بازی Cyberpunk از جدول فروش PS store کنار رفت

دیگر Cyberpunk در پر فروش ترین ها قرار ندارد.

دقیقا در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ بود. که بازی Cyberpunk 2077 به Store پلی استیشن راه پیدا کرد. با وجود مشکلات فراوانی که در بازی وجود داشت. این عنوان به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد. همچنین این بازی در جدول پر فروش ترین های Store قرار داشت. با این حال در طی انتشار اطلاعاتی درباره فروش بازی ها، متوجه شدیم. Cyberpunk 2077 از ۲۰ بازی برتر این پلتفرم خارج شده است.

پلی استیشن با انتشار نمودار فروش بازی های Store خود، در جولای، ما را از وضعیت فروش بازی ها، مطلع کرد. با این حال موردی که در این بین بسیاری به چشم می آمد. نبودن محصول جدید و پر حاشیه شرکت سی دی پراجکت رد بود. بازی Cyberpunk 2077 از زمانی که وارد Store پلی استیشن شده بود. با افت فروش بسیار زیادی رو به رو شده است. در واقع در ۲۱ ژوئن سال ۲۰۲۱، این عنوان از پس ۶ ماه حذف شدن از Store، دوباره به آن بازگشت. ( زمان خروج بازی از Store پلی استیشن، ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۰ می باشد. ) با این حال وضعیت Cyberpunk 2077، همچنان پایدار نبود. سونی نیز با انتشار بیانیه ای در وبلاگ رسمی خود، هشدار داد. که خرید این عنوان برای کنسول PS4 به هیچ وجه کار درست و عاقلانه ای نیست.

پس از سه تاخیر از طرف شرکت سازنده Cyberpunk 2077، یعنی سی دی پراجکت رد، بلاخره در ۱۰ دسامبر این عنوان RPG با مشکلات فراوان از جمله باگ های متعدد و افت فریم های وحشتناک، به بازار عرضه شد. مشکلات این بازی به حدی زیاد شده بود. که بسیاری از بازیکنان مجبور به مرجوع کردن این بازی شدند. مهمترین مشکلات بازی بر روی سخت افزار های ضعیف به مانند کنسول های نسل هشتم بود. عمده ترین مشکلات در واقع روی دو کنسول PS4 و Xbox One وجود داشت.  همچنین پس از یک هفته سونی آن را از Store خود حذف کرد.

جدول فروش Store پلی استیشن، خروج بازی Cyberpunk 2077:

Cyberpunk 2077

حال نظر شما کاربران ایرونی سنتر در این باره چیست؟ نظر خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

4 Comments
  1. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    سایبر پانک به صورت کلی خیلی عذابم داد.باگ و بقیه چیز ها به کنار فکر کن رو یکی کارش بزنی بعد بفهمی طرف گی بوده.این یکی خیلی اذیت کرد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      این بازی یک بازی در زمان اشتباه، با تم اشتباه تر و سازندگان بدتر بود. واقعا حیف بود. حتی المان های ده بیست سال پیش رو هم نداشت که از سلاح ها و فیزیک بازی به خوبی قابل تشخیصه.

      1. کاربر می‌گوید

        Admin
        من کاملا باهاتون مخالف هستم.
        این بازی شاید از باگ هایی رنج ببره ولی کسی از بازی نقش آفرینی انتظار فیزیک خفن نداره. این بازی یک نقش آفرینی اول شخص که به واقع با المان های جدیدش فوق العاده ظاهر میشه. اگر بازی انجام بدید و متوجه داستان عمیق اش بشید. خیلی راحت میتونید جزو بهترین بازی های نسل هشتم قرارش بدید

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          نگفتم داستانش بده ولی طوری که ساخته شده بدرد لای جرز دیوار هم نیمخوره، برو داخل بازی به آب شلیک کن تا منظورم رو بگیری.
          خدایا ماشین ها داخل بازی رو نگاه کن خواهشا
          یعنی پنجاه سال بعد هنوز از ماشین های آشغال مثل امروز استفاده می کنن، تعداشون هم زیاد نیست اسلحه هاش هم که حرفی برای گفتن نداشت. کلا ارزش نداشت این بازی.
          این هم بگم که من پشت چراغ قرمز جی تی ای وی کلی ایستادم و پشیمون نیستم، اما از اینکه چند ساعت خونه دوستم این تصویر رو بازی کردم پشیمونم.
          بعد چرا باگ ها ملاک نیست؟ این یعنی ضعف اساسی، هدف بازی کردن چیه؟ اینکه بدون استرس و مشکل بازی کنی که این بازی شکست خورد در این زمینه.

دیدگاه ها غیر فعال است.