اولین گیم پلی بازی eFootball نارضایتی کاربران را به دنبال داشته است

در حالی که طرفداران بسیار از دست eFootball عصبانی هستند.

در حالی که اولین فیلم هایی از گیم پلی بازی eFootball  فاش شده است. جواب نسبتا خوبی از طرف کاربران و همچنین طرفداران نداشته است. 

در حالی که یک ویدیو یازده دقیقه ای از گیم پلی بازی eFootball در کانال یوتیوب، Great Game منتشر شد. نظرات منفی و عجیب شماری از طرفداران را در پیش داشت. این نظرات اغلب در یوتویب و توییتر منتشر شدند. که حاکی از نا رضایتی آن ها می باشد.

این ویدیو منتشر شده. یک بازی دوستانه در حال انجام بین Manchester United و Arsenal را به نمایش می گذارد. با این حال به دلیل موارد متعددی که وضوح در بازی دیده می شد. از جمله انیمیشن های برخورد، قیزیک توپ، نماد بازیکتان، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. همچنین نکته جالبی که در بین نظرات دیده شد. برخی از افراد به یکسان بودن کات سین های eFootball با بازی pes 14 اشاره کرده اند. البته هنوز مشخص نیست که این فیلم با استفاده از چه سخت افزاری گرفته شده است. 

ویدیوی یازده دقیقه ای از بازی eFootball

یکی دیگر از کاربران مدعی شده بود. که چمن eFootball برای یک بازی شبیه ساز فوتبال بسیار فاجعه می باشد. از طرفی دیگر فیزیک توپ بسیار بد طراحی شده است. انیمیشن های بازیکنان نیز از PES 2018 نیز عقب مانده تر می باشد. شخصا بعد از مشاهده ویدیو، امیدم را نسبت به eFootball از دست دادم.  از طرفی دیگر یکی از تحلیل کنندگان این فیلم به افت فریم های بسیار داخل بازی، اشاره کرد. و مدعی شد. که افت فریم ها بیش از حد به تجربه آسیب می زنند.

بازی eFootball به عنوان یک جایگزین برای سری بازی های PES چندی پیش از طرف کونامی به تمام بازیکنان، معرفی شد. این عنوان قرار است. در ۳۰ ستامبر به صورت رایگان برای تمام پلتفرم های PC و کنسول های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

5 Comments
  1. کاربر می‌گوید

    یه سوال من تو فاز گیم نیستم ، این مث همون پی اس خودمونه ؟ یا یه چیز جدیده؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      فرق خاصی نداره. قراره جایگزین اون بشه.

    2. کاربر می‌گوید

      اسمش رو عوض کردن به این.
      این گیم پلی هم که خیلی بد بود. قشنگ یه کپی بود.
      تازه پس رفت هم داشت.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        پس زیاد خوب نیست.
        البته من علاقه ای به بازی های فوتبالی ندارم. فقط اکشن.

  2. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    بردیا براتی؟نویسنده هستن؟ عجیبه تاحالا ندیده بودمشون

دیدگاه ها غیر فعال است.