رو با ۱۸۰ درجه اختلاف نسبت به کمیک تعریف کردی

                    11. بردیا کاربر می‌گوید

                      جنابه قاسمی
                      کلا باربد جان در این مسائل بسیار کاردرست هستند

            2. Dr. Strange
              Dr. Strange کاربر می‌گوید

              ما خیلی خندیدیم .
              جوکت جالب نبید 😅

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                من بیصتر عق زدم تا خنده🤮🤮

    2. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      فریر
      خدایی وات ؟؟؟؟ نکرو سورد رو داری با شزم د ویزارد مقیاس میکنی؟؟؟هااااااااا
      تورو حدا این جواب رو بهم بده
      ویزارد د شزم چهرش چجوری هست؟؟,چند سالشه ؟؟, اصلا کیه؟؟؟
      مطمئن باشید ایشون فک کرده ویزارد شزم همون بیلی هست مطمئنننننن باشید

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        بابا فریر خودشم شک دارم بشناسه.ولش کن

      2. Odin کاربر می‌گوید

        داش
        همون شزم بعید نیس بزنتش
        شزم تو دی آو ونجنز با اسپکتر نامحدود برابری کرد
        وقتی ثور فکش رو کند
        شزمم بعید نیس…

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          یک
          اون الفادر بود
          دو
          خب ثورم سابقه ی زدنه اودینو داره.الان باید بگم ثور از کسی مثله سارتور برتره؟

          1. Odin کاربر می‌گوید

            داش
            ثور فیتایی داره که نشون میده توانایی زدن نال رو داره
            بیا گالان وی اس نال رو بریم
            بهت میگم که چرا ثور می‌تونه نال رو بزنه

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              اقا دیگه اوت لیرم داریما.نمیشه که عزیزم.ثور نمیتونه واقعا

              1. Odin کاربر می‌گوید

                چی داری میگی
                نال یه کرکتر یونیورسال
                خود ثور یه یونیورسال گودرتمند
                وقتی ثور گلوری رو زد که هزاران برابر اودینه
                خود اودین یه اسکای فادر گودرتمند مولتیورسال سطح بالا، کسی که نال براش هیچ پوخی نیست
                اه حال ادم بهم میخوره
                ثور می‌ماله نال رو با یه ضربه گادبلست
                یا حتی میولنیر
                تو بیا برو بگو نه
                حال آدم از این نوب ها بهم میخوره

                1. God Venom کاربر می‌گوید

                  داش همون اودین کلاسیک توسط سلستیال ها به اف رفت!!! نال شکارچی سلستیال هاست!!! اصلا همین کشتن سلستیال ها اونو مولتیورسال حداقل سطح پایین میکنه!!
                  شما بگو تا حالا غیر از نال چه نیرو هایی تونستن چنتا سلستیال رو شکست بدن؟!
                  من اونطور که یادمه نیرو هایی مثل بیاندرز و سنگای بینهایت کازمیک کیوب قلب یونیورس رگلاتور استون و امثال این نیرو ها!!

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    دقیقا.سلستیال ها همیشه نژادی قدرتمند بودن که فقط نیرو هایه دسته بالا میتونستن بزننشون

                  2. Odin کاربر می‌گوید

                    عه؟
                    اودبن با یک ضربه یک دسته کامل سلستیال رو پودر کرد
                    گالان کرد
                    حالا همین گالان تو اوج قدرت تو ثور کیتس
                    هرالد آو ثاندر یونیورسال جذبش کرد
                    صو
                    هرالد آو ثاندر»گالان»نال و سلستیال ها

                    1. God Venom کاربر می‌گوید

                      دارم میگم چنتا سلستیال باهم وگرنه یه سلستیال رو خیلیا میتونن شکست بدن!!!

                    2. God Venom کاربر می‌گوید

                      دارم میگم چنتا سلستیال باهم وگرنه یه سلستیال رو خیلیا میتونن شکست بدن!!!
                      یونیورسال؟! ثور قطعا وقتی اون لحظه قدرت گالاکتوس رو گرفت رفت تو حالت مولتیورسال!!

                    3. بردیا کاربر می‌گوید

                      اول اینکه منظور چندتاست
                      دومن اونجا گالاکتوس تو اوج و مولتی ورسال بود.

                    4. Odin کاربر می‌گوید

                      خب عجقم
                      مگه اودین یه دونه سلستیال زد؟
                      داظ چی میگی
                      بهترین فیت هرالد آو ثاندر بلک وینتره
                      بلک وینتر هم یونیورساله
                      اها پس به بلک میگی مولتیورسال؟
                      بزار بگم دا
                      مولتیورسال کسیه که رو مولتیورس تاثیر بزاره
                      بلک یونیورس میخوره و این یعنی رو یونیورس تاثیر گذاشته و سطحش یونیورساله
                      بله درکل هرالد آو ثاندر هنوزم یونیورسال بود

                    5. بردیا کاربر می‌گوید

                      عزیزم کازموس شش مارولو بلک وینتر نابود کرد.افتاد؟یعنی یه مولتی ورسو.حرفی حدیثی؟

                    6. God Venom کاربر می‌گوید

                      برادر مث اینکه شما کمیک رو برعکس خوندی!! اودین کجا چنتا سلستیال رو زده درحال شات اصلی اینه که اون توسط اونا به اف میره؟!
                      بلک وینتر و یونیورسال؟!😂😂 بزار روشنت کنم!! از یه طرف درسته اون یونیورس میخوره اما اون کازموس ششم رو بلعیده و اونطور که تو سیلور سرفر بلک نشون داد اینکارو به صورت یونیورس به یونیورس انجام میده و اونطوری که اون یونیورس هارو نابود میکنه خیلی طول نمیکشه که یه مولتیورس رو ببلعه!!! و از اون موقع تا حالا میلیاردها سال گذشته!! بنظرت تو این مدت چنتا مولتیورس بلعیده؟!؟

                    7. Odin کاربر می‌گوید

                      بلک وینتر مولتیورس زد؟
                      دانلود سطح :
                      Hky8697t6iy67i8

  21. ثورلاور کاربر می‌گوید

    آقا بخاطر اسپویل نخوندم ، شرمنده، ولی ای کاش عکس چهارم رو نمی‌گذاشتند 😁😁

  22. Odin کاربر می‌گوید

    گالان یونیورساله
    گالان هم »»»» نال
    تامام

  23. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    خب مثل اینکه ممکنه توی این هفته نسخه بلوری اسپایدی لو بره چون امروز توی کانادا پخش میشه و اگه این خبر شایعه نباشه قطعا توی همین هفته نسخه بلوری لو میره ولی فک کنم خبرش شایعه است . مگه میشه نسخه بلوری توی همچین زمان کمی منتشر بشه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      کاش داست باشه

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      فکر کنم دوباره یک نفر با آیفون ۱۳ میاد کل فیلم رو فیلم برداری می‌کنه 😅

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        همینو بگو🤣

  24. Odin کاربر می‌گوید

    ممنون بابت توضیحاتتان
    بنده به یقین رسیدم که گالانی که چارتا سیاره قورت داد شد حالت فول پاورش ، بی شک مولتی امنیورساله/:

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      نوبی دیگه.کاریت نمیشه کرد
      عزیزم سیارات ارنژیه خاصی به گالاکتوس میدن که بهش کازمیک پاور میگن
      گالاکتوس با خوردن چندتا سیاره با اودینه مولتیورسالم تونسته برابری کنه و حتی یه بارم شکستش داده.
      یعنی بله اون با خوردنه سیارات قدرته زیادی به دست میاره

  25. MRmister
    MRmister کاربر می‌گوید

    والا من که نمیخونم چون نمی‌خوام اسپویل بشم و درست بودن فیلم نامه هم می‌تونه درست باشه چون سر no way home هم همین بلا سرم اومد
    ولی امید به این فیلم خیلی خیلی بالاست

دیدگاه ها غیر فعال است.