سامسونگ تاخیر در معرفی Exynos 2200 تایید کرد ولی ابهامات درباره اینکه در کدام گوشی به کار میرود باقیست

گمانه زنی های زیادی به تازگی در مورد Exynos 2200، آخرین پردازنده سامسونگ که قرار است با سری Galaxy S22 معرفی شود، پدیدار شده است. معمولاً سامسونگ شناخته شده است که حدود یک ماه قبل از معرفی جدیدترین سری گوشی اش از آخرین چیپست پرچمدار خود پرده برداری می کند.

در آخرین هفته سال ۲۰۲۱، این شرکت طرح هایی را برای رونمایی از اکسینوس ۲۲۰۰ در ۱۱ ژانویه فاش کرده بود. ولی تا به امروز که ۱۷ ژانویه است و هیچ معرفی صورت نگرفته است. سامسونگ هم اکنون تایید کرده است که معرفی Exynos 2200 به تاخیر خواهد افتاد. اگرچه این شرکت هنوز دلیل ملموس تاخیر را فاش نکرده است اما در بیانیه ای رسمی سامسونگ می گوید که «ما قصد داریم در زمان راه اندازی گوشی هوشمند جدید سامسونگ از پردازنده پرچمدار جدید رونمایی کنیم.» این شرکت همچنین افزود که «هیچ مشکلی در تولید و عملکرد AP وجود ندارد.»

گزارش ها می گویند این تاخیر تلاشی است برای بی اعتبار کردن شایعات در مورد Exynos 2200 که برای سری هیچ کدام از مدل های سامسونگ استفاده نمیشود. یک منبع آگاه دیروز ادعا کرد که نسل جدید چیپست سامسونگ انتظار می رود صد در صد با نام Exynos 2200 منتشر شود و دارای معماری هسته ای شبیه به Snapdragon 8 Gen 1 باشد. این به این معنی است که Exynos 2200 ممکن است در مدل پرچمدار شرکت به کار نرود .

در حالی که بیانیه سامسونگ احساس مبهمی دارد ، می گوید که Exynos 2200 با گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد شد، با این حال لزوما به این معنا نیست که گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی S22 خواهد بود. سامسونگ به جمله «راه اندازی گوشی هوشمند جدید سامسونگ» اشاره کرده است که بدون شک مبهم است. این امر بیشتر می تواند نشان دهد که Exynos 2200 زمانی رونمایی خواهد شد که دستگاه های تاشو جدید در اواخر سال جاری منتشر می شوند. اما با توجه به اینکه ما به راه اندازی یک گل سرسبد جدید سری Galaxy S نزدیک تر هستیم ، احتمالی مبنی بر اینکه فرض کنیم منظور از گوشی هوشمند جدید همان پرچمدار جدید باشد وجود دارد.

نظر شما چیست؟به نظر شما سامسونگ این تراشه را در سری جدید S22 به کار میبرد یا در سری های بعدی گوشی های تاشو یا همان سری Z؟


نویسنده: محمد امامی

دیدگاه ها غیر فعال است.