۴ شخصیت مارول که پیتر پارکر را دوست دارند، اما از مرد عنکبوتی متنفرند

مرد عنکبوتی ممکن است در دنیای ما محبوب باشد، اما در دنیای مارول، او توسط رسانه ها به عنوان یک تهدید شناخته می شود. اینجا شخصیت هایی وجود دارند که از مرد عنکبوتی متنفرند، اما پیتر پارکر را دوست دارند.


گوئن استیسی:

گوئن استیسی اولین عشق واقعی پیتر بود و مرگ زودهنگام او تراژدی بود که هنوز بر زندگی او سایه افکنده است. با این حال، بر خلاف برخی از علایق بعدی پیتر – به ویژه مری جین واتسون – گوئن هرگز کل پیتر پارکر را نشناخت. پدرش، کاپیتان جورج استیسی در مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره ۹۰ (استن لی، گیل کین، جان رومیتا پدر)، در جریان نبردی بین مرد عنکبوتی و دکتر اختاپوس کشته شد. گوئن مرد عنکبوتی را سرزنش کرد و در نتیجه، پیتر هرگز هویت مخفی خود را تا پایان رابطه خود به گوئن نگفت. اینکه مرگ خود گوئن نتیجه رقابت مرد عنکبوتی با گرین گابلین بود، این موضوع را دوچندان غم انگیز می کند


جی. جونا جیمسون:

جی. جونا جیمسون یکی از آزاردهنده ترین خارهای چشم مرد عنکبوتی است و حتی یک لباس شرورانه هم ندارد. با اثبات اینکه قلم از شمشیر قوی‌تر است، جی‌جی از قدرت خود به عنوان EIC The Daily Bugle استفاده کرده است تا افکار عمومی را علیه مرد عنکبوتی برانگیزد. بی اعتمادی جیمسون به مردان نقابدار، به زمانی برمی گردد که همسرش توسط یکی کشته شد.

معمولی ترین شغل پیتر به عنوان عکاس برای Daily Bugle بوده است. او عاشق پیتر پارکر است اما به همان اندازه از مرد عنکبوتی متنفر است و به دنبال ضربه زدن به او می باشد.


عمه می:

برای همه لحظات زندگی، عمه می، مادر پیتر پارکر است، و در عین حال، یک مادر دوست داشتنی است. پیتر در ابتدا زندگی ابرقهرمانی خود را از خاله خود مخفی نگه داشت زیرا می ترسید نگرانی او در مورد او باعث بدتر شدن وضعیت سلامتی او شود . او به زودی دلیل خوب دیگری پیدا کرد. عمه می گزارش های منفی درباره مرد عنکبوتی را قبول کرد و به طور معمول از او به عنوان “وحشتناک” یاد می کرد. در مرد عنکبوتی نهایی (برایان مایکل بندیس و مارک باگلی)، می حتی مرد عنکبوتی را به عنوان نمادی از اختلالات زندگی خود دید، چیزی که او در شماره ۴۵ با درمانگر خود در مورد آن صحبت کرد.


نورمن آزبورن:

نورمن آزبورن مردی حیله گر و بی رحم است. این ترکیب کشنده از صفات، آمیخته با سرمی که قدرت و جنون فوق العاده می بخشد، او را به مرگبارترین دشمن مرد عنکبوتی به عنوان گرین گابلین تبدیل کرد. در حالی که گابلین و مرد عنکبوتی در یک نبرد بی همتا قرار دارند، نورمن به پیتر علاقه زیادی دارد. نورمن در بهترین حالت خود پسرش هری را دوست داشت، او همچنین هری را بی جاه طلب و ضعیف می دید، این ویژگی هایی بود که او به سادگی نمی توانست تحمل کند. با این حال، نورمن پسری را که می‌خواست در پیتر دید. بنابراین، در Revenge Of The Green Goblin ، او سعی کرد با شستشوی مغزی پیتر، او وارث خود کند.

16 Comments
  1. Zero99 کاربر می‌گوید

    کامنت اول 😎😎

    1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

      عوامل عزیز پشت صحنه
      تی تاپ ایشون رو تقدیم کنید

      1. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        آهنگ شیپور .
        صدای چکمه ها .
        « این هم تیتاپ طلایی شما !»

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          بایت تو صف
          تیتابه من مونده

    2. دیسی فندوم ( 🟧⬛) کاربر می‌گوید

      ثور لاور جون عزیزم دد دققه بیا ممنون

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        😐😐😐ایناست که بده

  2. Zero99 کاربر می‌گوید

    تیتاپ دوست ندارم شکلات بدین 😭

    1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

      عوامل عزیز پشت صحنه
      شکلات ایشان را تقدیم فرمایید

    2. دیسی فندوم ( 🟧⬛) کاربر می‌گوید

      ثور لاور جون دوست عزیز داری میای یه تبر و یه شکلات تم بیای

  3. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    هعب

  4. بردیا کاربر می‌گوید

    بالاخره یک مقاله ی کمیک
    ولی بعد از این همه مدت انتظاره مقاله ای بهتر داشتم راستشو بخواین

  5. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    مقاله خوب و جالبی بود👍🏻
    در کل رابطه بین پیتر و اسپایدرمن همیشه پیچیده بوده.مثلا گربه سیاه یا همون فیلیشا هاردی دقیقا برعکسه همه موارد ذکر شده در مقاله هست!
    اون عاشق مردعنکبوتیه اما از پیتر پارکر متنفره!

  6. دیسی فندوم ( 🟧⬛) کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقاله بهتر بود مری جین رو می آوردین

    1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      مری جین هم عاشق پیتر پارکره و هم عاشق مردعنکبوتی.درسته گه گاهی از اینکه پیت مردعنکبوتیه خسته و درمونده میشه اما همیشه یار و یاورش بوده

      1. دیسی فندوم ( 🟧⬛) کاربر می‌گوید

        باش

      2. دیسی فندوم ( 🟧⬛👉اگه بدونی این کیه ) کاربر می‌گوید

        باش

دیدگاه ها غیر فعال است.