رتبه بندی برترین بازیگران ابرقهرمان فیلم های کمیک بوکی

ما در طول تاریخ بار ها شاهد فیلم های کمیک بوکی بوده ایم و با انها خاطره داریم. خاطره هایی که بخش اعظم آنرا ابرقهرمان و شخصیت اصلی آن فیلم ها تشکیل داده اند. ما در این لیست می پردازیم به رتبه بندی برترین بازیگرانی که فیلم های ابرقهرمانی را بازی کرده اند. با ما همراه باشید.


۲۰. سرباز زمستان: سباستین استن

باکی بارنز شخصیتی که به عنوان ویلین وارد دنیای سینمایی مارول شد و به نوعی برای هایدرا کار میکرد ولی با تلاش هایی که استیو راجرز برای بازگرداندن دوست خود کرد بالاخره او به یک قهرمان تبدیل شد. الان هم که همراه با فالکون در سریال فالکون و سرباز زمستان به عنوان شخصیتی تقریبا قهرمان حضور دارد. سباستین استن هم در این نقش خوب عمل کرده و میتوان عملکرد او را متوسط رو به بالا میتوان ارزیابی کرد. با توجه به نکات مثبتی که این شخصیت دارد میتواند در این لیست و در این رتبه قرار بگیرد.


۱۹. هالک: مارک روفالو

مارک روفالو کسی که پس از کش و قوس های فراوان به نقش هالک در مارول رسید. کسی که حتی فیلم اول این شخصیت را هم بازی نکرده بود ولی بازی او در این نقش ثابت کرد که شایسته این نقش بود. حتی اد نورتون نیز که در این نقش بازی کرده بود عالی بود ولی به دلیل برخی دلایل کنار گذاشته شد. هالکی که روفالو اجرا کرد بسیار متفاوت تر از هالک اد نورتون بود و با خشونتی کمتر اما ابعادی بیشتر بود که باعث جذب طرفداران خاص خود هم شد ولی مهم ترین ضعف ان فاصله با هالک کمیک و متناقض بودن ان بود. ولی احتمالا همه بر این باور هستند که روفالو الان به جایی رسیده که تصور جایگزینی برای او ناممکن است.


۱۸. سوپرمن: هنری کویل

هنری کویل کسی که ما از او برای ایفای نقش سوپرمن انتظار زیادی داشتیم ولی نشد که بشه. اگر چه می توان گفت عملکرد او نقص و اشکالاتی  جزئی داشت ولی چیزی که خیلی تو ذوق میزد شخصیت پردازی نه چندان در خور شخصیتی بزرگ مثل سوپرمن است. کسی که وقتی همه جه در اتش می سوزد با خونسردی تمام راه خودش رو ادامه میدهد. ما امیدواریم که دراینده با سوپرمنی جدید این شخصیت بزرگ احیا شود. البته خبر ها نشان دهنده سوپرمنی سیاه پوست است با بازی مایکل بی جوردن ولی این فقط در حد یک خبر است و هنوز چیزی با قاطعیت مشخص نشده است


۱۷. سایبورگ: ری فیشر

بازی ری فیشر در DCEU را میتوان به دو قسمت تقسیم کرد. بازی در نسخه زک اسنایدر و سایر فیلم ها. مسلما بازی و شخصیت پردازی او در نسخه زک اسنایدر زمین تا اسمان نسبت به نسخه ویدون لیگ عدالت تفاوت دارد. او در این نسخه قلب تپنده فیلم بود و حتی بهترین عملکرد نسبت به بقیه را در نقش خود به نمایش گذاشت .هر چند مدت بازی او در نسخه زک قابل تحسین بود ولی اشکالات و نقاط ضعفی تا قبل از اکران این فیلم داشت را جبران نمی کند. و به خاطر همین رتبه ای بالاتر در این لیست از ان خود نمی کند.


۱۶. بلک ویدو: اسکارلت جوهانسون

با اینکه او پس از مذاکرات فراوان و به سختی این نقش را از بین تمام گزینه های روبه روی خود انتخاب کرد ولی هم برای او و هم برای تماشاگران فیلم های  MCU ثابت شد که انتخابش قطعا عالی بود. او این نقش را با ضعف هایی شروع کرد اما در طی فیلم های بعدی به تکاملی قابل وصف رسید و در اونجرز اندگیم با فداکاری عالی خود به اوج منتقل کردن حس غم انگیزی رسید. تکامل او باعث شد تا شایسته یک فیلم اختصاصی برای خود باشد. چیزی که بیشتر از همه در بازی او به چشم می امد استعداد او بود. قرار گیری او در این رتبه نشانه بد بازی کردن او نیست بلکه بازی او حتی از واندروومن هم بهتر است ولی چون دقایق حضور او به مراتب کمتر است در این رتبه قرار میگیرد ولی اگر فیلم این شخصیت اکران شود میشه به احتمال فراوان گفت که جایگاه بهتری هم در این لیست می تواند از ان خود کند.


۱۵. بتمن: بن افلک

این بتمن بتمنی نبود که ما هواداران از ان انتظظار داشتیم و بیشتر تصورات افرادی که تازه با بتمن اشنا شده بودند هم به هم زد. اما چیزی که مهم است این به خاطر بد بازی کردن بن افلک نبود و بازی او در نوع خود خوب و قابل دفاع بود اما باز هم یاد اوری می کنم که این فقط به خاطر شخصیت پردازی بد بتمن است که با کمیک ها متفاوت بود. او را بیشتر از اینکه کسی که فکر و ذهنش گاتهام است نمایش دهند یک فرد بی رحم نشان دادند که به این جمله که هدف وسیله رو توجیه میکنه اعتقاد داره و حتی حاضره که از سوپرمن ناجی مردم انتقام بگیره و او را بکشد.


۱۴. اسکارلت ویچ: الیزابت اولسن

بازی او در این نقش یکی از عالی ترین بازی ها بود ( برخلاف رتبه ای که در لیست گرفته است) .بازی ای مملو از غم  و مناسب و درامیخته با شادی های زود گذر. شخصیت او یکی از رنجدیده ترین شخصیت ها در این لیست است. کسی که ابتدا برادرش را از دست داد و درحالی که داشت به شرایط عادت میکرد ویژن را از دست داد و حتی زمانی که خواست فرزندان خود و ویژن را در شهر وست ویو بسازد باز هم نشد. قصد او ساختن همان زندگی رویایی با ویژن و دو پسرش و برادرش بود که نشد. کسی که حتی با اینکه یک قهرمان بود بین مردم چهره خوبی نداشت و حتی از طرف جامعه هم طرد شده بود و تنها ویژن بود که حواسش به او بود .


۱۳. توبی مگوایر: اسپایدرمن

سم ریمی کارگردانی که یکی از بهترین سگانه های دنیا را به جا گذاشت و این سگانه با اسپایدرمنی عالی یعنی توبی مگوایر ساخته شد. توبی مگوایر اگرچه نسبت به دو اسپایدرمن دیگر سن بیشتری داشت ولی باز هم شایسته نقش اسپایدرمن بود و عالی بازی کرد. اسپایدرمنی که بیش از دو اسپایدرمن دیگر به کمیک شباهت داشت و بیشتر یک ادای احترام بود تا فیلمی متفاوت از اسپایدرمن.


۱۲. تام هالند: اسپایدرمن

تام هالند که از دو اسپایدرمن قبلی با اختلاف قابل توجهی جوانتر بود ولی به خوبی برخلاف تجربه کم خود از پس این نقش برامد. نقشی که راضی کردن تعداد هوادران بیشمار ان کار اسانی نیست ولی هالند توانست. او به لطف قراردادی که به سختی بین سونی و دیزنی امضا شد با یک شروع عالی به MCU  وارد شد. او برخلاف دو اسپایدرمن قبلی یک راهنمای متفاوت داشت تونی استارک کسی که راه درست اسپایدرمن بودن را به او نشان داد. اسپایدرمن بودن او در صحنه های با جوک های مخصوص اسپایدرمن و پرحرفی این شخصیت کامل به چشم امد. همچنین بازی او در لحظه مرگ این شخصیت قابل تحسین بود و استعداد این جوان را نشان می داد.


۱۱. دکتر استرنج: بندیکت کامبربچ

کمتر کسی است که بازی او را در نقش شرلوک هلمز تحسین نکند و این زیبایی بازی حتی در نقشی متفاوت تر یعنی دکتر استرنج هم نمایان هست. دکتر استرنج او واقعا عالی بود و البته قابل تحسین. خود بندیکت کامبربچ  هم به اندازه ای عالی بود که انتخاب او برای این نقش توسط مارول باعث تعجب کسی نشود ولی او دربین گزینه های ایفای این نقش  اخرین نفر بود ولی حالا به جایی رسیده که تصور کسی به جای او تقریبا ناممکن است. در بین گزینه ها حتی واکین فنیکس هم قرار داشت کسی که با نقش جوکر به یکی از نامزد های اسکار بهترین بازیگر مرد تبدیل شد.


۱۰. ثور: کریس همسورث

اگر چه شخصیت او در ابتدا تک بعدی بود و شایسته خدای اذرخش نبود که این هم فقط به دلیل داستان پردازی نه چندان خوب این شخصیت در اوایل بود ولی با سیر تکامل سریع خود به حدی رسید که طرفداران این شخصیت را به وجد اورد. اوج بازی او در فیلم ثور: رگناروک و اونجرز اینفینیتی وار بود و واقعا عالی ظاهر شد. او هم درست به مانند واندا رنج زیادی را در عین خدا بودن خود تحمل کرد. زمانی که شرایط داشت برای او خوب میشد مادر خود را از دست داد و با این همه قدرت که داشت خود را مقصر میدانست سپس پدر خود کسی که محکم ترین تکیه گاه برای او بود را در کمال ناباوری از دست داد. درحالی که داشت با این همه مشکلات تا میکرد برادر خود را که تازه به یک برادر واقعی تبدیل شده بود از دست داد و جلوی چشمانش توسط تانوس کشته شد. ازگارد در جلوی چشمانش نابود شد و در حالی که پادشاه ازگارد بود و مسئول مردم ان بود نصف مردم خود را درحالی که توسط تانوس و افرادش قتل عام میشدند تماشا می کرد بی انکه بتواند کاری بکند. واقعا تحمل این همه سخته خود یک شاهکار است .


۹. بلک پنتر: چادویک بوزمن

کسی که واقعا یک پادشاه بود و به عنوان یک پادشاه هم از این دنیا رفت کسی که شایسته پادشاهی بود ولی حیف که نتوانست راهی که با ما هواداران شروع کرده بود را به اتمام برساند و راهش ناتمام ماند. او به خوبی این نقش را بازی کرد. او یک پادشاه خوب یک برادر خوب و مهمتر از همه یک نماد خوب برای مردم واکاندا بود. ولی حالا مارول باید به دنبال یک فکر اساسی برای پرکردن جای خالی او برای فاز چهارم باشد. او وقتی اولین بار این نقش را ایفا کرد حتی از لهجه افریقایی خود هم برای نقش خود استفاده کرد که خوب از اب درامد .


۸. سوپرمن: کرستوفر ریو

به احتمال زیاد ما الان شاهد شاهکار های مارول و دیسی نبودیم اگر فیلم سوپرمن با بازی کریستوفرریو  در سال ۱۹۷۸ ساخته نمی شد. ان فیلم اولین فیلم ابرقهرمانی هالیوود با بودجه کلان بود اگرچه خیلی ها نتیجه ای خوب را برای این فیلم متصور نمیشدند. ریو با نشان دادن اینکه واقعا شخصیت مرد پولادین را در خود دارد ثابت کرد که اشتباه میکردند. اگرچه عملکرد او در فیلم های بعدی به خاطر داستان پردازی فیلم زیر سوال رفت ولی این فقط به خاطر نحوه داستان پردازی فیلم بود.


۷. بتمن: کریستین بیل

علارغم ایفای نقش افراد گوناگون در یکی از بهرتین شخصیت های کمیک یعنی بتمن این کریستین بیل است که بهترین بتمن بود. او تصور درستی از بروس وین داشت و این حتی در بازی او در این نقش هم به چشم می امد.  شایسته سه گانه نولان بود که همچین بتمن خوبی داشته باشد. او به خوبی بتمن را احیا کرد و یک بتمن واقعی را به ما نشان داد. تنها مشکل این بتمن صدای نه چندان مناسب کریستین بیل بود.


۶. دردویل: چارلی کاکس

چارلی کاکس به معنای واقعی یک وکیل نابینا بود یعنی مت مورداک. بازی عالی / دیالوگ عالی / داستان پردازی عالی و حتی اکشن های مناسب هم باعث شد تا این شخصیت در این لیست حضوری افتخاری داشته باشد. بازی خوب او باعث شد تا هواداران از کوین فایگی درخواست کنند که اورا برای ایفای نقش مجدد این شخصیت به MCU بیاورد. با توجه به شواهد به دست امده هم ما به احتمال زیاد شاهد حضور او در اسپایدرمن سه باشیم که این خود یک نکته مثبت برای فاز چهار دنیای مارول به حساب میاد.


۵. کاپیتان امریکا: کریس ایوانز

کمتر کسی است که از بازی کریس ایوانز در نقش نماد امید و شجاعت یعنی کاپیتان امریکا راضی نباشد. او در کنار ایرون من از بهترین های MCU بود و نقش بزگی را حتی در فیلم های این فرنچایز ایفا کرد. به طوری که هرکس با دیدن سریال فالکون و سرباز زمستان می گوید که ای کاش او یک بار دیگر به این نقش باز می گشت. فداکاری ها و استقامت او در برابر تانوس و دیگر ویلین ها وصف نشدنی است و شایسته این بود که در پایان به رویایش برسد.


۴. ددپول: رایان رینولدز

اگر چه بازی رینولدز در هال جوردن انطور که باید میشد نشد ولی او به خوبی خود را در نقش ددپول ثابت کرد. او قبلا این طنز مخصوص به خود را نشان دادهب ود و این نکته که ددپول هم به شکل شخصیتی بازی او میخورد باعث شد یک ددپول تمام عیار و کمیکی از اب دربیاد. ولی اولین حضور او در فیلم های مردان ایکس یک ددپول کاملا متناقض و کاملا بد بود اما خدا را شکر که در ادامه متوجه اشتباه خود شدند و ددپول شایسته ای را به وجود اوردند. تا قبل از جوکر فیلم ددپول پردرامد ترین فیلم با درجه سنی R بود.


۳. چارلز اگزاویر: پاتریک استوارت

بازی او در نسخه اینده چارلز قابل تحسین و عالی بود. بازی ای درخور چارلز اگزاویر و همراه با ترکیباتی جالب. او شاهکار خود در این نقش را با فیلم لوگان تکمیل کرد. او به خوبی مشکلات ذهنی چارلز در اینده را نشان داد. همچنین رابطه او با هیو جکمن هم در نوع خود موثر بود و شیمی مناسبی بین این دو بازیگر درفیلم برقرار بود. واقعا حرکات او حتی وقتی مشکل عصبی هم برای او رخ میداد عالی بود.


۲. ایرون من: رابرت داونی جونیور

ایرون من شخصیتی که بزرگترین نقش را در فیلم های شاهکار مارول داشت و حتی فیلم او بود که پایه این فرنچایز بزگ در این سال ها را بنا نهاد. درست است که رابرت داونی جونیور گزینه اول برای ایفای نقش ایرون من نبود ولی حالا که در این زمینه فکر میکنیم تصور کسی به جای او در قامت ایرون من غیر ممکن است و به نظر من کسی بهتر از او برای این نقش وجود نداشت و نخواهد داشت. استعداد او در این نقش فوق العاده بود. دیالوگهای همراه با خلاقیت خود رابرت داونی جونیور گه عالی بودند. زیبایی عمل و طنز های جالب او. داستان عالی این شخصیت که در بین دیگر ابرقهرمانان بهترین زمینه سازی و سیر تکاملی را داشت. در پایان هم یک مرگ کاملا غم انگیز که در کنار مرگ لوگان در نوع خود جز بهترین ها بود. مرگی که واقعا شایسته تقدیر و ستایش بود. فقط در توصیف بازی او میتوان گفت ممنون رابرت داونی جونیور به خاطر این یازده سال .


۱. لوگان: هیو جکمن

اگر به دنبال یک تفسیر واقعی از شاهکار هستید قطعا در پایان به یک چیز میرسید بازی هیو جکمن کبیر در نقش لوگان. او عالی شروع کرد در نوع خود بهترین بود و عالی هم به پایان راه خود رسید .با یک مرگ کاملا تراژدیک و غم انگیز. مرگی که حتی باعث شد تا برادران روسو برای مرگ بزرگترین شخصیت خود یعنی ایرون من از ان الهام بگیرند. بازی هیو جکمن نه تنها در بین ابر قهرمانان بلکه حتی برخلاف اینکه در قطبی متفاوت با هیث لیجر فقید بود بهترین بود. و این رو حتی سایت هایی مثل هالیوود ریپورتر هم ذکر کرده اند. برای توصیف بازی او فقط میتوان از کلمه محشر استفاده کرد . در نهایت هم اگر کسی کنجکاو باشد که بداند در مقایسه نفر اول این لیست و «لیست برترین ویلین ها» چه کسی بهتر است این هیو جکمن است که با اختلاف کمی بهترین هست حتی بهتر از جوکر هیث لیجر که بهرتین ویلین بود.

نکته ای خارج از مقاله:

سایت بزرگ ایرونی سنتر در نظر دارد تا در تابستان امسال برای کاربران عزیز طرحی تازه را اجرا کند . این طرح در اواسط تیرماه اغاز خواهد شد. این طرح برای اولین بار است که در سایت ایرونی سنتر اجرا میشود و برای طرفداران هر دو کمپانی دیسی و مارول قطعا جذاب خواهد بود.


نویسنده: امیررضا قاسمی


133 Comments
  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

    خسته نباشید بابت مقاله
    هعی به مولا هعی تام هالند ۱۲ نوبی مگوایر ۱۳ 😐😐😐😐😐 چی میتونم بگم واقعا تان هالند یکی از بدترین بازیگر های خودmcu جایگاهش ۱۲ باشه
    ببخشید چارلی کاکس چه ربطی به فیلم کمیک بوکی داره هر چقدر هم خوب بازی کرده باشه فیلم یک اثریه سریال هم یک اثر دیگر چرا شما شخصیت های دردویل رو برای فیلم های کمیک بوکی در نظر میگیرید ؟
    کریستین بیل ۷ ؟ رایان رینولدز ۴ ؟ کریستوفر ریو ۸ ؟
    گال گادوت ۲۰ ؟ این اصلا مگه بازیگرها که حسابش کردید ؟
    اندرو گارفیلد کجاست ؟
    میشل فایفر کجاست ؟
    ران پرلمن کجاست ؟

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      کاربر راندل بله قطعا هالند از مگوایر بهتره و این تنها نظر من نیست و با چندتا سرچ میشه فهمید . من حرف از کیفیت فیلم این دو اسپایدرمن نزدم که مگوایر بهتر قرار بگیره منظور من بازیگری هست که قطعا تام هالند بهتره ویکی از اسپایدرمن ترین بازیگر های تاریخ اسپایدرمن هست . اندرو گارفیلد هم در حد این دو اسپایدرمن نبود و میشل فایفر هم یک شخصیت فرعی هست . ران پرلمن هم خوب بود ولی اگه اخرین فیلمی که از پسر جهنمی اکران شد ساخته نمیشد چون تو اون فیلم بازی پرلمن هم نمره خوبی از منتقدین نگرفت . دردویل هم گفتم که بیشتر یک ادای احترامه و به نظرم بهتر بود یک نماینده هم از سریال ها تو لیست داشته باشه که به نظر من کسی بهتر از دردویل نبود .

      1. SBH کاربر می‌گوید

        هن؟؟؟هالند اشغالترین بازیگر اسپایدرمن بود …………….وات ؟؟؟؟؟؟ یارو اصلا نمیتونست تو نقش فرو بره شما فقط حالت ها چهره مگوایر رو ببینید به همه چی پی میبرید

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          هر کسی نظرش محترمه ولی نباید اون رو بصورت قانون بگه، نمی‌دونم چرا ایرانی های از هالند متنفرن

    2. ثور لاور کاربر می‌گوید

      تام هالند بهترین اسپایدرمن بود

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        خب دلیل ؟

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          😳
          خب شما دلیل بیار نیست، طبیعی بازی میکنه، همه چیش با اسپایدرمن میخونه، هم اسپایدرمن خوبیه و هم پیتر پارکر خوبیه، میمیک صورتش عالیه و هزار دلیل دیگه

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            تلاش خوبی بود اندکی مرا شاد کرد
            هرگز دیگر از این مطالب طنز ارسال نکنید

            1. ثور لاور کاربر می‌گوید

              من خودمم قبول دارم تام هالند در خارج از دنیای بازیگری آدم نچسبیه، ولی بازیگر فوق العاده ای هستش

          2. ثور لاور کاربر می‌گوید

            اون میمیک صورتو شوخی کردم🤣🤣

    3. احمد کاربر می‌گوید

      من در مورد هالند میگم که درست بود جاش
      مگوایر بهتریت اسپایدرمن بود ولی پیتر پارکر خوبی نداشت
      اندرو گارفید به نظر من اسپایدرمن خوبی نداشت ولی پیتر پارکرشو من خوشم اومد
      ولی تام هالند در هردو یعنی اسپایدرمن و پیتر پارکر در یه سطح بود و همین باعث تعادل میشد و اسپایدرمن خوبی از اب درومد

    4. امین کاربر می‌گوید

      موافقم تام هالند نباید در رتبه ۱۲ بود آخه خداییش تام هیدلستون تو لیست نباشه بعد تام هالند ۱۲؟

      1. امین کاربر می‌گوید

        ولی همه لیستتون فوق العاده بود و مخصوصا اصلا عشق من یعنی هیو جکمن خداییش باید تو این رتبه میبود .. البته دروغ چرا هیث لجر هم باید به همراه هیو جکمن باهم در رتبه اول باشن

        1. امین کاربر می‌گوید

          البته ببخشید هیث لجر توی لیست ویلنتون بود من قاطی کردم

      2. امین کاربر می‌گوید

        البته هیدلستون خب ویلن هست ولی شخصیت های مثبت زیادی توی کمیک داریم مثل حتی استاد براندون لی در نقش کلاغ که تبدیل شد به یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی دهه ۹۰

  2. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ادمین جان و اقای قاسمی ببخشید ولی من که خوشم نیامد
    راستش از مقاله هاتون که در باره ی شخصیت هاس بیشتر خوشم میاد
    ((((با احترام))))

  3. فلش کاربر می‌گوید

    عالی بود . واقعا هیو جکمن خارق العاده بود

  4. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    سلام از آقای قاسمی ممنونم مقاله خوبی ولی به خدا تام هالند ……. توبی مگوایر هم نیست و همونطور که آقای Randall Sepector گال گادوت اصلا مگه بازیگره که حسابش کردید؟ولی واقعا با شماره ۱ موافقم هیو جکمن کبیر این استرالیایی بزرگ از۳چهارم بازیگران استرالیایی بهتره

    1. SBH کاربر می‌گوید

      داداش یه سر بیا وبلاگ کار مهم دارم

  5. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    راستی نویسندگان عزیز که از این طرح باخبر هستن میشه بگن این طرح چیه؟من نمیتونم تا تیر صبر کنیم

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      از کدوم طرح؟

  6. Randall sepector کاربر می‌گوید

    ساموئل جکسون
    ایوان پیترز
    نیک فیوری
    کریس پرت
    لردلی کوپر
    سباستین آسان
    مایکل کیتون
    جیم کری
    ویل اسمیت
    جیمز مک اووی

  7. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    خب شاید نظر من رو قبول نداشته باشید ولی دوستان باز هم میگم تام هالند نه تنها در این مقاله حتی در بسیاری از مقالات معتبر دیگه هم رتبه ای بهتر از مگوایر داره و به عنوان بهترین اسپایدرمن شناخته میشود

  8. نه مارول و نه دیسی، جانم فدای ایمیج (ثورلاور سابق) کاربر می‌گوید

    ولی بنظرم گال گدوت اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا نباید می‌بود ، از بدترین بازیگران هست، رتبه تام هالند و اندرو هم باید کمی بهتر میبود، خسته نباشید از مقاله لذت بردم

  9. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    ساموئل جکسون در نقش نیک فیوری که یک نقش فرعی هست نه یک ابرقهرمان . ایوان پیترز قطعا نه . فقط سرباز زمستان کم داره که این هم فردا اضافه میشه به جای واندروومن

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      میگم آقای قاسمی نظرتون راجع به جنیفر لارنس در نقش میستیک به جای سرباز زمستان چطوره؟ درسته میستیک ابرقهرمان نیست ولی در اون فیلم ها واقعا ابر قهرمان بود، منتظر مقالات بدترین بازیگران کمیک بوکی هم باشیم؟

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        میستیک رو میشه یک قهرمان حساب کرد چون به همین صورت هم مرد ولی اینکه بهتر از سرباز زمستان باشه رو نه فکر نمی کنم چون بازی سرباز زمستان که مشکلی نداشت و در حد خودش خوب ظاهر شد .
        درباره بدترین بازیگران رو دیگه فکر نکنم بنویسم چون شاید به خوبی اشنایی نداشته باشم با بدترین ها و فکر کنم مقاله خوبی هم نباشه .
        مقاله بعدی ای به احتمال زیاد یک مبارزه باشه بین دو خدا که این رو نزدیک به دو ماهه تمام کردم ولی چون مقاله بهتر داشتم این رو برای ادمین تا الان نفرستادم

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          بله درسته، درباره مقالتون مشتاق شدم، راستی برنامه سایت برای تابستون نمیشه بگید چیه؟ راستش از الان تا تیر ماه شاید از شوق سکته رو بزنم🤣
          دوست دارید بی ثور لاوری رو تجربه کنید؟؟ دوست دارید سه چهارتا سکته ریز و درشت بزنم؟؟

  10. Attack titan کاربر می‌گوید

    من با چند تا موافق نبودم با هنری کویل به نظرم میتونست بالاتر باشه کریس همسورث خیلی خوب بود اثلا خود ثوره بعد بالای ۱۰ نفر عادلانه نیست واقعا لوکی هم میتونست باشه اخرای فاز ۳ نارول عالی بود

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      هنری کویل رو خیلی بررسی کردم درسته که نقش سوپرمن رو بازی کرده ولی واقعا از کسایی که در این لیست بالاتر از او قرار گرفتند بهتر نبوده . درباره رتبه ۱۰ تا ۶ هم همشون تقریبا در یه سطح هستند و ثور با اختلاف کمی نسبت به لقیه در رتبه دهم قرار گرفت چون اونها میشه گفت کمی بهتر بودند . لوکی هم که یک ویلین هست .

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        یه چی کریس پرت میتونست باشه ؟ و رتبه ۲۰ رو عوض کردین😂

  11. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    با چندتا از گزینه های مقاله موافق نبودم. گل گدوت؟ به نظرم جای گال گدوت ویل اسمیت میذاشتید خیلی بهتر میشد چون حداقل از گال گدوت بهتر بازی کرد.
    کریستین بیل هم کمی میتونست رتبه بالاتری داشته باشه. سریال دردویل خونش از بقیه سریال های کمیک بوکی رنگین تره؟ درسته که بهترین سریال کمیک بوکی ولی در اینجا باید بهترین بازیگران نقش مثبت فیلم های کمیک بوکی رتبه بندی می کردید و وجود دردویل توجیه خاصی نداره. بقیه رتبه ها تا حدودی خوب. خسته نباشید آقای قاسمی.

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      بله درباره گل گدوت با سرباز زمستان جایگزین میشه ولی راستش رو بخواید مقاله رتبه بندی هایی از این دست خیلی سخته و خیلی ززمان میبره . این هم نزدیک به چند ساعت زمان برد و حتی تقریبا هفت یا هشت بار هم رتبه بندی تغییر کرد و زمانی که ادمین می خواستند مقاله رو ری سایت قرار بدهند هم زمان زیادی از ادمین گرفته شد و اون زمان هم یکی دو رتبه رو تغییر دادم تا در نهایت به این لیست رسیدم . خودم وقتی لیست های این شکلی رو مینویسم وقتی تمام شد برای اینکه مشکلی نداشته باشه مقاله های معتبر رو هم بررسی میکنم که در بیشترشون گل گدوت بود و برای همین من اون رو هم وارد لیست کردم که در ابتدا نبود .
      کریستین بیل رو هم ببخشید ولی با شما موافق نیست با قاطعیت میشه گفت که از نفرات بالاتر خودش با اختلاف کیفیت پایینتری داره . نفر اول و دوم و سوم که هیچ شکی وجود نداره ددپول هم که کمیکی ترین حالت ممکن رو به نظر من داشت و عالی بود با طنز عالی ای که داشت . کریس ایوانز یک کاپیتان امریکای تمام عیار بود و دردویل هم که نیاز به توضیح نداره .
      ممنون از نظرتون .

  12. Mhd.k کاربر می‌گوید

    نمیدونم یادتون رفته یا دلیلی داشتین که هیث لجر رو نذاشتین
    درسته که مرده ولی نامردیه که بهترین بازیگر نقش جوکر رو توی لیست نیاووردین

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      ولی خدا شما دیگه تهشین، داره میگه ابرقهرمان، اااابببررررققههههررررررمماااااننن!!!!!

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      جوکر قهرمانه؟
      اون توی برترین ویلن ها هس و رتبه یک داره

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ای خدا
      جوکر کی ابر قهرمان شد
      ای مار میدگارد بیا و من را قورت بده

    4. فلش کاربر می‌گوید

      از کِی تا الان جوکر ابرقهرمان شده ما نمیدونستیم ؟

  13. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام.
    کلا مقاله بعضی وقت ها سلیقه ای میشد . مثل اینکه شما رتبه تام هالند رو از توبی مگوایر بالاتر گذاشتید .
    گل گدوت هم مشخص بود کاملا مصنوعی بازی می‌کنه و یکی از نقاط ضعف فیلم های واندروومن ۱ و۲ بود.
    جای سوپرمن هنری کویل هم باید بالاتر باشه
    در کل مقاله خوبی بود مرسی.😁

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      اینکه هالند از توبی بهتره نظر شخصی نیست، اکثر نویسنده های خارجی هم قبول دارن

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        نه نگران نباش

      2. SBH کاربر می‌گوید

        خخخخخخخخخخ یعنی در حدی کامنتت طنز بود ادمین بهت جواب داد …… (:

        هیچکس قبول نداره هالند بهتره به جز ۳ یا ۴ گروه
        ۱ـبچه هایی که از سینما و بازیگری اطلاعات ندارن و فقط به قیافه طرف نگا میکنن
        ۲- افرادی که متعصب هستن یا علاقه شخصی عجیبی دارن
        ۳- کسانی که بچه نیستن اما کلا از بازیگری اطلاعاتشون صفر درصده
        ۴-هیتر ها و فن ها

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          به خدا به هیچ جوری این تام هالند برتر نیست
          صدا : توبی مگوایر
          هیکل : نوبی مگوایر
          چهره : توبی مگوایر
          خود بازی کردن : توبی مگوایر
          حرکات بدن : سکانسی که غذا از دست مری جین می افته واقعی بوده پس قطعا توبی مگوایر
          بازی در لحظات مختلف : توبی مگوایر
          در سکانس های درام خوب در سکانس هایی هم که شوخی میکردم خوب بود مثلا همونجایی که توی آسانسور بود یا یک جای دیگه به جیمسون گفت بزار مامان بابا با هم صحبت کنند
          یا سکانس های دیکه
          بازی با بدن : این رو هر دو خوب بودن انصافا
          وقف دادن خود با تم فیلم : توبی مگوایر
          بن جا آوردن دیالوگ ها : توبی مگوایر
          پس واقعا چرا تام هالند باید از مگوایر بهتر باشه
          اندرو گارفیلد هم از لحاظ ظاهری وقف دادنش با اتفاقات به جا آوردن شوخی بازی با بدن و حرکات بدن هیکل و … از تان هالند. بهتر بوده حتی از هنری کویل و ری فیشر برتر بوده
          انصافا کریستوفر ریو چرا اون دیگه واقعا اسطوره بود

          1. ثور لاور کاربر می‌گوید

            ببین اگر شما فقط چند تا از کمیک های اسپایدرمن رو میخوندید میفهمیدید که تام هالند از لحاظ ظاهر به توبی سرتره! حالا چرا؟؟؟ یه دلیل ، درسته که توبی خوشتیپ تر بود، در این که شکی نیست، ولی هر کسی می دونه که اسپایدرمن در دنیای کمیک خوش تیپ نیست، اسپایدرمن در دنیای کمیک ظاهر کاملا معمولی داره، یعنی درست چیزی شبیه تام هالند، ولی متاسفانه شما هر چیز خوبی که هست رو هیت میدی.

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              چند تا کمیک 😂😂😂 من بیشتر از ۱۰۰۰ تا کمیک برای مرد عنکبوتی خوندم تولید مگوایر قایفش هر چی بود از تام هالند ….. بهتر بود البته اندرو گارفیلد بهترین ظاهر رو برای مرد عنکبوتی داشته و داره
              قبل از چرت گفتن یکم فکر کن

              1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

                شما چرت نگو، بهترین ظاهر برای مرد عنکبوتی اول اندرو بعد تام، توبی زیادی خوشتیپ بود، همین که شما خوشتون نمیاد یعنی بازیگر خوبیه🤣🤣

          2. Spidey کاربر می‌گوید

            حرف دل من را زدی

        2. ثور لاور کاربر می‌گوید

          SBH
          ۱. اگه اینجوری بود و به ظاهر نگاه میکردم که میگفتم توبی سرتره.
          ۲. متعصب شمایی هستید که این بچه نیومده بود هیت میدادید، با اینکه اوج درخشش تام هالند در فیلم معرکه دور از خانه بود.
          ۳. هر کی به تام هالند بگه آشغال ترین، قطعا اطلاعاتش از بازیگری صفره.
          ۴. در اینکه شما سرتری
          .
          .
          .
          بله و اینکه تام هالند این همه مورد هیت قرار میگیره، یکی دیگه از دلایلی هستش که اثبات می‌کنه بازیگر خوبیه

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            هیت هیت هیت
            باو تو اصلا چند تا فیلم دیدی که میگی اطلاعاتش از بازیگری صفره
            تو یکدونه نقطه مثبت تام هالند رو بگو بهت جایزه گلدن تیتاپ میدم

            1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

              فقط یکدونه؟؟؟ چشم: وقتی نقش بازی میکنه آدم احساس می‌کنه مرد عنکبوتی از کمیک اومده بیرون

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                خخک۳مقوبوبمیکیچرتللینیحسکژتزلیغسکزوژمنژوژ
                این دیگه چی بود خدایا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
                خدایا خسته شدیم دیگه
                # از موتوری جنس نگیریم
                # فقط از مارول فیلم نبینیم که نگیم مارول بهترین فرانچایز تاریخ هست
                # اوضاع خیلی خیته
                # در استفاده از مطالب طنژش و حگ و گلب صرفه جویی کنیم
                پسر خوب چند تا کمیک از مرد عنکبوتی خوندی
                یعنی من دیگه رد دادم
                میگه تان هالند از کمیک اومده بیرون
                ششششششش 😂😂😂😂😂😂😂😂
                در وضعیتی هستم که نمی‌دونم گریه کنم با بخندم

          2. SBH کاربر می‌گوید

            خخخخخخخخخخ تو کامنتت به جای جواب منو دادن بیشتر بهم فحش دادی

            کلا تو باغ نیستیا

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              ایشون کامنت هاتون از بس در بار هست باید چندین بار خوندش و تجزیه تحلیلش کرد
              اصلا کامنت هاش سر مشقی بوده برای کارگردان های مثل هیچکاک و نولان و اسکورسیزی
              دیوید لینچ هم از مریدان ایشون بوده که بهشون خیانت کرده
              افسانه ها اومده که سه برادر بودند که به هر جایی می رفتند سبب آبادانی اون بخش میشد اسمشون هم
              ایجملک ، ثیرلا و اسمنچ بوده که با تحقیق دانشمندان فهمیده شد این سه برادر الان چه اسمی دارند به ترتیب
              استاد ایرج ملکی سازنده شاهکار تاریخ یعنی مزاحمت و نماد صلتبت
              ثور لاور بزرگ منتقد برتر سینما و نماد گودرت مارول
              اوس منوچ سازنده شاهکاری که بعد ها باعث به وجود اومدن ماشین زمان خواهد شد یعنی دل
              نولان هم با اینسپشن اینقدر مغز منو درگیر نکرده بود که این جملات ثور لاور بزرگ کرد

              1. SBH کاربر می‌گوید

                راندال اسپکتور
                ایول
                ثور لاور
                وات دا فاز صیادی
                چی میگی
                سنتی و صنعتی و مدرن کهنه و نو و نخودچی کشمش رو با هم زدی
                چییییییییی میگی

  14. MFT کاربر می‌گوید

    سلام ممنون از مقالتون . چقدر تند مقاله می نویسید . من از کریس همثورث ، رایان رینولدز، رابرت داونی جونیور و هیو جکمن خوشم میاد .

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    همینطور اون جا در خط اول آیرون من نوشتید ( فیلم های شاهکار مارول)
    چی؟

    از کل فیلم های مارول فقط یکی اونم شاید بهشون شاهکار اینیفیتی وار و اندگیمه ( در حالی که فقط نزدیک به شاهکارن)
    کل فیلم های مارول به غیر از آیرون من ۲ و تور ۱و۲ و کپ مارول فقط ( فیلم های سرگرم کننده که خوب هم هستند) اینجوری باید نام گذاری بشه نه این بگیم ( شاهکار)

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      والا در شاهکار اندگیم که مرد، در فیلم معرکه آیرون من یک پا به عرصه گذاشت، در شاهکار اینفاینتی وار جزو شخصیت های اصلی بود، در فیلم بی نطیر اونجرز یک از اعضای موسس بود، در فیلم کم نظیر عصر آلترون هم همینطور، در فیلم خوب (یا متوسط) آیرون من سه هم درخشید، در فیلم ضعیف آیرون من دو بازیش از تنها نقاط قوت فیلم بود.
      منظور آقای قاسمی از کلمه شاهکار بیشتر بخاطر علاقشون به رابرت داونی بود، چون بازیش معرکه بود، معرکه

  16. Hassan logon کاربر می‌گوید

    خب اول از همه خوشحالم که دوباره برگشتید به ریل مقالات کمیک بوکی و دوم اینکه با اینکه یه سری رده بندی ها را مخالفم ولی در کل مقاله خوبی بود خسته نباشید

  17. Hassan logon کاربر می‌گوید

    قبلا هم این درخواست را کردم و یه بار دیگه میگم لطفا یه مقاله درباره سنتری علیه ثور بنویسید چون خیلی جذاب خواهد بود

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      این رو ادمین گفتند که یکی از نویسنده های محترم سایت در حال نوشتن هستند .

  18. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    رتبه ثور باید ۸ یا ۷ میبود

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      چرا یعنی از کریستوفر ریو بهتره ؟
      آقای قاسمی چرا کریستوفر ریو از رایان رینولدز و کریس ایوانز رتبه ی کمتری داره ؟
      جیمز مک اووی چرا قرار نداره ؟
      کریس پرت چرا نیست ؟
      مایکل کیتون چرا نیست ؟
      اندرو گارفیلد کجاست ؟
      تام هالند واقعا بازیگر خیلی بولد شده ای هست در هالیوود کمم طرفدار نداره بازیش هم پیشرفتی داشته ولی سوال داشتم واقعا چرا توبی مگوایر و اندرو گارفیلد رو از نام هالند کمتر رتبه بندی کردید
      دلیلش چی بوده خودمم می‌دونم در سایت ها تام هالند بهترین گفته شده ولی باید یک دلیلی داشته باشه
      از چه نظری برتره ؟
      جیم کری کجاست ؟

      1. ثور لاور کاربر می‌گوید

        جیم کری ؟؟؟!!!!!
        اگه منظورت نقش ریدلر هست، باید بدونی که ریدلر شروره، بعدشم، جیم بازیگر بزرگیه اما تو اون نقش واقعا گند زد، اصلا بهش نمیومد.
        اما از لحاظ برتری تام، توبی پیتر پارکر بهتری بود، اندرو مرد عنکبوتی بهتری بود، اما هالند ترکیب فوق العاده هر دوشون بود.

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          خیر منظورم از جیم کری نقش ماسک هست .در مورد مرد عنکبوتی به من ربط ندارد سلیقه شخصی هست نیست هر چیزی که هست باید با دلیل اثبات کنید

          1. ثور لاور کاربر می‌گوید

            آها موافقم جیم کری نقش ماسک رو فوق العاده انجام داد، ببین ما چون منتقد نیستیم نمی‌تونیم شما رو راضی کنیم، تو اینترنت به انگلیسی سرچ کنید، why tom Holland is the best spider man?
            مقالات زیادی میاد خودتون مطالعه کنید

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              بابا شما دیگه کی هستید من مطالعه کردم فقط می‌خوام از نظر خودت بدونم
              یعنی هر چی سایت های خارجی بکن درسته ؟

          2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

            خب اگه ادمین قبول کردند در این باره یک مقاله مفصل مینویسم

      2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        مایکل کیتون رو از لحاظ بازی در این بتمن زیادی قبول ندارم نه اینکه بد باشه ولی انچنان هم خوب نبود و اگر قرار به گذاشتن در لیست بود باید کریس پرت هم گذاشته میشد که بهتره و کریس پرت رو میشد رتبه بیست قرار داد اگه لیست بیست تایی بود . اندرو گارفیلد رو فقط میدونم خیلی از اسپایدربودنش راضی نبودند .

      3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نه منظورم این بود
        کدردویل نباید میبود و رتبه بتمن و سوپرمن باید ۶ و ۷ میبود و ثور ۸

  19. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    همه فیلم های مارول خیلی به هم مرتبط هستند و نمیشه اونها رو جدا از هم فرض کرد وبشتر شبیه به یه بافت منسجم هستند تا ۲۳ فیلم جدا از هم . همه ی انها با هم یک فیلم تمام عیار رو ارائه میدن نه به صورت جدا از هم که میشه همشون روی هم رو یک شاهکار فرض کرد که انصافا هم خوب بود و مشکلی نداشت فکر کنم . اینکه تام هالند بهتر از مگوایر باشه رو به نظرم کاملا مشخصه و کاملا جدا از سلیقه و این حرفاست فکر کنم
    ممنون از نظرتون

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      بله من هم کاملا موافقم

  20. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    جای تایلر هوچلین و کیانو ریوز و استیفن آمل و گرنت گاستین خالی بود
    و همچنین جای جرمی رنر و اسکارلت جوهانسون خالی بود.
    چرا بازیگر جان واکر نبود(شوخی)

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      اگر چشمان خود را باز کنید اسکارلت جوهانسون را در رتبه شانزده مینگرید

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      فکر نمیکنم هیچکدام از اینها در حد دردویل باشند که من به جای دردویل قرار بدم . در ضمن جرمی رنر ؟؟؟؟ دارید شوخی میکنید

  21. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    بله میشد از یک دیدگاه ثور رو هم به جای کریستین بیل قرار داد که به نظر من هم ممکنه ولی کاربر اودین سان بعضی دلایل که اینجا نمیشه گفت مانع شدند که شاید این دلایل باعث بشه به بعضی از کاربر های محترم بر بخوره
    ممنون از نظرتون

  22. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    خوب بود.

  23. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    در ابتدا سلام و خسته نباشید مقاله ی خوبی و با نتیجه هم موافقم فقط یه سوال برای چی لوگان ( هیو جکمن ) از جوکر هیث. لجر بهتره

  24. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها چند تا سوال دارم میشه بگین

    ۱-دارکساید اصلی قویتره یا دکتر منهتن
    ۲- دارکساید اصلی قویتره یا اولتیمیتور
    ۳- مندراک قویتره یا بیاندرها
    ۴-آنتی مانیتور قویتره یا اسپکتر؟
    ۵-آنتی مانیتور قویتره یا دو قلو های ابدیت
    ۶-آنتی مانیتور قویتره یا ققنوس

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      من تو چیزی نمی دونم نظر نمی دم
      من آنتی مانیتور رو کامل نمیشناسم
      شاهکار های فونیکس
      شکست دادن گالاکتوس
      جذب کردن یک خورشید
      کشتن پروفسور ایکس
      بلند کردن سیارات مگا تنی

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        الان ممد اودین سان با توجه به حرفات به نظرم برابرن

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          😐😐😐😐 آنتی مانیتور جهان ها رو نابود می‌کرده همین فونیکس یک خورشید رو جذب کرده و تازه اون گالاکتوس هم فکر کنم در حالت نه چندان قدرتمند بود و همین فونیکس داشت توسط گالاکتوس جذی میشد که یک نسخه دیگه فونیکس اومد و گالاکتوس رو ناک اوت کرد
          باز هم به نظرتون برابرند ؟

    2. SBH کاربر می‌گوید

      اتک ان تیتان
      سوال اول : دارکساید اصلی (توجه کن اون یه نهاد امنی ورس هست …خواستی از ادمین هم بپرس)
      سوال دوم: اولتیمیتور نمیدونم کیه بنابراین جواب نمیدم
      سوال سوم:بستگی داره …….اگر بیاندر کلاسیک باشه قطعا بیاندر اگر هم کلاسیک نباشه مندراک
      سوال چهارم:صد در صدددددددددددددد اسپکتر
      سوال پنجم : دوقلوی ابدیت قطعا قویترن
      سوال ششم: سوال سختیه …….بستگی به انتی مانیتور داره ………اون بعضی وقتا به سختی کلون دارکساید رو میزنه بعضی وقتا یه نهاد بینهایت قوی میشه …….ترجیح میدم جواب ندم

      امیدوارم کمک کرده باشم

      1. SBH کاربر می‌گوید

        درمورد التیمیتور خوندم …………… باتوجه به چیزایی که خوندن خیلی خیلی نزدیک میشه
        دارکساید اصلی رو اگه بهش دارک هل فایر بدی و در اوج قدرت باشه میتونه شکست بده التیمیتور رو اگر نه احتمالا شکست میخوره …….نمیدونم حالا اولتیمیتور از سورس قویتره یا نه اگر قویتر باشه مقایسه بالا درسته اما اگر ضعیفتر باشه دارکساید سولفایر هم میتونه بزنتش چه برسه دارکساید اصلی

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          بهامین جان تو داری میگی که التیمیتور شانسش بیشتره واسه شکست دارکساید اصلی دکار منهتن از التیمیتور قویتره چون ابعاد براش بی معنی هستن التیمیتور وجود ۱۰ بعدی هستش با این حال از دکتر منهتن ضعیفتره با این وجود دکتر منهتن از دارکساید اصلی قویتره با توجه به حرف های خودت

          1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

            خب اگه اینجوری هست دارکساید هر دو رو میزنه
            ببخشید دیگه برادر من کلا از اولتیمیتور فقط ۳ خط هوندم و اصلا نمیشناختنش عذر میخوام

  25. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    ۴ نفری که در حماسه بینهایت بیشترین کمک رو کردند
    ببخشید چند وقته دارم با دوستانم تو ی گروه بحث میکنیم این سوال رو پرسیده بودند خواستم ببینم جوابش درست هست یا نه تا ی وقت گند نزنم🤣🤣
    ۴-ثور:
    اینه که اگر اون نبود احتمال داشت بعضی از ابر قهرمانان مثل بروس بنر یا کاپیتان آمریکا بمیرند و در اونجرز یک هم کمک زیادی به اونجرز برای شکست دادن لوکی کرد
    ۳-ناتاشا رومنانوف:
    قاتل آموزش دیده در اتاق سرخ که یکی از برترین جنگاوران مارول هست و به گفته بعضی ها جزو تاپ تن جنگاوران مارول هست.
    بگذریم.ناتاشا بود که با فدا کردن جونش سنگ روح رو به اونجرز داد.و همچنین باعث با ثبات موندن هالک هم میشد و اگر نبود قطعا هالک کار های اونجرز رو خراب میکرد
    ۲-لوکی:
    ی ویلن اونم توی لیست قهرمانا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگر فرد اول لیست نبود لوکی قطعا در جایگاه اول قرار میگرفت
    لوکی باعث تشکیل اونجرز شد
    لوکی باعث اومدن ثور به زمین شد
    لوکی جون ثور رو نجات داد
    ۱-تونی استارک:
    تونی استارک قطعا مهم ترین حرکت نهایی دنیای سینمایی مارول رو زده
    دیگه همه میدونن که استارک با بشکن زده باعث نجات دنیا شد
    فقط همین نبوده
    ۱-بشکن زدن
    ۲-ساپورت مالی اونجرز
    ۳-ساختن اولترون(که برابره با اضافه کردن پیترو و واندا به تیم)
    ۴-کمک به ساخت ماشین سفر در زمان
    ۵-مقاومت در تایتان

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      بنظرم اینجوریه
      ۱.آیرون من
      ۲. کاپیتان آمریکا
      ۳.ثور
      _ عضو افتخاری لوکی
      ۴.هالک
      ۵.بلک ویدو
      ۶.بلک پنتر

      1. پویان کاربر می‌گوید

        دنیای سینمایی مارول کلن همه چیزش مزخرفه

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          خفه پلیز

        2. ثور لاور کاربر می‌گوید

          شما نظر ندی سنگین تری

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            لایک

            1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

              لایک متقابل 🤗🤗

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            حالا به بزرگی خودتون ببخشین بنده خدارو کشتین

            1. ثور لاور کاربر می‌گوید

              آخه همه که مثل شما با شعور نیستن، چشم

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                جناب منظور بدی نداشتم شرمنده اگه ناراحت شدین گفتم بیخیال شین اگه اشکال نداره

  26. Mahdi کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود واقعا که هیو جکمن چقدر نقششو خوب بازی کرد
    ولی به نظرم رتبه کریستوفر ریو باید بالاتر میبود راستی این طرح رو الان قرار نیس بگین؟

  27. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    کریستوفر ریو واقعا باید در سه تای اول میبود شرمنده زکری لی وای در نقش شزم خوب بازی کرد که شزم خوب بود واقعا بهتر از فیلم واندروومن و بازیگرش بود

  28. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    میگفتن ی زمانی تو سایت ها
    کسی جرئت نمی کرد به سوپرمن بگه بالای چشمت ابرو هست
    ۵۰۰۰ نفر میریختن رو سرش
    الان نمی دونم طرفدار های بقیه سخصیت ها بیشتر شده یا
    طرفدار های سوپرمن کم شده
    به نظر خودم گزینه یک
    نظر شما چیه؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سوپرمن هنوز محبوبترینه با اسپایدرمن برابره بقیه محبوبتر شدن

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نظر من هم همینه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          البته همواره این دو شخصیت در صدر بودن اما بقیه هم پیشرفت داشتن

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان
      استغفرالله. جالبه همیشه مارول فن ها اول دوست دارن آتیش بیار معرکه باشن………..
      بعد میگن جو سایت دیسی فن. الان چیزی به مارول بگی عشاق مارول با جملات سنگین تیکه و پارت می کنند. بعد به دیسی حرفی بزنی تازه با موافقت خیلی از افراد مواجه میشی. جالب بود. من موندم چی این جو دیسی فنه. باید هر دو متعادل باشن. سایت نه دیسی فن باشه نه مارول فن. فعلا که کاربران سایت مارول فن شدند……………
      در هر حال باید به شما دوست عزیز بگم آمار طرفداری هیچ کاراکتری در آمریکا حتی نزدیک به سوپرمن هم نبود. حتی اسپایدرمن.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بله سوپرمن واقعا عالیه

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          عجب کامنت تاثیر گذاری ( شوخی )

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداش ببخشید
        بدبختی فضای مجازی اینه که من متنم رو با خنده نوشتم ولی شما نمی تونی خنده من رو ببینی
        که نه تقصیر شما هست نه تقصیر من
        من میدونم و قبول دارم که سوپرمن محبوب ترین قهرمان جان هست
        اون متن هم ی شوخی بود
        یکی از کاربران این رو در مقایسه ثور و سوپرمن گفته بود منم تکرارش کردم ی کم بخندیم
        ببخشید دیگه شوخی نمی کنم

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اودین سان
          شما که گلی عزیزم. منم خطاب به اون فردی که متنش کپی کردی گفتم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          میخواستم از فضای شوخی وارد فضای جدی بشیم😂😂😂
          واگرنه من خیلی آدم شوخی هستم😂😂😂😂😂

  29. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    مارول اند دیسی(اون اسم دیگت رو نمیگم)خخخخخخخ
    چه طرحی؟؟؟؟؟
    ادمین چیزی گفته؟؟؟؟
    تو تیر ماه قراره چی بشه؟؟؟

    1. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان
      حاجی قشنگ معلومه مقاله رو نخوندی
      ۱. لوگان: هیو جکمن
      اگر به دنبال یک تفسیر واقعی از شاهکار هستید قطعا در پایان به یک چیز میرسید بازی هیو جکمن کبیر در نقش لوگان. او عالی شروع کرد در نوع خود بهترین بود و عالی هم به پایان راه خود رسید .با یک مرگ کاملا تراژدیک و غم انگیز. مرگی که حتی باعث شد تا برادران روسو برای مرگ بزرگترین شخصیت خود یعنی ایرون من از ان الهام بگیرند. بازی هیو جکمن نه تنها در بین ابر قهرمانان بلکه حتی برخلاف اینکه در قطبی متفاوت با هیث لیجر فقید بود بهترین بود. و این رو حتی سایت هایی مثل هالیوود ریپورتر هم ذکر کرده اند. برای توصیف بازی او فقط میتوان از کلمه محشر استفاده کرد . در نهایت هم اگر کسی کنجکاو باشد که بداند در مقایسه نفر اول این لیست و «لیست برترین ویلین ها» چه کسی بهتر است این هیو جکمن است که با اختلاف کمی بهترین هست حتی بهتر از جوکر هیث لیجر که بهرتین ویلین بود.

      نکته ای خارج از مقاله:

      سایت بزرگ ایرونی سنتر در نظر دارد تا در تابستان امسال برای کاربران عزیز طرحی تازه را اجرا کند . این طرح در اواسط تیرماه اغاز خواهد شد. این طرح برای اولین بار است که در سایت ایرونی سنتر اجرا میشود و برای طرفداران هر دو کمپانی دیسی و مارول قطعا جذاب خواهد بود.
      دقیقا شماره ۱ رو کپی کردم آوردم بعد از توضیح هایی که در مورد هیو جکمن داده در مورد این طرح گفته

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        شاید ساخت چت روم باشه
        مدیر اگر درسته تایید نکن

        1. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

          خب دیگه فهمیدیم ساخت چت روم هم نیست

  30. MPQ کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود

  31. Randall sepector کاربر می‌گوید

    بابت اسپم عذر خواهی میکنم
    دوستان چند سوال داشتم که خودم در آن ها شک داشتم
    گالاکتوس فرانکلین ریچاردز ( بزرگسال ) در برابر دکتر منهتن
    لایف برینگر گالاکتوس در برابر آنتی مانیتور
    پروردگار دووم در برابر پرپچوا
    ماندراک در برابر پرپچوا
    Nyx ( جنبه تاریک هر داستان در مارول فکر کنم ) در برابر پرپچوا
    خانه ایده ها در برابر مانیتور مایند د اوروید
    job burke در برابر د رایتر
    والای همگان اصلی در برابر د رایتر
    فراموشی مارول در برابر آلین بلک
    و اینکه قدرت های kadmonو terminus چیه
    زادکیل هم قدرتش در چه حدی هست
    LLAN THE SORCERER در برابر هکتات
    لوسیفر مارول در برابر اسپکتر
    اسپکتر در برابر تایگر گاد
    MARQUIS OF DEATH در برابر پرپچوا
    بلک وینتر در برابر دارکساید اصلی
    نال در برابر دارکساید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ۱-منهتن اندکی به نظر بنده از فرانکلین ریچاردز بزرگسال قویتره
      ۲-لایف برینگر گالاکتوس
      ۳-نمیدونم راستش پرپچوا خیلی قویه بنده میگم پروردگار دووم اندکی قویتره
      ۴-ماندراک
      ۵-راستش بنده آشنایی ندارم با قدرتاش دقیق
      ۶-نمیشناسمش خانه ایده هارو ولی فکرکنم اوروید
      ۷-تقریبا مطمئنم رایتر اما اون شخصیت رو نمیشناسم
      ۸-رایتر کمی
      ۹-الین بلک
      ۱۰-شرمنده نمیشناسمش
      ۱۱-ببخشید نمیشناسمش
      ۱۲ببخشید نمیشناسمش
      ۱۱-مارول مگه لوسیفر داره؟بنده قدرتش رو نمیدونم اما اگه درحد لوسیفر دیسی باشه خب اون
      ۱۲-اسپکتر نمیدونم بنده اون شخصیتارو نمیشناسم این شخصبت مال ماروله؟
      ۱۳-نمیدونم کیه
      ۱۴-دارکساید اصلی قطعا

      ببخشید این شخصیتایی که گفتین
      مثل زادکیل مال مارولن؟

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      میشه کسانی که با د رایتر و مانیتور مایند د اوروید مقایسه کردین بگین

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        اون nyx مادر زئوس و پوسایدن و بقیه پانتئون های یونان هست که از جنبه های اولیه بوده ( جنبه اولیه مثل ملکه هرگز و تایگر گاد که همین تایگر گاد لوگوی رو شکسته که خود لوگوس هم سلستیال های زیادی رو کشته و گالاکتوس لایف برینگر هم نمیتوانسته در برابرش کاری از پیش ببره ) و همین زئوس رو به راحتی کشته نیروی ایمورتال هالک رو از بدن بروی بنر بیرون کشیده
        رفت به خانه ایده ها ( خانه ایده ها جای هست که میشه گفت تمام. شخصیت ها و ایده ها از این خانه میاد و در جهان مارول شکل میگیره افکار و ایده ها شکل فیزیکی میگیرند و بیرون از جهان مارول قرار دارد ( میشه گفت جهان واقعی مثلا ) ) و تمام قهرمان های مارول رو در اونجا فکر کنم بازنویسی کرد یک همچین چیزی و قصد داشت آن رو از نو به وجود بیاره و اون از جنبه های منفی هر داستان بوده
        اون کسی هم که با رایتر مقایسه کردم ازش اطلاعات زیادی ندارم
        ولی خب اون هایی هم که ازش فهمیدم رو میگم
        وظیفش حفظ واقعیت ها هست و به واقعیت ها به عنوان توهم نگاه می‌کنه و فراتر از درک دو شخصیت ترمینوس و k’admon هست
        فراموشی هم برای اون یک توهم و خیال هست
        برای همین هم سوال پرسیدم چون اطلاعات زیادی ازش ندارم
        شخصیت زاد کیل هم بله اون در مارول هست
        مارول هم لوسیفر داره ولی از قدرتش دقیقا نمی‌دونم ولی فرشته. ای هست که تبعید شده

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          پش با این حساب احتمالا مارول قویتر از دیسی شه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید پس اشتباه نوشتم پش شرمنده

        3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          گفته میشه اون رئییس شرکت مارول کامیکس در دنیای کمیک هست
          ووُو

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            کی ؟ کدوم ؟

        4. TUNI STARK کاربر می‌گوید

          ببخشید شما گفتید فرشته تبعید شده
          اگه منظورتون موفیستوه اون خیلی ضعیف تر از اسپکتره

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Randall spector
      ۱ دکتر منهتن
      ۲ بستگی داره آنتی مانیتور چه سطح انرژی نیرو داشته باشه
      ۳ پرپچوا
      ۴ ماندراک
      ۵ احتمالا Nyx یکم قویتره
      ۶مانیتور اور وید قویتره
      ۷ رایتر کمی قویتره
      ۸ رایتر
      ۹ الین بلک
      ۱۰نظری ندارم
      ۱۱ قدرت زادکیل در کمیک های مختلف متفاوت بوده. مثلا در کمیکی در حد دادگاه زندگی یا در کمیکی از ابدیت هم ضعیف تره.
      ۱۲ هکتاث
      ۱۳لوسیفر مارول کمی قویتره
      ۱۴پرپچوا
      ۱۵ دارک ساید اصلی خیلی قدرتمندتره
      ۱۶ مبارزه سختی ولی نال کمی قویتره.

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        آنتی مانیتور بحران در زمین های بینهایت

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          Randall spector
          آنتی مانیتور بحران در زمین های بینهایت مسلما قویتر است گالاکتوس لایف برینگر.

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            حدس میزدم ممنون

  32. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ۱-منهتن اندکی به نظر بنده از فرانکلین ریچاردز بزرگسال قویتره
    ۲-لایف برینگر گالاکتوس
    ۳-نمیدونم راستش پرپچوا خیلی قویه بنده میگم پروردگار دووم اندکی قویتره
    ۴-ماندراک
    ۵-راستش بنده آشنایی ندارم با قدرتاش دقیق
    ۶-نمیشناسمش خانه ایده هارو ولی فکرکنم اوروید
    ۷-تقریبا مطمئنم رایتر اما اون شخصیت رو نمیشناسم
    ۸-رایتر کمی
    ۹-الین بلک
    ۱۰-شرمنده نمیشناسمش
    ۱۱-ببخشید نمیشناسمش
    ۱۲ببخشید نمیشناسمش
    ۱۱-مارول مگه لوسیفر داره؟بنده قدرتش رو نمیدونم اما اگه درحد لوسیفر دیسی باشه خب اون
    ۱۲-اسپکتر نمیدونم بنده اون شخصیتارو نمیشناسم این شخصبت مال ماروله؟
    ۱۳-نمیدونم کیه
    ۱۴-دارکساید اصلی قطعا

    ببخشید این شخصیتایی که گفتین
    مثل زادکیل مال مارولن؟؟

  33. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    دوستان عذرخواهی میکنم ولی فعلا نمیشه نکته ای از این طرح رو به شما بگم و فعلا که زمان زیادی باقی مانده طرح هم در حالت نامشخص خودش برای کاربر ها باقی مییماند . فعلا در حال اماده سازی پوستری مناسب برای این طرح هستیم و فکر کنم این طرح در چیزی حدود بیست روز یا بیشتر مدت زمان اجرا داشته باشه .

    1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      ببخشید میشه به این سوال جواب بله یا خیر بدید؟: آیا مسابقه است؟

  34. Randall sepector کاربر می‌گوید

    ونوم چیکار با نال
    اسپویل
    چقدر این ادی براک کاپیتان یونیورس قدرتمند هست با یک ضربه سر سلستیال رو از بدنش جدا کرد نال رو هم که سلاخی کرد فرصت نداد نال از خودش دفاع کنه

  35. Spidey کاربر می‌گوید

    کریس ایوانز باید ۴ می بود 🙁

  36. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام
    آقای قاسمی باید بگم
    ۱ کریستین بیل بدون شک رتبه اوله دلیلی هم نداره که اول نباشه با اختلاف زیاد از جکمن و رینولدز و جونیور بهتره خیلی هم بهتره
    ۲ بن افلک جایگاهش بیش لز حد پایینه خیلی پایینه و در بدترین حالت باید مقام سوم باشه
    ۳ رابرت داونی جونیور اصلا لیاقت همچین جایگاهی رو نداره نداشته و نخواهد داشت
    ۴ جکمن چرا اوله قیافه اش که به ولورین نمی خوره دیگه به چه دردی می خوره ولی انطافا زیاد بالاش اوردین
    ۵ رینولدز چرا باید تو لیست باشه ؟؟؟
    ۶ هنری کویل قطعا رتبه خیلی بهتر از اینی هست که شما دادین
    اینم بگم تام هالند اصلا بین ۱۰۰ بازیگر برتر فیلم های کمیک بوکی هم نیست
    ۷ توبی مگوایر بی نهایت بار از تام هالند ضربدر بی نهایت بهتره
    رتبه‌بندی 👇
    ۱ کریستین بیل
    ۲ بن افلک
    ۳ هنری کویل
    ۴ کریس ایوانز
    ۵ هیو جکمن
    ۶ توبی مگوایر
    ۷ بازیگر پروفسور ایکس
    ۸ رابرت داونی جونیور
    ۹ کریس همسورث
    ۱۰ بندیکت کامبریچ

  37. Spidey کاربر می‌گوید

    داداش رتبه‌بندی خیلی بدی انجام دادی کریستین بل حرفی بهترین بازیگر بتمن ولی بن افلک اصلا خوب بازی نکرد بعد شما کریس همسورث رو اینقدر بد می دانی ؟؟؟؟

  38. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    مقاله خوب و عاله ای بود ممنون درمورد برترین بازیگران ویلن رتبه بندی بذارید

  39. matin کاربر می‌گوید

    بخشید اشتب شد فکر کردم کلا بازیگرای کمیک بوک میگید الان دیدم فهمیدم فقط ابر قهرماناست😐😂

دیدگاه ها غیر فعال است.