احتمالا Game Pass به دیگر پلتفرم ها بیاید

فیل اسپنسر می گوید: شکبه بسته به یک پلتفرم را دوست ندارم.

چندی پیش، فیل اسپنسر رئیس Xbox، احتمال راه اندازی سرویس Game Pass بر روی دیگر سیستم عامل های کنسول را در آینده نزدیک تکذیب کرده است. همچنین در محاصبه ای با GamesRadar، از فیل اسپنسر به طور خاص پرسیده شد. که آیا مایکروسافت قصد آوردن سرویس Game Pass را به کنسول نینتیدو سوییچ دارد؟ یا خیر.

اما پاسخ او درباره Game Pass چه بود؟

” ما در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای آوردن Game Pass بر روی پلتفرم های بسته دیگر، نداریم. به این دلیل که پلتفرم های بسته چیزی به مانند Game Pass نیاز ندارند. آن ها همینگونه که هستند. پایدار می باشند. البته اینگونه نیست که ما هیچ گونه برنامه ای برای آوردن Game Pass بر روی دیگر پلتفرم ها نداشته باشیم. تعداد زیادی پلتفرم باز وجود دارد که می توانیم در آن رشد کنیم. PC، وب، تلفن های همراه و … همه پلتفرم باز هستند. بنابر این تمام تمرکز ما، به صراحت، آوردن این سرویس بر روی چنین پلتفرم هایی است. ”

 

همچنین در ادامه اینگونه گفت.

” میدانید؟ تکامل برای هر چیز بسیار زمان بر می باشد. هر محصولی که از شرکت های مختلف با تلاش زیاد به وجود می آید. ضعف ها و قوت های زیادی دارد. با این حال برخی از این تغییرات ممکن است که یک عامل مخرب تلقی شود. اما باز شرکت های ریسک پذیر، این تغییرات را می پذیرند و سعی می کنند بهترین کیفیت را برای مخاطب رقم بزنند. ما هم در تلاش برای رسیدن به چنین درجه ای برای Game Pass می باشیم.”

سپس افزود:” در پایان وقتی می گوییم می خواهیم Game pass را همه بتوانند تجربه کنند. واقعا منظور ما این است که تا جایی می توانیم. آن را تجربه کامل و گسترده ای بکنیم. ”

حال نظر شما کابران ایرونی سنتر در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.