چرا واندا ماکسیموف قدرتمندترین قهرمان جهان سینمایی مارول است؟

سریال وانداویژن یکی از سریال های دنیای سینمای مارول است که روایت گر حوادثی است که بعد از فیلم پایان بازی بر سر شخصیت واندا ماکسیموف می آید. در این سریال ما با قدرتمندترین شخصیت ابرقهرمان mcu آشنایی بیشتری پیدا میکنیم. می گویید نه؟ خوب پی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در سریال وانداویژن واندا ماکسیموف به نهایت قدرت خود می رسد که تغییر واقعیت و دسترسی به دیگر ابعاد است. این توانایی و دیگر شاهکار های واندا مطمعنا او را از دکتر استرنج نیز قدرتمندتر می کند. اما آیا واندا ماکسیموف قدرتمند ترین ابرقهرمان حال حاضر دنیای سینمایی مارول است؟ بریم تا او را در برابر دوستان انتقام جویش قرار دهیم.


واندا ماکسیموف می تواند هالک را شکست دهد.

هالک یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان mcu است که متاسفانه در این سالها هر روز قدرتش کمتر از دیروز شده است. با این حال در دو فیلم اول خود، قدرت بسیار زیادی داشت. به راحتی هلیکوپتر ها، تانک ها و در یک کلام یک ارتش کامل را نابود می کرد و کم سلاحی بود که بتواند روی او تأثیر بگذارد.

با این حال او در اینفینیتی وار در عرض چند لحظه از تانوس شکست خورد. همین تانوس را نزدیک بود واندا در پایان بازی بکشد که هوابرد تانوس دخالت کرد و جان او را نجات داد. با توجه به اینکه قدرت هالک از تانوس کمتر و اسکارلت ویچ با نهایت قدرت تانوس را شکست داد، با قطعیت می توان گفت که واندا کار سختی در برابر هالک در پیش ندارد.


اسکارلت جادوگر کاپیتان مارول را هم شکست میدهد.

کاپیتان مارول یکی از قدرتمندترین شخصیت های ابرقهرمان مارول است که نهایت قدرت او را در فیلم پایان بازی و هنگامی که به تنهایی سفینه عظیم تانوس را نابود کرد دیدیم. او قدرت های خود را توسط در معرض قرار گرفتن طیف یکی از سنگ های ابدیت به دست آورده است. قدرت هابی همچون سرعت، و دوام ابرانسانی. در کل او را سوپرمن سینمای مارول می دانند.

او از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. اما اسکارلت جادوگر او را هم شکست می‌ دهد. کارول دانورز توسط یک سنگ بی نهایت قدرت های خود را بدست آورد، اما واندا ماکسیموف یک جادوگر خلق شده بود و سنگ های بی نهایت تنها قدرت های او را افزایش دادند. شاید کارول دانورز در نهایت قدرت بتواند از سد توانایی های دفاعی واندا ماکسیموف بگذرد اما توانایی تغییر واقعیت او چیزی است که کاپیتان مارول هیچ شانسی در برابرش ندارد‌. قدرت ها و توانایی های واندا ماکسیموف بسیار بیشتر از کارول دانورز است.


آیا اسکارلت جادوگر شانسی در برابر ثور دارد؟

ثور را می توان یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول چه در سینما و چه در کمیک دانست. قدرت های او در فیلم های مارول فراز و فرود های بسیاری دارد. با اینحال احتمالا حد نهایی قدرت ثور را در اینفینیتی وار دیدیم. زمانی که او به واکاندا می آید و تمامی ارتش تانوس را به تنهایی نابود می کند. او شاهکار های بسیاری دارد که می توان مقاومت در برابر قدرت یک ستاره، مقاومت در برابر سنگ قدرت، کشتن هزاران موجود از جهان های متفاوت و کشتن تانوس را دانست. نبرد اسکارلت جادوگر و ثور نبرد بسیار نزدیکی است. حتما با خودتان می گویید که ثور نیز هماند کاپیتان مارول است اما این درست نیست. ثور یک خدا است و جدا از سلاح جادویی خود استورم بریکر، خود نیز توانایی های جادویی دارد که می تواند باعث مشکل برای واندا ماکسیموف شود. بیاید بیارید که پدر ثور یعنی اودین آنقدر قدرت جادویی بالایی داشت که جدا از خلق طلسم و لایق کردن فردی برای میولنیر، قدرت های ثور را هم از او گرفت. همین شخصیت یعنی اودین در فیلم ثور: رگناروک به پسرش یعنی ثور می گوید که از او قوی تر است، پس ثور نیز در نهایت قدرت توانایی های جادویی خاصی را در دورن خود دارد. با اینحال این نبرد تا پای مرگ به احتمال بسیار اندک به نفع اسکارلت جادوگر به پایان خواهد رسید. البته اگر اینبار ثور باز هم سر را هدف نگیرد و مانند اندگیم چاق نشود.

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت که اسکارلت جادوگر امروز قدرتمندترین ابرقهرمان مارول است. البته آینده معلوم نیست و شاید ابرقهرمان دیگری بیاید و جای او را بگیرد.

34 Comments
  1. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    پس چرا با دکتر استرنج مقایسه نشد؟

    1. کاربر می‌گوید

      باید با همه تک تک مقایسه میشد؟؟

      1. Mhd.k
        Mhd.k کاربر می‌گوید

        الان تیکه بود یا یه سوالی الکی ؟

        1. کاربر می‌گوید

          تیکه(البته به دل نگیر)

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      سوال خوبیه. 😁

    3. admin
      admin کاربر می‌گوید

      از دکتر استرنج قویتره

  2. کاربر می‌گوید

    مقاله ی جالبی بود.من مطمئنم کللل کامنتا حداقل یه فمنیست رو تو خودش جای میده.مطمئنم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شک نکن
      ما که امیدواریم نشه، البته دوستان میدونن چکار کنن😁

      1. کاربر می‌گوید

        فقط جهت خیت کردن من هیچکس از این کلمه استفاده نکرد😐😐😐تف تو این زندگی

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          میدونن فمنیست بازی تو ایرونی سنتر عواقب بدی داره برا همین 😁

          1. کاربر می‌گوید

            😂😂😂ادمین محافظ حقوق زنان

            1. hawkman کاربر می‌گوید

              داداش حرفشو بد فهمیدی

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                راست میگه بردیا یچیز دیگه گفتم یچیز دیگه برداشت کردی
                البته مدافع حقوق همه انسان ها که هستم ولی تو متن بالا یچیز دیگه گفتم.

                1. کاربر می‌گوید

                  خب عواقبش چیه؟؟؟

    2. Dr.fate
      Dr.fate کاربر می‌گوید

      فمنیست چیه ؟

  3. کاربر می‌گوید

    ادمین❤❤❤❤فقط سرعت تایید

  4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مرسی مقاله خوب و دقیقی بود. البته اسکارت ویچ در برابر این شخصیت ها اگه کوچکترین تعللی بکنه شکست خواهد خورد و حتی خواهد مرد چون اون از نظر دوام بدنی چندان تفاوتی با انسان های عادی نداره و حتی یک ضربه مشت قدرتمند از این شخصیت ها هم میتونه براش جبران ناپذیر باشه. البته بازم به خاطر توانایی های جادویی بسیارش دست بالا رو داره. اما تصور کنین در مبارزه با ثور به طور ناگهانی از آسمون بهش یک صاعقه بزرگ برخورد کنه.!! اون وقت احتمالا بمیره. در هر صورت یک سری نکاتی بود که خواستم بگم.
    چند نکته تصحیصی که بهش برخوردم
    در مورد اول هالک هم خط دوم منظورتون از اینفینیتی وار فکر کنم پایان بازی بوده. در بخش سوم مربوط به ثور از اواسط خط چهارم تا اواسط خط ششم رو بخونین جمله از نظر دستوری اشکال داره. در همین بخش اگه اشتباه نکنم اول خط دهم هم نیاز به اصلاح داره. اواسط خط دوازدهم هم نیاز به اصلاح داره. بعدشم گفتین به احتمال بسیار اندک به نفع اسکارلت ویچ تمام میشه که یعنی احتمالا اون میبازه. نمیدونم منظورتون همین بوده یا اینجا رو هم منظور رو اشتباه رسوندین.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چه کولاکی کردی اقای ایروانی
      بله تصحیح شد اندگیم بود.
      بازهم بله اینفینیتی وار بود.
      ثور هم یخورده بخاطر سریع نوشتن بد در اومد که درست شد.
      به احتمال بسیار اندک به نفع اسکارلت ویچ تمام میشه یعنی اسکارت جادوگر پیروز میشه که درسته.

      1. کاربر می‌گوید

        یه حسی بهم میگه ادمین از وندا خوشش میاد

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          کلا برعکسه قضیه بدم میاد ازش

          1. کاربر می‌گوید

            من از جین گری خوشم میاد،و البته زاتانایی که تو انیمیشن های دی سی بود😍😍😍😍

  5. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله ی خوبی بود . مرسی
    در مورد اینکه واندا قویترین ( قهرمان ) مارول باشه موافقم اما قویترین ( شخصیت ) مارول قطعا نیست
    ممنون☺️

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      صد درصد مخصوص تو فاز جدید سینمایی مارول

  6. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    ثور اینفینیتی علیه کاپتان مارول (سینما) کی میبره؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ثور شک نکن

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      احتمالا ثور به خاطر تجربه، مهارت مبارزاتی، سلاح قدرتمندی مثل استورم بریکر. کاپیتان مارول فقط سرعتش بیشتره البته اونم وقتی ثور استورم بریکر را نداشته باشد.

    3. Doctor strange
      Doctor strange کاربر می‌گوید

      قطعا ثور

  7. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    هلا قویتره یا واندا توی mcu ؟ اگه ممکنه با دلیل به صورت مختصر

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      به نظر من سخته. نکروسورد های هلا سرعتش بسیار زیاده و اگه به اسکارلت ویچ برخورد کنه صد درصد کارشو تموم میکنه. از طرفی احتمالا اسکارلت ویچ میتونه با قدرتش تا حدی اونها رو مهار کنه و به هلا حمله کنه به همون صورتی که به تانوس حمله کرد. امتیاز تجربه، مهارت مبارزاتی، دوام، سلاح، قدرت فیزیکی و سرعت به هلا میرسه ولی اسکارلت هم جادوی خاص خودشو داره که قبلا دیدیم چه کارهایی میتونه بکنه. پیش بینیش به نظر من سخته ولی شخصا هلا رو انتخاب میکنم چون یک الهه محسوب میشه و دوام خیلی بالایی داره در صورتی که اولین اشتباه برای اسکارلت احتمالا آخرینش خواهد بود.

  8. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی خوبی بود خسته نباشد

  9. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    من بعید نمیدونم که اسکارلت ویچ بتونه ثور رو شکست بده ولی ثور راه های بیشتری برای شکست دادن اون داره من بعید میدونم اگه ثور با تمام قدرت استورم بریکر رو به سمت واندا پرتاب کنه اون بتونه جلوش رو بگیره چون قدرت هر شش سنگ ابدیت هم نتونستن اینکارو بکنن
    با توجه به اینکه واندا در حال حاضر به جادوی آشوب یه زره مسلط شده میتونه یه سری کارا برای زمین زدن ثور انجام بده ولی ثور تو قسمت چهارم قراره با یه ویلن خیلی قدرتمند مبارزه کنه پس احتمالا قدرتای جدید تری هم بدست میاره
    تا فیلم های دکتر استرنج ۲ و ثور ۴ نیومدن نمیشه گفت تو آخرین سطح قدرت چه کارایی از دستشون برمیاد ولی درحال حاضر من میگم ثور با استورم بریکر احتمال پیروزیش بیشتره

  10. اريس کاربر می‌گوید

    اسكارلت ويچ ثور چاق رو ميتونه شكست بده ولي ثور اينفينيتي وار رو خير

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      به نظر من که ثور اینفینیتی وار رو هم میتونه شکست بده

  11. Amir کاربر می‌گوید

    اسکارلت ویچ شانسی در مقابل ثور نداره اون تو قوی ترین حالت زورش به تانوس بدون سنگ می‌رسید احتمالاً با سنگ واقعیت ناک اوت میشه واندا ولی ثور تو نهایت قدرت قدرت شش سنگ هم جلوشو نمیگیره و در نتیجه واندا کارش تمومه
    تو کمیک هم که ثور خیلی خیلی قوی تر از واندا است

دیدگاه ها غیر فعال است.