اکتیویژن حذف لوگوی خود از تریلر Call Of Duty یک حرکت خلاقانه می داند

بازیی که داخل تبعیض های درون شرکتی ساخته شد.

شرکت بزرگ بازیسازی اکتیویژن در طی انتشار توییت در رابطه با حذف لوگوی خود از تریلر معرفی Call Of Duty مدعی شد. تریلر بازی Call Of Duty می خواهد از اتفاقات افتاده داخل شرکت غافل باشد. در واقع آن ها به اتفاقات اخیر به مانند تبعیض و آزار جنسی در اکتیویژن اشاره دارند.

همین هفته بود که تریلر نسخه جدید بازی Call Of Duty یعنی نسخه Vanguard توسط اکتیویژن با برگزاری یک رویداد در بازی Warzone منتشر شد. با این حال نکته ای که بسیاری از طرفداران و بازیکنان را متعجب کرد. این بود که این ویدیو به جای شروع با هدایای اکتیویژن، با هدایای Call Of Duty شروع شد. همچنین به هیچ عنوان لوگویی از اکتیویژن در این تریلر نشان داده نشد. در واقع در کل ویدیو تنها به حق نشر اکتیویژن اشاره شده بود.

call of duty

در هفته های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی از شرکت اکتیویژن بوده ایم. اکثر این اخبار مربوط به شکایات اداره کار و مسکن عادلانه کالیفرنیا می باشد. آن در هفته های گذشته با انتشار مدارکی بر علیه شرکت اکتیویژن، آن را به تبعیض متهم نمودند. این شکایات باعث خروج بسیاری از کارکنان اکتیویژن از این شرکت بودند. همچنین بسیاری از کارمندان با انتشار امضای و اعتراض نامه به رئیس شرکت، نا رضایتی خود را اعلام کردند.

رئیس شرکت هم آن ها را بی جواب نگذاشت و با انتشار توییت مدعی همدردی با کارکنان خود شد. او همجنین ادعا کرد که به زودی وضعیت را درست می کند و از کارمندان تقاضا کرد که وقت خود را بر روی نسخه Call Of Duty بگذارند. با این حال کارمندان این جواب را، قبول نداشتند و گفتند تا درست شدن وضعیت از شرکت خارج می شوند.

حال نظر شما کاربران ایرونی سنتر در این باره چیست؟ آن را به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.