۵ توانایی سینسترو که کمتر به آنها توجه شده

سینسترو یکی از معروف ترین شخصیت های کمیک بوکی تاریخ است که از توانایی های بسیار زیادی برخوردار است. این شخصیت که صاحب حلقه های قدرت زرد در دنیای دی سی است، دشمن شماره یک شپاه لنترن های سبز نیز می باشد. این شخصیت توانایی های بیشماری دارد که در ادامه به ۵ تای آنها که کمتر بهشان پرداخته شده است می پردازیم.


۵. او یک نابغه بی همتا است:

تعداد کمی از شرور های دی سی هستند که بتوان به آنها لقب نابغه بی همتا را داد، اما سینسترو یکی از آنها است. او یک فرد با هشو بسیار بالا است که دانش های بیشماری را از گوشه گوشه جهان دی سی کسب کرده و با خود به همراه دارد. او از این دانش و علم خود برای شکست دادن دشمنان و رسیدن به اهدافش استفاده می کند و در این زمینه بسیار موفق نیز بوده است.


۴. خوانده ذهن:

خواندن ذهن و احساسات توانایی بزرگی است که کمتر کسی در جهان کمیک بوک (بجز موجودات آسمانی برتر) از آن برخوردار هستند. سنیسترو نیز این توانایی را دارد که ذهن و احساسات مردم را بخواند. این توانایی به کمک حلقه به او این امکان را می دهد که جدا از خواندن ذهن و احساسات دیگر موجودات، آن احساسات و اتفاقات را به تصویر نیز بکشد. او از این توانایی بر علیه دشمنانش استفاده می کند تا آنها را زجر دهد.


۳. دستکاری در انرژی و ساخت میدان نیرو:

دستکاری انرژی یکی از توانایی های مثال زدنی سینسترو است قدرت او را در حد بسیار زیادی افزایش می دهد. او می تواند انواع اشکال انرژی را تغییر دهد و از همه مهم تر، انفجار انرژی قدرتمندری را تولید کند که کمتر کسی می تواند از آنها جان سالم به در ببرد. همچنین او می تواند میدان های انرژِ ای بسازد که کارایی های بسیاری همچون محافظت و یا گیر انداخت دشمنانش دارد. در یک مورد، او به کمک این توانایی توانست فلش را درون یک میدان انرژی گیر بیندازد که خودش نشان از عمق کارایی این توانایی دارد.


۲. درک ترس:

یکی دیگر از بهترین و عجیب ترین توانایی های سینسترو توانایی درک ترس در هر موجود زنده ای است. شاید در نگاه اول این توانایی آنچنان که باید به چشم نیاید، اما با نگاهی دقیق تر متوجه عمق امکاناتی که این توانایی می دهد، می شوید. سینسترو این کار را بدون حلقه قدرت انجام می دهد و باعث ارتباط او با ارتشش می شود که او را به یک رهبر بزرگ تبدیل می کند. او می تواند ترس را در هر چیزی درک کند و می داند به ارتش خود چه بگوید تا بهترین کارایی را از آنها انتظار داشته باشد.


۱. مهرات بالا در مبارزه تن به تن:

اگر فکر می کنید که حلقه قدرت منشا همه توانایی های سینسترو است، سخت در اشتباه هستید. همان گونه که او در حالت عادی یک فرد نابغه است، استاد مبارزات تن به تن نیز هست و در این مینه حرفی برای گفتن دارد. ای آنقدر قدرتمند است که یکبار در نبرد تن به تن، لوبو را که یکی از حرفه ای ترین مبارزان دی سی است را به درماندگی انداخته بود. این توانایی این امکان را به او می دهد که بدون حلقه نیز همچنان خطرناک باشد.

12 Comments
  1. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    چه جالب .
    شماره های ۲ و ۴ رو نمی‌دونستم
    ممنون از مقاله 👍

  2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    خوب بود
    سیلور سرفر هم میتونه ذهن بخونه

  3. کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار خوبی بود، شماره ۵ و ۴ را نمی دانستم

  4. بردیا کاربر می‌گوید

    مقاله ی جالبی بود

  5. hawkman کاربر می‌گوید

    بنظرم در گزینه هایی که اشاره کردید ۳ و ۴ خوب بود
    خواندن ذهن در بین لنترن ها متوسط اشاره شده و برای خیلیها کم .
    میدان نیرو وسازه انرژی هم برای سینسترو کمتر اشاره شده و بطور کلی یکی از قدرتای مهم لنترنه و بنظرم برای سینسترو هم اشاراتی داشته و نسبتا خوب بوده
    و در باره نابغگیش بنظرم در حد نیاز اشاره شده که چه استراتژیست ماهری هستش
    و در باره شماره ۱
    سوپرمن بارها چه در نبرد تن به تن و چه با قدرتش با لوبو جنگیده و یا برده یا نه.(البته پاوراسکیل لوبو بسیار بالاس . )
    و بنظرم اشاره به مهارت جنگ تن به تن نیازی نیست تا وقتی حلقش رو داره چه نیازی هست خب؟

  6. hawkman کاربر می‌گوید

    و البته اینکه مقاله نسبتا خوبی بود و میدونستمشون خیلی ممنون

  7. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    یه سوال این صورتی بنفش یا صورتی 🤔😅😂

    1. BATMAN FAN کاربر می‌گوید

      بنفش متمایل به صورتی 🙄

      1. _ کاربر می‌گوید

        😐

      2. _ کاربر می‌گوید

        خودتم بنفشی 😂😂😂😂😂

  8. _ کاربر می‌گوید

    این یارو چقدر قیافش شبیه اون مرده تو ولفنشتاینه

    1. _ کاربر می‌گوید

      منم فکر کردم همونه اسمش چی بود راستی تو ولفنشتاین دو دیدمش فکر کنم

دیدگاه ها غیر فعال است.