پایان مرحله گروهی و آغاز مرحله حذفی یک هشتم نهایی نظرسنجی کمیک بوکی

خب دوستان مرحله اول طرح ما تمام شد. در این مرحله ۳۲ شخصیت متشکل از ۱۶ شخصیت دیسی و ۱۶ شخصیت مارول با هم رودررو شدند که از این بین تکلیف شخصیت های صعود کننده به دور بعد و مسابقات دور حذفی مشخص شد. ۱۳ شخصیت از مارول و ۳ شخصیت از دیسی که این نشانه محبوبیت چشمگیر مارول در مقایسه با رقیب خود دیسی است. میپردازیم به شرح  اتفاقات مرحله اول و توضیح شرایط برگزاری مرحله دوم:


گروه ۱:

گروه ۱ بیشترین رای کشب شده در نظرسنجی ها

محبوب ترین ویلین: تانوس

از این گروه دیدیم که اکوامن و لوسیفر با اختلاف زیاد حذف شدند و به جای ان کاپیتان امریکا و تانوس صعود کردند دو شخصیت واقعا محبوب در بین شخصیت های کمیک. تانوس با ۱۴۷ رای و کاپیتان با ۱۳۸ رای. این گروه بیشترین مشارکت را در بین هشت گروه داشت که واقعا زیاد بود . این نکته نشانه محبوبیت زیاد شخصیت های این گروه در بین اعضای سایت است.


گروه ۲:

محبوب ترین شخصیت و ابرقهرمان: ایرون من

خب این گروه شاهد یک شگفتی بود و در عین ناباوری اسکارلت ویچ توانست فلش و لکس لوتر دو تن از محبوب ترین شخصیت های دنیای دیسی را کنار بزند و به عنوان نفر دوم این گروه به دور بعد صعود کند. نفر دیگر ایرون من است محبوب ترین ابر قهرمان دنیای مارول که چهارمین ابرقهرمان محبوب کمیک در جهان به شمار میرود. ایرون من با ۱۴۸ رای و اسکارلت ویچ با ۱۱۶ رای در بین ۳۲ ابر قهرمان حاظر در این طرح ایرون من با کسب ۱۴۸ رای یعنی یک رای بیشتر از تانوس به محبوب ترین شخصیت تبدیل شد.


گروه ۳:

اولین گروه با شرایط کاربر محور

خب این گروه با دو گروه قبلی شرایط متفاوتی رو داشت و  اولین گروهی بود که به صورت کاربر محور برگزار میشود و مختص اعضای ثبت نام شده سایت بود به همین دلیل تعدا اعضای شرکت کننده در نظرسنجی کاهش فاحشی داشت. از این گروه ثور با ۳۳ رای و ددپول با ۲۲ رای به دور بعد صعود کردند.


گروه ۴:

اولین شخصیت صعود کننده از دیسی: بتمن

خب این گروه یک گروه دارک بود و اعضایی  کاملا نزدیک به هم داشت که صعود هیچکدام از پیش مشخص نبود ولی باز هم مطابق انتظارات پیش رفت و بتمن به عنوان شخصیت اول صعود کرد ولی هالک با رقابتی واقعا سخت با ونوم به دور بعد صعود کرد. بتمن با ۲۹ رای و هالک با ۲۰ رای.


گروه ۵:

گروه پنجم میزبان دو شخصیت واقعا محبوب مارول و یک ویلین جذاب از دیسی. از این گروه نیز دو شخصیت مارول یعنی ولورین و اسپایدرمن صعود کردند. ولورین با ۲۴ رای و اسپایدرمن با ۲۲ رای. در نوع خود جالب بود  که محبوب ترین شخصیت کمیک به عنوان شخصیت دوم این گروه صعود کند و پیداست در میان اعضای سایت کار سختی در ادامه و به خصوص دور حذفی دارد.


گروه ۶:

خب رسیدیم به جادویی ترین گروه در بین تمام گروه ها. گروهی جادویی و جذاب که شخصیت هایی محبوب و جذاب دارد. در این گروه نیز دو شخصیت از مارول صعود کردند یعنی دکتر استرنج و لوکی. جدیدا لوکی به خاطر اکران سریال شخصی اش به یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک تبدیل شده است. دکتر استرنجج با ۲۴ رای و لوکی با ۲۰ رای.


گروه ۷:

کمترین رای: گروه ۷

خب یک گروه هرچند با حضور شخصیت هایی متوسط البته به جز سوپرمن ولی باز هم نسبت به گروه های دیگر حاظر در این طرح جذابیت کمتری داشت و تکلیف اعضای صعود کننده از پیش مشخص بود. این گروه در مجموع ارای چهار شخصیت کمترین میزان رای را داشت یعنی ۳۲ رای که به تنهایی از ارای ثور که ۳۳ رای داشت نیز کمتر بود که این نکته در نوع خود جالب است. بلک پنتر با ۲۲ رای و سوپرمن با ۱۵ رای.


گروه ۸:

محبوب ترین ابر قهرمان در شرایط کاربر محور: دردویل

این اخرین گروه از این طرح است که اتفاقا همچون گروه قبل تکلیف اعضای صعود کننده از پیش مشخص بود. این گروه بیشترین رای را در شرایط کاربر محور داشت. پس یک گروه قابل احترام به شمار میرود و در نوع خود عالی بود. دردویل با ۳۵ رای و جوکر با ۳۰ رای از این گروه صعود کردند.

خب تا اینجا شرحی بود از مرحله رفت و در ادامه میپردازیم به مسابقات دور حذفی مرحله یک هشتم نهایی:

خب اولین مسابقه تانوس در برابر اسکارلت ویچ یک مسابقه با نتیجه ای معلوم که ممکن است به همین دلیل جذابیت کمتری داشته باشد. ولی باز هم به دلیل حضور محبوب ترین ویلین کمیک در این رقابت قابل احترام است.

دومین رقابت مربوط به یکی از پرطرفدار ترین ها است یعنی کاپیتان امریکا و ایرون من دو شخصیت واقعا محبوب چه در کمیک و چه در مارول.

سومین رقابت مربوط به رقابت سنتی و واقعا داغ با طرفداران زیاد در سایت. هالک در برابر ثور یک رقابت دیرینه و جذاب که پیشنهاد میکنم از رای دادن در این نظر سنجی غافل نشید.

چهارمین رقابت بین دو کمپانی است. بین بتمن و ددپول. یکی به شدت جدی و مصمم و دیگری در نقطه مقابل. بتمن از محدود شخصیت های باقی مانده از دیسی در این رقابت است که میتوان صعود او را هرچند سخت ولی مورد انتظار دانست.

پنجمین رقابت بین ولورین و لوکی است یک رقابت سخت و تماما مارولی درست به مانند اکثر رقابت های این مرحله. صعود هیچ یک از این دو شخصیت  معلوم نیست و رقابتی نزدیک و پیچیده خواهند داشت.

ششمین رقابت باز هم یک رقابت تماما مارولی بین یک جادوگر و یک سختکوش واقعا محبوب هرچند اسپایدرمن محبوب ترین شخصیت کمیک هست ولی احتمال صعود او کمتر از دکتر استرنج هست. با این حال منتظر این نظر سنجی جذاب هستیم.

هفتمین رقابت بین یک شخصیت از دیسی و یک شخصیت از مارول هست. بلک پنتر از گروه هفت و جوکر از اخرین گروه. یک رقابت که انتظار میرود جوکر کار سختی نداشته باشد ولی باز هم بلک پنتر نشان داده که در این سایت از سوپرمن محبوب تر است.

هشتمین رقابت بین یک شخصیت از مارول و یک شخصیت از دیسی یعنی دردویل و سوپرمن دو ابرقهرمان با اختلاف قدرت واقعا فاحش ولی هردو نماد فداکاری و یک شخصیت واقعا فداکار.

اینها مسابقات مراحل یک هشتم نهایی است. این مسابقات که از پس فردا شب آغاز می شوند، تا هشت روز بعد ادامه دارد و هر شب یک مسابقه برگذار می شود و تا ۲۴ ساعت بعدش ادامه دارد. بعد از پایان مرحله یک هشتم نهایی همین شیوه تکرار می شود و وارد مرحله یک چهارم نهایی می شویم. همچنین می توانید اخبار و اطلاعات تمامی نظرسنحی ها رو از «این مقاله» دنبال کنید.

33 Comments
  1. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    برنامه جالبی بود
    اون بخش ثور و هالک که ترکید
    سوپرمن و بلک پنترن هم 😂😂😂😂
    در کل عالی فقط هالک هلاک میشه

  2. کاربر می‌گوید

    این نظر سنجی خداییش عجب چیزی بود

  3. SBH
    SBH کاربر می‌گوید

    تانوس
    جوکر
    بتمن
    سوپرمن
    ثور
    اسپایدرمن
    کاپیتان آمریکا
    ولورین

    اینا رای های من هستن

    به امید پیروزی بتمن (هرچند یه مشت مارول فن ریختن تو سایت ولی خب..‌.)

    1. Doctor strange
      Doctor strange کاربر می‌گوید

      رای های منم
      تانوس
      آیرون من
      ثور
      بتمن
      لوکی
      استرنج
      دردویل
      جوکر

    2. کاربر می‌گوید

      تانوس
      ثور
      دکتر استرنج
      دردویل
      بلک پنتر
      بتمن
      مرد آهنی
      ولورین
      اینا رای های من هستن
      به انید پیروزی ثور یا ولورین(هرچند یه مشت دی سی فن ریختن و خب…)

      1. کاربر می‌گوید

        Bardya
        یک نکته جالب که جمله آخر شمارو نقض می کنه. تعداد دیسی فن های سایت حتی شاید از تعداد انگشتان دست هم کمتر باشه. پس یک مشت که نمیشن🤣🤣

        1. کاربر می‌گوید

          😂😂نه صد در صد بیشتر هستن.ضمن اینکه من پیام بالارو فقط و فقط برای جواب به اون دوستمون دادم.وگرنه دی سی فنایی از جمله دکتر منهتن،امپتی هند،جناب سعادتی و…هستن که از دی سی فنای خوب و بااعطلای سایتن.ولی خداییش بعضیاشون رو باید باهاشون برخورد کرد(جریمه هم نداد)

          1. Superman
            Superman کاربر می‌گوید

            همونطور که با بعضی مارول فن هاهم باید برخورد کرد منظورم شما نیستین تعداد دیسی فن های سایت زیاد نیست

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              یک چیزی رو باید بگم همینجا خواهشا هم گوش بدن ممنون از تمامی کاربران سایت. متاسفانه یک عده معلوم الحال که بویی از شرافت و انسانیت و مردانگی نبردن، قصد ایجاد خرابکاری و تقلب در نظرسنجی ها رو داشتن که خداروشکر تا به اینجای مسابقات تونستیم جلوشونو بگیریم. واقعا باید تاسف خورد برای این افراد که با اینجور کار ها میخوان هر طوری شده به هر چیزی که دلشون میخواد برسند و زیبایی این مسابقات رو خراب میکنن. واقعا باعث تاسف و ناراحتی هستش رفتار های این جور افراد. البته این افراد اگر واقعا نیت بدی نداشتند که دیگه این کار ها رو نمی کنن ولی اگر تربیت نداشتند و باز ادامه دادند، ما هم برای مقابله با اونها روش هایی داریم.

              1. amirreza ghasemy
                amirreza ghasemy کاربر می‌گوید

                خب دوستان
                اول ادمین ممنون که این بحث رو باز کردید . واقعا بعضی افراد کم لطفی میکنند . ما اینجا زحمت میکشیم . من خودم شاهدم ادمین تا نزدیک صبح بیدار هستن تا مقاله ای که مینویسم رو توی سایت قرار بدن تا یه وقت طرح از تاریخ اصلی خودش جابه جا نشه . دیدید که حتی بنابر درخواست خود شما ادمین سایت رو به روز رسانی هم کردند . با این حال بعضی افراد سعی در تقلب دارن خب ببینید فرض کنید شما تونستید در نظر سنجی تقلب کنید و شخصیت مورد نظر شما برنده هم شد ولی حالا یک سوال داشتم به چه قیمتی ؟ ارزشش رو داره ؟ این چه چیزی رو ثابت میکنه ؟ جز اینکه رفتار ناشایست شما رو ثابت میکنه . به خدا وقتی این تقلب ها دیده میشه من به شخصه از ادامه کار دلسرد میشم حتی ادمین هم دیگه خسته شدن ولی با این حال کار های مختلفی انجام دادن که راه های تقلبی دیگه بسته شده و امکان تقلب دیگه وجود نداره . من یک توصیه داشتم کاملا عادلانه در این نظرسنجی شرکت کنید و اگر شخصیت مورد علاقه شما محبوبیت بیشتری داشته باشه رای میاره اگر هم نه که دیگه ارزش این کار ها رو نداره دیگه .
                ببخشید وقت کاربر های محترم سایت گرفته شد به علاوه هرجا از مقاله نامفهوم بود لطفا سوالاتتون رو در زیر این پست بپرسید تا جواب داده شود .

                1. کاربر می‌گوید

                  من از ادمین گرامی و شما خیلی سپاس گزارم واسه ی این همه زحمتی که میکشین.خب باید گفت که این چیزا همه جا همه جا هست.حرص و طمع.اینا چیزاییه که بگیره ول نمیکنه.تنها چیزی که بنظرم باید طمعشو داشت موفقیت در زندگی به روش درسته،نه اینجوری چیزا.این افراد معلوم ال حال هم احتمالا بن شدن از سایت،وگرنه میگفتم لشکر کشی کنیم طرفشون

              2. mohamadodinson
                mohamadodinson کاربر می‌گوید

                ادمین این از مردن لوگان هم غم انگیز تر بود که.ولی کدوم بزمجه ای میخواست تقلب کنه؟و چطوری؟

              3. کاربر می‌گوید

                ادمین جان نگران نباش.اون اشخاص فکر میکنم حالا نمیخوام تهمت بزنم ولی فکر کنم جدید باشن وگرنه اگه از قبل تر بودن و با فضای اینجا آشنا بودن این کارو نمیکردن

            2. Superman
              Superman کاربر می‌گوید

              منظورتون با بنده بود آخه در پاسخ به من نوشتین بنده کی تقلب کردم

              1. Superman
                Superman کاربر می‌گوید

                منظورتون با بنده بود سوال بود

              2. admin
                admin کاربر می‌گوید

                نه عزیز کلی نوشتم

                1. Superman
                  Superman کاربر می‌گوید

                  ممنون

          2. mohamadodinson
            mohamadodinson کاربر می‌گوید

            قطعا همینطوره هم مارول فن و هم دیسی فن تند رو داریم😐😐😂😂

          3. SBH
            SBH کاربر می‌گوید

            من توی دیسی فنای خوب نبودم😐🙄

  4. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    ادمین بزن زیر میز بگو کی میخواست تقلب کنه با دندونامون جرش بدیم.الان من از ثور خوشم میاد این دلیل میشه از عمر خودم بزنم بیام کاری کنم تو نظرسنجی برنده شه؟😑😑😑آغاز این جدا ادمین این همه زحمت میکشه باید اینجوری جوابش رو بدید؟به خدا اینقدر که ادمین رو این سایت زحمت میکشه ی آدم سالم گل بو کنه اوردوز میکنه(صرفا جهت شوخی)ولی خدایی نامردیه به جای تشکر بیان اینجوری ب**نن به آبروشان.ادمین الان چطوری خواستن تقلب کنن؟

    1. mohamadodinson
      mohamadodinson کاربر می‌گوید

      این جوری ب**نن به آبروی خودشون.این رو گوشی خود به خود عوض کرد.sorry

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ترجیح میدم درباره سوال خط آخرتون توضیح ندم.

    3. Doctor strange
      Doctor strange کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان
      کاری نداره ، با موبایل دیگر با ایمیل دیگر ثبت نام میکنن
      البته شعورشون هم به راحتی معلوم میشه که چقدره.

      1. Hassan logon
        Hassan logon کاربر می‌گوید

        خب الان هرکی هم بلد نبود بلد شد🤦‍♂️

        1. Doctor strange
          Doctor strange کاربر می‌گوید

          ببین بلد شن چی میشه؟؟ فقط اون شخص بی ش.عو.ریش و مزخرفیش رو نشون میده
          .

    4. کاربر می‌گوید

      محمد جان آرام،آرام،نفس عمیق بکش.باریکلا.چرا این همه خشونت؟؟

      1. mohamadodinson
        mohamadodinson کاربر می‌گوید

        کریتوس منطق سرش نمیشه.سوس ماس😎😎😎😎

  5. Nima a
    Nima a کاربر می‌گوید

    آخرش به چه زوری ثبت نام کردم

    1. Pitro
      Pitro کاربر می‌گوید

      آقا این سیستم تایید سایت خیلی رو مخه یه فکری واسش بکنین

  6. Pitro
    Pitro کاربر می‌گوید

    راستش رقابت نفسگیریه و احتمال نمیدم مثل بقیه نظر سنجیا بتمن برنده شه
    واقعا غیر قابل پیش‌بینی
    من سر برد یه شخصیت مارول شرط میبندم🤣🤣🤣

  7. Superman
    Superman کاربر می‌گوید

    ادمین محترم اگه جواب بنده رو بدید ممنون میشم :
    امکانش هست یک مقاله درباره خدایان مارول و دیسی با کمترین کشتار هم بذارید ؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      فک نکنم همچین چیزی در سطح نت در ایران و جهان وجود داشته باشه ولی اگه یک مطلب خوب پیدا کردم دریغ نمی کنم.

      1. Superman
        Superman کاربر می‌گوید

        ممنونم

دیدگاه ها غیر فعال است.