۷ برنامه اندرویدی برای کسب درآمد

اگر روش مناسب را بدانید، درآمدزایی کار سختی نیست. شما با همین گوشی که الان در دستانتان است نیز به راحتی می توانید کسب درآمد کنید، کافی است که زرنگ باشید و دل به کار بدهید. نرم افزار های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که به شما در کسب درآمد کمک می کنند. متاسفانه بسیاری از آنها ساختگی است. پس امروز بر آن شدیم تا ۷ نرم افزار کسب پول و درآمد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


۱. جوایز نظرات گوگل:

بهترین و قابل اعتماد ترین نرم افزار این لیست را با گوگل ال ال سی شروع می کنیم. مطمعنا بسیاری از شما اینکه گوگل برای شرکت در نظرسنجی ها به شما پول پرداخت می کند را نشنیده اید. بله افراد کمی از این موضوع اطلاع دارند. و از همه مهم تر اینکه این پول را هرگز به شما نمی دهند، بلکه به کمک این پول ها می توانید در گوگل پلی اپ های پولی خریداری کنید. شیوه کار این سیستم این است که ثبت نام میک نید و گوگل که عاشق نظرسنجی برگذار کردن برا کسب اطلاعات است هر مدت یکبار برای شما نظرسنجی می فرستند تا آن را پر کرده و بعد از آن می توانید تا یک دلار کسب درآمد از هر نظرسنجی داشته باشید. متاسفانه این سیستم در بسیاری از کشور ها در دسترس نیست.


۲. Robinhood (سرمایه گذاری و تجارت بدون کمیسیون):

میلیون ها کاربر و سرمایه گذار و تاجر در اپ Robinhood کسب درآمد می کنند. با ساتفاده از این برنامه به راحتی میتوانید در بازار سهام سرمایه گذاری کنید و به کمک تحلیلاتی که این اپ در اختیار شما قرار می دهد، انتخابات درست داشته باشید. با استفاده ازا ین برناه، حقوق و درآمد مستقیم خواهید داشت، به بی نهایت شرکت و تحار دسترسی دارید، می توانید ارز های دیجیتال را خرید و فروش کنید و موارد بسیار دیگر. تنها مشکلات این برنامه این است که در همه کشور ها در دسترس نیست و کابران از مراقبت ها و شیوه های نگهداری اطلاعات این اپ شاکی هستند.


۳. Sweatcoin (پیاده روی و کسب درآمد):

اگر انگیزه کافی برای پیاده روی و حفظ زندگی سالم و با نشاط ندارید، با پرداخت پول برای پیاده روی موافقید؟ اگر هستید حتما از این اپ استفاده کنید. Sweatcoin برنامه ای است که عرق های شما را به ارز های دیجیتال تبدیل می کند. شما با پیاده روی امتیاز دریافت خواهید کرد و می توانید این امتیاز ها را به ارز های دیجیتال تبدیل کنید و یا از مغازه های تعیین شده خرید کنید. این اپ ردیاب دقیقی دارد که میزان پیاده روی شما را تعیین می کند. تنها مشکل این اپ این است که بر روی گوشی های قدیمی به درستی کار نمی کند.


۴. Rakuten (در خرید صرفه جویی کنید):

امروزه مخصوصا در خارج پول در آوردن از کارت های تبلیغاتی و کوپن ها آسان تر شده است. دوست دارید تعدادی از آنها را بدست آورید؟ کافی است اپ پول سار Rakuten را نصب کرده تا از کد های تبلیغاتی و کد های تخفیف و کوپن های این سایت استفاده کرده و هر چه که میخواهید خرید کنید. این نرم افزار با ۲۵۰۰ فروشگاه با انواع اجناس مختلف کار مکیند و می توانید از هر جایی که بخواهید تخفیف بگیرید. در کل ویژگی این اپلیکیشن این است که پولتان را بیشتر ذخیره می کند و با هزینه ای کمتر می توانید محصولات بسیاری را بخرید. یک نکته مثبت این نرم افزار این است که با اولین شروع تان در کار با این نرم افزار، به شما ۱۰ دلار هدیه می دهد که در نوع خود جالب است.


۵. Upwork (برای فریلنسر ها):

اپ Upwork به احتمال زیاد بزرگترین بستر برای کارکنان و مشتریان مستقل است. میلیون ها نفر از این بستر برای تامین درآمد زندگی خود استفاده می کنند. همانند پونیشا که در ایران رواج دارد. این آپ نیز شامل ایجاد محتوا، طراحی گرافیک، خدمات به مشتریان، برنامه نویسی، توسعه وب، فروش و…. است. اگر هنری بلد هستید و در خارج از ایران زندگی می کنید، به هیچ وجه این اپ را از دست ندهید.


۶. Field Agent (سریع باشید):

آیا می خواهید بدون تلاش زیاد پول بدست بیاورید؟ پس Field Agent را متحان کنید. این اپلیکیشن برای انجام مشاغل عادی مانند خرید در فروشگاه؛ انجام کار های روزانه و یا حتی قدم زدن در خانه به شما پاداش می دهد. این برنامه کارهای ساده ای مانند گرفتن تصویر، پاسخ دادن به سوالات،  به اشتراک گذاری نظرات و…. را رائه می دهد. شما می توانید شغل مناسب خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. تنها مشکل این است که افراد کارها را به سرعت می گیرند، به همین دلیل همیشه باید این نرم افزار را چک کنید.


۷. Shopkick (برنامه خرید و اسکنر برای پاداش):

اگر به دنبال یک برنامه مفید و جالب برای درآمدزایی هستید، باید اسکنر دریافت پاداش را متحان کنید. این برنامه برای خرید مواد غذایی و محصولات خانگی به شما پول می دهد. جدا از گرافیک زیبا و انیمیشن جالب خود برنامه، شما در نهایت بارکد محصولات را با اسکنر درون برنامه ای اسکن می کنید و تمام. به ممک این برنامه حتی با نشتن بر روی میز خانه تان هم می تواندی کسب درآمد کرده و امتیاز کسب کنید. تنها مشکل این نرم افزار این است که در نسخه های قدیمی اندروید اجرا نمی شود.

7 Comments
  1. sabokaei کاربر می‌گوید

    ادمین جان
    کدوم اپ ها توی ایران کار میکنن و فعالن؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بیشترشون کار میکنن ولی نمیتونی برای تحریم ها ازشون پول در بیاری.

  2. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    مهم تر از اون بانک های ایرانی که تحریمن چجوری باید پولا دریافت کرد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      باید همشون رو دور بزنی مخصوصا گوگل و شبکه های کیف پول خارجی که کار بسیار سختیه، نیازمند ماه ها وسالها تحقیقه.

  3. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    مثلا اون نرم افزاره که تخفیف میده تو ایران کاربرد داره؟ فروشگاه ها باهاش همکاری میکننن مث افق کورش و رفاه و …..؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر اونها ایران رو تحریم کردن و با هیچ فروشگاه ایرانی ای کار نمیکنن. انشالله وضع مالیت خوب شد رفتی خارج این اپ ها رو نصب کن. البته اگه محصولات آنلاین باشه با ترفندهایی میشه دور زد.

  4. کاربر می‌گوید

    جالب بود ولی کاش میشد پول هارو به حساب داخلی ریخت ولی متاسفانه الان تحریمه و نمیشه و این بسیار تاسف باره

دیدگاه ها غیر فعال است.