رازهایی درباره یهودیان

تعداد کل یهودیان در دنیا حدودا ۱۳/۴ ملیون نفر می باشد، یعنی یهودیان ۰/۲ (دو دهم) درصد جمعیت دنیا را تشکیل می دهند به عبارتی دیگر، در دنیا از هر ۱۰۰۰ نفر، فقط ۲ نفر یهودی می باشند.

از این جمعیت ۱۳/۴ میلیون نفری، کمتر از ۵/۵ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند. یعنی ۲ درصد جمعیت آمریکا یهود هستند. به بیانی دیگر از هر ۱۰۰۰ نفر فقط ۲۰ نفر یهودی هستند.

۴/۲ ملیون نفر یهوی در سرزمین های اشغالی سکونت دارند و مابقی در کشور های مختلف هستند از جمله:

  • ۶۰۰ هزار نفر آنها در فرانسه می باشند. یعنی ۰/۱ (یک دهم) درصد جمعیت فرانسه را یهودیان تشکیل می دهند، به عبارتی دیگر از هر ۱۰۰۰ نفر، فقط یک نفر یهودی می باشد.
  • ۳۰۰ هزار نفر آنها در انگلیس می باشند. یعنی کمتر از ۰/۵ (پنج دهم) درصد جمعیت انگلیس را یهودیان تشکیل می دهند، به عبارتی دیگر از هر ۱۰۰۰ نفر، فقط ۵ نفر یهودی می باشد.
  • ۲۵۰ هزار نفر آنها در آرژانتین سکونت دارند. یعنی ۰/۷ (هفت دهم) درصد جمعیت آرژانتین را یهودیان تشکیل می دهند، به عبارتی دیگر از هر ۱۰۰۰ نفر، فقط ۷ نفر یهودی می باشد.

مابقی یهودیان نیز در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنند. تعداد یهودیان ایران نیز بطور حدودی ۲۵ هزار نفر است.

یهودیان خود را قوم برگزیده خدا می دانند و غیر یهود را بردگان و نوکران خود می دانند و همچنین می گویند که از نیل تا فرات به آنها تعلق دارد. البته آنها سلطه بر تمام دنیا را در سر دارند.

از قرون وسطا به بعد وضعیت مالی یهودیان رو به بهبودی رفت. همچنین یهودیان بعد از جنگ جهانی اول تصمیم گرفتند تمرکز بیشتری بر روی سه مقوله ذیل داشته باشند:

  1. در اختیار گرفتن پول، طلا و مراکز مالی کشورها و دنیا
  2. در اختیار گرفتن و سلطه بر رسانه های گروهی جهان
  3. کسب علم و در دست گرفتن مراکز علمی دنیا

جمعیت ۰/۲ درصدی یهودیان دنیا، همیشه سعیشان بر این بوده که دنیا را به سمت اهداف خود هدایت کنند. آمریکا در چنگال همین قشر ۲ درصدی یهود ساکن آمریکا قرار دارد از جمله خط مشی های سیاسی، اقتصادی و رسانه های گروهی که در صدر آنها هالیوود قرار دارد. خط مشی سیاسی کشور هایی همچون انگلیس، فرانسه و آرژانتین نیز در خدمت اسرائیل و یهودیان است.

یهودیان و دولت اسرائیل پشت پرده تحرکات اسلام هراسی این چند سال اخیر بودند و دولت اسرائیل شورشیان شبه نظامی را در خاورمیانه پشتیبانی مالی می کند. اغلب فیلم های ضد اسلامی از جمله تک تیر انداز و آرگو با بودجه شرکت های اسرائیلی ساخته شده اند.

تعداد بالایی از یهودی تبار ها در هالیوود مشغول بکار هستند از جمله: ناتالی پورتمن، گل گادوت، اسکارلت جوهانسون، مایکل داگلاس، رابرت داونی جونیور، هریسون فورد و…. که نقش هایی با جذابیت بالا نیز در تصاحب آنهاست. البته بعضی از این افراد از جمله ناتالی پورتمن ادعا می کند که با دولت اسرائیل مخالف است.

درصد بسیار کمی از یهودیان هستند که می گویند با اسرائیل مخالف هستند و جنایات آنها را محکوم می کنند اما تا بحال هیچ عکس العمل خاصی از آنها دیده نشده است.

زاد و ولد در خانواده های یهودی چهار برابر متوسط جهانی است. هر خانواده یهودی بطور متوسط ۳ فرزند دارد. همچنین در مسجد الاقصی زنان یهودی ای هستند که کارشان به دنیا آوردن بچه است.

اولین باری که جاسوسان یهودی موساد در ایران دستگیر شدند به سال ۷۰ شمسی در شیراز باز می گردد. البته آنها ادعا داشتند که کار فرهنگی می کردند.

یهودیان لغت Holocaust را مصادره کردند. holo در یونانی یعنی همه و caustos یعنی سوخته و لغت هلوکاست به معنی قربانی خدایان که بر روی آتش قرار می دادند بود. اما اگر شما این لغت را بکار ببرید مخصوصا با حرف بزرگ H کشتار و فاجعه بزرگ یهودیان که به کشتار آنها توسط نازی ها در جنگ جهانی دوم اشاره دارد.

اندیشمندان ضد یهود امریکایی نام یوسرائیل را بر روی آمریکا می گذارند زیرا معتقدند آمریکا در چنگال اسرائیل است. یوسرائیل از ادغام دو کلمه یو اس ای و اسرائیل است.

دیدگاه ها غیر فعال است.