نظرسنجی گروه اول شخصیت های کمیک بوکی

مسابقه گروهی مرحله اول با صعود تانوس و کاپیتان آمریکا به پایان رسید

تعداد کل آرا: ۲۵۴ رای

تانوس: ۱۴۷ رای یعنی ۳۶٫۱۲ درصد

کاپیتان آمریکا: ۱۳۸ رای یعنی ۳۳٫۹۱ درصد

خب بالاخره طرحی که ازش حرف زده بودم شروع شد . و از ادمین محترم ممنونم که این طرح رو در سایت خوبشون اجرا کردن و از همینجا از کمک های ایشون تشکر ویژه میکنم. طرحی که گروه بندی ان با قرعه کشی مشخص شد و نحوه اجرای ان در مقاله قبلی اورده شده است:

خب امروز نظر سنجی گروه A برکزار میشه گروهی که نسبت به سایر گروه های طرح ساده تر هست . و در ان دو شخصیت از دیسی و دو شخصیت از مارول حضور دارند.

اعضای گروه A:

کاپیتان آمریکا

من به یک معنا اعتقاد دارم، معنایی که اگر یک فرد قلب و ذهن راسخی داشته باشه، قطعا در جنگ پیروزه و با همین اعتقاد می توان جهان رو تغییر داد.

استیو راجرز کسی میتوان او را نماد فداکاری و ایثار دانست. کسی که و همواره حاضر به فداکاری و مبارزه با هر کسی هست که امنیت جامعه را تهدید کند. ویژگی برجسته او قدرت رهبری بالا به همراه ویژگی های یک استراژیست عالی است که میتواند با نقشه های عالی خود گروه را به بهترین شکل ممکن رهبری کند. کاپیتان امریکا دومین شخصیت محبوب در بین قهرمان های مارول و ششمین شخصیت محبوب در بین تمام قهرمانان  کمیک است. کاپیتان از اعضای اصلی اونجرز به شما میرود و محبوبیت او حتی در بین شخصیت های حاظر در MCU نیز قابل توجه است. به علاوه کاپیتان امریکا محبوب ترین قهرمان در امریکا به شمار میرود به طوری که هیچ قهرمانی حتی توان رقابت با محبوبیت او را در امریکا ندارد.


آکوامن

من فرمانروای آتلانتیس هستم. من پادشاه دریاها هستم.

اکوامن یکی از اعضای لیگ عدالت و پادشاه اتلانتیس. کسی که هفتمین شخصیت محبوب در بین ابر قهرمانان کمیک به شمار میرود و همچنین چهارمین عضو محبوب در بین اعضای لیگ عدالت است. اکوامن توانایی حرف زدن با حیوانات دریایی و به علاوه استفاده از نیروی اب را دارد. همچنین  توانایی های او در فاصله زیاد از دریا کاهش پیدا میکند و حتی یکی از نقاط ضعف او هست ولی با این حال او قدرت بدنی قابل توجهی دارد. اکوامن از شخصیت هایی است که فیلم اول او با موفقیت روبهرو شد و وارنر را مجاب کرد که قسمت دوم از فیلم های این شخصیت را بسازند.


تانوس

سخت ترین انتخاب ها قوی ترین اراده ها رو میطلبه.

تانوس یا تایتان دیوانه کسی که با اختلاف واقعا زیاد محبوب ترین ویلین در بین ویلین های مارول و حتی ویلین های کمیک هست و این محبوبیت تا حد زیادی به خاطر حضور عالی او در فیلم های مارول هست که علت اصلی محبوبیت او است و قطعا این محبوبیت تا سال ها حفظ میشود چون که این محبوبیت با سال ها برنامه ریزی به وجود امده  است. تانوس  حتی این محبوبیت را در کمیک برای خود دارد و حضور او قابل احترام هست و حتی میتوان شخصیت او را از یکی از بهترین شخصیت پردازی ها دانست.


 لوسیفر 

به گونه ای لبخند بزن که گویا هیچکسی گوش نمیدهد و به گونه ای برقص که گویا روی جسد دشمنانت قرار گرفته ای.

لوسیفر مورنینگ استار پسر پرزنس از قویترین شخصیت های دیسی و حتی کمیک است و حتی دانای مطلق نیز هست اگر چه این ویژگی را در اوایل حضورش در کمیک نداشت ولی در ادامه به تدریج این توانایی را بدست اورد و به این حد از دانایی رسید. محبوبیت او هم  تا حد زیادی مدیون سریالش است که در چندین فصل ادامه یافته است. اگر چه این محبوبیت باعث نشده که او در بین محبوب ترین شخصیت های کمیک قرار بگیرد و اصلا به اندازه انها نیست.

خب هر چهار شخصیت این گروه رو با توضیحات مختصری در این مقاله معرفی کردیم  چون که هرچهار شخصیت این گروه خودشان معروف هستند و نیازی به معرفی زیاد ندارند. پس از این توضیحات میرسیم به طرح سایت که نظرسنجی ان در زیر قرار میگیرد و کاربران سایت میتوانند از این چهار شخصیت به دو نفر رای بدهند و با رای شما است که مشخص میشود کدام دو شخصیت باید به مرحله بعد صعود کنند. این نظر سنجی تا ساعت دوازده نیمه شب فردا فعال است و دقیقا با رسیدن ساعت دوازده بسته میشود پس هرچه سریعتر رای بدهید و در این نظر سنجی جذاب شرکت کنید. البته این نظر سنجی بر اساس محبوبیت است پس به شخصیت مورد علاقه خود رای بدهید. همچنین می توانید اخبار و اطلاعات تمامی نظرسنحی ها رو از «این مقاله» دنبال کنید.

This poll is no longer accepting votes

دوست دارید کدام یک از شخصیت های زیر به مرحله بعد بروند؟
254 رای
25 Comments
  1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    رای های من کاپیتان و تانوس.

    1. Rasel کاربر می‌گوید

      آکوامن 😕

  2. Hassan+logon کاربر می‌گوید

    من تانوس و لوسیفر

  3. Hassan+logon کاربر می‌گوید

    من نمیدونم چرا انقدر از کاپتان آمریکا بدم میاد به خصوص استیو

  4. Mahdi کاربر می‌گوید

    کاپیتان و تانوس

  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    من به تانوس و لوسیفر رای دادم .
    تانوس که در دنیای سینمایی مارول خیلی عالی درخشید و یکی از برترین ابر شروران فیلم های کمیک بوکی و ابر قهرمانی شد و همچینین در کامیک های مثل اینیفیتی وار و اینیفیتی خیلی خوب بود به عنوان یک ابر شرور .
    لوسیفر هم کامیک هایی که داره اکثرشون عالی هستن و خیلی خیلی خوبن.
    .
    .
    دلایلی که به آکوامن رای ندادم این بود که خیلی شخصیت خشکی هست به نظرم و کلا شخصیت نچسبی هست به نظرم
    از کاپیتان امریکا هم خوشم میاد اما به نظرم گزینه های تانوس و لوسیفر گزینه های بهتری باشن.

  6. رضا👉 کاربر می‌گوید

    تانوس و لوسیفر

  7. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    کاپیتان و آکوامن

  8. King Venom کاربر می‌گوید

    فک کنم معلوم شد که کیا میرن بالا
    کپ و تانوس

  9. King Venom کاربر می‌گوید

    ولی انصافا من همین اول کار خیلی از این نظرسنجی و همچنین معرفی کرکتر ها و البته دیالوگ های ماندگار شخصیت ها راضی بودم و مطمئنم تا فینال همینطور خوب پیش میره
    ممنون 👍

  10. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    مراقب تا الان بی رقیبه

  11. Mhd.k کاربر می‌گوید

    تک رای به تانوس😂

  12. روح+رندال+(+شرک+)+) کاربر می‌گوید

    کپ

  13. Attack titan کاربر می‌گوید

    کاپیتان و لوسیفر

  14. هالک کاربر می‌گوید

    کاپیتان و آکوامن

  15. رون+کینگ+ثور کاربر می‌گوید

    کاپیتان

  16. سیسکو+رامون کاربر می‌گوید

    کاپیتان و لوسیفر

  17. سیسکو+رامون کاربر می‌گوید

    ببخشید بابت اسپم

    اون کانگی که در قسمت آخر دیدیم
    قطعا کانگ اصلی نبود
    چون نه شرور بود
    نه کاری کرد

    یا از سپاه میان زمانی کانگه یا ایمورتوسه یا از کپی هاشه

    ایمورتوس همون کانگ در تایم لاین آینده میشه تجسم اربابان زمان و با انتقام جویان متحد میشه

    1. روح+رندال+(+شرک+)+) کاربر می‌گوید

      دوست عزیز
      اول هشدار اسپویل رو استفاده کن
      دو در جای مناسب این بحث رو ادامه بده
      سه اون کانگ به نوعی ورژن خوب بود سپاه میان زمانی و فلان و بهمان هم فعلا تایبد نشده که در سریال باشه

    2. Mhd.k کاربر می‌گوید

      حداقل اینه که یکی از نسخه موازی کانگ باشه چون خودش گفت یکی از لقباش کانکوورر هس

    3. King Venom کاربر می‌گوید

      بنظر من میتونه حتی به شورای کنگ ها هم اشاره کنه چون همون طور که تو سریال گفت چندین نسخه از کنگ ابتدا با هم متحد شدن وقتی مالتی ورس رو کشف کردن ولی بعد بخاطر طمعشون بینشون جنگ شده ولی از کجا معلوم که چندین نسخه از کنگ های شرور باهم متحد نشده باشن درست مثل کمیک ها ولی باتوجه به سکانس اخر سریال و اتقاقی که برای tva افتاد و مجسمه کانگ احتمال خیلی زیاد فقط یکی از اونا همون کانگی هست که ما میشناسیم و حتی شاید رئیسشون باشه
      ولی بنظر من ممکنه که شورای کنگ ها هم تو کار باشه

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      یه هشدار اسپویل استفاده کنی بد نیست این اصول کلی عجیبه که شما نمیدونین.
      اون کنگ یک شخصیت خوب نبود بد هم نبود یجورایی یک شخصیت خاکستری بود که برای جلوگیری از ورود نسخه های خیلی وحشتناک خودش کار های شرورانه انجام میداد. یعنی هدفش خوب بود اما کار هاش بد.
      با توجه به چیزهایی که در قسمت آخر دیدیم کانگ اصلی یا هر شخصیتی اصلیش یا غیر اصلیش معنا نداره چون این خط زمانی مقدس واقعا مقدس نیست بلکه تنها راهایی که کانگ ازش استفاده میکرده تا از ایجاد خطوط زمانی دیگه جلوگیری کنه.
      سپاه میان زمانی و اینا فعلا تایید نشده و نمیشه راجبش اظهار نظر کرد ایمورتوس هم … اممممم خب آره یجورایی یه ادای احترامی بود بهش.

  18. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    یه سوال برام پیش اومده سوالم اینه :ایا این ۴ شخصیت رو بر اساس قدرت و نیرومندی بررسی کنم یا بر اساس شخصیت پردازی و ارجین و … .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      محبوبیت

  19. Saitama (ONE PUNCH MAN) کاربر می‌گوید

    به خاطر دنیای سینمایی مارول شخصیت هاش خیلی محبوب شدن 😊

دیدگاه ها غیر فعال است.