تریلر جدید بازی Battlefield 2042 منتشر شد

جدید ترین تریلر Battlefield 2042 نگاهی به نقشه های مختلف داخل بازی می اندازد

نسخه جدید سری بازی های Battlefield که با نام Battlefield 2042 عرضه خواهد شد. قرار است تا تجربه چند نفره بسیار زیبایی را در اختیار طرفداران قرار بدهد.

طبق آخرین اطلاعاتی که توسط شرکت EA نشر پیدا کرده است. حالت های مختلف Hazard Zone و Battlefield portal دقیقا در زمان لانچ بازی، در دسترس قرار خواهند گرفت. این موضوع نشانه  با محتوا بودن عنوان در زمان عرضه است. البته این نکته نیز قابل اهمیت است. که Battlefield 2042 دارای یک حالت سنتی نیز می باشد. همچنین این حالت سنتی شامل هفت نقشه قابل بازی هستند. (علاوه بر شش نقشه برگشتی از نسخه های قبلی که در این عنوان نیز موجود هستند.)  حال این EA با انتشار یک تریلر از Battlefield 2042 سه نقشه را از بازی به نمایش گذاشته است. Battlefield 2042

تریلری که در زیر می توانید مشاهده کنید. نقشه های Breakaway، Renewal و Discarded را نشان می دهد. Renewal در کشور مصر قرار دارد. همچنین یک دیوار غول پیکر نیز از وسط آن گذر می کند و سازه های زیادی در دور و اطراف آن قرار دارد. Breakaway در قطب جنوب قرار دارد و بازیکنان را به محل استخراج نفت می برد که توسط یخ های بزرگ احاطه گشته است. در آخر نیز می توانیم به Discarded در هند که دارای کشتی های عظیم سرگردان داخل آب هستند؛ اشاره بکنیم. لازم به ذکر است که بازیکنان توانایی گشت و گذار را داخل کشتی های این نقشه دارند. نکته جالبی که در مورد نقشه ها موجود است. وجود چندین نوع آب و هوا برای هر یک از نقشه های Battlefield 2042 می باشد. البته وسعت نقشه ها در رایانه های شخصی و کنسول های نسل جدید، بیشتر می باشد و حدود ۱۲۸ نفر در هر نقشه حضور دارند. با این حال این عدد در کنسول های نسل هشتم به ۶۴ نقر کاهش پیدا می کند.

مشاهده تریلر Battlefield 2042 از یوتیوب

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۸ آبان برای کنسول های PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamebolt


نویسنده:‌ بردیا براتی

3 Comments
  1. SBH کاربر می‌گوید

    کامنت اول

  2. بردیا کاربر می‌گوید

    جناب براتی ممنون.خیلی وقت بود مقاله نذاشته بودین فکر کردم دیگه نیستین

    1. کاربر می‌گوید

      یه ماهی بود وقت کم شده بود. الان دوباره برگشتم.

دیدگاه ها غیر فعال است.