آغاز تولید پروژه AAA جدید رمدی

براساس گزارش‌های منتشر شده، پروژه AAA و بزرگ استودیوی رمدی و اپیک گیمز وارد فرایند تولید شده است.

استودیوی Remedy Entertainment تقریباً یک سال پیش برای ساخت دو بازی جدید با اپیک گیمز قرارداد امضا کرد که یکی از آن‌ها قرار است یک پروژه رده بالای AAA باشد. اوایل سال ۲۰۲۱ شایعات زیادی درباره این بازی مطرح شده بود که به اتفاق، Alan Wake 2 را به آن نسبت می‌دادند. حالا گزارش جدیدی در این خصوص منتشر شده که به آغاز فرایند تولید این بازی اشاره دارد.

لازم به توضیح است که بازی های AAA از جهان بزرگ و پر جزییات ساخته شده اند و خرج بسیار زیادی هم برایشان می شود. برای مثال بازی های از این نوع در حال حاضر استاندارد شان خرج کردن بالاتر از ۷۰ میلیون دلار است. یک مثال از بازی بخواهیم بزنیم برای بازی اتومبیل دزدی بزرگ ۵ حدودا ۱۷۵ میلیون دلار هزینه شده است. بازی هایی به مانند رستگاری خونین۲ هم از این اینجور بازی ها هستن.

شرکت رمدی در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرده که پروژه AAA جدید آن‌ها با پشتیبانی مالی اپیک گیمز بالاخره به فرایند تولید وارد شده است. ضمن اینکه روند توسعه‌ی دیگر پروژه‌ی جدید آن‌ها با همکاری اپیک گیمز نیز پیشرفت خوبی داشته است.

Remedy علاوه‌بر این، پیشرفت روند توسعه بازی CrossfireX را نیز خیلی خوب توصیف می‌کند و از برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی این بازی در سال جاری میلادی می‌گوید. در این بین، Vanguard، پروژه‌ی کو-آپ و رایگان (free-to-play) رمدی نیز به‌صورت همزمان فرایند ساخت خود را دنبال کرده و به مرحله تست گیم‌پلی نیز وارد شده است. همچنین رمدی از افزایش کارکنان به ۳۰۰ نفر اشاره کرده است.

منبع gamingbolt


نویسنده: روزبه سرایانی

دیدگاه ها غیر فعال است.