۵ ضعف فیلم ثور؛ عشق و صاعقه

ثور عشق و تندر چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های شخصیت ثور در دنیای سینمایی مارول است. این فیلم پر بود از نقاط ضعف بسیاری که باعث شد تا نتواند به شایستگی بدرخشد. در ادامه به بررسی ۵ مورد از آنها می پردازیم.


۱_ طنز بیش از حد:

این فیلم همانند قسمت سوم این سری مشکل اصلی خود یعنی طنز و مسخرگی شخصیت های خود را حفظ کرده است. طنز بیش از حد و ید این فیلم متنها به خود فیلم و شخصیت های آن ضربه سنگینی وارد کرده است، بلکه تماشاگران را نیز از دیدن این فیلم دلسرد می کند.


۲_ استفاده بیش از حد از CGI:

این مورد هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف‌ فیلم است. اینچنین فیلم ها که به فیلم های ابرقهرمانی معروف هستند به کمک جنگ ها و جلوه های ویژه رایانه ای مخاطب را جذب می کنند. در ثور؛ عشق و تندر جدا از اینکه جلوه های ویژه بسیار خوبی دارد، با این حال در مواردی در این مورد ضعف های شدیدی نیز داشت.


۳_ LGBT:

متاسفانه همجنسگرایی و مضامین آن به سرعت در هالیوود در حال رشد است و تک تک فیلم ها باید ارادتی به این موضوع از خود نشان دهند. عشق و صاعقه با درجه سنی ۱۳ سال نیز از این موضوع مستثنی نیست. این مورد باعث تحریم این فیلم از سوی خانواده های کودکان بسیاری حتی در داخل خاک آمریکا شده است.


۴_ شخصیت گور متناقض است:

با توجه به اینکه باید کریستین بیل را برای ایفای نقش شخصیت گور ستایش کرد، یا این حال خود شخصیت گور دارای اشکالات بسیاری است و این به فیلمنامه ضعیف فیلم باز میگردد. فیلم پر است از نقاطی که گور در رفتار و خلق و خوی خود دچار تناقض و چندگانگی می شود. بهتر است برای کمتر بود رفتن اتفاقات فیلم خودتان آنرا تماشا کنید تا متوجه این موضوع بشوید.


۵_ کشتن خدایان زیادی در کار نیست:

برای شروری که خود را قصاب خدایان معرفی می کند باید صحناتی در فیلم وجود داشته باشد تا او به قتل عام خدایان بسیاری دست بزند، اما عملا در این فیلم شاهد این موضوع نبودیم و فیلم فقط کشته شدن چند خدا را به ما نشان داد. البته اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگوییم زمان کم دو ساعته این فیلم بیشتر از این نمی توانست به ما نشان دهد.

10 Comments
  1. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    با سلام
    با گزینه های ۱و ۲و ۵ و بخصوص ۳ موافقم
    البته با گزینه چهار اصلا موافق نیستم
    اینجا گور بهترین شخصیت پردازی داشت و کریستین بیل هم خیلی عالی نقش رو ایفا کرد .
    البته گور مشکلاتی هم داشت اما نه اینقدر که به عنوان نقطه ضعف بهش نگاه کنیم .
    همینطور بهتره بگم که با اینکه طنز در این فیلم خیلی زیاد بود اما در فیلم راگناروگ خیلی خوب و جزو نقاط قوت بود نه نقاط ضعف

  2. لرد کبیر کاربر می‌گوید

    اخجون اینم خراب کرد XD

    1. spider-Fan کاربر می‌گوید

      سید؟!!
      خوشحالی؟؟!

    2. دیسی فندوم ( ارن با وفا ) کاربر می‌گوید

      😐😐با لحن خیاطی کم میگفتم همین چرخ …
      خوندم

  3. spider-Fan کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقاله.
    من که هنوز وقت نکردم فیلم رو بیینم،نقد هایی هم که براش نوشتن خیلی عجیب غریبه.یکی میگه فیلمنامه مشکل داشت،یکی میگه طنز زیاد فود،یکی مه مارول داره سقوط میکنه و فلان و چلان!
    من که نفهمیدم چی شده بالاخره،ولی بدترین چیزی که در اکثر سایت ها میگن طنز بیش از حد فیلمه.این وایتیتی آخر هم شیلنگ گرفت رو فیلم ثور.خدا به داد فیلمهای جنگ ستارگان برسه.

  4. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

    ثور از سوپرمن قوی تره

    1. دیسی فندوم ( ارن با وفا ) کاربر می‌گوید

      آفرین بیا جایزه

      1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        جایزم کو

  5. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود من همین الان داشتم ثور عشق و تندر رو می‌دیدم عالی بود ممنون بابت مقاله

  6. دیسی فندوم ( ارن با وفا ) کاربر می‌گوید

    تور ۴ خراب کرد
    بردیا شرط رو باختی
    خخخخخخخخخخخ
    ولی ب نظرم کارگردان ها نمیتونن با تور خیلیا تبار برقرار کنن😐

دیدگاه ها غیر فعال است.