نبود هیچگونه برنامه ای برای پورت پیسی Halo 5

گویا همه چیز بر خلاف لیست Nvidia شده است! و Halo 5 بر روی پیسی نخواهد آمد

طبق گفته های توسعه دهنده Halo یعنی ۳۴۳، آن ها هیچ گونه برنامه ای برای پورت پیسی Halo 5 ندارند. به رغم ادعای Nvidia Geforce که در لیست فاش شده. آمده بود. 

اخیرا یک لیست بسیار بلند از Nvidia Geforce فاش شده است. که تعداد بسیار زیادی از عناوین شرکت های مختلف را، نشان داد. می توان از بازی هایی که در لیست نام برده شد. به بازی Gears 6، نسخه استیم بازی God Of War 20188 و پورت بازی Halo 5 بر روی پیسی که بسیاری از طرفداران را متعجب و ذوق زده کرد. 

Halo

این لیست باعث شد. که بحث های زیادی پیرامون سری بازی های Halo شکل بگیرد. که واقعا می توان Halo 5 را روی پیسی نیز بازی کنیم. با این حال مدیر جامعه Halo، یعنی برایان جارارد، در روز سه شنبه، آب سردی بر روی آتش فروزان این بحث ریخت. در واقع او با انتشار توییتی رسما تایید کرد. که شرکت ۳۴۳ هیچ گونه برنامه ای برای عرضه پورت Halo 5 بر روی پیسی ندارد. و هیچ وقت روی چنین پروژه ای کار نخواهد کرد.

از طرفی دیگر، سخن گوی Nvidia چندی پیش در مصاحبه خود تایید کرد. که این لیست صرفا چندین نوع حدس، فقط برای آزمایشات داخلی خود شرکت می باشد. و بازی های ذکر شده. لزوما درست نیستند.

Nvidia از لیست منتشر شده. درباره بازی های مختلف که شاید در آینده معرفی شوند. فقط به عنوان یک آزمایش برای کارکنان شرکت استفاده کرده است. و این شرکت هیچ وقت تایید نمی کند. که چنین لیستی، واقعیت دارد. همچنین ما با سرعت بالایی لیست منتشر شده را، از سراسر اینترنت پاک کرده ایم. و هیچ بازی محرمانه ای یا اطلاعات شخصی، انتشار پیدا نشده  است.

با اینکه ممکن است. Halo 5 هیج وقت برای پیسی منتشر نشود. نسخه جدید Halo یعنی Infinite به زودی قرار است. بر روی پلتفرم های ایکس باکس و پیسی و گیم پس نیز منتشر شود.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

6 Comments
  1. کاربر می‌گوید

    ماشاالله،چقدر تند تند مقاله میزارین.میشه از ماینکرفتم مقاله بزارین.خیلی این بازی رو دوست دارم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چشم میزاریم
      ممنون از شما 🌹❤️🙏

      1. کاربر می‌گوید

        اگر هم راجبش سوالی داشتین در خدمتم.

    2. کاربر می‌گوید

      سلام.
      اینا خبر هستند که سریع شخصا پوشش میدم.
      اگر ایده مقاله درباره ماین کرافت به وجود اومد.
      یا خودم یا بقیه نویسنده ها به نوشتنش شروع میکنیم.
      اگر شما هم درباره ایده های این مقالات کمک کنید.
      خیلی خوب میشه.
      ممنون.

      1. کاربر می‌گوید

        راستش نمیدونم.باید فکر کنم.ولی اگه راجب این بازی سوالی داشتین بگین.مثلا به عنوان ایده میتونین از تئوریاش بگین.مثل هیروبرایان،نال،معمال دیسک۱۱و۱۳،ایلیجرا،قضیه ی پیگلینا و…البته خیلی از اینا بارها بهش اشاره شده ولی خب گفتم بازم اینا هم میتونه باشه یا مثلا اموزش هایی از این گیم چون احتمالا خودتونم میدونین این گیم تا دلت بخواد حرف واسه گفتن داره.یه‌چیز دیگه هم نظر شخصیتون راجب این گیم.من که ده از ده.یا مثلا میتونین راجب تاریخچش مثل تغییر پی وی پی بگین.کلا این بازی حرف واسه گفتن زیاد داره.یا مثلا نقد بازی هایی مثل ماینکرفت دانجنز که مربوط به ماینکرفته

  2. کاربر می‌گوید

    من فک کردم نوشته پورت پپسی !!😂😂 با خودم گفتم نبود هیچ برنامه ای برای نوشابه؟؟!!😂😂

دیدگاه ها غیر فعال است.