معرفی Atum the God eater: جهان خوار دنیای مارول

یکی از خطرناک ترین موجودات خلقت!

احتمالا تا الان اسم این شخصیت به گوش تان نخورده است. یا اگر خورده است اطلاعات زیادی راجب او ندارید. منبع خلقت اتوم با خدایان بزرگ و قدرتمندی یکسان است. که به اصطلاح خدایان بزرگ(Elder Gods) نامیده می شوند. اگر می خواهید اطلاعات جامع و کاملی از او بدست بیاورید در ادامه این مقاله با ایرونی سنتر همراه باشید.

خالقین: آلن زلنتز.باب هال

اولین حضور: Thor #300( انتشار اکتبر ۱۹۸۰) 

سن او در کمیک ها: تقریبا یک میلیارد سال 

نژاد: خدایان بزرگ. خدایان مصر. شورای خدایان

وضعیت در حال حاضر: زنده 

در دنیای کمیک خلق شده توسط: گایا

داستان شخصیت: 

میلیارد ها سال پپیش. اندکی بعد از تولد زمین دمیورژ(Demiurge) نیروی حیاتی زیست کره زمین.این سیاره را با ذات خود کاشت و رشد داد و خدایان بزرگ را ایجاد کرد. از مهم ترین این خدایان می توان به ست(Set) و چتون(Chthon) و گایا(Gaea) اشاره کرد. با گذشت زمان، خدایان بزرگ به شیاطین تبدیل شدند، با یکدیگر جنگیدند و برای قدرت و نفوذ مبارزه کردند. گایا که فاسد نشده بود، از امنیت حیات جدیدی که در اقیانوس‌های زمین شکل می‌گیرد می‌ترسید. او نزد دمیورژ رفت و از او خواست که وسیله ای برای غلبه بر شیاطین در او ایجاد کند. او وارد اعماق زمین شد و آتوم را به دنیا آورد، اولین نفر از نژاد خدایانی جدید. آتوم به دور زمین رفت، شیاطین را کشت و انرژی آنها را جذب کرد، ظاهری هیولایی به خود گرفت و به دموگورگ( Demogorge)تبدیل شد. آتوم پس از انجام وظیفه خود به آسمان رفت، انرژی ذخیره شده در بدن خود را آزاد کرد و به سمت خورشید عقب نشینی کرد. او بعد ها به عنوان خدای مصری آمون را پرستیده شد.

کمک به گایا: 

با تعیین دایناسورها به عنوان یک بن بست تکاملی، گایا تمرکز خود را بر روی پستانداران معطوف کرد و اجازه داد دایناسورها از بین بروند. ست(set) که قدرت خود را از آنها گرفته بود، دایناسورها را برای حمله به تمام پستانداران روی زمین به تلافی فرستاد. گایا ناامید، آتوم را احضار کرد تا از او و پستاندارانش محافظت کند. آتوم که با سرعتی بیشتر از نور از خورشید بیرون آمد، مستقیماً به داخل سر ست(set) پرواز کرد و سر او را از تن جدا کرد. انرژی زیادی که ست منتشر کرد باعث شد آتوم بار دیگر به Demogorge تبدیل شود. ست از این حمله جان سالم به در برد و سر از دست رفته را با دو سر جایگزین کرد. دموگورج و ست به نبرد خود برای میلیون ها سال بعد ادامه دادند و در پایان آن، ست هفت سر رشد کرده داشت و همه دایناسورها مردند. ست که ضعیف شده بود به بعد و دنیای خودش فرار کرد. کار آتوم تمام شد و بعد از تخلیه انرژی دوباره به خورشید بازگشت.

تبدیل شدن به آمون را: 

سرانجام آتوم به زمین بازگشت و جنبه آمون را به خود گرفت. آتوم، خدایان انئاد را که در مصر باستان و دیگر بخش‌های آفریقا پرستش می‌شدند، داد. در حدود ۱۰۰۰ پس از میلاد، آمون را در گردهمایی شورای خدایان برای بحث در مورد آمدن میزبان سوم آسمانها شرکت کرد.

( پی نوشت: انئاد خدایان مصر هستند که از هلیوپولیس آسمانی، ابعاد کوچکی در مجاورت زمین می آیند. یک پیوند بین بعدی بین هلیوپولیس و زمین در مصر واقع شده است. آنها از ۱۰۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح توسط انسان های مصر پرستیده شده اند)

آخرین حضور این شخصیت به عنوان Demogorge:

ثور و دو خدای دیگر در طی سفری به مکانی فراتر از زمان و مکان که خدایان فراموش شده پس از مرگ به آنجا رفتند و توسط دموگورگ مصرف شدند، با آتوم به عنوان دموگورگ روبرو شدند. ثور و متحدانش توسط دموگورگ بلعیده شدند و راه خود را از طریق گورستانی طی کردند که در آن خدایان در زنجیر هایی بسته شده بودند و ذهن شان تیره شده بود. ثور در نهایت با ضربه زدن به قلبش با میولنیر توانست Demogorge را شکست دهد و از طریق یک پورتال به زمین فرار کرد.

قدرت ها و قابلیت ها: 

آتوم دارای توانایی های مافوق بشری مختلفی است که در پانتئون های خدایان مختلف زمین مشترک است. با این حال، او به طور قابل توجهی از اکثریت قریب به اتفاق آنها قدرتمندتر است:

جذب و دگرگونی: اگرچه Atum در حال حاضر بسیار قدرتمند است، اما این توانایی را دارد که به معنای واقعی کلمه خدایان دیگر و همچنین شیاطین را جذب و مصرف کند. در نتیجه، بدن آتوم اساساً از این موجودات جذب شده مانند غذا تغذیه می‌کند و در نتیجه، قدرت‌های آنها به بدن او اضافه می‌شود و در نتیجه تمام قدرت‌های او فراتر از حد آنها افزایش می‌یابد. با این حال، اگر او انرژی زیادی جذب کند، به Demogorge تبدیل می شود، که یک وحشی بزرگ و تقریباً غیرقابل توقف است. بعد از اینکه آتوم خود را از این انرژی اضافی پاک کرد، می تواند به حالت عادی خود باز گردد.

قدرت مافوق بشری: آتوم دارای قدرت فرا انسانی گسترده ای است که محدودیت های آن مشخص نیست. با این حال، اعتقاد بر این است که قدرت بدنی او از هر عضوی از خدا یا شیطان پانتئون زمین بیشتر است. از این رو، Atum در نهایت قادر است بیش از ۱۰۰ تن را بلند کند.

سرعت مافوق بشر: آتوم قادر است با سرعت هایی بدود و حرکت کند که فراتر از محدودیت های فیزیکی حتی بهترین انسان ها یا بیشتر خدایان دیگر است. در این زمینه او برتری نسبی به مابقی خدایان دارد.

استقامت فوق بشری: ماهیچه های پیشرفته آتوم در طول فعالیت بدنی سموم خستگی تولید نمی کند و به او استقامت بی حد و حصر مافوق بشری می دهد. چه چیزی وحشتناک تر از هیولای جهان خواری است که هیچگاه خسته نمی شود؟

دوام فوق بشری: Atum در برابر انواع آسیب های فیزیکی بسیار مقاوم است. حتی بدون تبدیل شدن به Demogorge، آتوم می تواند در برابر حملات برخی از قدرتمندترین خدایان و شیاطین زمین بدون آسیب دیدن مقاومت کند. آتوم می تواند به طور کامل و آسان در برابر دما و فشار درون یک ستاره و خلاء اعماق فضا به طور نامحدود زنده بماند.

چابکی فوق بشری: چابکی، تعادل و هماهنگی بدنی Atum تا سطوحی افزایش می‌یابد که فراتر از محدودیت‌های فیزیکی طبیعی خدایانی مثل هرکول می شود!

فاکتور شفابخشی: اگرچه او عملاً آسیب ناپذیر است، اما ممکن است آتوم دچار آسیب فیزیکی شود. با این حال، بدن او قادر است بافت های آسیب دیده یا تخریب شده بدن را سریعتر و گسترده تر از سایر خدایان بازسازی کند، حتی تا حدی که اندام های از دست رفته به راحتی دوباره رشد کنند.

جاودانگی همه جانبه: آتوم، مانند برخی از خدایان پانتئون روی زمین، از نظر عملکردی جاودانه است به این معنا که کاملاً از تأثیرات پیری مصون است. او همچنین از همه بیماری ها و عفونت های زمینی هم مصون است.

پرواز: آتوم، حتی زمانی که به Demogorge تبدیل شده است، می تواند در هوا یا حتی در اعماق فضا پرواز کند. حد بالایی سرعت پرواز او مشخص نشده است، اگرچه او می تواند به سریعتر از سرعت نور دست یابد.

دستکاری انرژی: Atum قادر است مقادیر زیادی انرژی را برای اهداف متعددی دستکاری و کنترل کند، اگرچه تنها تعداد کمی از آنها آشکار شده است، در سطحی که حداقل با خدایان مانند اودین و زئوس برابر است. Atum می تواند مقادیر عظیمی از انرژی خورشیدی را دستکاری کند، معمولاً به شکل نور شدید یا گرما که در واقع با دمای خود خورشید رقابت می کند. آتوم همچنین قادر به پرواز حتی در حالت انسانی است.

( پی نوشت: اتوم مهارت خاصی در مبارزه کردن ندارد. اما طیف وسیع قدرت های او باعث می شود نیازی به یادگیری هیچ مهارت مبارزه ای نداشته باشد)

او جزو خدایان بسیار قدرتمند است.

 

اگر غول ها برنده شوند… اگر المپ سقوط کند… آنگاه محور کیهانی جابه جا می شود. و خدا خوار میاید!

نویسنده: محمد امید سعادتی

94 Comments
  1. bardia کاربر می‌گوید

    بسسار ممنون از جنابه سعادتی
    انتظار نداشتم اینقدر سریع این مقاله را بزارید

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      هووووی
      پاشید بیاید مقاله من کامنت بزارید بینم تو آخرین کامنتا هیچکس واسه مارو کامنت نزاشته

      1. bardia کاربر می‌گوید

        این بده

  2. bardia کاربر می‌گوید

    اتم هم عجب چیزی بوده.ولی من نفهمیدم چجوری شده که اتم با ثور جنگیده؟؟؟اخه یادمه طّعه چیزی که میددنم ثور میمیره و دمورگوج میخواشت بخورتش ولی ثور شکستش میده.میخوام بدونم اون زمان چجوری دمورگوج شد؟

  3. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    چه سرعت عملی!!!!!!!!!
    مقاله بینظیر عالی کامل جامع مفید و بی نقص بود به به
    خیلی عالی بود

  4. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    اولین باری بود اسمشو شنیده بودم .
    خیلی هم عالی بید مقاله.
    Thanks and Thanks

    1. bardia کاربر می‌گوید

      اخه تو مقالاته قدیم بود.م۲لا تو یه مقاله که راجبه کشتار هایه زیاد بود حضور داشت(همون یارو که ۲۵۰۰نفرو خورده بود)

  5. God Venom کاربر می‌گوید

    این شخصیت رو میشناختم ولی باز مقاله کاملی راجب یه شخصیت بود!!!

  6. admin
    admin کاربر می‌گوید

    به به یک مقاله شاهکار دیگه از آقای سعادتی.
    فقط یک چیز جالب هم هست.
    بگم آقای سعادتی؟
    البته امیدوارم اشتباه نکرده باشم.

    1. bardia کاربر می‌گوید

      ادمین میگم خودتان یه مقاله ندارید؟

    2. کاربر می‌گوید

      Admin
      بفرمایید مطلب تان

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        تصویر اصل مقاله اون بالا
        احتمالا هیولای کراکن تو فیلم کلش آف تایتان نیست؟ 😅🌹
        البته اگر اشتباه نکرده باشم. آرت هست دیگه شباهت هم دارن.

        البته خودمم سرآمد این کار هستما، تو مقاله ۴۰ شخصیت قدرتمند دی سی تصویر آپتیموس پرایم رو گذاشتم برای آنتی مانیتور البته آرتش مقداری تغییر کرده بود، یخورده شلنگ به تصویر اضافه شده بود تا شبیه آنتی مانیتور بشه.

        1. bardia کاربر می‌گوید

          کلا همیشه عکسایه مقالاته این سایت عجیب بوده.البته معمولا هم خودتان هم دیگر نویسندگان میگفتند که فقط برایه تزیین هست که خب این هم به نحوه ی خودش جالبه

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            البته تصاویری که وجود نداشته باشه
            یا مسابقه باشه ما آرت میزاریم وگرنه حتما از کمیک یا سینما برمی‌داریم.

            1. bardia کاربر می‌گوید

              درسته.اینم هست

        2. کاربر می‌گوید

          Admin
          راستش بخواین نمیدونم😂😂
          یک سایت پیدا کرده بودم درباره کاراکتر های قدرتمند مارول آرت میزد. این آرت برای اتوم گذاشته بودن.
          البته عکس های دوم و سوم مقاله از کمیک ها است

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            اره می‌دونم آقایی 🌹

            1. Mhd.k
              Mhd.k کاربر می‌گوید

              ادمین منظورت از
              آقایی
              یعنی آقا هستی
              یا…
              یا آقای من؟😶

              1. کاربر می‌گوید

                Mhd.K
                منظور ادمین عزیز این بود که خیلی مردی. یا دمت گرم. توی همین مایه ها تقریبا.

                1. bardia کاربر می‌گوید

                  ادمین خیلی راحت نیست واسه ی همین از این جور کلمات استفاده میکنند.یعنی خیلی با کاربرا راحت نیست

        3. SBH
          SBH کاربر می‌گوید

          شلنگ ادمین ؟😂😂😂😂💪💪💪

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            نه آقای هاشمی
            نقد سازنده 😅🌹

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      میم اتکش عالی بود 😂😂😂

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        خیلی😂😂😂😂
        مگه نه همون دیواری بود که نمیزاشت تایتان ها بیان تو اون شهره؟

        1. LORD__SBH
          LORD__SBH کاربر می‌گوید

          چرا همون دیوار بود
          اما هههههه
          این یارو تایتان عظیم الجثه به فقط یه لگد له کردش اره

    2. bardia کاربر می‌گوید

      میم هایه حقی بود

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        قربونت

  7. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    بردیا
    .
    .
    اسپویل راهی به خانه نیست
    .
    .
    دیدی دو تا اسپایدرمن دیگه هم بودن؟XD

    1. bardia کاربر می‌گوید

      🤣🤣من گفتم همه یادشون رفته

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        من یادم نمیره🤣XD

        1. bardia کاربر می‌گوید

          این بده🤣🤣

  8. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    برادر سعادتی خسته نباشی مقاله خوبی بود .

  9. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    حالا ادمین اینا میخندن
    خبر ندارین واسه مقاله شیطان وحشی عظیم VS لوسیفر
    از شیطان عکس نداشتم بجاش از اکلیپسو امپتی هند عکس گذاشتم XD

  10. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقاله
    خسته نباشید
    پس یه کرکتر مولتیورساله

    1. کاربر می‌گوید

      Dark Knight
      راستش بستگی داره. اگه بتونه نهاد های قدرتمند هم جذب کنه قدرتش خیلی فراتر از سطح موجودات مختلف مولتیورس مارول میشه. و باید بگم موجودی که به صورت عادی نمیمیره. یعنی حداقل با چیز هایی مثل سنگ های ابدیت نمیشه حذفش کرد. چون جزو مهم ترین موجودات مولتیورس و برای هدف مهمی ساخته شده.

      1. bardia کاربر می‌گوید

        عجی.من نمیدونستم در این حد مهم و قویه

        1. کاربر می‌گوید

          Bardia
          بله بسیار موجود مهمی. چون توسط گایا برای مبارزه با نیرو های شیطانی درست شده.
          فقط شاید موجودات بالارده ای مثل دادگاه زندگی بتونن تغییری در آتوم اعمال کنن. حتی یک بار که طغیان کرده بود نزدیک بود کل جهان های مارول بخوره.
          آتوم ذاتا بد نیست. اما وقتی انرژی زیادی جمع کنه تبدیل به دموگروج میشه و اون موقع است که به صورت وحشتناکی به دنبال خوردن هر چیزی میفته.
          بعد شخصیت بسیار چند وجهی داره. وقتی توی حالت انسانی اش باشه یک خدای مصری و همانند افرادی مثل اودین و زئوس.( اسکای فادر تقریبا)
          ولی وقتی تبدیل به دموگروج بشه یک الدرگاد. از این نظر بسیار چند وجهی. یعنی فقط با یک شخصیت طرف نیستیم

          1. bardia کاربر می‌گوید

            بسیار ممنون
            میگم یه مقاله به همین شکل برایه گایا نیز درست میکنید؟؟؟اخه همه جا میگن اون از اودینم فراتره و…ولی من چیزی ازش ندیدم

            1. کاربر می‌گوید

              Bardia
              بله انشاالله یک مقاله این شکلی برای گایا هم درست می کنم🙂.

              1. bardia کاربر می‌گوید

                بسیار متشکرم

      2. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        بهترین فیتش هدشات کردن سته
        اگه میگین فرامولتیورساله
        شما این کرکتر رو بردارین
        من با لوسیفر دیسی میام
        تو دیتابیت به نتیجه میرسیم که مولتیورساله یا ناح

        1. کاربر می‌گوید

          Dark Knight
          شما دید تون بسیار سطحی و به فیت محدوده. آتوم شخصیتی نیست که با فیت سنجیده بشه. مقایسه این شخصیت با یکی از دیسی مسخره است. چون این شخصیت با هستی مارول ساخته شده و هیچ کدوم از قوانین خلقت اش با لوسیفر یکسان نیست.
          هر گاه خواستیم در صحبت با دیگران مداخله کنیم اول کمی بی اندیشیم#

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            چه ربطی به مداخله داشت؟
            این ۱
            پوینت ۲:
            فیت هاست که نتیجه نبرد رو مشخص می‌کنه و نشون میده کدوم قدرتمندتره
            سوما
            انشالله دفعه بعدی که خواستید دید من و سطح اطلاعاتم رو به چیزی محدود کنید ، به سطح و دید خودتون نگاه کنید بعد اظهار نظر کنید در رابطه با دیگران
            آتوم همراه با هستی ماروله؟ اشکال نداره
            لوسیفر دیسی هم از ابتدای خلقت کره خدایانه

            1. کاربر می‌گوید

              Dark Knight
              فیت؟ پس موافقی آنتی فیت هم حساب دیگه؟
              این ۱
              دوما
              من سطح اطلاعات و دیدم خیلی بازه. بخوام براساس دید خودم بسنجم دیگه محو میشی……
              خب مقایسه ات از بیخ مسخره است. هر کدوم شون به کازمولوژی دنیای خودشون وصل هستن. و کازمولوژی هر دو دنیا با هم متفاوت.
              پس نتیجه می گیریم مقایسه شما کذب و بسیار مسخره بید.
              به قول خودت تا کشف بعدی بدرود👋

              1. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                بلیال ؟ جدا؟ بیا همون رپ مقایسه کنیم
                همچنین آنتی فیت نیست
                انتی فیت وقتیه که یه کرکتر قدرتمند از یه کرکتر ضعیفتر بخوره اما بلیال در حالات عادیم قدرتمندتره
                اینم از تعریف آنتی فیت، بهتره به اطلاعاتتان اضافه کنید
                نکته بعدی
                سطح اطلاعاتت بیشتره؟ خخخ
                اوکی
                یه بار گادونوم دارکست نایت رو با اورسول مقایسه کرد
                گفتی اسپکتر اورسول با اختلاف
                اینا تو یک کازمولوژین
                پس بیا دیتابیت بریم
                تهش
                هرکس شکست خورد
                معلوم میشه که از اون یکی اطلاعاتش کمتره

                1. کاربر می‌گوید

                  دارکست نایت و اورسول بحث اش فرق داشت.
                  بحث آتوم و لوسیفر هم فرق داره.
                  بچه تو خودت میری از آریا صفابخش و اینا میپرسی. . فکر کردی نمیدونم میری توی گروه های اونا همه اطلاعات ات از حرف های اون ها است؟ پس الکی از اطلاعات دیگران استفاده نکن. ببین واقعا نمی خواستم اینجوری باهات صحبت کنم ولی منم به هر حال بهم توهین کنی مثل پلانکتون نیستم که هیچی بهت نگم. یک بار بهم توهین کردی. هیچی نگفتم. دو بار بهم توهین کردی هیچی نگفتم بازم باهات توی کامنت قبلیم شوخی کردم. اما این دفعه فهمیدم نه. با تو نمیشه راه اومد. دنبال دعوا هستی. مسخره است که دارم با شخص بی منطقی مثل تو بحث می کنم. اون دفعه هم توی گپ تلگرام که بودم هم به من و هم به آقای ایروانی توهین کردی. در کل ناراحت نشو اما خودت خیلی داری پا روی دم بقیه میذاری

                  1. Dark Knight
                    Dark Knight کاربر می‌گوید

                    جناب صفابخش که خیلی وقته نیست تو تلگرام
                    یا واسه من نشون نمی ده
                    هیچ توهینی هم بهت نکردم طی دوتا کامنت قبلی
                    بقیه کامنت به اصطلاح حقتون هم کاری
                    ندارم
                    هیچ توهینی هم بهتون نکردم

                    1. Dark Knight
                      Dark Knight کاربر می‌گوید

                      هیچ توهینی هم بهتون نکردم تو گپ تلگرام*
                      اها
                      و اینکه کسی که داره توهین می‌کنه من نیستم

                    2. کاربر می‌گوید

                      توی تلگرام توهین نکردی؟ داش اینو نگو دیگه. آقای ایروانی هم شاهد بودن.

                    3. کاربر می‌گوید

                      جناب صفابخش منظورم دوستان شون در کانال های دیگه بودن.
                      یک نگاهی به دو کامنت قبلی ات بندازی با هدف مسخره کردن منه.
                      دیتابیت هم راستش چند جمله میگم تموم بشه بره.
                      لوسیفر هر کاری خواست بکنه.
                      اصلا راستای حق دیسی به سمت باطل برده باشه.
                      بازم نمی تونه آتوم شکست بده.
                      میدونی چرا؟
                      چون اگر برای دیتابیت فرض کنیم دنیای مارول و دیسی یکسان و بی طرفانه باشه.
                      لوسیفر یک نیروی کاملا شیطانی.
                      و کار آتوم چیه؟
                      بلعیدن و مصرف نیرو های شیطانی :))))))))

  11. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    از اونجایی که همه تروفورم دارند
    بنده با استفاده از گودرت باربد فورس چندین آواتار از خویشتن میسازم تا خود تبدیل به تروفورم شوم .
    از فردا آواتار های مرا خواهید دید
    تروفورم من در سایه ها نهان خواهد بود
    خدانگهدار دوستان (تروفورم خداحافظی می‌کند)

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      ولی خدایی از همین کامنت میشه یه سری کامل کمیک نوشت

    2. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      بای باربد

  12. فرير کاربر می‌گوید

    مقاله خوبي بود ولي خيلي ترسناك بود

  13. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    این شخصیت نمیتونه با یه اشاره دی سی رو پودر کنه در حالی که تروفرم دارک ساید داره غذا میخوره😏😣😥🤔😗😇😎🤗😋🙄

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      بسی جمله ای سنگین بوده و مرا با خاک یکسان نموده آههههه
      دردمان گرفت
      درود بر تو باد

  14. فرير کاربر می‌گوید

    دمورگوج من رو ياد هيولايي كه ازش ميترسم يعني كراكن ميندازه

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      فریر تو باغ نی کلا تو یه عالم دیگه زندگی می‌کنه بی نوا

      1. فرير کاربر می‌گوید

        بابا چيكار به من داري

      2. bardia کاربر می‌گوید

        دقیقا.اصلا.نیست تو این دنیا.گاهی بهش حسودیم میشه.میگم خوش بحالش.

  15. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    ادمین ادمین کشف کردم
    این ملعون کشف شدش
    لعنت بر او باد
    لعنت بر او باد
    لعنت بر او باد
    تو روحش
    تو ذاتش
    تو همه چیزش
    مخترع مشق و تکلیف رو پیدا کردم
    لعنت در جد و ابادش
    تف بر تو
    اف بر تو
    روبرتو نویلیس
    برین سر قبرش تف بندازید
    لعنت بر تو باد
    هرچه بدبختی داریم از توست
    ملعون
    بدذات
    عقده ای
    مرگ بر تو (هرچند مرده)
    تمام فحش ها بر تو باد
    تو خود نماد شیطانی
    شیطان اینهمه انسان را عذاب نداده
    انسان بنده خداست
    ناراحت شدنش ناراحتی خدارا به همراه دارد
    لعن خدا بر روحت
    اینهمه بچه معصوم را نابود کردی
    ملعون
    لعنت خدا بر تو باد
    ما برده تو نیستیم
    مرگ برتو
    مرگ برتو
    مرگ برتو
    همه با هم با یک صدا
    لعن بر تو
    مرگ برتو
    خاک برتو
    ک…فت
    انگل
    موذی
    پست فطرت
    ای مرگ بر تو
    تو روحت
    تو ذاتت
    تو جد و ابادت
    لعین
    ادمین تایید کنید ها

    1. Mhd.k
      Mhd.k کاربر می‌گوید

      حالا ایی هیچی
      من مخترع امتحان و مدرسه و آموزش و … هم پیدا کردم
      میکس ف*ک یو توی اینستا زیاد هس ازش

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      به خدا هیچ کس قدر این مخترع رو نمیدونه ( بدون شوخی )

    3. bardia کاربر می‌گوید

      اس بی اچ
      عجب
      هرکی که هست
      لعنت بهت
      شرم برتو باد
      نفرینه جهانیان برتو باد
      ای پیام بر تو باد
      الهی پیشرو بهت زنگ بزنه
      الهی سعید طوسی یه جا خفتت کنه
      الهی تو اون دنیا یه از…بدتر گیرت بیاد(فحش ندادم ولی اسمه یکیو میخواستم بگم که نمیشد گفت)
      ای…(از این جا به بعد نمیتونستم جلوخودمو بگیرم دلمم نمیخواد بن شم.پس تا همینجا کافیه)

    4. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      حرص نخور بیا شیب بقول

      1. bardia کاربر می‌گوید

        من نائنگی میقولم

  16. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    اندرو و اما استون
    توبی و کریستین دانست
    تام هالند و زندایا
    ی سر بریم اسپایدرمن شیم شاید ی فرجی شدXD

    1. Mhd.k
      Mhd.k کاربر می‌گوید

      جوون های خارجی :
      من میخوام یه ابرقهرمان بشم تا دنیا رو از نابودی نجات بدم

      جوون های ایرانی : من میخوام یه ابرقهرمان خفن بشم تا بتونم دوست دختر پیدا کنم

      هعی
      زمونه بدی شده بمولا

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داپش بازیگرش رو میگمXD

        1. Mhd.k
          Mhd.k کاربر می‌گوید

          من نقش بازیگر رو گفتم XD

      2. bardia کاربر می‌گوید

        ام اچ دی
        زمونه بد فشار اورده

  17. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خسته نباشی آقای سعادتی
    این یکی شخصیت ناشناخته ای بود فکر خوبی کردین که یک مقاله براش نوشتین.
    عاقبتش هم همونجور که در مقاله گفته شده چیزی نیست جز یک شکست سنگین به دست ثور 😅
    اینجاست که شاعر میفرماید هرکه با ثور در افتاد … 😂😂 آره دیگه ادامش رو خودتون میدونین.

    1. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      جناب ایرونی من ذهن منحرفی دارم یا واقعا ……….اره؟؟؟
      فکر کنم اولی

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        نمیدونم منظورتون چی بود اما اون جاخالی من چیز بی ادبی نیست یه چی رو مایه های همون ور افتاد و اینا

      2. bardia کاربر می‌گوید

        اس بی اچ
        من که همگان باهام اشنا هستند با این جمله هیچ چیزی تو ذهنم نیومد

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      …و حالا صحنه آمدن تور به واکاندا رو به یاد بیاورید…
      یکی از بهترین صحنه های تور بود

    3. bardia کاربر می‌گوید

      این است عظمته ثور
      راستی جنابه ایروانی چقدرر شما کم میاین.خیلی کم پیدا شدید.یکی از اون مقاله هایه خفنتون میخواد

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        Bardia
        چه کنیم دیگه متاسفانه این چند روز برنامه کاریم فشرده شده.
        اگه فرصت بشه حتما

        1. bardia کاربر می‌گوید

          یه مقدار بیاید و گودرت و ابهته ثور را به رخه همگان بکشید

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            ثور خودش خدای ابهته

            1. bardia کاربر می‌گوید

              اون که صد در صد
              اما یه مقاله لازمه قشنگ جنگ جهانی به پا شه تعداده کامنتا بره بالا.مقاله هایی که ثور توشون حضور داره هم خراکه این چیزاست

  18. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    اسپایدی فیلم نو وی هوم رو نقد کرد
    بهش ده از ده داد.باز صد رحمت به نمره من😂😂

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      اسپایدی بدم نمیگه

      1. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        دارک نایت هم که دارک‌نایت را از نو وی هوم کمتر میداند :/

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        دارکنایت فکر کنم همین زودی فن اسپایدرمن بشه
        خودم حد اکثر دیگه ۹٫۸ رو قبول داشتم ولی هیچ فیلمی به جز فیلمایی مثل گاد فادر و گاد فادر ۲ شاید نتونن نمره ۱۰ رو بگیرن

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      فیلم خیلی خیلی عالی بود .
      خیلی عالی .
      نمره من پس از دو بار دیدن : ۹/۴

  19. […] برای آشنایی بیشتر با شکل گیری اون ها میتونید این مقاله رو بخونید) قطعا بار ها اسم او را شنیده اید. اما میدانید […]

  20. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

    خسته نباشید مقاله مفیدی بود

  21. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    چقدر عالی نواختید عای سعادتی
    دارک نایت یکمی دچار جو شده 👈👉 حالا اینگدر سخت هم لازم نبود جواب دهید به هر صورت درود بر مردانگیت

  22. عرفان کاربر می‌گوید

    به نظرتون این موجود قوی تره یا دومزدی؟

    1. Odin کاربر می‌گوید

      آتوم

  23. بردیا کاربر می‌گوید

    اتوم با اختلاف.

  24. […] غلبه بر شیاطین در وجودش بیابد. او وارد اعماق زمین شد و آتوم را به دنیا آورد، اولین نفر از نژاد خدایان جدید. آتوم به […]

دیدگاه ها غیر فعال است.