بهترین بازی های اندرویدی در سال ۲۰۲۱

امروزه بازی های اندروید به طرز چشمگیری در حال پیشرفت هستند. هر روز شاهد یک بازی اندرویدی جدید هستیم که وارد بازار شده و رسانه ها را مجذوب خود می کند. در ادامه به معرفی ۱۲ تا از بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. البته قبل از آن بگوییم که لیست زیر تنها مربوط به بازی هایی نیست که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده اند، بلکه مربوط به بازی هایی که در این چند ساله ساخته شده و در ۲۰۲۱ هنوز هم جز بهترین ها هستند نیز می باشد.


۱۲. فارلایت ۸۴:

فارلایت ۸۴ یک بازی در سبک بتل رویال است که شما را وارد یک محیط آخرالزمانی جذاب با موارد عجیب و غریب بی شمار می کند که بطور حتم به آن علاقه مند خواهید شد. در این بازی شما دوستان و شخصیت هایی را در کنارتان دارید تا به کمک سلاح های مختلف، به اهداف ماموریتتان رسیده و پیروز نبرد ها شوید. وقتی بازی فارلایت ۸۴ را شروع کنید، از زیبای این بازی شگفت زده خواهید شد. گرافیک این بازی درجه یک است و شما را در خود غرق خواهد کرد.


۱۱. نگهبانان نترس و متحد:

نگهبانان نترس و متحد یکی از بهترین بازی های اندرویدی است که تاکنون ساخته شده و هندی ها قرار است آنرا جایگزین پابجی کنند. این بازی در ابتدای ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد و دانلود خوبی نیز در گوگل پلی هند به نام خود ثبت کرد. با توجه به توضیحات رسمی این بازی، داستان آن درباره یک سرباز نخبه است که از حاکمیت هند مراقبت کرده و به ماموریت های مختلف می رود. ماموریت هایی که شامل گشت زنی در مناطق مرزی، جلوگیری از ورود مهاجمان شیطانی به خاک هند و نبرد با دشمنان این کشور است.


۱۰. نیروی گنشین:

گنشین ایمپکت یک بازی جهان باز انیمه ای است که توسط شرکت miHoYo Limited بصورت رایگان و در سال ۲۰۲۱ عرضه شده است. داستان بازی از این قرار است که شما از یک سیاره دیگر در یک خواب عمیق قرار گرفته و به زمین تبعید شده اید و باید در زمین به دنبال دوستان خود گشته و با دشمنان مقابله کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار خیره کنند و محیط بزرگی می باشد. همچنین به شما امکان می دهد که در نقش چند شخصیت قرار گرفته و مکان های بیشماری را کشف کنید. اگرچه حجم این بازی ۶ گیگ است، اما مزایای آن آنقدر هست که از این مورد چشم پوشی کنید.


۹. لیگ رویایی ۲۰۲۱:

لیگ رویایی فوتبال ۲۰۲۱ یک بازی بازی فوق العاده فوتبالی برای اندروید است که توسط First Touch Games Ltd توسعه و نشر یافته است. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی، حالت آفلاین آن است که علاوه بر بازی آنلاین، می توانید بصورت آفلاین نیز به رقابت بپردازید. علاوه بر گرافیک خوب این بازی، کنترل آن نیز آسان است. با توجه به دلیل بالا، انجام این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.


۸. Riptide GP: Renegade:

مسابقات جت اسکی اندروید یا Riptide GP: Renegade یکی از بهترین بازی های مسابقه ای اندرویدی است که اگر آب دستتان است زمین بگذارید تا آنرا نصب کنید. در این بازی شما با جت اسکی خود به رقابت با دیگر افراد پرداخته و کارهای خطرناکی انجام می دهید. این بازی گرافیک جذاب و لذت بخشی دارد و در آن می توانید به شخصی سازی افراد و وسایل نقلیه خود بپردازید.


۷. در میان ما:

میان ما یک بازی دوست داشتنی و جذاب است که هیچ کس انتظار نداشت اینچنین معروف شود. این بازی در سال ۲۰۱۸ و توسط Innersloth LLC منتشر شد. تعداد دانلود های این بازی تا سال ۲۰۲۱ به رقم باورنکردنی ۱۰۰ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی رسیده است. در این بازی که نیاز به هوش و دقت بالایی است، در نقش یک خدمه سفینه ای فضایی قرار دارید و یک قاتل در بین شما است که قصد دارد کل سفینه را نابود کند. وقتی بازی شروع شد شما در نقش یکی از اعضای خدمه قرار دارید و نقش شما برای هیچ کس مشخص نیست. اگر شما قاتل هستید، هدفتان این است که افراد سفینه را از بین ببرید، اما اگر خدمه هستید، باید به فکر نجات خودتان باشید.


۶. PES 2021:

یکی از بهترین بازی های افسانه ای فوتبال در همه زمان ها که اکنون به اندروید نیز راه پیدا کرده است. این بازی که در ۲۰۲۱ عرضه شد توانست در همین مدت بیش از ۵۰ میلیون بارگیری را به نام خود ثبت کند. از جمله مزایای این بازی، رایگان بودن، گرافیک قابل قبول بازی، کنترل خوب آن و رویداد های بیشمار بازی است. علاه بر تمامی موارد بالا، این بازی از زبان های مختلف دنیا مانند اسپانیایی، ایتالیایی و… پشتیبانی می کند.


۵. کال آف دیوتی موبایل:

سری بازی های ندای وظیفه اینبار شانس خود را در پلتفرم اندروید امتحان کرده و خوشبختانه با سربلندی از آن بیرون آمده است. بازی کال آف دیوتی موبایل پس انتشار به سرعت محبوب شد و اینک یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید است که هر فردی باید تجربه کند. بسیاری از بازی ها مشکلاتی همچون روش های غیر قانونی برای پیروزی در جنگ دارند و یا نمی توانند از این روش ها جلوگیری کنند، با اینحال، خبری از این موارد در کال آف دیوتی نیست. در این بازی می توانید دوستان بسیاری را پیدا کرده و به کمک آنها به رقابت با دیگر افراد در سطح جهان بپردازید.


۴. پابجی موبایل:

یکی دیگر از برترین بازی های اکشن موبایلی، بازی ای نیست جز پابجی معروف که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و دارای نسخه های بیشمار چینی، کره ای، عربی و… می باشد اما نسخه بین الملی آن بهریتن است که از بین ۳۰ میلیون نظر دهنده، امتیاز ۴٫۱ ستاره را دریافت کرده است. بهترین ویژگی های این بازی، رایگان بودن و گرافیک و جلوه های صوتی با کیفیت آن است. در این بازی نیز همانند کال آف موبایل باید به کمک دوستان و اسلحه های خود، دشمنان را شکست داده و پیروز شوید.


۳. Garena Free Fire:

بازی Free Fire به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های گوگل پلی در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت Garena منتشر شد و تا به امروز توانسته است بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود را به نام خود ثبت کند. این بازی نیز در سبک بتل رویال است و باید به کمک دوستان خود با دشمنان بجنگید. این بازی دارای چند نقشه و گرافیک بسیار بالایی است. به شما توصیه می کنیم این بازی را نصب کنید زیرا هرگز پشیمان نخواهید شد.


۲. ماینکرفت:

ماینکرفت یک بازی سه بعدی (حالت مکعبی) است که هدفش بقا و ساخت و ساز است. در این بازی می توانید دوستان بسیاری پیدا کرده و چیز های بسیاری از یک خانه تا یک شهر را بسازید یا می توانید به کمک دیگر دوستانتان، جهان های بیشماری از این بازی که هرگز به پایان نمی رسد را کشف کنید. ناگفته نماند که این بازی برای کامپیوتر های شخصی و ایکس باکس نیز عرضه شده است.


۱. پوکمون گو:

پوکمون گو، گل سرسبد تمام بازی ها این لیست است که ابتدا در سال ۲۰۱۶ عرضه شد اما تا به امروز نیز هنوز یکی از بیشترین دانلود ها را در بین بازی های اندرویدی دارد. این بازی از اطلاعات منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید و قابلیتهای دوربین تلفن همراهتان استفاده می‌کند تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می‌شوند، روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراهتان خلق کند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که در آن هستید، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون‌ها می‌شود و شما باید به شکار آنها بپردازید.

15 Comments
  1. Mhd.k کاربر می‌گوید

    ساچ واو بالاخره کامنت اول 😍✌🏻

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      ای ادمین عمدا مرا حقیر کردی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🥺 😢😢😢😢😢😢😢😢

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        متوجه نشدم حرفتونو متاسفانه؟

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          ولش شوخی بودا

  2. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبیه من زیاد اهل گیم نیستم مروری خوندمش

    کامنت اول

    محمود به قول خودت لفت بده😂

  3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    کی حال داره اینا رو نصب کنه
    من که ۲ ساله از بازی کاملا فاصله گرفتم.
    چه کنسول چه اندروید
    الان فقط فیلممممممم .-/

  4. فلش کاربر می‌گوید

    کالاف قطعا بهتر از پابجی هست و خواهد بود 😐

  5. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    همشو بازی کردم:)

  6. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

    ماینکرافت که پرا پلی استیشنو نینتندو سوییچم اومده که\:\:
    ادمین از شما انتظار نمیرفت

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      مگه من گفتم فقط برا موبایله؟ 🤣🤣

      1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        گفتی موبایل ایکس باکس و کامپیوتر دیگه

  7. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    کلش اف کلانز. و رویال چرا نیستند

  8. SBH کاربر می‌گوید

    امممم خدایی فری فایر هم از کال آف و هم از پابجی ضعیفتره
    هم گرافیک
    هم موتور بازی
    حرکت انیمیشن ها
    باگ زیاد
    فقط حجمش کمه وگرنه من خودم کال آف رو ترجیح میدم

    ماینکرافت هم من رو پی سی خیلی باهاش راحت ترم (چه ربطی به مقاله داشت؟؟) در کل اگر کامپیوتر یا لپ تابی هرچند ضعیف دارید از تی لانچر ماینکرافت رو بریزید و از توی آترنوس سرور رایگان بسازید و کیف کنید

    من و دوستام داریم توش مپ اتک رو کامل می‌سازیم

  9. […] بازی باید از محیط فرار کرده و برای بقا بجنگید. برخلاف پابجی، فرار از تارکوف اینطور نیست که هر کاری دلتان بخواهید […]

  10. […] قدیم و جدید منتشر شده است. این موضوع باعث این می شد که بازی در دسترس علاقه مندان بسیاری قرار بگیرد، اما سازندکان […]

دیدگاه ها غیر فعال است.