فن آرت هایی از کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا فردی است به نام استیو راجرز که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بروی وی آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت وی را افزایش داده و در جنگ‌ها از وی استفاده کند. وی لباسی با نقش‌مایه پرچم ایالات متحده آمریکا بر تن دارد و به عنوان سلاح سپری در دست دارد که ضد گلوله است. این شخصیت تا به حال در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول حضور داشته‌است و کریس ایوانز بازیگر این نقش است. در ادامه ۲۰ فن آرت (تصویر هنری که به‌وسیله طرفداران ساخته می‌شود) مشاهده خواهید کرد.

کاپیتان آمریکا در جنگ. بسیاری معتقدند که اولین قسمت سه گانه کاپیتان آمریکا، فیلم خوبی نبود و می توانست بسیار بهتر باشد. آیا دوست دارید کاپیتان آمریکا را در بازی اختصاصی خود ببینید؟

کاپیتان آمریکای رباتیک. جهان سینمایی مارول می توانست کاپیتان آمریکایی را به ما نشان بدهد که به زره های مرد آهنی دسترسی دارد و می تواند پروازکند و یا لیزر شلیک کند.

اگر سری کمیک های مارول زامبی را خوانده باشید، با این دست تصاویر آشنایی دارید. این سرانجام زامبی شدن کاپیتان آمریکا است.

آیا دوست دارید فیلمی از کاپیتان آمریکا ببینید که در دوران جنگ های صلیبی جریان دارد؟

ونوم یک سیمبیوت بیگانه در جهان مارول است که توانایی نفوذ به بدن هر انسانی را دارد، این دو شخصیت اگر رابطه خوبی با یکدیگر برقرار کنند، دیگر تانوس با دستکسش ابدیت هم از پس آنها بر نمی آید.

باکی بارنز در لباس کاپیتان آمریکا. خوشبختانه و به احتمال زیاد، این فن آرت در آینده جهان سینمایی مارول به حقیقت خواهد پیوست.

کاپیتان آمریکای سامورایی. خوشبختانه این فقط یک آرت است و هرگز به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

کاپیتان آمریکا نشان داده است که اگر عصبانی شود، حتی شخصیت های قدرتمندی نظیر مرد آهنی و ثور را نیز می تواند شکست دهد، او الان عصبانی است، پس نزدیکش نشوید.

هنوز معلوم نیست سران جهان سینمایی مارول برای شخصیت کاپیتان آمریکا چه خوابی دیده اند، ولی به احتمال بسیار بالا ما یک نسخه شرور از شخصیت کاپیتان آمریکا را در سینمای ابرقهرمانی مارول خواهیم دید.

فقط بخندید، فقط یه نکته ای هست و اون اینه که این آرت فقط من رو یاد شخصیت اسکندر در انیمیشن پوریای ولی میندازه یا شما هم همین حس رو دارید؟

می توانید به هر صورت که بخواهید او را صدا بزنید، بیبی استیو، کاپیتان کید، کوتوله انتقامجو یا هرچیز دیگر.

کاپیتان آمریکا و آخرالزمان. ایکاش سران مارول بجای آن آخرالزمان بدردنخوری که در فیلم انتقام جویان، پایان بازی به ما نشان دادند، ما را با اینچنین صحنه ای مواجه می کردند.


کاپیتان آمریکا در برابر بتمن. این دو در دنیای کمیک نیز با یکدیگر جنگیده اند و خدای خفاش ها به پیروزی رسیده است. بنظر شما کدام یک در جهان سینمایی پیروز این نبرد مرگبار خواهد شد.

مشابه این صحنه را در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی نیز دیدیم، اما نه با این حجم از خشونت.

اگر کاپیتا آمریکا تماماً شبیه با شخصیت کمیک بوکی خود بود به چه شکلی در می آمد؟ این آرت جواب سوال شما است.

دو تن از سلاطین حهان مارول.

فقط می توان حسرت خورد و گفت ایکاش همینطور می شد.


27 Comments
  1. Mohamad کاربر می‌گوید

    واقعا کپ خیلی شخصیت باحال و دوستداشتنی هستش.و واقا کریس ایوانز به نظر من خیلی خوب از پس نقشش براومد

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      نمیخوام بنظرت توهین کنم ولی بنظرم خوب بازی نکرد . البته ظاهر و اوباهاتش به کاپیتان امریکا میخورد ولی نظر من اینه که خیلی خوب بازی نکرد . اما در کل بنظرم بهترین بازیگر mcu رابرت داونی جونیور بود که واقعاً محشر بود و ترکوند .

  2. Sub Zero کاربر می‌گوید

    شخصیت کاپیتان امریکا رو دوست دارم 👌👌👌
    مرسی از ادمین

  3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    رابرت داونی جونیور که عالی بازی کرد ،بازی تام هیدلسون و کریس همسورث هم عالی بود ولی از بازی الیزابت اولسن و سرباز زمستان خیلی خوشم نیومد.
    در کل مارول از لحاظ سینما خیلی از دیسی که گند زد به فیلماش بهتره، خیلی بهتره.

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اره موافقم . البته اگه سه گانه نولان رو حساب نکنیم ‌. چون اگع اون حساب باشه تمام mcu با هم نمیتونن باهاش برابری کنن . ولی بتمن vs سوپرمن و شزم خوب بودند .
      اما در کل دنیای سینمایی مارول هم پرفروش تر بوده و هم بهتر .

  4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    لطفاً از سه گانه ی نولان حرف نزنید
    چون اینقدر فیلمش خوب بود که نمی سه توصیف کرد، فقط شوالیه ی تاریکی۲ یه کم مشکل داشت
    ولی سه گانه ی مرد عنکبوتی سم ریمی و فیلم های مردان ایکس به خصوص لوگان و روز های آینده ی گذرشته و ددپول باهاش برابرند
    چییییییی؟؟؟؟؟؟ فیلم بتمن و سوپرمن خوب بود؟؟؟؟؟ وای، اینو دیگه چی بگم!!!!!!
    همون کلمه ی مبارک !! مارتا کافیه که این فیلم یه فاجعه باشه حالم از این فیلم به هم خورد، وارنر اصلا بلد نی فیلم بسازه، ولی فقط فیلم شزم!، و آکوامن خوب بود بقیش مزخرف مطلق…

    در کل :
    فیلم : مارول
    کمیک: برابر و تا حدودی دیسی، پس دیسی
    قدرت ابر قهرمانان: برابر و تا‌ حدودی دیسی ، پس دیسی
    قدرت ابر شروران : مارول
    برنده : برابر
    اگر مشکل‌ دارین بگین

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      سلام
      فقط بگم قدرت ابرشروران دیسی
      چون لوسیفر و شیطان وحشی عظیم و بی پایان ها برای تمام شروران مارول بسه

  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نه
    چیییییی؟؟؟؟؟ تو اومدی بی پایان ها رو شرور خطاب کردی؟ ها ها ها ها نمیدونم چی بگم
    در ضمن شما پروتژ رو حساب نکردین، این خدا اینقدر قویه که می‌تونه خودش رو به والای همگان تبدیل کنه ، والای همگان هم یجورایی قدرتش یه کوچولو از پرزنس کمتره، پرزنس هم لوسیفر و شکست داده و والای همگان هم می‌تونه پس پروتز می‌تونه خودش رو به والای همگان تبدیل کنه و لوسیفر رو شکست بده
    شما میدونین بیاندر های اولیه چقدر قوی بودند ؟؟؟ .‌ اون ها به راحتی و بدون دردسر دادگاه زندگی !!!!!!! رو کشتند ، بیاندر های اولیه قدرتی تقریبا برابر با والای همگان داره و میتونن هم زمان دادگاه زندگی ،‌ فالکرام و تمام سلستیال ها رو باهم هم و با کمی تلاش شکست بدن ، جوری که انها داشتند کل دنیای مارول رو‌ بدون زحمت از بین می‌برند و والای همگان که تو کار ها دخالت نمی کنه این بار میخواست بره باهاشون بجنگه!!
    شیصان اعظم برابر با بیشتر قدرت پرزنس ، والای همگان برابر با پرزنس تقریبا، بیاندر های اولیه تقریبا مساوی با والای همگان و شیطان هم برابر با بیاندر های اولیه
    اگر راضی نمیشی تانوس با قلب عالم که با والای همگان برابر میشه، اون هم می‌تونه این ش- و-ع- رو شکست بده

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سلام ببخشید دخالت میکنم اما باید یه چند تا نکته رو ب کاربر استرنج گوشزد کنم.
      ۱_والای همگان با پرزنس برابره.
      ۲_پروتز فقط ادعا کرده ولی ثابت نشده اما میتونه خودشو ب دادگاه زندگی تبدیل کنه.
      ۳_بیاندر های ماقبل رتیکان بسیار بسیار قوی بودن اما اینو بدون فالکرام قدرتی داره ک ی سری میگن اون خود والای همگانه.پس اگه از بیاندر ها قوی تر نباشه برابرن‌.
      ۴_میتونی شیطان وحشی عظیم رو با پایین تر از همگان حساب کنی
      ۵_تانوس با قلب عالم قوی تر از والای همگانه و هیچ کس نتونست جلوشو بگیره اما بالاخره آدام وارلاک تونست متقاعدش کنه ک همه چیو ب حالت عادیش بر گردونه

      1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        تانوس با قلب جهان از والای همگان قویتره محمد داداش من عزیز من تانوس با قلب جهان از دارک ساید اصلی ضعیف تره چه برسه به والای همگان حالا هر چقدر قوی باشه به والای همگان نمی رسه
        و اینکه کاربر محمد حسین فالکرام به هیچ وجه قابل مقایسه با الین بلک نیست فالکرام بعد از والای همگان و پایین تر از همه در یک رتبه کازمیک ایمورتال هالک و بیاندرز ماقبل ریتکان پنجمین موجود قدرتمنده تمام ماروله در مارول هیچکس بجز والای همگان و پایین تر از همه حریف الین بلک نمی شه

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اولاً بشین سرجات نیا هر مقاله یه شلوغی بکن و بری . بعد خب اره بی پایان ها شرور نیستن . بعد این ها ها یعنی چی ؟؟؟؟ جایزه نوبل گرفتی ؟؟؟؟ 😐😐
      بعد انقدر نوبی که فالکرام رو نمیشناسی . فالکرام انقدر قدرتمنره میگن اصلاً همون والای همگانه با یه تجسم دیگه . بیاندر های ماقبل ریتکان شانس زیادی در برابر فالکرام ندارن . بعد کجا دادگاه زندگی و فالکرام رو شکست دادن ؟؟؟؟؟؟؟ دادگاه میدونم ولی فالکرام هیچ جا گفته نشده ، درضم بدون لوسیفر اراده ی پرزنس هست و در نهایت اراده اش تنهایی همه ی بیاندر های قبل ریتکان رو میزنه .
      تازه شم پرایمال مانیتور برا همه ی مارول بسه 😐 نه واقعاً اگه پرایمال مانیتور بیاد میخواید چیکار کنید ؟؟؟؟؟ حتی والای همگانتونم هیچی نیست در برابرش . یا تانوس با قلب عالم . یا حتی استرال تانوس . نه واقعاً میخواید چیکا کنید !!!!! درضم باید فالکرام رو با الین بلک مقایسه کنید که جدیداً پرزنس جدید شده و از لوسیفرم قویتره .

  6. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    درضم باید یک چیز بگم .شیطان وحشی عظیم به مراتب از همتای مارولی خود قویتر است ‌ . به دو دلیل
    اول اینکع شیطان وحشی عظیم در همون حضورش لوسیفر و مایکل رو باهم شکست داد . انقدر عظمت داره . لوسیفری که من خودم با بیاندر های ما قبل ریتکان برابر میدونم . دیگه با مایکل نور علی نوره ‌‌. حتی شاید بتونن به والای همگانم اسیب جدی وارد کنن . نکته ی بعدی اینکه که شیطان وحشی عظیم خود پرزنسه فقط نیمه ی تاریک و هم قدرت پرزنسه ‌. اوت موقعی هم که از پرزنس شکست خورد و ناپدید شد بدلیل این بود که تازه از خواب بیدار شده بود و کنترل کامل بر توانایی هاش نداشت . در مارول هیچ رقیبی برای شیطان وحشی عظیم به جز والای همگان موجود نیست . تازه والای همگان هم همینطوری برنده نیست . چون شما فکر کن خود پرزنس اومده فقط با نسخه ی بدش پس حتی والای همگانم میتونه شکست بده و البته اونم میتونه . شانس برابره .
    تازه باید یه چیز دیگه هم اضافه کنم . الین بلک که پرزنس جدید شد بخاطر این توسط پرزنس خدا شد که اگه پرزنس مایکل یا لوسیفر رو خدا میکزد بینشون دعوا میشد و در نتیجه همه چی از جمله سورس و مولتیورس تمام وجود در دیسی نابود میشد به همین دلیل الین بلک رو جایگزین خودش کرد . اینم اضافه کنم الین بلک قبل نیو ۵۲ خیلی از لوسیفر ضعیف تره ‌. ولی در حال حاضر قویتره . تا یادم نرفته بگم الین بلک تازه بخش کمی از قدرت پرزنس رو داره . یعنی اصلاً حریف پرزنس قبلی نمیشه ‌. بعد شما فکر کن بخش کمی از قدرت پرزنس طرف رو از لوسیفرم قویتر میکنه . در کل میگم در دنیای مارول تنها رقیبی ( تازه حتماً برنده نمیشه شانسشون برابره ) که میتونه حریف شیطان وحشی عظیم بشه والای همگانه اونم به شانس مساوی ‌.

    1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      # محمد حسین ( حال ندارم انگلیسی بنویسم 🐯🐯🐯🐯 )
      شیطان اعظم قویتر از پایین تر از همه هست وای وای وای وای وای همه جا میگن اون از پرزنس ضعیف تر هست در حالی پایین تر از همه یا همون toba کاملا با والای همگان برابره و فقط و فقط پرایمال مانیتور با قاطعیت اونو شکست میده و پرزنس و والای همگان ۵۰ درصد toba رو شکست میده
      https://www.superherodb.com/lucifer-morningstar-vs-the-one-below-all/90-288756/
      نظر سنجی پایین تر از همه و لوسیفر بیشتر جاها لوسیفر رو قویتر از شیطان وحشی عظیم ( تاریکی اعظم ) می دونن
      پایین تر از همه وقتی در بدن ایمورتال هالک رفت تمام حیات در مارولو نابود کرد با بیشتر نهاد های انتزاعی مارول در افتاده و اونارو کشته بود فرانکلین ریچاردز و گالاکتوس رو همزمان کشت باز بدن این نسخه‌ی هالک توانایی اینو نداره که تمام توانایی پایین تر از همه رو اعمال کنه یعنی پایین تر از همه ضعیف شده تقریباً تمام موجودات مارول لجز والای همگان رو کشته بود اونم در حالت ضعف

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        تو داری نظر سنجی میگی ؟؟؟؟؟ 😐 من عکس از کمیک بیارم شیطان وحشی عظیم لوسیفر رو زده ؟؟؟؟؟ تو معتبر ترین منبع که خود کمیک رو ول کردی میچسبی به یه نظر سنجی !!! در ضم میشه بگی کجا اینو گفته ؟؟؟؟ من جایی ندیدم بگه ضعیف تره . حالا پرزنس رو به طور معمول ۱ رتبه بالاتر میزارن . اینم نمیدونی ؟؟؟؟؟؟؟ شیطان وحشی خود پرزنسه منتهی نیمه ی تاریکش هم قدرت پرزنسه . در اون کمیکم به این دلیل شکست خورد که تازه از خواب بیدار شده بود و کنترل کافی رو قدرت هاش رو نداشت . بعد تو نمیدونی میگی پرایمال مانیتور !!!! قابل توجهت از پرایمال مانیتور هم قویتر هست . رایتر خود گرنت موریسن در کمیک هاست . و امپتی هند که نقطه مقابل نویسنده هست . مدرکم از خود کمیک دارم .
        Multiversity Giudebook
        من هیچ جا ندیدم بگن پایین تر از همه با والای همگان برابره !!!! ولی شیطان وحشی عظیم خود پرزنس بود البته نیمه ی تاریکش که نباید از خواب بیدار میشد . والای همگان شانسش مساوی با شیطان وحشی هست ، در کل اگر گیریم بگیریم اصلاً پایین تر از همه از شیطان وحشی قویتر باشه اگه جنگی بین کل دیسی و مارول رخ بده همه میدونن کی برنده میشه ، پس من چیزی نمیگم . چون حال یه بحث تازه رو ندارم . بعد لوسیفر و مایکلی که با هم از شیطان وحشی شکست خوردن . تو میگی لوسیفر و میکائیل با هم حریف پایین تر از همگان نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟ اگه اینو تائید کنی من دیگه حرفی نمیزنم . درضم اگر لوسیف نتونه الین بلک شانس خیلی زیادی داره .

  7. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب شما دیسی فنین و من مارول فن
    واقعا شما متعصبی هستین
    اولا هیچ مخلوقی با والای همگان برابر نیست
    حتی فالکرام ، فالکرام قدرتمنده اما نه به اندازه ی والای همگان
    من این دو دنیا رو برابر می‌دونم بعدش یهو نگو که یارو فلانی میاد مارول رو میزنه
    فقط مانیتور ذهن از والای همگان و پروتز و پایین تر از همه بهتره و اون می‌تونه کل مارول رو بزنه
    این پرایمال مانیتور از پرزنس قوی تر نیس و والای شاید بزنش

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      بچه جون تو مقاله ی ایرومن علیه سایبورگ ثابت کردی کی متعصب هست . عزیز گفتم انقدر قویه که میگت تجسم دیگر والای همگان هست . اگه سواد خوندن نداری برو از یکی بپرس .
      تو دیگه کی هستی . ای کیو پرایمال مانیتور همون مانیتور ذهنه ‌‌ یکی بیاد اینو جمع کنع . نوب بودنت رو اینجا اثبات کردی ، ببین ما با کیا سر و کار داریم .

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خیلی خوب
    من تسلیم
    من نمیخواهم بحث کنم
    در ضمن خیلی هم از دیسی نمیدونم و بیشتر از مارول می‌دونم
    لطفاً خودتون رو عصبانی نکنین ، این چیز ها ارزش بحث ندارد
    باید ببینین که کیفیت کمیک ها و فیلم ها ی کدامیک از اینها برترن، کمیک دیسی، فیلم مارول، برنده هیچ کس

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      شما خودت تو مقاله ی ایرومن vs سایبورگ داشتی خودت رو میکشتی تا ثابت کنی ایرومن قویتره . خب منم حال بحث رو ندارم . یه مشکل دیگه هم هست وقت کافی هم ندارم .
      ارزش بحث ندارد 😐😐😐😐 مگه بحث چیز بدیه ؟؟؟ یه چیز ساده هست تو زندگی روز مره اتفاق میوفته .
      خب تو بحث سینما اره مارول جلوتره ، ولی اصلاً تمام mcu نمیتونن حتی به سه گانه ی نولان نزدیک بشن .
      البته فیلم هایی مثل شزم ، واندروومن و بتمن vs سوپرمن خوب بود . حالا کاری با اون جاس ویدون کچل ندارم ، کلی از مدت فیلم نسخه ی اصلی کم کرد و کلی هم بودجه اضافه کرد همشو به فنا داد .

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب بله
    باز هم‌ من میگم من ده سالمه و بیشتر در چیز های علمی مانند دایناسور ها و تاریخ زیاد اطلاعات دارم نه تخیلی!!!
    در کل بله دیسی قویتره چون پرزنس و میکاییل دمگریوس از پروتز و والای همگان قوی تره
    ببینید با این موافق هستید:
    فیلم : مارول
    نیرو های ابر قهرمانان : برابر و تا حدودی دیسی
    نیرو های ابر شروران : برابر
    نیرو های کیهانی : دیسی
    برنده : یه ذره کفه ی ترازو به سمت دیسی کشیده میشه

  10. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    من با بقیه‌ی حرفاتون موافقم ولی فیلم نه بهترین فیلم تاریخ از نظر به ترتیب مرد پولادین و لیگ عدالت ( بدلیل درخشش سوپرمن ) دیگه نمی دونم اینفینیتی وار ثور ‌دنیای تاریک هالک شگفت انگیز و اینا بدرد نخور هستن

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      فکر کنم منظورت بهترین فیلم ابرقهرمانی بود . چون طبق چند سایت معتبر خارجی و ایرانی پدرخوانده بهترین فیلم تاریخ هستش . و تنها فیلمی که جزو ۵ فیلم برتر تاریخ قرار گرفت دارک نایت بود . مرد پولادین قشنگ بود اما به فیلم هایی مثل شزم ، واندروومن و مخصوصاً سه گانه ی نولان نمیرسد .

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD EBRAHIMI
      نظر شخصی هر شخصی متفاوته اما انتقامجویان جنگ بینهایت ، از نظر طرفداران و منتقدین دومین فیلم برتر MCU بود . ( البته شاید هم از نظر منتقدین اولی بود . درست نمیدونم . ) . دلیل اینکه از انتقامجویان جنگ ابدیت بعضیا بدشون میاد رو من خوب میدونم . حالا دیگه اونش بماند .

  11. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بله
    اینم فیلمای مورد علاقم به ترتیب:
    اینیفیتی وار
    انتقام جویان پایان بازی
    لوگان
    دکتر استرنج
    بلک پنتر
    آیرون من ۱
    شزم!
    ثور راگناروگ
    آکوامن
    انتقام جویان عصر الترون
    انتقام جویان
    مردی از پولاد
    لیگ‌ عدالت
    ثور
    کاپیتان امریکا جنگ داخلی
    آیرون من ۲
    کاپیتان امریکا سرباز زمستان
    اسپایدرمن دور از خانه
    نگهبانان کهکشان ۱ و ۲

    فیلم های هالک شگفت انگیز و بتمن علیه سوپی و ثور جهان تیره واقعا خیلی بد بودند

  12. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اقای استیو راجرز من یه سوال داشتم
    آیا دکتر استرنج و اسکارلت ویچ میتونن دکتر فیت رو با هم شکست بدن؟؟
    ممنون میشم به سوالم جواب بدین

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب از اقای راجرز پرسیدید اما من بااجازه جوابتونو میدم
      اگه اسکارلت به عنوان متحد باشه باید زاتانا و کنستانتین هم باشه
      اما اگه فقط بخواید ایندو در برابر دکتر تنها باشن بنظرم برابرن

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      الان دیدم کامنتتون رو .
      راستش من زیاد دکتر فیت رو نمیشناسم اما ترکیب دکتر استرنج و اسکارلت ویچ یک ترکیب خیلی قدرتمنده و فکر نمیکنم دکتر فیت به تنهایی در برابرشون شانسی داشته باشه شاید اگه اگه از سلاح های خاصش استفاده کنه بتونه کارایی رو در برابرشون صورت بده اما با قدرت خامش تقریبا شانسی نداره .
      این نظر شخصی من هست .
      موفق باشید .

  13. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ممنون
    به نظرم زاتانا و اسکارلت و کنستانتین در نهایت شاید باهاش برابر باشن

دیدگاه ها غیر فعال است.