جنگ امواج؛ آسیب های امواج ۵G

دربارۀ آسیب‌هایی که امواج فایوجی به بدن انسان می‌رسونه و ارتباطش با بیماری‌هایی بر بستر کرونا، حتماً شنیدید اما دیدگاهی دربارۀ شیوۀ آسیب‌رسانیش ندارید. آسیب دیدن انسان به وسیلۀ این ویروس به سبب حمله چندجانبه به کالبدهاش هست. مراحلش رو به ترتیب دنبال می‌کنیم. در ابتدا می‌خواهیم به تأثیر امواج بپردازیم و برای شناخت تأثیر امواج بر بدن و باروری بیماری، نیاز به شناخت مختصری از کالبدهای انسان و محدودۀ امواج هست که بعد از اون به مبحث بیماری و کرونا می‌رسیم.

کالبدها:

بدن ما دارای کالبدهای زیادی هست که برای مراحل مختلف زندگیش، تعبیه شده.

کالبد اول: کالبد مادی هست که از سلول، کدگذاری‌های برنامه‌ای برای دی‌اِن‌اِی و در نهایت از اتم، الکترون و پروتون و … مثل سایر ماده‌های این فرکانس تشکیل شده.

کالبد دوم: کالبد اتری است که دقیقاً اندازۀ کالبد اول ماست و به بدن و حس‌های مادی، شکل می‌ده؛ یعنی حفظ شکل آناتومی بدنِ اول و واکنش‌های حس فیزیکی رو کنترل می‌کنه. کالبد اتری با بخشی از انرژی‌ای که از طریق تبادل چاکراها به دست میاره، با هالۀ اول، از بدن محافظت می‌کنه. این کالبد به همراه بدن فیزیکی از بین می‌ره. رنگش خاکستری هست و با جرقه‌های آبی رنگش قابل دیدن می‌شه.

کالبد سوم: کالبد روان است. احساسات ما به وسیلۀ تشعشعات دریافتی، ابتدا روی کالبد روان ارزیابی و به وسیلۀ مغز، پردازش می‌شه و بعد آثارش روی بدن فیزیکی بروز پیدا می‌کنه. مثلاً اگر تشعشعاتی به سمت انسان ساطع بشه که ترجمۀ اون، خطر باشه، کالبد روان شروع به ارزیابی برای واکنش ترس می‌کنه و بعد مغز به اعصاب پاراسمپاتیک پالس بحرانی رو می‌فرسته که حواسش رو به خطر، خوب جمع کنه؛ مردمک چشم برای دیدنِ بهتر، گشاد می‌شه، قلب برای رسوندن خون به همۀ بدن، تندتر می‌زنه، به سبب اینکه ممکنه نیاز به تحرک بیشتر و فرار باشه.

کالبد چهارم: کالبد اختری است. این کالبد تقریباً به اندازه فضای بدن فیزیکی ما (به اندازۀ خیلی کمی بزرگ‌تر از بدن فیزیکی) و به حالت ابر هست. هالۀ اصلی بدن ما به وسیلۀ این کالبد تشکیل می‌شه. این کالبد، میدان مغناطیسی بدن رو برای سلامتی، با اطراف و اکوسیستم تنظیم می‌کنه و جلوی بسیاری از تشعشعات منفی رو می‌گیره، که در نهایت بدن فیزیکی رو سلامت نگه می‌داره. تا زمانی که طناب این کالبد به بدن وصل هست، حتی اگر فرد دچار مرگ مغزی بشه، بدنش زنده هست. مرگِ قطعی با جدا شدن و مرگ این کالبد صورت می‌گیره که کالبدهای بالاتر به مرحلۀ بعدی با فرکانس بالاتر میرن. یعنی کالبد اختری، ظرف کالبد ذهنی و بدن‌های بالاتر، در بدن فیزیکی ماست.

کالبد پنجم: بدن ذهنی است که فرکانس بالاتر و هالۀ گسترده تری نسبت به چهار کالبد قبلی داره. این بدن محل عملکردهای منطقی ماست و کارش مدیریت اطلاعات و حافظه و در نهایت مدیریت سلول هست. مغز انسان مثل یک دستگاه کامپیوتر هست و هر دستگاه کامپیوتر به اپراتوری برای مدیریت اطلاعات نیاز داره. بنابراین مدیریت مغز رو، کالبد ذهنی انجام می‌ده. این کالبد اطلاعات کالبدهای دیگر رو هم دریافت می‌کنه و بعد بر اساس منطقی که از آگاهی‌ها به دست میاره، برای مغز دستور ارسال پیام‌های عصبی رو می‌فرسته. وقتی می‌خوایم بیتی از یک شعر رو به یاد بیاریم، در اصل این کالبد هست که اون رو جایی محفوظ کرده و تو طبقۀ مورد نظر می‌گرده و اون بیت شعر رو در میاره و به صورت پیام عصبی برای مغز می‌فرسته تا اون رو با دهان بیان کنه.

کالبد ششم: بدن روحانی است. این کالبد، فرکانس بسیار بالاتری از کالبدهای قبل داره و هاله‌اش به شکل دایره‌ای کامل هست و گستردگیِ زیادش، به هزاران کیلومتر می‌رسه. این بدن، ما رو به هستی وصل می‌کنه. زمانی که کسی وحدت وجودش رو حس می‌کنه، می‌تونه به این کالبد دسترسی پیدا کنه. برای دسترسی به این کالبد باید به بی‌ذهنی کامل رسید و اینجاست که خودشیفتگی، زمان، مکان یا حتی بعضی از تضادها از بین می‌رن و با وصل شدن به هستی، اطلاعات جاری در هستی دریافت می‌شه؛ به عبارتی طرف به سیر و سلوک میره.

کالبد هفتم: ‌بدن کیهانی هست که به اندازۀ کل هستی گستردگی داره و چون همۀ انسان‌ها دارای این کالبد هستیم و هستی هم مشخصه، پس بدن کیهانی همۀ انسان‌ها روی هم منطبق می‌شه و اونجاست که همه انسان‌ها با هم وحدت دارن. تا جایی که هستی هست، این بدن گستردگی داره و برای رفتن به فراهستی باید با بدن بعدی رفت.

کالبد هشتم: بدن نیروانی است. نیراوانا به معنای آرامش مطلق هست؛ جایی که با دسترسی به این کالبد، از مجازها و هولوگراف‌بازی‌ها می‌گذریم و به حقیقتِ اصل می‌رسیم. در این صورت انسان به سرچشمه اصلی آفرینش و فنا دست خواهد یافت.

بیشترِ توضیحات در کتاب‌های مختلف، کالبدها رو به صورت متفاوت یکی حساب می کنن مثل کالبد دوم و سوم به سبب تحلیل احساسات و یا کالبد دوم و چهارم به سبب مدیریت سلول‌های بدن فیزیکی و… اما اینجا جدا در نظر گرفتیم. برای اینکه کالبد اتری به اندازۀ کالبد فیزیکی هست و برای هدایت رشد سلولی، قرینۀ سلول فیزیکی رو در خودش داره و مثل یک ظرف، بدن رو به رشد سلامت شکل میده. کالبد اختری ظرف روح هست و آخرین لایه‌ای هست که اگر بمیره، کالبد ذهنی به مراحل بعدی می‌ره، پس اگر کالبد اتری به سبب شکل‌دهی به بدن فیزیکی بخشی از کالبد ذهنی باشه، نمی تونه پیش از کالبد اختری قرار بگیره و در عین حال هم‌اندازۀ بدن فیزیکی باشه. بنابراین از کالبد ذهنی جدا در نظر گرفته میشه.

از سوی دیگر، کالبد اتری و روان رو با هم در نظر می‌گیرن به سبب اینکه کالبد روان اصلاً در خیلی از کتاب‌ها در نظر گرفته نشده! اما روان پیش از کالبد اثیری قرار داره و زمانی کالبد اثیری می‌تونه به پرواز در بیاد که شخص بر کالبد روانش فایق بیاد و از کالبد روان و احساساتش بگذره. دیدن کالبدهای دیگر ما نیازمند تغییر فرکانس دید ماست.

برای دونستن ضرر امواج روی بدن، باید دامنۀ امواج رو هم بشناسیم. اشعه‌های طول موج کوتاه یعنی گاما، ایکس و فرابنفش که تکلیفشون مشخصه. انرژی زیاد پرتوی گاما به سبب موج کوتاه بودنش، توانایی جدا کردن الکترون رو از اتم داره و باعث واپاشی بدن فیزیکی می‌شه. وقتی انرژی با شدت گاما به اتم که در نهایت سازندۀ سلول بدن ماست برخورد کنه، الکترون جدا می‌شه و ساختار بدن در ابتدا کمی تغییر می‌کنه و بعد از بین می‌ره. بیشتر مردم هم از خطرش آگاه هستن.

این توانایی در اشعه ایکس، کمتر از گاماست که تعداد دفعات قرارگیری جلوی پرتوی ایکس، خطر واپاشی رو بالا می‌بره. در فرابنفش خیلی کمتر می‌شه اما باز هم برای بدن فیزیکی آسیب‌رسان هست. بعد نوبت محدودۀ نورهای مرئی فرکانسِ ماست که برامون خطری نداره و نورمال هست. محدودۀ بعدی، محدودۀ مادون قرمز (فروسرخ) هست که با وجود کاربردهای درمانی و نظامی، به سبب حرارت تولیدیش، برای چشم و بافت به مرور زمان آسیب‌رسان هست. اما از خطراتش می‌شه چشم پوشی کرد و طول موجش هم نزدیک به طول موج نورهای مرئی هست.

کم کم وارد طول موج رادیویی می‌شیم. همیشه از خطرات امواج رادیویی اطلاع داشتیم اما از شیوۀ درست آسیب‌رسانیش آگاه نبودیم. امواج گاما به سبب کوتاه بودن موج‌هاش قدرت آسیب زدن و جداسازی یونی (یون‌سازی) رو در بدن فیزیکی و در نهایت واپاشیش داره. اثرات گاما در بدن فیزیکی کاملاً مشهوده اما به سبب دیده نشدن کالبدهای بالاتر که دلیل مفصلی داره کسی به آسیب دیدن اون‌ها توجهی نمی‌کنه.

خیلی وارد تعاریف جزییات موج‌ها نمی‌شیم چون مطالب بسیار طولانی‌ تر خواهد شد اما باید بگیم که همۀ اجزای هستی، دارای امواج الکترومغناطیس مخصوص به خودشون هستند و موج‌های الکترومغناطیسی، قابلیت تطبیق روی هم رو هم دارن.

حالا می‌رسیم به طول موج امواج فایوجی. بسامد این امواج مافوق بالا (ریزموج) حدود ۳۰ تا ۳۰۰ گیگاهرتزه که البته توی محدودۀ موج‌های رادیویی و آستانۀ ماکروویو حساب می‌شه و حتی از محدودۀ فروسرخ پایینتر هست و از امواج رادیویی‌ای که تا حالا داشتیم طول موج کوتاه‌تری داره اما قسمت خطرناکش بسامد بالا و طول موج بلند و هم ترازی تقریبی با امواج الکترومغناطیس بدن ماست و هر چه بسامد بالاتر بره، خطر آسیب‌رسانی بیشتر می‌شه.

در چند دهۀ اخیر درباره خودکشیِ دست جمعی نهنگ‌ ها شنیدید یا مسیرِ جدید و اشتباهِ پرنده‌های مهاجر. این اتفاقات به خاطر تغییر جریان‌های الکترومغناطیس طبیعت به وسیلۀ امواج تولید شده به دست انسان و به وسیلۀ آنتن‌هاست. حالا ما هم انرژی الکترومغناطیسی داریم و مسئولیت حفظ و تنظیمش با اکوسیستم بر عهدۀ کالبد اختری ماست.

صد البته بدن انسان در حالت عادی توانایی مقابله با هر چیزی رو داره و قطعاً می‌تونه امواج رو از هم تمیز کنه و به حالت عادیش برگرده اما الان در حالت عادی نیستیم که چراییش رو جلوتر توضیح میدیم.

وقتی این امواج در امواج طبیعت پخش می‌شه، کالبد ما مثل سیستم گیرندۀ امواج الکترومغناطیس نهنگ‌ها دچار اشتباه میشه و تنظیم اشتباهش، باعث سردرگمی تطبیق امواج الکترومغناطیس ما با طبیعت میشه. به این ترتیب این تداخل فرکانس، به سیستم الکترومغناطیسی کالبداختری و در نهایت کالبد فیزیکی آسیب می‌رسونه. به این سبب که کالبد اختری ضعیف می‌شه و فرکانسش در این همراستایی میاد پایین و حالت کالبدی با الکترومغناطیس ضعیف یا نزدیک به مرگ رو به خودش می‌گیره. بنابراین حفاظ تشعشعاتی دور بدن از بین می‌ره، تشعشعات آسیب‌رسان به بدن فیزیکی می‌رسن (کالبد اختری دیگه با هاله‌اش نمی‌تونه مثل قبل از بدن فیزیکی در برابر تشعشعات محافظت کنه) و اجازه رشد به ویروس‌ها داده می‌شه.

زمانی که بدن شخص فوت کرده رو در محفظۀ تابوت قرار می‌دن، بعد از مدتی بدن، خودش شروع به کرم زدن می‌کنه. این سیستم دفاعی اکوسیستم هست که توی موجودات تعبیه شده تا بعد از پایان کار و به اصطلاح فوت موجود، بدنش از بین بره و آسیب به طبیعت نزنه و در عین حال، جا برای زندگی افراد جدید باز باشه. این سیستم‌های دفاعی مراحل و برای هر مرحله، انواعی از میکروارگانیزم‌ های پاک‌کننده رو دارن. در حالت آسیب به سیستم الکترومغناطیس بدن که به مفهوم ضربه زده شدن به طبیعته (چون اگر سیستم الکترومغناطیس اکوسیستم درست کار می‌کرد بدن نباید به مشکل الکترومغناطیسی می‌خورد اما با دستکاری انسانی تغییر کرده)، و از طرفی هم بدن نمی‌تونه در مقابل تشعشعات ایستادگی کنه، میکروارگانیزم‌هایی از جنس کرونا که از بدو به وجود اومدن انسان در بدنش بوده، بارور می‌شه.

آنفولانزاها با پخش امواج شیوع پیدا کردن و هر بار که نسل جدیدی از امواج مورد استفادۀ گسترده در بین مردم قرار می‌گیره، آنفولانزاهایی بر پایۀ کرونا مثل سارس، مرس و همین کوید نوزده شیوع پیدا می‌کنه. یعنی یا دستکاری امواج در طبیعت که نزدیک به بدن هستن، سیستم الکترومغناطیس بدن تغییر می‌کنه و کالبد اختری ناتوان می‌شه و توانایی دفاع کامل رو نداره، بنابراین میکروارگانیزم‌های بدن بارور می‌شن (بعضی‌ها از هاگشون میان بیرون و بعضی هم به سبب تضعیف سیستم دفاعی بدن، جلوش می‌ایستن) که بدن فیزیکی رو از بین ببرن. یعنی مکانیزم تجزیۀ اکوسیستم هست. اما وقتی این میکروارگانیزم بارور می‌شه، با قرار گرفتن در محیط بدن، در مواجهه با سیستم دفاعی بدن فیزیکی قرار می‌گیره و شروع به فعالیت و مبارزه با بدن زنده می‌کنه. این اتفاق در حالی هست که زمانی این میکروارگانیزم باید بارور می‌شد که بدن مرده باشه اما سیستم دفاعی بدن که زنده هست داره باهاش مقابله می‌کنه! بنابراین اگر سیستم دفاعی از یک حدی ضعیف‌تر باشه، شخص فوت می‌کنه و اگر بتونه به مبارزه ادامه بده زنده می‌مونه.

حالا شخصی که فرکانس ضعیف و بهم‌ریخته‌ای داره، با قرار گرفتن در کنار فردی که میکروارگانیزمش رو آمده، اگر سیستم الکترومغناطیس بدن فرد هم مثل اون شخص ضعیف باشه، حالا این بیماری بارور شده در معرض یک بدن ضعیف دیگه قرار می‌گیره و همون روشش رو در پیش می‌گیره؛ مبارزه می‌کنه چون کارش همینه و در مقابل سیستم دفاعی بدن جدید، باز هم بارور شده و با توجه به بالا آمدن میکروارگانیزم خود بدن شخص هم، قابلیت‌های جدیدی رو از خودش بروز می‌ده. به علاوۀ اینکه سیستم الکترومغناطیس بدن ضعیف، روی بدن ضعیف فرد دیگر تأثیر می‌گذاره.

اما چرا بعضی‌ها نمی‌گیرن؟ اشخاصی که سیستم الکترومغناطیس بدنشون درست کار می‌کنه کالبد اختری ازشون محافظت می‌کنه، بیماری هم خودش رو مبارزه کرده با اون‌ها تلقی می‌کنه و میکروارگانیزم بدن شخص، توان مقابله با سیستم دفاعی بدنش رو نداره.

البته یک نکتۀ مهم دیگر هم وجود داره و اون این هست که بدنی با کالبد اختری سالم، قطعاً همچنان از شخص در مقابل میکروارگانیزم‌های بدن خودش، بدن دیگران و طبیعت محافظت می‌کنه. ساختار بدن انسان، برای زندگی، بهترین ساختاره اما با سموم مختلف ما رو از قابلیت‌هاش ناآگاه کردن.

اینجا یک نکتۀ مهم دیگری هم وجود داره که در متن گفته بودیم! اینکه بدن در «حالت طبیعی» قابلیت مبارزه با هر چیزی رو داره. چرا بدن انسان اونقدری ضعیف شده که تغییر امواج می‌تونه باعث بشه یک میکروارگانیزم دفاعی رو بارور کنه؟! مدتی هست که برای این وقایع برنامه‌ریزی شده! به بهانۀ کنترل آب و هوا، در آمریکا گاز کمتریل در هوا و روی سر مردم اسپری می‌شه. انسان ها مخصوصا در کشور های اورپایی و آمریکا مداوم آلومینیوم و باریوم تنفس می‌کنند و گلودرد و انواع دردهای بدون سبب رو بروز میدن! فلزات بدن رو سنگین می‌کنن و فرکانس رو میارن پایین که در نهایت باز هم آسیب به کالبد اختری و به این ترتیب به کالبد فیزیکی آسیب می‌زنن. اگر دقت کرده باشید زمان‌ های وارونگی دما که دود ماشین‌ها در جو حفظ می‌شه، میزان آنفولانزا و حس سرماخوردگی و آلرژی در مردم افزایش پیدا می‌کنه. به این سبب که فلزات باعث سنگینی بدن، فرکانس پایین و کارنکردن درست چاکرا می‌شه که باعثش همین رونده. یعنی ما از قبل‌تر ضعیف شده بودیم و پذیرای آسیب‌های امواج فایوجی بودیم و زمانی که این امواج ریلیز شد، بیماری جدید کرونا اومد. چرا دقیقاً همزمان با حضور صورت فلکی کرونا (تاج) در اوج آسمون؟!

در ضمن فلزات باعث اختلال حافظه می‌شن. سموم وارده از هوایی که تنفس می‌کنیم: سرب، آلومینیوم، باریوم و سایر فلزات …

سموم وارده از آب: فلوراید (رسوب اطراف چشم سوم)، کلر (پیرکنندۀ سلول)، نیترات (نیترات تو آب آشامیدنی چیکار می‌کنه آخه؟!) و سایر مواد به اصطلاح معدنی …

سموم وارده از غذا: گوشت، برنج، آرد سپید، شکر و…

البته دامنۀ این بیماری‌ها بیشتر از آنفولانزاست و شامل سرطان و بیماری‌های خودایمنی دیگر هم می‌شه. امیدوارم زودتر همه بیدار شیم و لااقل سرمون رو برای کمی تنفس، از این لجنزار بیرون بیاریم. خود این امواج به تنهایی اونقدرها ترسناک نیست؛ زمانی ترسناکیش کامل مشخص می‌شه که بحث واکسن اجباری و نانوچیپ‌ها به میان میاد. کرونا مثل یک کده. همه جیز نیست، ولی داره خیلی چیزا رو نشون میده.

منبع: نور مطلق

5 Comments
  1. […] کالبد روان، کالبد اختری، کالبد ذهن و… گه میتوید در «این مقاله» درباره اونها اطلاعات بیشتری کسب […]

  2. g.o.w کاربر می‌گوید

    واقعا عالی بود و خسته نباشید خدمت شما ادمین عزیز که با چند مقاله اخیر واقعا خیلیا رو بیدار میکنین و باعث بدست آوردن اطلاعات خیلی خوبی میشه. به امید اینکه خدا خودش به داد انسانها برسه.

  3. […] میتونید برای اطلاعات بیشتر درباره کالبد ها به «این مقاله» مراجعه […]

  4. TUNI STARK کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله فوق العاده جالبی بود و اطلاعات منو تا حد زیادی در مورد زمان افزایش داد
    فقط من یه سوال از آقای ادمین داشتم
    دستکاری زمان امکان پذیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      دستکاری مغز که با امواج امکان پذیره
      برا زمان باید حداقل باید یک کمی از سرعت نور بیشتر دست پیدا کنیم
      فعلا چهار کشور ایران.چین.روسیه و آمریکا به تکنولوژی فراتر از سرعت صوت دست یافتن اما فراتر از سرعت نور نه.
      به گفته دانشمندها ۲۱ سال دیگه فقط همین چهار کشور به تکنولوژی سرعت نور دست پیدا میکنن که البته بسیار کمیابه.محتمل ترین چیز برا تامین انرژی این هواپیما یا وسیله نیروی هسته ای هستش چون بسیار ناپایدارن

دیدگاه ها غیر فعال است.