نمادهای فراماسونری در Call Of Duty:MW3

متاسفانه انگار بودن نمادهای فراماسونرها در همه جا از فیلم تا بازی های کامپیوتری تبدیل به عادت شده و شما میتوانید این نمادها را در بازی های کوچک مثل لاکسر (Luxor) و (worms) تا بازی های بزرگی مانند سری بازی های (Call of duty) , بازی (skyrim) و… مشاهده کنید! البته جای تعجب ندارد چون تقریبا تمامی شرکت های بازی سازی بزرگ دنیا زیر نظر و حمایت آمریکا و صهیونیزم جهانی است . البته هدف از نگارش این مقاله تخریب این بازی ها نیست و ما کاری به کیفیت خوب یا بد این بازی ها نداریم چونکه این بازی ها نظیر همین COD و Skyrim از بسیاری از سایت های معتبر بازی نمرات بین ۸ تا ۱۰ را گرفته اند و این نشان از کیفیت خوب این بازی ها دارد.

در این مقاله میخواهیم نمادهای فراماسونری در آخرین نسخه از بازی ندای وظیفه یا همان call of duty را بررسی کنیم. بازی های دیگری که در ابتدا نام آنها برده شد نیز به زودی نمادهای آنها در سایت قرار خواهد گرفت. در مراحل نخستین بازی (مرحله ی Black Tuesday) درحالیکه در خیابان وال استریت جنگ در حال روی دادن است… (با توجه به عکس زیر)

 

http://jc313.ir/upload/ax2/Freemasonery%20in%20COD(MW3)%20jc313.ir%20(1).jpg

 

به ساختمانی وارد میشوید که نماد هرم و چشم جهان بین در سراسر این ساختمان به چشم میخورد (تصاویر پایین)

 

 

 

این یکی از اصلی ترین نمادهای فراماسونرهاست که در این بازی مشاهده میکنید!

همچنین نماد گونیا و پرگار نیز در یکی از بخش های این بازی استفاده شده است که در تصاویر زیر آنها را میبینید.

 

 

 

 

در تقریبا مراحل پایانی این بازی نیز مجسمه ی یک شبه انسان در کنار یکی از ساختمان ها وجود دارد که دارای دو شاخ بز است (تصویر زیر)

 

 

و در مرحله ی آخر بازی (Dust to Dust) زمانیکه nikolai شخصیتی که با آن بازی میکنید در پایان بازی از ساختمان به سمت پائین نگاه میکند نورهائی دیده میشود که بسیار شبیه به هرم است (تصویر زیر)

 

 

چشم بازیکن نیز در بالای هرم تصویر شده است.

البته در سری قبلی این بازی نیز نمادهای فراماسونری وجود داشت که یکی از این نمادها را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

 

 

دیدگاه ها غیر فعال است.