عجیب ترین چیزهایی که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید

تا بحال چه چیزهایی را از اینترنت خریداری کرده اید؟ شاید وسایل الکترونیکی مانند موبایل بهترین آن باشد. اما باید بدانید که شما می توانید هر چیزی را در اینترنت بخرید، هر چیزی. با کمی جستجو در سایت های معروف خرید و فروش آنلاین مانند Ebay و آمازون می توانید چیزهای عجیب و غریب بسیاری را پیدا کرده و بصورت آنلاین خریداری کنید. با ما باشید با ۱۱ تا از عجیب ترین و غیرباور ترین چیزهای که می توانید بصورت آنلاین از اینترنت خریداری کنید.


۱۱. دندان:

شاید فکر کنید این مورد مخصوص قاتلین سریالی و آدمکش ها است اما اینطور نیست. بازار خرید و فروش اجسام وحشتناک همیشه داغ است. اگر بخواهید در Ebay محصولات وحشتناک و چندش آور پیدا کنید، دندان اولین چیزی است که به چشمتان می خورد. خرید دندان ها برای بسیاری از افراد کاملاً طبیعی است. به عنوان مثال در دانشگاه ها و مراکز علمی سعی می شود از اندام های واقعی انسان ها و حیوانات استفاده کنند و یا هنرمندان بسیاری هستند که به دنبال خرید دندان های واقعی و پر کردن کلکسیون وسایل عجیب و غریب خود هستند.


۱۰. ردیاب بشقاب پرنده:

این یک حقیقت است که بیگانگان وجود دارند و شاید روزی بخواهند با ما وارد جنگ بشوند به همین دلیل باید خود را آماده کنیم. اگر میخواهید خود را آماده کنید سری به سایت آمازون زده و یک ردیاب کشف کننده بشقاب پرنده بخرید. شما می توانید در این سایت تنها با ۹۰ دلار یک رادار کشف کننده بشقاب پرنده بخرید. متاسفانه خیلی ها هیچ وقت نمی فهمند که این تنها یک سباب بازی است. به همین دلیل شکایت های بسیاری از این محصول عجیب و غریب گزارش شده است.


۹. جسد خشک شده حیوانات:

انسان ها دوست دارند مجسمه های بسیاری را در خانه های خود نگه دارند. عده بسیاری نیز به جسد خشک شده حیوانات علاقه مندند که به تاکسیدرمی معروف است. تاکسیدِرمی یا آکَنده‌سازی فن نگهداری درازمدت پیکر جانوران برای نمایش است. به کسی که کار تاکسیدرمی را انجام می‌دهد «تاکسیدرمیست» می‌گویند. متاسفانه این کار غیرانسانی بصورت گسترده ای در دنیا جریان دارد و نتنها در کشور های خارجی، بلکه در ایران نیز به شکل گسترده ای انجام می گیرد و به راحتی و با جستجو در سایت های اینترنتی می توانید جسد خشک شده این جانوران نگون بخت را بخرید.


۸. انسان:

مطمعناً خبر داشتید که در فضای اینترنت و مخصوصا دارک وب ها افراد بسیاری به خرید و فروش انسان و افراد دزدیده شده می پردازند، اما شاخ در خواهید آورد که بدانید فروشگاه هایی هستند که نتنها در دارک وب نیستند، بلکه از طرف نهاد های بسیاری نیز حمایت می شوند و فروش انسان در آنها به حرفه ای ترین صورت انجام می گیرد. شما با وارد شدن در این سایت های (به ظاهر فروشگاهی) که نمی خواهیم نام آنها را در اینجا بیاوریم، به اجناس عادی مانند یخچال برخورد می کنید که قیمتشان چند ده برار دیگر یخچال های مشابه این سایت است، متاسفانه در توضیحات این محصول، کد هایی شامل اسم، سن، و نژاد فرد دزدیده شده رد و بدل می شود و خریداران می توانند با خرید آن یخچال، یک انسان نیز خریداری کنند و هر بلایی که می خواهند بر سر آن فرد نگون بخت بیاورند.


۷. افراد مشهور:

اشتباه نکنید، این مورد خرید مجسمه این افراد یا به گروگان گرفتن آنها نیست. سایت های در اینترنت وجود دارند که شما با ثبت نام در آنها می توانید با هزینه بسیار بالا، زمان افراد معروف را خریداری کرده و آنها را به مهمانی، عروسی و یا هر جایی که دوست داشته باشید دعوت کنید. مسلما اگر در اینستاگرام برای کیم کارداشیان پیام بفرستید، شاید سالها پیام شما را نبیند و یا برایش مهم نباشد، اما با پرداخت پولی کلان در مراکز معتبر، بطور حتم می توانید او را به هر جایی که دلتان می خواهد دعوت کنید.


۶. ادرار:

همانند مورد ۱۱ افراد بسیاری از دانشمندان تا کلکسیون دار ها به ادرار شما احتیاج دارند، اما آیا می دانستید افراد بسیاری در کشور های خارجی از ادرار خود کسب درآمد می کنند؟ سایت urinetheclear.com یکی از معروف ترین سایت های فروش ادرار در جهان است. در این سایت شما می توانید ادرار های زنانه، مردانه، ادرار های افراد با فیزیک خوب، ادرار های پر آب، ادرار های منجمد و…. را بصورت آنلاین سفارش دهید.


۵. تانک:

آیا تا بحال با خودتان فکر کرده اید که اگر ارتش آمریکا به شهر محل سکونتتان حمله کند، چکار باید بکنید؟ شاید به اسلحه های سبک نظامی دسترسی داشته باشید اما آیا این در برابر ارتش تا دندان مسلحه آمریکا کفایت می کند؟ خوشبختانه سایتی به نام mortarinvestments.eu وجود دارد که می توانید ماشین های سنگین نظامی مانند تانک ها را خریداری کنید. از تانک های قدیمی جنگ جهانی گرفته تا تی۷۲ هایی با توپ های جنگی آنها. اما بدانید که برای خرید این قلم کالا باید تعهدات سنگین بسیاری بدهبد.


۴. اورانیوم:

تانک به تنهایی برای نبرد با دشمنان کفایت نمی کند، اگر فکر کشور گشایی یا حمله به یک شهر به سرتان زده است، پیشنهاد ما خرید اورانیوم از اینترنت است. شما با مقداری تلاش می توانید از اینترنت (آمازون و چند سایت دیگر) اورانیوم خریداری کنید، اما اگر هدفتان بازی با این عنصر خطرناک است، بی خیال آن شوید زیرا عوارض بسیار ناگواری برای شما به همراه دارد. این عنصر برای مصارف آموزشی نیز استفاده می شود، اما قیمت بالای اورانیوم مطمعنا شما را از خرید آن منصرف می کند.


۳. مدفوع:

تاکنون شده است فکر اذیت کردن دوستان و نزدیکانتان به کمک مدفوع به سرتان بزند ولی مدفوع شما شکل دلخواتان را نداشته باشد و یا از بوی آن رضایت نداشته باشید؟ و یا اصلا قرار است درباره مدفوع حیوانای تحقیق کنید ولی به آن حیوان دسترسی نداشته باشید؟ ما به شما سایت فروش مدفوع در هر رنگ و بویی را پیشنهاد می کنیم. سایت poopsenders.com سایتی است که در آن می توانید هر نوع مدفوی را اعم از انسان، فیل، شیر و… در هر رنگ و بو و هر اندازه ای را خریداری کنید و از مدفوع خریداری شده خود لذت ببرید.


۲. جمجمه انسان:

یک کلکسیون دار، یک دانشمند، یک نماش دهنده تئاتر و افراد بسیار دیگر نیازمند جمجمه واقعی انسان هستند. سایت های بسیاری در اینترنت کار خرید و فروش اندام های مرده انسانی را انجام میدهند. آنها یا با رضایت خانواده یا با دزدی اسخوان فرد متوفی، جمجمه و قسمت های مهم فرد متوفی را پیدا کرده و آنها را به قیمت گزافی به فروش می رسانند.


۱. املاک در سیارات دیگر:

بقول بسیاری از افراد تا مالک زمین و خانه ای نشده اید، یک فرد بالغ و کاربلد نیستید. یک خانه در حومه شهر، یک مزرعه و یا یک کلبه نزدیک ساحل مواردی است که می توانید با تلاش زیاد بدست بیاورید. دوستان و نزدیکانتان همیشه به شما سرکوفت می زنند که شما نمی توانید یک خانه و یا زمین بخرید. اگر می خواهید جواب آنها را به بهترین شکل بدهید، در ماه زمین بخرید.

بله ماه، ما داریم در مورد قمر سیاره زمین صحبت می کنیم. به احتمال زیاد تا مدتها نخواهید توانست به املاک و مستغلات خود در ماه سفر کنید اما اگر امکان سفر آسان به ماه فراهم شود، شما از ۹۹٫۹۹ درصد انسان ها پولدارتر خواهید شد. سایت های بسیاری وجود دارند که یک هکتار از زمین ماه را تنها به قیمت چند صد دلار به شما می فروشند. البته ۹۹ درصد این سایت ها کلاهبرداری است و شما برای خرید زمین در ماه، باید پول و قدرت بسیار زیادی داشته باشید. البته شاید روزی برسد که بتوان املاکی در سیارات دیگر را در یک سایت اینترنتی خریداری کرد که مطمعناً با آن روز فاصله زیادی نداریم.

منبع: Toptenz.net 

5 Comments
  1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دستتون درد نکنه مقاله خوبی بود اطلاعات زیادی بهم داد مورد ۹ خیلی بده آخه چجوری اون بدبخت های بی گناه رو خشک میکنن آخه حیوان با تو چیکار داره از محیط زندگیش گرفتیش کشتیش خشکشم کردی عجب آدم هایی هستنا.

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      بابا کجاش چندشه
      برو تو تهران
      بازار
      ببین چقدر هست

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        چندش نیست، رذالته

  2. کیوان کاربر می‌گوید

    بسیار عالیبود میتونم بگم یکی از بهترین مطالب غیر کمیک بوکی بود که تو این سایت خوندم. از سایت هایش خیلی خوشم اومد مخصوصا poopsenders.com ان هاش خیلی خوشگل بودن واقعاولی سایت خرید و فروش تانک اونقدرها هم خوب نبود. تانک هاش بیشتر برای جنگ جهانی بود.

  3. رون گینگ ثور کاربر می‌گوید

    سلام با این مقاله هم خندیدم هم شاخ در اوردم دمتون گرم

دیدگاه ها غیر فعال است.