۱۰ شخصیت که می توانند سفیروث را در یک مبارزه شکست دهند

کمتر کسی است که با دنیای گیم و سری بازی های فینال فانتزی آشنایی داشته باشد و سفیروث را نشناسد. سفیروث نام شخصیت منفی سری بازی محبوب Final Fantasy یعنی Final Fantasy VII است. تولد سفیروث حاصل آزمایش وحشتناکی و اشتباه یک دانشمند به نام دکتر هوجو بود که سفیروث را تبدیل به قدرتمندترین موجود زمین کرد. او آنقدر قدرتمند است که زمین را تا مرز انقراض پیش برده و بسیاری او را هم سطح شخصیت هایی همچون کریتوس و دیگر خدایان اساطیری می دانند. با این حال هستند شخصیت های بسیاری از جهان های دیگر که به می توانند سفیروث را در یک مبارزه شکست بدهند. در ادامه به معرفی ۱۰ تا از این شخصیت ها می پردازیم.


۱۰. دانته:

سفیروث شمشیرزنی باورنکردنی است. او خود را خدا می داند و هدفش نابودی زمین است. با اینحال شانس زیادی در برابر دانته افسانه ای ندارد. دانته یکی از شخصیت های اصلی سری بازی “شیطان هم می گرید” است که با شیاطین و موجودات آسمانی بسیاری جنگیده و همه آنها را نابود کرده است. در یک نبرد مساوی دانته علاه بر قدرت، سرعت، توانایی کنترل زمان و سبک های اختصاصی خود، می تواند از حالت شیطانی خود استفاده کرده و سفیروث را تکه تکه کند.


۹. Mewtwo (پوکمون):

شخصیت Mewtwo نتیجه یک آزمایش ژنتیکی است که بر روی شخصیت Mew انجام شد و DNA او را برای همیشه تغییر داد. این آزمایش ها باعث افزایش قدرت و توانایی این شخصیت شده و کاری کرد که او از انسان ها کینه بدی بدل بگیرد. علیرغم اینکه میوتو به راحتی می تواند از نظر جسمی، از سفیروث قوی تر باشد، بزرگترین برتری او توانایی انفجار ذهنی است که سفیروث هیچ کاری نمی تواند در برابر آن انجام دهد. ذهن سفیروث قبلا توسط جنوا تغییر یافته و به جنون رسیده و به شدت آسیب پذیر است. میوتو نتها قادر به کنترل سفیروث بدون لمس کردن او است، بلکه می تواند بطور کامل او را از داخل نابود کند.


۸. مالتیل (دیابلو ۳):

در بازی دیابلو ۳، این شخصیت ریشه اساطیری و باستانی دارد. مالتیل یکی از شخصیت های اصلی بازی دیابلو ۳ است که در آغاز خلقت جهان، خدای دانش بود تا اینکه Worldstone توسط ایناریوس و همرزمانش به سرقت رفت. این اتفاق منجر به کینه توزی مالتیل شد و سرانجام او را به فرشته مرگ تبدیل کرد. این اتفاق باعث شد که مالتیل بر مرگ حکمرانی کند و بتواند همه مجودات زنده را از طریق روحشان به اختیار و کنترل خود در بیاورد. همچنین او می تواند روح هر موجودی را جذب کرده و توانایی های خود را افزایش دهد. با اینحال نیازی به توضیح بیشتری نیست که سفیروث، این فرشته تک بال ما، شانسی در برابر فرشته مرگ ندارد.


۷. بیونتا:

طرفداران بازی‌های سبک هک اند اسلش، احتمالا نام بیونتا (Bayonetta) را بیاد دارند. بازی ای درباره شخصیتی به همین نام که در دنیایی پر هرج و مرج و فانتزی زندگی میکند و باید دشمنانش را نابود کند. از سفیروث عموما به نام فرشته تک بال یاد می شود، با اینحال این را هم بدانید که بیونتا تا بحال بیش از صد فرشته کشته است. جدای از توانایی ها جسمی و فکری بیونتا که از توانایی های سفیروث برتر است، او قدرتی دارد که می تواند روح موجودات خداگونه را از بدن آنها جدا کرده و نابود کند. سفیروث فرصتی برای استفاده از هیچ یک از توانایی های کیهانی خود ندارد.


۶. KOS_MOS (زنوزاگا):

شخصیت Kos-Mos یک اندروید فوق العاده قدرتمند و یکی از قهرمانان اصلی سری Xenosaga است. شخصیتی با چشمان آبی و قدرتی خداگونه که عاری از هرگونه احساسات است. او هزاران بیگانه مشابه جنوا (موجودی آسمانی که سفیروث با تحقیقات از روی او ساخته شده است) را با انفجاری از قدرت خود جذب کرده و دارای توانایی ای به نام Hibert Effect است که دارای قدرتی هزاران برابر یک سفینه فضایی است. علاوه بر این، اندروید بودن او باعث می شود که در برابر حملات ذهنی سفیروث مصون باشد.


۵. دارث ویدر:

دارث ویدر شخصیتی خیالی در مجموعه تخیلی جنگ ستارگان جورج لوکاس است. ویدر در سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان، فرمانده شیطان‌ صفتی است که قوانین امپراتوری کهکشان را با جدیت در کهکشان به اجرا در می‌آورد و مرید امپراتور پالپاتین، لرد خبیث سیث است و از جنبه تاریک نیرو بهره می‌برد تا بیرحمانه اعضای جدای و اتحادیه شورشیان را تعقیب و نابود کند.

دارث ویدر یک نابغه نظامی است، دارای قدرت، سرعت و دوام فوق العاده و از همه مهم تر، دارای نیروی تاریک و ظلمت. ویدر در نبرد با سفیروث نیازی به درگیر شدن با او ندارد و به راحتی میتواند او را بخار کند. جدا از این، به کمک توانایی دیدن آینده می تواند تک تک حرکات سفیروث را پیش بینی کند.


۴. آسورا (خشم آسورا):

آسورا قهرمان داستان بازی خشم آسورا است. این شخصیت یک فرمانده نگهبان بود که به دلیل عدم شرکت در جنگی، برایش پاپوش ساخته شد و همسرش کشته شد. این باعث شد تا او در برابر خدایان و هشت نگهبان قرار گرفته و آنها را از بین ببرد. خدایانی که هر کدام به اندازه یک سیاره هستند. در برابر شخصستی مانند آسورا، سفیروث تقریبا در مانده است. سفیروث تلاش کرد و نتوانست کرده زمین را نابود کند، با این حال آسورا، چاکراوارتین، خالق جهان و خدای اولیه را کشت.


۳. رایدن:

رایدن با نام اصلی جک، یکی از شخصیت‌های اصلی سری بازی‌های متال گیر بوده که در نقش مثبت در سری دوم بازی حضور داشت. این شخصیت توانایی های بی نظیر بسیاری را از خود به نمایش گذاشته است. بدن او می تواند ۳۰۰ تن انرژی تولید کند و قادر است فواصل زیادی را با سرعت نور بدود. شاید سرعت سفیروث بسیار بالا باشد، اما مسلما به اندازه سرعت نور نیست. جدا از این، رایدن تقریبا غیرقابل نابودی است و تیغه ای دارد که همه چیز را قطع میکند. بنابراین سفیروث در برابر رایدن نیز شانسی ندارد.


۲. اودین کمیک (مارول):

کیست که اودین را نشناسد. خدای خدایان نورس و حکم بلامنازع آسگارد و نه جهان که در زمانی دور، نامش باعث ترس همگان حتی قدرتمندترین موجودات کیهان می شد. شاید اودین را در دنیای سینما ضعیف کرده باشند، اما او در کمیک های مارول از قدرتی برخوردار است که جهان را به لرزه در آورده. او بارها موجودات آسمانی و تمدن های بیشمار را نابود کرده و در نبردی نیز چندین کهکشان را از بین برده است. سفیروث هیچ وقت حتی در خواب نیز این شانس را ندارد که بزرگترین پادشاه تاریخ کمیک های مارول را شکست دهد.


۱. کایم (اودیسه گمشده):

کایم قهرمان محبوب بازی انحصاری Xbox، اودیسه گمشده است. کیم مردی است که ارتش های سربازان و تانکها را با یک دست نابود میکند. او از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند لشکر عظیمی از انسان های عادی را مثل آب خوردن نابود کند. علیرغم مثبت بودن این شخصیت، او همانند سفیروث در مکر و حیله گری همتا ندارد. مزیت بزرگ کایم نسبت به سفیروث این است که او جاودانه می باشد و از ۱۰۰۰ سال تجریه اضافی برخوردار است. بعلاوه اگر سفیروث بخواهد شهاب سنگی را بر روی کایم بیندازد، کمکی به او نمی کند زیرا کایم قبلا بدون کوچکترین آسیبی از حمله یک شهاب سنگ در امان مانده است.

159 Comments
  1. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت اوللللللل شایدم نیست

  2. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود جسارتا ادمین از کمیک فک‌ کنم خیلی شخصیت ها هستن که میتونن شکست بدن من خودم از سیفروث اطلاعات زیادی ندارم با مقاله شما که اودینم توش هست فک کنم دارکسایدم میتونه شکست بده یا افراد دیگه اگه غیره اینه و من اشتباه میکنم با دلیل توضیح بدین ادمین جان

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله دارک ساید هم بخواد بره تو حالت عصبانیش، راحت از پس سفیروث بر میاد.

    2. مارول کاربر می‌گوید

      کمیک ش اره
      ولی انیمیشن و سینما هرگز

  3. ایران کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله جالبی بود با اودین و آسورا موافقم اودین که خودتون میشناسید و در مورد آسورا میشه گفت قدرتش تقریبا حدی نداره چون یه بار یه هیولا به نام گوگن وایزن که هم اندازه زمین بود با یه مشت کشت قدرتش با خشمش بیشتر میشه

  4. erfan کاربر می‌گوید

    خدایاااااااااااااااااااا دوباره این سایت د گیمر سس شعر گفت مشکلش با کریتوس چیه خاطره بد از کچلا داره
    آخه خدا کی گفته قدرت دانته و سفیروث یا آسورا به مراتب از کریتوس بیشتره!!!!! شما یا کریتوس و پانتئون یونان رو نمیشناسید یا کور شدین یا جفتش که فک کنم گزینه دوم درست باشه شما میگید آسورا به مراتب ازکریتوس قویتره و اگه حرفتون اینه باید بگم اطلاعات شما از اساطیر صفر مطلقه
    آسورا یه نیمه خداست که خیلی شبیه هالکه یعنی وقتی به اندازه نهایت خشمش برسه میتونه یه سیاره رو نابود کنه و تقریبا میشه گفت بی عقله حالا اگه بگید از کریتوس قویتره که سس شعره محض گفتید
    اطلس اساطیر رو میشناسید احتمالا نه اون تونسته سه یونیورس بینهایت رو روی دستش تا ابد نگه داره (یعنی میلیارد یا ستاره ها سیاره) و همین اطلس از زئوس و کرونوس ضعیف تره
    وقتی اطلس با اون قدرت مولتیورسالش سعی کرد کریتوس رو له کنه کریتوس بدون اینکه خیلی زحمتی به خودش بده دست اطس رو خوابوند یا کرونوس که از اطلس قویتره و قدرت های مطلق داره وقتی سعی کرد کریتوس رو با کل توان له کنه کریتوس خیلی راحت بهش غلبه کرد و در آخر زئوس رو که قویترین موجود پانتئون یونان هست رو فقط با مشت زدن تونست قدرت های choas رو که هر کسی اون ها رو داشته باشه تقریبا قادر مطلقه رو ازش بگیره و بکشه و تا یادم نرفته بگم کیتوس کاملا جاودانس و حتی خودش هم بخواد نمی تونه بمیره یعنی از هرکسی شکست بخوره میتونه راحت زنده بشه و شکستش بده و بازم کلی حرف واسه زدن داره که خیلی طولانی میشه و نمیگم
    شما خودتون گفتید آسورا از دانته و سفیروث قویتره پس حرف منم درسه:
    سفیروث>دانته>آسورا>کریتوس
    پس لطفا یکی از این جایگاه ها رو به کریتوس یا ثور اختصاص بدید
    براستی د گیمر از جان کریتوس چه میخواهد

  5. مگنتو کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود
    دومممم تازه یه چند روز نبودم اول شدنم رو گرفتید

  6. king venom کاربر می‌گوید

    بنظرم اگه یه نبرد هم با نال داشته باشه خیلی جالب میشه چون از بعضی جهات واقعا شبیهن (مخصوصا ظاهر)
    و بعدش بنظرم کریتوس هم باید تو لیست میبود چون احتمال داره بتونه شکستش بده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر
      کریتوس شانسی نداره.

      1. erfan کاربر می‌گوید

        جون من یه سوال دارم ادمین
        تو کریتوس رو با جوکر یا هارلی کویین اشتباه گرفتی ؟ اگه آره کامنتای من یا کاربر revan رو بخون خیلی قشنگ میفهمی کریتوس و دنیای اساطیر یونان یعنی چی!!
        وقتی که میگن ثور گاد آف وار تونسته درخت یگدراسیل رو بشکنه یعنی چی
        این درخت یگدراسیل اساطیر زمین تا آسمون با درخت جهان توی کمیک مارول فرق داره
        درخت یگدراسیل اساطیر همون نیروی سورس دیسیه که دارک ساید اصلی تونسته نابودش کنه و یورمونگاندر(مار توی بازی) از ضربه میولنیر ثور زنده موند بعد بالدر با یه مشت این مار رو زمین ضد بعد کریتوس بالدر رو کشت این یعنی کریتوس از ضربه ای که میتونه دنیا رو جمع کنه میتونه زنده بمونه
        دیگه از این قشنگ تر نمیتونم توضیح بدم اگه بازم کریتوس رو ضعیفتر از سفیروث یا دانته یا ثور کمیک میدونید تقصیر من نیست

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          چون درباره کمیک نیست کامنت میدم
          گمون نکنم درست باشه از لفظ تو استفاده بشه
          یکم باید احترام ها نگه داشته بشه

          1. THOR IS MY SOUL, DEADPOOL IS MY LIFE کاربر می‌گوید

            چطوری جون دل؟؟؟ برقراری عزیز؟؟؟

          2. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

            هووووووورا
            رندال برگشتتتتتت

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          اقا طرف ادمین سایته . کاربرا بهش میگن شما . حرفاش رو همگی تایید میکنن بعد شما میای میگی تو . من به جای شما خجالت کشیدم با این لحن صحبت کردن

        3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          با سلام.
          عذر میخوام بین صحبتتون وارد شدم کاری ندارم نظرتون چیه کریتوس چقدر قدرتمنده و کیا رو میتونه شکست بده ولی شما میتونین از ادبیات خیلی بهتری هم برای بیان صحبتتون استفاده کنین.
          خب من با اجازه ادمین پاسخ شما رو میدم.
          درخت جهان در دنیای مارول هم ممکنه فراتر از مولتیورس و در واقع شامل کل مولتیورس باشه یعنی یجورایی کل خلقت رو در بر بگیره. دقت کنین نه بالدر و نه مار میدگارد درخت جهان رو نابود نکردن. که اگه اگه نابود کرده بودن کل خلقت نورث الان نابود شده بود. مار میدگارد و ثور فقط به لایه سطحی درخت جهان آسیب زدن نه ریشه های آن. در واقع نبرد آنها فقط یکمی درخت جهان رو تحریک کرده و همین امر منجر به جهش زمانی شده این فاصله زیادی با نابود کردن داره. تازه این جهش زمانی تا جایی که میدونم خیلی بهش پرداخته نشده که اصلا چی به چیه؟! خود من فکر میکردم RKT درخت جهان را نابود کرده بود ولی این اشتباهه چون اگه نابود شده بود که الان باید کل مولتیورس نابود میشد.! یا حداقل ۹ قلمرو هم که باشه فقط باید زمین هم نابود میشد ولی نشد. پس دو تا احتمال مطرحه یا این داستان راگنورک افسانه ای بوده و صرفا میخواسته این داستان نمادین راگنورک رو بیان کنه تاثیر مستقیمی در دنیا نداشته یا اینکه فقط بخشی از ایگدراسیل یا درخت جهان نابود شده بود.
          خب راستش من در مورد اطلس و اینا زیاد اطلاعاتی ندارم ولی در کل دنیای یا دنیاهای اساطیر خیلی کوچکتر از دنیاهای مارول و دیسی هست. معنای یونیورس ها هم ممکنه در این دنیاها متفاوت باشه.
          البته کجای بازی اشاره شده یا مشخص شده که بالدر با یک مشت مار میدگار رو شکست داده چون من خودم بازی نکردم راستش؟! و اینکه بالدر اگه طلسم جاودانگیش از بین نمیرفت کریتوس تا صد سال هم نمیتونست بکشتش.
          کریتوس جاودانه؟! اممممم من اینطور فکر نمیکنم. چندین بار مرده و با شانس تونسته برگرده و تازه الان هم خیلی پیر شده و تقریبا فرتوت ( املاش درسته ؟! ) که اگه جاودانه بود فکر نمیکنم این اتفاق رخ میداد. در ضمن احتمالا در سری بعد شاهد مرگ کریتوس خواهیم بود شایدم نه ولی خب در کل فکر نکنم جاودانه باشه.
          کریتوس مسلما شخصیت قدرتمندیه ولی نه در این حدی که برخی از حضار فکر میکنن. در حد گالاکتوس و ابدیت و بینهایت مارول اممممم فکر نمیکنم باشه.
          موفق باشید.

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            برای اینکه شکتون درباره جاودانه بودن کریتوس برطرف بشه کمیک خدای جنگ:خدای سقوط کرده رو پیشنهاد میدم.
            اسپویل

            که اونجا کریتوس از اینکه نمی تونه بمیره و اینکه شمشیر هاش همش دنبالش میان عصبی هست و ادامه ماجرا.

          2. revan کاربر می‌گوید

            ابوالفضل ایروانی
            جناب ایروانی اولا که ایگدراسیل عملا یک متاورس هست که بی نهایت شاخه داره هر کدوم از شاخه ها هم به طور بی انتها به شاخه های کوچکتری تقسیم میشن و…. به همین شکل ادامه پیدا کردن و خب هر کدوم از این شاخه ها میتونن یک یونیورس رو بر روی خودشون خلق کنن و خب از جایی که این شاخه ها به طول بی نهایتی کشیده شدن میتونن یک یونیورس بی نهایت رو تشکیل بدن و خب از جایی که ما بی نهایت شاخه داریم که هر کدوم بی نهایت شاخه دیگر رو به صورت بی انتها ایجاد میکنن پس عملا این درخت میتونه بی نهایت بی نهایت…. یونیورس رو ایجاد بکنه که عملا معادل یک ساختار بی نهایت بعدی میشه در خود رمان خدای جنگ هم اشاره میشه که این درخت بی نهایت تایم لاین و پیشامدهای یا به عبارت دیگه possibility نامحدودی داره و اینکه کل زمان و مکان و واقعیت و سرنوشت و زندگی و مرگ و زندگی مجدد در سراسر خلقت رو همین درخت ایجاد میکنه و حیات بخشی همه این مفاهیم به عهده همین درخت هست که خودش بر روی نیستی گینونگاگپ قرار داره و خب حتی آسیب زدن به این درخت هم یک شاهکار حداکثر متاورسال و حداقل مولتیورسال محسوب میشه چرا که درسته که ایگدراسیل نابود نشده ولی کل پیکره این درخت شاخه شاخه شده و کل نه قلمرو در حد نابودی به لرزه افتاده! یعنی این ضربه عملا به کل ساختار این درخت و ریشه های اون وارد شده و برای همین هم حتی قسمت هایی از این درخت کاملا نابود شده و این فقط یک لایه سطحی نیست چون در اون صورت هیچ قسمتی از درخت نابود نمیشد و فقط ترک بر میداشت در حالی که برخی قسمت های اون کاملا نابود و باقی قسمتها کاملا ریشه ریشه شده و خب اون سفر زمانی هم اگر اتفاق نمیفتاد و نبرد ادامه پیدا میکرد مسلما کل درخت هم نابود میشد! ولی خب با اون سفر زمانی نبردشون ناتمام مونده و اینکه سفر زمانی هم اتفاق افتاده خود فریا این حرف رو در بازی میگه میمیر هم به این جریان اشاره میکنه و در واقع الآن یورمنگاند حتی به زمان قبل از تولدش برمیگرده! خب چجوری میشه در زمانی باشه که هنوز پدرش ) آترئوس ( یک بچه هست و هیچ فرزندی نداره! پس سفر زمانی اتفاق افتاده و اینکه در یوتیوب بزنید باس فایت پایانی کریتوس با بالدر در اونجا میبینید مه قبل نبرد زمانی که کریتوس و آترئوس در شکم یورمنگاند بودن سه ضربه به یورمنگاند وارد میشه و با همین سه ضربه از هوش میره! در مورد کازمولوجی دنیاها من خودم الآن در مورد ایکدراسیل توضیح دادم که عملا با متاورس بودن خودش میتونه یک ساختار بی نهایت بعدی یعنی یک هایپرورس رو هم ایجاد کنه! ولی خب همون مولتیورس در نظر میگیرمش و خب از جایی که بی نهایت یونیورس خواهد داشت میشه یک مالتیورس بی نهایت یعنی یک ساختار پنج بعدی بی نهایت یا infinite 5D که ضربه زدن و متلاشی کردن اون به شکل شاخه شاخه هم به یک قدرت در حد موجودیت این ساختار یعنی infinite 5D نیازه که میشه معادل ۶D یعنی شش بعدی! چرا که عملا برای اینکه به یک ساختار پنج بعدی بی نهایت ضربه وارد کنی یعنی قدرتت نسبت به بعد پنجم بی نهایت باشه باید خودت حداقل شش بعدی باشی که قدرت سطح شش بعدی هم میشه معادل مگاورسال سطح پایین! و این هنوز اوج قدرت کریتوس نیست و خب فک کنم همین کافیه تا بدونیم که امثال گالاکتوس یا ابدیت یا بی نهایت که در اوج خودشون نهایتا در سطح مالتیورسال تا مگاورسال هستن چرا که دادگاه زندگی خودش سطح قدرت مگاورسال داره و خب از همین جا نتیجه گرفته میشه که کریتوس از امثال حتی ابدیت هم قادرتره!! کریتوس معبد تیر رو به طور کامل بلند کرد و یک دور چرخوند معبدی که بایفراست روی اون قرار داره و بایفراستی که متصل به نه قلمرو و ایگدراسیل هست همون قلمروهایی که هر کدوم یک یونیورس بی نهایت هستن و ایگدراسیلی که خودش شاخ و برگ هایی به طول بی نهایت داره و خب عملا بایفراست به کل خلقت متصل هست و در واقع کسی که معبد تیر رو بلند میکنه باید قدرتی معادل وزن کل اینها یعنی کل خلقت که وزنی بی نهایت تا immeasurable رو داره، وارد کنه و یعنی قدرت بی نهایت! والکری ها از هر قلمرو به قلمرو دیگه با سرعت خالص خودشون حرکت میکنن که هر قلمرو توسط یک شاخه به طول بی نهایت به همدیگه وصل شدن و عملا یک مسافت بی نهایت هست و کسی که فاصله این دو رو در زمان محدود و حتی سریعتر از بایفراست طی کنه ) بایفراست در پانزده ثانیه طی میکنه ( یعنی سرعت بی نهایت داره! و کریتوس همین والکری ها رو شکست میده و عملا خودش هم سرعت بی نهایت داره که میتونه باهاشون بجنگه حملاتشون رو دفع کنه و شکستشون بده! و…. پس لطفا چون در مورد کاراکتری اطلاعاتی ندارین قدرت اون رو دست کم نگیرین منبع همه این حرفا از خود کتابهای خدای جنگ و حرف خود سازندگان هست که با یه چند تا تحقیق ساده به درست بودنشون پی میبرید!
            موفق باشید

          3. revan کاربر می‌گوید

            و اینکه جناب ایروانی کریتوس کاملا جاودانه هست چرا که علاوه بر اینکه بارها به مفهوم مرگ غلبه کرده که مثلا یکبار در گاد اف وار ۱ زمانی که توسط آرس کشته میشه و به جهنم میره اولا که روحش از بدنش جدا نمیشه این یک مورد! یعنی عملا همین ثابت میکنه که مرگ برای کریتوس معنایی نداره و دوم اینکه خب از اونجا بعد مدتی خارج میشه و…. یا در گاد اف وار ۲ هم از روحش جدا نمیشه و با نبرد با دستان هیدیس از آندرورلد خارج میشه و مهمتر از همه در بازی گاد اف وار روح اسپارتا در عالم مرگ که برای نجات برادرش به اونجا میره و با تاناتوس مواجه میشه تاناتوس هم تجسم مطلق مرگ هست! معادل لیدی دث در مارول و نکرون در دیسی یا شایدم دث اف اندلس بگذریم و خب کریتوس تاناتوس رو میکشه!! تجسم مرگ رو یعنی خود معنی مرگ رو در خود عالم مرگ در جایی که تاناتوس عملا قادر مطلق محسوب میشه و فقط مرگ حکمفرماست تاناتوس رو میکشه!! و خب بعد این اتفاق هم زئوس به کریتوس میگه: کریتوس نابودگر دنیاها نفرین شده تا ابد روی زمین راه بره! و خب این شاهکار علاوه بر اثبات جاودانگی کریتوس یک شاهکار جالب محسوب میشه چرا که ببینید شکست دادن با کشتن فرق میکنه و حتی اگه تاناتوس ضعیف هم باشه به هیچ وجه نمیشه اونو کشت چرا که خودش تجسم مرگ هست و این یک سطح قدرت ویژه ای رو میخواد برای انجام دادنش چرا که برای مثال بیاندرز با اینکه حتی دادگاه زندگی رو هم کشتن ولی نتونستن لیدی دث و ابلوین رو بکشن! ربطی به قدرت نداره یقینا از بانوی مرگ قویتر بودن ولی خب کشتن خود مرگ کار هر کسی نیست!! این هم از این مورد در مورد اطلس هم ببینید دنیای یونان متشکل از سه قلمرو آسمانها زمین جهان زیرین هست و اینکه زمین منظورم فقط پوسته زمین نیست بلکه کل جهانی هست که انسانها زندگی میکنن آسمانها هم که به انگلیسی heavens میگن در اساطیر یونان منظور اتمسفر زمین نیست! بلکه یک قلمرو کاملا جدا هست که اصطلاحا یک رفرنس به طبقات هفتگانه خلقت یا طبقات هفتگانه بهشت گفته میشه! و یک یونیورس عادی نیست و از جایی که زمان و مکان در اون وجود نداره و ما خدایان رو به فرم واقعیشون میبینیم عملا یک نوع archetypal realm محسوب میشه همچنین آندرورلد که ما ارواح رو بصورت فیزیکی میبینیم و شامل تارتاروس یا همون جهنم و همچنین elysium fields که همون بهشت یا مکانی هست که انسانهای درستکار به اونجا میرن و خب ساختاری مثل آسمانها داره و در مورد زمین هم که من در یکی از کامنتام ثابت کردم که بخاطر وجود کوه اولیمپوس یک ساختار شش بعدی هست و عملا پیچیدگی حداقل یک مالتیورس رو داره! و خب هر کدوم از اینها از لحاظ اندازه بی نهایت هستن و اطلس هم کسیه که…. همه میدونن! خواستم بگم ساختار دنیای خدای جنگ رو با کمیک مقایسه نکنید این جهانها یونیورسهای عادی و موازی نیستن که اونها رو صرفا یک یونیورس بدونیم و نباید این باعث بشه که کاراکترهای این جهان رو دست کم بگیریم! خلاصه اینکه به حد کافی توضیحات در کامنتام نوشتم اگه اون رو بررسی کنید میبینید که داستان از چه قراره البتع اگه بدون جهت گیری بخواین بررسی کنین
            موفق باشید

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              خب چقدر توضیح دادین شما واو 😂😅😂
              خب من تسلیمم، میگم من که این بازی رو انجام ندادم اصلا و اینایی هم که گفتم بر حسب چیز هایی بود که شنیده بودم و تحلیل خودم ولی خب توضیحتون به نظر کامل بود شایدم یکم زیادی کامل.!
              البته هنوز درکش واقعا برام سخته که کریتوس بتونه یکی مثل ابدیت و بینهایت رو شکست بده. 😳😳 ولی به قول شما شایدم باشه.
              موفق باشید.

              1. revan کاربر می‌گوید

                بله خب درک میکنم که درکش سخته و اگر واقعا آدم تا خودش در مورد یک چیزی اطلاعات چندانی نداشته باشه و خودش به یک نتیجه ای نرسه نمیتونه همینجوری هر حرفی رو قبول کنه البته چندان هم مهم نیست یک کاراکتر چقدر قدرتمنده و مسئله اصلی چیز دیگه ای از این بازیها و داستانها که بنظرم فهمیدن اونا باید در اولویت قرار بگیره.
                موفق باشید

                1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                  کاربر ریون
                  بله قبول دارم قدرت در سه اولویت نخست هم نیست البته برا بعضیها که ده تا اول همون قدرته ولی در کل به قول شما قدرت چندان مهم نیست مهم اخلاق و ویژگیهای شخصیتی یک کاراکتر هست و البته ثروتش. 🤑🤑🤑😅

            2. مهدی کاربر می‌گوید

              دوست عزیز مقایسه کردن تاناتوس با لیدی دث مارول بسیار اشتباهه اولا که کریتوس تنهایی نمیتونست تاناتوس شکست بده و با کمک دیموس که دست کمی از کریتوس نداره شکستش داد دوم اصلا به نظر من مقایسه شخصیت های گیم با کمیک اشتباهه چون در گیم هر اتفاقی هم بیفته یجوری داستان رو مینویسن در آخر شخصیت اصلی پیروز بشه حالا هر چقدر که حریفاش قدرتمند باشن در صورتی که در کمیک چنین الزامی نیست مقایسه با اطلس و این که اون میتونه میلیارد ها سیاره رو نگه داره و کریتوس در برابرش مقاومت کرده هم اشتباهه اطلس شاید در داستان های اساطیری چنین قدرتی داشته باشه ولی در بازی خدای جنگ چنین قدرتی نداشت که اگه داشت با یه اشاره کوچیک کریتوس نابود میکرد دلیل میارم کریتوس تو گاد اف ۳ وقتی از کوه المپ پرت شد پایین مرد دیگه درسته؟ به نظر شما کسی که قدرت میلیارد ها سیاره رو داره با افتادن از یه کوه میمیره؟

              1. revan کاربر می‌گوید

                در ضمن در اون نبرد هم کار اصلی به عهده کریتوس بود چرا که دیموس با یک ضربه کشته شد و کریتوس کار تاناتوس رو تنهایی یکسره کرد! حالا هر چه میخواهد دل تنگت بگو!

                1. مهدی کاربر می‌گوید

                  جناب بحث نپیچون خواهشا شمایی که همه چی رو به همدیگه ربط میدی تا آخرش بگی کریتوس از ابدیت هم قویتره سوال منو جواب بده قویتر از ابدیت با افتادن از کوه میمیره؟

                  1. revan کاربر می‌گوید

                    در مقاله کریتوس در برابر تانوس جوابت رو دادم! بحث رو هم نپیچوندم جوابت رو همینجا هم نوشته بودم که تایید نشد
                    شو خوش

      2. علی کاربر می‌گوید

        جناب ادمین شما اشتباه میکنید، کریتوس خیلی قویتر از سفیروث هستش، بدون شک اگه نظر کاربران را بپرسید با دلیل به شما میگن که کریتوس قویتره، شما فقط با این جور حرف زدن به کریتوس توهین میکنید و شخصیت کریتوس را کوچیک نشون میدین، تازه کریتوس شخصیت خیلی محبوب تر و پرطرافدار تری هستش این اوراقی ها رو نباید به کریتوس مقایسه کرد.

  7. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    نفهمیدم مشکل گیم اینجا با کریتوس چیه؟
    ایرونی سنتر از نظر من برترین سایت ایرانی کمیک هست هست
    ولی گیم کمی مشکل داره.
    شما قطعا خدای جنگ بازی نکردی.
    برای آروم شدن خودم هم باشه دوباره کسایی که کیتوس شکست داده رو همراه ببا قدرت اونها میگم.
    کریتوس قدرت بدنی برابر ثور داره.
    مقاومتی در حد سوپر من.(اطلس میلیار ها سیاره رو نگه داشته و کیتوس از ضربه اش به راحتی جان سالم بدر میبره.
    سلاه های متنوع تر از سلاح های واندروومن و ثور
    هوشی برابر بتمن(رد کردن تله ها و پیدا کردن راز ها و نقشه کشی های عالی)به هیچ وجه باهوش بودن اون رو با ساده بودن اون اشتباه نگیرید
    اشتباه نکنید.
    لطفا داستان بازی خدای رو بخونید حد اقل
    اینکه درست بازی نمی کنید و هی میبازید تقصیر کریتوس نیست.ریتوس هنگام بازی ی ضرب همه رو میکشه.
    در پایان اگر قوانین اجازه میداد لینکی ویدئویی از یک یوتیوبر عزیز قرار میدادم که در بازی خدای جنگ:زنجیر های الیمپوس در قسمتی از بازی باید حرکاتی را انجام میدادید که عکس و نوشته ای را برایتان نمایان میکرد
    (زمانی که تمام دنیا ها از حرکت بایستند و همه موجودات عالم بمیرند آنگاه کریتوس،قاتل خدیان میمیرد.
    همون نقشی که سوپرمن به فته دث برای دیسی داره.پس فکر کردید چرا کیتوس هر بار که میمیره بر میگرده.پیشنهاد میدم که با یک سرچ در گوگل قدرت های کریتوس رو بخونید.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ممنون که سایت ما رو بهترین سایت کمیک بوکی ایرانی میدونید.
      ما هیچ مشکلی با کریتوس نداریدم، بلکه خیلی هم دوستش داریم. متاسفانه خیلی از دوستان فکر می کنن کریتوس همه عالم و آدم رو میزنه که اینطور نیست.
      در ضمن من خدای جنگ بازی کردم، اونهم بسیار زیاد.

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      جناب محمد اودینسان بنده به کریتوس کاری ندارم درباره سوپرمن حرفتون اشتباهه خیلی سوپرمن شاید حذف نشه اما بی تردید کشته یا پودر میشه

    3. revan کاربر می‌گوید

      محمد اودینسان
      جناب بنظر میاد طرفدار کریتوس هستید اگر کامنتهای بنده رو بررسی کرده باشین خواهید دید که کریتوس شدیدا از امثال ثور و سوپرمن قدرتمندتره چرا که کلا در سطح دیگه ای از قدرت قرار داره و مقایسه اون با امثال حتی سنتری هم اشتباهه البته خودم طرفدار سنتری هستم و میدونم که سنتری از ابرقهرمانانی مثل ثور یا سوپرمن قویتره ولی در کل اشاره کردم که کریتوس در سطحی به مراتب فراتر از یک همچین شخصیتهایی داره!
      موفق باشید

  8. بیاندر کاربر می‌گوید

    ادمین لنظرت خدای اصلی الدر اسکرولز، ( اسمشو یادم رفت) قویتره یا پرزنس؟

  9. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    اخه من نمیدونم ادمین مشکل شما با کریتوس چیه اخه چرا کریتوس از سفیروث ضعیفتره دلیل هم که نگفتید حالا من دلیل میارم چرا اشتباه می کنید : خب شما اودین رو در لیست آوردین
    و همه شما قبول دارین که RKT ( رون کینگ ثور ) از اودین قویتره و مهمترین شاهکار RKT اسیب زدن به ایگادرسیل ه کاری که ثور اساطیر و گاد اف وار کرده ( پس ثور گاد اف وار از اودین قویتره ) حالا ثور در نبرد با یورمنگاد، یورمنگاد رو کشت و خودش مرد یعنی این دو برابرن و حالا بالدر با چند ضربه یورمنگاد رو بیهوش کرد و اگر می خواست اون رو می کشت و کریتوس هم بالدر رو به راحتی کشت پس کریتوس از اودین قویتره و اگر اودین بتونه سفیروث رو شکست بده قطعا کریتوس می تونه
    البته من مشکلی ندارم که کریتوس در لیست نیست اما من از این از شما گله دارم که چرا گفتیدید امثال کریتوس جلوی اون هیچی نیستند
    و کلام آخر این سایت بهترین سایت سرگرمی که میشناسم ولی جسارت نباشه باید کمی اطلاعاتتون رو درباره ی کریتوس افزایش بدید و اگر قانع نشدید دلایل زیاد دیگری هم هست که در این مجال نمی گنجد

  10. میودی پای کاربر می‌گوید

    سایتاما و گکو نتونستن سفیرو رو حتی زخمی کنن اون وقت این ها سفیرو رو میکشن؟
    عجب
    مطلب طنز

    1. ایران کاربر می‌گوید

      سایتاما و گوکو کجا با سفیروث درگیر شدن میشه به ما هم بگید ؟

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        ویدیو های فن مید که درست می کنند
        بعد میگن مطلب تنز 🙂
        به همین زیبایی

        1. مهدی کاربر می‌گوید

          ادمین چرا این ها به من توهین میکنن کامنتشون رو تایید میکنی من جوابشون رو میدن تایید نمیکنی؟

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            شما تو کلام دوستان توهین میبینی؟
            اینا توهین نیست، ولی اون الفاضی که شما بکار میبری متاسفانه توهینه.

            1. مهدی کاربر می‌گوید

              کامنت این هایی که مسخره میکنن رو حذف کن تا من یه کامنت میزارم میان مسخرم میکنن

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                نوب و بی اطلاع فوش نیست عزیز.
                اما احمق، بی شعور، نفهم و… فوشه.
                هر وقت کامنت هات ارزشی به غیر این چیزای بی خود داشت. اونوقت کامنت شما هم تایید میشه.

            2. بروس بنر کاربر می‌گوید

              الفاظ Revan و Randall Sepector دست کمی از اون نداره

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                آها

        2. لوگ کاربر می‌گوید

          Randall Sepector

          محض اطلاعت طنز با ط نوشته میشه

        3. ترانه کاربر می‌گوید

          Randall Sepector

          طنز دوست داری انگار

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            زیاد دوست داره🙂

  11. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خب خب خب سلامی مجدد.
    مقاله خوبی بود ادمین خسته نباشی. عه یه لحظه صبر کنین ببینم … ،
    ای وای 😼😼😼
    پس ثور کو ؟!؟!؟! 😂😅😂😅😔😔😒😒

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ههههههههههههههه

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      کاربر محترم هرجور حساب کنید امثال ثور و سوپرمن نمی‌توانستند باشند

  12. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین میگم به نظرتون رون کینگ ثور میتونه با کدوم اشخاص از دیسی مقایسه بشه؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سوپرمن پرایم، مستر میکسیزپیتلیک. اینها احتمالا چون رون کینگ ثور یک شخصیت ۵ یا ۶ بعدی است. برای همین با موجودات این بعد ها عموما مقایسه میشه. الته اینکه رون کینگ ثور ۶ بعدی است رو تو یه سایت خارجی دیدم و تایید نمیکنم.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        فک‌کنم ادمین از دوتا قویتر باشه فکر کنم خب سوپرمن پرایم از مستر قویتره میتونه به راحتی شکست و نابودش کنه و رون کینگم از سوپرمن پرایم سرتره

        نظر شما چیه؟

        و اگه ۶ بعدی باشه رون کینگ ثور اونوقت میاد با ورلدفورگر برابر میشه

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          اره عزیز رون کینگ و پرایم وان میلیون سورس هم شکست میدن دیگه چی ؟
          مستر میکسزتپتلک به مراتب از دوستانی مثل رون کینگ و سوپرمن پرایم وان میلیون برتره و شوخیش هم جالب نیست

      2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        ادمین پرزنس چند بعدیه ؟!؟
        من در یک سایت دیدم نوشته بود اصلا فراتر از بعد هست.

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بنده ادمین نیستم ولی با اجازتون جواب میدم حقیقتا بعد رایتر و امپتی هند و پایمال مانیتور و شاید الین بلک در دیسی هیچکس دیگه در دیسی کامیکس توان مقابله با این شخصیت رو نداره و غیر چهار شخصیت خالق بقیه دنیای دیسی هست پس فکرکنم خالق ابعاد هم خودش باشه

          1. revan کاربر می‌گوید

            بنده هم یک مطلبی رو میخواستم بگم اینکه پرزنس فراتر از ابعاد هست درسته و البته خیلیا یک همچین شرایطی دارن در دنیای فیکشن و همینطور دیسی و این چندان نشانه قدرت ویژه ای نیست امثال کریتوس و دانته از دنیای بازی و امثال پریچوا دکتر منهتن لوسیفر مایکل ورلد فورجر آنتی مانیتور مانیتور دارک ساید اصلی میکسی و…. و خب پرزنس در اوایل در اون نسخه سابق خودش از لحاظ قدرت در رده اول بود ولی بعد وقایع دث متال نیو ۵۲ و اینا کلا همه چی تغییر کرده البته پرزنس قبلا از خلقت خارج شده بود و پرزنس فعلی هم بنظر میاد در کره خدایان فقط بر بهشت حکمرانی میکنه و خب این بهشت یک سیاره در کره خدایان هست که خود این کره خدایان توسط پریچوا خلق شده و برای همین در حال حاظر امثال پریچوا در رده های اول قدرت قرار دارن دکتر منهتن هم یجورایی نسخه مثبت پریچوا محسوب میشه چرا که از نیمه مثبت نیروهای پریچوا استفاده میکنه مثل اسپید فورس یا لایف فورس یا emotional electromagnetic spectrum و…. در کل اگر نسخه قدیمی مد نظر باشه بله یقینا در رده اول قرار داره البته بعد از امثال رایتر و اینا اما پرزنس فعلی فک نکنم در اون حد باشه البته هنوز چیزی مشخص نیست برای مثال لوسیفر نیو ۵۲ تقریبا در حد مگاورسال قرار داره از بابت قدرت ولی خب ممکنه در آینده قدرت بیشتری نشون بده چون این افراد یعنی ملائکه و شیاطین قدرتمند و…. وابستگی به خلقت پریچوا ندارن و…. بگذریم در کل این ریتکانها تغییرات زیادی ایجاد کرده برای همین هم امثال دارک ساید اصلی براحتی میتونه در برابر امثال پرزنس قد علم بکنه و….
            موفق باشید

            1. revan کاربر می‌گوید

              البته به فراتر از ابعاد بودن اصطلاحا اتورورسال ) outerversal ( هم میگن.

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                که کلا یچیز غلط و فن مید عه

            2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              بله قدرتش کمتر شده یکجورایی الین بلک داره میشه پرزنس قبل نیو ۵۲ یعنی جایگزینش

            3. امپتی هند کاربر می‌گوید

              عااا نمیدونم من اشتباه میکنم یا شما توی روبیکا یه اکانت به اسم مدوسا دارید ؟ خیلی شبیه حرف میزنید

              1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

                عااا امپتی جان تو هم مدوسا رو میشناسی؟منم تو روبیکا هستم آِیدیم @comic_hollywood است (لطفا تایید بشه)

                1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  اره یه شناخت هایی ازش دارم شخص بدی نیست از اخرین بار که دیدمش میگذره حدودا فک کنم الان باید کنکوری باشه

              2. revan کاربر می‌گوید

                امپتی هند
                اگر منظورتون بنده هستم که باید بگم من کلا در روبیکا فعالیت نمیکنم من کلا در مورد اساطیر و گیم و اینا بیشتر بحث میکنم شاید ایشون هم در این موارد بحث میکنن با توجه به اینکه اسمشون هم از روی یک شخصیت اساطیری هست و این باعث شده چنین فکری بکنید ولی همونطور که گفتم من در روبیکا فعالیتی ندارم
                موفق باشید

          2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            خیخیخیخیخیخی

            لوسیفر با عدن زدش
            گابریل زدش
            مندراک احتمالا زدش
            و…………

        2. 🧱 کاربر می‌گوید

          این بعدی که میگید یعنی چی؟

      3. 🧱 کاربر می‌گوید

        رون کینگ ثور ۶ بعدیه یعنی چی؟

        1. لوگ کاربر می‌گوید

          تخیلی همه این ها جدی نگیر

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      رون کینگ توی دیسی با هر شخصیتی که از بیس لاین مالتیورسال برتر باشه میتونه مقایسه شه که صدها شخصیت توی دیسی وجود دارن که از بیس لاین مالتیورسال به مراتب برتر ان

  13. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    سلام ممنون بخاطر مقاله اما ای کاش شخصیت‌هایی مثل یوگاخان(که از اودین قویتره ) هایفادر( که باهاش برابره) و دارکساید( که اندکی قویتر از اودینه ) میتوانستند باشند سوپرمنم از خدام بود که بتونه باشه اما متاسفانه نمیتونه در لیست باشه

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      کاربر دکتر منهتن به نظر شما کریتوس میتونه باشه؟! من خودم این شخصیت سفیروث رو نمیشناسم کلا.

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        بنده هم زیاد نمیشناسم اما بی شک کریتوس زیوس رو زده این که بماند

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          تشکر بابت پاسخ .

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            خواهش میکنم

    2. revan کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن
      جناب سوپرمن هم میتونه در این لیست باشه سفیروث اصلا در این حدی که این سایت مسخره thegamer گنده میکنه نیست یکی از اورریتد ترین کاراکترها در زمینه قدرت هست که فقط بخاطر چند تا توانایی جادویی بنظر میاد که خیلی قدرتمنده در حالی که اصلا در اون حد نیست و بنظرم امثال ثور و سوپرمن هم میتونن در این لیست باشن البته نمیگم براحتی شکستش میدن ولی خب میتونن در این لیست باشن

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        ممنون از پاسخگوییتون عشق است سوپرمن (نظر شخصی ) پس شاید مارشن منهانتر هم بتونه باشه یا کپ اتم چون اینا از سوپرمن قویترند

        1. revan کاربر می‌گوید

          صد در صد بله امثال مارشن منهانتر و کپ اتم و سنتری و خیلیای دیگه میتونستن در این لیست باشن و اینکه باعث خوشحالیه نظر شما در مورد کریتوس تغییر کرده البته من اصلا از این حرفایی که میزنم و مقایساتی که انجام میدم قصدم توهین به کاراکترهای کمیک نیست و واقعا مهم نیست خیلیا چی فک میکنن فقط وقتی میبینم برخی از دوستان بدون اینکه حتی یک سطر از کتابهای خدای جنگ مطالعه کرده باشن و بدون اینکه چند تا مطلب در مورد نوشته های گاد اف وار اساطیر اینترویوها و…. بدونن میان و با قاطعیت نظر میدن و تضعیف میکنن، اونوقت به عنوان کسی که مطالبی رو میدونه با دلیل ثابت میکنم که اشتباه میکنن البته دروغ نگفتم که بگم من کریتوس رو بیشتر از ده سال هست که با بازیها شناختم و برام محبوبه و اصلا قدرتش در اون حد مهم نیست اینی که حتی یک ساختمون رو هم نمیتونه در بازیها نابود کنه مهم نیست مهم خود بازیها داستان و وقایع هست که اون رو جذاب میکنه و همین برای لذت بردن از اون بازی کافیه در اینجا هم حالا باز خیلی مهم نیست کریتوس رو در چه حدی از قدرت بدونن از شما هم ممنون که بدون جهت گیری و منطقی نظر میدین و البته در مورد سوپرمن هم باید بگم بله خب واقعا فوقالعادست گرچه متاسفانه من قبلا در همین سایت چندان از سوپرمن خوشم نمیومد و چندان بی طرف در موردش نظر نمیدادم اما الآن نظرم تغییر کرده و واقعا الآن جز کاراکترهای محبوب من در کمیک شده در حالی که قبلا اینطور نبود ولی الآن تغییر کرده در مورد قدرتش هم که دیگه نیازی به توضیح نیست قبلا هم با کاربری به نام mohammad hossein یه بحث جنجالی در مورد سوپرمن و اینا داشتیم که امیدوارم از بنده بابت اون بحث نه چندان دوستانه ناراحت نباشن بالاخره گفتم زمان نظر آدم رو تغییر میده.
          موفق باشید

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            خواهش میکنم بنده هم متاسفم و ممنون بخاطر پاسخگویی
            موفق باشید

  14. revan کاربر می‌گوید

    هعی روزگار این همه کامنت نوشتم در مورد قدرتها و توانایی های کریتوس اونوقت کریتوس ضعیفتر از سفیروث 😐😐 وجدانا ادمین عزیز جسارت نباشه ولی میشه بگید واقعا چرا با کریتوس مشکل دارید؟!؟! در چند مقاله ای که در مورد کریتوس ترجمه کردین فقط کریتوس رو به بدترین شکل ممکن تضعیف کردن آخه سفیروث رو چه حساب کتابی قویتر از کریتوسه؟!؟! قدرت بدنی در حد کریتوس نداره سرعت در حد کریتوس نداره مهارت جنگی؟! در برابر خدای جنگ کی میتونه قد علم بکنه؟! هیچکس استقامت در حد کریتوس نداره یعنی اصلا اندازه یه بند انگشت کریتوس هم قدرت نداره و اصلا اساسا مقایسه کریتوس که یک سطح قدرت حداقل در حد مگاورسال داره با یکی مثل سفیروث که یک سیاره رو هم نمیتونه نابود بکنه از اساس اشتباهه واقعا من نمیدونم دلیلشو کریتوسی که اومد یک پلاتنیک کانسپت رو نابود کرد ضعیفتر از سفیروث؟!؟!؟! یک شخصیت در همون دی سی اسم ببرین که بتونه یک پلاتنیک کانسپت رو به معنی کلمه نابود بکنه و این رو هم بگم به امثال دارک ساید اصلی پلاتنیک کانسپت میگن!! نمیگم هیچکس نمیتونه ولی اگر بررسی بشه میبینید که عملا به جز رده بالاترین های دیسی مثل پریچوا یا لوسیفر یا دکتر منهتن فعلی عملا هیچکس توانایی انجام یک همجین کاری رو نداره! کاری ندارم اسم ببرید به همه دوستان میگم که اگر یک کاراکتر حتی مولتیورسال رو میشناسید که میتونه یک همچین کاری کنه یا انجام داده اسم ببرید! و خیلی مطالب دیگه که در کامنتهام در مقاله های « نه شخصیت که میتوانند سایتاما را شکست دهند » و همچنین مقاله « هفت شخصیت که کریتوس میتواند شکست دهد و هفت شخصیت که نمیتواند » بهشون اشاره کردم البته همه مطالب نیستن اما باز خب اطلاعات خوبی رو در بر دارن و کازمولوجی خدای جنگ به عقیده اشتباه خیلیا خیلی بزرگتر از اونیه که فک میکنن و…..

    1. dark nait کاربر می‌گوید

      Revan

      بچه بیا برو تو افق محو شو ، اینقدر چرت و پرت گفتی خودتم باورت شده کریتوس از سوپرمن قوی تره؟
      از سفیروث هم قوی تره؟
      از سایتاما هم قوی تر؟
      عجب معلومه عقلت رو از دست دادی اینقدر که گاد آف وار بازی کردی فکر کنم بجز خدای جنگ هیچ بازی دیگه ای نکردی تو عمرت ، زئوس نسخه گیم خدای جنگ اون قدر ضعیف بود که حتی نمیتونست یه ساختمون رو خراب کنه سایتاما و سوپرمن قادرن به راحتی کره زمین رو نابود کنن سفیروث هم با گکو برابره یعنی از اون دو تا قوی تره اون وقت کریتوس نمیتونه یه منطقه رو نابود کنه از سفیروث قوی تره؟ بابا ماشالله صنعتی و سنتی رو با هم زدی دمت گرم آدم کامنت هات رو میخونه به عقلت شک میکنه
      یکم باز فینال فانتزی رو بازی کن ببین سفیروث از زئوس خدای جنگ خیلی قوی تره اون به تنهایی کهکشان راه شیری رو هم نابود میکنه البته از کسی که کریتوس رو از همه قوی تر میدونه توقعی نمیشه داشت

  15. revan کاربر می‌گوید

    و اینکه ادمین عزیز اگر واقعا تضعیف و توهین به شخصیت کریتوس نیست لطفا از این سایت مزخرف thegamer مقاله ترجمه نکنید چرا که مثل رابطه ثور با cbr به شدت با شخصیت کریتوس مشکل داره و کلا مقالات مزخرف کم نداره ناراحتی دوستان رو هم درک میکنم ولی خب این یک مقاله ترجمه شده هست و بنظرم ادمین باید قبل از ترجمه یک بررسی بکنن که آیا واقعا این مقاله ارزش ترجمه رو داره یا نه البته خودتون مختارید در انتخاب و من هم بعنوان یک کاربر پیشنهاد میدم ولی خب متاسفانه مشکل اینه که بنظر میاد شما از کریتوس اطلاعات چندانی ندارین وگرنه یک همچین حرفی رو که در اون بالا گفتید رو نمیزدید همون حرفی که گفتید کریتوس شانسی در برابر سفیروث نداره در حالی که باید بگم در کل این لیست به جز دانته هیچکدوم حریفی برای کریتوس نیستن و عملا هیچ کاری از دستشون بر نمیاد آسورا هم یک چیزی مثل هالک هست که نهایت قدرتش در حد نابودی سیارات هست البته هالک زمانهایی بوده که حتی در حد نازودی یک یونیورس هم قدرت داشته البته خیلی کم. و اینکه ابله بودن نویسنده سایت thegamer از این جا هم اثبات میشه که نوشته کریتوس از سفیروث ضعیفتره و سفیروث هم از دارث ویدر ضعیفتره!! 😐😐😐 وجدانا؟!؟! یعنی دارث ویدر از کریتوس الآن قویتره؟!؟! 😐😐 بگذریم توضیح بیشتر از این نیاز نیست امیدوارم حداقل اون جمله سفیروث قدرتی بیشتر از امثال کریتوس دارد رو حذف کنید چون وجدانا خیلی…. امیدوارم بهتون برنخوره ادمین عزیز فقط خواستم یسری حرفا رو بگم. موفق باشید

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      توضیحات شما کلا نظر بنده رو عوض کرد قبلا فکر میکردم کریتوس از امثال تانوس یکم قویتره الان از امثال اودین و هایفادر هم قویتر میدونم ممنون

    2. مهدی کاربر می‌گوید

      کریتوس برای سفیروث پشه هم نیست اون اصلا بدون سلاح قدرت نداره سفیروث از رون کینگ تور و سوپرمن پرایم هم قوی تره اون وقت کریتوس که یه جنگجو معمولی رو با اون مقایسه میکنی؟

      1. revan کاربر می‌گوید

        مهدی
        کریتوس بدون سلاح هیچ قدرتی نداره؟!؟!
        کریتوس یک جنگجوی معمولی؟!؟! 🤣🤣
        سفیروث قویتر از رون کینگ ثور و سوپرمن پرایم؟!؟! دلیلی هم داری یا همینطوری عشقی داری میگی؟!؟! 😅😂
        وجدانا جناب اوضاعت چندان روبراه نیست یه سر به کامنت ها بزنی من خودم در مقاله های دیگه هم به حد کافی توضیح دادم اگر اونا رو به همراه چند تا کامنتی که اینجا نوشتم بررسی کنی میبینی سفیروث اصلا نزدیک امثال کریتوس هم نیست! در هیچ زمینه ای برتری نداره که هیچ بلکه با فاصله ای نجومی ضعیفتره!! اون پایین هم که گفتی همه این لیست با هم هم نمیتونن یه خراش روی سفیروث بندازن!! 😂😅
        بنظر میاد بجز بازی فاینال فانتزی و انیمیشنش چیز دیگه ای ندیدی از حرفام ناراحت نشو ولی زیادی تعطیل تشریف داری! سفیروث با اون همه دبدبه کبکبه آخر سر یک سیاره رو هم نتونست نابود کنه!! بنظرت یه همچین موجودی میتونه در برابر کسی که یک خلقت رو میتونه به لرزه بیاره حرفی بزنه؟! ) اشاره به ثور گاد اف وار ( شاهکاری که در حداقلش مگاورسال سطح پایین محسوب میشه!!
        موفق باشی جناپ

        1. revan کاربر می‌گوید

          و همون ثور که در نبردش با یورمنگاند برابری کرد تقریبا و همون یورمنگاند که بعد از گذر سالها بزرگتر و قویتر شده بود با سه ضربه بالدر ناک اوت شد! همون بالدری که کریتوس حسابی از خجالتش در اومد و دو بار متوالی گردنشو شکست! بالاخره این خودش بعضی چیزا رو مشخص میکنه دوست عزیز که کی به کیه!!

        2. بروس بنر کاربر می‌گوید

          متاسفم برات

        3. بروس بنر کاربر می‌گوید

          اونی که خیلی تعطیله خود تویی
          اتفاقا کریتوس به اندازه فاصله نجومی از سفیروث ضعیف تره سفیروث با سوپرمن و هالک هم قدرت کریتوس اصلا در حد اون نیست

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            باشه

        4. _ کاربر می‌گوید

          تو حالت کاملا خرابه
          کریتوس از سفیروث قوی تره؟
          ساقیت خودمم

        5. نوروژ کاربر می‌گوید

          Revan
          تو وضعت خیلی خرابه،حالت خوب نیست انگار وقتی سفیرو رو نمیشناسی حرف مفت نزن
          کریتوس از سفیرو قوی تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          با اختلاف نجومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ساقی هستم این هم نمونه کارم

          1. dark nait کاربر می‌گوید

            نوروژ

            😂😂😂😂😂👍👍👍👍

      2. بیاندر کاربر می‌گوید

        تو هم مثل همون کاربر رهامی که به سایتاما مسگفت امنی ورسال😂😂😂😂😂😂 دو تاتون نوبین

        1. مهدی کاربر می‌گوید

          الان من به این گفتم نوب خودتویی چرا تایید نکردی

        2. 🧱 کاربر می‌گوید

          خودت فهمیدی چی نوشتی

        3. dark nait کاربر می‌گوید

          مسگفت

    3. Z gamer کاربر می‌گوید

      Revan
      تو مثل اینکه سفیرو رو نمیشناسی سفیرو خیلیییییییییییییییییییییی قوی تر از کریتوسه
      کریتوس برای سفیرو پشه که چه عرض کنم باکتری هم نیست یکم درموردش تحقیق کن سفیرو از دارک ساید اصلی هم قوی تره

      1. عرفان کاربر می‌گوید

        اونقدری ک میدونم سفیروث
        می تونه دارک ساید انیمیشن و سینما رو شکست بده ولی کنیک رو نه

      2. dark nait کاربر می‌گوید

        Z Gamer

        دارک ساید اصلی براش زیاده همون کاپیتان اتم کافیه

  16. revan کاربر می‌گوید

    بنظر میاد یکسری تغییرات رو اعمال کردید مثلا اینکه اودین در این لیست حضور نداشت و بجاش دارک ساید قرار داشت و یا اینکه بجای دارث ویدر، دارث ریون قرار داشت ) darth revan ( البته با اینکه خودم طرفدار دارث ریون هستم از اسمم هم مشخصه ولی هیچکدوم از لحاظ قدرت در اون حدی نیستن که بتونن سفیروث رو شکست بدن البته دارث ریون از دارث ویدر قدرتمندتره و خب اصولا سطح قدرتش با امثال پالپاتین مقایسه میشه و یکی از قدرتمندترین سیت لردهای تاریخ استاروارز هست که فقط پالپاتین و دارث ویتیت ) darth vitiate ( میتونن ازش قویتر باشن البته با اختلاف کم. ولی خب بازم در حد امثال سفیروث نیست.

  17. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    دراگون بورن هم به راحتی میتوانست باشه و حتی قابل مقایسه با امثال کریتوس و دانته است. اگر دلیل خواست کسی در خدمتم.

    1. revan کاربر می‌گوید

      محمد امید سعادتی
      بنظر میتونه در این لیست باشه ولی اون قسمتی که گفتید قابل قیاس با امثال کریتوس و دانته مایلم دلیلتون رو بدونم چون واقعا فک نکنم در اون حد باشه.ممنون

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Raven
        کی سری کتابخانه دربازی اسکایریم بود که پر کتاب مختلف از دنیای الدراسکرولز و خدای این دنیا و اژدهایی که می کشیم. در این کتاب ها دنیای الدراسکرولز یک مالتیورس معرفی میشه و درمورد قدرت های خدای این دنیا هم توضیحاتی داده میشه و گفته میشه اون اژدها قویترین موجود خلق شده توسط این خدا است. حالا فرض کنید دراگون بورن وقتی این اژدها کشت یعنی چقدر قدرت داره؟ در ضمن دراگون بورن انواعی از قدرتمندترین طلسم ها و سلاح ها داره. من نمیگم دراگون بورن از کریتوس و دانته قویتره ولی میتونه هم سطح شون باشه. قبول دارید؟

        1. revan کاربر می‌گوید

          محمد امید سعادتی
          خب خدای الدراسکرولز با خلق یک مالتیورس سطح قدرتی در حد مالتیورسال داره و خب اگر دراگون بورن در سطح خدای دنیاش باشه یا ازش قویتر باشه میشه تقریبا مالتیورسال و یکم بالاتر ولی خب کریتوس و دانته براحتی میتونن سطح قدرتی در حد مگاورسال داشته باشن و خب شاهکارهای بزرگ دیگه ای هم دارن که حتی با کلماتی مثل مگاورسال و اینا هم نمیشه اونا رو سنجش کرد و فراتر از این عبارات هست و خب حتی با احتساب حداقل هم باز از دراگون بورن قویتر هستن و اینکه خب این در صورتیه که دراگون بورن از خداش قویتر باشه و خب چه بسا که نیست ولی خب در کل اگر دراگون بورن از خداش قویتر باشه میشه احتمالا مالتیورسال سطح بالا و اگر از این طرف هم کریتوس و دانته رو در حداقل قرار بدیم میشن مگاورسال پس باز از دراگون بورن قویترن ولی چون گفتین تقریبا در یک سطح، بله میشه گفت تقریبا در یک سطح و حد و حدود هستن ولی اگر دراگون بورن از خداش ضعیفتر باشه که در اونوقت بنظرم بصورت تقریبی هم در یک سطح نیستن. البته در مورد قدرت دراگون بورن نسبت به خداش شما بهتر میدونید.
          موفق باشید

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            مگاورسال؟؟
            😂

            1. revan کاربر می‌گوید

              ادمین
              ادمین عزیز من به حد کافی در کامنتهای بسیاری در چندین مقاله تا حد مناسب توضیح دادم و وجدانا نیازی به گفتن نیست خودتون یقینا یک دور اونا رو برای تایید بررسی کردید و بالاتر هم باز به چند تا شاهکار کریتوس هم اشاره کردم که حتی فراتر از مگاورسال و ایناست و خب بازم میگم مشکل اینجاست که شما کریتوس رو از روی گیمپلی بازی ها بررسی میکنید خب در این صورت معلومه کریتوس حتی یک ساختمان رو هم نمیتونه نابود کنه و این نشانه ضعف نیست بلکه محدودیتهای مکانیک بازیهاست که برای هر کاراکتری وجود داره برای اون هم مثال زدم مثل کاراکتر بازی بلاد بورن که سلاحی داره که میتونه یک ستاره رو هم نابود کنه ولی در بازی یک دیوار رو هم نمیتونه خراب کنه! این فقط بخاطر جذاب کردن و قابل درک کردن بازی هست وگرنه اگر فرض کنید کاراکتر با سرعت حتی صوت بخواد حرکت کنه! آیا اصلا حرکاتش قابل تشخیص خواهد بود؟! خیر پس…. در مورد جاودانگی کریتوس هم بنده در مقاله لیدی دیمیترسکو توضیح دادم در جواب دلایلی که آوردید که کریتوس جاودانگی مطلق داره بگذریم در کل جسارت نباشه منظورم اینه که کریتوس اگر با نوشته ها و کتابهای گاد اف وار بررسی بشه مگاورسال بودنش اصلا چیز غیر عادی نیست.
              موفق باشید

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                خوب متاسفانه من کمیک ها و کتاب خدای جنگ رو نخوندم. اگه در اون این توانایی ها رو داشته باشه بله حق با شما است.
                اما در بازی ها خیر، چون هرگز هم‌سطح افرادی همچون منهتن و اینا نیست.

                1. revan کاربر می‌گوید

                  ادمین
                  خب بله منم منظورم کتابهای خدای جنگ هست البته یک نکته ای که باید اضافه کنم اونم اینه که کتابهای خدای جنگ هیچ اضافه ای ننوشتن و در واقع وقایع بازیها رو به شکل کتاب نوشتن و عملا هیچ تفاوتی بین نسخه بازی و نسخه کتاب نیست فقط محدودیتهای گیمپلی باعث میشه کاراکترا نتونن تمام پتانسیلشون رو کامل نشون بدن

              2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

                باید معیار مشخص کنی…بعدشم کمیکها برا گیم فکر نکنم معیار اصلی به حساب بیان.مثلا تو کال آف دیوتی گوست تونست تو کمیک با ای ام پی یه پایگاهو بفرسته هوا ولی تو گیم خیر…گیم معیار اصلیه…هرچیزی اولین جایی که حضور پیدا میکنه همون مدیا باید معیار باشه..چون تو جاهای دیگه قدرتش کم و زیاد میشه

                1. revan کاربر می‌گوید

                  یک تعصبی
                  جناب کتابها کاملا کنن و مرتبط به بازیها هستن بالاتر هم گفتم کتابهای خدای جنگ وقایع بازیها رو به شکل کلمات تبدیل شدن به کتاب هیچ چیز اضافه ای ندارن و همزمان با انتشار اولین بازی در یک سال منتشر شد اولین رمان خدای جنگ مه وقایع بازی رو تعریف میکرد گفتم محدودیت مکانیک بازی باعث میشه نتونیم تمام قدرت یک شخصیت رو ببینیم وگرنه اون کمیک و سینماست که برای مثال کاراکتر در کمیک شاهکارهایی داره که تو فیلم نداره ولی در مورد گاد اف وار چنین نیست و همچنین مطالب این کتابها بارها توسط سازندگان بازیها تایید شدن و در اکثر مواقع خود کارگردان بازیها در نوشتن این کتابها نقش داشتن و هیچ چیز نان کنن وجود نداره توضیح هم دادم چرا که همون بازیها فقط به شکل نوشته هستن و عملا یکجور کتاب راهنما برای بازیها هستن و هیچ داستان و مطلب خارجی و اضافی ندارن.

          2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            Revan
            ببینید من همین الان چند کتاب دیگه داخل اسکایریم خوندم که میگه اون اژدها خدای دنیای الدراسکرولز به راحتی کشته. پس قطعا دراگون بورن از خدای دنیای خودش هم قویتره. من احتمال میدم دراگون بورن مگاورسال باشه چون کسی کشته که به راحتی یک موجود مالتیورسال کشته بود.
            دلیل قانع کننده ای نیست؟
            فکر نکنید حرف روی هوا میزنم اینا واقعا داخل کتاب های کتابخانه داخل بازی اسکایریم توسط یک جادوگر باستانی نوشته شده. من بعد از ۲۵۰ ساعت اسکایریم بازی کردن این اطلاعات بدست آوردم😅😅.

            1. revan کاربر می‌گوید

              محمد امید سعادتی
              نه نمیگم رو هوا حرف میزنید ولی خب اون بالا نگفتید که اون اژدهایی که دراگون بورن اون رو کشته، خدای الدراسکرولز رو کشته بود و خب اگر واقعا اون اژدها از این خدا هم قویتر بوده پس دراگون بورن هم فراتر از سطح مالتیورسال قرار میگیره و احتمالا مگاورسال باشه و در این صورت تقریبا هم سطح با امثال کریتوس و دانته خواهد بود البته کریتوس شاهکارهای دیگه ای هم داره که بالاتر هم به چند تا شون اشاره کردم و خیلی فراتر از عباراتی مثل مگاورسال و ایناست، یا مثلا دارای قدرت بی نهایت سرعت بی نهایت استقامت نامحدود و…. در کل بنظرم کریتوس با اختلاف نچندان زیاد قویتره ولی خب صد در صد دراگون بورن هم قدرتمنده و میتونه با کریتوس مقایسه خوبی داشته باشه البته این رو هم بگم من اصلا مثل خیلی از دوستان که فقط کاراکترهای کمیک رو قدرتمند میدونن نیستم و بنظرم واقعا کم نیستن کاراکترهای غیر کمیکی بسیار قدرتمند در مورد دراگون بورن هم تا این حد نمیدونستم ممنون از شما که اطلاعات خوبی ازش بدست آوردم.
              موفق باشید

            2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

              جوونز یه گیمر اسکایریم پسدا کردیم

              1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                یک تعصبی
                اسکایریم جزو بازی هایی که وقتی بازی کنی دیگه عاشقش میشی.
                شما فن اسکایریم هستید؟

  18. مهدی کاربر می‌گوید

    این ها رو هم جمع بشن نمیتونن سفیرو رو زخمی کنن یه خراش هم نمیتونن روش ایجاد کنن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      وقتی نمیدونی نظر نده کریتوس بسیار بیشتر از یک جنگجوی عادیه و سفیروث جلوش پشه ای ببش نیست ولی تعصب داری دیگهالبته از کسی که رون کینگ ثور رو با سفیروث مقایسه کنه انتظار این حرف هاهم میره

      1. مهدی کاربر می‌گوید

        چرا زئوس و اودین میتونن شکستش بدن ولی بقیشون نه
        درزم کریتوس قویه ولی با سلاح بدون سلاح من ندیدم تا حالا بجنگه تو خدای جنگ

      2. Z gamer کاربر می‌گوید

        ببین فکر کنم کریتوس تو بازی خیلی ضعیف بود احتمالا تو کمیک خیلی قوی تر بوده

      3. ترانه کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن

        کریتوس قویه ولی انصافا از سفیروث خیلی ضعیف تره

  19. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    راستش ادمین عزیز خواستم از شما تشکر کنم بخاطر اینکه اون جمله رو تغیر و اصلاح کردید ممنون

  20. مهدی کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    سفیرو از صد در صد قدرتش استفاده کنه یه شهر رو نابود میکنه کریتوس حداکثر یه برج رو نابود کنه

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      ردوست دارم چهره کاربر Revan بعد از این همه توضیح وقتی این کامنت رو مشاعره می کنند ببینم
      ( شوخی )

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        مشاهده

        1. revan کاربر می‌گوید

          randall sepector
          راندال جان به نکته جالبی اشاره کردی حیف که نمیشه تصویری ویدیویی چیزی گذاشت یا حتی ویسی ولی با همین استیکرها حسم رو منتقل میکنم
          « مهدی:سفیرو با اوج قدرتش یک شهر رو نابود میکنه ولی کریتوس….
          من:🤣🤣🤣🤣 »
          واقعا فقط میتونم بگم مهدی جان راحت باش!!😂😅😂😅
          اصلا برج چیه کریتوس یه دیوار رو هم نمیتونه خراب کنه 🤣🤣
          یک دور کامنتا رو بخون عزیز دل اگر قانع شدی که هیچ اگرم نشدی که بازم هیچ اصلا مهم نیست

          1. مهدی کاربر می‌گوید

            تو گوگل پلی جوابت رو میدم

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              😐😐 ؟ گوگل پلی چیه چه ربطی داشت ؟

              1. مهدی کاربر می‌گوید

                تو گوگل پلی جواب فحاشی هاتون رو دادم

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  کجای گوگل پلی ؟

      2. مهدی کاربر می‌گوید

        حیف که نمیتونم جوابت رو بدم ولی خدا میزنه تو کمرت حالا هی فحش بده با ادمین فامیلی پارتی داری فحاشی هات رو تایید میکنه
        متاسفم برات

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          تو مدارس فرق فحش دادن با کنایه رو یاد نمی‌دن که میان اینطور آدمو نفرین میکنند ؟😂😂😂
          چه فحاشی ای ؟ 😂😂😂
          شما فحشات چیه که تایید نمیشه

          1. _ کاربر می‌گوید

            تو مدرسه به تو چی یاد میدن
            اینکه بیای بقیه رو مسخره کنی؟

          2. NSTU
            NSTU کاربر می‌گوید

            کنایه خیلی فرقی با توهین کردن نداره

  21. امپتی هند کاربر می‌گوید

    بعضی دوستان هم تو کامنتای مقاله سفیروث بدبخت رو تا خورد حقیر کردن ها …. نه دیگه اورریتد هم نیست بنده خدا . بزارید من یکم توضیح بدم
    ۱-سفیروث از کسایی خیلی قویتر هست که میتونن کل سیاره رو برعکس کنند
    ۲-سفیروث میتونه روح هارو جذب یا نابود کنه
    ۳-سوپرنوا عه سفیروث میتونه یک بعد که بزرگتر از کهکشان راه شیری هست و بی شمار ستاره در خود جای داده رو نابود کنه
    ۵-سفیروث از نیرو سوپرنوا خودش و فروپاشی یک بعد اسیب خاصی ایی ندید
    ۴- همه اینهایی که گفتم سفیروث در شرایط عادی هست و سفیروث با Meteor بسیار بسیار قویتر میشه
    ۵-سفیروث در نبرد نهاییش با کلود از قبل قویتر بوده . یعنی ۹۹ درصد شاهکار هایی که بهتون از سفیروث گفتم از فورم نهاییش به صورت قابل توجه ایی کمتره
    ۶-سفیروث میتونه ده ها میلیون بار سریعتر از نور باشه ( مدرک خواستید در خدتم )
    ۷-سفیروث بیشتر از ۲۰ تا قدرت مختلف داره که توی ازار دادن و یا شکست حریفش خیلی میتونه کمک کنه
    ۸-هوش سطح ناقبش در نبرد رو که فک کنم دیگه همه بدونن
    ۸-درکل سفیروث خیلی گودرته دست کم نگیریدش

    1. revan کاربر می‌گوید

      امپتی هند
      خب اون اووریتد رو بخاطر جو سایت گفتم و اینکه از شاهکارهایی که از سفیروث گفتید بجز یکی اطلاع داشتم فقط چون دیدم دوستان دارن با تعصب حرف میزنن با همون روش پاسخ دادم البته در مورد شاهکارها یکی اینکه سوپرنوا متعلق به فرم نهایی سفیروث یعنی safer sephiroth است که شش بال بدست میاره و شباهت زیادی به seraph ها داره البته فقط اسم seraph رو داره از لحاظ قدرت توانایی های seraph ها رو نداره لازم به ذکره seraph اسم ملائکه مقرب الهی در کتاب بایبل و ادیان مسیحی هست اگه اشتباه نکنم…. بگذریم و این شاهکار هم در قویترین حالت سفیروث هست و بنظرم اینی که گفتید در فرم نهاییش از شاهکارها فراتره درست نیست چون اون شاهکار رو در فرم نهایی انجام داده و اینکه تا جایی که یادمه فقط به شکل مجازی و توهمی یک منظومه نابود شد اون بعد هم بزرگتر از کهکشان نبود البته دقیق یادم نیست شاید اشتباه میکنم و در مورد meteor که یک نوع سلاح و قدرت جانبی برای سفیروث محسوب میشه که ازش میتونه برای کنترل ذهن و روح موجودات و همچنین نابودی سیاره استفاده کنه ولی یک فرم نیست که بگیم قدرتش افزایش پیدا میکنه فقط یک قدرت و نوعی سلاح محسوب میشه در مورد باقی هم موافقم فقط از اون سرعت میلیون ها برابر سریعتر از نور اطلاعی ندارم که اگر دلیلش رو بگید ممنون میشم.
      البته اسم سفیروث هم با اسم درخت زندگی در ادیان کابالیستی ) فرقه ای از یهودیت ( یکسانه و خب شباهتشون حضور همزمان هست همونطور که درخت سفیروث هم در جهان فیزیکی هم در جهان فرا فیزیکی حضور داره و…. سفیروث هم عملا خودش در جنوا حضور داره و ذهن جنوا رو کنترل میکنه و اون جسمی که ازش در نبردها میبینیم توهمی هست چرا که جسم سفیروث در واقعه نیبلیم نابود میشه ولی بخاطر اراده قوی شعور و آگاهی سفیروث زنده میمونه و جنوا رو تحت کنترل قرار میده البته نه بطور کامل…. بگذریم.
      موفق باشید

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        خب شرمنده دیر جواب دادم من کم سایت میام یکم امتحانا دارن فشار میارن اما
        ۱-بله مربوط به فورم نهاییش عه که زد با سوپرنوا سیاره هارو دونه به دونه نابود کرد با تم مخصوص سفیروث عجب چیزی بود واقعا
        ۲-بنده راجب فورم نهایی همین فورم رو عرض میکردم که از ۹۹ درصد شاهکار های قبل پیشی میگیره ( اون یه درصد هم همون قضیه بعد و بی شمار ستاره و … )
        ۳-منظومه به صورت توهمی نابود نشد حظور سفیروث حالت توهمی بود تاجایی که یادمه که همونم هنوز توی کامیونیتی پاور اسکیلر ها خیلی سرش بحث هست
        ۴-راجب قضیه منظومه بی شمار ستاره و منظومه رو انیمیشن نابودی منظومه واضحا نشون داد اما حالا یه توضیحات تکمیلی هست از گایدبوک که براتون شرح میدم اطلاعات گسترده ایی راجب قضیه سوپرنوا میده
        . Ryōte o kakage, sefirosu ga sono ba kara sugata o kesu.
        Chōshinsei bakuhatsu ga hassei. Uchū-kan o aoiro no senkō ga hashirinuketa nochi
        Susamajī bakufū to shōgeki ga, taiyōkei no subete no wakusei ni oshiyoseru.
        Bakufū ga taiyōkei zentai o tsutsumi komi, chōshinsei no hikari ga gingakei no kanata made akaruku terasu
        که بخوام خلاصه مطالبش رو بگم ( پ.ن ممنون از دوست مترجم ChocomilkAlex )
        خلاصه مطلب اینکه این سوپرنوا کل منظومه و سیارات رو به لرزه در میاره و وقتی که منفجر میشه انفجارش کل منظومه رو دربر میگیره و نور ابرنواختر به شدت به درون کهکشان می تابد و خب این ممکنه یه رفرنس به اینکه این بعد میتونه کهکشان رو در بر بگیره باشه
        https://vignette.wikia.nocookie.net/vsbattles/images/8/8e/Supernova_scan_ultimania_part.png/revision/latest?cb=20190723222000
        اینم لینک التیمیت گایدبوک که توی عکساش هم میشه اون قضیه کهکشان و نور و … رو دید متن هم هست حالا بریم برا ادامه . خب سفیروث با meteor یه فورم هست دیگه . فورم یا ورزن یا هرچیزی که خطاب میشه . منظورم رو کلا بد متوجه شدید . منظورم از فورم یک تبدیل نیست مثل قضیه safer sephiroth صرفا سفیروث با این سلاح رو یه ورزن یا فورم خطاب کردم ولی شما وقتی گفتم فورم احتمالا ذهنتون رفته سمت تبدیل شدن مثل قضیه safer یا فورم های گوکو و این چیزا بگذریم یه چیز جالب دیگه راجب سوپر نوا
        اینکه این سوپرنوا فضای ابعادی رو نابود میکنه و ناامیدی رو به همراه میاره
        و خلاصه همین
        راجب سرعت هم بگم که Bahamut Fury که سفیروث به راحتی بهش اسکیل/مقایسه میشه اگه ازش بالاتر اسکیل نشه . حالا این Bahamut Fury چیکار کرده ؟ ما میبینیم که Bahamut Fury از یه سیاره ابی رنگ که احتمال زیاد یه رفرنس به نپتون عه در ثانیه ۶ شروع به حرکت میکنه و در ثانیه ۱۵ میرسه به زمین پس عملا ۹ ثانیه کلا طول کشیده گوگل فاصله زمین تا نپتون رو ۴٫۳ بیلیون کیلومتر اعلام کرده و با تقسیم زمان و فاصله و تبدیل به سرعت نور میشه این رو بدست اورد که که این قضیه چندین هزار برابر سرعت نور عه و خب سفیروث بعدا کلی پاور اپ میشه و میتونیم مثلا بگیم این عدد چند برابر میشه که خب سفیروث رو کف کفش چندین هزار برابر نور میکنه .
        موفق باشید

        1. revan کاربر می‌گوید

          امپتی هند
          ) اگر تایید بشه (
          ممنون از شما پاسخ کاملی بود.

  22. مهدی کاربر می‌گوید

    خدمت همه دوستانی که من رو مسخره کردن از جمله Revan،Randall Sepector،بیاندر
    تو گوگل پلی و یوتیوب و توییتر از خجالتشون در اومدم

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      چی میگی کدوم فحاشی کجا گوگل پلی و یوتیوب از خجالتمون درآمدی

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اقا مهدی لینکش رو بزار تا فیض ببریم لطفا. مسخره نیستا جدی میگم.
      پ.ن : با من که مشکلی نداری؟! 😂😂

      1. مهدی کاربر می‌گوید

        تو یوتیوب،گوگل پلی،توییتر سرچ کن ایرونی سنتر یکم بگردی پیداش میکنی
        چون میدونی ادمین سایت با من دشمنه نمیزاره جواب بدم واسه همین یه جا دیگه تلافی کردم

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          ادمین انگار وایساده با تو دشمنی کنه 😐😐
          خدایی چند سالته ؟
          می خواستم ببینم برای چه پایه ای معلم ادبیات برات بگیرم

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          مهدی
          خیلی جوکی پسر😂😂😂😂😂 اصلا برو داخل سازمان ملل از خجالت دوستان در بیا. چه کسی بهت اهمیت میده؟ هیچکس به کتف خودش هم نیست.

        3. Randall sepector کاربر می‌گوید

          اینکشو بده پیدا نکردم

        4. Attack titan کاربر می‌گوید

          مهدی نوب اصلا فحش نیست نوب یعنی تازه کار مثلا چطور میگن جوانه هنوز یعنی هنوز تازه کاره اینهام اینجوری گفتن شما بد متوجه شدی در ضمن اینها اصلا و ابدا فحش نیستن و مهدی جان شما باید یه کم حوصله داشته باشی طرف بهت گفت نوب باید دلیلش رو بپرسی و به عالم و ادم فحش ندین ب خودم منم نوب گفتن باید برم همه جا فحاشی کنم نه دیگه نمیشه برادر من اگه از کامنت من ناراحت شدی ببخش اما فکر نکنم چیز ناراحت کننده گفته باشم

  23. #### کاربر می‌گوید

    تو این لیست اودین فقط حریفش میشه زئوس هم باید می اوردی بقیشون هیچ شانسی ندارن البته دانته هم ممکنه بتونه اگه نبرد تن به تن نباشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      من شخصا از سیفروث اطلاعی ندارم اگر اودین مارول حریف سیفروث بشه صد البت امسال دارکساید کلون البته بستگی ب کلون داره حریفش میشه جناب یه سوال زئوس شما دقیقا ورژن کمیک یا بازی یا اساطیرع فکر کنم بازی باشه در کل این سوالم رو جواب بدین ممنون میشم

      1. بیاندر کاربر می‌گوید

        بستگی به حالت سفیروث داره سفیروث اگه اشتباه نکنم یکی از حالتاش دارکساید اصلی هم میزنه

        1. . کاربر می‌گوید

          نه دیگه دارک ساید اصلی نه ولی در حد سوپرمن پرایم و رون کینگ ثور میشه

  24. _ کاربر می‌گوید

    دانته سفیرو رو نمیتونه شکست بده ولی شکست هم نمیخوره چون حتی تبدیل به اتمم بشه بازم به شکل اولش بر میگرده

    1. zeno کاربر می‌گوید

      دقیقا

  25. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید یه سوال از ادمین و بقیه دوستان داشتم
    اونم اینه که سناتور آرمسترانگ (غول آخر بازی متال گیر رایزینگ مربوط به شماره ۳) هم میتونه سفیروثو شکست بده?اون گسی که شمشیر رایدن رو شکوند و کلا تا وقتیکه شمشیر موراماسا(اگه اشتباه نگفته باشم) به دستش رسید تازه دهنش سرویس شد تا شکستش بده یعنی سناتور میتونه شکست بده سفیروثو???
    ممنون میشم جواب بدین

  26. Rzx کاربر می‌گوید

    کریتوس کل خدایان کشت و خود کریتوس کنترل زمان و مکان داره و کل دنیارو نابود کرد بعد مرگ زوس زوس خدایه خدایان با زربه کشت بعد میگید شانس ندارع دانته برایه کریتوس بستنی چوبیه اسورا هم برا کریتوس ادامس نعناعه

    1. PC.odisen کاربر می‌گوید

      آره ولی کریتوس بدون سلاح قدرتی نداره با دست خالی حریف زئوس نمیشد

  27. zeno کاربر می‌گوید

    خب جناب ادمین میبینم که کامنتی که برای Revan نوشتم رو تایید نکردی میتونم بپرسم چرا؟
    Revan خیلی به کاربر مهدی بی احترامی کرد منم جوابش رو مثل خودش دادم چرا تایید نکردی؟

  28. Randall sepector کاربر می‌گوید

    مهدی دایی لینک نفرستادی هنوز ها

    1. _ کاربر می‌گوید

      بازم طبق معمول من جوابت رو دادم ولی ادمین تایید نکرد

  29. 🧱 کاربر می‌گوید

    اگه کامنت هام رو تاییددکنید ممنون میشم ادمین

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اگه توهین نکنید و با دلیل و منطق جواب بدید دلیلی برای تایید نکردن وجود نداره دوست من.

      1. 🧱 کاربر می‌گوید

        خود اون کاربر ها چرا به مهدی توهین کردن من جوابشون رو مثل خودشون دادم شما نباید کامنت اون ها رو تایید میکردید

        1. NSTU
          NSTU کاربر می‌گوید

          موافقم کامنت اون ها رو نباید تایید میکرد

      2. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        آیا سوپرمن هم میتونه شکستش بده؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. لوگ کاربر می‌گوید

          Goku

          سوپرمن عادی نه ولی سوپرمن پرایم آره

  30. NSTU
    NSTU کاربر می‌گوید

    ادمین ناراحت نشیا ولی احساس میکنم کامنت ها رو خیلی یه طرفانه تایید میکنی
    یعنی کامنت های کاربر های قدیمی رو بدون اینکه نگاه کنی چی نوشتن تایید میکنی و کامنت کاربر های جدید رو خیلی با دقت نگاه میکنی چی نوشتن بعد تایید میکنی

دیدگاه ها غیر فعال است.