آلفا Call of Duty: Vanguard در دسترس پلی استیشن قرار گرفت

سونی اعلام کرد که نسخه جدید Call of Duty در دسترس قرار گرفت.

تست نسخه آلفای بازی Call of Duty: Vanguard هم اکنون روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار گرفته است. 

تا یکشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۰ صبح، کاربران پلی استیشن قادر به بارگیری نسخه آلفای Call of Duty جدید می باشند. همچنین بعد از بارگیری آن ها می توانند با بوت بازی به شرکت اکتیویژن، می توانند به تجربه بازی بنشینند. برای فهمیدن جزئیات بیشتر بهتر از است با ایرونی سنتر همراه باشید.

نسخه جدید آلفای Call of Duty: Vanguard که احیرا با نام Gunfight Battle Royale شناخته می شد. هم اکنون به صورت رسمی از سوی سونی و اکتیویژن به کاربران معرفی شد. همچنین این نسخه، فقط به صورت چند نفره می باشد. و بازیکنان باید تا آخرین تیم، زنده بمانند. سپس آن ها برنده می شوند. ( کمی به حالت بتل رویال شباهت دارد.) البته نا گفته باقی نماند که در این آلفا، ما با مسابقات ۲V2 و ۳V3 نیز دسترسی داریم. که می تواند بازیکنان را ساعت ها پشت کنسول خود نگه دارد و آن ها را سرگرم کند.Call Of Duty: Vanguard

همچنین در طی انتشار بیانیه های از طرف سازندگان، آن ها توضیحات زیادی را خصوص بخش های آنلاین بازی ارائه می دهند.

همه بازیکنان با حالتی یکسان شروع به بازی می کنند. آن ها باید در نقشه جدید و بزرگ بگردند تا منابع بدست آوردند. همچنین ما در این نسخه، سیستم جمع آوری پول را ارتقا داده ایم و بازیکنان می توانند با پول هایی که در طی بازی بدست می آورند. سلاح های خود را به سطح های بالا تری ارتقا دهند. علاوه بر ارتقا، آن ها توانایی خرید تجهیزات نیز دارند.

نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard، اولین زمینه برای تجربه مردم از نسخه جدید Call Of Duty و محیط های مخرب و سلاح های جدید می باشد. البته حالت چند نفره Call of Duty: Vanguard قرار است با جزئیات بسیار زیاد تر در تاریخ ۱۶ شهریور، عرضه شود.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.