۸ تا از بهترین سگ های ابرقهرمان

سگ زیرگونهٔ اهلی گرگ‌ها و پستانداری از خانواده سگ‌سانان است. سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. سگ‌ها نقش‌های گوناگونی در جوامع انسانی بر عهده گرفته‌اند و آدمیان از آن‌ها برای شکار، گله‌داری، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس، همراهی و همدمی و کمک به اشخاص دچار ناتوانی استفاده کرده‌اند. در برخی فرهنگ‌ها از سگ به عنوان یک منبع غذایی هم استفاده می‌شود.

اینها تنها مصارف سگ ها نیست. این موجودات دوست داشتنی و باوفا، در دنیای سینما و کمیک نیز حضور گسترده ای داشتند و به مقام ابرقهرمانی نیز رسیده اند. در ادامه به معرفی ۸ تا از برترین سگ های ابرقهرمان کمیک بوکی می پردازیم، با ما همراه باشید.


۸. میس لاین:

خانم شیر یا بانو لاین، یک سگ سفید کوچک است که به می پارکر، عمه مرد عنکبوتی تعلق دارد. جنسیت این سگ مذکر است اما به دلایل نامعلومی به اون لقب خانم لاین رو دادند. لاین در کوئینز نیویورک زندگی میکنه و جدا از ارتباطی که با مرد عنکبوتی داره، زندگی بسیار خوبی داره. اون برای اولین بار در کمیک lockjaw and the pet avengers #1 در سال ۲۰۰۹ به دنیای کمیک معرفی شد و جدا از قدرت تله پاتیک ذهنیش، عضوی از گروه حیوانات انتقامجویان نیز هست. طرفداران دنیای سینمایی مارول خیلی علاقه دارند تا خانم لاین رو در دنیای سینمایی مارول ببینند.


۷. کریپتو:

یکی دیگر از قدرتمندترین سگ های سفید ابرقهرمان کسی نیست جز کریپتوی سوپر داگ. کریپتو برای اولین بار در کمیک Adventure #210 به عنوان همدم و سگ شخصیت کال -ال / سوپرمن معرفی شد. او در طی این سالها چندین نسخه متفاوت داشته، اما همیشه و بطور کامل در دنیای دیسی، حضور داشته است. کریپتو تمام قدرت های شخصیت سوپرمن را دارد بطوری که حتی می تواند از چشم خود نیز اشعه لیزری شلیک کند.

کریپتو در انیمیشن نیز حضور داشته و با سری انیمیشن Superdog Krypto 2005 نیز نام خود را بر سر زبان ها انداخت. جدا از یک حضور کوتاه در Smallville کریپتو هنوز در دنیای سینمایی دی سی ظاهر نشده است. با این وجود دی سی فن ها با این ادعا که در فیلم لیگ عدالت، سگی سفید در خانه سوپرمن حضور داشت، آنرا کریپتو می دانند.


۶. خوش شانس (سگ پیتزا):

لاکی که “سگ پیتزا” نیز نامیده می شود، یکی از شوخ طبع ترین سگ های دنیای مارول است. کلینت بارتون یا همان هاکای طی یک درگیری، لاکی که اسم اصلی او “ارو” بود را از دست اوباش نجات داد، متاسفانه طی درگیری لاکی و اوباش، این سگ دوست داشتی صدمه زیادی دید و با توجه به اینکه هاکای او را به سرعت به بیمارستان منقل کرد، این سگ چشم چپ خود را از دست داد. هاکای مراقبت از لاکی را برعهده گرفت و اسم “خوش شانس” را برای او انتخاب کرد. احتمال می رود این سگ در سریال هاکای که در سال ۲۰۲۱ پخش می شود، وارد دنیای سینما و تلوزیون شود.


۵. سگ خفاشی (ایس):

اس یک سگ ژرمن شیپرد بود که در سال ۱۹۹۵ و در کمیک بتمن شماره ۹۲ خلق و معرفی شد. اس در اصل متعلق به فردی به نام جان ویلکر بود. این سگ پس از ربوده شدن صاحبش توسط آدم ربایان، توسط بتمن و رابین پیدا شد. این سگ باهوش در ماموریت های بروس وین به اون کمک میکنه و بخاطر اینکه نقاب هم میزاره، به سگ خفاشی مشهور شده. اس که در خلق اون از کریپتو، الهام گرفته شده، حضور بسیار زیادی در دنیای کمیک و انیمیشن های دی سی مثل Batman Beyond و Krypto Superdog داشته و احتمالش هست که در سریال بتمن با بازی بن افلک حضور داشته باشه.


۴. داگپول:

ددپول توسط یک نهاد کیهانی تحت نام کانتِمپِلِیتِر (فیلسوف و یکی از اعضای بزرگان جهان) برای نجات مولتیورس استخدام شد. برای انجام این کار او می‌بایست تیمی متشکل از نسخه‌های جایگزین ددپول را جمع‌آوری می‌کرد. او سلسله جهان‌های متفاوتی را بازدید کرد که نسخه‌های جایگزینش به طور قابل توجهی از او متمایز بودند، و در طول مسیر لیدی ددپول، کیدپول، داگ‌پول، و هدپول را برای لیست اعضای خود انتخاب کرد.

داگ پول که وید ویلسون جهان ۱۰۳۱۷۳ مارول است، سگی است که طی آزمایشی تحت عنوان mascara-x به قدرت هایی همانند ددپول جهان ۶۱۶ دست پیدا کرد و ددپول اصلی طی سفرش به جهان ۱۰۳۱۷۳،این سگ را در گروه خود استخدام کرد.


۳. رکس شگفت انگیز:

رکس شگفت انگیز یک سگ ابرقهرمان در کمیک های دی سی است که در سال ۱۹۵۲ توسط رابرت کنیگر و الکس توت خلق شد. رکس را با کریپتو که سه سال بعد از او خلق شد مقایسه می کنند، اما این دو بجز پوست سفیدشان، هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند.

رکس یک سگ چوپان آلمانی سفید پوست بود که در سال‌های جنگ جهانی در ارتش آمریکا خدمت می کرد و طی انتخاب دکتر آنابولوس، سرم ابرسرباز به او تزریق شد و او را به یک سگ با قدرت، سرعت و هوش ابرانسانی تبدیل کرد. این سگ در جنگ جهانی دوم و در جنگ کره در ارتش آمریکا خدمت کرد و از دیگر توانایی هایش، قدرت های جادویی و عرفانی او است.


۲. کازمو:

کازمو یک سگ قهوه ای است که طی برنامه فضایی شوری موسوم به (CCCP)، به مدار زمین پرتاب شد، اما در فضا سرگردان شد تا به ایستگاه فضایی knowhere رسید، در این زمان اون توسط پرتو های کیهانی جهش پیدا کرد و به قدرت هایی مانند تله کینزی، تله پاتی و طول عمر دست پیدا کرد. این سگ که برای اولین بار در کمیک Nova Vol 4 #8 ظاهر شد، یکی از اعضای اصلی نگهبانان کهکشان نیز هست.


۱. لاکجا:

لاکجا که برای اولین بار در چهار شگفت انگیز شماره ۴۵ در دسامبر ۱۹۶۵ ظاهر شد، یک سگ عظیم و عضوی از خانواده سلطنتی ناانسان ها (نژادی که هزاران سال پیش از انسان ها بوجود آمده اند) می باشد. لاکجا رابطه بسیار خوبی با بلک بولت، فرمانروایی ناانسان ها دارد و رهبر حیوانات خانگی انتقام جویان نیز هست.

برترین توانایی لاکجا، قدرت دورنوردی اون هستش که این امکان رو بهش میده که بتونه تا یک تن وزن (حدود ۱۲ نفر) رو تا فاصله ۲۴۰۰۰۰ مایلی (فاصله زمین تا ماه) جابجا کنه. جدا از دورنوردی، لاکجا از قدرت و دوام بسیار بالایی برخورداره بطوری که میتونه ۳۶۰۰ پوند وزن رو حمل کنه و یا با پنجه هاش، آهن و بتن رو سوراخ کنه. همچنین این سگ دوست داشتنی از حس بویایی بسیار قدرتمندی برخورداره بطوری که میتونه بوی هدفش رو در کیهان از فواصل بسیار دور پیدا کنه.

منبع: comicbook.com

136 Comments
  1. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    سلام خوشحالم که اولین کامنتو گذاشتم مقاله خوبی بود من فقد داگ پول کریپتو سگ خفاشی رامیشناختم

  2. Mahdi کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود . ببخشید من یه سوال داشتم واندروومن قویتره یاشزم ببخشید میشه جوابشو هرچه زود تر بگین چون خیلی مهمه من فکر میکنم شزم اما میخواستم درست بدونم.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mahdi
      بستگی به نظر نویسنده داره . یعنی نویسنده تایین میکنه .

    2. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Mahdi

      واندروومن قویتره ، شکی نکن توش

    3. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Mahdi

      شزم قدرت های بیشتری داره ولی نمیتونه از پتانسیل کامل این قدرت ها استفاده . صاعقه شزم تاثیری خاصی روی واندروومن نداره و تازه میتونه با دستبند صاعقه رو جذب کنه و علیه خود شزم استفاده کنه . هر دوشون میتونن با سرعت نور در فضا پرواز کنن ‌. سرعت هر دوشون زیاد ، البته واندروومن بهتر از سرعت خودش استفاده میکنه . قدرت بدنی این دو برابر . قدرت های جادویی شزم تاثیر خاصی رو واندروومن نداره چون مقاومت بالایی رو به روی جادو داره . و اینکه واندروومن مهارت مبارزه و تجربه خیلی بیشتری داره و همچنین سلاح های قدرتمندی داره مثل شمشیرش که برای شزم خیلی خطرناک . پس شانس پیروزی واندروومن بیشتر . نبرد های رو در روی این دو هم این رو نشون میده . اکثر اکثر این نبرد ها رو واندروومن برنده شده ، من خودشم شخصا ندیدم جایی شزم بتونه واندروومن رو به اون شکل شکست بده اگه دوستان دیدن ، اسم کمیک یا انیمیشن یا بازی یا … بگن . به نظرم شانس پیروزی ۷۵ به ۲۵ به نفع واندروومن . البته همون جور که دوستمون استیو راجرز گفت ، نویسنده تایین میکنه کی ببره ولی در کل واضح که واندروومن قدرتمند تره و شانس پیروزیش بیشتره .

      موفق باشی

    4. Batman کاربر می‌گوید

      #Mahdi
      خب ببینید واندر وومن میتونه رعد و برق های شزم رو از طریق دستبند های خودش جذب کنه!!! سرعت عکس العمل های واندر وومن بالاتر از شزم است اما سرعت پرواز ایندو تقریباً برابر است!!! مهارت های جنگی واندر وومن بسیار بالاتر از شزم است تجربه واندر وومن هم بسیار بالاتر از شزم است زیرا واندر وومن سه هزار سال دارد اما شزم سی سال هم ندارد!!! قدرت بدنی این دو تقریباً برابر است البته زور بازوی واندر وومن کمی بیشتر است چون واندر وومن با یک دهم قدرتش توانست زمین را از مدار خارج کند که فکر نکنم شزم با یک دهم قدرتش بتواند چنین کاری بکند!!! جادوی شزم نمی تواند آسیب چندانی به واندر وومن بزند، شمشیر واندر وومن توانسته است به دومزدی یا سوپرمن آسیب جدی وارد کند!!! قطعاً به شزم هم می تواند آسیب جدی وارد کند!!! نهایتاً به نظر من شانس واندر وومن برای پیروزی خیلی از شانس شزم برای پیروزی بیشتر است.

    5. Goku کاربر می‌گوید

      Batman
      👌👍

  3. Mhdi کاربر می‌گوید

    شزم در حد سوپرمن فکر کنم پیروز بشه

  4. Amirali کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود،اما به نظرم باید سگ ویژن جاش خالیه البته شهرت زیادی هم نداره فقط خواستم بهش اشاره کنم.

  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب این دو با هم یه جورایی برابرن
    چون واندروومن خدایان یونان رو به صورت جداگانه شکست داد ولی به سختی که این خودش یه شاهکاره، ولی شزم هم نصف هفت تا از خدایان یونان رو داره، مرکوری ، اطلس ، هرکول دیسی، و چهار تا دیگه، خب شزم هم قدرت هاشو از سنگ بینهایت جادو میگیره و به خاطر همین جادو هه که سوپرمن رو شکست میده ، منم نمیدونم که جادو روی واندروومن تاثیر داره یا نه، ولی حتما به شزم کمک میکنه، و شزم چند دلیل دیگه هم داره تا قوی تر باشه:
    سرعت: اینو میتونین برین تو سایت اسپایدی ببینید، گرچه سایت ضعیفیه،
    قدرت: در نبرد تن به تن واندروومن از هیچ قدرتی استفاده نمیکنه به جز سرعت و شمشیر و سپر
    استقامت: من میگم استقامت اطلس!!!! کسی که زمین و آسمان را از هم جدا می کنه!!!! حتی پوسایدون و هادس به سختی این کارو انجام میدن، شمشیر واندروومن روی شزم زیاد تاثیر نداره
    درکل با اختلاف بسیار کم شزم برنده میشه

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج
      باید اینو بدونید که سوپرمن بار ها بر کریپتونایت و جادو غلبه کرده . لینکشو میفرستم ، البته فرستادم قبلاً توی مقاله ی دیگری ولی بازم میفرستم که ببینید . جادو کم کم دیگه تاثیری رو سوپرمن نمیزاره .
      https://telegra.ph/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DB%B1-08-03
      سوپرمن موجودی شش بعدی به نام الفیوس یا ورد فوگر برادر انتی مانیتور رو تنها با یه مشت شکست داد
      https://t.me/D30MARVEL/1992?single
      سوپرمن در برابر سورس ( یکی از قادرمطلق های دیسی ) مقاومت کرده
      لینک : https://t.me/D30MARVEL/2130
      سوپرمن بار ها جاستیس لیگ رو زده
      https://t.me/D30MARVEL/1542
      https://t.me/D30MARVEL/1544?single
      اینجام سوپرمن اخر جاستیس باستر رو شکست میده کاری که هیچ کدوم از جاستیس لیگ نتونستن . البته این جوکر نیست . بخاطر مسائلی از گاز جوکر تنفس کرده اینطوری شده . https://t.me/D30MARVEL/774?single
      و شاهکار های بیشتری هست ، ولی اینکه میگید شزم سوپرمنو شکست داده ندیدم ‌. نه تو سریالی نه تو فیلمی و نه تو کمیک . حالا با اون انیمیشن بتمن/سوپرمن دشمنان مردم کاری ندارم البته اخرشم سوپرمن شکستش داد . ولی به هر حال انیمیشن مال جهان موازی بود .

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #محمدحسین
        من با حرفاتون مخالفم حالا درسته که جادو دیگه نقطه ضعفش نیست اما کریپتونایت هنوز نقطه ضعف سوپر‌من است!!! هر لینکی معتبر نیست و هر کمیکی هم معتبر نیست!!! بزارید براتون یک مثال بزنم: برای مثال اسپایدرمن در یک کمیک توانسته کل اونجرز را با هم دیگه شکست بدهد!!! در حالیکه برای کل اونجرز پشه هم نیست!!! یا مثلا همون اسپایدرمن یک دفعه توانسته ولورین ،نایت کرالر ،مگنتو و استورم را همزمان شکست دهد!!!! حالا شما خودت ببین آیا اسپایدرمن می تواند این کارها را انجام دهد یا خیر؟!؟! میتونم هم بگم که منبعم اسپادیه!!!🤣🤣🤣 و شما کافیه بری در مقاله قدرتمندترین شخصیت های دی سی در همین سایت و قسمت مستر میکسیزپتلیک را بخونی و ببینی در آنجا نوشته که مسترمیکسیزپتلیک می‌تواند به راحتی سوپرمن را شکست دهد حالا چرا یک بعد ششمی نتواند این کار را بکند🤔🤔🤔 حالا شما می گی سوپرمن توانسته با یک مشت این کار را بکند!!! اینطوری باشه که سوپرمن میتونه با نصف مشت می‌تواند دارک ساید را شکست دهد!!! که واقعا مسخره است!!! خوب بله سوپرمن از شزم خیلی قوی تر است اما حرف های شما هم درست نبود!!!

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          من که نگفتم ضعفش نیست گفتم بر اونها فقط غلبه کرده چند بار 😐😐 باید بهتون بگم لینک مهم نیست از کجا میاد اون کمیکش مهمه ‌. حرف های من درست نبود ؟؟؟ وقتی عکس کمیک رو دادم شما نمیتونی قبول کنی مشکل من نیست . تازه در خود فاینال کرایسیس خود سوپرمن مستر میکسیزپیتلیک رو تا سر حد مرگ برد 😐😐😐 اگر قبول ندارید عکس کمیک هم دارم منتهی اینجا نمیشه . چرا مسخره هست ؟؟؟ مگه اشکالی داره شخصیتی از قدرت بسیار زیادی داشته باشه ؟؟؟ شما نمیتونید ببینید مشکل من نیست .

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #محمد حسین
            بله خوب من میگم سوپر من نمیتونه به کریپتونایت غلبه کنه!!! خوب همون طور که در کامنت قبلی گفتم هر کمیکی معتبر نیست!!! مثلا همون مثالی که برای شما زدم اسپایدرمن در یک کمیک تونست کل اونجرز و شکست بده!!!! حالا این جاست که شما باید به مغزت رجوع کنی و ببینی که اون کمیک درست میگه یا نه!!!! مشکل از شما نیست و مشکل از اون کمیکه!!! مشکل شما اینه که فکر می‌کنید همه کمیک ها معتبرند!!!! در کمیک های معتبر هم واندر وومن و هم سوپرمن توانستند دارک ساید را شکست دهند اما خیلی سخت!!!

            1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              نه دیگه نشد ما هر اطلاعاتی داریم از خود کمیکه پس ما حق نداریم حرف کمیک رو رد کنیم حتی اگر عجیب باشه . کمیک منطقی نمیشناسه چون همه ی چیز هاش با منطق در تضادن 😂😂
              درضم باید بدونید سوپرمن خودشم تنهایی دارک ساید کلون رو شکست داده .

              1. Batman کاربر می‌گوید

                #محمد حسین
                گفتم که بعضی کمیک ها معتبر هستند و بعضی کمیک ها نیستند!!! شما نباید هرچی اون نویسنده به خوردت میده قبول کنی!!! اول باید ببینی طبق بقیه کمیک ها اون مطلب درست است یا خیر!!!! بله سوپرمن در کمیک های معتبر هم کلونه دارک ساید را شکست داده!!! اما همانطور که گفتم کار براش خیلی خیلی دشوار بوده!!!! اما طبق حرف هایی که شما می گفتی سوپرمن با نصف مشت دارک ساید را شکست می‌داد!!! و همینه که حرف بسیار مسخره ای است!!!!

                1. admin
                  admin کاربر می‌گوید

                  ببخشید میپرم وسط بحثتون. بازم ببخشید شاید بی احترامی باشه به بزرگی خودتون منو ببخشید. چرا هشتگ می زنید؟ خوب وقتی همدیگه رو تگ می کنید دیگه نیازی به هشتگ زدن نیست. اینستاگرام نیست که بهش خبر بده که. اگه منظورتون اینه که نمیتونین تگش گنید هشتگ می زنید تا مطلع بشع، بحثش جداست. در کل خودتون می دونید. بازم منو بخاطر جسارتم ببخشید.

                  1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                    بله ، شما اختیار دارید . سایت مال شماست ‌. بله درسته بهتره دیگه هشتگ نزنیم .

                    1. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      عزیزی بزرگوار 🙏🙏🙏

                2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                  😐😐😤😤😧😧🖕

            2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # Batman
              اصلا کاری به بحثتون ندارم اما به طور کلی با حرف های شما موافقم . بعضی نویسنده ها بدجور میزنن به جاده خاکی . !! ممکنه یه نویسنده عاشق یک شخصیتی باشه ( حالا من سوپرمن رو مثال نمیزنم که بقیه بگن فلان و اینا … ) و اون شخصیت بیاد یه کار هایی بکنه که اصلا فراتر از قدرت خودش و منطق هست . این موارد به نویسنده بستگی داره . برای همین من در جواب کاربر Mahdi ، گفتم به نظر نویسنده بستگی داره . حالا بعضی وقت ها که در دی سی بعضی ابرقهرمانان ( بازم اسم نمیبرم که بحث بشه ) یه کارایی میکنن که نگو و نپرس . ممکنه اصلا نویسنده چیز میزی مصرف کرده باشه و داره مینویسه یا حداقل حسابی مست کرده . بگذریم .

            3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              شما فکر میکنی چون ضعفشه پس هیچوقت نمیتونه غلبه کنع منم نمیگم ضعفش نیست گفتم بعضی جاها غلبه کرده . بعضی اتفاق ها تو کمیک هست کع شما دلت بخواد یا نع باید قبولش کنی حالا که قبولش نمیکنی دیگه ضدش حرف نزن عزیز من .

        2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          چرا حرف های من درست نبود ؟؟؟ چون خود کمیک بود ؟؟؟ چون بعضی ها حقیقتی که جلوشن هست رو رد میکنن ؟؟؟ چون که سوپرمنی که یه عمر شما میشناختی به سوپرمن من فرق داشت ؟؟؟ چون شاهکار هایی دارد که نباید حساب شود ؟؟؟

        3. میلاد کاربر می‌گوید

          #بتمن
          کاری به بحستون ندارم ولی با بیشتر حرفای کاربر محمد حسین موافقم،بگزریم

          من فقط میخواستم بگم شزم و سوپرمن تا حد زیادی به هم نزدیک هستن از لحاظ قدرت ؛درسته سوپرمن تونستن بار ها شزم رو شکست بده ،خب شزم هم تونسته سوپرمن و بتمن رو باهم شکست بدهکه لینکش رو قبلا فرستادم در بحسم با کاربر استیو راجرز
          درسته که سوپرمن از شزم قوی تره ولی نه خیلی،بابا بی انصافی،شزم هم تونسته کتاب بی نهایت رو بلند کنه🤔🤔
          خدایییش شزم خیلی قوی ،اون قدرت ۶ خدای یونان رو داره

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            #اونایی که میگن شزم نمی تونه از قدرت کامل اون ۶ خدا استفاده کنه

            ۱_خدایان یونان اساطیر با کمیک فرق میکنه پس شزم رو با زئوس کمیک مقایسه کنید نه اساطیر

            ۲_شزم با خواندن دعا هایی به طور مستقیم از خود اون ۶ خدایی که قدرت هاشونو داره کمیک میگیره به عنوان مثال شزم در مبارزه اش با تور در کراس اوور ،به طور مستقیم از خود هرکول و زعوس درخواست کمک کرد و اون خدایان هم بهش کمک کردن
            و یا مثلا وقتی که شزم برای اولین بار به لیگ عدالت پیوست مجبور بود تا هویتش رو برای لیگ عدالت فاش کنه ولی شک داشت،بنابر این در ذهنش با خود سلیمان مشورت کرد و سلیمان با این کار مخالفت کردو…(منبع زومجی)نمونه هایی دیگر هم موجود هست
            از طرفی شزم وظیفهٔ سنگینی داره:محافظت از جادو و رعد زندگی بخش
            اون موفقیت هاییم داشته که بعدا بهتون میگم
            #Mhdi
            در مبارزه بین شزم و واندروومن باید بگم واقعا معلوم نیست و نظر نویسنده تایین کنندست

            1. Mhdi کاربر می‌گوید

              حرفت درسته

          2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            اره موافقم ، درسته شزم هم کتاب بینهایت بلند کرد ولی تو عکس یه ذره براش سخت تر بود ولی به هر حال اونم بلند کرد .

  6. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    من خودم شخصا شزم رو قدرتمند تر میدونم و در در نبرد با واندروومن اونو ۵۵ به ۴۵ پیروز میدونم چون واقعا واندروومن هم قدرتمنده اما شزم قدرت خدایان یونان رو داره اما نه همشو مثلا کل استقامت اطلس رو نداره قسمتی از اونو داره یا صاعقه ی زئوس رو صاعقه ی زئوس بقدری قدرت داره که میتونه نظم خلقت رو عوض کنه اما مال شزم قطعا نه
    در ضمن الان که دیگه جادو برای سوپرمن مشکل ساز نیست شزم نمی تونه زیاد مثل قبل اونو به چالش بکشه

  7. Batman کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید مقاله ی خیلی خوب و جالبی بود. من خیلی هاشون رو نمی شناختم

  8. Mhdi کاربر می‌گوید

    ممنون که نظراتونو دادین و حرف اونایی که میگن شزم رو بیشتر قبول دارم و بقیه هم بگن کی قویتره. ممنون

  9. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    سلام از دیدگاه من واندرومن قوی تره چون حتی اگه شزم این قدرت هارو داشته باشه نمیتونه درست استفاده کنه چون هنوز بچس و تجربشم در نبرد کمتره اما واندرومن قرن ها تجربه داره و اینکه شمشیر واندرومن جادوییه اما تنها جیز های جادویی میتونند بهش صدمه بزنند من شانس پیروزی واندرومنو از ۱۰۰ ۹۵ میدونم و شزمو ۸۰ این نظر منه و هرکی دلایل خودشو داره لطفا شزم فنا نپرن بهم با تشکر

  10. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    دیگه از توانایی هاشون هم همه میدونند

  11. arya کاربر می‌گوید

    سلام حرفای محمد حسین تقریبا درست بود چون همشون عکس از کمیک بود درباره ی ورلد فورگر که سوپرمن شکست فکر کنم در سری کمیک های jl2019 بود که توسط mxyzptlk در بعد پنجم گیر افتاده بود بالاترین سرعت سوپرمن در نسخه عادی بود که از بعد پنج به بعد یک اومد فکر کنم به sub zero توضیح دادم همینو حوصله ندارم دوباره بگم و درسته با یک مشت ورلد فورگر شکست داد ورلد فورگر ها خالق مولتی ورس ها هستن

  12. arya کاربر می‌گوید

    میلاد میشه بگی در کدوم کمیک دیدی که شزم بینهایت رو بلند کرده تا جایی که من میدونم فکر کنم فقط سوپرمن این کارو کرده اگه اسم کمیک رو میدونی بگو چون در هیچ جایی من ندیدم و احتمال زیاد هم اینطور چیزی نیست !!!! شاید کتاب سرنوشت بوده و تو اونو با بینهایت اشتباه گرفتی

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      آریا
      در همون کمیکی که سوپرمن کتاب بی نهایت رو بلند کرد،اصلا سوپرمن اون کتاب از دستای شزم گرفت

  13. Batman کاربر می‌گوید

    #Arya
    سلام بله یادمه که کاربر محمد حسین یک بار دیگه هم بر اساس عکس حرف می زدند و می گفتند بتمن اسپکتر را شکست داده!!!!😱😱😱😭😭
    #میلاد
    میشه بگین که کجا آذرخش شزم اندازه زئوس دی سی قدرت داشت یا مثلاً سرعتش با سرعت مرکوری برابری می‌کرد؟؟؟( البته الان یه نیاین یه کمیک معرفی کنید که توش شزم دکتر منهتن شکست داده🤣🤣) و برید در مقاله قدرتمندترین شخصیت های دی سی از نظر قدرت فیزیکی در همین سایت قسمت شزم را بخونید چیزی ننوشته که شزم کتاب بی نهایت رو بلند کرده!!!! لطفاً وقتی چندتا عکس میبینید باور نکنید!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      انقدر داری میسوزی که نمیتونی حقیقتو درک کنی ‌. بدون حتی ادمینم اون رو تائید کرد ، حالا بهتره بری گریه کن چون عکساشم دارم 😂😂😂

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      معلومه از یه جاهای دیگه ضربات کمر شکن و روحی خوردی اینجا داری خالیش میکنی 😂😂 وللش ادامه بده برو ببینم تا کجا میری .

    3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      تسلیم شدنتو میپذیرم . 😂😂

  14. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    درضم من نگفتم بتمن از اسپکتر قویتره ، اصلاً و ابداُ ولی توی ادعا کن باید بدونی بتمن اسپکتر رو شکست داده . البته اسپکتر دفاعی از خودش نکرد چون اگه اشاره میکرد بتمن پودر میشد و کلاً بیخیالش شد . حالا برو خوش باش ‌😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  15. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    #وقتی_کم_میاریم_عقده_ای_بازی_در_نیاریم

  16. Batman کاربر می‌گوید

    #محمد حسین
    اسپکتر هم وایساد تا بتمن بزنتش!!! باشه تو راست میگی!!!!باز هم نمونه حرفات هست نگران نباش!!!! در اون کامنتت هم فقط شرح حال خودت رو توضیح دادی!!! وقتی کم میاری توهین نکن چون فقط سطح ادب و شعورت رو به بقیه نشون دادی!!!
    حالا برو با اون عکسات خوش باش!!!🖐🖐

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اوه اولاً ویژگی های خودتو به بقیه نسبت نده . داشتم شرح حال تو رو میگفتم . اگه انقدر متعصب هستی میتونم شماره ی ادمینو بدم . البته ایشون شاید راضی نباشن ‌. دقیقاً هم جوابی نداشتی حرف های خودمو به خودن برگدوندی . 😂😂

  17. Amir کاربر می‌گوید

    #نویسندگان کمیک در گور لرزیدند
    کاری به بحثتون ندارم ولی اسپکتر اراده کنه بارباتوس رو نابود دیگه بروس وین پیش کش

    ادمین دوستان راست میگن بتمن اسپکتر رو زده؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله، همینطوره، یه درگیری ای با اسپکتر داشته.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        وقتی ادمین اینو تائید کنه من دیگه حرفی برای گفتن ندارم 😁😁

      2. Amir کاربر می‌گوید

        در اون درگیری اگه اسپکتر میخاست میتونست بارباتوس رو بیاره جلو چشم بروس وین

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          I do not have any idea.

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            I agree with you 👍

  18. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    خب از کامنتتم معلومه تازه به دوران رسیده ای ، حالا کاری با بقیه ی حرفات ندارم . چون ارزش جواب رو نداره . بدجور ذغالی شدی ، اروم باش . همه ی حرف های خودم هم به خودم نگو . کدوم حرفم توهین بود ؟؟ سوزش ؟؟ 😂😂 اه فهمیدم از چی ناراحتی . وللش بحث کردن با کسی که فقط حرف خودشو قبول داره از اول اشتباه بود .

  19. Batman کاربر می‌گوید

    تازه به دوران رسیده؟؟؟ تازه به دوران رسیده کسیه که یه دوتا عکس میبینه باور می کنه!!!! من نگفتم بتمن با اسپکتر رویارویی نداشته!!! من گفتم رویاروییش مثل همون قضیه اسپایدر منو اونجرزیه که گفتم!!!! وقتی فرق توهین و غیره رو نمیفهمی بعد به من میگی تازه به دوران رسیده؟؟؟؟ هرچقدرم میخوای توهین کن چون اصلاً حرفات برام ارزشی نداره. سوپرمن و در حد دادگاه زندگی بدون و تو همون دنیای خودت سیر کن🖐🖐

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      وای خدا تو دیگه کی هستی ، الان مثلاً سه ساعت داشتی فکر میکردی که مثلاً منو بکوبی ؟؟😂😂

  20. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    همینطور از بقیه اسکی برو ، کم هم اوردی دیگه بهتره سکوت کنی . لازم نیست هر چی میگم زبون بریزی . شخصیتتو قاطی کمیک نکن ، چون به نفعت نیست 😂😂

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      درمورد مبارزه بین اسپکتر و بتمن باید بگم:اسپکتر تمام قدرتش بر مبنای جادو هست و بتمن وردی رو بلده که میتونه تمام جادو هارو به مدت ۱ ساعت خنثا کنه و همینجوری هم اون موفق به شکست دادن اسپکتر شد
      بتمن رو دست کم نگرید،اون همیشه راهی برای شکست دادن حریفش پیدا می کنه ، از طرفی بتمن حواسش به همه چیز هست اون گزارش کاملی از فعالیت های اعضای لیگ عدالت میگره در این بین ۶ فانوس سبز در زمین زندگی میکنند و تمام فعالیت های خودشون رو چه در فضا و چه در زمین به بتمن گزارش میدن، تمام اعضای لیگ عدالت تاریک و محافظان جادو هم همینطور،عملا بتمن حدود ۶۵٪ مولتیورس دی سی رو تحت نظر داره
      همچنین با جرأت میتونم بگم بتمن حد اقل یک بار با ۹۵٪شخصیت های دی سی دیدار کرده حتی با لوسفر

      بتمن در صورت داشتن عطلاعات کافی میتونه هرکسی رو بزنه ،اون نقطه ضعف حریفش رو پیدا میکنه یا براش یکی میسازه و یا خودش رو ارتقا میده

      کلام آخر این که انسان اشرف مخلوقات و بتمن خطرناک ترین و بهترین مبارز انسان هست در دنیای کمیک (DC)

      1. Batman کاربر می‌گوید

        خوب ببینید چطوری میشه که یک نفر که در حد دادگاه زندگی قدرت داره همه قدرتش بر مبنای جادو باشه؟؟؟!!! درسته که بخش عظیمی از قدرت اسپکتر جادوئه اما نه همه ی همش!!!! من خودم طرفدار بتمنم و دست کمش نمیگیرم!!! اما این که بیاد یک نفر رو که حتی از سوپرمن پرایم وان میلیون هم قویتره رو بزنه خیلی غیر منطقیه!!!!!

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          بتمن
          تا اونجایی که من میدنم تما اساس قدرت اسپکتر جادو

  21. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    please finish

  22. Batman کاربر می‌گوید

    چییییییی؟؟؟؟؟چند ساعت از وقتمو تلف کنم که تو رو ضایع کنم!؟!؟!؟! گفتی من شخصیتم و قاطی کمیک نکنم؟!؟!؟!؟پس تو که بهتره شخصیتتو قاطی هیچی نکنی !!!! چون این چند ساعته که با تو بحث کردم خجالت کشیدم که چرا وقتمو الکی تلف کردم.!!!! هر آدم عاقلی که این بحث رو ببینه می فهمه که کشتن مگس بهتر از بحث کردن با توئه!!!
    حالا برو با اون عکسات کیف کن!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      به نفعته جوابتو ندم ، برو بچه جون پی کارت . 😂😂 یه ذره تحقیق کن .

      1. Batman کاربر می‌گوید

        جواب امثال تو رو نمیشه داد!!! تنها چیزی که میتونم بگم اینه که: تو همون فاز توهمت بمون!!!

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          حله ، حتماً بهش میگم .

  23. Arta کاربر می‌گوید

    سلام من به بحث تون که به جا های باریک کشیده کاری ندارم. اما به نظرم هق با کاربر بتمن و معلوم کاملاً حرف های کاربر محمد حسین اشتباه و از رو یک سری عکس است من بیشتر کامنت های کاربر محمد حسین رو خواندم و به این نتیجه رسیدم که بحث کردن با شما اصلا فایده نداره.!!!!کاربر بتمن به شما پیشنهاد میدم الکی وقتتون رو هدر ندید.!!! به قول خودتون وقتتون رو برای کشتن مگس بگزارید بهتره.!!!!!😂😂😂

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Arta
      منم اصلا قصد دخالت ندارم اما به نظر منم از روی یه کمیک نباید قضاوت کرد . باید تاریخچه کلی مد نظر قرار بگیره نه صرفا یه یک یا دو صفحه کمیک . حالا من کمیک رو نقض نمیکنم اما یاداوری میکنم که کلا در کمیک ها اتفاقات عجیب اینچنینی در مورد بیشتر ابرقهرمانان معروف زیاد رخ داده . حالا دیگه باقیش بماند .
      من به کاربر Batman گفتم که در این مورد باهاش موافقم .
      البته من نمیدونم اصلا بحث چجوری به اینجا کشید ؟! مقایسه واندروومن و شزم ، چه ربطی به این داره که بتمن اسپکتر زده و سوپرمن فلانی رو زده ؟!؟! چیزی که من نمیفهمم اینه . !

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        # استیو راجرز
        # Batman
        # Arta

        کاملا باهاتون موافقم 👍👍👍

        # Mahdi

        کاربر Mahdi بهتر سوالاتتون در مورد شزم رو در ایرونی سنتر زیر مقالات مربوط به شزم بپرسید نه این مقاله که اصلا ربطی به مقایسه شزم و بقیه نداره .

        در مورد این مقاله هم من از کریپتو سگ سوپرمن بیشتر از همه خوشم میاد . خسته نباشی ادمین 🙏

      2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        نه هیچی کاربر نوب بتمن وقتی کم اوردن گفتن ایشون ( من ) همون کسی هست که طبق کمیک حرف میزنه و گفته بتمن اسپکتر رو شکست داده بعد من دیدم داشت چرت و پرت میگفت حتی ادمینم اینو تائید کرد خلاصه دوباره شروع به خوزعبلات گویی کردن .

      3. میلاد کاربر می‌گوید

        ببینید لحن کاربر محمد حسین خیلی تند بود منم قبول دارم ولی حرفاش درست بود
        خب اون عکس ها هم بر اساس کمیک هست و کمیک ملاکه، وقتی یک شخصیت کمیک تونسته فلان قادر مطلق رو بزنه و یا به نقطه ضعفش قلبه کنه از کجا معلوم بازم نتونه این کارو بکنه
        پیشنهاد میکنم شخصیت ها رو تبقه بندی نکنید بر این مبنا که کی در مبارزه با کی ها برنده میشند آخه مکمل های زیادی وجود داره

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      حوصله ی بحث با تو رو دیگه ندارم ، من فقط گفتم چند بار غلبه کرده و اینکه اصلاً نگفت ضعفش نیست گفتم بعضی موقع ها میتونه غلبه کنه . بعد استاد بتمن اومدن یه تفسیر متخصصی از حرف های من زدن . بعد اصلاً شما چرا دخالت کردی ؟ دیگه نمیتونید کمیک رو ببیند مشکل من نیست ، اگه قبول ندارید برید از خود نویسنده بپرسید . عالم و ادم میتونن بببین بصورت واضح بعد اخه مگه من چیز خاصی گفتم ؟؟ فقط گفتم بعضی موقع ها غلبه کرده . همین . پیشنهاد میکنم شما دیگه به نتیجه نرسی چون نتیجه گری هات به جاهای خوبی ختم نمیشه . تو خودت انقدر بیکاری که منتظری کاربر بتمن یه چیزی بهت بگه ؟ 😂😂 بیخیال ، مسخره کردین ؟

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اشتباه نشه فقط این کامنت برای کاربر ارتا بود .

      2. Arta کاربر می‌گوید

        چی حوصله بحث با من را نداری ولی مطمئنم حوصله واسه چرت و پرت گفتن زیاد داریی.!!! همین که میگی من فقط گفتم چند بار بهش غلبه کرده حرف چرتی چون سوپرمن اگر بخواهد به کریپتونایت غلبه کند باید سلول هاشو برعکس کند و این واسه سوپر من غیر ممکنه.!!!! راجب اون هم که گفتی برم از نویسنده بپرسند مشکلی نیست میرم میپرسم ولی از کجا معلوم نویسنده این خودت نباشه (وقتی همچین کمیکی نوشته صد در صد این خودته).!!!!! خوب حالا من هم یک پیشنهاد به تو میدم تو بهتر توهیچی نتیجه گیری نکنی چون که خوب که سهله حتی نتیجه بدهم نگیری (حالا شاید خیلی بد بگیریی).!!!🤣🤣🤣 بعدش هرکی اومد نظر داد و نظرش با کاربر بتمن یکی بود دلیل شد کاربر بتمن به او گفته باشد تو بیا طرفداری منو بکن.!?!?!??!!!???

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          انقدر متعصب هستی که حتی حاضر نیستی تنها به غرورت صدمه ای وارد شه . ادمینم تائید کرد تو نمیدونم چشات نمیبینه یا کوری . یه ذره متواضع باش و حقیقتو قبول کن . چرت و پرت گفتن بهتر از اینکع حقیقتو قبول نکنی ‌، و غرورت زخمی نشه . نمیدونم تو دیگه کی هستی عکس کمیک رو دادم ، بازم اراجیف خودت را تکرار میکنی ، اگه انقدر مشکل داری برو از نویسنده بپرس تو نباید با تفکرات خودت بری جلو ، باید با خود کمیک بری جلو چون کمیک هیچ چیش طبق منطق نیست . باید بدونی من میگم ضعفشه اما بعضی وقت ها غلبه کرده . ای کیو چند بار بگم وقتی کمیک اینو بگه معتبر ترین سایت های جهانم حق اعتراض ندارن اون وقت تو شدی کاسه داغ تر از اش ؟؟ واقعاً نمیدونم باید بهت چی بگم ، بقیه ی حرفاتم از دم شطحیات بود و حرف های خودمو به خودم برگردوندی .
          راستی مگع تو وقت نداشتی ؟؟ پس چرا منتظری که من یه چیزی بگم که کلی وقتت رو صرف کوبیدن من کنی 😂😂😂 ؟؟؟ اه ، دروغ شاخدار به این میگن یعنی انقدر بیکاری که بعضی وقت ها یه فکر هایی بهت سر میزنه که میخوای خود کشی کنی از بیکاری . من مثل تو الکی حرف نمیزنم و واقعاً جواب کامنت های بعدیت رو نمیدونم چون شدی اتش بیار معرکه 😂☺
          اگه من کمیک نوشتن بلد بودم الان اینجا نبودم 😂
          خب برو با تخیلاتت ادامه بده نگران نباش به مرور پیشرفت میکنی 😅😅
          ✋✋

          1. کیوان کاربر می‌گوید

            بسه دیگه اح بجای بحث سر اینکه سگ بتمن قویتره یا سگ اسپایدرمن دارین در مورد بتمن و اسپکتر و شزم و واندر وومن بحث می کنید؟😂😂😂😂😂 صلا کی این بحث رو شروع کرد؟😂😂🤪🤪😈😈

            1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              البته علاقه به بحث جدید ندارم ، ولی اگه به کامت های بالا سری بزنید کاربر بتمن شروع کننده بود من خودم یه حرفی با مدرک کمیک زدم ، ایشون هم شروع کرد ایراد گرفتن همین .

            2. Mhdi کاربر می‌گوید

              اقا من یه سوال کردم که شزم قویتره یا واندروومن، رفتید به بعد پنجم و سوپرمن و ثور و اسپکتر …… اقا اصلا ولش کن دوستان ممنون که نظراتتونو دادین . خیلی ممنون ولی برای پایان این سوال ادمین جان میشه شما به این سوال پایان بدین ؟ با سپاس.

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                اگه بخوام خیلی خلاصه بگم، ۵۰ ۵۰ هستن عزیز و برنده رو نویسنده مشخص میکنه.

                1. Goku کاربر می‌گوید

                  این مقاله بر اساس قدرت بود یا محبوبیت؟! در هر دو گزینه هم کریپتو اوله. پس چرا رتبه ۷ هستش😐خیییییلی رتبه پایینی دادین بهش.

              2. کیوان کاربر می‌گوید

                مهدی جان عذرخواهی منو بپذیر، من فقط به شوخی گفتم، هیچ قصدی نداشتم واقعا، باز هم از شما معذرت خواهی میکنم،🙏

  24. Amir کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین
    میشه یه مقاله راجب ساختار مولتی ورس مارول و دیسی بگذارید؟

  25. arya کاربر می‌گوید

    بتمن من کاری به بحثتون ندارم این عکس ها من خودم دوتا از کمیک شونو رو خوندم و دقیق اسمش یادم نیست اگه ببینی عکس از خوده کمیک است و در همون فر کنم کانال تلگرامی توضیح داده یا نه میتونی از ادمینش اسم کمیک رو بپرسی ولی حالا چون کاربر محمدحسین یبار اشتباه کرده باعث نمیشه که دیگه هیچکدوم از حرفاش ارزشی نداشته باشن دیدید که ادمین هم تایید کرد حالا دیگه خودتون میدونید

  26. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببخشید که دخالت میکنم،
    معذرت می‌خوام
    من میتونم جوابتونو بدم
    مولتی ورس دیسی سه بخش داره که مرکزش خانه ی قهرمانان یا مانیتور ها و سنگ ابدیت همون جایی که شزم با اون در ارتباطه هست، خانه قهرمانان در وسط سنگ ابدیت قرار داره
    بعدش زمین های موازی و اسپیدفورس و اندرولد جایی که صوت قرار داره هست و بلاد مون جایی که برینییاک زندگی می‌کنه هم هست
    بعدش فضای بین سورس و قلمرو های خدایان وجود داره که هشت تا هستند و مثل اپوکالیپس و نیو جنسیس
    بعدش یه نیرویی وجود داره که از اول خلقت بوده و هست و بر تمام مولتی ورس نظارت می‌کنه
    بازم میگم من تو این چیزا کم تجربه دارم و ده سالم بیشتر نیست و خیلی به قول مامانم هیچزت مثل ادم ها نیست

  27. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اسم اون نیرو اور ووید هست
    اسمشو یادم رفت بگم

  28. Amir کاربر می‌گوید

    #ادمین
    #آرین حاجی بابایی
    #استیو راجرز
    لطفا یه مقاله راجب اسکای لند بذارید چون میگن تقریبا همه ی خدایان باستان در اون زندگی میکنن
    کل خدایان اسگاردی و ونیری و المپی و مصری و خیلی از اون باستانی ها اونجا هستن که واقعا بنظرم هیچ سیاره ای حریف اونا نشه حتی اگه آپوکالیپس و نیوجنسیس متحد بشن نمی تونن اونا رو شکست بدن
    تازه گفته شده تمام ارتش های باستانی هم اونجا هستن مثل ارتش المپ و آزگارد و…..

  29. arya کاربر می‌گوید

    فقط یه سوال دارم از اون هابی که میگم کمیک معتبر نیست این حرفا اول اینکه بگید شما چطور تعیین میکنید که کدوم کمیک معتبر هست کدوم نیست از کی کمیک بر سر منطق بوده که حالا باشه مثلا شما اون کمیکی مثلا ثور یا شزم یا واندروومن یه شاهکار انجام داده شما چطوری میفهمید اون معتبره از کی تا حالا سری کمیک jl2019 شده نامعتبر 🤣🤣🤣 واقعا نمیدونم بعضیا نمیخوان قبول کنن یا نمیتونن قبول کن این خیلی مهمه خیلی فهمش سخته مثلا اون کمیکی که ثور در نسخه معمولی گالاکتوس رو شکست داد چطور مشخصه که معتبر هست کی تعیین می‌کنه معتبر هست یا نه قطعا شما نیستید که تعیین میکنید مثلا طرفدار یه شخصیت دیگه باشین نمیخواین قبول کنید اون بحث دیگه است مثلا من چندین بار در مقایسه سوپرمن و ثور نظر دادم نمیتونم قبول نکنم که ثور گالاکتوس رو شکست داده نمیشه اصلا چون این اتفاق افتاده در کمیک هست.
    کمیک یچیز تخیلی و اصلا منطقی نیست حالا حرف محمد حسین در مورد سوپرمن من خود کمیک رو خوندم که تایید میکنم اگه آدرس دقیق کمیک میخواین از ادمین اون کانال تلگرامی بپرسید یا حداقل ی زحمت بدید بخودتون اون عکس ها را ببینید تا بفهمید چخبره فقط خواستم مقاله همه به کاربر محمد حسین حمله میکنند چون یبار به حرف اشتباه زده بقیه حرفا و دلایلش بی ارزش است این منطق شماس دیگه من حرفی ندارم و آخر یادتون نره مشخص کنید قشنگ چطور مشخص میکنید کدوم کمیک معتبره یا نیست یا اگر هم دلایلی بیارین این شما نیستید که مشخص میکنید این کمیکی فروش زیادی داشته قطعا کسایی که کمیک میخرن از شما میدونن کدوم معتبره کدوم نیست که اصلا همچین چیزی وجود ندارع و اگر هم نامعتبر باشه بقول خودتون این کمیک اصلا فروش نداشت 😍😍😍فقط خواستم بگم چون یک نفر اشتباه کرد باعث نمیشه تا ابد هیچ حرف درستی نزنه

    1. arya کاربر می‌گوید

      ببخشید بعضی جاها کیبورد خودش تغییر میده

  30. Batman کاربر می‌گوید

    خوب ببینید کمیک هم منطقه خودش رو داره مثلاً وقتی شما میبینی در اکثر کمیک ها اسپایدرمن در حد کاپیتان آمریکا است و در یک کمیک میاد که اسپایدرمن کل اونجرز رو زده اگه به مغزتون رجوع کنید میبینید که اون کمیک کاملاً اشتباه است!!!! و خوب حرف های اشتباه کاربر محمد حسین صرفاً فقط بتمن و اسپکتر نیست!!! باز هم هستند!!!! مثلاً گفتن گرین ارو و بلک کنری میتونن دکتر فیت را بزنن!!!! خوب این رو بر اساس چه چیزی گفتند؟؟؟ یک کمیک غیر معتبر!!!( دیگه هرچی باشه بعد از اسپکتر دکتر فیت جادوگر اعظم دیسی است!!!!) من نمیگم تا ابد حرف ایشون نامعتبر است!!!!من میگم این هم مثل همون قضاوت هایی است که بر اساس یک کمیک غیر معتبر زده شده است!!! در آخر هم شما گفتید که کسانی که کمیک می خرند میدونند که آن کمیک معتبر است یا نه!!! در حالیکه فرق ما با اونا اینه که آنها کمیک را میخرند اما ما کمیک را دانلود میکنیم!!!!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      تکرار میکنم حرف از من در نیارید . من اصلاً و ابداُ نگفتم بتمن از اسپکتر قویتره ققط گفتم بتمن یه بار شکستش داده اونم بخاطر یه وردی بود و اصن اسپکتر دفاعی نکرد . بعد تازه خود ادمینم اینو تائید کرد ، نمیدونم دیگه چه مدرکی باید بیارم که بگم اسپکتر شکست خورده . و من اصن نگفتم بتمن از اسپکتر قویتره . بله عکس شکست دکتر فیت گرین ارو و بلک کنری هم دارم و من نمیگم قویتره فقط میگم شکست خورده پس حرف تو دهنم نزارید . بقیه ی حرفاتونم از دم تکراریه و قبلاً جوابشو دادن .

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      خیلی جالب بود . مخصوصا جمله پایانیتون . 😁👍👍👌

  31. arya کاربر می‌گوید

    کاربر بتمن فکر کنم منظور منو اشتباهی گرفتی سری کمیک های jl کمیک های رسمی هستن و فروش زیادی داشتن درسته فرق ما با اونا دانلود کردنه ولی اگه نامعتبر باشه اونقدر فروش نداره و چند نفر اول که بخرن یا بخونن متوجه میشن که نامعتبره ولی چیز دیگه اگه سری کمیک های رسمی دیسی نامعتبره پس ما نباید هیچ شاهکار هیچ شخصیتی رو قبول نداشته باشیم و بگیم کمیک نامعتبره من گفتم کاری به بقیه حرفاش ندارم میگم من این کمیک ها رو خوندم و هست اینطور چیزی دیگه قبول ندارید مشکل خودتونه و برای من هم فرقی نمیکنه قبول کنی یا نکنی

  32. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نگاه کنید، اگر یه جا در شاهنامه بگن که رستم اژدها را شکست داده ما قبول میکنیم چون با عقل جور در میاد، اما اگر یه جا بگن که رستم تمام فرشتگان را با یک‌ ضربه شکست داد چی؟؟؟؟ قبول میکنید؟ نه چون با عقل جور در نمیاد، پس اگر بتمن اسپکتر را شکست داد پس می‌تونه باربارتوس و رادیانت و داکس نوار رو هم حتما شکست بده!!!! برای مثال من کراس اوور مارول علیه دیسی رو قبول ندارم چون مرد آهنی و هاکای کپ اتم رو شکست دادند!!! ما حرف کمیک را تکذیب نمیکنیم، ابدا!!! ولی یه جایی بعضی از کمیک هارو یه نفر بی تجربه نوشته مانند همان وقتی که سوپرمن با یه مشت موجودی شش بعدی را شکست داد و واندروومن دارک ساید و نصف کلونش را شکست داد
    و اینکه اونا کمیک‌ میخرن و ما دانلود میکنیم چیه؟؟
    پس حرف هر کمیکی درست نیست و بعداز خوندنش باید ببینیم که با عقل جور در نمیاد یا میاد

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج

      کار با بقیه حرفات ندارم ولی اینکه میگی واندروومن نمیتونه دارکساید رو شکست بده خیلی مسخرست . کاربر آرتا راست میگه تو واندروومن رو با زورو اشتباه گرفتی . منم میتونم بگم شکست دادن تانوس توسط ثور مسخرست . شکست دادن دورمامو توسط دکتر استرنج مسخرت . شکست دادن گالاکتوس به اون شکل توسط ثور هم مسخرت و نویسندش بی تجربه بوده احتمالا ‌. حتی تئوری سایا نشینان بالا هم میره زیر سوال اینطوری . چون حتی به فرض اینکه اون تئوری درست بشه خیلی مسخره و دور از ذهن که رون کینگ ثور بیاد با یه ضربه ۶ تا بیاندر ماقبل ریتکان رو با اون عظمت شکست بده . یه موجود مولتی ورسال بیاد با یه ضربه ۶ تا موجود امنی ورسال رو شکست بده 😐 این حتی از بلند کردن کتاب بینهایت توسط سوپرمن هم مسخره تر و تخیلی تره . مثل اینکه بگیم یه روباه بتونه با یه ضربه ۶ تا ببر گنده رو شکست بده . منم میتونم از این حرفا بزنم ولی اینجا کمیک و از این اتفاقات میوفته . حالا بعضیاشون منطقی ترن و بعضیاشون نه . ولی اینکه میگی واندروومن نمیتونه دارکساید رو شکست بده خودش معلومه هیچی از کمیک بارت نیست و نوبی بیش نیستی . حالا باز هی بشین بگو باور نمیکنم و مسخرت و باز چرت و پرت بگو

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Sub Zero
        راستش دارید اشتباه میکنید . اگر بر فرض « سایه نشینان بالا » ، بیاندر باشند و RKT ، آنها را شکست داده باشد ، دیگه مولتی ورسال نیست . این یک .
        دو اینکه کلا امنی ورسال و مولتی ورسال و یونیورسال و خلاصه اینا همش القاب قراردادیه . القاب قراردادی که طرفداران به شخصیت ها نسبت میدن وگرنه خود کمیک هیچ وقت نمیاد بگه یک شخصیت مولتی ورسال هست یا امنی ورسال . خیلی نویسنده ها اصلا به این موارد توجه هم نمیکنند .
        سه اینکه چرا شکست تانوس از شخصیت ثور نامعتبر بود ؟!؟! چون تانوس ۶ تا سنگ ابدیت داشت ؟!؟!؟!؟! بنابراین اگر خوب توجه بشود قطعا معتبر بود . راجب گالاکتوس هم همچنین ، به هیچ عنوان نامعتبر نبود .
        جناب sub zero ، دانی کیتس جز ۵ نویسنده برتر مارول هست بعد شما دقیقا به چه علتی داستانش را نامعتبر میدانید ؟! دلیل خاصی هم دارید ؟!؟
        حالا من شخصا راجب شکست دارک ساید از واندروومن اگه واقعا اتفاق افتاده نمیگم نامعتبر اما شما هم نمیتونید به راحتی هر داستانی را زیر سوال ببرید .

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # استیو راجرز

          استیو جان تمام توضیحاتی که دادی مثل تانوس و گالاکتوس و امنیورسال و … رو من قبول دارم و نمیگم نامعتبر . کامنت من رو درست نخوندی ‌. من گفتم اگه قرار چیزی مثل شکست دارکساید واسه واندروومن غیر ممکن باشه پس حتما اونا هم باید غیر ممکن باشه ‌. این حرفم نسبی بود . کاربر دکتر استرنج میخواد واندروومن رو در حد زورو بیاره پایین و از اون ور ثور و دکتر استرنج رو در حد والای همگان و پرزنس بیاره بالا ‌. منم همچین جوابی بش دادم تا فک نکنه خبریه . درسته دارکساید خیلی قویه و از واندروومن قویتره ولی اینطور نیست که واندروومن نتونه شکستش بده . در اون کمیک که از واندروومن شکست خورد قبلش زئوس رو کشته بود و به تمیسکیرا حمله کرده بود و داشت قتل عام میکرد همه رو که واندروومن هم عصبانی شد و از بیشتر قدرتش استفاده کرد تا تونست دارکساید رو شکست بده . این قضیه راجب ثور و تانوس تو فیلم Avengers infinity war هم صدق میکنه ‌. ولی کاربر دکتر استرنج میگه غیرممکن واندروومن بتونه دارکساید رو شکست بده که منم اون مثال ها رو براش زدم . منظورم از گالاکتوس کمیک ثور ۲۰۲۰ نیست . در مورد سایه نشین های بالا اینجا نمیشه توضیح داد یه سری صحبت ها دارم تو تلگرام بهتون میگم .

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اینجا دیگه اشتباه کردید ، باید بدونید اون داکس نوو هست نه داکس نوار . درضم در سری فاینال کرایسیس دارک مانیتور اسپکتر و رادیانت رو با هم شکست داد . داکس نوو از همه ی فرشتگان مقرب به جز میکائیل قدرتمند تره . اسپکتر اصن در حد دارک مانیتور نیست . اینکه میگید این کمیک ها معتبر نیست غلطه . دیسی خودش کمیک. های دادا بیرون که منسوخ شدن . یعنی رسماً اعلام کردن ارزشی ندارن . ولی این کمیکا هیچ جا توسط دیسی منسوخ نشده و منم تنها در همین صورت قبول میکنم . بحث کراس اوور ها هم که کلاً جداست .

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        درمورد کمیک های دی سی باید بگم بعضی هاشون مال دنیای اصلی نیستن و در دنیا های مختلف رتبه بندی شخصیت ها فرق میکنه و همین موجب برد و یا باخت هایی می شه که انتظار ش رو نداریم این جور اتفاقات در سری کمیک اینجاستس زیاد افتاده و همچنین در کمیک های دیگر

        معمولا در ابتدای کمیک های دی سی مینویسه که مال کدوم بعد و دنیاست

  33. arya کاربر می‌گوید

    استیو بعد شما چطوری میگید سری کمیک های jl دیسی نامعتبره فقط مال مارول معتبره !!!!چرا چون سوپرمن یه شخصیت شش بعدی رو شکست داده

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Arya
      ببین ، اولا که بحث بین من و کاربر sub zero هست و به تو ربطی نداره .
      دوما من هرگز نگفتم کمیک های دی سی نامعتبر هست . من فقط گفتم که صرفا یک کمیک نباید مورد توجه قرار بگیرد و باید به تمام تاریخچه کمیک نگاه کرد نه صرفا یک یا دو صفحه کمیک .
      سوما این تو بودی که میگفتی فلان حرفا رو هیچکی در منابع معتبر قبول نداره و فقط طرفداران تعصبی قبول دارن و خلاصه این چرت و پرتا رو تو میگفتی نه من . در حالی که خود کمیک چندین و چند بار به بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، اشاره کرده بود . چطور هرچی تو بگی میشه نامعتبر و هرچی تخیلی به نفع سوپرمن باشه میشه معتبر ؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟؟؟؟؟ اون منابع تخیلی تو که میگفتی هیچکی قبول نداره ، قبول دارند سوپرمن موجود قادر مطلق بزنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ البته در منابع تخیلی تو هرچیزی ممکنه .
      چهارما یا زنگی زنگ ، یا رومی روم . !! اگه قبول بشه که کارایی که سوپرمن کرده و اون کمیکا معتبر هست پس شکی در بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، هم باقی نمیماند . هرچند که کلا از همان اول هم شکی نبود .
      تمام .

  34. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ساب زیرو یعنی هر کمیکی رو قبول داری؟؟؟؟؟؟؟
    مثلاً من خیلی چیز ها رو قبول ندارم از دنیای مارول مثل ددپول دنیای مارول را میکشد که معلوم نی کی این کمیکو نوشته
    چرا قبول نداری که سایه نشینان بالا بیاندر ماقبل تاریخن؟؟؟؟ راستش به نظر خودم دویست تا سوپرمن پرایم وان میلیون رو مساوی می‌کنه
    در ضمن من دقیقا کجا دکتر استرنجو در حد والای همگان بردم بالا؟؟؟؟؟؟؟ مثلاً دکتر گالاگتوس رو شکست داد که کاملا اشتباهه و حتی استرنج کلاسیک شاید بتونه!!!
    من فقط و فقط در ثور تعصب دارم و اگر از یه ادم بی طرف بپرسی بهت میگه که ثور واندروومن رو کله پاچه می‌کنه. در ضمن ثور شاهکار هایی مانند نگه داشتن بیست سیاره با یک دست نگه داشتن ،. له و په کردن هالک ، شکست دادن هرکول آنهم به راحتی، مقاومت کردن در برابر پنج بمب اتم ، وخلاصه …، اگر میخوای من شمارمو میدم تو واتساپ با هم حرف بزنیم چون خیلی چیز می‌خوام بگم
    در ضمن من واندر وومن رو در حد زورو نیاوردم پایین ، من خودم قبول دارم که می‌تونه کاپیتان مارول کمیک و نیمور وپلنگ سیاه را باهم شکست بده پس اگر خواستی اسم تعصب رو برای من بگی فقط بگو ثور!!!! در ضمن من خودم قبول دارم که آکوامن و سوپرمن با هم میتونن ثور رو شکست بدن

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج

      نخیر من نگفتم هر کمیکی رو قبول دارم ، ولی این چیزی که تو میگی غیر ممکن نیست . یعنی میگی واندروومن نمیتونه دارکساید رو شکست بده ؟؟؟ یعنی این غیر ممکن ؟؟

      چقدر رو ثور تعصب داشتی و من نمیدونستم . همین که میگی واندروومن رو کله پاچه میکنه نشان از تعصب فوق زیادته . دیگه من بیام چی بحثی با تو بکنم ؟؟

      من بحثم واندروومن . سوپرمن و اکوامن رو بیخیال بحث رو نبر تو حاشیه اونا به من مربوط نیست

      تو اگه بخواستی قبول کنی با اون دلایلی که تو مقاله واندروومن علیه ثور گفتم قبول میکردی ، در صورتی که حتی یکیشون رو هم قبول نداری دیگه من بیام چی بت بگم ؟؟ من قبلا حرفام رو همونجا زدم .

      فقط یه چیزی بگم که ببین بحث قدرتمندی با بحث مبارزه رو در رو فرق میکنه . منم قبول دارم ثور قدرتمند تر از واندروومن البته نه با اختلاف زیاد ولی در کل قدرتمند تره البته واندروومن هم برتری های خودش رو داره . ولی خیلی از اون قدرت هاش تو مبارزه با واندروومن به کارش نمیان ‌. واسه همین میگم نتیجه مبارزه ۵۰ ۵۰ . یعنی مثلا اگه ۱۰ تا مبارزه کنن ۵ تا رو ثور میبره ۵ تا رو واندروومن . حالا ممکنه مثلا ثور با همون قدرت ها بره رو به روی سوپرمن بهتر عمل کنه چون سوپرمن با واندروومن فرق میکنه قدرت هاش و تازه نقطعه ضعف هایی هم داره .

      در کل حرف منطقی نمیزنی تو ‌. اکثر حرفات بدون دلیل و بیش از حد بزرگنمایی و اغراق . حالا من خودم طرفدار واندروومن و ولورین و دکتر منهتن و آیس من هستم ولی مثل تو رو اینا تعصب ندارم و اگه دلیل منطقی برام بیارن قبول میکنم . ولی تو کلا هیچی رو قبول نمیکنی ، میگی فقط حرف خودم درسته . پس بیام تو واتساپ چی بت بگم ؟؟؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        شرمنده میام وسط بحث(البنه انگار بحث همگانیه)کاربر سابزیرو اگه قابل بدونید منم دلایل و شواهد خودمو دارم ک اگه خواستید بیاین توی واتساپ بحث کنیم شمارمو بدم.

  35. Batman کاربر می‌گوید

    سلام خوب بگذارید من یک توضیح بدم: ببینید در بحث شاهکار ها یک نفر رو در بهترین حالت و یک نفر را ضعیف و خسته درستش می کنند!!! برای مثال قبل از اینکه واندرومن دارک ساید را شکست دهد دارک ساید زئوس را کشته بود و قاعدتاً ضعیف و خسته شده بود!! و واندر وومن در در بهترین حالت توانست او را شکست دهد!!! خوب می‌توان گفت این کمیک معتبر است و حرفش تقریباً درست است!!! و در مورد ثور و گالاکتوس هم همین است!!!! یعنی ثور در بهترین حالت توانسته گالاکتوس ضعیف و تغذیه نکرده را شکست دهد!!!( البته همه اینها منظورم نسخه‌های عادی ثور و واندروومن است!!!) اما در مورد اینکه سوپرمن مستر میکسیزپیتلیک را شکست داده است باید بگم چه کسی در ضعیف ترین حالت حتی نمی‌تواند یک بشکن هم بزند!!!( اشاره به قدرت مسترمیکسیزپتلیک) حالا مسترمیکسیزپتلیک تازه بعد پنجمی است!!!!

  36. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ساب زیرو من هم باهات موافقم ولی از نظر خودم ثور به واندروومن شصت وپنج‌ بر سی و پنج هست
    واندر وومن چون قدرت های ذاتی بسیار کمی داره به غیر از سرعت و قدرت و دوام ابر انسانی و هوش عرفانی چیز دیگه ای نداره و اگر شمشیر و سپر و زرهش رو بگیری کارش تمومه ( دستبند رو نگفتم) ولی ثور قدرت های ذاتی ای مانند رعد و برق ، گاد بلاست ، انرژی ذاتی خدایان که خیلی قدرتمنده، قدرتی در سطح هالک ، بویایی بسیار بسیار بسیار ابر انسانی طور!!! و…
    اینکه بگم که ثور با پتکش از واندروومن قدرتمند تر میشه و بگم که واندر به ندرت از جذب صاعقه اش استفاده میکن و کاربر Bat… گفت
    و اینکه میگی که واندروومن با ثور مساوی می‌کنه رو نمیدونم چی بگم که کلا غلطه
    چی رو ثور تعصب بینهایت دارم؟؟؟؟ ههههههههههههههههههه هههههههههههههههه وااااای ترسیدم، وای لرزیدم،
    من قبول دارم که ثور در حد تانوس و تایرانت و حتی منگونگ نیست ولی اینو که میگی شمشیر واندر دومزدی رو زخمی کرده خخخخخخخخخخخ ثور شاهکار هایی حتی ماننند شکست دادن گالاگتوس ، هالک و یمیر را داشته و واندر احمق حتی نمیتونه به اینها نزدیک بشه
    در ضمن من دوستم با کی حرف میزدم که اومدی دخالت کردی؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو معلم منی که تند تند بیای غلط های منو بگی؟؟؟؟؟
    با تو نمیشه حرف زد

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج

      باز شروع کردی حرف های مسخره زدن رو ؟؟؟ چرا هر وقت جواب حرف های بیخودت رو با دلیل و مدرک میدم میری باز با حرف تکراری و الکی برمیگردی ؟ اصلا جواب دادن به تو چه فایده ای داره وقتی میای دوباره حرف تکراری میزنی ؟
      واندر احمق ؟؟؟ با همین حرف ها سطح شعور و درک و فهمت رو نشون دادی . من برای اثبات حرف هام نیازی به توهین کردن به قهرمان های دیگه ندارم .

      راجب اون شاهکار ها و قدرت های ذاتی هم قبلا توضیح دادم . تو مقاله واندروومن علیه ثور توضیح داده . دوباره جواب حرف های مسخرت رو نمیدم هر چند حتی اگه جواب بگیری فایده نداره چون تو اصلا هیچی رو نمیخوای قبول کنی . این تویی که نمیشه باهات حرف زد . برو یه جا دیگه نوب بودن خودت رو جار بزن 😊

      من اومدم دخالت کردم ؟؟؟ تو اصلا همینطور کامنت گزاشتی و اسم شخص خاصی رو هم نبردی منم اومدم ریپلای کردم . بیینم تو نبودی تو مقاله واندروومن علیه ثور اومدی وسط بحث من استیو راجرز پریدی ؟؟ و به طرز مسخره اومدی ۳ تا کامنت ادامه داره من رو از وسط رپپلای کردی . از کامنت اول ریپلای کردی به جای اینکه بری از سومی و اخری ریپلای کنی 😐 یعنی دقیقا ….. تو اون توضیحات و کامنت های من 😐

      با یکی دیگه مثل تو همین سایت بحث کردم که خیلی هم به خودش اعتماد داشت و هیچ چی رو قبول نمیکرد ، اسمشم نمیارم . بش گفتم دومزدی تو بتمن علیه سوپرمن کلون بوده و دومزدی اصلی نیست ‌. بهم گفت تو نوبی و اطلاعات نداری چون دومزدی کلون نداره 😂😂 حالا خودش اومده زیر کامنت یکی دیگه گفته دومزدی بتمن علیه سوپرمن کلون بوده . و حرف من رو تایید کرده . دکتر استرنج یکم کمیک بخون اطلاعاتت بره بالا

      در ضمن تو هیچ حقی نداری وقتی چیزی نمیدونی بیای از واندروومن اطلاعات غلط بدی و توهین کنی و بیاریش پایین

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        😐😐😐😐😐😑😑😑😑

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        چیییی گفتی؟؟؟؟؟
        یعنی میگی واندروومن برنده میشه؟؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاه، از خنده مردم😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰
        یعنی من دارم ثور رو میپرستم ؟؟؟؟؟؟ بهتره حرفتو پس بگیری ، در ضمن ثور از خیلی ها شکست میخوره و من اینو قبول دارم،
        تو باختی و داری توهین میکنی!!! کل تعریف واندروومن اینه: یه شاهزاده ی آمازونی که یه نیمه خداست و دختر زئوس و در شمشیر زنی مهارت داره و زور بازوش هم زیاده و یه طناب داره که خیلی قدرتمنده و یه دستبند داره که نابود نمیشه و یه شمشیر داره که خیلی تیزه ، همین و بس!!! تعریف ثور هم اینه: قدرتمند ترین پسر اودین ، خدای خدایانه و یه پتک داره که می‌تونه ضد نیرو و اب و هوا رو کنترل کنه و یه تبر داره به نام استورم بریکر که در بدن هر شخص قدرتمندی میره، همین و بس!!!
        اگر بگی‌ که واندروومن قویتره یه دیسی فن متعصبی هستی که توهین هم می‌کنی
        این اخرین کامنت من با تو و ساب زیرو هستش و بهتره برم یه جا دیگه تا با تو حرف بزنم!!!! و بگی من ثور رو می پرستم!!!! چقدر طاقتم زیاده که بهت فحش نمیدم، تو میتونی من رو از هر کسی بدتر بدونی و بگی من نوبم، به هر حال ثور یه ذره از واندر وومن قویتره ، شکی درش نیست

  37. arya کاربر می‌گوید

    استیو پس اونم که تو جواب به ساب زیرو دادی بحث اون و دکتراسترنج بود و فرق اون با تو اینه که اون شخصیت و ظرفیت داره و توهین نمیکنه کی داره چرت و پرت میگه من یا تو تویی که میگی کمیک های رسمی دیسی نامعتبره دو اینکه من نگفتم کمیک نامعتبر است من گفتم کمیک مستقیم نگفته اون ها بیاندر هستن یا نیستن پس جای بحث داره و و معلوم نیست باید خود مارول رسماً اعلام کنه و مشخص کنه
    دوما من اونی که گفته بود دربرابر قادر مطلق مقاومت کرده رو تایید نکردم چون ندیدم انگار چشات اشتباه میبینه تعصب تو هم معلومه اینکه اصلا نیازی به توضیح نداره انگار خیلی فشار میاد بهت نمیتونی مثل آدم حرف بزنی و توهین نکنی اون تو نبودی که میگفتی ثور می‌تونه بدون میولینر پرواز کنه و آدرس کمیک بیست سال پیش رو دادی تازه تو اون هم نبود و اگر هم دیده باشی اون هم یکی دو. صفحه باید می بوده اگه بطور کلی باشه ثور نمیوتنه بدون میولینر پرواز کنه که همین طور هم هست یچیز دیگه اصلا چه ربطی به بیاندر بودن داشت فکر کنم کاربر bob کاملا جوابت رو داد درباره این موضوع ولی تو تخیلی فکر می‌کنی و قبول نمیکنی و اصلا هم جوابی براش نداشتی

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Arya
      کمیک ، کمیکه دیگه . امروز و ۱۰۰ سال پیش نداره . بیخیال اصلا . امثال تو که یه شخصیت رو پرستش میکنند به هر حال یه بهونه میارن و یه اراجیفی به هم میبافن . یا میگن آدرس کمیک بده . وقتی بهشون میگی ، میگن این مال ۱۰ سال قبله . !!!! 😳😳😳😄😄😄😄 یا میگن به طور مستقیم نگفته . یا یه اراجیف دیگه . اونا به هر حال چیزی رو که نخوان قبول بکنند ، قبول نمیکنند . وقتی موضوع سوپرمن باشه اما با یه صفحه غیر مشخص کمیک هم میگن به به و چه چه . ! 😄😄😁😁😁
      اونقدر حالت خرابه که چندین تا کامنت اخیرت رو همش زدی به جاده خاکی و رفتی سر Bob و خلاصه اینا . !
      به قول مختار ، امثال تو اگر من را تکذیب نکنند باید به خودم شک کنم .
      اشتباه از من بود که جوابتو دادم . وقت من با ارزش تر از اونیه که جواب یکی مثل تو رو بدم . این آخرین کامنت من در جواب تو بود .
      تمام .

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        استیو جان
        شما که میگید کمیک کمیکه و امروز یا ۱۰۰ سال پیشنداره :پسما سوپرمن بعد یا قبل از بهران هم نداریم

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # میلاد
          قضیه اینکه موضوع کمیک قدیمی با موضوع کمیک ریتکان شده فرق داره . سوپرمن قبل بحران یجورایی ریتکان شد . مخصوصا قضیه قدرتاش . یعنی الان اون سوپرمن دیگه وجود نداره . یعنی حذف شده . خلاصه دیگه نیست . انتشارات دی سی و نویسندگان رسما این تغیر رو تایید کرده .
          نمیدونم متوجه شدید یا نه ؟! به هر حال .

  38. arya کاربر می‌گوید

    یچیز دیگه فکر نکنم ورلد فورگر شش بعدی بوده باشه در اون کمیک سوپرمن از بعد پنج به بعد یک میاد چون زندانی شده بود و بتمن با سان باکس باهاش ارتباط برقرار کرده بود و کمکش میکرد تا راه فرار رو پیدا کنه و یک ورلد فورگر رو با یک مشت شکست میده

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      چرا اون الفیوس یعنی برادر انتی مانیتور بود و مال بعد شش بود . بله داستانش رو میفرستم تو تلگرام .

  39. arya کاربر می‌گوید

    من کاری به بیست سال پیش یا هزار سال پیش ندارم میگم اون کمیکی که ثور بدون میولینر پرواز کرد هم یکی دو صفحه بیشتر نبوده و بصورت کلی بدون میولینر نمیوتن پرواز کنه من یه شخصیت رو میپرستم !!!یا تو من زدم جاده هاکی یا تو بودی بحث رو به سایه نشینان بالا بردی هی میگی وقت با ارزش انگار همه بیکارن بیان با تو حرف بزنن تو برو وقت با ارزشت رو با پرستش ثور بگذورن چطور نوبت ثور میشه میگی کمیک کمیکه دیگه وقتی بحث سوپرمن هست میگی کمیک نامعتبر این حرفا (منم میتونم مثل خودت بگم چرت و پرت و اراجیف ولی انگار اصلا نمیدونی ادب چیه )اینا ارزش حرفت و تعصبت رو نشون میده و اگر یه آدم بی طرف کامنتت رو بخونه همه چی میاد دستش نه اینکه مثل بعضی ها بخواد خودش رو بچسبونه به بعضی ها (یه کلمه می‌تونه منظور رو دقیق بروسونه که حیف اینجا جاش نیست ) حالا میخوای جواب بده میخوای بده برای من هیچ ارزشی نداره برو وقت با ارزشت رو بگذرون 🤣🤣🤣🤣🤣👌وقت با ارزششش 🙄

  40. arya کاربر می‌گوید

    ساب زیرو چرا اینقدر خودت رو اذیت میکنی کسی که نخواد بفهمه هرکاریش کنی نمی‌فهمه بزار بره فکر کنه ثور همرو حریفه چکارش داری مثل بعضی ها که فقط قدرت های شخصییت مورد علاقه ش که جدیدا پرستش هم می‌کنه میبینه و برتری های شخصیتی که باهاش داره مقایسه می‌کنه رو نمیخواد قبول کنه 👌👌👌

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Arya

      اره واقعا . اشتباه کردم هی باهاش بحث میکنم ولش کن . این قضیه شخصیت رو خیلی خوب گفتی . کاشکی به جای اینکه همش راجب قدرت شخصیت ها حرف میزدیم راجب شخصیت قهرمان ها و کارهای بزرگی که کردن حرف میزدیم . اون روز داشتم با یه دوستی صحبت میکردم بهش گفتم دیسی واسه این سوپرمن رو بعد از بحران ضعیف کرده تا بتونه روی شخصیت پردازیش کار کنه . شما اگه کمیک های جدید سوپرمن رو خونده باشی بیشتر روی شخصیت و اخلاق خوب سوپرمن تمرکز کردن تا قدرت و مبارزه . واسه همینم سوپرمن سال ۲۰۲۰ محبوب ترین ابرقهرمان شد و همیشه به طور کلی جزو ۳ شخصیت محبوب کمیک . در صورتی که اگه مثل قدیم فقط قدرت داشت و همش هی مبارزه بود تو کمیک هاش قطعا محبوبیت الانش رو نداشت ‌. دیسی قدرت سوپرمن رو فدای محبوبیت بیشترش کرد که از نظر من کار خیلی درستی بود . اون سوپرمن قبل از بحران هم خیلی بیشتر از حد قوی و تخیلی بود همون بهتر که حذفش کردن

      موفق باشی

  41. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    فک کنم دوتا کامنت یه جور گذاشتم منظورم با کاربرArya بودم با ساب زیرو نبودم

  42. علی کاربر می‌گوید

    جای سگ سنتری خالی بود اونم خیلی قویه و تقریبا مثل کریپتو میمونه
    یه سوال داشتم بلک آدام قویتره یا واندروومن یا ثور؟

  43. Batman کاربر می‌گوید

    #علی
    واندروومن و ثور با هم مساوین ، اما جفتشون از بلک آدام خیلی قویترن!!!

  44. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    خب نظر من اینه
    ۱ : بلک ادام
    ۲ : ثور ، واندروومن

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      منم با محمد حسین موافقم خداییش بلک آدام هم خیلی قوی تا حدی که سوپرمن ترجیح میده با هاش در گیر نشه ، اون قدرت کامل ۶ خدای مصر رو داره از طرفی از اونجایی که ۵۰۰۰سال در تبعید بوده،با تمرکز رو قدرت هاش به پتانسیل کامل اون ۶ خدای مصر رسیده

  45. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام
    علی جان منم نظر خودم رو میگم:
    خدایی بلک ادم از ثور قوی تره ، جوری که سوپرمن و شزم با هم متحد شدند که اونو شکست بدن ، تازه اونم به سختی شکست دادن!!!! همین نشون میده که بلک ادم از ثور و واندروومن قوی تره
    حالا رتبه یبعدی مال ثوره ، الان ساب زیرو میاد میگه من چرت و پرت میگم😵😵😵 حالا دلایلم:
    قدرت بدنی ثور بیشتر از واندروومنه چون تونسته با دستش ۱۰ سیاره را نگه داره ، همچنین چنان مشتی به جاگرنات زده که او به چندین متر دورتر پرت شده ، و اینکه واندروومن همراه با مارشن من هانتر زمینو جابه جا کرده نه تنها( اطلاع ندارم، شاید کرده)
    قدرت های ثور بیشتر از واندروومنه چون واندروومن به جز قدرت و سرعت و استقامت ابر انسانی قدرت ماورایی دیگری نداره ، ( همچنین با بویایی و شنوایی ابر انسانی که به کارش نمیاد) . ولی ثور قدرت های مانند کنترل رعدو برق ، گاد بلاست ، ضد نیرو ، زوددرمانی ، آسیب ناپذیری تا حدودی ، و قدرت و سرعت ابر انسانی دارد
    همچنین تجهیزات ثور‌ قوی تر از واندروومنه ، چون واندروومن سه سلاح داره: شمشیر ، دستبند و کمند ، و اینکه ثور یارن بی یورن و میولنیر داره که قوی تره

    1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      با سلام
      # دکتر استرنج
      اول اینکه ۱۰ سیاره نبود ۲۰ سیاره بود
      دوم قدرت فیزیکی واندروومن با ثور برابره
      سوم البته ثور از واندروومن قویتر است اما نه اینقدر که شما میگید واندروومن شاهکارهای بزرگتری داره سلاح های بیشتری داره دقت کن بیشتر نه قویتر
      و در کل ثور با اختلاف بسیار بسیار کم‌ از واندروومن قویتر هست البته ثور با شزم مقایسه بشه بهتره
      امتیاز سرعت شاهکار تجهیزات تجربه توانایی مبارزه متحدین برای واندروومن هست
      امتیاز استقامت سطح قدرت دشمنان قدرت داخلی و خارجی برای ثور هست دوام ثور بیشتره و در کل بگم ثور از واندروومن به سختی قویتره
      در مورد قدرت فیزیکی واندروومن سابقه‌ی شکست سوپرمن شزم‌ و حتی دارک ساید رو داره ! و با یک دهم قدرت یک نفرو رو می تونه به خارج از جو زمین پرتاب کنه

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
        هالک پرست و سوپرمن پرست افراطی دوباره اومد . تو با اختلاف نوبترین کاربر این سایتی که حتی جواب دادن بهت هم کار بی فایده ای . !
        برو راجب همون هالکت نظر کن . عجب عاشقی هستی تو و عجب هالک و سوپرمن در نظرت معشوقی شدند . !

        1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          برای تو هم عجب عاشقی هستی و ثور عجب معشوقی هست برات
          برو ثور خودتو بپرست
          کی به کی میگه نوبترین آدمی که اونقدر از هالک متنفره که حتی شاهکارهای هالک رو قبول نداره اسم کمیک رو دادم بازم قبول نکرد حالا کسی نوبتر هست که فقط با تعصب نظر میده یا کسی که خود کمیک رو قبول نداره

        2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          ضمنا اصلا برام مهم نیست چی میگی کسی که نوب نباشه به بقیه نمی گه نوب

        3. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          اینم بهت ربطی نداره که من بخوام در مورد واندروومن بگم یا ثور یا سوپرمن و یا هالک

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
            آروم باش بچه . آمپر چسبوندی ناجور . سیماتم که مثل همیشه قاطیه پچه . حرفای منو تحویل خودم میدی ؟!؟!؟!؟؟!؟!؟؟ حسود هرگز نیاسود . ! بچه افراطی هالک پرست خودت حرف زدن بلد نیستی شرم کن که اینقدر مثل عقده ای ها حرف ها و اصطلاحات من را عینا به خودم تحویل بدی . برو اول حرف زدن یاد بگیر بعد بیا اینجا نوب بازی در بیار و هالک هالک کن . هرچند مغزت معنی اینا رو نمیفهمه چون مغز تو فقط و فقط دو تا کلمه رو پردازش میکنه و بس . هالک و سوپرمن . نترس این دو تا معشوقت هیچ جا نمیرن . همیشه در اون مغز …ت هستند .
            تمام .

  46. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    اول اینکه بلک آدام چند دفعه سوپرمن رو شکست داده!!منتاها برای چی؟؟برای اینکه بلک آدام قدرت جادویی بالایی داره و سوپرمن در اون مواقع جادو نقطه ضعفش بوده!!! وگرنه بلک آدام زحمت بکشه همون لوکی رو بزنه!!! واندروومن با یک دهم قدرتش زمین را از مدار خارج کرده!!!(خودش تنهایی)من هم میتونم بگم سوپرمن فقط زور سرعت و اشعه لیزری و نفس یخی دارد!!! درسته که توانایی های ثور بیشتره اما باز هم با هم مساوین!!! شمشیر واندروومن تقریبا میولنیر برابره و دستبند و سپر و زره واندروومن میتونن به یارن بی یورن غلبه کنند!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      من کاری به بحثتون ندارم اما بلک آدام بیشتر مواقعی که بلک آدام را زده به خاطر قدرت فیزیکیش بوده نه جادوییش ، از طرفی اون جدیدا هم الترامن که نسخه خبیث سوپرمن هست و قدرتش با سوپرمن برابر هست رو زده،تو این کمیک و بیشتر کمیک های دیگر سوپرمن نسبت به جادو مقاوم بوده
      اون کمیک های دیگر هم جادو و رعد های عرفانی بلک آدام اونجور خطر ناک نبوده که بگیم پیروزی بلک آدام فقط مال جادوش بوده

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #میلاد
        اول اینکه اولترامن یکی از نسخه های قوی سوپرمن است!!! زور و قدرت بدنی بلک آدام از امثال سوپرمن خیلی کم تره و با کمک جادو توانسته سوپرمن را شکست دهد!!!(تا جایی که من میدونم اینطوریه)

  47. . Amir کاربر می‌گوید

    #علی
    دوستان همین طور که کاربر بتمن اشاره کردن دلیل اینکه سوپرمن ترجیح نمی‌داد که با بلک آدام جادوی اون بود الان که نقطه ضعف سوپرمن جادو نیست آدام رو له میکنه
    اینقدر هم اونو گنده نکنین
    همین طور واندروومن و ثور هم میتونن شکستش بدن چون اونا از قدرت کاملشون مثل آدام استفاده نمیکنن خیلی کمتر از اونو اما وقتی ببینن دشمنشون قدرتمنده خوب استفاده میکنن دیگه
    مثلا وقتی سلستیال ها میخواستن همه چیز رو نابود کنن ثور یارن بی یورن رو برداشت و اکستار پایان دهنده رو کشت!!!!
    واندروومن هم پتانسیل های خیلی زیادی داره بار ها دیده شده که جلوی موجودات قدرتمندی مثل دارک ساید و تریگون وایساده خدایی کم کاری نیست جلو اینا وایسی
    من به شخصه رطبه بندی رو این طوری میدونم :
    ۱ ثور
    ۲ واندروومن ( با اختلاف کم)
    ۳ بلک ادام

  48. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب خب خب
    یه واندروومن فن اومده اینجا
    اولا ثور می‌تونه با یه حرکت محکم شمشیر واندروومنو از دستش جدا کنه ، یعنی همون وقتی که واندروومن میخواد ضربه بزنه شمشیرشو از دستش جدا کنه،
    چی؟؟؟؟؟ شمشیر واندروومن با میولنیر برابره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هه هه هه آی ننه مردم از خنده😹😹😹😹😹😹😹😹👎👎👎👎 بعدشم شمشیر واندروومن فقط تیزه و همین قدرت مندش می‌کنه ولی با میولنیر قابل مقایسه نیست ، چون میولنیر می‌تونه خودش رو روی شمشیر بزنه و واندروومن هم که نمیتونه پتکو بلند کنه پس…
    حالا یارن بی یورن ، بهتر بود میگفتی که یارن بی یورن با شمشیر واندروومن برابره چون هر دو اینقدر تیزن که میتونن تو بدن دومزدی فرو برن ، خب حالا نوبت دستبند واندروومنه که می‌تونه صاعقه رو جذب کنه ، ( در کمیک نمیتونه) حالا واندروومن این کارو به ندرت انجام میده و شما فکر نکنی که واندروومن با یه صاعقه زد آرس رو ناک اوت کرد پس ثور رو هم می‌تونه!!!!! او در نهایت نهایت قدرتش بود وگرنه در کمیک واندروومن همراه با سوپرمن و بتمن ارس رو زد!!
    البته دستبندش می‌تونه فقط صاعقه رو جذب کنه ،
    حالا تو باید زره واندروومن را با زره ثور مقایسه کنی که زره ثور از فولاد آزگاردی ساخته شده و ۱۰ برابر فولاد خودمون مقاومت داره ، حالا باید بدونی که از واندروومن آسیب ببینه به کندی خوب میشه ( یعنی اگر رزهش رو نداشته باشه کار براش خیلی سخت میشه) که در این زمینه زره واندروومن برابره
    حالا کمند حقیقت به کارش خیلی نمیاد چون که ثور عکس المعل‌ بسیار بالایی داره و یک بار کوییک سیلور رو به راحتی گرفت!!!!!!
    اون سپرش رو هم فک کنم یه بار درهم شکسته ، ( اگر اشتباه نکنم)

    پس:. دستبند و کمند واندرومن= میولنیر ثور
    یارن بی یورن = شمشیر برنده
    زره واندروومن از زره ثور برتره ولی ثور زود درمانی بالایی تقریبا برابر با ددپول
    ضمن اینکه استورم بریکر رو میتونین حساب کنین که از کمند و شمشیر واندروومن برتره

  49. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    واندر وومن وایساد ثور با یه ضربه محکم شمشیر رو از دستش جدا کنه؟!؟!؟! اون ضربه را جاخالی میده!!! رعد و برق رو دستبند واندر وومن جذب نمیکنه اما رعد و برق زدن به این دستبند کاملاً بی فایده است!!! اصن تو جنس زره واندروومن رو میدونی!!! بذار خیالت رو راحت کنم زره واندروومن از آمازونیومه( یعنی همون جنس شمشیرش!!!) واندر وومن همراه بتمن و سوپرمن، ارس رو زد!؟!؟!؟ پس میشه بگی چطوری زئوس پدر ارس را ناک اوت کرد!؟!؟!؟! استورم بریکر چکش بتا ری بیله الکی به ثور ربطش نده!!! در ضمن من گفتم که فلز شمشیر واندروومن تقریباً با فلز میولنیر برابر است!!!

  50. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نگاه کن برو تو واندروومن علیه ثور کامنتای من و جناب راجرز و بقیه رو بخون
    من که حوصله ی بحث ندارم

  51. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    تو هم میتونی بری هم اونجا و کامنتهای من، جناب سابزیرو و آرتا را بخونی!!! بحث کردن با تو کاملا بی فایده است!!! اگر حوصله بحث کردن نداری پس چرا خودت بحثو شروع کردی!؟!؟! دفعه بعد دقت کن وقتی حوصله بحث کردن نداری الکی بحثو دوباره شروع نکن!!! هر جمع‌بندی دوست داری تو همون ذهن خودت بکن، الکی اینجا نیا و شروع نکن به چرت و پرت گفتن!!!

  52. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نگاه کن بتمن
    من و جناب راجرز و دکتر منهتن و امیر طرفدار ثور
    تو و ساب زیرو و آرتا طرف واندروومن
    خب مگه کامنتای من و راجرز و منهتن بدون دلیل بود؟؟؟؟؟؟
    و اینکه تو اصلا حرف نزدی و فقط تو بحث پنج تا کامنت دادی
    بحث بین من و سابزیرو ، منهتن و راجرز هم با آرتا و تو بود

  53. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من که نفهمیدم چی گفتی!!!🤔🤔ولی فکر کنم چرت و پرت گفتی!!!!

  54. amiralibodaghabadi کاربر می‌گوید

    ایس از همشون برتره

  55. […] کمیک بوکی هستند. در این سیا تقبلا مقاله ای با عنوان «۸ تا از بهترین سگ های ابرقهرمان» نوشته شده است، امروز می خواهیم به معرفی برترین گربه […]

دیدگاه ها غیر فعال است.