بتا بعدی Halo Infinite آخر هفته شروع می شود

و بتای بعدی Halo Infinite به زودی شروع می شود

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد. که پیش نمایش فنی بخش چند نفره بازی Halo Infinite را، آخر هفته برای تمامی ایسنایدر های Xbox باز می کند.

بازیکنانی که علاقه مند به شرکت هستند. و قبلا در برنامه Insider ثبت نام نکرده اند. می توانند با نصب برنامه Xbox Insider Hub از استور ویندوز یعنی Microsoft Store این کار را انجام دهند. تست فنی بازی Halo Infinite قرار است. آخر این هفته، در روز های ۱ تا ۳ اکتبر، شروع شود.

نکته جالبی که می توان ذکر کرد. این است. که بازیکنانی که بیش از ۱۰ مسابقه را تکمیل و برنده شوند. نشان ویژه ای را دریافت می کنند. که برای بازی اصلی که در دسامبر عرضه خواهد شد. جایزه ای به همراه دارد. همچنین شما می توانید با جزییات پیش نمایش فنی Halo Infinite را در زیر مشاهده کنید.


  • جمعه ۱ اکتبر، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر. و ۵ بعد از ظهر تا ۹ بعد از ظهر ( طبق ساعت PT )
  • شنبه ۲ اکتبر، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر. و ۵ بعد از ظهر تا ۹ بعد از ظهر ( طبق ساعت PT )
  • یکشنبه ۳ اکتبر، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر. و ۵ بعد از ظهر تا ۹ بعد از ظهر ( طبق ساعت PT )

Halo Infinite

در آخرین نسخه پیش نمایش فنی Halo Infinite شاهد اضافه شدن، مقدار قابل توجهی از سلاح ها و زره های مختلف در بازی بودیم.  همچنین قرار است. که نماد های بیشماری در بازی قرار بگیرد. و نکته قابل توجه این است. که تمام این نماد ها بر اساس الگوریتم های اینترنتی می باشد.

عنوان Halo Infinite که قرار بود. برای نوامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شود. به عنوان یک بازی میان نسلی برای کنسول های Xbox One، Xbox Series X/S و رایانه های شخصی در ۸ دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. همچنین بخش چند نفره Halo Infinite، قرار است. به صورت رایگان نیز به بازار راهی شود.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    زیاد به گیم علاقه ندارم ولی بردیاها هوای همو دارن.ممنون بخاطر مقاله

دیدگاه ها غیر فعال است.