ابر قهرمانان نمی میرند؛ ۱۵ ابر قهرمان غیر قابل کشتن در دنیای کمیک

ابرقهرمانان بسیار کمی در دنیای کمیک وجود دارند که غیرقابل کشتن باشند. منظور ما از غیرقابل کشتن قدرتمند بودن نیست، منظور ما این است که به هیچ روشی نمی شود این ابرقهرمانان را کشت و آنها دوباره به زندگی باز می گردند. در ادامه به معرفی ۱۵ ابرقهرمان غیر قابل کشتن در دنیای کمیک می پردازیم با ما همراه باشید.


۱۵. ددپول:

ددپول یکی از قهرمانان دوست داشتنی کمیک است که به هیچ وجه نمی میرد. خیلی ها دلیل نمیر بودن ددپول را توانایی درمانیش می دانند اما این دلیل نامیرا بودن او نیست. دلیل جاودانه بودن ددپول مثلث عشقی او، تانوس و معشوقه مرگ است.

در سال ۲۰۱۶ و در مینی سریال ددپول علیه تانوس، تانوس معشوقه همیشگی بانوی مرگ، از رابطه بین ددپول و بانوی مرگ مطلع میشه و ددپول رو به جاودانگی نفرین و طلسم میکنه تا دیگه نتونه به بانوی مرگ برسه. با توجه به این ددپول هرگز نخواهد مرد و برای همیشه جاودان خواهد ماند. زوددرمانی ددپول نیز در سطح بالایی قرار دارد و می تواند از یک قطره خونش دوباره خود را بسازد.


۱۴. مرد پلاستیکی:

درسته که مرد پلاستکی یک شخصیت بسیار مسخره ای است و بیشتر حالت طنز دارد. اما این ابرقهرمان غیرقابل نفوذ و توانایی دستکاری بدن خود در سطح مولکولی را دارد. بغیر از این توانایی ها او جاودانه است، می تواند تا هر چقدر که بخواهد خود را بزرگ یا کوچک کند و انرژی حملات را حتی تسلیحات اتمی، به خود جذب کند.

پلاستیک من تا بحال در کمیک کشته نشده است. از سال ۱۹۴۱ که مرد پلاستیکی پایش را به دنیای کمیک های دی سی گذاشت تا به امرو او یکبار هم نمرده است و قادر به بازسازی بدن خود در هر سطح مولکولی می باشد.


۱۳. دکتر منهتن:

دکتر منهتن از آن دست شخصیت هاییست که هرچقدر درباره قدرت ها و روحیاتش بگوییم کم گفته ایم. عده ای دکتر منهتن را خالق تمام دنیای چندگانه دی‌سی می‌دانند. عده ای دیگر اعتقاد دارند نسخه سینمایی دکتر منهتن در واقع خالق اصلی دنیای سینمایی دی‌سی است. دکتر منهتن قادر به تکثیر خودش است، او از گذشته، حال و آیند باخبر است و می تواند سفر زمانی انجام دهد، و توانایی الکتروکینزی دارد.

دکتر منهتن آنقدر قدرتمند است که می تواند با یک اشاره افرادی مانند شزم را پودر کند، می تواند با سرعت فرا نور حرکت کند، جاودانه است و هیچ چیز نیز توانایی نابود کردن او را ندارد. او خودش گفته است آنقدر قدرت دارد که عملا نمی تواند هیچ کاری انجام دهد.


۱۲. مرد مولکولی:

مولکول من با نام اصلی اوون ریس، یک کودک ترسو اهل نیویورک بود که بعد از بزرگ شدنش هم اراده ضعیفی داشت. اون تکنسین یک آزمایشگاه هسته ای بود. روزی بطور تصادفی ژنراتور ذرات آزمایشی رو فعال کرد و با شکل نامعلومی از اشعه بمباران شد. این اتفاق باعث شد تا ریس جهش ژنتیکی پیدا کنه و بتونه تمام مواد، حتی تا سطح مولکولی را کنترل کنه. مرد مولوکولی تقریباً قادر مطلق و غیر قابل نابودی است اما اگر در هر صورتی بشود آن را کشت، مرگ مرد مولکولی باعث نابودی کل جان و میلیارد ها بعد دیگر خواهد شد.


۱۱. The Q:

Q یک شخصیت داستانی در سری مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) می باشد. Q یک موجود کیهانی ناشناخته با توانایی های تقریباً مطلق است که هر کاری و هر چیزی را که بخواهد می تواند انجام دهد. Q یک موجود جاودانه است و به هیچ وجه نمی شود آنرا نابود کرد. این شخصیت علاقه بسیاری نیز به نسل بشر دارد.


۱۰. مرد شگفت انگیز:

سیمون ویلیامز یا همان مرد شگفت انگیز یکی از آن شخصیت های مارول است که توجهی به آن نمی شود. با این وجود تجسم فعلی او در دنیای مارول، جز قدرتمندترین ابرقهرمانان محسوب می شود. واندر من یک موجود با انرژی یونی خالص است که نیازی به آب، عذا یا هوا ندارد و جاودانه محسوب می شود. فرم انرژی یونی غیرقابل تخریب سیمون ویلیامز توانایی بازسازی بدن او در سطح مولکولی را میدهد و عملا هیچ سلاحی وجود ندارد که بتوان با آن مرد شگفت انگیز را نابود کرد زیرا این شخصیت نیروی خالص است و در آن واحد بازسازی می شود.


۹. Dkrtzy Rrr:

Dkrtzy Rrr هم مانند معادله ضد زندگی، یک معادله ریاضی زنده هوشمند و قدرتمند ترین عضو سپاه فانوس سبز است که از قدرت خود برای نفوذ و پاک کردن مغز دشمنانش استفاده می کند. گذشته و توانایی های کیهانی این موجود در هاله ای از ابهام است و هیچ راهی نیز برای نابودی این معادله پیدا نشده است همچنین Dkrtzy Rrr تجسم فیزیکی ناشناخته ای دارد که او را به یکی از قدرتمند ترین موجودات کیهانی دی سی تبدیل کرده است.


۸. فرانکلین ریچاردز:

فرانکلین ریچاردز فرزند آقای شگفت انگیز و زن نامرئی و برادر بزرگتر والریاست. فرانکلین قدرتمندترین جهش یافته در دنیای مارول است. به عنوان یک جهش یافته سطح امگا، ریچاردز توانایی تغییر واقعیت و دستکاری مولکولی دارد. او کنترل کاملی بر نیروهای اساسی جهان دارد و از موهبت پیش آگاهی برخوردار است که به او امکان درک گذشته و آینده را می دهد. فرانکلین ریچاردز می تواند تمام قوانین فیزیک را نقض کرده و در زمان نیز سفر کند. کشتن فرانکلین ریچاردز عملاً غیرممکن است و با نابودی جسمش نیز از بین نمی رود.


۷. The Immortal (جاودانه):

گذشته و اسم اصلی این شخصیت ناشناخته مانده است. حدود ۳۰۰۰ هزارسال قبل حادثه ای رخ داد و او به قدرت های فوق بشری و جاودانگی دست پیدا کرد. جاودانه عضو دربار شاه آرتور شد، بعد از آن تبدیل به یک شواله صلیبی شد، بعد از آن به آمریکای شمال رفت و در جنگ آمریکا برای استقلال با استعمارگران جنگید و در سال های ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده گرفت.

بله او کسی نیست جر آبراهام لینکلن. جاودانه را به هیچ وجه نمی توان کشت. او نتنها از قدرت و دوام ابرانسانی، سفر بین ستاره ای، عدم آسیب پذیری در برابر جنون و موارد بسیار دیگر برخوردار است؛ از جاودانگی و قدرت رستاخیز نیز برخوردار است که به هیچ وجه نمی توان آنرا نابود کرد. اگر بدن جاودانه را هزار تکه کنید، با کنار هم گذاشتن بدنش دوباره به حالت اولیه باز می گردد.


۶. مرد اتمی (Solar man of atom):

این شخصیت یکی از کاراکترهای شرکت Valiant Comics است. فیل سلسکی دانشمندی بود که در اثر حادثه ای اتمی قدرت دستکاری انرژی را بدست می آورد. در طی حادثه ای راکتور آزمایشی ساخت انرژی دچار نقص می شود و دکتر سلسکی در لحظات پایانی برای جلوگیری از فاجعه خود را درون آن می اندازد.

پروفسور سلسکی از این حادثه جان سالم بدر می برد اما خیلی زود می فهمد که به موجودی با انرژی تمام خالص تبدیل شده است که به هیچ وجه نابود نمی شود و از آن به بعد به دکتر سولار یا مرد اتمی تبدیل می شود. همچنین دکتر سولار مظهر جسمی عصبانیت و غرایز خورشیدی است که به مقابله با نیروهای تاریک می پردازد.


۵. لیزل پون (Leezle Pon):

لیزل پون یکی ویروس مرگبار و از اعضای اصلی و مبهم سپاه فانوس سبز است که به هیچ وجه نابود نمی شود. توانایی ویروسی لیزل پون آنقدر بالاست که حتی سپاهیان فانوس سبز و نگهبانان جهان نیز جرعت نمی کنند به آن نزدیک شوند. این موجود همانند همتای شرورش، دسپوتلیس در سپاهیان فانوس زرد، از هیچ استاندارد زندگی خاصی پیروی نمی کند. این ویروس تقریبا در همه جا هست و هیچ جا نیست. به همین دلیل نمی شود این موجود را کشت و در صورت نابود شدن دوباره خود را احیا می کند.


۴. جنگجوی ابدی (ETERNAL WARRIOR):

جنگجوی ابدی نیز یکی دیگر از شخصیت های شرکت Valiant Comics است. جنگجوی ابدی با نام مستعار جیلی یا مردی که زمین اجازه نخواهد داد بمیرد، یک مبارز خیرخواه جاودانه باستانی است که قسم خورده است از زمین محافظت کند. جنگجوی ابدی از قدرت و دوام ابرانسانی و جاودانگی برخوردار است و به هیچ وجه نابود نمی شود، البته اگر روی زمین باشد برای اینکه او نیروی محافظت از روح سیاره زمین است و با نابودی زمین او نیز آسیب پذیر می شود.


۳. روح سوار:

منظور ما از روح سوار در این مطلب شخصیت هایی نظیر جانی بلیز یا دنی کچ که روح انتقام جویی در آنها حلول کرده است نیست. منظور ما خود این روح و موجود جاودانه است که به عنوان یک موجود انتقام گیرنده الهی معرفی می شود. از آنجا که منشا این روح از جهنم است و تا حدودی توسط مفیستو، شیطان دنیای مارول کنترل می شود، هیچ چیز نیست که بتواند روح سوار را برای همیشه نابود کند و تا زمانی که خصلت انتقام جویی در ذات موجودات وجود داشته باشد، روح سوار نیز وجود دارد. با این وجود به کمک جادو های مقدس می توان به روح سوار صدمه وارد کرد یا آنرا به جهنم بازگرداند.


۲. اسپکتر:

اسپکتر با نام دیگر ازتار یک موجود فوق‌طبیعی است که قدرتی تقریبا نامحدود دارد. هدف غایی و مأموریت اصلی او این است که انتقام خدا را روی انسان‌های شرور و خبیث اجرا کند و آن‌ها را به سزای اعمالشان برساند. اسپکتر یکی از قدرتمندترین جادوگران و اجرام کیهانی در تمام دنیای دی‌سی به‌شمار می‌رود. درحالی که قدرت او بدون کنترل و تقریباً نامحدود است و حتی قادر به در هم شکستن جهان می‌باشد. با توجه به ذات الهی اسپکتر بجز پرزنس و فرشتگان رده بالا نظیر لوسیفر و میکائیل، هیچ موجودی در دنیای دی سی توانایی شکست دادن اسپکتر را ندارد.


۱. میکائیل دمیورگوس:

میکائیل دمیورگوس پسر پرزنس و برادر لوسیفر مورنینگ‌استار (سمائیل) است. او اغلب به عنوان دومین موجود نیرومند در بین تمام مخلوقات خدا توصیف می‌شود. یهوه، ایزد پیمان کسی است که به میکائیل قدرت عقل فعال بخشیده است. قدرت عقل فعال اساساً به مانند بلوک ساختمانی برای همه چیز می‌ماند. حتی مفاهیمی از قبیل جادو، قدرت کیهانی و ازلی، زمان، رویا، احساسات، همگی در رده بزرگتری به نام قدرت عقل فعال قرار می‌گیرند، و میکائیل دارای مقادیر نامحدودی از آن است. این میکائیل بود که تمام مفاهیم مرتبط با ایجاد فرضیه چندجهانی را خلق کرد. قدرت میکائیل در چنین سطحی است، اگر او اراده کند می‌تواند تمام خلقت را ده برابر بیشتر از بین ببرد. میلیاردها سال پیش، او با بکارگیری این توانایی توانست برادرش لوسیفر را شکست دهد و او را پس از شورشی که به راه انداخته بود از بهشت تبعید کرد. نام میکائیل بر تک تک اتم های خلقت در دنیای دی سی نوشته شده است و هر کاری را بخواهد در هر سطحی میتواند انجام دهد. میکائیل دمیورگوس بعد از پرزنس، الین بلک و والای همگان مارول، چهارمین موجود خیرخواه قدرتمند در تمامی دنیای کمیک معرفی می شود.

منبع: CBR

35 Comments
  1. Best کاربر می‌گوید

    با سلام باز هم یه مقاله ی خوب و بی نقص دیگه
    سوالم این بود که آیا رتبه بندی بر اساس قدرته ؟؟؟
    بعد هم شخصیت های rune king thor و falkram هم بنظرم باید تو این لیست باشه.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر نیستش.
      سعی شده شخصیت های اصلی بدون نسخه های قدرتمندشون معرفی بشه.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اقاجون شما داری میگی بر اساس قدرتن ؟؟؟؟؟؟؟ اون وقت گوست رایدر رو بالاتر از منهتن گذاشتی !!!! واقعاً عجیبه . حتماً بر اساس قدرت نیست که اگرم باشه منهتن باید ۳ باشه نه گوست رایدر . بعد تازه میگید بر اساس نسخه های قدرتمندشون نیست ؟ گوسن رایدر قوی ترین نسخخش در مقابل منهتن سوسکم نیست . اصلاً من چرا دارم اینا رو مقایسه میکنم ، اصلاً قابل مقایسه نیستند

    2. شاهرخ کاربر می‌گوید

      حالا فهمیدی چرا تور نیست ؟؟ یا بازم میخای بگی پس چرا سوپرمن وان ملیون نیستش !!؟؟ بهتره سکوت کنی وقتی درکت کم و ضعیفه

  2. .. Amir کاربر می‌گوید

    باسلام
    ادمین جان یه مقاله ی خوب دیگه ولی جا داشت فالکرام و rkt هم داخلش باشن

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      بهتر بود آدام وارلاک و سنترو هم میاوردین اما درکل خوب بود

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        یکتای بالاتر از همگان و پروتژ(اگه اسمشو درست نوشته باشم)هم جاودانه اند

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نوشته ابرقهرمان !فالکرام قهرمانه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

  3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    به نظر من جای کازمیک آرمور سوپرمن هم خالیه

    1. سوپر من کاربر می‌گوید

      درست میگی

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        قربون شما

  4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    چرا ولوورين نيست؟؟

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      چون یبار فرانک کسل لوگانو کشت

    2. DC &Marvel کاربر می‌گوید

      ولوورین میشه با بریدن سرش یا شلیک به مغزش گشت

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        نه داداش نمیشه

      2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش با این روش هایی که گفتینمیشه کشتش.ولی من چند تا راه رو میدونم.
        ۱ سمی شدن آدامانتیوم
        ۲ برق گرفتی(این مورد به نظر من پنجاه پنجاهه .بستگی داره قدرت مثلا اون کنتور برقی که پنجه های آدامانتیومی ولورین میره توش چقدر باشه.)

        1. کاربر می‌گوید

          میشه خفش هم کرد مثل یک کمیک که فک کنم مرگ ولورین نام داشت

  5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    گوست رایدر و فرانکلین ریچارز از منهتن قویتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعید میدونم منظورتون رتبه بندی باشه چون

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سلام، این مقاله بر اساس رتبه بندی نیست.

  6. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    چون بین اینا فقط میکائیل هست که به طور قطع از منهتن بسیار بسیار بسیار بسیار قویتره

  7. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    دارک سایدم میتونست باشه چون اونم غیر قابل کشته شدنه و استپن ولف هم همینظور!!!!!! اما درمورد هایفادر مطمعن نیستم اگه نیست لطفا بهم اطلاع بدید

  8. علیرضا کاربر می‌گوید

    دارک ساید؟ استپن ولف؟😐اینا که ابر شرور هستن. ایت مقاله درباره قهرمان ها هست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      #علیرضا
      بله اشتباه از من بود اما هایفادر چی ؟؟؟؟ اون غیر قابل کشته شدنه ؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید اما اگه هایفادر هم غیر قابل کشته شدن باشه به نظرم میتونست تو این لیست باشه!!!!! چون اون قهرمانه اما میشه لطفا بگین هایفادر دست به قتل
      میزنه یا نه ؟؟؟؟؟ اگه وقت داشتید ممنون میشم جواب بدید

  9. Gotham کاربر می‌گوید

    از گوست رایدر متنفرم🤮

    ادمین جان چرا بتمن رو نزاشتی درسته قدرتی نداره ولی تا حالا نمرده البته میدونم در فیلم شوالیه تاریکی برمیخیزد مرد ولی اگه تحقیق کنید میفهمید الفرد پیداش کرد

    1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      #gotham
      اولا که بتمن در دنیای کمیک سابقه مرگ داره .
      دوما که لیست مربوط به شحصیت هایی میشه که کشته نمیشن یا احتمال مرگشون کمه .بتمن بارها تا پای مرگ رفته تو کمیک .

    2. شاهرخ کاربر می‌گوید

      نمردن دلیل بر نامیرایی نیست ! اگ بتمن تا حالا نمرده بخاطر طرفدارانش بوده ک خاهان مردنش نبودن! داستانهای بتمن شامل مرور زمان نشده ! انکار ک همه این اتفاقها در طول ۲۰ سال انتفاق افتادن ! اتفاقن قراره بتمن قدیمی بازنشست بشه و بتمن جدید معرفی بشه

    3. محمدپارسا زندمهر کاربر می‌گوید

      دقیقا اسمش شبیه گوشت هستش

  10. شاهرخ کاربر می‌گوید

    خیلیا موضوع این لیست رو درک نمیکنند ! این اسامی بطور سنتی به این خصلت (نامیرایی!) مشهورند ! ولی باز طرف میگه چرا ولورین نیست ! وقتی هم بهش میگن ولورین با بریده شدن سر میمیره از سره نادانی قبول نمیکنه! آقاجان خالق ولورین این نقص رو براش گذاشته همه هم ازش خبر دارن بجز تو ..

  11. شاهرخ کاربر می‌گوید

    امیدوارم دلیل سکوت ادمین را فهمیده باشید ! ادمین چی بگه وقتی ب نظر خیلیا ماست سیاهه ! و مرغ ی پا داره . ب همین علت اعصاب خودشو الکی درگیر نمیکنه

  12. M کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید میشه یکم پیشتر درمورد قدرت
    لیزل پون (Leezle Pon)آگاهم کنید …من با سرچش نتونستم چیزی پیدا کنم ..اگه میشه یکم پیشتر درمورد کاربردش بهم بکید

  13. ارن کاربر می‌گوید

    عجیبه تو همچین مقاله ای شخصیت مهم و معروفی مثل هالک اوورده نشده
    پیشنهاد میکنم کامیک های هالک فناناپذیر رو بخونین

  14. reza کاربر می‌گوید

    عالی بود
    فقط اینکه روح سوار هم میمیره،اگر تیری از بهشت به اون اصابت کنه میمیره و در کل به تجهیزات بهشتی مصون نیست و میشه با یک شمشیر از بهشت اون رو برای همیشه کشت یا تیر،فرقی نمیکنه

  15. حسام کاربر می‌گوید

    سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید اما مرد مولکولی در سال ۲۰۱۸ در اثر نبرد با GEIEVERE جان خودش را از دست داد این شخصیت در نجات مولتی ورس مارول نقش مهمی داشت اما در سال ۲۰۱۸ در کمیک چهار شگفت انگیز در نبرد با GEIEVERE کشته میشه

  16. کاربر می‌گوید

    جالب بود کاش بیشتر میبودن مثلا ۲۰تا ولی همینم خوبه

  17. حسین کاربر می‌گوید

    سنتری هم نامیراهه چون چند بار توی خورشید پودر شد و خودشرو احیا کرد حتا وید هم گفت تو مردنی نیستی

دیدگاه ها غیر فعال است.