بروز رسانی های بازی CyberPunk 2077 تاخیر خورد

و همچنان تاخیر ها برای این بازی ادامه دارد

بروز رسانی های جدید و DLC رایگان بازی Cyberpunk 2077 از اواخر امسال تا ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. 

با انتشار خبری از طرف شرکت سی دی پراجکت رد، فلش زمانی عرضه بروز رسانی های بازی Cyberpunk 2077 تغییر پیدا کرده است. در حال حاضر نیز نشان می دهد که چه چیزی در حال توسعه و چه زمانی منتشر می شود. ( تصویر زیر) حال این تایید می کند. که بروز رسانی و DLC رایگان بازی Cyberpunk 2077، در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. Cyberpunk 2077

البته تا قبل از اینکه دیروز، این فلش زمانی بروز شود. آخرین بار در ۲۷ مرداد آپدیت گشته است. حاکی از این بود که بروز رسانی ها و محتوای رایگان Cyberpunk 2077 در اواخر امسال عرضه می شدند.

از طرفی دیگر، در طی اخبار هفته گذشته، نسخه های PS5 و Xbox Series X/S بازی های Cyberpunk 2077 و Witcher: 3 به سال ۲۰۲۲ با تاخیر مواجه شدند. Witcher 3 در حال حاضر برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ و Cyberpunk 2077 برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده اند.

این شرکت بازی سازی مدعی شده است. که این تاخیر ها بر اساس توصیه های افراد ناظر بر پروژه می باشد. همچنین آن ها از این طولانی بودن زمان تا عرضه، عذر خواهی کردند. و گفتند:

می دانیم دیر شده است. ما از شما عذر خواهی میکنیم. با این حال می خواهیم آن را درست بکنیم.

در حال حاضر CD Projekt معتقد است. که وضعیت عملکردی بازی Cyberpunk 2077 پس شش ماه با عرضه بروز رسانی های مختلف، به حد راضی کننده ای، ارتقا پیدا کرده است.

برنامه های پس از عرضه Cyberpunk 2077 برای محتوای بعد از انتشار، بسیار با تغییر مواجه شد. اما در نهایت این بازی، اولین DLC خود را در ماه آگوست، در کنار بزرگترین پچ خود دریافت کرد.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    آشغال آشغال هرچقدر هم میخوان بازیافتش کنن 😂

دیدگاه ها غیر فعال است.