واندر وومن علیه ثور: کدام خدا قوی تر است؟

واندر وومن و ثور هر دو از شخصیت های خداگونه قدرتمند در دنیای کمیک هستند. به همین ترتیب، قدرت ها و پیش زمینه های خدادادی، آنها را به قوی ترین شخصیت های کل تاریخ کمیک ها، تبدیل می کند. با توجه به اینکه این دو چیز های مشترک زیادی دارند، طرفداران اغلب بحث می کنند که چه کسی بین این دو پیروز خواهد شد. ثور مطمئناً شاهکارهای باورنکردنی ای از خود نشان داده است، به خصوص در دنیای سینمایی مارول و کمیک داستان جنگ War of the Realms.

با این حال، پرنسس دایانا به همان اندازه قدرتمند است، با توجه به شاهکار های خود در تاریخ کمیک ها و جدیداً در دنیای سینمایی دی سی. با نگاهی به ویژگی های خاص هر دو، می توان به راحتی فهمید که این دو خدا شباهت های بسیاری به بکدیگر دارند. ما در اینجا قدرت های ذاتی و خارجی، تجربه، دوستان و مواردی دیگر در مورد هر دو شخصیت را مورد بررسی قرار می دهیم تا به این نتیجه برسیم چه کسی واقعاً خدای قوی تری است؟ زن شگفت انگیز یا خدای آذرخش؟


سطح قدرت دشمنان: ثور

در حالی که مطمئناً واندر وومن طی سالها برخی تهدیدهای قدرتمند را از بین برده است، ثور به راحتی تهدیدها و شرور های بزرگ تری را از بین برده است. شخصیت هایی مانند ملکیس، سورتور، مار میدگارد لوکی و هلا موجوداتی فوق العاده قدرتمند هستند که ثور همه آنها را شکست داده است. تقریباً مانند واندر وومن، افراد شرور ثور هم اغلب خدایان یا جادوگران هستند.

گرچه زن شگفت انگیز تهدیداتی مانند چیتا، هرکول و حتی خود آرس را از بین برد، اما بدخواهان ثور تمایل به تهدید و نابودی در مقیاس بزرگتری را دارند. به عنوان مثال، لوکی هم به دنبال شکست دادن ثور بود و هم نابودی عالم، در حالی که توطئه های چیتا معمولاً فقط به خود زن شگفت انگیز محدود می شوند. بنابر این هر دو از نظر دشمنانشان در یک سطح هستند، اما دشمنان ثور اندکی سطح بالاتر و قوی تر هستند.


قدرت اصلی ذاتی: ثور

گرچه زن شگفت انگیز و ثور هر دو خدا هستند، اما ثور از لحاظ قدرت های ذاتی در سطح بالاتری است. درست است که زن شگفت انگیز برای مدتی بعد از کشتن آرس خدای جنگ بود اما ثور همیشه خدا بود و خواهد ماند، حتی اگر او همیشه شایسته قدرتهای خود نباشد.

در نتیجه ثور قدرت ذاتی بیشتری از پرنسس دایانا دارد. پرنسس دایانا بطور کامل یک خدا نیست (مادر او هیپولیتا یک خدا نبود، بلکه یک ملکه آمازونی بود) اما ثور خدای آذرخش به دنیا آمده و جاودانه است و شکست دادن او بسیار سخت تر است.

قدرت خارجی اصلی: ثور

با توجه به وجود خون خدایی در ثور، او قدرت های بیرونی بسیار حماسی و شوکه کننده ای دارد که کمتر کسی این قدرتهای خارجی را دارد. ثور با داشتن توانایی رعد و برق، دائماً به مخالفان خود یادآوری می کند که چقدر قدرتمند و ترسناک است. البته زن شگفت انگیز به همان اندازه ثور قدرتمند است.

توانایی های دیانا او را یکی از قوی ترین قهرمانان دنیای کمیک می کند، اما از نظر قدرت خارجی هیچ چیز برای مقابله با ثور ندارد. امتیاز ثور نسبت به دایانا قدرت صاعقه و رعد و برق اوست. پس با توجه به برابری قدرت ثور و پرنسس دایانا، این توانایی آذرخش ثور او را در این زمینه پیروز می کند.


متفقین: زن شگفت انگیز

درست است که انتقام جویان گروه قدرتمندی است، اما به هیچ وجه توانایی مقابله با لیگ عدالت را ندارد. از نظر قدرت به تنهایی، لیگ عدالت کاملاً از امثال انتقامجویان قوی تر هستند. علاوه بر این، هیچ کس قدرت تفکر و برنامه ریزی بتمن را ندارد که به تنهایی می تواند تعداد زیادی از قهرمانان مارول را نابود کند.

ثور یکی از قوی ترین نیرو های تیم خود است. اگر او خواستار تهیه نیروی های پشتیبان دیگری باشد، پرنسس دایانا زمان نسبتاً زیادی را برای کشتن اعضای انتقامجویان خواهد داشت. با وجود لیگ عدالت (بتمن و سوپرمن و فلش) و همراهان آمازونی در كنار او، هیچ شكی نیست كه دیانا به راحتی قادر به غلبه بر خدای تندر و متحدانش باشد.

تجربه: زن شگفت انگیز

 

واندر وومن هزار سال بزرگ تر از ثور است (البته در کمیک). در اصل پرنسس دایانا نزدیک سه هزار سال سن دارد. واندر وومن نبرد ها، حوادث و پستی بلندی های بیشتری را نسبت به ثور چشیده است و آن زمان که خدایان المپ نشین درگیر نبرد با یکدیگر بودند، ثور در دوران نوجوانی خود بود.

زن شگفت انگیز از زمان خلقت خود در دنیای کمیک، به سمبل چیزهایی مانند امید، فمینیسم و ​​صلح رسیده است. همچنین دایانا با توجه به برتری قدرت های ذاتی ثور توانسته در طول سالها مهارت های خود را به عنوان یک مبارز بالا ببرد و از ثور پیشی بگیرد، در برابر مجموعه گسترده ای از دشمنان قرار بگیرد و و تضاد های شخصیتی زیادی را پشت سر بگذارد که تجربه او را در میدان های نبرد بالا می برد.


شخصیت: زن شگفت انگیز

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، واندر وومن به عنوان یک شخصیت به مراتب بیشتر، نمادین و سمبلیک است. در زندگی در دنیای مردان، دایانا تمام تلاش خود را می کند تا ایده های صلح، عشق و امید را گسترش دهد تا بتواند سیاره را به مکانی بهتر تبدیل کند. گذشته از اینکه یکی از شخصیت های قدرتمند دنیای دی سی است، دیانا یکی از مهمترین شخصیت های کمیک بوک در تمام دوران نیز می باشد.

در حالی که ثور مطمئناً به خودی خود شخصیتی جذاب است مخصوصاً در دنیای سینمایی، اما او در گذشته های فاسد و تاریک زندگی می کرده و رشد کرده است. در دنیای کمیک ثور بارها تلاش کرده است از خود شخصیتی نمادین و دوست داشتنی نشان دهد، اما گاهی اوقات آن نسخه متکبر و نابودگرش ظاهر می شود. واندر وومن شخصیت پردازی بسیار قوی تری دارد، همچنین، شخصیت وی بسیار قوی تر از شخصیت ثور تعریف شده است.


قدرت: برابر

به استثنای مواردی که قدرت آنها را افزایش می دهد، این دو در واقع در یک زمین بازی نسبتاً مساوی قرار دارند. حتی بدون  میولنیر، ثور هنوز به مراتب قوی تر از بسیاری از شخصیت های کتاب های کمیک است. همچنین پرنسس دایانا نیز گاه به گاه با امثال سوپرمن و دومزدی درگیر نبرد می شود.

گرچه ممکن است هر دو آنها در جهان های مربوطه خودشان قوی ترین نباشند، اما هنوز هم در میان شخصیت های قدرتمندی هستند که هیچ کس نمی تواند آنها را نادیده بگیرد. از آنجا که هیچ راهی برای اندازه گیری واقعی چقدر زور داشتن و قدرتمند بودن این دو خدا وجود ندارد، در این زمینه ما مجبور هستیم این دو خدا را دارای قدرت های برابر بدانیم.


دوام: زن شگفت انگیز

متأسفانه برای ثور ، اگر میولنیر ،استورم بریکر ، یا هر آنچه را که از آن استفاده می کند تا قدرت صاعقه خود را کنترل کند، از بین ببرید، او به راحتی آسیب پذیر می شود. اگرچه او هنوز هم می تواند مبارزه کند و بدون سلاح های خود باز بسیار قدرتمند نیز هست، اما آموزش آمازونی دایانا او را به یک مبارز فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند. برخلاف ثور، دایانا به تنهایی به قدرت جسمانی در نبرد و نبرد های تن به تن اکتفا نمی کند. در عوض، او از هرچه در اختیار دارد استفاده می کند ، اغلب اوقات محیط را دستکاری می کند، یا با حریف خود در ذهن می جنگد.


تجهیزات: زن شگفت انگیز

هر دو شخصیت در واقع دارای تجهیزات قدرتمند مخصوص به خود هستند. ثور چکش مخصوص خود ، میولنیر را دارد همچنین از سلاح های دیگر او نیز می توان به استورم بریکر، شمشیر اودین، تبر خونین و گانگنیز اشاره کرد. از طرف دیگر، دایانا کمند حقیقت را دارد. در حالی که احتمالاً میولنیر بسیار قدرتمندتر از لاسو دیانا است، واندر وومن از تجهیزات بیشتر و قوی تری نسبت به ثور استفاده می کند.

بسته به نیاز، زن شگفت انگیز از صندل های بالدار هرمس برای پرواز استفاده کرده است. همچنین نشان داده شده است که او از چندین سلاح جادویی استفاده می کند که حتی می تواند به سوپرمن نیز آسیب برساند. از جمله آنها می توان به دستبند های جادویی، کمان آرتمیس، شمشیر المپوس، سپر فناناپذیر ساخته شده از آمازونیوم، و زره طلایی واندر وومن که یکی از قوی ترین لباس های موجود در دنیای دی سی است اشاره کرد.


بزرگترین شاهکار: زن شگفت انگیز

در طول تاریخ گسترده کمیک، دایانا موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. علاوه بر این، واندر وومن به عنوان یکی از اعضای اصلی لیگ عدالت، مطمئناً جایگاه خود را در بین بزرگترین ابرقهرمانان جهان کسب کرده است. دستاورد های پرنسس دایانا نیز بسیار بزرگ هستند، دایانا برخی از بزرگترین تهدیدهای زمین مانند آرس ، سپاه Sinestro و حتی دارک ساید را نیز شکست داده است.

با این حال، دایانا نه تنها بزرگترین تهدیدهای سیاره زمین، بلکه همچنین بزرگترین محافظ های آن را شکست داده است. چندین بار، دایانا مقابل بتمن و سوپرمن به میدان رفت. علاوه بر این، در داستان کمیکی Justice League: League of One، دایانا موفق شد همه اعضای لیگ عدالت را به صورت جداگانه از بین ببرد. این بزرگترین شاهکاری است که یک خدا در طول تاریخ کمیک به دست آورده است.

برنده: زن شگفت انگیز

ثور ممکن است قدرتمند باشد، اما زن شگفت انگیز به مراتب قوی تر از ثور است. بدون میولنیر، ثور در مقابل امثال زن شگفت انگیز شانس زیادی نخواهد داشت. اگر واندر وومن در نهایت قدرت خود باشد می تواند افرادی مانند زئوس و دارک ساید را نیز شکست دهد.

علاوه بر این، تکامل زن شگفت انگیز به عنوان یک شخصیت، او را به سفری سوق داده است که باعث الهام میلیون ها طرفدار در سراسر جهان شده است. زن شگفت انگیز فراتر از نقش کمیک بوک خود قرار گرفته است تا بتواند جایگاه مهمی در دنیای واقعی داشته باشد. زن شگفت انگیز ثابت می کند که او و همه افراد علی الخصوص زنان چقدر می توانند قوی باشند.

منبع: cbr

472 Comments
  1. ابوالفضل کاربر می‌گوید

    من با این مقاله کاملا مخالفم .
    اما دلایل :
    ۱- این جنبه ها و عواملی که شما در نظر گرفتین اصلا صحیح نیستند . مثلا بحش متفقین که فکر کنم منظورتون متحدین بوده !!! . اصلا یعنی چی ؟؟!! اومدین از انتقام جویان و لیگ عدالت حرف زدین و بعد هم گفتین بتمن میتونه هر قهرمانی رو از سر راه برداره . به درستی و غلطش کاری ندارم اما این چه ربطی داره اصلا ؟؟!!؟؟؟؟ این مبارزه بین ثور و واندروومن ، چه ربطی به بتمن و انتقام جویان و لیگ عدالت داره ؟؟؟!!!!
    ۲- باز در بخش تجربه اشتباه کردین . مطمئنا تجربه ثور آنچنان فرقی با واندروومن نداره . یعنی حتی اگه فرض کنیم کمتر هم هست باز آنچنان فرقی نداره . در ضمن سن دقیق واندروومن رو نمیدونم ولی میدونم که نسخه معمولی ثور اودین سان در کمیک چیزی حدود حداقل ۳۰۰۰ سال سن داره که سن واندروومن حتی اگه قراره بیشتر باشه هم نباید آنچنان از این بیشتر باشه .
    در ضمن اکثر منابع معتبر در این زمینه عنوان کرده اند که مهارت جنگ ثور ، بیشتر از واندروومن نباشه ، کمتر هم نیست .
    ۳- بخش شخصیت هم مشکل داره . الان یعنی میخواین بگین شخصیت واندروومن بهتره ؟؟!!؟!!!!؟!؟!
    فکر کنم احتمالا تعداد طرفداران ثور به مراتب بیشتر از طرفداران واندروومن هست ( در سطح جهانی . ) . فعلا نمیتونم بیشتر توضیح بدم ولی بعدا توضیحات بیشتری در این مورد ارائه میکنم .
    ۴ – بخش دوام هم که باز نمیشه گفت واندروومن برتره . اینجا باز میگم اکثر منابع معتبر مخالفند . اکثر منابع معتبر دوام ثور را نه کمتر ، بلکه به مراتب بیشتر میدونند .
    ثور میتواند انرژی یک ستاره نوترونی را تحمل کند . میتواند از انفجار روز قیامت که فوق العاده قدرتمند هست و گفته میشه میتونه کهکشان ها رو نابود کنه ، زنده و سالم بماند . میتواند در مرکز ستاره ها قدم بزند . اصلا خودتون گفتین که ثور یک خدای کامل هست و واندروومن یجورایی یک نمیمه خدا . انشالله بعدا در این مورد مثال های بیشتری میزنم .
    ۵- بخش تجهیزات هم اشکال داره . میولنیر به تنهایی از همه سلاح های واندروومن کارامد تره . در ضمن اینجور که شما از واندروومن طرفداری کردین و گفتین که میتونه از جد و والجد فلان سلاح های امازونی استفاده کنه باید بگم اگه بخوایم اینجوری بگیم ثور هم میتونه از سنگ های بینهایت مثل سنگ بینهایت قدرت ( که تا به حال ازش استفاده کرده ) و سلاح ترسناک و قدرتمندی مثل سلاح نکرو استفاده کنه که یقینا از همه سلاح های واندروومن قویتره و میتونه موجودی مثل گالاکتوس رو از پا در بیاره .
    ۶- بخش شاهکار ها هم به طور جدی اشکال داره . اکثر شخصیت های کمیک چندین نسخه دارند و شما یکی از قویترین نسخه های واندروومن رو مثال زدین . در صورتی که ثور تا به حال تونسته چرخه راگنورک رو برای همیشه متوقف کنه ، با نیروی اودین و نیروی فونیکس دکتر دومم فوق العاده قدرتمند و شکست ناپذیر رو نابود کرده ، و .. که بعدا حتما توضیح میدم .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز و دوست داشتنی سایت. از شما سپاسگزار هستم که وقت گذاشتید و نظر دادین.
      دوست عزیز این مقاله یک مقاله خارجی موجود در سایت cbr هستش و ما فقط ترجمش کردیم. نظر شخصی ای وجود نداره. امیدوارم این سایت رو بشناسید. این سایت هم جهت گیری خاصی نداره. ولی فک کنم موقع نقد هم نسخه سینمایی و هم کمیک رو قاطی کرده. ممنون از نظر شما.
      ما در سایتمون یک مقاله داریم به نام ۱۰ دلیل که ثور از تمامی انتقام جویان قوی تر است که خوشحال میشیم به این مقاله هم سر بزنید.

      1. ابوالفضل کاربر می‌گوید

        مرسی از شما . من به تازگی با سایت شما آشنا شدم . امیدوارم مقالات کمیکی بیشتری در آینده نزدیک در سایتتون ببینم .
        اتفاقا اون مقاله رو هم مطالعه کردم . نظر کامل و تخصصی ام رو بعدا در صفحه همون مقاله اعلام میکنم . فعلا فقط در همین حد بگم که به نظرم عالی بود .
        من فقط فعلا یک توضیح مختصر دیگه ای در ادامه کامنت قبلی ام در زمینه شاهکار ها که داشتم میگفتم بگم . این مثالی که زده شده از یک نسخه قدرتمند واندروومن و درست نیست که با نسخه معمولی ثور اودین سان مقایسه بشه . شخصیت ثور هم نسخه های قدرتمندی مثل Rune King Thor و Old King Phoenix Thor و … ، داره که قویترین نسخه های واندروومن هم به هیچ عنوان توان شکستش رو ندارند . مثلا Old King Thor که همون شخصیت ثور با سن زیاد ( به اصطلاح پیر شده !!! . ) هست و نیروی اودین رو هم داره توانست با سلاح نکرو ، گالاکتوس را به راحتی به حد مرگ برساند !!! . حتی نسخه معمولی ثور هم در حالتی ضعیف شده توانست مار میدگارد را که گفته میشد میتونست چند دور به دور کره زمین بپیچه رو بلند کنه .
        موفق باشید .

        1. علی کاربر می‌گوید

          واندروومن از ثور قویتره خود سایت داره میگه واندروومن قویتره حتما قویتره دیگی

          1. st کاربر می‌گوید

            واندروومن می‌تونه گالاکتوس و بلک وینتر و اکسیتار پایان دهنده رو بکشه ؟

            1. Mahdu کاربر می‌گوید

              حالت خوبه واندروومن گلاکتوس روشکست بده!
              واندر وومن حتی یه خداهم نیست اون یه نیمه خدا هست اون یه جنگجو خوبه که زورش زیاده درهدیه خدایه عادی المپ و سرعتشهم زیاد نیست چندان مقاومت بالایی همنداره حتی دربعضی از داستان ها با این که قدرت های خودش رو کامل داشت گلوله عادی زخمی شده بعد اینو هی بالا می‌کشند شزم که حتی از یه خدایه عادی المپ قدرتش وسرعتش و مقاومتش و حتی جادو بیشتری داره ودانش وشجاعتشم بیشتره از واندروومن پایین تر گذاشتند شزم حتی تله پرت میکنه وحتی دربرابر حمله ذهنی و جادویی مقاوم هست درحدی که دختر مارشن من هانتر که قدرت ذهنیش قد باباشه نمیتونه ذهن شزم رو بخونه

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                😐😐😐😐 بابا من دارم به طرف کنایه میزنم آخه کدوم عاقلی میگه واندروومن از بلک وینتر قویتره

              2. مصطفی کاربر می‌گوید

                اولا که نیمه خدای چه ربطی داره اصلا؟ مگه ازگارد ها خدای واقعی ان؟ سنشون ک از سیب زندگانی میاد و فقط خو بخاطر قدرت زیادشون هست که میگن خدا بعدشم هلا هم الهه هست مثل واندروومن و حتی دیدی چقد به مراتب از ثور قوی تره بعد میگی سرعت زیادی نداره واندروومن سرعت بیشتر از صوت داره و حتی بدون سلاح هاش هم میتونه قدرت هاش رو کنترل کنه اینم نیای بگی ثور هم میتونه کنترل کنه چون خودم میدونم ولی ثور بیشتر به سلاحش متکیه

            2. Mahdu کاربر می‌گوید

              حالت خوبه واندروومن گلاکتوس روشکست بده!
              واندر وومن حتی یه خداهم نیست اون یه نیمه خدا هست اون یه جنگجو خوبه که زورش زیاده درهدیه خدایه عادی المپ و سرعتشهم زیاد نیست چندان مقاومت بالایی هم نداره حتی دربعضی از داستان ها گلوله زخمی شده

        2. ثور کاربر می‌گوید

          من مخالفم ثور بدون میلونیر و واکر وقتی تو فیلم ثور رگناروک از هالک کتک خورد ولی یه چیزی هم بگم ثور هم هالک رو نفله کرد ولی وقتی از هالک کتک خورد نیروی صاعقش ازاد شد یعنی بدون میلونیر تونست صاعقه رو کنترل کنه ثور تونست انرژی یک ستاره نورتونی رو تحمل کنه ثور تونست در مقابل ۶ سنگ ابدیت مقاومت کنه و اگر قدرت ثور ازاد بشه کل کهشکشان با زن شگفت انگیز و بتمن و سوپر من و لیگ عدالت پودر میشه قدرت فیزیکی ثور من دقت کردم تو فیلم ها به اندازه قدرت سوپر من هست بعدشم بتمن اگر بخواد برای ثور نقشه ای بکشه ثور با خاک یکسانش کرده زن شگفت انگیز اگر با یک تیربار ام تو برونینگ بهش شلیک کنید از پا در میاد ثور بدون واکر و میلونیر خیلی قدرتش زیاده و میتونه صاعقه رو کنترل کنه

          1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            من با هات کاملا موافقم تور و سوپرمن دو نفر از کسایی هستن که با والاها سر و کار دارن و در حد فایت دادن با والاها ی همگان هستن و قدرت بدنی دو تا شون یکسانه اما وقتی می‌خوام باهم فایت بدن برنده تور هست و به راحتی می‌تونه سوپرمن رو از سر راه براداره و بکشه شاید فن بوی های ویا طرفدار های سوپرمن یا دی سی یا واندرومن این حرف ها و این کامنت رو ببینن و مخالفت کنن ولی واقعیت براشون تلخ و این حرف های که من زدم حقیقته.

    2. ارتا کاربر می‌گوید

      دمت گرم موافقم دوست عزیزم

    3. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # ابوالفضل

      سلام ، شما خیلی تند رفتی دوست عزیز

      ۱- در مورد بخش اول حرفت موافقم بعضی جنبه ها و عوامل در نظر گرفته شده اشتباه و باید اونایی که تو نبرد تن به تن نقش اصلی دارن در نظر گرفته میشد . مثلا به نظرم متفقین و … اینا کلا اشتباه

      ۲ – در مورد مهارت و تجربه جنگی این دو بگم هر دوشون تجربه زیادی در جنگ دارن ولی فرقش اینه که سیستم مبارزه واندروومن بر پایه شمشیر و حمله و دفاع سریع هست ولی ثور از سلاح های سنگینی مثل میولنیر و استورم بریکر استفاده میکنه که سرعت و چابکیش موقع نبرد میارن پایین . حالا باز میولنیر خیلی بهتره ولی اون استورم بریکر واقعا سنگین

      ۳ – چرا بخش شخصیت مشکل داره ؟؟؟ میخوای بگی شخصیت ثور بهتره ؟؟؟ ثوری که بارها نالایق شده و بارها با خشم و زور بازو خواسته کارشو پیش ببره ؟؟؟ در اون طرف واندروومن نماد صلح و فمینیست و بارها در کمیک وقتی که بین بتمن و سوپرمن جنگ میوفتاد یا تو لیگ عدالت به مشکل بر میخوردن این واندروومن بود که میومد واسطه میشد و قضیه رو حل میکرد . واندروومن سفیر صلح سازمان ملل و …. موارد دیگه . البته خودم ثور رو خیلی دوست دارم و اونم در کمیک کارهای انسان دوستانه بزرگی کرده ولی بازم تو زمینه شخصیت از واندروومن پایین تره . طرفدارای واندروومن هم خیلی بیشتر ثور هستن ‌. تو نظر سنجی ۲۰۲۰ امریکا واندروومن ششم شد . سوپرمن و اسپایدرمن و بتمن هم مثل همیشه اول تا سوم بود . در صورتی که ثور اصلا هیچوقت جزو ۱۰ تا نبود . بی راه نیستم بگم اگه مارول فیلم ثور ۲۰۱۱ رو نمیداد و تو mcu نمیوردش اصلا هیچکس ثور رو نمیشناخت .
      تو بحث جهانی هم اصلا نمیشه گفت ثور بیشتر طرفدار داره چون نظرسنجی در سطح جهانی انجام نشده ولی از اونجایی که واندروومن بین زن های دنیا طرفدار خیلی بیشتر از ثور داره قطعا تو سطح جهانی بیشتر از ثور طرفدار داره

      ۴ – تو بخش دوام هم باید بگم واندروومن رو به روی به روی اکثر حملات انرژی مانند مثل رعد و برق و لیزر سوپرمن و اتش جهنم و حتی بمب اتم در کمیک مقاوم بوده و فقط سلاح های خیلی تیز که از فلز هشتم تا دهم هستن میتونن بش اسیب بزنن ‌. البته خودم شخصا فک کنم ثور دوامش بیشتر باشه تو این زمینه بات موافقم

      ۵ – تو بخش تجهیزات هم نمیشه گفت ثور برتره . واندروومن ۴ سلاح اصلی داره ( شمشیر – سپر – دستبند – کمند ) که همیشه باشن و قدرت های زیادی دارن ولی ثور تنها سلاح اصلیش میولنیر که اونم درست قدرت های زیادی داره که البته اکثرشون قدرت های ذاتی خود ثور هستن ولی بازم مثل شمشیر واندروومن نمیتونه تو پوست امثال سوپرمن و هالک نفوذ کنه یا اعضای بدنشون رو قطع کنه .

      ۶ – شما اصلا واندروومن رو میشناسی ؟؟ همه این شاهکار هایی که گفته شد مال نسخه معمولی واندروومن بودن نه قویش . بعد تو اومدی از شاهکار های رون کینگ ثور مثال زدی ؟؟ واندروومن هم نسخه های قوی مثل واندروومن الهه جنگ ، واندروومن ارباب اشوب و واندروومن محسور شده داره که حریف نسخه های قوی ثور میشن

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سلام ،
        شما هم تند رفتی آقایsubzeo
        ۱ تجربه ی ثور با واندر وومن برابره ،جوان ترین نسخه ی ثور ۲۵۰۰ سال سن داره و پیرترین یعنی کینگ ثور پیر۲۰۰۰۰۰۰سال سن داره شما باید ثور جوان و واندروومن جوان یا ثور پیر با واندروومن پیر رومقایسه کنید (برای تجربه)
        ۲ ثور طرفداران بیشتری دارد و خیلی از مارولی ها ثور رو بسیار بسیار دوست دارند (در حد ثور!)
        ۳ در دوام هم اشتباه کردی دوام هر دو برابره، اگر دستبند های واندر وومن بگیری چیز دفاعی نداره،سپرش رو هم فقط در برابر لیزر و بمب مقاومت می‌کنه ، ولی ثور انرژی یک ستاره ی(نوترونی)رو تحمل کرد و بعد از چند دقیقه حالش کامل خوب شد ، ولی دوام واندروومن هم بالاست
        ۴ واندر سلاح های زیادی داره، اما قدرت سلاح های ثور بسیار بیشتره مانند استورم بریکر یامیولنیر ،
        ۵٫ شما گفتی شاهکار ، استورم زن شگفت انگیز رو شکست داده ،استورم هم از ثور باخته، ثور هم تانوس رو شکست داده ، با کریتوس جنگ کرده و اون رو بسیار زخمی کرده ، حال شما ببین ثور واندروومن رو شکست میده یا نه
        بهتون بر نخوره، من فقط نظرم رو گفت اگر ناراحت شدین واقعا ببخشین

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #دکتر استرنج
          با سلام
          ۱- خب منم گفتم تجربه این دو تقریبا با هم برابر .
          شما کامنت های پایینی رو بخون متوجه میشی
          ۲- این حرف که ثور طرفداران بیشتری داره از اساس و پایه اشتباه هست . هیچ مدرک و هیچ دلیلی برای این نیست . در صورتی که من برای واندروومن چندین دلیل و مدرک گفتم که اگه بقیه کامنت ها رو بخوننین متوجه میشین . واندروومن خیلی زود تر ثور وارد کمیک شد . سال ۱۹۴۰ بود . در صورتی که ثور ۱۹۶۲ اومد . و البته واندروومن خیلی کارکتر نمادین تر ، شناخته شده تر و پرطرفدار تری از ثور . حتی تو نظر سنجی سایت زومجی هم واندروومن رتبش بالاتر از ثور بود . و البته شما اشتباه میکنید چون بیشتر مارول فن ها طرفدار طرفدار اسپایدرمن و ایرون من و وولورین هستن نه ثور . ثور تو مارول هم جزو ۵ شخصیت پرطرفدار نیست
          ۳- دوام رو هم که خودم گفتم تقریبا برابر شما حتما درست متوجه نشدید . و البته در مورد سپر هم اشتباه کردید چون خیلی خیلی بیشتر از اینا مقاوم
          ۴- در این مورد هم قبلا توضیح دادم
          ۵ – اون کراس اور مسخره رو کی قبول داره اخه جز طرفدارای سوپرمن ؟؟؟ اگه به این باشه که سوپرمن تو همون کراس اور ثور رو زده ولی من هیچوقت تو بحث هام اینو دلیل برتری سوپرمن بر ثور ندونستم و قبولشم نداشتم . استورم که هیچی ۵ تا استورم هم حریف یه واندروومن نمیشن تا همین حد مسخره بود

          ثور کریتوس رو زد ؟؟ 😂😂 من خودم گاد اف وار ۲۰۱۸ رو تموم کرد هیچ جای اون بازی ثور کریتوس رو نزد اصلا هنوز ثور نیومده و قرار بازی بعدی بیارنش
          و البته من نگفتم واندروومن از ثور قویتره یا نگفتم نمیتونه شکستش بده گفتم ۵۰ ۵۰ نتیجه

          در پایان من داشتم با کاربر استیو راجرز بحث میکردم که شما اومدی و همون حرف های تکراری رو زدی . یه جیزی میگم بتون بر نخوره ولی شما که دیگه از اقای استیو راجرز راجب ثور بیشتر اطلاعات نداری که ؟؟
          همه حرف ها رو هم ما قبلا زدیم همینجا
          شما هم لطف کنید قبل از کامنت گزاشتن اپتدا همه کامنت ها رو بخونید و سعی کنید حرف تکراری که قبلا جوابش داده شده رو نزنید ممنون میشم 🙏

          1. Sub Zero کاربر می‌گوید

            # دکتر استرنج
            ۴ – ببخشید اشتباه گفتم زومجی . میخواستم بگم کامیکان . منظور نظر سنجی بود که در امریکا سال ۲۰۲۰ انجام شد و در اون واندروومن ششم شد . در سایت کامیکان نتایج این نظرسنجی گزاشته شده میتونید برید اونجا ببینید . اینم اضافه کنم واندروومن همیشه بعد از سوپرمن و بتمن پرطرفدار ترین ابرقهرمان دیسی بود

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            آقا قبول کن کن که ثور از واندر فلان فلان شده قویتره
            و اینکه قدرت ذاتی واندر وومن چیه? اصلا قدرتی داره? غیر از اون جذب صاعقه اش?
            تو فکر می‌کنی قدرت ثور فقط رعده???? ،کاملا در اشتباهی، ثور میتواند زمین را کنترل کند به خاطر مادرش که الهه زمین بود، قدرت رعد او می‌تونه به راحتی ویبرانیوم رو نابود کنه
            و اینکه شما قبول نداری که ثور با استورم بریک و میولنیر می‌تونه واندر وومن رو نابود کنه?
            میولنیر حتی می‌تونه زمان رو کنترل کنه ،انرژی ای داره که بهش میگن گاد بلاست و این نیرو می‌تونه به راحتی ستاره ها رو نابود کنه ،
            من که نمیکم که اندازه ی اقای استیو راجرز اطلاعات دارم،یک دهمشم ندارم ولی واقعا شما واندر وومن فنی
            ول کن بسه ثور برنده میشه ثور ثور ثور ثور ثور
            در ضمن من ثور فن نیستم دکتر استرنج فنم

            1. Sub Zero کاربر می‌گوید

              اینکه طرفدار چه شخصیتی هستید مهم نیست ، اینکه منطقی حرف برنید مهمه که شما اصلا منطقی نیستید . همه توضیحات رو هم قبلا دادم و واقعا حوصله ندارم حرف تکراری بزنم . شما هم هر جور دوست داری فکر کن

          3. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            اولا تور کریتوس رو نزد من ویدئو دیدم یک بار کریتوس تور رو کشته یک بار هم تور کریتوس رو کشته برو تحقیق کن بعد بیا صحبت کنیم در ضمن سوپرمن شانسی رو به رو تور نداره اصلا معلومه که تو طرفدار دی سی هستی تور قدرت بدنیش با تور یک سان هست و به علت قدرت هاش سوپرمن حریفش نمیشه تور جادو نداره قدرت های تور برای زمینی ها و کریپتونی ها جادو هست این تو یکی از قسمت های اونجرز تونی استارک بخش اشاره کرد سوپرمن دوام بدنیش رو به روی قدرت های تور کم نیست قدرت های تور خیلی قوی هستن این باعث شکست سوپرمن رو به روی تور میشه در ضمن هیچ کدوم از سلاح های واندروومن قدرت های خاصی ندارم در حالی که پتک های تور از پرواز گرفته تا فرمان به رعد البته تور خودش بدون پتک هاش می‌تونه به رعد فرمان بده و احضارش کنه و به رعد فرمانروایی کنه در ضمن پتک های تور فقط قدرت تور رو کنترل میکنن ولی واندرومن کلا به سلاح های متکی هست

      2. Thor کاربر می‌گوید

        شما اطلاعاتتون واقعا راجب ثور پایینه و اومدین به دلخواه نظر میدین که فلانه و فلان
        در مورد سلاح بگم که تعدا مهم نیس و قدرت مهمه تا لحظه ای که ثور میولنیرو داره فنا ناپذیره تقریبا شما قابلیت شفا بخشیه میولنیرو اصلا در نظر نگرفتین و اینکه ثور با میولنیر نیازی نداره به واندر وومن نزدیک بشه با چندتا صاعقه از راه دور میتونه کاملا کوفتش بکنه و بعد ضربات نهاییو بزنه ولی من نیومدم مث بقیتون جزع به بجزع مقایسه کنم
        جزعو در نظر میگیرم ولی کلی بررسی میکنم

        کرکتر ثور چه با میولنیر چه با استورم بریکر تواناییه کشتن تمام اعضای اونجرز تک به تک و تمام اعضای لیگ عدالت به جز سوپر منو داره البته در مورد فلش تحقیقی نکردم

        میخواید بگید چرا خب من بهتون میگم فرض کن با حمله‌ی اول ثور میولنیرو پرتاب کنه و پشت سرش یه صاعقه هم بزنه. گیریم که واندر وومن بتونه میولنیرو بگیره ولی صاعقه‌ی دنبالش این اجازه رو نمیده و اینکه بعد از از دست دادن سلاح هاشون اونکه سلاحش هنوز تو دستشه ثوره پس تو یک ماراتون که مطعنن سلاح ها متفرغ میشن ثور تا اخر پتکشو داره

        اگر بخوایم نسخه‌ی قویه هر دورو مقایسه کنیم که نیازی به بحثم نیس رون کینگ ثور به همراه نکرو سوردش قدرت کشتن خدایان چندبرابر بزرگترو داره

        اون میتونه هستیو نابود کنه و دوباره بیافرینه و یا کاری کنه هر گز واندر وومن به دنیا نیاد

        همونطوریم که میدونید قدرت تغییر واقعیت ثور تو مارول فقط از خدای مارول کمتره

      3. Amir کاربر می‌گوید

        ببینید در مورد سلاح یارن بی یورن ثور زره سلستیال رو پاره کرده حتی دست ثور هم قطع کرده. واندرومن قوی تر نیست این سایت با ثور مشکل داره

        1. Goku کاربر می‌گوید

          میشه بگی مثلا چه مشکلی 😐 اصلا تو از کجا میدونی! شما هم هر جا از ثور بد تعریف میشه میگید با ثور لجن! اصلا دلیلی نداره که لج باش، اون مقاله که آکوامن رو با ثور مقایسه کرده بودن ثوردچاق اندگیم بود که وضعیت جسمی و روحی خوبی نداشت.

          1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            چون واقعا لجن تور حریف نداره دیگه خیلی ضایعه که بگی اکوامن می‌تونه تور رو شکست بده عقل خودت رو بزار

    4. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # ابوالفضل

      ادامه کامنت قبل :

      چند تا برتری مهم دیگه هم واندروومن به ثور داره که الان بت میگم

      سرعت : سرعت واندروومن خیلی بیشتر از ثور . سرعت واکنشش که خیلی بیشتر از ثور . سرعت پروازش هم که در فضا به اندازه سرعت نور .
      سرعت دویدنش هم بیشتر از ثور . سرعت ضربه زدن و مبارزش هم خیلی بیشتر از ثور

      پرواز : ببین ثور برای پرواز نیاز به میولنیر داره . تازه با اونم نمیتونه پرواز کامل کنه . یعنی چی پرواز کامل ؟؟ پرواز کامل یعنی بتونی تو هوا شناور باشی . بتونی راحت با فک کردن از زمین به هوا پرواز کنی و تو هوا که هستی به راحتی جهت عوض کنی و چپ و راست بشی . حال اینکه ثور با میلونیر بخواد پرواز کنه باید اول بچرخونش تا شارژ بشه بعد بره . تو هوا هم نمیتونه شناور بشه و به راحتی جهت عوض کنه . حال اینکه واندروومن به راحتی مثل سوپرمن میتونه پرواز کنه و این تو نبرد خیلی فاکتور مهمی

      جاودانگی : بحث سن شد بت بگم ثور و کلا اهالی اسگارد ذاتا جاودانه نیستن و به خاطر خوردن سیب های طلایی اودین که از درخت
      ایگدراسیل میان طول عمر طولانی به دست اوردن . در حالی که واندروومن اصلا نیاز به خوردن چیزی برای جاودانگی نداره چون ذاتا جاودانه هست مثل خود اساطیر یونان

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        # ابوالفضل

        ادامه کامنت های قبل :

        البته اینم بگم من شخصا با نتیجه گیری این مقاله مخالفم . یعنی نمیگم واندروومن قویتر از ثور . من خودم این دو رو برابر میدونم . اگرم به خاطر برتری هایی مثل قدرت بدنی ، قدرت ذاتی ، قدرت خارجی بخوایم بگیم ثور برتره با اختلاف خیلی کم قویتره . کلا این دو شخصیت خیلی از لحاظ قدرت به هم نزدیک هستن به خصوص که واندروومن در کمیک تونسته میولنیر رو بلند کنه و لایقش بوده

        هر کس هم بدون دلیل و مدرک بگه واندروومن خیلی قویتر یا برعکس ثور خیلی قویتر یا اطلاعات کمی داره یا تعصبی نظر داده

        موفق باشی

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Sub Zero
        ببینید من کاملا با خیلی از حرفاتون مخالف هستم . الان توضیح میدهم .
        ۱ _ این مورد را که گفتی موافقی پس توضیحی نمیدهم .
        ۲ _ بخش تجربه نیاز به توضیحاتی داره . من حقیقتا از سن دقیق واندروومن در کمیک اطلاع ندارم . اما ثور در حالت اصلی و معمولی در کمیک حداقل ۵۰۰۰ سال سن دارد . !! اول اینکه خیلی خیلی بعید میدونم سن واندروومن بیشتر که هیچ همین مقدار هم باشد . دوم اینکه ثور در سرتاسر کهکشان ها با انواع موجودات قدرتمند مبارزه کرده است . مبارزات ثور فقط معطوف به سیاره زمین نیست . در صورتی که مبارزات واندروومن نگم همه حداقل بیشترش مربوط به سیاره زمین هست . به عبارتی واندروومن تجربه فرا زمینی خیلی کمتری نسبت به ثور دارد .
        ۳ _ این مورد رو هم کاملا با شما مخالفم . شما وقتی میخوای ببینی چه شخصیتی بهتر است ، ساده ترین راه اینکه ببینی چه شخصیتی طرفداران بیشتری دارد که من با این جمله که طرفداران واندروومن بیشتر هستند کاملا مخالفم . باید مشخص کنید که این نظر سنجی که میگید در چه سالی انجام شده ؟!؟ بین چه اشخاصی انجام شده ؟!؟؟! شخصیت ثور در بین اروپاییان طرفداران زیادی دارد . در صورتی که آمریکایی ها کلا با اساطیر نورس زیاد آشنایی ندارند و به قول معروف از اساطیر نورس خوششون نمیاد . شاید حتی در آمریکا هرکول هم طرفداران بیشتری داشته باشه .
        یک جمله دیگه ای که گفتی این بود که اگر فیلم اول ثور وجود نداشت ، بیشتر طرفداران اصلا ثور را نمیشناختند . !! من کاملا مخالفم . ثور در کمیک مارول هم یکی از اعضای بنیادی انتقام جویان و یکی از مهمترین ابرقهرمانان مارول هست که اتفاقا بار ها نه تنها سیاره زمین ، بلکه حداقل کل یونیورس را نجات داده است . بعله دنیای MCU تقریبا کل ابرقهرمانان مارول را بیشتر از قبل مطرح کرد و به طرفداران نشان داد و نمیشه منکر این شد اما نه در این حدی که شما میگین . ضمن اینکه این تقریبا راجب واندروومن هم صدق میکنه .
        در ضمن نالایق شدن ربطی به شخصیت پردازی و محبوبیت کم نداره و این صرفا نظر شخصی نویسندست که علتشم بیشتر فمنیست بازی و زن سالاری و مساعلی از این قبیل هست که امروزه چه در کمیک مارول و چه در MCU بسیار رواج داره .
        ۴ _ این مورد را که خودت هم آخرین بار گفتی قبول داری که دوام ثور بیشتر هست . اما راجب این مواردی که گفتید باید بگم که دوام کلی حساب میشه نه دوام نسبت به یک مورد خاص مثل صاعقه . اگه واندروومن در برابر بمب اتم مقاومت کرده ، ثور در برابر انرژی کامل یک ستاره نوترونی و یک سیاه چاله مقاومت کرده که بمب اتم در مقایسه با این موارد هیچ چیزی نیست . !
        ۵ _ تفاوت خاص سلاح میولنیر نسبت به سلاح ( یا سلاح های ) واندروومن اینکه ثور میتواند با اشاره یک دست میولنیر را فرا بخواند . در صورتی که واندروومن اگه شمشیر از دستش خارج بشه دیگه به دست آوردن مجددش براش بسیار سخت خواهد بود . در صمن قدرت های جانبی میولنیر بسیار بیشتر از قدرت های جانبی سلاح های واندروومن هست که ذکر تک تک قدرت های میلنیر از موضوع بحث خارج هست . درسته که واندروومن هم لایق هست اما مسلما نمیتواند مثل ثور از آن استفاده کند . چون ثور صد ها سال فقط استفاده از پتک را آموزش دیده است . در ضمن اخیرا مشخص شده است که میولنیر برای رسیدن به دست اشخاص لایق اولویت بندی دارد که اول اودین و بعد هم ثور در اولویت هستند .
        به نظر من همین موارد به اندازه کافی قانع کننده است که برتری سلاح به ثور داده شود . در ضمن ثور سلاح های دیگری مثل یارن بی یورن هم دارد که میتواند به زره سیلیستیال ها هم ضربه بزند . سلاح های جانبی دیگری مثل کمربند قدرت هم هست که قدرت و استقامت ثور را ۲ برابر میکند . حالا دیگه باقیش بماند .
        ادامه در کامنت بعد …

      3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Sub Zero
        ادامه کامنت قبل … :
        ۶ _ در نهایت بحث شاهکار ها . من دقیقا نمیدونم که شاهکار های نسخه و حالت اصلی و معمولی واندروومن چیه و شاهکارز های نسخه ها و حالت های قدرتمندترش چی ؟! اگه میشه به مهمترین این موارد اشاره کنید تا بدونم . مثلا واندروومن دومزدی یا دارک ساید رو شکست داده به تنهایی ؟؟
        اما ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی گالاکتوس را فراری داده است . ! به یکی از بد نامترین سیلیستیال های مارول آسیب جدی ای زده است . ! تانوس را شکست داده است . ماه ها جنگیدن با ژعوس و … . در نسخه ها و حالت های قدرتمندتر هم که خوب بحثش خیلی طولانی میشه که اگر بخوام خلاصه خلاصه بگم از شکست دادن گالاکتوس در اوج گرفته تا شکست دادن « سایه نشینان بالا » که تعوری ( ع مشکل صفحه کلید ) بیاندر بودنشون مطرح هست . !!
        بعد نکته دیگری که باید اشاره بشه نظر طرفداران هست که وضوحا ثور را قدرتمندتر از واندروومن میدانند . تقریبا ۷۰ درصد طرفداران در نظرسنجی سایت superhero datebase به ثور رای داده بودند .
        استقامت ثور به حدی است که مار میدگارد را که چند دور به دور زمین پیچیده بود را بلند کرد . تازه آن هم در حالتی ضعیف شده . ! در استان های کمیک مارول اشاره شده است که ثور مدت ها قبل جنگی به مدت ۲ سال با ارتشی از موجودات اساطیری داشته است . بدون خوردن ذره ای عذا و قطره ای آب . ! بدون لحظه ای استراحت . !
        بحث پرواز . ثور بدون پتک میولنیر هم میتواند پرواز کند و آب و هوا و صاعقه را کنترل کند که این مورد هم چندین بار در کمیک اتفاق افتاده است . ! مدارکشم هم موجوده .
        مورد بعدی اینکه اشاره شده است که عمر ثور آنچنان طولانی میشود که مرگ تمام انسان ها و نابودی سیاره زمین و تمام ) قلمرو را نظاره خواهد کرد . ! بعدشم بحث جاودانگی چه ربطی به مبارزه داره ؟!؟ یعنی اونقدر مبارزه میکنند تا یک نفر از شدت سن زیاد بمیره ؟!؟!؟ در ضمن و در ضمن تا جایی که من میدونم واندروومن جاودانه نیست . حالا هرچی اصلا .
        یک مورد دیگه اینکه اشاره کردید که واندروومن نسبت به صاعقه مقاومت زیادی دارد . صاعقه ثور آنچنان قدرتمند است که نظم آفرینش را تغیر میدهد . ( اگر اشتباه نکنم کمیک پادشاه ثور ۲۰۱۹ ) . هالک که در کمیک از بمب اتم به راحتی زنده مانده است فقط با یک صاعقه ثور بیهوش شده است . ( فقط مثال بود . طرفداران هالک لطفا ناراحت نشوند . اصلا قصد بی احترامی نداشتم . ) .
        در پایان باید بگم که من شخصا خیلی بعید میدونم که سرعت واندروومن اصلا در این مبارزه به دردش بخوره . ! چون ثور شخصیتی هست که اشخاص سریعتر از نور را تا لبه منظومه شمسی میبیند و به راحتی نسبت به آن واکنش نشان میدهد . !! تا به حال هم چندین بار این اتفاق افتاده است .
        در پایان من نمیگم که واندروومن شانس پیروزی نداره اما شانسش برابر نیست و انصافا هر جور هم که نگاه بشه به مرتب کمتر هست .
        در پایان امیدوارم که ناراحت نشده باشید از صحبت های من . من فقط خواستم توضیح بدهم .

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #استیو راجرز

          سلام استیو جان ‌. نه ناراحت نشدم از چیزی تو هم دلایل خودت رو ذکر کردی که خب بزار بشون جواب بدم ‌. فقط اینکه من یه سوالی ازت تو تلگرام پرسیدم گفتی چک میکنی بعدا جواب میدی ولی یادت رفت البته اینجا نمیگمش چون خصوصی بعدا تو همون تلگرام بم بگوش

          ۲ – خب سن دقیقی طبق کمیک وجود نداره یعنی مثلا یه جا میگن دایانا ۳۰۰۰ سالشه جای دیگه ۱۵۰۰ . در مورد ثور هم همینطور . به قول تو ۵۰۰۰ سال من جای دیگه دیدم گفته بود ۱۰۰۰ ‌. در کل خیلی تایین کننده نیست چون اینا کل عمرشون در جنگ نبودن که . اون مواردی هم که بودن در کمیک ذکر شده
          و خب اره ثور به خاطر ماهیت اسگارد به دشمنان کیهانی به مراتب بیشتری رو به رو شده ولی در مبارزه با دایانا خیلی تاثیر نداره این تجربه بیشتر چون خودش زمینیه

          ۳ – اجازه بدید در این مورد کاملا با شما مخالف کنم . شما وقتی میگید ثور بیشتر طرفدار داره باید دلیل و مدرک هم براش بیارید . نظر سنجی که من گفتن مال سال ۲۰۲۰ و تو امریکا انجام شده و با یه سرچ فارسی : محبوب ترین ابرقهرمانان کمیک میتونید نتیجش رو تو سایت های ایرانی ببینید . و خب البته امریکا خیلی مهمه چون مهد کمیک و بیشتر از کشوری توش کمیک میخونن و جمعیت زیادی هم داره . مثلا به نظرت اهمیت داره چینی ها از کی خوششون بیاد ؟؟ اونجا که کمیک ترجمه نمیشه فقط از سر فیلم قضاوت میکنن . در مورد اروپا که گفتی فقط کشور های اسکاندیناوی و آلمان از ثور حمایت میکنن که اونم ما میزان دقیقش رو نمیدونیم . ولی شما نگاه کن جمعیت زنای جهان بیشتر از مرداست . و مجبوبیت واندروومن بین اونا یه عنواب بهترین و شناخته شده ترین ابرقهرمان زن کمیک خیلی زیاده . قطعا در مقایسه واندروومن و ثور از دایانا حمایت میکنن . این از این

          خودمم گفتم ثور کار های انسانی خیلی خوبی کرده ولی کار های بد هم کرده . یه مقاله هم تو همین سایت به عنوان ۱۰ کار بد ثور موجود ‌. حال اینکه دایانا همچین مشکلی نداشته تو کمیک . هیچ وقت از کوره در نرفته بخواد جنگ و خونریزی راه بندازه . ( واندروومن اصلی منظورمه نه نسخه های فرعی مثل فلشپوینت ) و ….

          ۴ – خب دوام ثور هم که خودم گفتم بیشتر اندکی . البته واندروومن رو به روی همچین انفجار های بزرگی قرار نگرفته که بخوایم فعلا نظر بدیم

          ۵ – خودم بر توانایی های میولنیر کاملا واقفم ولی بازم فک نکنم به تنهایی از ۴ سلاح قویتر باشه . قدر جانبی میولنیر درسته زیاد ولی استفاده اصلی سلاح خود سلاح نه قدر های جانبیش و در این مورد به نظر من شمشیر از چکش سر تره . سلاح های دیگه ثور یه بحث جداست ما اینجا بیشتر خود میولنیر رو مورد مقایسه قرار میدیم که سلاح اصلی ثور رو مورد بررسی قرار میدیم

        2. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # استیو راجرز
          ادامه کامنت قبل :

          ۶ – از شاهکارهای واندروومن هم میشه به شکست ارس ، کیرکه ، دارکساید ، دختر دارکساید و حتی خود سوپرمن رو بار ها شکست داده و حتی کشته . اینا رو به تنهایی شکست داده . دومزدی رو فک نکنم زده باشه ندیدم من اگرم زده با کمک سوپرمن و … بوده
          ارس دی سی خیلی قویتر از مارول و بین خدایان یونانی بعد زئوس قویترین تو کمیک دی سی . برو تو سایت superhero db قدرت هاش و نظر سنجی هاش رو ببین . کیرکه هم شخصیت که خیلی جادو داره و منشا قدرت هاش از هکاته بزرگترین جادوگر دنیای دی سی میاد . راجب اون نظر سنجی هم که گفتی خودمم اخرین کامنتم اشاره کردم که واندروومن رو از ثور قویتر نمیدونم ولی خب خوشمم نمیاد الکی بخوان بیارنش پایین . ثور اگه قویتر باشه با اختلاف اندک قویتره حالا این نظر شخصی من دلایلی دیگه ای باشه که من ندونم و اونا ثور رو قویتر کنن ولی به بیشترشون اشاره کردم .

          استقامت واندروومن هم خیلی زیاده و اصلا نیاز به اب و غذا نداره و میتونه ماه ها بی وقفه بجنگه این تو کمیک اثبات شده

          در مورد پرواز هم اینو تو تلگرام بتون گفتم سر مقایسه ثور و سوپرمن . ثور حتی اگه بدون پتک هم بتونه پرواز کنه اون موقع باید میولنیر نابود شده باشه چون مادامی که میولنیر وجود داره من ندیدم ثور از دستش صاعقه بزنه بیرون و یا بدون اون پرواز کنه . و اگرم نباشه خب ثور از سلاح های دیگش استفاده میکنه که کلا یه نسخه متفاوت از ثور میشه و باید اون رو در اون شرایط سنجید و مورد مقایسه قرار داد .

          بله واندروومن جاودانه هست بار ها تو کمیک بش اشاره شد . تو بازی اینجاستیس هم حتی بش اشاره شد

          حتی اگه به قول شما صاعقه ثور تا اون حد قوی باشه واندروومن قرار نیست به ایسته تا ثور بش صاعقه بزنه . با دستبندش راحت اون رو دفع میکنه سرعت واکنشش هم که خیلی زیاده و براش راحته

          اتفاقا اشتباه میکنید . سرعت خیلی به کارش میاد . میتونه به راحتی اکثر ضربات و حملات ثور رو دفع کنه یا جاخالی بده . و حتی میتونه با سرعت زیادی با ضربات شمشیر به ثور ضربه بزنه . اون که شما گفتید ثور در کمیک میتونه با اجسام با سرعت نور واکنش نشون بده احتمالا موقع پرواز تو هواشون بوده نه ضرباتی که موقع مبارزه دریافت میکنه

          و در مورد مبارزه این دو هم به نظر شخصی من نتیجه ۵۰ ۵۰ و خیلی نزدیک و اصلا نمیشه به راحتی گفت کی برنده میشه

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Sub Zero
            به بیشتر توضیحات مربوطه که قبلا اشاره کردم اما لازم هم نکاتی را یاداوری کنم .
            اول اینکه ثور در حین مبارزات زمینی هم میتواند اشیا سریعتر از نور را ببیند و نسبت به آن واکنش نشان دهد . چون این مربوط به حواس ثور هست و ربطی به میولنیر ندارد .
            دوم اینکه در مورد شخصیت پردازی و طرفداران بیشتر فعلا مدرکی ندارم . اما اجازه بدید تا دو ماه آینده شاید بتونم یک سری شواهدی را جمع آوری کنم .
            سوم اینکه من شخصا مشخصات کمیکی را بیان میکنم که ثور حتی با داشتن میولنیر ، و اما بدون استفاده از آن پرواز میکند . ( thor #164 ، Journey into Mystery #115 ، Longshot Saves the Marvel Universe #2 ، Contest of Champions II #3 ) . البته این موارد مشخصات بیشتر کمیک هایی هست که ثور بدون میولنیر پرواز میکند و دقیق یادم نیست که در کدام یک میولنیر را هم در دست دارد . ! در مورد صاعقه هم یکمی اجازه بدید کمیک مربوطه را پیدا میکنم . !
            در پایان باید بگم که من نگفتم که واندروومن به راحتی شکست میخوره و حرفی برای گفتن نداره . من فقط گفتم به نظر شخصی من واندروومن در حالت عادی ضعیف تر به حساب میاد تا حدودی .
            باقی موارد را بعدا که وقت شد در تلگرام به شما میگویم .

          2. g.o.w کاربر می‌گوید

            #sub zero
            #استیو راجرز
            با سلام خدمت شما. کاری به بحث ندارم فقط در مورد جاودانگی خواستم یه توضیحی بدم که در واقع هیچکدام جاودانه نیستن حتی خدایان یونان هم همینطور. علت اینکه به خدایان جاودانه میگن فیزیولوژی خداگونه آنهاست که هیچ بیماری و سمی روشون اثر نمیذاره و هر سلاحی قادر به کشتن اونا نیست برای همین میتونن دهها هزار سال بدون اندکی افت قدرت زندگی کنن و یجورایی جاودانه محسوب میشن مگر اینکه شخصی قدرتمندتر از اونا باهاشون بجنگه و اونوقت کشته بشن. خواستم این مورد رو بگم که هم ثور هم واندروومن در بحث جاودانگی یکسانن و فرقی ندارن و تا موجودی قویتر از اونا نکشتشون میتونن بدون حتی ذره ای پیر شدن زندگی کنن و قدرتشون رو حفظ کنن. امیدوارم از دخالتم ناراحت نشید فقط خواستم این مورد رو بگم که در این زمینه به نظرم هیچ شخصی بر اون یکی برتری نداره. موفق باشید

      4. ثور کاربر می‌گوید

        خب من به نظرت احترام میزارم ولی چی داری میگی نه خیلی وادروومن میتونه پرواز کنه بعدشم دوتایوشون پرش خیلی بالایی دارن ولی نمیتونن پرواز کنن بعدشم ثور در برابر مشت های هالک یه خط هم رو صورتش نیوفتاد ثور بازوهاش وعضله هاش و کل بدنش مثل فلز ویبرانیوم سخته ثور تونست در برابر ۶ سنگ ابدیت مقاومت کنه سرعت ثور با میلونیر میلیون ها برابر سرعت نور بیشتره ثور میتونه صاعقه رو کنترل کنه صاعقه خیلی سریع و تخریب کنند هست سرعت برق ۲۷۰۰۰۰ کیلومتر بر ثانیه و دمای برق ۲۸۰۰۰ درجه هست که ویبرانیوم رو نابود میکنه پس ثور با قدرت صاعقه که بدون میلونیر هم میتونه کنترلش کنه خیلی برتری نسبت به واندروومن داره قدرت و انرژی صاعقه ثور از اشعه گامای سوپر من هم قویتره من تو فیلم های مارول دقت کردم قدرت فیزیکی ثور با سوپر من برابری میکنه ثور با یک کله تو انتقام جویان ۱ مرد اهنی رو ۲۰ متر برت کرد ثور اگه با قدرت میلونیر رو برت کنه سمت وادروومن خیلی ضربه شدید و اسیب پذیری به واندروومن وارد میشه و نابودش میکنه

    5. رضا کاربر می‌گوید

      بله دقیقا واندار وومن اصلا خیلی دوام زیادی نداره چون نقطه ضعف اون گلوله تفنگه و یه گلوله تفنگ اون رو راحت نابود میکنه

  2. ایلیا کاربر می‌گوید

    استورم زن شگفت انگیز شکست داد بعد ثور نه تونه

    1. جلال کاربر می‌گوید

      یه نسخه قوی از استورم تونسته به نسخه ضعیف واندر وومن رو شکست بده. شاهکار کرده.؟ در ضمن این تصمیم نویسندگان اون کمیک بود و بسیار هم مضخرف کار شده بود. وگرنه نه استورم و نه ثور هیچ کدوم حریف زن شگفت انگیز نمی شن. قدرت ثور و استورم هر دو صاعقه هست و واندر وومن با دستبند به راحتی میتونه این صاعقه رو جذب کنه و علیه خودشون به کار بگیره. زره گلدن آرمور رو هم بپوشه که دیگه بزور و بلا چیزی روش اثر میکنه.
      اینطوری که شما گفتید بُرده یعنی هر کس یبار یه نفر رو شکست بده برای همیشه برده؟ آیا بتمن سوپرمن رو شکست داد به کمک کریپتونات نبود؟ اینطوری باشه شازم ثور رو شکست داده پس سنتری یا هالک یا هر کس دیگه رو هم شکست میده دیگه.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        خیلی چرت و پرت و مزخرف میگی .
        اولا نسخه معمولی استورم ، واندروومن رو شکست داد . یعنی تو اینقدر هم نمیدونی که در کمیک های اولیه مارول علیه DC همه قهرمانان در نسخه های معمولی بودن . خوب وقتی هیچی نمیدونی واجب نیست بیای چرت و پرت و مزخرف و پرت و پلا بگی . اصلا واجب نیست .
        دوما قدرت ثور بسیار فراتر از صاعقه هست که اینجا نمیشه توضیح داد . اتفاقا در همین سایت هم یک مقاله به با موضوع « ۱۰ دلیل برای اینکه ثور قدرتمندترین انتقامجو هست . » ، وجود داره که تا حدی قدرت های شخصیت ثور رو توضیح داده .
        سوما شخصیت ثور مطمئنا میتونه واندروومن رو شکست بده . قدرت بدنی شخصیت ثور که بدون شک بیشتر هست . با فرض اینکه مهارت جنگشون برابر باشه ، شخصیت ثور سباح میولنیر رو داره که برگ برنده بزرگی هست . تجربه شخصیت ثور هم که برخلاف چیزی که در این مقاله نوشته بدون شک بیشتر از واندروومن هست . تنها برتری واندروومن شاید به نوعی بشه گفت سرعتش باشه که اون هم با توجه به این که ثور میتونه نسبت به اشخاص و اجسام با سرعت نور واکنش نشان بده ، زیاد برای واندروومن کارامد نیست . اکثر منابع معتبر هم این موضوعات رو تایید میکنند و معتقدند شخصیت ثور به مراتب قدرتمندتر از شخصیت واندروومن هست .
        سوما شزم چه زمانی شخصیت ثور رو شکست داده که فقط در دنیا تو میدونی و دیدی ؟!!؟!؟؟!؟؟!!؟؟؟!!؟؟ هان ؟!؟؟؟؟؟
        هههههههههههه هههههههههههه . شخصیت ثور یک بار در کمیک های مارول علیه DC با شزم جنگیده که اتفاقا شزم رو شکست داده . حالا تو چطور در این حد توهم میزنی که فکر کردی شزم برنده شده رو من نمیدونم . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی مزخرف گفتی .

        1. جلال کاربر می‌گوید

          اولا رعایت ادب خیلی چیز مهمی هستش که اگه لطف کنید رعایت کنید ممنون میشم.
          دوما اینکه من زیادی رشته ای در کمیک ندارم و فیلم ها رو دنبال میکنم. اینکه گفتم شازم ثور رو برده رو یکی از دوستانم به من گفته بود. حالا درست یا غلطش رو نمیدونم. ولی چیزی رو تغییر نمیده. هرکی یبار یه نفر رو برد یعنی همیشه میتونه ببره؟
          همین الان هم اون مقاله ای که گفتین رو خوندم. نصف چیزایی که گفته بود به کمک پتک ثور بود که زن شگفت انگیز هم لایق بلند کردنش هست. اگه واندر وومن از پتک در برابر استورم استفاده می کرد که استورم رو نابود می کرد.
          در ضمن کمیک رو بیخیال، تو فک میکنی ثور دنیای سینمایی مارول حریف واندر وومن دنیای سینمای دی سی میشه؟ هاهاها. این ثوری که مارول ساخته با هالک شون ده دقیقه جلوی واندر وومن دووم نمیارن. بدون پتک که بدتر.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            خوب بله طبق چیزی که در کمیک ها اولیه مارول عیله DC مشخص شد واندروومن لایق میولنیر بود . ( مگر اینکه بعدا مشخص شود که طلسم ایاقت در آن زمان از میولنیر برداشته شده بود که البته خیلی بعیده . مثل زمانی که سوپرمن پتک را بلند کرد ولی طلسم لیاقت از روی آن برداشته شده بود . )
            در هر حال اگر واندروومن پتک ثور را بلند کند به هیچ عنوان نمیتواند مثل ثور از آن استفاده کند . اکثر این قدرت های عجیب و غریب پتک ثور مخصوص زمانی هست که ثور و اودین از آن استفاده میکنند ( که الان نمیخوام به علتش اشاره کنم . ) . در ثانی واندروومن در جنگ با پتک خیلی مهارت نداره ولی ثور استاد مباره با پتک هست . این موارد باید در نظر گرفته بشه .
            اما راجب نسخه های سینمایی هم باید بگم که انصافا ثور در MCU خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف شده هست . انصافا این مارول لعنتی خیلی خیلی شخصیت ثور رو نابود کرد . از طرفی واندروومن دنیای سینمایی DC خیلی سریع و قویه . انصافا سینمای DC از این لحاظ شخصیت هایی مثل واندروومن و سوپرمن رو خیلی قوی نشون داده . بر عکس مارول که مهد زن سالاری و زن پرستی شده و فقط یارو کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ رو با قدرتی فراتر از خدای خودمون و یک قادر مطلق کامل نشون داده . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            در MCU و در فیلم AIW ، شخصیت ثور رو به نوعی در بیشترین قدرت مشاهده شده اش در MCU ( نه در کمیک . !!!!!!!!!! ) میبینیم که خیلی راحت با تانوسی که ۶ سنگ ابدیت رو داره مبارزه میکنه و شکستش میده . اگر فرض کنیم که شخصیت ها در حالت سینمایی باشند شخصیت ثور در این حالت باشه ، احتمالا میتونه واندروومن دنیای سینمای DC رو شکست بده . !!!!
            در صورتی که در فیلم مزخرف لعنتی پایان بازی ، شخصیت ثور رو در حالت خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف شده ای میبینیم که با دو تا پتک حتی نمیتونه یک ضربه هم به تانوس وارد کنه ( حتی یک ضربه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . ) ( در صورتی که کاپیتان آمریکا در همون فیلم با استفاده از پتک میولنیر ، برای مدتی خیلی خوب با تانوس مبارزه میکنه . !!!!!!!!!!! ) . اگر ثور در این حالت نسخه MCU باشه ، بعیده که واندروومن نسخه DCEU در این مبارزه کار سختی پیش رو داشته باشه .
            در پایان من باید بگم که قصد بی احترامی نداشتم ولی شما هم وقتی از موضوعی مطمئن نیستی اینجور با اطمینان راجبش سخن نگو که بقیه رو که اطلاعات زیادی ندارن رو گمراه کنی .

          2. Moslem کاربر می‌گوید

            داداش من اگه طرفدار DC هستی طبیعیه که طرف واندر وومن میگی اگه میخوایی کلی حساب کنی ثور قوی تره خودم شخصیت DC خیلی دوست دارم ولی با اینکه طرف دار هر دو هستم میگم که ثور قوی تره چون تنهایی تونست مار میدگارد که وزنش اندازه زمین هستو بلند کنه و زمین بزنه و خیلی چیزای دیگه از واندر وومن هم که نگم همه کار از دستش بر میاد ولی بیا رک و راست بهت بگم ثور خیلی قوی تره کسی که بتونه قدرت ستاره نوترونی در حال مرگ تحمل کنه شخصیت های DC هیچو پوچ هستن در برابر ثور.
            و اینکه این مقاله سایت CBR هست و این سایت کلا طرفدار DC هست و یک نفرت علیه ثور داره که همه شخصیت های دنیا از ثور قویتر حساب میکنه اما اینطور نیست.

          3. GOLDMAN کاربر می‌گوید

            داداش ثور اودین سون که معمولیه با یه فوت میتونه واندر وومن و تو و لیگ عدالت نابود کنه برو مطالعه کن بعد حرف بزن

        2. ..... کاربر می‌گوید

          باسلام به آقای استیو راجرز شما میگی من نه طرفدار ثور هستم و نه مارول فن ولی این کاملا عکس نظراتت است در سایت پروشات هم از ثور دفاع کردی و گفتی می‌تونه سوپرمن رو شکست بده گفتید طرفدار های سوپرمن خیلی رو سرعت و قدرت بدنی سوپرمن مانور میدن ولی شما هم خیلی خیلی رو پتک ثور مانور میدید بیش از حد من هنوزم سوپرمن رو پیروز میدونم درضمن گفتی تعصب ندارم که واقعا داری از نظراتت مشخصه

          1. ..... کاربر می‌گوید

            بقیه هم میتونن نظر بدن که تعصب داری یا نه

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            من تعصبی ندارم . حالا شما میتوانید خلافش را فکر کنید . شما میتوانید هر جور که دوست دارید فکر کنید .
            در بحث قدرت ثور و سوپرمن باید بگم که در همان قسمت هایی صحبت کردم دلایلم را هم گفته ام . یعنی شما هر وقت نگاه نکید من حداقل بیشتر جنبه های مبارزه را برسی کرده ام و بعد نتیجه گرفته ام . اینجا هم نمیشه در مورد قدرت ثور و سوپرمن به طور کامل بحث کرد .
            در مورد این نبرد هم که به طور نسبتا مفصل در نظراتم در همینجا توضیح داده ام . هر جایی از نظرم که فکر میکنید ایراد دارد میتوانید بگویید . چون فکر نمیکنم که هیچ ایرادی وجود داشته باشد .
            ضمن اینکه در مورد مبارزاتی که قدرت هر دو شخصیت به هم نزدیک است هیچ وقت نمیشه تصمیم گیری قطعی انجام داد و اینکه هیچ وقت نمیشه گفت که چه شخصیتی قطعا برنده میشود چون هر دو ابرقهرمان بسیار قدرتمند هستند اما میشه با برسی قدرت ها نتیجه گرفت که چه شخصیتی قدرتمندتر به حساب میاد . مثلا در مورد این مبارزه خوب قاعدتا ثور قدرتمندتر از واندروومن هست اما واندروومن هم راه هایی برای پیروزی دارد . سرعت واندروومن تا حدودی بیشتر در نظر گرفته میشود و اینکه واندروومن لایق پتک میولنیر هم هست . حالا درسته که شانس پیروزی شخصیت ثور به مراتب بیشتر هست اما این به این معنا نیست که واندروومن به هیچ عنوان نمیتواند پیروز شود و شانسی برای پیروزی ندارد .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              جناب راجرز تازه بحث و جدل بین من و شما تموم شد و من تمایلی ندارم که دوباره برگردیم سر خونه اول اما قبول کنید مقداری روی ثور تعصب دارید هرچند دلایلتون نسبت برتری ثور نسبت به سوپرمن منطقی هست اما شما گفتید ثور از دکترمنهتن قویتره!!!!!! که این ازنظرمن اشتباه هست اما اگه اشتباه میگم بگید

          3. Marvel fan کاربر می‌گوید

            ولی من تعصب دارم و میگم ثور برنده میشه

        3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          آقاي استيو راجرز
          شما بار ها ثابت كه طرفدار متعصب ثور هستي
          و اگر كسي بگه ثور به اندازه اين نيست چشم ديدنشو نداري و شروع ميكني به فهش دادن
          يادمه يك بار سر يه بحث گفتي همونطور كه پيامبر گفته كساني هستند كه از چهارپايان پست تر هستند اما خودت بدتري و كاملا معلومه داري ميسوزي
          سر بحث با اميد دي سي فن تو مقاله قدرت هاي دارك سايد هم چون گفته بود كازميك بهتره از RKT داشتي همينطور ميسوختي و ميگفتي ههههههههههه هههههههههه و چند فهش هم دادي كه اون نظرت تو سايت گذاشته نشد………………..وبعدشم هر كسي نظر خودش رو داره و چيزي رو دوست داره براي مثال من عاشق دارك سايدم و دوست دارم اون قدرتمند ترين شخصيت تمام كميك ها باشه اما اينطور نيست و وقتي ميگن لوفيسر يا ميكاييل و يا پرزنس يا بعضي هاي ديگه اونو ميتونند شكست بدند من ناراحت ميشم و از اين نظر دركت ميكنم ولي تو هم حق نداري چون قهرماني كه دوستش داري از كسي ضعيف تر هست به كسي توهين كني مرد باش و بپذير…………………………………………..در ضمن ادمين جان تو يك بحث گفتي سوپرمن پرايم وان ميليون قدرتمند تر از كازميك آرمور سوپرمن هست ولي من در معتبر ترين سايت هاي دنياي دي سي بار ها خوندم كه كازميك قويتر هست و خودم هم قدرت هاشون رو با هم مقايسه كردم نتيجه برنده شد كازميك درسته كه عدد هاي پرايم بزرگ ترو چشم گير تر هست اما فقط همون سرعت خالي كازميك كه دقيقا بينهايت هست ميتونه با قدرت هاي پرايم مقابله كنه همينطور يكجا خوندم پرايم يكبار مرده بوده
          و درسته كه پرايم از يك ابرنواختر زنده برگشته اما كازميك هم از چيز هاي وحشتناكي جون سالم به در برده همينطور كازميك داناي مطلق هست و فقط جند تا از قدرت هاش ايناست
          تقریباً قادر مطلق
          دانای مطلق
          حضور مطلق
          سازگاری واکنش کیهانی
          نابودکردن مولتیورس در مقایس گسترده در صورت اراده
          قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، واکنش وحواس بیکران خداگونه وپایان ناپذیر
          پرتو گرمای نابود کننده ازچشمان
          بازسازی (بیولوژی) خداگونه
          دستکاری کوانتومی
          پرواز با سرعت بینهایت
          توانایی شناسایی خواننده کمیک
          تنفس منجمد کننده وتنفس باد بیکران
          قابلیت دید کیهانی هرچیزی
          کنترل، تغییر و انحراف ابعاد، واقعیت، زمان
          سفردر زمان
          کنترل وبکارگیری انرژی
          آسیب‌ناپذیری مطلق
          آسیب‌ناپذیری در برابر کریپتونایت، جادو و خورشید قرمز
          جاودانگی
          و همينطور در سايت دي سي كاميكس آمده كه او يك شخصيت فرامولتيورس هست
          با اين حال اگر موافقيد كازميك قويتره بگيد و اگر هم هنوز روي حرفتون هستيد لطفا دلايل خودتون رو بگيد چون اين موضوع خيلي رو مخمه
          ممنون

      2. avengers کاربر می‌گوید

        من به شما پيشنهاد ميدم كه ديگه مقاله ننويسى ، اخه قدرت ثور رو با اين مقايسه ميكنيد ؟؟؟ ول كن ولي لطفا رو پيشنهاد من فكر كن !

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          بابا ايشون فقط ترجمه كرده ننوشته

    2. سامان کاربر می‌گوید

      باید بگم دارید زود قضاوت می کنید. اول اینکه این شکست واندر وومن از استورم بسیار عجیب و مزخرف و دور از ذهنه. یک خدا که زرهش توانایی کنترل صاعقه رو داره، توانایی زوددرمانی داره، سرعتش هم بسیار زیاده و از کمک خدایان استفاده می کنه به نظرتون یه زن صاعقه ای میتونه شکستش بده؟ این فکر نویسندگان اون کمیک بوده. از نظر خودم پنج تا استورم حریف یه زن شگفت انگیز هم نمیشن.
      دوما بزار برات یه مثالی بزنم.
      بتمن یکبار هالک رو در مبارزه ای برده.
      هالک یکبار در یک مبارزه با یک مشت سنتری رو شکست داده.
      بنابراین بتمن راحت سنتری رو شکست میده.
      آیا این درسته؟
      یا اینکه بتمن تونسته دارک ساید رو شکست بده بنابراین جوکر هم میتونه.
      آیا این درسته؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        راجعب سنتری و هالک بهتر بود کمیک رو کامل بخونی دلیل شکست سنتری فراموش کردن قدرت هاش بود و درضمن من کمیکی که بتمن هالک رو شکست داده رو ندیدم اما خداییش بتمن اون موقع هیچ لباس و زره قدرتمندی نداشت یا زمانی که بتمن دارک ساید رو شکست داد زره بتمن جهنمی رو داشت و اگه شما داری اونو مقایسه میکنی باید هالکم نسخه مجازات کننده کهکشانی باشه که نتیجه یه همچون مبارزه ای بسیار مشخصه

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        هر چی دوست داری توهین کن و هزیون بگو . شعور و ادب خودت رو نشون میدی . 😂👍
        حرف تو که پشیزی ارزش ندارد و برام مهم نیست . اما موندم چرا ادمین محترم نظرت رو تایید کرد ؟! چون تا جایی که من میدونم اگه در یک سایت و در یک نظر ، یک نفر رو مستقیما از چهار پا ستر و بدتر خطاب کنند ، اون نظر اصلا و ابدا تایید نمیشه .

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          خودتم آقای باب رو همینجوری مستقیم بهش خطاب کردی …… اگر اشتباه نکنم توی مقاله بررسی قدرت های دارک ساید بود ……………. بعدشم من نگفتم شما از چهار پایان پست تری فقط گفتم شما اینو گفتی و خودت داری همون تعصب رو نشون میدی…….شما منظور منو اشتباه متوجه میشی من چیکار کنم ……اگرم ادمین محترم نظر منو تو سایت نمی‌داشتند نظر شما رو هم نباید می‌داشتند
          با تشکر

    3. A.P.G کاربر می‌گوید

      اونا همش داستان های کامیکی هست اگه کامیکاری مارول و دیسی رو بخونی ونوم سوپرمنو تا حد مرگ کتک میزنه یکی دیگ هم بود که زن عمو می دستیار گالاکتوس میشه اینا همش کشکه اشاراتی که به نکته ها کاملا درسته چون همین مقالات رو توی یوتوب هم میزارن و همش درسته دلیل نمیشه چون طرفدار های مارول بیشتره همش مارول برتری داشته باشه

    4. میلاد کاربر می‌گوید

      هروقت که ما میگیم سوپرمن تور را تو کمیک شکست داده شما مارول فن ها می گید اون کمیک حساب نیست و جزو کمیک های رسمی مارول نیست، بعد حالا که واندر ومن از استروم در همون کمیک باخته هی با … مقایسه میکنید .
      من کاری ندارم اما شما خودتون بگید اون کراس اور را قبول دارید یا نه
      اگه قبول دارید باشه من از شما می پذیرم که استورم از واندرومن قوی تره ولی شما هم باید بپذیرید که سوپرمن از تور و بتمن از کاپیتان آمریکا قوی تره
      اگر هم قبولش ندارید برید راجب واندر ومن تحقیق کنید تا بفهمید چقدر قوی بعد نظر بدید

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        نه خیر من قبول ندارم که استورم از واندروومن قویتر باشه . این یک .
        دو اینکه تو کل شخصیت های دی سی رو از کل شخصیت های مارول قویتر میدونی جناب . دیگه حرفی با امثال تو باقی نمیمونه . میگی قبول نداری شزم از هیچ کدام از انتقامجویان ضعیفتر باشه . همین حرف رو در مورد واندروومن هم میزنی . سوپرمن رو از کل قهرمانان مارول قویتر میدونی . !! حالا خودت بگو که با یکی مثل تو حرفی باقی میمونه ؟!؟!؟! اون کسی که باید بیشتر تحقیق کنه تویی . همین مونده بیای بگی بتمن شاهکار های زیادی داره و پالای همگان رو شکست میده . !

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          چی می گی استیو من کی شزم رو از همه قهرمانان قوی تر دونستم من میگم شزم با تور برابر هست ،اگر هالک به تمام قدرت خودش برسه از شزم قوی تره ،شزم قدرتش به سنتری نزدیک(سنتری یکم بیشتر)بابا شزم خداییش خیلی قویه ولی خیلی از شما ها اون را در حدود آیرون من میدونید
          تو همین سایت هم مبارزه بین سوپرمن و سنتری ترف سنتری را گرفتم
          واندرومن از یک دهم قدرتش استفاده میکنه و من برای همین گفتم برید راجبش تحقیق کنید آخه خیلی از شما ها واندر ومن را حتی در هد رقابت با تور نمی دونید
          من الان حرفی از برتری واندرومن زدم ؛دفعه بعد کامنتام رو بادقت بخون

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله شزم خیلی خیلی قدرتمند هست تقريباً با سنتری برابر گاهی اوقات شزم بیشتر و گاهی اوقات هم سنتری بیشتر

            من میگم برابر (با اختلاف خیلی کم شزم)

  3. Mohammad کاربر می‌گوید

    اگه ثور روی قوی ترین حالت باشه یعنی نکرو ثور قوی ترین موجود عالم میشه یعنی یکتای بالاتر از همگان هم حریفش نمیشه

  4. مسعود کاربر می‌گوید

    چه مضخرفاتی😂😂😂 یه هالک کافیه تا تمام لیگ عدالت ونا عدالت رو پودر کنه… سوپرمن و بتمن هم حریف هالک و ثور نمیشن…اون بتمن که قدرتاش باکپیتان امریکا برابره تازه کاپیتان میتونه حتی شکستشم بده.پس هیچی

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      شما كه هيچي در رابطه با بتمن نميدوني هيچي نگو
      شما يك طرفدار به شدت تعصبي هالك هستي كه اصلا هيچي نميدوني
      بعدشم كاپ ميتونه تو سه سوت هالك رو شكست بده كه اينكار رو كرده بسيار زيبا هم كرده و بتمن تونسته دارك سايد رو شكست بده اصلا ميدوني دارك سايد كيه داداش ……………………………………… با اين حرفت ثابت كردي كه نادانسته يه حرفي زدي …………..همينطور يه مارول فن متعصب از نظر من سايت نبايد اصلا نظر تو رو پخش ميكرد چون جدا از فهش دادن بكي از مواردي كه نبايد اون كامنت پخش بشه حرف هاي از روي تعصب و حرف هاي ببخشيد ولي چرت هم نبايد تو سايت گذاشته بشه
      و ليگ عدالت صد در صد هزاران برابر اونجرز هست
      اينم بگم شما هيچ سايت معتبر بي طرفي رو نميتوني بياري كه بگه اونجرز بهتره

  5. پرزنس کاربر می‌گوید

    هاهاهاهاهاهاها! یعنی از حرفایی که زدی خندم بند نمیاد مارول فن متعصب. یه کمیک بخون حساب کار بیاد دستت. هاهها.
    هالک برای لیگ عدالت بسه؟ کاپیتان آمریکا حریف بتمن میشه؟ هاهاها! یخورده کمیک بخون برو چند تا سایت مطلب بخون بفهمی که قویتره مارول فن تعصبی. هالا درسته قبول نمیکنی دی سی قویتره اما دلایلی میارم برات تا دیگه داستان سرایی نکنی درباه مارول.
    بتمن نتنها به راحتی میتونه کاپیتان آمریکا رو شکست بده. اگه در نهایت قدرتش یعنی هل بت باشه راحت هالک و افرادی مثل تانوس و شاید گالاکنوس رو هم شکست بده هالا جرا؟
    گالاکتوس به سیاره دارک ساید حمله کرد اما دارک ساید جلوش ایستاد و آخر هم گالاکتوس فرار کرد. هالا بتمن با هل بت رو خود آپوکالیپس اومده دارک سایدی که هرگز نابود نمیشه رو زده آش و لاش کرده کاری که گالاکتوس نتونست. اونوقت تو حرف از هالک میزنی. هالا چی شد؟ می گی نا عدالت؟ هاها
    ی تیغ بدن دومزدی هالک و ثور و بگیره کارشون تمومه. هالا این بتمن بود، در مورد سوپرمن پرایم یا دکتر منهتن و نرون حرفی نزنم که نکرو ثور هم نمیتونه جلوشون وایسته. تازه سلاح نکرو رو از ثور بگیری نصف قدرتش رفته بازم صد رحمت به RKT
    هالا میکائیل و لوسیفر و پرزنس بماند که والای همگان مارول در برابر اونها پخی نیست. لوسیفر ارداه کنه یادی از مارول باقی نمیمونه. اونقدر دنیای مارول بی در و پیکره که دارک ساید اومده سنگ های ابدیت رو جم کرده با خودش برده. هالا یه هالک برا لیگ عدالت بسه؟؟؟؟؟
    این خصوصیت شما طرفدرای ماروله که هوچی بازی در میارین. اون از کاراکتراتون که همه کپی از دی سیه، از مرد آهنی بگیر تا مرد مورچه ای و تانوس و یه عالمه دیگه، از اون طرف هم بی عرضه گی نوسندگان مارول که بلد نبودن یه خدا بسازن مثل نیوگاد دی سی، بجاش همون خدایان اسکندیناوی رو آوردن. فعلا مارول براتون یه ثور ساخته یه مشت بخوره کله پا میشه باهاش هال کنین. فروش فیلماتون هم دیگه داره به آخر خط میرسه.
    اصلا در حدی هم نبودی که بخوای با من بحث کنی از کامنت گذاشتنت معلوم بود چقدر تعصبی هستی.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      ببین قبول دارم که حرف کاربر مسعود خیلی اغراق آمیز و در کل از روی تعصب بود . قبول . اما حرف تو در مقایسه با اون هیچه . تعصبی که روی حرف او است ، در برابر تعصب تو بسیار ناچیزه . حرف تو بینهایت چرت و پرت و مزخرفه و در نهایت اینکه هیچ ارزشی نداره حرفت چون هر طرفدار کمیک بوکی که نظرت رو بخونه ، به چرت و پرت بودنش پی میبره .
      من نه مارول فن هستم و نه DC فن . ( بیشتر شخصیت های مارول رو دوست دارم . اما اصلا مارول فن نیستم . ) نه میگم مارول میبره و نه میگم DC میبره . اصلا هم نمیخوام وارد این بحث بشم که کدومشون میبره . صادقانه بگم ، هم مارول و هم DC شخصیت های ضعیف ، متوسط ، قوی و خیلی قوی و خلاصه همه جور شخصیتی دارن که هر دو شانس پیروزی دارند و به هیچ وج نمیشه قاطعانه گفت که در جنگی همه جانبه کدام یک پیروز میشود .
      به عنوان مثال هم بتمن و هم کاپیتان آمریکا در جنگ رودر رو شانس پیروزی دارن . قدرت های کاپیتان امریکا بیشتره ، چون به وسیله سرمی که بهش طزریق شده ، یک مقداری قدرت ها و توانایی های او از استاندارد یک انسان فراتر رفته . اما خوب بتمن بسیار شخصیت باهوش و زیرکیه و نمیشه دست کم گرفتش . در کمیک های مارول در برابر DC ، بتمن ، کاپیتان امریکا رو شکست داده ولی خوب این دلیلی نمیشه که بگیم قطعا قدرتمندتر هست .
      موضوع دیگه اینکه یا اصلا درباره مارول و دنیای مارول هیچی نمیدونی و همینطور بیخودی حرف زدی و یا اینکه میدونی و نمیخوای حقیقت رو قبول کنی و یا هر دو مورد . !!! ببین شخصیت Necro Thor ، خیلی راحت گالاکتوس در اوج قدرت را شکست داده . پس نمیتونی بگی که از سوپرمن پرایم ضعیف تر هست . اصلا نمیتونی بگی . اکثر طرفداران و منابع هم شخصیت Necro Thor را قدرتمندتر از سوپرمن پرایم میدانند . میتونی بری در سایت هایی مثل کوارا و کامیک واین و ign و … ، تحقیق کنی و خودت ببینی . شخصیت Rune King Thor ، هم که به نظر من اصلا قابل مقایسه با سوپرمن پرایم و دکتر منهتن نیست . اغراق نکردم اگه بگم همه منابع معتبر ( همه منابع که نه ، اما بیشتر از ۹۰ درصد منابع . !!! ) و بیشتر از ۷۰ درصد طرفداران ، شخصیت Rune King Thor را قدرتمندتر از سوپرمن پرایم میدانند . خودت میتوانی خیلی راحت ببینی . اصولا شخصیت Rune King Thor میتواند از جادوی سطح الترا امگا استفاده کند که به راحتی صدمات جدی به سوپرمن وارد میکنه . نباید فراموش کرد که شخصیت Rune King Thor ، توانسته به راحتی اشخاصی معروف به « سایه نشینان بالا » ، را شکست بدهد که در وصف قدرت و توانایی این اشخاص همین بس که تئوری بیاندر بودنشون توسط شخصیت لوکی مطرح شد . !!!
      نکته بعدی اینکه والای همگان و پرزنس در یک رده قدرت قرار میگیرن . هر دو خدای مطلق دنیای خودشون ( یعنی مارول و DC ) هستند . پس به هیچ عنوان نمیشه بگی که کدامیک تواناتر و قادرتر هست . بیشتر از ۹۰ درصد منابع معتبر و طرفداران هم همین نظر رو دارند . لوسیفر مورنینگ استار و بقیه شخصیت های خدا گونه DC هم که خوب طبیعتا حداقل یک رده پایینتر از والای همگان قرار میگیرند . مارول در برابر لوسیفر مورنینگ استار ، بیاندر ها رو داره که فکر نکنم تو اصلا بشناسیشون .
      موضوع اخر اینکه مارول از روی بی عرضگی ، خدایان اسکاندیناوی را وارد کمیک بوک نکرد ؛ بلکه از روی زیرکی و ذکاوت اینکار را کرد که اتفاقا خیلی هم موفق بود . خیلی خیلی هم موفق بود . الان خدایان اسکاندیناوی در کمیک ، خیلی موفق تر و محبوب تر و شناخته شده تر از اون نیوگاد DC هستند . دیگه اینکه واضحه . هم فروش کمیک بوک و هم فروش فیلم های مارول قابل قیاس نیست با DC . ( مخصوصا فیلم ها . ) .
      قبول دارم که شخصیت ثور در MCU خیلی خیلی و بینهایت خیلی ، ضعیف شده اما باز هم خیلی ها در حتی همین حالت شخصیت ثور MCU را قدرتمندتر از سوپرمن DCEU میدانند . اگه به شخصیت ثور در قیلم A:IW دقت کنید ، میبینید که یجورایی شخصیت ثور در اوج قدرتش در MCU ( نه کمیک !!! ) هست و خیلی راحت و سریع با تبر استورم بریکر تانوس با ۶ سنگ ابدیت را شکست میدهد و به حد مرگ میرساند . خوب این نسخه از شخصیت ثور در MCU ، به نظرم میتونه سوپرمن DCEU را راحت شکست بدهد ؛ چون تبر استورم بریکر هم قابلیت تلپورت داره هم اینکه میتونه خیلی راحت به سوپرمن آسیب های مرگباری وارد کنه . صرفا جهت اطلاعت گفتم .
      در ضمن تو همه ابرقهرمانان و شخصیت های DC رو با قویترین نسخه خودشون حساب کردی که در اینصورت باید با نسخه های قدرتمند ابرقهرمانان مارول مقایشون کرد ، نه نسخه های معمولی . مثلا هالک هم یک نسخه خیلی قدرتمند به نام ایمورتال هالک ( immortal hulk ) داره که قدرتش رو خیلی زیاد و تقریبا نا محدود به حساب میارن و اکثرا معتقدند که به مراتب از سوپرمن پرایم قویتره . البته ایو هم باید بگم که اکثر منابع و طرفداران نه سوپرمن پرایم ، که کازمیک ارمور رو قویترین نسخه سوپرمن میدونند . خود من هم کازمیک ارمور رو قویترین نسخه سوپرمن میدونم .
      در پایان باید بگم که یکم چاشنی تعصب رو در حرفات کاهش بده . البته اگه خواستی .

    2. پارسا کاربر می‌گوید

      دقیقا شما اینا رو ول کن اینا اهل کمیک نیستن مارول نود درصد شخصیت های کوفتی ک داره تقلید از دی سیه

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        دمت گرم دقيقا

    3. محمد حسین کاربر می‌گوید

      با حرفت اصلا موافق نیستم پرزنس چون خیلی تو حرفات باگ بود

      1. پرزنس کاربر می‌گوید

        هر جور که راحت هستی عزیزم.
        ولی میتونی معلوم کنی کدوم باگ؟ یا کجای حرفای من اشتباه بود؟

  6. پرزنس کاربر می‌گوید

    جواب تعصب رو با تعصب دادم و در این مشکلی نمیبینم .ولی اینکه شما به من میگین دارم چرت و پرت میگم و هیچی نمیدونم واقعا نمیدونم بهتون چی بگم. اینکه در هر دو دنیا قدرت های مشابه وجود داره و نبرد همه جانبه معلوم نیست درست اما در نهایت اگه خودتون برین تحقیق کنین مطمعن باشین این دی سی هستش که پیروز میشه. هالا جوابایی به شما میدم.
    حد قدرت هالک میتونه دارک سایدو بزنه؟ که حریف بت جهنمی بهشه؟
    من سوپرمن پرایم رو با نکرو ثور برابر میدونم هینطور هم گفتم که سلاح نکرو رو از ثور بگیری کارش تمومه. اشاره هم کردم که RKT از نکرو ثور قوی تره ولی نگفتم که سوپرمن پرایم شکستش میده. منظورم این بود که فراد قوی تری هستن که راحت میتونن شکستش بدن اگه درست مطلب منو خونده باشین.
    در مورد بیاندر باید بگم که من میشاسمشون و میدونم چه کارایی از بیاندر بر میاد از شکست گالاکتوس بگیر تا نابود کردن جهان ها و خیلی شاهکارهای دیگه که داره. اما میشه کشتش. ولی صددرصد از لوسیفر شکست میخوره. لوسیفر هرگز و به هیچ وجه نمیمیره تکرار می کنم، به هیچ وجه نمیمیره. اما بیاندر چرا. لوسیفر میلیاردها ساله بر جهنم حکمرانی می کنه و اگه بخواد میتونه کاری کنه تا یادی از هیچ کس باقی نمونه. رتبه پرزنس هم نسبت به ولای همگان بالاتره.
    ولی چیز خنده داری که گفتی این بود که ثور دنیای سینمایی میتونه سوپرمن سینمای دی سی رو بزنه. هاهاها.
    دوست عزیز، حمله هسته ای روی سوپرمن وقتی داشت با دومزدی میجنگید نتونست باهاش کاری کنه. بعد میگی تبر ثور خطرناکه. سوپرمن DCEU اون تبرو تو دستاش خرد میکنه که هیچ، هلا هم بیاد کمک ثور کاری از پسش بر نمیاد.
    مطابق حرفتون یکم تعصب رو کاهش دادم ولی بنظر نمیاد شما هم بدون تعصب نظر داده باشی.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      ببین من هیچ وقت از روی تعصب نظر نداده ام . بر خلاف تو . همین که میگی سوپرمن اون تبر رو در دستاش خورد میکنه ، خودش سطح اطلاعات و البته تعصبت رو نشون میده . در کل به نظرم هرچی که دوست داری بگو . مهم نیست .
      میخواهم فقط یک نکته رو بهت بگم ، اینکه سوپرمن از اون موشک با فناوری اتمی زنده ماند ، درست . ( البته با کمک انرژی خورشید . ) این شاهکار خیلی بزرگیه . اما نباید فراموش کرد که شخصیت ثور هم در فیلم A:IW ، توانست به مدت چند دقیقه انرژی کامل یک ستاره نوترونی در حال مرگ را تحمل کند . !!!! این هم شاهکار خیلی خیلی بزرگیه . جهت اطلاع میگم که فیزیکدانان روز دنیا ، دمای یک ستاره نوترونی را بین۱۱^۱۰ کلوین ( ۱۰ به توان ۱۱ ) الی ۱۲^۱۰ کلوین تخمین میزنند . !!! این فقط دما هست . انرژی یک ستاره نوترونی هم باز چندین و چند برابر انرژی خورشید هست . حالا دیگه خودت با یه دو دو تا چهار تا ، حساب کن ببین کدومش شاهکار بزرگتری هست . به نظر من که دریافت انرژی کامل یک ستاره نوترونی خیلی شاهکار بزرگتری هست . حالا اگه میگی از روی تعصب میگم ، دیگه حرفی باقی نمیمونه .
      سوپرمن در کمیک مشخص شد که حتی نمیتونه به ستاره نوترونی نزدیک هم بشه . چون انرژی چنین ستاره ای بدنش رو نابود میکنه . بر خلاف ستاره زرد مثل خورشید که بهش انرژی میده .
      در مورد تبر استورم بریکر هم که از هر طرفدار بی طرفی که بپرسی ، بهت میگه که با یک لمس ساده میتونه سوپرمن رو از پا در بیاره . همانطور که با یک حرکت ، سر تانوس را از بدنش جدا کرد . اینکه حرف من نیست ، اکثر منابع و طرفداران هم این موضوع را تایید میکنند . اکثر منابع و طرفداران هم شخصیت ثور در MCU ( مخصوصا نسخه شخصیت ثور در فیلم A:IW ) ، را قدرتمندتر از سوپرمن میدانند . مثلا میتونید با مراجعه به لینک زیر نظر طرفداران را در سایت superhero database مشاهده کنید :
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/superman-dceu-vs-thor-mcu/90-206085/&ved=2ahUKEwjMgqay4OTmAhURlhQKHcdFBwAQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw20CvYQVoQgE8QfrHWRXz8o

      همانطور که میبینید در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد طرفداران به پیروزی شخصیت ثور رای داده اند . این فقط یک نونه از منابعی هست که به این صورت فکر میکنه . شما اگه دقت کنید ، میبینید که اکثر منابع و البته طرفداران ، همین نظر را دارند . حالا تو بازم بیا چرت و پرت بگو که سوپرمن میخواد چی رو در دستش بشکنه . ببین تو میتوانی نظر خودت رو داشته باشی . اما اینکه میای میگی ، سوپرمن اون تبر رو در دستش میشکنه ، به خوبی نشون دهنده سطح ارزش حرفت هست . تعصبت خیلی زیاده . حالا تو باز بیا بگو ها ها ها ها . منم میگم که هههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه .
      البته سوپرمن سینمای DC هم قدرت ها و توانایی های خاص خودش رو داره و اینکه طبق شواهد و مدارک و طبق نظر اکثر منابع و طرفداران سوپرمن ( DCEU ) نسبت به شخصیت ثور ( MCU ) قدرت بدنی و سرعت بیشتری هم داره . در نتیجه اصلا نمیشه دست کم گرفتش اما از آنجایی که شخصیت ثور ، سلاح خیلی قدرتمندی دارد که میتواند خیلی راحت به سوپرمن آسیب های جدی و کشنده ای وارد کند و به علاوه مهارت جنگ خیلی بیشتری هم دارد ، من شخصیت ثور ( MCU ) را پیروز میدانم .
      البته باز هم میگم که شما میتوانید نظر خودتون رو داشته باشید .

      1. پارسا کاربر می‌گوید

        اولا نود درصد شخصیت های مارول اسکی از روی دی سی از کجا معلوم والای همگان هم روش (به قول خودت هوادار ها بی طرف و سایت های معتبر میگن)دوما اگه بخوایم اینطوری بگیم والای همگان هنوز جرات نکرده با protege که یک خدای کودکه دربیافته دوما شخصیت هایی مثل انتی مانیتور(البته اگه مانیتور خیلی ضغیف باشه)راحت امثالی مثل بیاندرز رو میزنن . انقدر هم از مارول دفاع میکنی بعد میگی تعصبی نیستم.و اینکه شخصیت مثل شیطان وحشی عظیم به راحتی والای همگان رو میزنه جوری سرنوشت رو تغییر میده که والای همگان حتی فکرشم هم نمکنه(البته اگه رو در روی هم بیافتن)و اینکه لوسیفر بار ها و بار ها از بیاندر قوی تره چون لوسیفر پسر خدای دی سی اما بیاندرز مخلوقان خدای مارول ان. حالا دیگ برو به چیز هایی ک مینویسی فکر کن

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          راستش رو بخوای من اصلا مارول فن نیستم . مهم نیست باور کنی یا نه . اینم بگم که با امثال تو اصلا نمیشه بحث کرد . از لحن صحبتت و حرفات ، مشخصه که تعصبت در حدی هست که اصلا واقعیت رو قبول نمیکنی و در واقع تعصبت ، بسیار جلوتر از اطلاعاتت حرکت میکنه .
          باشه ، اصلا فکر کن که ضعیفترین شخصیت DC هم از قویترین شخصیت مارول قویتره .

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          #پارسا
          جججججااااااانننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی آنتی مانیتور بهراحتی بیاندرو میزنه😵😵😵😵😵😱😱😱😱😱اگه ایم واقعیه من میرم خودم کرونارو بگیرم😵😵😵بعد شیطان وحشی عظیم والای همگانو میزنه؟؟؟؟؟میدآنی والای همگان به اندازه پرنزس قدرت داره؟؟؟؟؟؟!بعد که گفتی والای همگان با پروتژ نجنگیده میدونی پروتژ ادعا کرده میتونه به والای همگان تبدیل بشه؟؟؟؟؟؟بعد نمیدونم چرا شما دی سی فنا(فقط بعضیا شون. یه سری ها که تاج سر ماهستن😀)تا کم میارین میگین مارول تغلید کرده!!مگه دی سی نکرده؟؟؟؟حالا فرضا هم که کرده باشه نآیسنده و طراحای مارول و دی سی نشستن خونه و دارن پول پارو میکنن اونوقت شما عصبانی هستین که مارول تغلید کرده!!!!!جمع کن بابا

        3. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          با سلام
          چطوری می تونی همچین حرفی بزنی
          آنتی مانیتور به صد بد بختی دورمامو رو شکست میده بعد به راحتی بیاندر ها رو شکست میده
          واقعا که مثلا بیاندر های ما قبل ریتکان فقط والای همگان از اونا فراتره بی خیال حریف گالاکتوس هم نمی شه همین بیاندرز ها اومنی ورسال هستن اومنی ورسال رو میدونی یعنی چی یعتی تمام مولتی ورسال رو به راحتی نابود می کنن مثل اسپکتر و لیوینگ ترایبیونال بیاندر ها براحتی تموم تونستن چهار نهاد انتزاعی مارول رو بکشن اترینیتی که رقیب لیوینگ ترایبیونال هست و اینفینیتی هم اندازه ی اترینیتی قدرت داره لیوینگ ترایبیونال که قاضی اعظم ماروله
          و تونست ارباب نظم و ارباب بی نظمی رو بکشه
          شیطان وحشی عظیم از لوسیفر و میکاییل هم شکست می خوره ولی والای همگان اون دو تا رو با هم توی رای گیری شکست داده بعد والای همگان رو شکست بده شیطان عظیم والای همگان که هیچ حریف پروتژ و فالکرام و بیاندرها هم نمی شه بابا
          ظاهرا فقط در مورد دی سی تحقیق کردی و خیلی تعصبی حرف زدی

      2. پارسا کاربر می‌گوید

        فکر کنم شما از سایت پروشات یا اسپایدی هستین . من به خاطر این درباره شخصیت های دی سی حرف میزنم ک هر سایت ایرانی یا خارجی(خارجی دو سه تا)ک تو گوگل هست تحقیق کردم مثل کمیک اسکواد اسپایدی پرو شات همین سایت و سایت های ضعیف تر دیگر.و تو این سایت ها هم درمورد مارول بود هم دی سی ک اخر به این نتیجه رسیدم ک دی سی راحت مارول رو میزنه(از این به بعد هیچوقت با یا دی سی فن ک مخصوصا طرفداره بتمنه در نیوفت)

        1. پارسا کاربر می‌گوید

          و البته کمیک های زیادی در مورد بتمن و دی سی خوندم

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            داداش اینجوری که گفتی لرزم گرفت😱 احساس کردم خود بتمنی😂😂😂بعد آخه تو نوشتی تحقیق کردی؟؟راجعب چی ؟؟؟اسپایدی صد درصد مارول فنه اون وقت تو چجوری از یه سایت مارول فن برد دی سی رو فهمیدی من خودم عضو کامیکان و پروشات و کمیک اسکود هستم اما تا حالا توی مقاله هاش چیزی از برد یا باخت کسی ندیدم. حالا یاشما نتیجه از روی غیب گرفتی یا……!!!درضمن این که خودت گفتی به شدت دی سی فنی و طرفدار بتمنی و از همه جالب تر از اسپایدی(که به شدت مارولیه)بردن دی سی رو نتیجه گرفتی کاملا اعتبار حرف های چرندتو زیر سوال برد(البته از اولش هم خیلی اعتبار نداشت

  7. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    به نظر منم هم ثور از واندر وومن قوی هم انتقام جویان از لیگ عدالت چون اگه همه فیلم نبرد ثور با خواهرش رو دیده باشن یعنی رگناروک اودین به ثور میگه که قدرت تو به چکشت نیست قدرت تو در وجودته در حالی که واندر وومن تنها قدرتی که از خودش داره سرعتشه و بقیش به وسایلش بستگی داره و مطمئنن آذرخش از سرعت قوی تره و در مورد اینکه انتقام جویان قوی ترن خوب لیگ عدالت سوپر من رو داره که خوب بدون شک یکی از قوی ترین هاست ولی خوب مارول کلی ابر قهرمان داره اونا یه لشکرن و سوپر منو آکوومنو فلش و بتمن و واندر وومن هرچقدر هم که قوی باشن نمیتونن یه لشکر چند هزار نفره رو شکست بدن و این یه واقعیته
    :))). با تشکر از همه

  8. محمد حسین کاربر می‌گوید

    خب شما خیلی چیز میگین ولی هر کدومشون تو دنیای کمیک خودشون قدرتشون از هم بیشتره ثور تو آزگارد مثلا حریفه واند وومن رو ولی تو دنیای واند وومن ثور حریفش نیست و اگر در یک زمین نامساوی قرار بدیم الان هم بخوایم حساب کنی که ثور استروم بیکر و میولنیر رو داره و واند وومن هم الان قوی تر شده و از این نظر میتونن برابر باشن✊✊✌

  9. محمد حسین کاربر می‌گوید

    و بگم ک از هر نظر لیگ عدالت ضعیف تر از انتقام جویان هست

    1. پارسا کاربر می‌گوید

      اولا لیگ عدالت تعداد تلاش هم بیشتر هم قوی تر لطفا شما ک فقط فیلم میبینین یکم برین کمیک بخونین

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      داداش شما هيچي از كميك ها نميدوني اينو ميگي
      درسته خود من تاحالاهيچ كميكي نخوندم ولي اينقدر مقاله خوندم بدونم چي به چيه

  10. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    ولی دوست عزیز اگه هر دو بدون سلاح با هم مبارزه کنن یعنی همه‌ی اسلحه هاشون رو کنار بگذارن بازم ثور قوی تره

  11. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    ببخشید آقای پارسا شما میگین که نود درصد شخصیت های ما از روی دی سی کپی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    گریم که اینطوری باشه دی سی فقط چندتا عبرقهرمان داره در نتیجه مارول فقط چندتا از ابرقهرماناشو از روی دی سی کپی کرده نکنه اون چند هزار تای دیگه رو از روی سیندرلا و سفید برفی کپی کرده ؟؟؟؟
    لطفا همیشه قبل اینکه حرف بزنی اول فکر کن اینطوری نتیجه‌ی بهتری میگیری.

    1. پارسا کاربر می‌گوید

      خواهش میکنم . الان یک نمونه بسیار مهم مثال میزنم تونی از رو بتمن. ک تونی تو مارول خیلی شخصیت کلیدیه
      دلایل
      ۱.اول بتمن کمیک اومد بعدها تونی
      ۲.بتمن میلیاردره تونی هم همینطور
      ۳.تونی و بروس هردو تو بچگی پدر و مادرشان از دست دادن
      ۴.هردو تا شون یک راه برای کشتن تک تک اعضای لیگ عدالت و اونجرز دارن
      ۵.هر دو اون ها از تکنولوژی استفاده میکنن و قدرت خاصی ندارن

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        پس اینم ببین رد هود از وینتر سولجر تقلید شده چون:داستانش اینه که یه دستیار خوب در یک مأموریت میمیره که ابر قهرمانه به دستیترش وابسته بوده .بعد از چند سالم دستیارش با شکل و شمایل جدید بر علیه همون ابر قهرمانه میجنگه خداییش اینا خصوصیات وینتر سولجری نیست که زود تر به دنیای کمیک اومده

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          آقا چرا نظر دوم من تأیید نشد مگه چیز بدی گفتم؟؟؟؟؟؟؟😤😤😤😤

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            آهان سنتری رو گفتین!!باید بگم من تااون موقع پرایم رو خوب نمیشناختم و مقاله های زیادی راجعب سنتری خونده بودم و خوب هرکسی اشتباه میکنه درست نمیگم؟؟من جوابمو بعد چند وقت گرفتم و بعله اشتباه کردم.اما خدایی مسخره کردن من و یه سایت دیگه اشتباه نیست😥و من کی تبلیغ سایت اسپایدی رو کردم؟؟!!خدایی کی؟؟بابا من فقط گفتم درست نیست یه سایت رو خراب کنین آقا یه سوال الان چند تا سایت بیان بگن ایرونی سنتر مزخرفه و تعصبی شماناراحت نمیشی(من نگفتم مزخرفه گفتم اگه یکی بگه بر نخوره بهتون!!) حالا بماند که من حتی عضو سایت اسپایدی هم نیستم!! راجعب این مسخره کردن ها اوا چرا جوابمو توی همون مقاله ندادین؟!حالا مشکل خواصی نیست.اما اگه یکی از سایت شما بد گویی کنه خوب کاربرای سایت شما کمتر میشن!.ادمین عزیز من عاشق این سایتم و بزرگترین تفریحم خوندن مقاله ها و کامنت ها و کامنت گذاشتن و من واقعا از این کار لذت میبرم و راجعب بخش بخش کردن کامنت هام خوب یه چیزایی رو از قلم میندازم توی یه کامنت دیگه مینویسمشون و این که من چند تا از کامنت هام ارسال نشد شما گفتین طولانی بوده به دوبخش تقسیمش کن منم همین کارو کردم!!ومیدونین خوشحالم که هم سؤتفاهم ما برطرف شد(اگه شده یا نشده بگین لطفا)هم من منظورمودرست بیان کردم و احساس میکنم جو این سایت داره دوستانه میشه بااین که اسپادی بعضی مقاله هاش تعصبیه اما بهترین چیز سایتش جو دوستانشه 😉
            امید وارم مشکلمون حل شده باشه ادمین جان و مثل همیشه:
            باتشکر😘😘😘😘😀

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            و در ادامه من خودمم در بسیاری از کامنت هام به مارول بودن اسپایدی اشاره کردم و یه سوال شما انتقادای همه رو با مرسی وقت گذاشتین و نظر شماست جواب میدین اونوقت من یه کامنت توی اون مقاله گذاشتم هفت دست منو شستین(😂😂😂آقا شوخی بودا)
            باتشکر از ادمین جان آقا اختلاف ما حل شد یانه جواب بده لطفا؟؟🙏🙏
            باتشکر مثل همیشه😘😘😘

  12. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    البته من از نظر فیلم گفتما من کاری با کمیک ندارم

    1. پارسا کاربر می‌گوید

      ببخشید ولی من با کمیک کار دارم

  13. King کاربر می‌گوید

    خب اين نبرد از پيش تايين شدس اگه تور كه اسرار مطلب بر اين بود كه تور از پتكش استفاده نميكرد واندر وومن برنده ميشد كاملا اشتباه به نظر من تور كاملا از هر نظر بر واندر وومن بر تري داره

  14. King کاربر می‌گوید

    از لحاظ تجربه هم بخواهيم حساب كنيم شايد وومن از نظر سن بالاتر باشه اما از نظر تجربه جنگى تور با شخصيت هاى زيادى جنگيده من ميخوام از دوستان نظراتشون رو راجبه تجربه جنگى بپرسم كه كدوم شخصيت مقابل دشمنان بيشترى جنگيده چون هزار سال زندگى بيشتر نسبت به تور دليل بر تجربه در جنگ نسبت به تور نيست

  15. جلال کاربر می‌گوید

    با سلام و احترام ولی فک کنم برای مقیاسه نبرد بین دو نفر شخصیت و امثال اینا خیلی مهم نباشه در ضمن با نتیجه بعضی از مقایسه ها مثل دوام هم مخالفم.فک کنم نیاز به توضیح نباشه که دوام ثور بیش تره
    در کل به نظر من ثور برنده این نبرده

  16. جلال کاربر می‌گوید

    درضمن میشه تو تلگرام و اینستاگرام پیج درست کنین؟
    خیلی ممنون میشم

  17. نیما کاربر می‌گوید

    با عرض خسته نباشید در قسمت تجهیزات خدایش تمامی سلاح های ثور جادویی و غیر قابل توقف (جز هلا که با نیروی اودین فورس که بهش رسیده بود و جز قدرتمند ترین نیرو های ماروله میولینر رو نابود کرد) به طوری که اودین خودش اعتراف کرد نمی تونه با زور بازو میولینر رو نابود کنه با همه اون عظمت و شکوهی تو کمیک که داره ولی سلاح های واندر ومن جز دسبندش مه زمانی می گفتن از فلز آمازونیومه 🤣🤣 سلاح هاش الدین بعد هم از لحاظ متحدان اگه تو کمیک باشه هر دو برابرن (سوپرمن و سنتری – نوا و فانوس سبز – اکوامن و نیمور که خیلی شبیه همن و… .) پی اینم رد بعد هم می دونیم ثور یه لشکر خدا پشتشه ( اودین – گاهی لوکی که تو کمک واقعا جادوگره – سیف – هایمدال – بالدر و… .) بعد واندر ومن کسایی که تو یک جزیره زندانین ولی خدایش جنگجوعن و خدایش آزگارد زیاد تجهیزات داره یا لیگ عدالت واندر ومن بعد هم نور کینگ رو یادتون نره که جز ۱۰ موجود برتر مارول و با سوپرمن پرایم مقایسه می شه و .. ولی من زن شگفت انگیز رو تو قدرتمند ترینا ندیدم ( من چند وقته که کمکی می خونم و مبتدی ام اگه جایی اشتباه کردم متاسفم )

  18. Amirreza کاربر می‌گوید

    از نظر من ثور قویتر چراکه تونسته بارها وبارها خودش رو اثبات کنه ودشمنانی مثل سنتری رو نابود کنه و توی نسخه سینمایی دیدیم که اون تونست سینه تانوس رو باتبرش سوراخ کنه اما واندر وومندرکنار کل لیگ عدالت هم نتونست سوپرمن شکست بده بعدش از نظر تجربه واندر وومن به پای تور نمیرسه چراکه تور از هشت سالگی صاحب میولمیر شده واز همون بچه گی شاهد نبر های امپراتوری آزگار بوده اما واندر وومن از تولدش تا جنگ جهانی اول توی یه جزیره بوده و تا قبل از اون توی یه نبرد خاصی شرکت نکرده

  19. صادق کاربر می‌گوید

    اوه شت !!!!!!
    واندر وومن زد ثور رو؟؟؟؟؟؟؟
    اوه مای گاد یعنی من موندم این ثور بدبخت چه گناه کبیره‌ای انجام داده چه هیزم تری به این cbr فروخته که cbr انقدر باهاش دشمنه والا اینا هرکسی رو میبینن میگن از ثور قویتره یعنی از نظر این cbr معتاد سرکوچه ما ثور رو میزنه یه مقاله نوشته بودن آکوامن ثور رو زده 😳😳😳😳😳 خداوکیلی این چه وضعیه؟؟؟
    درباره نبرد لیگ عدالت و انتقام جویان به نظرم لیگ عدالت پیروز میشه ولی کلا با این مقاله مخالفم😡😡😡😡😡😡

    1. پرزنس کاربر می‌گوید

      دلیل درست حسابی بیار، مثل فنایی که دانششون به اندازه چندتا پست اینستاگرامی هستش صحبت نکن و دلیل بیار ک چرا ثور واندر وومن رو میزنه، منم صد تا دلیل میارم که واندر وومن ثور رو میزنه، اصلا با دایانا ارباب آشوب یا واندر وومن محسور شده آشنایی داری؟

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        دلیل میخوای ؟؟؟؟!!؟؟؟! به اولین کامنت از کاربر ابوالفضل و کامنت های من رجوع کن ؛ دلیل را میبینی . در ضمن اگه تعصب افراطیت رو بزاری کنار و بعدش به عقلت رجوع کنی دیگه خودت میفهمی .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          داداش راجعب عقل حرف نزن که اگه داشت ازش استفاده میکرد

      2. صادق کاربر می‌گوید

        پرزنس جان
        عزیز من
        سطح قدرت دشمنان خب ثور برتری داره قدرت داخلی و قدرت خارجی هم که با برتری ثور مشکلی نداریم در بحث تجربه هم تجربه ثور از واندروومن بیشتر نباشه کمتر نیست اصلا کمتر هم باشه بازم فرق آنچنانی نداره با بخش متحدین موافقم لیگ عدالت میتونن انتقام جویان رو شکست بدن در زمینه تجهیزات قبول کن که سلاح های واندروومن نسبت به میولنیر یا استورم بریکر ضعیف تر هستن و برتری سلاح اینجا با ثور هستش در بخش دوام هم ثور برتری داره و اکثر منابع معتبر دوام ثور رو بیشتر میدونن ثور انرژی یک ستاره نوترونی رو تحمل کرده در بخش شاهکار هم که ثور تونسته سایه نشین بالا رو شکست بده و همچنین چرخه رگناروک رو متوقف کنه در ضمن پرزنس جان شما دایانا ارباب آشوب و واندروومن محسور شده رو مثال زدی باید بگم اینا هیچکدوم توان مقابله با رون کینگ ثور یا نکرو ثور رو ندارن
        و البته حرف های من به این معنی نیست که با دی‌سی مشکلی دارم من دی‌سی فن یا مارول فن نیستم و از دی‌سی بیشتر از مارول خوشم میاد ولی خب این یه حقیقته که واندروومن توان شکست دادن ثور رو نداره 😔😔😔😔😔این نظر شخصی منه شما هم میتونید نظر خودتون رو داشته باشید❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      3. Mohamad کاربر می‌گوید

        پرنزس خدایی کدوم نسخه واندر وومن در برار کینگ ثور پیر،کینگ ثورپیر فونیکس،نکرون ثور و rktمیتونه بیش از ۲۰ دقیقه دوام بیاره فقط اسم ببر دلیلم نمیخوام.یاتویی که میگی من جواب تعصب رو با تعصب میدم و مشکلی هم نمیبینم یعنی اگه من در جواب تعصب تو بگم بلک ویدئو کل دی سی رو باهم میخوره تو مشکلی نداری نه؟؟؟

  20. صادق کاربر می‌گوید

    من خواهش میکنم
    جان من اگه خواستید درباره ثور مطلب بزارید هرچی دلتون خواست بزارید ولی فقط از cbr نباشه🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  21. صادق کاربر می‌گوید

    راستی پرزنس جان کو دلیل هات
    گفتی صد تا دلیل میاری که واندر وومن ثور رو میزنه خب بیار دیگه
    منتظرم
    من همونطور که بالا گفتم از دی‌سی بیشتر از مارول خوشم میاد ولی خب واقعا اگه بخوای منطقی فکر کنی ثور قوی تره

    1. صادق کاربر می‌گوید

      پــــــــــــــــــرزنــــــــــــــــــس
      پــــــــــــــــــرزنــــــــــــــــــس!!!!!!!
      کــــــــــــــــــــــجـــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  22. محمدرضا کاربر می‌گوید

    بازم نفهمیدم چی شد !؟ الحق والانصاف این CBR خیلی ضد ثور حرف میزنه . ثور میتونه آکوامن و واندروومن رو با هم و همزمان شکست بده و بعدش این CBR ما رو مسخره کرده و به مسخره گرفته . دور این سی بی آر یه خط قرمز پر رنگ بکشید .

  23. Avengers کاربر می‌گوید

    این مقاله مسخره هست. ثور نمی تونه واندر وومن رو بزنه؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      جناب اونجرز ، شما همان شخصی نبودید که در سایت پرو… با نام کاربری avengers حضور داشتید ؟! .
      لطفا اگر پیغام من را دیدید پاسخ دهید .

  24. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان این مقاله بسیار الکی بود درسته شاید لیگ عدالت قوی تر از انتقام جویان باشه اما ثور پشتیبانان خیلی زیادی داره مثل چندتا از برادران چکشیش رد نورول، تاندر استریک، بتا ری بیل، ثور مؤنث و همچنین دوستان المپ نشینش مثل زئوس و هرکول و همچنین آزگاردی ها و خدایان آسیر و ونیر در ضمن اون تجهیزات خیلی بهتری داره مثل انواع و اقسام اسلحه های آزگاردی نیزه ی گانگیر، زره نابودگر، شمشیر اودین، میلیونر، استورم بریکر و….
    دوام ثور هم خیلی بیشتر از واندروومن هست اون چند دقیقه جلوی یه ستاره ی نوترونی دوام آورد که اون میتونه سوپرمن تکه تکه بکنه شخصیت ثور هم نمادین تره اون توسط مرد آلمان، نروژ، سوئد و چند کشور دیگه پرستش می‌شده (قبل از مسیحیت)
    بزرگ ترین شاهکار ثور هم خیلی بهتره همون طور که گفتم اون تونسته جلوی یه ستاره ی نوترونی مقابله کنه اما متاسفانه داخل فیلم فمنیست بازی اند گیم خیلی ضعیف شده اینم بخاطر زن پرستی یه موشت آدم الکی هست

    1. arya کاربر می‌گوید

      من نمیدونم چرا طرفدار های ثور وقتی می‌خوام ثور رو با کسی مقایسه کنن سریع اسم سوپرمن رو میارید ستاره نوترونی سوپرمن رو تکه تکه می‌کنه برو اول شاهکار های سوپرمن رو ببین بعد بیا بگو تکه تکه می‌کنه معلومه که از سوپرمن خیلی فشار آورده

      1. . Amir کاربر می‌گوید

        ببین اولندش که من با ادمین بودم دومندش به جنابعالی ربطی نداره سومندش که من این مطلب رو چندین جا دیدم

        1. arya کاربر می‌گوید

          وقتی شما اطلاعاتی درباره سوپرمن ندارین لطفاً نگین ستاره نوترونی سوپرمن رو تکه تکه می‌کنه من کاری ندارم به ادمین بودید یا نه من خودم قبول دارم ثور از واندروومن قوی تره بعدش کدوم مطلب رو چندین جا دیدید اینکه ستاره نوترونی سوپرمنو تکه تکه می‌کنه 😂😂 همانطور که مارول فن ها ناراحت میشن یه جایی قدرت ثور پایین بیارن من هم خوشم نمیاد الکی قدرت سوپرمن رو پایین بیارید اونم با هیچ دلیلی و مدرکی

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            کاری به بحثتون ندارم اما شنیدم که فقط ستاره زرد به سوپرمن انرژی و نیرو میده و ستاره قرمز سوپرمن رو ضعیف میکنه . در سایت معتبر دی سی ویکی فندوم هم دیدم این مطلب رو . حالا ستاره نوترونی یکم بحثش جداست .
            ببینید کلا کمیک یه از هم گسیختگی خاصی در داستانش هست که باعث سردرگمی میشه . همین خورشید زرد که به سوپرمن قدرت میده یهو میبینی میگن که اگه سوپرمن خیلی نزدیکش بشه مثل یک باتری میمونه که زیادی شارژ بشه و سول هاش حالت سرطانی میگیره . یک بار هم میان و میگن که سوپرمن رفته ۱۵۰۰۰ سال در خورشید مونده و به سوپرمن پرایم تبدیل شده . این تناقض هم بیشتر به نویسنده ها بر میگرده و اینکه هر کدوم داستان خاص خودشون رو روایت میکنند .
            خوب حالا من واقعا نمیدونم که ستاره نوترونی چه بلایی سر سوپرمن میاره چون انرژی این نوع ستاره نسبت به ستاره زرد معمولی خیلی خیلی و به مراتب بیشتره به طوری که میتونه به راحتی باعث انفجار مولتی کهکشانی بشه بشه . ! اینجا هم اصلا هدف این نیست که به سوپرمن بی احترامی بشه و قدرتش رو محدود نشون بدن . شما هم بیهوده ناراحت شدی .
            در این مورد هم به نظرم ادمین محترم که راجب سوپرمن و دنیای دی سی اطلاعات بالایی داره نظر بده بهتره .

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            بله من دوباره و همین الان پرس و جو کردم و باید بگم که احتمالا همینطوره .
            در داستال آل استار ، وقتی سوپرمن بر فراز خورشید پرواز کرد و خیلی به خورشید نزدیک شد باعث شد تا بدنش دچار نوعی سرطان بشه و رو به مرگ بره . ! چون سلول های بدنش زیادی شارژ شده بود و انرژی دریافت کرده بود . در حالی که ثور به راحتی بر روی سطح ستارگانی مانند خورشید قدم زده . !! حالا ستاره نوترونی که انرژی خیلی خیلی و به مراتب بیشتری هم از یک ستاره زرد مثل خورشید داره . میتوانید در این مورد در منابع معتبر در مورد دما و انرژی یک ستاره نوترونی تحقیق کنید و ببینید که اصلا قابل قیاس با یک ستاره زرد مثل خورشید نیست . بعیده که سوپرمن چند ثانیه هم جلوی یک ستاره نوترونی دوام بیاره . !

  25. arya کاربر می‌گوید

    این ثابت شده که دوام و قدرت بدنی سوپرمن از ثور بیشتر است میخواهید قبول کنید میخواهید نکنید شما زندگی کردن سوپرمن در خورشید رو تناقض نظر نویسنده ها میدونی بعد اینکه یکبار نزدیک خورشید شده و سرطان گرفته رو تناقض نمی‌دونید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اینکه بگی سوپرمن دوامش بیشتره چیزی رو ثابت نمیکنه . منم میتونم بگم دوام بلک ویدو از سوپرمن بیشتره . اما مهم دلیل و مدرک هست که شما نداری . میگی ثابت شده ؟!؟؟! کجاست اثباتش ؟!؟؟!؟!؟؟!
      اگه به تناقض باشه که قضیه زندگی کردن سوپرمن در خورشید خیلی افسانه ای و تخیلی و بیخوده . طرف رفته ۱۵۰۰۰ سال در خورشید مونده که چی بشه ؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟ که قوی بشه ؟!؟!؟!؟؟! اصلا با عقل جور در میاد ؟!؟!؟!؟؟!؟ معلومه زیاد در حالت طبیعی نبوده . ( احتمالال شوخی ! )
      بیخیال برای من زیاد مهم نیست . شما هم معلومه شدید پی بحث میگردی که اینجور صحبت میکنی . من این چند روزه وقتم پره وگرنه جوابتونو میدادم . در ضمن این مقاله نسبت به این موضوع بی ربط هست . شما اگه خواستین بیاین در سایت پر… که در یک مقاله مرتبط صحبت کنیم .

      1. arya کاربر می‌گوید

        میگی سوپرمن بی نهایت رو بلند کرده میگی چرت پرت و مزخرف میگی تو خورشید زندگی کرده میگی تخیل و شوخی سوپرمن پنج روز زمین رو نگه داشته بدون تابش نور خورشیدو خستگی از انفجار بمب اتم جون سالم بدر برد و حتی یک خط هم روش نیافتاده بود و شاهکار ثور این بود ماری رو که می‌توانسته دور زمین بپیچه رو یک روز با کلی خستگی تحمل کنه من تو هیچ بحثی ندارم و چون شاهکارهای سوپرمن رو قبول نداری و بهشون میگی نظر نویسنده چرت پرت مزخرف شوخی بحث. فایده ندارد و اتفاقا دنبال بحث با هرمی دیگه باشم با تو بحث نمیکنم چون فقط یک طرف قضیه رو میبینی

        1. arya کاربر می‌گوید

          ببخشید کیبورد خودش یا کلمات رو عوض می‌کنه یا حذفشون می‌کنه برای همین یکم غلت داره

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          تو هر جور دوست داری فکر کن . طرفدارای سوپرمن معمولا روش توهین به شخصیت دیگه ای رو در پیش میگیرن . حالا وارد این بحث نمیشم و در هر جایی هم راجب این مورد صحبت کردم ، دلایل و مدارک موثق و کاملی ارائه کردم . حالا تو دوست داری باور نکن . هیچ اهمیتی برام نداره .

        3. کیوان کاربر می‌گوید

          آریا جان داری واسه کی اینو میگی؟ هان؟ برای یه ثور فن که چشمش رو رو حقیقت بسته؟ بابا این راجرز رو ول کن این به ثور حرف بزنی داغ میکنه. برو کامنت هاش رو بابا bob تو همین سایت بخون، یه استدلالایی میاره که. ثور رو از همه برتر میدونه. از هالک برتر میدونه از سوپرمن برتر میدونه از همه برتر میدونه. سوپرمنی که سه بار هالک رو زده، خود ثور رو زده، پتک ثور رو بلند کرده و هزاران دلیل دیگه. آریا جان با این آقا بحث نکن چون کم بیاره توهین میکنه. از من گفتن.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            جناب کیوان اولا که شما داغ کردی که یهو پریدی وسط بحث و توهین کردی . واقعا که شرم آوره . دوما که به تو ربطی نداشت . سوما هالک و سوپرمن همه نیستن جناب . چهارما من طرفدار ثور نیستم . طرفدار آیرون من و کاپیتان آمریکا هستم . هیچ اهمیتی هم برام نداره که چجوری فکر میکنی . من داغ میکنم ؟؟!!؟؟و تو میگی هالک قویتره ؟؟!؟؟ نه انصافا میگی هالک قویتره ؟؟!؟؟ تو برو همونجا نظرات رو بخون ببین بقیه چی میگن . اصلا من را در نظر نگیر .
            دوباره میگم که سوپرمن و هالک رو به همه گسترش نده . وقتی حرفی رو میزنم حتما دلیل و برهانی هم پشتش هست دیگه . بعدشم من دیگه جواب اون طرف رو ندادم . فقط اون میاد و هرکی که نظر شخصیش رو میگه ، حسابی داغ میکنه . سومین بار میگم که سوپرمن و هالک رو همه ندون . اینا دو نفر هستن نه همه . !
            اون کسی که داغ کرد تو بودی که همینجوری پریدی وسط بحث و به من توهین کردی . تو خودت احتمالا یه دی سی فن متعصب هستی .
            من هیچ و هیچ توهینی به این کاربر arya نکردم . هیچ توهینی . تو ام بیخود جوش آوردی . بازم بگم که هیچ توهینی نکردم . فقط ایشون گفت من باور نمیکنم و منم گفتم برام اصلا مهم نیست باور نکن . ! همین . این توهین نیست . میدونم روی سوپرمن تعصب داری اما هیچ حرفی رو بی دلیل نمیزنم .
            بعله و بعله . قبلا گفتم و الان هم میگم که ثور از سوپرمن و هالک قدرتمندتر هست . دلیل هم دارم . ببین کلا تو من را فراموش کن و بزار کنار . خوب ؟! . حالا برو نظر بقیه را در مورد مقایسه ثور با واندروومن و آکوامن بخوان و ببین بقیه چی گفتن . اصلا من را در نظر نگیر . همه که دیگه تعصب ندارن که . در مورد هالک هم همینطور هست . حالا سوپرمن یکمی قضیش فرق داره و نظر طرفداران تقریبا برابر و مساوی هست . تو هم یه فن سوپرمن بیشتر نیستی . حداقل اینجوری به نظر میاد .
            راستی در پایان تو همون نبودی که میگفتی یارو سایتاما میتونه با اودین و ارتش ازگارد رقابت کنه ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟!!؟؟؟ هههههههههههههه هههههههههههههه من دیگه با کسی که اطلاعاتش اینقدری باشه که یه کچل فانی رو با شخصیتی مثل اودین مقایسه کند کاری ندارم .

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            جناب گفتید که دلایل من غیر منطقی بود آره ؟؟!!؟؟؟ خوب تو که داری الکی من را بد نام میکنی ، الان بگو کدوم یک از دلایلم غیر منطقی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟!!؟؟؟ کدومش دقیقا ؟؟؟؟!!؟؟ میشه اینجا و روبروی همه بگی ای کسی که سایتاما رو با امثال گالاکتوس مقایسه میکنی ؟؟!؟؟
            جناب شما الان خیلی دانا و با منطقید آره ؟؟؟؟!!!؟؟؟؟
            هههههههه ههههههه ای ایهاالناس ، ای ایهاناس بیان ببینید کی داره منو از کمیک نصیحت میکنه . کسی که یه کچل فانی ( سایتاما ) رو با شخصیت هایی مثل اودین و گالاکتوس مقایسه میکند . !! کسی که اطلاعاتش در حدی که میگه سایتاما میتونه با یه مشت اودین و ارتش ازگارد را شکست بدهد . !! ای ایهاالناس بیاین و خودتون قضاوت کنید . یه همچین کسی به من درس میده . ههععییییی . عجب روزگاریه .
            من با نظر شخصی هیچ شخصی مشکل ندارم . هیچ شخصی . حتی شما بگو بلک ویدو قویترینه اما من مشکلی ندارم . اما و اما اینکه اینجور برای من شاخ و شونه بکشی و اینجوری بپری وسط بحث من و یک نفر دیگه و بخوای من را بد نام کنی ، اصلا ساکت نمیشینم .

            1. کمیک فن کاربر می‌گوید

              میشه لطفا دلایل به ظاهر منطقی خود را که ثور به سوپرمن برتری دارد را اعلام کنید

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            درجواب کیوان و Arya
            داداش چی زدی؟؟اول راجعب مار مید گارد بگم چند دور دور زمین میپیچه نه بک دور و بعدشم مگه تو مارمیدگارد رو وزن کردی😂😂اگه کرده بودی و میگفتی زمین سنگین تری خوب آره مقاومت سوپرمن بیشتر بود اما الان شما هیچ مدرکی واسه مقاومت بیشتر سوپرمن نداری.در مورد قدرت بتید بگم قدرت ثور به راحتی به شخصیت هایی مثل هالک وحشی وسنتری میرسه و راجعب بمب اتم آخه تو با کجا دیدی وقتی سوپرمن بمب رو از جو خارجمیکنه هیچیش نمیشه من به شخصه در چند تا کمیک ، انیمیشن،فیلم دیدم وقتی سوپرمن درکنارش بمب هسته ای توی فضامنفجر میشه تبدیل به اسکلت میشه و بعد دوباره درمان میشه

  26. arya کاربر می‌گوید

    فکر کنم خیلی مطمئن نیستم چون منبعش و گم کردم که سوپرمن برادر واندروومن که خدای خورشید هست رو در خورشید شکست داده بازم میگم زیاد مطمئنم نیستم اگه کسی اطلاعاتی داره لطفاً بگه

  27. arya کاربر می‌گوید

    کجا توهین کردم 😔😔🙄

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      شما توهین نکردید آقا . من با این کاربر کیوان بودم .

  28. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    واقعا سی بی آر واندرروومن رو از ثور قویتر میدونه سی بی آر هر کی ببینه میگه از ثور قویتره ثور تانوس و هالک شکست داده واندرروومن این وسط کی باشه که با ثور مقایسه بشه

  29. Mohamad کاربر می‌گوید

    درمورد تجهیزات باید بگم واقعا خیلی مسخره بود ثور میتونه از سلاح هایی مانند :شمشیر اودین(که گفته شده اگر از قلافش در بیاد میتونه کل عالم رو نابود کنه!!!)،استورم بریکر(پتک بتاری بیل رو میگم)استورم بریکر(خود تبر ثور)یارن بی یورت،نیزه اودین،زره نابودگر،شمشیر بالدر،شمشیر نکرون و………استفاده کنه پس فکر کنم بحث تجهیزات تمومه.درمورد شاهکار ثور سایه نشینان بالا(که برخی معتقدند بیاندر هستند)یا شکست مار میدگارد،بار ها و بار ها شکست دادن خدای شرارت (لوکی)و…….
    راجعب شخصیت بهتره بدونین تاچند سالی یکسری از مردم ثور رو به عنوان خداشون میپرستیدن حالا شما بگین نماد صلح زنیه که چند بار دنیا رو نجات داده یا خدایی که بخواطر علاقه داشتن به زمین از ازگارد به زمین اومده در حالی که بعد از مدتی بعضی مردم اونو میپرستیدن
    در مورد تجربه من کاملا مخالفم ثور در بیشتر نبرد هاش به عنوان بک فرمانده بوده و از جنگیدن بسیار لذت میبرده(فکر میکنم دلیل بیشتر جنگ ها خودش بوده باشه😂)و احتمالا بعد از این همه حضور در جنگ های مختلف و از بین بردن بسیاری از تهدیدات ازگارد و زمین فکر کنم تجربه ثور به قول آقای راجرز بیشتر نباشه کمترم نیست
    و اما راجعب متفقین:آقا خداییش شمادارین ازگاردی هارو با کیا مقایسه میکنین این نبرد بین مخلوق و خالقه پس معلومه کیا برندن و این که شما به چه منظوری میاین میگین لیگ عدالت به راحتی انتقام جویانو شکست میدن ؟؟؟واقعا چرا آخه؟؟؟
    درمورد ودوام واقعا مسخره بود چون ثور در یک فضای خلأ مدت زیادی رو بدون آب و غدا و هوا زنده مونده و این که کی گفته دوام و قدرت ثور بهمیولینر و استورم بریکر بستس؟؟؟ثور قدرت کنترل ساعقه،گاد بلاست،کنترل آب و هوا،سرعت،وکنترل زمین و پرواز رو بدون کمک میولینر و استورم بریکر داره و باید بگم وقتی گفتین واندر وومن فقط باید میولینر و استورم بریکر رو نابود کنه احساس کردم میخواد شیشه خرد کنه!!آقا راجعب میولینر باید بگم عمرا به همین راحتیا نابود بشه چون من چند جا خوندم در کمیک میولینر واسه این که خودشو به ثور برسونه حتی سر راهش کوه هارو هم خرد میکنه و در مورد شکستن پتک ثور توی فیلم و داستان رگناروک باید بگم توی فیلم هلا بخواطر داشتن شمشیر نکرون تونست ایکارو بکنه و توی داستانش مطمئن نیستم اما فکر میکنم ثور به میولینر انرژی خیلی زیادی وارد کرد واسه همین شکست
    با تشکر😘

  30. Mohamad کاربر می‌گوید

    سلام ادمین محترم ازتون میخوام اگه ممکنه به سوالاتم جواب بدین مغزم رو خیلی وقته مشغول کرده و این که ببخشی اما راجعب همین مقاله نیست به هرحال اگه شد جواب بدین.
    ۱_ثور قوی تره یا سنتری؟
    ۲_سوپرمن پرایم وان میلیون قدرت یک خورشید کامل رو جذب کرده دیگه؟
    ممنون میشم جواب بدین😘😘

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ثور به مراتب قویتره.
      پرایم هم دیگه نیازی به خورشید نداره چون آنقدر تو خورشید مونده که قادر مطلق شده میتونه هزاران خورشید خودش بسازه.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        ممنونم بابت پاسخ آخه به این فکر میکردم که اگه پرایم قدرت یک خورشید رو داشته باشه چطوری میتونه از سنتری که قدرت یک ملیون خورشید منفجر شده رو داره قوی تر باشه.راجعب ثور ممنونم که گفتین اما واسه اطمینان میپرسم شما کلی حساب کردین دیگه چون من از هر نظر پرسیدم.بابت پاسختون ممنونم

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        ادمین جان راجعب سوپرمن و سنتری شما گفتین اگه بحث متحدین و سلاح ها نبود(از محدود کردن قدرت سنتری هم صرف نظر بشه)سنتری از سوپرمن قوی تره و حالا میگین به طور کل ثور از سنتری قوی تره و در یکی از کامنت هاتون برد سوپرمن از سور رو۶۰ به ۴۰ پیش بینی کردین چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          سنتری اگه در نهایت نهایت قدرتش باشه و سلاحی در کار نباشه (خودتون هم که دارین میگین) ثور هم که همش با سلاح های قدرتمندش هست. بعد من برد رو به سنتری هم دادم چون سنتری رو نباید دست کم گرفت. از این دوتا بیشتر نباشه کمتر نیست. و خوبه که دارم درصد میدم، یعنی نمیگم همش سنتری و یا همیشه سوپرمن. من سوپرمن رو اول ثور رو دوم، سنتری و هالک رو سوم و چهارم میدونم. بعد شما نمیتونین به هیچ وجه تایین کنین که مثلا خوب ثور قویتره پس همش پیروزه. خیر، در کمیک هر کسی برد و باختی داره. یجا ثور با چندتا ضربه کارش تموم میشه یجا هم قدرت ده تا بمب اتمی نمیتونه متوقفش بکنه.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            بابت پاسخ کامل ممنونم اما خیلی از قدرت های ثور به سلاح هاش مربوت نیست مثل:قدرت،دوام،استقامت،کنترل رعد و برق و آب و هوا،گادبلاست،کنترل زمین،اودین فورس ،و……‌پس بدون سلاح هم میتونه شانس زیادی واسه شکسته سنتری دادشته باشه نه؟؟سوال کردم اگه تونستین جواب بدین.☺

  31. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Mohamad
    سلام کاربر محترم محمد . شما که اون شخص MOHAMMAD EBRAHIMI نیستید درسته ؟! اگر اون شخص نیستید میخواستم از شما بپرسم که اگر مایل بودین نظر شخصی خودتون را درباره مبارزه ثور و هالک بیان کنید .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نه عزیز نیستم
      میدونی واقعا واسم عجیب بود که شما از من نظر خواستید(عجیب و لی ارزشمند)
      اول راجعب این مبارزه باید بگم بستگی داره هالک توی چه حالتی قرار داشته باشه(حالت نه نسخه)مثلا در چه حد عصبی باشه و یا این که بنر از لحاظ ذهنی خاموش شده باشه یانه.در مورد این نبرد به نظر من ثور برندست(به نظر شخصیم)واما دلایل:اولین دلیل این که ثور تقریبا آسیب ناپذیره و از انفجار ستازه ها هم جون سالم به در برده.نکاتدیگه این که از نظر قدرت بدنی هم که برابرشون بدونیم ثور بر تری های زیادی مثل:گاد بلاست،کنترل آب و هوا و صاعقه،داشتن عنواع سلاح های قدرتمند،داشتن ارتشی بزرگ،داشتن دسترسی به نیروی اودین،سحر و جادو و….. در کل من ثور رو قدرتمندتر میدونم و امید وارم یک بار بتونم به طور کامل تری توضیح بدم(منظورم از امید وارم همون اگه زنده بودم بودش😂😂باتشکر

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        خواهش میکنم .
        لطفا اگر خواستید توضیح کاملتری بدهید در مقاله ثور در برابر هالک توضیح بدهید . هرچه نظرات بیشتری جمع بشه حقیقت واضحتر میشود . راستش من مطمئن بودم که شما همین نظر را دارین اما چون بعضی ها به من و نظام و نظر عالم و آدم توهین کردند خواستم تا شما هم نظر بدهید تا ببینم به شما هم توهین میکنند یا خیر . 😀😅🤣 ( شوخی ) . شما فکر کنم که در سایت پروشات حتی هالک رو جز ۳ انتقامجوی قدرتمند هم حساب نکردید . البته خیلی ها مثل شما فکر میکنند . از جمله خود من .
        در ضمن براتون عجیب نباشه که ازتون پرسیدم چون به هر حال من از بیشتر اشخاصی که حس کنم منطقی هستند نظرشان را میپرسم .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          ممنونم از شما چشم در اصرع وقت و بعد از جمع کردن اطلاعات کافی در همون مقاله توضیح کامل تری میدم.باتشکر.فقط یه سوال اگه اهانت ها زیاده من یونیفرم ضد فحش بپوشم😂😂😂😂

  32. Mohamad کاربر می‌گوید

    فردا به محض این که وقت کنم توضیح کامل رو میدم با آرزوی سلامتی و خدانگهدار

  33. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین شما هنوز بیداری😂😂😂😂

  34. arya کاربر می‌گوید

    در جواب Mohamad داداش تو چی زدی مار میدگارد بدور زمین چرخیده و دمش به دهنش رسیده چی میگی برا خودت مار میدگارد رو وزن نکردم اگه تو کردی بگو ولی وزن زمین هست ۵۹۷۲تن هست و روی سینه سوپرمن به مدت پنج روز بدون تابش نور خورشید و خستگی و اینکه ثور با تمام توان و خستگی زیاد یک روز مار میدگارد رو بلند کرد حالا یکم فکر کن ببین کدوم شاهکار بهتری هست البته بین این دو شاهکار چی بمب اتم سوپرمن رو اسکلت می‌کنه اگه فیلم های سوپرمن رو هم دیده باشی سوپرمن از بمب اتم جون سالم بدر برده بدون حتی یک خراش

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سلام داداش اول باید راجعب خستگی ثور بهت بگم اون با مار میدگارد چند ساعتی رو جنگید و حتی نیششم خورد و بعد از این جنگ پیاپی ثور باتمام خستگیش از جنگ تونست مار میدگارد رو بلند کنه درضمن من منضورم این بوده که شاید (فقط شاید)وزن مار میدگارد از زمین بیشتر باشه و درضمن من چند جا خوندم که مار میدگارد چند دور دور زمین میپیچه نه یک دور.
      راجعب بمب اتم من هنوز پای حرفم هستم اما اگه حتی اینم که شما میگی باشه ثور از انفجار آخرالزمان زنده و سالم بیرون اومده حالاخودت دوامشونو مقایسه کن.
      و اینم بدون که منظورم از وزن کردن مار میدگارد تکه انداختن نبوده و فقط میخواستم بگم که برای مقایسه ی دوامشون باید یکسری چیز هارو اندازه بگیریم مثل:وزن زمین و مار،خیته بو دن یا نبودن ابر قهرمانان(چون سوپرمن مجبور نبود با زمین بجنگه اما ثور باید واسه شکست مار مید گارد باهاش میجنگید)در مورد وزن زمین عدد اشتباهی ندادی ؟؟حس میکنم یکم کمه!!!شایدم زمین دی سی سبکه😂😂😂

      1. arya کاربر می‌گوید

        اره کمه 😂😂😂 چند توان داشت حوصله نداشتم بنویسم😂😂

      2. arya کاربر می‌گوید

        در باره ی خستگی و ضعیف شدن سوپرمن دربرابر یک در keplar بعد از اینکه توسط خورشید قرمز بشدت ضعیف شده بود مقاومت کرد آقا حالا این مزخرف یا نه اتفاق افتاده سوپرمن بی نهایت رو بلند کرده دیگه بیشتر از این قدرت بدنی حالا من یه چیزی بهت میگم الان تو این لینکی که بهت میگم برو قدرت های سوپرمن و شاهکارهای سوپرمن بعد از بحران رو در سایت دیسی ویکی فندوم نگاه کن بعد با ثور نسخه معمولی مقایسه کن قابلیت نامرئی بودن و دسترسی به تلپاتی رو هم داره که من تا الان نمی‌دونستم https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://vsbattles.fandom.com/wiki/Superman_(Post-Crisis)&ved=2ahUKEwj1u9W_nPLpAhXoHDQIHY-_A_AQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw0pup7E9UydqGd4vslRimti&cshid=1591619458827

        1. arya کاربر می‌گوید

          دربرابر ابرنواختران در keplar مقاومت کرده

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          چشم نگاه میکنم

          1. arya کاربر می‌گوید

            ممنون 😍😍😍😘 ولی لطفاً تعصبانه بهش نگاه نکن😜

  35. Mohamad کاربر می‌گوید

    سلام ادمین جان میخواسم دوتا سوال بپرسم اول این که چند وقتی میشه خیلی کسی کامنت نمیزاره کلا منم و GOWو گاهی هم صادق میخواستم بفهمم اتفاقی افتاده یا هیچ دلیل خواصی نداره و دوم میخواستم بدونم مقاله جدیدی در راه هست یانه اگه هست کی قراره ببینیمش ممنون میشم جواب بدین👌
    باتشکر😘😘😘😘

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کلا بعد فیلترینگ آبان ماه، بیشتر سایتا با کله اومدن پایین که ما هم جزوش بودیم، تا بالا بیاد دوباره یه مدت زیادی طول میکشه. مطالب جدید هم بزودی در راه هستن

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        ممنونم

  36. صادق کاربر می‌گوید

    با سلام ادمین جان
    یه درخواست دارم
    اگه ممکنه مقاله هایی درباره بازی های ویدیویی هم بزارید
    با تشکر

  37. عرفان کاربر می‌گوید

    من میگم که مارول خیلی بهتره تا دی سی تازه کاپیتان مارول به تنهایی کل لیگ عدالت نابود کنه.

  38. Superman کاربر می‌گوید

    ادمین توی لیگ اف وان واندر وومن نتونست سوپرمن رو شکست بده،ولی بقیه رو زد
    سوپرمن درحال حاضرقویترین ابرقهرمانه،هم تو کراس اوور شخصیتای مارولو زد وشکست نخورد هم تو کمیک های چندین بارلیگ عدالتو زد،کساییو زد که خیلی شاختر ازخودش بودن
    فعلا

  39. علیرضا کاربر می‌گوید

    این مقاله مسخره هست. اصلا تو میدونی ثور با سوپر من مقایسه میشه؟ ثور قویترین ابر قهرمانان کمیک بوک هست، بعد تو میگی واندر وومن ثور رو میزنه.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      حالا ادمین آرامشتو حفظ کن بچگی کرده(حالا نه که خودم خیلی بزرگم)یچی گفته دیگه

  40. Amirreza کاربر می‌گوید

    دمت گرم موافقم

  41. Sub Zero کاربر می‌گوید

    # استیو راجرز
    #G.O.W
    #ادمین

    # استیو راجرز

    * در مورد حواس ثور که گفتید فک کنم منظورتون اشیا مثل گلوله و تیر باشه . چون شخصا ندیدم ثور رو به روی افرادی که سرعت ضربات زیادی دارن خوب واکنش داده باشه و اکثر اوقات ضربات زیادی دریافت کرده
    * خواهش میکنم ، اختیار دارید . هر وقت شواهد و مدارک رو اوردید راجبش حرف میزنیم
    * اون کمیک هایی که فرستادید من فردا نگاه میکنم بعد راجبشون باتون حرف میزنم
    * خب به نظر شخصیتون در مورد شانس پیروزی در این مبارزه احترام میزارم ولی خب خودم نظرم اندکی با شما متفاوت .

    # G.O.W
    سلام خسته نباشید . خواهش میکنم ، موارد که گفتید خوب بود ‌. فقط من شنیدم در کمیک اهالی ازگارد و حتی ثور و اودین باید برای طول عمر زیادشون از سیب های درخت ایگدراسیل استفاده کنن و در غیر این صورت عمر خیلی کمتری دارن . تو ویکیپدیا هم حتی به این مورد اشاره شده . البته در اساطیر اسکاندیناوی رو مطمعن نیستم این طور باشه . ولی در مورد اساطیر یونان چه در کمیک چه در اساطیر نیازی به استفاده از چیزی نداشتن و ذاتا طول عمر نامحدودی دشتن و جاودانه بودن

    #ادمین
    ادمین سیستم کامنت گزاری سایت جوریه که بعد از چند بار پاسخ دادن گزینه پاسخ زیر کامنت حذف میشه و من مجبورم جواب کامنتی که بالا بالا هاست رو این پایین اخرین کامنت بدم و هشتگ بزنم . اگه میشه اینو اصلاح کنید ممنون میشیم 🙏🙏

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دیدگاه هایی که بیش از ۷ الی ۸ پاسخ دریافت کنن دیگه نمیشه ریپلای کنیدشون. ولی فکر کنم الان اضافه کردم، ببینین درست شده؟

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        #ادمین
        اره مثل اینکه درست شده . کلا کاشکی این محدودیت رو کامل بردارید . فقط خود دیدگاه نیست من حتی نتونستم پاسخ های دیدگاه رو هم ریپلای کنم . به هر حال مرسی که پیگیر هستید و اصلاح میکنید

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Sub Zero
      در مورد باقی موارد که قبلا توضیح دادم و مواردی را عم اشاره کردم که اگه شد در طی ۱ الی ۲ ماه آینده راجب مدارکش صحبت میکنم .
      فعلا فقط این مورد را اصلاح کنم که من اصلا منظورم گلوله و اشیا با سرعت گلوله نبود . من گفتم اشیا سریعتر از سرعت نور . ! و اینکه دقت کنید که گلوله سریعتر از نور نیست . !
      اما راجب اون مواردی که گفتید ثور ضربات کندتر از گلوله را بسیار دریافت کرده است که خود من هم منکر نمیشوم اما باید یاداوری کنم که قرار نیست تمام قدرت های ابرقهرمانان و کلا شخصیت ها در همه داستان ها مورد استفاده قرار بگیرد و به اصطلاح نمایش داده شود . دیگه انصافا نمیان در همه داستان ها جوری ثور را نمایش بدهند که به همه ضربات سریعتر از نور به راحتی واکنش بدهد . اینجور که کلا هیجان داستان از بین میره . ایا سوپرمن با این سرعتش ضربات به مراتب کندتر از گلوله دریافت نکرده است ؟!؟! قطعا بار ها و بار ها این اتفاق افتاده است . همین مورد راجب واندروومن هم صدق میکند و شاید حتی و حتی راجب فلش . پس این حرف شما اصلا منطقی نیست . ( البته اصلا قصد بی احترامی ندارم . ) .

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        # استیو راجرز

        حرف شما کاملا درسته . من اشتباه متوجه شدم . فقط میشه بم اون کمیک هایی که ثور تونسته به اجسام با سرعت نور واکنش نشون بده رو معرفی کنید ؟؟ و اینکه ایا این کمیک های قدیمی هستن یا جدید ؟؟ هنوز ثور این قدرت رو داره ؟؟ چون شما بیشتر از من کمیک های ثور رو دنبال کردید ولی خب شخصا هیچوقت ندیدم واکنش سریع جزو قدرت ها و مولفه های اصلی ثور باشه که روش مانور بدن . ولی خب شما بهتر میدونید اگه اینجوریه پس نباید ثور رو تو این زمینه دست کم گرفت

  42. arya کاربر می‌گوید

    سلام بنظر من شانس ثور برای پیروزی بیشتر است و یک سوال از آقای sub zero نظرتون درباره ی مقایسه سوپرمن و ثور. در نسخه معمولی چیه ممنون میشم پاسخ بدین

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #Arya

      * سلام جناب اریا . مرسی که نظرم رو پرسیدید من بتون کامل جواب میدم اما کوتاه . وارد جزئیات و دلایل نمیشم چون تو تلگرام یه شب خودم و استیو راجرز کامل و ریز به ریز قدرت های این دو رو لحاظ کردیم که اگه بخوام اینجا بگم خیلی طول میکشه
      * خب در نسخه های معمولی بستگی داره در سینما بگید یا کمیک . تو خود سینما ۳ نسخه ثور داریم
      * در کمیک من پیروزی رو ۵۷ به ۴۳ به نفع سوپرمن میدونم . ( البته اینم بازم بسته به این که ثور از کدوم صلاحش استفاده میکنه متفاوته ، من اینجا میولنیر صلاح اصلی ثور رو لحاظ کردم)
      * اما در سینما
      * اگر ثور رو با میولنیر در نظر بگیریم یعنی از فیلم ثور ۲۰۱۱ تا اولای ثور راگناروک ۲۰۱۷
      من پیروزی ۷۰ به ۳۰ به نفع سوپرمن میدونم چون ثور رو در این حالت تو سینما خیلی ضعیف کردن
      * اگر ثور در اوج خود در سینما لحاظ کنیم یعنی فیلم Avengers : infinity war که اونجا استورم بریکر رو هم داشت من پیروزی رو ۵۵ به ۴۵ به نفع ثور میدونم
      * راجب فیلم افتضاح پایان بازی هم نیازی به گفتن نیست که ثور رو به شدت ضعیف کرده بود که اونجا من پیروزی رو ۹۰ به ۱۰ به نفع سوپرمن میدونم
      * البته خود سوپرمن سینما هم به اندازه کمیک قوی نیست و تو کمیک خیلی قویتره
      * این در مورد نبرد تن به تن بود
      * اگر بخوایم جدا از نبرد تن به تن بین دو بگیم کدوم قدرتمند تره من این دو رو تقریبا یه اندازه قدرتمند میدونم چون هر دو قدرت و توانایی های زیادی دارن و هر کدوم کدوم توانایی های خاصی دارن که اون یکی نداره . و البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ثور به خاطر سلاح های مخرب و تجهیزاتی که استفاده میکنه قدرتش بیشتر میشه و خیلی از توانایی هاش مال تجهیزاتشن در حالی که سوپرمن بیشتر بر قدرت ذاتی خود متکی و از سلاح و تجهیزات خاصی استفاده نمیکنه
      و اینم بگم که سوپرمن مجموعه کاملی از بهترین قدرت ها رو داره که کمترین ابرقهرمانی در کمیک مثل اون این قدر کامل به قول همه هر چی قدرت بود نویسنده ها بش دادن و البته نقطه ضعف های بدی هم داره در حالی ثور یا واندروومن اصلا نقطه ضعف خاصی ندارن .
      و این نقطه ضعف های سوپرمن متاسفانه جوری هستن که یه انسان مثل بتمن بدون هیچ قدرت فرابشری میتونه با استفاده از اونا به راحتی بر سوپرمن غلبه کنه .و اینم بار ها در کمیک و سینما و انیمیشن و بازی( اینجاستیس ) اثبات شده

      موفق باشید

      1. arya کاربر می‌گوید

        ممنون از پاسختون منم با نظرتون موافقم

  43. arya کاربر می‌گوید

    درباره ی واندروومن و ثور بنظرم شانس ثور بیشتره نه سوپرمن و ثور

  44. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Sub Zero
    نمیدونم چرا نشد همونجا در پاسخ به خودتون بنویسم . هر وقت در پاسخ میزدم به اصطلاح این صفحه دوباره بارگزاری میشد .
    به هر حال همینجا پاسخ میدهم . اگر اشتباه نکنم ، مشخصات ۲ تا از کمیک هایی که در آنها ثور اشیا سریعتر از نور را میبیند عبارتند از Journey into Mystery #85 و Thor #337 . و اما مشخصات ۱ کمیکی که ثور صدا ها را از آن سوی سیاره میشنود Thor #341-343 است .

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز

      اسیتو این کمیک هایی که دادی رو نگاه کردم ولی زیاد توشون چیزی معلوم نبود . همشون مال سال ۱۹۶۶ بودن تقریبا . انگلیسی هم که هستن ‌متوجه نمیشم خوب ‌. اگه بتونی شماره صفحه رو بم بگی خوبه . یا اگرم زحمتی نیست برام از صفحش اسکرین شات بگیر تو تلگرام بفرست دمت گرم

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Sub Zero
        سال انتشار دقیقش که حقیقتا یادم نیست اما اگر خوب دقت کنید و همش را برسی کنید قطعا متوجه میشید . راستش صفحه دقیق را که اصلا یادم نیست چون خودم این کمیک ها را خیلی وقت پی برسی کردم . و البته الان هم در سایت مارول ویکی فندوم دیدم مشخصات بعضی از این کمیک ها رو . حالا اگر صفحه دقیقش را پیدا کردم بهتون اطلاع میدهم .

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #استیو راجرز

          سلام استیو ، من اون کمیک هایی که راجب پرواز ثور گفتی رو نگاه کردم . ۴ تا بودن . تو ۳ تاشون که مورد خاصی نبود ثور فقط داشت با میولنیر میجنگید . ولی تو یکیشون یه مورد مشکوک دیدم که البته فک نمیکنم پرواز بوده باشه . بیشتر شبیه پرش بود یه نفر رو از تو هوا که داشت سقوط میکرد گرفت . البته همه کمیک هایی که معرفی کردی مال دهه ۱۹۶۰ بودن . حتی تو سایت کوارا هم که رفتم گفته بودن که ثور اصلا نمیتونه بدون میولنیر پرواز کنه . خودمم هیج جا ندیدم ثور بدون میولنیر پرواز کنه چه تو کمیک چه سینما ‌. کلا پرواز هیچ وقت جزو قدرت های ثور و مولفه هاش نبوده . حتی تو اساطیر هم نمیتونه پرواز کنه و یه ارابه داره که با اون پرواز میکنه .

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Sub Zero
            قطعا دارید اشتباه میکنید . احتمالا درست و به خوبی این کمیک ها را برسی نکردید . چون من این موارد را از قسمت اصلی سایت مارول ویکی فندوم دیدم که یکی از معتبرترین منابع مارول هست . البته فراموش نشود که خودمم قبلا چند کمیک دیده بودم که ثور به وضوح بدون میولنیر پرواز میکرد . در سایت کوارا هم که شخصا قبولش ندارم بعضی ها این مورد را با مدرک تایید کردند اگر دقت کنید . بعضی ها هم نه . به هر حال اگر بخواین من بعضی از میتوانم عکس های مربوطه را در تلگرام براتون ارسال کنم . در غیر این صورت هم که هیچی .
            تمام .

  45. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی
    راستش من چند وقتی مشغول تحقیق در مورد سوپرمن و هالک بودم و می خواستم بدونم از نظر شما مقایسه ی فلش و sph چی میشه چون کاربر دیسی میگن فلش در اوج قدرت براحتی این نسخه هالک رو شکست میده
    دوم کاربر راجرز چون شما کمیک های ثور رو دنبال می کنید تابحال در کمیکی دیدید که ثور نبردی با سنتری یا گوست رایدر و یا اودین داشته باشه یا نه
    سوم شما هنوز میگید تانوس سوپرمن رو شکست میده قدرت فیزیکی سوپرمن از کسانی مثل دومزدی سنتری گلادیاتور هرکول ثور هایپریون مارشن من هانتر واندروومن بیشتره و ممکنه که لز تانوس هم بالاتر باشه و بیشتر سوپرمن و هالک قویترین کاراکتر از لحاط قدرت فیزیکی می دونن

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      من خودم بنظرم اگه تانوس و سوپرمن توی یه نبرد عادلانه و تن به نن قطعاً سوپرمن برنده میشه اگه تانوس ارتشش و سفینه و تجهیزاتشم بیاره کار سخت میشه و با توجه به هوش تانوس قطعاً تو جنگ از کریپتونایت استفاده میکنه بنظرم اگه همشون اماده باشن و تانوس همه چیشو بیاره شانس تانوس بیشتره و تانوس برنده میشه البته بازم میگم به راحتی نه .

  46. arta کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. این مقاله مشکلات زیادی داشت برای مثال دوام ثور از واندر وومن بیشتر،تجربیات ثور از واندر وومن بیشتر شاید سن واندر وومن از ثور بیشتر ولی ثور به مراتب با دشمنان بیشتری مبارزه کرده. ولی من با نتیجه گیری مقاله موافقم. چون واندر وومن با فاصله بسیار کمی از ثور قوی تره. وضعیت هوا به کارش نمیاد برای اینکه واندر وومن دارک ساید و دارک ساید از سرب خیلی بیشتر. ولی مهم اینه که واندر وومن دارک ساید را شکست داده و دارک سایت هم زئوس دی سی را بدون اینکه بعدش آسیب زیادی ببینه شکست داده. بنابراین دارک ساید تقریباً هم قدرت زئوس مارول است و یعنی واندر وومن با فاصله بسیار کم از زئوس مارول قوی تره . پس نتیجه می گیریم که واندر وومن با فاصله بسیار چند از ثور قوی تره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ابدا این واندروومن خونخوار روانی دارک ساید رو شکست نداده حتی سوپرمن هم به تنهایی همچین کاری نکرده

  47. arta کاربر می‌گوید

    در ادامه کامنت قبل : من با ضبت صوت تایپ کردم و چند غلط تایپ داشتم .آنجایی که گفتم وضعیت اب هوا به کارش نمیاد منظورم این بود که دوام ثور به کارش نمیاد چون واندرومن دارک ساید رو زده و دوام دارک ساید از ثور بیشتر. و آن جایی که گفتم واندرومن با فاصله بسیار چند از ثور قوی تره منظورم این بود که واندرومن با فاصله بسیار کمی از ثور قوی تره.

  48. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر Arta :
    ببینید زئوس مارول خیلی از زئوس دیسی قوی تره کلا مارول اسکای فادر هاشو خیلی قوی تر نشون داده
    مثلا همین اودین که با ۹ سلستیال جنگید درسته شکست خورد اما بازم کار خیلی بزرگیه
    از نظر من دارک ساید اندکی از اودین ضعیف تره و با زئوس مارول برابره
    قدرت صاقعه ی زئوس مارول میتونه نظم خلقت رو خراب کنه!!!!!!!
    به هر حال گفتم بدونید قدرت خدایان مارول بیشتر از دیسی منهای چنتا مثل ارس و واندروومن
    البته اینا از همتایانشون قوی ترن
    واندوومن از ساحره و ارس هم از ارس

  49. arta کاربر می‌گوید

    من هم گفتم دارک ساید با زئوس مارول برابر و کمی از اودین ضعیف تره

  50. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    باتشخیص برنده مخالفم !!!!! واندر وومن بارها و بارها جلوی و سوپرمن کم آورده !!!!!!!!!!بعد میگین در نبرد با ثور برندس!!!! ثور گالاکتوس رو شکست داده!!!!!!! واندر وومن که پشه هم نیست و من معتقدم شزم هم واندروومن رو شکست میده دلیل هم دارم!!!!! بعد میگین واندروومن در نبرد با ثور برندس!!!!!!! میتونم برای حرفم دلایل بیشتری بگم
    از نظر تجربه : ثور ۵۰۰۰ سال داره با موجوداتی از جمله قول های یخی میجنگه به گفته شما واندروومن ۳۰۰۰ سال سن داره
    از نظر تجهیزات :در این مورد قطعاً ثور!!!!! ثور شمشیر اودین رو داره که با یک ضربه میتونه کل عالم رو نابود کنه
    از نظر شخصیت :نمیدونم چرا میگین واندروومن!!!!! چون اون هم مثل ثور یک جنگجو بی رحم هست و در نابود کردن
    تردید نداره!!!!!!!! اصلاً نمیدونم چرا عضو لیگ عدالت هست ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    از نظر قدرت : ابدا برابر نیستن ، ثور زمانی مار میدگارد رو بلند کرد که با طلسم هلا بسیار ضعیف شده بود!!!!!!!!!
    برق ثور به گالاکتوس آسیب زده ،پس آسیب جدی به واندروومن میزنه حتی به شزم و سوپرمن هم آسیب میزنه!!!!!!!!!
    از نظر دوام : قطعاً ثور!!!!!! ثور میتونه وارد حالت دیوانگی بشه که قدرت و استقامتش ۱۰ برابر افزایش میکنه
    من خودم از هردو شخصیت بدم میاد (ولی کمیک های ثور رو دوست دارم)
    و اما ثور به راحتی برندس

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #دکتر منهتن

      اولا اصلا اینطور نیست که میگی ، به همون اندازه که واندروومن از سوپرمن شکست خورده به همون اندازه هم شکستش داده و حتی کشتتش و تقریبا برابر بوده نتیجه نبرد های این دو . این از این

      بعدشم سعی کن یه حرفی رو قبلا از این که بزنی یکم بهش فکر کنی بعد بیا تکرار کنی ، چهار تا حرف از استیو راجرز شنیدی همونا رو میای بدون فکر کردن و تحقیق کردن تکرار میکنی ،
      ( البته نمیگم اقای استیو راجرز اشتباه میگه . بلکه تو درست متوجه نشدی ، شخصا از بحث کردن با اقای راجرز در تلگرام و همینجا لذت میبرم چون الکی حرف نمیزنه و اگه براش با دلیل و مدرک حرف بزنی قبول میکنه بر خلاف بعضیا … )

      این نسخه ای که تو ازش حرف میزنی نسخه قدرتمند تر ثور نه نسخه اصلی ثور اودینسان که در این مقاله مورد مقایسه قرار گرفته . برو کمیک لیگ عدالت تاریک ۲۰۱۸ رو بخون اونجا ۱۰ تا ثور فعلی یا همون کازمیک کینگ ثور حریف واندروومن نمیشن چون قویترین نسخه واندروومن و قدرتش با رون کینگ ثور برابری میکنه ولی اینا مهم نیست چون مقایسه بر نسخه های اصلی و معمولی و نه نسخه های قوی پس الکی ندونسته حرف نزن .

      در مورد تجربه هم قبلا توضیح دادم در کامنت های بالا میتونی بری بخونی و بفهمی این حرفت اشتباه .

      چی چی میگی شمشیر اودین . اون شمشیر مال خود اودین نه ثور ، واندروومن هم میتونه از شمشیر المپ استفاده کنه قویترین سلاح اساطیر یونان و قدرت چند خدا رو داره ولی مهم نیست چون باید سلاح های اصلی خودشون مورد مقایسه قرار میگیره نه سلاح های پدراشون 😑

      شرط میبندم یه کمیک هم از واندروومن نخوندی وگرنه این حرف چرت و پرت رو نمیزدی . واندروومن شخصیت خیلی عالی و متوازنی داره و نمادین تر از ثور هم هست و طرفداری ییشتری هم داره و کار ها و فداکاری های خیلی بزرگی در کمیک کرده که در درک بچه ای مثل تو نمیگنجه

      اون برق ثور نبود بلکه ترکیب نیروی اودین و کازمیک انرژی خود گالاکتوس و البته صاعقه خود ثور بود که اینا هم باز مال نسخه قویتر ثور نه نسخه اصلی . صاعقه نسخه اصلی ثور تاثیر خاصی رو واندروومن و سوپرمن نمیزاره تازه واندروومن میتونه با دستبند جذبش کنه و علیه خود ثور ازش استفاده کنه .

      واندروومن هم قدرت بدنی خیلی زیاده داره و حتی تونست زمین رو جا به جا کنه البته در این زمینه ثور اندکی قویتره

      از نظر دوام هم تقریبا برابرن البته ثور اندکی بیشتر و دیوانگی جنگجویان هم برای مدت خیلی کمی قدرت ثور زیاد میکنه .

      نتیجه هم اصلا اینی نیست که تو میگی . نمیگم واندروومن برندست ولی ۵۰ ۵۰ قضیه و بستگی به نظر نویسنده داره . واندروومن برتری های خودش رو داره که قبلا در کامنت های بالا توضیح دادم و حوصله ندارم دوباره نوبی مثل تو که میگی سنتری ووید حریف اسپکتر میشه توضیح بدم.

      اینم که میگی شزم واندروومن رو میزنه حرف کاملا مسخره ایه خود شزم بار ها در کمیک و انیمیشن از واندروومن شکست خورده . البته شزم رو نمیشه دست کم گرفت ولی شانس واندروومن برای پیروزی به مراتب بیشتره تقریبا ۷۵ به ۲۵

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        من میخوام با منطق و ادب حلش کنیم اینکه ثور گالاکتوس رو شکست داده نظر من نیست میتونید برید و بپرسید!!!!
        درسته که زیاد کمیک واندروومن نخوندم ولی نمونه ای از وحشی گری ها و قتل و جنایات رو هم در انیمیشن و هم در
        سینما دید!! که ترجیح میده اول دست به شمشیر بزنه و بعد صحبت کنه!!!! بعدشم شما باید بهتر از من بدونین که شزم چقدر قدرت زیاد و نامحدودی داره!!!! و در برابر جادو هم مقاومت بالایی داره و از استقامت بینهایت برخورداره (بیشتر
        از واندروومن) در حدی که حملات هسته ای هم نمیتونه به شزم آسیب زیادی بزنه!!! برق شزم به سوپرمن آسیب زده
        پس آسیب جدی به واندروومن میزنه!!! ولی با این حال من مطمعنم که ثور قطعاً از سوپرمن و شزم و واندروومن
        خیلی خیلی قدرتمند تر هست

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خوب بااین حرفت نشون دادی یک فن واندروومن بینهایت افراطی هستی!!!!!چون داغ کردی و شروع کردی به حرف مفت و چرت و پرت زدن که در درک بچه ای مثل تو نمیگنجه و از این چرندیات!! باشه آفرین به تو که انقدر درک و فهم بالایی داری! آفرین 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ابر متعصب چرا وقتی نمیتونی حرفی رو رد کنی توهین میکنی ؟؟؟

  51. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    و گاهی اوقات مرد ها رو خیلی پست و ذلیل میشماره

  52. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    واقعا ثور برندس
    حق با کاربر دکتر منهتنه
    یعنی ثور قدرتش نصف واندروومن هست؟؟؟
    می‌خوام سرمو تو دیوار بگویم
    واندر ومن یه نیمه خداست ولی ثور یه خدای کامل
    بخدا ده تا نیمه خدا به پای یه خدا نمیرسه( پیشنهاد میکنم اگر به خدایان یونان علاقه مندید کتاب های پرسئوس جکسون و ایزدان المپ را بخوانید)
    من دوست دارم بدونم کی واندر وومن به تنهایی دارک ساید را شکست داده؟ لیگ عدالت با سوپرمن و بتمن و واندر وومن و آکوامن به سختی دارک ساید تسلیم میکنن اون وقت واندر وومن بیاد دارم ساید رو بزنه من که ندیدم

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج

      نه تنها یه نوبی ، بلکه یه مارول فن افراطی هم هستی که هیچی نمیدونی اینم با حرفات تو مقاله ایرون من علیه سایبوگ ثابت کرد . یکم کمیک بخون اطلاعتت بره بالا
      اشتباه کردم تو کامنت های بالا جوابت رو دادم برو حرفایی که زدی رو نگاه کن تا خودت بخندی . اومدی گفتی ثور کریتوس رو تیکه تیکه کرد 😂😂

      ببین این خدا و نیمه خدا و … اینا همه شعار و بس . تو باید قدرت های یک شخصیت رو ملاک قرار بدی نه شعار بدی . دکتر منهتن و فرانکلین ریچاردز هم خدا نیستن ولی ۱۰۰ تا ثور تو رو حریفن .

      کی واندروومن دارک ساید رو شکست داد ؟؟ الان لینک و اسم کمیک رو برات میفرستم برو نگاه کن بعد بیا حرف بزن جوری میگی من ندیدم اینگار همه کمیک های رو خوندی

      اسم کمیک Wonder Woman 2016 #45

      https://readcomiconline.to/Comic/Wonder-Woman-2016/Issue-45?id=133582

      اینم لینک باید با فیلتر شکن وارد شی . برو ببین نه تنها دارک ساید رو شکست داد بلکه با ارتشش هم جنگید

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        واندروومن ابدا دارک ساید رو شکست نداده!!! دارک ساید و دومزدی که هیچ به زور آرس رو شکست و در نبرد با دومزدی هم شکست خورد و این سوپرمن بود که با دومزدی رو به رو شد و هر دو همزمان همدیگه رو کشتن و درمورد
        دارک ساید (کلون دارک ساید) باید بگم کل لیگ عدالت جلوش کم میارن چه برسه به اون زن دیونه ی آنگولایی شمشیرزن
        خونخوار

    2. Arta کاربر می‌گوید

      جناب همانطور که در کامنت های قبلیتون مانند آیرون من علیه سایبورگ و… دیده میشه یک مارول فن هستید که هیچ اطلاعاتی از دی سی و شخصیت هاش ندارید.!!!! 😠😠😠 در مورد آن بحث خدا و نیمه خدا بودن هم باید بهتون بگم هیچ ربطی به این نداره برای مثال ‏بیگ باردار یک خداست و سوپر من حتی یک نیمه خدا هم نیست اما سوپرمن ۱۰ تا بیگ باردار رو حریفه.!!! بعدش هم وقتی هیچ اطلاعاتی از واندرومن نداری و شاید فقط یک یا دو کمیک از اوخوانده باشی(اون هم شاید) به نظرم انقدر با اطمینان نگی واندر وومن کی دارک ساید رو زده بهتره.!!😡 الان هم بهت توصیه می کنم اطلاعاتت رو کمی راجب واندر وومن ببری بالا و کمیک هایی از واندر وومن مانند همان کمیکی که کاربر ساب زیرو بهش اشاره کرد بخوانی.!! و اگر مثل همیشه نخواستی ارزش قائل بشی و چیزهایی که در کامنت هم گفتم رو گوش کنید و اطلاعات رو ببری بالا حداقل در همین سایت مقاله (۱۰ تا از قدرتمندترین شخصیت های دنیای دی سی از نظر فیزیکی) قسمت توضیح واندر وومن رو ببینی آنجا هم گفته شده.!!! دیگه این کار رو که میتونی بکنی.! و اگر باز هم قانع نشدی و فکر می کردی که واندر وومن نصف ثور هم نیست من دیگه هیچ حرفی با شما ندارم.!!!!

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Arta
        یعنی میگی واندروومن قویتره ؟؟!!؟؟؟؟؟؟ 😳😱😁😄 اگه نمیگی که هیچ اما اگه میگی واندروومن قویتره لازم نیست شخصی رو بابت مارول فن بودن و منطق و اینا سرزنش کنی چون در این صورت خودتون هزارال درجه و پله بدترید و یه دی سی فن متعصب هستی .

        1. Arta کاربر می‌گوید

          من نمی گم ۱۰۰%واندر وومن برندست من می گم شانس برد واندر وومن در برابر ثور ۵۰%و شانس ثور هم در برابر واندر وومن همین قدره ، و این یعنی هم ممکن ببره و هم ممکن ببازه .!!!اما کاربر دکتر استرنج میگه واندر وومن نصف ثور هم نیست.!!🤣🤣🤣و این صد درصد غلط.!!!

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        لطفا تو هیچی نگو
        برای چی‌ هر جا یه چیزی میگم‌ بهم میگی بی منطق؟؟؟
        خودت که از من بدتری
        یعنی واندروومن ( دارک ساید و شکست داد؟؟)
        بخدا واندر وومنی که با فلش و آکوامن حریف سوپرمن نشد دارم ساید و شکست داد؟
        تو میگی که این زن شمشیری از ثور قوی تره؟؟؟ با تو نمیشه بحث کرد دیسی فن بی منطق
        من یه سوال دارم که اگر بتونی جوابش بدی قسم میخورم که واندر وومن از ثور قوی تره:
        واندر وومن به غیر از قدرت و سرعت ابر انسانی و مهارت جنگ چه قدرتی داره؟؟؟ واندر وومن با دستبند هاش می‌تونه طاعقه ایجاد کنه، با شمشیر و کمند می‌تونه بجنگه و اینها رو ازش بگیری خیلی راحت تر میشه شکستش داد
        در حالی که ثور قدرت های ذاتی گاد بلست و رعدو برق داره
        تو هم از ثور هیچی نمیدونی

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #دکتر استرنج

          نمیدونم با کاربر ارتا بودی یا من ولی من جوابتو میدم .

          اولا که بی منطق خودتی من و کاربر ارتا با دلیل و مدرک حرف زدیم بر خلاف تو که همینطور رو هوا حرف میزنی
          راجب واندروومن و دارکساید هم بهت کمیک معرفی کردم میخوای باور نکنی مشکل خودته .

          برداشتی اومدی از روی فیلم بیخود جاستیس لیگ قضاوت کردی . اولا تو سینما واندروومن ضعیف تر از کمیک و اینجا مقایسه بر مبنای کمیک ‌. و اون صحنه از فیلم جاستیس لیگ هم فوق مسخره و بیخود بود . مثل اینکه من بخوام ثور رو از روی فیلم انتقام جویان پایان بازی مقایسه کنم و بگم ثور یه خپل بی عرضه هست ؟ حرف تو دقیقا همینقدر بیخود و مسخرست .

          سرعت ابرانسانی واندروومن با فلش و سوپرمن مقایسه میشه یه جا چندین نفر رو قبل از اینکه بخوان حرکتی بکنن خلع سلاح کرد و اینم ربطی به سلاح هاش نداره
          پرواز با سرعت نور هم میتونه بکنه اینم باز ربطی به سلاح هاش نداره بر خلاف ثور که باید با میولنیر پرواز کنه
          مهارت مبارزه خیلی زیاد و قدرت بدنی بالایی داره و اسیب ناپذیری بالایی هم در برابر حملات انرژی گرا و جادو داره و بدون سلاح هاش هم شکست دادنش راحت نیست

          ثور بدون میولنیر اون کار ها رو نمیتونه بکنه . برو کمیک ثور نالایق رو بخون تا بفهمی ثور بدون میولنیر ضعیف و اسیب پزیر میشه فقط در بعضی کمیک ها و شرایط خاص دیده شده ثور بدون میولنیر تونسته صاعقه و گاد بلاست رو داشته باشه ، تو فقط داری از روی سینما قضاوت میکنی

          بزار اینم بت بگم که داری اشتباه محض میکنی . اتفاقا واندروومن بدون دستبند هاش قویتره . در دوران New 52 کمیک وقتی دستبنداش رو دراورد تونست به قدرت های خیلی زیادی برسه که به راحتی میتونست انرژی های مختلف رو جذب ، تولید و پرتاب کنه . بعد از این آتنا به واندروومن گفت که دستبند ها برای کنترل خشم و قدرتت به دستت بسته شدن تا سریع از کوره در نری و خرابی به بار بیاری . واسه همه امازونیا همین شکله فقط واندروومن قدرت خیلی بیشتری از بقیه امازونیا داره چون یه الهه هست و قدرت های چندین خدای یونان رو داره . هر چند بعید میدونم تو اصلا بدونی دوران New 52 کمیک یعنی چی چون مشخص یه صفحه هم کمیک نخوندی و داری از روی سینما قضاوت میکنی که مشخص یه نوب هستی .

        2. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #دکتر استرنج

          بعدشم من هم از مارول خوشم میاد و هم از دیسی و به یک اندازه . کمیک ها و فیلم های هر دو رو هم دنبال میکنم . چون از واندروومن خوشم میاد دلیلی نمیشه یه دیسی فن افراطی باشم که بخوام مارول و شخصیت هاش رو بکوبم . بر خلاف تو که یه مارول فن افراطی هستی که هیچی از دیسی نمیدونی و فقط میکوبی . اینکه که یه نفر فن دیسی باشه یا مارول هیچ مشکلی نداره . فقط نباید افراطی و تعصبی باشه که تو مشخصا هر دوش رو هستی و اینم ثابت کردی . مارول و دیسی هر دو چیزهای های خوب و بد خودشون رو دارن . منم اصلا خوشم نمیاد تو بحث های مقایسه این دو شرکت کنم و بگم کدوم بهتره ‌.
          تو مارول هم قهرمان مورد علاقم ولورین .

          نمیدونم سر چه حسابی اومدی گفتی دیسی فن بی منطق

        3. Arta کاربر می‌گوید

          شما داری از رو فیلم مقایسه مکنی که فیلم ۱۸۰درجه با کمیک فرق داره .!!!!در مورد اینم که واندر وومن دارک ساید رو شکست داده من و کاربر ساب زیرو چند دلیل و مدرک آوردیم و چند کمیک معرفی کردیم حالا میخوای قبول کن میخوای قبول نکن.!!یک سئوال هم پرسیدی که من وقتی اون سئوال رو دیدم خندم گرفت چون فکر کردم واندر وومن رو با زورو اشتباه گرفته اید.!!!🤣🤣قدرت های واندر وومن شامل :سرعت و واکنش بسیار بالا،کنترل انرژی (در حالت عادی با کمک دست بند ها در نهایت بدون کمک دست بند ها)قدرت بدنی در حد سوپر من (‌کمی کمتر)،استقامت بالا،پرواز با سرعت بیشتر از نور و توانایی استفاده از کمند حقیقت، شمشیر الاحه کش و سپری از جنس آمازونیون. و مهارت جنگیدن با این صلاح ها.!!!!راجب این هم که گفتید یعنی این زن شمشیری از ثور قوی تره، اگر بخواهیم این طوری مقایسه کنیم من هم میتونم بگم، یعنی این مرد چکشی از واندر وومن قوی تره.???😂😂 شما واقعاً نمی‌دونید داری چی میگی.!!!

  53. Sub Zero کاربر می‌گوید

    ادمین میشه ایدی تلگرامتون رو بهم بدید ؟؟ یه سری حرف ها و سوالات داشتم خواستم اونجا ازتون بپرسم ممنون میشم 🙏

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      در قسمت تبلیغات هست

  54. Amir کاربر می‌گوید

    من تا اونجایی که میدونم متحدین ثور قدرتمند تر هستن
    امپراطوری طلایی آزگارد به راحتی میتونه کل زمین رو بترکونه واندروومن و لیگ عدالت که پیش کش
    تازه همون طور که چندیدن بار اشاره شده که مردان ایکس قدرتمند تر از لیگ هست که دیگه اونا هم بیان که میان نور علی نوره
    همین طور خدایان قدرتمند آزگاردی مثل اودین که قدرتش با امثال گالاکتوس برابری میکنه هم هست

    از نظر دوام ثور در حالت عادی جلوی یک ستاره ی نوترونی که ۱۱ الی ۱۲ برابر خورشید قدرت داره وایساده که واقعا کم کاری نیست

    تجهیزات هم که بنظرم میولنیر از کل سلاح های واندروومن برتره دیگه شمشیر نکرو و اودین و استورم بریکر و نیزه ی گانگیر و میولنیر طلایی هم پیش کش

    قبول دارم واندوومن شخصیت شناخته تری هست و نماد دنیای فمنیسم محسوب میشه

    تجربه هم که معلومه واندروومن برتره

    قدرت هم بنظرم ثور برتر از واندروومن باشه اون تونست مار میدگارد که چند برابر زمین وزن داره رو بلند کنه اونم وقتی توی حالت ضعیف شده بود

    بزرگ ترین شاهکار هم واندروومن هست

    شخصی پیروزی ثور به واندروومن رو ۶۵ به ۳۵ درصد میدونم

    با امید بهترین ها برای سایت خوب ایرونی سنتر

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #Amir

      با سلام جناب امیر

      ببینید به نظرم اصلا امتیاز متفقین و متحدین در مقایسه این دو اشتباه قبلا هم گفتم ‌‌. بعدشم قبول دارم گروه X-Men از لیگ عدالت قویتره و کلا قویترن گروه ابرقهرمانیه ولی اونا چه ربطی به ثور دارن ؟؟ یعنی ثور بخواد با واندروومن بجنگه میگه برم از انتقام جویان و مردان ایکس و ارتش ازگارد کمک بگیرم ؟؟ شما تا این حد ثور رو اوردید پایین ؟؟؟

      تجهیزات هم این شکلی که شما میگی نیست ، شما رفتی شمشیر نکرو که مال نسخه قدرتمند ثور (Necro thor ) رو حساب کردی و اینجا مقایسه نسخه های معمولی و نه قوی . گانگیر و شمشیر اودین هم که مال خود اودین چه ربطی به ثور داره ؟؟ استورم بریکر هم که دست بتا ری بیل . میولنیر هم به تنهایی نمیتونه از چندین سلاح اصلی واندروومن ( سپر ، شمشیر ، کمند ، دستبند ) که همیشه دارتشون با هم قویتر باشه . یه مثال ساده میزنم با میولنیر فک نکنم بشه اسیب اونچنانی به امثال تانوس زد ولی با شمشیر واندروومن به راحتی میشه سر و دست و هر جای بدنش رو قطع کرد .

      قدرت بدنی هم که خودم گفتم ثور بیشتر البته با اختلاف اندک .

      در مورد درصد پیروزی هم خب نظر شخصیتون و من بهش ایرادی نمیگیریم

      موفق باشید

      1. Amir کاربر می‌گوید

        با سلام
        #ساب زیرو
        ببینید من به نظر شما احترام میذارم اول اینکه مردان ایکس به هر حال اونقدر انصاف دارن که به ثور کمک کنن چون واندوومن یه ابر قهرمانان غریبه هست و من در کمیک های زیادی دیدم که اونا با هم متحد شدن ( انتقام جویان و مردان ایکس) فقط سال ۲۰۱۲ یه جنگ باهم داشتن ولی انگار بازم رابطشون خوب شده
        .
        .
        در ضمن اودین فقط یک بار با ثور بد شد اما بازم وقتی ثور غرورش رو کنار گذاشت اونو با آغوش باز پذیرفت همین طور وقتی کال بور سان برادر اودین برگشت اودین به ثور شمشیر اودین رو داد اما قبلش قدرت های اونو کم کرد به هر حال وقتی شما میگین واندروومن از فلان سلاح امازونی استفاده میکنه
        چرا ثور نتونه از سلاح های آزگاردی استفاده کنه؟؟
        و همین طور میتونه با استفاده از بایفراست کل تمیسکیرا رو نابود کنه
        بنظرم با استفاده از تبر یارن بی یورن بتونه دست بند های واندروومن رو قطع کنه چون او تبر تونست زره سلستیال هارو بشکنه که واقعا کم کاری نیست
        .
        .
        اودین فراموش نشه که خودش بنظرم کل لیگ عدالت هم حریفش نشه لیگ به زور کلون دارک ساید رو میزنه دیگه اودین که ۱۰۰ برابر اون کلون قدرت داره
        .
        .
        تازه ثور میتونه بدون استفاده از این نیرو های کیهانی هم واندروومن رو شکست بده
        .
        .
        نظر شخصی بنده اینه که ثور با سوپرمن برابر

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # Amir

          بازم میگم متحدین در این مقایسه حساب نمیشه ‌. فقط دو شخصیت مورد مقایسه هست نه متحد ها و گروه هاشون .

          اولا که من سلاح های امازونی رو حساب نکردم . این چهار سلاحی که گفتم سلاح های اصلی خود واندروومن که همیشه باشن . تازه واندروومن زره خیلی قدرتمندی داره که قراره در فیلم بعدیش هم نشونش بدن ولی من اون رو حساب نکردم چون گفتم سلاح های اصلی نه فرعی ‌. بعدش باید به این نکته توجه بشه که درسته یارن بی یورن خیلی تیز و ولی قدرت های جانبی میولنیر رو نداره پس یعنی وقتی ثور بخواد ازش استفاده کنه باید قدرت های میولنیر در مبارزه حساب نکنیم چون یارن بی یورن اونا رو نداره . شمشیر اودین و شمشیر المپ زئوس هم در این مقایسه حساب نمیشن چون در مورد سلاح های خود این دو شخص داریم بحث میکنیم نه سلاح های پدراشون .

          نه دیگه نشد ‌. بایفراست و تمیسکیرا و ارتش ازگارد و اودین و کلون دارکساید چه ربطی به این مقایسه داره ؟ داریم ثور و واندروومن رو مقایسه میکنیم نه ازگارد و تمیسکیرا رو . یا اودین و دارکساید رو .

          نیرو های کیهانی ؟؟ منظور شما نیروی اودین ، و نیروی فونیکس هست ؟؟ اینا که مال نسخه های قدرتمند ثور هستن نه نسخه معمولی . شما که باز رفتی برای نسخه های قوی . اینجا مقایسه نسخه های معمولی ملاک نه قوی . مقاله هیچ حرفی از نسخه های قوی نزده

          راجب نظر شخصیتون هم بحثی نمیکنم . فقط اینکه در نسخه معمولی واندروومن دست کمی از سوپرمن نداره و اینجور که شما فکر میکنید نیست

  55. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی نسبتا خوبی بود اما اشکالاتی داشت مثلا دوام و تجهیزات برای ثور است. من این دو رو برابر میدونم چون هر کدوم برتری های خودشون رو دارن.

  56. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کاربر ساب زیرو دلایلمو میگم :
    قدرتمند ترین شرور واندروومن ارس هست که به سختی شکستش داد
    قدرتمند ترین شرور ثور منگونگ هست که ثور تونست شکستش بده
    منگونگ هم از ارس دیسی قوی تره پس ثور شرور های قدرتمند ترین رو شکست داده مانند مار میدگارد که بسیار بسیار قوی هست و مطمئنا از ارس یا کیرکه قوی تره
    در مورد منگونگ هم بگم که ثور در بهترین حالتش بود و تونست منگونگ رو در یک بطری فرو ببره و بیارش بیرون!!!!!
    میدونی قدرت های ثور در کمیک بسیار بسیار زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و واندر وومن رو به راحتی شکست میده؟؟؟؟؟
    میدونی اگر مردی دستبند های واندر وومن بپوشه واندر وومن تمام قدرت هاشو از دست میده؟؟؟؟؟
    در ضمن اینو هم بگم که آزگاردیان پوستشون به مراتب از انسان ها بیشتر است و ثور نیز پوستش بسیار بسیار کلفت تر از آزگاردیان هست!! پس یهو نیا بگی با یه ضربه ی شمشیر نقص عضو میشه!!! و فقط یارن بی یورن تونست دست ثور رو قطع کنه! چون اونقدر تیزه که سلستیال ها رو می‌کشه!!!!
    حالا بیا بگو من چرند میگم

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج

      خب اشتباه میکنی . فقط ارس و کیرکه نیست ، دارک ساید ، سینسترو و سپاهش ، یک باز هم کل خدایان یونان رو شکست داد البته به طور جدا گونه ‌. اینا فقط مربوط به نسخه معمولی و اصلی واندروومن . راحب نسخه های قدرتمند فعلا صحبت نمیکنم چون طولانیه و ربطی به مقاله هم نداره . در مورد دارک ساید هم بت مدرک و کمیک دادم ولی مثل اینکه نمیخوای باور کنی

      در مورد ارس هم بگم که خیلی قویه . کلا خدایان یونان در کمیک های دیسی از همتایاشون در مارول ضعیف ترن به غیر از ارس و هکاته . ارس دیسی خیلی قوی تر از ارس مارول و کلا خیلی قویه . خیلی هم قدرت های زیادی داره که توضیحشون خارج از بحث این مقاله هست . ارس دیسی به راحتی از امثال سوپرمن و ثور قویتره . پس شکست دادنش خودش یه شاهکار .

      در مورد منگوگ هم اشتباه میکنی . در اونجا که ثور تونست به راحتی منگوگ رو شکست بده در قویترین نسخه خودش بود ( رون کینگ ثور ) که خودمم اون کمیک رو خوندم . بازم میگم اینجا مقایسه نسخه های اصلی ملاک و نه قویترین نسخه ها . بحث قویترین نسخه ها جداست و الان نمیخوام بش ورود کنم چون خیلی طولانیه .

      خودمم میدونم قدرت های ثور در کمیک ولی اینکه میگی واندروومن رو راحت شکست میده حرف کاملا اشتباه و مسخره ایه . بازم برگشتی سر پله اولت

      قضیه دستبند که میگی خیلی وقته در کمیک ها حذف شده و مال خیلی قدیم . فک کنم همون دهه ۱۹۶۰ بود که حذف شد . یکم اپدیت شو لطفا

      در این که پوست ازگاردیان و ثور خیلی قویه که شکی نیست . ولی بازم برای شمشیر واندروومن قوی حساب نمیشه . اون شمشیر دست دومزدی رو قطع کرده . به راحتی در بدن سوپرمن هم فرو رفته . پوست ثور از این دو شخصیت سفت تر نیست . بعدش شمشیر واندروومن به همون اندازه یارن بی یورن سفت و تیز . اون شمشیر توسط هفاستوس خدای آتش و اهنگری یونان ساخته شده و علاوه بر فلز خیلی قوی و تیز ، خاصیت جادویی هم داره . ولی یارن بی یورن رو دورف ها ساختن . البته نمیگم از شمشیر ضعیف تره ولی در یک سطح قرار دارن

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        این حرف خیلی متعصبانه هست چون واندروومن از دومزدی کتک خورده!!!!!!! ناجور هم کتک خورده اگه اینا حقیقت داشته باشه در ویکی پدیا گفته میشه سپاه سینسترو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این سپاه برای کل عالم تحدید محسوب میشه!!!!!!!!!!!!!!
        خدایان یونان!!!!!!!! رعد زئوس نظم خلقت رو تغییر میده!!!!!!! (هرچند این اساطیر همش چرنده و یکدونش هم واقعیت نداره) و دارک ساید رو هرگز و هرگز این واندروومن بی رحم دارک ساید (کلون دارک ساید) رو شکست نداده! امکان نداره
        ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    2. Arta کاربر می‌گوید

      اگر منظورت کمیک ثور رگنورک آنجایی که ثور با یک حرکت منگوگ را نابود کرد، باید بهت بگم که کاملا در اشتباهی چون اونجا (رون کینگ ثور) بود که این کار رو کرد و رون کینگ ثور صد تا ثور عادی رو هم به راحتی میزنه .!!راجب اون هم که گفتید واندر وومن فقط ارس و کیرکه رو زده باید بهتون بگم فقط اون‌ها نیستند همانطور که بارها گفتم واندر وومن هم دارک ساید رو زده هم سینسترو و سپاهش رو زده هم زئوس دی سی را زده و…..در ضمن همان ارسی که میگه هیچ میدونید چقدر قوی ???به نظرم اطلاعاتت راجب واندر وومن ناچیز .!!!!چیببییی ثور واندر وومن رو به راحتی میزنه ?????همون گفتم شما واندر وومن رو با زورو اشتباه گرفتی.!!!😐😐

  57. Amir کاربر می‌گوید

    #ساب زیرو
    اول اینکه یارن بی یورن یک سلاح ثور برای مواقع ضروریه که میتونه باهاش همه چیزو نصف کنه
    الان من یک سوال دارم چرا متحدین نباید حساب بشن؟؟
    دلیلش اینه که اگه حساب بشن باید فاتحه رو خوند
    در ضمن چرا ثور نباید از شمشیر اودین استفاده کنه چون قدرتش بینهایت میشه؟؟
    خوب دوست عزیز اینا هم دلیلن
    همین طور که گفته شد متحدین نقشی حیاتی رو دارن همین طور سلاح های باستانی
    بنظرم کل زره ها و سلاح های واندوومن نسخه ی عادی یک دهم شمشیر اودین قدرت ندارن به هر حال اون شمشیر هم مال اودینه اونم بابای ثوره چرا نباید اونو بهش بده؟؟
    همین طور اودین بخاطر پیروز شدن پسرش جلوی دختر زئوس هر کاری میکنه
    پس ثور پیروزه

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Amir

      بیخیال اقا امیر . اصلا شما درست میگی من دیگه بحثی نمیکنم .

      فقط نمیدونم ثور از کی تا حالا اینقدر خار و کوچیک شده که برا برنده شدن و شکست یه زن باید بره از باباش و متحد هاش کمک بگیره ؟؟

      موفق باشید

  58. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    انگار رو واندر وومن تعصب زیادی داری ساب زیرو ، بیا برو ، کسی که بگه واندر وومن از ثور قوی تره کلا بالاخونشو اجاره داده
    بزار یه بار دیگه بگم، ثور با زئوس جنگیده اون هم پنج ماه!!!!! به طور هیچ استراحتی یا اب و غذایی ، تازه داشته شکستشم می‌داده!!!!!!
    میولنیر به غیر از گاد بلاست یه نیروی دیگه هم داره به نام ضد انرژی که با آن در کمیکی منگونگ را خلع سلاح کرده! این نیرو خیلی به دردش میخوره! او می‌تونه با میولنیر می‌تونه مرده را زنده کنه، گاد بلست انجام بده ، ضد انرژی انجام بده و از همه مهمتر ، واندر وومن رو داغون کنه!!!! بطوری که این زن زرهی کلش بپوکه بعدش پرتش می‌کنه دوتا سیاره اونورتر بعدش ادم فضایی ها جسد تانوان 😢😢😢😢😢 و بی جان😢😢😢😢😢😢 واندر وومن رو ، میپزن بعدش میخورن😢😢😢😢😢😢😢 آه، بدرود واندروومن 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝
    خب از شوخی بگذریم ، الان ثور در کمیک ۲۰۲۰ ثور قدرت های گالاگتوس رو داره و می‌تونه به راحتی واندروومن رو نابود میکنه، در ضمن ، زره ثور از فولاد آزگاردی ساخته شده و این فولاد ده برابر محکم تر از فولاد خودمونه، اگر هم ازش بگذریم ، ثور آسیب ناپذیر هست یعنی واندا و پرفسور ایکس هم نمیتونه به ذهنش نفوذ کنه و جادوی دکتر استرنج هم روش تاثیر نداره ، گرچه من خودم طرفدار دو آتیشه دکتر استرنج هستم ، خب حق دارم که رو یکی تعصب داشته باشم،‌
    ثور از چاهی اب خورده که فک کنم اسمش مامیر یا ممیر بوده و وقتی این رو خورده متونسته کلمات جادویی بگه و قدرت جادوش با استرنج هم برابر می‌شده!
    در ضمن ثور می‌تونه با یه ضربه ی محکم شمشیر واندر رو از دستش بکنه و خیلی براش سخت میشود که شمشیرشو دوباره به دست بیاره
    خسته شدم از بس نوشتم

    پی نوشت: من برا چی پی نوشت مینویسم؟

    پی نوشت پی نوشت: در نبرد واندروومن بفهمه که حریفش قهرمانه جدیش نمیگیره ولی ثور از تمام توان خودش استفاده میکنه، شوخی هم نداره!!!!!

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج

      ببین دیگه داری حرف بیخود میزنی و سفسطه میکنی . اولا من هیچوقت نگفتم واندروومن قویتر از ثور . گفتم اگه با هم مبارزه کنن شانس هر کدوم ۵۰ درصد یعنی مساوی ‌. نویسنده نتیجه نبرد رو معلوم میکنه چون قدرت های این دو خیلی نزدیک .

      با تو دیگه نمیشه بحث کرد . هی یه حرفی میزنی من جوابت رو میدم بعد دوباره میری با یمش حرف بی ربط و الکی برمیگردی . چاه میمیر و ثور ۲۰۲۰ همه نسخه های قویتر ثور هستن نه نسخه عادی ثور که اینجا داریم مقایسه میکنیم این صد بار . لابد فکر کردی ثور وسط مبارزه با واندروومن بش میگه صبر کن برم چاه آب بخورم تا قوی تر بشم ؟😐😂😂

      بقیه حرفات همه از دم اشتباه و بزرگنمایی . ثور با یه ضربه شمشیر رو از دست واندروومن میگیره ؟؟😂😂
      میگم رو هوا حرف میزنی میگی نه

      ببینی اکثر حرف هایی که میگی اشتباه یا اونجور که تو میگی نیست . منم دیگه حوصله ندارم جواب مسخره بازی های تو رو بدم بعد بری دوباره با چند تا حرف الکی برگردی . چون مثل اینکه هیچی رو قبول نمیکنی ‌.

      میخوای قبول نکنی اصلا برام مهم نیست . تو دنیای خودت سیر کن . اصلا هر چی دوست داری فک کن. منم بحثی بات ندارم .

      برو به سلامت

    2. Batman کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج
      سلام اونیکه میگه واندر وومن با فاصله بسیار کم از ثور قویتره بالا خونه رو نداده اجاره اونیکه میگه واندر وومن وقتی پرت میشه رو فضا تبدیل به یه جسد ناتوان میشه بالا خونه رو داده اجاره!!!!!اون کازمیک کینگ ثور بود قدرتهای ثور، اودین و گالاکتوس رو داشت نه ثور در نسخه ی عادی!!!!😭😭 اون ثور که از چشمه ی ممیر خورد و قدرتهای جادوی بسیار بالایی برخوردار شد قویترین نسخه ثور یعنی رون کینگ ثور بود نه ثور در نسخه ی عادی!!!!و اینجا بحث نسخه عادیه!!!! 😭😭😭 واندر وومن هم وایساد تا تور شمشیر رو را از دستش جدا کنه!!!! اگر هم جدا کرد سرعت واندر وومن بسیار بالاست و می تونه سریع شمشیرش رو دوباره بدست بیاره!!! ثور با زئوس مارول مساوی کرده اما واندر وومن تونست دارک ساید را شکست بده!!!دارکساید قدرتش با زئوس مارول برابری میکنه دلیلش رو هم کاربر آرتا در اولین نظرش توی این مقاله گفته است!!!

    3. Arta کاربر می‌گوید

      من واقعاً نمیدونم دیگه چطوری باید بهتون بگم،اینجا بحث نسخه‌های عادی.!!!???آن کازمیک کینگ ثور بود که قدرت های گالاکتوس را داشت نه ثور و آن رون کینگ ثور بود که از چشمه مامیر آب خورد نه ثور.!!!!!چییییییییی ثور واندر وومن رو به فضا پرتاب میکنه و واندر وومن تبدیل به یک جنازه ناتوان میشه??!??!!?!??!!!?!?!جدیدا به این نتیجه رسیدم شما گذشته از شوخی واقعاً واندر وومن رو با زورو اشتباه گرفتی.!!!!!!!! به همین دلیل شما به کاربر ساب زیرو نگی بالا خونه رو دادی اجاره بهتره چون خودت بالا خونه رو که هیچی پشت بوم هم دادی اجاره.!!🤣🤣🤣در ضمن شمایی که هی گاد بلیت گاد بلست می‌کنی این رو هم در نظر داشته باش که ثور هم وقتی از این نیرو استفاده می‌کنه خودش هم تقریباً بی هوش مشه.!!!!!حالا هم بحث کردن باشما بی فایدست چون الان دوباره یک کامنت ویدیو و در آن کامنت دقیقا همین را گفتی فقط با یک تر نیز دیگر.!!!

  59. Amir کاربر می‌گوید

    #ساب زیرو
    اگه توجه کنی من داخل کامنت قبلی نه قبل تری اشاره کردم که توانایی های ثور به راحتی برتره و بدون کمک از متحدانش و سلاح های کیهانیش با همین میولنیر تنها میتونه واندروومن رو به راحتی شکست بده
    خودم به شخصه ثور رو با سوپرمن برابر میدونم ‌( البته به نظرم ثور کمی خیلی کم قدرتمند تره)
    و شانس نبر با واندروومن رو ۷۰ به ۳۰ به نفع ثور میدونم و نبرد با سوپرمن رو ۵۵ به ۴۵ به نفع ثور میدونم

  60. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دوست عزیز اینها قبول نمیکنن، خب نمیشه بهشون گفت ثور از واندروومن قویتره، درحالی که اینطور نیست
    خب بحث تموم ، من میگم ثور ، شما میگین برابر، خب حرف هامون به هیچ‌ کجا نمی‌رسه
    تمممممممامممم

  61. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر منهتن
    زرشک!!!! واندر وومن وحشی خون خوار؟؟؟؟ فکر کنم واندر وومن رو با دارک ساید اشتباه گرفتی!!!! فقط یک جا در فیلم یا انیمیشن ها را بگو که واندر وومن وحشی و خون خوار بوده است!!!! اگه واندروومن وحشی و خونخوار باشه دیگه ثور که…هست جناب ساب زیرو یه کمیک و جناب آرتا یک مقاله در همین سایت معرفی کرد اگر به خود زحمت بدی و بری ببینی که واندر وومن دارک ساید را شکست داده یا نه!!!! در همون مقاله نوشته شده که سوپرمن هم بارها دارک ساید را شکست داده است!!!!و نوشته شده واندر وومن همیشه از یک دهم قدرتش استفاده می کند و با همان یک دهم قدرتش توانسته زمین را از مدارش خارج کند!!!!حالا دیگه میخوای قبول کن میخوای هم نکن!!!!

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Batman

      جناب شما اصلا با این کاربر دکتر منهتن بحث نکن چون فایده نداره . برو بیین تو سایت ویجیاتو تو مقاله شزم علیه ثور چه حرف های بیخودی زده که فقط یه بچه ۱۰ ساله از این حرفا میزنه . منم واسه همین باش بحثی نمیکنم چون اگه منطق داشت و کامنت ها رو درست میخوند تا حالا متوجه شده بود ‌. خوشبختانه ادمین عزیز ایرونی سنتر کامنت هایی که فوش و توهین دارن رو منتشر نمیکنه بر خلاف سایت مسخره ویجیاتو که فقط دنبال بازدید .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببینید جناب ساب زیرو
        اولا که من قبلا فکر میکردم شزم ثور رو میزنه و الان دیگه نمیگم دوما اینکه شما اومدی میگی شزم شانس پیروزی کمتری از واندروومن داره تقصیر من چیه هرکسی راجعب این چیزا یک جور فکر میکنه اگه قرار باشه شما با یه مشت چرندیات که فقط بخاطر سرگرمی درست شده فردی رو قضاوت کنین پس من واقعاً متاسفم برای شما

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      انیمیشن فلش پینت پارادکس

  62. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    شمایی که میگی واندروومن ده درصد قدرتش زمینو از دور خارج میکنه، بفهم که گاد بلاست ۶۰ درصد قدرت ثوره و می‌تونه به راحتی سه یا چهار سیاره رو متلاشی کنه ، کلا کمیک ها هیچ وقت قدرت درست یه نفر رو نشون نمیدن، تو واقعا فک کردی من قبول میکنم که واندروومن ارتش سینسترو رو شکست داده؟؟؟
    کمیک هم بیاری کی قبول میکنه؟؟؟؟ سوپرمن نمیتونه این ارتش رو شکست بده ، دومزدی نمیتونه ، گرین لنترن ها هم نمیتونن و به سختی این کار رو انجام مید
    نگو که واندروومن قبل از بحران هم داشتیم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چه عجب یک نفر پیدا شد که واندروومن رو با الین بلک اشتباه نمیگیره!!!!!!!! کاملاً با شما موافقم کاربر دکتر استرنج
      بلاخره یکی پیدا شد که بدونه ثور سطحش کلا از واندروومن بالاتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دقيقاً

  63. دیسی کاربر می‌گوید

    #محمد رضا ابراهیمی
    قطعا فلش به راحتی ان نسخه هالک را شکست میدهد چون که میتواند به گذشته برگشته و بنر را بکشد یا میتواند گردبادی درست کرده و هالک را خفه کند

  64. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کاربر دیسی
    این هالک از یه جهان دیگه اومده و بعضی ها میگن از یه بعد ناشناخته اومده، فلش هیچ وقت به پای این هالک نمیرسه

  65. دیسی کاربر می‌گوید

    داداش میرسه قطعا میرسه سرعتش ۱۳۰۰۰۰۰۰ برابر نوره که یعنی میتونه با خاک یکسانش کنه البته من منظورم ورد وار هالک وار هالک و کازمیک ایموریتال هالکه

  66. محمد کاربر می‌گوید

    با این مقاله موافقم واندر وومن به مراتب از ثور قوی تر است با تشکر از این مقاله عالی تون

  67. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد
    حرفت به شدت غلط و بدون دلیل هست
    ثور از واندروومن قویتره

  68. batman کاربر می‌گوید

    برابرن

  69. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خیر
    ثور قوی تره حالا دلایل
    ثور با دستاش۲۰ سیاره رو گرفت درحالی که واندروومن زمبین را از مدار خود خارج کرد
    تو قدرت های میولنیر ، چکش جنگجو رو میدونی؟؟؟؟؟
    قدرت هایش کنترل رعد و برق ، گاد بلاست که به راحتی سیارات رو نابود می‌کند،
    ضد نیرو که حملات انرژی رو خنثی میکنه، پرواز ، جادویی بودن ، کنترل روح ، زنده کردن مردگان ، میدان نیروی داره و این قدرت ها واندروومن رو متلاشی میکنه

  70. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    ههههههههه ، واندر وومن رو متلاشی میکنه!؟!؟!؟!مطمئنی حالت خوبه؟؟؟؟

  71. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب از کسی مثل تو بیشتر نباید انتظار داشت
    ۱- زره واندروومن و سپرش بسیار مقاوم هستند ، اما اگر چیزی بسیار بسیار تیز به انها ضربه بزند ، انها را خراب می‌کنند ، چیزی مثل یارن بی یورن ثور که با این زره گلوی اکستار پایان دهنده را قطع کرد و اپوکالیپس با این زرهش را شکست داده و زرهش را تقریبا نابود کرد .
    ۲-‌ بدون که ثور ۲۰ سیاره را نگه داشت و وقتی که توسط طلسم هلا بسیار ضعیف شده بود مار میدگارد را که وزنش هم اندازه ی زمین است رو بلند کرد ، اما واندروومن زمین را از مدار خود خارج کرد ، خودت ببین اگه طلسم هلا ثور را ضعیف نکرده بود چه کار هایی انجام میداد
    ۳-‌ سرعت ثور با کوییک سیلور برابری میکند و واندروومن هم سرعتش تقریبا با سوپرمن برابر است ، ولی بدون که ثور نسبت به چیز های فرارت از نور واکنش نشون میده ، برو کمیک ثور علیه گور رو بخون میبینی که گور شمشیر های نکرو رو به طرفش پرت می‌کنه ( این شمشیر ها خیلی خیلی سریع هستد و سرعت نور برابرند) اما ثور همشون رو جاخالی میده ولی گور میگه : نه! امکان نداره»
    ۴-‌ کمند واندروومن اصلا به کارش نمیاد ، چون ثور واکنش ابر انسانی داره و جاخالی میده ، بالا اشاره کردم ⁦☝️⁩⁦☝️⁩⁦☝️⁩⁦☝️⁩⁦☝️⁩
    ۵- واندروومن قدرت هاشو از زمین میگیره ،‌ اگر از زمین بیرون بره تضعیف میشه و راحت تر میشه شکستش داد ( واندر قدرت هاشو از زمین میگیره)
    ۶- اگر متحدان رو درنظر بگیریم که از واندروومن اتمی با قی نمی‌مونه ، همین اودین برای کل آمازونی ها کافیه
    ۷- ثور می‌تونه نامرئی بشه با کمک میولنیر ، لمس ناپذیر هم میشه پس واندروومن چطور میخواد بهش شمشیر بزنه
    ۸- برو معرفی شخصیت ثور رو توی زومجی بخون بعد بیا اینجا حرف چرند بزن ، برو شاهکار هاش و قدرت هاشو بخون بعد بیا اینجا 😬😬😬😬😬😬

  72. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    واندر وومن با یک دهم قدرتش زمین را از مدار خارج کرد!!!اینو بفهم!!! جفتشون می توانند ضربات همدیگر را جاخالی بدن!!! قراره ایندو با هم بجنگند دیگه اودین و ایناچیکار میکنن؟؟؟جنس زره واندر وومن با جنس میولنیر برابره!!! اینم بفهم!!!! واندر وومن تو فضا قدرتاشو را از دست میده؟!؟!؟! تو هر جور دوست داری فکر کن!!! تو هم برو درباره واندروومن تحقیق کن که بدجور داری هزیون میگی!!!!

  73. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    تو داری هزیون میگی بچه !!!!!!!!! استقامت واندروومن محدودیت داره!!!!!! محدودیت!!!!!!!!!! در برابر سلاح های بسیار تیز همچون یارن بی یورن ثور زخمی میشه !!!!!!! اینو بفهم!! واندروومن غیر از قدرت و سرعت و استقامت ابر انسانی قدرت دیگری نداره !!!!!!!
    ثور از واندروومن کمی قوی تره !!!!!!!!! اینو هم بفهم!!!!!!!!!‌ حوصله بحث با یه کسی که واقعیت رو قبول نداره ندارم!!!!!!!!

  74. batman کاربر می‌گوید

    در جواب به کاربر دکتر استرنج : من نمیدونم چرا این فن های تور انقدر تعصبی هستن دیگه از فردا می گن تور از پرنزس قوی تره یک مقدار منطق داشته باشید

  75. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من کی گفتم استقامت واندروومن نامحدوده؟؟؟ اگر فقط خودش بود حالا یه چیزی، ولی یارن بی یورن نمیتونه جنس میولنیر را شکاف بده!!! مهارت جنگی بالا و تجهیزات رو نگفتی!!! حالا به نظرت سوپرمن بیشتر از این قدرت داره؟؟؟هان؟؟؟حالا هم اون تفکرات مسخرت رو تو ذهن خودت نگه دار و با این اراجیف گفتنات وقت من و بقیه رو الکی هدر نده!!!!

  76. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    # بتمن
    ببین نمیخواستم با نوبی مثل تو حرف بزنم ولی دیدم از حدت خارج شدی و دخالت کردی تو چیزی که ازش اطلاعی نداشتی . اول اینکه سوال اول اینجاست تو چرا با همه انقدر دعوات میشه ؟!؟!؟!؟!؟! خیلی برام جالبه . میدونی چرا ؟ چون انقدر حرف های بچه گانه زدی و انقدر ذلیل شدی دیگه حتی دوست نداری حرف ادمین سایت رو قبول کنی 😱😱 ( حالا خیلی برام غم انگیزه که کی به این سایت میگه بی اطلاعات 😭😭 😂) به یه افراطی مثل تو موندم چی بگم . یه ذره برو به حرفای مسخره ای که میزنی فکر کن البته اگه توانش رو داری . واقعاً خیلی عجیبه حرفات چطوری تو مخ خودتم میره ، خدا میدونه . ببین همینجور داری با کامنت های مضخرفت تو سایت ثابت کنی بلکه از سوپرمن اطلاعی نداری حتی از دیسی هم اطلاعی نداری و فقط به ظاهر یه فن بتمنی که بگی اوه ببینید من چه باحال و خفنم . و خب این نشون دهنده سن کمته و فوق فوقش ۱۲ سالته . و خب اینجور که معلومه ازت بیش از اینم انتظار نیست . ببین واندروومن اصلاً نه از سوپرمن قویتره و نه باهاش برابره . حال ندارم واست طومار بنویسم ولی حقیقت رو بهت میگم تا تو اون گوشت بره . سوپرمن قدرت فیزیکی اش خیلی از واندروومن بیشتره درحالی که زور واندروومن حتی برابرم نیست باهاش ، واندروومن فقط یه امازونی ابرانسانه که قدرت های اصلیشم تو تجهیزاتش نهفته است و نه چیز دیگری . بری به اول کامنت هات و بقیه تو این مقاله دقت کنی میفهمی دکتر استرنج داشت با جناب ساب زیرو حرف میزد و این تو و اون ارتا ( احتمالاً هر دوشون خودتی ) خودتونو انداختیت وسط . گوش کن شزم هم از واندروومن قویتره . قدرت ذاتی بیشتر بخاطر داشتن ویژگی های ۶ خدا ، قدرت خارجی بیشتر بخاطر زور فیزیکی هرکول که واندروومن قبلاً اشاره کردم ازش بی بهره ست . پایداری و استقامت بیشتر . شزم استقامت اطلس رو داره البته نه بطور کامل ولی مقداری از این استقامت به فرد تقریباً استقامتی بیکران میده . واندروومن بدنش خیلی قوق نیست و بیشتر با تجهیزاتی مثل شمشیر و دستبند و زره اش از خودش دفاع میکنه و از نظر پایداری جزو پایین ترین ها حساب میشه . شزم سرعتش بیشتره چون سرعت مرکوری رو داره ، قابل توجهت مرکوری حتی یه بار فلشم شکست داده پس حداقل سرعت شزم کمی از واندروومن بیشتره . شزم دانش سلیمان رو داره که میتونه با هر کی حرف بزنه و علمش خیلی خیلی بیشتر از واندروومن هستش . با کمک این علم میتونه حریفش رو بشناسه و با فهمیدن نقاط ضعفش بدجور شکستش بده . تنها برتری های واندروومن تجربه و مبارزه ی بهتریه که تو نبرد فقط مبارزه به کار میاد . و خب با توجه به برتری های بیشتر شزم پس مبارزه هم کار خاصی از پیش نمیبره . سوپرمن قدرت فیزیکی اش بینهایته حالا کاری با کتاب بینهایت ندارم چون قبل بحرانه و خب مشخصاً هیچ .‌ولی سوپرمن تونسته یونیورس بینهایت رو بلند کنه ، همین برای زور بینهایتش کفایت میکنه . سرعت سوپرمن که با اختلاف نسبتاً زیادی از واندروومن بیشتره و با فلش مقایسه میشه ضمن اینکه چند بار فلش رو گرفته ولی خب بطور معمول خیلی کم از فلش کمتره . پایداری و استقامت سوپرمن هم که خیلی از واندروومن بیشتره . مقاومت در برابر سورس ، بلند کردن کل واقعیت ، زنده ماندن در بعد شش که این کار برای واندروون مطلقاً ناممکنه . شکست دادن یه یونیورس کامل و تاثیر نداشتن ضربات اون روش یعنی همون نبولامن . بار ها شکست دادن خود واندروومن عزیزت اونم بصورت راحت و هم سخت . پرتاب یه قطره ی خون به شمشیر واندروومن و شکست اون شمشیر . اگه طبق این شاهکار بریم جلو سوپرمن میتواند با پرتاب چند قطره خون کل سلاح های واندروون رو بشکند و همه میدانند واندروومن اصلاً نمیتونه با قدرت فیزیکی اش با سوپرمن مقابله کنه فوق فوقش یه چند مشتی بزنه و خلاص . این مورد هم مثل مورد قبلی فقط تجربه و واندروومن بیشتره والسلام . شاهکار های سوپرمن با واندروومن خیلی خیلی بینهایت بار فاصله دارن که حتی قابل قیاسم نیستند . این خلاصه ترین چیزی بود برای برتری های سوپرمن که میتونستم بگم ‌. جدی خلاصه ترین ! بعد موضوع جالب اینجاست چرا کامنت های تو اینجا تائید میشه ؟!؟ چون حتی ارزش کامنت گذاشتم نداری و فقط مورد های خیلی کم از حرفات منطقی و صحیحه . الانم فکر کنم اون کاربر ارتا بیاد ازت دفاع کنه ، خب چیزی عادی هست خودت بیای از خودت دفاع کنی . من شخصاً بین ثور ، شزم و واندروومن اینجور رتبه بندی میکنم .
    ۱ : ثور
    ۲ : شزم ( با اختلاق نسبتاً کم )
    ۳ : واندروومن
    ببین اینایی که میگم از واندروومن قویترن ، و با حرف تو و یکی دیگه مثل خودت قرار نیست چیزی تغییر کنه حقیقت به قول ثانوس اجتناب ناپذیر و تغییر ناپذیر هست . حالا تو میتونی طبق میل خودت هر چی دوست داشتی بگی و قبول داشته باشی .
    تازه اینا فقط مال جاستیس لیگ و اونجرزن . فقط من رتبه بندی نمیکنم فقط کسایی که قویترن رو طبق نظر شخصی خودم نام میبرم .
    ثور
    شزم
    سوپرمن
    هالک
    مارشن من هانتر
    سنتری
    دکتر فیت
    کاپیتان اتم
    پاور گرل
    و چند مورد دیگه که الان در خاطرم نیست . اینا همونطور که گفتم فقط و فقط مال جاستیس لیگ و اونجرزن حالا دیگه باقیش بماند . یه بچه ۱۲ ساله اومده این وسط خودشیرینی کنه ! فقطم حرف خودشو قبول داره فکر میکنه نعوذبالله خداست . تو با اختلاف نوب ترین کاربر این سایت هستی ! حتماً هم یه کلمه جدید یاد گرفتی میخوای بگی شر حال خودت رو توضیح دادی 😂😂 بیخیال . حالا میدونم الان و تو اون ارتا داغ میکنید و حسابی هم میسوزید . دکتر استرنج به شما پیشنهاد میکنم با این فن متعصب بحث نکنید چون جونش بره حاضر نیست عقیده گندیده اش تغییر کنه و تا قیامتم همینطوره . حالا بنظرم بهتره همین کار رو کنید . هیچ ارزشی هم نداره گلو پاره کنید واسا امثال این . میتونند حقیقت رو بپذیرند میتونن هم رد کنن .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دقيقاً البته فکر کنم شزم قدرت فیزیکیش با ثور برابره (شاید شزم مقداری بیشتر) اما ثور تسلیحات ، تجربه و متحدین و
      جادوی (جادوی ثور بدون تسلیحاتش با شزم برابره) قویتری داره ولی اگه بحث متحدین و منابع انرژی و تسلیحات باشه که خوب شاید عادلانه نباشه چون شزم هیچ سلاحی نداره و فقط سنگ جاودان رو داره شایدم من اشتباه میکنم اگه اشتباه میکنم لطفاً بهم بگید
      تمام

  77. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اره بد کاری کردم با این بتمن حرف زدم ، هی یاد یه چیزی افتادم ساب زیرو و آرتا و بتمن به من حمله کردند من بدبخت چطوری بهشون بگم همون طور که تو با اقای راجرز و منهتن و امیر درگیر شدی 😵😵😵😵😵😵
    حالا بعضی ها ممنونم قبول کنند ، چه کار میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟ هوم؟؟؟ ولشون کنیم بهتره

  78. batman کاربر می‌گوید

    اقای استرنج من تازه به این سایت اومدم نمی دونم شما با کی کار داری اما یک دقیقه ارام باش بعد چرا بی احترامی می کنی من به شما بی احترامی نکردم

  79. batman کاربر می‌گوید

    من با اون یکی بتمن فرق دارم

  80. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    کسی با شما نبود جناب ، منظور ما شخص دیگری بود که اسمش مثل شماست .

  81. Batman کاربر می‌گوید

    #محمد حسین
    تو نظر ندی بهتره چون توهین و چرت و پرت سراسر مغزت رو گرفته و فاسد کرده!!!😱😱به نظرم بهتره قرصاتم بخوری که یکم از فاز توهمت خارج بشی و به واقعیت نزدیک بشی!!!(البته که واقعیت واسه تو فقط یه دنیا مضخرفه)انقدر سوختی که فقط نصف کامنتت داشتی توهین میکردی و چرت و پرت میگفتی!!!چچچچیییی؟؟؟؟ سوپرمن با یه قطره خونش شمشیر واندر وومن رو میشکنه!!!ههههههههه ،اونوقت به من میگی نوب ترین کاربر سایت؟؟؟در نهایت هم ثور با واندروومن برابره و سوپرمن کمی(چیزی حدوده ۵درصد)از ایندو قویتر است و شزم از این سه ضعیفتره!!!حالا میخوای قبول کن ،میخوای هم در همون فاز عقب موندگیت بمون!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      هی چرا انقدر به خودت توهین میکنی ؟!؟ 😂😂 جواب منم اصن ندادی ، البته حرف حق جوابی ندارد . یه چند تا اصطلاح جدید هم یاد گرفتی بگی خیلی متخصصم . کلاً خودتو عقل کل میدونی . ولی دفعات بعدی تو چیزی که اطلاعی نداری اظهار نظر نکن که بدجور کم خواهی اورد . گفتم سریع داغ میکنی 😉 ، اشکال نداره انقدر داغ کن که ذغالی شی . ولی من مثل بچه ۱۲ ساله وقتمو صرف جواب دادن چرندیاتت نمیکنم . باید دیوانه باشم که اینکارو کنم ! حالا تا صبح منو بکوبون و ناله کن ببینم کی براش مهمه 😃
      من چیزی مصرف میکنم ؟!؟ تو خودت چه جنس مرغوبی مصرف میکنی ؟ واقعاً ناب تر از این ندیده بودم . جدی جدی جنستو عوض کن . اطلاعاتتم مطلقاً زیر صفر هست .
      میخوای اسم کمیک رو بگم ؟!؟
      Superman man of tomorrow #2
      یه تازه وارد نوب هستی که تا کسی ضد عقایدت حرف میزنه سریع میسوزی . ☺ مطمئنم زیر ۵۰ جلد کمیک خوندی . اکثر نتیجه گیری هاتم فکر کنم طبق فیلم هایی که دیدی باشه .
      این کلمه ههههههههه هم معلومه از چه کسی برداشتی ، حالا اینا مهم نیست .
      سوپرمن ۵ درصد قویتر از واندروومنه ؟!؟ یعنی الان دارم بلند میخندم ، ادم های دورو بریم فکر میکنند دیوانه شدم . تو اینجور فکر کن ، حقیقت مشخصه و تغییر نمیکند .
      من در باز عقب موندگیم بمونم ؟ 😂 سنت کمه خیلی بهت حمله نمیکنم تا ناراحت نشی . جواب کامنت بعدیت هم نخواهم داد .
      حالا برو خوش باش

  82. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    فقط اینکه اسم کمیک رو اشتباه دادم . اسم درستش Superman : for tomorrow #2

  83. Batman کاربر می‌گوید

    من سوختم؟والا من نسوختم و از این افسوس میخورم که چرا بعضی انسان ها در حد موجودات حیات وحش مغز دارن!!!انقدرم پای سنو وسط نکش!!!اصن تو مگه میدونی من چند سالمه؟؟این چیزا به سن نیست به چیزیه که تو سر آدماس ولی تو بجای اون فندق داری!!!منظور من این بود که قرصاتو به موقع بخوری تا دفعه ی بعد که رفتی پیش دکتر ، بهت بگه که وضع مغزت بهتره!!!قربون آدمای چیز فهمی که فکر میکنن تو دیوونه ای ،چون شکی درش نیست!!! و راستی یه نکته ی مهم《در کامنتهای بعدی از چرت و پرت گفتن جدا خودداری نمایید!!!》

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      batman #دهنتو ببند که میگی شزم از واندروومن ضعیف تره پس حتی دو جلد کمیک شزم نخوندی درعمرت
      شزم از هرسه اینا ضعیفتره جناب شزم سوپرمنو چندین بار شکست داده هرچند بیشتر از اینم ازت انتظار نمیره
      سوپرمن ۵ درصد از واندروومن قویتره ؟؟؟؟؟؟!!!! با قاطعیت میگم یک جلد کمیک شزم و سوپرمنم نخوندی و فقط و فقط یک فن متعصب واندروومن هستی وقتی شزمو نمیشناسی نیا حرف مفت بزن
      تمام

      1. Batman کاربر می‌گوید

        ‌‌#دکترمنهتن
        اوه اوه اوه میبینم که به قول جناب استیو راجرز بدجور آمپر چسبوندی!!!!و حالا من یه دفعه ی دیگه دلایل برتری واندر وومن نسبت به شزم رو میگم، زور‌: تا حدودی به نفع شزم، دوام:اگر واندروومن بدون زره را در نظر بگیریم شزم دوامش بیشتره اما اگر با زره در نظر بگیریم واندروومن دوامش بیشتره، سرعت: برابر، سلاح و تجربه رو هم که نیازی به گفتن نیست!!! قدرت اصلی درونی:واندروومن، قدرت اصلی خارجی:شزم.
        و در ضمن اراجیف گفتنات رو برای خودت نگه داری، بهتره!!!!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          batman #
          من اراجیف میگم ؟؟؟؟؟؟!!! جالبه توکه سوپرمن رو پنج درصد از واندروومن قویتر میدونی اراجیف نمیگی من میگم
          و جالب اینجاس که تو اکثر مقایسه هایی که کردی شزم برتره به جز تجربه و تسلیحات
          حالا بذار یه سوال ازت بپرسم واندروومن از کی تاحالا انقدر ترسو شده که برای جنگ با یه بچه باید تمام تسلیحاتش رو
          به کار بگیره اتفاقاً تو آمپر چسبوندی تو که شزمو نمیشناسی نیا حرف مفت بزن مطمئنم یک کمیک شزمم نخوندی فن واندروومن بعدشم یه لطفی بکن و از خودت جمله بساز و نیا حرف های جناب استیو راجرزو به من بگو
          بعدشم هرجور دوست داری فکر کن فکر کن واندروومن از دکترمنهتنم قویتره
          تمام

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          واندروومن دوامش بیشتره از شزم ؟؟؟؟!!!!!!!چیییییی ؟؟؟؟!!!کییییییی؟؟؟؟؟!!!! واندروومن!!!!!!! تو مرز نوب بودنم گذروندی بتمن! ،شزم در نهایت قدرتش شاید بتونه جلوی سیاهچاله هم مقاومت کنه یا انفجار یک ستاره ولی واندروومن جلوی دوتا بمب هسته ای بیشتر دوام نمیاره بفهم هرچند نفهمیدی هم مهم نیست
          درضمن قبول دارم که تجربه واندروومن بیشتره اما وقتی تو شجاعت آشیل و خرد سلیمانو ندیدی دلیل به نبودش نیست
          تا حالا متوجه شدی شزم از یک صدم قدرتشم استفاده نمیکنه (مثل سوپرمن) ؟؟؟؟!!!!!!!!! میدونم واندروومنم از بخش کمی استفاده میکنه! ولی زور بازو ، استقامت ،طول عمر (شزم جاودانست ولی واندروومن فقط طول عمر بالایی داره!!!)
          ،سرعت بالاتری داره
          تمام

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #دکترمنهتن
            به نظرم دیگه خیلی زدی جاده خاکی و حرفات مسخره و چرت و پرتن!!! سوپرمن و شزم از یک صدم قدرتشون هم استفاده نمی‌کنن؟!؟!؟😱😱😱اینجوری باشه که سوپرمن و شزم واسه خودشون کم از دکتر منهتن ندارن!!!بعدشم هر کی سلاح هاش رو برای مبارزه ببره ترسوعه؟؟؟ مثلا ثور برای مبارزه با هرکسی از میولنیر استفاده می کنه حالا دلیل شد که ثور ترسوعه؟؟؟ شزم جاودانس اما نکته اینجاس که واندروومن هم جاودانس!!! به نظرم اطلاعاتت رو زیاد بکنی از چرت و پرت گفتنت جلوگیری میکنه!!!من گفتم دوام واندروومن بیشتره بخاطره اینکه واندروومن زرهی از جنس آمازونیم دارد و جنس آمازونیم باجنس ارو برابره!!!( ارو جنس میولنیراست) زور بازوی شزم با فاصله ی خیلی کم از واندروومن بیشتره!!!سرعت ایندو برابر است اما سرعت عکس العمل واندر وومن از شزم بیشتره!!!!دیگه مرز های هزیون گویی رو هم رد کردی و داری تو چرت و پرت غرق میشی!!!!

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              batman #
              جناب سرعت واندروومن به امثال سوپرمن و شزم نزدیک هست ولی هرگز با اینها برابر نیست من مرز اراجیف گویی رو گذروندم یا تو که میگی سوپرمن ۵ درصد از واندروومن قویتره ؟؟؟؟ بعدشم من تو ویکی پدیا خوندم واندروومن طول عمر بالایی داره و اینکه شزم از واندروومن قدرت فیزیکیش بیشتره و سرعتش هم با فلش مقایسه میشه و اختلاف غیر قابل توجهی نسبت به سرعت فلش داره (البته شاید منظورش جاودانگی بوده نه طول عمر بالا) خواهشا یکم درمورد شزم اطلاعات کسب کنین

              1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                # دکتر منهتن
                مطمئن باشید منظورش همان طول عمر بسیار بالا بوده ، وگرنه هیچ کدام جاودانه نیستند .
                میتونید کامنت جناب G O W رو هم بخونید در همین مقاله که راجب این مورد توضیح دادند .
                اگرم براتون مشکل بود من کامنتشون رو کپی میکنم تا متوجه داستان شید .
                کپی : با سلام خدمت شما. کاری به بحث ندارم فقط در مورد جاودانگی خواستم یه توضیحی بدم که در واقع هیچکدام جاودانه نیستن حتی خدایان یونان هم همینطور. علت اینکه به خدایان جاودانه میگن فیزیولوژی خداگونه آنهاست که هیچ بیماری و سمی روشون اثر نمیذاره و هر سلاحی قادر به کشتن اونا نیست برای همین میتونن دهها هزار سال بدون اندکی افت قدرت زندگی کنن و یجورایی جاودانه محسوب میشن مگر اینکه شخصی قدرتمندتر از اونا باهاشون بجنگه و اونوقت کشته بشن. خواستم این مورد رو بگم که هم ثور هم واندروومن در بحث جاودانگی یکسانن و فرقی ندارن و تا موجودی قویتر از اونا نکشتشون میتونن بدون حتی ذره ای پیر شدن زندگی کنن و قدرتشون رو حفظ کنن. امیدوارم از دخالتم ناراحت نشید فقط خواستم این مورد رو بگم که در این زمینه به نظرم هیچ شخصی بر اون یکی برتری نداره. موفق باشید .
                و اینکه میخواستم نظر شخصی رو درباره نبرد شزم و واندروومن بازگو کنم .
                اول اینکه قدرت فیزیکی شزم بخاطر داشتن قدرت فیزکی هرکول با اختلاف نسبتاً کمی از واندروومن بیشتر است و در این مورد همه ی فن ها یک نظر را دارند .
                در مورد سطح قدرت دشمنانم بنظرم برابرند . کسانی مثل ارس و کیرکه و از اون ورم کسایی مثل بلک ادام و هفت گناه کبیره و دکتر سیوانا و … البته دشمن به کسی که فقط یه یا دوبار باهاش جنگیده نمیگن و حساب نمیشه . اگر دشمن بصورت دائمی باشد محسوب میشود .
                در مورد سرعتم توی یه کامنتم توضیحی متخصی دادم . شزم سرعت مرکوری رو در اختیار دارد و واندروومن به احتمال ۹۹ درصد و ۹۹ صدم درصد سرعتش به کسایی مثل فلش ، مرکوری و سوپرمن نرسیده است . البته اینکه نرسیده منظورم این نیست که اختلاف سرعتشون زیاده ، در اصل منظورم اینه که تا حالا نه ازشون سریعتر بوده و نه برابر . وگرنه واندروومن هم دست کمی از اینا ندارد .
                تجربه هم کاملاً مثل روز روشنه که کی برتره ، و نیازی به توضیح خاصی نیست .
                مبارزه هم مشخصه کسی که تقریباً هزاران سال اموزش دیده قابل قیاس با یه بچه کم سن و سال دبیرستانی نیست .
                متحدان هم به احتمال زیاد به نفع واندروومن هستش ، از امازونی ها و خدایان یونان بگیر تا خود جاستیس لیگ . البته من کلاً معیار متحدان رو در مقایسه بین دونفر کاملاً اضافی و بی مورد میدانم . ولی اگه این فاکتور مورد حساب شه واندروومن جلوتره . اما شزم هم اونقدر تک و تنها نیست کسایی مثل ویزارد شزم و خود شزم فمیلی ام هستن .
                تجهیزاتم واضحاً به سود واندروومن هست .
                اما پایداری و استقامت شزم باتوجه به داشتن ویژگی اطلس یقیناً در سطح بالاتری قرار دارد و تو این موردم شکی نیست .
                در کل من نه واندروومن فنم و نه شزم فن . هیچ مشکلی هم با هیچکدوم از این دو کرکتر ندارم و احتمالاً هم نخواهم داشت .
                به هر حال من نظر شخصی خودم رو بیان کردم . با هیچ احدی هم دعوا و سر جنگ ندارم
                با احترام

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  خیلی ممنون از شما یه سوال داشتم ،اگه جواب بدید ممنون میشم
                  درسته که گالاکتوس دیگه سیاره خوار نیست و درحال بازگرداندن زندگی به سیاراتیه که خورده ؟؟

                  1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                    # دکتر منهتن
                    راستش کلاً من اطلاع دقیقی و تخصصی در مورد کرکتر گالاکتوس ندارم . تقریباً هم بیش تر از ۴۰ کمیک که گالاکتوس در اون حضور نداشته نخواندم . اکثر اطلاعاتم هم بیشتر از مقالات سایت ها و کانال ها و … ولی اطلاعات نسبتاً معمولی رو دارم .
                    این نسخه ای که گفتید فکر نکنم مال نسخه اصلی و حالت معمولی گالاکتوس باشد . کمیک های جدید گالاکتوسم هنوز نخواندم . حالا شاید من اشتباه میکنم.
                    اینی که شما گفتید فکر کنم همون نسخه دیگر گالاکتوس یعنی لایف برینگر هست ، که انگار بر خلاف گالاکتوس نسخه اصلی و حالت معمولی بجای اینکه سیارات رو نابود کند و تغذیه کند سیارات رو خلق میکند . یعنی در اصل توانایی هاش بر ضدشه .
                    در سایت فندوم هم گفته شده این نسخه موجودی امنی ورسال هست ! میتونید با یه سرچ ساده هم این مورد را مطمئن شید .
                    مجموعاً ببخشید نتونستم جواب سوالتون رو بدم .

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      mohamad hossein#
                      خواهش میکنم ،ببخشید وقتتونو گرفتم
                      بله همون نسخه هست ، گالاکتوسه(فقط قویتر شده) که دیگه سیاراتو نمیخوره من بخاطر همین طرفدار گالاکتوس شدم بله قویتر شد و رفت به سراغ اولین سیاره ای که خورده و بازسازیش کرد نه منظورم این بود که کلا دیگه سیاره خوار نیست ؟؟؟؟

              2. Batman کاربر می‌گوید

                #دکترمنهتن
                ویکی پدیا بعضی وقتا اشتباه میکنه!!! اونم ویکی‌پدیا ی فارسی!!!!نه پس سوپرمن ده تا واندروومن رو حریفه!!!!( بعد به من میگه ارجیف میگی😑😑)شاید سرعت حرکت شزم کمی بیشتر باشد، اما سرعت عکس العمل واندروومن بیشتر از شزمه!!! حالا میخوامی قبول کن میخوای هم نکن!!!تو هم برو در مورد واندروومن تحقیق کن!!!

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  batman #
                  اولا سوپرمن قدرتش حداقل ۲ برابر واندروومنه !! ۵ درصدی که شما گفتی کاملا متعصبانه هست بیش از حد متعصبانه هست انقدر متعصبانه هست که هرچی بگم بازم کمه

                  1. Batman کاربر می‌گوید

                    #دکترمنهتن
                    دیگه همه شاهد باشید تعصب این کاربر رو!!!! من دیگه حرفی با تو ندارم هر طور دوست داری فکر کن!!!

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      batman # فکر کنم همه کاربران میدونن تو تعصبت رو واندروومن از تعداد سیارات کهکشان راه شیری هم بیشتره
                      اصلا فکر کن واندروومن سوپرمن که هیچ دومزدی اصلیو هم میزنه هرجور دوست داری فکر کن

  84. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    تو هم برو کلاس چگونه نوب نباشیم

  85. میلاد کاربر می‌گوید

    میدونم شاید به من مربوط نباشه ولی باید بگم شزم و تور از واندروومن حدود های ۷الا۱۰٪قوی ترند
    و خب من شزم و تور رو تا حد قابل توجهی برابر می دونم

  86. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    # بتمن
    حرفت غلطه
    اولا زره واندروومن و خودش در مقابل جادو های قدرتمند ( جادویی مانند دکتر استرنج یا دکتر فیت) آسیب میبینه . بعد هم وقتی شزم سوپرمن نقطه ضعف جادو رو شکست میده واندرومن رو دچار مشکل نکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    بعد هم با دانش سلیمان می‌تونه نقطه ضعف حریفش رو پیدا کنه یا ضعف خودش رو برای مدت کمی خنثی کنه ( زمان خیلی کم)
    بعد سرعت برابره پس حملات حریفشون رو جاخالی میده اما واندروومن خسته میشه ولی شزم استقامت بسیار بالایی و زود درمانی داره مثل واندروومن .من میگم این دو برابرن

  87. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    اول اینکه جادوی شزم به هیچ وجه به جادوی امثال دکتر فیت و دکتر استرنج نمیرسه!!!! بعدشم من کی گفتم که جادوی شزم نمیتونه واندروومن رو دچار مشکل کنه؟؟؟؟ گفتی با دانش سلیمان میتونه نقطه ضعف حریفشو پیدا کنه و یا نقطه خودش رو برای مدت کوتاهی خنثی کنه!!! خب باید بگم که نه شزم نقطه ضعفی داره نه واندروومن!!! سرعت هم با سرعت عکس العمل فرق میکنه!!! سرعت این دو برابر است اما سرعت عکس العمل واندروومن بیشتر از شزم است!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      اولا کل جادویه زمین و ۱/۷ جادویه کل یونیورس(مولتی ورس قدیم)در درون شزم هست و جادویه شزم در بالا ترین سطح جادویی که در دیسی هست قرار داره و یک بار که شزم توسط یک نوع جبه جادویی خبیث شد هم آمازونی ها،ارواح،دراکولا ها،جادوگران(خود دکتر فیت هم همینطور)،محافظان اناثور و … دیوانه شدن و تقریبا جادو قیر قابل استفاده شد؛جادوی شزم آن قدر قدرتمنده که حتی اسپکتر هم در مبارزش با شزم نتونست اونو بشکن؛شزم اگر جادو بلد بود مثل کسی که اون رو به شزم تبدیل کرد جادو گر اعظم می‌شد اما خب بیلی در حد یک بز هم از جادو سر در نمی یاره(اما محافظ اصلی جادو 😅😐)و یادمون نره که لقب اصلی شزم قهرمان جادو
      در مورد مبارزه شزم و واندروومن خب باید بگم شانس شزم مقداری بیشتره اما این به این معنی نیست که حتما در مبارزه بین این دو شزم باید برنده باشه
      راه های ساده ای برای پیروزی هردو وجود داره مثلا واندر وومن می تونه به کمک تنابش شزم رو مجبور به گفتن کلمه “شزم” گنه و بعد بوووم
      یا شزم میتونه خیلی ساده واندروومن رو به شهر قدیمی خدایان (ماستر لند)تبعید کنه(حتی سوپر بوی پرایم هم نتونسته از اون بعد و زندان به تنهایی و به دونه کمک خارجی فرار کنه)
      در کل شانس شزم ۵٪بیشتر از واندروومن اما خب بازم می گم این به این معنا نیست که حتما شزم برنده می شه و شاید واندروومن ببره اما چیزی که مشخصه اینه که قدرت و پتانسیل شزم و ثور از واندر وومن بیشتره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد #
        ببینید شزم دربرابر جادو مقاومه پس فکر کنم بتونه جلوی شلاق واندروومن مقاومت کنه و شزم با امثال اکلیپسو و اسپکتر در افتاده که جزء ۴۰ کارکتر قدرتمند دیسین ولی واندروومن هرگز نمیتونه با اسپکتر در بیفته حالا شاید بتونه
        با مهارت های رزمی و تسليحات اندکی اسپکتر رو به چالش بکشه ولی هرگز نمیتونه باهاش دربیفته
        شایدم من اشتباه میکنم اگه اشتباه میکنم لطفاً بهم بگید

  88. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    نمیدونم داشتین با کدوم کاربر صحبت میکردین و منم اصلا اصلا قصد دخالت ندارم اما واقعا فکر کنم که شما اشتباه متوجه شدین چون فکر کنم قدرت بدنی سوپرمن در این حدم دیگه از واندروومن بیشتر نیست . دیگه انصافا دو برابر غیر منطقی به نظر میرسه . دو برابر میشه ۲۰۰ درصد . ! من فکر میکنم نهایتا ۵۰ درصد بیشتر باشه ( تازه نهایت نهایت نهایتش که اونم نیست ) . نظر شخصی من باشه میگم تقریبا ۲۰ درصد بیشتر باشه . البته من دارم نسخه ها و حالت های عادی و معمولی این دو رو در نظر میگیرم . شایدم من اشتباه میکنم .
    به هر حال امیدوارم که از این حرفم ناراحت نشده باشید .

    1. Batman کاربر می‌گوید

      #استیوراجرز
      سلام.بله سوپرمن از نظر قدرت بدنی چیزی حدود ۲۰درصد نسبت به واندروومن برتره!!! اما منظور اون کاربر در واقع این بود که سوپرمن دوتا واندروومن رو حریفه!!!!( یعنی واندروومن با تجهیزات و تجربه و… نصف سوپرمنه!!! 😱😱)

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        batman #
        اولا منظورم این نبود منظورم این بود که قدرت فیزیکیش بیشتره دلیل بر بردن نیست دوما شما فناوری های کریپتون رو
        ندیدی دلیل بر نبودش نیست!!
        تمام

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیو راجرز #
      قبول دارم حرفم منطقی نبود من با این کاربر بتمن بحثم شد این میگه ۵ درصد!!!!! قبول کنید ۵ درصد خیلی کمه خیلی خیلی کمه به هرحال بله قبول دارم که اختلاف قدرتشون اونقدر زیاد نیست ۵۰ یا با ارفاق ۶۰ درصد به نفع سوپرمن

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        منظور جناب استیو راجرز فقط اختلاف قدرت بدنی بود!!! اما منظور من از اون ۵درصد کلی بود( یعنی واندروومن با تجهیزات و تجربه و… ۵درصد از سوپرمن ضعیف تره!!!)

  89. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    ببین اسپکتر حتی از دکتر منهتن هم قویتره!!! و در همین سایت اشاره شده که دکترمنهتن با یه اشاره میتونه شزمو پودر کنه!!! حالا تو میگی شزم میتونه با یه همچین کسی در بیفته؟؟؟ یا واندروومن یه همچین کسی رو به چالش بکشه؟؟؟ علاوه براین اسپکتر حتی از سوپرمن پرایم وان میلیون نیز با فاصله ی کمی قویتره!!! و این یعنی تو داری شزم رو در حد سوپرمن پرایم وان میلیون بالا میاری!!!که این واقعاً خیلی چرت و پرت و کوته فکرانه است!!!

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      داداش لطفا مارول فن هستی اسم بتمن رو روی خودت نذار و شخصیت بتمن رو پایین نیار در ضمن دکتر منهتن سوپرمن پرایم وان میلیون رو میزنه 🤣🤣🤣🤣 این چرت و پرت هارو لطفا وقتی از خودت درآوردی اینجا بازگو نکن
      و در ضمن جناب ادمین بنده سوالی از شخص شما دارم لطفا اگه میشه جواب بدید نیرو های فراتر از فضا زمان قویتر است یا پرالایا لطفا با دلیل جواب بدید اگه میشه

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        # کمیک فن
        میدونم از ادمین سوال پرسیدید ولی اگر ناراحت نمیشوید من پاسختون رو میدم بصورت خیلی کوتاه میدم .
        پرایمال مانیتور یا همون به قول شما نیرو های فراتر از زمان و مکان قدرت صفنه خالی کمیک رو دارد ! یعنی اینکه قدرتش بر همه چیز و هر کس غلبه میکند به جز نویسنده یا همون رایتر .
        پرالایا خودش یه جورایی مخلوق پرایمال مانیتور هست ! و مقایسه خالق و مخلوق اصن معنا نمیدهد .
        و اینکه پرالایا از امثال پرزنس و گریت اویل بیست و یا حتی لوسیفر هم کمتر است ! البته اختلافشون کمه .

      2. Batman کاربر می‌گوید

        #کمیک فن
        تو که آبروی هرچی کمیک فن هست رو بردی پس بهتره اول خودتو درست کنی بعد بیای به من بگی مارول فن!!!

        1. کمیک فن کاربر می‌گوید

          میشه بهم بگی چطور آبروشونو بردم در ضمن اسم بتمن رو بردار

          1. Batman کاربر می‌گوید

            چون تمام حرفات متعصبانست!!!!به تو هیچ ربطی نداره که من چی اسممو گذاشتم و درضمن زهی خیال باطل!!!!

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      batman #
      اولا من گفتم فقط شزم با منابع جادوییش اندکی اسپکتر رو به چالش کشید ولی حتی نزدیک پیروزیم نشد
      دوما دکترمنهتن از سوپرپرایم اندکی قویتره و هردو از اسپکتر ضعیفترن!!! بعدشم من کی گفتم شزم از اینا قویتره ؟؟؟؟
      من گفتم فقط با منابع جادوییش اسپکتر رو اندکی به چالش کشید (خیلی کم) جناب اینا از گالاکتوسم قویترن
      شزم در خواب نمیتونه یه ضربه هم به گالاکتوس بزنه حتی با تمام منابع انرژیش
      تمام

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن
        اسپکتر میتونه با یه اشاره شزمو پودر کنه!!!حالا به نظر تو یه اشاره به چالش کشیدنه!؟!؟!؟!جادوی شزم مقابله جادوی اسپکتر مثل یه نقطست که دیده نمیشه!!!

  90. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    شما دارید سوپرمنو می کشید ( هر چند خودم از این کار خوشم میاد سوپرمنو بالا بکشم ولی دیگه خیلی غیر منطقیه که زور سوپرمن دو برابر واندروومن باشه من طبق چیزی که میدونم واندروومن حداقل قدرت فیزیکی اش بین ۹۰ تا ۹۵ درصد سوپرمن قدرت فیزیکی داره یه بار گفته شد قدرت فیزیکی شزم و واندروومن برابره و قدرت فیزیکی ثور با شزم برابره
    پس قدرت فیزیکی ثور و واندروومن و شزم به هالک نزدیکه هالک هم به سوپرمن نزدیکه ( یکم بیشتر از سوپرمن ) پس قدرت فیزیکی ثور شزم و واندروومن اختلاف کمی با سوپرمن دارن

  91. . Amir کاربر می‌گوید

    دوستان به کسی بر نخوره
    قصد دخالت رو هم ندارم
    اما خدایی تو فیلم جنگ ابدیت چهارتا جنگجو مثل شما داشت تانوس پیروز نمیشد
    قصد مزاح گفتم که یکم رنگ و بو عوض بشه
    در ضمن اینقدر بحث میکنید کار خوبی نیست دوستان این کار بچه هاست مگه میخان به شما پول بدن که اینقدر میخاین هم رو ضایع کنید.

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      # Amir
      صحبت شما دقیق و صحیح 👍👌

  92. بروس وین کاربر می‌گوید

    بستگی به شرایط و نویسنده داره ولی در کل آره منم یه جا گفته بودم ثور قویتره نظرم عوض شد واندروومن قویتره.

  93. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نگاه کنید در هر صورت ثور برنده است
    با اینکه این نبرد اسان نمی باشد اما ثور به سختی اونو می‌بره!!!!
    اصلا بیا قدرت هاشو نو با هم مقایسه کنیم
    واندروومن الهه ی حقیقت :
    قدرت و سرعت و دوام ابر انسانی ، پرواز تقریبا برابر با سرعت نور ، استاد مبارزه با شمشیر و سپر
    ثور خدای تندر :
    کنترل صاعقه ، کنترل اب و هوا ، گاد بلاست ، احضار روح ، قدرت ، سرعت و دوام ابر انسانی ، زود درمانی سریع ، ضد نیرو ، دستکاری مولکولی تا حدودی متوسط ، استاد مبارزه با پتک و تبر
    خب الان ثور صاعقه رو کنترل می‌کنه که می‌تونه به واندروومن آسیب کمی بزنه ، ( من الان دارم واندروومن رو با لباس معمولی مقایسه میکنم نه اون زره فیلم واندروومن ۱۹۸۴) بعد واندروومن استقامت بالایی داره اما زود درمانیش بسیار بسیار کمه !!!!! یعنی اگر به هر طریقی بهش ضربه بزنن خیل یدیر درمان میشه ،
    بعد شما الان میگین قدرت فیزیکی چی؟؟؟؟؟؟؟ خب یکم دقت کنید میبین قدرت ثور بیشتر از واندروومنه چون ثور با یه دستش بیش از ده سیاره رو گرفته !!!!! اما واندروومن زمینو با ده درصد خودش از مدار خارج کرده!!!! پس با صد در صد قدرت احتمالا ۱۵ سیاره را از مدار خارج می‌کنه !!!! ولی ثور همیشه ۵۰ درصد قدرتشو استفاده می‌کنه و اگر با یه دستش بیش از ده سیاره را نگه داشته با کل قدرتش سی سیاره را با دوستاش نگه میداره !!!!!!!!! بعد همدیگر ضربه ها را جاخالی میده اما واندروومن اخرش خسته میشه اما ثور تقریبا خستگی ناپذیر هست !‌ پس او خسته نمیشه !
    بعد مهارت مبارزه :‌ واندروومن می‌تونه با شمشیرش دست ثور جدا کنه!!!!!! اما یارن بی یورن چی؟؟؟؟؟؟ یارن بی یورن هم می‌تونه دست واندر وومن رو قطع کنه !!!!!!!!! حالا بدونین که ثور در کمیکی با یه پتک معمولی کوهی از پیکر غول های یخی درست کرد!!‌ همچنین او با یارن بی یورن یک سلستیال رو ناک اوت کرد!!!
    بعدش اگر بحث متحدین باشه که اگر نه قلمرو و اودین بیاد که فاتحه هر چی امازونی و لیگ عدالت و بتمن و سوپرمنو و…. خونده است !!!!!!
    و در اخر بگم که گفته میشه ثور با کمک ضد نیرو منگونگ رو خلع سلاح کرده !!!( نکشته)

  94. حسام کاربر می‌گوید

    واندر وومن به را حتی شکست میخوره واندر وومنی که حتی تیر ها و گلوله های انسانی هم روش اثر میکنه و باید برای دفاع از دستبند هاش یا سپرش استفاده کنه قطعا با رعد یا ضربات ثور بهش صدمه های جدی وارد میشه ثور به راحتی میتونه جزیره امازون هارا زیر اب کنه چون قدرت های مادرش الهه زمین را به ارس برده
    و این نکته که میگید لیگ عدالت انتقامجویان را شکست میده من در هر مقاله ای از شما یا cbr خوندم که بین یک ابر قهرمان مارول ودیسی بوده این نکته را گفته اید و در نظر سنچی هایتان هم همیشه قهرمانان دیسی برنده اند

  95. احمد کاربر می‌گوید

    ایندو در سینما نیازی به مقایسه نداره چون ثور تو بینهایت تانوسو زد ولی واندر وومن با اکوامت استپن ولف رو هم نتونستن بزنن بعد سوپرمن زد دهن استپن ولف رو سرویس کرد
    هرکی قبول نداره بیاد بحث کنه چون این حرفا برای شروع بحث بود

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست عزیز مقایسه براساس کمیکه در این مقاله . میدونید به کار شما چی میگن ؟ به کار شما میگن اسپم بی مورد. یعنی شما الکی فقط میخواهید بحث درست کنید و فضای کامنت هارو متشنج کنید.
      لطفا دیگه از اسپم بی مورد خود داری کنید.

  96. Batman کاربر می‌گوید

    #احمد
    من قبول ندارم!!!! چون در فیلم جاستیس لیگ واندروومن در نهایت قدرت نبود اما کافی فیلم واندروومنو ببینی که اونجایی که استیو ترور مرد، واندر وومن تو دو حرکت پسر زئوسو زد!!!!( تازه دستبنداش تو سینما میتونن آذرخشو جذب کنن و به خود طرف برگردونن!!!!)

  97. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    جناب خب اون وقت واندروومن در نهایت قدرتش بود چون استو ترور کرده بود!!!!!!!!
    به هر حال من فکر میکنم ثور با فاصله ی کم از واندروومن قویتره

  98. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    خب منم همینو گفتم دیگه!!!! زمانی که استیو ترور تو اون جت به اون بمب شلیک کرد و مرد، واندروومن عصبانی شد و رفت در نهایت قدرت و تو دو حرکت ارسو زد!!!! به نظر من هم در کمیک و هم در سینما واندر وومن و ثور برابر هستند!!!!!

  99. MOEIN کاربر می‌گوید

    به نظر من مقاله ی خوبی نبود
    من خودم با اینکه دیسی فنم با این مقاله مخالفم
    اگه شما ثور رگناروک رو دیده باشید میبینید میبینید ثور بدون میولنیر هم خیلی قوی است

  100. […] است که می تواند تنها با یک لمس کوچک، افرادی مانند، واندروومن، زئوس و دارک ساید را نابود […]

  101. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    واندروومن محسور کننده اندازه هکتات که خدای جادوگریه قدرت داره بعدش اگه به پشتیبانی خدایان باشه پشت واندروومن قویتره سه تا واندرگرل بیگ باردا هکتات زاتانا از گروه زنان قهرمان زیوس پشتشن تازه دیگه ارس و هرکولو نگم بعدش دستبند واندروومن اندازه میولنیر قدرت داره بعدش واندروومن دختر خدای خدایان و خدای صاعقه است چطور میشه راه کار با پتکی که سروکارش با صاعقه است را ندونه در ضمن زره زیوس را هم داره که قدرت تمام کسایی که گفتم کمکش میکننو داره بعدش فناناپذیره و زرهش با صاعقه خوری قویتر میشه پس ثور اگه صاعقه بزنه داره به واندروومن کمک میکنه بعدش این قدرتی که از واندروومن در فیلم و انیمیشن و کمیک میبینید یک دهم قدرتشان است

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      اگه به نسخه هست واندروومن محسور کننده رو با رون کینگ ثور مقایسه کن، که راحت واندر وومن محسور کننده رو پودر کنه.
      بعد اومدی میگی واندرگرل بیگ باردا هکتات با زاتانا پشتشن؟؟!! داری درباره اون دوتا حرف می زنی بعد میگی اون ها پشتش ؟؟!!
      دستبند واندروومن با میولنیر برابره؟؟😱😱😱حالت خوبه؟؟ اگه یکم اطلاعات داشتی میفهمیدی میولنیر چقدر قدرت داره که از دستبند های واندروومن خیلی قویتره.
      واندوومن دختر زئوسه ثور هم پسر اودین که فکر کنم از زئوس قویتر باشه.
      الان این یعنی چی؟؟ واندروومن میتونه میولنیر رو بلند کنه؟؟؟؟!! خب راه کارشو میدونه که چی؟؟
      ثور هم زرهش از اروو هست، که فکر کنم از زره زئوس قویتره.
      اگه شما هم کمیک خونده باشی میفهمی قدرت ثور چقدره و چقدر توی سینما کم شده.

  102. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سیسکو راکون
    یعنی واندروومن قویتره؟؟؟؟؟ چقدر تعصب چقدر تعصب خواهشاً بس کن یکم منطق داشته باش هتات واندروومن یک پنجم هتکات قدرت داره و اینکه اون که زره زئوس نیست!!!!! اون یه زره آمازونیومی هسته!!!!! و اینکه فناناپذیر نیست و فقط در جزیره ی آمازون فاناپذیره!!!!!!!! و اینکه زرهش نمیتونه صاعقه جذب کنه!!!!!! فقط دستبندش اونم در مواقعی خاص!!!!!!! من خودم ثور رو قویتر از واندروومن می‌دونم و همین حقیقته!

  103. Batman کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    ببین واندروومن محسور شده یه پنجم قدرت هکتاتو داره نه کل قدرتاشو!!!!! از نظر من المپ نشینان دنیای دیسی با آزگارد برابره!!!! هرچند که به نظرم اصن نباید متحدینو در نظر گرفت!!!! دستبندهای واندروومن هم با شمشیرش برابر نیس و ضعیف تره و از میولنیر هم ضعيف تره!!!! اگر زره زئوسو حساب کنی اودین سوردو هم باید حساب کنی!!!! اما باید سلاح های خودشونو حساب کنی نه سلاحای باباشونو!!!! و ثور هم از بخش کمی از قدرت خود استفاده میکنه!!!!

  104. Batman کاربر می‌گوید

    #امیررضا
    تقریبا با حرفات موافقم فقط زره ثور از جنس فولاد آزگاردیه!!!!!! اگر مقاله ی(قدرتمندترین زره های آسگاردیان در دنیای کمیک) در همین سایت را بخونی متوجه میشی!!!!!( که جنس زره ثور از فولاد آزگاردیه!!!!)

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      حتما میرم میبینم. ممنون

  105. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    در همون آمازون هم فناناپذیر نیس ولی مقاومت خیلی خیلی زیادی داره!!!!! فرقی هم نمیکنه که در آمازون باشه یا نباشه!!!! و تو هم برو با همون حقیقت خیالیت خوش باش!!!!

  106. claire کاربر می‌گوید

    دستبندهایی که دایانا استفاده می‌کند، قدرت زیادی دارد اما در عین حال هم دشمنان را در برابر خشم و قدرت فوق‌العاده زیاد این آمازون در امان نگه می‌دارد

    توانایی‌ها و قدرت‌ها

    بلافاصله پس از اینکه از خاک رس پیکرتراشی شد، چندین ایزد المپ‌نشین ویژگی‌هایی را به دایانا اعطا کردند. قدرت ابرانسانی توسط دمتر، الههٔ حاصلخیزی، با الهام از روح زمین گایا به او بخشیده شد. او به معنای واقعی کلمه به دلیل پیوندش با زمین (به واسطه دمتر) یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌ها در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود. گفته شده او حتی از هرکول نیز قدرتمندتر است. دایانا حتی به قدرتمندی سوپرمن است، و از لحاظ فیزیکی قادر به غلبه بر بیشتر مخلوقات از جمله سوپرگرل است. واندر وومن قادر به زدن ۱۵٬۰۰۰ پوند پرس سینه، حتی قبل از بدست آوردن دست‌بندش بود، و بعدها در طی آزمون آمازون‌ها توانست تخته سنگی به وزن ۵۰٬۰۰۰ پوند را بالای سر خود ببرد. بر اساس قانون آفرودیت قدرت او از بین خواهد رفت، اگر او اجازه دهد دست‌بندش به دست مردی بسته شود.

    قابلیت پرواز و سرعت ابرانسانی توسط هرمس، ایزد پیام‌رسان به او بخشیده شد. او بدین سبب قادر به تفکر، واکنش، و حرکت در کسری از ثانیه و سرعت ابرانسانی است. بر طبق گفتهٔ فلش، در حالت سرعت عادی (نه سرعت بالا)، واندر وومن به راحتی پا به پای او قادر به دویدن است. او همچنین از واکنش بسیار بالایی برخوردار است و قادر به عکس‌العمل در مقابل مجموعه‌ای از گلوله‌ها از چندین دشمن متفاوت در آن واحد است. بتمن در این زمینه اشاره کرد: واکنش‌های او نسبت به سوپرمن برتری دارد.

    دایانا از مقاومت بالایی در برابر آسیب و حملات جادویی برخوردار است. اما این مقاومت در برابر آسیب به اندازهٔ شخصیت‌های ابرقدرتند دیگری که در بالا ذکر شد نیست. با این حال، به دلیل آموزش‌های گسترده برای تحمل درد و توانایی آمازون او در زمینه التیام یافتن سریع به شکلی ابرانسانی، دایانا را در سطحی دیگر قرار می‌دهد. توانایی زوددرمانی به او اجازهٔ التیام صدمات خفیف تا زخم‌های معمولی به شکلی حیرت‌آور می‌دهد. او دارای مصونیت باورنکردنی در مقابل سموم، زهرابه و همچنین بیماری‌ها است.

    حواس ابرانسانی توسط آرتمیس، ایزدبانوی شکار به او بخشیده شد. او دارای بینایی، شنوایی، بویایی و حس لامسه ابرانسانی است. او همچنین دارای قابلیتی به نام «چشم شکارچیان» است که به او اجازه می‌دهد همیشه تیز خود را به هدف بزند. او قادر به دیدن فواصل بسیار دور نسبت به یک انسان معمولی است. پس از یک دورهٔ کوتاه نابینایی، آتنا بینایی‌اش را به قهرمان خود اعطا کرد، و نه تنها دایانا بینایی خود را بدست آورد، بلکه قدرت بینایی او از قبل نیز بهتر شد. او همچنین به واسطه آتنا، ایزدبانوی خرد، دارای توانایی همدلی و قادر به درک و احساسات دیگران است. او حتی توانایی برقراری ارتباط با اشکال مختلف حیوانات (شامل دایناسورها) را نیز دارد. او در زمان‌های نیاز، مستقیماً قادر به فرمان به حیوانات وحشی است.

    دایانا بهترین جنگجویی به‌شمار می‌رود که در میان آمازون‌ها زاده شده‌است. او استاد هنرهای رزمی مسلح و غیر مسلح است، شامل هنرهای رزمی انحصاری آمازون‌ها، مهارت بالا تقریباً با تمام سلاح‌های سردی که تا کنون ساخته شده‌است (به ویژه کمان و زوبین). به گفتهٔ بتمن: واندر وومن بهترین مبارز تن‌به‌تن در جهان است. او از همان ابتدا مهارت بسیار بالایی در استفاده از دستبند آمازون‌ها برای جلوگیری از اصابت گلوله، و همچنین کمند طلایی خود داشت.

    دایانا توانایی چندزبانگی دارد و به غیر از زبان مادری، مسلط به زبان‌های بسیاری شامل یونانی مدرن و باستان، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، چینی ماندارین، روسی و هندی است؛ به علاوه از طریق کنترل بسیار دقیق عضلات، می‌تواند صدای افراد دیگر را (پشت تلفن) در مکالمات کوتاه تقلید کند. برای او تقلید صدای مردها دشوارتر از صدای زنان است.[۲۶]

  107. claire کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج کاربر می‌گوید
    ۴ ماه ago

    ۳ اگر دستبند های واندر وومن بگیری چیز دفاعی نداره،
    جواب :
    قوی تر می شه نه ضعیف تر .

    هرمس و دایانا توسط دستگاه مخصوصی به المپوس رفتند و بعد هم این اتفاقات رخ دادند: هرمس به دایانا توانایی پرواز کردن را داد و دایانا هم مدل خدایی خود را به الهه آرتمیس نمایش داد؛
    او نشان داد که اگر دستبندهای خود را در بیاورد، قدرتش چندین برابر می‌شود.

  108. استورم بریکر کاربر می‌گوید

    سلام یک چند تا از نظر من قلط بود

    دشمنان تور

    قدرت بیرونی. تور

    قدرت ذاتی.تور

    متفقین هم که واندر وومن

    تجربه هم که تور هست تور یک خدای ازگاردی هست

    شخصیت که تور برندست جذاب و دختر کشه

    تجهیزات بیشتر واندروومن و قویتر تور پس برابرند

    شاهکار هم که واندروومن

    برنده هم تور هست حالا که خودتون هم گفتید تور همیشه خدای اذرخش هست تور میتونه مولتی ورس رو کنترل کنه و واندروومن به جایی ببره که خودش خیلی قویه

    تازه تور یک بار به راحتی گالاگتوس رو زد

    واندروومن هم که براش سوسکه

  109. خدای اذرخش کاربر می‌گوید

    کدوم عحدی گفت تجربه دایانا از تور بیشتره درحالیکه بزرگ شده و مرد ندیده🤣😂 دوام هم تور توزهنش بجنگه تور میبینه داره مسخره بتزی درمیار لهش میکنه

    سینما تور ۵۵ درصد احتمال داره

    کمیک تور ۱۰۰ درصد احتمال داره رون کینگ تور میشه میخورتش

    راستی جذب کردن سائقه چه دلیلی برای برنده شدن داره تور با میلوینر میزنش بلندش کنه نا جوان مردانه میشه لیاقت از دست میره نمیتونه بلند کنه وقتی زئوس نتونست

  110. […] ساخته بود. این شمشیر مختص کشتن خدایانی مانند زئوس و زن شگفت انگیز است. این سلاح قابلیت های بسیار ترسناکی دارد از […]

  111. احمد کاربر می‌گوید

    کار ندارم ولی برای واندر وومن اون صاعقه که به هلا زد بسه اون صاعقه اونقدر قطر داشت نمیشود همشو جذب کرد
    تو سینما ۷۰.۳۰ ثور برندس البته با استورم بریکر با میولنیر ۶۰ . ۴۰

  112. Batman کاربر می‌گوید

    #احمد
    نه بابا!! خب واندروومن میتونه دستبنداشو جلوی صورتش نگر داره و بقیه ی آذرخشم به زمین میخوره!!! هم تو سینما و هم تو کمیک احتمال برد جفتشون پنجاه درصده!!! حالا دیگه تو هرجور دوس داری فکر کن!!!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      مخالفم با نظرتون.به سینما کاری ندارم ولی ثور کمیک رو دست کم گرفتین.شاهکار نمیگم مقایسه میکنم.
      قدرت:ثور(درحالی که واندروون با کمک شوپرمن و مارشن زمینو تکون میده ولی ثور وزن ۲۰سیاره رو متحمل میشه.میتونین بگین خوب واندروومن دستبندهاشو دربیاره در اون صورت هم میتونه ۳تا سیاره رو بکشه؟؟شایدم بیشتر و آخر قدرت ثور بیشتره)
      سرعت:واندروومن به نظرمن برتره.
      سلاح:مطمعنا ثور
      قدرتهای ذاتی:ثور
      مقاوت:فک کنم برابر
      شاهکار ها:ثور
      متحدید:اگه منظور فقط جاستیس لیگ و اونجرز باشه واندروومن ولی اگه کلی حساب بشه ثور(ثور غیر از پادشاهی آسگار حمایت هرکول،بتاری بیل،المپیایی ها(با هرکول که رفیقه مامان بزرگ زئوس هم که مامانشه(گایا))
      درکل من ثور رو برتر میدونم

  113. Batman کاربر می‌گوید

    #mohamad
    اول اینکه در مورد شاهکار در اشتباهین!!!! شاهکار ثور شکست گالاکتوس در حالت عادي بوده اما شاهکار واندروومن شکست دارکساید به راحتی بوده که دارکساید از گالاکتوس حالت عادی قویتره!!!! در مورد زور باید بگم واندروومن با یه دهم قدرتش تونسته زمینو از مدار خارج کنه!!!! پس در ده دهم قدرتش خییلی بیشتر از این حرفا رو میتونه بلند کنه!!!! در مورد متحدین باید بگم که فلش برگ برنده ی لیگ عدالت مقابل اونجرزه و کاپیتان اتم به تنهایی برای کل آزگارد بسه!!!! و همچنین واندروومنم حمایت المپ نشینان دیسی رو داره که تقریبا با المپ نشینان مارول برابرن!!!!( حتی اگه هم ضعيف تر باشن کاپیتان اتم کار باقیمانده های المپ نشینان مارولو تموم میکنه!!!! )در مورد سلاح ها باید بگم شمشیر واندروومن با یارن بی یورن برابری میکنه و بقیه سلاح های واندروومن میتونن با میولنیر برابری کنن!!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      بزرگترین شاهکار ثور ردن گالاکتوس درحالت عادی نبوده ثور:متور جهانی رو هل داده،همونطورکه گفتم وزن ۲۰سیاره رو متحمل شده،دربرابر ققنوس ایستادگی کرده،قدرت بدنیش تقریبا باهرکول برابر بوده(تقریبا چون ثور اعتراف کرده که قدرت و مهارت رزمی هرکول قدری ازمن بیشتره)،بلند کردن مار میدگارد درحالتی که چندتا از استخواناش شکسته بوده و با طلسم هلا ضعیف شده بود و بسیاری از انرژی گادبلست رو استفاده کرد(وزن مارمیدگارد برابر زمین یا نصف زمینه)
      بعد یک سوال کدوم حالت داکساید منظورت کلونه دیگه؟؟؟اگه کلون سطح معمولی داکساید رو بگی که از گالاکتوس معمولی احتمالا شکست بخوره یا باهاش برابری کنه.
      درضمن ثور هم معمولا نهایت قدرتش رو استفاده نمیکنه.یکبار این کار رو کرد که سر یک مسابقه با هرکول بود و آزاد کردن قدرتشون موجب خارج شدن یک سیاره از مدارش شد.
      بجز این ثور دربرابر زربه های قدرتمند نابودگر درحالی که اودین کنترلش میکرد مقاوت کرد.
      دربرابر ضربه های مانگوک مقاومت کرد،تاچند روز شکنجه های گور رو تحمل کرد و بعد تونست زنجیر هاش رو پاره کنه(این زنجیرها قدرتی برای گیر انداختن چند خدا همزمان رو داشتن.)مقاومت در برابر دانه مرگ و………
      درضمن واندروومن درسته که ۱دهم قدرتش رو استفاده میکنه ولی آخرش باکمک مارشن و سوپرمن زمین رو حرکت داد.اگر بگیریم که سه نفرشون یه یک مقدار زور زدن(واژه دیگه ای به ذهنم نرسید😁)واندروومن با ۳دهم قدرتش زمین رو حرکت میده حالا شما بگیر با ۹دهم قدرتش ۳تا زمین رو بکشه اون ۱دهم هم یک سیاره با ۱سوم وزن زمین.ولی همونطور که گفتم ثور وزن ۲۰سیاره رو به دوش کشید.بعدشم وقتی حرف از رعد و برق میشه میگین واندروومن با دستبند هاش دفعشون میکنه.وقتی حرف از قدرت میشه دستبند هاشو درمیاره و قدرتش ۱۰برابر میشه😐😐😐بالاخره توی نبرد دستبند رو داره یا نه؟؟؟؟؟
      درضمن من گفتن جاستیس لیگ و اونجرز اگه حساب نشند.غیر از اون ثور به سراسر کهکشان ها سفر کرده و دوستان و متحدینش به اندازه دشمنانش زیادن وقدرتمند.البته راجب متحدین اون موقع دیگه جنگ واندروومن و ثور نیست.
      حالا میرسیم به سلاح بله همونطور که گفتین شمشیر واندروومن احتمالا با یارن بی یورت برابر باشن.ولی ازشما میخوام بزرگترین کاری که شمشیر واندروومن میتونه از پسش بربیاد؟چون یکی از شاهکارهای بزرگ یارن بی یورت بریدن گلوی یک سلستیاله.
      بجز این کدوم سلاح های واندروومن با میولینر برابره؟؟میولینر قدرت کنترل ماده،کنترل آب و هوا،پرواز،سفر در زمان ،جذب انرژی و…‌..‌‌
      حالا حتی اگه با میولینر هم برابر باشه زره نابودگر و شمشیر اودین چی؟؟؟

  114. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    دوباره تو اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟ واندروومن به راحتی دارکساید رو زد؟؟؟؟؟ ههههه عزیز اصن میدونی که سوپرمن و بتمن و آکوامن و فلش به بدبختی دارکساید رو میزنن ، بعد به راحتی بتونه؟؟؟؟؟؟ الان این چه حرفی بود که زدی؟ خیل خوب عزیز یه دو تا مدرک بیار ببینم چین . ممنون

  115. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من چند بار باید اینو به تو توضیح بدم؟؟؟ هان؟؟ و برای هزارمین بار :اون لیگ عدالت در حالت عادین که ۷تا عضوش به زور دارکسایدو میزنن!!!! ینی سوپرمن در اون موقع از بخش کمی از قدرتش استفاده میکرده و واندروومنم از یه دهم قدرتش استفاده میکرده و شزمو فلشم همینطور!!! وگرنه اون ۷ عضو لیگ عدالت در نهایت قدرت خیلی راحت میتونن دارکسایدو بزنن!!!! واندروومن دارکسایدو به راحتی زده اما دلیل نمیشه از اون خیلی قویتر باشه!!!! چون این یکی از شاهکارای واندروومنه!!حالا دیگه تو نمیخوای باور کنی به من ربطی نداره!!!!

  116. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد
    باید بگم که قدرت سوپرمنو مارشن من هانتر ۲۰% از واندروومن بیشتره .

  117. Batman کاربر می‌گوید

    Mohamad
    در مورد شاهکارها باید بگم شاهکارای واندروومن علاوه بر زدن دارکساید به راحتی، زدن زئوس، زدن اعضای اصلی لیگ عدالت به صورت جداگانه، زدن المپ نشینان به صورت جداگانه، شکست دادن هرکول دی سی فقط با زور، از مدار خارج کردن زمین به تنهایی و فقط با یه دهم قدرتش و… هستش!!! زمانی که استیو ترور یا بتمن یا سوپرمن یا یکی از اعضای جاستیس لیگ بمیره چه دستبند دستش باشه چه نباشه میره در نهایت قدرت!!! من فکر کردم منظور شما اینه که اگر لیگ عدالتو انتقام جویانو در نظر بگیریم و متحدین دیگه ی ثورو واندروومنو هم در نظر بگیریم تور برندس!!! به هر حال واندروومنم متحدین زیادی داره مثلا همونطور که در اندلس وینتر دیدیم هیپولیتا با شاهزاده وایکینگ دوسته!!! شاهزاده وایکینگم در واقع ثور دیسی هستش و خب اونم اودینو آزگاردو داره که اگه اوناهم بیان…!!! ضمنا واندروومن به تنهایی با یه دهم قدرت زمینو از مدار خارج کرده!!! از شاهکارای شمشیر واندروومن میشه به قطع کردن دست دومزدی و آسیب خیلی جدی زدن به دارکساید اشاره کرد!!!!! بقیه ی سلاح های واندروومنم شامل سپرو کمندو دسبندو جت نامرئی میشه!!!! اودین سورد و زره نابودگر؟؟؟ اینا مگه برای اودین نیستن؟؟ پس چرا باید جز سلاحای ثور حساب بشن؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      به هیچ وجه واندروومن قویترین عضو لیگ عدالت نیست فکرکنم هشتمی باشه رتبه بندی میکنم تا واندروومن :
      ۱-کاپیتان اتم
      ۲-دکترفیت
      ۳- سوپرمن
      ۴-مارشن منهانتر
      ۵- جاناتان کنستانتین
      ۶-شزم
      ۷-اوریون
      ۸-واندروومن

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        از نظر قدرت خام رتبه بندی کردین درسته؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          #محمد امید
          بله

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        به نظرم جای کنستانتین تا حدی اشتباهه

      3. Batman کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن
        درسته که واندروومن اعضای لصلی لیگ عدالتو به صورت جداگانه زده اما در اون موقع واندروومن از بخش زیادی از قدرتش( ده دهم نه)استفاده میکرد اما اونا از بخش کمی از قدرتشون استفاده میکردن و در حالت عادی بودن!!! هشتم؟؟ کسی که دارکساید یا زئوسو زده تو لیگ عدالت هشتمه؟؟ کنستانتین پنجم؟؟ در یک کلام بخوام بگم :ابدا!!! کنستانتین از زاتانا هم ضعيف تره حالا چه برسه به امثال شزمو واندروومن!!! این نظر شماست و محترمه اما از نظرمن واندروومن بعد از کاپیتان اتم، فلش و سوپرمن چهارمین عضو قدرتمند جاستیس لیگه و دکترفیت بعد از اون با فاصله ی خیلی کم پنجمه!!!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          بله قبول دارم کنستانتین غلط بود ببینید وجدنا شزم از واندروومن قویتره

          1. Batman کاربر می‌گوید

            # دکترمنهتن
            ببینید شزم فقط دو برتری به واندروومن داره یعنی:زور و قدرت خارجی!! واندروومن فقط با زورش هرکول دی سی رو زده!!! یعنی فقط زورش اندکی از زور شزم کمتره!!!! پس شزم دو برتری داره که يکی از اونا با اختلاف کمی هست!!! اما واندروومن سه برتری یعنی:قدرت درونی، تجربه و سلاح داره که هر سه شون با اقتداره!!!

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              Batman #
              خیر برتری های شزمو بهتون میگم :
              استقامت بسیار بیشتر
              سرعتی تقریبا برابر با سوپرمن و با اختلاف بیشتر از واندوومن
              قدرت فیزیکی بیشتر (اگه شما میگید واندروومن با تمام قدرتش میتونه زمینو حرکت بده شزم در نهایت قدرت منظورم نسخه خدای خدایان شزم هست!!!! ) درضمن دارکساید کلون شکست دادنش شاهکار نیست چون وقتی مقابل قهرمانا قرار میگیره ضعیفش میکنن طوری که حتی آکوامنم زدتش از نظر شما آکوامن از شزم قویتره ؟؟؟!! یا واندروومن!!!!! ؟؟
              هرچند زیر آب آکوامن خیلی خیلی قوی میشه و شاید زیر آب بتونه اشخاص قوی روهم بزنه مثلا نیمور زیر آب چند تا شخصیت قوی رو شکست داد! و آکوامن با نیمور برابره فقط فرقش اینه که نیمور یک حاکم تقریبا لجبازیه که حرف هیچکس به غیر خودشو قبول نداره!!!!! و از کشتن و قتل عام ترسی نداره ( مثل ثور و واندروومن ) بگذریم
              و اما قدرت اصلی شزم به نظرم قطعا بیشتره چون درنهایت قدرت قدرت شش خدا رو کامل داره!!!

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      شمشیر اودین و نابودگر جزو سلاح های اسگاردن که ثور هم میتونه استفاده کنه.یکی دیگه از قدرتهای ثور که درنظر نگرفتین کنترل زمین هستش که درسطح وسیعی هم هست.ثور کنونی هم که هم اودین فورس و هم قدرت پدرهمگان رو داره(کازمیک پاور رو کاری نداریم)که با این دوقدرت واندروومن رو مطمئنا میزنه.درضمن اگه میشه با شاهکار هایی که گفتم یکبار دیگه نگاه کنید و مقایسه کنید.
      وقتی که گفتین بقیه سلاح های واندروومن با میولینر برابرن فکر کردم به سلاح های قوی تری اشاره کنید.ولی واقعا جت نامرئی وسیله بیخودیه برای واندروومن چون خودش توانایی پرواز داره.مثل این میمونه که به ثور شوکر برقی بدی😐😐😐
      بیخیال.بیاین سلاح هارو مقایسه کنیم:سپر واندروومن:ایجاد سپرهای با دوام و قدرتمند به وسیله میولینر.جت نامرعی:پرواز با میولینر(با میولینر نامرئیهم میشه شد)کمند واندروومن فکر کنم قیر از گفتن حقیقت موجب تضعیف شدن حریف هم میشه نه؟؟؟من اطلاعات کافی ندارم اگه میشه خودتون بگین راجب کمند.ولی اگه همون گفتن حقیقت و تضعیف دشمن باشه میولینر توامایی بکار گیری ذرات اتمسفر رو دارا که میتونه هر چیزیرو پودر کنه و همچنین قدرت کنترل مولکول و جذب انرژی و لمس ناپذیر شدن رو داره.
      غیر از این ثور توانایی گادبلست روهم داراست که میتونه به گالاکتوس و مارمیدگارد هم آسیب بزنه(بمب اتم میتونه دایانا رو به کشتن بده واسه همین توی بکی از کمیک ها سوپرمن شنل خودشو به دور واندروومن میپیچه تا جون سالم به درببره البته خود سوپرمن آسیب دید.

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        Mohamad
        شما باید زره واندروومن رو هم حساب بکنید که از فلز آمازونیوم ساخته شده و تقریبا با میولینر از نظر مقاومت برابر.

      2. Batman کاربر می‌گوید

        در مورد شاهکارها باید بگم که شکست فونیکس قابل قبول نیست چون تنها این شاهکار ثور است که قدرت ثور رو انقدر بالا برده و بقیه ی شاهکارا چیز دیگه ای رو ثابت میکنن اما تمام شاهکارایی که من از واندروومن گفتم همدیگرو ثابت میکنن!!! در مورد سلاح ها هم باید بگم سپری که میولنیر درست میکنه از سپر واندروومن ضعیف تره!!! جت نامرئی هم تنها قدرتش پرواز نیس و سلاح های قدرتمندی هم داره!!! چون در یه کمیکم میولنیر توانایی نامرئی شدن داره دلیل نمیشه اینو یکی از توانایی های میولنیر حساب کنیم!!!خودت داری میگی یه سلاح آزگاردیه که ثور هم میتونه ازش استفاده کنه ینی سلاح خود ثور نیست!!!! و خب واندروومنم میتونه از سلاحای المپ نشینان استفاده کنه اما دلیل نمیشه متعلق به اون باشه!!! و ما داریم سلاح هایی رو درنظر میگیریم که اکثر مواقع همراه ثور و واندروومن هستن و این حرف عین اینه که بگیم بتموبیل یکی از سلاحای نایتوینگه چون نایت وینگ میتونه از اون استفاده کنه!!!! اما اگر بحث متحدین رو وسط بکشیم اونوقت میشه گفت که اون دو سلاح برای اودین هستند و اودین جز متحدان ثوره!!!!

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          شاید به قول شما سپر ساخته ثور ازمال واندروومن ضعیف تر باشه ولی همونطور که گفتم حتی بمب اتم هم میتونه باعث مرگ واندروومن بشه ولی ثور توی ستاره ها قدم میزنه با دربرابر گرمای ققنوس مقاومت میکنه.بقیه گفتنی هارو هم دوستان گفتن دیگه

          1. Batman کاربر می‌گوید

            Mohamad
            بمب اتم نمیتونه واندروومنو بکشه اما میتونه به اون آسیب بزنه ولی وقتی واندروومن در نهایت قدرتش باشه بمب اتم آسیب چندانی به اون نمیزنه!! اگر زرهش رو هم داشته باشه که به راحتی میتونه جلوی انفجار های کیهانی مقاومت کنه!!!

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Batman
          قصد دخالت در بحثتون رو ندارم چون قبلا در همین مقاله نظرم را گفتم اما فکر نکنم سپر ایجاد شده توسط ثور ضعیف تر باشه . سپر های ضد انرژی که توسط ثور ساخته میشه به حدی قدرتمند هست که به راحتی یک انفجار را که موجب نابودی یک پنجم یا همان خمس دنیای مارول میشود را تحمل میکند . !! ( کمیکش دقیق یادم نیست اما منبع مارول ویکی فندوم ) . دیگه حالا خودتون قضاوت کنید .

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #استیوراجرز
            سلام ببینید جنس سپر واندروومن از آمازونیم هست و تقریبا با جنس میولنیر( ارو)برابره!!!و اگر این انفجار بتواند سپر واندروومنو در هم بشکند به احتمال۹۵% میولنیر رو هم در هم میشکند حالا چه برسه به سپر ضد انرژی میولنیر!!!

  118. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببین بتمن ،
    قدرت : ثور
    استقامت : ثور
    سرعت : واندروومن
    جاخالی دادن یا سرعت واکنش : برابر تا حدودی ثور
    شاهکار : خب
    بزرگترین شاهکار واندروومن کشتن تمام المپی ها
    بزرگ ترین شاهکار ثور هم شکست مار میدگارد و شکست گالاگتوس
    خوب قوی ترین المپی زئوس هس
    که از دارکساید باخته
    و دارکساید هم تا حدودی با مار میدگارد برابره ( البته دارکسایدمیبره )
    پس زئوس دیسی از مار میدگارد می‌باره
    ولی
    واندروومن سوپرگرل رو زده
    ولی ثور با یه مشت دیوار محافظتی موج سوار نقره رو نابود کرد
    صب کن
    واندروومن ارس رو زده ( البته با سوپرمن )
    ثور هم گور رو زده
    کنال در کمیک‌ ونوم شماره چهار اعتراف می‌کنه که تا الان چنین رعدی آذرخشی ندیده بودم
    پس به واندر وومن اسیب میزنه
    ثور چهار بار در کمیک ها نامرئی شده
    پس خودش نامرئی می‌کنه
    چرا‌نکنه؟
    قدرت فیزیکی اون یک ساعت با هالک برابری می‌کنه
    بیست تا سیاره رو حمل کرده
    نیروی خودشو از وسط یه سلستیال عبور داده ( یکی از کمیک‌ های اونجرز سری سوم )
    اکس – نیهلو در کمیک جهان انتقام جویان اعتراف می‌کنه که او یکی از برترین کسانی است که دیده
    شلیک های واندرمن ( شخصیت مرد مارول) اثری روش نداشت . او شلیک انرژی یونی بود ها ، انرژی ای که داشت تونی استارک رو می‌کشت
    با یه مشت کلینت بارتون رو بیهوش کرد .
    اینم از شاهکار های تور

  119. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    در ضمن
    شکست دادن اپوکالیپس کمیکuncannyاونجرز#۶
    شکست دادن اگزیتار که دلش ازگاردو نابود میکرد کمیک uncannyاونجرز#۲۲
    هلال رو شکست داد اونم در قلمروش کمیک تور #۳۶۱
    دموگورج که اودینذغزش می‌ترسه رو شکست داد کمیک mighty TOHR#9 ‘8
    پدربزرگشو کشت کمیک ثور ۳۰۰
    قدرت خالص اینایی که گفتمو شاید نفهمی چون حضورشون خیلی کم بوده اما خیییلی قدرتمندن

  120. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    زور تور بیشتر نیست و تقریبا با واندروومن برابره!! در مورد واکنش هم برابرن!! بزرگترین شاهکار واندروومنم شکست المپی ها نبوده و شکست دارکساید بدون سختی بوده!!! دارکسایدم به راحتی مارمیدگارو میزنه چون با یه مشت و به راحتی میتونه زمینو نابود کنه!!!! و بقیه ی این شاهکار هایی که گفتی هیچ کدوم به شکست دارکساید بدون سختی نمیرسه!!! ضمنا واندروومن خودش به تنهایی تونسته ارسو بزنه!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      میشه بگی با چه معیاری حساب کردی که زور واندروومن با ثور برابره؟؟؟بعد رو چه حسابی میگی دارکساید راحت مارمیدگارد رو میزنه؟؟؟به نظرم یکم راجبش تحقیق کن

  121. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    چرت نگو . به کمیکایی که‌گفتم یه نگاه انداختی؟ شکست دارکساید بدون زحمت ؟‌ ببین یا واندروومن رد اوج بوده یا یکی از کلون های ضعیف دارکساید بوده . در ضمن مار‌میدگارد رو دست کم گرفتی اونم خیلی . تو بیا دارکساید رو با بور یا هلا مقایسه کن ، هلا می‌بازه اما بور نه . ثور ، بور رو کشته ، میفهمی ؟ ،‌ کسی که اودین ازش می‌ترسه . و گرنه واندروومن هیچ وقت دارکسایدی که با لیگ عدالت رو برو میشه و بتمن رو با یه حرکت کشته و آکوامن جلوش زانو زده اصلا نمیتونه شکست بده ، زور واندروومن هم با ختلاف ازش کمتر هست و چون شاهکار فیزیکی واندروومن بلند کردن یه سیاره بوده اما مال ثور بیست تا !!!!! خودت حساب کن که دیگه چی میشه . اصن ما میگیم زور واندروومن می‌تونه سه تا سیاره رو بلند کنه پس ثور حداقل شش برابر فیزیکشه . در ضمن ما واندر وومن بدون زره حساب میکنیم یعنی در حالت معمول نه اون زره عقاب طلایی ، پس ثور با یه گاد بلست می‌تونه واندروومن رو بیهوش کنه . چون گاد بلست قدرتش ۱/۵ برابر بمب اتمه

  122. Batman کاربر می‌گوید

    #mohamad
    به نظرم شما هم باید در مورد زور واندروومن تحقیق بکنی که نگی رو چه حسابی داری این حرفو میزنی!!! واندروومن فقط با زورش هرکول دی سی که با اختلاف نسبتا زیاد از هرکول مارول قویتره رو زده!!! با یه دهم قدرتشم زمینو از مدار خارج کرده( به تنهایی)!!! گالاکتوسی که کمی از دارکساید قویتره در کسری از ثانیه میتونه زمینو نابود کنه!!!( گالاکتوس ابرقدرت )ایا مارمیدگار نزدیک چنین کاری شده؟؟

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      داداش دیگه داری وارد مرحله ای میشه که بهت بخندم😐😐😐واقعا رو چه حسابی هرکول دی سی با اختلاف از هرکول مارول قوی تره؟؟؟هرکول مارول بار آسمون هارو به دوش کشیده جای اطلس.مایسترو رو زده(البته احتمالا.چون بیشتر شبیه پروفسورهالک بود اخه مث کیسه بوکس از هوکول کتک میخورد)جیره منهتن رو نگه داشته،باهالک مبارزه کرده،ضربه های قدرتمند هالک فقط موجب ترک برداشتن لب و شکستن ابروی هرکول شد(هرکول نمیخواست به هالک اسیب بزنه البته یه ضربه به هالک زد که واقعا ضربه سنگینی بود البته بعدش دیگه هیچ ضربه ای نزد.البته منم میرم یکم راجب هرکول دی سی تحقیق کنم

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        تحقیق کردم و الان اصدا نمیفهمم هرکولی که با یک مشت سوپرمن کینگ دام نمیدونم چیچی شکست خورد رو با هرکولی که منهتن رو راحت بلند کرد مقایسیه میکنی

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      درضمن احتمال بسیار زیاد مار میدگارد میتونه یه سیاره رو راحت نابود کنه.این که توی زمینه و هیچ آسیبی به هیچ جا نمیرسونه بخواطر اینه که خودشو با جادو به شکل های مختلف در میاره(مثل لوکی،یه مار معمولی و….) درضمن توی نبردش با ثور هم زمان رو نگه داشتن😐

  123. Mohamad کاربر می‌گوید

    واسه غلط املایی های کامنتام ببخشید من تند تایپ میکنم یه جاهایی اشتباه میشه

  124. Batman کاربر می‌گوید

    #mohamad
    َسنتری خیلی راحت ارس مارولو زده!!! اما هرکول مارول خیلی سخت ارسو زده!!! حالا سنتری کار سختی مقابل هرکول دی سی داره!!! چون واندروومن از بیشتر از یه دهم قدرتش استفاده کرد تا بتونه هرکول دیسی رو بزنه!!!ضمنا واندروومن در حالت عادی تونسته زمینو از مدار خارج کنه و هرکول دیسی زورش از واندروومن در حالت عادی خیلی بیشتره!!!و وقتی ثور بیستا سیاره رو نگه داشته و واندروومن در حالت عادی زمینو از مدار خارج کرده پس نگه داشتن جزیره ی منهتن کار زیاد بزرگی نیس!!! دارکساید با یه ضربه به راحتی میتونه زمینو نابود کنه!!!! در حالی که مارمیدگار باید چندین ضربه به زمین بزنه تا بتونه اونو نابود کنه!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      داداش پای سنتری رو وسط نکش اون اصلا سطح قدرتش فرق داره.سنتری هالکی رو زده که فقط با راه رفتن آمریکارو نابود کرد.داستان هرکول کلا فرق داره.اونا از لحاظ فیزیکی باهم درگیر میشن که ارس برای این که به هرکول برسه از جادو استفاده میکنه.ولی توی نبرد با سنتری فاکتور سنتری سرعتش بود(قدرت سنتری در حالت عادی با هالک و ثور برابری میکنه ولی اون موقع سنتری نبود بلکه ووید بود که تقریبا نصف پتانسیل سنتری رو داراست واگه خودش نمیخواست ثور هم نمیتونست شکستش بده).
      بعد میشه چند تاشاهکار از هرکول بگی؟؟؟اخه هرکول رو سوپرمن کینگدام کام(درسته؟؟)با یک مشت زده،شزم که طبیعطا باید قدرتش برابر هرکول باشه هم هرکول رو زده.
      درضمن جزیره منهتن رو وللش گفتم هرکول با اسمون هارو به دوش کشیده که خیلی سنگین تر از این حرفاس بعدشم مار میدگارد اگه بیوفته روی یه سیاره احتمالا اون سیاره نصف میشه

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Mohamad
        راستش اگه مشکلی نداره یک توضیحی راجب داستان سنتری و جنگ با ثور بدهم .
        درسته که خود سنتری میخواست بمیره و خودش به ثور گفت من رو بکش اما دو تا نکته مهم هم این وسط هست .
        اول اینکه سنتری قبل از اینکه به ثور بگه منو بکش ووید بود و از ثور شکست خورده بود و دوباره به شکل سنتری شده بود . دوم اینکه سنتری فقط به ثور گفت اونو بکشه چون فقط ثور میتونست این کارو انجام بده . ببین مثلا اگه هالک بخواد بمیره باید به سیلور سرفر بگه اونو بکشه نه به کاپیتان آمریکا . همینطور اگه سنتری بخواد بمیره فقط یکی مثل ثور میتونه این کار رو انجام بده نه مثلا انت من .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          ممنون از توضیحاتتون فقط سنتری به واسطه یه توپ نمیدونم چی چی ایرون من تبدیل به رابرت شد(شرمنده حافظم ضعیف شده)ولی درسته که به ثور گفت اونو بکشه ولی هیچ کس نمیتونه سنتری رو بکشه حتی وقتی ثور انداختش رو خورشید هربار تا اخرین ملکول میسوخت و احیا میشد تا وقتی که دوقلو های اپوکالیپس نجاتش دادن.

      2. Batman کاربر می‌گوید

        #mohamad
        باید اینرو در نظر داشته باشی که سنتری با یه ضربه ارس مارولو شکست داده!!! در مورد مارمیدگار هم باید بگم وزن مارمیدگار با زمین برابری میکنه و شما فکر کن یک جسم هموزن با زمین به زمین برخورد کنه خب قائدتا زمین نابود نمیشه اما اگر مارمیدگار چندین ضربه به زمین بزنه زمین نابود میشه!!! ولی دارکساید به راحتی و با یه ضربه میتونه زمینو نابود کنه!!! اونجایی که شزم هرکولو شکست داد هرکول قبلش با واندروومن داشت میجنگید و خسته و آسیب دیده بود و شزم از فرصت استفاده کرد و هرکولو غافلگیر کرد!!! اما هرکول پاشد و با یه ضربه خونو از دماغ شزم جاری کرد!!!( ببین با اون خستگی و آسیب دیدگی چه مشتایی میزد)اما بعد شزم عصبانی شد و طبق یه نبرد تقریبا برابر هرکول خسته و زخمی رو ناک اوت کرد!!! در مورد سوپرمن کینگ دام کام هم باید بگم اونجا سوپرمن کینگ دام کام هرکولو نزد بلکه سوپرمن +سوپرمن کینگدام کام هرکولو زدن!!! تازه اولشم هرکول با یه مشت سوپرمنو پرت کرد تو ساختمون!!! در مورد شاهکارها هم باید بگم هرکول در یه کمیکی که اسمشو دقیق یادم نیست ولی میدونم تو زمین بی عدالتی رخ داد سوپرمنو واندروومنو هل جردن حلقه زردو تقریبا به راحتی زدو سوپرمنو با یه ضربه به فضا پرتاب کرد و هل جردنو واندروومنو تا سر حد مرگ زد!!!! همچنین آکوامنو به راحتی زد یا مثلا واندروومن در حالت عادیرو به راحتی زده!!!

  125. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سنتری کار سختی داره؟؟؟؟؟ خخخخخخخ هههههه مار میدگارد نصف زمین اندازه داره بعد میگی چند ضربه؟ در ضمن تو یه روز گفتی که واندروومن با فاصله ی کم از ثور قوی تره هنوز بر همین اعتقاد داری؟

  126. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من گفتم واندروومن در اوج نبوده؟؟؟ چون اودین از بور میترسه دلیل نمیشه از اون ضعیف تره!! اتفاقا واندروومن در حالت عادی همون دارکسایدو اول نیو۵۲ یه چشمشو به راحتی کور کرد!!!( قبلش دارکساید با تمام قوا بهش لیزر زد اما اون به راحتی با دسبنداش لیزر اونو گرفت!!! )واندروومن با یه دهم قدرتش زمینو از مدار خارج کرده اینو میفهمی؟؟؟ یا توانایی درکشو نداری؟؟ زره عقاب طلایی؟؟؟ چی میگی من منظورم زره واندروومن تو کمیکه که یکی از سلاحای واندروومنه و نمیشه حسابش نکرد!!! چون نصفه زمینه دلیل شد با یه ضربه بتونه زمینو نابود کنه؟؟ من هیچ وقت نگفتم واندروومن کمی از ثور قویتره و همیشه گفتم برابرن!!!! فازتو درک نمیکنم همون جمله ی منو اومدی نوشتی بعد کنارش نوشتی( خخخخخخ)!!!

  127. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اتفاقا گورکن هم به راحتی چشم واندروومن رو کور کرد !‌. اولا یعنی ثور اینقدر خنگه که با یارن بی یورن به جاهایی مثل پای واندر وومن اسیب نرسونه؟ یا به دست هاش؟ خوب واندروومن در اوج با حرف تو ده سیاره رو از مدار می‌تونه خارج کنه ولی‌ ثور ام وقت در پنجاه درصد قدرتش بود پس او هم چهل تا !‌ ببین یه کم چرت نگو و البته بور از اودین قطعا ضعیف تره .

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      واندروومن کلون دارک ساید از رده خارج کرد بعد شما به صورت عجیبی قبول نمی کنید. کمیک لیگ عدالت اریجین بخون واندروومن با یک ضربه شمشیر به چشم کلون دارک ساید این کلون تقریبا نابود کرد{ اما نمرد}

  128. Batman کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    گورکن؟؟؟ چی میگی اگه اون کمیکو خونده باشی دارکساید بعد از کور شدن چشمش تقریبا از دور خارج شدو شکست خورد!!! یعنی واندروومن در حالت عادیهم به راحتی اسیب خییلی زیادی به اون کلون دارکساید زد و میتونست اسیب بیشتری هم بزنه!!! نه، ثور با یارن بی یورن میتونه به پا یا دست واندروومن ضربه بزنه اما مشکل اینه که با یه سطح فلزی روبرو میشه یعنی زره واندروومن!!! سیاره داریم تا سیاره!!! واندروومن زمینو از مدار خارج کرده اما اون سیاراتی که تور بلند کرده ممکنه چیزی در حد سیاره ی تیر باشن!! و فقط با قدرت فیزیکی زدن هرکولی که در زمین بی عدالتی با یه مشت سوپرمنو به فضا پرتاب کرد تقریبا این حرفو ثابت می‌کنه!!! دارکساید با اختلاف خیلی کم از اودین ضعیف تره اما بور اختلافش تا اودین حداقل از(خیلی کم)بیشتره!!!

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      batman
      من با شما موافقم به نظرم واندروومن و ثور مساوی هستن
      دکتر استرنج
      من حس می کنم شما هر وقت حرف میزنی زره آمازونی واندروومن حساب نمی کنی.

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      داستان اون چشم دارکساید و اینا مث این میمونه که یه شخصیت عادی و بدون قدرت با کریپتونایت بکوبه تودهن سوپرمن بعد همه بیان طرف سوپر منو زده😐پرتوی امگای دارکساید از کجا میاد؟؟؟از چشماش.وقتی کور بشه؟؟؟درضمن اون یکی چشم دارکساید روهم آکوامن کور کرد.پس الان واییی خدا اکوامن هم از دارکساید و ثور قوی تره.این منطق شماس؟؟؟؟بعد میای میگی چون شکست ققنوس دور از ذهنه جزو شاهکار های ثور حساب نمیشه😂😂😂😂ای خدا😂داداش چه دور از ذهن چه درست و حسابی.شاهکاره شما میتونی قبولش نکنی.
      بعدشم مستر محمد امید شما یه نگاه به شاهکارایی که از ثور گفتم انداختی؟؟؟؟به نظرم یه نگا بکن.
      بعدشم کاربر بتمن درجریانی که سوپرمن تکی همون کمیک(یا یه کمیک دیگه)هرکول رو میکشه؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟من میگم هرکول بار اسمون هارو به دوش کشیده.مچ اندازیش باثور موجب این شد که هول محویر اینا یه سیاره از مدار خارج بشه.توی کل المپ فقط و فقط قدرت بدنیش با زئوس مطابقط داره.پروفسور هالک(شایدم مایسترو)رو مث کیسه بوکس زده.یه مبارزه نسبتا خوب با سنتری داشته و………(بقیش مال بعدا)

  129. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    اولا یا دارکساید کلون اون کلونی نبوده که با جاستیس لیگ‌مبارزه می‌کرده و یا واندروومن در اوج بوده پس الکی حرف نزن. در ضمن ، ایرانی که ثور بلند کرد نصف زمین بود !!!!!!! . تازه واندروومن که همه جاش زره نیست که

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      میگم کمیک لیگ عدالت اریجین بخون متوجه بشی. هر چند فکر کنم بازم نظر متعصبانه شما عوض نشه.

  130. Batman کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    تو اصلا اول نیو۵۲ که لیگ عدالت ریشه ها بودو خوندی؟؟ اونجا یه کلون دارکساید در مقابل لیگ عدالت قرار گرفت و واندروومن با دستبنداش جلو لیزر اونو گرفت و به راحتی و با یه ضربه چششو کور کرد و تقریبا از دور خارجش کرد!!! برو کمیکو بخون بعد بیا بگو واندروومن در اوج بود!!! و منظورت از ایرانی که ثور بلند کرد نصف زمین بود چیه؟؟ تو زره واندروومنو دیدی که این حرفو میزنی؟؟ فقط رون و صورت واندروومن خالیه!!!! بعد ثور میخواد رون واندر وومنو مورد هدف قرار بده؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      شما که نباید از رو یک یا دوکمیک برسید برابرن اولا دارکساید وارو خوندین؟؟؟ تو دارکساید وار دارکساید به چنان قدرتی میرسه که زئوسو میکشه بعد واندروومن حرف حسابش چیه؟؟؟؟بعدم الان دارکساید کلون نسخه اصلیش همون دارکساید واره
      به نظرمن واندروومن حتی تانوسم نمیتونه شکست بده (بدون شش سنگ) با شش سنگ که واندروومن و هفت نسلش عددی نیستن ولی بدون شش سنگم جلوی تانوس عددی نیست
      باربد قدرتای دارکساید کلونو بگم که بدونید چقدر از واندروومن قویتره :
      قدرت سرعت و استقامت ابر انسانی
      توانایی تخلیه
      پرتوی امگا
      سرعت بسیار بالا
      جاودانگی و عدم مرگ
      زود درمانی بسیاربالا(واندروومن نهایتا زود درمانیش در حد ۶ آدم معمولیه)
      جذب و دفع انرژی
      آسیب ناپذیری
      مادرباکس ها (که با اتحادشون درحد تانوس باشش سنگ تقریبا میاد بالا )
      خستگی ناپذیری
      دورآگاهی
      دورجنبی
      دورنوردی
      ارتش پارادیمون ها
      ژنرالای قدرتمندی مانند کالیباک و افراد زرنگی مثل دیساید

      1. Batman کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        اول اینکه فکر نکنم اون کلون اصلیه دارکساید باشه و حالا اگرم باشه به هر حال من منظورم اون کلون نیست!!! کشتن زئوسم به تنهایی دلیل برتری کسي بر واندروومن نیس!! چون واندروومن نه تنها زئوس بلکه زئوس و بقیه ی المپی ها رو به صورت جداگانه زده!!! منم چندین بار گفتم که بر اساس یک یا دو کمیک نتیجه گیری نمیکنم!! شکست زئوس، شکست المپی ها به صورت جداگانه، شکست اعضای لیگ عدالت به صورت جداگانه، چند بار زدن سوپرمن یا شزم به راحتی و… هم این قضیه روثابت میکنن!!! واندروومن جلو تانوس بدون دستکش عددی نیس؟؟ زود درمانی واندروومن نهایتا در حد شش ادم معمولی؟؟ من نمیدونم چرا شما بعضی وقتا یه حرفایی میزنی که من کلا برق از حفاظم میپره!!! واندروومن دارکسایدو زده و دارکساید خیلی از تانوس بدون سنگ ضعیف تره!!! زئوس که اختلافش تا اودین زیاد نیستو زده ولی تانوس خیلی زور بزنه یکم جلو اودین مقاومت کنه!!! و خب اگه زود درمانیش در این حد پایین بود نمیتونست همچین کسایی رو بزنه!!! همه ی این قدرتایی که شما گفتی رو میدونستم و الکی نمیگم که کمی از اودین ضعیف تره!!! اما خب دیگه مادرباکسا و ارتشو اینارو حساب نکردمو در نبرد تک به تک گفتم!! و خب اگه مادر باکسارو حساب کنیم و متحدین رو حساب نکنیم قطعا دارکساید میبره اما اگه فقط خود دارکسایدو بدون ارتشو مادرباکس حساب کنیم کمی از واندروومن قویتره!!!

        1. Batman کاربر می‌گوید

          ببخشید منظورم در جمله ی( دارکساید خیلی از تانوس بدون سنگ ضعیف تره )این بود که دارکساید خیلی از تانوس بدون سنگ قویتره!!!

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          ببینید اکنون اون نسخه معمولی دارکساید کلونه که خیلی از دارکسایدکلون قبل از دارکساید وار قویتره خوب واندروومن ورژن قبل دارکساید وارو زده!!!!! ولی اکنون دارکساید قدرتش با اختلاف نسبت به گذشته بیشتر شده الان بعید میدونم واندروومن حریف دارکساید کلون بشه بگذریم ببینید به نظر من تانوس بدون شش سنگم از واندروومن قویتره تانوس هالک رو زده (که به نظر من با اختلاف کم از واندروومن قویتره) ،ثورو زده تانوس هم خیلی قویه و از نظرمن مقداری از واندروومن قویتر و مقداری از سوپرمن ضعیفتره حتی تو سی بی آر برنده مبارزه تانوس علیه سوپرمن ،سوپرمن و در واندروومن علیه تانوس ، تانوس بود

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          ببینید شزم از لحاظ قدرت فیزیکی سرعت و استقامت و قدرت اصلی ذاتی برتره و در کل شزم مقداری قویتره

          1. Batman کاربر می‌گوید

            دکترمنهتن
            تانوس ثور و هالکو در حالت عادی زده نه در نهایت قدرت!!! اگه بحث سی بی آره که همین مقاله هم از سی بی آره!!! و فکر کنم سی بی آر معلوم الحال باشه!!! حالا شاید سرعت حرکت شزم کمی بیشتر باشه اما سرعت واکنش به سرعت واندروومن بیشتره!!! استقامتشم به واندروومن با زره نمیرسه چون جنس زرهش تقریبا با جنس میولنیر برابره!!! قدرت اصلی ذاتی هم برای واندروومنه چون از اول این قدرتارو داشته اما بیلی بتسون طبق یک ماجرایی به شزم تبدیل شد اما واندروومن از همون اول دختر خدای خدایان بود!!!

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              Batman #
              خیر ببینید استقامت شزم بیشتر از اون فلز نباشه کمتر نیست شزم میتونه جلوی انفجار ستاره هم مقاومت کنه اما واندروومن نمیتونه بعد اگه وقت داشتید میشه بگید آیا زئوس واقعا میخواسته واندروومنو بکشه و اون به آرس گفته که واندروومنو بکشه ؟؟؟
              و ببخشید یعنی به نظر شما واندروومن از تانوس قویتره ؟! واندروومن شانس زیادی دربرابر تانوس نداره

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      برادر من
      ببین
      دکتر منهتن خودش اصل ثور ستیزی هست(ناراحت نشی دکتر منهتن ها)
      ولی واقعیت رو قبول داره
      این نشون میده که متعصب نیست(البته کاملا)
      شما گیر دادی میگی این زنیکه از ثور بهتره

  131. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بذار بگم بهت کاربر بتمن خنگ .
    ثور ، لرد ثور روشکست داده کسی که اونجرز را شکست داده کمیک تور گاد آف تندر
    زره نابودگر رو شکست داد
    در ضمن واندروومن فقط چشم دارکساید رو کور کرد . پس یعنی شاید اگر این کارو نمی‌کرد ، دارکید میتوانست اونو بزنه . گورگن هم چشم واندروومن رو کور کرده .
    مثلا اودین و ثور جنگ میکنن ، ثور همون لحظه ی اول چشمشو کور می‌کنه ، خب این شاهکار نیست که !!!!!!!. خب اودین می‌تونه با جادوش ثور رو از بین ببره

  132. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    اولا بگم ثور تو کامیک های انتقام جویان وحشی تونست یها جورایی هالک رو زد . هالک هم با فاصله ی خیییییییییییییییییییییییییییلی کم‌ از واندر وومن ضعیف تره.
    ثور تونست تانوس رو بزنه چه در کمیک چه در سینما
    تو کمیک اینیفیتی وار تانوس ثور رو تبدیل به یخ کرد و بعد اونو خرد کرد اما تور نمرد
    تو حالت جنگجویان حتی تانوس و سنتری ازش بر نیومدند
    جلو اودین خیلی مقاومت کرد
    اسکارلت ویچ رو شکست داد
    با سنتری مساوی کرد
    در حالی که گورگن چشم واندروومن رو کور کرد
    سوپرمن شکستش داده ( البته واندروومن هم‌چند بار سوپرمنو شکست داده):
    تو فیلم واندروومن ۱۹۸۴ تقریبا با چیتا مساوی کرد
    و اینکه بازوی واندروومن هم خالیه
    تازه یه بار دومزدی سپر واندروومن رو برداشت و تقریبا چند تکه اش کرد
    بعد میگی با فلز ارو برابره
    ادعا شده که فقط قلب یه ستاره می‌تونه اونو خم کنه
    واندر وومن یه بار با مارشن من هانتر مساوی و یه بار باخته

  133. Batman کاربر می‌گوید

    بزار بگم بهت کاربر دکتر استرنج ابر نوب
    خب دارکسایدم لیگ عدالتو زده!!دلیل نمیشه ثور از انتقام جویان قویتر باشه چون یه بار اینکارو کرده و جز شاهکاراش حساب میشه که خب هرجوره حساب کنی لرد ثور از دارکساید ضعیف تره!!! زره نابودگرم بعضی وقتا ضعيف بوده و بعضی وقتا قوی!!!بعدشم همین زره نابودگر از زئوس تا حدودی ضعيف تره و واندروومنم زئوسو بقیه ی المپی هارو به صورت جداگانه زده!!!مقاومت چشم دارکساید خیلی از واندروومن بیشتره و اصلا بحث مقاومت چشم واندروومن نیس!!! بحث اینه که لیگ عدالت با همون حرکت واندروومن بود که تونستن دارکسایدو بزنن!!!( یعنی بعد اون حرکت دارکساید تقریبا ناک اوت شده بود!! )چی میگی تور یا واندروومن از اودین ضعیف ترن بعد ثور همون اول چطوری میخوادچشم اودینو کور کنه؟؟ اودینم عین ماست وایساد نگا کنه!! ولی اگه یکی بتونه همچین کاری کنه قطعا از اودین قویتره!!! و اگه یه کسی اینکارو کنه اودین کلی دردش میگیره و نبرد تقریبا یه طرفه میشه!!! چه ربطی داره؟؟ هان؟؟ واندروومن دارکسایدو زده اما از اون کمی ضعیف تره!! چون جز شاهکاراشه میفهمی؟؟؟ توی فیلم زره واندروومن خیلی ضعیف تر از کمیکه!!! تور میخواد بیاد به بازوی واندروومن ضربه بزنه؟؟ بعدشم اگه بحث خالی بودنه که رسما برای شمشیر واندروومن همه جای ثور خالیه و به همه جاش میتونه نفوذ کنه چون این شمشیر به پوست سوپرمن نفوذ کرده و زره ثور اصلا و ابدا قابل مقایسه با پوست سوپرمن نیست!!! کی دومزدی سپر واندروومنو شکسته؟؟؟ دومزدی نمیتونه همچین کاری کنه چون شمشیر واندروومن که جنسش با سپرش یکیه دست دومزدیو قطع کرده!!! بقیه حرفاتم الکیو اضافی بودن چون هیچکدوم از بقیه ی شاهکارایی که گفتی اصن در حد شکست دارکساید نیستن!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      میدونی بتمن دوست دارم جوابتو بدم ولی اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم.
      انقدر چرت و پرت تو کامنتت هست که نمیدونم جواب کدومو بدم😐تو با چه عقلی دارکساید با اپوکالیپس رو از اودین برتر میدونی؟؟؟یا چرا دارکساید خیلی کم ار اودین ضعیف تره؟؟؟
      بعدم راجب کور کردم دارکساید و اون چرندیاتی که گفتی توی اون کمیک اکوامن هم دارکساید رو کور کرد.الان اکوامن هم از دارکساید قویتره؟؟؟
      چی میگی واسه خودت؟؟یه سری چرندیات میبافی بعد تو هر کامنت به یه نحو دیگه تکرارشون میکنی

  134. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    یعنی میگی واندروومن از دارکساید قوی تره نخاله؟؟؟؟؟ قویتره؟ خوب فلش می‌تونه بای ه حرکت چشم اودینو کور کنه ، یعنی از اودین قویتره؟ خوب نه . ولی بدون که ثور گور رو شکست داده کسی که خدایان و کشته . خدایان! بیبن گور احتمالا با دارکساید مساویه چون به محل هادس مارول رفت و هادس مثل سگ ازش ترسید! یعنی میگی آیرون من ، مرد مورچه ای ، ویژن ، کپ ، نووا، اسپایدمن ، هالک ، کاپیتان مارول و ایکاریس از دارکساید قوی تره نیستن؟ خوب مشخصه هستن ، ثور با استفاده از ۹۰% قدرتش همه ی اینها رو زده

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      نخاله؟ چی؟ اصلا مفهوم ادب میدونی؟ من با خودم میگفتم چرا چند نفر بهت میگن نوب نو خیلی متعصبی انقدر متعصبی که اومدی فحش میدی انقدر خوار و خفیف شدی که اومدی فحش میدی؟ الان منظورت چیه؟ یعنی میگی ثور از دارک ساید قویتره؟ یهو بیا بگو همه قهرمان هارو با هم میزنه این قهرمان هایی که گفتی در مقابل دارک ساید چاره ای جز شکست ندارن.دیگه ولت کنن میگی ثور دکتر منهتن هم میزنه
      batman
      با این کاربر به اصتلاح محترم { دکتر استرنج} بحث نکن. ایشون وقتی فیلمی ندیده میگه شاهکار تازه فیلم هنوز ساخته نشده.

      من واقعا نمی خواستم اینجوری صحبت کنم اما قبلا هم گفتم به توهین به شدت برخورد می کنم.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        الان جا داره بخندم ولی اصلا خنده دار نیست😐الان پریدی وسط چی میگی؟؟؟مگه بامنی که از اولش توهین نکردم برخورد متفاوتی داشتین؟؟؟نخاله هم فحشه؟؟؟بیخیال پسر.
        همونطور که گفتم ۲نفرین ۴تا شاهکار ازواندروومن پیداکردین(که یه سریاش چرتن مث همین کور کردن دارکساید که نمیخندونمتون برین کمیک رو بخونین بعد خودتون به این شاهکار بخندین😂)همش همینارو تو کامنتا تکرار میکنین.الانم واسه یه نخاله گفتن شروع کردین به گفتن:تو کم اوردی و بلد نیستی بحث کنی و…..
        بعدشم کاربر بتمن به نظرم عقایدتو فقط واسه خودت نگه دار چون فقط تعداد انگشت شماری از کاربران سایت برتری واندروومن رو قبول کردن.

  135. Amir کاربر می‌گوید

    شاه کار های ثور نسخه ی عادی
    ۱ کشتن یک سلستیال خطر ناک
    ۲ شکست دادن گور سلاخ خدایان
    ۳ بلند کردن مار میدگارد در حالت تضعیف
    ۴ بار ها شکست دادن لوکی . هلا . سارتور . لافی و…
    ۵ شکست دادن تانوس
    ۶ شکست دادن خیلی از ابر قهرمانان در حالت دیوانگی
    ۷ نه ماه جنگیدن با زئوس ( البته زئوس از تمام قدرتش استفاده نکرد )
    * زئوس دیسی از زئوس مارول ضعیف تره
    ۸ جنگیدن دوسال متوالی جلوی یه ارتش غول یخی
    ۹ کشتن ووید /‌ سنتری
    و خیلی شاهکار دیگه
    دوستان من این شاهکار هارو گفتم تا به این شخصیت کم لطفی نشه
    راستی بقول گامورا پوست ثور انگار از لایه های نازک فلز در هم تنیده ساخته شده و اون
    زود درمانی قوی ای داره (کمیک ثور نالایق وقتی خیلی جراحت دید و توی چند ساعت حالش خوب شد )
    در ضمن آزگاردی ها خیلی به زره اهمیت میدن چون شایسته نمیبینن یه نفر بدون زره بجنگه ( یه جور رسمه )
    دوستان راستی من گوشی خودم داغون شده اگر غلط املایی هست ببخشید دارم با یخ گوشی دیگه تایپ میکنم

  136. Mohamad کاربر می‌گوید

    چه زود تایید شد😂

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      برو برا مقاله جدید کامنت بزار 😂😂😂

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        داشتم میرفتم باز نشد😂😂زدeror404)erorرو درست نوشتم؟)

  137. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین نمیتونم من مقاله جدیدتون رو باز کنم.مشکل از منه؟؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      احتمالا بله.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        باز شد کللللللل😂(کِل کشیدم😂)الان کامنت میزارم

  138. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببین کاربر بتمن ، من بهت چندتا از فیت های بزرگ ثور دادم . یه نگاه انداختی ؟ نه . اصن میدونی ثور اگزیتار رو شکست داده؟ کسی که جلاد سلستیال ها بوده و به راحتی دو تا سلستیال رو نابود کرده ! تور فقط با کمک یارن بی یورن این جلاد رو نابود کرد . اگزیتار میدونی به اندازه ای بزرگه که اصن نمیشه سر و تهش رو ببینی . خود اودین هم یه جنگ باهاش داشته و میگه انقدر تحت تاثیر قرار گرفتم و با هوشمندانگی شکستش دادم . در ضمن اگزیتار میولنیر رو نابود کرده . حالا بیا بگو یارن بی یورن با فلان سلاح واندر وومن برابره یا بگو چشمشو کور کرده . اصن میدونی آکوامن ، یه بار با نیزش به سینه ی دارکساید زده و دارکساید عقب نشینی کرده ؟ این یعنی از ثور قویتره؟ یا از واندر وومن؟ یا از سوپرمن؟ خوب مشخصه نه . پس همین طور الکی شاهکار از خودت در نیار که منم میتونم بگم که ثور کلا اودینو ازگاردو اینا رو زده پس شاهکار بزرگ واندر وومن میشه شکست دادن المپی ها

  139. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ادمین جان به نظرتون بزرگترین شاهکار واندروومن چیه؟
    اگر پیام منو دیدین لطفا جواب بدهید.

  140. Batman کاربر می‌گوید

    Mohamad
    وقتی واندروومن چشم دارکسایدو کور کرد دارکساید اسیب بسیار جدی ای دید و تقریباً از دور خارج شد و اکوامن از فرصت استفاده کرده و اون یکی چشمشم کور کرد!!! واندروومن به راحتی اینکارو کرد ولی اکوامن پرید و با تمام قوا اینکارو کرد!!! حرف کلی من در مورد شاهکارها اینه که فقط شاهکارایی درست هستند که در یه سطح باشنو همدیگرو ثابت کنن!!! اما در شاهکاهایی که گفتی هیچ کدومشون شکست فونیکسو ثابت نمیکنن و فقط این شاهکاره که انقدر ثورو گنده کرده!! حالا اگه تو یه کمیک معتبر بود یه چیز!! من کی گفتم واندروومن بخاطر اینکه دارکسایدو کور کرده از اون قویتره؟؟ حتی با اینکه واندروومن شاهکاری داره که دارکسایدو شکست داده با این حال من گفتم کمی از دارکساید ضعیف تره!!! منظور من این بود که واندروومن در حالت عادیم آسیب جدی ای میتونه به دارکسایدی که با لیگ عدالت میجنگه بزنه!! ‌‌‌تو کمیکو خوندی که اینو میمی؟؟ بعد از اینکه شزم هرکول خسته و زخمی رو زد هرکولو نکشت ولی از اونطرف سوپرمن خودشو تو فضا ترمیم کرد و با سرعتو قدرت تمام یه مشت به هرکول زدو اونو کشت!!! اما نکته ایجاست که هل جردن حلقه ی زرد، واندروومن، شزم و سوپرمن به زور هرکولو زدنو همشون کلی اسیب دیدن!! یه مبارزه ی نسبتا خوب با سنتری در حالت عادی یعنی یه مبارزه ی خوب با سوپرمن بی عدالتی!! در حالی که هرکول با یه مشت سوپرمن بی عدالتی رو به فضا پرتاب کرد و اگر واندروومنو شزم نبودن به راحتی میتونست سوپرمن بی عدالتیو بزنه!!! افرین به تو که انقدر با تربیتی!! نخاله فحشه‌؟؟ معلومه که نه نتنها نخاله فحش نیست بلکه یه نوع تعريف هم هست!! بنظرم اونی که کمیکو نخونده تویی که نمیدونی زمانی که اکوامن چششو کور کرد دارکساید داغون شده بود!!! میدونی چرا هی یه چیزو تکرار میکنم؟؟ برای اینکه تو مغز بعضیا نمیره و توانایی درکشو ندارنو به در و دیوار میزنن که بگن مثلا جلو شاهکارای تور هیچی نیس!!! دارکساید زئوس دیسی رو زده و وقتی نبرد تموم شده اسیب زیاد جدی ای ندیده!! پس ینی با زئوس مارول برابر و کمی از اودین ضعیف تره!! حالا به کمک مادرباکسا قطعا از زئوس یا اودین قویتره!! حالا دیگه هرطور دوست داری فکر کن و ضمنا بدو که یه وقت رکورد تعصب دست کس دیگه ای نیوفته!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      رکورد تعصب؟؟؟اون که دست خودته و با توجه به وخاما اوضاع حالاحالاها دست کسی نمیوفته خیالت راحت منم وابپسیتم و نمیدوم تا شما خیالت راحت ترم بشه✋
      بعد شما چجوری فهمیدی اکوامن با کل قدرت به داکسایت ضربه زد؟؟؟اصلا گیریم همین که تومیگی ولی این شاهکار شمشیر واندروومنه نه خودش.
      بعدشم میشه شاهکارای زئوس رو بگی؟؟؟شاهکار زئوس مارول برابری با اودین بوده و چندتا شاهکار از اودین:تلپورت کردن تمام مردم زمین،توی جنگ با یه شخصی که اسمش یادم نمیاد بافت یونیورس پاره شد(شایدم مالتی ورس)،گالاکتوس تغزیه شده رو شکست داد،ثور رو به سادگی زد،تانوس و موج سوار نقره ای هم زمان بهش قدرتمند ترین انفجار هاشونو زدن ولی نه تنها کاری از پیش نبردن بلکه اودین مث اب خوردن جفتشونو زد،جنگیدن با ۹سلستیال قدرتمند به صورت همزمان،و……..
      اونجایی که هرکول واندروومن و سوپرمن رو زد جفتشون فوق العاده ضعیف شده بودند.سوپرمن به فضا پرت میشه،انرژی میگیره و با یه ضربه هرکول رو میکشه.

  141. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    تو یعنی شکست فونیکس و قبول نداری؟ منم کور کردن دارکسایدو قبول ندارم! وقتی به راحتی دارکسایدو شکست میده ، کمیک گندش نکرده؟ اصن میشه اسم کامیکو بگی؟ در ضمن تو هم کم اوردی که میگی قبولش نداری ! پس حق بده بهت بگم نخاله.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      بگو ببینم ثور در چه کمیکی دقیقا فونیکس شکست داد؟ شما هیچ دلیلی به جز تعصب برای اینکه کور کردن دارکساید قبول نیست نداری!

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ببین در کامیک اونجرز ۲۰۱۹ ۳۸# تور گفت نقطه ضعف فونیکس و می‌دونه ، کمیک ۳۹# هم فونیکس بهش گفت تو میتونی منو شکست بدی . یه بار هم که واقعا شکستش داد ولی دقیق بلد نیستم . در ضمن خود این کاربر بتمن هم گفت که واندروومن و آکوامن با هم شکستش دادن . یعنی اون ضربه و زد ولی ضربه ی آخری رو آکوامن وارد کرد . ولی بگم ثور اپوکالیپسی رو شکست داد که فاصله ی کمی با دارکساید داره . اونم با یه دست و فقط با کمک یارن بی یورن!‌ اونم زمانی که اپوکالیپس در حالت خوب خود بود . اسم کامیک رو هم گفتم میتونی بری نگاه کنی

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        تازه ثور به راحتی اپوکالیپس رو شکست داد! و زرهشو کامل نابود کردو بهش اسیب جدی زد! در حالی که واندروومن فقط چشم دارکساید رو کور کرد اونم تازه با کل سلاحش و و آکوامن!

  142. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    با سلام و عرض ادب
    آقا جان ثور برنده میشه چون توانایی های فوق العاده ای داره مثل :
    انفجار خدایان
    کنترل آب و هوا
    خدای صاعقه
    دارنده چکش میولنیر و طوفان شکن
    پرواز و دورنوردی با استفاده از میولنیر و….
    اما زن شگفت انگیز توانایی هیچ کدام به جز پرواز و انفجار خدایان را داراست. شاید زن شگفت انگیز از نظر قدرت بدنی و سرعت و تجهیزات از ثور قویتره باشه اما خوای صاعقه می تواند رون کینگ ثور بشه و زن شگفت انگیز رو نابود کنه

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      شهاب قاضی
      الان مبارزه واندروومن و ثور چه ربطی به رون کینگ ثور داره؟

  143. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    شما خودتون توی این سایت نوشتید که رون کینگ ثور جز قدرتمند ترین شخصیت های مارول هستش. توی فیلم جنگ ابدیت ثور نزدیک بود با ضربه طوفان شکن، تانوس رو بکشه اونم تنهایی اما زن شگفت انگیز نتوانست استپن ولف را که این استپن ولف از تانوس خیلی ضعیف تر هستش را شکست دهد با تمام جاستیس لیگ البته وقتی که سوپرمن از راه رسید خودش سه سوت کار استپن ولف رو ساخت. راستی اینم بگم که استپن ولف جز قدرتمند ترین شخصیت های دی سی هم نیست. چه برسه به واندروومن

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      شهاب قاضی
      خب رون کینگ ثور یکی از نسخه قویه ثور ما داریم نسخه های معمولی و کمیکی مقایسه می کنیم واندروومن اتفاقا در کمیک ها قویتره از سینما پس شاهکار های سینما که نباید حساب کرد.

  144. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    آقای حیفم میاد تایپ کنم برای چیزی که معلومه.ثور قوی تره

  145. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من نخاله ام؟؟ همچین حرفی از کسی که از نخاله ام کمتره بعیده!! واندروومنم حدودا ۸% از دارکساید ضعیف تره!!! فلش با یه حرکت میتونه چشم اودینو کور کنه؟؟ میشه بگی اینو از کجات دراوردی؟؟ خب خدایانو کشته که کشته چیکار کنم؟؟ چون خدایانو کشته دلیل شد از دارکساید قویتره؟؟ گالاکتوسم از زره نابودگر میترسه دلیل شد که از اون ضعیف تر باشه؟؟ و هادس مارول هم مشخصا از دارکساید ضعیف تره!!! ثور در نهایت قدرتش اینارو در حالت عادی زده!! کپ و اسپایدرمنو انت منو آیرون من که حریفی برای ثور در نهایت قدرت نیستن!!! ویژنو هالکو کاپیتان مارولو نووا هم در حالت عادی حریف ثور در نهایت قدرت نمیشن!!! اره کل شاهکارایی که گفتی رو دیدم ولی هیچکدوم نمیتونن به شکست دارکساید بدون سختی برسن!!! اودین در نهایت قدرتش بود که با هوش تونست شکستش بده؟؟ اینیم که اکستار به راحتی میتونه دوتا سلستیالو نابود کنه بستگی به نوع سلستیال داره!!!( ضعیف یا قوی)شمشیر واندروومن دست دومزدیو قطع کرده!!! حالا چه شاهکاری از یارن بی یورن هست که از این شاهکار بزرگتره؟؟من گفتم واندروومن بخاطر شکست دارکساید از ثور قویتره؟؟ اصن من گفتم واندروومن از ثور قویتره؟؟ حرف من از شکست دارکساید اینه که در بخش شاهکار واندروومن اندکی برتره!!! خودت میفهمی داری چی میگی؟؟ همینطور از خودت شاهکار در نیار؟؟ یعنی چی؟؟ ثور کلا اودینو آزگاردو اینا رو زده؟؟ مطمئنی حالت خوبه؟؟ بعدشم مگه همیجوری الکیه که بگی تو اینو قبول نداری پس منم اینو قبول ندارم؟؟ بار هاشکست زئوس، زدن اعضای اصلی لیگ عدالت به صورت جداگانه و به راحتی، زدن المپ نشینان به صورت جداگانه، شکست دادن سوپرمن یا شزم در حالت عادی و… هم این شاهکارو ثابت میکنن!! اونوقت تو میگی هیچ کدوم اینا قبول نیس؟؟ ولی چه شاهکاری از ثور هست که شکست فونیکسو ثابت میکنه؟؟ آپوکالیپس خیلی از دارکساید ضعیف تره و شکستش به راحتی باز به شکست دارکساید بدون سختی نمیرسه!!! اون در حالت عادی بود که چشم دارکسایدو کور کرد نه در نهایت قدرت!!

  146. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    ببین افراصی متعصب ، دارکساید سوپرمن و واندروومن و آکوامن رو با هم زده بعد ۸% ازش کمتر باشه واندروومن؟
    ثور در کمیک مردان ایکس علیه اونجرز فونیکس و عقب روند
    ثور در کمیک اونجرز ۲۰۱۹ شماره ی ۳۸# فونیکس ازش ترسید
    یه بار دیگه هم زده فونیکس و
    پس حرف زیادی نزن.
    قبول کن که ثور فونیکس و زده
    نگو این یه کمیک معتبر نیست
    چون منم میتونم بگم کمیکی که واندروومن دارکساید و زده معتبر نیست

  147. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    شکست شزم
    شکست اپوکالیپس فقط با یارن بی یورن و فقط با یک دست
    شکست اگزیتار که توانست به راحتی یک سلستیال رو سلاخی کنه
    شکست ما رمیدگارد که تا حد زیادی به دارکساید برابره
    شکست منگونگ در حالت عادی ، اونو به خورشید پرتاب کرد اونم در حالت عادی
    اینها هم شکست فونیکس و ثابت میکنه

  148. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    من واقعا نمیدونم تو نمیفهمی یا نمیخوای که بفهمی!! به نظر من نمیخوای که بفهمی چون مگه میشه یه حرفی رو هزار بار به یه آدم بزنی و باز اون نفهمه!!( مگر اینکه فهمت در حد انسان نباشه) باز هم میگم تو اگر بخوای کمیکی که واندروومن توش دارکسایدو زده رو زیر سوال ببری باید کمیکهایی که واندروومن توش زئوسو زده، المپ نشینانو به صورت جداگانه زده، لیگ عدالتو به راحتی و به صورت جداگانه زده و… رو هم زیر سوال ببری چون اینا همدیگرو ثابت میکنن!!! ولی من میتونم اون کمیکو که ثور توش فونیکسو زده رو زیر سوال ببرم و هیچ کمیک دیگه ای رو زیر سوال نبرم چون هیچ شاهکاری از ثور اینو ثابت نمیکنه!!! ای خدااا!!! تو دیگه کی هستی؟ شکست مارمیدگار شکست فونیکسو ثابت میکنه یا شکست آپوکالیپس؟؟ کدومشون؟ همه ی این شاهکارایی که گفتی مجموعا به شکست فونیکس نمیرسن چه برسه به تکی تکی!!! خدایی به نفهمی تو ندیده بودم!! و برای صد هزارمین بار دارکساید سوپرمنو واندروومنو آکوامنو… رو در حالت عادی زده و واندروومن در نهایت قدرت تونسته دارکسایدو بزنه!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      ولی به هرحال ثور خیلی قویتره اون نسخه ای از کلون که واندروومن ضعیفترین کلون دارکساید بود اصلا اونقدرا قوی نبود اما از اون موقع دارکساید کلون خیلی قویتر شده که قدرتاشم براتون گفتم و اینکه اصلا هم به راحتی نبوده اگرم بوده لیگ عدالت نمیخواستن باهاش بجنگن وگرنه همون سوپرمن حدود ۲۰ درصد از واندروومن قویتره ،فلش موج آنتی مانیتور رو گرفت پس از واندروومن قویتره واندروومن تو خوابم نمیتونه موجی که ۵ یونیورسو نابود میکنه رو بگیره
      و من میتونم به دلایلی بگم زئوس خیلی قویتر از واندروومنه منظورم زئوس دیسیه

  149. Mohamad کاربر می‌گوید

    من دیگه خودمو خسته نمیکنم و وقتمو برای ادم هایی چون شما نمیزارم.دکتر بهتره شمام این کارو نکنی

  150. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اره راست میگی محمد جان ، این کاربر افراطی بتمن قبول نمیکنه تور از واندروومن قویتره. بهتره تو رویا هاش بمونه

  151. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    چی ثابت میکنه؟ هان؟ بهت میگم!
    شماره ی ۱۶۸# از سری اول کامیک های تور شکست فونیکس و ثابت میکنه!!!!!
    چون توش تقریبا با گالاگتوس برابر شد!
    پس اینقدر حرف زیاد هم نزن
    حالا قبول داری؟

  152. Batman کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    چییییی؟؟؟ برابری با گالاکتوسی که حتی ابرقدرتم نبوده شکست فونیکسو ثابت میکنه؟؟😭😭😭 به نظرم دیگه جوابتو ندم بهتره!!!

  153. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    تو یه متعصب هستی که حقیقتو قبول نداری
    گالاگتوس ابر قدرت نیست؟؟؟؟ چی؟؟؟؟؟؟ هان؟
    گالاگتوس بارها آیرون من ، کپ مارول ، کپ ، سنتری ، هالک و ولورین و رد هالک و کوازار رو با هم شکست داده بعد ابر قدرت نیست؟
    اصن چیز هایی که شکست دارکسایدو ثابت میکنه بگو.

  154. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    تازه
    ثور دو بار فونیکس و شکست داده پس شکست اولی شکست دومی رو ثابت می‌کنه.

    1. st کاربر می‌گوید

      ببخشید یک بار عقب رونده فونیکس رو یک بار دیگه منظورتون زدن همون مون نایت فونیکس هست دیگه ؟؟

  155. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    چی میگی منظور من از گالاکتوس ابرقدرت گالاکتوس در نهایت قدرته!!! دو بار جین گری با نیروی فونیکسو زده؟ اگه یه زحمتی به خودت بدی و کامنتای قبلیمو بخونی شاهکارایی که شکست دارکساید رو ثابت میکنن رو میفهمی!!! شکست اعضای اصلی جاستیس لیگ در حالت عادی به صورت جداگانه و به راحتی، بارها شکست زئوس، شکست المپ نشینان به صورت جداگانه و… شکست دارکسایدو ثابت میکنن!!

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      والا توی اون کمیک واندروومن و اکوامن چشم های دارکساید رو کور کردند و اصلا منطقی نیست که به این خاطر از دارکساید قویتر باشن
      لیگ عدالت هم اصلا قصدش در یکی از کمیک های new 52
      جنگ با واندروومن نبود که خود واندروومن وحش بازی در آورد اون ها هم سعی در آروم کردنش داشتن تا اینکه بزننش
      اونی هم که باهاش جنگید گرین لنترن بود
      در مورد زدن المپ نشینان هم بله ارس و هرکول رو انگار زده ولی جایی ندیدم که زئوس رو زده باشه اگه شکست داده ممنون میشم آدرس اون کمیک رو بدید بعدش هم ثور هرکول مارول و کال بورسان برادر اودین و پادشاه حقیقی ازگارد که به اندازه ارس قدرتمند هست رو شکست داده
      گالاکتوس در حالت عادی ب۴ تا سلستیال رو نابود کرده که نشون میده در حالت عادی هم قدرتمند هست

  156. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    شکست زئوس اینو‌ ثابت میکنه؟‌ این قدر عقلته؟؟ داکساید با سه چهارم قدرتش زئوسو کشته!!!!
    اعضای لیگ عدالت رو به راحتی شکست داده؟ اصن میدونی از سوپرمن و مارشن من هانتر هم شکست خورده؟؟؟؟؟
    برو بابا نوب واندروومن فن.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      و جناب محترم که دارین زئوسو با واندروومن برابر میدونین میدونستین وقتی زئوس خواست که واقعا بجنگه زد آرس ،واندروومن و هرکول رو باهم زد ؟؟!!!اگه زئوس و امثال دارکساید بخوان بزنن امثال واندروومنو لهش میکنن جناب میدونستین دارکساید کلون و زئوس دیسی میتونن اندازشون رو بسیار گسترده افزایش بدن یا نه ؟؟!!!!! میدونستین دارکساید و زئوس میتونن تلپورت کنن با همه این قدرتا میفهمیم واندروومن ابدا درسطح اینا نیست و اگه نظر نویسنده نباشه واندروومن خیلی جلو مارشن منهانتر دوام نمیاره لیگ عدالت که بماند ببخشید من مارشن منهانتر رو نگفتم اون از سوپرمن قویتره

  157. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    الان آکوامن چشم دارکساید رو کور کرده یعنی اینکه ازش قویتره یا ۵٪ به قول تو ازش کمتره؟
    باید بگی شکست دارکساید نه کور کردن چون این کار تقریبا راحتیه برا امثال واندر وومن و سوپرمن.
    الان میشه یه مقایسه برا واندروومن و ثور انجام بدی؟

  158. Batman کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    یعنی کسی که زئوسو شکست بده تقریبا با دارکساید برابره!!! پس یه شاهکار واندروومن برابری با دارکسایده و دو شاهکارش( شکست دارکساید و شکست المپ نشینان به صورت جداگانه )قویتر بودن از دارکسایدو ثابت میکنن که یعنی این سه شاهکار فرق زیادی باهم ندارن و همدیگرو ثابت میکنن!!! این حرفت عین این بود که من زمانی که تو گفتی ثور لرد ثورو زده و لرد ثور انتقام جویانو زده من میگفتم تو هیچ میدونی هالک چند بار ثورو زده!!! اصلا تو معنی شاهکارو میدونی؟؟؟ واندروومن به عنوان یه شاهکار اعضای اصلی لیگ عدالتو شکست داده!!! و سوپرمنو مارشن منهانتر هم به عنوان یه شاهکار میتونن واندروومنو بزنن!!! آکوامن وقتی چشم دارکسایدو کور کرد که دارکساید تقریبا از دور خارج شده بود بعدشم من هیچوقت نگفتم که واندروومن بخاطر اینکه چشم دارکساید رو کور کرده از اون کمی ضعیف تره من بخاطر شاهکار شکست دارکساید و دو شاهکار که تقریبا اونو ثابت میکنن گفتم کمی از دارکساید ضعیف تره!!! کور کردن و از دور خارج کردن دارکساید هم اینو ثابت میکنه که واندروومن اگر در نهایت قدرت هم نباشه باز آسیب جدی ای به اون کلون میتونه بزنه!!!
    واندروومن علیه ثور از نظرمن
    تجهیزات:برابر
    مقاومت:برابر تا حدودی واندروومن( با زره)
    سرعت:واندروومن
    شاهکار:تا حدودی واندروومن
    قدرت اصلی درونی و خارجی:ثور
    برنده:برابر

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      کاربر بتمن لطفا بذارین منم سوار شم :واندروومن کمی از دارکساید کلون ضعیفتر!!! ؟؟؟در دارکساید وار زد ترکوندش کلا واندروومن یه بار دارکساید رو زده اصلا مقایسه واندروومن با دارکساید کلون اشتباهه بعدم واندروومن اگه بر فرض محال لیگ عدالتو زده باشه اونا نمیخواستن واندروومن رو بزنن میدونین فلش هم از واندروومن قویتره ؟؟؟؟ واندروومن زئوسو زده که چی!!! دارکساید به راحتی زئوسو نابود کرد خلاصه واندروومن جلوی ثور خیلی ضعیفه به هیچ وجه برابر نیستن بعدم یک درصد فکرنکردین واندروومن دختر زئوسه و زئوس شاید نخواد باهاش بجنگه اگه بخواد بجنگه واندروومن شانس زیادی جلوی زئوس دیسی که با مارول مقایسه میشه ندارن جناب واندروومن اگه زئوس بخواد باهاش بجنگه زیاد دوام نمیاره بعد در دارکساید وار اگه زئوس به دادش نمیرسید دارکساید تا الان تبدیلش کرده بود به ربات!!!!
      بعد واندروومن از تانوس هم خیلی ضعیفتره بعد شما با زئوس و دارکساید مقایسش میکنین!!! بعدم رتبه بندی قویترین اعضای لیگ عدالت
      کاپیتان اتم (اینو مطمئنم نزده اگه بیاد واندروومن رو کمتر از ثانیه ای زیر اتمی میکنن)
      دکترفیت
      فلش
      سوپرمن
      شزم
      اوریون
      اینا قطع به یقین واندروومن رو میزنن واندروومن هم جلو دارکساید که هیچ جلو تانوسم عددی نیست

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      بتمن
      چقدر عقلت زیاده واقعا
      مقایسهت کاملا اشتباه بود
      تجهیزات : برابر
      شاهکار : ثور اما به خاطر توی نوب میگیم برابر
      مقاومت : ثور ( نیوری یک ستاره نوترونی رو تحمل کرد و نمرد .)
      سرعت : واندروومن
      قدرت اصلی و خارجی : ثور
      برنده : ۳/۲ به نفع ثور
      تو جت نامرئی و شمشیر و دستبند و کمند رو حساب میکنی بعد سگ ثور یعنی ( ثوری) و دو اسب ثور رو حساب نمیکنی؟ یارن بی یورن و میولنیر هم که پیشکش.
      ثوری تو کامیک جنگ قلمرو ها هست اگه میخوای بدونی کیه . میتونه از دهانش اتش بده بیرون.
      اون دو اسب ثور هم جاودانه هستند.
      اصن من تجهیزات واندروومن رو با ثور مقایسه میکنم
      میولنیر : دستبند و سپر واندروومن
      چکش طلایی و یارن بی یورن: شمشیر و کمند
      ثوری و دو اسب ثور : جت نامرئی

    3. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      دوست عزیز واندروومن کجا زیوس رو زده ؟؟؟ زیوس با یک حرکت می‌تونه کل المپ نشینان رو بزنه بعدشم مگه ثور کسایی در هرکول و ارس دی سی رو چند بار زده
      بعدشم کور کردن دارکساید اصلا برای چی باید معنی قدرتمند بودن یا در سطح بودنش باشه اصلا اون کلون ضعیف بود و سوپرمن با یک ضربه زدش
      شما میگی لیگ عدالت رو زده خب شما به تعداد شکست هاش نسبت به شخصیت لیگ عدالت مثل سوپرمن و شزم و مارشن منهاتر و …. نگاه کنید که به مراتب بیشتر هست
      ثور هم وقتی که از روح انسانی خودش جدا شده بود تمام ایکس من چهار شگفت انگیز و اونجرز رو سلاخی کرد و کشت
      بعدش برگشت گذشته گنداشو جم کرد تبدیل به رون کینگ ثور شد مرد و باز به زندگی برگشت
      شاهکار های ثور به مراتب بزرگ تر و بیشتر هست
      از لحاظ تجهیزات هم اگه زیوس به واندروومن کمک کنه برابر میشوند

      1. M.K کاربر می‌گوید

        غذر میخوام تو چه کمیکی ثور اونجرز و ایکسمن و
        چهار شگفت انگیز را سلاخی میکنه؟
        لطفا معرفبی کنید

      2. M.K کاربر می‌گوید

        غذر میخوام تو چه کمیکی ثور اونجرز و ایکسمن و
        چهار شگفت انگیز را سلاخی میکید؟؟

      3. M.K کاربر می‌گوید

        غذر میخوام تو چه رویدادی ثور اونجرز و ایکسمن و
        چهار شگفت انگیز را سلاخی میکید؟؟

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          سری دوم کمیک های ثور قسمت های رو نمی دونم فک کنم قسمت های بالای ۶۰ باشه لرد ثور بود که کل زمین رو فتح کرد و تمام قهرمان ها رو کشت در آخر سری هم تبدیل به رون کینگ ثور شد بعدش هم که سری سوم کمیک ها شروع شد

      4. M.K کاربر می‌گوید

        تو چه کمیکی این اتفاقات میفته؟(۳گروه سلاخی میشن)

      5. M.K کاربر می‌گوید

        در چه رویدادی این اتفاقات میفته؟(۳گروه سلاخی میشن)

    4. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      زااااااااااااااااارت
      تجهیزات:ثور(نیزه اودین،چکشش،طوفان شکن،چکش طلایی،یارن بی یورن)
      مقاومت:ثور(در برابر ستاره نوترونی)
      سرعت:واندروومن
      شاهکار:ثور(کشتن افرادادی مثل منگوگ و …)
      قدرت اصلی درونی و خارجی:ثور
      قدرت:برابر(با ارفاق شدید)
      شخصیت:واندروومن
      برنده:ثور
      خدایی دیسی فن ها هم قبول کردن

  159. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    و اینکه بگم در کمیک های ثور ۲۰۱۸ با حاگرنات مبارزه کرد اون فقط با پتک طلایی باهاش تقریبا برابر شد .
    این نشون میده مهارت مبارزه ی ثور چقدر زیاده.
    البته ثور به مدت بسیار کم از استروم بریکر هم استفاده کرده ( هر چند پیش بتا ری بیل هست),
    در کامنت بعد قدرت های میولنیر رو‌میگم.

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      در اون کمیک اون پتک نابود شد ولی ثور از پتک دیگه ای استفاده کرد و جاگرنات رو شکست داد

  160. Batman کاربر می‌گوید

    Elis Boyd Redding
    اگر شما همین مقاله و مقاله ی( قدرتمندترین شخصیت های دی سی از نظر قدرت فیزیکی)در همین سایت رو دقیق مطالعه کنی به تمام اون شاهکارایی که من گفتم میرسی!!! شما مثل اینکه کلا موضوع رو نگرفتی!!! واندروومن یه دفعه در اول نیو۵۲ در حالت عادی اون کلون دارکسایدو تقریبا داغون کرد یه دفعه ی دیگه هم در نهایت قدرتش دارکساید رو شکست داد!!! در اول نیو۵۲ هم سوپرمن با یه مشت دارکسایدی که از دور خارج و کور شده بودو ناک اوت کرد!!!بله شاهکار های ثور بیشتره اما بزرگترین شاهکار ثور که چند شاهکار دیگه میتونن ثابتش کنن از بزرگترین شاهکار واندروومن که چند شاهکار دیگه میتونن ثابتش کنن کمی کمتره!!!آهان یعنی واندروومن با شمشیر المپوس و زره زئوس و… هم نمیتونه به میولنیر و یارن بی یورن غلبه کنه؟؟ 😭😭

  161. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    واندروومن یه بار دارکسایدو زده ولی سه شاهکار دیگه هم داره که اینو ثابت میکنن!!! به هرحال واندروومن در نهایت قدرتش اعضای اصلی جاستیس لیگ رو به صورت جداگانه و در حالت عادی زده!! اتفاقا دارکساید به سختی و در نبردی تقریبا برابر تونست زئوسو بکشه!!! ببین شاید زئوس فکر کنه که دخترشه‌‌‌ اما کسی نیستش که بزاره واندروومن آسیبای مرگباری به اون بزنه و اون نبردو جدی نگیره!!! واندروومن هم از کاپیتان اتم، فلش و سوپرمن ضعیف تره اما از نظرمن از اوریون و شزم قویتر و با دکتر فیت تقریبا برابره!!!!! اونوقت شما تعیین میکنی کی زئوس میخواسته بجنگه کی نه؟ شاید اون موقع زئوس مخواسته بجنگه اما دلیل اصلی اون برد این بوده که اون سه در حالت عادی بودن نه در نهایت قدرت!!! زئوسو دارکساید میتونن اندازه هاشونو تغییر بدن نه قدرتاشونو!!! ینی میتونن خودشونو خیلی بزرگ کنن اما قدرتشون تغییری نمیکنه!!! خب چه ربطی به تلپورت داره امثال دکتر استرنج هم توانایی تلپورت دارن دلیلی شد از واندروومن قویتر باشن؟؟ مارشن منهانتر هم درسته که قدرتای زیادی داره ولی یه نقطه ضعف خیلی بد داره که سوپرمن با اون میتونه شکستش بده!! واندروومن هم همینطور!! حالا دیگه شما میتونی فکر کنی واندروومن جلو تانوسم عددی نیس!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      شماهم فکرکن واندروومن از والای همگان قویتره جناب اونا فرزنادشن بعد بخواد بزنه بکشتشون!!! واندروومن تو دارکساید وار به دست دارکساید پوکیده شد شزم و اوریون هردو از واندروومن قویترن یعنی واقعا واندروومن رو قویتر از تانوس میدونی!!!!! ؟؟؟؟ واندروومن لیگ عدالتو زده فقط یه بار ،خب لیگ عدالت نمیخوان باهاش بجنگن ،چی شد با دکتر فیت!!!!!!!! میدونستی با کلاهخود سرنوشت تونسته اسپکتر رو کتک بزنه بعد بیاد از واندروومن شکست بخوره درکل خیلی واندروومن رو دست بالا گرفتی!!! خیلییی جهت اطلاع بگم برتری اندازه یک مزیته و قدرت های زئوس و دارکساید محدودیت نداره پس افزایش پیدا میکنه شایدم اون موقع که واندروومن زئوسو زده زئوس درنهایت نبوده و وقتی درنهایت بود سه تا بچه هاشو باهم زد نتیجه میگیریم واندروومن جلو زئوس عددی نیست ،وقتی دارکساید نوجوان بود زئوس رو به سختی کشت بعد وقتی دوباره به فرم بزرگسال شد قدرتش چندین برابر شد و در اون حالت میتونه نه چندان سخت زئوس رو بپوکونه و واندروومن جلوی ایندو عددی نیست خلاصه که واندروومن اونقدرا هم قوی نيست و بعدهم بارها دارکساید واندروومن رو بسیار بیشتر زده و اگه از تانوس اطلاعات داشتی همچین حرفی نمیزدی

    2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      به نظرم در بخش شاهکار برابر هستند حالا میخوام چند تا شاهکار ثور رو بگم
      ۱ ثور موتور جهان که روند رگناروک رو سریع میکرد که به درخت جهان وصل بود رو هل داد که یعنی هل دادن ۹ قلمرو یا شاید هل دادن یک یونیورس و روند رگناروک را بر عکس کرد
      ۲ مقاومت در برابر unbinding stone سلاحی که می‌تونه آفرینش رو نابود کنه
      ۳ زدن درکس نابودگر که در حالت عادی سیاره ها رو با مشت نابود کرده و سنگ قدرت رو هم داشت و زدن ماکسیما که با یکی از قویترین نسخه های هالک برابر هست
      ۴ زدن آدام وارلاک و سیلور سرفر و بتا ری بیل با چند حرکت و نابود کردن یک سیاره با یک ضربه
      ۵ بلند کردن ۲۰ سیاره با یک بازو
      ۶ تحمل کردن وزن ۳۰ سیاره و زدن مون نایت فونیکس
      ۷ آسیب زدن به فونیکس فورس و اماتسو میکابوشی که ۹۹ درصد مولتیورس رو جذب کرده بود
      ۸ غلبه کردن بر جاذبه بی نهایت
      ۹ غلبه کردن به وزن ستاره نوترونی که جاذبش ۲۰۰ میلیارد برابر جاذبه زمین هست
      ۱۰ بیرون کشیدن رد هالک از سیاهچاله بزرگ
      ۱۱ زدن بیزاری و کشتن نامور با یک مشت
      ۱۲ شکستن زنجیر بعد از ۲۰ روز شکنجه سخت که این زنجیر ده ها خدا رو نگه داشته بود
      ۱۳ تراشیدن ارو
      ۱۴ زدن گلادیاتور و هایپریون کپی های سوپرمن
      ۱۵ شکستن فلز ارو
      ۱۶ نگه داشتن وزن خدایان
      ۱۷ اسکای فادر ها مثل اودین و زیوس قدرت خود رو با هم ترکیب کردند و به سمت اریشم شلیک می‌کنند ولی هیچ اتفاقی برای اون نیفتاد و همین موجود توسط اکستار پایان دهنده کشته شد که ثور یک بار جمجمه او را شکست و یکبار نسبت به گرمایی که داشت غلبه کرد و یکبار کشتش
      ۱۸ ۲ دوبار فراری دادن گالاکتوس حالت عادی و یکبار کشتنش در حالت کازمیک و فعلی ثور
      ۱۹ در جنگ با ثور موج های درست کرد که صد ها سیارک رو از بین برد
      ۲۰ ۹ ماه جنگ با زیوس
      ۲۱ ۲ سال جنگ با شیاطین
      ۲۲ برخورد دو نسخنه ضعیف از ثور باعث زلزله در مولتیورس شد
      ۲۳ جنگ سخت با اودین خونخوار که شمشیر و زدچره نابود گر را داشت
      ۲۴ ایستادگی در برابر شمشیر اودین که درخت جهان رو نصف کرد
      ۲۵ زدن تانوس قوی شده و منگوگ در حالت عادی با چند ضربه خود منگوگ زره نابودگر رو نصف کرده !!!
      ۲۶ زدن زلیا پادشاه خدایان تاریک و نارسیسون و کسی که اودین رو به بردگی گرفت
      ۲۷ زدن سرتور و یمیر با یک ضربه و کشتن خود سرتور
      ۲۸ زدن دکتر استرنج کلاسیک و لوکی کلاسیک
      ۲۹ زدن سیلور سرفر برای چند بار
      ۳۰ تحمل آتشی که ۱۰ میلیون قویتر از هسته خورشید هست
      ۳۱ قدم زدن در سطح خورشید و واکنش به ضربات بالاتر از نور
      ۳۲ ناک اوت کردن هرکول که هر ضربش ۹۰۰ میلیارد تن وزن داره و یکبار مساوی شدن باهاش
      ۳۳ زدن مفسیتو در بالاترین سطح خودش اونم در قلمرو خودش .
      ۳۴ خرد کردن بخشی از واقعیت
      ۳۵ سرنگون کردن اریشم با یک ضربه
      ۳۶ زدن ایگو سیاره زنده
      ۳۷ زدن گلوری موجودی که قدرت ۱۰ هزار پانتئون رو دارو هر بار قدرت یک خدا رو جذب می‌کنه ۵ و یا ۶ برابر قدرتمند تر میشه و تا حالا قبل از مبارزه با ثور درد نکشیده بود و ثور تونست با موج کوانتمی که ۱۰۰۰۰ یونیورس جذب کرد باعث جیغ کشیدنش شد و باعث شد واقعیت در بعضی از جاهای مولتیورس پاره بشه
      ۳۸ سرعتی هم که داره باعث شد که فضا و زمان خم بشه
      ۳۹ نابود کردن بمبی که تمام خدایان مولتیورس رو نابود میکرد
      ۴۰ داشتن تجهیزاتی مثل شمشیر اودین که باهاش میشه ابدیت را لرزاند
      ۴۱ ۱ ساعت جنگ با هالک که بروس بنر مخدوش نمی کرد دقیقا مثل رمانی که انسلات رو کشت
      ۴۲ تقویت جهان و جلوگیری از فرو پاشیدن مولتیورس توسط ۴ ثور که یکیش خود ثور و یکی بتا ری بیل و ۲ تای دیگه مردم عادی بودند که پتک خدایان رو داشتند
      و توانستند جلوی دموناستاف که ابدیت رو زده بگیرند و ادعا میکرد پایان دهنده واقعیت ها هست
      ۴۳ لرزاندن واقعیت
      ۴۴ شکافتن تار و پود جهان و موانع هزاران دنیا
      ۴۵ با یک مشت خلا رو نام اوت کرد
      ۴۶ غلبه بر وزن یک ستاره
      ۴۷ پرواز بسیار سریع که باعث شد سیارک ها به طرفش کشیده بشوند
      ۴۸ زدن دمگورج که هم تراز چند موجود انتزاعی هست
      ۴۹ زدن بور بورسان و کال بورسان و آپوکالیپس
      ۵۰ نابود کردن ووید که با هر ضربه قویتر میشد
      ۵۱ زدن گور با دو میولینر
      ۵۲ مقاومت دربرابر ضربات همزمان دیگری گالاکتوس و اسکرایر که خیلی قدرتمند هستند مخصوصا اسکرایر
      ۵۳ بلند کردن مار میدگارد که وزنش برابر با زمین هست و چون حرکت هم می‌کنه قابلیت نابودی ۲۰۰۰۰۰۰ زمین رو داره
      ۵۴ شکستن کابل های آدامانتیومی و ویبرانیومی
      ۵۵ پاره کردن سطح زمین
      ۵۶ دور زدن زمان
      ۵۷ کشتن زمستان سیاه با نیروی کازمیک که می‌تونه مولتیورس رو نابود کنه و به گالاکتوس قدرت داده
      که گالاکتوس کسی هست که وضعیت رو بین مرگ و ابدیت یکسان نگه میداره پس زمستان سیاه قدرت اینکه از بعضی ابدیت ها قویتر باشه رو داره
      ۵۸ ایستادگی در برابر یک سیاهچاله و بستنش با کمک میولینر
      ۵۹ پرتاب کردن هسته یک ستاره که هر قاشق چایخوری ازش ۶۰ میلیارد بیش از ۵ میلیارد تن وزن داره
      ۶۱ کتک زدن اودین ضعیف در حدی که ممکن بود بمیره
      ۶۲ ایجاد رعد برق که ۱۰۰۰ برابر از هسته یک ستاره گرمتر است
      ۶۳ منحرف کردن انفجار های آسمانی
      ۶۴ مقاومت کردن در برابر حملات ذهنی چارلز اگزاویو جین گری و لوکی
      ۶۵ زدن خدای دانش میمیر
      ۶۶ زدن کانگ فاتح و انایلوس و دکتر دووم که زره نابودگر رو داشت
      من همه این ها رو از سایت هایی مثل مارول فندوم سی بی ار و quora در آوردم و میتونید نگاهی بندازید

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        خدا وکیلی واندروومن فکر نکنم از این شاهکار های بزرگتری داشته باشه فقط دو تا قهرمان هستند شاهکارشون از ثور بیشتر و بزرگ تر هست یکی سوپرمن یکی هالک

      2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        به اینا مقاومت در برابر اشعه بیاندرز و زنده ماندن در برابرش اضافه کنید که یک بیاندرز با یک ضربه ۸ تا سلستیال و ابدیت و اربابان نظم و سرور بی نظمی و با سه ضربه دادگاه زندگی رو کشتن و همچنین جنگ با ۱۰۰ بیاندرز هم میشه گفت شاهکار ثور به حساب بیاد که آخرش مشخص نشد چی شد
        و مقاومت در برابر انرژی سوپرنوا و انفجاری که یک چهارم جهان رو نابود کنه و مقاومت در برابر ضربه یونی واندرمن

  162. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببین بتمن
    اینی که میگی که باید شاهکاری ، شاهکار دیگری رو ثابت کنه حرف چرندی بیش نیست.
    وگرنه زدن اعضای لیگ عدالت اصلا حتی به گرد پای شکست دارکساید نمی‌رسه. یعنی تو داری شکست سوپرمن رو با شکست دارکساید مقایسه و میگی اینو ثابت میکنه؟ دارکسایدی که یک بار با یک مشت چنان نیرویی به سوپرمن وارد کرد که تقریبا بیهوش شد.
    ببین تو ، واندروومن رو با دکتر فیت با کلاهخود برابر میدونی یا بودن کلاهخود؟ جواب بده.

  163. Attack titan کاربر می‌گوید

    من با نتیجه مخالفم میدونم فقط ترجمه هست و این مقاله از cbr کلا مزخرف بود.😐

  164. THOR ODIN SON کاربر می‌گوید

    اصلا درست نیست

  165. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها به نظرتون بیاندر ما قبل ریتیکان قویه یا مندراک؟

  166. ناشناس کاربر می‌گوید

    اره کاملا موافقم خیلی از ثور بدم میاد نه تنها واندر وومن بلکه اکوامن و ثور هم شکستش دادن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      دوست عزیز چرا عقایدی جواب میدی حقیقت رو قبول کنین که ثور با سوپرمن مقایسه میشه و با سوپرمن برابره هر چی زور داری بزن اما حقیقت اینه که ثور واندروومن رو شکست میده.
      در ضمن من مارول فن نیستم دیسی فنم فقط از شخصیت قور خوشم میاد و به کامنت های بالا میتونی نگاه کنی که خیلی ها گفتن ثور قویتره که این گفتن نداره به یه بچه ۱۰ ساله بگی میگه طبیعتا ثور قویتره پس اطلاعات غلط رو فقط بخاطر عقیده تون به افراد دیگه تحویل ندین

  167. حسام کاربر می‌گوید

    وقتی سلاح های یک نفر را میگویند که به طور دائم از ان استفاده کنند
    شما تمام سلاح هایی که ان بالا گفتی را واندر وومن به طور دائم استفاده نمی کنه اگر قرار باشد مثل شما به سلاح های یک شخص نگاه کرد از شمشیر بالدر تا گانگیر
    از تبر خونین تا شمشیر اودین همه ی اینها جزئ سلاح های ثور هستند شمشیر نکرو را هم باید جزئ سلاح های ثور حساب کرد همچنین ثور توپخانه ای از پتک ها دارد و تمامی سفینه ها ی ازگاردی را نیز باید جزئ سلاح های ثور حساب کرد
    نکته دیگری که من نمی فهمم این است که شما چگونه دوام ثور را که قدرت یک ستاره نوترونی را تحمل کرده کمتر از واندر وومن میدانید جاذبه ستاره نوتورونی انقدر زیاد است که اگر یک عدس روی ان بیفتد انفجاری بزرگ تر از یک بمب هسته ای رخ میدهد ثور نیز نه ماه با زئوس و دو سال با شیاطین جنگیده بدون اب و غذا که استقامت بالای اورا نشان میدهد

  168. MFT کاربر می‌گوید

    سلام . ما می خواهیم نقاط قوت و ضعف ثور را در نظر بگیریم.
    ثور: ۱- سلاح های ثور از سلاح های واندر وومن بهتر است .
    ۲- قدرت جادویی ثور که همان رعد و برق است
    می تواند واندر وومن را نابود کند که اگر گاد بلست ثور که قدرت تخریب یک ستاره را دارد واندر وومن را نابود می کند.
    ۳- تجربه ثور بیشتر از واندر وومن است چون ثور در قلمرو ها و کهکشان های مختلف جنگیده ولی
    فکر کنم واندر وومن فقط در زمین جنگیده .
    ۴- میولنیر ثور خیلی به کار می آید . بعضی ها می گویند واندر وومن میولنیر را بلند کرده . ( ثور الان پادشاه آزگارد است و می تواند طلسم لیاقت را از روی میولنیر بردارد و کاری کند که فقط خودش بتواند از آن استفاده کند) پس ثور می تواند میولنیر ار روی واندر وومن بندازد و با استورم بریکر یا یارن بی یورن به واندر وومن آسیب های جدی وارد کند .
    ۵- از لحاظ استقامت هم می توان گفت ثور استقامت بیشتری نسبت به واندر وومن دارد . چون ثور در برابر انرژی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد ولی واندر وومن در برابر بمب اتم مقاومت می کند .
    ۶- قدرت ثور از واندر وومن بیشتر است چون ثور توانست مار میدگارد را بلند کند( که قدش آنقدر بلند بود که دور کره زمین پیچ خورده بود سرش به دمش رسید و همچنین وزنش اندازه کره زمین است را بلند کرد و به زمین کوبید)
    همچنین کسانی که می گویند واندر وومن سرعت زیادی دارد سرعت به درد واندر وومن نمی خورد چون ثور توانایی آن را دارد که اجسام به سرعت نور را ببیند و به آنها واکنش نشان دهد .
    درباره متحدین هم بگویم که این نبرد ربطی به متحدین ندارد و فقط مبارزه بین ثور و واندر وومن است . اگر هم بخواهند متحدین خود را وارد نبرد کنند ثور الان پادشاه آزگارد است پس آزگارد با ثور است که قدرتشان از آمازونی ها بیشتر است و آمازون در برابر آزگارد عددی نیست .
    درباره شاهکار هم بگویم که ثور گالاکتوس در اوج را به راحتی زد یا مار میدگارد را بلند کرد .
    همچنین ثور الان قدرت گالاکتوس و پدر همگان را دارد.
    وقتی ثور گالاکتوس در اوج را به راحتی زد پس
    واندر وومن حریف زیاد سر سختی نیست.
    در کل هر جور حساب کنیم ثور از واندر وومن برتر است. این نظر شخصی من بود.

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      خب چه نظر شخصی باشه چه نباشه کلا معلومه ثور برنده هستش کلا ثور قبل پادشاه ازگارد و الان هم حساب کنیم فرقی نمیکنه نمیدونه سی بی ار چرا به ثور احترامی قائل نیست

  169. Amir کاربر می‌گوید

    سلام
    من با این مقاله کلاً مخالفم
    تو فیلم ثور رگناروک یا رگنوراک اسمش دقیق یادم نیست ثور بدون میولنیر هم قدرت رعد رو بدست آورد بعد شما نوشتین ثور بدون میولنیر آسیب پذیره
    شاید ثور از شزم یا سوپرمن شکست بخوره ولی واندروومن رو شکست میده
    بعد اونجا که نوشتین انتقام جویان در برابر لیگ عدالت چیزی نیست این دو گروه هر دو قدرت خاص خودشون رو دارن و تا حالا خود نویسندگان اون ها نگفتن که انتقام جویان قویتره یا لیگ عدالت
    امید وارم به شما هواداران مارول یا دی سی توهین نکرده باشم
    یاحق

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      نه توهین نکردید اما اونجایی که گفتید ثور نمیتونه شزم رو شکست بده نادرسته
      ثور فقط مقدار بسیار کمی با سوپرمن فاصله داره ولی مصلما میتونه شزم رو شکست بده

  170. MFT کاربر می‌گوید

    سلام من این مقاله را خواندم ولی نتیجه گیری از نظر من اشتباه بود اگر خواستید دلیل می آورم ولی در کل سایت CBR با ثور دشمن است . چون یک مقاله درباره ثور در برابر آکوامن نوشته بودند و برنده را آکوامن نوشتند . و همه ی ما میدانیم ثور از آکوامن قویتر است . پس سایت CBR با شخصیت ثور دشمن است و برای همین واندروومن را برنده کرد و گرنه به نظر من ثور قویتر بود . در کل قصد توهین نداشتم و نظر شخصی خودم را بیان کردم.

  171. TONI STARK کاربر می‌گوید

    این مقاله کاملا اشتباه بود
    پیداست که این سایت به طور متعصبانه طرف دیسی رو گرفت
    ثور بدون تمام صلاح هاش هم قدرتشو داره و واندر ووامنو اگه زره ، کمند ، دستبند و شمشیرشو ازش بگیرید قدرتش خیلی کمه اما ثور نه
    قدرت اصلی داخلی:ثور
    قدرت اصلی خارجی:ثور
    قدرت بدنی:ثور
    دوام و استقامت:ثور
    دانش استراتژیک:واندروومن
    تجهیزات:ثور
    تجربه:برابر
    برنده:ثور
    و البته اونجایی که گفته انتقام جویان خیلی از لیگ عدالت ضعیف تره کاملا متعصبانست

    1. King thor کاربر می‌گوید

      لیگ عدالت از انتقام جویان قویتر هست عزیزم ولی نه خیلی

      1. erfan کاربر می‌گوید

        #King Thor
        بله با حرف شما موافقم لیگ عدالت از انتقام جویان قوی تره اما نه با اختلاف خیلی زیاد بیشتر بخاطر سوپرمن
        البته اگه سنتری به انتقام جویان کمک کنه می تونن سوپرمن رو هم شکست بدن
        ثور و واندر وومن هم اگه با تمام قوا مقایسه کنیم اگه واندر وومن نتونه میولنیر رو بلند کنه احتمالا از ثور شکست می خوره البته این رو هم در نظر بگیرید که ثور پشتیبانی قدرتمندی از اودین و ارتش آزگارد داره (اودین تنهایی واسه لیگ عدالت بسه)

        1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

          شما هم لیگ عدالت نمیشناسی
          ورلد فرجر و کپ اتم برا کل ازگارد بسه

          1. erfan کاربر می‌گوید

            #پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر
            بله حق با شماست کاپیتان اتم و ورلد فرجر از سوپرمن هم خطرناک ترند البته من این دو تا رو درنظر نگرفتم من بیشتر اعضای درجه یک لیگ عدالت رو در نظر گرفتم (بتمن سوپرمن واندروومن شزم…….)
            البته قبول هم دارم که اگه جنگ وحشیانه ای بین لیگ عدالت و اونجرز شروع بشه در کل شانس لیگ بالاتره
            من در کل مارول فن هستم ولی خیلی سر این چیز های معلوم الحال بحث نمیکنم
            اما تا دلتون بخواد از کریتوس و اساطیر سر در میارم و تا صبح سرش بحث میکنم اصلا سرم درد میکنه واسه این کار

  172. MFT کاربر می‌گوید

    سلام . ثور تونست گالاکتوس در اوج را بزند و گفته اند که گالاکتوس در اوج تقریبا اندازه دورمامو در اوج قدرت دارد و واندروومن در برابر گالاکتوس یا دورمامو در اوج اندازه پشه است و واندروومن به کتلت تبدیل می شه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 در ضمن ثور قدرت اودین را دارد و پادشاه آزگارد است و می تواند طلسم لیاقت را از روی میولنیر بردارد و کاری کند که فقط خودش بتواند میولنیر را بردارد پس واندروومن نمی تواند میولنیر را بردارد پس ثور برنده مبارزه است .

  173. Ashkan کاربر می‌گوید

    انصافا ثور برنده ی نبرده خود ادمبن فک کنم موقع نوشتن این مقاله از شدت خنده بیهوش شد

    واسه این حرفمم دلیل دارم تو یه کامیک مشترک بین مارول و دیسی زمانیکه انتقام جویان و لیگ عدالت می جنگیدند که البته فک کنم آخر لیگ عدالت برد ثور فانوس سبز و شکست داد و چکش رفت یه جا دیگه که رسید دیت زن شگفت انگیز خود زن شگفت انگیز از قدرت میلیونیر کرک و پرش ریخت ولی گفت من اینجوری مبارزه نمی کنم پس اونو گذاشت زمین و البته آخرش از حریفش شکست خورد

  174. […] ثور مطمئنا یکی از شخصیتهای مهم، دوست داشتنی و قدرتمند در تاریخ کمیک است، اما ثور یک ایده منحصر به فرد نیست و کپی برداری شده از ثور اساطیر می باشد. دی سی اما شخصیتی منحصر به فرد از خدای آذرخش ساخته است. دی سی با مخلوط کردن قدرت های خدایان مختلف، شخصیتی دوست داشتنی ساخته که همه آنرا با نام شازم و کاپیتان تندر می شناسند. […]

  175. Spidey کاربر می‌گوید

    من فکر می کنم cbr با ثور دشمنی خونی داشته باشد مگر نه نمی آید بین ثور و اکوامن . اکوامن را پیروز کند
    ادمین لطفاً مقاله‌ای در مورد ثور از cbr نیارید چون یک طرفه قضاوت می کند.

  176. MFT کاربر می‌گوید

    سلام . چه در نسخه معمولی یا چه در قویترین نسخه ثور پیروز است👍👍👍👍

  177. مارول کاربر می‌گوید

    دروغ از این بیشتر بلد نبودی خودت حساب کن تجهیزات هیچی نیست تور با پتک جدیدش واندروومن رو نصف میکنه

  178. Batman کاربر می‌گوید

    #تمام متعصب های ثور
    سلام خب تو یه کامنت جواب همتونو میدم. واندروومن تو دو جلد متوالی دوبار دارکسایدو شکست داد که تو دفعه ی اول فقط با کمند حقیقت دارکسایدو زد و تو نبرد دوم هم سر دارکسایدو منفجر کرد!! و همینطور مقابل مشت قدرتمند سوپربوی پرایم آسیب زیادی ندید!! و همچنین تقریبا بدون آسیب و فقط با کمند حقیقت فانتوم استرنجر رو شکست داده!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خب پس دارکساید یک فرد زپرتوی ضعیفه لاب
      اونی که واندروومن زده کلون ضعیف دارکسایده بارها گفتم شکس دادن همیشه قویتر بودنو معلوم نمیکنه مخصوصا در دیسی که برخی قهرماناشو در بعضی کمیکا واقعا بزرگ میکنه بنده هم فن ثور نیستم بنده به ترتیب طرفدار این شخصیتام:
      ۱-مارشن منهانتر
      ۲-سوپرمن
      ۳- بتمن
      ۴-کاپیتان اتم
      ۵- هایپریون
      فانتوم استرنجر رو احتمالا نسخه عادیش نبوده چون تو خوابم نمیتونه بزنه

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        شما که مخالف کشتار بودید چطوره به هایپریون علاقه مند شدید کسی که آتلانتیس ها رو کشت و سر نامور رو از بدنش جدا کرد و تسکمستر رو تا سر حد مرگ کتک زد

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          چی هایپریون نسخه قهرمانش که اینکارا رو نکرده کرده؟؟؟

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          فکرکنم اون نسخه ای که میگید نسخه قهرمان هایپریون نبود اگه اشتباه میکنم بگید

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            نه خودش بود

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب پس طرفدارش نیستم شماره ۵ رو درنظر نگیرید

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          و اینکه فقط نیمور رو کشت کل آتلانتیس چرا؟؟؟!! و اونهم نسخه قهرمانش نبود فکرکنم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احتمالا فانتوم استرنجر هم پوخی نیست والا تنها چیزی که ازش دیدم شکست خوردنه از سوپرمن که خورده از واندروومنم اگه در نسخه عادی بوده که نمیدونم خورده احتمالا چندان هم که فکر میکردم قوی نیست

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        همونطور که گفتم فانتوم استرنجر میتونه مالتیورس نابود کنه و تمام لایف فورم مالتیورس رو به خطر بندازه ……همچنین با اسپکتر بصورت حدودا برابری نبرد کئه

  179. Batman کاربر می‌گوید

    دکترمنهتن
    اتفاقا اون کلون، کلون قوی ای بود چون زئوسو کشته بود و وقتی واندروومن اونو کشت یه لحظه روح زئوسو دید!!! منم نمیگم چون واندروومن اینارو زده ازشون قویتره، من میگم واندروومن به عنوان یه شاهکار میتونه اینارو بزنه!! خب همینجا ثابت کردی که در موضوعاتی که در موردشون اطلاعات نداری نظر میدی چون اگه در این مورد اطلاعات داشتی نمیگفتی فانتوم استرنجر پوخی نیست چون فانتوم استرنجر اسپکترو زده، براحتی به بهشت یا جهنم میتونه بره و جز قویترین اربابان نظمه!!! واندروومن هم در نسخه ی عادی بوده و من نمیدونم چرا وقتی جوابی نداری هرچی به نفعته رو یه احتمالا می‌چسبابونی تنگشو میگی و اگر هم واندر وومن در نسخه ی عادی نبوده دلیل بیار!!

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      من گفتم نمیدونم نسخه عادی بوده یا نه ولی واندروومن سوپرمن هم نمیتونه بزنه! به نفعمه؟؟؟؟ اولا مودبانه صحبت کنید منم میتونم مثل خودتون صحبت کنم دوما زدن فانتوم استرجر رو تاحالا سوپرمن هم زده با همدیگر نمیدونم دیسی چرا همش به سوپرمن و واندروومن شاهکار میده خب میخواید اشاره کنم به شکست های واندروومن ؟!!!!
      شکست به دست دارکساید دارکساید هم واندروومنو زده
      زئوس وقتی عصبی شد هر سه فرزندش رو باهم زد که واندروومنم عضوش بود
      شکست از سوپرمن
      مارشن یکبار با تعداد زیادی از اشخاص لیگ عدالت نبرد داشت و بسیاریشون رو اسپایدرمن درآورد که واندروومنم عضوش بود فکرکنم
      حتی آکوامن يکبار واندروومنو به چالش کشید
      اینها نشان میده اونقدرام که شما فکرمیکنید قوی و شکست ناپذیر نیست

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        (از پا درآورد) این کیبورد همش عوض میکنه

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        حالا قصد دفاع از هیچکسی رو ندارم ولی خب شما هم اشتباه می کنی در ۹۰ درصد موارد زدن به معنای قویتر بودن هست و اینکه والا ایشون بی ادبی نکرد که میگی مودبانه صحبت کن
        دوما شما که نمی دونی اون رو نسخه اصلی زده یا نه یعنی کمیکش رو مطالعه نکردی

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب نخونم اونجا عرض کردم احتمالا حدسم رو گفتم فقط بله اشتباه میکنم ایشون گفتن واندروومن فانتوم رو زده شما قبول دارین واندروومن از فانتوم استرنجر قویتر باشه؟؟؟!!! خب هیچکی قبول نداره ولی در اون کمیک این اتفاق افتاده از جناب بتمن هم معذرت میخوام شرمنده شرمنده

  180. امپتی هند کاربر می‌گوید

    کاری به بحثتون ندارم اما
    کاربر منهتن فانتوم استرنجر جز شکست خوردن فیت های بزرگی داره اینکه خدایان دیسی خیلی قوین و فانتوم توی برتری هاشون نیست صرفا این معنی رو نمیده که فانتوم استرنجر ضعیفه
    فانتوم استرنجر توی جلد ۵ فانتوم استرنجر نیو۵۲ به صورت مساوی حدودا با اسپکتر نیو۵۲ نبرد کرد و نبردشون میتونست کل کریشن یا به معنا دیگر افرینش که یک اشاره به مالتیورس هست رو به خطر نابودی ببره
    که در نوع خودش یک فیت مالتیورسال/Multiversal هست

  181. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    Batman#
    اگه ناراحتتون کردم شرمنده

  182. Batman کاربر می‌گوید

    دکترمنهتن
    خب شکست دادن فانتوم استرنجر جز شاهکار های واندروومنه ولی در اصل واندر وومن از سوپرمن ضعیف تره ولی خب به عنوان یه شاهکار میتونه سوپرمنو بزنه!!فانتوم استرنجر هم اونجا قصد جنگ با سوپرمن رو نداشت و اگر میخواست بجنگه شاید حتی نتیجه تغییر میکرد!!! ربطی هم به شکست های واندروومن نداره مثلا سوپرمن یجا نبولامن رو زده و یجا آکوامن به چالشش کشیده!!و در کل منظور من از این که واندروومن اینارو زده این بود که در زمینه ی شاهکار واندروومن کمی از ثور برتره!!

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      دستتون درد نکنه پس شاهکارهای واندروومنم خیلی شاخن بله بنده فقط خواستم عرض کنم از روی یک یا دو کمیک نباید قدرت یک شخصیتو برآورد کرد باید به کل کمیک هایی که داخلش بوده نگاه کرد

  183. MFT کاربر می‌گوید

    آخه من نمی دونم به این طرفدار های افراطی چی بگم . آقا جان چه بخوای چه نخوای ثور قویتره . چرا ؟
    مقایسه فقط قدرت های خود آنها و نسخه های عادی آنها . ثور حالتی داره به اسم دیوانگی جنگجویان( نیایید بگید حساب نیست و فلان و فلان ……. قدرت خودشه و از اول مال خودش بود )
    با توجه به دیوانگی جنگجویان مقایسه اینطوری میشه 👇👇
    قدرت : ثور
    سرعت : ثور
    مقاومت : ثور
    قدرت اصلی ذاتی : ثور
    قدرت خارجی اصلی : ثور
    تجربه برابر
    تجهیزات : واندروومن
    برنده : ثور
    نتیجه : ثور ۵ – واندروومن ۱
    خوب ثور پیروز شد

  184. Batman کاربر می‌گوید

    MFT
    منم نمیدونم به تو که انقدر نوبی چی بگم!! اولا دیوانگی جنگجویان برای مدت کمیه و همچنین واندروومن هم در نهایت قدرت، قدرتش ده برابر میشه!!زور:ثور؟؟ واندروومن تونسته با هر ضربش سوپرمنو به اطراف پرتاب کنه، دارکساید رو هم با هر مشت یا لگد به این طرفو اونطرف پرتاب کنه و حتی با ضرباتش به فانتوم استرنجر هم آسیب زده!! در مورد مقاومت هم واندروومن مقابل لیزر سوپرمن، مشت های دارکساید، مشت قدرتمند سوپربوی پرایم و حتی مشت فانتوم استرنجر آسیب چندانی ندیده( همه ی اینا بدون زره )ولی باز مقاومت ثور حتی اگه بیشتر هم باشه ولی دیگه واندروومن با زرهش مقاومتش از ثور بیشتره!!! و شاهکار هارو هم در نظر نگرفتی که در زمینه ی شاهکار هم واندروومن تا حدودی برتره!!و در کل مقایسه اینطوریه:
    زور:برابر
    دوام:واندروومن( با زره)
    سرعت :برابر تا حدودی ثور
    قدرت اصلی خارجی و ذاتی:ثور
    تجهیزات:برابر تا حدودی واندروومن
    تجربه:برابر
    شاهکار:تا حدودی واندروومن
    نتیجه: برابر

  185. MFT کاربر می‌گوید

    در جواب به Batman
    اولندش اگه ثور هم از کل قدرتش استفاده کنه قدرتش ده برابر می شه و اگه از دیوانگی جنگجویان استفاده کنه میشه نور الا نور . دومندش ثور هم در برابر انرژی کامل یک ستاره نوترونی مقاومت کرده و در برابر حمله های گالاکتوس مقاومت کرده و درش شکی نیست که مقاومت ثور اندکی از واندروومن بیشتر است . حتی تونسته نه ماه با زىوس که قطعا از واندروومن قویتر است و پدر او به حساب می آید بجنگد و این یک مقاومت بسیار بالا است که مقاومت ثور را بیشتر نشان می دهد . در مورد زور هم بگم که زور ثور رو دست کم گرفتید . این یکی رو مطمىن هستم که ثور زور بیشتری دارد . اصلا یعنی چی که تونسته با مشت به دارکساید ضربه بزنه یا فلان ؟ ثور هم همین کار را با افراد زیادی کرده . از جمله کسی مثل هالک و این اصلا ملاک خوبی برای مقایسه زور نیست . ثور تونسته با هرکول در مسابقه زور مساوی کنه و یک از بزرگترین کارهاش این بود که تونسته ۲۰ تا سیاره را با یک بازو نگه دارد . واندروومن فقط تونسته زمین را از مدار خارج کنه که این کار اصلا با کار ثور قابل مقایسه نیست . پس زور : ثور . ببین ثور می تونه نیروی اودین رو قرض بگیره که اگر اینکار رو کنه واندروومن تبدیل به خاک شیر میشه . به نظر من شانس ثور ۷۰ درصد و شانس واندروومن ۳۰ درصد است .

    1. Batman کاربر می‌گوید

      درسته ثور در حالت دیوانگی جنگجویان قدرتش بیشتر میشه اما همونطور که گفتم این حالت برای مدت کمیه و همچنین ثور در این حالت از فنون جنگی و تجربش استفاده نمیکنه پس واندروومن راحت میتونه ضربات ثورو جاخالی بده!!! بعدشم واندروومن هم همونطور که گفتم آسیب چندانی مقابل ضربات دارکساید یا سوپرمن یا… ندیده اما موافقم که مقاومت ثور اندکی بیشتره ولی همونطوری که در کامنت قبل گفتم واندروومن با زرهش مقاومتش از ثور بیشتره!!! دقیقا چرا ملاک خوبی نیس؟؟ درسته ثور هم همینکارو با هالک یا جاگرنات کرده ولی خب بنظرت هالک با دارکساید فرقی نداره؟؟البته ثور هم شاهکارای خوبی تو بخش زور داره و بخاطر همینم میگم زور:برابر!! به نیروی اودین هم ربطی نداره منم میتونم بگم واندروومنم رعد زئوسو میاره ولی ایندوتا خودشون دارن با هم مقایسه میشن نه با نیروی پدراشون یا نسخه‌های قویترشون!!!

  186. MFT کاربر می‌گوید

    تا حدودی از حرفات موافقم ولی در مورد مقیاس خوبی نیست بزار یه توضیح ساده برات بگم. ببین اگر واندروومن مثل زىوس مثلا تونست هالک را با مثلا یک ضربه شکست داد اونموقع میشه برای مقیاس زور اون رو به کار برد در ضمن ثور هم قطعا اگر جلوی دارکساید قرار بگیره می تونه مثل واندروومن ضربه های بدی به اون وارد کنه . ثور تونست مار میدگارد رو در حالتی که ضعیف شده بود بلند کند و به زمین بکوبد . لازم نیست مار میدگارد را معرفی کنم . یا تونست ۲۰ سیاره را با یک دست نگه دارد ولی خدایی زور ثور بیشتر است .

  187. هیچکس کاربر می‌گوید

    اصلا مقایسه این دو تا اشتباست
    آخه زن شگفت انگیز در حد ثور هستش که مقایسه میکنن بعدشم تو فیلم زن شگفت انگیز قدرت چندانی ازش ندیدیم و به نظرم اصلا امکان ندارن قوی تر باشه

  188. Tزهرا کاربر می‌گوید

    خب من معمولا فیلم های مارول و میبینم دی سی و زیاد نمیشناسم ولی فقط میدونم کریس همسورث بازیگر نقش ثور گفته واندر وومن قوی تر از ثوره حالا نمیدونم ولی خودم فکر میکنم ثور قوی تر باشه در مورد تجربه هم باید بگم که عمر ثور بیشتره تو یک کمیک مشخص شد که عمر ثور حدود۷۰۰۰ سال بوده

  189. Storm warm
    Storm warm کاربر می‌گوید

    معیار های زن شگفت انگیز الکی بود مثلا شاهکار یا متفقین شخصیت دیگه چیه ثور قویتره

  190. Amir کاربر می‌گوید

    این سایت سی بی ار با ثور مشکل داره واندرومن هم در سینما از ثور ضعیف تره تو کمیک هم که در مقابل ثور شانسی نداره در زمینه سلاح هم باز ثور قوی تره یارن بی یورن می‌تونه زره سلستیال رو پاره کنه .کمربند قدرت،قدرت ثور رو دوبرابر می‌کنه .خود میلیونر یه قدرت های داره که سلاح های واندر ومن در برابرش هیچ هستن تو خود این سایت هم در مورد قدرت هاش گفته شده

    1. Goku کاربر می‌گوید

      اینفینیتی وار اره! ولی اندگیم خیر.
      تو کمیک هم مقابل ثور شانسی نداره 🥺 عجب!
      آخه دیگه ثور هر چقدر هم با تعصب قوی نشون بدید باز هم واندروومن شانس داره.
      تازه دیگه مثل سوپرمن هم نقطه ضعف خاصی هم نداره!
      و درست مثل ثور واندروومن هم سلاح ها داره هم تجربه و مهارت زیاد، یه جورایی مثل ثور میمونه برای لیگ عدالت بعد تو میگی شانسی نداره😐 اگه نداشت چطور پس سوپرمن رو شکست داده.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اینکه شانسی نداره نادرسته ولی شانسش کمه

دیدگاه ها غیر فعال است.