آپدیت نسل نهمی Apex Legends در حال ساخت است

همچنان این بروز رسانی Apex Legends در دست ساخت می باشد

استودیو توسعه دهنده Respawn در طی انتشار خبری گفته است که هنوز قصد دارد بروز رسانی را منتشر کند. با این حال طبق تعهد های خود برای به سر انجام رساندن اهداف وعده داده شده، هنوز زمان نیاز دارد. اگر چه هم اکنون Apex Legends با استفاده از قابلیت بکوارد نسلی، بر روی کنسول های Xbox Series X/S و PS5 اجرا می شود اما وضوح بازی تا ۱۴۴P کاهش پیدا می کند. همچنین از طرفی دیگر، ناشر این استودیو یعنی EA گفته است. “پیشرفت های وعده داده شده. قرار است که برای ۲۰۲۱ عرضه شود. با این حال زمان دقیق آن باید توسط خود Respawn اعلام شود.

از طرفی دیگر، مدیر ارتباطات Respawn، رایان رینی، در طی انتشار مصاحبه ای، از او خواسته شد که اطلاعات بیشتری را درباره Apex Legends به اشتراک بگذارد. با این حال او صرفا در جواب گفت که می تواند. به بازیکنان اطمینان کافی را بدهد که این بروز رسانی برای نسل نهم کنسول های بازی یک تجربه بی نظیر برای آنان ارائه می دهد.

” می دانم که بیشتر شما انتظار دارید که این بروز رسانی، عالی شود. با این حال من هیچ چیز قطعی را به شما نمی توانم بگویم. بنابراین به ما اعتماد کنید. ما قطعا تجربه نابی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و بیشترین تلاش خود را نیز انجام می دهیم.”

استیون فریرا، مدیر تیم توسعه دهنده بازی در طی انتشار خبری مدعی شد:

“یکی از اهداف مورد توجه ما، اجرای Apex Legends بر روی حالت ۱۲۰ فریم می باشد. با این حال، نمی توانم چیزی را دقیق بگویم. ما بازی را تا حد امکان برای کاربران بهینه سازی خواهیم کرد تا بهترین تجربه را ارائه دهد.

حال نظر شما کاربران ایرونی سنتر در باره بروز رسانی Apex Legends چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

 


منبع: سایت VGC

 

نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    سلام نظری ندارم ولی ممنون از مترجم

دیدگاه ها غیر فعال است.