قدرتمند ترین شخصیت های دنیای دی سی

طبقه بندی اینکه چه کسی در کمیک ها از قدرت بیشتری برخوردار است واقعا سخت است. این طبقه بندی برای کاراکترهای دنیای دی سی که از قدرت های کیهانی بیشتری نسبت به کاراکترهای مارول برخوردارند، سخت تر هم می باشد. دنیای دی سی موجودات به مراتب قوی تر و بیشتری نسبت به مارول دارد و این باعث می شود قدرت های شخصیت های کیهانی دی سی بیشتر و طبقه بندی آنها سخت تر باشد.

حتما با خودتان فکر می کنید که در ادامه اسامی شخصیت هایی همچون سوپرمن، بلک آدام و یا زئوس را خواهید شنید، اما باید بگوییم که هیچ کدامیک از این افراد در این لیست جایی ندارند و ۴۰ مین و آخرین فردی که در این لیست قرار دارد، به راحتی می تواند شخصیت هایی مانند زن شگفت انگیز و یا زئوس را از پای درآورد.

در ادامه با ۴۰ شخصیت برتر قدرتمند در کمیک های دی سی آشنا می شوید. البته قبل از آن باید بگوییم که به دلیل تعدد بسیار بالای شخصیت های کیهانی دی سی، ما مجبور شدیم حداقل ده شخصیت کیهانی دی سی مانند پرالایا، سوپرمن کازمیک آرمر، استار بریکر، ترینیتی، کاپیتان اتم، کوانتوم سوپرمن و اونیمار سین را از این لیست حذف کنیم.


۴۰. بلک ریسر:
بلک ریسر یا همان فرشته مرگ خدایان، موجودی است که می تواند چهار برابر سریع تر از سرعت نور بدود. موجودی که توسط دارک ساید برای نابود کردن آنتی مانیتور بکار گرفته شده بود و نزدیک بود آنتی مانیتور را نابود کند اما آنتی مانیتور از روی او نوعی دیگر از فلش را بوجود آورد که تنها با لمس کردن دارک ساید، آنرا نابود کرد. بلک ریسر نمودی از مرگ است و به هیچ وجه نمی توان آنرا کشت، چندین برابر سرعت نور حرکت می کند و آنقدر قدرتمند است که می تواند تنها با یک لمس کوچک، افرادی مانند، واندروومن، زئوس و دارک ساید را نابود کند. 

۳۹. دومزدی:

 دومزدی از طریق فرایند شبیه‌سازی یک نوزاد خلق شده‌است که بارها و بارها بدست یکی از خطرناک‌ترین گونه‌های زیستی جهان، و در یکی از خشن‌ترین و زننده‌ترین زیستگاه‌های موجود در عالم، یعنی کریپتون ما قبل تاریخ تکامل یافته‌است. بدین سبب، هر بار که از بین می‌رفت، دوباره به زندگی باز می‌گشت و تقریباً در مقابل عاملی که او را از بین برده بود آسیب‌ناپذیر می‌شد. تمام بدن او مانند یک ساختار دفاعی می‌ماند که هر چه بیشتر آسیب می‌بیند، مستحکم‌تر و مسلح‌تر می‌شود.دومزدِی همچنین دارای عامل زوددرمانی بسیار بالایی است که به او اجازهٔ ترمیم و حتی بازسازی بیشتر آسیب‌های وارده به بدنش در کسری از ثانیه را می‌دهد. او تقریباً به‌طور کامل در برابر تمام انواع آسیب‌های فیزیکی و روانی مقاوم است، به عنوان مثال: گلوله بر رویش هیچ اثری ندارد، راکت، لیزر و بمب هسته ای حتی یک خراش بر روی بدنش بر جای نمی‌گذارد، و انرژی ولتاژ بالا نیز قادر به نفوذ در بدن محکم او نیست. او از لحاظ فیزیکی نیز قادر به ایستادگی در برابر ضربات شخصیت‌های قدرتمندی همچون سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و مارشن من‌هانتر بوده‌است. او به دلیل زادگاهش سیاره کریپتون، و همانند سوپرمن در مقابل مادهٔ خیالی کریپتونایت سبز رنگ آسیب‌پذیر بود، اما پس از رویایی با آن، بر این ضعف خود نیز غلبه کرد. او توانایی زنده ماندن در فضا و حتی مجاورت مستقیم با خلأ فضا، پیچاب و کرم‌چاله را دارد، و نیازی به اکسیژن، خواب، آب یا هر نوع تغذیه‌ای برای حفظ و بقا ندارد.


۳۸. لرد شیطان:

پروردگار شیطانوس، یک شیطان باستانی و یکی از دو فرزند دیو بزرگ، شزم است. او با توجه به اینکه با انسان های خوب و مخصوصاً شخصیت سوپرمن دشمنی دارد، خود را بسیار بالاتر از آن می داند که دشمن افرادی مانند سوپرمن باشد و باید بگوییم حق با اوست. لرد ساتانوس آنقدر قدرتنمند است که بهمراه خواهر خود بلاژ موفق شده است نرون را از فرمانروایی جهنم عزل کند و خود و خواهرش را جایگزین آن کند. او دارای فیزیولوژی شیطانی است و این قدرت را دارد تا انسان ها را به شیاطین تبدیل کند. از دیگر قدرت های او می توان به جادو، جاودانگی و ترموکینزی اشاره کرد.


۳۷. سه شیطان:
سه شیطان، نامی است که به برادران شیطانی ابن گازار، راث و گوست می گویند. این سه برادر میلیارد ها سال پیش بر کهکشان حکومت می کردند اما سرانجام «بی انتها» که نام گروهی از موجودات کهکشانی بود، آنها را دستگیر کردند و ابن گازار را در زیر ماسه های مصر، راث را در زیر یخ قطب شمال و گوست را در اقیانوس مدفون کردند. این خواب تا چند دهه پیش، زمانی که فلیکس فاوست آنها را از خواب بیدار کرد ادامه داشت. قدرت سه شیطان بر پایه جادوهای عرفانی است. آنها تابحال چندین بار موفق شده اند لیگ عدالت را بطور کامل تحت کنترل خود در بیاورند و از آنها سواستفاده بکنند. درست است که سه شیطان قدرت جسمانی بسیار بالایی مانند نرون ندارند اما غیرقابل تخریب و نابودی هستند و از تجهیزات جادویی عجیبی مانند گلدان قرمز کالیوس، زنگ سبز ایتول و چرخ نقره ای نیورلاث استفاده می کنند.

۳۶. سولاریس:
سولاریس یک سیاره خورشیدی کامپیوتری مصنوعی بود که اولین بار در رویداد دی سی یک میلیون معرفی شد. سولاریس توانایی های کیهانی بسیاری از جمله دستکاری گرانشی، دستکاری مغناطیسی، نامرئی شدن، حافظه کامپیوتری، دوام فوق بشری و توانایی حملات با طیف موج های بسیار قدرتمند را دارد. او در دنیایش دشمن اصلی سوپرمن بود و سعی داشت تا تمامی جهان ها را فتح کند. سرانجام سولاریس در سری چهارم رویداد دی سی یک میلیون، تنها با یک ضربه سوپرمن وان میلیون پرایم که در ادامه معرفی می شود، نابود شد.

۳۵. ایمپریکس:

اگر بخواهیم در یک جمله ایمپریکس را تعریف کنیم باید بگوییم او گالاکتوس دنیای دی سی است. یک موجود عظیم کیهانی که از بیگ بنگ تا به امروز در حال نابودی جهان هاست. موجودی کیهانی با قدرت های کیهانی مبتنی بر انرژی که هیچ ابرقهرمان و ضدقهرمانی دوست ندارد با او وارد جنگ شود. ایمپریکس آنقدر قدرتمند است که برای شکست دادنش بتمن، دارک ساید، دومزدی، لکس لوتر و برینیاک با هم متحد شدند. او در حمله خود به زمبن موفق شد حدود ۸ میلیون نفر را نابود کند که در بین آنها قهرمانانی مانند ملکه هیپولیتا، ماکسیما، آکوامن و جنرال لین کشته شدند. البته همه بجز ماکسیما بعد از مدتی به زندگی بازگشتند. با این وجود ایمپریکس در برابر انرژی های عظیم کیهانی ناتوان است.


۳۴. نگهبانان جهان:
نگهبانان جهان یا مالتوسیان ها، نژادی جاویدان و بسیار قدرتمند ساکن در اوا، سیاره ای در مرکز جهان بودند که وظیفه آنها مبارزه با شر و ایجاد یک جهان منظم و عاری از جنگ و کشتار بود. آنها در سیاره مالتوس تکامل یافتند و احتمالاً اولین موجودات هوشمند در جهان بودند. شکل ظاهری آنها مانند انسان هاست با این تفاوت که قدی بلند، بدنی آبی و موهای خاکستری داشتند و همگی از دانشمندان و نخبگان کیهانی بودند و از قدرت های کیهانی بسیاری نیز برخوردارند. آنها دشمن خونی پارالاکس و موسس سپاه فانوس سبز  و سازنده باتری مرکزی آن بودند. از اعضای آن می توان به کرونا (عزل شده)، اسکار، گانتت و آپا الی آپسا اشاره کرد.


۳۳. تریگون:
سالها پیش که گروهی از انسان ها، زندگی بر روی زمین را رها کرده و در دنیایی دیگر، دنیای چند بعدی آذرات را تاسیس کردند. دست به مراسمی می زدند که در آن احساسات تاریک روح خود را از بدن خود بیرون می آورده و دور می انداختند. این انرژی شیطانی سالها در فضا شناور ماند تا سرانجام فرم فیزیکی خاصی گرفت  که به تریگون معروف شد. تریگون به سرعت ذات خود را نشان داد و تنها در طول یک سال، کل سیاره آذرات را فتح کرد. در سی سالگی او ابعاد خود و چندین میلیون جهان را نیز فتح کرده بود. او بدترین دشمن تایتان های جوان است. قدرت های او هرگز به روشنی تعریف نشده و معلوم نیست تا چقدر توانایی دارد اما بیشتر قدرت های او بر پایه نیروهای شیطانی و فنون جادویی است.

۳۲. داکس نوو:
Dax Novu اولین و قدرتمند ترین مانیتور بوجود آمده و یک خون آشام کیهانی بود که ماموریت تحقیق و بررسی مشکلات و ضعف های مولتیورس دی سی را بر عهده داشت. او طی تحقیقات خود به نتایج بسیار وحشتناکی رسید. او متوجه شد مانیتور ها انگل هایی بودند که از مولتیورس تغذیه می شدند و سرانجام آنها در این فرایند از بین می روند. او سعی کرد این موضوع را به مانیتور های دیگر نیز بگوید اما آنها به حرف او توجهی نکردند و او را زندانی کردند.
داکس نوو آنقدر قدرتمند است که بتواند با قدرتمند ترین موجودات دی سی نیز مقابله کند. قدرت او بحدی است که به راحتی می تواند اسپکتر را شکست بدهد و مولتیورس دی سی را بطور کامل نابود کند. داکس پسری به نام نیکس اوتان داره که موفق شد جهان نیو-۵۱ دی سی رو خلق کنه.

۳۱. هفت آواتار عواطف:
آواتار های عواطف یا احساسات یا “EmotionalEntities” دارای یکی از جالب ترین و عجیب ترین پیشینه ها در دنیای دی‌سی هستند و به دلیل رابطه مستقیمی که با حلقه های قدرت و منبع انرژی آن ها دارند از محبوبیت زیادی برخوردارند. هر هفت آواتار مخصوصاً شخصیت های آیون و پارالاکس، دارای پیشینه ای طولانی در کمیک ها و نیازمند مقاله ای مجزا هستند با این وجود، در ادامه ما به معرفی اجمالی این هفت آواتار می پردازیم.

آیون: آواتار احساس اراده است و به حلقه های قدرت سبز که از نیروی اراده قدرت میگیرند نیرو می دهد؛ برای سال های طولانی آیون به همراه پارالاکس در باتریِ قدرتِ مرکزیِ سیاره OA زندانی بود تا پارالاکس را تحت کنترل داشته باشد و به حلقه های قدرت سبز نیرو دهد. آیون توسط ویلن معروف دنیای دی‌سی یعنی آنتی مونیتور زندانی شد تا او بتواند از قدرتـش استفاده کند اما آیون بعد ها توسط فانوس های گمشده نجات داده شد.

پارالاکس: آواتار احساس ترس است. او سال ها در جهان به عنوان هیولایی زندگی می کرد که افراد را تسخیر کرده و از ترس آنها نیرو می گرفته است. پارالاکس میزبان خود را کاملاً به تسخیر خود در می آورد و به کمک او به کار های شرورانه‌ی خود می پردازد.

آدارا: آواتار احساس امید است. او منشأ تمام امیدی است که در جهان وجود دارد؛ پیشینه‌ی بوجود آمدن او مانند تمام آواتار های دیگر به این صورت است: هزاران سال پیش، نیروی سفید رنگِ زندگی، نیروی خود را به هفت رنگِ رنگین کمان تقسیم کرد و خودش در مرکز زمین ساکن شد. پس از این این هفت نیرو هر یک موجودی را انتخاب کرده و با تسخیر او موجب به وجود آمدن هفت آواتار احساسات شدند.

پریدیتور: آواتار احساس عشق است. او سومین آواتار احساسی است که پس از تقسیم شدنِ نور سفید به هفت رنگِ رنگین کمان به وجود آمد. او به دنبال قلب های شکسته و یا تیره و خالی، و عشق است و این نوع افراد را تسخیر می کند و با تسخیر آن ها قدرت فوق العاده ای به آن ها می بخشد.

اُفیدین: آواتار حس طمع است. او هزاران سال پیش، مبارزه‌ی سختی با صاحب حلقه‌ی قدرت نارنجی یعنی لارفلیز داشت. بعد ها کرونا، هنگام تعقیب کردن آواتار های احساسات او را پیدا کرد و توانست از قدرتـش به نفع خود استفاده کند.

پروسِلایت: آواتار حس شفقت است. از بین آواتار های احساسات آخرین آواتار به وجود آمده بود.

بوتچر: آواتار حس خشم است. خشمِ بی پایان او باعث عطش فوق العاده‌ی او برای کشتار و پیدا کردن یک میزبان مناسب می شود؛ به همین دلیل او همیشه بدنبال میزبانی مناسب برای خود می باشد. (منبع: کمیک اسکواد)


۳۰. آنتی مانیتور:
در همان لحظه ای که جهان بوجود آمد، جهان ضد ماده نیز ایجاد شد. پس از یک حاثه کیهانی که عامل آن شخصیت کرونا بود، بین جهان ماده و جهان ضد ماده شکاف ایجاد شد و بحران بین بعدی بوجود آمد، نتیجه این شد که جهان های موازی و بی نهایت زیادی بوجود آمدند و آنتی مانیتور قصد کرد تا تمام آنها را نابود کند. آنتی مانیتور یکی از بزرگترین تهدیدات دنیای دی سی تا به امروز است. موجودی قدرتمند که ۱۳ میلیارد سال پیش در جهان ضد ماده متولد شده بود، او عالم خود را فتح کرد و سعی داشت تا تمام دنیا ها را فتح و قلمرو تاریک خود را گسترش دهد. او موج ضد ماده را در مولتیورس به راه انداخت، تریلیون ها موجود را به نابودی کشاند و دنیاهای بیشماری را با ارتش های شیطانی خود از بین برد. او شخصاً و به‌طور همزمان با قوی‌ترین ابرقهرمان‌ها از صدها جهان مختلف، بدون هرگونه آسیبی به مبارزه پرداخته است. او به راحتی توان مقاومت در برابر ضربات سوپرمن را داشت، و حتی از ستاره آبی ابرنواختر نیز جان سالم به در برد. اما مخرب‌ترین قدرت او، توانایی جذب انرژی از محیط اطراف به خود است. او یکبار با پادماده جهان خود ترکیب شد و حتی فراتر از آن سعی در جذب انرژی تمامی جهان‌ها نمود. او قادر به تقویت و افزایش بیش از حد قدرت‌های دیگر مخلوقات است برای مثال او از روی فلش موجودی به نام بلک ریسر را بوجود آورد که نها با لمس کردن، موجوداتی مانند دارک ساید و زئوس را از پای در می آورد.

۲۹. نرون:
نرون فرشته ای سقوط کرده و یکی از بزرگترین شیاطین جهنم دنیای دی سی است. خلقت نرون مشخص نیست. اما طبق گفته های خودش به زن شگفت انگیز، او از میلیار ها سال پیش و قبل از نبرد بهشت نیز وجود داشته است. با این وجود نمی توان به حرف های او اعتماد کرد زیرا او پروردگار دروغگویی است. او همیشه سعی دارد زمین را تصاحب کند و روح ابرقهرمانان را تحت کنترل خود بگیرد و از آنها استفاده های بدی بکند. نرون به عنوان یکی از قدرتمند ترین موجودات جادویی در جهان دی سی به تصویر کشیده می شود. او تقریباً غیر قابل نفوذ و غیر قابل مرگ است، جاودانه است و توانایی تغییر واقعیت و مقاومت در برابر همه نوع حمله را نیز دارد.

۲۸. نکرون:
نکرون تجسم مرگ و ظلمت است. او پادشاه عالم مردگان است و قلمرویش مکانی است که روح های مردگان، برای رسیدن به جهنم و بهشت، باید مدتی در آنجا باشند. نکرون رهبر و خالق سپاه فانوس سیاه نیز هست و در تلاش است تا با استفاده از میدان کوانتومی، قلمرو زندگان را به دنیای خود بکشاند. نکرون شخصی است که حوادث Blackest Night و هرج و مرج در زمین را بوجود آورد و قصد داشت بوسیله سلاح نهاد که در ادامه به آن اشاره می شود، دنیا را مطابق میل خود بازنویسی کند. او قاتل شخصیت آنتی مانیتور است.
نکرون قدرت هایی از جمله، دستکاری زندگی و مرگ، توانمند سازی نکروتیک، دستکاری ماده، لمس کشنده، دستکاری ابعادی، دستکاری ارواح، جاودانگی و دستکاری واقعیت را دارد. اما نکرون یک ضعف بزرگ دارد و آن این است که او نمی تواند در این جهان وجود داشته باشد و برای حضور در دنیای زندگان نیاز به یک پارگی در فضا و زمان و یا پیوندی مانند دست سیاه دارد.

۲۷. مستر میکسیزپیتلیک:
مستر میکسیزپیتلیک یک موجود پنج بعدی است که قدرت هایی فراتر از تصور دارد. او همیشه به دنبال سرگرم شدن است و سعی میکند تا سوپرمن را آزار دهد، با این وجود که به راحتی توانایی نابودکردن سوپرمن را دارد. در کمیک ها او به شکل یک مرد قد کوتاه تاس با لباس های آبی یا نارنجی معرفی می شود. مستر میکسیزپیتلیک قدرت های کیهانی بیشماری دارد و بسیاری او را با بیاندر ها در دنیای مارول مقایسه می کنند. با این وجود او دو نقطه ضعف بزرگ دارد. اولی اینکه تحمل تحقیر شدن را ندارد و به سرعت دیوانه می شود، دوم اینکه باید کاری کرد تا او اسم خود را برعکس تلفظ کند تا ۹۰ روز به بعد پنجم برگردد و نتواند به کسی آسیب بزند.

۲۶. هکتات:
هکتات (Hecates) الهه سحر و جادوگری و نکرومنیستی، پیوند خورده با مولتیورس تاریک و دشمن واندر وومن و لیگ عدالت تاریک است. او از طلوع تاریخ وجود داشته و تا پایان دنیا نیز زنده خواهد ماند. او در دورانی متحد خدایان یونان بود اما بتنهایی از همه آنها قوی تر است. هکتات قدرت های خود را در زمین به ۵ بخش تقسیم کرد تا بتواند در زمانی مناسب دوباره همه آنها را با هم جمع کند و به اهدافش برسد که یکی از آنها را در دورن زن شگفت انگیز قرار داد. هکتات دارای قدرت هایی از جمله جاودانگی، جادوگری، نابودی افراد تنها با یک اشاره، تغییر اندازه، تله کینزی، تله پاتی و… می باشد. هکتات آنقدر قدرت دارد که یک پنجم قدرت آن آنچنان نیروی به واندر وومن بخشید که او را قوی ترین نسخه واندر وومن (هکتات واندر وومن) کرد و این توانایی را به او داد تا براحتی بتواند از همه ابرقهرمانان دی سی درنسخه عادی قوی تر شود.

۲۵. دارک ساید (ایزد بعد تاریکی):
این دارک ساید با اون دارک سایدی که شما میشناسین یکم فرق میکنه و داستانش تو کمیک ها دارای نقاط کور و حوادث عجیبی هستش که هیچ کس تابحال به اونها دقت نکرده. Uxas فرزند یوگا خان و ملکه هگرا، پادشاه و ملکه آپوکالیپس بود. موجودی با فیزیولوژی خداگونه که خدایان قدیم نیز قادر به شکست دادن او نبودند. اون آدم نسبتاً بدی بود و قصد داشت تمام دنیا ها رو تصاحب بکنه. بطور بسیار نامعلومی ( که بسیاری منشا این اتفاق را نیروی امگا و گروهی دیگر تاریکی مطلق می دانند)، اوکساس تبدیل به موجودی به نام دارک ساید فرمانروای بعد چهارم می شود. و تنها کلون هایی از خودش را بر روی دنیای دی سی باقی می گذارد تا خواسته های او را عملی کنند. معلوم نیست چرا دارک ساید بعد تاریکی شخصا وارد نبرد با دشمنانش نمی شود تا با یک اشاره لیگ عدالت و مابقی را پودر کند، اما آنچه معلوم است این است که او تمام توان خود راگذاشته تا معادله ضد زندگی، یکی از پنج سلاح قدرتمند دنیای دی سی که قادر است تمام موجودات عالم را برده صاحبش کند، بدست بیاورد. قدرت های دارک ساید ایزد تاریکی همانند تمامی موجودات کیهانی دنیای دی سی است و در رده ای بعد از پرزنس و فرشتگان دی سی قرار می گیرد. با این وجود به دلیل شباهت های موجودات کیهانی دی سی، نمی توان رده مشخصی برای دارک ساید تعریف کرد و بالاجبار باید دارک ساید را در بین ۲۵ شخصیت قدرتمند دی سی قرار داد.

۲۴. کرونا:
کرونا یک موجود باستانی متولد سیاره مالتوس بود که عطش بسیاری به انجام آزمایشات کیهانی داشت. او ماشینی را می سازد که سد زمانی را سوراخ می کند و باعث شکستگی جهانی و بوجود آمدن جهان های موازی می شود. در همان لحظه جهان ضد ماده بوجود می آید و دو موجود به نام مانیتور و آنتی مانیتور پیداشدند و دنیا را به گند کشیدند. نگهبانان جهان سرانجام موفق به نابود کردن کرونا می شوند اما او بطور کامل نابود نشد و بعد از مدتی نکرون او را به حالت اولیه خود برمیگرداند. در دوره ای کرون جهان های بیشماری را از بین برد تا در نهایت به دنیای مارول و شخصیت گرند مستر رسید. و برای اینکه دنیای مارول را نابود نکند، وارد بازی ای با گرند مستر شد.
کرون انتقام جویان و گرند مستر لیگ عدالت را انتخاب می کند و اگر تیم کرون پیروز می شد، باید دنیای مارول نابود می شد. خوشبختانه قهرمانان ماهیت داستان را فهمیدند و لیگ عدالت پیروز نبرد شد اما کرون به گرند مستر حمله کرد و قصد کرد تا دنیاهای مارول و دی سی را بطور کامل نابود کند که اسپکتر ظاهر شد و جلوی او را گرفت، و بعد از آن جهان ها را بحالت اولیه خود بازگرداند.

۲۳. نهاد:
نهاد یا Entity تجسم زنده نور سفید آفرینش است که همه موجودات جهان را به دنیا آورده. سرچشمه نهاد بر روی زمین است و نگهبانان جهان، همیشه در حال محافظت از آن هستند. با این حال در طی رویداد Blackest Night نهاد توسط نکرون برای از بین بردن کل حیات موجودات زنده استفاده شد که در نهایت با تلاش های هال جردن و سینسترو موفق به این کار نشد. نهاد دارای انرژی و قدرت تمام نشدنی است و می تواند واقعیت را نیز تغییر دهد. سینسترو به کمک نهاد توانست تمامی سپاه فانوس سیاه را نابود کند. همچنین نهاد منبع انرژی حلقه های سپاه فانوس سفید نیز می باشد. البته نهاد برای استفاده از قدرت های خود نیاز به میزبان دارد که سینسترو و هال جردن دو تن از آنها بودند.

۲۲. دکتر منهتن:
دکتر منهتن در ابتدا با عنوان دکتر جاناتان آسترمن، یک فیزیکدان علوم هسته‌ای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۵۹ پس از اینکه به طور اتفاقی در دستگاهی واقع در آزمایشگاه گیر می‌افتد و بر اثر تابش آن، از بین رفته و یکبار دیگر بازسازی می‌شود و از آن به بعد تبدیل به یکی از مخلوقات عالی رتبه در دی‌سی کامیکس شد. دکتر منهتن از آن دست شخصیت هاییست که هرچقدر درباره قدرت ها و روحیاتش بگوییم کم گفته ایم. عده ای دکتر منهتن را خالق تمام دنیای چندگانه دی‌سی می‌دانند و برای این حدس خود، به پنلی در جلد هفتم کمیک Crisis on Infinite Earths اشاره می‌کنند. جایی که به‌نظر می‌رسد یک رشته ستاره توسط یک دست بزرگ آبی‌رنگ نگه‌داشته شده (دست آبی، به دست دکتر منهتن اشاره دارد). در ادامه این طرفداران تئوری خود را از این هم جلوتر برده و اعتقاد دارند نسخه سینمایی دکتر منهتن در واقع خالق اصلی دنیای سینمایی دی‌سی است. دکتر منهتن قادر به تکثیر خودش است، او از گذشته، حال و آیند باخبر است و می تواند سفر زمانی انجام دهد، و توانایی الکتروکینزی دارد و آنقدر قدرتمند است که می تواند با یک اشاره افرادی مانند شزم را پودر کند، می تواند با سرعت فرا نور حرکت کند، جاودانه است و هیچ چیز نیز توانایی نابود کردن او را ندارد. تنها نقطه ضعف منهتن مشکلات فردی خودش است که بعضی اوقات نمی خواهد با چیزی یا کسی بجنگد یا از قصد خودش را بازنده می کند. (پیشنهاد می کنیم حتماً فیلم واچمن را ببینید).
در ضمن یک سایت مطرح ایرانی مدعی شده که گالاکتوس، دکتر دووم، ققنوس، مفیستو و تانوس می توانند دکتر منهتن رو شکست بدن. ما هم از همینجا به اون سایت ایرانی میگیم که باشه عصن تو خوبی. دکتر دووم و تانوس که نمیتونن بینی خودشونو بالا بکشن، مفیستو و گالاکتوس هم بماند ولی ققنوس شانس بالای دارد. حداقل میگفتی ابدیت و رون کینگ ثور و والای همگان یچیزی.

۲۱. سوپرمن پرایم وان میلیون:

داستان وان میلیون کمپانی دی سی در قرن ۸۵۳ اتفاق می افتد. در آن دوران هنوز سوپرمن زنده است اما تمام دوستان و خانواده خود را از دست داده است. در طی این داستان، شخصیت سولاریس نقشه ای برای قتل سوپرمن کشیده بود اما سوپرمن به درون خورشید می رود و ۱۵ هزار سال در آنجا می ماند. بعد از ۱۵ هزار سال سوپرمن از خورشید بیرون می آید اما تمام بدنش طلایی شده بود و قدرت هایش نیز در حد فرشتگان افزایش پیدا کرده بود. در مورد قدرت های سوپرمن پرایم هرچقدر بگوییم کم گفتیه ایم. سوپرمن پرایم قدرتی در حد و اندازه شخصیت رون کینگ ثور از دنیای مارول دارد و در تمام سایت های دنیا این دو شخصیت با هم مقایشه می شوند. اما چه کارهایی از دست سوپرمن پرایم بر می آید؟
  • سوپرمن با یک ضربه سولاریس را نابود کرد و لویس لین و کریپتون را مجدداً خلق کرد.
  • او در بی خیال ترین حالت توانایی بلند کردن جسمی معادل ده کوادرلیون تن وزن را دارد
  • او می تواند با حداقل سرعت ۲۶ برابر نور در فضا حرکت کند.
  • شدت ضربه سوپرمن پرایم در حدود ۱۰ میلیارد مگاتون است.
  • سوپرمن پرایم می تواند حداقل ۴۰ میلیون درجه فارنهایت گرما را تحمل کند.
  • سوپرمن پرایم از انفجار یک ابرنواختر کیهانی به راحتی جان سالم به در برده است.
  • سوپرمن پرایم توانایی سفر در زمان و آگاهی از گذشته و آینده را دارد.
  • او می تواند به راحتی موجودات پنج بعدی مانند مستر میکسیزپیتلیک را دیوانه و نابود کند.
  • مولتیورس برای او معنا ندارد و هر وقت که بخواهد می تواند مولتیورس را نابود کند و دوباره بوجود بیاورد.
  • او دست راست پرزنس است و حمایت تمام و کمال پرزنس را دارد.
  • در دنیای دی سی تنها پرزنس و فرشتگانی نظیر لوسیفر و اسپکتر توانایی شکست دادن سوپرمن پرایم را دارند.

در ضمن چند مدت پیش یه سایت مطرح ایرانی که نمیخوایم اسم ببریم گفته بود که سوپرمن پرایم دومین شخص قدرتمند دی سی هستش که باید بگم این از ضعف اطلاعاتی نویسنده یا مترجم اون مطلب بود، وگرنه سوپرمن پرایم جز ۱۵ شخصیت قدرتمند دی سی هم نیست.


۲۰. Nen-Buh-Loh:

نه-بو-لوه که با نام Qwewq نیز شناخته می شود، یک سحابی جاندار است که در هارادل، سرزمینی در منطقه خورشید خون آشام بوجود آمد. او موجودی وحشتناک بود که به تمام جهان ها سفر می کرد و تمدن ها را از بین می برد. در مورد منشا قدرت های او اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. او در طول زمان به مرور آنقدر قدرتمند شد که توانایی سفر در زمان پیدا کرد و تنها لمس کردن بدنش، قدرتی برابر با ۲۰ بمب اتمی به فرد منتقل می کند. او خادم شخصیت گلوریانا، ملکه شیدا (نژاد ۱ میلیار سال آینده انسان ها در دنیای دی سی) است و با سفر در زمان سعی بر این دارد تا هفت سرباز پیروزی را شکست دهد و کهکشان را تحت تسلط خود بگیرد. سحابی هرگز نابود نمی شود و اگر نیز بشود، به طرز سریعی دوباره به حالت اول برمی گردد، اما با استفاده از نیروهایی، می توان جلوی رشد او را گرفت.


۱۹. اربابان و عوامل آشوب:

اربابان آشوب (Lord of Chaos) نیرویی است که هرج و مرج را تجسم می بخشد و هدفشان بوجود آوردن دنیایی پر از آشوب و هرج و مرج است. اربابان آشوب دشمن همتایان خود یعنی ارابابان و نمایندگان نظم هستند. در ادامه برخی از اربابان و نمایندگان آشوب معرفی می شوند.

اربابان آشوب که همگی در دوره نهم جادو نابود شدند:
  • مستر کیپر
  • چائون
  • نقض
  • کودک
  • موردرو
  • تچار
  • تیفون

عوامل آشوب:

  • ضد سرنوشت
  • گارن دانوت
  • هالی گرنجر
  • کوت
  • ویور
  • وحدت

۱۸. اربابان و نمایندگان نظم (Lords and Agents of Order):
ارباب و مامورین نظم گروهی از موجودات هستند که وظیفه آنها حفظ تعادل و نظم در عالم و جلوگیری، مخالفت و نبرد با ارباب و مامورین هرج و مرج است. هدف نهایی اربابان نظم، دنیایی است که در آن سرانجام نظم و درستی بر همه چیز پیروز شود. در ادامه لیستی از اربابان و نمایندگان نظم را معرفی میکنیم.
اربابان و پروردگاران نظم: موجوداتی قدرتمند که وظیفه حفظ نظم در دنیا را دارند و مامورین نظم توسط آنها انتخاب می شوند:
  • نبو
  • آمتیست
  • فانتوم استرنج
  • کسمت
  • آریون
  • جادوگر
  • تراتیا
  • توونی
  • آمون-ره

نمایندگان نظم: که موجوداتی فانی هستند و توسط اربابان نظم انتخاب می شوند:

  • ددرا
  • حسابگر
  • دکتر فیت
  • اینزا نلسون
  • کبوتر
  • دون هال
  • مرد خاکستری
  • شات رو
  • وحدت
  • کیلدرکین

۱۷. فانتوم استرنجر:
فانتوم استرنجر یکی از عجیب ترین کاراکترهای دنیای دی سی است. او تنها زمانی ظاهر می‌شود که رویدادهای بزرگ نیاز به مداخله مستقیم او دارند. او شخصیتی مبهم و آگاه از همه چیز در کیهان می‌باشد. منشاً بوجود آمدن و نام او هرگز فاش نشد ولی چند منشاً برای او در نظر گرفته اند. گروهی معتقدند فانتوم استرنجر یک فرشته بود که بعد از نبرد بهشت از آنجا تبعید و در زمین محبوس شد. گروهی دیگر معتقدند او یک فرد عادی بود که روح یک فرشته در آن دمیده شده و مابقی معتقدند که او باقی مانده از جهان های پیشین است که همگی نابود شده اند. قدرت های بیشمار فانتوم استرنجر باعث می شود تا او جز ۴۰ شخصیت قدرتمند دی سی باشد.
فانتوم استرنجر جاودانه است و از تمامی علوم و فنون جادویی آگاه است. او می تواند در هر ابعادی از جمله قلمرو مردگان، بهشت، جهنم و… سفر کند، می تواند هر نوع موجودی که قابل دیده نشدن باشد را ببیند و تمامی وقایع جادویی در هرجایی از کیهان را درک کند. توانایی دستکاری کیهانی دارد و هیچکس قادر نیست به آن دروغ بگوید.

۱۶. Perpetua:
Perpetua اولین سازنده و مادر موجوداتی مانند اوِر آنتی مانیتور، آنتی مانیتور و مانیتور است. او این فرزندان را آفرید تا بر مولتیورس نظارت داشته باشند. Perpetua دارای قدرت های کیهانی غیرقابل توصیف است. او می تواند کل مولتیورس را نابود کند، افراد را با یک فکر بکشد و آنقدر قوی است که اگر در مکانی باشد، سیاره هایی در اطرافش بوجود میایند. از توانایی های بیشمار او می توان به طیف نامرئی، اشک انقراض، سیب سیاه، نیرویی ششم و نیروی هفتم اشاره کرد.

۱۵. اولتیمیتور:
اولتیمیتور یک موجود هیولایی کیهانی ۱۰ بعدی است. او عملاً غیر قابل نابودی است و قادر به تغییر دادن واقعیت، دستکاری در زمان و تغییر ابعاد می باشد. او می تواند واقعیت ها را ببلعد و از جادوی Fifth-Dmension Imps برخوردار باشد. اولتیمیتور، دشمن خونی موجودات پنج بعدی است که معروف ترین آنها شخصیت مستر میکسیزپیتلیک می باشد. اولتیمیتور تابحال توانسته چندین جهان پنج بعدی را بطور کامل نابود کند.

۱۴. کسمت:
Kismet یکی از قوی ترین موجود کیهانی زن در دنیای دی سی و محافظ جهان است. کسمت تقریباً قادر مطلق است و توانایی کنترل زمان و واقعیت را دارد. کسمت نقش مهمی در زندگی سوپرمن داشت و در جنگ ایمپریکس، تمام قدرت خود را به سوپرمن برای پیروزی در برابر ایمپریکس داد. جالب است بدانید در سال ۲۰۰۳ جهان دی سی و مارول بار دیگر همدیگر را پیدا کردند و کسمت و ابدیت (از شخصیت های کیهانی مارول) برای نابود نشدن دنیاهایشان با یکدیگر همکاری کردند و بعدها عاشق یکدیگر شدند.

۱۳. بی پایان ها:
بی پایان (سرنوشت، مرگ، رویا، نابودی، هوس، ناامیدی و هذیان) هفت خواهر و برادر با توانایی های مطلق و بی پایان با اشکالی بصورت پوستی سبک و موهایی سیاه هستند. سرچشمه و ماهیت دقیق Endless ناشناخته است و اطلاعات بسیار کمی از آنها وجود دارد ولی عده ای آنها را فرزندان زمان و مکان می دانند. بی پایان ها بیشتر وقت خود را صرف نیروهای طبیعت می کنند. به عنوان مثال: مرگ، روح مردگان را از قلمرو زندگی دور می کند، در حالی که رویا بر قلمرو تخیل نظارت دارد. در دنیای دی سی تنها فرشتگان و شخص پرزنس هستند که از بی پایان ها قوی تر هستند. درست است که هر کدام از بی پایان ها قدرت ها و ویژگی های خاصی دارند و باید بصورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند اما در ادامه بصورت مختصر به ویژگی های این هفت نفر میپردازیم. هفت بی پایان و ویژگی های آنها عبارتند از:
سرنوشت: قدیمی ترین بی پایان که لباسی خاکستری و قهوه ای می پوشد و کتابی دارد که در آن، گذشته، حال و آینده وجود دارد و بیشترین عملکرد را نسبت به بی پایان ها دارد.
مرگ: به عنوان یک زن جوان و جذاب با لباس های سیاه معرفی می شود که سر و کار او با مردگان است.
رویا: رویا یا همان مورفئوس معمولاً به شکل یک مرد قد بلند دارای موهای آبی و تیره نشان داده می شود. او پروردگار مطلق عالم رویاست و نمادش نیز کلاهی است که از جمجمه خدایان ساخته شده است.
نابودی: مردی بزرگ با موهای قرمز که در دوره ای مسئولین نبردهای سهمگین بین خواهران و برادران خود بود. او مسئول تمام نابودی ها و خرابی ها در دنیای دی سی است.
هوس: قادر به ظاهر شدن در غالب یک مرد، یک زن و یا هیچکدام از این دو است و رقابت دیرینه ای با رویا دارد. هوس نیازی به معرفی ندارد و از روی نامش میتوان فهمید که چه قدرتی دارد.
ناامیدی: خواهر دوقلوی هوس، زنی کوتاه و چاق با دندان های نامنظم. او همیشه برهنه است. و عادت دارد گوشت بدن خود را با قلابی که بهمراه دارد حمل کند. (کلا همه چیزش به ناامیدی میخوره.)
هذیان: جوانترین بی پایان، به عنوان دختری ظاهر می شود که شکل خود را بر اساس خلقیاتش تغییر می دهد. تنها ویژگی جسمی همیشگی او چشمانش است که یکی سبز و دیگری آبی می باشد. او جهت گیری خاصی ندارد و غیرقابل پیشبینی است.

۱۲. اکلیپسو:
در ابتدا، اکلیپسو قرار بود اولین تجسم «روح خشم» و همچنین «فرشته‌ی انتقام» باشد اما بعد از گذشت مدتی تبدیل به یک شخصیت شرور شد. بعد از این اتفاق، شخصیت دیگری به نام «اسپکتر» جایگزین او شد. این شخصیت ابرشرور دنیای کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی کامیکس، در «قلب تاریکی» قرار دارد و می‌تواند هر کسی را که با این جسم برخورد می‌کند، تسخیر و جسم او را تصرف کند؛ تا به امروز، مهم‌ترین و معروف‌ترین قربانی او، بروس گوردن بوده است. به عنوان یک مخلوق الهی و مسئول طوفان بزرگ در کتاب مقدس، اکلیپسو دارای قدرت‌های جادویی گسترده با اثرات گوناگون است، (تقریباً قادر مطلق) که شامل پرواز، تغییر اندازهٔ فیزیکی، آسیب‌ناپذیری، نامیرایی و تغییر آب و هوا برای خلق حوادث طبیعی است. او توانایی تسخیر هر شخصی را دارد که با او (قلب تاریکی، الماس سیاه که حاوی روح او بود) تماس بر قرار می‌کند. او با خود شمشیری به ظاهر نشکن و عرفانی حمل می‌کند.

۱۱. دکوراتور:
دکوراتور یا همان Decreator موجودی کیهانی است که گفته می شود سایه خدا است، او در اولین لحظه خلقت همراه با پرزنس بوجود آمد و این قدرت را دارد که همه چیز را هر زمانی که بخواهد از واقعیت محو کند. شکست دادن دکوراتور غیرممکن است زیرا او عملاً قادر مطلق است و تنها پرزنس است که از او برتری دارد.

۱۰. رادیانت:

رادیانت برعکس اسپکتر است. در حالی که اسپکتر تجسم انتقام خدا است، Radiant تجسم رحمت خدا است. او خواهر و نقطه مقابل اسپکتر است و دقیقاً قدرت هایی به همان اندازه دارد. او روح رحمت خداست و بر روح موجودات و افراد پاک ظاهر می شود تا آنها را به بهشت بدرقه کند.


۹. اسپکتر:

اسپکتر با نام دیگر ازتار یک موجود فوق‌طبیعی است که قدرتی تقریبا نامحدود دارد. هدف غایی و مأموریت اصلی او این است که انتقام خدا را روی انسان‌های شرور و خبیث اجرا کند و آن‌ها را به سزای اعمالشان برساند. او همیشه به روح یک انسان که جان خود را از دست داده، متصل است و همین وابستگی محدودیت‌هایی را برایش به وجود می‌آورد. اسپکتر تا به امروز ۴ میزبان انسانی داشته است که این افراد عبارت‌اند از:

  • جیم کوریگن: او از همان زمانی‌که در گروه جامعه عدالت آمریکا حضور داشت و درکنار دیگر اعضا به فعالیت می‌پرداخت، میزبان ازتار محسوب می‌شد. بعد از او، هال جوردن تبدیل به میزبان انسانی ازتار شد اما در مجموعه New 52، او دوباره با ازتار پیوند خورد و تبدیل به اسپکتر شد.
  • مادام زانادو: او به زور خودش را با ازتار پیوند زد تا بتواند میزبان انسانی او باشد؛ البته برای مدت کوتاهی هم موفق به انجام این کار شد. اما بعد از این ماجراها، ازتار دوباره به سراغ کوریگن رفت و با او پیوند خورد.
  • هال جوردن: بعد از جیم کوریگن، هال جوردن میزبان ازتار محسوب می‌شد.
  • کریسپس آلن: بعد از هال جوردن، کریسپس آلن میزبان ازتار محسوب می‌شد.

اسپکتر یکی از قدرتمندترین جادوگران و اجرام کیهانی در تمام دنیای دی‌سی به‌شمار می‌رود. درحالی که قدرت او بدون کنترل و تقریباً نامحدود است و حتی قادر به در هم شکستن جهان می‌باشد (برا مثال در یک دوره ای هفتصد جادوگر مانند دکتر فیت، شزم و… خواستند تا اسپکتر را شکست دهند ولی شکست خوردند) اما اغلب قدرت‌های او توسط پرزنس، برای جلوگیری از تأثیرات مخرب بر روی میزبان‌هایش، به سطح پایین‌تری محدود می‌شد. در دنیای دی‌سی خط قرمزهای خاصی وجود دارند که حتی اسپکتر نیز نباید از آن‌ها عبور کند. اما اگر از آن‌ها عبور کند، با مجازاتی از طرف پرزنس مواجه خواهد شد.


۸. کلمه (the word):
وقتی پرزنس آفرینش را بوجود آورد، the word اولین چیزی است که وقتی خدا کلمه ای را به زبان آورد بوجود آمد و رسالت وجودش نیز، جنگ و نابودی با هر شخصیتی است که بخواهد در برابر پرزنس و یا خود کلمه ایستادگی کند. او به راحتی می تواند ۱۰ میلیارد سال را درون محفظه ای بگذارند در حالی که در دنیای خارج تنها ۱ ثانیه گذشته باشد. کلمه یکی از آن موجوداتی است که اسپکتر از آن وحشت دارد و phantom stranger به آن احترام می گذارد. کلمه قادر مطلق است و هیچ صدمه جسمی ای نمی بیند. با این وجود او نسبت به صدای پرزنس حساس است.

۷ فرشتگان مقرب:
فرشتگان مقرب، به فرشتگان دنیای دی سی که در کتاب های ادیان ابراهیمی و در نبرد بهشت نیز حضور داشتند می گویند. بعد از نبرد بهشت، فرشتگانی که طرفدار لوسیفر بودند، از بهشت طرد شده و به فرشتگان مغضوب (مطرود) معروف شدند. قوی ترین فرشتگان لوسیفر و میکائیل می باشند که در ادامه مطالب به آنها می پردازیم. در ادامه به معرفی مابقی فرشتگان مقرب و مغضوب میپردازیم:
جبرئیل: فرشته پیام رسانی و مکاشفه ارتباطات ومثبت اندیشی
اسرافیل یا رافائل: فرشته شفا و سلامتی
آریل: محافظ طبیعت، صلح، حیوانات ومنابع طبیعی. دارایی، امنیت
متاترون: فرشته هدیه الهی محافظ کودکان
زاوریل: فرشته نگهبان که میلیون ها سال در بهشت خدمت کرد و با میل خود از بهشت رفت.
ساندالفون: موجودی با لباس‌های خاص وخلاقانه و فرشته موسیقی
بَعل‌الذُباب: خداوندگار مگس‌ها یا سرور پلیدی‌ها
عزازیل: از فرمانروایان و بزرگان جهنم

۶. الین بلک:
الین بلک (Elaine Belloc) در اصل حاصل آزمایش فرشته مقرب سندلفون است، که پدرش فرشته عالی رتبه، میکائیل دمیورگوس به شمار می‌رود. الین برای اولین بار به عنوان یک دختر مدرسه‌ای با توانایی‌های ویژه به منظور برقراری ارتباط با ارواح مردگان و مشاهده ذهن باز افراد وارد مجموعه لوسیفر شد و بعدها قدرتی به مراتب بیشتر از فرشتگان دیگر بدست آورد بطوری که لوسیفر به شکلی ماهرانه آنرا با پرزنس جایگزین کرد تا وابستگی خود با پرزنس را از بین ببرد. (البته بسیاری معتقدند که این نقشه خود پرزنس است که الین بلک جای او را بگیرد) الین بلک توانایی بوجود آوردن جهان ها را دارد قدرت های او با میکائیل برابری می کند و وقتی جای پرزنس را بگیرد از آن نیز فراتر می رود و می تواند تمام دنیاهای دی سی را آنطور که می خواهد بازنویسی کند. از نام های دیگر او می توان به پرزنس، فرمانروای بهشت و مادر خلقت اشاره کرد.

۵. میکائیل دمیورگوس:
میکائیل دمیورگوس پسر پرزنس و برادر لوسیفر مورنینگ‌استار (سمائیل) است. او اغلب به عنوان دومین موجود نیرومند در بین تمام مخلوقات خدا توصیف می‌شود. فرشته مقرب میکائیل دمیورگوس دومین مخلوق قدرتمندی است که تاکنون خلق شده است و تنها برادرش لوسیفر قادر به رقابت با اوست و فقط پدرشان یهوه، ایزد پیمان که به میکائیل قدرت عقل فعال بخشیده، از آن‌ها قدم فراتر نهاده است. قدرت عقل فعال اساساً به مانند بلوک ساختمانی برای همه چیز می‌ماند. حتی مفاهیمی از قبیل جادو، قدرت کیهانی و ازلی، زمان، رویا، احساسات، همگی در رده بزرگتری به نام قدرت عقل فعال قرار می‌گیرند، و میکائیل دارای مقادیر نامحدودی از آن است. این میکائیل بود که تمام مفاهیم مرتبط با ایجاد فرضیه چندجهانی را خلق کرد. قدرت میکائیل در چنین سطحی است، اگر او اراده کند می‌تواند تمام خلقت را ده برابر بیشتر از بین ببرد. میلیاردها سال پیش، او با بکارگیری این توانایی توانست برادرش لوسیفر را شکست دهد و او را پس از شورشی که به راه انداخته بود از بهشت تبعید کرد که البته افراد بسیاری به شانسی بودن این اتفاق تاکید دارند. همچنین میکائیل دارای دختری به نام الین بلک است و همچنین شمشیر میکائیل، یکی از قوی ترین سلاح های دنیای دی سی میباشد.

۴. لوسیفر مورنینگ استار:
لوسیفر فرزند پرزنس، خدای دنیای دی سی و برادر میکائیل دمیورگوس به‌شمار می‌رود. میلیارد ها سال قبل، پرزنس با قدرت بی انتهای خود این دو برادر را بوجود آورد. چند میلیارد سال بعد، لوسیفر بهمراه تعدادی از فرشتگان که امروزه به آنها فرشتگان مغضوب می گویند، دست به شورشی علیه پرزنس در بهشت زدند و در نتیجه به فضایی عاری از ماده و فاقد هر گونه شکل تحت عنوان «چائوپلازم» که بعد ها برزخ نام گرفت تبعید شدند. لوسیفر به‌طور پیوسته به عنوان یک مخلوق آسمانی به‌شمار می‌رود و به دلیل سلطه خود بر ماده و دانش چگونگی شکل‌گیری خلقت جهان دارای توانایی‌های بی‌نهایت است. او یکی از قدرتمندترین مخلوقات نه تنها در دنیای دی‌سی بلکه در تمام دنیاها محسوب می‌شود و از نظر سایت های معتیر دنیا تنها والای همگان در دنیای مارول می تواند با لوسیفر رقابت کند. او مخلوقی نامیرا است که هرگز به صورت فیزیکی پیر نخواهد شد و می‌تواند تا ابد زنده بماند. او میلیاردها سال زندگی کرده‌است و گفته شده تنها پرزنس قادر به از بین بردن و خلع اوست. لوسیفر قدرت های بسیار زیادی دارد اما ۳ قدرت اصلی او عبارتند از موهبت شعله‌های آتش، علم لایتناهی و اراده خدا. شعله‌های آتش او تقریباً قادر به از بین بردن هر چیز و نابودی خاطره آن فرد از تمام عالم است و از این رو نام منحصر به فرد مبشر نور به آن داده شده‌است، علم لایتناهی به او اجازه می‌دهد ۱۰ قدم جلوتر از هر مخلوق دیگری قرار گیرد و تقریباً از همه چیز آگاهی داشته باشد، و اراده به او اجازه دگرگونی واقعیت در مقیاس دلخواه را می‌دهد. 

۳. شیطان وحشی عظیم:
در همان زمانی که بحران در زمین های بینهایت در حال وقوع بود، قبیله ای به نام بروخریا، اقدام به برگذاری یک آیین عرفانی با هدف ارتباط با تاریکی اعظم کردند اما نتیجه کار باعث شد تا یک موجود لایزال با توانایی های مطلق از خواب خود بیدار شود با این وجود که اصلا از قدرت های خود خبر نداشت. شیطان وحشی عظیم با تعدادی از عرفان و قهرمانان مواجه شد و هر کدام از آنها چیزی را به او آموختند. آتریگن به شیطان وحشی گفت که شر بوده است، اسپکتر درباره انتقام برایش سخن گفت و سوامپ تینگ نیز به او مفهوم خیر و شر را آموخت.
شیطان وحشی عظیم بقدری خشمگین شد که تصمیم گرفت به بهشت حمله کند و همه چیز و همه کس را در برابر راه خود نابود می کرد. کار به جایی رسید که لوسیفر، عزازیل و بعل الذباب با هم متحد شدند اما آنها نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند. سرانجام شیطان وحشی به دروازه های بهشت رسید و دستان خود را دور تا دور بهشت دراز کرد، پرزنس نیز همین کار را کرد. زمانی که هر دو دست یکدیگر را لمس کردند، شیطان عظیم در وجود الهی ادغام شد و از بین رفت.

۲. پرزنس:

پرزنس، بطور رسمی قوی ترین موجود در تاریخ کمیک و نسخه دنیای دی سی از خدای ادیان ابراهیمی است. پرزنس همان چیزیست که ما در اسلام با نام الله و در یهود با نام یهوه می شناسیم. پرزنس پدر دو فرشته مقرب، لوسیفر مورنینگ‌استار و میکائیل دمیورگوس به‌شمار می‌رود. او همچنین توانایی صاحب اختیار نمودن قدرت به فرشتگان مختلفی شامل اسپکتر، اکلیپسو و میکائیل دمیورگوس را دارد. پرزنس نسخه دی سی والای همگان در دنیای مارول است که همانند همتای خود، قدرت های فراتر از تصور دارد و هرگز قابل تخریب و یا نابودی نیست با این تفاوت که پرزنس آنقدر جرات داشت تا با شیطان وحشی عظیم وارد نبرد بشود ولی والای همگان دست روی دست گذاشت تا پروتژ ادعای خدایی کند و جای او را بگیرد. در کمیک های دی سی، پرزنس بصورت پیرمردی با کلاه و شمشیر نشان داده می شود.


۱. نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان:
در سری مجموعه لوسیفر، رسما پرزنس به این نکته اشاره می کند که توسط نیروها و نهادهای کیهانی خارجی و نامعلومی بوجود آمده است. اگر ما این حرف پرزنس را قبول کنیم. بنابراین نیروهایی قوی تر از پرزنس که قدرتمند ترین موجود در تمام تاریخ کمیک تا به امروز می باشد، وجود دارند که به او شکل دادند و زندگی بخشیدند. با توجه به قدرت های بی انتهایی که پرزنس دارد و در بالا به آنها اشاره شد، قدرت های این نیروهای کیهانی نیز نامعلوم است. ما دقیقا نمی دانیم این نیروها به چه حالت و نوعی هستند. البته خیلی از سایت های مطرح دنیا این نهاد کیهانی را همان Monitor_ Mind the Overvoid می دانند که البته مورد تایید و یا رد سایت ما نمی باشد.
هالا این مانیتور ذهن چیست؟ مانیتور عمیق ترین نهاد مطلق کامل، فراتر از همه مفاهیم، عاری از تعریف و پیش زمینه تمام داستان ها و ایده های درون کمیک های دنیای دی سی است. مانیتور قبل از هر چیزی وجود داشته و قدرت های این نهاد کیهانی بر همه چیز و همه کس غلبه می کند. در کمیک ها این نهاد کیهانی بصورت گودالی قرمز نشان داده می شود.
423 Comments
  1. نیما یوشیج کاربر می‌گوید

    واقعا عالی بود. دمتون گرم، با توجه به اینکه بعضی جاها گنگ بود ولی خیلی خوب بود، اصلا اطلاعی از وجود شخصیت هکتات و رادیانت و Qwewq نداشتم.

    1. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

      سلام و خسته نباشید من عضو جدید سایتم و از دیدم شما ادمین جان و تمام کاربران سایت متشکرم

  2. سبحان کاربر می‌گوید

    خسته نباشید بعد از مدتها بلاخره یه پستی گذاشتین. در کل میتونم بگم خوبه ولی همونطوری که اشاره کردین شخصیت های زیادی رو از این لیست حذف کردین. اگه لیست ۵۰ تایی هم می شد که واقعا عالی میشد. در ضمن من اسم اون دوتا سایتو میدونما

  3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید .
    من که اطلاعات زیادی از دنیای DC ندارم ، این مقاله اطلاعات خوبی در اختیارم قرار داد . مرسی.
    اما راجب اون سایت یا سایت هایی هم که بهش اشاره کردین ، باید بگم که بلاخره اونها طرفدار مارول هستند و شما طرفدار DC . البته من نمیگم که شما اشتباه میگین چون همین قدری که با شما صحبت کردم کاملا منطقی و انتقاد پذیر به نظر میرسیدین اما یک سایت ایرانی مارول فن هست که نمیدونم منظورتون اونی هست که من بهش فکر میکنم یا نه ، اما اونها بر عکس شما اصلا منطقی و انتقاد پذیر نیستند . البته ناگفته نماند که شما هم بلاخره یک مقداری یک طرفه قضاوت میکنید .
    در پایان از شما درخواست میکنم که اگه ممکنه و مقدور هست ، حالا که قدرتمندترین شخصیت ها را معرفی کردین ، با نظر خودتون یک مقاله راجب قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول و DC بنویسید . پیشنهاد من اینکه مثل موضوع شخصیت ها ، در ۲ مقاله جداگانه بنویسید ( یعنی از مارول جدا و از DC هم جدا ) که شخصیت های بیشتری معرفی بشوند . البته این پیشنهاد من به عنوان یک طرفدار هست . حالا دیگه هر جور خودتون صلاح میدونید .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و ممنون از نظرتون آقای استیو. چشم، وقت پیدا کردیم و مطلب خوبی هم پیدا شد می نویسیم.

  4. شایان کاربر می‌گوید

    ممنون از شما بخاطر مطلبتون، میدونین کم سایتی تو ایران هست که بخواد اینطوری و جامع شخصیت هرو بررسی کنه و اطلاعات زیادی بده. اما من چند تا نقد به این مطلب داشتم. اولی اینه که واقعا demons three لیاقت حضور تو این لیست رو ندارند،، افراد بسیار قدرتمند تر و بهتری از این شخصیت وجود داشت که میتونستین لحاظ کنین.
    بعدی اینه که داستان بلک ریسرو دقیقا متوجه نشدم، یعنی اول طرف دارک ساید بود بعد شد طرف مانیتور؟؟؟؟ یا مانیتور مهندسی معکوس کرد؟؟؟؟
    بعدی هم اینه که عکسی که واسه آنتی مانیتور گذاشتین فک کنم عکس یکی از شخصیت های تبديل شوندگان باشه که یخورده فتوشاپ توش بکار رفته که نمیشه گفت مشکل، در کل اینا نظر من بودم و بازم میگم این مطلب خیلی خوب بود چون خیلی ها در آینده به این مطالب شما استناد میکنن.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و ممنون از نظرتون. بعضی از عکسا تزئینی هستند. بلک ریسر رو هم شخصیت آنتی مانیتور با فلش مخلوط میکنه و دوباره میفرسته سمت دارکساید، میشه گفت یچیزی تو مایه های همون مهندسی معکوسی هست که خودتون اشاره کردین (اینطور که من در جریانم)

      1. Amir کاربر می‌گوید

        نکرو ثور هم میتونست تو این مقالهمه باشه

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نکرو ثور که اصلا مال دیسی نیست
          تو از کاربر عباس هم نوب تری

  5. کامران کاربر می‌گوید

    واقعا حیف بود که بجای کاپیتان اتم، بلک ریسر رو گذاشتین. ایکاش اونو میذاشتین. کاپیتان اتم یکی از قدرتمند ترین های دی سی هستشو قدرت هاش شبیه مرد مولکولی در دنیای ماروله.
    کاپیتان اتم توانایی سفر در زمان داره، به میدان کوانتوم دسترسی داره، تسلط بر ماده داره، جاودانس، جادو روش اثر نداره و خیلی موارد دیگه. به دوستانی که نمیشناسن باید بگم این شخصیت با اتم فرق داره ها. اون یکی دیگس. این کاپیتان اتمه.

  6. امیر کاربر می‌گوید

    با سلام من به یه سوالی برخورد کردم که جوابی براش ندارم و اگه کسی واقعا میدونه و میتونه کمک کنه بگه.
    من تا قبل از این مقاله با شخصیت اولتیمیتور آشنایی نداشتم و بعد از اون سری به مقالات خارجی زدم اما اونجا هم اطلاعات زیادی نبود همینایی بود که اینجا هم نوشته. میکسیزپیتلیک رو هم میتونه راحت بخوره و شما گفتین میکسیزپیتلیک با بیاندر برابری میکنه که من نمیدونم درسته یا نه.
    خوب گفته اولتیمیتور یک موجود ده بعدی هستش. بعد دهمم که اگه یه سرچ کنین فراتر از زمان و مکان و کلا هرچیزی هستش که یکی بخواد تصور کنه.
    سوال مهم من اینه که آیا اولتیمیتور توانایی شکست دادن موجوداتی مانند رون کینگ ثور، ابدیت، فالکروم و یا لیوینگ ترایبیونال رو داره یا نه و چرا؟؟؟؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام .
      این چیزی نیست که بشه راحت رد و یا تاییدش کرد . در کل خیلی از این موارد به نویسنده بستگی داره . یعنی ممکنه که یک نفر بیاد و اولتیمیتور را حتی در حد پرزنس بداند که البته باید بتواند اثباتش کند . ممکنه که یک نفر دیگه هم او را از سوپرمن پرایم ضعیف تر بداند . در کل برسی قدرت ها ساده هست اما اینکه بگیم در یک مبارزه چه شخصیتی پیروز میشه و قادرتر هست ، خیلی سخت و پیچیدست . مخصوصا در بحث مقایسه شخصیت هایی که تقریبا در یک رده قدرت قرار میگیرند .
      البته من خودم شخصا زیاد کمیک های DC را دنبال نمیکنم اما تا جایی که من میدانم این شخصیت میکسیزپیتلیک در حد بیاندر ماقبل ریتکان نیست . چون بیاندر ماقبل ریتکان قدرتش فراتر از تمام مولتی ورس هست به صورتی که شخصیتی هایی مثل ابدیت و بینهایت و حتی دادگاه زندگی را به کام مرگ فرستادند و دنیای مارول را به مرز از هم گسیختگی کامل رساندند . !! بیاندر مابعد ریتکان قدرتش خیلی کمتر شد . من فقط همین را میتوانم بگویم .
      در پایان باید بگم که اشخاص دیگه هم اگه چیز بیشتری میدانند ، میتوانند پاسخ شما را بدهند .

      1. امیر کاربر می‌گوید

        سلام و بسیار از شما بابت جوابتون ممنونم. بله. من تو سایتای خارجی دیدم این موجودو هم اندازه پرزنس بالا آوردن و با هم دارن مقایسه میکنن.
        بعد چهارم جهان چهارم زمان هستش. در بعد پنجم ما میتونیم تفاوت های تمامی جهان های موازی رو مشاهده کنیم.
        بعد شیشم میتونین بر زمان و مکان همه چی در همه مکان ها دسترسی داشته باشین.
        در بعد هفتم کار از این چیزا فراتر میره و کلا به همه چیز دسترسی دارین.
        در بعد هشتم دیگه میتونین واسه خودتون تیلیارد ها جهان بسازین و هرکاری که میخواین باهاش بکنین.
        بعد نهم جایی که انگار شما رو یه صندلی نشستین و همه چیز عالم داخل یه مانیتور جلوی شماست.
        بعد دهم و یازدهم هم که آخریه شما رو از همه چیز متمایز میکنه. حتی خود اولتیمیتور هم گفته که من بی همتامو هیچ کس هم نمیتونه جلوی منو بگیره. اینا چیزیه که منو به این موجود علاقه مند کرده. البته انتظار پاسخ قطعی از کسی ندارم. همونطور که گفتین سخته اینکه اینچنین چیزایی رو بررسی کردن و فهمیدن. باز هم از سما ممنون

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اول اینکه یچیزی رو باید معلوم کنم براتون. وقتی شما میگید موجود ده بعدی حتما به این معنا نیست که اون در بعد دهم تمام قدرتمنده. الان ما در بعد سومیم. آیا با یک قناری یا با انسانی که ریاضت کشیده و میتونه با فکر قطار رو نگهداره یا طی الارض کنه یا جنیان برابریم؟ مسلما نه اونجا هم سلسله مراتبی داره و حتما به این معنا نیست که همه چیز جلو روشه.
          رون کینگ ثور و سوپرمن پرایم به هیچ وجه حریف این موجود نمیشن. هر دو اونها افرادی هستند که تحت تاثیر یک منبع انرژی قدرتمندتر شدند و به هیچ وجه حریف این موجود نمیشن.
          ابدیت رو زیاد نمیشناسم ولی فک نکنم اونم بتونه.
          در مورد بیاندر هم همینطور و این دوستمون که در بالا جوابتونو داد اطلاع بهتری داره.
          در مورد فالکروم هم مسلما نمیتونه چون یه نظری هس که میگه فالکروم خودش والای همگان پس مسلما حریف خدای واحد و بالاتر از همه نمیشه. اگه هم توسط اون خلق شده باشه به دلیل قدرت های مطلق فالکروم فک نمیکنم حریفش بشه.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            منظور شما این بود که این موجود حریف Rune King Thor ، و سوپرمن پرایم نمیشه یا اینکه Rune King Thor و سوپرمن پرایم حریفش نمیشن ؟!؟! چون بعدش گفتین که حریف فالکرام هم نمیشه میپرسم ؟! یهنی حس میکنم اینجا اشتباها منظورتون را بیان کرده اید . لطفا اگه ممکنه پاسخ بدین .
            البته من میخواهم یک مورد دیگر را هم در این ارتباط توضیح بدهم . اینکه کلا مارول زیاد روی قضیه ابعادی بودن شخصیت ها مانورر نمیده . یعنی حتی شخصیتی مثل دادگاه زندگی را هم نمیگن که مثلا چند بعدی هست . مارول بیشتر به طور غیر مسقیم میگه که مثلا این شخصیت مولتی ورسال هست و این شخصیت یونیورسال . من اصلا در مارول چیزی به نام ۱۰ بعدی نشنیدم . اما DC بیشتر روی این قضیه مانورر میده .
            در پایان من میخواستم از شما یک سوال دیگر را هم بپرسم :
            اینکه شما کمیک های جدید ثور به نویسندگی دانی کیتس ، که ثور پادشاه ازگارد شده و همزمان قاصد گالاکتوس هم شده است ! ، را خوانده اید یا خیر ؟! چون در این مورد یک سوال از شما داشتم .
            موفق باشید .

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              بله معذرت یخورده شباهت دارم نوشتم. رون کینگ ثور و سوپرمن پرایم حریفش نمیشن. دلیلشو در بالا هم یخورده ذکر کردم و عملا اینکه ultimator در یک بعد نامعلومی هستش و میتونه تمام اتفاقات رو پیش بینی کنه. در مورد مارول و اینکه به ابعاد هم توجه نمیکنه با شما بسیار موافقم. متاسفانه کمیک های جدید ثور رو نخوندم. اما اگه میخواید سوال رو مطرح کنید شاید یه جستجویی کردم یا کسی دیگه بدونه بتونه جوابتونو بعدا بده.

          2. ممد دپ کاربر می‌گوید

            داش نوکرتم ایدی تلگرام یا اینستا تو بفرست کارت دارم یکی که خیلی اطلاعاتش بالاست میگه اون کینگ در حد سلستیال ها و گالاکتوسه

          3. sabokaei کاربر می‌گوید

            آیا سوپرمن کازمیک آرمور میتونه؟

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              احتمالا بله

              1. امیر کاربر می‌گوید

                اگر میتونه پس چرا تو لیست شما نبوده

                1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

                  امیر جان برادر این مقاله برای وقتیه که جامعه کمیک ایران صقر کلوین بود همه چهارتا فیلم مارول میدیدن جو برشون میداشت میگفتن مارول این همه چیز داره اما دیسی فقط یه بتمن داره به شخصه من خودم با کمیک توی این مقاله اشنا شدم قبلش توی کمیک فقطططط دارکساید میشناختم اونم کمیک نخونده بودم مقالاتش رو دیده بودم

                  بعد توی اون زمان اصلا شناخت ما هم خیلی کمتر بود زمانی که این مطلب نوشته شده بود اصلا نیو ۵۲ هنوز ساخته نشده بود XD

                  البته به امید خدا با کمک ادمین من و باربد و سجاد و ۱۱ نفر دیگه و با مشورت جناب قاسمی و سعادتی یه مقاله بسیار بزرگتر و درست تر و جامعتر و خفن تر توی همین سایت منتشر میشه منتظر باشید (موضوع دقیقش رو لو نمیدم اسپویل نشه)

          4. Abozar کاربر می‌گوید

            سلام یه سوال داشتم اگه واندروومن آنتی کریسیس انرژی و وایت فنیکس آف د کراون و اسکارلت ویچ ترو دارکهولد و پریچوا و پرالایا در برابر کازمیک آرمور سوپرمن و کازمیک ایمورتال هالک و ران کینگ ثور و بیاندر پست رتکن و ثانوس استرال رگوتور قراربگیرند کدوم برنده میشن چرا

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اصولا دو مستر مکسزپتلک فکر کنم بتونن بیاندر بزنن و اصولا از تمام قدرتشون استفاده نمیکنن چون مولتیورس نابود میشه
      خب اولتیمیتور موجودی ده بعدیه و تا بحال به سیاره همنوعان مستر مکسزپتلک حمله کرده وباهاشون برابری کرده پس میتونه حداقل بیاندر یکدونه بزنه و از تمام اینایی که گفتین قویتره بجز فالکرام و اگه دادگاه زندگی هم در اوج باشه میتونه متوقفش کنه

  7. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مرسی بابت پاسختون .
    در کمیک جدید ثور ، به یک تهدید کیهانی و حتی به نوعی فرا کیهانی به نام زمستان سیاه ( Black Winter ) اشاره میشود که گفته میشود عامل نابودی تک تک مولتیورس های موجود خواهد بود . !! من در یک منبعی دیدم که گفته بود که در این کمیک به دنیای DC هم اشاره میشود . !! هرچند وقتی خودم کمیک را خواندم ، چیزی متوجه نشدم . اینم منبع :
    https://vigiato.net/p/70243

    لطفا شما نظرتون را در این باره ارائه بدهید .
    سوال دیگه درباره این کمیک اینکه اگر زمستان سیاه اینطور که میگن ، تهدیدی برای تمامیت مولتیورس هست ، چرا فقط گالاکتوس شخصی هست که میتواند جلویش را بگیرد ؟؟!! یعنی این وسط شخصیت های کیهانی و انتزاعی مثل بینهایت ، ابدیت و حتی در صورت لزوم دادگاه زندگی ، هیچ دخالتی نمیکنند ؟!
    یک سوال دیگر هم بپرسم که البته بی ربط هست نسبت به این کمیک ها . میخواستم نظر شما را درباره اینکه از بین شخصیت های اودین و گالاکتوس ، کدامیک قدرتمندتر است ؟ ، بدانم . از آنجایی که شخصیت اودین خودش ادعا کرده است که اگر در اوج باشد میتواند گالاکتوس را شکست دهد . !! حتی گفته است که میتواند با شمشیر مخصوص خودش گالاکتوس را بکشد . !!! اما خوب نسخه Old King Thor ، به کمک سلاح نکرو گالاکتوس را شکست داد که خوب البته خیلی از طرفداران عنوان کرده اند که « نیروی اودین » ، اخیرا و در کمیک های جدید به شدت محدود شده .خواستم نظر شما که اطلاعات خوبی درباره کمیک دارید را در این باره بپرسم .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ببخشید که یخورده دیر شد. بخاطر این مشغله هایی بود که همه این چند روز داریم دیگه. بله یجورایی به دنیای دی سی اشاره شده اما اسم دقیق نیاورده من دلیل این کار رو تو دو چیز می بینم. اول اینکه چون مارول نمیتونه بدون اجازه اسم شخصیت های دی سی رو بیاره این کار رو کرده. دوم مثلا میخواسته بگه که آره دی سی و لیگ عدالت ضعیفن و ثور هم سراخر به کمک گالاکتوس میاد اینو نابود میکنه بنابراین مارول خیلی از دی سی سرتره. در صورتی که خودتون اگه همین مقاله رو خونده باشین میفهمین که این موجود زیاد مالی هم نیست و در مقابل شیطان عظیم یا همین اولتیمیتور هیچی نیست. شاید هم در ادامه واقعا مارول و دی سی با هم همکاری کنند و یا ثور به قدرت های جدیدی دست پیدا کنه یا فقط زمستان سیاه یکی از جهان های موازی دی سی رو نابود کرده. تمامی چیزایی که گفتم یجورایی حدس خودم بود.
      شما گفتین چرا گالاکتوس. اگه یخورده درباره این موجود در سایت های خارجی مطالعه کنین مخصوصاً سی بی آر. متوجه میشین این زمستان سیاه بوده که تمدن گالاکتوس رو نابود کرده و همشون رو از بین برده همچنین دنیای مارول قبل از بیگ بنگ رو هم همین زمستان سیاه پوکونده اینطوری که تو سایتای خارجی دیدم. بنابراین این گالاکتوس هستش که دوبار با این موجود رودررو شده و زنده مونده. ولی راهی برای نابودیش پیدا میکنن نگران نباشین. اینطوری هم که سایتای خارجی میگن ثور به کمک گالاکتوس داره به قویترین ابرقهرمان دنیای مارول تبدیل میشه.
      خوب کمیکه دیگه. مثلا وقتی آنتی مانیتور داره جهان های موازی رو نابود میکنه چرا میگائیل نمیاد کمک؟؟ اونکه راحت آنتی مانیتور رو میزنه. خوب همه نباید تو همه چیز دخالت کنن. البته باز هم این نظر منه.
      ببینید من یه مدت پیش یه بحثی داشتم با یه دوست مارولی در اینستاگرام و داشتین اودین و دارک ساید رو با هم مقایسه می کردیم که کی قوی تره آخر هم به نتیجه ای نرسیدیم. نظر شخصی من اینه که اودین و دارک ساید هم قدرت هستند. هالا گالاکتوس نمیتونه دارک ساید رو بزنه، بعد بنطرتون با Odinsword و زره نابودگری که اودین داره اصلا گالاکتوس میتونه به اودین نزدیک بشه؟ البته همه اینا نظریه است و بستگی به نویسنده اون کمیک داره که اینا رو در برابر هم قرار میده. میخواستم بیشتر توضیح بدم ولی گفتم فعلا بسه. اگه چیزی کم گفتم یا اشتباهی در حرف من دیدید ممنون میشم بگید.
      ببخشید من میتونم اسم شما یا سنتون یا راه ازتباطی ای از شما داشته باشم؟

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        واقعا مرسی بابت پاسخ کاملتون .
        با ارزوی موفقیت برای شما و سایت خوبتون .

        1. myrzayydawd780@gmail.com کاربر می‌گوید

          لحا سوپرمن معمولی سولریس رو با یک ضربه شکست داد فیلمشم هست

    2. Superman کاربر می‌گوید

      اون الکی گفته ربطی به دی سی نداره،شمارو هم خوب میشناسم، سایت هایی مثل اسپا…وپروش…دیدمت

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اشتباه میکنی . مطمئنا در اسپایدی من رو ندیدی .

        1. Superman کاربر می‌گوید

          اشتباه نمیکنم کاملا مطمئنم،الان که دیدی اون دو سه تا سایت دروغ تحویل طرفدارا میدادن چیزای من درآوردی و…میگفتن،اومدی چسبیدی اینجا😂 دوباره هم میگم ثور رو الکی گندش نکن سوپرمن تو کراس اوور زد بیهوشش کرد پتکشم گرفت،کازمیک آرمور هم دربارش بخون پ،رون کینگ ونکرو باید جلوش زانو بزنن

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            اولا که رعایت ادب هم از اصول اولیه بحث هست که شما ازش بی اطلاع هستید .
            دوما که تو الکی سوپرمن رو گندش کردی . هر طرفدار با تجربه کمیکی میدونه که این کراس اوور های مارول علیه دی سی اصلا قطعی و قابل اتکا نیست و حتی خود مارول گفته که جز کمیک های رسمی ما به حساب نمیاد این کراس اوور ها . لینکش رو براتون میفرستم . این از این مورد .
            سوما ببین مصطفی ، ببین ارکام بتمن ، ببین رد سان ، ببین بینهایت ، هرچی که هستی ببین این کار ها خیلی زشته . آخه بک بچه دو ماهه هم میفهمه که تو خود مصطفی هستی و چون دستت رو شد رفتی و با این نام اومدی جلو . این حقیقت محضه . حالا میخوای قبول کن و میخوای قبول نکن . طرز حرف زدنت هم نشون میده . فقط اینکه یکم یاد بگیر به همه سایت ها احترام بزاری . تو گفتی که این سایت چرت و پرت میگه . بعد اومدی اینجا داری نظر میدی . تازه به من میگی دیدی اونا دارن دروغ میگن بعد چسبیدی به این سایت . !! این جمله یعنی تو اصلا به هیچ سایتی احترام نمیگذاری . به من که مربوط نیست و خودت میدونی . اما داری اشتباه میکنی .
            تمام .

        2. Superman کاربر می‌گوید

          درضمن اگه میگی ونوم باسوپرمن درافتاد،چون سوپرمن اون موقع فقط نصف قدرتشو داشت،بانصف قدرتش داشت میجنگید ولی تو اون کمیک ودنبالش نه ونوم نه هالک ونه جین گری نتونستن سوپرمنی که نصف قدرتشو داشت وبانصف قدرتش داشت میجنگیدو شکست بدن

        3. Superman کاربر می‌گوید

          استیو من مصطفی،آرکهام،و ردسان این۳تا نیستم،بعد اینکه اگه اون کراس اوورا رسمی نیستن اصلاً چرا کراس اوور زدن😂😂😂؟ناشرشون هم هردو کمپانی هستن،کراس اوورا ثابت کردن سوپرمن،خیلی راحت۳بار هالک رو زده،خیلی راحت ثور رو زده بیهوش کرده وپتکشم گرفته جلوی کل اونجرز کوچیکش کرده حتی کپ هم اعتراف کرد که سوپرمن خطرناک ترین کسیه که تاحالا تو عمرش دیده تو همون کمیک لیگ عدالت/انتقام جویان پس استیو خالق قبول کرده سوپرمن قویتره شما فن ها نمیخواین قبول کنین،من نگفتم این سایت داره چرت و پرت گفتم اونا دارن میگن اون ۲یا۳تا سایت،خود ایرونی سنترعزیز هم تو توضیحات به اون سایت ها اشاره کردن👌
          باتشکراز ایرونی سنتر

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            خوب اول اینکه به نظر میاد که همونا باشید . این مصطفی اومد اینجا و دستش رو شد و فورا دیگه پیداش نشد و پشت سرش شما اومدید . لحن صحبتتون هم که کاملا مشابه با او هست . خوب که چی ؟ خوب که خوب . ! دیگه چی میخوای واقعا ؟! دقیقا یه همچین اتفاق مشابهی برای چند میلیون اکانت اون ارکام بتمن معروف هم افتاد و دیگه پیداش نشد و پشت سرش مصطفی اومد که مشابه با لحن اون حرف میزد . یعنی اتفاقیه ؟!؟! شاید . ! اما من این اتفاقی بودن رو باور نمیکنم . حالا به شما هم بر نخوره . تهمت نزدم . فقط دارم میگم اینجور به نظر میاد . اگه نیستین که نیستین دیگه . ناراحتی نداره که .
            دومین موضوع اینکه نمیدونم چرا نمیخواین قبول کنید که کراس اوور ها زیاد رسمی نیستن و در دنیای اصلی اتفاق نمی افتن . دیگه اینکه حرف من نیست آقا . حرف خود مارول هست . خود مارول رسما گفته که کراس اوور های مارول در برابر دی سی رسمی نیست . خوب آقا دیگه مشکل چیه دقیقا ؟! بعدشم سوپرمن در همون مبارزه اعتراف کرد که ثور سخترین حریفی بوده که تا حالا باهاش جنگیده . خود من شخصا درست و حسابی اون کمیک رو نخوندم . فقط میدونم که کراس اوور ها در دنیای اصلی نیستن و حتی زیاد هم رسمی به حساب نمیان .
            قضیه پتک ثور را هم که قبلا توضیح دادم برای شما . نمیدونم چرا دوباره گفتین . آقا اون موقع طلسم لیاقت از روی پتک میولنیر حذف شده بود و برای همین هم سوپرمن تونست بلندش کنه . با لینک و مدرک معتبر هم قبلا در یک سایت دیگر ( که خودتون میدونید چه سایتی رو میگم . پ… ) بهتون ثابت کردم . الان دوباره همون حرف رو زدین . خوب وقتی طلسم لیاقت از بین رفته باشه که هالک هم تونسته پتک میولنیر را بلند کند . ! آیا هالک لایق هست ؟!؟! مسلما خیر . !
            در پایان هم بگم که اینجاییم تا با احترام نظرمون را بگوییم . هرچند که این مقاله کاملا بی ربط هست و من از شما درخواست میکنم که اگر خواستید راجب این مورد صحبت کنید به همان سایت و در مقاله مرتبط بیاین تا صحبت کنیم . آقا من نظرم را میگویم . دلایل خودم را هم ذکر میکنم . شما هم همینطور . در پایان بقیه خودشون میبینند و قضاوت میکنند که چی درسته و چی غلط . ! بد میگم ، بگین بد میگی ؟! . نه انصافا بد میگم ؟! جنگ و درگیری که نیست که . زور و اجبار هم در کار نیست . امیدوارم متوجه شده باشید و رعایت کنید .

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            کراس اوور ها برای جذب مشترین و ان کنن نیستن نان کنن هستن و فقط بذای پوله

        4. Superman کاربر می‌گوید

          استیو اول اینکه خوب میدونم اون سایت هابا تو هستن،اینجا بهترین جای بحث کردنه،بعد اینکه اول سوپرمن شایسته بود که جلوی میولنیر رو بادستش گرفت،بعدش لیاقتشو از دست داد،بعدش چه سخت باشه چه نه سوپرمن بدجور زد ثور رو بیهوش کرد،این کمیک ها رسمی هستن،دنیای اصلی هم هستن دیگه بهونه نیار استیو اونم راست گفتی وقتی اون اکانتا نیستم چرا الکی چونه بزنم

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            به هر حال من واقعا خیلی برای شخصیت سوپرمن احترام خاصی قاعل ( ع مشکل صفحه کلید ) هستم . اما خوب نظرم اینکه ثور واقعا قدرتمندتر هست . دلایلم را هم که گفته ام . دوباره که نه چندین باره تکرار نمیکنم . یک کراس اوور که خود مارول گفته جدیش نگیرید هم قرار نیست قویتر بودن سوپرمن رو ثابت کنه . اصلا و ابدا قرار نیست . به هر حال دیگه چیزی برای گفتن باقی نمیمونه .
            شما هم اصلا ناراحت نشو چون من قصدم اصلا توهین به شما و شخصیت سوپرمن نیست چون خودم یکی از شخصیت های محبوب کودکی ام همین سوپرمن بوده . بعد از آیرون من . البته الان دیگه این ترتیب یکمی فرق کرده . سوپرمن یک نماد ابرقهرمانی هست .
            اون ۳ نفر هم اگه شما نیستین که نیستین دیگه . ناراحتی نداره که .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              این کراس اوور ها محبوبیتین مثلا یکبار استورم ،واندروومن رو شکست میده (اینو تو سایت اسپایدی خوندم) درحالی که واندوومن از قویترین اعضای لیگ عدالت هست!!!!!!! یا بتمن هالک رو شکست میده (اگه اشتباه نکنم) درحالی که بتمن در مقابل هالک مطلقاً هیچ شانسی نداره!!!!!!!

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              من خودم اول طرفدار شزم بعد طرفدار سوپرمن هستم اما خب موضوع اینه که ثور واقعاً قویتره البته من دارم راجعب کمیک بحث میکنم! ثور در کمیک فونیکس و گالاکتوس رو شکست داد!!!!! سوپرمن که سوسکه!! شکست دادن سیلیستال ها
              رو یادم رفت بگم! از نظر قدرت فیزیکی هرسه در یک سطح هستند اما ثور تسلیحات و منابع انرژی خیلی زیادی داره که با اونا موفق به همچین شاهکار هایی شده

        5. Superman کاربر می‌گوید

          استیو این دومین باره دارم میگم،اون (۳تا) نیستم

        6. Superman کاربر می‌گوید

          خب موفق باشی فقط اینکه منطقی باش،اون کراس اوور هاهم اصل هستن استیو،کلی برای هردو کمپانی سود داشته،هیچکدوم هم ردش نکردن فقط اینکه قبول کن،سوپرمن قویتره،من کلی تحقیق و کردم کلی جاها رفتم که این حرفو میزنم باور کن دارم راست میگم البته میدونم باورنمیکنی،

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            من اصلا و ابدا قبول نمیکنم که سوپرمن قویتر باشه . اصلا و ابدا . قبول دارم که سوپرمن از هالک و کاپیتان مارول و حتی سنتری قویتره اما از ثور و دکتر استرنج هرگز . البته اگه جادو از نقاط ضعف سوپرمن حذف بشه میتونه از دکتر استرنج قویتر باشه .
            در ضمن من هم خیلی تحقیق کردم . حداقل حدود ۱۰ سال . ! سوپرمن قویتر نیست و نمیتونه باشه . من با دلیل و مدرک واضح و موثق صحبت میکنم . طرفداران سوپرمن فقط و فقط و فقط اون کراس اوور غیر رسمی که در دنیای غیر اصلی اتفاق افتاد رو ذکر میکنند و فقط دلیلشون اونه و البته گاهی هم سرعت بالای سوپرمن . این سرعت هم به درد سوپرمن نمیخوره ( حداقل زیاد به درد سوپرمن نمیخوره ) چون ثور میتواند نسبت به اجسام با سرعت بیشتر از نور واکنش بدهد و این اتفاق تا حالا چند بار افتاده که در صورت لزوم میتوانم مشخصات کمیک مربوطه را هم بدهم . باشه اینجا نمیشه چون مقاله بی ربطه . اگه خواستین بیاین در همون سایت پر… تا در یک مقاله مرتبط صحبت کنیم .

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              الان دیگه جادو نقطه ضعف سوپرمن نیست و سوپرمن و ثور برابرن و سوپرمن ۲٫۵ درصد قویتره و کلی از مارول فنای سایت هم قبول کردن سوپرمن با اختلاف اندکی قویتره

            2. ارمین کاربر می‌گوید

              داداش میشه اسم سایت رو بگی؟یا یه ای دی تل یا شماره واتساپ بگی من بیام ببینم چه مدارکی رو داری؟

            3. اودین کاربر می‌گوید

              سوپرمن از ثور ضعیف تره ولی اون تندر کلب هالک برای کل نسل ثور بسه

        7. Superman کاربر می‌گوید

          بعداینکه استیو تازه رفتم اون سایتو دیدم پرسیدی چندسالمه
          @dragonland03
          این آیدی تلگرامم هستش بیا تا جواب همه سوالاتو باچیزایی که گفتیو بگم😄!
          چون تو اون سایت بامدیر درارتباطی کاری کردین که نتونم کامنت بزارم
          اینم بگم وقتی کراس اوور سوپرمن،ثور رو زده چرا اعصابم خورد بشه؟😎😂😂😂عصاب شما خورده که حقیقتو قبول نمیکنی
          ازایرونی سنترعزیز میخوام این کامنتو بدون دستکاری تایید کنه باتشکراز ایرونی سنتر

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            به قول حشمت فردوس : دککککییی . !!! دیگه خیلی زیاده روی کردی .
            با مدیر در ارتباطم ؟!؟!!؟ خوب که چی ؟؟!؟!؟!؟ اشتباه کردی و دیگه کامنت هات تایید نمیشه . این وسط به من چه ربطی داره ؟؟!؟!؟ حتما یه کاری کردی دیگه . مدر سایت که من نیستم که . میدونی چرا مسدود شدی ؟!؟! چون که خیلی از مولتی اکانت استفاده کردی . یکی از مسیولین محترم اون سایت بهم گفت . الان هم اشکالی نداره اگه شد میام تلگرام یکمی صحبت میکنم اما لطف کن و اصول بحث رو رعایت کن و بدون که این تو هستی که نمخوای حقیقت رو قبول کنی و عصبی شدی .

          2. Superman کاربر می‌گوید

            من خوب میدونم اوضاع تو پروش…چجوریه وبا یه اکانت اومدم،کراس اوور که گفتم ثابت کرده کی قویتره
            فقط بیا تلگرام میخوام حشمت فردوس رو ببینیم کیه کارش دارم😀
            دیگه چیزی نمیگم تا بیای تلگرام منتظرم

        8. Superman کاربر می‌گوید

          یه پیامی فرستادم که سایت تایید نکرده،حالا بهترشو میفرستم، میخوام بدونم اون حشمت عزیز و همچنین شما کی هستی؟وبقیه مطالب رو اونجا بگم؟درضمن خوب میدونم پروش جریانش و شما جریانتون چیه ومنم که با یه اکانت اومدم
          حالا بقیه جریانو تو تلگرام میگم دیگه اینجاهم این کامنتم تایید شد دیگه کامنت نمیزارم

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            یعنی چی ؟!؟؟! خیلی عجیب و مشکوک حرف میزنی . با حشمت فردوس کار داری به من چه ؟!؟!؟؟!؟!؟؟!
            بعدشم از طرف حرف زدنت مشخصه که احتمالا هدفت چیه . ! منم وقتم اینجا خالی نیست که بیام تلگرام برای حرف زدن درباره حشمت فردوس . کارش داری برو با خودش صحبت کن . ! تو هم که تنها دلیلت یه کراس اوور مسخره بیخود هست و بس . دیگه الکی بیام راجب چی صحبت کنیم ؟!؟!؟! نکنه میخوای به قول معروف درد دل کنی ؟!؟!؟؟! من اصلا برای درد دل مناسب نیستم . کل حرف و منطق و دلیلت یه کراس اوور هست و بس . من دیگه حرفی ندارم .

  8. mohamad کاربر می‌گوید

    من برام یه سوالی پیش اومده مگه قوی ترین نسخه سوپرمن پرایم نیست پس چرا خیلی از سایت ها زدن cosmic armor یا superman strangest visitor ???

    1. mohamad کاربر می‌گوید

      خیلی خیلی ممنون بخاطر پاسختون و مقاله خوبتون سایتتون حرف نداره و خیلی تخصصی هست موفق باشید

    2. مصطفی کاربر می‌گوید

      هیچ سایت ایرانی جز شما پرایم رو برتر از
      کازمیک ارمور نمیدونه. کازمیک ارمور قوی ترین نسخه سوپرمن هست که مانیتور مندراک رو شکست داده. کازمیک سوپرمن کاملا قادر مطلق هست و بر چه اساسی برگشتین میگین یه ماشین نمیتونه با قادر مطلق برابری کنه. ۹۹ درصد سایت های خارجی گفتن کازمیک سوپرمن قدرتمند ترین شخصیت سوپرمنه این نظر شما واقعا باعث شد بخندم. شما هیچ اطلاعی از قدرت های کازمیک ارمور ندارین. کازمیک ارمور شخصیت امنی ورسال هست و امثال رون کینگ و سوپرمن پرایم فقط مولتی ورسال بر چه اساسی اینقدر کوته فکرانه نظر میدین. اول برین قدرت های کازمیک ارمور رو بخونین بعد. قدرت های کازمیک ارمور هم طراز با لوسیفر هست در همه سایت های معتبر خارجی کازمیک ارمور رو در کنار لوسیفر و میکاییل الین بلوک جزو ۵ شخصیت قدرتمد دی سی دونستن

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        کاری به بحثتون ندارم و اظهار نظر هم راجب نسخه های سوپرمن نمیکنم اما سایت پروشات هم همین سوپرمن پرایم رو برتر و قویتر میدونه و حتی فکر کنم سایت اسپایدی هم همینطور باشه .
        اما من اصلا قبول ندارم که کازمیک ارمور سوپرمن از شخصیت RKT ، قویتر باشه . اصلا هم قبول ندارم و میتوانم با دلیل و مدرک حرفم را اثبات کنم . شما مشخصه که سوپرمن رو زیادی بزرگش کردی .
        چه شما قبول کنید و چه قبول نکنید ، احتمال بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، بسیار زیاد هست . قبلا در سایت پروشات در این مورد توضیح دادم و در همین سایت هم در کامنتها و نظرات توضیح داده ام .

        1. مصطفی کاربر می‌گوید

          اثبات کن شما

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          چی شد ؟!؟؟! CBR کازمیک ارمور سوپرمن رو قویتر میدونه ؟!؟! میشه لینکشو قرار بدی چون من ندیدم که CBR کازمیکو قویتر بدونه در هیچ مقاله ایش . اگه میشه لینکشو قرار بده .
          هر شخصی که یه همچین دروغ شاخ و دم دار و واضحی بگه همه حرفاش رد میشه . ببینم چه میکنی اقا مصطفی . حرفتو ثابت کن ببینم .

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب خب کامنتاتو دیدم و فهمیدم که عقایدت د رحال حاضر فرق داره و قبول دای کازمیک از پرایم قویتره و کازمیک rkt را میزنه

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اثبات کنم ؟!؟! مگه قبلا بهت در سایت پروشات اثبات نکردم . به کامنت های گذشته در سایت پروشات مراجعه کن . دیگه اگه بهت اثبات نشد مشکل از شماست

        1. مصطفی کاربر می‌گوید

          اسپایدی که چیزی نگفته. Cbr هم گفته خودش اپدیت قوی ترین نسخه های سوپرمن رو گذاشته کازمیک ارمور بالا تر از پرایم هست.

          ۲ کازمیک ارمور یه شخصیت هایپرورسال هست ‌که از شخصیت الین بلوک در کمیک های ورتیگو قوی تر نشون داده شده چطوری میگی ؟

          بعدشم اثباتت سایه نشینان بالا هستن؟ کازمیک سوپرمن هم مندراک رو نابود کرده. گفتی همیشع هرچی اکثر مردم بگن درست نیست؟
          باشه پس به نظرم رون کینگ قوی تر از پرایم نیست عمرا باشه با دلیل مدرک میگم چون پرایم دست راست پرزنس هست و اراده کنه رون کینگ نابوده

        2. Superman کاربر می‌گوید

          استیو کازمیک آرمور سوپرمن یه مولتیورس رو تو دستاش گرفت،ماندراک رو که بخشی از پرایمال مونیتور بود رو شکست داد،کوزمیک آرمور دربرابر دشمنش قویترمیشه،از رون کینگ ثور ونکرو ثور قویتره،واینکه، سوپرمن معمولی هم تو کمیک ثور رو شکست دادوبیهوشش کرد،ثور رو الکی گندش نکن

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ادمین واقعا فکر میکنی پرایم قویتره؟ البته فکر کنم الان عقایدت عوض شده اما اگه همین باشه واقعا دستخوش

  9. هیچکس کاربر می‌گوید

    واقعا مقاله ی عالی ای بود برای علاقه مندان به کمیک ممنون از شما به امید موفقیت روزافزون سایتتان

  10. هیچکس کاربر می‌گوید

    یه سوال داشتم از نظر شما تریگون قدرتمنتر از دورمامو هست یا نه
    ممنون می شم اگه پاسخ بدید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اطلاعی ندارم ما فکر کنم دورمامو قوی تر باشه

  11. پارسا کاربر می‌گوید

    عالی بود مقالتون برام چند تا سوال پیش اومد اینکه ب نظرتون تمام خدایان کمیک ها ی قدرت منبع مثل نویسنده تشکلیشون داده یا اینکه اون ها رو ی موجود قدرتمند تر تشکیل داده دو اینکه شیطان وحشی عظیم با پرزنس یکیه و یکی میشن وقتی دست هاشون رو دور بهشت میندازن چرا تو رتبه متفاوت قرار دادین بعد نمیدونم من هیچ کجا از بوجود امدن شیطان وحشی عظیم چیزی پیدا نکردم خودش هم نمیدونه از کجا اومده یا موجودیتش چیه سه اینکه کلمه قدرتمند تره یا لوسیفر چهار اینکه پروتژ مارول قوی تره یا شیطان وحشی عظیم اگه در مورد پروتژ اطلاع ندارین بگم میتونه خودش رو ب شکل هر موجودی در جهان در بیاره با قدرت های اون شخض و ادعا کرده از والای همگان هم قوی تره و اینکه دادگاه زندگی گفته اون قبل از بوجود امدن افرینش بوده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. شیطان وحشی عظیم نیمه تاریک پرزنس بود که پیدایشش هم اینطور بود که یه عده میخوستند با تاریکی اعظم ارتباط برقرار کنند که از خواب بیدارش کردن، آخرش هم در پرزنس ادغام شد.
      در مورد کلمه و لوسیفر، لوسیفر خیلی قدرتمند تره، اون پسر خداست و فرضیه چندجهانی دی سی رو اون و میکائیل خلق کردن اما کلمه فقط زبان خداست البته از اسپکتر قویتره ولی به لوسیر نمیرسه.
      شیطان وحشی عظیم هم از پروتژ قوی تره، پروتژ یه بچه خداست که آخر دادگاه زندگی موفق شد جلوش رو بگیره، دیگه کار به والای همگان نمیرسه، بعد به هیچ وجه نمیتونه حریف لوسیفر یا همین شیطان وحشی عظیم بشه، اولن اینکه در یه سطح پایین تر از این افراد متوقف شد، دوما اینکه معلوم نیست پروتژ بتونه قدرت های شخصیت های دی سی رو کپی کنه. وقتی دادگاه زندگی بتونه پروتژ رو متوقف کنه، دیگه لوسیفر یا شیطان وحشی عظیم که نیمه تاریک پرزنسه با اون قدرت لایزالشون پروتژ رو از هستی ساقط می کنند.

      1. پارسا کاربر می‌گوید

        شما از نظر اطلاعات عالی هستید

  12. پارسا کاربر می‌گوید

    بعد ی سوال دیگ شما ی سری هارو گفتین ک تنها پرزنس از ان ها برتری دارد ولی تو رتبه بعد پرزنس نیستن بعد اینکه دکوراتور تو سریال دووم پاترول هم هست ولی اون جا ی ادیانی این رو تشکیل دادن برای ازبین بردن جهان ک اقای هیچکس ک بنظر من هم میتونست تو این لیست باش در زمان سفر کرد تا ی دینی رو درست کنه ک ی موجود دقیقا شبیه دکوراتور بوجود بیاد ک ولی دقیقا برعکس کار های دکوراتور رو بکنه فکر میکنم ک این ادیان این ها رو نساختن بلکه بیدارشون کردن

  13. Best کاربر می‌گوید

    باسلام
    مقاله ی بسیار خوبی بود خیلی بهتر از مقاله های دیگر
    فقط چرا میکائیل در این لیست نبود؟ اون از لوسیفر قویتره
    بعد هم من با کمیک های دیسی کاملا آشناییی دارم نظر هایتان خیلی بهتر از بقیه سایت ها بود فقط نیروهای فراتر از زمان شخص نیستتتت!
    یه جور پرتاله که پرزنسو ساخته پرزنس قویترین شخصه و دومین موجود همه ی افراد این لیست یه جورایی فرندن ولی اون پرتاله!
    والا من از کمیک هایی که خوندم می گم حالا شما شاید اطلاعات بهتری داری🤷‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏽‍♂️
    خواستم بگم اینطور که من متوجه شدم ظاهرا دیسی از مارول قویتره! حالا بنظرم یه مقاله بنویسید به اسم
    {قویترین شخصیت های مارول و دیسی}
    تا به اونایی که می گن مارول از دیسی قویتره ثابت بشه

  14. پارسا کاربر می‌گوید

    ی سوال دیگ اینکه دکراکتور قوی تره یا لوسیفر چون همزمان با لوسیفر ب وجود امده سوال شد برام

  15. امیر کاربر می‌گوید

    سلام ادمین جان جان کنستانتین هم شخصیتی بسیار قوی دارد جاهایی خوندم و فیلمشم با بازی کیانو ریوز دیدم مه سر لوسیفر کلاه گذاشت تعجب میکنم چرا جزو این گروه چهل تایی نبود

  16. پارسا کاربر می‌گوید

    ی سوال چرا کراکل نگهبان تو این لیست نبود

  17. شایان علوی کاربر می‌گوید

    بهترین مقاله کمیکی دی سی که تو سایت های ایرانی خوندم بود ایولا دارید

  18. مهرداد کاربر می‌گوید

    دمتون گرم تنها سایتیه که انقد هم مارول هم دیسی رو متعادل داره مقاله میزاره واقعا دمتون گرم

  19. Nima کاربر می‌گوید

    آقا اینا فیلماش هم هست ؟ اگه هست آخر هر شخصی بگین تو کدوم فیلمه یا حد اقل یه فهرست بزارین کدوم شخصیت مال کدوم فیلمع اگه اینجوری بشه خیلی خوب میشه چون اونایی که ندیدن میتونن بفهمن داستان چیه 🤔🤔
    البته تو سایت خوبتون به خوبی توضیح دادین ولی شنیدن کی بُوَد مانند دیدن🙂🙂🙃
    ممنون از سایت خوبتون واقعا کامل بود من تا به حال تو هیچ سایتی به این خوبی ندیده بودم😍😍
    موفق باشید🙏🙏🙏

    1. Reza کاربر می‌گوید

      راست میگه منم میخواستم همینو بگم

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      میخام خودمو بزنمممممممممممممم
      بابا همرو که تو فیلم نمیارن
      اینا مال کمیکن فقط بعضیاشون تو فیلمن خب برو کمیک بخون قشنگ ببینی
      تازه با یک اسم دیگه ولی با همون ایمیل اومدی به کامنت خودت ریپلای دادی

  20. Superman کاربر می‌گوید

    شخصیت پرالایا یه Omniverse هستش،چیزی که میگن حتی از monitor mind the overvoid هم قدرتمندتره،اینم بگم که همه جا دیدم که کازمیک آرمور سوپرمن از پرایم یک میلیون قویتره،توانایی های درونیش مثل قدرت،سرعت،استقامت و…بی کران وپایان ناپذیره،هم اینکه تقریباً قادرمطلق وتقریباً دانای مطلق هستش،حتی از سوپرمن پرایم یک میلیون،رون کینگ ثور و نکرو ثور قویتره

  21. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادمین محترم من یک سوال داشتم :
    شخصیت مارشن من هانتر در مقایسه با ثور و سوپرمن و هالک چقدر قدرتمند هست ؟! من خیلی تعریف قدرت هایش را شنیده ام . شخصا فکر میکنم که جدیترین حریف برای ثور از بین اعضای لیگ عدالت همین مارشن من هانتر باشه . اما خوب چون زیاد شناخته شده نیست و من هم زیاد اطلاعات دنیای DC را دنبال نکرده ام ، آنچنان زیاد و دقیق هم نمیشناسمش . شما به نظر میاد که اطلاعاتتون حداقل از دنیای DC زیاد باشه .
    میخواستم بپرسم که اگه وقت یک مقایسه ای در این باره انجام بدهید . مرسی و موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام به شما. ببینید مارشن منهانتر از نظر قدرت سرعت و دوام خیلی خیلی به سوپرمن و ثور نزدیکه اما به پای اونها نمیرسه البته زوددرمانی بسیار بالایی داره. نقطه ضعف اساسیش که فکر کنم بدونید آتشه بخاطر نابود شدن مریخ بوسیله آتش از آتش میترسه و ثور میتونه از این فرصت استفاده کنه و سلاح های قدرتمندی هم در اختیار داره که بهش کمک میکنه. اما مرد مریخی هم قدرت های اختصاصی خودش رو داره.
      مثل پرواز، نامرئی شدن، جذب انرژی و از همه خطرناک تر تله پاتی و تله کینزی هستن که تنها به کمک قدرت نفوذ ذهنیش میتونه مشکلات اساسی ای رو برای ثور ایجاد کنه (برای مثال مارشن منهانتر به راحتی میتونه ذهن افراد عادی رو به کنترل بگیره یا افراد نسبتا قدرتمند تر رو اگه بیشتر تلاش کنه سرشون رو منفجر کنه و این قدرتش رو خیلی ها از پروفسور ایکس هم قوی تر میدونن). البته به این معنی هم نیست که ثور کاملا بی دفاع هستش. به نظر من در نسخه عادی ثور این دو با هم برابر هستند و نظر نویسنده تعیین کننده برنده نبرد این دو خواهد بود (البته شانس مارشن منهانتر اندکی بیشتر است). ولی اگه بخوایم نسخه های قدرتمندتر ثور رو لحاظ کنیم، پیروزی با ثور خواهد بود.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        واقعا مرسی از پاسخ کاملتون .
        البته شما به چند تا نکته توجه نکردین . مثلا اینکه ثور هم توانایی نامرئی شدن و حتی لمس ناپذیری را دارد . هرچند که نویسندگان مارول خیلی کم این دو توانایی ثور را نشان داده اند و به تصویر کشیده اند . اما به هر حال ثور این دو تا توانایی را دارد .
        نکته مهم دیگر اینکه ثور در برابر حملات ذهنی آسیب ناپذیری و مقاومت خیلی زیادی دارد . مثلا توانسته در برابر پروفسور ایکس و آدام والارک ( با سنگ بینهایت روح ) ، مقاومت کند . ! بنابراین خیلی خیلی بعیده که ماشین من هانتر بتواند از این راه هم خیلی برای ثور مشکل ایجاد کند .
        جذب و دفع انرژی هم که فکر کنم بدونید که ثور هم به وسیله میولنیر این توانایی را دارد و اتفاقا در مقیاس های خیلی گسترده هم دارد . در حدی که میتواند کازمیک انرژی گالاکتوس را بر خلاف میل خود گالاکتوس جذب کند . !!
        در کل اما به نظر من هم به نظر نویسنده بستگی داره چون ماشین من واقعا خیلی خطرناکه و باهوش . سرعت خیلی زیادی هم داره . در وصف اون جمله جالبی هست که میگه اون ترکیبی از سوپرمن و بتمن . یعنی ترکیبی از سیاست بتمن و قدرت سوپرمن . ! و این چیزیه که اونو خیلی خطرناک میکنه . از طرفی ثور جنگجوی مغروری هست و حتی اگه نقطه ضعف ماشین من هانتر را بداند بعید است که از این نقطه ضعف استفاده کند . پتک میولنیر میتواند ذرات آلفا را جذب و به راحتی اتم های هوا را به آتش تبدیل کند . ! اما خوب ثور به علت غرورش بعیده که از این ضعف استفاده کند . از طرفی ماشین من هانتر از هر راهی که بتواند به ثور ضربه میزند و درنگ نمیکند . مهارت جنگ ماشین من هانتر اگه اشتباه نکنم در حد واندروومن هست .
        در پایان اینها استدلال ها و نظر شخصی من برای این مبارزه هست . به نظرم شانس ثور برای پیروزی اندکی بیشتر است اما نظر قطعی به نویسنده بستگی دارد .
        از شما هم بابت پاسخ کامل و استدلال کاملتون ممنونم . موفق باشید .

  22. کیوان کاربر می‌گوید

    با سلام خیلی از دوستان به این نکته اشاره می کنند که چرا پرالایا در این لیست نیست و اون از پرزنس هم قویتره. حتما دلیل خوبی داشتین که پرالایا رو در این لیست با اون قدرت عظیمش قرار ندایدن. من اینجا یه توضیحی از پرالایا که در یک پیج اینستاگرامی به نام dc.iranian.fans برداشت شده و شما هم میتونید برید ببینید رو اینجا بازگو میکنم امیدوارم خوشتون بیاد.
    پرالایا قبل از آفرینش همه موجودات حتی پرزنس وجود داشته است. او هیچ پایانی نخواهد داشت. پرالایا خود خلا است. نهایت قدرت او مشخص نیست اما در مقابل او حتی پرزنس هم هیچ قدرتی ندارد. اون تمام مولتیورس رو بی فایده میدونه و تنها آرزوش اینه که به هم چیز پایان بده و جهان رو به خواب مقدماتی برگرداند. او گفته است که تابحال چندین بار مولتیورس دی سی را نابود کرده است اما مولتیورس دوباره به دست نیروهای ناشناخته ساخته شده است. البته اینو هم بگم که گفته شده لوسیفر که قدرت او از اراده او سرچشمه می‌گیرد در نهای قدرتش میتونه حتی پرالایا رو شکست بده.

  23. Mehrdad کاربر می‌گوید

    درود برشما.مطلب شما جامع و کامل بود.

  24. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در پاسخ به کاربر Superman :
    تکراریه و قبلا جوابشو دادم . همه حرفات از دم تکراریه و قبلا جوابشو با دلیل و مدرک دادم . دیگه هم حوصله ندارم چندین باره تکرار کنم .
    اولا وقتی جوابتو میدم که یکم شرافت به خرج بدی و با همون نام مصطفی بیای جلو . تو فکر کردی من ابلهم ؟! دستت رو شد و رفتی نام کاربریتو عوض کردی ؟!؟! عجب کسی هستی دیگه تو . اگه یک درصد شک داشتم که تو همون یارو ارکام بتمن هستی دیگه مطمئن شدم . دروغ میگم ؟؟؟!!؟؟؟ نه دروغ میگم ؟؟؟!!؟؟
    بعدشم برو یکم اطلاعاتت رو ببر بالا که نیای یک خدا را با یک بیگانه کریپتونی مقایسه کنی .
    تازه تو چطور روت میشه بیای در سایتی که گفتی چرت و پرت میگه پیام بدی ؟! مگه نگفتی این سایت مطالبش چرته مصطفی ؟! واقعا که شرم آوره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      الان من بگم ثور از دکترمنهتن قویتره تو راضی میشی ، تازگی ها داری راه رو برای شکست گالکتوس از ثور باز میکنی ،چرا نمیخوای قبول کنی افراد قویتر از ثور و رون کینگ ثور هم وجود داره یکم منطقی باش ، مثلا کاپیتان اتم از ثور قویتره اما از رون کینگ ثور خیر ،یا دکتر منهتن هم از رون کینگ ثور و هم از ثور قویتر هست ،هرچند که میدونم اینم رد میکنی اما اگه دلیلی برای رد کردن حرفم داری میشنوم

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        جواب نوب هایی مثل تو رو چی باید داد واقعا ؟!؟!؟!؟!؟؟
        تو همونی نیستی که در سایت ویجیاتو گفته بودی در مارول هیچ شخصی حریف دکتر منهتن نیست ؟!؟! چی میزنی ؟!؟! و چقدر میزنی ؟!؟!
        من دارم راه را برای شکست گالاکتوس از ثور باز میکنم ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ من ؟!؟!؟!؟!؟!؟ برو اطلاعاتت رو حداقل یکم ببره بالا بعد بیا اینجا حرف بزن . حداقل در اون حدی پیش نری که یه بچه مدرسه ای به دوران نریسده رو با پادشاه کل ۱۰ قلمرو مقایسه کنی . این دیگه از مرز های نوب بودن هم فراتر رفته .
        ( اسپویل شماره ۶ کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ به نویسندگی دانی کیتس . )
        .
        .
        .
        من دارم راه را برای شکست گالاکتوس از ثور بازم میکنم ؟!؟!؟! در این کمیک گالاکتوس در چنان قدرتی قرار دارد که تا به حال هیچ وقت در تمام عمرش به این حد قدرت نزدیک هم نشده است و این حرف من نیست حرف سیلور سرفر هست . حالا در همین حالا ثور آنچنان گالاکتوس را تحقیر میکند که گالاکتوس در تمام عمرش هم تحقیر نشده بود . ثور گالاکتوس را تبدیل به برده خودش میکند و بعد هم او را به قتل میرساند و سپس زمستان سیاه ( موجودی که خود قدرتمندتر از گالاکتوس است . !! ) را به حداقل ظاهرا نابود میکند . !!
        بعد حالا شزم این وسط دقیقا میخواد چی بگه دی سی فن افراطی ؟!؟!؟!
        بزار تا رک و پوست کنده روشنت کنم که در حال حاضر شزم که هیچ اون دکتر منهتنی که میگفتی در مارول هیچکی حریفش نیست هم اصلا و ابدا نمیتواند ثور را شکست بدهد . ! چون از نظر من دکتر منهتن در حد گالاکتوس در اوج نیست . حالا دیگه باقیش بماند .
        تمام .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          چییییییییییی؟؟؟؟؟؟!!!!!! گالکتوس از دکتر منهتن قویتره دکترمنهتن حتی اگر تجزیه هم بشه دوباره برمیگرده گفتم که تو ثور رو از همه حتی دکترمنهتن ، حالا هی بگو نه در ضمن من همچین حرفی نزدم ( در دی سی و مارول) کسی حریف دکتر منهتن نمیشه معلومه حالت بد جور نا خوشه ، حرف کسی که ثور رو از دکتر منهتن قویتر بدونه ذره ای ارزش نداره
          گفتم که نمیخوای قبول کنی ،اصلاً تو فکر کن ثور از همه قویتر ، بعد اونوقت من نوب هستم یا تو که میگی ثور از گالکتوس و دکتر منهتن قویتره ،لابد پس فردا میای میگی ثور هم از اسپرکتر قویتر ،

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            دکتر منهتن تجزیه هم بشه بر میگرده ؟ خوب چیکارش کنم ؟!؟!؟!؟ برگرده . از اونجایی که خودتم به لوسیفر اشاره کردی ، فکر کنم تو دکتر منهتن رو با لوسیفر و پرزنس و اینا اشتباه گرفتی . مهم نیست . حرفات ذره ای ارزش نداره .
            در ضمن فکر نکن که دکتر منهتن حریف نداره . همانطور که بار ها گفتم نسخه های قدرتمند ثور مثل OKPT و RKT ، به راحتی میتوانند دکتر منهتن را شکست بدهند و نابود کنند . حالا دوست نداری باور کنی هم اصلا مهم نیست . باور نکن . من فقط گفتم که زیاد روت زیاد نشه فکر کنی که دکتر منهتن حریف نداره و تجزیه بشه بر میگرده و اینجور حرفای بی پایه و اساس .
            تمام .

            1. Sub Zero کاربر می‌گوید

              #استیو راجرز

              سلام استیو ، ببخشید نمیخوام تو بحثت دخالت کنم ولی اینکه گفتی OKPT و RKT به راحتی دکتر منهتن رو شکست میدن داری اشتباه میکنی ، احتمالا شناخت زیادی از دکتر منهتن نداری . دکتر منهتن از سوپرمن پرایم هم قویتره بعد چطور اون دو نسخه ثور به راحتی میتونن شکستش بدن ؟؟ قطعا به راحتی نمیتونن . چون دکتر منهتن هم قادر مطلق ، هم عالم مطلق و هم حاظر مطلق . زمان رو کنترل میکنه و میتونه تمام دوره‌های زمان را به صورت همزمان ببینه ، در این واحد در چندین زمان حظور داره ، سفر در زمان و تغییر واقعیت داره ، میتونه خودش رو تکثیر کنه و ۱۰۰۰ تا دکتر منهتن دیگه مثل خودش بسازه و به جنگ دشمنش بره ، لمس ناپزیر و همچین جاودانه مطلق ، یعنی اگه کامل کامل هم نابود بشه باز به راحتی به وجود میاد . البته اسیب ناپزیری خیلی خیلی بالایی هم داره و …. تازه اینا بخشی از توانایی های دکتر منهتن بود و خیلی بیشتر از اینم داره که بخوام بگم طولانی میشه . پس چطور شکست دادن همچین کسی میتونه اسون باشه اونم واسه اون دو نسخه ثور که گفتی ؟ حالا میگفتی لوسیفر و پرزنس یه چیزی . نه اون دو تا نسخه . من نمیگم‌ نمیشه دکتر منهتن رو شکست داد ولی قطعا شکست دادنش راحت نیست اونم واسه اون دو نسخه ثور که گفتی . امیدوارم ناراحت نشده باشی من فقط نظرم رو گفتم .

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Sub Zero
                قطعا و با اقتدار میگم که RKT ، را اصلا نمیشناسی که اینجور حرف میزنی . اگر تمام کامنت های من در همین مقاله در طی ۲ روز اخیر را کامل دیده باشید قطعا متوجه میشید . شما میدونید بیاندر های ماقبل ریتکان کی هستند ؟!؟!؟!؟! آنها نامحدود ، دانای مطلق ، حاظر مطلق و در یک کلام قادر مطلق هستند . آنها با تمامی مولتی ورس ها مثل اسباب بازی بازی میکردند . دکتر منهتن برای بیاندر های ماقبل ریتکان فقط یک اسباب بازی . !! آنها حتی دادگاه زندگی را هم که قاضی تمامی مولتی ورس های مارول هست را به راحتی به قتل رساندند . بهترین واژه برای توصیف بیاندر های ماقبل ریتکان قاتل مطلق هست . این تا اینجا .
                حالا و حالا من باز هم تاکید میگنم که اگر ! ( دارم میگم اگر ) « سایه نشینان بالا » ، طبق ادعای خودشان و طبق صحبت لوکی بیاندر ماقبل ریتکان باشند ، قطعا قطعا شکست دادن که هیچ نابود کردن دکتر منهتن هم برای RKT ، بسیار ساده و راحت خواهد بود . اگر هم این نظریه درست نباشد ، شخصا قبول دارم که شکست دادن دکتر منهتن به هیچ عنوان ساده نخواهد بود .
                در مورد نسخه OKPT ، فکر کنم که شکست دادن دکتر منهتن چندان ساده نخواهد بود . اما من شخصا شخصیت OKPT ، را هم قادرتر و قدرتمندتر از دکتر منهتن میدانم اما نه با اختلاف زیاد . اگر هم قبلا گفتم اختلاف زیاد هست ، الان نظرم تغیر کرده است .
                جوری میگی این دو نسخه که انگار داری راجب بلک ویدو حرف میزنی . به هر حال همین دو نسخه و حالت ثور به راحتی جز قدرتمندترین شخصیت های مارول هستند . صرفا جهت اطلاع گفتم .
                ناراحت هم نشدم . به هر حال نظرت رو گفتی . اما خوب نظر من طبق دلایلی که گفتم متفاوته .
                تمام .

                1. Sub Zero کاربر می‌گوید

                  #استیو راجرز

                  مگه میشه RKT رو نشناسم . هم کمیکش رو خوندم هم راجبش با خودت صحبت کردم هم کامنت هات رو خوندم . راجب شخصیت OKPT رو که خیلی بعید میدونم قادرتر از دکتر منهتن باشه طبق دلایلی که بالا ذکر کردم اصلا خیلی بعیده اون قدرت های دکتر منهتن رو داشته باشه . بعد دکتر منهتن دانای مطلق و حاظر مطلق هم هست که OKPT رو اصلا این دو تا رو نیست پس دکتر منهتن خیلی قویترشه . اما در مورد RKT . خودت همیشه میگفتی برتری RKT به پرایم اینه که دانای مطلق و پرایم نیست . و اینکه بر زمان هم مسلط . حالا دکتر منهتن هم بر زمان مسلط هم خودش دانای مطلق پس این برتری ها حذف میشه . در مورد قضیه بیاندر ها و سایه نشین های بالا هم قبلا بحث کردیم گفتم تا چیزی ثابت نشده نمیشه به این ها استناد کرد و فعلا در حد تئوری مونده هر چند شواهد خوبی واسش هست فعلا اثبات نشده . ولی اگه ثابت بشه من قبول دارم RKT از دکتر منهتن خیلی قویتره . ولی اگه نه که نتیجه خیلی سخت میشه گفت کی قویتره . برتری اصلی RKT اینه که از بالاترین سطح جادو بهره میبره .

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # sub zero
                    در مورد شخصیت RKT ، هم خود من چندین و چند بار تاکید کردم که اگر تئوری بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، درست باشد ، اصلا دکتر منهتن قابل مقایسه با RKT نیست . اگر هم این تئوری صحیح نباشد که خودم شخصا اعتقاد دارم قدرت RKT و دکتر منهتن اختلاف زیادی ندارد و با اختلاف کم RKT را قدرتمندتر میدانم . اگر این تئوری صحیح نباشد من اصلا ادعایی راجب قادرتر بودن RKT نسبت به کازمیک ارمور سوپرمن ندارم اما دقت کن که دارم میگم اگر . ! یعنی این واژه (( اگر )) خیلی مهم هست .
                    به هر حال نظر شخصی من این هست که OKPT ، با اختلاف کم نسبت به دکتر منهتن قدرتمندتر هست . این نظر شخصی من هست . اصلا نمیدونم اطلاع دارید یا نه اما نیروی فونیکس کلا فراتر از زمان هست و محدود به بعد نیست . حالا بازم این نظر شخصیته . به هر حال من هم دلایلم را گفتم .
                    تمام .

                    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

                      #استیو راجرز

                      اره در مورد نیروی فونیکس اطلاع دارم که فرا تر از زمان و قویترین نیروی کیهانی مارول به حساب میاد و یه شخصیت انتزاعی محسوب میشه که قبل از بیگ بنگ هم بوده . ولی خودت قبلا بم گفتی که ثور واسه مدت خیلی کمی این نیرو رو در اختیار داشته بعد از شکست دادن وولورین فونیکس و گفتی در حد چند صفحه بوده . واسه همین فک نکنم ثور بتونه از پتانسیل کامل این نیرو استفاده کنه . تازه خودت گفتی OKPT تو مبارزه خیلی صدمه دیده بود ولی دکتر منهتن خیلی خیلی اسیب ناپزیری بالایی داره و تازه لمس ناپزیر هم هست و نامیرا اگه بمیره هم دوباره در کثری از ثانیه بوجود میاد . به هر حال هر نظر شخصی داره تو هم نظر شخصی خودت رو داری پس دیگه بحثی نمیکنم ‌. فقط اگه راجب توانایی های دکتر منهتن خواستی بدونی بعدا تو تلگرام برات توضیح میدم چون فعلا فیلترشکن هام خراب نمیتونم وارد شم

                      موفق باشی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      قطعا قطعا سنتری هم از ثور قویتره ،اصلا میدونی سنتری چقدر قدرتمند هست تنها نقطه ضعف سنتری ذهن ضعیفش هست و تا اونجا که من میدونم ثور هیچ توانایی ذهنی نداره

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟ کی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ میشه یه بار دیگه بگی ؟!؟!؟!؟!؟!؟ سنتری ؟!؟!؟!؟!؟! دارم درست میبینم ؟!؟!؟؟؟؟ ههههههههههههههههه بنگرید که چگونه این کاربر مرز های نوب بودن را در نوردیده است . ! بنگرید ههههههههههههه حرفی ندارم واقعا جز همین حرفایی که گفتم . !
        راستی انگار گفتی بگم ثور از دکتر منهتن قویتره راضی میشی یا نه ؟ نه راضی نمیشم . !
        جدی میگم . دکتر منهتن در حال حاضر به معنای واقعی کلمه در برابر ثور زیاد عددی نیست .
        گفتی Rune King Thor ؟! میدونستی RKT اشخاصی را شکست داده است که احتمالا بیاندر ماقبل ریتکان هستند ( و یا بودند . ! ) ؟! میدونستی ؟! بعد واقعا فکر کردی اگر این نظریه درست باشد ۱۰ تا دکتر منهتن هم حریف RKT میشوند ؟!؟! اصلا این نظریه هم که در نظر گرفته نشه دکتر منهتن در برابر RKT ، عددی نیست . RKT اصولا درجه خدا بودن را رد کرده است . ! از مرگ فراتر رفته است . دانای مطلق هست . همچنین تقریبا حاضر مطلق هم هست . مطمئنا دکتر منهتن رقیب جدی ای برای RKT نیست . RKT بعد از نابود کردن درخت ایگدراسیل و نابودن کردن « سایه نشینان بالا » ( که تعداد آنها ۵ یا ۶ نفر است و ممکن است بیاندر باشند . ) هیچ ضعف و آسیبی نیدید . هیچ آسیبی . ! درخت جهان که بعدا فاش شد ریشه هایی متصل به چندین و چند یونیورس دارد . یعنی مولتی ورسال هست . و RKT با یک ضربه ( فقط با یک ضربه ) این درخت را نابود کرد . ! « سایه نشینان بالا » حتی اگر در کمترین کمترین حالت سیلیستیال هم باشند ، باز هم شکست دادن حداقل ۵ سیلیستیال آنهم فقط با یک ضربه یک شاهکار بسیار بزرگ است .
        تو اطلاعاتت واقعا بینهایت ناچیزه . حتی نسخه و حالت معروف به Cosmic King Thor هم قدرتمندتر از دکتر منهتن است . ( این نسخه و حالت ثور همزمان « نیروی اودین » و « کازمیک انرژی گالاکتوس » را در سطح گسترده دارد . ) . در کامنت قبلی ام در پاسخ به تو راجب این مورد یکمی توضیح دادم و به نبرد ثور و گالاکتوس در اوج و زمستان سیاه اشاره کردم . ! البته ثور یک نسخه و حالت دیگر هم دارد که « نیروی فونیکس » و « نیروی اودین » را دارد و قدرتمندتر از دکتر منهتن است .
        بهتره که قبل از اظهار نظر یکم فکر کنی و از جاده خاکی هم بیرون بری .
        تمام .

        1. Batman کاربر می‌گوید

          #استیو راجرز
          سلام شما خیلی خیلی دکتر منهتن رو دست پایین گرفتید!!!!!اینکه رون کینگ ثور از دکتر منهتن قویتره شکی درش نیست اما نسخه و حالت عادی ثور حتی یک انگشت دکتر منهتن هم نمیشه!!!!!و ثور در نسخه ی کازمیک کینگ ثور دست دکتر منهتن هم نیست!!!!!و گالاکتوس در نهایت قدرتش اصلا حریفی برای دکتر منهتن نیست!!!!!دکتر منهتن فونیکس یا فرانکلین ریچاردز رو میتونه بزنه!!!! ثور که اصلا براش حریفی نیست!!!!و درباره ی الد کینگ فونیکس ثور باید بگم که بنظرم دکتر منهتن بیشتر از یه اودین از فونیکس قویتره.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Batman
            نه دیگه نشد . شما هم خیلی دکتر منهتن رو دست بالا گرفتید به نظرم . بعید میدونم دکتر منهتن از گالاکتوس در اوج اوج قادرتر باشه . چون گالاکتوس یکی از عناصر حیاتی دنیای مارول هست و مرگش میتونه نظم کل دنیا را بر هم زند . بعدش دیگه حالا زمستان سیاه که بماند کلا . چون در کمیک اشاره شد که این شخصیت حداقل بخشی از دنیای دی سی را نابود کرده است ( حتی به نابودی آپوکالیپس و دارک ساید هم اشاراتی شد فکر کنم . ! ) و به راحتی هم از گالاکتوس در اوج قدرتمندتر هست . ( خطر اسپویل شماره ۶ کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ به نویسندگی دانی کیتس ) … ، حالا نسخه و حالت Cosmic King Thor به راحتی هر دو را همزمان شکست داده است و گالاکتوس را به راحتی به قتل رسانده است و زمستان سیاه را هم حداقل ظاهرا نابود کرده است . !!
            حالا اینکه شما بگین دست دکتر منهتن هم نمیشه اصلا منطقی نیست جناب . من اصلا درک نمیکنم با چه منطقی اینجوری میگین ؟!؟!

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #استیو راجرز
              ببینید من منتقم را گفتم خب اینکه فرانکلین ریچاردز میتونه کل مولتی ورس رو بدون یک قطره عرق خراب کنه!!!!!(خب تعادل به هم میریزه دیگه) و قاعدتاً خیلی از گالاکتوس قوی تر است و دکتر منهتن از همین جناب فرانکلین ریچاردز هم قویتر است!!!!!!و من اون کمیک رو خوندم و این چیزی که شما میگید رو ندیدم!!!!و اینکه دکتر منهتن با امثال ابدیت یا بینهایت مقایسه میشه!!!!!کازمیک کینگ ثور که در برابرش چیزی نیست.

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Batman
                من دارم با دلیل و منطق صحبت میکنم .
                قاطعیت شما تا این اندازه رو اصلا متطقی نمیدونم . فراکلین ریچارد فرضا که از گالاکتوس قویتر باشه اما قویتر و قادرتر بودنش از بلک وینتر ( زمستان سیاه ) جای سواله ؟! چون همین شخصیت زمستان سیاه دقیقا وظیفه گالاکتوس را انجام میدهد منتها به جای تغذیه از یک سیاره ، هر دفعه یک یونیورس کامل را تجزیه میکند . ! بعدشم به قول معروف گالاکتوس با اون همه عظمت زیر دست این شخصیت زمستان سیاه هست . یعنی این شخصیت بوده که گالاکتوس را هنگام نابودی تجسم جهان ششم نجات داده است . ! اینم که میگید فراکلین ریچارد با ابدیت مقایسه میشه باز چیزی رو اثبات نمیکنه . اولا خود گالاکتوس هم با ابدیت مقایسه میشه و دوما اگر گالاکتوس نابود شود موجودی به نام اگه اشتباه نکنم ابرکساس پیداش میشه که ابدیت را میکشد . پس من حرفتون رو اصلا قبول ندارم . بعدشم گالاکتوس در سری جدید کمیک های ثور در سال ۲۰۲۰ در اوج قدرت بود و سیلور سرفر اعلام کرد که گالاکتوس با تغذیه از اون پنج سیاره خاص به چنان قدرتی میرسد که هیچ گاه به این حد از قدرت نزدیک هم نشده است . ! حالا دیگه خودتون با یک دو دو تا چهار تای ساده حساب کنید . بعدشم ببینید شکست دادن و نابود کردن گالاکتوس و زمستان سیاه همزمان دقیقا یعنی چی ؟! ایا شما میتونید با قاطعیت بگین که دکتر منهتن میتونه این کار را انجام بدهد ؟! قطعا خیر . ! من که شخصا خیلی خیلی بعید میدونم بتونه .
                من الان حرفم را اصلاح میکنم . من نمیگم که شخصیت Cosmic King Thor ، قطعا از دکتر منهتن قادرتر است اما اینجور اظهار نظر شما هم که میگید دست دکتر منهتن هم نمیشه اصلا و ابدا قابل درک نیست و سطح اعتبار حرفاتون رو نشون میده . به نظرم نمیشه خیلی دقیق قضاوت کرد و گفت که کدام یک قادرتر است .
                در پایان اصلا متوجه نشدم . یعنی چی ؟! اینکه میگید من این کمیک را خوندم و این چیزی که شما میگید رو ندیدم رو اصلا متوجه نشدم . ! دقیقا کدوم کمیک را خواندید و چه چیزی را ندیدید ؟!

            2. Arta کاربر می‌گوید

              سلام.من فکر کنم شما کازمیک کینگ ثور را با ابدیت اشتباه گرفته اید.!!شما گفتید که من دکتر منهتن رو از گالاکتوس در اوج ضعیف تر می‌دونم باید بهتون بگم کاملاً در اشتباهید چون جین گری+فونیکس در کم ترین حالت ۴گالاکتوس رو حریف و در بالا ترین حالت ۶ گالاکتوس را حریف و دکتر منهتن از او قوی‌تره و این یعنی در پایین حالت ۵ گالاکتوس را شکست میده حالا شما بگو کازمیک کینگ ثور از دکتر منهتن قوی تره او در بالا ترین حالت کمتر از۳ گالاکتوس را می‌تونه شکست بده .!!

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Arta
                نه من هرگز نگفتم گالاکتوس را از دکتر منهتن قادرتر میدانم . هرگز هرگز . پس این حرفتون کاملا نامعتبر هست . من دقیقا گفتم که بعید میدونم دکتر منهتن از گالاکتوس در اوج قویتر و قادرتر باشه . شما دی سی فن ها دارید گالاکتوس را خیلی دست کم میگیرید . جدی میگم . حالا در هر صورت اگر هم فرضا دکتر منهتن قادرتر از گالاکتوس باشه باز هم این قادرتر بودن او از شخصیت Cosmic King Thor ، را اثبات نمیکند .
                درسته که من فعلا زیاد دکتر منهتن را نمیشناسم و صراحتا این مورد را اعتراف میکنم اما فکر میکنم که زیادی دست بالا گرفتید دکتر منهتن رو . و اینکه احتمالا شما هم شناخت خیلی کمی از گالاکتوس و بیشتر شخصیت های مارول دارید .
                بعدشم این حرف شما بر اساس کدوم سند و مدرک هست دقیقا ؟!؟!؟ اینکه میگید نمیدونم دکتر منهتن ۱۰ تا گالاکتوس را حریفه و فونیکس ۶ تا گالاکتوس را حریفه و دکتر منهتن ۳ تا فونیکس را حریفه و اینا … . این حرف دقیقا بر اساس کدوم سند و مدرک هست ؟!؟!؟!؟!؟ اگه ممکنه به طور دقیق و کامل راجب این مورد توضیح بدین تا منم بدونم . چون فکر میکنم که شدیدا و کاملا در اشتباهید .
                تمام .
                در ضمن من شخصیت Cosmic King Thor ، را با ابدیت اشتباه نگرفتم اما به نظر میاد شما دکتر منهتن را نه با ابدیت که با دادگاه زندگی اشتباهش گرفتید . !

                1. Arta کاربر می‌گوید

                  اول اینکه من دی سی فن نیستم و برای اینکه بدونم که دکتر منهتن از گالاکتوس بسیار قوی تر لازم نیست دی سی فن باشم.!! بعدش هم من گالاکتوس رو خیلی خوب میشناسم دکتر منهتن رو هم همینطور و این رو میدونم که دکتر منهتن بسیاری از گالاکتوس قوی تر است.!!! چون من هم قدرت این دو رو میدونم و هم سطح قدرتشون.!! و به نظر من حتی مقایسه کردن این دو هم اشتباه است.!! عین این میمونه که شما بلعنده سیارات رو با یکی از عالی رتبه ترین مجودات دی سی مقایسه کنید. گالاکتوس در نهایت نهایت قدرتش شاید بتواند یونیورز را نابود کند و همانطور که در کامنت قبل هم گفتم دکتر منهتن می تواند مولتی ورس را نابود کند حالا یونیورس کجاست مولتی ورس کجا از این هم بگذریم که دکتر منهتن به راحتی این کار را انجام میده.!!😮😮 در ضمن من دکتر منهتن رو با دادگاه زنده اشتباه نگرفتم.!!همین دادگاه زنده ای که میگید زمستان سیاه و گالاکتوس رو بزاری رو هم دو برابر شان بکنی باز هم شانس زیادی در مقابل دادگاه زنده ندارند.!! چه بسا که دکتر منهتن خیلی هم از دادگاه زنده ضعیف نیست درسته که به احتمال خیلی زیاد شکست میخوره (اما نه اینکه هیچ شانسی نداشته باشه).!! من واقعا نمی دونم شما چه شناختی از دکتر منهتن دارید که می گویید از گلاکتوس شکست میخوره.??🤔🤔🤔

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # Arta
                    شایدم حق با شما باشه . اگه واقعا اینجور که میگید باشه و دکتر منهتن واقعا در این سطحی که میگید باشه من قبول دارم قویتره اما گفتم اگه . ! باز هم در هر صورت من خیلی بعید میدونم اختلاف دکتر منهتن و گالاکتوس در اوج حداقل در این حدی که شما میگید باشه چون در چند تا نظر سنجی که دیدم حالا درسته که دکتر منهتن بیشتر رای آورده بود اما اختلاف واقعا ناچیز بود و مثلا ۵۵ درصد به ۴۵ درصد به نفع دکتر منهتن بود . ! اگه اختلاف قدرت در این حدی که شما میگید بود احتمالا دکتر منهتن باید حداقل ۸۰ درصد رای را میاورد کم کمش .
                    خلاصه اینکه اینجور که شما میگید یه دونه دکتر منهتن به راحتی ۳۰ تا گالاکتوس در اوج را حریفه که این واقعا جای سواله که چجوری به این نتیجه کاملا غیر منطقی رسیدین ؟؟!!؟؟؟! حالا اینکه یه موجود عالی رتبه در دی سی باشه هم قرار نیست اثبات کننده حرف شما باشه و اینکه گالاکتوس خودش هم عنصر حیاتی برای مولتی ورس مارول هست و تجسم جهان ششم مارول به حساب میاد . فکر کنم دلیل شما برای قضاوت همین موجود عالی رتبه بودن در دی سی که خودش نشون دهنده دی سی فن بودن شماست و بس . بعد حالا من قبلا هم گفتم که تازه گالاکتوس با آن همه ابهتش به قول معروف خودش زیر دست زمستان سیاه بوده است و بسیار از زمستان سیاه ضعیفتر است . بازم واقعا هیچ ایده ای ندارم که شما میگید این دو هیچ حرفی در برابر دکتر منهتن ندارند . !
                    در پایان فکر میکنم که شما اطلاعاتتون از دی سی بیشتر باشه فعلا اما حدسم اینکه از مارول زیاد اطلاعاتی ندارید و دارید یک طرفه قضاوت میکنید . اما بازم میگم که اگه دکتر منهتن واقعا واقعا بتونه یک مولتی ورس واقعی رو با فکر بسازه و نابود کنه مشخصا قبوله که خیلی قادرتر از گالاکتوس هست .
                    تمام .

          2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

            با سلام خب من برگشتم و باید بگم‌ کاربر راجرز شما دیگه دکتر منهتن رو دست کم گرفتید در مورد ثور و گالاکتوس که همه انتقامجویان حریف گالاکتوس نمی شن گالاکتوس تجسم کیهان ششم هست تو میگی این خدای فسقلی بیاد برادر ابدیت رو شکست بده اون یک نهاد انتزاعی هست از واجبات عالم ماروله یجورایی بین ابدیت مرگ بی نهایت و فراموشی قرار گرفته و باعث توازن کیهانی در عالم مارول شده
            در مورد ثور و دکتر منهتن نبرد یک طرفه هست اون می تونه تاریخ رو باز نویسی کنه و ثور رو حذف کنه داداش من قویتر از ثور هم وجود داره هنوزم نمی خوای از طرفداری ثور دست بکشی اصلا همونی که تو میگی
            ادمین جان منم یک سوال مثل سوال کاربر راجرز دارم
            تا حالا هالک در کمیک های دی سی و سوپرمن در کمیک های مارول تابحال حضور داشته یا نه

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
              چی ؟!؟!؟! تو دیگه این وسط چی میگی ؟!؟!؟ تو همونی نبودی که میگفتی هالک در حد اودین و گالاکتوس و دارک ساید هست ؟!؟!؟!؟ حالا میگی کل انتقامجویان حریف گالاکتوس نمیشن ؟! . شاید کلشون حریف گالاکتوس نشن اما ثور فرق داره .
              حرفای تو که واقعا هیچ ارزشی نداره .
              *** ( اسپویل شماره ۶ کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ ، به نویسندگی دانی کیتس . ) ***
              .
              .
              .
              گفتی خدای فسقلی ؟!؟!؟! تو گفتی خدای فسقلی ؟!؟!؟ این تقریبا همون حرفی بود که گالاکتوس هم میگفت تا وقتی که ثور معنی فسقلی را بهش نشان داد . ! بله . ثور الان دیگه پادشاه کل ۱۰ قلمرو هست نه یک خدای کوچک . ! تو انگار اصلا کامنت های من را نخواندی و اومدی الکی داری حرف میزنی . ثور در کمیک گالاکتوس را به شکل تحقیر آمیزی به برده خودش تبدیل کرد و بعد هم او را کشت . !! بعد هم زمستان سیاه را نابود کرد . ( حداقل ظاهرا نابود کرد . ! ) . زمستان سیاه که خود از گالاکتوس هم قدرتمندتر است . حالا درسته که شاید کل انتقام جویان نتونند اما ثور فرق داره با بقیه انتقام جویان . ! حداقل در حال حاضر که پادشاه کل ۱۰ قلمرو هست و دیگر عضو انتقام جویان نیست فرق دارد . اگه اعتراض داری به من ربطی نداره برو به مارول و انتشارات مارول شکایت کن .
              در پایان تویی که هالکو در حد اودین و دارک ساید اصلی اصلی آورده بودی بالا اومدی به من میگی قویتر از ثور وجود داره ؟!؟!؟!؟!؟! نکنه اون قویتره هالکه ؟!؟!؟!؟!؟!؟! تو اومدی به من میگی نمیخوای از طرفداری دست بکشی ؟!؟؟!!؟
              البته خوب از کسی که هالکو در حد اودین و دارک ساید اصلی بیاره بالا و کمتر از یه روز بعد هم بگه سوپرمن به راحتی از هالک قویتره بیشتر از این هم انتظار نمیره اصلا .

              # یکم و فقط یکم اطلاعات داشته باشیم و بعد بیایم الکی حرف بزنیم .
              تمام .

              1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

                سلام
                ۱ منظورم کلون دارک ساید بود
                ۲ منظورم doc green بود
                ۳ ضمنا تو حتی ثور رو قویتر تانوس می دونی
                ۴ در مورد sph cas خب هرکسی اشتباه می کنه
                ۵ منظورم هالک و سوپرمن بود
                ۶ ثور و هالک در قویترین نسخه برتری مطلقا با toba hulk حتی اگر سایه نشینان بیاندر باشند بازم کازمیک ایمورتال هالک بالاتره خودت قبول داری والای همگان بیاندر رو شکست میده و toba با toaa برابر هست الان میگی اون قدرت پایین تر از همه رو داره خب که چی مگه خدا کمه دورمامو ثور اودین ابدیت ابراکساز گالاکتوس بیاندرز نمی دونم هلا و اینا خب هالک یه ارزشی داره کازمیک ایمورتال هالک در خوش بینانه ترین حالت دومین و در بدبینانه ترین حالت چهارمین موجود قدرت مند تمام کمیک هست برایان بنر هم گفت toba هست پس بروس که پسر اونه این قدرتو به ارث می بره تونست فرنکلین ریچاردز و گالاکتوس و مرد جاودانه و متاترون رو نابود حیات رو مارول نابود کرده که دستکم باید دادگاه زندگی در برابرش مقاومت می کرد اما هنوز از طرف مارول حتی تایید هم نشده که اون یارو بیاندر باشه
                در نسخه ی اصلی ثور قدرتمند تر از هالک هست و من ثور رو تواناترین و قدرتمندترین انتقامجو می دونم ثور با کسانی می تونه بجنگه که هالک حتی نمی تونه اونارو لمس کنه ولی در نبرد هالک برنده است هالک قویترین و ثور تواناترین انتقامجویان هستن هالک قدرت استقامت دوام بیشتری از ثور داره و که ثور این کمبودها رو با توانایی مبارزه و قدرت ذاتی خودش جبران می کنه هالک با اختلاف کم قویتر و ثور با اختلاف کم قدرتمندتر هست هالک دوام برابری با دومزدی داره ضمنا نسخه ی دیگری از هالک که من اونو سومین نسخه ی قدرتمند هالک میدونم اسمش
                heart of the hulk monster
                هست با امثال گالاکتوس برابری می کنه در رای گیری ها WBH و WWH شکست داده
                که اونم رقیب جدی برای برخی از نسخه های ثور به حساب میاد
                سوپرمن و ثور در قویترین نسخه ها
                rkt vs cas کازمیک آرمور سوپرمن اومنی ورساله در مورد سایه نشین ها تا مارول بطور رسمی تأیید نکنه من قبول ندارم
                کازمیک آرمور سوپرمن بسیار قدرتمنده ماندراک که اندازه ی بیاندر قویه رو شکست داده و کاملا از rkt بالاتر و قویتره کازمیک آرمور سوپرمن مخلوق PM است که برتری اونو ثابت می کنه
                در حالت معمولی خب سوپرمن دست خالی اینقدر رقیب جدی برای ثور هست فرض کن سلاح هاشو استفاده کنه که تمام سوپرمن قدرت خیلی زیادتری از ثور داره دشمنانی مثل دارک ساید داره لیگ عدالت رو شکست داد انفجار هایی که می تونست اعضای لیگ عدالت رو بیهوش کنه مثل مارشن من هانتر سوپرمن مقاومت کرد در مقابل انفجار های جادویی مقاومت کرد مرتبا با دومزدی دارک ساید ژنرال زاد مانگول پاراسایت مستر میکسیز پیتلیک برینیاک در حال نبرد بوده و هست در کراس اوور ها شاهکار کرد قدرت فیزیکی در حد و حدود هالک داره هالک و ثور تونست شکست بده توانایی های بیشتری داره شکی نیست ثور بهتر شروع می کنه اما بخاطر اینکه استقامت بیشتری داره و منبع قدرت هم داره که هرچی بگذره قویتر میشه خب ثور می تونه با ابر جلوی خورشید رو بگیره ولی سوپرمن می تونه به فضا بره نیرو بگیره و در نهایت ثور رو شکست بده

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
                  اگه بخوام کامل جوابتو بدهم که باید حداقل حدود ۱۰ ساعتی رو تایپ کنم . اما خیلی خلاصه میگویم .
                  ببینید اولا اینکه بحث اصلا ربطی به هالک و سوپرمن و نمیدونم SPH و کازمیک ارمور سوپرمن و اینا نداشت که تو رفتی سر این موضوعات و مقایسه اینا با ثور را شروع کردی . به هر حال جوابتو میدهم .
                  موضوع اولا اینکه اصلا هم برتری با toba hulk نیست که نیست . من راجب toba hulk خیلی توضیح دادم و نمیدونم که دیدی یا نه اما توبا هالک قدرتش اصلا ربطی به هالک نداره و در واقع جسم هالک فقط و فقط یه وسیله بازیچه برای شخصیت پایینتر از همگان یا همون toba هست . در ضمن هالک قدرت toba رو به ارث نمیبره بلکه به این خاطر toba صبر کرد و برای هالک برنامه ریزی کرد که به جسم فیزیکی اون احتیاج داشت . گفتی چرا هالک و یک خدا نه ؟ دلیلش رو نویسنده اینجور نشون میده که این توبا خالق انرژی پرتوی گاما هست و برای ورود به دنیای اصلی به منبع انرژی پرتوی گاما نیاز داره . جسم هالک هم که از پورتوی گاما ایجاد شده مطابق برنامه ریزی توبا . در دنیای بعد از نابودی زندگی که یعنی چه مثلا توبا تبدیل به والای همگان شده بود ، هالک تبدیل به گالاکتوس اون دنیا شده بود . یعنی قدرتی که از توبا به ارث میبره اونو نهایتا به اندازه گالاکتوس قدرتمند کنه و نه بیشتر . این از این موضوع .
                  در مورد شخصیت RKT ، باید بگم که اگر « سایه نشینان بالا » ، واقعا بیاندر باشند ، همون توبا ( toba ) هم زیاد شانسی در برابر RKT ، ندارد . چون بیاندر های ماقبل ریتکان با مولتی ورس های مارول بازی میکردند . آنها تمام نهاد های کیهانی مارول را از دم تیغ گذراندند و حتی والای همگان هم هیچ دخالتی نکرد . شایدم نمیتونست . ! حالا من نمیخوام تا این حد پیش برم که بگم که بیاندر های ماقبل ریتکان از والای همگان قادرتر هستند اما با اقتدار میگم که کمتر از toba هم نیستند . همین توبا کلی منتظر موند تا به هدفش برسه . سالیان سال منتظر موند و زیر مولتی ورس پنهان شده بود . او تازه به یک جسم فیزیکی واسطه احتیاج داره اما بیاندر های ماقبل ریتکان اینجوری نبودند . آنها بدون واسطه کارشون را انجام دادند و بدون لحظه ای درنگ و صبر کردن . اگر نهایت شاهکار توبا نابود کردن گالاکتوس و فراکلین ریچارد هست ( یک نسخه و حالت ثور معروف به Cosmic King Thor ، هم به راحتی و همزمان گالاکتوس در اوج اوج قدرت و زمستان سیاه را نابود کرده است . پس فکر نکن که مثلا توبا با این کارش قویترین شخصیت مارول هست . صرفا جهت اطلاع گفتم . ) ، بیاندر های ماقبل ریتکان تمامی موجودات و نهاد های انتزاعی مارول را از دم تیغ به راحتی گذراندند . فقط و فقط ۲ تا از آنها به راحتی دادگاه زندگی که نماینده مطلق والای همگان بود را به اصطلاح از پا در آوردند . ! انتشارات مارول رسما بیاندر های ماقبل ریتکان را اوایل پیدایششون دومین موجود قدرتمند کل مارول معرفی کرد .
                  حالا تصور بشه که نابودن کردن ۵ یا ۶ ( اصلا حالا من میگم ۵ تا ) تا بیاندر ماقبل ریتکان آن هم با یک ضربه و بدون هیچ زحمتی به معنای واقعی کلمه فراتر از شاهکار است . RKT ، بدون هیچ و هیچ آسیبی تمامی دشمانانش را با اقتدار شکست داد . یعنی با نهایت اقتدار . حتی یک ضربه هم از دشمنانش دریافت نکرد . اگر واقعا « سایه نشینان بالا » ، بیاندر ماقبل ریتکان باشند ، من شخصا RKT ، را بسیار فراتر از کازمیک ارمور میدانم و البته کمی قادرتر از toba . این نظر شخصی من هست و حالا بقیه میتونن هر جور که دوست دارند فکر کنند . میتونند بگن تعصبی و … . لزوم و اجباری هم نیست که بقیه قبول کنند یا نکنند .
                  تو همون کازمیک ارمور سوپرمن رو در نظر بگیری حتی راند اول رو شکست خورد و خیلی به شکست نزدیک شده بود اما برگشت اما اولش خیلی آسیب دیده بود . در صورتی که RKT ، حتی و حتی یک ضربه هم از تمام دشمنانش دریافت نکرد و همه دشمنانش را با یک حرکت شکست داد . این یعنی نهایت اقتدار در شکست دادن دشمنان . دانای مطلق بودن واقعی یعنی این . حالا هر شخصی که نقدی داره میتونه بگه که من بشنوم . البته تمام این موارد وقتی خیلی خیلی شاهکار تلقی میشه که « سایه نشینان بالا » بیاندر باشند . اگر نباشند من اصلا ادعا ندارم که RKT ، از toba و حتی کازمیک ارمور سوپرمن قادرتر و تواناتر است . اما اگر واقعا بیاندر باشند دقیقا نظرم همین هست که گفتم و کازمیک ارمور سوپرمن که هیچ ، حتی toba را هم در حد RKT ، نمیدانم .
                  این موضوع راجب نسخه ها و حالت های قدرتمندتر .
                  ادامه در کامنت بعد … .

                  1. Bob کاربر می‌گوید

                    #استیو راجرز
                    مگه نگفتن دیگه نباید راجب هالک حرف بزنی، عجبا.
                    اما در جواب چون منم میتونم از هالک دفاع کنم دیگه، درسته جسم هالک تحت کنترل OBA بود، صد درصد بدن هالک بود ولی در باطن بیشتر OBA وجود داشت تا هالک، ولی اصلا مهم نیست، اون نسخه هالکه، مثلا دو نسخه از هالک هالک تهی و هالک قاصد گالاکتوس، هالک تهی رو که می‌شناسی، تحت کنترل یه پتک در اومد و کنترلی رو خودش نداشت تازه اون پتک هم بهش قدرت داده بود، ولی اونو یکی از نسخه های هالک حساب میکنن، یا هالک قاصد گالاکتوس، ذهنش به دست گالاکتوس پاک شد، و قدرت های یک قاصد رو گرفت و تحت فرمان اون بود اونم نسخه هالک حساب میکنن!! و جالب اینجاست به هردو نسخه هالک به حساب میان، تازه طرفداران ثور اون هالک تهی رو که تحت کنترل یه پتک قرار داشت رو یه نسخه از هالک حساب میکنن به خاطر اینکه اون پیروزی تو fear itself واسه ثور حساب بشه!! و واسه این سه نسخه: هالک تهی، Toba hulk و هالک قاصد گالاکتوس یه لقب گذاشتن به نام “جهان شکن” این لقب اکثرا واسه هالک استفاده میشود، پس کسی به این اهمیت نمیده که هالک تحت کنترل این بود یا اون، این نسخه مال هالکه و تو shdb هم قبول دارن یه فیلم یوتیوبی دیدم که داشت راجب کمیک immortal hulk 0 حرف میزدم و انگار این کمیک تایید می‌کنه که هالک از اول بخشی از یکی پایین تر از همه بوده. برنامه این نبود، Toba میخواست تنها باشه به همین دلیل همه زندگی رو تو مارول از بین برد، فقط تنهایی می‌خواست، بعد یکی پایین تر از همه هرگز به یکی بالاتر از همه تبدیل نشد، Toba تا آخر تو کمیک immortal hulk 25 تو بدن هالک مونده بود و حرفی از یکی بالاتر از همه تو اون کمیک زده نشد، (خود Toba حرف های مخالف یکی بالاتر از همه میزد) درسته قدرت های گالاکتوس در اوج و قدرت های خود هالک رو داشت، ولی قدرت های یکی پایین تر از همه رو هم داره چون اون تو بدنش هنوز هست اگر خارج بشه حرف تو درسته که تا پایان دنیای مارول تو بدن هالک مونده بود.
                    اینکار رو یکی پایین تر از همه هم انجام داد تازه تو جسم هالک!! وقتی یکی پایین تر از همه از یک جسم استفاده می‌کنه به مراتب ضعیف تر میشه، اون تمام زندگی رو نابود کرد (در حالت ضعیف) پس موجودات کیهانی هم باید تو لیست باشن، والای همگان کیه؟ والای همگان تمام نویسنده ها و سازنده های کیمک تو مارول هستش، بیاندر کیه؟ یه شخصیت خیلی قدرتمند که به دست جیمز شوتر به وجود اومد و… اصلا نیازی به مقایسه هست؟ میدونستی طرفداران به همین علت والای همگان رو از پرزنس و اور مانیتور برتر میدونستن؟!!؟! (تو shdb خوندم انگار آور مانیتور تمام صفحات کمیک هستش ولی والای همگان تمام نویسنده ها پس والای همگان برتره در مورد درست یا غلط بودنش چیزی نمیگم چون آور مانیتور رو نمیشناسم) بعد تو میگی حالا نمیخوای بیاندر هارو از والای همگان برتر کنی؟!؟!؟ حتی اگه بخوای هم نمی‌تونی.
                    مورد بعدی Toba تو مولتی ورس پنهان نشد 😂 زندانی شده بود نمی‌تونست بیاد بیرون برای بیرون اومدن یا به یه روح نیاز داشت یا به یه بدن، وقتی که از روح بنر استفاده کرد تونست بخشی از وجودش یا یه آواتار بده بیرون، وقتی هم که از بدن هالک استفاده کرد تونست کلا بیاد بیرون ولی مشکل اینجاست که جسم فیزیکی هالک یه جورایی یکی پایین تر از همه رو ضعیف می‌کنه، اما با این حال اون تونست همه چیز رو تو مارول نابود کنه که به نظرم احتمالش زیاده که نهاد های کیهانی تو لیست باشن (حتی دادگاه زندگانی)، اینکه Toba به یه جسم فیزیکی یا یه روح نیاز داره ضعیف بودن اونو نشون نمی ده، محدود شدنش رو نشون میده، اگه نبرد بین Toba و بیاندر ماقبل ریتکان تو مکان پایین صورت بگیره ۱۰۰ درصد Toba می‌بره، اما با اون جسم، به نظر من ۸ از ۱۰ یا بهتره بگم ۹ از ۱۰ Toba می‌بره. تمام یه ثور فن تعصبی یه موجودی که به زور می‌تونه سطح قدرت یونیورسال داشته باشه (cosmic king Thor) رو داره با یه شخصیت اومنی ورسال مقایسه می‌کنه!! تمام نسخه های ثور با هم نمیتونن به این نسخه از هالک نزدیک بشن!!! (یاد آوری کنم که Toba ≤ Toaa) همون فرانکلین ریچاردز از زمستان سیاه و گالاکتوس به اندازه کافی برتره، اون فقط تو سن فکر کنم ۵ سالگی تونست یک یونیورس بسازه!!!!!!!! وقتی هم که بزرگ شد تونست مولتی ورس بسازه!!!!!!! حالا تو بزرگسالی که CIH اونو کشت که دیگه هیچی. راستی چون سایه نشینان بالا شبیه بیاندر حرف میزدن پس ما قبل ریتکان به حساب میان؟!؟! یه کمیک خیلی قشنگ پیشنهاد میدم، New Avengers Illuminati v2 شماره ۳، تو این کمیک بیاندر مابعد ریتکان داره درست مثل بیاندر ماقبل ریتکان حرف میزنه!!!!! تموم شد دیگه نیازی راجب بحث در مورد رون کینگ ثور نیست!! (بیاندر مابعد ریتکان اونقدر ضعیفه که هالک می‌تونه اونو بترکونه، و حتی دربرابر بلک بلت زانو می‌زنه!!!!!) ضمناً فهمیدم چرا طرفداران این نسخه از ثور RKT رو به زور یونیورسال می‌دونن، در صورت نیاز میگم. در مورد کازمیک ارمارو سوپرمن که کاربر های دیگه بهت جواب دادن.
                    اگه بتونی اون دلایل رو جوری رد کنی که من نتونم جوابی بدم، اونوقت به دو کامنت بعدیت جوابی نخواهم داد و راستی توهین کردنو همه بلدن اما مهم جواب دادنه.

                    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                      # Bob
                      در دو تا کمنت جوابت رو میدهم .
                      چرا داستان سرایی میکنی ؟!؟! سرگذشت توبا رو تعریف میکنی چرا ؟! قصه کبری و ضغری برای من نگو . اون چیز جدید هایی که میگفتی اینا بود ؟!؟!؟!؟!؟!!
                      توبا هالک اصلا قدرتش از شخصیت toba هست . کل کل قدرتش . بازم میگم که جسم هالک فقط یه ابزار بازیچه برای توبا هست . اون برای رسیدن به دنیای واقعی ( حالا چه زندانی بوده و یا چه مخفی شده بوده ) به یک جسم فیزیکی با منبع زیادی انرژی گاما نیاز داره . همین . دیگه نمیخواد که داستان سرایی کنی که .
                      راجب بیاندر ها هم اول یک توضیح مختری بدهم و بعد هم راجب RKT ، توضیح بدهم .
                      بیاندر های ماقبل ریتکان همونجور که خودت هم گفتی خیلی نامحدود تر از بیاندر های مابعد ریتکان هستند . حالا البته این حرف که هالک بیاندر های مابعد ریتکان را میترکونه بینهایت چرته و فقط یه عاشق بینهایت متعصب هالک میتونه این حرف رو بزنه و بس . !! ۲ تا اصطلاح مخصوص بیاندر های ماقبل ریتکان هست که بیاندر های مابعد ریتکان هیچ وقت تکرار نکردند . کلا ۴ تا اصطلاح مخصوص بیاندر ها وجود داره . که ۲ تای آنها فقط و فقط مخصوص بیاندر های ماقبل ریتکان هست . یکی از این اصطلاحات که یادم هست تقریبا اینکه (( ما به وجود آورنده و نابود کننده دنیا ها هستیم و تمام احتمالات را میدانیم . ما فراتر از مکان و زمان هستیم . )) !! . اون یک مورد را هم یادم نیست .این از این موضوع .
                      اما راجب شخصیت RKT ، و « سایه نشینان بالا » ، باید بگم که « سایه نشینان بالا » هر ۴ تا اصطلاح بیاندر های ماقبل ریتکان را عینا تکرار کردند . این هم از این مورد .
                      همین امر که بیاندر های مابعد ریتکان نمیتوانند در سطح گالاکتپس هم باشند حتی خودش اثباط کننده ماقبل ریتکان بودن هست . البته در صورت صحیح بودن تئوری . چون شخصیت اودین در برابر « سایه نشینان بالا » ، کاملا ناتوان بود اما و اما به راحتی با گالاکتوس و ۹ سیلیستیال قدرتمند درگیر شد . حالا کاری به پیروزی و شکست ندارم و کاری به نتیجه اما همین که با آنها جنگید نشان دهنده این مورد است که در برابر آنها اصلا ناتوان نبود . شخصیت اودین حتی و حتی با نهاد انتزاعی بینهایت هم جنگیده است که ۱۰۰ تا از بیاندر های مابعد ریتکان هم نمیتوانند در سطح بینهایت باشند .
                      حتی صحبت های اودین راجب « سایه نشینان بالا » ، خودش به تنهایی اثبات کننده است . اودین به ثور میگوید : (( عوامل ایجاد کننده و کنترل کننده راگنورک فراتر از درک خدایان هستند و حتی نمیتوان آنها را درک کرد . !! )) . این هم از این مورد .
                      مورد بعدی و مرتبط اینکه « سایه نشینان بالا » ، دقیقا قبل از نابودی مولتی ورس های چند گانه به خواب اودین آمدند و فقط ۲ تا از اصطلاحات مخصوص بیاندر های ماقبل ریتکان را تکرار کردند . !! این خودش یک نشانه خیلی خیلی بزرگ و مدرک خیلی معتبر هست .
                      ادامه در کامنت بعد … .

                    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                      # Bob
                      ادامه کامنت قبل … :
                      نکته بعدی اینکه دکتر دووم وقتی قدرت بیاندر را به دست آورد ، جمله جالبی گفت : (( حالا فهمیدم چرا خدایان باستانی قدیم ( منظور بیاندر ها ) در سایه ها پنهان میشدند و از انرژی حاصل از نابودی دنیاها تغذیه میکردند . !! )) .
                      یک نکته دیگر . باید راجب درخت ایگدراسیل صحبت کنم . اثبات این مورد که به کار بردن واژه یونیورسال برای RKT فقط و فقط توسط یکی که نوب براش خیلی زیاده استفاده میشه .
                      حالا برم سراغ اصل موضوع . درخت ایگدراسیل چه ربطی به این موضوع دارد ؟ ربطش اینکه در یکی از کمیک های ثور ، راجب درخت ایگدراسیل توضیح داده میشود که این درخت مجموعه ای از یونیورس های متصل به هم را در خود جای داده است که در نهایت به تشکیل یک مولتیورس جداگانه منجر میشود . !! این مورد دقیقا در کمیک توضیح داده شد . حالا چه ربطی به یونیورسال بودن و نبودن داشت ؟! دککیییی . ! ربطش ایتکه RKT با یک ضربه و صرفا با یک ضربه به راحتی درخت جهان را نابود کرد . یعنی نابود کردن یک مولتیورس به راحتی . تمام و تمام
                      در ضمن و در ضمن قبلا هم گفته بودم که خود کمیک اولین بار « سایه نشینان بالا » ، را موجوداتی مولتیورسال و سپس موجوداتی فراتر از مولتی ورس . عه راستی گفتم فراتر از مولتی ورس و یادم افتاد که اصطلاح دیگر بیاندر های ماقبل ریتکان مربوط به همین فراتر از مولتی ورس بودن و اینا بود .
                      تمامی این موارد مدارک و شواهد کاملا معتبر و موثق است و به راحتی هم رد نمیشود . در واقع فقط و فقط وقتی رد میشود که مارول رسما این موارد را رد کند . حالا تو با گفتن صرفا یه جمله در فلان کمیک بیاندر های مابعد ریتکان چی گفتند نمیتونی حقیقتو تغیر بدی . جالبه که یه حرف توهمی و چرت و پرت میزنی و میگی تمام . !! فکر کردی با گفتن کلمه تمام توسط تو واقعا قرار چیزی تغیر کنه ؟!؟!؟!؟! 😁😄😁😁
                      حالا اگر مورد دیگری هم بود و لازم شد بعدا عرض میکنم .
                      من باز هم تاکید میکنم که RKT ، در هر صورت از هالک SPH قادرتر و تواناتر هست بسیار زیاد . از تمامی نسخه های هالک هم همچنین . بدون توجه به هیچ تئوری و نظریه ای . البته اگه CIH یه نسخه از هالک حساب بشه اون جنبش متفاوته کلا و اونو فعلا کنار میزارم .
                      اما اگر ( دارم تاکید میکنم که اگر ) ، « سایه نشینان بالا » ، طبق ادعای خودشان و طبق ادعای لوکی ، بیاندر باشند من شخصا شخصیت RKT ، را با اختلاف بسیار زیاد از کازمیک ارمور سوپرمن و نسخه هالک toba hulk قادرتر و تواناتر میدانم . اگر هم این تئوری صحیح نباشد من ادعایی راجب قدرتمندتر بودن نسبت به کازمیک ارمور سوپرمن و کازمیک ایمورتال هالک ندارم اصلا .
                      بیاندر های ماقبل ریتکان قادرتر از کازمیک ارمور سوپرمن هستند . اگر هم ۱ دونه از آنها قادرتر نباشد ، قطعا قطعا ۳ تا از آنها به راحتی کازمیک ارمور سوپرمن رو پودر میکنند . به قول خودت تمام . به نظر شخصی من ۴ تا بیاندر ماقبل ریتکان قطعا toba رو شکست میدهند . شکی نیست . توبا به جسم فیزیکی برای رسیدن به دنیا احتیاج داره . همین نشون میده که توبا قطعا محدود به بعد و مکان هست . در حالی که بیاندر های ماقبل ریتکان اصلا محدود به بعد و مکان نیستند . تازه من به toba خیلی ارفاق کردم که گفتم ۴ تا بیاندر ماقبل ریتکان به راحتی شکستش میدهند . لیاندر های ماقبل ریتکان در کنار والای همگان و فالکرام تنها شخصیت هایی هستند که اصلا محدود به بعد نیستند . !! البته اگر « سایه نشینان بالا » ، بیاندر باشند ، RKT هم به این لیست اضافه میشود . ! صرفا جهت اطلاع گفتم .
                      قبلا توضیح دادم که کازمیک ارمور سوپرمن آسیب زیادی دید تا پیروز بشه و حتی راند اول مبارزه رو باخت یجورایی . اما RKT ، با نهایت اقتدار و بدون دریافت حتی یک ضربه تمامی دشمنانش را شکست داد و این یعنی دانای مطلق واقعی . حالا برای چندین و چندمین بار میگویم که با وجود تمامی موارد گفته شده اگر « سایه نشینان بالا » بیاندر نباشند که من ادعایی برای قدرتمندتر بودن RKT ، نسبت به کازمیک ارمور سوپرمن ندارم اما اگر « سایه نشینان بالا » بیاندر باشند ، من میگویم که قطعا قطعا RKT ، بسیار تواناتر و قدرتر از کازمیک ارمور سوپرمن است . این هم از این مورد .
                      نکته بعدی اینکه من نگفتم که نسخه Cosmic King Thor ، قدرتمندتر از toba هست . هرگز نگفتم . من فقط گفتم اوج شاهکار قطعی و دیده شده toba کشتن گالاکتوس و فراکلین ریچارد بوده است که Cosmic King Thor ، هم به راحتی گالاکتوس در اوج اوج و زمستان سیاه را همزمان نابود کرده است . !
                      اما این مورد که میگی فراکلین ریچارد به تنهایی گالاکتوس و زمستان سیاه را حریف است ، باید بگم که باز زمستان سیاه یک واقعیت بلعنده حقیقت هست . دقیقا کار گالاکتوس را انجام میدهد منتها به جای یک سیاره ، یک یا چند یونیورس را در چند لحظه تجزیه و نابود میکند . !! تو نمیتونی یک موجود انتزاعی که یک عنصر اصلی در مارول هست و از تمام جهان های پیشین عبور کرده است را با یک جهش یافته فانی مقایسه کنی . همین گالاکتوس حتی اگر از دنیا حذف شود نظم کل دنیا به هم میریزد اما مرگ فراکلین ریچارد زیاد کاری با نظم دنیا نداره . زمستان سیاه حتی فراتر از مولتی ورس هست و این مورد وقتی که گفت از چند جهان پیشین عبور کرده است تا به این جهان برسد ، مشخص شد . حتی به نابودی حداقل بخشی از مولتی ورس دی سی ( البته به طور غیر مستقیم ) هم توسط زمستان سیاه اشاره شد . این هم از این مورد . صرفا جهت اطلاع گفتم .
                      اینم که گفتی توهین کردنو همه بلدن به خودت بگو که اسطوره تعصبی .
                      تمام .

                  2. MHD کاربر می‌گوید

                    باید بگم سخت در اشتباهی منم قبلا راجب کازمیک آرمور اطلاعاتی نداشتم ولی هرچه سایت خارجی گشتم نگاه کردم توی اوج قدرت با لوسیفر سنجیده میشه حالا حسابش کن توی اوج قدرت که باشه رون کینگ ثور که هیچ اولد کینگ ثور فونیکس هم جلوش شانسی نداره اگر هم یه بار شکست بخوره بار دوم شکستش میده چون با هر شکست قوی تر از دشمنش میشه حالا کار به لوسیفر نداریم اونم کارش سخته ولی خب بالاخره نابودش میکنه ولی قوی ترین نسخه ثور که اولد کینگ ثور فونیکس اون شکست میخوره

                2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
                  ادامه کامنت قبل … :
                  اما راجب نسخه ها و حالت های اصلی و معمولی هم توضیح مختصری بدهم .
                  اول مقایسه ثور و سوپرمن :
                  موضوع اول اینکه من قبلا در کامنت هایم در همین سایت و در سایت پروشات بسیار راجب این مورد توضیح داده ام و دلایل خیلی خیلی زیادی بیان کرده ام و شما هم اگه خواستید و مایل بودید میتونید برید و ببینید چون من دوباره نمیتوانم الان تمامی آن مطالب را بنویسم . خلاصه بگم اما اینکه اولا نظریت اکثریت طرفداران قدرتمندتر بودن ثور از سوپرمن را تایید میکند .
                  دوما مهارت جنگ و فنون جنگ ثور در بین کل ابرقهرمانان دنیای مارول تقریبا بی همتا هست . در صورتی که سوپرمن در این زمینه در برابر ثور هیچ حرفی برای گفتن ندارد .
                  سوما فقط و فقط مهارت ها و توانایی ها و قابلیت های خود میولنیر از کل توانایی ها و قدرت های سوپرمن بیشتر است . این مورد در جواب اون حرف کاملا مسخره و نامعبریت که گفته بودی سوپرمن قدرتها و توانایی های بیشتری داره و خواستم بگم که اطلاعاتت تا چه حد پایینه و همین جملت ارزش بقیه حرفاتم نشون میده .
                  چهارما تو از امتیازات سوپرمن صحبت کردی و از سلاح ها اون . باید بگم که سوپرمن خیلی خیلی به ندرت از سلاح استفاده میکنه واقعا . مخصوصا سوپرمن بعد بحران که باید مبنای مقایسه باشه . اگه سلاح های سوپرمن رو گفتی باید دقیقا مشخص میکردی که منظورت دقیقا کدوم سلاح ها هست . در سینمای دی سی که من یادم نمیاد سوپرمن اصلا از سلاح استفاده کرده باشه . در انیمیشن ها هم خیلی خیلی به ندرت . در کمیک ها هم حتی به همین صورت و اینکه دیگه مخصوصا سوپرمن بعد بحران که کلا کمتر هم از سلاح استفاده میکنه کلا .
                  بعد حالا اگه با این وجود امتیاز سلاح سوپرمن حساب بشه خیلی بی انصافیه که امتیازات دیگر ثور حساب نشود . در این صورت ثور هم میتواند از سلاح هایی مثل سنگ های ابدیت ( به عنوان مثال سنگ ابدیت قدرت ) ، زره نابودگر ، یارن بی یورن ، الماس خدایان ، کمربند قدرت ، شمشیر اودین ، خون انرژی و حیات بخش یمیر و … ، استفاده کند . حتی ثور امتیازاتی مثل « نیروی اودین » و حمایت ارتش قدرتمند ازگارد را هم در اختیار دارد .
                  این هم از این مورد . پس فکر نکن که حالا بر فرض که سوپرمن بره سمت سلاح ها و امتبازاتش دیگه تمومه کار . ! نه اصلا اینجوریام نیست .
                  پنجما اگه سوپرمن دومزدی و کلون دارک ساید رو شکست داده و میده ، باید توجه کرد که ثور هم تانوس ، مگنوگ ، سورتور و گالاگتوس را شکست داده است . در برابر نیروی فونیکس و یکی از بد نام ترین سیلیستیال های دنیای مارول مقاومت کرده است . این شخصیت ها قدرتمندتر از دشمنان سوپرمن نباشند ، ابدا ضعیفتر هم نیستند .
                  ششما از بین قدرت ها و توانایی های میولنیر ، صرفا توانایی تلپورت به تنهایی بسه برای شکست دادن سوپرمن .
                  دیگه حالا باقیش بماند .
                  اما مقایسه ثور و هالک .
                  من قرار بود راجب این مورد صحبت نکنم اما چون خودت رفتی راجب این مورد گفتی من هم حقیقت را باری دیگر فاش میکنم . خیلی خیلی خلاصه توضیح میدهم .
                  در MCU که فکر کنم حداقل ۸۰ درصد طرفداران قبول دارند که ثور بسیار قدرتمندتر و تواناتر از هالک است . ثور حتی بدون هیچ سلاح و فقط با قدرت ذاتی خودش هالک را شکست داد و اگر دخالت گرند مستر نبود ، حضور هالک در اناقام جویان : جنگ ابدیت جای بحث داشت . ! حالا دیگه بماند که ثور با سلاحی مثل استورم بریکر به سطحی از قدرت رسیده بود که در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت ، تانوس با ۶ سنگ ابدیت را در طی چند ثانیه شکست داد . ! شاهکاری که هیچ کدام از ابرقهرمانان حتی بهش نزدیک هم نشدند . همین تانوس بدون هیچ سلاحی در ابتدای همین فیلم به راحتی هالک را شکست داد . ! کاری به فیلم مزخرف پایان بازی ندارم که به خاطر فمنیست بازی فایگی اومده بودند و شخصیت ثور را خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف نشان داده بودند . ! دیگه بیشتر توضیح نمیدهم . فکر کنم همین موارد برای قضاوت کافی باشه . حالا دیگه باقیش بماند .
                  اما در مورد کمیک یک اینکه هم نظر حداقل حدود ۷۰ درصد طرفداران قدرتمندتر بودن ثور را تایید میکند . دو استن لی بزرگ و مرحوم که خودش خالق هالک هست قبلا نتیجه را واضحا اعلام کرده است . سه اینجا باز هم میگویم که فقط قدرت ها و توانایی های میولنیر از کل قدرت ها و توانایی های هالک بیشتر هست . چهار توانایی تلپورت ثور به تنهایی برای نابودی هالک کافی نباشه ، حداقل برای شکست دادنش کافیه . پنج ثور امتیازاتی مثل « نیروی اودین » و ارتش قدرتمند ازگارد را در ختیار دارد . حتی انتقام جویان هم احتمالا ثور را به هالک ترجیح میدهند . جایی که کاپیتان آمریکا رهبر انتقام جویان واضحا اعلام میکند که ثور سومین عضو کلیدی و مهم گروه انتقام جویان است و برای باقی موندن هالک در انتقام جویان جلسه تشکیل میدهد . ! دکتر استرنج هم آینده ثور را به قدری مهم میداند که ثور را عضوی فراتر از انتقام جویان میداند . شش اینکه مهارت جنگ و فنون مبارزه ثور اصلا قابل قیاس با شخصیتی مثل هالک نیست که هیچ فنون مبارزه خاصی نداره . حالا دیگه باقیش بماند .
                  هالک فقط و فقط قدرت بدنی بیشتری داره به نظر شخصی من و زود درمانی سریعتری . همین . اینکه گفتی هالک با اختلاف کمی قدرت بدنیش بیشتره رو من شخصا قبول دارم اما این که گفتی ثور با اختلاف کمی قدرتمندتر هست را هرگز قبول ندارم . ثور با اختلاف خیلی خیلی خیلی زیادی قدرتمندتر از هالک هست و همانطور که گفتم فقط و فقط قدرت ها و توانایی های پتک میولنیر چند برابر از کل قدرت ها و توانایی هالک بیشتر است . !
                  نسخه و حالت heart of the hulk monster رو هم فعلا نمیشناسم پس چیزی نمیگم . فقط بگم که Cosmic King Thor و Necro Thor هم که سومین و چهارمین نسخه های قدرتمند ثور تا به این لحظه هستند به راحتی گالاکتوس در اوج را شکست که میدخند هیچ ، حتی میتوانند او را نابود کنند . !! حالا بعدا که شناختی از اون نسخه هالک به دست اوردم راجبش توضیح میدهم .
                  این توضیحی به طور خلاصه . حالا دلایل کامل تر من در این مورد در همین سایت موجود هست .
                  در مورد اینکه گفتی کلون دارک ساید رو میگفتی هم باید بگم که هالک حتی در حد کلون دارک ساید هم نیست .
                  چی ؟!؟!؟!؟ doc green رو میگفتی ؟!؟!؟ ای وای معلومه که اطلاعاتت از هالک هم حتی ناچیزه چون نسخه doc green حتی در حد هالک معمولی هم نیست قبلا شنیدم و تو اونو در حد دارک ساید و اودین و گالاکتوس میدونستی ؟!؟!؟!؟!؟ دیگه بدتر . !!

                  تمام .

                3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
                  در ادامه ۲ کامنت قبلی ام نکته ای هست که فراموش کردم بگویم .
                  به تانوس اشاره کردی . باید بگم که اگر اشتباه نکنم ثور در کمیک ۳ بار با تانوس جنگیده است . ( البته من قاعدتا مواقعی که تانوس دستکش بینهایت و سنگ های ابدیت داشته را حساب نمیکنم . ) . از بین این ۳ مبارزه یک بار ثور برنده شده است ، یک بار با اختلاف کم و کاملا شانسی تانوس و یک بار هم به اصطلاح نتیجه مساوی شده است . اما از بین این ۳ مبارزه ، بهترین مبارزه همان مبارزه ای است که ثور برنده شده است . ! چرا ؟! به ۳ دلیل مهم :
                  ۱ – این طولانیترین و خشن ترین مبارزه بود .
                  ۲ – هیچ شخصیت دیگری در این مبارزه دخالت نکرد .
                  ۳ – تنها مبارزه ای بود که تا آخرش انجام شد و نیمه کاره رها نشد . !
                  در این مبارزه ثور قبل از اینکه تانوس را شکست بدهد ، شخصیت قدرتمندی به نام مگنوگ را شکست داده بود و بعد هم بلافاصله تانوس را شکست میدهد . جالبه که تانوس بعد این مبارزه اعتراف کرد که مهارت جنگ ثور میتواند بیشتر و بهتر از او ( تانوس ) باشد . و البته اینکه این شکست به عنوان یکی از تلخترین شکست ها همیشه در یادش میماند . !
                  پس باز هم دقت کن . من نمیگم ثور در نسخه و حالت معمولی قدرتمندتر از تانوس است و این مورد به نویسنده بستگی داره اما میگم که تانوس اصلا از پیش برنده نیست . مگر اینکه از سلاحی مثل سنگ های ابدیت استفاده کند .
                  بعد دقت کن که اگه اشتباه نکنم هالک ۳ بار با تانوس جنگیده ( تانوس بدون سنگ های ابدیت ) و هر سه بار کاملا شکست خورده . خیلی سریع و راحت هم شکست خورده . تفاوت اینجاست .
                  این هم از این مورد .
                  تمام .

            2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
              در ادامه کامنت قبلی باید بگم که واقعا خیلی برای یک نفر خنده داره که تو بیای اینجوری باهاش حرف بزنی . خیلی خیلی و بینهایت خیلی خنده داره . 😁😄😄😄😄😄😁😁 تویی که خودت اسطوره تعصبی . تویی که تا همین چند روز پیش میگفتی SPH راحت کازمیک ارمور سوپرمنو میزنه . !! 😳😳😁😉😱 تویی که میگفتی هالک معمولی حداقل در حد اودین و گالاکتوس و دارک ساید اصلی هست 😄😄😳😳😱😱 و در کمتر از ۲۴ ساعت هم گفتی سوپرمن راحت هالکو میزنه . 😁😄
              لطف کن و دیگه حداقل تو به یکی اینجور نصیحت نکن . تویی که مرز های متعصب بودن رو در نوردیدی . واقعا خیلی حس بدیه که یکی مثل تو اینجور نصیحت کنه . تو اول به خودت نظر کن و خودت رو اصلاح کن . بقیه پیشکشت .

            3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              کاری به بحثات ندارم و به من ربطی نداره و اهمیت نمیدم . ولی ناموساً تو هالک رو در حد اودین و دارک ساید میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این اگه واقعیت داشته باشه خیلی موضوع تعصبی میشه در حدی که اصلاً نمیشه تصور کرد . حتی کاربر Bob که به گفته ی خودش عاشق هالک و طرفدار شماره ی ۱ هالک هست هم همیچین چیزی نمیگفت . این حرف یه چیز بشدت مسخره هست . و توضیحی براش لازم نیست . اگر همچین عقیده ای داره بهتره سریع تغییرش بدی تا بقیه هم اینجور فکر نکنن .

          3. Flash کاربر می‌گوید

            من یه سوالی داشتم میشه بگید کی میتونه flash god of death رو شکست بده؟؟

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          همونطور که گفتم حرفت اصلاً اهمیت نداره تو قدرت های دکتر منهتن رو نمیدونی که فکر میکنی اودین و فونیکس ازش قویترن برو بخون ،چون اگه بخوام بگم باید یک کتاب درمورد توانایی هاش بنویسم ،حالا کی نوبه تو با من که ثور رو از دکتر منهتن قویتر میدونی ، ثور فن افراطی ، فکر کنم چیزی مصرف میکنی بهتره عوضش کنی آخه جنون بهت دست داده
          داری میگی ثور از دکتر منهتن قویتره ، و نکته بعدی اینکه حرفت برای من مهم نیست اصلاً تو فکر کن لوسیفر از ثور ضعیفتر تمام ، فکر کنم اینطوری راضی بشی

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            اراممم . بیخیال . مهم نیست . در ضمن اونقدر حقیری که حرف ها و اصطلاحات من را به خودم میزنی . ای بدبخت اگه حرف های من بی ارزش هست پس چرا مثل … حرف های من را تکرار و تقلید میکنی ؟!؟!؟!
            تو فکر کردی دکتر منهتن میتونه والای همگان و پرزنس رو با هم رو هوا بزنه ؟!؟!؟! جنست ناجور خرابه . با چنین کسی حرف زدن محض غلطه . برو به ادامه فعالیتت و پرستش دکتر منهتن و بقیه شخصیت های دی سی برس .
            لطفا کامنتم محدود نشه چون اون هر … که گفت تایید شد . مرسی .

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          همونطور که گفتم تو فکر کن ثور از لوسیفر قویتر تو که کوتاه نمیای پس همینطوری ثور رو بی دلیل بزرگ کن

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            به توهین باشه که فکر کردی هست اکثرا بیشتر از تو بلدن . اما خوب شعور و ادبت و سطح واقعی تربیتت رو نشون دادی دی سی فن بینهایت افراطی . فقط جالبه که عینا حرف های من را به خودم میزنی .
            نمیدونم چیکار کردی با اون مغزت که کلا فاسد شده رفته پی کارش .
            البته از کسی که شزم رو قویتر از ثور بدونه نباید بیشتر از اینم توقع داشت دیگه به هر حال مغز هر شخصی تا حد خاصی گنجایش داره . درکت میکنم . من نمیام بگم ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی قدرتمندتر از دکتر منهتن هست اما اون بچه مدرسه ای به دوران نرسیده رو هم نمیشه با ثور مقایسه کرد . ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی از سوپرمن و سنتری هم قدرتمندتر هست و من دلایل خیلی زیاد و منطقی ای هم دارم . البته قدرتمندترین نسخه و حالت ثور یعنی RKT ، قطعا قطعا بسیار قدرتمندتر و قادرتر از دکتر منهتن است . در مورد نسخه Cosmic King Thor ، و مقایسه با دکتر منهتن هم به نظر من نمیشه با قاطعیت نظر داد .
            در ضمن من نگفتم گالاکتوس از دکتر منهتن قویتره . هرگز نگفتم .

            1. Joker کاربر می‌گوید

              واقعا که شخصیتی که قابل تجزیه و نابودی نیست چطور کسی میخواد شکستس بده بنظر من فقط سه شخصیت قادر به نابودکردن دکتر منهتن هستن یکی یک پرزنس دو لوسیفر و در دنیای مارول هم والای همگان

              1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                حرفت راجب منهتن درسته ، ولی خیلی شخصیت داریم ک میتونن منهتنو شکست بدن . جدا از این سه نفری ک گفتی .

                1. MHD کاربر می‌گوید

                  دادا قدرت دکتر منهتن فراتر از تصور یعنی اصلا قابل پیش بینی نیست یه لحظه تصور کن مثل جلوی اشخاصی مثل رون کینگ ثور یا کازمیک آرمور از خودش هزارن منهتن با همون قدرت بسازه بعدشم تمام اونا لمس ناپذیر هست یعنی نمیتونن بش دست بزنن رون کینگ ثور و کازمیک باهم هیچ شانسی ندارن من عملا قدرتمند های دی سی رو یک پرزنس دو لوسیفر سه میکایل چهار الین بلک پنج التیمیتور شیش اسپکتر هفت دکتر منهتن هشت کازمیک آرمور

        4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حالا فهمیدم که راجعب سنتری هم اطلاعات نداری! جناب سنتری قدرت ۱ میلیون ستاره در حال انفجار رو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          اصلا میدونی این یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ثور در نهایت قدرت (ثور معمولی) توانایی انفجار نهايتاً و با
          بزرگنمایی بیش از حد ۵ ستاره رو داره بعد تو اومدی میگی سنتری از ثور ضعیفتره ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! البته فکر کنم خودت خوب میدونی زمانی که وید آزاد شه قدرت و استقامتش ۴ برابر افزایش پیدا میکنه ! یعنی در نهایت قدرت شاید اسپرکتر ( دی سی) بتونه جلوشو بگیره ، با وجود اینکه خودم طرفدار سوپرمن و شزم هستم اما میگم سنتری به راحتی سوپرمن رو
          شکست میده (از زمانی که متوجه شدم قدرت یک میلیون ستاره در حال انفجار رو داره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            واقعا اشتباه میکردم که به تو میگفتم نوب . نوب برای تو خیلی خیلی و بینهایت خیلی زیاده . کسی که ووید رو در حد اسپکتر بدونه واقعا نمیشه بهش گفت نوب .
            ووید خیلی زور بزنه در حد نصف گالاکتوس باشه که همونم نیست تازه . تو اونقدر … ( نمیدونم باید در فارسی چه واژه ای رو به کار ببرم . ) هستی که حتی نمیدونی ثور توانسته سنتری در حالت ووید را هم شکست بدهد . ! حالا دیگه سنتری معمولی که بماند کلا .
            گفتی چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟ ثور قدرت ۵ ستاره را دارد ؟!؟!؟!؟!؟!؟ 😱😱😱😄😄
            انرژی گاد بلست ثور آنچنان نیرومند است که میتواند کاری کند که گالاکتوس برای نجات زندگی خود مجبور به فرار شود . ! گالاکتوس خودش چنان انرژی دارد که گفته میشود نابودی او میتواند حتی بیشتر از کل یونیورس را نابود کند . ! سنتری معمولی که هیچ همون ووید هم نهایت نهایت شاهکارش این بوده که گالاکتوس را بر زمین زده که تازه همینم مشخص نیست راست باشه یا دروغ چون اسپایدرمن تعریف میکرده . ! ببین من خودم خیلی واضح قبول دارم که ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی از سوپرمن و سنتری و شزم در نسخه و حالت اصلی و معمولی قدرتمندتر است و نظر اکثریت طرفداران هم حرف من را تایید میکنند و همچنین شواهد و مدارک . حالا انصافا دکتر منهتن قضیش فرق داره و نمیشه در حالت اصلی و معمولی مقایسه کرد اما نسخه های قدرتمند ثور مقل RKT ، به راحتی دکتر منهتن را با فکر نابود میکنند . من حرفی از لوسیفر نزدم
            در پایان چهار تا حرف مفت نزن و به قول معروف دور بردار و فکر کن خبریه چون این دقیقا رفتار یه لات مجازی . وگرنه معلومه که کلا اطلاعاتت از کمیک اونقدریه که نمیشه بهت گفت نوب . مطمئنم که چهار تا جلد کمیک هم نخوندی چون از لحن صحبتت معلومه که اطلاعاتت زیر صفره .
            تمام .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              این کامنت ها قدمین من در سایت ویجایتو از شما معذرت خواهی کردم و مشکلمون حل شد و شما هم عذر خواهی منو
              پذیرفتید و همه چی تموم شد

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # دکتر منهتن
                این چه حرفیه . نیازی به عذر خواهی نبود . به هر حال شمام اشتباه متوجه شده بودید . بعدشم کلا قدرت در کمیک معیار ثابت و پایداری نیست اصلا . بنابراین امروز میبینی شزم قویترین عضو لیگ عدالته و فردا میبینی جز ۵ تا عضو قدرتمند هم نیست . !! کمیک همینه .
                اما خوشم اومد که حداقل در حال حاضر زود قبول کردید حقیقت را . خوشحالم که حداقل با یک نفری بحث کردم که منطقی بود . سن و سال اصلا زیاد مهم نیست . یعنی شخصی که منطقی نباشه حالا ۱۰۰ سالش هم باشه منطقی نیست و شخصی که منطقی باشه با ۱۰ سال سن هم منطقیه . !! البته منظورم اصلا به شما نیست که بگم سنتون کمه نه سو تفاهم نشه . کلا گفتم .

          2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            جناب شما دارید خیلی سنتری رو بزرگش میکنید اصلاً اینطور نیست . سنتری اصلاً و هیچ وجه در حد اسپکتر نیست . ابداً . هرگز . خیلی حرف مسخره ای بود با احترام . نشانه ی کم اطلاعاتی از شخصیت اسپکتر هست . من دارک سنتری که ترکیب ووید و خود سنتری هست رو هم در اسپکتر نمیدونم . کلاً چیز چرت و پرتی هست . اسپکتر از شخصیت منهتن هم قادرتر هست اون وقت سنتری رو دارید با شخصیتی مثل اونم اسپکتر مقایسه میکنید 😐😐🤨🤨😑😑😕😕😱😱😳😳
            تمام لیگ عدالت و انتقام جویان و دووم پاترول و مردان ایکس همچین چهار شگفت انگیز رو من انگشت کوچک اسپکتر نمیدونم . خیلی خیلی خیلی مضخرفه . لطفاً نظرتون رو تغییر بدید . حتی اگه خواستین میتونین از ادمین هم سوال کنید . شخصیتی که هم تراز با دادگاه زندگی هست ؟؟؟؟؟؟؟ ( البته کمی ضعیفتر ) واقعاً چیز ضایعی از شما هست . دیگه سنتری بمیره در نهایت قدرتش یعنی قویترین نسخه اش شاید ال استار سوپرمنو شکست بده ( قویترین حالت سوپرمن در نسخه ی اصلی و عادی )
            واقعاً جای تاسف داره . همچین انتظاری از شما نداشتم

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              جناب محمد حسين (امیدوارم اسمتون همین باشه) نه من عصبانی بودم و یه چیزی گفتم!!! خودتون خیلی خیلی بهتر میدونین آدم وقتی عصبانی میشه حرفی میزنه که واقعیت نداره!!!!! و حتی خودش هم قبول نداره!! در بعضی منابع گفته شده سنتری از سوپرمن ضعیفتره!!!! چه برسه به اسپرکتر

  25. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادمین من ۲ تا سوال از شما دارم . با توجه به اینکه شما اطلاعاتتون از دی سی زیاد هست و من اطلاعاتم از دی سی محدود است . اگه وقت دارید لطفا پاسخ دهید . مرسی .
    ۱_ آیا ثور در کمیک های دی سی حضور دارد ؟! و اگر حضور دارد نسبت به ثور در مارول چقدر قدرتمند است ؟
    ۲_ شخصیت اودین ددر کمیک های دی سی چقدر قدرتمند است ؟ من شنیدم که در کمیک های جدید لوسیفر اودین رفته دنبال یک ارتشی که با استفاده از آن با لوسیفر مبارزه کند . اگر این حرف درست باشد ، لوسیفر که یجورایی اراده مطلق خداست . پس چطور اودین میتواند حتی به کشتنش فکر کند ؟! شما از این مورد اطلاعی دارید ؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله ثور هم در کمیک های دی سی حضور داشته ولی به هیچ وجه چه در معروفیت و چه در قدرت به پای ثور مارول نمیرسه. قدرت ثور در دی سی با بیگ باردا مقایسه میشه یعنی از ثور مارول و زن شگفت انگیز به مراتب پایین تر هستش. در مورد دومی هم اطلاعی ندارم اگه مطلبی پیدا کردم بهتون میگم. ممنون.

  26. ali1379 کاربر می‌گوید

    سلام. ادمین محترم می خواستم بپرسم که شما گفته بودید که فقط پرزنس و لوسیفر و اسپکتر می تونند سوپرمن پرایم رو شکست بدن. اما چرا سوپر من پرایم جزء ۱۵ شخصیت برتر نیست؟ لطفا جواب بدید.

  27. ماهان کاربر می‌گوید

    سلام
    خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم پرزنس که خودش تمام موجوداتو افریده چه کسی پس اونو افریده و نقطه ای شروع همه ای اینها کجاست؟؟؟

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      تخیلات و باور های انسان ها . دلیل وجود پرزنس / خدا / یهوه همینه

  28. محمد حسین کاربر می‌گوید

    ببخشید من خیلی گیج شدم اخر کدوم شخصیت های از از از همهمهمه قویتره یکی میگه نمیدونم پرالایا یکی میگه پرایمال مانیتور یکی میگه پرزنس یکی میگه نیرو های خارجی من که نفهمیدم اگه میشه یه توضیح کامل بدید واقعاً سرم درد گرفت ممنون میشم . با تشکر .

  29. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    سلام
    ببخشيد ادمين جان من يه سوالي داشتم
    من تا حالا كميك نخوندم و هر اطلاعاتي كه دارم از مقاله هاي سايت شما و زومجي و چند سايت ديگه هستش
    و ميخوام بدونمبه نظر شما من كميك بخونم يا نه و چون هيچ اطلاعاتي از اونها ندارم ميشه لطفا چند كميم خوب دي سي كه ترجيها در رابطه با دارك سايد و يا كازميك آرمور سوپرمن باشه به من بديد
    اگر بقيه هم كمك كنند ممنون ميشم

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بهامین جان
      کازمیک ارمر تو فاینال کرایسیس بوده
      درباره دارکساید هم زیاد هست
      نمونش دارکساید وار و لیگ عدالت ریشه

    2. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

      وای ادمین این جزو تاپ تن اولین کامنت هام بود یادش بخیر (:
      اون زمان چقدررررررر نوب بودیما (:
      شما که فکر میکردین لوسیفر و پرزنس و اینا امنی ورسن و پرایم وان میلیون از کازمیک قویتره
      ما هم کلا پرت بودیم اصلا تو عمرمون کمیک ورق نزده بودیم (:
      هعیییییی اون زمان ها حالا که فکر میکنم خیلی بیشتر خوش میگذشت کلا همیشه برای ما ادما گذشته و اینده بهتر از حال هست و همین حال وقتی تبدیل به گذشته بشه و یا در اینده بوده باشه برامون باز قشنگتر میشد ماها هیچوقت قدر این زمانو نمیدونیم بقول شما چون توانایی درکش رو نداریم فقط محدودش کردیم …….

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        خوب بله
        اون موقع خیلی از شخصیت ها هنوز نیومده بودند و اطلاعات کمیک بوکی در این سطح نبود.

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          من اون زمانا نبودپ.ولی میتونم بگم کلمنااشو هزار بار خوندم.واقعا خیلی عجیب بود.کاشکی الان سایت به اون زمانه گلدن ایج برگرده

  30. MHD کاربر می‌گوید

    کازمیک آرمر با لوسیفر و پرزنس میکایل نسنج اون با پرایم و منهتن بسنج اصلا ببین می‌تونه دکتر منهتن که فناناپذیر نابود کنه بعد اسمش کنار لوسیفر بیار بعد این که میگی قدرت هاش با لوسیفر برابر واقعا خندم میگیره 🤣🤣

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      ببخشید شما پاسخ چه کسی رو دادید ؟

  31. MHD کاربر می‌گوید

    مصطفی کازمیک آرمر با لوسیفر که قادر مطلق میسنجه 🤣🤣 شیطان دومین شخصیت قدرتمند دی سی در مقابل یه ربات🤣🤣

  32. Dany کاربر می‌گوید

    سلام حاجی دقت کردی ی از همون اولا بد زدی؟ داداش اولا تریگون ن ترایگان دوما رتبشو خیلی پایین اوردی و دارک ساید رو الکی بالاتر اوردی حاجی ترایگان رو کل جاستیس لیگ نتونست بزنه و دارک ساید رو بتمن هم زده اونم دو بار بعد اگه سری کمیک اینجاستیس رو خونده باشی می دیدی ک تو ی کتابش ترایگان با مستر میکسیزپیتلیک می جنگه و مساوی میشن تا زمانی ک دکتر فیت با کمک شزم ترایگان رو می فرستن ب دنیای خودش

    1. رضا کاربر می‌گوید

      ولی دارک ساید اون قدرم ضعیف نیست که از بتمن کتک بخوره تازه طبق گفته ها دارک ساید واقعی تا حالا با کسی به جز گالاکتوس روبرو نشده و اونا فقط چند تا کلونن که بعضیا شون ضعیف و بعضیا شون قوین وگرنه دارک ساید واقعی خیلی قدرت های بیشتری نسبت به این چیزایی که ازش تو فیلما نشون میدن داره بعد این نظریه کلون هام به من ثابت شده چون توی لیگ عدالت جنگ هردو چشم دارک سایدو در میارن ولی توی قسمت بعد حکمرانی سوپرمن ها دارک ساید صحیح و سالم ودوتا چشمش سرجاشونن

  33. رضا کاربر می‌گوید

    ترایگان خیلی قویه ولی متاسفانه توی یه سایت که اسم نمیبرم نوشته بود که اون از بلک ادام و برینیاک و … ضعیف تره واقعا جای تاسف داره

  34. Mohamad کاربر می‌گوید

    رتبه بندی اون مقاله بر اساس زور بازو بود(من از دی سی اطلاعات ……….نمیگم زیادی ندارم اما نمیدونم قدرت بدنی تریگان چقدره)

  35. رضا کاربر می‌گوید

    خب زور بازو ترایگان به حدی بود که در انیمیشن لیگ عدالت تاریک جنگ آپوکالیپس که کلون دارکسایدو با هرمشتش به چند طرف پرت می کرد قدرت ضربش که زیاده

  36. Lord کاربر می‌گوید

    سلام
    بنظر من قویرتین شخصیت در دنیا سه نفرن
    یکیش space punisher Hulk هستش که یکی از کاهاش کشتن همزمان ۶ تا واچر هست که هر واچر قدرتش چند برابر گالاکتوس بود شکل ظاهری این هالک با بقیه فرق میکنه ۶تا دست داره و کلش تاسه.
    دومی رون کینگ ثور هستش
    و سومی که به نظر من و خیلیا از همه قویتره حتی از این دو شخصیتی که من گفتم نکرو ثور هستش وسلام

    1. Lord کاربر می‌گوید

      ببخشید ۴ تا دست داره اشتباه شد

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      بابا به اباالفضل اینامال مارولن😭

  37. میلاد کاربر می‌گوید

    مقالتون حرف نداشت👍👌

  38. آرین نصیری کاربر می‌گوید

    آقا میدونم ربطی به این لیست نداره ولی میشه چنتا کمیک از نوا)ریچارد رایدر(معرفی کنین ممنون میشم

  39. آرین نصیری کاربر می‌گوید

    ببخشید اسم شمشیر میکائیل چیه؟

  40. میلاد کاربر می‌گوید

    به نظر من کاپیتان اتم هم میتونست در مقام ۲۷ قرار بگیره چون اون نکرون رو در قلمرو خودش شکست داده برای حرفم مدرک هم دارم(میتونید برید کامنتم که راجب قوی ترین عدالت طلب هست که در زیر مقاله 《برسی قدرت های مارشن من هانتر》هست ببینید،اونجا کامل توضیح داده)

  41. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام عالی بود ولی به نظرم انتی مانیتور باید بالا تر می‌رود و به نظرم اون با دارک ساید برابر نه اینکه چند رتبه از ش پایین تر باشه
    اخه اون به راحتی سوپرگل رو کوشت و خب این کار خیلی سختیه
    و حتی دارک ساید رو هم شکست داده

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      دوست عزیز این دارک سایدی که در شماره ی ۲۵ می بینید دارک ساید اصلی هست که انتی مانیتور خیلی ازش ضعیف تره و به سادگی دارک ساید اصلی میتونه انتی مانیتور رو تنهایی نابود کنه .

  42. Batman کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    نه دیگه نشد دیگه شما داری یکی که مولتی ورس رو بدون یک قطره عرق خراب میکنه رو با بلعنده ی یونیورس ها مقایسه میکنی؟؟؟؟؟از همینجا میشه اعتبار حرف هاتون رو مشخص کرد.!!!!!یک مولتی ورس حاوی هزاران یونیورس است و فرانکلین ریچاردز به راحتی میتونه یه مولتی ورس رو خراب کنه و دوباره اون رو بسازه!!!!(حالا بگذریم که بلک وینتر به راحتی نمیتوانست یه یونیورس رو ببلعه)

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      حقیقتش من اصلا ندیدم فراکلین ریچارد یک مولتی ورس رو خراب کنه و دوباره بسازه . انصافا خیلی هم غیر منطقیه . احتمالا نهایت نهایتش یک یونیورس بوده و شما دارید میگید مولتی ورس . شایدم به قول شما مولتی ورس بوده . به هر حال بگذریم . !
      یعنی دکتر منهتن هم میتونه یک مولتی ورس رو با یک اشاره نابود کنه و دوباره بسازه ؟! اگه واقعا واقعا در این حد باشه قدرتش من شخصا قبول دارم که دکتر منهتن قادرتر هست . دیگه واقعا بر این مورد اشکالی نمیتونم وارد کنم .
      تمام .

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        همین هم هست
        راجرز قبول کن

  43. Batman کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    سلام بله من مطمئنم که اون مولتی ورس بود و دکتر منهتن هم میتونه با یک اشاره مولتی ورس رو خراب کنه و دوباره بسازتش و فکر نکنم که ده تا گالاکتوس هم بتونن مولتی ورس رو به راحتی خراب و دوباره بسازنش.(اشاره به کامنت کاربر آرتا)

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      من حرفی که با منطق باشه رو قبول میکنم . اگه واقعا اینجور که میگید باشه حرفتون در این مورد قبول . مرسی که گفتید .
      البته فکر کنم اون یک مولتی ورس جیبی مجازی بود که فراکلین ریچارد ساخت نه یک مولتی ورس واقعی . مولتی ورس جیبی فکر کنم اندازه یک یونیورس واقعی هم نباشه به هیچ وج . به هر حال .
      و در پایان اینکه به نظرم این موارد به نویسنده بستگی داره . چون من شخصا کمیکی دیدم که نابود کردن مولتی ورس برای گالاکتوس مثل نابود کردن فندوق برای انسان میمونه و گالاکتوس حتی با بیشتر نهاد های انتزاعی قدرتمند که فکر کنم دادگاه زندگی هم جزئشون بود درگیر میشه و شکستشون میده . البته نه نسخه و حالت اصلی و معمولی گالاکتوس . بگذریم .

  44. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر بتمن دکتر منهتن از سوپرمن پرایم قویتره و معلومه که می تونه راحت مولتیورس دی سی رو نابود کنه و دوباره بیازه خیلی جاها دکتر منهتن رو قویتر از پرایم می دونن برای پرایم مولتی ورس معنا نداره برای دکتر منهتن هم همینطور

    1. Batman کاربر می‌گوید

      #Mohammad Reza EBRAHIMI
      سلام بله برای پرایم وان میلیون و دکتر منهتن مولتی ورس معنی نداره و به راحتی می توانند مولتی ورس را نابود و دوباره بسازند اما به نظر من پرایم وان میلیون از دکتر منهتن با فاصله نه چندان زیاد قویتر است.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اره منم باهات موافقم . پرایم کمی از منهتن قادرتره .

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Batman #
        دکترمنهتن از سوپرپرایم قویتره میتونه ۱۸ تا از خودش بسازه و بعد لمس ناپذیرشون کنه

  45. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    من از نظر شخصی خودم تنها دو نسخه رو از منهتن قادرتر و قویتر میدانم . یکی نکرو ثور به و دیگری رون کینگ ثور .

  46. Bob کاربر می‌گوید

    سلام ادمین، اون راجب هالک حرف زد در حالی که نباید میزد پس… اگه میشه که شروع کنم به بحث اگر نه که هیچی، این بار دلایل خوبی دارم که فکر نمیکنم بتونه زیاد دبام بیاره مگر اینکه تکراری حرف بزنه، که بخش های تکراری رو جواب نمیدم.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Bob
      اولا من اصلا مایل به بحث کردن با تو نیستم . نه اینکه بگم هیچی نمیدونی اما نمیخوای حقیقت رو قبول کنی دیگه و کاریتم نمیشه کرد . خودتم میدونی زیاد روی هالک ( و احتمالا سوپرمن ) تعصب داری . بنابراین نمیشه باهات بحث کرد . وگرنه من خودم طرفدار آیرون من هستم اول و بعد هم بتمن .
      دوما به قول معروف من به حرفم پایبند بودم و راجب هالک حرفی نزدم و موضوع هم اصلا ربطی به هالک نداشت و راجب دکتر منهتن و اینا بود که کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI رفت شروع به مقایسه با هالک و سوپرمن کرد و منم جوابشو دادم . اصلا کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI اومد وسط بحث من با بقیه پرید و بعد هم بی مورد رفت با هالک و سوپرمن مقایسه رو شروع کرد و منم با دلیل و مدرک نشان دادم که اینجوریام نیست .
      سوما بحث من با بقیه به تو ربطی نداره . همیشه و همیشه میخوای در بحث من با بقیه دخالت کنی .
      چهارما همین که اومدی میگی اون نشون دهنده سطح ادبت هست . اون اسم داره .
      تمام .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        #استیو راجرز
        اووووو، پس من آدم بده شدم، کسی که تعصب داره خوبه قبلاً ثابت کردم که کی تعصب داره، اما راجب تعصبت تو کامنت های بعدی توضیح خواهم داد فعلا واسه اثبات:
        بخشی از کامنت کاربر استیو راجرز 👇
        “موضوع اولا اینکه اصلا هم برتری با toba hulk نیست که نیست . من راجب toba hulk خیلی توضیح دادم و نمیدونم که دیدی یا نه اما توبا هالک قدرتش اصلا ربطی به هالک نداره و در واقع جسم هالک فقط و فقط یه وسیله بازیچه برای شخصیت پایینتر از همگان یا همون toba هست ”
        حرفی که تو زدی و اصلا قبولش ندارم، راجب هالک بود و یه جورایی واسه هالک افت داره چون اگه CIH نسخه هالک نباشه، خب بد میشه در حالی که نسخه هالک هست، توضیح خواهم داد.
        بخشی از کامنت کاربر استیو راجرز 👇
        “اما مقایسه ثور و هالک .
        من قرار بود راجب این مورد صحبت نکنم اما چون خودت رفتی راجب این مورد گفتی من هم حقیقت را باری دیگر فاش میکنم . خیلی خیلی خلاصه توضیح میدهم .
        «Bob: جالبه که قرار بود بحث نکنه»
        در MCU که فکر کنم حداقل ۸۰ درصد طرفداران قبول دارند که ثور بسیار قدرتمندتر و تواناتر از هالک است . ثور حتی بدون هیچ سلاح و فقط با قدرت ذاتی خودش هالک را شکست داد و اگر دخالت گرند مستر نبود ، حضور هالک در اناقام جویان : جنگ ابدیت جای بحث داشت . ! حالا دیگه بماند که ثور با سلاحی مثل استورم بریکر به سطحی از قدرت رسیده بود که در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت ، تانوس با ۶ سنگ ابدیت را در طی چند ثانیه شکست داد . ! شاهکاری که هیچ کدام از ابرقهرمانان حتی بهش نزدیک هم نشدند . همین تانوس بدون هیچ سلاحی در ابتدای همین فیلم به راحتی هالک را شکست داد . ! کاری به فیلم مزخرف پایان بازی ندارم که به خاطر فمنیست بازی فایگی اومده بودند و شخصیت ثور را خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف نشان داده بودند . ! دیگه بیشتر توضیح نمیدهم . فکر کنم همین موارد برای قضاوت کافی باشه . حالا دیگه باقیش بماند .
        اما در مورد کمیک یک اینکه هم نظر حداقل حدود ۷۰ درصد طرفداران قدرتمندتر بودن ثور را تایید میکند . دو استن لی بزرگ و مرحوم که خودش خالق هالک هست قبلا نتیجه را واضحا اعلام کرده است . سه اینجا باز هم میگویم که فقط قدرت ها و توانایی های میولنیر از کل قدرت ها و توانایی های هالک بیشتر هست . چهار توانایی تلپورت ثور به تنهایی برای نابودی هالک کافی نباشه ، حداقل برای شکست دادنش کافیه . پنج ثور امتیازاتی مثل « نیروی اودین » و ارتش قدرتمند ازگارد را در ختیار دارد . حتی انتقام جویان هم احتمالا ثور را به هالک ترجیح میدهند . جایی که کاپیتان آمریکا رهبر انتقام جویان واضحا اعلام میکند که ثور سومین عضو کلیدی و مهم گروه انتقام جویان است و برای باقی موندن هالک در انتقام جویان جلسه تشکیل میدهد . ! دکتر استرنج هم آینده ثور را به قدری مهم میداند که ثور را عضوی فراتر از انتقام جویان میداند . شش اینکه مهارت جنگ و فنون مبارزه ثور اصلا قابل قیاس با شخصیتی مثل هالک نیست که هیچ فنون مبارزه خاصی نداره . حالا دیگه باقیش بماند .
        هالک فقط و فقط قدرت بدنی بیشتری داره به نظر شخصی من و زود درمانی سریعتری . همین . اینکه گفتی هالک با اختلاف کمی قدرت بدنیش بیشتره رو من شخصا قبول دارم اما این که گفتی ثور با اختلاف کمی قدرتمندتر هست را هرگز قبول ندارم . ثور با اختلاف خیلی خیلی خیلی زیادی قدرتمندتر از هالک هست و همانطور که گفتم فقط و فقط قدرت ها و توانایی های پتک میولنیر چند برابر از کل قدرت ها و توانایی هالک بیشتر است . !”
        اصلا نیازیه که توضیح بدم داری راجب هالک نا حق حرف می‌زنی؟!؟!؟!! (راجب سوپرمن هم که دیگه هیچی) اصلا نیازیه؟!؟! همین چند جمله کافیه. در مورد سوپرمن که کاربر Mohammad Hossein بهت جواب داده بود، تو که اطلاعات میدی کامل اطلاعات‌ بده، مثلا درمورد اینکه ثور منگوگ و گالاکتوسو چطور شکست داد، من تو کامنت بعدی توضیح میدم.
        سوم اصلا حق نداشتی و قرار نبود راجب هالک بد گویی کنی منم بدگویی نکردم ولی تو چند بار بد گفته بودی اون موقع هیچی نگفتم ولی الان…
        یا خدا!!!! ببین کی داره راجب “ادب” حرف میزنه!!!! این کی بود که تو بحث قبلی اونقدر کم آورد که میخواست “فحش” بده؟!؟!! سطح ادبت رو اون موقع نشون دادی.
        تمامی هم در کار نیست، خودت شروع کردی باید ادامه بدی 👹😎😱😂

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Bob
          اولا من هیچ بی احترامی به هالک نکردم . هیچ بی احترامی . حداقل الان و در این کامنت های اخیر هیچ بی احترامی نبود . تو هم داری الکی میگی . به سوپرمن هم همچنین . دقیقا مشکل از تو هست که حرف حق رو بی احترامی میدونی . اینم دلیلش تعصبه . بخوای نخوای کازمیک ایمورتال هالک قدرتش از شخصیت توبا هست . حالا دوست داری یه نسخه از هالک بدونش . این که ارزش بحث نداره که . من راجب این مورد خیلی توضیح دادم . تو فقط کامنت من را کپی کردی و نوشتی بی احترامی کردم و اینا اما نگفتی کدام حرفم دقیقا و دقیقا کدام قسمتش بی احرامی بود و نامعتبر . اینو نگفتی . وگرنه منم میتونم به همین سبک و سیاق کامنتت رو کپی کنم و بنویسم همش چرته و بی احترامی .
          دوما اطلاعات کامل در مورد اینکه ثور چطور مگنوگ را شکست داد را قبلا گفتم در مورد گالاکتوس هم اگر بگویم دیگه زیادی اسپویل میشه .
          من هیچ حرف ناحقی در مورد هالک و سوپرمن نزدم و این تویی که هر چیزی که به ضرر اونا باشه رو ناحق میدونی .
          اما راجب ادب . همین که اول کار اومدی میگی اون بسه برای قضاوت سطح ادبت . قبلش هم خودت چرت میگفتی و شروع به توهین کردی و منم گفتم اگه توهین میخوای بیا در یک مکان دیگه ای همین . چون اینجا یک سایت تفریحیه . در ضمن این تو بودی که عینا اصطلاحات و جملات من را تکرار میکردی .
          به بحث من با بقیه هم اشاره نکن چون این موضوع به تو ربطی نداره .

    2. MHD کاربر می‌گوید

      در جواب به دوستمان که میگه رون کینگ ثور قوی تر از دکتر منهتن هست باید بگم یک احتمال بده اصلا دکتر منهتن با ثور حداقل چندین کپی از خودش بسازه اون موقع رون کینگ ثور چه شانسی داره

  47. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    اصلا مشکلی ندارم که چالش بحثت رو قبول کنم اما وقتی نگاه میکنم میبینم که چرا اتفاقا دو تا مشکل بزرگ هست . یکی اینکه زیاد وقت ندارم . در واقع خیلی کم وقت دارم . دو اینکه اصلا فرضا وقت هم داشتم مایل نبودم با یکی مثل تو بحث کنم چون هر حرفی که به ضرر هالک و سوپرمن باشه رو ناحق میدونی .
    مثلا من گفتم فقط صرفا قدرت ها و توانایی های میولنیر از کل قدرت های هالک بیشتر هست . بعدش تو اومدی جمله من را کپی کردی و جوری نوشتی و توضیح دادی که انگار دروغ گفتم . الان تو اگه واقعا فکر میکنی دروغ گفتم بیا تک تک قدرت هلی هالک رو بگو بعدش هم من تک تک قدرت ها و توانایی ها و قابلیت های میولنیر را میگویم که معلوم بشه چی راسته و چی دروغ . ! در مورد سوپرمن هم همینطور . من تمام حرف هایم را با دلیل و مدرک گفتم بعد تو اونقدر اعصابت خورده که میگی نا حق . در صورتی که ناحق نیست واقعا . من خودم اولش با کاربر Batman مخالف بودم بعد دیدم که نه اگه واقعا اوضاع اینجور که میگه باشه پس حرفش بدون ادعایی درسته . من حرف با منطق رو قبول میکنم . اما حرف بدون منطق رو هرگز .
    بعدشم من اصلا قصد بحث با هیچ شخصی رو ندارم چون نه وقتشو دارم واقعا و نه حوصلشو و به این نتیجه رسیدم که در کمیک هیچ چیزی ثابت و پایدار نیست . الان ثور در سطحی از قدرت هست که سوپرمن و هالک با هم و به توان ۲ هم اصلا حریف جدی و سختی برای ثور نیستند . ( البته در نسخه و حالت اصلی و معمولی . ) .

  48. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Bob
    راستی انگار حرف از تعصب زدی . من تعصب دارم ؟!؟! چرا ؟!؟!؟ دقیقا چرا ؟!؟! چون ثور را قدرتمندتر از هالک و سوپرمن میدانم ؟!؟!؟ چون حرف درست و حقیقت را میگویم ؟!؟! نظریت اکثر طرفداران هم ثور را قدرتمندتر از هالک و سوپرمن میداند . نتیجه نظر سنجی ها این مورد را تایید میکند . تکراری بود اما مهم . در مورد سینما که هالک هیچ کلا . حالا کاری با استدلالای …ی ( منظورم البته توهین نیست . بد قلمداد نشه یک موقع ) تو ندارم که میگی هالک چون بشکن زد قویتره و کارگردان اینو گفته و اینا . در مورد MCU حداقل ۸۰ درصد طرفداران ثور را قدرتمندتر میدانند . دارم میگم حداقل . ! و این به راحتی قابل اثبات هست . حالا این تویی که فکر میکنی فقط درست میگی و همه عالم و آدم اشتباه میکنند . این میشه تعصبی . سن تو احتمالا نهایتا ۱۴ یا ۱۵ سال باشه و از نوع و لحن صحبتت این مشخصه . بعد هی میگی تعصبت رو ثابت کردم . با کدوم فرمول تعصب من رو ثابت کردی ؟!؟!؟!؟ رشتت چیه ؟!؟!؟! فیزیکت خیلی خوبه که روی هوا ثابت میکنی نه ؟!؟!؟! من بهت توهین نکره بودم و نخواهم کرد اما هرچی که گفتم حقیقت بود . تو حقیقت را قبول نمیکنی . تو خودت رو به خواب زدی و نمیخوای بیدار بشی . کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو زده به خواب رو نه . اون خودش رو گول میزنه اما بقیه رو نمیتونه گول بزنه . درست عین تو . مگر اینکه یک نفری که هیچ اطلاعاتی نداره رو فریب بده .
    حتی ثور با اختلاف زیادی در نظر سنجی ها از سوپرمن هم بیشتر رای دارد . البته در سینما . در کمیک اختلاف زیاد نیست در نظر سنجی . بعد همه عالم و آدم اشتباه میکنند و تو درست میگی ؟! تو دفعه قبل یه خط نوشتی و گفتی که نظر استن لی را رد کردی نظر طرفداران را هم رد کردی . !!!!!! آدم واقعا باید شاخ در بیاره با این حرفا . 😳😳😄😄😁😁😁🙊🙈 یکی مثل تو با نوشتن بکی دو خط بیاد و نظر استن لی بزرگ و نظریت اکثر طرفداران را رد کند . ! خنده داره . ههههههههه هههههههههههه 😁😁😄😄😄😁😄
    ثور به معنای واقعی کلمه قدرتمندتر از هالک است . الان دیگه ثور پادشاه کل ۹ قلمرو هست . اینجا اگر این سوال پرسیده شود حداقل حداقلش ۷۰ درصد کاربران ثور را قدرتمندتر میدانند . حالا تو میتونی خودت رو گول بزنی و بگی چون طرفداران بیشتری داره اینجوره . وگرنه سوپرمن که تعداد طرفدارانش قابل قیاس نیست و خیلی هم زیاد هست اما در نظر سنجی ها کمتر از ثور رای آورده است معمولا . ! حالا راجب این مورد هم برو به قول معروف سر خودت یه جور دیگه شیره بمال .
    هر جور دوست داری فکر کن . اما تعصبی که هی داری میگی یک توهین به من هست . من که اصلا اول طرفدار آیرون من و بعد هم بتمن و تازه سوم هم کاپیتان آمریکا هستم . اون دفعه به من گفتی دروغگو . در صورتی که من بهت مدرک عینی دادم که هنوز هم موجوده و هر شخصی که خواست میتونه بره ببینه . بهم گفتی نه شعور داری و نه ادب . !! حرف که ذره ای برای من مهم نیست اما تو کسی هستی که شعور و ادب رو روی میزان عشق و کراش به هالک میبینی و به این طریق از دید تو اکثرا نه شعور دارند و نه ادب . ! تو خودت اسطوره تعصبی بعد میای … ؟!؟؟

    1. Bob کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز
      بی احترامی نه، نگفتم بی احترامی میکنی(بی احترامی یعنی مثلا بیای به شخصیت فحش بدی که هنوز کار به اونجا نرسیده)، داری ناحق حرف میزنی، در مورد سوپرمن هم همینطور، در مورد هالک هم توضیح دادم. بی احترامی نه، ناحق گفتن!! اینو خواهم گفت.
      درمورد منگوگ: نه نگفتی تا اونجا که با هم بحث کردیم نگفتی، حالا نمی‌دونم شاید رفتی پروشات گفتی در هر صورت من که ندیدم، کمیک Thor 2020 شماره هفت ترجمه شده، منم اونا رو خوندم. من دارم راجب نبرد قدیمی اونها حرف میزنم. خواهم گفت.
      خب داری هرچی که میتونی بر علیه اونها میگی، این یعنی حق اونها رو زیر پا می‌زاری، من خودم تو بحث های مختلف از ثور حمایت کردم، می‌دونم شاهکار های اون چیه، مثلا تو تا حالا بیشتر از ۲۰ بار نظر استنلی و طرفداران رو یاد آوری کردی اما یک بار هم راجب فایل های مارول حرف نزذی یا راجب شاهکار های بی نظیر و شگفت انگیز سوپرمن بعد بحران، یا تا میتونی از نظر طرفداران استفاده می‌کنی اما جایی که برات بد میشه نظر طرفداران رو رد می‌کنی، این درسته؟!
      من هیچ توهین نمی‌کردم کسی که از این اصلاح چرت و پرت خیلی استفاده می‌کنه خود تویی یا میگی همه مزخرف میگن این توهین نیست؟!؟ راستی این که تو بحث با دیگران هم توهین میکنی که جای خود، قبلاً راجب اصطلاحات توضیح دادم که کی بیشتر تکرار می‌کنه 😂.
      اما کامنت بعدی، پس بحث نمیکنی؟!؟ منم سرم شلوغه به همین دلیل کم پیدام میشه ولی اگر وقت گیر بیارم هرجور شده جواب میدم، در مورد تا حق گفتن توضیح دادم.
      خب؟ منم نگفتم حرف مخالف این نزدم، چی میگی؟!؟! من کی گفتم داری راجب توانایی های میولنیر دروغ میگی؟!؟! دقیقا حرفمو بیار تو کامنت بعدیت بزار ببینم کی گفتم، تا اونجا که یادمه همچین حرفی نزدم، فقط میگفتم اکثر توانایی های میولنیر به هالک آسیب نمیزنه، دیگه اینکه میگی گفتم “توانایی های هالک از میولنیر بیشتره” رو اصلا قبول ندارم چون همچین حرفی نزدم.
      پس بحث نمیکنی؟ اوکی، عجب لابد این حرفت نظر طرفدارانه 🤣 من که تو کمیک چیزای دیگه ای دیدم.
      کامنت سومت که ارزش جواب دادن نداره، بیشترش توهینه ولی خب به هرحال.
      حرف درست؟!؟!؟!؟؟! حقیقت!!!!!؟؟!!؟! تو؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟ دارم میبینم تنها دو دلیل داری که ثور برتره یکی نظر استنلی و یکی نظر طرفداران، نظر طرفدارانه، قبول دلیلش چیه؟!؟ هیچی هرچند که بازم یه عده هستن که میگن هالک برتره، حالا خواهم گفت چرا هالک تو MCU برتره. بازم بحث سن و سالو کشیدی وسط، هرچند که معلومه سن خودت چقدره، قبلاً واست مشخص کردم 😂😂🤣 این که میگی کدوم فرمول هم که قشنگ ثابت می‌کنه چند سالته، اوووو نیوتون داریم اینجا دست میزنم ناراحت نشی 👏👏👏.
      توهین نکردی؟!؟!؟! من تو خواب غفلت فرو رفتم؟!؟! اون همه بهت دلیل و مدرک دادم باز من خوابم تو بیداری!!؟! نگو همه عالم و آدم اینجوری یه عده رو فریب میدی تو همون shdb ۱۰۰ نفر به هالک رای دادن اختلاف سوپرمن و ثور هم که نزدیکه. منم نظر این دو رو رد نکردم دلایل بیشتری مبنی بر اینکه هالک برتره آوردم که معلومه جواب داده، هالک به معنای واقعی کلمه از ثور قویتره، قبلاً ثابت کردم و توضیح دادم… تو کمیک های جدید ثور تو قویترین حالتش قدرت گالاکتوس و اودینو داشت، هالک تو قویترین حالتش قدرت گالاکتوس و یکی پایین تر از همه رو داشت که دیگه … در حالت معمولی هم سطح قدرت هالک شیطان از اسکای فادر ها برتره. اینجا خیلی ها هستن که عقیده دارن تو متعصب هستی فقط من نیستم، عه تو طرفدار مرد آهنی شدی؟!؟! منم طرفدار فیوری شدم 😂 کی رو داری گول میزنی به کامنت های قدیمی خودت یه سر بزن، بازم از ادب و شعور حرف میزنه، شعور رو کسی نداره که وقتی کم میاره توهین می‌کنه من که تا تونستم فقط دلیل آوردم و توهین نکردم. اره من تعصبی تو منطقی، من آدم بده تو آدم خوبه، من جاهل تو پیامبر، بیخیال 😂 اگه تو راست میگفتی اسم کمیک های درست می‌دادی…

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Bob
        من جواب بی احترامی هات رو که نمیدهم . همینجوری شعور و سطح ادبت رو به رخ بکش و فمر کن که جایی خبریه و فکر کن که خیلی خفنی . فقط خفت نسیبت میشه . این از موضوع اول .
        موضوع دوم اینکه من همیشه برتری های هالک و سوپرمن رو در نظر گرفتم شخصا . من گفتم که از نظر شخصی من در مقایسه نسخه های اصلی و معمولی ، هالک در زمینه قدرت بدنی و زود درمانی بالاتره . اون فایل های مارول هم فقط از اصطلاح قویترین استفاده کردند که منظورشون صرفا قدرت بدنی هست . نه برنده شدن در مبارزه . اتفاقا خود شخص استن لی بزرگ هم واضحا گفت قدرت بدنی هالک بالاتر و بیشتره اما ثور با استفاده از قدرت های جانبی پیروز میشود . این نکته ای بود که استن لی هم گفت حتی . ! اینکه میگی هالک قویتره و قویترنه باید دقیقا منظورتو روشن کنی که صرفا از نظر قدرت بدنی میگی یا زمینه دیگه ای ؟! اگه در زمینه قدرت بدنی باشه که خودمم بار ها قبلا گفتم که به نظر شخصی خودم قبول دارم که نسخه و حالت اصلی و معمولی هالک قدرت بدنی بیشتری نسبت به نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور دارد . ! اما یک مبارزه فقط قدرت بدنی نیست . نمیدونم دیدی یا نه اما یک گروهی هستند در دنیا که بهشون میگن استادان شائولی فکر کنم . اعضای این گروه بیشتر وقت ها در نبرد با شخص های دیگه ای برنده میشند که شاید حتی قدرت بدنیشون از آنها ۵ برابر کمتر باشه . !! چرا ؟! چون فنون جنگی خیلی بالایی دارند و فقط به زور بدنی تکیه نمیکنند . این فقط یک مثال بود .
        زود درمانی هالک رو هم در نظر گرفتم من . اینکه میگی شاهکارها به نفع هالکه هم کاملا اشتباهه . شاهکار های قدرت بدنی به نفع هالکه اما شاهکار ها در بقیه زمینه ها اصلا و ابدا به نفع هالک نیست . ! یعنی باز این شاهکار هایی هم که میگی همیش قدرت بدنی بیشتر هالک رو میرسونه که بهش اشاره کردم نه چیز دیگه ای رو .
        برتری های ثور اما اول سلاح های قدرتمندی مثل میولنیر ( که میتواند به گالاکتوس آسیب جدی ای وارد کند . ) و یارن بی یورن ( سلاحی که میتواند زره سیلیستیال ها را بشکافد . ! ) و … . قدرت ها و توانایی های میولنیر و مهارت جنگ و فنون مبارزه بینهایت بالاتر و تجربه بیشتر و انرژی ذاتی خدایان و دسترسی به « نیروی اودین » و متحدین بیشتر و قدرتمندتر ( حالا کاری ندارم که بزای خودت توبا رو جز متحدین هالک میدونی چون من ندیدم در کل دنیا شخص دیگه ای توبا رو جز متحدین هالک حساب کنه . ) و … . چرا میگم دسترسی به نیروی اودین ؟! چون ثور تقریبا در حدود نیمی از حضور خود در کمیک « نیروی اودین » را در اختیار داشته است و این مربوط به لحظه های خیلی خاص نمیشود .
        در مورد سوپرمن باز من شخصا قبول دارم که در نسخه ها و حالت های اصلی و معمولی قدرت بدنی و سرعت سوپرمن بیشتره . راجب استقامت نمیشه به قطع نظر داد . شاهکار های قدرت بدنی سوپرمن طبیعتا بیشتره اما شاهکار های کلی باز هم خیلی سخت هست اما به نظر من شاهکار های کلی ثور بیشتر از سوپرمن نباشه کمتر هم نیست . سرعت سوپرمن اما . مشکلی نیست . چرا ؟! چون ثور به راحتی میتواند اشیا سریعتر از نور را ببیند و به راحتی نسبت به آنها واکنش دهد . ! پس سرعت سوپرمن زیاد مهم نیست .
        باز هم به بعضی برتری های ثور قبلا اشاره کردم .
        در مورد مگنوگ هم نمیدونم منظورت دقیقا چیه . اگه خواستی خودت بگو ببینم منظورت دقیقا چیه ؟!؟! . این هم از این مورد .
        اما راجب توبا ( toba ) داری اشتباه میکنی . هالک قدرت توبا رو نداشت . این یک اشتباه خیلی ریز که کلا نتیجه رو تغیر میده . هالک هرگز صاحب قدرت توبا نبوده . حالا من کاری به حرف برایان بنر و اینا ندارم که چی میگن برای خوشون . مثل خودت که میگی حرفای « سایه نشینان بالا » و لوکی و اودین و دکتر دووم و … نداری و هر شخصیتی میتونه ادعا کنه . چطور اونجا میشه ادعا و اینجا میشه درست و دقیق ؟!؟!؟!؟! 😁😄😄😁 همین مورد برای قضاوت حرفای تو بسه . من که شخصا قبول دارم حرف برایان بنر رو اما صرفا در جواب تو گفتم که هر و هر و هر چیزی که به ضرر خودت باشه رو قبول نداری . البته بازم میگم که هالک قدرت توبا رو نداشت . در حقیقت ( اینجا خیلی مهمه . دقت کن ) این توبا بود که جسم فیزیکی هالک رو داشت و ازش برای رسبدن به هدف خودش استفاده کرد . وگرنه توبا از جسم های هالک های دیگه ای هم استفاده کرده به عنوان بازیچه فکر کنم که اگه اشتباه نکنم شی هالک هم یکی از اونهاست . بازم میگم که هالک هرگز صاحب قدرت توبا نبوده بلکه درستش اینکه توبا صاحب جسم هالک بوده . ! حالا اگه میخوای توبا هالک رو نسخه ای از هالک بدون . من کاری ندارم با نظرت .
        در ضمن من نظر سنجی ها را به جر یک سری موارد خیلی خاص مثل مقایسه RKT و SPH ، و در اکثر مواقع به اصطلاح قبول دارم . در مورد کازمیک ارمور هم دارم میگم که اگر « سایه نشینان بالا » بیاندر نباشند ، من هیچ ادعایی ندارم . همچنین در مورد کازمیک ایمورتال هالک ( اگه و اگه نسخه ای از هالک حساب بشه که اصولا نباید بشه . ) . اما اگر « سایه نشینان بالا » ، بیاندر باشند ، همانطور که گفتم قضیه کاملا متفاوت است .
        جوابت رو هم برای این دادم که اولا بقیه فریب حرفای پوچ و دروغ و بی ارزش و نامعتبرت رو نخورند و فکر نکنی جایی خبریه .
        تمام .

  49. arya کاربر می‌گوید

    سلام من فقط می‌خوام اینکه میگن نظر سنجی ها به نفع ثور هست یه چندتا نظر سنجی بگم که ببینیم اونقدر اختلاف زیاده که امتیاز نظرسنجی رو به ثور بدن با اجازه ادمین چند تا لینک می‌زارم برید ببینید https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=fa&nv=1&prev=search&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&u=https://cosmicbook.news/henry-cavill-superman-chris-hemsworth-thor%3Famp&usg=ALkJrhgqLsDKo1fDvns_aMa9k95iEWarQw این از طرف سایت کازمیک بوک نیوز که چهار هزار رای ثبت شده که فکر نکنم یه نظرسنجی دیگه باشه که اینقدر رای جمع بکنه که می‌بینید نتیجه ۵۲ به ۴۸ به نفع سوپرمن هست فکر کنم براساس سینما باشه
    https://www.superherodb.com/superman-vs-thor/90-103/ تو این سایت هم که استیو راجرز بهش اشاره می‌کنه ثور با اختلاف خیلی کم نسبت به سوپرمن رای بیشتری گرفته ۵۱به۴۹
    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=fa&nv=1&prev=search&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&u=https://www.comicbookmovie.com/superman/poll-results-thor-vs-superman-a23948&usg=ALkJrhhq7-RrZILYwaXhPU74pJM1DkbYJA
    اینجا هم نظرسنجی بیشتر۲۵۰۰ رای آورده که حدود ۵۱درصد به سوپرمن و ۴۲ درصد به ثور و نفت درصد هم مساوی
    سایت کورا هم برید می‌بینید که اکثر نظر سنجی هایی که تو بخش نظرات گرفته شده به نفع سوپرمن هست
    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=fa&nv=1&prev=search&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&u=https://www.strawpoll.me/5343161&usg=ALkJrhgdcaPY044Alda4XWo-ax6755X1Rw در اینجا هم حدود ۵۵ درصد به سوپرمن و ۴۱ درصد به ثور رای دادن چند نفر هم نظر دیگه ای داشتن https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=fa&nv=1&prev=search&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&u=http://www.poll.one/vote/3&usg=ALkJrhjkzyUJyC5Unfeelej6xC3anMPCbg در اینجا ثور رای خیلی بیشتری آوردن و ثور اینجا برنده س
    نظرسنجی خیلی زیاد هست و در هر سایتی نتیجه متفاوته و خیلی نزدیک به هم هستن بحث اینه با دیدن یک سایت که در اون ثور برنده شده باشه نمیشه بگی که بیشتر نظرسنجی ها ثور رو پیروز میدونن

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Arya
      اگه دقت کرده باشید خودمم گفتم که اختلاف در مورد سوپرمن اصلا زیاد نیست و این لینک هایی هم که گذاشتی اکثرا این مورد را تایید میکند . اما اون اولیه که من ندیدم رای باشه و فقط یک مقاله بود که توضیح داده بود . شایدم بوده و من ندیدم . به هر حال . اگه لینک اصلی بود و نه ترنسلیت بهتر بود . اصلا این سایتایی که گفتی رو مروگر من باز نکرد . حالا نمیدونم چرا . بگذریم .

      1. arya کاربر می‌گوید

        استیو راجرز با فیلترشکن برو باز میکنه

    2. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Arya

      اصلا به نظرم سایت Superhero database یکی از افتضاح ترین سایت های کمیک بوکیه . برو نگاه کن تو بخش امتیاز هر شخص . به سوپرمن پرایم ۱۱۸k داده و به نسخه معمولی ثور ۳۳۰k داده 😂😂😂 یعنی نسخه معمولی ثور اودینسان رو از سوپرمن پرایم قویتر دونسته . همین یه دلیل برا افتضاح بودنش کافیه . تازه بیشتر از اینم هست اصلا تو بخش امتیاز دهی به شخصیت ها درست کار نمیکنه ‌. بخش میزان توانایی هاش هم خیلی اشتباه داره . مثلا اومده سرعت ثور رو بیشتر از واندروومن دونسته 😂 تو بخش سرعت به ثور از ۱۰۰/۱۰۰ داده و به واندروومن ۸۰/۱۰۰ . حتی نظر سنجی هاش به من نظر من دیگه معتبر نیستن . مثلا تو نظرسنجی اودین ۵۹ به ۴۱ سوپرمن پرایم رو شکست داده . تو خودت دیگه حسابش رو بکن . و البته به نظرم اصلا نظرسنجی هیچ سایتی ملاک قویتر دونستن یه شخصیت دیگه نیست فقط مقایسه ریز به ریز قدرت ها و توانایی ها ملاک اصلی . به نظرم سایتی مثلا کوارا و کمیک واین تو این زمینه خیلی بهترن چون با دلیل میان حرف میزنن نه که تو بیای عشقی به هر کی دوست داری رای بدی . تو همین superhero database هم تو مقایسه بین دو شخصی بخش کامنت داره که اونجا توضیحات هم میدن ولی اصلا تخصصی و درست نیست برعکس سایتی مثل کوارا که میان کامل و با دلیل و عکس از کمیک ها صحبت میکنن .

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Sub Zero
        به نظرم اتفاقا نظر سنجی ها معمولا معتبر هستند . حتما یک دلیلی دیدن که به اودین رای دادند . حالا من که خودم شخصا نظری ندارم واقعا و اینجور که از بقیه شنیدم سوپرمن پرایم واقعا به مراتب قویتر از گالاکتوس هم هست اما به هر حال شایدم من اشتباه شنیدم . شایدم اونا یک چیزیای میدونن که خیلی ها نمیدونن . البته دارم میگم شاید . باید به من موضوع هم دقت کرد که تعداد طرفداران سوپرمن خیلی بیشتر هست .
        در مورد سرعت هم فکر کنم فعلا « نیروی اودین » جزئی از قدرت های ثور حساب شده است و برای همین سرعت ثور و قدرت هایش تا این حد زیاد است . البته خوب امتیازات این سایت همیشه در حال تغیر هست و زیاد قابل اتکا نیست و منم شخصا امتیازات این سایت رو خیلی قبول ندارم . اما نتیجه نظر سنجی ها به نظر شخصی من معمولا معتبر هست . مخصوصا در مورد شخصیت های محبوب و شناخته شده و نسخه های اصلی و معمولی آنها . چون طبیعتا شناخت بر آنها بسیار بیشتر است .

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # استیو راجرز

          نه اتفاقا نسخه معمولی ثور که نیروی اودین رو هم ندارد . اون نسخه کازمیک کینگ ثور هم در همین سایت موجود که البتع خودمم قبول دارم خیلی قدرتمند ولی این نسخه معمولی ثور اودینسان بود که گفته بود سرعتش بیشتره . این که هیچی تو بخش امتیاز دادن حتی امتیاز نسخه معمولی سوپرمن رو هم بیشتر سوپرمن پرایم دونسته 😂

          استیو خداییش دیگه هر جور حساب کنی اودین اصلا از سوپرمن پرایم قویتر نیست و البته سوپرمن پرایم خیلی از گالاکتوس قویتره و قادر تره . نظر سنجی ها معتبر نیستن و خیلی هم قابل اعتماد و استناد نیستن . در ضمن ادمین های سایت ها به دلخواه میتونن تو نتایج نظرسنجی به راحتی دست ببرن خودم قبلا سایت داشتم این کار رو به راحتی انجام میدادم . یه مثال برات میزنم سال ۲۰۱۶ همه نظرسنجی ها با اختلاف میگفتن کلینتون برنده انتخابات میشه ولی اخر ترامپ شد . این نظر سنجی ها هم خیلی معتبر نیستن . کوارا و کمیک واین با دلیل و مدرک حرف میزنن نه هر کسی رسید الکی بیاد رای بده . تازه خود همین سایت Superhero db با اطلاعات غلط دادن تو بخش امتیاز و قدرت ها خود رای دهنده ها رو هم منحرف میکنه . دیگه وقتی تو میای به شکل احمقانه ای میگی سرعت ثور از واندروومن بیشتره مشخص هر کسی میاد به ثور رای میده . منم اگه شناختی از ثور و واندروومن نداشته باشم اینا رو ببینم قطعا میگم ثور میبره .

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Sub Zero
            میدونم نسخه معمولی و اصلی ثور هست اما حدس زدم شاید چون در زمان فعلی ثور پادشاه ازگارد هست بنابراین « نیروی اودین » را هم جز قدرت هایش حساب کرده باشند . به همین علت گفتم .
            در مورد اودین و سوپرمن پرایم هم من نگفتم اودین قویتر و قادرتر هست . من فقط گفتم شاید آنهایی که رای دادند یک سری مواردی را میدونستند که خیلی ها نمیدونند . به هر حال نظری ندارم واقعا . من زیاد و آنچنانی سوپرمن پرایم رو نمیشناسم .
            جدی ؟!؟! امتیاز سوپرمن معمولی بیشتر از سوپرمن پرایم هست ؟! عجب . پس بدجور زدن به جاده خاکی واقعا .
            در مورد نظر سنجی ها هم بخشی از حرفاتون درسته کاملا و منم ایرادی درش وارد نمیکنم اما خوب همانطور که قبلا هم گفتم در مورد شخصیت های محبوب و شناخته شده و نسخه های اصلی و معمولی باشه تا حد زیادی معتبر هست . حالا اگه از قضیه دخالت و دخل و تصرف در آنها چشم پوشی بشه . البته نظرات تعصبی هم هست و طبیعتا خیلی ها هم صرفا از روی تعصب و طرفداری رای میدهند که این مواقع معمولا و اصولا شخصیت هایی که به طور کلی طرفداران بیشتری دارند ، بیشتر از این قضیه سود میبرند . منظور من وقتی هست که نظر سنجی معتبر و بدون دخل و تصرف باشه . چون نسخه ها و حالت های اصلی و معمولی شخصیت های معروف بسیار شناخته شده هستند و تقریبا بیشتر طرفداران شناخت زیادی دارند راجبش . البته به نظرم همین مورد رو هم میشه با یه دو دو تا چهار تای ساده فهمید . یعنی شما از چهار تا دوست و آشنای طرفدار کمیک اطرافتون که سوال بپرسید حساب کلی کار دستتون میاد و نیازی نیست که حتما نظر ۱۰۰۰۰ نفر رو ببینید . من خودم شخصا واضح حس کردم که نظر طرفداران در مورد ثور و سوپرمن تقریبا ۵۰ به ۵۰ هست امروزه . یعنی اگه از ۲۰ تا طرفدار کمیک که به طور تصادفی انتخاب شدند بپرسید ، احتمالا تقریبا ۱۰ نفر به ثور و تقریبا ۱۰ نفر هم به سوپرمن رای میدهند . !
            در مورد قدرت ها و توانایی ها در سایت superhero database هم که کلا مدام در حال تغیره و شک نکنید که به زودی دوباره همه چیز تغیر میکنه و یهو دیدین فردا امتیاز قدرت بدنی رو با اختلاف به واندروومن دادن . معلومه که چندین تا مدیر اون سایت همیشه طبق نظر خودشون موارد را تغیر میدهند . اما خوب این مورد کمتر در نتیجه تاثیر میگذاره در مورد نسخه های اصلی و معمولی شخصیت های معروف و شناخته شده . مثلا در نظر بگیرین به هر حال شخصی که اومده دنبال اون سایت و طرفدار کمیک هست به احتمال بسیار زیاد یک سری شناخت های کلی ای از نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور و واندروومن دارد . مثلا حداقل دو تا فیلم و انیمیشن راجب آنها دیده دیگه . و احتمالا نمیاد صرفا از روی یک امتیاز اونها رای بده . اما وقتی بحث نسخه ها و حالت های قدرتمند مطرح میشه این مورد خیلی در نتیجه تاثیر داره چون طبیعتا شناخت روی نسخه ها و حالت های قدرتمندتر خیلی کمتر هست و مثلا من شخصا زیاد سوپرمن پرایم رو نمیشناسم اما سوپرمن اصلی و معمولی رو خوب میشناسم .

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Sub Zero
            من خودم شخصا کوارا رو که معمولا قبول ندارم تا حد زیادی . چون درسته که اونجا خیلی توضیح میدن اما به هر حال طرف ممکنه در بحث سنتری و سوپرمن طرفدار سوپرمن باشه و بیاد کلی توضیح بده و قدرت هاشون رو بگه و ضعف هاشون رو و اما در پایان یک جوری قضیه رو تموم کنه و نتیجه گیری کنه که اشتباه بوده و از شخصیت محبوب خودش طرفداری میکنه . معمولا طرفداران سطح مبتدی که هیچ ، حتی بعضا طرفداران سطح متوسط رو به بالا هم فریبشو میخورن و میگن به به و چه چه چقدر خوب توضیح داده اما غافل از اینکه با یک تغیر ریز کل نتیجه رو تغیر داده و فقط یک طرفدار حرفه ای و با تجربه میتونه متوجه اشتباه اون بشه .
            حالا باز به کامیک واین و ردیت چون اونجا هم مختصر مینویسن و هم معمولا خیلی ها میان نظر میدن اما کوارا در بیشتر پست هاش زیر ۱۰ تا کامنت هست فکر کنم . البته در همون سایت superhero database هم کاربران میتونند نظرشون رو بنویسن .
            در کل هیچ کدومش زیاد معتبر نیست از نظر من . در کمیک حرف نویسندست که تایین کننده هست . نویسنده میتونه یکی مثل زن عمو می رو در حد والای همگان بالا بیاره و یا برعکسش حتی . من راجب قضیه بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، با یکی از طرفداران خیلی با تجربه کمیک که تقریبا هر کمیکی از مارول را دیده است صحبت کردم و ایشون گفت : (( به نظر شخصی من باشه که با توجه به شناختی که از بیاندر های ماقبل ریتکان داشتم خیلی بعید میدونم که به این راحتی شکست بخورند اما نظر شخصی من مهم نیست . اگه نویسنده بخواد چرا که نه ؟! در کل همه چیز دست نویسندست . نویسنده بخواد زن عمو می میشه والای همگان مارول . ! حالا دیگه این که چیزی نیست . )) . تقریبا چنین پاسخی دادن ایشون . این بار ها گفته شده که قدرت معیار ثابتی نیست در کمیک و دست نویسندست . مخصوصا شخصیت هایی که در خود کمیک خلق شدن مثل سوپرمن . هر نویسنده میتونه تا هرقدر که دلش خواست قوی یا ضعیفشون بکنه .

  50. arya کاربر می‌گوید

    در سایت کامیک بوک نیوز ۵۸ به ۴۲هست

  51. arya کاربر می‌گوید

    منم بیشتر تو سایت کورا و کمیک واین و خیلی کم ردیت میرم فقط یکبار تو این سایت رفتم

  52. Bob کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    در دو کامنت به تمام کامنت هات جواب میدم. یعنی خداوکیلی نمیتونی بدون مسخره کردن تایپ کنی؟!؟! اینقدر سخته؟!؟! چیز جدید؟! نه هنوز به اونجا نریسیدیم. قبلاً گفتم که مثل رفتارت با خودت برخورد می‌کنم انتظار نداشته باش وقتی مسخره و توهین میکنی جواب هم نگیری.
    درسته قدرت اون نسخه از هالک از شخصیت OBA هستش، به جسم هالک هم نیاز داشت البته اون به لیدر گفت که می‌تونه جانشین خوبی برای قدرتش باشه، ولی بازم اونو انتخاب نکرد!! اون به جهش یافته گامایی نیاز داره درسته، من یه نکته هم گفتم که اون با یه روح هم کارش حل میشه، مثلا روح بروس بنر، بهتره کمیک immortal hulk 12 رو بخونی تا ببینی که Toba تونست از روح بروس هم استفاده کنه، تا اینجا هرچی که گفتی درست به جز اونجا که میگی Toba hulk نسخه هالک نیست که توضیح دادم چرا هست.
    هالک بیاندر مابعد ریتکان رو میترکونه کمیک New Avengers Illuminati v2 اینجا بیاندر از همه شخصیت ها یکی ساخته و بعد هالک میاد و کله اونو میکوبونه زمین و… بهتره داستان رو بخونی، میبینی که حتی دربرابر بلک بلت هم زانو می‌زنه. حرف هایی که بیاندر ماقبل ریتکان میزد (به انگلیسی نوشتم):
    I am from beyond
    Slay your enemys and all you desire shall be yours!
    Nothing you dream is impossible for me to accomplish!
    حرف های بیاندر مابعد ریتکان در همون کمیک شماره سوم. حالا حرف هایی که بیاندر ماقبل ریتگان میزد:
    I am from beyond
    Slay your enemys and all you desire shall be yours!
    Nothing you dream is impossible for me to accomplish!
    من عکسش رو هم دارم، حالا حرف هایی که سایه نشینان بالا می‌زدند:
    Now the stars end and we return!
    Nothing you dream is impossible for us to accomplish!
    Now… Slay your enemys small god!
    Slay your enemys and all you desire shall be yours!
    من برای اثبات حرفام عکس دارم، این عکس رو به یکی از کاربران دادم، نمیتونم آیدی خودم رو بهت بدم چون امکان داره یه دفعه از کوره در بری و…
    اره این درسته همین که اون بیاندر به دست هالک ترکید و دربرابر بلک بلت زانو زد می‌تونه ثابت کننده همه چیز باشه، البته علت اینکه بیاندر زانو زد، فکر کنم بلک بلت برای اون یه کاری کرده بود بعد تونست احترام بیاندر رو داشته باشه، مثلا رون کینگ ثور هم تونست احترام سایه نشینان بالا رو داشته باشه، اما اینکه چطور هالک تونست بیاندر مابعد ریتکان رو بترکونه نمی‌دونم شاید نظر نویسنده باشه شایدم… اون ماجرای اودین بیشتر می‌تونه ثابت کنه که سایه نشینان بالا در سطح سلستیال هستن، تا اینکه بیاد ثابت کنه بیاندر ماقبل ریتکان. دقیقا نفهمیدم کجای اون حرف اودین می‌تونه همه چیزو ثابت کنه، خب میگه از درک خدایان فراتر هستش، سلستیال ها واچر ها هم از خدایان ازگارد فراتر هستن، درمورد سطح قدرت بیاندر ما بعد ریتکان، نه دیگه در اون حد من تو battle wiki راجب سطح قدرت اونها خوندم، اونقدرام ضعیف نیستن نیازی هست لینک بزارم؟! تو اون سایت میتونی بری ببینی.
    در مورد دکتر دووم قبلاً توضیح دادم، خیلی خوب شد این ماجرای درخت ایگدریسل، تو یکی از کمیک های ثور گفته شد که به چند یونیورس وصل شده پس رون کینگ حتما با نابود کردن اون مولتی ورسال میشه، اول بگم که سایه نشینان بالا نابود نشدن فقط درخت ایگدراسیل از بین رفت، ایگدراسیل حتی یونیورسال هم نیست!!! ریشه های ایگدراسیل به نه قلمرو متصل هستند، تو همون کمیک ثور رگنوراگ شماره شش اگه دقت کنید ثور از سرزمین سارتور به ازگارد یه راه عبور میسازه، وقتی که اینکار رو می‌کنه هیچ بعدی از بین نمیره، اگه ایگدراسیل مولتی ورسال باشه باید با این نیروی رون کینگ ثور حداقل یک بعد نابود بشه، اما نشد، اصلا وقتی رون کینگ ثور درخت جهان رو نابود کرد جهان یا همون یونیورس از هم دیگه نپاشید، اگه ایگدراسیل مولتی ورسال می‌بود حتما این اتفاق می افتاد، هرچند که قبلاً هم گفته بودن ایگدراسیل ۹ تا سیاره داره. نقشه درخت ایگدراسیل ۹ قلمرو رو نشون میده که فکر کنم جدیدا شده ده قلمرو. سایه نشینان بالا نتونستن یکی مثل RKT رو شکست بدن اونوقت از مولتی ورس فراتر باشن؟!!؟! تازه مگه تو کمیک گفته نشد که اونها مولتی ورسال هستند خودت گفته بودی.
    رد شدن، به همین سادگی با وجود شواهد مختلف، بزار بهت حقیقت رو بگم، سایه نشینان بالا بیاندر نیستن، رون کینگ ثور خیلی خیلی زور بزنه یونیورسال میشه، CAS از رون کینگ ثور برتره، قدرت رون کینگ ثور فقط از اودین برتره!!!
    “Well the rune power granted him abilities beyond thoes of even odin force ”
    کمیک خودش گفته بود البته به زبان انگلیسی که اونجا نوشتم. من عکسش رو واسه یکی از کاربران سایت فرستادم اگه اون درست باشه دیگه هیچ نیازی به بحث نیست فقط هم گفته بود قدرت رون کینگ ثور فراتر از نیروی اودین هستش نگفت از سایه نشینان بالا برتره نگفت از فرانکلین ریچاردز برتره نگفت از گالاکتوس برتره نگفت از فونیکس برتره گفت فقط از نیروی اودین برتره اینو دیگه کمیک گفته و مخالفت تو هیچی رو ثابت نمی‌کنه، Toba از رون کینگ ثور خیلی خیلی خیلی برتره، قبلاً راجب SPH حرف زدیم و دیدیم چی شد، کلا فقط تو یه کمیک دیدم که گفته شد ایگدراسیل مولتی ورسال هستش، اونجوری که قبلاً دیدم میگفتن نه تا سیاره داره، تو یکی از کمیک ها ثور ایگدراسیل رو تکون میده تو همون کمیک گفته شد که ایگدراسیل ۹ سیاره ۹ قلمرو هستش. اینکه تو رون کینگ ثور رو فراتر از CIH و CAS می‌دونی نشون دهنده تعصب بیکرانت هستش، بعد به فرض بگیم سایه نشینان بالا بیاندر ماقبل ریتکان چه فایده ای واسه رون کینگ داره؟!؟!! اون فقط و فقط درخت ایگدراسیل رو نابود کرد اونم با میولنیر، سایه نشینان بالا زنده موندن، بازم چیز خاصی به نفع RKT تغییر نمیکنه که نمیکنه(اون کلا درخت ایگدراسیل رو نابود کرد)، زیاد هم زور نزن نمیتونی اینو عوض کنی 😂🤣، پس در اصل ایگدراسیل نابود شده که اونم با ۹ تا سیاره چیز خاصی به حساب نمیاد، من به نظر شخصی خودم اون پنج سیاره خاص (که گالاکتوس باید اونها رو میخورد) هم میتونن ایگدراسیل به حساب بیان. اینکه Toba به جسم نیاز داره نشون نمی ده که ضعیفه، نشون میده که محدوده نبرد می‌تونه تو دنیای پایین باشه هرچقدر دوست داری بیاندر ماقبل ریتکان بیار، موجودی که در سطح والای همگان باشه اونم تو مکان خودش، قطعا همه اونها رو نابود می‌کنه، یه نکته دیگه درموردCIH اینو میدونیم که toba تو اون بدن کنترل رو داشت و جسم فیزیکی هالک در اصل Toba رو محدود می‌کنه اما اون با این شرایط هم همه موجودات زنده مارول رو به فنا داد!!! قضاوت با خودتون، خود والای همگان هم در اکثر مواقع بدون یک پوسته یا آواتار بیرون نیومده یه مثال خوب برا کمیک همون کمیک Thanos infinity ending هستش، در حالی که یکی پایین تر از همه هم تونسته با یه آواتار بیاد بیرون.
    خب که چی زمستان سیاه یونیورس ها رو می‌خوره، همون جهش یافته فانی وقتی یه بچه ۵ ساله بود یک یونیورس ساخت، همون جهش یافته فانی تونست وقتی بزرگ شه چندین سلستیال رو هم زمان نابود کنه، همون جهش یافته فانی وقتی بزرگ شد تونست مولتی ورس رو بسازه!! فکر کنم وقتی بچه بود هم تونست اینکار رو بکنه، فرانکلین ریچاردز با گالاکتوس قراره تا پایان کیهان هشتم با هم زنده بمونن بعدش فرانکلین ریچاردز قرار بود با sentience of cosmos ترکیب بشه و تبدیل به یکی مثل گالاکتوس بشه (البته فکر کنم اون آقای فناناپذیر بود که باید ترکیب میشد) که ۸th Toba hulk مانع از این کار شد . خب اینقدر که از گالاکتوس تعریف کردی صد درصد در اوج از RKT برتره (چون قدرت رون کینگ فقط از اودین برتره)، تازه جالبه که همون جهش یافته فانی گالاکتوس رو یه قاصد واسه خودش کرد. لابد بعداً میگی ثور تو نسخه معمولی از فرانکلین ریچاردز برتره چونکه فرانکلین ریچاردز یه جهش یافته فانی هستش. من همین الان یه مقایسه از شاهکارهای RKT & CIH انجام میدم:
    اول شاهکار های rune king Thor :
    منگوگ ضعیف رو کشت، منگوگ ضعیف بود چون RKT گفت I see your magic falls you, mangog بعدش انکار جادوی لوکی منگوگ رو ضعیف کرده من نسخه انگلیسی کمیک رو دارم.
    رون کینگ ثور دربرابر نیروی لوکی مقاومت کرد، این نیاز به توضیح ندارد.
    رون کینگ ثور سر لوکی کند ولی اونو زنده نگه داشت، این شاهکار خوبیه تانوس هم به ددپول فناناپذیری بخشید اما به خاطر اینکه شخصیت کیهانی مرگ عاشق ددپول شده بود (و ددپول هم اونو دوست داشت) فنا ناپذیری ددپول رو گرفت.
    خیلی شنیدم میگن رون کینگ ثور قادر مطلقه یا نزدیک به اون، اما تو کمیک که اون نمی‌تونست سرنوشت رو تغییر بده خودش گفت:
    “I cannot change what has been written, I haven’t the power for that.”
    این می‌تونه اون مورد رو رد کنه.
    و اما بزرگترین شاهکارش، نابود کردن ایگدراسیل، با استفاده از میولنیر، نکته اینجاست که حتی اگر بگیم سایه نشینان بالا بیاندر ماقبل ریتکان شدن، چیزی به نفع RKT تغییر نمی‌کنه، RKT اونا رو کشت؟ نه، اونا رو مورد ضرب و شتم قرار داد؟ نه، فقط با نابود کردن ایگدراسیل اونا رو شکست داد فقط همین.
    حالا شاهکار های cosmic immortal hulk :
    کشتن فرانکلین ریچاردز (در بزرگسالیش که شاهکار های اون خیلی خفن هستند) و گالاکتوس.
    کشتن مرد فنا ناپذیر، کشتن اون عملا غیر ممکنه، ولی Toba مثل تانوس می‌تونه فنا ناپذیری موجودات رو در سطح گسترده ای ازشون بگیره، همچنین کشتن sentience of cosmos کار این موجود اینه که با آخرین بازمانده جهان ترکیب بشه و یه موجودی مثل گالاکتوس رو به وجود بیاره، پس در اون سطح قدرتمند هستش.
    کشتن تمام زندگی در مارول، به احتمال زیاد تمام نهاد های کیهانی و دادگاه زندگانی تو لیست هستن، تازه با جسم هالک Toba ضعیف میشه اما با این حال همه رو کشت، اینکار. رو بیاندر ها هم انجام دادن اما اونا تو شرایط Toba نبودن، این مورد می‌تونه اختلاف قدرت اونها رو نشون بده.
    نابود کردن نور و روشنایی در مارول، فقط رنگ سبز دیده می‌شد.
    کی به کی میگه تعصبی، تو کسی هستی که میای یه موجودی که نهایت سطح قدرتش شاید یونیورسال باشه رو با یه موجودی که سطح قدرتش اومنی ورسال هستش مقایسه می‌کنی بعد به من میگی تعصبی؟!؟!؟! و هیچ جوابی هم نمیتونی بدی🤣 جالب همینه هیچ جوابی نداری فقط توهین.
    فقط یه چیزی رو نفهمیدم، چی شد؟؟!؟🤔من کجا گفتم تمام؟!؟⁦🤦🏻‍♂️⁩ این کلمه رو تو میگی نه من.🤣🤣🤣 به من باشه میگم فقط ادامه بده 😂
    تا کامنت بعد…

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خب بحث شعور شد، این تو بودی که تو بحث کم آوردی و به شدت سوختی و شروع کردی توهین کردن کلا تو وقتی از هرکس تو هر بحثی که کم میاری شروع می‌کنی توهین کردن بارها هم شده، نمیخوام زیاد کامنت رو طولانی کنم.
      استنلی گفت ثور به این علت برنده میشه که یه خداست، الان اینجوری میگی قبلاً اینجوری نمی‌گفتی فکر کردی که همه باور می‌کنیم. چرا همه جور شاهکار ها به نفع هالکه، میشه ثابت کرد.
      اما راجب برتری های ثور، سلاح درسته مهارت هم درسته، با متحدین مخالفم قبلاً توضیح دادم ، تا اونجا که شنیدم اودین باید بمیره تا ثور به نیروی اودین دسترسی پیدا کنه ولی مواقعی هم بوده که به نیروی اودین دسترسی پیدا کرده، قدرت داخلی هم درسته ثور، اما هالک سرعت بیشتر البته تو زمین داره (بهترین مثال کوئیک سیلور هستش هردو یه بار کوئیک سیلور رو شکست دادن ولی هالک بهتر از ثور اونو شکست داد) تو فضا ثور سریعتره هالک می‌تونه تو فضا بجنگه ولی نه مثل ثور، قدرت خارجی هالک، دبام و زود درمانی و قدرت فیزیکی بیشتری هم داره، تازه هالک به مراتب فنا ناپذیری بیشتری نسبت به ثور داره، وقتی اسید تمام بدن اونو آب کرد هالک دوباره به زندگی برگشت.
      درمورد ثور و سوپرمن، اره ثور می‌تونه اشیاء سریعتر از نور رو تشخیص بده، استقامت، سوپرمن تونست برا چند ساعت وزن جهان رو به دوش بکشه و تونست برا پنج روز دربرابر وزن زمین مقاومت کنه، اما ثور تونسته ۹ ماه با غول ها بجنگه همچنین ۹ ماه با زئوس جنگید دو سال هم با غول ها، با نظر شخصی خودم میگم سوپرمن قبول دارم ثور دو سال با غول ها جنگید ولی تمام اون غول هارو هم جمع کنیم نمیتونن یک دقیقه هم وزن زمین رو تحمل کنن چه برسه به پنج روز!!
      ثور با نیرویی به نام anti force منگوگ رو شکست داد یه بار بدون اون با منگوگ مبارزه کرد و شکست خیلی خیلی ترسناکی خورد.
      هالک (Hulk) یعنی چه؟ تو گوگل بزنیم میگه یه کشتی سنگین تو خالی، حالا چه ربطی داره؟! تمام این مدت همین کشتی سنگین بود که داشت یکی پایین تر از همه رو با خودش حمل می‌کرد، حتی تو کمیک immortal hulk 25 هم خودش گفت که یکی پایین تر از همه هستش ضمنا یکی پایین تر از همه بدون اون پوسته نمیتونه بیرون باشه مگر اینکه همه چیز نابود شه، خودت هم اینا رو می‌دونی پس دیگه چرا اینجوری میگی؟!؟! Toba تا پایان دنیای مارول بدن هالک بود تا پایان آخرین حیات و آخرین ستاره در بدن هالک مونده بود چون جایی نداشت بره، برایان بنر چی میگه؟!؟! اون مهم ترین حرفی که زد این بود تو فرزند یکی پایین تر از همه هستی، با قاطعیت هم می‌گفت و تازه کمیک هم تایید کرده خود Toba جهش یافتگان گامایی رو فرزند خودش می‌دونه. ولی برایان بنر چی گفت که تو قبولش داری؟!؟! برای قضاوت من؟!! نمی‌دونم راجب چی حرف میزنی فعلا چیزی نمیگم. هالک خود Toba رو تو بدنش داشت دیگه قدرتش جای خود، اره درسته بدن هالک واسه OBA مهمه و کلا فرمون دست شخصیت OBA بود، اما در مورد شی هالک نه فقط هالک بود و لیدر شی هالک در حد immortal hulk و لیدر فنا ناپذیر نیست، کلا اون انتخاب نشده بود، اما صرفا دلایل زیادی ارائه کردم که ثابت می‌کنه یه نسخه از هالکه.
      پس کلا تنها دلیلت بیاندر سایه نشینان بالا هستش، حالا به فرض هم بگیم بیاندر شدن، چه فایده ای برای ثور داره؟!؟! RKT با نابود کردن ایگدراسیل تونست اونها رو شکست بده نتونست اونها رو نابود کنه فقط شکست داد این صرفا سطح قدرتش رو تا خدایان سایه بالا نمیبره!!!. کمیک هم راجب قدرت RKT نکاتی رو گفته که تو اصلا راجب اونها حرفی نزدی، کمیک تایید کرده که قدرت RKT فقط و فقط از اودین برتره، از سایه نشینان بالا، گالاکتوس یا فرانکلین ریچاردز برتر نیست!! فقط از اودین من عکس اون صفحه رو برا یکی از کاربران فرستادم در مورد اون صفحه هم توضیح خواهم داد، این پایین جوابی بود که واسه اون دوتا کامنتت آماده کرده بودم گفتم اگه دلیلی بیاری که نتونم رد کنم به اون دو کامنت جواب نخواهم داد، ولی نتونستی. اینو خیلی وقت پیش نوشتم اما الان میزارم، من وقت ندارم یه کامنت جدید بنویسم همون قبلی رو میزارم:
      #استیو راجرز
      کاربر Mohammad Hossein درمورد سوپرمن بهت جواب داد، هر سه ما هم میدونیم چی شد. در مورد تانوس و منگوگ فقط اینم بگو که ثور از نیرویی به نام anti force استفاده کرد، منگوگ سابقه شکست دادن ثور اونم به بدترین حالت ممکن رو داره، نمیخواستم تا این حد جلو بیام ولی وقتی تو حقیقتو نمیگی نمیتونم یه جا بشینم و تماشا کنم، اصلا ثور چجور تونست گالاکتوسو شکست بده؟ تو که طرفدار ثوری و حسابی کمیک های اونو خوردی، چرا نمیگی که اون گالاکتوس گرسنه بود (ضعیف بود) و اونجا ثور نیروی اودینو داشت!!!. خود ثور تو کمیک Thor Annual 14 گفت که اینجوری گالاکتوسو شکست داده.
      چون استنلی گفت ثور از هالک قویتره پس ثور از هالک قویتره؟!؟ خب پس چون تایگا وایتیتی گفت هالک ثور رو شکست میده و اونو به عنوان یک … نگه داری می‌کنه پس درست میگه و همین اتفاق می افتاد. مرگ هالک؟!؟ مارول خودش گفت که هالک حتی در MCU هم فناناپذیره!!!!! بهتره بگیم که استورم بریکر تانوس رو شکست داد، ثور قبلاً بدون استورم بریکر با تانوس جنگید و دیدیم چی شد، تانوس بدون سنگ ها ثور رو هم شکست داده. اصلا می‌دونی که تنها انتقامجوی که میتونست بشکن تانوس رو تکرار کنه هالکه؟!؟!؟! حتی کاپیتان مارول هم نمی‌تونست!!!! برادران روسو گفتن. میگن دبام هالک از تانوس کمتره چون وقتی دستکش رو پوشید دستش پوکید و دیگه درست نمیشه، نه!!!!🤣 دبام هالک از تانوس بیشتره، به دستکش تانوس دقت کنید از فلز اورو ساخته شده بود و تازه یه آهنگر هزار ساله روش کار کرده بود!!! قطعاً اورو انرژی بیشتری نسبت به تیتانیوم مهار می‌کنه و قطعا رو دستکش تانوس بیشتر کار شده، پس دست هالک اونجوری بسوزه طبیعیه، تو battle wiki سطح قدرت هالک از ثور بیشتره و ثور در اوج می‌تونه با هالک برابری کنه!!! (اینا راجب MCU بود)
      تو که اینقدر نظر طرفداران و استنلی رو بزرگ می‌کنی برتری های هالک رو هم بزرگ کن که اتفاقا بیشتر هم هستن. من درمورد حمایت قبلاً توضیح دادم، این به نفع هالکه. خلاصه تمام این حرف هات این بود که ثور مهارت رزمی بهتری داره، قبول دارم سلاح و انرژی داخلی بیشتری هم داره، اما هالک دبام، قدرت فیزیکی، زود درمانی، سرعت (تو زمین دلایل خوبی هم دارم تو فضا ماجرا فرق داره)، حتی هالک از ثور فناناپذیر تره!!! ثور قدرتمنده ولی اکثر توانایی هاش چجوری میخوان به هالک آسیب بزنن؟!؟!؟ قبلاً توضیح دادم. Heart of monster hulk همون world breaker hulk هستش نمی‌دونم چرا اونو جدا حساب میکنن.
      اما کامنت بعدیت، خلاصه حرفت این بود که تانوس از هالک برتره، درمورد اون پیروزی ثور، ثور از نیرویی به نام anti force استفاده کرد بدون اون نیرو ثور حتی به منگوگ دست هم نمی‌زنه!!!!.
      اما تمام نبرد های هالک با تانوس:
      ۱٫Professor Hulk v Thanos. Infinity Gauntlet 4
      ۲٫Professor Hulk & Thanos. Infinity Gauntlet 6
      ۳٫Professor Hulk v Thanos. X-Man Annual 1998
      ۴٫Savage Hulk v Thanos. Avengers Assemble 8
      ۵٫Time Displaced Hulk v Thanos. Infinity 6
      ۶٫Hulk vs Thanos #2
      ۷٫Thanos: Infinity Finale
      تو اولی تانوس دستکش بینهایت رو داشت نبرد هم به دست یه شخصیت دیگه متوقف شد.
      تو دومی هم نبرد به دست ثور متوقف شد.
      سومی هم هالک از یه زره قدرتمند استفاده کرد و تانوسو ترکوند.
      تو چهارمی هالک با کمک انتقامجویان تانوس رو میترکونه.
      تو پنجمی هم نبرد هالک با تانوس جدی نشد، تانوس نخواست با هالک نبرد کنه (فکر کنم ترسید) و سرباز هاشو فرستاد.
      تو ششمی هم هالک با تانوس تو ذهن تانوس نبرد می‌کنه و تانوس می‌بره.
      هفتمی، اینجا هم تانوس با هالک نبرد فیزیکی نمیکنه و همون اول با یه انرژی بلست هالک رو ناک اوت می‌کنه، البته تانوس همینجوری هم تونست گالاکتوسو یه بار ناک اوت کنه.
      حرفهای من هیچکدوم پوچ نیستن من با مدرک از رو کمیک حرف می‌زنم، هرکسی که کامنت های منو بخونه میبینه که اکثر حرفام مربوط به کمیک میشه، اما بهتره به حرف های خودت نگاه بندازی. در کل من با هرکس مثل خودش رفتار میکنم اگه توهین کنی بهت توهین میکنم چون خیلی کار آسونی هستش.

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Bob
      اولا که اصلا ایدیت رو نگه دار برای خودت چون من یک درصد هم امکان نداره بیام با یکی مثل تو در تلگرام بحث کنم . اینجا هم همانطور که گفتم برای اینکه ثابت کنم داری چرت میگی جوابتو میدهم که بقیه فریب حرفاتو نخورن . همین . وگرنه همین حرفاتم اصلا ارزش جواب دادن نداره .
      موضوع toba hulk اول . من میخوام با گفتن چند خط این بحث را پایان بدهم . من شخصا toba hulk رو یه نسخه از هالک نمیدونم . دلایلم را هم گفتم . حالا بقیه میتونن هرجور که دوست دارن فکر کنن . این که زوری نیست که اصطلاحا . در مورد مقایسه این نسخه ( حالا اگه حساب بشه ) با شخصیت RKT ، هم جمله ای گفتم که فکر نکنم خودتم مشکلی باهاش داشته باشی . من میگم اگر « سایه نشینان بالا » ، بیاندر ماقبل ریتکان نباشند من ادعایی راجب برتری شخصیت RKT ، نسبت به کازمیک ایمورتال هالک و کازمیک ارمور سوپرمن ندارم . اما اگر « سایه نشینان بالا » ، واقعا بیاندر ماقبل ریتکان باشند ، من معتقدم که این دو شخصیت حتی با هم و همزمان هم به اصطلاح رقیب سفت و سختی برای شخصیت RKT ، نیستند . همین . با این جمله فکر کنم مشکلی داشته باشی . اگه هم داری دیگه داشته باش . مهم نیست . این نظر شخصی من هست . دلایلم را هم قبلا گفتم و برای اینکه کامنت طولانیتر نشه دوباره نمیگویم .
      موضوع SPH . اصلا « سایه نشینان بالا » ، بیاندر باشند یا نباشند ( که احتمالا هستند . ) ، سیلیستیال باشند یا نباشند ، در هر صورت SPH در برابر RKT ، هیچ و هیچ حرفی برای گفتن نداره . تو نوب فن هرچی دوست داری بگو اما حقیقت تغیر نمیکنه . SPH موجودیه که فقط زور داره . فقط و فقط زور داره و شاید و شاید یکمی زود درمانی سریعی . همین . چنین موجودی حتی در حد گالاکتوس هم نیست ابدا . چنین موجودی خودشم بکشه یونیورسال هم نیست . این هم از این موضوع .
      موضوع « سایه نشینان بالا » اما . تو داری کاملا بیخود و نامعتبر حرف میزنی . اول اینکه همانطور که قبلا هم گفتم ۲ تا اصطلاح مخصوص بیاندر های ماقبل ریتکان هست که بیاندر های مابعد ریتکان تکرار نمیکنند و « سایه نشینان بالا » ، هم تکرار میکنند . حالا بری بیشتر تحقیق کنی میفهمی . تو همون طور که قبلا گفتم میخوای هر جور شده شواهد رو بپیچونی و به نفع هالک و سوپرمن کنی همه چیز رو . بازم من که دعوا ندارم اصلا . با حرف تو هم قرار نیست هیچ شخصی بیاندر بشه و یا از بیاندر بودن عزل بشه به اصطلاح . اصلا قرار نیست .
      دوم اینکه درخت ایگدراسیل مولتی ورسال هست . قطعا و قطعا . حالا من نمیام با تو راجب این موضوع بحث کنم . چون بازم قرار نیست با حرف دو تا کاربر در یک سایت حقیقت تغیر کند . وقتی گفته میشه درخت ایگدراسیل به چندین یونیورس متصل هست ( در واقع نگفتند چندین یونیورس . گفته شد به شاخه های بی انتهای یونیورس ) یعنی حداقل تشکیل یک مولتی ورس جداگانه . ! تازه حداقل . !! حالا تو بیا بگو فقط ۹ قلمرو . باز هم میگم که ۹ قلمرو در راس درخت ایگدراسیل هستند . شایدم … . نمیدونم به هر حال این حرفی بود که در خود کمیک زده شد . باقیش حرف بیخوده . اتصال به شاخه های بی انتهای یونیورس که ( دقت شود خیلی . ) به تشکلیل مولتی ورس جداگانه منتهی میشود . من حقیقا از این حرف مفهوم دیگه ای پیدا نمیکنم به جز مولتی ورسال بودن . حالا RKT به راحتی و با یک ضربه درخت ایگدراسیل را نابود کرد . تاکید میکنم که به راحتی و با یک ضربه . مشخصه که داری حقیقت را انکار میکنی . حالا من توهین نمیکنم اما نمیخوای قبول کنی دیگه بحثی نمیمونه در این مورد باهات .
      سوم اینکه سیلیستیال ها و واچر ها ابدا از درک خدایان ازگاردی فراتر نیستند . بازم این حرفت کاملا چرت و پرته . صرفا لوکی از ماهیت تمام نظام مارول اطلاع دارد . مدرک و عکس هم دارم برای این حرفم . حتی از وجود دادگاه زندگی و وظیفه او . حتی لوکی . !! من قبلا هم گفتم که اودین در خارج از مولتی ورس با شخصیت بینهایت جنگیده است . این جنگ تقریبا یک یونیورس کامل را نابود کرده است و بعد اودین به راحتی با « نیروی اودین » دوباره همه دنیا ها و کهکشان های نابود شده را ساخت . نبرد اودین با ست یک مولتی ورس را لرزاند . !! و دکتر استرنج با دیدن آینده گفت : (( اگر اودین سقوط کند ، تمام مولتی ورس سقوط میکند . )) واقعا وقت ندارم اگه بخوام فقط راجب همین مورد میتونم اندازه ۱۰ تا مقاله توضیح بدهم اما هرشخصی که منطق داشته باشه با همین موارد قبول میکنه و هر شخصی هم نخواد قبول کنه ، قبول نمیکنه و کاریشم نمیشه کرد .
      چهارم حرف هات در مورد دکتر دووم هم اصلا چرت و پرت واقعی بود . تو اصلا نمیتونی این موارد رو توجیه کنی . خودتم که بکشی چیزی عوض نمیشه . مثل این میمونه که من بگم قبلا راجب برتری سگ محله خودموم نسبت به هالک توضیح دادم و ثابتش کردم . این درسته ؟! تازه حرف تو چرتیش حد و حصر نداشت . تو داری هرچی که به ضررت هست رو با فرار و جا خالی و رد گم کنی نادیده میگیری . تو موضوع رو حل نمیکنی فقط داری از موضوع فرار میکنی .
      پنجم اینکه خود کمیک دقیقا گفت « سایه نشینان بالا » ، موجودات مولتی ورسال هستند . این حرف خود کمیک هست . حالا اینکه از اودین فراتر هستند کاملا درسته و من خودم بار ها این مورد را تاکید کردم و فکر نکنم فراتر و قادرتر بودن RKT از اودین ، مغایرتی با این حرف داشته باشه . تازه دنیای مارول از هم گسیختگی خاصی داره و سر و تهش عملا معلوم نیست . حالا بعدش گفته شد که فراتر از مولتی ورس . بیاندر های مابعد ریتکان هرگز و هرگز خودشان را فراتر از مولتی ورس ندانستند . هرگز . ! هرگز خودشان را فراتر از زمان و مکان ندانستند . هرگز . در صورتی که بیاندر های ماقبل ریتکان و « سایه نشینان بالا » ، خودشان را فراتر از زمان و مکان دانستند . ( مدرک و عکس هم دارم . صرفا جهت اطلاع گفتم . مشخصات کمیک هم اصلا دارم . ) . اگه تو جایی دیدی که بیاندر های مابعد ریتکان خودشون رو فراتر از مولتی ورس و فراتر از زمان و مکان دونسته باشن به منم بگو تا بدونم . در این صورت میگم این حرف « سایه نشینان بالا » ، هیچ مدرکی دال بر بیاندر ماقبل ریتکان بودن نیست . اما … . بیاندر های ماقبل ریتکان و « سایه نشینان بالا » ، چند بار جمله (( ما تمام احتمالات گذشته ، حال و آینده را میدانیم . )) را تکرار کردند . البته این اصطلاح مخصوص بیاندر ها نیست دقیقا اما خوب به هر حال باز هک بیاندر های مابعد ریتکان هیچ وقت چنین چیزی نگفتند .
      ششم اینکه بیاندر ها نمیمیرن اما نابود میشن . !! یعنی از لحاظ فیزیکی از بین میرن اما روحشون از بین نمیره . ( توضیح دکتر دووم در کمیک . عکسش هم موجوده . ) . اتفاقا حالا که بحث به اینجا کشید دقیقا این ویژکی هم اصلا راجب بیاندر های مابعد ریتکان صدق نمیکنه . شخصیت RKT ، بیاندر ها را نابود کرد اما نکشت . چون روحشون از بین نمیره . برای همین بعدا دوباره دیده شدن و اتفاقا به اودین گفتند که ثور قبلا آنها را نابود ( destroy ) کرده است . اگر آخرین صفحه کمیک ثور : راگنورک شماره ۶ دیده بشه ، دقیقا کمیک میگه « سایه نشینان بالا » ، از انرژی راگنورک تغدیه میکردند و ثور آنها را نابود کرد . ! ( از واژه destroy استفاده شده که اگه اونجایی که تو زندگی میکنی این واژه معنی دیگه ای میده اون دیگه بحثش جداست . 😁😄 ) . واضحه که نمیخوای حقیقت رو قبول کنی . تو میتونی هالکو والای همگان بدونی اما با این حرفا فقط نوب بودن خودت رو به رخ میکشی . هیچی نیستی جز یه نوب فن افراطی هالک و سوپرمن . روی این دو بینهایت کراش داری و به هر دری میزنی و از هیچ حرف و استدلال …ی روگردون نیستی تا بگی هالک و سوپرمن قویترن . 😁😄😁😏😏
      من اشتباه میکردم که فکر میکردم اطلاعاتت خوبه چون فهمیدم نوب برات زیاده . خیلی خیلی و بینهایت خیلی هم زیاده . حرفات هیچ ارزشی نداره . همون یکم اطلاعات ناچیزت هم با تعصبی که در حرفات هست خط میخوره . حرف ها و اصطلاحات من را هم که نگفتی چرا تکرار میکنی ؟!؟! هرچی پرسیدم آخرش نگفتی که چرا مثل … حسودی ؟!؟!؟ خودت حرف زدن بلد نیستی ؟!؟!؟!؟ سطح شعورت رو به رخ بکش نوب فا افراطی .
      میدونی حقیقت چیه ؟!؟! چیزی که خودتم قبلا گفته بودی و الانم موجوده . چیزی به نام توبا هالک وجود نداره . جسم هالک فقط یه ابزار خیمه شب بازی برای توباست . 🤣🤫😃😄 قویترین نسخه هالک SPH که فقط و فقط زور داره و زود درمانی . SPH حتی در سطح گالاکتوس هم نیست ابدا . !! برای اینم مدرک دارم که الان دیگه حوصله توضیح دادن رو ندارم . حتی نیک فیوری که میگفتی جدیدا طرفدارش شدی هم زده یه واچر به اصطلاح کله گنده رو شپلق کرده . سلاح های انسانی هم حتی به واچر ها صدمه میزنه . ! این مورد راحت اثبات شده هست . سلاحی که هیچ آسیبی به سیلور سرفر ( که یک قاصد سطح متوسط گالاکتوس هست . ) هیچ آسیبی نزد ، زد یک واچر رو شپلق کرد . گوست رایدر کیهانی زد به راحتی آب خوردن یک واچر رو فرستاد دیار باقی . ! به راحتی آب خوردن . دیگه حالا باقیش بماند که نوب فنی مثل تو اومده واچر ها رو در حد سیلیستیال ها و گالاکتوس آورده بالا . واچر ها فقط به دانششون معروفن . من با اقتدار میگم که SPH فوق فوقش اندازه سه تا هالک نسخه اصلی و معمولی باشه و نه بیشتر . همین . تمام و تمام . پرونده SPH هم بسته شد .
      واقعا باقی حرفاتم که هیچ ارزشی نداره و نیازی به پاسخ نداره چون خودش بدون پاسخ بهتر نوب بودن و سطح شعور و ادبت رو به رخ میکشه .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        #استیو راجرز
        سعی میکنم تو کامنتم خیلی کوتاه بهت جواب بدم. (به توهین هات جواب نمیدم تو فقط سطح شعورت رو نشون دادی).
        پس نظر شخصیته که toba hulk نسخه هالک نیست و RKT از CIH و CAS برتره، خب پس هیچی منم نظر خودم رو با دلیل گفتم.
        خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قبلاً راجب این موضوع مولتی ورسال بودن SPH توضیح دادم اگه بخوام دوباره توضیح بدم این کامنت پر میشه، اینم باید نظر شخصی تو باشه که میگی کلا RKT از SPH برتره، منم نظر خودم رو قبلاً تو مقاله “دومزدی علیه هالک” گفتم، اگه کسی میخواد بدونه من چی گفتم بره اونجا. به من گفتی نوب، تو اگه کمی SPH رو می‌شناختی میدونستی از گالاکتوس برتره. بهت اسم کمیک دادم برو کمیک رو بخون بیاندر مابعد ریتکان (که هالک اونو ترکوند و اون دربرابر بلک بلت زانو زد) دقیقا حرف های بیاندر ماقبل ریتکان رو میزد، اون حرفی که زدی مربوط به اینکه دارم فقط شواهد رو به نفع هالک و سوپرمن حساب میکنم… خیلی خلاصه میگم درست نیست. درمورد ایگدراسیل گفتم فقط یه کمیک دیدم که به وضوح تایید میکرد که ایگدراسیل مولتی ورسال هستش، فقط یکی در عوض نقشه خود درخت ایگدراسیل ۹ قلمرو رو نشون میده، و همچنین ثور تو یکی از کمیک ها ایگدراسیل رو “تکون” داد در اون لحظه کمیک تایید کرد که ایگدراسیل ۹ تا سیاره داره نه یونیورس، من کمیک رو خوندم می‌دونم چی گفتن ولی اصلا منطقی نیست، توضیح دادم مثلا اون راهی که RKT واسه سارتور ساخت با اون نیرو حداقل حداقلش یک بعد باید از بین می‌رفت اما…
        اودین دربرابر واچر چه کرد؟ کمیک fear itself 1 واچر داره به آسانی اودینو قضاوت می‌کنه اودین هم حسابی قاطی کرده ولی تنها کاری که میتونست بکنه اینه که فحش بده😂 بله فقط میتونست فحش بده. تمام اون شاهکار ها میتونن ثابت کنن اودین سطح یونیورسال داره، اونم نه سطح بالا، درست اطلاعات‌ بده دکتر استرنج گفت اگه اودین سقوط کنه یونیورس سقوط می‌کنه نه مولتی ورس، تازه گفت ممکنه سقوط کنه، درحالی که اگه واچر ها از بین برن تمام یونیورس ۱۰۰ درصد سقوط می‌کنه.
        چهارم استیو وقتی توهین میکنی یعنی به شدت کم آوردی اگه یادت بیاد تو در جواب به اون کامنت (که توش توضیح دادم چرا بیاندر نیستن) توهین کردی که بعد کامنتت پاک شد، منم یه کامنت نوشتم ولی اون تایید نشد. از اینجا به بعد ارزش ندارد جواب بدم.
        پنجم، خب درسته کمیک گفت، نیروی ثور فراتر از اودینه یکم کامنت بالا رو با دقت بخون کمیک تایید کرد که قدرت رون کینگ فقط از اودین برتره، از سایه نشینان بالا از گالاکتوس از فرانکلین ریچاردز برتر نیست، فقط و فقط از اودین این نشون دهنده اینه که ثور اصلا در سطح سایه نشینان بالا نیست!!!. هرچی که سایه نشینان بالا خودشون رو معرفی کردن، کمیک تایید کرد که اونا مولتی ورسال هستند، نه اومنی ورسال، من خودم اون عکس هارو دارم. تا اونجا که تو کمیک دیدم بیاندر مابعد ریتکان درست مثل بیاندر ماقبل ریتکان حرف میزنه، من عکسش رو دارم و واسه یکی از کاربران سایت هم فرستادم، اونجا تو اون کمیک شخصیت ها اصلا فرصت ندادن بیاندر حرف بزنه، یعنی چی؟! همون اول به بیاندر رسیدن شروع کردن به اصرار کردن به اینکه “از یونیورس ما برو گمشو” کلا فقط اینو میخواستن، اون بیاندر زیاد حرف نزد فقط چند تا جمله گفت که تو کامنت قبل توضیح دادم. برای بار نمی‌دونم چندم میگم کمیک New Avengers Illuminati v2 شماره سوم رو ببین فقط همین.
        درمورد بیاندر ها درست گفتی، اما در مورد اینکه RKT اونها رو نابود کرد، نابود کردن یعنی چی؟!؟ یعنی از میان برداشتن، یا از بین بردن، حالا از بین بردن یعنی چی؟!!؟! یعنی کشتن!! (برو سرچ کن ببین چی درمیاد تا یه سرچ هم نکردی جواب نده مجبورم نکن به خاطر یه کلمه لینک بزارم) اونا مردن؟!؟! صفحه آخر کمیک که دیدیم میگه نه، کمیک گفت که RKT اونها رو کشت، ولی تو کمیک دیدیم که اونا زنده هستن، بیاندر هارو نمیشه کشت، ولی درمورد بیاندر مابعد ریتکان، هالک تو کمیک New Avengers Illuminati v2 اونو ترکوند، نابودش کرد بعد اون دوباره به وجود اومد من عکسش رو واسه یکی فرستادم، الان اسم کمیک رو هم دادم. لینک هم بدم؟!؟! این لینک دانلود کمیک:
        https://www.zipcomic.com/new-avengers-illuminati-2007
        این بیاندر هم دربرابر بلک بلت زانو زد هم هالک اونو ترکوند، بیاندر ماقبل ریتکان بلک بلت و هالک رو برا خودش اسباب بازی می‌کنه (یه دلیله دیگه واسه اثبات اینکه اونا بیاندر مابعد ریتکان هستن)، راستی بهت اثبات هم میشه که اون شبیه بیاندر ماقبل ریتکان حرف میزد!!! اگه صبر میکردم تا صد سال دیگه هم سراغ این کمیک نمیرفتی.
        خب CIH یکی از نسخه های هالکه هرچی هم که بگی این حقیقت تغییر نمیکنه اینم بگم قویترین نسخه هالک هستش. درمورد واچر ها من که قبلاً توضیح دادم ولی دوباره میگم، “هیچ چیزی ثابت نمیشه” اون سلاح گامایی بود گاما هم تو مارول قدرتمندترین پرتو به حساب میاد، حتی تو یکی از کمیک های immortal hulk گفته شد که انفجار پرتو های کیهانی (منظور گاما) باعث نابودی یونیورس قبلی شد، پس اون سلاح یه تفنگ معمولی نیست تا حالا هم دربرابر سیلور سرفر ازش استفاده نشده، مورد بعد تو انتظار داری یکی از قدرتمندترین نسخه های روح سوار نتونه یه واچر رو بزنه؟!؟!؟ حالا بریم سراغ سلستیال ها، فقط زن نامرئی تونست سلستیال اکسیتار رو بکشه، زن نامرئی اصلا در حد کازمیک روح سوار نیست!!! اما هیچ کس به این علت سلستیال اکسیتار رو موجودی ضعیف نمی‌دونه، اونوقت تو به خاطر اینکه کازمیک روح سوار (موجودی خیلی قدرتمند) که تونست یک واچر رو بکشه سطح قدرت واچر رو پایین میدونی؟!؟ واچر ها با سلستیال ها هزار سال جنگ کردن!!!! تو این هزار سال همه چیز مساوی بود که درنهایت تقلب شد و… پس واچر ها از اودین برتر هستند، تازه تو اون یکی یونیورس اونا خیلی قویتر هستند، اونا نفی کننده نهایی رو ساختن، اونها ارباب اون عالم بودن، و اونا برتر از گالاکتوس بودن. تو کمیک واچر ها سابقه زدن گالاکتوس رو هم دارن، من نمیگم کمیک میگه، من نمیگم اونا در حد سلستیال ها هستن کمیک میگه، هزار سال نبرد اونها همه چیز رو ثابت می‌کنه. گفتی SPH به اندازه سه تا هالک قدرت داره؟!؟!؟!؟! 😳😳🙄 بعد به من میگی نوب؟!؟!؟؟!! 😐⁦🤦🏻‍♂️⁩ در این مورد نباید بهت جواب بدم در اصل نیازی نیست داری سطح اطلاعاتت رو نشون میدی. پرونده SPH قبلاً بسته شده بود.
        بازم از شعور حرف زدی…

  53. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خب سلام دوستان عزیز
    کاربر راجرز من بی مورد هالک و سوپرمن رو با ثور مقایسه کردم من گفتم قویتر از ثور هم هست تو گفتی نکنه اون یه نفر هالکه منم تو ادامه ی کامنتم هالک رو با ثور مقایسه می کنم سوپرمن نیازی نیست چون سوپرمن از تانوس دومزدی هالک ثور سنتری برینیاک بیزارو قویتره
    قدرت هالک چون ثور با نیروی دیوانگی جنگجویان که ۱۰ برابر شده بود نتونست قدرتشو با هالک برابر کنه خب ثور اصلی باید میولنیر رو داشته باشه و تمام
    هالک یک امتیاز
    بزرگترین شاهکار هالک تونست در نسخه‌ی اصلی دورمامو رو بکشه که هیچ کدوم از شاهکار های ثور تا این حد نیست دورمامو با گالاکتوس برابری می کنه و انتقامجویان بجز دکتر استرنج و اسکارلت ویچ هیچ حرفی در مقابل دورمامو ندارند
    هالک دو امتیاز
    استقامت هالک چون استقامت بی نهایت داره مثل دارک ساید اما ثور استقامت بی نهایت نداره استقامت هالک از تانوس هم بیشتره ثور هم استقامت خدایان رو داره ولی بازم استقامت هالک بیشتره
    هالک سه امتیاز
    تجربه متاسفانه این امتیاز برای ثور هست
    هالک سه امتیاز ثور یک امتیاز
    تجهیزات اینم متاسفانه برای ثوره
    هالک سه امتیاز ثور دو امتیاز
    توانایی مبارزه ‌ثور خب اینجا توضیح نمی خواد
    هالک سه امتیاز ثور سه امتیاز
    هوش این فاکتور مهمه و خیلی به کار میاد خب ثور تجربه‌ی جنگ زیاد داره تجربه و هوش فرق می کنه مثلا هالک وقتی دید داره شکست می خوره دختری رو گروگان گرفت
    هالک چهار امتیاز ثور سه امتیاز
    متحدین هالک چون درسته ثور از حمایت آزگاردی ها برخوردار هست ولی هالک به کسانی مطمئن هست بهش کمک می کنن می تونه خونشو تزریق کنه و هر هالک حداقل ده تا آزگاردی رو می تونه بکشه ارتش آزگارد زیردستان ثور هستن و به غرور ربطی نداره ولی اودین چرا چون نمی تونه به اون دستور بده پس انتقامجویان هم دخیل نکردم چون شاید سعی کنن این دو تا رو از هم جدا کنند
    هالک پنج امتیاز ثور سه امتیاز
    قدرت ذاتی خب ثور گاد بلست داره و توانایی های بیشتری نسبت به هالک داره
    هالک پنج امتیاز ثور چهار امتیاز
    قدرت خارجی هالک چون منبع قدرت داره ثور دیر خسته میشه خب هالک نه تنها خسته نمی شه بلکه قویتر هم میشه تازه شاید محل نبرد اونا زمین باشه خب مثلا در شهر مردم زیادی هستن و ثور از قدرتش استفاده نمی کنه و هالک برنده می شه
    هالک شش امتیاز ثور چهار امتیاز
    و اینکه ثور اصلی به نیروی اودین دسترسی نداره و اینکه به هیچ وجه سوپرمن پرایم از اودین شکست نمی خوره چون براحتی می تونه مولتیورس دی سی رو براحتی نابود کنه اما اودین به هیچ وجه توانایی نابود کردن مولتی ورس مارول رو نداشته و نداره سوپرمن پرایم دومین نسخه ی قدرتمند سوپرمن هست مگه الکیه هر کی از راه می رسه میگی سوپرمن پرایم رو میزنه از وقتی فهمیدم سوپرمن پرایم می تونه براحتی مولتی ورس رو نابود کنه فهمیدم از در حد و حدود فرانکلین ریچاردز قدرتمنده کازمیک آرمور سوپرمن که هیچی اومنی ورساله و براحتی همه ی حالت های اودین رو شکست میده خب چند وقت داشتم دنبال کمیک های جدید اونجرز از ۲۰۱۸ تا حالا می گشتم یکی خیلی باحال بود مال ۲۰۱۸ بود سلستیال ها به زمین اومده بودن خودتون خوندید دیگه ثور به اودین برای شکست دادن سلستیال ها می خواست از یارن بی یورن استفاده کنه گفت کاش تبرم رو میاوردم اودین اگه اشتباه نکنم گفت سلاح تو برای اونا اسباب بازی هست یعنی حالا یارن بی یورن به زره سلستیال ها نمی تونه نفوذ کنه کاربر راجرز ببلا این طوری ولی حالا نه توی همون سایت بدرد نخور superhero database همه ی نسخه های هالک با هم از والای همگان شکست خوردند در حالی که toba hulk با والای همگان برابر بود تنها کسی که می تونه به احتمال ۵۰ درصد والای همگان رو شکست بده toba hulk بود خیلی سایت بدرد نخوری هست تو اونجا همه طرفداران ثور هستن تو اون سایت بدرد نخور ثور هالک سوپرمن سیلور سرفر سنتری رو شکست داده بود سوپرمن از تانوس شکست خورد مگه میشه خیلی سایت بدردنخوریه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      بخش خیلی زیادی از کامنتتون که کلا نامعتبره و اصلا نیازی به جواب نداره چون از روی استدلال های نامعتبر به دست اومده .
      هالک هرگر با ثور ( در حالت « دیوانگی جنگویان » مبارزه نکرده است .
      میشه بگی هالک نسخه اصلی و معمولی در کدوم کمیک دورمامو رو کشت ؟!؟!؟!؟ چون من هرچی گشتم پیدا نکرم . اگه میشه اینو بگو .
      استقامت هالک مثل دارک سایده ؟!؟!؟ بازم شروع کردی نه ؟!؟! نه استقامت هالک ابدا بیشتر نییت . قبلا توضیح دادم و دیگر هم تکرار نمیکنم .
      گروگان گرفتن دختر نشون دهنده هوش نیست جناب . این اشتباهه . این نشون دهنده تقلبه که هالک از هر راهی برای پیروز شدن استفاده میکنه . فقط بنر هوش زیادی داره که احتمالا هالک قرار با ثور مبارزه کند نه بنر . در ضمن ثور وقتی به حالت انسانی در آمد نهایتا در عرض چند ماه یک دکتر شد که این مورد هم نشان دهنده هوش ثور هست . در کل هوش خود ثور از خود هالک بیشتر هست و بنر هم که ربطی به مبارزه نداره . مگه اینکه مثلا هالک در نسخه پروفسور هالک باشه که در این صورت هم خیلی از توانایی هاش مثل قدرت بدنیش و … کمتر میشه .
      فقط نفهمیدم که چی شد که امتیاز متحدین رو برای هالک حساب کردی ؟!؟!؟! هالک با خونش ارتش میسازه ؟!؟!؟ دست بردار انصافا از این استدلال بیخود . من قبلا در همین سایت گفتم که چرا این مورد اصلا قابل قبول نیست . توضیحش که خیلی طولانی اما اولا این کار خیلی زمان بر هست . دوما هالک میخواد چه کسانی رو ارتش خودش کنه ؟!؟! ایا تضمینی هست که حتی فرضا بعد از گرفتن قدرت و هالک شدن به هالک وفادار باشند و به خاطرش جون خودشون رو به خطر بندازن ؟!؟! بر فرض که هالک بره سراغ دوستان قابل اعتمادش . مگه این دوستان قابل اعتماد هالک چند نفرن ؟!؟!؟! اصلا ۱۰ نفر هستند واقعا ؟!؟! حتی همون شی هالک در برحه هایی از زمان با هالک معمولی ( بروس بنر ) دشمن میشه حتی . سوما فکر کردی هالک میتونه بی سر و صدا که هیچ شخصی نفهمه این کارو بکنه ؟!؟! قطعا نه و اگر انتقام جویان بفهمن به هر ترتیب مانع میشن . انتقام جویان با همون یه هالکم تا حالا چندین بار به مشکل خودن و دکتر استرنج و تونی استارک اونو از زمین تبعید کردن . فک کردین حتی بر فرض عملی بودن این روش میزارن یه ارتش از هالک ساخته بشه ؟!؟!؟!؟ فکر کردین اگه دولت ها بفهمن این اجازه رو میدن ؟!؟!؟ بیخیال . خودت رو گول نزن . این استدلال خیلی سطحی و مبتدیانست .
      امتیاز و حمایت انتقام جویان قطعا برای ثور هست . کاپیتان آمریکا صراحتا گفته است که ثور سومین عضو مهم و بنیادی گروه انتقام جویان هست . در صورتی که همین کاپیتان آمریکا یک بار برای باقی ماندن هالک در گروه خواستار تشکیل جلسه میشه که اتفاقا قبل از تشکیل جلسه دکتر استرنج و تونی استارک هالک رو از زمین تبعید میکنند که مبادا در این جلسه به احتمال یک درصد هم که شده رای به موندن هال داده بشه . !!
      حالا دیگه بحث ارتش ازگارد بماند کلا که در این صورت دیگه هیچ بحثی باقی نمیماند .
      قدرت خارجی چه ربطی به قویتر شدن هالک داره ؟!؟! حالا اصلا فرضا که ربط داشته باشه . ثور سلاح ها و وسایل خارجی خیلی زیاد دارد که از آنها در برابر هالک استفاده کند . همچنین ثور با استفاده از توانایی تلپورت به راحتی میتواند میدان مبارزه را تغیر دهد و مثلا هالک را به چندین کهکشان دورتر تلپورت کند .
      در ضمن ثور تقریبا در نیمی از زمان حضورش در کمیک ، « نیروی اودین » ، را در اختیار داشته است . ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی به « نیروی اودین » ، دسترسی ندارد و این درسته اما اودین میتواند مقداری از این نیرو ( حتی تمام آن ! ) را موقتا به ثور بدهد و تا به حال هم اتفاقا این اتفاق افتاده است . اینکه بعضی نوب ها میگن تا وقتی که اودین زنده است ، ثور نمیتواند « نیروی اودین » ، را داشته باشد کاملا اشتباهه و بی پایه و اساس چون بر عکسش اثبات شده .
      من نگفتم اودین قادرتر از سوپرمن پرایم هست . پس نمیدونم چرا راجب این مورد اینقدر توضیح دادی . بعدشم جوری میگی سوپرمن پرایم دومین سخه سوپرمنه و هرکی از راه برسه که انگار راجب بلک ویدو حرف میزنی . !! اودین خالق میدگارد و زندگی در آن به حساب میاد در مارول و با شخصیتی مثل بینهایت ( که یک موجود انتزاعی است . ) درگیر شده است که حاصل این درگیری نابودی تقریبا یک یونیورس بوده است . زمانی در جنگ با دکتر دکتر استرنج اعلام میکند که اگر اودین سقوط کند ، کل مولتی ورس سقوط میکند . !! من نگفتم اودین از سوپرمن پرایم قویتر هست اما اینجور حرف زدن تو هم نشون دهنده سطح کم اطلاعاتت هست .
      در مورد کمیک هایی که گفتی راجب نبرد با سیلیستیال ها باید بگم که من دیدم این کمیک ها رو اما این چیزایی که تو میگی و این مکالمات رو اصلا یادم نمیاد . ربطی هم به موضوع نداشت . اما به هر حال یارن بی یورن به زره سیلیستیال ها نفوذ میکند و این به راحتی اثبات شده هست .
      در پایان حالا شد سایت به درد نخور ؟!؟!؟!؟!؟!
      گفتی اونجا همه طرفدار ثور هستند ؟!؟!؟!؟!؟! 😁😄😄😁😳😳😒😒😒 این حرفو که اینجا زدی اما جای دیگه ای نگو که بهت میخندند . جدی میگم .
      به هر حال من کاری با به درد بخور یا به درد نخور بودنش ندارم . تانوس از سوپرمن قویتره . از نظر شخصی من این درسته .
      تمام .

  54. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر Bob میشه آی‌دی تون رو بدید سوال هایی دارم می خوام ازتون بپرسم

    1. Bob کاربر می‌گوید

      سلام، اگه من به شما ایدیمو بدم استیو صد درصد میاد توهین کردن، الان من چیزایی از کمیک گفتم که استیو میخواد منو هرجور شده بکشه ☠️😂، پیشنهاد میکنم شما هم آیدی ندی سوالات خودتون رو اینجا بپرسید.

  55. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ببخشید کازمیک ایمورتال هالک منظورم پایین تر از همه بود با والای همگان برابره

  56. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خب باشه می خواستم بپرسم
    ۱ از نظر sph می تونه همه‌ی سلستیال ها رو همزمان شکست بده نظر شما چیه
    ۲ می خواستم که شما طبق نظرتون انتقامجویان تا رتبه‌ی دهم رتبه بندی کنید
    ۳ نظرتون در مورد سوپرمن و تانوس چیه من که میگم سوپرمن
    ۴ لیگ عدالت رو هم تا رتبه‌ی دهم رده بندی کنید ممنون میشم
    ۵ خواهشا اگه این دو تیم رو رده بندی کردید هالک و سوپرمن رو اول بزارید 🐯🐯🐯 ببر رو دوست دارم 😂😂😂
    ببخشید زیاد شد

  57. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    راستی یادم رفت بگم اگه منابع خوبی برای دانلود کمیک می شناسید که کمیک های زیادی دارند معرفی کنید بد نیست

  58. Bob کاربر می‌گوید

    #Mohammad Reza Ebrahim
    بله تا جایی که بتونم حتما جواب میدم.
    نه همه سلستیال ها، اما به نظرم می‌تونه اکثر اونها رو شکست بده، ولی سلستیال هایی هستن که از سیارات و ستاره ها به عنوان سلاح استفاده میکنن!! (یه ستاره رو با یه اشاره به دشمنش پرت می‌کنه!!) یا بعضی از اونها منظومه هارو (بخشی از کهکشان رو) با یه اشاره نابود می‌کنن!!!. یه مثال بزنم سلستیال والای همگان، این سلستیال خدای مارول نیست رهبر سلستیال ها هستش SPH نمیتونه اونو بزنه. اما اون سلستیال هایی که تونستن اودین رو بزنن، احتمال زیاد SPH می‌تونه اونها رو بزنه.
    سوال دوم خب به نظر شخصی من تو انتقامجویان(کمیک):
    رتبه یک هالک
    ۲ ثور و سنتری راستش واسم مشکله تشخیص بدم کدوم برتره.
    ۳ بلو مارول
    ۴ دکتر استرنج
    ۵ هایپریون و اسکارلت ویچ (فکر کنم بیشتر حق هایپریون باشه، یه بار تو کمیک اون داشت انتقامجویان رو مسخره میکرد در حالی که بیشتر اونها رو کتک زده بود گفت “شما عرضه ندارید منو بکشید؟!” بعد هالک اومد و اونو زد و گفت “مجبورم نکن!!” به نظرم می‌تونه برتر باشه”
    ۶ رد هالک
    ۷ کاپیتان مارول
    ۸ هرکول
    ۹ مرد شگفت انگیز
    ۱۰ ویژن
    این نظر شخصی من هستش.
    سوال سوم به نظر من سوپرمن دبام، سرعت، استقامت، قدرت فیزیکی بیشتری نسبت به تانوس داره، اما در عوض تانوس تجربه بیشتری داره، متحدان هم تا حدودی به نفع تانوس هستش، سلاح هم به نفع تانوس هستش، البته سوپرمن هم سلاح داره. اگه نبرد تن به تن باشه تانوس شانس خیلی کمی خواهد داشت، اگر هم تانوس با ارتش بیاد بازم شانس سوپرمن کمی بیشتره، اما با دستکش بینهایت شانس تانوس بیشتره.
    اما در مورد اون یکی سوالتون (چهارمی) بهتره من نظر ندم چون از واندروومن و کاپیتان اتم شناخت کافی ندارم، بهتره از کاربر هاشمی یا محمد حسین، یا اصلا ادمین این سوالو بپرسید ولی قطعا سوپرمن رتبه اول رو داره چون لیگ عدالت رو شکست داده.
    سوال پنجم متاسفانه از چند تا از شخصیت های لیگ عدالت آشنایی ندارم (مثلا کاربر sub zero میگه سرعت واندروومن از ثور بیشتره من اینو نمی‌دونستم البته راجبش تحقیق میکنم)، من تو کمیک دیدم مارشن من هانتر بدجوری واندروومن رو زده و اگه دست من بود اونو برتر از واندروومن قرار میدادم ولی چون از واندروومن زیاد نمیدونم شاید الان دارم اشتباه می‌کنم. درکل ممکنه اشتباه نظر بدم، البته عذرخواهی میکنم که نتونستم کامل جواب بدم.
    اما منابع برای دانلود کمیک.
    این منبع یکی هستش، لینک:
    https://getcomics.info/
    این یکی منبع خوشم میاد، لینک:
    https://www.zipcomic.com/comic-list
    اینم یکی دیگه، لینک:
    https://comics-all.com/
    از این یکی هم خوشم میاد، لینک:
    https://readcomiconline.to/
    اگر کمیک هارو میخواهید به زبان فارسی دانلود کنید، از سایت دُرنامه دانلود کنید، البته کمیک اسکواد و اسپایدی هم هستش.
    بازم معذرت می‌خوام نتونستم به بعضی از سوالات جواب بدم.

  59. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    نه خیلی ممنون سوال هام زیاد شد ببخشید

  60. بتمن و تاریکی کاربر می‌گوید

    چه جالب . بحث مبارزه ثور و هالک و انتقامجویان بود .
    یه عده اومدن گفتن هالک قویتر از ثور هست .! من حوصله و تخصص تومار یا طومار نوشتن رو ندارم اما این غول سبز کله پوک قابل قیاس با خدای آذرخش نیست. بخشی ازدلایل رو که کاربران دیگه مثل راجرز زحمت کشیدن و اشاره کردن. من صحبت دراز نمیکنم اما چه در سینما و چه در کمیک ثور به راحتی این غول کله خرابو ساکت میکنه و ساکت کرده.
    من میگم در کمیک اول ثور ،دوم دکتر استرنج ،سوم اسکارلت ویچ ، چهارم سنتری ، و الی آخر . در سینما هم اول ثور و کاپیتان مارول دوم دکتر استرنج سوم اسکارلت ویچ چهارم استارک و پنجم هالک . دلیل اینکه ایرون من از هالک قویتر دونستم اینکه در فیلم التران زد هالکو پوکوند .
    سوپرمن که جداست بحثش و نمیشه زیاد قصاوت کرد قدرت ثور و سوپرمن رو اما همینجام ثور راهای خیلی بیشتری برای پیروزی داره .
    جوابگو هیچکیم نیستم فقط اونچه که باید گفته می‌شد رو گفتم .
    آقای راجرز من در بیشتر سایتا شمارو دیدم و بایدبه اطلاعاتتون عالیه اما بی وقتام یکمی اغراق دارید اما در کل ندیدم کسی رو با اطلاعات شما . یه پیشنهاد بهتون میکنم اگه ایدیتون رو بگید . اگه نه که هیچ . چون قدرت همونجوری که خودتونم گفتید دست نویسندست و مدام تغیر میکنه . من بیشتر شخصیت برام مهمه تا قدرت . برای همینه که همش دنبال بتمنم .

    1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      ههههههه ثور از هالک قویتره تو mcu برتری هالک ثابت شده است ثور ۲ بار از هالک شکست خورد عجب رویی داری ههههههه دکتر استرنج دوم هالک در مقابل سموم جادو تله پاتی و مشت تا حد زیادی مقاومه هالک دکتر استرنج و اسکارلت ویچ رو می خوره دکتر استرنج تابحال ۱ بار تمام اونجرز رو شکست داد هالک سه بار در نسخه های هالک بی ذهن و ایمورتال هالک و جنگ جهانی هالک

      1. بتمن و تاریکی کاربر می‌گوید

        چیزی بهت نمی‌گم. در عالم خودت بمون.
        کاربر راجرز به نظر من ولشون کنید اینارو . وقت آدم با ارزش تر از اونی که بیاد در فضای مجازی با امثال بعضیا راجب هالک بحث کنه و شجره نامه و طومار بنویسه . بزارید هرکی هر جور دوست داره فکر کنه . زورکی نیست. البت من اصلا نمی‌گم که شما حرفتون رو زوری میزنید. آخر کلام به نظرم یک بار بگید بسه. من که همون بیارش رو هم نمی‌گم. حال طومار بافی رو ندارم که روز و شبم رو اینجوری طی کنم. آخرش بازم خودتون تصمیم گیرنده هستید.
        من برم دیگه. اگه کاری باری چیزی داشتین با منشیم تماس حاصل فرمایید.🤳😷👋 چون مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد. ⁦⛷️⁩

  61. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام مجدد .
    من فقط در جهت تکمیل و یا اصلاح کامنت های قبلی ام باید موردی را اضافه کنم . در جایی از کامنت های اخیر خودم در همین مقاله گفتم که در نبرد بین اودین و ست ، دکتر استرنج گفت اگر اودین سقوط کند کل مولتی ورس سقوط میکند . ! من باید این مورد را اصلاح کنم . اولا در این کمیک گفته شد که اگر اودین سقوط کل تمامیت یونیورس کاملا در خطر می افتد و احتمالا سقوط میکند . حالا البته و البته دکتر استرنج به تمامیت مولتی ورس هم اشاره کرد و تقریبا همچنین جمله ای گفت : (( من آشفتگی بزرگی در تار های اصلی مولتی ورس میبینم و تمامیت آن را در خطر ( آشفته ) میبینم . )) . البته حرف قبلی من هم اشتباه نبود و همین مفهوم را میداد فقط خواستم دقیقترش را بگویم تا مبادا یک نفر اشتباه متوجه شود . دکتر استرنج شخصا با دیدن آینده و اینا تمامیت مولتی ورس را در خطر دید . حالا شاید یک نفر بگه یک یونیورس کجا و یک مولتی ورس کجا که دیگه اولا اینو باید از نویسنده بپرسید و دوما وقتی یک نفر یونیورس اصلی مارول را به تباهی بکشاند به راحتی میتواند قدرتمندتر شود و سراغ یونیورس های بعدی هم برود و به این ترتیب کم کم کل مولتی ورس در خطر می افتد . چون دکتر استرنج در همین کمیک اشاره کرد که ست با کوچکترین موفقیتی بسیار قدرتمندتر از قبل میشود . بنابراین این موضوع با این دیدگاه قابل توجیه هست . فکر کنم همین قدر توضیح کافی باشد .

  62. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # بتمن و تاریکی
    سلام . مرسی از نظر لطف شما . شما که شماره منشیتون رو ندادید باهاش تمام بگیرم . ؟! 😄😁 . من فکر کنم که شما رو در یک سایت دیگه و با یک نام کاربری دیگه ( که الان نمیگم ) دیدم . چون قبلا یک نفر دقیقا همچنین توصیه ای به من کرد . حالا من پیگیر میشم و اگه اون شخص نبودید که من فکر میکنم هم اگه براتون زحمتی نیست شما یک ایمیلی چیزی از خودتون یا منشیتون ! 😉 قرار بدین تا باهاتون در ارتباط باشم .
    و اینکه بله حق با شماست . هرچیزی ارزش جواب دادن و وقت هدر دادن رو نداره . آدم فقط شان خودش را بیشتر پایین میاره . مرسی که گفتید .

  63. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    راستی یه موردی هم هست که باید ذکر میکردم . کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI گفت هالک دورمامو رو کشته به راحتی . 😳😱😱😱 باید از همینجا بهش بگم الکی اطلاعات غلط تحویل بقیه نده .
    من الان رفتم چک کردم . دو تا مورد هست . اینجور که شنیدم اول اینکه دورمامو تونسته بود بخش خیلی خیلی کوچکی از ابدیت رو شکست بده و قدرت اون بخش یک بینهایتم ابدیت رو جذب کنه . اما به خودش مغرور شد و تمام قدرت به دست آورده از اون رو رها کرد . اگه اشتباه نکنم همزمان داشت با دکتر استرنج ، هالک ، نیمور ، و خواهرش ( منظورم خواهر دورمامو هست . ) مبارزه میکرد که تازه بخش بزرگی از قدرت اصلی خودش رو هم به خاطر غرورش رها کرد که بگه من خیلی قویم و برای شکست دادن شما نیاز به قدرت ندارم و خلاصه اینا . خلاصه به همین خاطر ضعیف شد و خواهرش اون بخش باقی مونده قدرتش رو هم داشت جذب میکرد و خود دورمامو در حالی که ضعیف و ضعیفتر میشد سرگرم مبارزه با دکتر استرنج بود که دکتر استرنج هم با یا طلسم جادویی قدرتمند تا حد زیادی ناتوانش میکنه و در این لحظس که هالک میاد و یه ضربه محکم به اصطلاح به قسمت سر دورمامو وارد میکنه و دورمامو برای چند لحظه ( تکرار میکنم که برای چند لحظه ) اونجا میمونه و بعدش دوباره بلند میشه میاد سمت هالک و یکمی با هالک حرف میزنه و به هالک میگه روت زیاد نشه و اینا و هالکم یکم منم منم میکنه و بعدم دورمامو فکر کنم با یک نگاه ( شایدم با یک لمس ساده ) هالک رو تبدیل به چیزی شبیه سنگ میکنه . !
    فقط خواستم اینو بگم که یه موقع یه نفر با حرف این کاربر فکر نکنه که حالا ایا چه خبر و هالک واقعا دورمامو رو کشته . هالک حتی قادر به مبارزه با دورمامو ضعیف شده هم نبود طبق این کمیک .

    1. هالر کاربر می‌گوید

      من مقداری از صحبت ها راجب قدرت شخصیت های مارول و بحث سر قدرت ثور و دکتر منتهنه رو خوندم خواستم یه چند تا از اشتباهات رو بگم
      ۱—نیروی فونیکس زیاد قدرتمند نیست و کسی هم که اون رو در اختیار داره مطلق نیست و چیزی که راجب کاراکتر مورد علاقه خودم لژیون خوندم میگم که با یک کلمه نیروی فونیکس رو نابود کرد این در حالی که خود لژیون شاید نتونیم در ده شخصیت قدرتمند مارول قرار بدیم حتی کتب مالوی نمی‌تونیم
      ۲—اکثرا ما شخصیت های کمیکی رو با کلیت خودشون می‌سنجیم مثلا لژیون در آخرین کمیک های خودش تبدیل به موجودی قوی تر از ابدیت یا در حد ابدیت میشه اینجور مبالغه ها در تمام کمیک ها هست که در آخرین قسمت ها و یا در جایی از کمیک می‌خوان یه اسطوره کامل رو تحویل ما بدن هم در مورد سوپر من که الان داخل این لیسته هم در مورد ثور احتمالا دکتر منتهنه هم در جایی از کمیک این اتفاق برای افتاده ولی در کل همه ما میدونیم دکتر منتهن خیلی از ثور قوی تره

  64. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کمیک adventures hulk بود که دورمامو درون بدن یک میمون میره و اون میمون به اندازه‌ی سورتور بزرگ میشه و با دکتر استرنج هالک و نیمور مبارزه می کنه بعد اون میمون ( دورمامو ) نیمور رو در دستش میگیره وایسا ببینم چرا میگی ضعیف بود همیشه شاهکارهای هالک رو کوچیک می کنی دورمامو ضعیف نبود هههههه ادامه بعد دکتر استرنج یه کارایی می کنه بعد هالک می پره دورمامو اونو با دو تخته سنگ بزرگ ضربه می زنه و اونو فشار میده بعد هالک عصبانی می شه خودشو از دست دورمامو آزاد می کنه بعد می پره و یک مشت به سر دورمامو میزنه و اون می میره ( درسته دورمامو خداست و جاودانه است ولی اونجا بعد از مشت هالک به سر دورمامو جنگ تموم پس یعنی اون مرده )

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      اصلا و ابدا داستان اینی نیست که تو تعریف کردی . داستان دقیقا همونی که من تعریف کردم . حالا بعدا مشخصات کمیک را قرار میدهم که هر شخصی خواست ببینه . کمیک هم کمیک دفندرز ( defenders ) بود فکر کنم نه اینی که تو میگی .
      نمیشه باهات بحث کرد . هر جور دوست داری فکر کن .

  65. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    چون اون کمیک رو نخوندی میگی من خوندم که این حرفو زدم
    ضمنا خواهر دورمامو به هیچ وجه در نبرد نبود

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD EBRAHIMI
      بیخیالش اصلا . میخواد باشه و میخواد نباشه . اما واقعا فکر کنم بود . این لینک ویدئو کمیک در یوتویوب هست :
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Duq2eFaiEV38&ved=2ahUKEwj1zeq7p9LrAhWSMBQKHXRgD68QwqsBMAB6BAgKEAg&usg=AOvVaw1f5tJll44FU8MvMHfiPAJj
      انگار کمیک رو به پنج قسمت تقسیم کرده که این قسمت پنجم یا اخرشه . هرکی خواست میتونه راحت قسمت های دیگش رو هم پیدا کنه . در کل کی بود و کی نبودش رو من روش حساس نمیشم اما کلا گذاشتم که هرکی خواست بیاد ببینه .
      من خیلی وقت پیش کمیکش رو دیدم . اینکه که گفتم خواهر دورمامو بود در سایت هایی مثل کامیک واین و کوارا داشتند تعریف میکردن داستانش رو که احتمالا درست میگفتن . حالا به هر حال هرکی خواست خودش بره ببینه .

  66. […] که به معرفی ۱۰ تا از قدرتمندترین شخصیت های دنیای دی سی از نظر قدرت فیزیکی بدنی بپردازیم. با ما تا انتهای این […]

  67. محجد کاربر می‌گوید

    تانوس از دکتر منتهن خیلیییی قوی تره چی میگید واسه خودتون ای بابا

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محجد #
      شما اینطوری فکرکن درحالی که تانوس با ۶ سنگم از دکترمنهتن ضعیفتره اما شما فکرکن قویتره

  68. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله خوب بود ولی اگه شخصیت هایی مانند
    empty hand و کازمیک آرمور و پرالایا و زره final batsuit و بارباتوس و کوانتوم سوپرمن و بت مایت و هکتات واندروومن و یوگا خان و سوپرمن و مانیتور رو قرار میدادید
    و ضعیفتر هارو حذف می کردید و اگر رده بندی می کردید بهتر هم میشد البته دوستان نظرشون را در مورد رده بندی کمیک بگن ممنون میشم
    و این که یه سوال داشتم شخصیت cosmic immortal hulk تونست چرخه انتقال مولتی ورس به کیهان بعدی رو متوقف کنه و مولتی ورس رو به معنای واقعی کلمه نابود کنه و شخصیت the one above all دخالت نکرد آیا ممکنه که اون بدست ci hulk کشته شده باشه چون موجودی به نام the one below all نیمه ی تاریک خدا درون هالک رفت و ماجرای دخالت نکردن وان آباو ال درسته بیاندرز مولتیورس رو نابود کردند و اون دخالت نکرد اما اونا نتونستن باعث توقف چرخه انتقال مولتیورس به کیهان بعدی رو متوقف کنند پس اینجا نیازی نبوده که وان آباو ال دخالت کنه چون مولتیورس به کیهان بعدی اناقال پیدا میکنه اما وقتی ci hulk به معنای واقعی کلمه مولتی ورس رو نابود کرد و باعث توقف اون چرخه شد اینجا به دخالت وان آباو ال نیاز بود ولی نیومد چرا چون اون همیشه وقتی دخالت می کنه که هیچ راه نجاتی جز دخالت خودش نباشه و اون نیمه ی تاریک خودش بچد پس قدرتش با اون برابر بود پس این دلیل احتمال کشته شدن وان آباو ال توسط cosmic immortal hulk رو تقویت می کنه و اینکه در کمیک فاینال کرایسیس و کمیک های مرتبط بهش داکس نوا ( manderakk ) اگه درست نوشته باشم تونست گوی خلقت رو بدست بیاره پس یعنی پرزنس رو کشته و بعد کازمیک آرمور سوپرمن داکس نوا رو شکست داد پس با این حساب کازمیک آرمور سوپرمن و کازمیک ایمورتال هالک از خدایان دنیا های خودشون قویتر نیستن ؟
    خواهشا جواب بدید

    1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

      لیست بنظر من اشتباه اسپکتر در حالت نا محدود از لوسیفر و میکایل قوی تر حالا بماند اون زمان که پرزنس بهش قدرت میده اون دوستمون هم که اسم هالک جاوید کیهانی آورد و کازمیک آرمور باید بگم نه اونا از اسپکتر نا محدود هم قوی تر نیستن چه برسه به خدایان ولی راجب قدرت هالک جاوید کیهانی و کازمیک آرمور بگم چون کازمیک توی اوج قدرت با لوسیفر مقایسه میشه توان شکست هالک جاوید کیهانی داره یعنی به اندازه همون قدرت مند میشه

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        عزیز من این مقاله در حالت عادیه نهاد هاست دوما اون سطحش در کمیکی نیومده و نخواهد آمد چون پرزنس نمیزاره

        1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

          اسپکتر در حالت عادی میکایل شکست داده گفته شده در حالت نا محدود حتی شیطان وحشی عظیم هم شکست میخوره یعنی وقتی پرزنس محدودش نکنه بعد پرزنس میتونیم بگیم اسپکتر

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خیر اسپکتر نامحدود باشه هم جلو میکائیل عددی نیست اسپکتر با دادگاه زندگانى برابره بعد بیاد میکائیل و شیطان وحشی نیست نیسسست!اصلا نامحدود هم باشه باز قابل قیاس نیستن

  69. Batman Batman کاربر می‌گوید

    Barbatos پس چی

  70. Soheil Nghit_wing کاربر می‌گوید

    فقط اون شخصیت کرونا الان قوی ترین موجود روی زمین شده 🙃

  71. محمد کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید الان یعنی دارک ساید از ترایگان قویتره؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بله
      شما فکر نکن منظورش دارکساید انیمیشنهای لیگ عدالته
      اون فقط یک کلون از دارکسایده
      دارکساید اصلی به حدی قدرتمنده که دکتر منهتن هم نمیتونه شکستش بده یا مثلا دکتر فیت

  72. ناشناس کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود من اگه بخوام قدرتمند ترین ابرقهرمانان کمیک را بگم به نظرم باید
    ۱ والای همگان ، پرنزس (سخته بخوای بینشون یکی رو انتخاب کنی)
    ۲ دکتر منهتن
    ۳ رون کینگ ثور
    ۴ سوپرمن پرایم وان میلیون
    اگه اشتباه میکنم خواهشاً کمکم کنید با تشکر

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      کاملا اشتباه باید این شکلی باشه
      ۱والای همه و پرزنس
      ۲الین بلک
      ۳لوسیفر
      ۴میکاییل
      ۵پروتز
      ۶فالکرام
      ۷سوپرمن کازمیک ارمر

      1. Darkness کاربر می‌گوید

        شمایم داری اشتباه میگی این شکلیه
        ۱پرزنس:جلوی شیطان وحشی عظیم ک لوسیفیر و عزراعیل باهم تنونستن جلوشو بگیرن وایساد شکستش داد
        ۲والای همگان:زیاد خودشو نشون نمیده،گزاشت پروتنژ ادعا خدایی کنه و جلوشو نگرفت برعکس پرزنس
        ۳پروتنژ:هرچیزی رو میتونه کپی کنه با والای همگان یکیه تقریبا
        ۴لوسیفر:اکثر سایتا قبول دارن غیره پرزنس فقط والای همگان میتونه جلوشو بگیره
        ۵الین بلک:دست پرورده خوده لوسیفره از میکائیل قوی تره ولی هنوز کامل جا نشین پرزنس نشده ک بخواد از لوسیفر قوی تر باشه تازه وقتی جانشین پرزنس بشه لوسیفر دیگه به پرزنس وابسته نیست قوی تر میشه
        ۶میکائیل:دست خالی میتونه ۱۰ برابر کل جهانو نابود کنه شمشیرشو داشته باشه که قویترم میشه
        ازینا به بعد دیگه کسی نیست که بشه قدرتشو مقایسه کرد با این ۶ تا خیلی اینا از بقیه بالاترن.دیسی قوی تره شخصیتاش چون رو الاهیاتش بیشتر کار شده و غنی تره مارول رو کیهانیاش کار شده مثل سلستیال ها بیاندر بین ها که به شخصیتای الهی دیسی مثل الین بلک،لوسیفر،میکائیل نمیرسه قدرتشون.رون کینگ ثور،دارک ساید با نهایت قدرت،سوپرمن پرایم ۱میلیون،ثانوس با دستکش بی نهایت….. اینا هیچکدوم اصلا قابل مقایسه نیستن با ۶ تای اول خدا هارو ک بزاریم کنار کل جهان مارول هیچکس نمیتونه جلو پرتنژ وایسه تو دیسی هیچکس نمیتونه جلو لوسیفر وایسه بعد بعضیا میان میگن رون کینگ ثور خیلی قویه،ووید خیلی قویه،سوپرمن پرایم خیلی قویه اینا جزو ۱۰ تای اول توی جهان خودشونم نیستن حتی(از پرزنس قوی ترم هست ی مانیتوره ک خوده پرزنس گفته اون پرزنسو خلق کرده)

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          شخصیت هایی که میتونن جلوی اون شش نفر رو بگیرن(البته احتمالا):شخثیت هایی مثل:فالکرام،جیمی(همون فالکرامه احتمالا)یک سری از سلستیالی ها،یکی پایین تر ازهمه،پروتژ،بیاندر قبل رتیکان،ملکول من قبل رتیکان. و……

        2. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

          حاجی بخدا اشتباه میزنی اسپکتر روح انتقام خدا در حالت نامحدود شیطان وحشی عظیم هم براش چییزی نیست چه برسه لوسیفر درسته لوسیفر فرزند خدا ولی اینم روح انتقام خدا چطور میخواد جلوش بگیره تازه یادم نیست چه کمیکی بود اسپکتر توی حالت عادی میکایل شکست داده

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            Spectre Oversoul
            میکاییل همین اسپکتر نا محدود محدود کرد و شکست داد. دیگه اندازه لوسیفر گندش نکنید.
            شیطان وحشی عظیم؟ بابا دیگه خیلی زیادیه برای اسپکتر رودل نکنه.

            1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

              حاجی معنی نامحدود میدونی چیه روح خشم و انتقام خدا میدونی چیه خود پرزنس یادم نیست کجا خونده بودم گفته اسپکتر نامحدود شیطان وحشی عظیم شکست میده تو منکر حرف پرزنس میشی در ضمن این بگم اسپکتر همین سایت هم زده محدود میشه اگر محدود نباشه فقط خود پرزنس بالاترش

              1. محمد امید کاربر می‌گوید

                Oversoul
                ببین جناب اسپکتر نامحدود بود که در جنگ بهشت طرف لوسیفر گرفت اما میکاییل اسپکتر نامحدود شکست داد در کالبد یک لباس کرد که باید حتما میزبان داشته باشه محدودش کرد خب خود میکاییل این کار ها رو کرد دیگه.

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                جناب شیطان وحشی عظیم با پرزنس برابره یکم ضعیفتر اسپکتر هیچجوره نمیتونه شیطان وحشی عظیمو بزنه اسپکتر چه نامحدود باشه چه محدود هرگز حریف شیطان وحشی عظیم ،میکائیل ،لوسیفر ،فرشتگان رده بالا ،اولتیمتور نمیشه

                1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

                  شرافتن اولتیمیتور کجایی دلم بزارم درسته ده بعد داره ولی دلیل از فرشته خدا بالاتر باشه نهایت از پرایم و منهتن بالاتر باشه راجب کازمیک هم بگم دادا اون توی اوج با لوسیفر برابری میکنه حالا هی شما بگید اسپکتر نامحدود در حد میکایل یا لوسیفر و شیطان وحشی عظیم نیست

              3. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

                دادا اون شخصیت یکی دیگه بود که طرف لوسیفر گرفت که بعد دیگه این مقام توسط پرزنس ازش گرفته شد

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              جناب میکائیل هم نامحدوده اسپکتر نامحدود هم هیچ شانسی جلو میکائیل نداره هیچ

              1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

                در جواب به دوستانمون باید بگم اسپکتر تجسم خشم خدا شیطان وحشی عظیم هم وجه تاریک خدا حالا اون موقع از پرزنس جدا بوده پس با شیطان وحشی عظیم کاری نداریم اون با خدا یکی ولی خب بازم اگر اون جدا باشه تجسم خشم خدا اون شکست میده که همون اسپکتر نامحدود باشه راجب میکاییل هم بگم که شانسی لوسیفر شکست داد درکل کل حرف این که باو یارو تجسم خشم پروردگار لوسیفر و میکاییل بعد اونا میخوان شکستش بدن واقعا خنده داره 😅😂😂

        3. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

          حاجی بخدا اشتباه میزنی یک اسپکتر نامحدود لوسیفر میزنه دو اسپکتر اگه پرزنس پشتیبانیش کنه که لوسیفر نابود میکنه دو کازمیک آرمور میتونه درحد لوسیفر قوی بشه فراموشی فرم واقعی مطمعا نیستم ولی حسابی کتک کاری میشه بایندر هم میزنه ولی شکست میخوره شیطان وحشی عظیم هم میزنش میکاییل هم از نظر قدرت فیزیکی بالاتر ولی خب لوسیفر باهوش تره درکل بگم برات لوسیفر این چیزی که فکر میکنی نیست تازه پرزنس و والای همگان نگفتم روح تاریک والای همگان هم که اسمش یکی زیر همه نگفتم اونم لوسیفر میزنه

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            خب بابا منم اینارو میدونم نویسنده های سایتم میدونن
            تو میگی چرا تو این لیست نیست
            خب پرزنس بعد اینکه اسپکتر با میکاییل جنگید از بهشت اخراج شد و محدود شد و ورژن نامحدودش الان نیست

            1. Spectre Oversoul کاربر می‌گوید

              داداش اون اسپکتری که محدود شد اسپکتر اولیه بود وگرنه نامحدود خیلی قادر تره درکل درسته توی این لیست نیست و دیگه اون قدرت ازش گرفتن اینم بگم قوی تر از اسپکتر نامحدود اسپکتری که خود پرزنس بهش قدرت میده اون دیگه حتی قادر به نابودی فرشتگان خدا درکل بحث ه

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          الین بلک از لوسیفر و پرزنس قویتر شد وقتی خدا شد میفهمی
          حرفتو عین اینه: مثلا تو الان بیست سالت باشه پدرت هشتاد سال بعدش مثلا یکی بیاد سوال کنه و بگه کدومتون قویترین بعدش بگی چون دست پرورده بابامم پس بابام قویتره

  73. […] های کیهانی دی سی آشنایی ندارین پیشنهاد می کنیم مقاله «قدرتمند ترین شخصیت های دی سی» در همین سایت رو مطالعه […]

  74. […] از سال ۱۹۴۱ که مرد پلاستیکی پایش را به دنیای کمیک های دی سی گذاشت تا به امرو او یکبار هم نمرده است و قادر به […]

  75. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام عالی بود ولی مقاله باید آپدیت شه.کرونا باید رتبه اول رو بگیره چون الان در واقعیت قویترین موجود جهانه و کازمیک آرمور هم باید بیاد

  76. مگنتو کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. کارتون خیلی عالیه. تز تک تک شما تشکر می کنم. واقعا این مقاله بخدا به حدی خوبه کهومن وقتی لقت آزاد دارم میام و این مقاله رو دوباره می خونم. بازم میگم که کار همه ی شما عالیه. من الان کلی حساب کردم و ۲۰ شخصیت بود که شما اون رو در این رده بتدی نزاشته بودید ولی باز درک میکنم چون کار شما واقعا سخته وهرکسی نمی تونه بیاد مقاله بنویسه.
    ولی بنظر من د رایتر، سورس، در اور سول اینا حتما باید تو لیست باشن و خیلی خیلی ممنون میشم از شما❤❤

  77. امیررضا کاربر می‌گوید

    ببخشید مگه سوپرمن دومزدی رو نزده پس سوپرمن نباید می بود؟

  78. رادین کاربر می‌گوید

    سلام واقعا عالی و کم نظیر بود اما شما یادتون رفت بتمن زره فینال یت سوئیت رو بزارید ممنون میشم اگه اضافه کنید

  79. رادین کاربر می‌گوید

    پس زاتانا کو ?

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      زاتانا به اندازه نفر آخر اینجا هم قوی نیست

  80. رادین کاربر می‌گوید

    پس زره فینال بت سوئیت بتمن کو?

  81. Best کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی اشکالاتی داشت
    ۱ د رايتر
    ۲ پرايمال مانيتور ( خالق پرزنس)
    ۳ نیرو های فراتر از زمان و مکان
    ۴ پرزنس
    ۵ شيطان وحشي عظيم
    ۶ لوسیفر
    ۷ میکائیل
    ۸ الین بلک
    ۹ فرشتگان مقرب
    ۱۰ اسپكتر ( اگر قدرتش محدود نشه توسط پرزنس )
    ۱۱ کلمه
    ۱۲ دکوراتور

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      #Best

      نیروی فراتر از زمان و مکان مگه همون پرایمال مانیتور نیست و در ضمن فکر کنم کلمه‌از اسپکتر قویتره

  82. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین و دوستان دیسی فن میشه اینها رو رتبه بندی کنید

    پرزنس
    پرایمال مانیتور
    د رایتر
    پرالایا
    نیروی فراتر از زمان و مکان

    1. Best کاربر می‌گوید

      Attack Titan
      پرالایا خالق همه چیزه پس بنظرم رتبه ۱
      بعدش د رایتر از پرایمال مانیتور قوی تره ولی پرایمال مانیتور پرزنسو ساخته برا همین ازش قویتره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-د رایتر
      ۲-پرایمال مانیتور (این شخصیت همون نیروی فراتر از زمان و مکانه)
      ۳-پرزنس
      ۴-پرالایا

  83. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام من یک سوال دارم
    ایا ضربات تریگان (در اوج قدرت) رو دومزدی تاثیر داره؟
    هرکی میدونه جواب من رو بده ممنون میشم

  84. ۱۲۳ کاربر می‌گوید

    سلام. یه سوال دارم. نیکس اووتان چقدر قویه؟

  85. ۱۲۳ کاربر می‌گوید

    در کل متن خوبی بود ولی خیلی از شخصیتای قوی توش نبود از جمله گرانت موریسون،
    سورس، امپرار جوکر و…

  86. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    آیا داکس نوو می‌تونه پرزنس و لوسیفر رو شکست بده ؟

  87. اشکان کاربر می‌گوید

    رتبه ۳۲ رتبه ۹ تون رو میتونه به راحتی شکست بده؟😐😂
    حاجی دستخوش😂

  88. کمیک کاربر می‌گوید

    سلام آدمین جان ببخشید من چند سوال دارم
    ثور یا سوپرمن(نظرمن ثور)
    RKTیا سوپرمن کازمیگ آمور
    اسپکتریا دادگاه زندگی(دادگاه زندگی)
    کینگ ثور پیر فونیکس یا نکرو ثور
    RKTیا دادگاه زندگی
    و دو سوال آخر
    رتبه RKT در دنیای مارول و کمیک
    رتبه سوپرمن کازمیک در دنیای دی سی و کمیک

    1. عرفان حسین ابادی کاربر می‌گوید

      سلام کاربر کمیک. چون قراره این مقاله بازنویسی بشه و چند شخصیت از نظر رتبه بندی تغییر کنن من جواب شما رو میدم.

      ثور و سوپرمن معمولی برابر هستند تقریبا و بستگی به نویسنده داره.
      سوپرمن کازمیک ارمور قطعا قدرتمند تره
      دادگاه زندگی از اسپکتر قوی تره
      نکرو ثور از کینگ ثور فونیکس قوی تره به نظرم
      سوال بعدی هم نمیشه درست جواب داد بستگی داره سایه نشینان بالا بیاندر ها باشن که اگر اینطور باشه RKT اما اگر بیاندرها نباشن دادگاه زندگی
      سوال اخر رتبه RKT از بیاندر هارو زده باشه بعد والای همگان و تانوس ریگلاتور و بیاندر قبل از رتکن و فالکرام و و تانوس با قلب عالم و پروتژ میتونه رتبه ۷ رو داشته باشه.
      در مورد سوپرمن کازمیک ارمور هم میتونه بعد بعد پرزنس و اوروید و لوسیفر و مایکل رتبه ۵ باشه بالاتر از الین بلک و ماندراک. البته خب ما اشخاصی مثل رایتر و پرالایا و امپتی هند رو حساب نمیکنیم و این که بستگی داره اگر ماندراک پرزنس رو کشته باشه یا نکشته باشه که اونوقت سوپرمن کازمیک ارمور حتی بالاتر از لوسیفر ومایکل هم قرار میگیره اما اگر نکشته باشه دیگه رتبه ۵ درسته.
      البته من شیطان وحشی عظیم و وان بیلو ال رو برای دی سی و مارول لحاظ نکردم چون نیمه خدا هستن و حضورشون فرقی با پرزنس و والای همگان نداره

      1. King thor کاربر می‌گوید

        خب با شما مخالفم در مارول فراموشی هست که از رون کینگ ثور قدرتمند تر هست که فقط بخش بسیار بسیار کوچکی حتی به درصد هم نمی‌رسه از آن اماتسو میکابوشی هست همین فرد ۹۹ درصد مالتیورس رو نابود کرد
        پایین تر از همه هم که به اندازه والای همگان هست قدرتمند. هست و قطعا از رون کینگ ثور قدرتمند. تر هست
        مولکول من قبل ریتیکان و بعد ریتیکان هم ازش قدرتمند تر هست پروردگار دووم هم کل نژاد بیاندرز رو جذب کرده
        رون کینگ ثور هم ممکنه بیاندر قبل ریتیکان رو زده باشه ؟
        چون در سال ۲۰۱۵ بیاندرز و مالتیورس ریتکان شد و اون کمیک که رون کینگ ثور ۶ تا از سایه نشینان رو زد ۲۰۰۳ منتشر شد

      2. King thor کاربر می‌گوید

        و دیگه نکرو کینگ ثور به هیچ وجه از کینگ ثور فونیکس قدرتمند تر نیست همین نکرو ثور تونسته گالاکتوس رو شکست بده ولی کینگ ثور فونیکس دکتر دوومی رو شکست داده که ولورین فونیکس رو شکست داده و قدرت استاربرند ، گوست رایدر و ایرون فیست رو جذب کرده
        استاربرند هم تونسته دو بیاندرز رو بزنه

      3. عرفان حسین ابادی کاربر می‌گوید

        کاربر king thor عزیز باید به این همه اطلاعات شما افرین گفت حقیقتا من چیزی برای ارائه نداره جلوی شما. بله درست میگین من شخصیت پروردگار دووم رو هم یادم رفته بود. البته امشب مقاله ۲۵ ویلن قدرتمند تاریخ کمیک میاد و در مورد اماتسو میکابوشی هم قطعا خواهید شنید اما شخصا فکر نمیکنم بتونه رقیب رون کینگ بشه. به این دلیل که توسط گاد اف گادز هرکولس شکست خورده. البته میکابوشی قطعا یکی از قوی ترین ویلن های ماروله ولی خب به نظرم رون کینگ قوی تره. اما خب این اطلاعات دقیقو عالی از شما قطعا بیشتر از منه.

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      کاربر کمیک

      به نظرم برابر بستگی به نویسنده

  89. Attack titan کاربر می‌گوید

    کاربر کمیک

    ثور یا سوپرمن برابر بستگی به نویسنده
    قطعا کازمیک آرمور
    خب اینجا‌اگه‌اسپکتر محمدود شده باشه دادگاه زندگی اگه اسپکتر نامحدود باشه به نظرم اسپکتر
    قطعا نکرو چون انرژی خدایان کشته شده رو داره گه تعدادشان هم معلوم نیست
    خب ببین اگه‌بیاندر ها رو زده باشه رون اگه نه دادگاه زندگی اون هم‌اندکی قویتره حساب میشه
    رتبه رون کینگ ثور در دنیای کامیک مارول

    یک والای همگان
    دو پایین تر از همگان
    سه تانوس با رگلاتور
    چهار پروتژ
    پنج فالکرام
    شش تانوس با قلب عالم
    هفت بیاندرز
    هشت دادگاه زندگی
    نه رون کینگ ثور

    اگه رون کینگ ثور بیاندر ها رو زده باشه میشه رتبه هفت

    خب رتبه کازمیک آرمور در دنیای کامیک دیسی

    اول پرایمال مانیتور
    دوم پرزنس
    سوم شیطان وحشی عظیم
    چهارم الین بلک
    پنجم د سورس
    ششم لوسیفر
    هفتم میکائیل
    هشتم کازمیک آرمور سوپرمن

    خب خب رتبه کازمیک و رون کینگ در کل کامیک

    یک د رایتر
    دو امپتی هند
    سه پرایمال مانیتور
    چهار پرالایا (این رو نمیدونم شنیدم از پرزنس قویتره)
    پنج پرزنس و والای همگان
    ششم شیطان وحشی عظیم و پایین تر از همگان
    هفتم الین بلک
    هشتم د سورس
    نهم تانوس با رگلاتور
    دهم لوسیفر
    یازدهم میکائیل
    دوازدهم تانوس با قلب عالم
    سیزدهم پروتژ
    چهاردهم فالکرام
    پانزدهم کازمیک آرمور سوپرمن
    شانزدهم مندراک
    هفدهم بیاندرز
    هیجدهم فرشتگان
    نوزدهم دادگاه زندگی
    بیستم رون کینگ ثور
    بیست و یکم کلمه
    بیست دوم اسپکتر

    1. King thor کاربر می‌گوید

      عزیزم فالکرام تجسم نویسنده ( جک کربی ) هست و در یک کمیک دیگر هموالاس همگان همون جک کربی بود

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        King Thor #
        بله با شیطان وحشی عظیم برابره

        1. King thor کاربر می‌گوید

          از والای همگان و پرزنس هم قویتره چه برسه به شیطان وحشی عظیم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کاربر محترم به نظرم کلمه قویتر از دادگاهه

  90. Attack titan کاربر می‌گوید

    الان تو یه سایتی دیدم‌نوشته بود که تو کامنت ها دیسی ویلین های زیادی و قوی داره مثل بتمن😐😐😐😐😐

  91. Attack titan کاربر می‌گوید

    کیتگ‌تور چرت و پرت نگو فالکرام با شیطان وحشی عظیم برابره چرت محضه که میگی از پرزنس قویتره پرزنس همون والای همگان دیسیه انگاری داری متعصب میشی

  92. Erfan کاربر می‌گوید

    خیلی جالبه که کازمیک ارمور سوپرمن با اون قدرت وحشتناکش که با لوسیفر برابره تو ایست نیست و ادمین اعتقاد داره که سوپرمن پرایم قوی تره در صورتی که کازمیک جز ۱۰ شخصیت قدرتمند کل کمیکه ولی پرایم جز ۴۰ شخصیت قدرتمند دی سی هم بزور هست فرقشون زمین تا اسمونه بعد تو این لیست داکس نوو که همون ماندراک هست رتبه ۳۲ بعد تو توضیحات داکس نوو نوشته شده که به راحتی اسپکتر رو میزنه…خب پس چرا داکس نوو رتبه ۳۲ اسپکتر رتبه ۹..وات؟؟

    1. رهام کاربر می‌گوید

      داش این لیست یجورایی کامل نیست و بعضی چیزاش اشتباه هستش

  93. […] زک اسنایدر و موفقیت های آن، هواداران دنیای سینمایی دی سی کمپینی برای فیلم اختصاصی بتمن بن افلک با نام […]

  94. […] سینمایی دی سی فراز و نشیب های بسیاری داشته است. این جهان سینمایی پر […]

  95. رهام کاربر می‌گوید

    خوب برادر من اینجوری که نمیشه شما میگی پرزنس الاه هستش ولی اشتباهه رایتر قدرتمند ترین شخصیت دیسی هستش که باید ۱ به جای نیرو های فراتر از زمانو مکان که پرایمال مانیتور هستش میذاشتیدش
    سوپر من کازمیک ارمور هم از لوسیفر قوی تر شد و باید اینجا میبود ولی بازم ممنون که این لیست رو ساختید تا ما کمی اطلاعات به دست بیاریم چون من که کامیک نمی خونم تو نستم با خوندن این لیست کلی اطلاعات به دست بیارم که خیلی کمکم کردن

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      کازمیک آمور سوپرمن از لوسیفر قویتره ؟
      😐😐😐

    2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

      رایتر در اصل همون نویسنده های کمیک هستند اگه اشتباه نکنم
      پرایمال مانیتور هم همون کاغذیه که نویسنده روش کمیکو مینویسه اینا چون خارج از کمیک هستن همه اتفاقاتی که داخل کمیک میوفته رو میدونن و میتونن هر کاری که دلشون می خواد رو فقط با نوشتن انجام بدن
      منو شما اگه وارد کمیک بشیم از خدا هم قویتر میشیم
      و لوسیفر اراده خدارو داره بعد از کازمیک آرمور شکست بخوره

  96. TUNI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    ولی آقای ادمین نویسنده اول مقاله مارولو بد جور کوبونده
    و گفته شخصیت های کیهانی دیسی بیشتر هستند در صورتی که شما در این مقاله ۴۰ شخصیت کیهانی رو معرفی کردید و گفتید شخصیت های دیسی بیشترن و رتبه بندیشون سخت تره اما در مقاله ی قدرتمند ترین شخصیت های مارول ۵۶ شخصیت رو معرفی کردید ک توانایی مقابله با این شخصیت هارو دارن
    خب برای همین از نظر من مارول قویتره
    ولی بازم مقاله بدی نبود چون اطلاعات منو برد بالا

    1. کسی ک کمیک میخونه نظر میده!!! کاربر می‌گوید

      تونی استارک
      در اون مقاله شخصیت هایی مثل هالک و ثور هم حضور داشت ولی در این مقاله صعیف ترین شخصیت میتونه با یه لمس هالک یا ثور رو بکشه و نباید اینجوری حساب کنی و این هم بگم که این مقاله شخصیت هایی هم کم داره که تو یه کامنت دیگه میگم

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      نظرتون محترم اما خیلی شخصیت های یکی از جمله کازمیک آرمر رایتر امپتی هند کپ اتم سوپربوی پرایم، هایفادر که با اودین مارول برابره،زئوس دیسی، بارباتوس، بت مایت،ورلد فورجر،اودین دیسی، تایتان کرونوس، کلون دارکساید،ریون،در اون مقاله هالک بود اما مارشن منهانتر از هالک قطعا قویتره سوپرمنم همینطور. یوگاخان پدر دارکساید، دارکست نایت ،مارنو مانیتور هم نبود

      1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

        در اون مقاله هم شخصیت هایی نبودند از جمله کینگ ثور ، والای همگان اصلی ، فونیکس ثور ، آپوکالیپس و ده ها شخصیت دیگه
        ضعیف ترین آون مقاله هالک بود
        ثور کجا بود اون رون کینگ ثوره

  97. لوسیفر کاربر می‌گوید

    ببخشید میخواستم بدونم پرتو چشم سوپرمن کازمیک آرمور و نفس اون چقدره

  98. لوسیفر کاربر می‌گوید

    سلام ادمین جان میخواستم بدون پرتو امگا سفید چیست و چند نوع پرتو امگا داریم

  99. […] دنیای انیمیشنی مارول در برابر دنیای انیمیشنی دی سی حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما باز هم انیمه های بسیار […]

  100. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    سلام با اینکه مارول رو دوست بیشتر از دی سی دوست دارم باید قبول کنم شخصیت های دی سی خیل باحالن

  101. […] فیلم های جوخه انتحاری و پرندگان شکاری در دنیای سینمایی دی سی و با بازی بی همتای مارگو رابی، بیش از پیش معروف شده […]

  102. […] قدرتمند ترین و خطر ناک ترین مبارزان کمیک های مارول و دی سی هستند بنظر شما کدام یک پیروز این نبرد است شوالیه […]

  103. میناتو 💗💗 کاربر می‌گوید

    به نظر من تو بروز رسانی سوپرمن پرایم‌رو با کازمیک‌آرمرعوض کنید.می‌تونستیدبت مایت یا بتمن در زره فینال بت سوییت _ های فادر_یوگاخان_شزم محافظ جادو_بارباتوس را اضافه کنید

    1. SBH کاربر می‌گوید

      به جز بارباتوس و یوگاخان با بقیه موافقم

      مندراک هم رتبه اش بالاتر بود بهتر میشد

      ترو فورم دارکساید هم باید باشه

      دارکنست هم جاش خالیه

      کازمیک هم که صد در صد باشه

      د رایتر هم واقعا باید باشه

      یوگا خان در حد امثال این شخصیت ها نیست کلا وللش

      بارباتوس رو هم بتمن تنهایی شکست داده پس اونم هیچی

      1. میناتو 💗💗 کاربر می‌گوید

        من یوگاخان رو گفتم چون از های فادر ودارک ساید قویتره (دارک ساید ازش میترسه)

  104. ام کاربر می‌گوید

    سلام…..ببخشید من میام اسمارو بخونم تبلیغ میاد جلوی اسما

  105. میناتو 💗💗 کاربر می‌گوید

    من یوگاخان رو گفتم چون از های فادر ودارک ساید قویتره (دارک ساید ازش میترسه)

  106. میناتو 💗💗 کاربر می‌گوید

    ببخشید دکوراتور_اربابان ونمایندگان نظم_هفت آواتار عواطف در چه کمیک میان

  107. میناتو 💗💗 کاربر می‌گوید

    ببخشید شما این اطلاعات رو ازکسی می پرسید تو کمیک میخونید یاتو گوگل

  108. امپتی هند کاربر می‌گوید

    مقاله خوبیه برای سایت های داخلی ( و حتی خارجی ) هم مقاله ایی به این کاملی ندیده بودم . حداقلش تاجایی که میشد همرو گفتن د
    اما خیلی شخصیت ها میتونستن باشن که البته نبودشون کاملا منطقیه از اونجایی که اگه بخوایم ریز شیم و همرو بیاریم لیست ۱۰۰۰ تایی میشه و این موضوع کاملا قابل درک هست .
    پ.ن ( از نبودن امپتی هند ناراحت شدم ): )

  109. […] و دی سی دو شرکت عظیم و برتر در زمینه فروش کتاب های کمیک هستند […]

  110. […] زیاد به عقیده عده زیادی بدترین فیلم دنیای سینمایی دیسی است. هر چند از نظر صحنات اکشن فیلم بدی نبود و در گیشه […]

  111. وحید کاربر می‌گوید

    نمی دونم چرا تو او لیستی که مربوط می شد به قویترین شخصیت های کل تاریخ کمیک دکتر منهتن رتبه پنجم رو داشت( بعد از سوپرمن وان میلیون پرایم ام اونجا هم به نظرم باید مقامش بالاتر از سوپر من می بود) اینجا که فقط دی سی هست باید بالاتر بود مقامس

  112. ___
    ___ کاربر می‌گوید

    پرنزس خدای اصلی نیست خدای دومه یعنی قوی ترین مخلوق خدا تو دیسیه و اگه اشتباه نکنم قدرتش در حد آسمون اوله (امنی ورس)
    اگه اشتباه گفتم بهم بگید

  113. کاربر می‌گوید

    بسیار مقاله خوبی بود، غیر قابل وصف ، خیلی ممنونم ، اگه میشه مطلبی را در مورد سریعترین کاراکتر های چه دی سی چه مارول بگذارید؟ اگر گذاشتید میشه تیتر رو بگید یا لینکش رو بدید؟ فقط جسارتا جای کاپیتان اتم یا همون کوانتوم سوپرمن خیلی خالی بود. . باز هم ممنونم بابت مقاله فوق العاده تان 👏

  114. اريس کاربر می‌گوید

    ادمين ميشه لطفا قدرت هاي كازميك كينگ ثور رو بگيد

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      همون ثور عادی ولی تواناییاش در مقیاسی بالاتر مثلا زوددرمانیش درحدیه که عضو قطع شده بدنشو تو چند ثانیه درمان میکنه

      1. اريس کاربر می‌گوید

        شنيدم كه قدرت هاي گالاكتوس و اودين رو داره

        1. کاربر می‌گوید

          اره منم شنیدم اقا کازمیک کینگ ثور همونیه که پشت سرش یا بهتره بگم همراه باهاش کلاغ میومد؟ 😂 و اینکه کمیک ثور ۲۰۲۰ که بلک وینتر میاد وسط رو کجا میتونم دانلود کنم؟

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            بله همونه
            کمیک ها رو از حالا من اسم سایتش رو میگم نمیدونم اگه مشکلی نداشته باشه ادمین تایید میکنه کمیک ها رو اگه به فارسی بخواین سایت دورنامه ترجمه کرده تا قسمت ۱۵ فکر کنم سایت کامیکان هم تا یه جاهایی ترجمه کرده حالا خودتون اگه خواستین یه نگاهی بندازین. از سایت خارجی هم که گت کامبک و زیپ پس و چمیدونم اینا دارن راحت میتونن دانلود کنین.

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            ترجمه میخوای کمیکان اگه نهread comic online

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اریس
      میبخشین من به جای ادمین تا جایی که اطلاع دارم پاسخ میدهم.
      تمام قدرت های عادی خود ثور
      +
      تمام قدرت های پدر همگان
      +
      قدرت کازمیک انرژی گالاکتوس

      ،
      البته بازم خود کازمیک کینگ ثور به طور کلی دو سه تا حالت داره قویترین حالتیه که تمام قدرت کازمیک انرژی خود گالاکتوس و انرژی اون رو ازش گرفته در همین حالت بود که گالاکتوس رو کشت و زمستان سیاه که موجودی بود که یونیورس ها رو نابود میکرد رو نابود کرد.

  115. اریس کاربر می‌گوید

    ممنون آقای ایرونی

  116. اريس کاربر می‌گوید

    كازميك كينگ ثور يك بار در حالت بلك وينتر در يك كميك همه ديسي همينطور پرايمال مانيتور و رايتر رو كشت

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      عزیزم پرایمال صفحه ی کمیکه و رایترم نویسندست چطوری اونارو کشت؟؟نگو عزیز

    2. کاربر می‌گوید

      اریس کاربر
      لطفاً از ارسال مطالب طنز که باعث ابتدا سکته قلبی و بعد ایست قلبی انسان می شود خودداری فرمایید
      سازمان مبارزه با نوب های کمدین

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        واسه مبارزه با خودت و امثالت سازمان زدی؟؟عجب.پس اول خودت دومیم گوکو سومیم اون هاوک من

        1. کاربر می‌گوید

          بیا پایین بچه سرمون درد گرفت

    3. Randall sepector کاربر می‌گوید

      چه جالب

  117. اریس کاربر می‌گوید

    کازمیک کینگ ثور یا کریتوس در اوج

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      رو کریوتس یه خط نمیتونه بندازه

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        بردیا
        اینو شوخی میکنید یا جدی میگین واقعا؟!؟!
        به هر حال جدا از حرف و ادعا دلیلی دارین خوشحال میشم بشنوم.

    2. کاربر می‌گوید

      روح اسپارتا

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        دارک نایت
        کریتوس در جنگ با همون زئوس یه بار مرد و زنده شد بعدشم تازه با شانس و قدرت این و اون و کلی اما و اگر زئوس رو کشت. جدا از مردن توسط زئوس یکی دو بار دیگه هم تا پای گور رفت و برگشت … .
        کازمیک کینگ ثور با دو تا حرکت کار گالاکتوس در اوج اوج قدرت رو برای همیشه یک سره کرد و بلافاصله موجودی مولتی ورسال به نام بلک وینتر که به مراتب از خود گالاکتوس عظیم تر و وحشتناک تر بود رو نابود کرد.
        همان طور که گفتم کازمیک کینگ ثور به مراتب از اسکای فادر ها سطح بالاتری داره، میتونه اعضای از دست رفته رو در کثری از ثانیه بازسازی کنه، قدرت فیزیکیش هم چندین برابر از حالت عادی ثور بیشتره به طوری که با یک ضربه بسیار ساده (بسیار ساده که میگم واقعا در حد یک اشاره بود حتی مشت هم نبود اگه کمیکش رو ببینین) باعث شد بتاری بیل (اگه دقیق در خاطرم باشه) از بیرون جو یک سیاره با شتاب زیاد به سطح اون سیاره برخورد کنه.
        حالا دیگه باقیش بماند.

        1. کاربر می‌گوید

          بنده تمام این چیز هایی که گفتید رو با کمال احترام میدونستم ‌🤣🤣🤣😂😑😑 کریتوس، از تمام اونایی که عرض نمودید خیلی خیلی قدرتمندتره
          شو خوش

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            دارک نایت
            خب دیگه شرمنده در مواجهه با نوبی مث تو لحنمو عوض میکنم
            بی منطق ترین کاربر این سایتی و با اختلاف بی سوادترین. چیزی نیستی جز به فن افراطی دی سی و هیتر مارول. از بی سوادی که بگه منظومه شمسی ده کیلومتر هست و خورشید پنج کیلو متر بیشتر از این انتظار نمیره. تقریبا تمام کاربران سایت با تو مخالفن اشتباه کردم به بی سوادی مثل تو احترام گذاشتم فکر کردی عددی هستی. مورد تمسخر اکثر کاربرای سایت شدی از خودت خندت نمیگیره؟!
            شب و روزت بخیر کوچولو وقتی پیش دبستانیو گذروندی بیا صحت میکنیم.

            1. کاربر می‌گوید

              ادمین کامنتم رو تایید کن
              ۱- ادب را رعایت فرمایید
              ۲- ده کیلومتر رو با ده پارسک قاطی کردم هزار بار هم گفتم

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          جناب ایروانی بنظرم راجب کریتوس تحقیق کنین شاید نظرتون عوض شد.چون من دلایلی دارن که نشون میده اون خیلیییییییییییییییییی برتر از این حرفاست

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            بردیا
            اتفاقا قبلا تحقیق کردین هیچ دلیلی ندیدم.
            خب حالا میشه شما که میدونی اون دلایلو بگین؟!؟!

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اریس
      حقیقتش کازمیک کینگ ثور به مراتب سطحش از اسکای فادر ها و اینا بالاتره و فکر نکنم کریتوس براش چالش خاصی باشه.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        شما کریتوسو نمیشناسی عزیز.کازمیک عددی روش نیست.اینو منه ثور فن میگم

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          شما زیادی دست بالاش گرفتی من کاری ندارم فن چی یا کی هستین فقط کریتوس کریتوس کردین دلیل نیاوردین همین. دلیل بیار من کلی دلیل ذکر کردم. فیتای کریتوس چیاس بزرگترینشو بگو؟!؟! قدرتاش چیاس؟!؟ اینکه فقط در لفظ بگی کریتوس از عالم آدم قویتره که نشد حرف یه چیزی در ذهنتون هک شده مدام تکرار تکرار تکرار …
          با احترام به شما فکر کنم کریتوسو با بیاندر یا والای همگانی رایتری چیزی اشتباه گرفتین.

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اومدم بپردازم بهت.اول اینکه دوست دارم این بحث دوستانه و بدون هچ حرف زشت انجام بشه.من به شخصه فن ثورم فکر کنم خودتونم بدونین.بزرگترین زدن زئوس.قدرتاش رو خودتون میدونین.حالا دلایل:خب در دنیای گاد اف وار خدایان و تایتان ها از پرایمال ها قوی تر هستن{پرایمال اولین موجودات جهان وطبغ اساطیر یونان خالق جهان بودن.در جنگ انها هستی به وجود اومد یعنی قدرت ضرباتشون انرزی ای ازاد کرد که هستی خلق شد}این پرایمال ها گفتم از تایتان ها ضعیف ترن دلایلش رو هم اینکه برای مثال اگه اشتباه نکنم هلیوسکه از خدایان المپ هست که نسبت به باقی مقداری ضعیف تره nyxرو شکست داد که همینnyxیکی از قوئی ترین پریمال هاست.چنین چیزای دیگه ای اتفاق افتاده که برتریشونو ثابت میکنه فعلا اینو فقط یادم اومد خوئاستین بازم میگردم پیدا میکنم.در واقع ساختار یونان از یه مولتیورسه که شامل سه جهان با ابعاد چهاربعدی و زمان و مکان مخصوص به خود دارد{زمین دنیای زیرین اسمان ها}که هرکدوم از لحاظ ابعاد بینهایته{زمین رو البته مطمئن نیستم ولی باقیش چرا}یعنی اینکه شامل یه مولتیورسه پنج بعدیه{اون پنج بعدیه دی سی نه البته}اطلس کسیه که کلللل این مولتیورسو میتونه تا ابد به دوش بکشه.تازه اطلس یکی از تایتان ها اصلی هم نیست جزو تایتان های نسل ۲هست{فرزند یکی از ۱۲تایتان اصلی}وحتی جزو قوی ترناشونم نیست.این به این معناست که تمامیه تایتان فرای مولتیورسن.حالا زئوس کیه؟؟کسی که با یه ضربه ی شمشیر المپوس همه ی تایتان هارو وا شات کرد{اونم تو جوونی نه الان که قوی تر شده}فکر کنم قدرت زئوس رو فهمیده باشین.حالا کریتوس کیه کسی که دوبار پیاپی زئوسو شکست داد و حتی کشت.همین فکر کنم کافیه نبود بازم میگم خدارو شکر دست و بالم پره تا فردا تایپ میکنم برات

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              هیچ بال و پرت پر نیست. بقول اقای ایروانی ههههههههه
              بقول کسایی که فلسفه خوندن همش سفسطه کردی بردیا جان.
              صد بار گفتم جهان ها با هم متفاوت است. منظور از جهنم کمیک با جهنم بازی و بعد در فلان بازی با بازی دیگه تفاوت داره.
              ولی شما هنوز هم دارید این مورد رو پیش میکشید.

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                دست و بالم پره خوبم پره جون دل ههههههههه ههههههههه.بقول خودت همش سفسطه بود حرفت ادمین جان.
                ببین خب اگه به این باشه مثلا میشه گفت اونی که تو دیسی مولتیورس نابود میکنه تو مارول هیچه چون ابعاد فرق میکنه؟؟یا برعکس؟؟خیر.اینم مثل همونه.

                1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                  بردیا
                  ساختار کلی دنیا ها در دو دنیای مارول و دی سی بسیار به هم شباهت داره و بله صد البته تفاوت هایی هست اما شباهت ها بسیار بیشتره طبیعتا و خب شما نمیتونی اینو مقایسه کنی با تفاوت یک دنیای اساطیر خاص با حالا مارول یا دی سی. عرض کردم ما در کمیک بینهایت یونیورس داریم چه مارول و چه دی سی و حتی به نوعی بینهایت مولتی ورس اما در اساطیر ما به زور یک یونیورس داریم اسمشم روشه دنیا. چون علتشم تا یه جایی توضیح دادم دیگه ما در کمیک همه اساطیر و کلی دنیای جدید جدا از اونها رو جمع کردیم و طبیعیه که وسیعتر باشن؟! اول اندکی فکر کنین بعد انصافا بگین موافق نیستین؟ آقای بردیا اگه درست بگم یونانی ها به جهان میگفتن یونیورس خودتون دیگه قضاوت کنین.
                  بعد مثلا همین هرکولی که کریتوس با ماست مالی شکستش داد در کمیک به زور بتونه با آخر قدرتش یه سیاره رو تکون بده در صورتی که شخصیت های کیهانی مثل سیلیستیالها با یک اشاره ده ها کهکشان رو نابود میکنن.

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    ببینید حرف شما درسته ولی خب خیر در واقع تو خیلی اساطیر هم یه حالت مولتیورس داریم درسته مثلا بینهایت یونیورس دارن ولی شاید حتی نصف یونیورس اساطیرم نشن البته شاید.یعنی ما نمیتونیم بگیم یه یونیورس با یه یونیورس برابره چون جهان هاشون با هم فرق داره.ولی این باعث نمیشه که بگیم کار کریتوس کمه.اون هرکول ماروله که از اساطیر خیلییییییییییی ضعیف تره.فقط تو مچ اندازی با ثور یه سیاره نابود شد چی میگید؟

              2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                بردیا
                نه توهین چرا مگه بیمارم که به شما توهین کنم؟! اونم بی دلیل.
                خب بریم سراغ اصل مطلب. امیدوارم از نقد من ناراحت نشین. شما کلا همه چیزو قاطی کردی آقای بردیا خیلی عذر میخوام به این کار شما میگن مغلطه.
                اون پرایمال مانیتور دنیای دی سی هیچ هیچ ربطی به اون مانیتور هایی که شما از اساطیر شنیدین نداره اینا کلا بی ارتباطن. این یک.
                یه توضیحی راجب ساختار دنیا های اساطیر یونان دادین من حالا تکذیب نمیکنم اما واژه مولتیورس یا چیزی شبیه به اون رو ما در اساطیر یونان نداریم در هیچ اساطیری ما اینو نداریم این مختص کمیکه و اولین ایدش هم فکر کنم از آقای حیمز بارنز بود اگه اشتباه نکنم. (اگر اشتباه گفتم اسمشون رو لطفا کاربرانی که دقیق یادشونه تصحیح کنن) مع الوصف همه دنیا های اساطیری از چندین بخش جهان تشمیل شدن که خودشون باز جهان های بی انتهایی زیرمجموعشون دارن. مثلا اساطیر نورس جدا از اون نه قلمرو معروف بینهایت قلمرو داره که اینها در اطراف درخت ایگدراسیل قرار دارن و فقط عده خاصی میتونن بهش دسترسی داشته باشن اما همه اینها و همه جهان دنیای اساطیر یونان با هم یک یونیورس هم نمیشن.
                ضمن اینکه در دنیای کمیک هم دنیای امپیوس ها این بخش هایی که گفتین رو نگم همگی حداقل تقریبا همگی رو داره در صورتی که ما میدونم اینها جز کوچکی از یک یونیورس محسوب میشن مولتی ورس بماند. البته همیشه سعی کنین دنیای اساطیر رو نخواین با دنیای کمیک مقایسه کنین. چون مقیاس دنیا ها متفاوته. خب ما علی القاعده در دنیای کمیک همه اساطیر رو جا دادیم همه دنیا ها رو پوشش میده پس منطقیه که دنیای کمیک وسیعتر و پنهاورتر و گسترده تر باشه.
                یه نکته دیگه زئوس اساطیر تقریبا هر قابلیت و قدرت و توانایی و ویژگی داره شما در زئوس مارول هم میتونی ببینی اونو حتی زئوس مارول توانایی هایی داره که زئوس اساطیر نداره. زئوس مارول هم فیتای بسیار بزرگ کم نداره حتی فیت مولتی ورسال هم داره.
                جدا از این توضیحاتی که ممکنه تا حدی گنگ باشه بزار یکم قضیه رو ساده کنم شما منطقی حساب کن ببین کریتوس میتونه با یک مشت یه سیاره نابود کنه؟! من اینطور فکر نمیکنم. گالاکتوس اما کسیه که با یک بلست کهکشان نابود کرده تفاوت بسیار است.
                تایتان ها هم اونقدری که میگین … حالا من اینو نمیدونم حقیقت ولی در انیمیشن اتک آن تایتان تایتان ها خیلی قوی نبودن ده بیست تا آدم میتونستن یکی دو تاشون رو بکشن بازم شاید این تایتان ها با اون تایتان ها فرق کنن اگه میکنن بگین منم بدونم.
                سوالی در مورد کامنتم بود یا جاییش گنگ بود در خدمتم.

      2. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

        در این مسعله با جناب ایروانی موافقم
        کازمیک کینگ ثور نسبت به کریتوس با اختلاف متوسط بنظرم دست بالاتر رو داره

  118. کاربر می‌گوید

    کریتوس رو دست کم نگیرید من ازش متنفرم ولی اینطور که معلومه، اسپکتر رو هم سلاخی می‌کنه!!😂😂😂😑

    1. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

      کریتوس اسپکتر هم سلاخی میکنه…….. که اینطور

  119. کاربر می‌گوید

    اقا من شاهکارهای کریتوس رو خیلی نمی‌شناسم ولی زئوس گاد آو وار ، هم اندازه یه چی در حدود اسپکتر ایناست، همین که کریتوس زدتش یعنی حکم برتری نسبت به زئوس مارول و اودین و کازمیک کینگ ثور که چه عرض کنم رون کینگ ثوره
    شو خوش

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      # دارک نایت

      مقداری زیاده روی نکردی، البته ناراحت نشی منظور بدی ندارم، آخه زئوس گاد آو وار کجا در حد اسپکتره

      1. باربد کاربر می‌گوید

        گوکو ، زئوس گاد آو وار از ورژن مارول و دی سیش خیلی قدرتمندتره ، بعد اسپکتر قدیما قدرت داشت الان هر کی از راه می‌رسه میگه عععععهههه اسپکتر تویی؟ بیا مث پشه لهت کنم!! فانتوم استرنجر هم ضعیف شده ، سوپرمن چندین بار باهاشون در افتاد سالم اومد بیرون، من دارک نایتم

        1. Goku
          Goku کاربر می‌گوید

          # باربد

          سلام جناب دارک نایت چرا اسم کاربریتون رو عوض کردین، بله اینکه زئوس گاد آف وار خیلی قدرتمنده قبول دارم، اما اینکه از اسپکتر قوی‌تر باشه…………میشه یکم بیشتر توضیح بدین

          1. باربد کاربر می‌گوید

            ببین هم اندازه اسپکتر نه قویتر
            من تو فاز گیم نیستم یه چندتا ویکی فندوم خوندم از گاد آو وار که بله خیلی طرف قدرتمندتره
            بعد اسپکتر هم الان شاخی نیست اینکه طرف هم اندازه اسپکتر قدرت داشته باشه خیلی هنر نکرده
            اسپکتر ۱ برادر و ۱ خواهر داره ، ورد و رادیانت، رادیانت که معلوم نیست چی سرش اومد دی سی اروم اروم کنار گذاشتش قدرتش هم اندازه اسپکتر بود ، ولی ورد برادرشون می‌ره در حد دادگاه زندگی بالاتر !!! اسپکتر رو حداقل همه یه بار درگیر شدن باهاش
            سوپرمن دو بار باهاش درگیر شد یه بار با اسپیر آو دستنی (نیزه سرنوشت، سلاحی که پهلوی عیسی مسیح رو درید!! میتونی تو فیلم کنستانتین ۲۰۰۵ و فصل دوم سریال افسانه های فردا این سلاح رو مشاهده کنی) اسپکتر رو زخمی کرد ، یه بار هم تو اکشن کامیکس ۱۹۹۰ ، سوپرمن خواست کریپتون رو برگردونه (ورژن پرایم وان میلیون نیست این قدرت ذاتیه سوپرمنه که متاسفانه خیلیا ازش بی خبرند) اسپکتر برای اینکه نظم جهان به هم نریزه به دستور پرزنس وارد عمل شد ، با سوپرمن درگیر شد و نتونست جلوش رو بگیره ، که یعنی شکست اسپکتر ، تو اینفینیتی فرانتیر هم با یه ضربه دارک ساید اصلی نابود شد به همراه گانتث و هایفادر و فانتوم استرنجر!!! یعنی کل حرفم این بود که اسپکتر دیگه جز دموده هاست چه از لحاظ محبوبیت چه از لحاظ قدرت ، زئوس گاد آو وار هم یه چیز در همون حدود

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              باربد
              ابیات این سروده رو از هم سوا کنین چیزی از ارزش اثر هنریش کم نشه. 😅😅😅😅😅

              1. باربد کاربر می‌گوید

                طعنه بزن با همین روند حرکت کن ، یه وقت سیرکتون تعطیل نشه ها

            2. Goku
              Goku کاربر می‌گوید

              # باربد

              ممنون بابت توضیح👍👍👍👍

          2. باربد کاربر می‌گوید

            اها بعد اسم واقعیم باربده قبلاً هم گفتم

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          حرکت قشنگی بود کاربر باربد.
          😂😂😂
          خب دلیلاتون رو میفرمایین؟! یا فقط تکرار تکرار تکرار یک جمله … ؟!

          1. باربد کاربر می‌گوید

            من با شما بحث نمی کنم ، چون نوبم چون تعصبیم چون بی سوادم خودتون اینو گفتید ، نگفتین؟ من با کسی بحث می کنم که احترامی قائل باشه

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              دارک نایت
              شما مگه نگفتی میری؟!؟!؟ یه لحظه خوشحال شدم.

              1. باربد کاربر می‌گوید

                خب ، خوشحال نباش

          2. باربد کاربر می‌گوید

            خب دلایلم اگه پاراگراف پایین بردیا را کمی مطالعه فرمایید متوجه این خواهید شد که زئوس گاد آو وار چه کسانی رو ناک اوت کرده و بعد کریتوس زئوس رو ناک اوت کرده و بعد متوجه خواهید شد که کازمیک کینگ ثور یک میلیونم کریتوس نیست و زئوس گاد آو وار قدرتمندتر از اودین و هفت جد و آبادشه حالا کریتوس اومده همچین کسی رو زده نابود کرده , بنابراین کریتوس اودین و کل آزگارد و نه قلمرو رو حریفه از کازمیک کینگ ثور بگیر تا رون کینگ ثور ، بعدشم پایین گفتید کریتوس باید با هالک و ثور و سوپرمن مقایسه شه (؟!😂😑) چرا چون هم قد اوناست؟! 😂😂 سوپرمن که آش و لاش میشه، ثور هم همینطور، کریتوس با یه ضربه تبرش کله هالک رو قطع می‌کنه خواهش میکنم انقد جوک نگید

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              میگم اگه ثور گاداف وار هم در حد ثور اساطیر باشه و اون ثور اساطیرو بزنه بازم حد اقل متاورسال میشه.البته باید قدرت یورمونگاند رو ببینیم اگر همون قدر اساطیر قدرت داشته باشه که حتما کریتوس متاورساله اونم میگم حداقل

              1. باربد کاربر می‌گوید

                منظورم ثور مارول بود

  120. کاربر می‌گوید

    ادمین یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین خواهش میکنم
    ما باید احترام نویسنده رو نگه داریم؟ اوکی حرفتون تو مقاله ۵ ابرقهرمان مارول که باید بازنشسته بشن
    نویسنده نباید احترام ما رو نگه داره؟ من هیچ چیزی نمی‌گم فقط سوال میپرسم ازت ادمین، تمنا دارم پاسخ بده به این سوال ، جناب ایروانی رو سر ما جا داره ولی
    فقط دوباره پاراگرافشون رو بخون ادمین ، کامنتم رو هم تایید کن، تعریف شما از احترام چیست ادمین؟ ممنون میشم پاسخ بده، البته بی احترامی نباشه ادمین ولی باید بگم من فرد با حوصله ای هستم اگه کس دیگه ای بود…..
    فقط دو تا چیز ازت می‌خوام
    ۱- این کامنت رو تائید کن
    ۲- جواب سوالات بالام رو بده
    ممنون میشم

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اولا کسی که تموم حرفاش چرند و پرنده و مدام به بقیه تیکه میندازه حرف از احترام نمیزنه. برو یه نگا به کامنتای مسخره بازی خودت بنداز ببین چه سیرکی راه انداختی بعد حرف از ادب بزن. من چندین ماهه با هیچ کاربری هیچ مشکلی تاکید میکنم هیچ مشکلی نداشتم اما شما سیرکتون بیش از حد بی مزه شد.
      دوما برو ببین چندتا کاربر دیگه چیا بهت گفتن نظر بقیه کاربران راجبت چیه من در تلگرام با خیلیاشون صحبت کردم ولش کن اصلا کاری نداریم … فقط برو ببین نظرشون راجب چیه.
      سوما چرا تحمل جواب رو نداری اینقد ترمز میبری تازه ادمین یکی دو تا کانتام رو تایید نکرد وگرنه شخصیتت رو به همه توضیح داده بودم حالا نمیخواد گریه کنی من که چیزی بهت نگفتم حقیقتو گفتم. بی سوادی دیگه توهین نیست که میخواد خوشت بیاد میخواد هم بدن بیاد نوب هم که …. اهههمممممم مرزای نوبی رو در نوردیدی.
      بیخیال ادامه ندم بهتره.

      1. کاربر می‌گوید

        من گربه کنم؟ خدایا
        از همون کاربرانی که این حرف رو زدن بپرس کازمیک کینگ ثور یا کریتوس من کاری ندارم
        سیرک من؟ یه سر به سیرک خودتون بزنید یهو ورشکست نشه ، رندال (مطمئنم یکی از همون کاربرانه) بره به سیرک خودش یه نگاه بندازه
        بعد من نوبم ؟ باشه هیچ اشکالی نداره، چون قرار نیست چیزی بگم

  121. کاربر می‌گوید

    بردیا، من دنبال حاشیه سازی هستم؟ میتونی خودت رو جای من بذاری الان؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خیر.هر چقدرم رو مخ و تعصبی و نوب و…باشی اینجور ادمی نیستی

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      بس کن پیگه همه کامنت هات ور از چرت و پرت و لفظ مسخره بچه های خردسال تلگرامه بعد هر وی. هم میگن منطق هیچی نداری
      رفتارات کپی بچه های ۱۴ ۱۵ ساله هست واقعا یادم نمیاد کاربری برای اثبات سنش بیاد کل شجره نامش رو نام ببره

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        من؟؟اگه من گلبمو شکوندی

      2. باربد کاربر می‌گوید

        رندال برفرض که بچه ۱۴ ۱۵ سالم که نیستم ، خب که چی؟ الان فرزند شیطان حساب میشدم؟ انگار بچه اند نادانیه، من دوست دارم دوباره به بچگیم برگردم چون بهترین دوران زندگی انسان کودکیشه ، خود خواهرزادم ۱۰ سالشه تمام ۱۹۵ پایتخت های کشور های جهان رو حفظ کرده الان اون نادان حساب میشه؟ بعدشم الان اطمینان دارم با خودت تو کلنجاری که میخوای بقبولونی به خودت که من بچه ۱۴ سالم نه یه مرد ۳۰ ساله ، سن مهم نیست عقل مهمه ، بچه های خردسال تلگرام ؟ با این وضعیت پیشنهاد میکنم همون روند قبلیت یعنی راه به راه به به طعنه انداختن رو پیش بگیر کمتر شعورت رو نشون بده

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          باشه عزیزم به دروغ گفتن ادامه بده اما دروغ هات با همین لحن حرف زدنت آشکار شده

          1. باربد کاربر می‌گوید

            رندال ، بیماری داری؟ نه واقعا می پرسم، نه تنها که تو بحثی شرکت نمی کنی و فقط کارت طعنه های سنگین زدنه بلکه الان هم کم مونده بیای منو بخوری 😂 رفتار خودت دقیقا منو یاد بیست سال پیشم میندازه وقتی قلدر های مدرسمون یقمو می گرفتن😂 الان تو هم داری اونروزا یادم میندازی ، شاید تو همون بودی !! هاشم تویی؟

  122. اريس کاربر می‌گوید

    من دليل دارم بيارم كازميك رو با كريتوس مقايسه ميكنم كريتوس زئوس رو زد

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      همین دیگه من میگم اشتباه میکنی کریتوس بسیار برتره

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اریس
      خب لطف کنین دلایلتون رو ببینیم چیه.

  123. بردیا کاربر می‌گوید

    میشه حساب کاربریمو تایید کنی ادمین؟؟

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      یه سوال تو کمیک استرم بریکر قوی تره یا میولینر؟؟؟؟

      و در سینما چطور؟؟؟

      ممنون میشم بگید🙂🙂🙂🙂🙂🙂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        تو کمیک میولنیر{ثور استروم بریکرو گرفت کوبید به میولنیر اون خرد شد پس میولنیر برتره}تو سینما احتمالا استورم بریکر

      2. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        گوکو
        تو کمیک کمتر صلاحی میتونه پا به پای میولنیر بیاد استورم بریکر تو کمیک هم چکشی هست که بیتا ری بیل ازش استفاده میکنه و طبق کمیک ثور ۲۰۲۰ استورم بریکر اصلا درحد میولنیر نیست چون ثور با کوبوندن استورم بریکر به میولنیر اونو به راحتی خورد کرد
        ولی خب تو سینما کاملا مشخصه که استورم بریکر قویتر و کارآمد تر از میولنیره

      3. اریس کاربر می‌گوید

        تو سینما استورم بیکر تو کمیک برابر

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          خیر.تو کمیک برابر نیستن

  124. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    کاربر بردیا
    مچ اندازی هرکول با ثور یه سیاره نابود نشد بلکه یکم یه کوچلو از مدارش خارج شد. البته این ته قدرت هرکول حالت عادی بود دیگه.
    من میگم منطقیش اینکه یونیورس مارول بزرگتر باشه. چرا؟! چون یونیورس مارول تمام اساطیر رو شامل میشه و کلی قلمرو ها و دنیا های جدید که در اساطیر وجود ندارن. اما حالا اصلا طبق استاند به حرف خودتون پیش میریم خوبه دیگه؟!
    دنیای بازی گاد آف وار با دنیای اساطیر فرق داره نگین از همون کپی شده و از رو همون ساخته شده که کمیک هم از رو همون ساختن. شما در دنیای بازی گاد آف وار چندتا یونیورس دیدی یا بهش اشاره شد؟! به چندتا کهکشان اشاره شد؟! چندتا سیاره دیدی؟! آیا مثلا زئوس اون بازی میتونست یه کهکشانو نابود کنه؟! اصلا به چنین چیزایی اشاره شد؟! خود کریتوس چی خودش میتونه با یه ضربه مشت یه سیاره رو نابود کنه؟! خیر نمیتونه. من میگم اصلا لزومی نداره لقمه رو دور سرتون تاب بدین با همین یه سوال ساده میشه فهمید کریتوس اصلا در حد گالاکتوس نیست.
    شما یکم منطقی قضاوت کنین. یک یونیورس با اون عظمت که تمام دنیاهای اساطیری شامل ۹ قلمرو و دنیای اساطیر یونان و اساطیر چین و هند و ژاپن و خلاصه همه و کلی دنیای دیگه کلی سیاره دیگه کلی کهکشان دیگه رو در خودش جا داده برای بلک وینتر کل اینا مثل مورچه میمونه میتونه با یک اشاره نابودش کنه. آیا واقعا کریتوس میتونه این کار رو بکنه؟!؟!؟! نه واقعا اعتقاد دارین میتونه؟!؟! مگه اینکه بگین یه متر مربع بازی گاد آف وار در حد یونیورس های مارول هست اون وقت بعله کریتوس از گالاکتوس قویتر و یه چی در حد زمستان سیاه میشه. من میگم اصلا تعارفو بزاریک کنار این کریتوسی که شما اینقدر بالاش بردین میتونه با یه حرکت یه کشور رو نابود کنه؟!؟! یه شهر رو میتونه؟!؟! جالبه بدونین شهر رو کشور هیچ حتی کل زمین هم در برابر عظمت یونیورس های مارول مثل یک دانه شن هست که بخوای با کل کل دانه های شن در کره زمین مقایسش کنی یعنی یک ذره کوچک هم به حساب نمیاد.!! هر جور و با هر منطقی حساب کنین اینکه کریتوس رو تا حد ابدیت و بینهایت بالا آوردن با کمال احترام مضحکه.
    به نظر من بهتره کریتوس با شخصیت هایی مثل ثور و سوپرمن و هالک و اینا مقایسه بشه.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      این استدلالتون رو بنده قبول ندارم.چرا؟؟چون شما میگی یونیورس مارول تمام دنیای اساطیرو تو خودش جای داده که خب باید بگم اون اساطیر ایا با اساطیر یکیه؟؟خیر.کلییی تغییر کرده.مثلا کرونوس.کلا اریجینشو تغییر دادن.پس نمیشه بگیم اینا همونان چون من قبول ندارم.ظمن اینکه قدرتشون تو اساطیر خیلی بیشتره.من از هرا تو کمیک خبر ندارم ولی تو اساطیر مقداری از شیر هرا کهکشان راه شیری رو به وجود اورد.ثور اساطیر حداقل متاورساله{دلیل دارم}ولی ثور مارول؟؟؟بازم بگم؟؟؟نیاز نمیبینم.من قبلا گفتم بازم میگم پرایمال ها{primordials}{یادمه با پرایمال مانیتور اشتباه گرفتین جا داره بگم ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه{خدا بیامرزتم}}اونها خالق جهان در اساطیر یونانن.اولین انها که همون د ووید هست به نامchaosاون فرزندانی همچون گایا eros nyx و غیره به دنیا اورد.در نبرد پرایمال ها که بهش پرایمال وار میگن هستی خلق شد.مثلا qurea ضربه ای بهchaosزد که از اون چند قطره خون ریخت در دریا که همین باعث به وجود اومدن خواهران عذاب شدکه تجسم خشم وانتقام هستن.یعنی اینکه نبرد پرایمال ها کلللل هستی رو به وجود اورد و حالا خدایان و تایتان ها از انها با این قدرت برترند.حالا زئوس کسیه که کللل تایتان هارو وان شات کرد و از تمامیه خدایان قدرتمند تره.کریتوس این بشرو دوباره متوالی شکست داد ودر نهایت کشت.بعد شما از شهر و کشور حرف میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههههههههه ههههههههههههههههههه{حس میکنم با این کار حکم مرگ خودمو صادر کردم}

      1. باربد کاربر می‌گوید

        بردیا زئوس گاد آو وار قویتره با اودین؟ همینو بگو من کاری ندارم اخه شنیدم می‌ره در حد اسپکتر ، ممنون میشم توضیح کامل بدی

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          صد در صد زئوس.ببین درست نیست اینجوری بگم چون بنظرم تا گاد اف وار۵صبر کنیم اگه کریتوس بتونه ثور رو بزنه و ثور در حد ثور اساطیر باشه از اسپکترم بالاتر میره.چرا که ثور اساطیر متاورساله{دلیل دارم دوست داشتی میگم}اونم کم کم.واسه همین بنظرم صبر کنیم ولی اره حد اقل یه چی تو همون مایه هاست

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          گفتی کامل پس میگم.ببین اگه ثور گاد اف وار در حد اساطیر باشه یعنی خیلیییییییییییییییییییی قویه.چون که خب در بنردش با یورمنگاند ایگدرلاسیل نابود شد.حالا ایگدراسیل چیه؟؟؟اون یه خالق یعهی در واقع خالق همه چی تو نورس هست که لازمشه یعنی متاورسه.اینجوری بگم که معادل همون سورسه.یعنی ببین ثور و یورمونگاند چه کار بزرگی کرن و اگه ثور گاد اف وار در حد ثور اساطیر باشه و کریتوس بزنش…این خیلیییییییی مختصر بود میخواستم یه تومار بگم

      2. باربد کاربر می‌گوید

        بردیا حس نکن ، مطمئن باش

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          چی رو؟

          1. باربد کاربر می‌گوید

            همین که حکم مرگت رو صادر نمودی

      3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        بردیا
        پس که شیر هرا کهکشان راه شیری رو خلق کرده؟!؟ عجب داستانهای چرند و پرندی میسازن مردم. شما رو نمیگم ناراحت نشین منظورم این داستان های اساطیر یونان هست.
        البته خب بازم یک کهکشان در مقابل غظمت یک یونیورس هیچه هر یونیورس از تعداد بینهایت کهکشان تشکیل شده.
        به هر حال قبلا گفتم در کامنتم اما ظاهرا توجهی نکردین مع الوصف اگه ادعا کنین کمیک با اساطیر فرق داره منم میگم خود بازی گاد اف وار هم با اساطیر فرق میکنه. در اساطیر ما اصلا چنین کریتوسی نداریم که فکر کنم خودتون هم بدونین نیازی به توضیح نیس.
        حالا من از اساطیر یونانی زیاد اطلاع ندارم که کی از چیش چی آفریده و اینا 😅😅😅 اما چیزی که میدونم اینکه اون کریتوسی که به زور یه کوه رو فوقش نابود کنه که همونم اما و اگر داره با گالاکتوسی که سیاره رو در کسری از ثانیه نابود میکنه قابل قیاس نیست حالا بلک وینتری که یک یونیورس رو در کثری از ثانیه نابود میکنه دیگه بماند.
        منبعتون برای اینکه پرایمال مانیتور در اساطیر یونانه چیه؟! و منبعتون برای اینکه این همون پرایمال مانیتور دی سیه چیه؟! جناب منطق که داری شما؟ پ به جا ههههههههه یکم تحقیق کنین. اون پرایمال مانیتور دنیای دی سی رو شما نمیشناسی به جا این حرفا لطفا برین یکم فقط یکم از یکی که اطلاعات خوبی ازش داره تحقیق کنید بعد هرچی دوست داشتین بگین. اون پرایمال مانیتور عظمتش جوریه که زئوس در برابرش صفر اونم صفر مطلق میلیارد ها تایتان حتی نمیتونن چی بگم اصلا حتی نمیتونن درکش کنن جنگیدن باهاش که بماند.
        راستی کجای داستان اون بازی به پرایمال مانیتور اشاره شد؟ بگذریم.
        یه سوال، اون تایتان هایی که در انیمیشن اتک ان تایتان هستن همون تایتان های اساطیر یونانن؟! اونا که خیلی مردنی بودن پنج شش تا ادم یکیشونو میکشت.

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          ادمین یه ههههههههههه ههههههههههههه گفتم چرا تایید نکردی؟؟اخه خلی تایپ کردم حوصله ندارم دوباره تایپ کنم.لطفا تاییدش کن

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          اره هرا به هرکول که شیر میده چند قطره از شیرش میپاچه تو اسمان که کهکشان راه شیری رو به وجود میاره{همون هرایی که کریتوس با یه حرکت گردنشو شکوند}البته من خیلی سانسور کردم ادمین تایید نمیکنه.این ادعای شما بود که ابعادشون فرق داره.خودتونم میگید اطلاعات ندارید خب بنظرم بهتره برید تحقیق کنید بعد بیاید.خب منم کریتوسی که خالقین جهان در برابرش عددی نیستن رو بسیاااار از گالاکتوسو بلک وینتر و…برتر میدونم.پرایمال مانیتور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هههههههههههههههه.پرایمال ها{primordials}سرچ کن بخون راجبشون.اینها ربطی به دی سی ندارن اونی که شما میگی که مال دی سیه و صفحه ی کمیکه اینی که میگم خالقین یونان در اساطیر هستن.بار ها.مثلا گاا جزو اولین پرایمال هاست.یا qureaکه یه پرایماله بهchaosضربه زد وچند قطره خونه اون خواهران عذابو به وجود اورد{این مال همون جنگ پرایمال هاست}خیر اینا زمین تا اسمون فرق دارن با اونا

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            آقای ایروانی بیخیال این بحث با آقا بردیا بشید.
            ما هر چی به ایشون میگیم جهان شناسی ها رو با هم قاطی نکنن ولی این کار رو میکنن. اساطیر رو دارن با بازی مخلوط میکنن. دیگه من چی بگم.

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              تموم شد؟؟تاثیر نذاشت روم

            2. بردیا کاربر می‌گوید

              ادمین بیا و بتل با من را قبول کن

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                ایا این نشانه ی قبول کرده؟

                1. Mhd.k
                  Mhd.k کاربر می‌گوید

                  خب بعد نیم ساعت که خندیدم 😂😂😂😂 باید بگم که جواب نگرفتی یعنی چنان آب سرد و گرم و ریخت روت که اگر شیرکاکائو با آفتابه میریختن روت اینجور ضایع نمیشدی😂

          2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            بردیا
            خب دیگه من واقعا حرفی واس گفتن ندارم هرچی من میگم شما یا یه چی بی ربط میگین یا همون حرفای قبلیتونو.
            شایدم به قول شما کریتوس از کل فیکشن قویتره. 🤥🤥🤥🤧🤧🥵🥵 اوه بیخیال کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده … 🤦‍♂️🤦‍♂️
            به هر حال خوشحال شدم از صحبت باهاتون. موفق باشید.

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              من دلایلم رو گفتم ولی شما فقط مسخره میکنید.دلایلمم گفتم شما هم دلیل منطقی برای رد اونا نیواردی.خیر من کریتوسو از کلل فیکشن قوی تر نمیدونم ولی در حد امثال سوپرمن و هالک …پایین نمیارمش.سه خط اخرم من همین نظرو راب شما دارم

    2. اريس کاربر می‌گوید

      بزاريد گاد اف وار رگناروك بياد ببينيم چيميشه ميگن اودين قدرت زئوس و تمام يونان و شمشير المپ رو داره همراه قدرت ها و سلاح هاي اساطيريش و ازگارد و ٩ قلمرو

      1. Mhd.k
        Mhd.k کاربر می‌گوید

        بدی گاد آف وار همینه که خب اسمش روشه بازی کریتوسه هرکی بیاد جلوش باید بزنتش چه اودین باشه چه ثور چه زئوس به نظر خودم اصلا اشتباهه دوتا شخصیت توی دوتا داستان متفاوت مقایسه کنیم که اصلا جهانشون هم شبیه هم نیستن

        1. باربد کاربر می‌گوید

          ام اچ دی کی حرف حق رو زدی
          عاقل همه چیز دان 👏👏👏

  125. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    کاری به این بحثا ندارم فقط میخوام بگم با توجه به حرف های میمیر حاضرم شرط ببندم که اودین خدای جنگ ۵ از زئوس قویتره!!!
    همین!!

  126. بردیا کاربر می‌گوید

    ادمین من تو را به بتل دعوت میکنم.بیا و از نظرت دفاع کن و دلیل اینکه حرفای من نادرسته رو بگو.

  127. بردیا کاربر می‌گوید

    اریون یا هالک؟؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      اگه سی هست تو نبرد بالا نظرتونو بگید

    2. باربد کاربر می‌گوید

      آریون کیه ؟ همون ارباب نظم و رفیق فانتوم استرنجر؟ اگه منظورت همونه قطعا آریون

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نه پسر دارک ساید

        1. باربد کاربر می‌گوید

          اها اوریون
          خب قطعا هالک

  128. باربد کاربر می‌گوید

    بردیا، من می‌خوام به سپاهت بپیوندم آیا قبول میشم برادر؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چرا مثل بازی مختار با هم حرف میزنید؟

      1. باربد کاربر می‌گوید

        بازی مختار؟ اون سریال بود ، بعد اشکال داره؟ چشم عذرخواهی میکنم

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بازی کامپیوتریش هم اومده
          مختار: فصل قیام
          احتمالا تو این چند روز نقدش می کنیم.

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ارخ.گرافیکشو فقط دیدم؟؟قشنگه؟؟؟

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              ادمین
              زنده باد منتقم کرار. 😁
              گفتین سریال مختار یهو یادم افتاد.
              بی شوخی یکی در سریال مختار بود اسمش عبدالرحمان (اگه درست بگم) بود در بین یاران مختار اون واقعا آدم خوبی بود. ابراهیم که تو زرد از آب در اومد. 😠

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      برادر تو باید پاک شوی.یکسری شرایط دارد ولی اگر از امتحانات خویش سر افراز بیرون روی به ارتش من میپیوندی

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اگر بخواهی شرایط را میگویم

      2. باربد کاربر می‌گوید

        پاک شوم؟ موارد پایین خوبن؟
        قبول میکنم اودین خیلی خیلی از سوپرمن قویتره
        قبول میکنم استاربرند کمی از کپ اتم کلاسیک قویتره (خدایی مدرن رو پایین نمیام اخه زده منهتن رو کشته)
        قبول میکنم اودین کلون دارکساید رو شکست میده (خدایی تروفورم رو نمی تونه)
        ایا پاک شدم برادر بردیا؟

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          ادمین انگار اینا جدی جدی باورشون شده. 😅😂 نترسین سپاهیان اینا روحیشون رو باختن تا به جلوی دروازه های ما برسن شصت پاشون سه بار رفته تو چشمشون. 😅😉

          1. باربد کاربر می‌گوید

            سپاهیان شما؟ اها منظورت سپاهیان آزگارده 🤣😂 مگه به چخ نرفتن؟ نمی ترسم من و بردیا نکروسورد بهمون گره خورده کل سپاهیان شما محکوم به فنان
            در ضمن آنتی لایف و اینفینیتی استونز و گلب عالم هم داریم 😝

        2. کاربر می‌گوید

          باربد
          منهتن کشته؟ تمایل به گفتن مطالب جنجالی و نادرست؟

      3. Mhd.k
        Mhd.k کاربر می‌گوید

        یاد آزمون ۳ گانه اسنیک آیز افتادم😂

  129. […] آشنایی بیشتر با این شخصیت و دیگر شخصیت های این لیست به «این مقاله» مراجعه […]

  130. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    بردیا و فربد
    .
    همه جا دارند مسخرتون میکنند برای چندمین بار بس کنید واقعا وقتی اینقدر نوب هستید چرا بحث میکنید؟؟؟
    ادعا هم که تمامی نداره پر از لفظ های مسخره و تکراری که هر بچه ای حفظش کرده که مثلا باحال هستید نمیتونید درست این سکرت وارز رو بخونید ؟؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      تو هم فکر میکنی کی هستی که بر هر کسی دلت بخواد تیکه میندازی و تو بحث همه شرکت میکنی؟؟؟اقا من دوست دارم فکر نمیکنم به تو ربطی داشته باشه داره؟فکر نمیکنم.خوشت نمیاد کامنتامو نخون.

      1. باربد کاربر می‌گوید

        بردیا دلم خنک شد
        همه جا دارن مسخرمون میکنن؟ اون افراد انقد بزدل هستند که نمیان تو روی آدم حرفاشون رو بزنن میان غیبت میکنن بعد فک میکنی نظر اونا در مورد خودم برام مهمه؟ من خودم رو به اندازه کافی میشناسم و نیاز به قضاوتشون ندارم
        در ضمن باربد نه فربد

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          ولش کن.ارزششو نداره

          1. باربد کاربر می‌گوید

            حق با توست برادر

        2. Randall
          Randall کاربر می‌گوید

          😂😂

  131. […] میدونیم هر کدوم از این کرکتر های جذاب و مهیج در دنیای دی سی توی بخش هایی ضعف و توی بخش هایی قوت دارن ، اما مبارزه و […]

  132. کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت شما مقاله خوب بود اما جای بارباتوس خالیه نا سلامتی قویترین نسخه بت منه و ارباب مولتیورس تاریک و خب خیلی قویه جاش خالیه

دیدگاه ها غیر فعال است.