برای تقویت رابطه با دیگران چه کتاب هایی بخوانیم؟

برای تقویت رابطه با دیگران چه کتاب هایی بخوانم؟

کتاب می تواند در ادامه ی مسیر زندگی برای شما کمک بسزایی کند فرقی نمی کند در چه زمینه ای مایل به پیشرفت باشید، در هر رشته و موضوعی کتاب های مفیدی وجود دارند که از آن ها برای موفقیت می توانید استفاده کنید.

خواندن کتاب همه ي وقت میتواند خوب و موثر باشد، حتی برای یادگیری روابط اجتماعی نیز می‌توان به آثار با ارزش نویسندگان مراجعه نمود.مهارت هاي اجتماعی ویژگی هاي شخصی هست که فرد را قادر می سازد با دیگران ارتباط هماهنگ و موثری داشته باشد. این مهارت ها ویژگی هایي چون ارتباط برقرار کردن، کار گروهی، سازگاری،

حل مشکل، دیدن انتقادی و مهارت حل تعارض میباشند. اگر پایه این مهارت ها را دارید با یک سری کتاب هاي خودآموز می‌توانید انها را تقویت کنید و یا مهارت هاي جدیدتری بیاموزید. با خواندن این کتاب ها در مدت زمان کوتاهی جلو می افتید.

حقایق انکارناپذیر درمورد مهارت هاي اجتماعی اثر پگی کلاوس

معرفی کتاب برای تقویت روابط اجتماعی افراد

موضوع اصلی این کتاب روابط بین اشخاص هست. پگی کلاوس به افرادی که دارای برترین مهارت هاي فنی میباشند اما مهارت هاي بین فردی ضعیفی دارند برترین مشاوره ها را می‌دهد. در واقع خاطر عدم پیشرفت این افراد همین محدود بودن مهارت هاي بین فردی آن هاست. او در این کتاب مراحلی که برای ارتباط برقرار کردن، مدیریت خود، و جنبه هاي اجتماعی محیط کار لازم هست را آورده هست.

چگونه با دیگران صحبت کنیم: ۲۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در ارتباط اثر لیل لوندز

معرفی کتاب برای تقویت روابط اجتماعی افراد

این کتاب به شما می آموزد که چگونه اولین تاثیرتان را روی افراد بگذارید، چگونه مثل یک سیاستمدار کار کنید، مهارت صحبت کوتاه را بدست بیاورید، به دیگران اعتماد به نفس بدهید و خیلی مهارت هاي دیگر…نویسنده این کتاب عمیقا به جنبه هاي گوناگون نحوه برقراری ارتباط در جامعه و چگونگی به کار گیری آن در موفقیت و پیشرفت پرداخته هست.

هنر اندیشیدن: ۱۱ هنر فکری مردمان پیروز اثر جان سی ماکسول

معرفی کتاب برای تقویت روابط اجتماعی افراد

به گزارش پارس ناز جان ماکسول در این کتاب به خواننده می آموزد که چگونه افکارش را تغییر دهد و با تغییر افکار می‌توان احساسات را هم تغییر داد. تغییر اعمال با پیروی از افکار درست می‌تواند زندگی را تغییر دهد. افراد پیروز متفاوت با افراد ناموفق فکر میکنند و در این کتاب ۱۱ نوع تفکر افراد پیروز را می آموزید.

دیدگاه ها غیر فعال است.