روغن های طبیعی و مفید برای زیبایی پوست و مو

امروزه محصولات تجاری و شیمیایی از انواع نرم کننده های مو  مرطوب کننده های پوست، محصولات ضد آکنه و تقویت کننده های ناخن همگی جایگزین روغن های طبیعی شده اند. تنها با یک یک نگاه به قفسه بخش محصولات بهداشتی و زیبایی دارو خانه می توان انواع محصولات تجاری و به روز را دید اما آیا آنها واقعا کار می کنند؟ کارشناسان می گویند سردرگمی زیادی در این بین وجود دارد. نوع  پوست ومو در هر فرد متفاوت است و خرید هر محصول می تواند یک آزمون و خطا باشد.

 در اینجا لیستی از روغن های طبیعی مفید برای پوست  مو را  برای شما بیان میکنیم

خوبی روغن زیتون برای پوست و مو
اسم این روغن برای برای شما بسیار آشناست وشاید شیشه آن را هر روز جلوی چشم خود دیده باشید اما از خواص شگفت انگیز آن برای پوست ومو کمتر بدانید . روغن زیتون غنی از ویتامین (  A، B ، E، D ، K ) ،می باشد . روغن زیتون هم برای مو و پوست شما بسیار مفید است.

با استفاده از آن به عنوان لوسیون بدن بعداز حمام  احساس می کنید پوستتان از یک کودک، نرم تر ولطیف تر شده است .این روغن  غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ،بوده  و می تواند به عنوان یک مرطوب کننده صورت طبیعی استفاده  شود. روغن زیتون می تواند یک تقویت کننده طبیعی برای موهای آسیب دیده باشد واز ریزش موها جلوگیری کند .موهای خشک را مرطوب می کند واز شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.  روغن  فندق پاک کننده  ای مناسب برای پوستهای  چرب می باشد.

روغن پاک کننده برای پوست های حساس
بسیاری از مردم  پوست  بسیار حساس دارند  و آنها باید روغن مناسب پوستشان را با دقت انتخاب کنند. روغن دانه انگور غیر آلرژی است ، به خوبی نفوذ پذیر و برای حساسیت های پوستی بسیار خوب است. روغن های دیگر مانند سبوس برنج، گلرنگ، آفتابگردان، بادام شیرین و هندوانه نیز مناسب هستند.

دیدگاه ها غیر فعال است.