همه آن چیزی که از فیلم زن شگفت انگیز ۳ می دانیم

از آخرین داستان پرنسس تمسکیرا چه میدانیم؟

از آغاز ساخت فیلم زن شگفت انگیز و اکران اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۷ همه می دانستیم که با یک سه گانه از زن شگفت انکیز طرف هستیم. با توجه به موفقیت قسمت اول فیلم زن شگفت انگیز و شکست خفت بار قسمت دوم، قرار است قسمت سوم این سری فیلم ها هم ساخته شود. امروز اینجا هستیم تا تمام اطلاعات موجود از این فیلم را بررسی کنیم.

توبی امریش، رئیس برادران وارنر با انتشار بیانیه ای ساخت قسمت سوم را در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد و گفت: ما هیجان زده هستیم که بتوانیم این داستان را ادامه دهیم. زنان شگفت انگیز واقعی ما، گادوت و جنکینز بر می گردند تا سه گانه برنامه ریزی شده را به پایان برسانند. هنوز اطلاعات زیادی از زن شگفت انگیز ۳ در دسترس نیست. با این حال ما برخی اطالاعات احتمالی در مورد این پروژه را در اختیار داریم.


بازیگران wonder woman 3 چه کسانی هستند؟

زن شگفت انگیز 3تاکنون گال گدوت تنها بازیگری است که برای این فیلم تایید شده است. با اینحال برخی از بازیگران فیلم های قبلی به احتمال بسیار زیاد در این فیلم حضور دارند. رابین رایت، کانی نیلسن و کریس پاین در دو قسمت اول این مجموعه حضور داشتند، پس این احتمال وجود دارد که در قسمت سوم نیز حضور داشته باشند. شانس کریس پاین برای حضور در این فیلم بسیار کم است زیرا او مرده بود و با یک سلاح عرفانی به زندگی بازگشته بود. همچنین طرفداران دیگر از حضور او به وجد نخواهند آمد.

کریستن ویگ نیز می تواند در این فیلم بازگردد و نقش یوزپلنگ را ایفا کند. اما او نیز قدرت های خود را از همین راه بدست آورده بود و به احتمال زیاد اگر در واندر وومن ۳ حضور داشته باشد، دیگر نمی تواند نقش یوزپلنگ را بازی کند زیرا اتفاقات قسمت دوم را نقض می کند.  لیندا کارتر نیز یکی دیگر از افرادی است که می تواند در واندروومن ۳ حضور داشته باشد. او قبل از گل گدوت بازیگری در این نقش را بر عهده داشته و حضور کوتاهی نیز در پایان زن شگفت انگیز ۸۴ به عنوان یک آمازونی داشت. همچنین با توجه به اینکه حوادث این فیلم قرار است در زمان حال رخ دهد، احتمالا باید شاهد حضور چندین شخصیت از اعضای لیگ عدالت در فیلم نیز باشیم.


داستان فیلم زن شگفت انگیز ۳ چیست؟

این را بگوییم که هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان این فیلم به بیرون درز نکرده است. اما پتی جنکینز می گوید که حوادث امروز جهان یعنی بیماری کرونا در فیلم تاثیر گذار است. او درست هم می گوید، این بیماری حتی بر روی قسمت دوم این فیلم هم تاثیرات زیادی گذاشته بود. با توجه به رخ دادن حوادث این فیلم در زمان حاضر به احتمال بسیار زیاد باید شاهد یک مشکل جهانی و نبردی بزرگ در فیلم زن شگفت انگیز ۳ باشیم.


شرور این فیلم چه کسی است؟

آرس، مکس ول لرد و چیتا در دو قسمت اول این سری، باید شاهد حضور شرورهای جدید و قدرتمندتر در این فیلم باشیم. با توجه به اینکه داستان این فیلم باید داستان بزرگی باشد. باید شاهد شرور هایی با قدرت های بسیار بیشتر نسبت به قبل باشیم. این احتمال وجود دارد که کیرکه که یک جادوگر از اساطیر است شرور اصلی باشد. اما طرفداران معتقدند دکتر سایکو که توانایی هیپنوتیزم کنندگی دارد شرور این فیلم است و شرور های دیگری همچون جایگنتا نیز در فیلم حضور دارند.


فیلمبرداری از کی آغاز می شود؟

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان شروع فیلمبردای زن شگفت انگیز ۳ به بیرون درز نکرده است. با اینحال حدس هایی می توان زد. گادوت و جنگینز در پروژه دیگری به نام کلئوپاترا حضور دارند و همچنین جنکینز قرار است فیلم Star wars: Rogue Squadron را کارگردانی کتد که در سال ۲۰۲۳ در سینما ها اکران می شود. با این حساب باید تاریخ شروع فیلمبرداری این فیلم را اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی و یا ۲۰۲۴ عنوان کرد.


فیلم چه زمانی اکران می شود؟

تا سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به هیچ وجه نباید منتظر اکران این فیلم باشیم. اگر این فیلم با خوش بینی در اواسط ۲۰۲۳ اکران شود یعنی قرار است ما این فیلم را در سال ۲۰۲۵ بر روی سینما ها ببینیم که زمان بسیار بلندی است و این باعث فراموشی و از یاد بردن شخصیت زن شگفت انگیز در نزد طرفداران می شود. البته این مشکل برادران وارنر و دنیای سینمایی بی حساب و کتاب او است. همچنین فیلمی بر اساس زنان آمازونی نیز قرار است ساخته شود و امیدواریم این فیلم باعث تاخیر در تولید زن شگفت انگیز ۳ نشود.

10 Comments
  1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    ادمین مقاله عالی ای بود
    فیلم واندوومن ۳ به نظرم باید یه کارگردان دیگه با خودش بیاره که سبکش متفاوت تر باشه . داستانش هم باید از دو داستان قبلی پیچش بیشتری داشته باشه .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هیچ کدوم رخ نمیده. متاسفانه اطلاعاتی از یکی از دوستان به من رسیده که این فیلم هم قرار نیست چیز خاصی بشه.

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        یعنی واندرومن از یه فیلم زن محور موفق انقلابی به چی تبدیل شده!!! 😐😐😑😑😑 گفتن اگه قسمت سوم هم شکست بخوره کلا فیلم های واندرومن رو با یه بازیگر و کارگردان جدید ریبوت میکنن

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          قسمت سومش هم شکست خواهد خورد اگه در ژانر تریلر نباشه.
          البته به احتمال زیاد شکست خواهد خورد چون وارنر میخواد که شکست بخوره.
          چند بار تو سایت گفتم دلیل داشت اینجا دقیق تر میگم. البته از یکی از دوستان شنیدم و تایید نمیکنم
          هدف وارنر این بود که زن شگفت انگیز ۲ کلا شکست بخوره. اگه زن شگفت انگیز دو موفق می شد، وارنر مجبور بود راه زن شگفت انگیز رو ادامه به بده و این یعنی ادامه دنیای اسنایدر، پس نمیتونستن ول کنن اسنایدر رو.
          به همین دلیل با فشار به کارگردان و عوامل و اینها این فیلم یعنی واندر وومن ۸۴ را ساختن که زن شگفت انگیز رو کله پا کنن تا راه رو برای بتمن مت ریوز باز کنن. چون برنامه دارن فیلم بتمن ادامه دهنده راه دنیای دی سی به کمک جیمز گان باشه، فیلم مسخره جوخه انتحار جیمز گان رو نگاه کن، چقدر امتیاز خوبی بدست آورد. همین همه چیزو معلوم میکنه.
          البته شاید به دلیل پایان کار زن شگفت انگیز تو سینما یه فیلم خوب برای احترام بهش بسازن. چون قسمت سوم پایان کار گال گدوت و واندر وومن تو سینما است. چه قسمت دومش موفق می بود چه نه.

          1. hawkman کاربر می‌گوید

            ادمین من با اسنایدرورس موافقم
            ولی مگه جوخه انتحار چش بود

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              طنز بیش از حد مضحک که باعث میشه فیلم کسل کننده بشه.
              یکی از ایراداتی که من به این فیلم گرفتم همین بود.
              جیمز گان زیادی در فیلم هاش طنز بکار میبره، همین طور که زک اسنایدر فقط بلده دارک کنه جیمز گان بلده طنز کنه متاسفانه بیش از حد اینکار رو میکنه

              1. King Venom
                King Venom کاربر می‌گوید

                راستشو بخاین موافق نیستم این فیلم واقعا خوب بود و یه جورایی مثل دستی بود که dceu رو از باتلاق کشید بیرون و بهترین فیلم این دنیای سینمایی بود اونم از نظر کیفیت حالا طنز فیلم سلیقه هست
                این فیلم همانقدری که طنز داشت درام هم داشت و من هم طنزش رو حس کردم هم درام فیلمو
                شخصیت پردازی ها اکثرا خوب کار شده فقط ویلن فیلم که بعضیا راضی بودن و بعضیا نبودن

            2. کاربر می‌گوید

              من بعد از اسنایدرکات به اسنایدرورس امیدوار بودم😢

  2. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    درباره قضیه واندرومن خب حرفتون هم منطقیه هم غیر منطقی بخش غیر منطقیش اینجاست که وارنر برای این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده تا ضرر مالی ببینه اونم عمدی؟؟؟ اصلا منطقی نیست، اونا میتونستن خیلی راحت بودجه فیلمو کاهش بدن تا کیفیتش هم کاهش پیدا کنه ولی نکردن چون انتظار داشتن فیلم فروش کنه اونا همین الانشم برای ریبوت اسنایدر ورس برنامه دارن اونم با فیلم فلش که قراره داستان فلشپوینت رو اقتباس کنه که اگه درست انجام بشه میتونن دوباره از اول شروع کنن و مثلا بتمن رابرت پتیسون رو جایگزین بن افلک کنن به راحتی
    بخش اصلی شکست ww84 بخاطر کارگردانی بد و نویسندگی بد و داستان سرایی بد و گاهیم بازیگری بد بود و همچنین دخالت عوامل وارنر هم بی تاثیر نبوده دلیل اصلی شکستش تو گیشه هم کرونا و همچنین پخش همزمان تو hbo max بود
    درکل این فیلم واقعا بد شانس بود از همه لحاظ

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ۲۰۰ میلیون نیست که
      ۱۷۰ میلیون با تبلیغات ۲۰۰ میلیون شده
      که البته اطمینان میدادن با توجه به فروش قسمت اول بتونه خوب هم بفروشه
      ولی کرونا اومد و …….
      البته ۱۶۵ میلیون فروخت تو گیشه
      تو اچ بی او مکس هم چند میلیون بازدید داشت که همین لب مرز نجاتش داد
      مهم شکست ابهت فیلم بود که چلوی هر دی سی فنی خورد شد این فیلم. تو تمام سایت های ایرانی و خارجی بهش زباله لقب دادن.

دیدگاه ها غیر فعال است.