۷ شخصیت که کریتوس می تواند آنها را شکست دهد، و ۷ شخصیت که نمی تواند

کریتوس یک شخصیت ساختگی بر اساس یکی از اساطیر یونانی به نام cratus در مجموعه بازی‌های ویدئویی خدای جنگ است که برای اولین بار در نخستین قسمت از این سری در سال ۲۰۰۵ ظاهر شد. این شخصیت در طول زمان با کشتن تمامی خدایان به یک شخصیت نامیرا و قدرتمند تبدیل شد که نامش لرزه بر اندام هر شخصیتی می انداز. او خدایان زیادی را شکست داده است، اما آیا کسی هست که او نتواند آنرا شکست دهد؟ بله، خدایان و شخصیت های کمیکی، سینمایی وانیمیشنی بسیاری وجود دارند که کریتوس به هیج وجه نمی تواند آنها را شکت دهد. در ادامه به معرفی ۷ شخصیت که کریتوس می تواند آنها را شکست دهد و ۷ شخصیت که نمی تواند می پردازیم. ناگفته نماند کریتوس مورد بحث در این مقاله، کریتوس بازی خدای جنگ ۴ می باشد نه نسخه های قبلی این شخصیت.


۱۴. می تواند: چرنابوگ

چرنابوگ یک شرور قدرتمند در داستان های دیزنی به نام فانتازیا است. این شخصیت نماد شیطان است و دارای بالها و شاخ های بزرگی می باشد و قدرت بسیار زیادی نیز دارد. خوشبختانه علی رغم قدرت بی انتهای چرنابوگ، این شخصیت به دو چیز حساس است و آن دو چیز عبارتند از زنگ کلیسا و نور خورشید. اگر کریتوس همچنان سر هلیوس، خدای خورشید که در سری سوم خدای جنگ او را کشت را داشته باشد، مسلما به راحتی می تواند چرنابوگ را شکست دهد، اگر به همراه نداشته باشد نیز بعد از یک نبرد سهمگین به پیروزی خواهد رسید.


۱۳. نمی تواند: گوکو

گوکو یک شخصیت معروف در انمیه دراگون بال است. گوکو از کودکی شدیدترین تمرینات را پشت سر گذاشت تا تبدیل به بهترین مبارز جهان هستی شد. او نتنها بسیار قدرتمند است، بلکه نسخه های متفاوتی دارد که یکی از آنها “خدای سوپر سایان” است که قدرت های بی انتها دارد. او از نظر فنی یک خداست اما اصلا به این عنوان نیاز ندارد تا کریتوس را شکست دهد. گوکو نتنها بسیار سریع تر و قویتر از کریتوس است، بلکه تکنیک های نبرد خاصی دارد که ثانیه ای مجال استراحت به کریتوس نمی دهد. کریتوس ممکن است قوی باشد، اما پیروز این نبرد گوکو است.


۱۲. می تواند: شیناک

شیناک یک شخصیت خیالی در سری بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کامبت می‌باشد. او ابتدا در بازی اکشن-ماجرایی و جانبی اسطوره‌های مورتال کامبت: ساب-زیرو در سال ۱۹۹۷ به عنوان غول آخر و غیرقابل انتخاب حضور پیدا کرد و سپس به عنوان یک شخصیت قابل انتخاب در نسخه مورتال کامبت ۴ حضور یافت.

شیناک یک خدای سقوط کرده بود که سالها بر جهنم دنیای مورتال کامبت حکرانی می کرد و رؤیای تصرف قلمروی زمین را داشت. شینوک قبلا با خدایان بسیاری جنگیده است اما نه شخصیتی به قدرت و عصبانیت کریتوس. درست است که شینوک ترفند ها و مهارت های زیادی دارد و به احتمال زیاد می تواند مبارزه با کریتوس را بسیار طولانی کند، با این حال او پیروز نبرد نیست و هر چقدر که با یکدیگر بجنگند، این کریتوس است که پیروز می شود.


۱۱. نمی تواند: سفیروث

سفیروث نام شخصیت منفی سری بازی محبوب Final Fantasy یعنی Final Fantasy VII است. تولد سفیروث حاصل آزمایش وحشتناکی و اشتباه یک دانشمند به نام دکتر هوجو بود که سفیروث را تبدیل به قدرتمندترین موجود زمین زمین کرد. اگرچه کریتوس در سری بازیهایش قدرت بسیار باورنکردنی ای داشت، اما از نظر جادو و سرعت هیچ شانسی در برابر سفیروث شیطانی ندارد. اگر فینال فانتزی را بازی کرده و یا انیمیشن آن را دیده باشید، متوجه خواهید شد که نبرد با کریتوس برای سفیروث همانند قدم زدن در پارک است.


۱۰. می تواند: ثور بازی خدای جنگ:

به احتمال زیاد ما شاهد نبرد این دو شخصیت در قسمت بعدی بازی خدای جنگ خواهیم بود اما کدام یک برنده خواهد شد؟ خدای جنگ یا خدای صاعقه به همراه میولنیر افسانه ای خود؟ جدا از این که این بازی، بازی کریتوس است، یک دلیل مهم دیگر نیز وجود دارد که باید کریتوس را پیروز این نبرد بدانیم. کریتوس به راحتی و چند بار توانست برادر شکست ناپذیر ثور، بالدر را شکست دهد، پس مسلما شکست دادن ثور برای کریتوس نباید چندان هم سخت باشد.


۹. نمی تواند: سوپربوی پرایم:

سوپربوی پرایم دنیای کمیک های دی سی در جهان موازی به نام زمین پرایم متولد شده‌است که فاقد هرگونه ابرقهرمانی بود. او نیز همانند سوپرمن اصلی یک خداست که از قدرت هایی نظیر آسیب ناپذیری، دید گرمایی و پرواز برخوردار است. جدا از این به دلیل مصونیت در برابر جادو و کریپتونایت، از سوپرمن هم قدرتمند تر است و این برتری خود را با شکست دادن بلک آدام و مستر میکسیزپیتلیک نشان داده است. او می تواند ابعاد دیگر را نابود کند و یا به تنهایی لیگ عدالت را شکست دهد. کریتوس در برابر سوپربوی پرایم هیچ شانسی ندارد. سوپربوی بی اندازه قدرتمند است.


۸. می تواند: آنگ

آنگ آواتار، شخصیت خیالی و قهرمان مجموعهٔ تلویزیونی پویانمایی آواتار: آخرین بادافزار است. آنگ آخرین بادافزار باقیمانده، یک راهب و آنگ معبد جنوبی است. وی تناسخی از اوتار است، روح، نور و صلح که در شکل انسان ظاهر می‌شود. آنگ به عنوان اوتار، به هر چهار عنصر (آب، باد، خاک و آتش) مسلط می‌شود و وظیفه دارد که هر چهار ملت را در صلح حفظ کند.

آنگ با توجه به سن کم، بسیار قدرتمند است، اما نه اندازه کریتوس. کریتوس دارای توانایی های جادویی و تجربه در برابر خدایانی همچون پوزیدون و آرس است که به او شانس بالای پیروزی را می دهد. درست است که آنگ آواتار را در اختیار دارد که اگر در شرایط بدی قرار گرفت می تواند از قدرت نامحدود آن استفاده کند، اما کریتوس بی رحم تر، قوی تر و با تجربه تر است.


۷. نمی تواند: گریفیت

گریفیث شخصیت اصلی منفی داستان برزرک (یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط کنتارو میورا نوشته و طراحی شده‌است) است. او بنیان‌گذار و رهبر گروهی از مزدوران به نام «گروه شاهین» بود. او فوق‌العاده باجذبه، خوش قیافه و گیرا بود، مهارت او در رزم‌آرایی به او و سپاهش شهرت داده و آن‌ها را شکست ناپذیر ساخته بود. کریتوس یک نیمه خدا است و خدایان و موجودات اساطیری بسیاری را کشته است، با این حال گریفیث دارای قدرتی فراتر از قلمرو فیزیکی است که به او امکان تغییر زمان، مکان و ماده را می دهد. متاسفانه کریتوس ضربه ای به گریفیث نمی تواند وارد کند مگر اینکه خود گریفیث اجازه بدهد این اتفاق بیفتد.


۶. می تواند: ریدن

ریدن یکی از شخصیت‌های ساختگی مجموعه بازی ویدئویی مورتال کامبت است که بر اساس خدای تندر ژاپنی‌ها رایجین، در بازی مورتال کامبت نگهدارندهٔ قلمرو زمین بوده و از قدرت هایی همچون تله پورت، کنترل صاعقه، پرواز و قدرت ابرانسانی برخوردار می باشد. متاسفانه ریدن هیچ شانسی در برابر کریتوس ندارد، او آنچنان شخصیت قدرتمندی نیست و مسلما کریتوسی که توانسته است زئوس را بکشد، کار سختی در برابر ریدن مورتال کامبت ندارد.


۵. نمی تواند: دکتر منهتن

دکتر منهتن یکی از شخصیت های اصلی داستان های کمیک بوکی واچمن از دنیای دی سی است. این شخصیت دانشمندی بود که طی اشتباهی در آزمایشگاه تبدیل به یک خدا با قدرت تمام مطلق شد. مسلما اگر بجای زئوس، دکتر منهتن در بالای کوه المپ نشسته بود، الان چیزی به نام خدای جنگ ۴ وجود نداشت زیرا منهتن با یک اشاره کوچک می تواند کریتوس را پودر کند. او بر همه چیز از جمله زمان، مکان و ماده تسلط کامل دارد، قادر به خلق یک جهان کامل با تمام ویژگی ها است و به هیچ وجه نمی توان او را کشت. جدا از کریتوس، اگر تمام شخصیت های حاضر در این مقاله نیز با یکدیگر متحد شوند، هیچ شانسی در برابر دکتر منهتن ندارند.


۴. می تواند: زن شگفت انگیز

وجه اشتراک زن شگفت انگیز و کریتوس این است که هر دو از خدایان یونان بوده و هر دو فرزند زئوس و برادر آرس می باشند. زن شگفت انگیز ابرقهرمان زن دی سی با قدرت هایی مانند سرعت، قدرت و دوام خداگونه می باشد که سلاح های متنوعی همانند لاسوی حقیقت، شمشیر آتنا و دستبند های فناناپذیر حمل می کند. همچنین و بارها موفق شده است همانند کریتوس، آرس و خدایان یونان را شکست دهد. با این حال کریتوس را باید پیروز این نبرد بدانیم. کریتوس نتنها از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار است، بلکه از سلاح های متنوع و قدرتمند بیشتری بهره می برد. به احتمال زیاد، سرنوشت خدای حقیقت نیز همانند همه خدایان هم نوع خود، مرگ به بدترین شیوه به دست خدای جنگ است.


۳. نمی تواند: گالاکتوس

یکی از قدرتمندترین موجودات جهان مارول که کریتوس شانسی در برابر آن ندارد، گالاکتوس است. گالاکتوس موجودی بازمانده از انفجار بزرگ چند میلیارد سال قبل است که سیارات را برای تغذیه خود مصرف می کند و از قدرت های بی شمار او میتوان به دستکاری کیهانی، تله پاتی، تبدیل مواد و… اشاره کرد. تنها راه نزدیک شده کریتوس به گالاکتوس، استفاده از سلاح نفی کننده نهایی است (سلاحی قدرتمند که می تواند هستی را در ابعادی مشخصی پاک کند و گالکتوس به شدت از آن ترس دارد). با این حال دسترسی به این سلاح آنچنان آسان نیست. گالاکتوس می تواند هرالد ها و پیشگامان خود را برای نابودی کریتوس بفرستد. اگر آنها شکست بخورند مسلما خود گالاکتوس، بلعنده دنیاها وارد عمل می شود و کریتوس را از سر راه خود بر می دارد.


۲. می تواند: گانون

گانون یک شخصیت اصلی شرور در بازی افسانه زلدا ساخت کمپانی نینتندو است. این شخصیت در بازی ها به دو شکل ضاهر می شود، اولی یک گراز اهریمنی بزرگ و دومی یک انسان نمای قدرتمند. این شخصیت دشمن اصلی قهرمان داستان، پرنسس زلدا است و هدفش نیز بدست آوردن پرنسس و سلطه بر جهان می باشد. گانون تجسم شرارت است، مبارز بسیار ماهری است و توانایی جادویی بی شماری دارد.

کریتوس مهارت بسیار بیشتری از گانون دارد و خدایان، تایتان ها و مخصوصا موجودات شیطانی بسیاری را کشته است و شکست داده گانون برای کریتوس امکان پذیر است. جدا از این گانون در برابر شمشیر های عرفانی ضعف دارد. کریتوس می تواند با پیدا کردن “مستر اسورد” (شمشیری ضد شیطانی در جهان گانون) او را از پای در بیاورد و یا به کمک سلاح های بی شمار خود، او را نابود کند.


۱. نمی تواند: دانته

دانته شخصیت اصلی بازی “شیطان هم می گرید” است. او یک شکارچی شیطان غیر عادی است که از لحاظ قدرت در سطح بسیار بالاتری از کریتوس قرار دارد. او از توانایی های بسیار مانند قدرت فوق العاده، سرعت زیاد، استقامت و دوام ابرانسانی برخوردار است. دانته همانند کریتوس جاودانه است و سلاح های بسیار زیادی در اختیار دارد که در زمینه نابودی، دست کمی از سلاح های کریتوس ندارند.

دانته می تواند با استفاده از Quicksilver Style زمان را کنترل کند، می تواند با Royalguard Style ضربات کریتوس را خنثی کند، همچنین می تواند از سبک های اختصاصی خود یعنی تریکستر و داپل گنگر استفاده کند. دانته دشمنانی مانند موندوس را که یک کائنات کامل خلق کرده را شکست داده است. درست است که توانایی های کریتوس نیز در سطح خوبی قرار دارد، اما اگر دانته بخواهد نبرد را واقعا جدی بگیرد، کریتوس شانس بسیار کمی برای پیروزی دارد.

منبع: thegamer

454 Comments
  1. Mohamad کاربر می‌گوید

    امیدوارم اولین کامنت باشم اخه زحمت کشیدم وارد این مقاله بشم😂😂(گوشیم مشکل داشت)خیلی متشکرم از ادمین عزیز واسه مقالات خوبشون

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    Yes
    اولین کامنت🥳🥳🥳🥳🥳🥳مرسی ادمین😁

  3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود.فقط یک سوال.خیییییلی ها معتقدند کریتوس از سوپرمن قویتره و بعضی ها تایید کردن و سوپرمن راحت میتونه گوکو رو بزنه پس چجوری کریتوس از گوکو شکست میخوره؟!
    #تا-نفهمم-آروم-نمیگیگیرم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      به نظرم بهش فکر نکن چون به نتیجه نمیرسی .
      مثل فوتبال میمونه دیگه . یهو بارسلونا میاد اتلتیکو مادرید رو میبره اونم مثلا پنج بر صفر . اتلیکو مادرید با همین نتیجه سویا رو میبره اما بارسلونا به سویا میبازه . ( البته این نتایج هیچ وقت همزمان در یک فصل اتفاق نیفتاده تا الان بلکه فقط یک مثال برای درک موضوع بود ) حالا قضیه همینه .
      بعدشم اینا همش فرضیه . نه قویتر بودن کریتوس از سوپرمن قطعی و اثبات شدس نه قویتر بودن سوپرمن از گوکو و نه قویتر بودن گوکو از کریتوس . اینا هیچ کدومش ثابت شده نیست . همه اینا شخصیت های خیالین و حاصل ذهن بشر . پس شما خودت به تنهایی میتونی هر جور که دوست داری نتیجه گیری کنی .
      امیدوارم فهمیده باشی .

      1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        سلام.
        اول از همه باید بگم ثور توی گاد آف وار توسط کریتوس کشته شد و کریتوس هم یک بار توسط ثور در واقعیت کشته شد و ثور کریتوس رو کشت نه بازی که همش به نفع کریتوس هست و خدایان همشون قدرت بدنی و هوششون اندازه یک سیب کریتوس رو کردن از زعوس قدرتمند تر و قوی تر دیگه خیلی حماقت و دیوانه باید باشی که کریتوس رو از ثور و زعوس قوی تر و قدرتمند تر بدونی چون توی بازی گاد آف وار اسمش روش هست و اصلا این بازی مال کریتوس پس دیگه نمیان تو بازی خود کریتوس حقیقت رو اجرا کنن پس معلومه ثور رو شکست میده خواهشاً پای قدرت بدنی وسط نکشید که ثور قدرت بدنیش از هالک و شزم و به مراتب سوپرمن و بلک ادام و هرکول… بیشتره پس کریتوس تو این بخش به گرد پای ثور هم نمی‌رسه کسی هم که از شاهکار های ثور خبر نداره حرف نزنه ثور موفق به بلند کردن ۱۲۰ تیلیارد تن شده که کریتوس جدول آباد شم بیاره یک هزارم این وزن رو هم نمیتونه بلند کنه.
        خدانگه دار.

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سوپرمن میتونه راحت گوکو رو بزنه؟ 😳
      اینو دیگه جایی نگو میخندن بهت.
      اصلا کی گفته کریتوس از سوپرمن قویتره؟ 🤨

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        ادمین جان یعنی به نظر شما گوکو از سوپرمن قویتره ؟؟؟!!!!😳😳😱😱😰😰
        و اینکه مثلا این طرف و اون طرف چند نفر گفتن کریتوس میبره چند نفر گفتن سوپرمن تعداد اونایی که گفتن کریتوس بیشتر بود البته به نظر من سوپرمن میبره سوپرمن ۱۰ تا از اون زئوس های خدای جنگ ۱ که کریتوس رو کشت رو حریفه چه برسه به کریتوس

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          والا تا اونجا که من اطلاع دارم گوکو خیلی قویتره.
          و اینکه تصمیم گیرنده نویسندس، و اینکه کسی بگه کریتوس قویتره و اونیکی بگه سوپرمن دردی رو دوا نمی کنه.
          سوپرمن هم نمیتونه ۱۰ تا زئوس رو بزنه، هرگز نمیتونه.

          1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

            کوگو از سوپرمن قویتره؟
            من که اصلا نمیشناسمش
            چون من اصلا انیمه نمیبینم یه انیمه هم بهامین انقد گیر داد برم ببینم که اونم تا قسمت سه بیشتر ندیدم
            حالا منم این یارو رو نمیشناسم ولی یه ویدئو دیدم همین یارو از اسکورپین مورتال کمبت شکست خورد

            من دیگه نمیدونم

            1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

              ببين بزاريد براتون بگم گوگو چقدر قويه …….گوگو يكبار كل كهكشان را شيري رو با يك مشت پودر كرد

              پس مارول اند ديسي جان قبل از نظر دادن لطفا برو چندتا تحقيق تو سايت هاي معتبر خارجي بكن

              انيمه ها خيلي شخصيت هاي قدرتمندي دارند مثلا شخصيت ZENO كه از پرزنس هم قدرتمندتر هست يا شخصيت لايت ياگامي كه هوش سطح ۱۶ هست و خيلي خيلي باهوشه يا شخصيت ال كه قدرت كارآگاهي در حد بتمن داره يا شخصيت ريوك و شينيگامي هاي ديگه كه همون دث ديسي و مارول هستن يا گوگو كه همتاي دكتر منهتن هست يا شخصيت گاد آف تايتان كه بيست و پنج هزار متر هست و قويتر از مار ميدگارده و يا وسيله دفترچه مرگ كه يه جورايي همون معادله ضد زندگي انيمه هست كه اگر لايت ياگامي اونو بگيره طبق حرف مانگا به يك خداي ارشد انيمه تبديل ميشه كه هر موجودي رو ميتونه بكشه يا وان پانچ من كه سوپربوي پرايم انيمه هست

              يا براي مثال شخصيت براولي كه در اوايل هالك انيمه بود اما ارتقا پيدا كرد و نابودگر كهكشان ها شد

              اما شايد بگيد تعداد قتل هاي كميك بيشتر از انيمه هست اما اينطور نيست

              فقط شخصيت لايت ياگامي در ۴ سال ۳ ميليارد انسان رو كشته ………….اما شخصيت منفي حساب نميشه(: البته شخصيت مورد علاقه خودم هم هست

              يا شخصيت براولي كل كهكشان راه شيري رو پوكونده

              يا گوگو در مجموع ۵ دنياي موازي رو كامل از بين برده

              يا يونيورس ( تجسم كيهان در انيمه) اگر بخواد متونه به دنياي انيمه پايان بده

              و زينو هم نويسنده و خداي انيمه هست كه خيلي بامزه هم هست (:
              اگر خواستيد تو نت سرچ كنيد ZENO

              يا اين مقاله رو بخونيد https://www.cbr.com/most-powerful-anime-characters/

              به هر حال با اجازه از ادمين هر سوال انيمه اي داشتيد از خودم بپرسيد (:
              ( الا صادق داره سرش رو ميكوبونه به ديوار D: )

              1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید
                1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                  یا خدا دمت گرم بهامین جان!باورم نمیشه که گوکو بالاتر از سایتاما بود!!آقا تسلیمم گوکو سوپرمنو به دیار باغی میفرسته دمت گرم بها جان.!!

                  1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

                    قربونت مرسی

                    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                      جات اینجاست(❤)داداش

                    2. جانی کیج کاربر می‌گوید

                      فکر نکنم کریتوس از تور قوی تر باشه و بهانه خوبی هم نیاوردیم‌.

                      چون کریتوس بالدر را کشته دلیله نمیشه که بتونه تور را شکست بده.

                      شایدم بتونه چون شما تور دنیای خدای جنگ را گفتید نه تور دنیای مارول چون اگه تور دنیای مارول بود کریتوس را شکست می داد

                      و خوب شما یک بخش از مقاله سوتی دادین گفتین که اگه همه کسانی که توی این مقاله هستن را جمع کنیم نمی توانند دکتر منهتن را شکست دهند.ویک نفر به تنهایی می تواند دکتر منهتن را شکست دهد و آن هم گالاکتوس است.

                      چون گالاکتوس خیلی قوی تر از دکتر منهتن است

                      و پرزنس از زینو قوی تر هست

              2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                جالبه
                من هم مثل شما اهل انیمه هستم
                اگه اهل انیمه های شیطانی هستید:شیطان ها هم میگریند
                اگه اهل انیمه رزمی.طنز هستی:انیمه بوروتو

              3. علی کاربر می‌گوید

                # سید بهامین هاشمي تمام شخصیت های انیمه ها با هم جمع کنی یک دقیقه جلوی دکترمنهتن طاقت نمیارن بعد توی نوب اومدی از پرزنس قویترین موجود کمیک حرف زدی فکر کنم توهم زدی

                1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                  اولا قبل نوب نوب كردن برو بشين چهارتا انيمه ببين ………….. نميخوام بهت فحش بدم ولي چرا وقتي هيچييييييييييييي نميدوني مياي چرت و پرت مينويسي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه تو كه ۴ تا قسمت انيمه نديدي چي ميگي؟؟؟؟ برو تو نت بزن‌zeno بعد بيا با هم حرف بزنيم

                  1. علی کاربر می‌گوید

                    سید بهامین هاشمي# واقعا که خیلی خیلی نوبی همین یار ZENO به راحتی از دکترمنهتن شکست میخوره تو داری یه شخصیت انیمه را قویترین شخصیت های کمیک مقایسه میکنی خخخخخخخخخخخخ بهتره بری به همون انیمیشن برسی بچه

                  2. علی کاربر می‌گوید

                    سید بهامین هاشمي# واقعا که خیلی خیلی نوبی همین یار ZENO به راحتی از دکترمنهتن شکست میخوره تو داری یه شخصیت انیمه را قویترین شخصیت های کمیک مقایسه میکنی خخخخخخخخخخخخ بهتره بری به همون انیمیشن برسی

                    1. Mohammad amir کاربر می‌گوید

                      تو بهتره بری برنامه کودک ببینی به غیر از کمیک از دنیای دیگه اطلاعات داری من بهت احترام میزارم دادا ولی زنو هم مثل پرزنس خدا است اون خدای دنیای کمیک و اون خدای مانگا اینکه بیایم بگیم دکتر منهتن میتونه خدای مانگا را بزنه واقعا دور از ذهنه باید دکتر منهتن را با کس دیگه ای مقایسه کنی

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      mohamad amir#
                      شما نمیدونین در کمیک خدا بودن دلیل بر برتری نیست زنو جلو پرزنس هیچی نیست تکرار میکنم هیچی منهتن هم زنو رو میزنه

                  3. رهام کاربر می‌گوید

                    حاجی اکیرا زنورو پشه حساب نمی کنه اکیرا خالق دراگوت باله

                2. رهام کاربر می‌گوید

                  داش دیگه حرفای مفت میزنی اکیرا توریاما قادره با یه بشکن تمانی هستی رو پاک کنه و بار ها و بار ها از اول بسازه اون حتی می تونه به راحتی یه سنگ رو تبدیل به خدایی کنه که از میکاییل قوی تره و یا همین زنو که با تکون دادن دست قادره پولتیورسو نابود کنه و یا سایتاما که با ۱۵ درصد قدرت می تونه به راحتی یونیورسارو پاک کنه

              4. پرهام کاربر می‌گوید

                ببین گوگل بامشن کهکشانی زده سوپرمن هم با اتسه کل منظومه شمسی رو بهم ریخت اتسه که دیگه حالا خوبه ببین اگه سوپرمن بگوزه چی میشه پدر ۱۰ تا کهکشان رو در میاره و اینکه سوپرمن فقط با دوتا چیز میمیره خورشید سرخ و کریبتون حالا گوگل هزار تا از اون مشت ها هم بزنه سوپرمن هیچ اتفاقی براش نمی افته

        2. MHP کاربر می‌گوید

          ثور اسکاندیناوی ۱۰۰ ها برابر ثور کمیک قدرت داره و کریتوس چه ثور اسکاندیناوی و چه کمیکی رو در چند ثانیه می کشه
          شما دارین این اوراقی ها رو با کریتوس مقایسه می کنین کریتوس نامیرا فاتح پاندورا روح اسپارتا خدایان آفریننده انسان ها هستند و می توانند آنها را به راحتی از بین ببرند به نظر من کریتوس گاد اف وار ۳ همه لیست رو به راحتی نابود می کنه با کنترل کل آسمان و دریا و مرده ها قدرت آون بی پایان هست ولی کریتوس گاد اف وار ۴ شاید به خیلی ها از این لیست ببازه

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            توی این مقاله این افراد با کریتوس گاد۴ مقایسه شدن

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            منهتن رو ابدا نمیتونه گاد آف وار ۳ هم منهتن رو نمیتونه

            1. Mohammad amir کاربر می‌گوید

              سلام درسته خدا بودن دلیل بر پیروزی نیست دکتر منهتن واقعا حریف زنو نیست چون که زنو قدرت نابودی مطلق داره و مثل پرزنس یک قادر مطلق هست اصلا نمیشه گفت که دکتر منهتن جلوی زنو شانس داره

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                زنو مطلقا ذره ای جلو پرزنس شانسی نداره نابود کردنش به کنار

              2. Attack titan کاربر می‌گوید

                زنو پلکم نمیتونه در برابرش بزنه

          3. مهدی کاربر می‌گوید

            سلیقه شخصی شما ملاک نیست کریتوس دربرابر این اشخاص توی لیست و خیلی شخصیت های دیگه حتی مجال جنگیدنم پیدا نمیکنه

          4. محمد کاربر می‌گوید

            سلام باهات موافقم کریتوس از همشون بهتره این افراد انیمه ها هم به نظر من خیلی چرت هستند من هم بلدم یه شخصیت تو ذهنم طراحی کنم که با انگشت کوچیکه گالاکتوس رو بکشه یا فقط با نگاه کردن به دکتر منهتن تمام انرژیش رو جذب کنه اما باید با عقل جور در بیاد یک مشت برای اینکه بتونه یک ساختمون رو خراب کنه باید سرعتی بیشتر از سرعت نور داشته باشه که حتی فلش یا هرمس خدای سرعت هم به این سرعت نرسیدند دیگه چی برسه به این که بخواد یک کهکشان رو نابود کنه واقعا خنده داره😂
            من فقط دکتر منهتن و گالاکتوس رو معتقد هستم که کریتوس نمیتونه شکست بده و ثور در بازی گاد آف وار از ثور کمیک قوی تره و به احتمال زیاد کریتوس رو شکست میده تا بره به والهالا و با قدرت جوونیش برگرده تا هرچی سر راهش میبینه رو نابود کنه 😃

          5. پرهام کاربر می‌گوید

            ثور کمیک کازمیک آرموز قادر مطلقه چی میگی تو بعدشم ثور چند تا از سنگین ترین سیاره های کل جهانو بلند کرده بعدشم گالاکتوسو به هیچ وجه نمیتونه ببره گالاکتوس غذاش سیاره هستش حالا اگه کریتوس اول گاد اف وار ۲ رو هم بزاریم که بزرگه راحت توسط گالاکتوس خورده میشه داداش دیگه چه برسه به کریتوس گاد اف وار ۳ که اندازه ی انسانه بعدشم کریتوس انسانه نه خدا تبدیل شده به خدا اما ثور ۱۵۰۰ سالشه و از همون اولشم خدا بوده

            1. پرهام کاربر می‌گوید

              اشتباه شد ثور کمیک رون کیک ثور قوی ترین موجود جهانه

        3. آریا کاربر می‌گوید

          زئوس تو کمیک از سوپرمن خیلی قوی تره چند بار هم زده سوپرمنو زئوس تو فیلم حتی قوی تره چدن به راحتی دارک سایدی که اونقدر قویه رو میزنه

      2. س کاربر می‌گوید

        ببین عزیز جان اگرکریس سه ش بیاد سوپرمنو تو قوطی میکنه چون تو ۳ ۶ خدارو میکشه پس قدرت ۶ خدارو داره پس هرکی بگه کریتوس سوپرمنو میتونه بزنه درست میگه

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          آیا بنظر شما اگر خدایان با هم به کریتوس حمله می کردند او شانسی داشت؟

    3. امیررضا کاربر می‌گوید

      هرهرهرهر خندیدم سوپر سگ گوکو هم نمیشه گوکو از قوی ترین نسخه سوپر من یعنی وان ملیون قوی تره البته آنجا باید بره روی الترا تا بتواند شکستش دهد

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        قویترین نسخه سوپرمن یا کازمیک آرمر سوپرمن هست یا میلکمن اگه اشتباه نوشتم شرمنده اینا گوگو رو درسته میخورن

        1. رهام کاربر می‌گوید

          ۹اینو قبول دارم ولی اینکه میگی پرزنس از زنو خیلی قوی تره کاملا اشتباهه چرا که زنو در فاینال فارم قادر مطلقه قدرتش بی نهایته می تونه از اب خداخلق کنه

          1. سیب زمینی کاربر می‌گوید

            اون فن میده قدرت زنو c_2 هست چیزی به نام زنو اینفینیتی فینال روم وجود نداره

      2. Attack titan کاربر می‌گوید

        میدونی وان میلیون چقدر قویه تازه اگه درست و حساب محاسبه کنیم قویترین نسخه سوپرمن میلکمن که کوگو شاید یه پلک بزنه کوگو شاید بتونه ۴ نسخه سوپرمن رو بزنه تو قویترین شاهکار کوگو رو بگو منم شاهکارهای کازمیک رو

        1. رهام کاربر می‌گوید

          گوکو با اومنی پاتنت تا وان میلیونو می زنه ولی جلوی کازمیک و میلک من کم میاره

        2. پرهام کاربر می‌گوید

          قوی ترین سوپرمن کازمیک آرموره داش

  4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مقاله جالب و خوبی بود . مرسی از ادمین گرامی .

  5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دمت گرم استیو عالی گفتی

  6. Amirtitan کاربر می‌گوید

    لازم نبود بگین کیا رو نمی تونه اگه همونایی که میتونست شکست بده رو می گفتین بهتر بود آخه همه می دونن که افرادی در سطح گلاکتوس و سوپربوی پرایم دکتر منهتن که نابودی یک سیاره براشون آب خودنه رو نمی تونه شکست بده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چشم، هرچی شما بگید. 🙏🌹😂

  7. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    با همه ی این موارد موافقم به جز ثور
    کریتوس تا بیاد نفس بکشه ثور دخلشو اورده به نظرم در این مورد تجدید نظرکنید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ثور کمیک نیست و گرنه بله سه سوته کریتوس رو شکست میداد.
      ثور خدای جنگ ۵ هستش که هنوز اصلا نیومده، ولی با توجه به مهارت های کریتوس و بلایی که سر بالدار و پسرای ثور آورد، شانس بالایی برای شکست دادن ثور داره.

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        بله درست میگین ممنون

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        وقتی میگین ثور کمیک ۳سوته کریتوس رو میزنه پس چرا تویه مقاله دیگه تو همین سایت تانوس ازش شکست خورد؟؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اگه یکبار دیگه اون مقاله که اسمشم کریتوس علیه تانوس بود رو بخونید، متوجه میشید که تانوس سینما با کریتوس مقایسه شده نه‌ تانوس‌ کمیک.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            اها.بعله حق باشماست خیای ممنون

    2. آریا کاربر می‌گوید

      فعلا کریتوس قراره طور رو بکشه

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باسلام مقاله ی بسیار خوبی بود
    فقط ادمین به نظرتون ، دارکساید کلون ( همون که با جاستیس لیگ میجنگع) چندتا سلستیال رو شکست بده؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چند تا رو راحت حریفه اما بیشتر فک نکنم بتونه. قدرت و تجربه دارک ساید خیلی زیاده و نیروی امگا هم میتونه زره سلستیال ها رو نابود کنه.

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مثلا چهار تا رو بدون سلاح حریفه؟

  10. Amir کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    بستگی به نوع سلستیالش داره بعضی سلستیال ها از شخصیت هایی مثل هالک هم شکست میخورن بعضی ها هم اونقدر قدرتمند هستن که امثال اودین و گالاکتوس ازشون میترسن

  11. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    ادمین جان به نظرتون هالک مجازات کننده کیهانی قویتره یا دارک ساید؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      #محمد اسپایدر
      میدونم از من نپرسیدین ولی اگه میشه من جواب میدم :
      ببینید بستگی داره که منظورتون دارکساید اصلیه یا دارکساید کلون (تازه خود دارکساید کلون ورژن های قوی و ضعیف داره) اما چون فقط گفتید دارکساید فکرکنم منظورتون دارکساید اصلی بود ببینید دارکساید اصلی به راحتی سورسو نابود کرد 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
      علاوه بر این پرتوی امگای اصلی (خیلی قویتر از پرتوی امگای کلونشه که جاستیس لیگ باهاش در افتاده) علاوه بر این تقریبا قادر مطلقه در حدی قوی بود که پرزنس ( کسی که کاملا با والای همگان برابره شایدم قویتر) وارد عمل شد و زندانیش کرد (منظورم این نیست که هیچکی ضعیفتر از پرزنس حریفش نیست منظورم اینه که تقریبا همه ازش میترسیدن) خوب با این حساب به نظر شما کدوم میبره ؟؟؟ به نظر من دارکساید اصلی

      1. Steve rogers کاربر می‌گوید

        با سلام با اجازه من پاسخ میدم
        #محمد اسپایدر
        اگر منظور شما کلون معروف تر دارک ساید ( همونی که با لیگ عدالت میجنگه ) اصلا لایق مقایسه با این نسخه از هالک نیست
        اگر منظور شما قویترین کلون دارک ساید هست خب این نسخه از هالک ۶ واچر رو براحتی و به سرعت در یک صفحه از کمیک کشته کی میتونه با همچین سرعتی ۶ تا قویتر از گالاکتوس رو بکشه اون از لحاظ فیزیکی قویترین هالکه میتونه از کهکشانی به کهکشان دیگه بپره براحتی سیارات و منظومه هارو نابود کنه و اگه قویترین کلون های دارک ساید شاهکار کنن sph با یک مشت شکستشون میده و یا حتی کمتر
        اگه منظورتون دارک ساید اصلی هست خب براحتی دارک ساید میتونه براحتی تمام این نسخه از هالک رو از تاریخ محو کنه
        ادمین شما گفتید گوکو خیلی از سوپرمن قویتره خب شما احتمالاً اطلاعات کافی در مورد هردو دارید که همچین حرفی میزنید ولی از نظر من برنده سوپرمن خواهد بود
        چون سوپرمن کمی فقط کمی از گوکو قویتر و سریعتر و لیزر سوپرمن هم بالاتر از قدرت های گوکو هست البته گوکو تله پاتی و اینا هم داره که برای سوپرمن مشکل سازه البته من نظرم ۵۱ به ۴۹ به نفع سوپرمن خواهد بود
        موفق باشید

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          سلام استيو جان
          امممممم يكم شك دارم
          ببينيد نميدونم اون مطلبي كه كلون هاي داركسايد رو معرفي كردم رو خونديد يا نه
          آره خب داركسايد كلون معمولياصلا پودر ميشه جلوي اس پي اچ و خب بايد با قويترين كلون مقايسه بشه كه خب بايد بگم يكم شك دارم
          همونطور كه گفتم يك كلون رو چون بيش از حد قوي بود ( يا بهتره بگم كلون ها) كه ديسي حذفشون كرد
          يعني هركئوم از اون دوقلو ها اندازه يه سوپرمن پرايم وان ميليون قدرت داشتن و اگر اونو حساب كنيم اس پي اچ زياد دووم نمياره اما اگر اون كلوني رو حساب كنيم كه هنوز حذف نشده و با گالاكتوس در اوج مساوي كرد رو حساب كنيم به اس پي اچ ميبازه چون اس پي اچ ۶ تا واچر رو سلاخي كرده و باهاتون موافقم كه برنده اس پي اچ هست

          در مورد داركسايد اصلي هم كه معلومه …….شما داريد با يك شخصيت امني ورس مقايسش ميكنيد كه زندگي رو ميتونه دستكاري كنه و پرزنس اينقدر وضع رو خراب ديد كه خودش وارد كار شد (توجه كنيد پرزنس فقط براي ۴ نفر خودش شخصا وارد عمل شدن كه شامل .لوسيفر …..دكوراكتر …..شيطان وحشي عظيم و داركسايد اصلي وارد عمل شده) و اين يعني داركسايد اصلي خيييلي قويه ( البته نميگم در حد لوسيفر ها !!!! هرچند سايت فندوم يك مقايسه مسخره بين داركسايد اصلي و لوسيفر گذاشته كه من برق از سرم پريد كه چجوري اصلا اين دوتا باهم مقايسه شدن!)

          اما اين نكته رو هم بگم كه هالك يك نسخه داره كه حتي از داركسايد اصلي در اوج هم قويتره !!!!!!‌(اينو مني كه عشق داركسايدم ميگم)

          كه اسم اين شخصيت TOBA HALK هست كه برده پايين تر از همگانه و به نظرم كاربر باب بهتر ميتونه معرفيش كنه

          در آخر خدانگهدار D;

  12. علی کاربر می‌گوید

    ببخشین admin عزیز کریتوس تونسته با اطلس و کرونوس که نیروی نگه داشتن زمین رو داشتن مقابله کنه و خودش رو قدرتمند تر نشون بده و دارای تسلیحاتی بی همتا مثل blade of chaos هست.و تونسته زئوس رو سلاخی کنه پس از امثال ثور یا اودین به راحتی شکست نمی خوره پس چطوری از کسی مثل دانته یاسفیروث شکست می خوره
    تازه کریتوس توی حالت rage of sparta ضد ضربه هست. به نظر من این مقاله چند جایی مشکل داره می تونستید به جای بعضی از این شخصیت ها والای همگان یا خدایان دیگه رو بزارین

  13. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود
    منم موافقم کریتوس از ریدن و شیناک قویتره(حالت عادی)
    ولی ادمین فکر کنم شخصیت های مورتال کمبت رو خیلی دست کم گرفتینا
    در ضمن شیناک هم اگه به حالت شیناک فاسد برسه که نیروی جین‌سی زمین رو داشت و لوح قدرتمند امیولت رو هم در اختیار داره
    قدرت بدنی بسیار بالایی هم داره
    البته که آخرش از کسی کیج شکست خورد اونم بخاطر انرژی مرگبار سبزرنگ خانواده کیج
    در ضمن ریدن هم جزو شخصیت های قدرتمند مورتال کمبته و به مقام الدرگاد هم رسیده
    و زمانی که به مقام الدرگاد رسید محافظت از زمین رو به خدای باد فوجین رسید
    و الداد ها اگر به حالت اصلی شون که فناناپذیر هست برسن قادر مطلق هستن و میتونن کریتوس رو شکست بدن

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      صادق سلام.چطوری داداش
      جواب پیام های منو ندادی داداش

      1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        محمد جان سلام
        حالت چطوره؟
        کدوم سوال؟
        میشه سوالت رو دوباره تکرار کنی؟
        من نبودم ندیدم چی پرسیدی؟

    2. رهام کاربر می‌گوید

      اخه برادر من برای کسی که می تونه یه یونیورس که میلیارد ها کهکشان داره و هر کهکشان دارای تیلیارد ها سیاره هستن رو پی تونه نابود کنه به نظرت نابودی هسی که می تونه ۱ سیاررو تقریبا نابود کنه گار سختیه ؟

  14. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    به نظرتون کریتوس میتونه از پس نال و گور قصاب خدایان بربیاد
    البته به صورت جداگونه

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      بستگی داره توی ۳ و اوجش باشه یا نه البته توی همین ۴ هم اینکه برنده باشه یا نه جای بحث رو داره اما قطعا میتونه یه حریف لایق برای جفت اشخاص باشه اگه خواستید میتونم بعدا هم براتون توضیح بدم که چرا….

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        امپتی هند نظرتون رو میشه دقیق بیان کنین

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    از پس کنال عمرا بر بیاد

  16. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    منم با دکتر استرنج موافقم شاید کریتوس به احتمال خییییییییلی کم بتوه گور رو شکست بده ولی کنال یا همون نال رو به هیج وجه نمیتونه بزنه

  17. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    خب سلام.
    می خوام فیلم دوم واندروومن رو مورد نقد و برسی قرار بدم.

    هشدار اسپویل شدید

    نیا پایین برادر من اسپویل میشی ها

    اخطار آخره

    اولین چیزی که میخوام بهش اشاره کنم خبیث داستانه
    خداییش اصلا معلوم نبود خبیث کیه. تیچا که کلا ۲ تا نبرد کوتاه با واندروومن داشت.خدای دروغ هم که اصلا تو فیلم نبود.اون یارو که الان اسمش یادم نیست(همونه که قدرت سنگ آرزو رو گرفت) هم که یک سوم فیلم خبیث بود.
    و البته بازیگر نقش استیو ترور هم مثل فیلم قبلی خیلی حوب بازی کرد ولی فیلمنامه خیلی اذیت میکرد.اصلا آدم موقع دیدنش مثل فیلم قبلی هیجان نداشت.پیچشی هم نبود تو فیلم.
    ولی برای من آزار دهنده ترین قسمت مرگ دوباره استیو ترور بود.اینگار هر فیلم این باید بمیره.تو این فیلم از ترور استفاده ابزاری شد
    این یکی هم احمقیت بود که گل گلوت رو نگه داشتن.مثل مارول که بری لارسون رو نگه داشته اینا هم چسبیدن به این گلوت.وقتی که داشت با ترور بحث میکرد قیافش اصلا به کسی نمی خورد که میخواد با زبون خودش چیزی رو بگه که باعث از دست رفتن اولین عشقش بشه.عجیب تر این بود که تا لحظه ای که داشت از طریق اون مرتیکه با مردم جهان حرف میزد اثر خاصی از غم در چهرش نبود
    ی اشتباه کارگردانی خیییییییییییییییییلی ضایع و عجیب هم بود که کلا نشون داد موقع نوشتن فیلمنامه طرف #@ کشیده بوده.
    در اولین صحنه ها دایانا رو میبینیم که داره مسابقه میده.اونم جلوی چشم مادرش.مگه تو فیلم قبلی گفته نشده بود که مادر دایانا تا نوجوانی اون مخالف یادگیری فنون جنگی بود.پس چطوری کار کشته ترین جنگجویان آمازون رو تا حدی شکست داده بود.اصلا چرا جلوی چشم مادرش اونطوری میجنگید.
    تیچا همم واقعا حقش نبود که ۲ تا نبرد کوتاه با اصلی ترین دشمنش داشته باشه.
    نمره من به این فیلم:۴۳٫۵ از ۱۰۰

    1. st کاربر می‌گوید

      چیتا هست اسم اون بازیگر هم گدوت هست

      1. ممد اوین یان کاربر می‌گوید

        خوابم میومد درست حواسم نبود ببخش

  18. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    در نتیجه باید پذیرفت که واندر وومن ۱۹۸۴ غم‌انگیز است؛ نه چون در هنگام دیدن این فیلم احساسی شدم. بلکه به این خاطر که باید در انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی با چنین عقب‌گردی برای یک دنیای سینمایی هیجان‌انگیز روبه‌رو باشیم؛ با فیلمی که حتی یک مرتبه دیدن آن را فقط می‌توانیم به سختی و با چندین و چند هشدار راجع به کیفیت پایین، تنها به تعداد اندکی از مخاطبان توصیه کنیم.
    زومجی

  19. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    مارک رایان:فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ شکر خالص است. ارزش غذایی کمی در آن وجود دارد. اما در چنین شرایطی، همه ما لایق یک دسر هستیم.

  20. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    راجر مور | مووی نیشن

    ۵۰ از ۱۰۰

    یک فیلمنامه اغلب خشک، سرعت ناراحت‌کننده و یک ظاهر عمومی؛ چیزی که با قطعات ساخته شده به‌صورت دیجیتالی درکنار هم، ساخته شده است تا اثری شبیه به فیلم Captain Marvel را تشکیل دهد. با این تفاوت که تقریبا نصف آن سرگرم کننده است.

  21. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    آنجلیکا جید بستین | ولچر

    ۳۰ از ۱۰۰

    متاسفانه تمام جلوه‌های درخشانی که در قسمت اول این مجموعه وجود داشت، در فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ از بین رفته است. این دنباله ناامیدکننده نه‌تنها وضعیت وخیم ژانر لایو اکشن‌های ابرقهرمانی در سینما را برجسته‌تر می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که چقدر وضعیت فیلمسازی به‌صورت کلی در هالیوود حال وخیمی دارد.

  22. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    افتضاح
    فیلم Wonder Woman 1984 نه فرم منسجمی دارد که به آن دل ببندیم و نه بداعت و نوآوری خاصی از لحاظ تکنیکی. ایرادات بی‌شمار فیلم‌نامه و روایت داستانی‌اش نیز ثابت می‌کند که با چه فیلم ضعیفی روبه‌رو هستیم. ای کاش می‌شد مثل کاراکترهای فیلم، آرزوی خود را برای تماشای این فیلم پس بگیریم.
    سرگرمی
    رای کاربران ۱٫۳

  23. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    اصلا یکی از ضعف های این فیلم اینه که این فیلم داره تو سال ۱۹۸۴ اتفاق میافته و اتفاقی فراگیر تو جهانه ، اونوقت اگر بخوایم این فیلم رو داحل DCEU فرض کنیم،چطور ممکنه بتمنی که بزرگترین شخصیت از لحاظ اطلاعات میتونه باشه تو دنیا از این اتفاق خبری نداشته باشه…
    تو فیلم BVS ،انتهاش دایانا به بروس گفت که ۱۰۰ ساله مردم رو رها کرده اما چطوری رها کرده وقتی تقریبا ۲۰ سال پیش تونسته دنیا رو نجات بده…

  24. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    Voucher Codes تمام تلاشش را کرده تا این بحث را برای همیشه خاتمه دهد برای همین هم مختصات مختلفی را مقایسه کرده تا بتواند یک برنده قطعی برای این مبارزه مشخص کند:
    مارول :
    میانگین امتیاز مخاطبان: ۷۲٪
    میانگین امتیاز منتقدان: ۶۴٫۷٪
    میانگین فروش متوسط ​​: ۲۹۰،۴۳۲،۸۱۴ دلار
    میانگین سود / ضرر: ۴۶۰،۸۹۵،۹۱۸ دلار

    دی سی :
    میانگین امتیاز مخاطبان: ۶۰٫۸٪
    میانگین امتیاز منتقدان: ۵۸٫۸٪
    میانگین فروش متوسط ​​: ۲۵۶،۷۶۶،۶۵۶ دلار
    متوسط ​​سود / ضرر: ۲۴۳،۳۶۹،۲۳۱ دلار

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      ممد اودین سان
      این برای سینما فقط درست؟

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        نه این اصلا مال سینما نیست.کمیکه.ظاهرا مارول عملکرد بهتری داشته

  25. محمد امید کاربر می‌گوید

    فیلم Wonder Woman 1984 بزرگ‌ترین عرضه سرویس‌های استریم سال ۲۰۲۰ را داشته است تا شرکت برادران وارنر سال ۲۰۲۰ راه خوبی به پایان برساند.

    پس از چندین بار تاخیر خوردن، در نهایت فیلم Wonder Woman 1984 در روز کریسمس به صورت همزمان روی HBO Max پخش و در سینماها اکران شد. Wonder Woman 1984 اولین فیلمی بود که برادران وارنر به این شکل منتشر کرده و برنامه آن‌ها برای ادامه سال نیز همین است.

    چون Wonder Woman 1984 اولین فیلمی بود که برادران وارنر به این فرمت منتشر می‌کند، خیلی‌ها نسبت به عملکرد آن کنجکاو بودند. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد که این ریسک وارنر جواب پس داده و موفقیت آمیز بوده است. نیمی از مشترکین HBO Max این فیلم را در روز کریسمس تماشا کرده‌اند. به همین خاطر در این روز تعداد بینندگان این سرویس استریم ۳ برابر روزهای معمولی بوده است. با توجه به اوضاع سینماها، Wonder Woman 1984 در سینماها نیز به نسبت عملکرد بدی نداشته و طی سه روز ۱۶.۷ میلیون دلار فروش داشته است.
    بنابر گزارش هالیوود ریپورتر و بررسی‌های صورت گرفته، فیلم جدید Wonder Woman در هفته اول خود بیشتر از هر فیلم دیگری استریم شده است
    ۲۳% بینندگان این فیلم تنها برای تماشای آن اشتراک HBO Max را خریداری کرده‌اند.انتظار می‌رود که ۱۴% از این افراد به عضویت در شبکه HBO Max ادامه دهند و باقی آن‌ها عوضیت خود را لغو کنند. همچنین جالب است بدانید که ۱۹% از مشترکین فعلی HBO Max قبل از پخش فیلم قصد لغو عضویت خود را داشتند.
    منبع: ویجیاتو
    با اینکه ازش زیاد انتقاد شده اما برای وارنر اوضاع خوب شروع شده.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      ادمین جان چقدر سرعت تائید کردنتون زیاد شده دقیقا وقتی کامنت دادم تائید شد دمت گرم😂😂

  26. محمد امید کاربر می‌گوید

    دوستان لطفا هر کدام از کاربران سایت نظرشون درمورد شبکه استریم HBO MAX بگن.

  27. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    من که از این فیلم خوشم اومد حداقل واسه تولدم فیلم خوبی بود تا این آشغال های تلویزیون ایران.
    ۱ شزم(۸۷ از ۱۰۰)
    ۲ واندروومن۱(۸۶ از ۱۰۰)
    ۳ مرد پولادین(۸۵٫۵ از ۱۰۰)
    ۴ واندروومن۲ یا همون ۱۹۸۴(۶۸ از ۱۰۰)
    ۵ آکوامن(۶۴ از ۱۰۰)
    ۶ بتمن علیه سوپرمن(۶۳ از ۱۰۰)
    ۷ پرندگان شکاری(۴۸٫۷ از ۱۰۰)
    ۸ جاستیس لیگ ویدون(۴۵٫۹ از ۱۰۰)
    ۹ جوخه انتحار(۲۵٫۳ از ۱۰۰)

  28. احمد کاربر می‌گوید

    ادمین جان لطفا اگر میشه نسخه های مختلف تانوس و اعضای ترانسفورمرز رو تو یه مقاله بگید
    حالا ترانسفورمرز اگر انجام دادید هم اتوبات هارو هم دیسپتیکان هارو بگید

  29. Amir کاربر می‌گوید

    ادمین من داخل سایت های خارجی در مورد بور بوریسان خوندم اینطور که به نظر میاد قدرت هاش از اندکی از اودین کمتره اما از ثور بیشتر ولی متاسفانه با نیرنگ های لوکی کشته شد ( یکبار لوکی کاری کرد با ثور بجنگه و یکبار هم لوکی اونو در دام انداخت و تبدیل به برف کرد اودین نامرد هم کمکش نکرد )
    وقتی دوباره رستاخیز شد اودین مرده بود و قدرتش به ثور رسیده بود اون فکر میکرد که ثور اودینو کشته و با جادوی لوکی اونو به شکل یه هیولا میدید و بهش حمله کرد و قصد داشت بعد از کشتن ثور زمین رو با کل مردمش نابود کنه ( حساب کنید چقدر قدرتمند بوده که میتونسته زمین و مردمش و قهرمانانش رو باهم نابود کنه ) ولی ثور تونست متوقفش کنه ( البته اگه اودین فورس رو نداشت بور اونم میکشت ) و توسط لوکی و بالدر بخاطر این کار تبعید شد

    بنظر شما بور میتونه های فادر رو شکست بده

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      بور هم یه نیروی جادویی داره که یا با اودین فورس برابره یا قدرتمند تره

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      از من سوال نکردین اما اگه اشکال نداره نظرم را بگم .
      ببینید اصولا بور یک اسکای فادر به حساب میاد و تقریبا سطح قدرتش با اودین برابره . ( نیروی اودین قبلا به بور تعلق داشته و قبل از او هم به بوری . ) . هرچند اودین دستاوردهای خیلی بیشتری داشته . اما دیگه پاسخ این سوالتون یک بله یا خیر ثابت نیست و این دیگه بستگی به نظر نویسنده ، روند داستان و شرایط موجود داره که چه شخصی برنده بشه .
      از نظر فنی حساب کنیم که بله میتونه های فادر رو بکشه البته اگر در اوج آمادگی باشه وگرنه شانس های فادر به نظر شخصی من بیشتره .
      موفق باشید .

  30. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    استیوراجرز #
    ببخشید پریدم وسط بحثتون ببینید به نظر من هایفادر با اودین و بور برابره شما هایفادرو میشناسید ؟؟؟؟؟؟؟(البته شانس اونا بیشتره چون اونا اصلا تو مبارزه عقب نمیکشن و در نابود کردن تقریبا تردیدی ندارن اما هایفادر اصلا اینطوری نیست اما از لحاظ قدرت به نظرم برابرن)
    اگه اشکالی نداره من براتون قدرتاش رو میگم :(در ویکیپدیا بعضی هاش گفته شده)
    ۱- دسترسی به انرژی های کیهانی قدرتمندی که اگه اشتباه نکنم سورس هم جزوشون هست
    ۲- دانش مرتبط با گیتی
    ۳- قدرت ،سرعت و استقامت ابرانسانی
    ۴-داشتن معادله زندگی (حداقل اگه اشتباه نکنم بخشیشو داره و این سلاح بسیار قویه )
    ۵- داشتن عصا و زره مخصوص و قوی
    ۶- آسیب ناپذیری
    ۷- جاودانگی
    و خوب ببینید های فادر هم یک اسکای فادره و از قدرتای بسیار بالا کیهانی که عرض کردم بهره میبره!! و به نظرم با اودین و بور برابره (منظورم هرکدوم به صورت جداگانه بود با هم که معلومه خیلی راحت هایفادرو میزنن)
    و نیوجنسیس و تسلیحات و ارتشش به نظرم با ارتش آزگارد برابره یا حداقل دست کمی ازش نداره
    ببخشید پریدم وسط اما خواستم اطلاع بدم ببخشد وقتتونو گرفتم

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      سلام منهتن جان

      فقط بگم كه سورس جزوشون نيست
      و اينكه يوگاخان قدرتش از هاي فادر بيشتره
      اما داركسايد از جفتشون قويتره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سید بهامین هاشمی #
        چرا به سورس هم دسترسی داره

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      و داداش نه هاي فادر معادله ضد زندگي داره اما بلد نيست چجوري فعالش كنه و ازش استفاده كنه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سید بهامین هاشمی #
        خوب ببینید نیوگادز همه به سورس دسترسی دارن اما یک جا رو اشتباه کردین هایفادر معادله زندگی داره نه ضد زندگی و بلده چجوری ازش استفاده کنه اما چون میزان قدرتشو دید. ازش استفاده نکرد

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          سلام
          منظورم معادله ضد زندگی هست که داره اما نمیتونه ازش استفاده کنه
          معادله زندگی رو که همه میدانند داره
          در مورد سورس نه منظورم دسترسی نیست
          اینکه واردش بشه رو میگم
          همه نیوگاد ها کنار سورس هستن و دسترسی دارن اما فقط دارکساید شکستش داد و وارد سورس شد

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سید بهامین هاشمی #
            سورس یکی از انرژی های قادر مطلق دیسیه قطعا امثال اودین و هایفادر و زئوس نمیتونن شکستش بدن اونم دارکساید اصلی شکست داد اما به این انرژی دسترسی داره و میتونه ازش استفاده کنه ،یک انرژی قادرمطلق هست پس میتونه قدرتاشو تا حد خیلیییییی زیادی بالا ببره ببخشید وقتتونو گرفتم خواستم عرض کنم منظور بنده این بود
            شاد و موفق باشین

            1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

              دكتر منهتن

              آها اوكي حالا فهميدم چي ميگي ….نه من فكر كردم منظورت شكست دادن و ورود به سورس هست
              اون كه آره
              تمام ساكنان نيوجنسيس و آپوكاليپس با نيوگادز ها به انرژي سورس دسترسي دارن
              و اينكه اگر تمام قدرت سورس رو هاي فادر استفاده كنه صد در صد تانوس رو با دستكش ميزنه

              راستي …….سورس يكبار خودش رو ترميم كرد اما ۳ بار با داركسايد جنگيد
              يكبار مرد
              يكبار بازسازي كرد
              و يكبار داركسايد رو شكست داد

              در اصل اون باري كه خودش رو ترميم كرد و شكست خورد داركسايد اصلي جلوش نبود بلكه يكي از قوي ترين كلون هاي داركسايد جلوش بود

              اما او باري كه مرد ( كشته شد) داركسايد اصلي جلوش بود اما چون سورس هم مثل داركسايد در معادله چند جهاني ديسي حضور اصلي داره بدون اون ديسي به آشوب كشيده ميشه پس پرزنس اونو دوباره خلق كرد

              ( شايد براتون جالب باشه اما موجودات امني ورس ميتونن همديگر رو بكشن حتي اگر طرف مقابل جاودان باشه)
              مثلا در جريان جنگ بهشت لوسيفر يكبار ميكائيل رو كشت و ازش يك بچه درست كرد به نام الين بلك ( البته يه وقت فكر بدي در موردشون نكنيد ها اون فقط ژن ميكائيل رو برداشت جان من فكر بد نكنيد ) و وقتي الين بلك رو ساخت ديگه نقشه اش داشت عملي ميشد پس ميكائيل رو زنده و كرد تا شكستش بده ( اينم جزو نقشه اش بود) و وقتي كه شكست خورد و جنگ چند ميليارد ساله تموم شد به جهنم رفت و با الين بلك حرف زد و با يك نقشه عالي تر اونو جايگزين پرزنس كرد و حالا هيچكس قادر به شكست لوسيفر نيست چون لوسيفر خودش رو از فرضيه چندجهاني حذف كرد و الان پرزنس نميتونه به اون دسترسي داشته باشه تا وقتي كه لوسيفر بخواد
              و لوسيفر داره خودش رو براي نبرد نهايي آماده ميكنه كه بالاخره معلوم بشه كي برنده هست

              درواقع وقتي لوسيفر از فرضيه بيرون اومد به اين دليل كه ارتباطش با پرزنس و ميكائيل قطع شد قدرت جاودانگيش هم از بين رفت و اما در طرف مقابل به تنها موجودي تبديل شد كه قادر به كشتن پرزنس هست !!!!!! چون ديگه در ديسي حضور نداره كه پرزنس براش جاودان باشه و حالا قراره در همين ۲۰۲۱ يه كميك بياد بيرون به نام آخرالزمان موعود كه توش قراره شاهد نبرد نهايي باشيم كه نويسنده كميك اعلام كرده كه اين آخرين جنگ بين لوسيفر و ميكائيل و پرزنس و گريت اويل بيست هست كه توش قراره داركسايد اصلي به اوج قدرت برسه و عضو سپاه لوسيفر بشه و گريت اويل بيست و لوسيفر هم با هم متحد بشن

              بي صبرانه منتظر كميك و كشته شدن پرزنس توسط داركسايد هستم D;

              پ ن : الان محمدحسين ميخواد خفم كنه

              پ ن دوم : الان به خاطر منم كه شده ديسي اعلام رسمي ميكنه كه كميك ساخته نميشه داركسايد هم زنداني ميمونه 😀

              يعني خودم ميرم رئيس ديسي رو دار ميزنم

              راستي فيلم واندروومن خوب بود ؟؟؟؟ مي ارزه ببينم؟؟

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                سید بهامین هاشمی #
                واقعا ممنون ،متاسفم من هنوز این فیلمو ندیدم ولی تعریف های بد ازش زیاد شنیدم به نظرم اصلا روش وقت نذارین ،

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                سید بهامین هاشمی #
                خوب کی جانشین پرزنس میشه ؟؟

                1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                  دكتر منهتن
                  اگر منظورت بعد مرگ پرزنس هست كه خب لوسيفر شكستش ميده و قدرت پرزنس رو ميگيره …باهاش ميكائيل رو ….. ميكنه و در مرحله آخر ميره در فرضيه چند جهاني ديسي رو دستكاري ميكنه و تمام قهرمانان و شخصيت هاي مثبت رو حذف ميكنه و خودش و ياراش رو اضافه ميكنه و اينطوري تموم ميشه

                  البته اين چيزيه كه من خودم دوست دارم

                  سيسكو رامون جان
                  آره عجب چيزي بشه ليگ عدالت كيهاني ايده معركه اي هست
                  ولي مطمئنم آخرش پرزنس اينا برنده ميشن اه اه

              3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                ۱-پرزنس بنظرم اونموقعی که بصورت پیرمرد اومد کمیک ازش خوشم نیومد
                ۲-من هم دلم میخواد بمیره بدست لوسیفر یا دارکساید البته دلم میخواد بعدش با یک لیگ عدالت فراکیهانی روبرو بشیم که وقتی بپرسیم از کجا اومدن بگن مارو پرزنس برا روز مبادا گذاشته
                ۳-لوسیفر بنظرم خیلی داره طول میده قوی کردن خودشو
                ۴- اصلا واندروومنو نبین

                1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                  لوسيفر داره قوي كردن خودش رو طول ميده ؟؟ خخخخخخ D:

              4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                ۵-مترون بیشتر از همه نیوگادها به سورس دسترسی داره
                ۶-من یک شخصیت ساختم به اسم توزاما که اولین کسیه که مولتیورس منو ساخته و یواشکی رفته خدمتکار لوسیفر شده که اونو بکشه
                و اینکه جدیدا فهمیده منصوب اعظمش یعنی سوپرراکت بهش خیانت کرده
                سوپرراکت کیه:اولین عضو لیگ نابودی شیطان
                اعضای لیگ نابودی شیطان:کنستانتین بل . ویلد یانکی و…..
                بعدا باز توضیح میدم

                1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                  یک شخصیت دیگه هم عضو این گروهه بنام راستین
                  این شخصیت اسم مادرش باستت و استیاکه و وقتی فهمید پادشاه کشورش عیش و نوش میکنه و به فکر کشورش نیست کشت اونو الان هفت دریا و هفت کهکشان زیر دستشن سلاحهای این شخصیت:یک شمشیر دولبه که تیغه خمیده داره و قابلیت کلون سازی داره یعنی اگه تانوسو بکشه با اون شمشیر میتونه ۱۰۵ تانوس با همون قدرت بسازه و قدرتهای جادوییش سایکونیکس و استفاده از سیمرغ و جادوی سیاه ضحاکه
                  استقامتش هم در حد تانوسه
                  این شخصیت دو دستیار هم داره بنام ارشک و سامرست که دورگه هست و این شخصیت یعنی راستین دو زن داره یکیش اتنا دختر زیوس یکی دیگه هم جینی اوبلاک دختر فانی ثور هست

                  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    مقایسه بین شخصیتای خودم و یکی از شخصیتای کامیک مارول
                    راستین علیه اودین (در اصل پدربزرگ زن علیه داماد چون زن راستین جینی اوبلاکه که نوه ثوره)
                    حالا کی میبره بنظرتون
                    اول بگم که متحدین برای راستینه چون دست راست ارماندیل جانشین توزاماعه

                2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                  منم يه كميك نوشتم همراه با صادق و بعضي ديگر از دوستان داريم ميسازيمش

                  جالب بود كميكت آفرين

                  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    کمیکت با شخصیتای مارول و دیسیه یا مال خودتونه
                    چون مال من مال خودمه و از همه کشورها هستن و همش هم قادرمطلق نمیسازم و یعنی عین دیسی از شخصیتای معمولی شروع کردم

                    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                      نه كلا ۳۰ تا شخصيت رو خودم ساختم بقيش براي ديسيه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سید بهامین هاشمی #
            تازه بعدش سورس خودشو بازسازی کرد البته هایفادر از همش احتمالش کمه استفاده کنه اگه از همه سورس استفاده کنه به نظرم میتونه تانوس با شش سنگم شکست بده البته مطمعن نیستم این نظر بنده هست
            شاد و پیروز باشین

          3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سید بهامین هاشمی #
            البته فکرکنم سورس اصلا انتها نداره یک جورایی نامحدوده

  31. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    درمورد فیلم ww1984 نمیتونم بگم افتضاح بود ولی خوب هم نبود درکل نسبت به فیلم اول خیلی ضعیف تر بود و اصلا اون چیزی که انتظار داشتم نبود
    “”راسی یه چیزی واندرومن میتونه به تنهایی از پس گور بربیاد? چون واقعا نبرد جالبی میشه””

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      واندروومن تنهایی فقط میتونه @#وزه
      تو قاتل خدایان رو با کسی که بدون طناب و شمشیر هیچی نیست مقایسه میکنی

  32. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببین جناب منهتن
    هایفادر اره خیلی قوی هست اما اودین تجربه ی بسیار زیاد تری داره و اگر سلاح هارو حساب کنیم شمشیر اودین با یه ضربه هایفادر رو نابود می‌کنه.
    و اینکه بگم شما کدام بور رو حساب میکنین؟ بور با اودین فورس یا بدون اودین فورس؟ بدون اودین فورس که ثور با نصف اودین فورس کشتتش. ولی اگر با اودین فورس میگین برابرن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      ببینید برید و سرچ کنین پیر ترین شخصیت های دیسی نیوگادز قدمت و سنشون به اول زمان برمیگرده و هایفادر و دارکساید از اولین نیوگادزن!!!! پس تجربه اودین و هایفادر برابرن و ببینید شمشیر اودین خیلی قویه !!! اما هایفادر هم معادله زندگی رو داره اودین ، اودین فورسو داره اما هایفادر هم سورس رو داره اودین نیزه داره هایفادر هم عصای مخصوص داره اصلا این عصا رو دست کم نگیرین

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن ولش کن
        برا این استرنج قویترین مدرکارم بیاری چون مارول فنه قبول نمیکنه
        برو درباره این چیزایی که دکتر منهتن گفت تحقیق کن

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          شما کی باشی که دخالت کنی؟ اصن من برات مدرک بیارم قبول میکنی؟ تو انکار یه مشکلی داری. شرط می بندم یه جلد کامیک هم نخواندی.

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            دکتر استرنج
            سر چی شرط میبندی؟ من یک ایکس باکس سریز ایکس شرط میبندم{ سریز اس هم اشکال نداره😂😂} یک جلد کمیک؟ کاربر سیسکو رامون از من که ۱۷۰ جلد تاحالا کمیک خوندم تقریبا اطلاعات بیشتری دارن پس حداقل یک جلد کمیک که چه بگم خیلی بیشتر کمیک خوندن.
            سیسکو رامون
            چون طرفدار سریال فلش هستم از اسمتون خوشم میاد.
            اسپویل

            اما سیسکو قدرت های ماورایی گرفت شوخی هاش خیلی کمتر شد.

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              ممنون
              درباره سیسکو هم بگم این شخصیت دقیقا یکسال بعد از فلش خلق شد بنام وایب اما چون محبوبیت نداشت رف کنار

  33. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هایفادر معادله زندگی؟ ببین هایفادر با دارکساید برابره و اودین از دارکساید اندکی قویتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      هایفادر از دارکساید کلون قویتره
      Amir#
      ببینید هایفادر ارتشی داره که خیلی قوین و به نظرمن نیوجنسیس و آزگارد کاملا برابرن

  34. احمد کاربر می‌گوید

    ببخشید ابدیت قویتره یا دکتر منهتن

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      احمد
      به نظر بنده حقیر دکتر منهتن میبره.

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # احمد
      در یک کلام به نظر من قطعی نمیشه گفت و بستگی به نظر نویسنده داره .
      اما دکتر منهتن یک انسان جهش یافته هست که قدرت های ماورایی گرفته و از اون طرف ابدیت یک نماد انتزاعی یعنی نماد زمان در کیهان هست و فکر کنم قویتر از یه جهش یافته به حساب بیاد قاعدتا . هرچند تاکید میکنم که قطعی نیست اما تحلیل و استدلال من اینجوریه .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیو راجرز #
        دکتر منهتن از تانوس با شش سنگ هم قویتره و تقریبا قادر مطلقه پس نمیشه از نهاد بینهایت ضعیفتر دونستش منهتن با اختلاف کم از ققنوس هم فکرکنم قویتره

  35. Amir کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    من قبول دارم های فادر خیلی قویه ولی حریف اودین نمیشه اودین کسی بود که ریسک کرد و با ۹ سلستیال قدرتمند جنگید درسته شکست خورد ولی اسیب زیادی به اون سلستیال ها زد و اگه حتی تعدادشون کمتر بود اونا رو میکشت
    به گفته خیلی از سایت ها شمشیر اودین میتونه یونیورس رو به راحتی نابود کنه
    ارتش آزگارد به راحتی میتونه از ارتش نیوجنسیس قوی تر باشه
    انواع جادوگران با توانایی های زیاد
    خدایان بیشتر و قوی تر
    متحدان اسکای فادر دیگر و ارتش ها ( مثل خدایان یونانی ، مصری ، هندی و واناهایمی )
    سخت ترین آموزش های دنیا برای سربازان
    و همیشه آماده باش بودن
    زره ها و مسالح مقاومتر و قدرتمند تر
    سلاح های باستانی قدرتمند مثل تسرکت ، جعبه زمستان باستانی ، انواع پتک های قدرتمند از جمله میولنیر و…
    این ها دلایل پیروزی آزگاردی ها
    حالا میرسیم به مقایسه ی اودین و های فادر
    سلاح : برابر و تا حدودی به نفع اودین
    سرعت و قدرت ابر انسانی : های فادر ( چون اودین دیگه داره پیر میشه )
    سطح قدرت دشمنان : های فادر
    نیرو جادویی و کیهانی : اودین
    ارتش و متحدان : اودین
    نیروی ویژه : های فادر
    پادشاهی : اودین
    دانایی : برابر ( هر دو دانش عظیمی از دنیا رو دارن )
    نتیجه : ۶۰ به ۴۰ به نفع اودین

    در جواب دکتر استرنج
    ثور در آن زمان تمامی قدرت اودین را داشته است
    اگر آن قدرت را نداشت بور با قدرت خالص خود اورا میکشت
    کوارا

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      ببخشید وقتتونو گرفتم اما ببینید به نظرم برابرن!!! چون هایفادر و ارتشش نه فتوحات کردن نه موفقیت دارن چون علاقه ای ندارن!!!!! پس نمیشه قدرتشون رو سنجید!!! اما اودین و آزگارد همش فتوحات کردن پس به نظرم اینکه میفرمایید درست نیست اما به نظرم برابرن اودین ۷ با ۸ درصد بیشتر چون از تک تک لحظات مبارزه با هایفادر لذت میبره و در کشتن تردید نداره اما به نظرم هردو از زئوس مارول قویتر و برابر هستن

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        داداش ۲حالت داره:۱-اودین با زئوس برابره،۲-زئوس قوی تره
        زئوس میتونه تمام اشکال انرژی رو دستکاری کنه و اب و هوا و رعد و برق که دیگه تبدیل به سنبل زئوس شده.زئوس مارول فقط با ستا مشت هالک رو شکست داده.گالاکتوس معمولی رو زده،کرونوس رو کشته،و حتی از پس مادرش بر اومده!!!کلا پادشاهی زئوس و خود زئوس میتونه اونقدری قدرت داشته باشه که با اسگارد برابری کنه یا حتی قوی تر بشه.و این که اون زئوسی که میبینین شکل واقعی زئوس نیست و معمولا تغییر شکل میده به شکل انسان.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Mohamad
          من با شما مخالفم . در اساطیر شاید زئوس قویتر به حساب بیاد اما در کمیک های مارول اصلا اینجوریا نیست .
          اودین دستاورد ها و شاهکار های خیلی بیشتری داشته . خالق میدگارد ( البته در مقطعی ) و زندگی در زمین به حساب میاد . با نهاد انتزاعی بینهایت درگیر شده . با ۹ سیلیستیال قدرتمند جنگیده اونم در حالیکه خدایان یونانی و هندی جرئت نکردن بیان جلو . در ضمن اودین رئیس شورای خدایان هم به حساب میاد که زئوس هم جزئی از این شوراست .
          بعد مورد دیگه اینکه وقتی زئوس تونست گالاکتوس رو شکست بده خود گالاکتوس ادعا کرد که زئوس رو دست کم گرفته بود و غافلگیر شده بوده .

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          عزیز من اتفاقا میدونستی هایفادر بخاطر قدرتاش به مخلوط اودین و زیوس دیسی معروفه

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اقا یکمی اشتباه کردی
      متحدان:های فادر بخاطر یونانی ها و مصری ها و نیوگاد ها
      سلاح:برابر چون های فادر هم مادرباکس و معادله زندگی داره
      دانش متحدین:نیوگاد ها چون همه اعضاشون دانای مطلقن
      تسلیحات:های فادر چون هایفادر سورس و عصاشو داره و سورس مبدا دیسیه
      دفاع:های فادر چون پرتوی امگا رو رفلکس داد
      سرعت :های فادر
      قدرت اودین
      نیرو جادویی :های فادر بخاطر معادله زندگی و ضدزندگی
      پادشاهی :برابر تا حدی هایفادر چون توی حکومت اودین با اینکه کلا نه قلمروعه همش کلی جنگ و شورشه اما توی امپراتوری هایفادر که کهکشانهای زیادی ازش اطاعت میکنن صلح زیاده و همه راضین

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ببین متحدان اودین ثور ، ارتش آزگارد ، گایا ، برادرانش و حتی اونجرز هم هست . ولی بگم هایفادر صد ها کهکشان ازش اطاعت نمیکنه فقط یه ده بیست تا سیاره .ولی اودین اگر شمشیرشو بیاره هایفادر دو تکه میشه . زره نابودگر رو هم حساب کنیم کلا …..
        سلاح های هایفا در: یک مادر باکس ، عصا ی مخصوص و معادله ی زندگی اونم فقط به مدت کم داشته.
        سلاح های اودین: صندوق غول های یخی ،زره نابودگر ، شمشیر اودین ، و یک عصای ناشناخته که جادو داره

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب تو کامنت قبلی نشد بگم
      اینکه اصلا هایفادر را دستکم نگیرید
      اون معادله زندگی داره معادله زندگی انقدر قویه که من با تیشرت و شلوار با معادله زندگی بجنگم با دارکساید کلون برنده میشم
      بعدش هایفادر اگه بدونه کسی میخاد خطر ایجاد کنه میکشدش مثلا اگه ببینه اودین داره با جون و دل میجنگه اونهم همونطوری میجنگه بعدش شما متحدان را بگیر مستر میراکل .تاکیون.لایت.زیوس دیسی.واندروومن دقت کنین فقط دارم خدایان دوست را میگم یا خدایان دیگه اوریون .بینهایت.بیگ باردا.یوگاخان بعدش خود دیسی ازگارد هم داره که با هایفادر متحده اگه داستان خدایان قدیمو بخونید گفته همشون از ازگارد مهاجرت کردن حالا خدایان قدیم دیسی :شاهزاده وایکینگ.فراست کینگ.واتن.ترایگان
      اوففففففففففففف

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        درسته اما هایفادر تابحال کسی رو به غیر استپن ولف نکشته و قطعا اگه حتی اودینو شکست بده بازهم بعید میدونم بکشتش هایفادر شخصیت خوبیه همیشه تا اونجا که میدونم تلاش میکنه با دارکساید در صلح باشه اما دارکسایده که همیشه فکرکنم میزنه زیر قولش و در خط زمانی اصلی فکرکنم حتی دارکساید کلونو شکست داد اما نکشتش(البته نبایدم میکشت چون برادرش البته یک کلون از برادرش ولی به هرحال برادرشه) اون اتفاقی که شما فرمودید دارکساید کلونو کشت مال یک جهان موازی بود البته مطمعن نیستم ولی اگه اشتباه میکنم بهم بگین لطفا اما هایفادر تا اونجا که میدونم تمایلی به جنگ
        نداره

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        البته هرکجای کامنتمو دیدین ایراد داشت اگه وقت داشتین بهم بگین لطفا

      3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ببین معادله زندگی هایفادر به دنبالش بود ولی ازش استفاده نکرده . چون فهمید که خطر داره .
        ببین تمام سلاح های هایفا در رو بگو . دستت درد نکنه . منم میگم
        شمشیر تولایت
        شمشیر اودین
        زره نابودگر
        صندوقچه غول های یخی
        عصایش

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          ولی هنوز بخشیشو داره اما استفاده نمیکنه
          ۱-زره مخصوص
          ۲- عصای مخصوص
          ۳-معادله زندگی
          ۴- انرژی های کیهانی بسیارزیاد
          و مخالفم هایفادر با شمشیر اودین دو شقه نمیشه ایندو برابرن هایفادر هم انرژی های کیهانی زیادی داره و میتونه با استفاده از اونا خودشو از ضربات شمشیر اودین حفظ کنه و اگه پای معادله زندگی رو به داستان باز کنه خیلییی قوی میشه و تا سورس وال در انتهای دنیای دیسی سفر کرده پس با اودین برابره با شاید مقدار کمی قویتر اما اگه بخواد بجنگه و اودین

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            خوب
            شمشیر اودین به حدی قدرتمنده که اودین گفته اگر از غلافش در بیاد می‌تونه باعث نابودی کل عالم بشه.
            زره نابودگر هم که ضربات کسی مثل اودین و یا تور هیچ تاثیری روش ندارن و متنها از فلز اورو ، بلکه از فلز فولاد آزگارد و مقدار کمی ویبرانیوم هم ساخته شده . به علاوه با یک نوع جادو پوشیده شده که نفوذ ناپذیر هست و انفجار اتمی ذره تی بهش اسیب نمی‌رساند .
            حالا فیت ( شاهکار ) های اودین
            نابودی منگونگ
            نبرد با نه سلستیال قدرتمند
            شکست خدای غول های یخی ی.میر
            تبعید کال بوریسان
            عقب بردن نیروی فونیکس
            فقط با یک جادو تور رو شکست داد

            ابنا بس نیست؟

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دکتراسترنج #
              گفتم هایفادر برخلاف اودین که خونخوار و بیرحمه شخصیت خوبیه و اینکه اودین به مرور زمان تحلیل میره اما هایفادر خیر و چی باعث شده فکرکنین سورس نمیتونه همچین کاری کنه ؟؟؟

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دکتراسترنج #
              هایفادر میتونه شاهکارهای اودین یا بیشتر رو داشته باشه ایندو کاملا برابرن اگرنباشن قویتره هایفادره چرا ؟ چون هم تجربش بیشتره هم سورسو داره گفتم نیوگادز سنشون به اول زمان برمیگرده پس تجربش از اودین بیشتره

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                سن هایفادر ۳ میلیارد هست
                سن اودین هم همون دوروبر . سن اودین هم ۳ میلیارد هست اما اودین بیشتر تجربه جنگی داشت

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  دکتراسترنج#
                  من دارم عرض میکنم به ابتدای زمان!!!!!!!!!!!!!!!!! ابتدای زمان رو فکرکنم منظور بعد بیگ بنگه

                2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  دکتراسترنج #
                  بله چون شیفته جنگه و اودین کارهای بسیار بسیار بدی کرده اما هایفادر شخصیت خیلی خوبیه و به غیر استپن ولفم کسیرو نکشته یعنی تا اونجا که من میدونم پس مشخصا تجربه جنگی اودین بیشتره خیلی هم بیشتره و من دلایلی دارم که ثابت کنم هایفادر هم میتونه گالاکتوسو شکست بده و تانوس با شش سنگو البته بستگی داره چون تانوس با شش سنگ
                  حتی از گالاکتوس هم قویتره اما هایفادر هم سورسو داره که از قادران مطلق دیسیه سورس و شش سنگ باهم برابرن

                3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  و دارکساید کلون از تانوس بی شش سنگ با اختلاف نه چندان کم قویتره

                4. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  متعسفم عزیز اما سن های تو دیسی کلا متغیره و سن نیوگادزو سورس الان توی دیسی هزار برابر گذشتس اما همون موقع هم که نیوگادز در جوان ترین حالت خودشون بودن حدود ۱۰ یا ۱۴ میلیارد سال سن داشتن …….😀این حرف توی یکی از سکرت فایلز های نیوگادز ها تایید شده

                  1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    البته منظورم از جوان ترین حالت نه جوان بودن سنی بلکه که دوره زمانی که سن و قدمت همچیز تو دیسی خیلی کمتر از الان بود رو عرض میکنم یبار باعث برداشت اشتباه نشه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج #
          ولی برخلاف اودین که خیلی بی رحمی کرده هایفادر نه اصلا تمایلی به جنگ نداره اما امپراطوری هایفادر خیلی گسترده تر از بیست تا سیاره هست!!!!!! حداقل درحد یک کهکشان هست (همونطور که کاربر سیسکورامون اشاره کردن) با شایدم بیشتر و قدرت آزگارد و نیوجنسیس برابره

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            ببینید جناب منهتن
            شما بزرگترین شاهکار هایفادر رو بگین
            منم بزرگترین شاهکار اودینو میگم
            یکی شکست دورمامو هست
            یکی هم شکست تانوس با دستکش .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دکتراسترنج #
              شکست دادن کل ارتش آپوکالیپس ،شکست دادن دارکساید کلون که از تانوی قویتره به نظرم هایفادر میتونه اون کارایی که اودین کرده رو انجام بده اما چون مهربونه برخلاف اودین پس اودین شانسش بیشتره اما اگه بخواد بجنگه مطمعنا شاهکار هایی مثل مال اودین یا حتی بیشتر داشته باشه

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                ببین جناب منهتن
                تانوس با دستکش از دارکساید کلون قوی تره
                گالاگتوس رو هم اودین شکست داده

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  دکتراسترنج #
                  ببینید دارکساید کلون هم سورس،اتحاد مادرباکس ها رو داره که با اینا با تانوس با شش سنگ برابره عرض کردم که که چون نمیخواد بجنگه شاهکار نداره

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    خوب دیگه!
                    ببینید هایفادری که با دارکساید مساویه می‌تونه دورمامو رو عقب برونه؟ خوب احتمالا خیر . ولی اودین تونسته . خوب من هم میگم تجربه جنگی! برای مثال شما فرض کنید یک نفر ۱۰۰۰۰۰۰ میلیارد سال عمر داره ، اما کل عمرش چیپس خورده! ولی یک نفر ۴۰ سال عمر داره و در جنگ جهانی هم شرکت کرده . خوب به نظر شما تجربه ی( جنگی) کدام یک بیشتر هست؟ خوب مسلما همون ادمین که چهل سال عمر داره
                    ببینید من خودم در سایت ردیت دیدم که سن دارکساید ۳ میلیارد سال هست . پس سن هایفادر هم باید همون دوروبر باشد.
                    اودین تجربه ی جنگی بیشتری داشته چون در نه قلمرو اگر شما یکم تحقیق کنید می فهمید
                    هلا از قلمرو ی هل دارد به آزگارد حمله میکند و همان وقت غول های یخی از یوتونهایم اشوب را می‌اندازند و سارتور در قلمرو ی خودش دارد از بند بیرون میاید و ثور هم دارد در زمین با گالاگتوس مبارزه میکند . خوب در حالی که نیوجنسیس در صلح صفا هست و هابفادر دارد چای شیرین میخورد . به خاطر همین که اودین سه بار مرده ، زنده شده ، با شرور های بیشتری جنگیده ، پدر به فکری داشته بر خلاف هایفادر که یوگا خان فقط به فکر خودش بوده ، اما بور بوریسان اودین رو بسیار قوی ، با قدرت ، جنگجو و استراتژیکی بار وارده.

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      دکتراسترنج #
                      اولا اولا هایفادر از دارکساید کلون قویتره دوما هایفادر حاصل تلاش خودشه که تو صلح هست حاصل صلح طلبی خودشه اما اودین هرروز میزنه یک ایل رو میکشه بعدم اگه از سورس و معادله زندگی استفاده کنه خیلییی قوی میشه

                2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  جناب استرنج اودین هیچ موقع تانوس با دستکش بینهایت رو شکست نداده اونم دستکش کلاسیک که عملا …… کلا در اشتباهین عزیز

        3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          گانگیر هم هست

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب خب
          وسایل هایفادر رو که کاربر منهتن به زیبایی گفتن منم یکچیزی اضافه کنم زره هایفادر در برابر جادو و پرتوی امگا مقاومه بعدش نیوگاد ها از طرف خدایان نگهبان سورسن و هایفادر به مترون که کاملا با سورس در ارتباطه اجازه داده که در صورت ضرور به همه نیوگاد ها معادله زندگی بده
          خب جناب منهتن حالا که با فتوحات هایفادر اشنا نیستی بزار بگم
          شکست دادن ماگدون و بازسازی بلادمون و واندرورلد
          شکست دادن لشکر اپوکالیپس
          جلوگیری از کشته شدن اونیکس اوتان و پلوتو و هادس توسط زاد دشمن سوپرمن و ماگدون و از بین بردن زمین اندرورلد و قلمرو مانیتور ها و تبدیل اندرورلد به زندان کهکشانی و اهدای ان به امپراتوری کریپتون و سربازانش
          بعدش چنتا سیاره از سیارات زیر حکومت نیوجنسیس میگم بلادمون.واندرورلد که قبلا نبود اما بعد خراب شدنش شد.زمین ۵۱ و…….

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون #
            منظورم این بود که کسی رو نکشته جز استپن ولف که بعدا زنده شد من از شما خواهش میکنم اگه هایفادر غیر استپن ولف در خط زمانی اصلی فرد دیگه ای رو کشته ؟؟؟؟؟؟ لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا بهم بگین ممنون
            اگه فرد دیگه ای رو کشته یا هرکار بد دیگه ای که کرده لطفا بهم بگین

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون #
            لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا جواب سوالات بالام رو بدین واقعا ممنون و ببخشید اگه میشه درمورد زئوس دیسی هم بهم اطلاعاتی بدین واقعا ممنون درباره کارهای بدش

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              زیوس دیسی خیلی کار بدی نکرده فقط یکبار به هرکول بدبین شد و همینطور به واندروومن بد بین شدد وگرنه شخضیت خوبیه و بر اسکای لند بخش یونانیها حاکمه و در بعضی مواقع جنگهای سخت ابرقهرمانان بهشون تسلیحات میده

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                سیسکورامون #
                ممنون از شما

  36. Mohamad کاربر می‌گوید

    یه چیزیو من بگم.این که میگین بور اودین فورس رو داشته کلا غلطه😐بور نیروی خودشو داره که همونطور که گفتم میتونه از اودین فورس قوی ترم باشه.
    اودینفورس مجموع جادوهای ویلی و وه برادران اودین هستش که بعد از مرگشون اودین اونو جذب کرد و این یعنی اودین فورس از درون اودین سرچشمه میگیره و اصلا چرا بور باید بهشون دسترسی داشته باشه؟؟؟؟گاهی ثور این قدرت رو داشته که طبیعیه و اودین میتونه این قدرت رو انتقال بده.
    درکل خواستم اینو متذکر بشم
    و راستی قدرت بور نقطه ضعف اودین فورس(خواب اودین)رو ندارع(البته احتمالا)

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohamad
      اگه کمیک های اولیه ثور را ببینید وقتی از نیروی اودین صحبت میشه ، گفته میشه که منبع این نیرو درخت جهان و خود ازگارد هست و این نیرو هر دفعه به پادشاهان ازگارد منتقل میشه و یعنی به ارث میرسه .
      البته شاید منظورش از زمان اودین به بعد باشه . این داستانی هم که شما گفتین کاملا درسته . اما شاید اودین یک شکل ارتقا یافته ای از این نیرو را دریافت کرده چون من شنیدم بور هم این نیرو را داشته . دلیلش میتونه این باشه که با مرگ برادران اودین ، رسما اودین پادشاه ازگارد میشه و طبق چیزی که همون ابتدا گفتم این نیرو به او منتقل میشه .

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        فک نکنم از درخت جهان باشه چون ایتترنج هم از قدرت درخت جهان استفاده کرده و شده خدای جادو.اصلا اگه از درخت جهان باشه ثور نیازی به اجازه اودین نداره خودش از جادوی درخت جهان استفاده میکرد هروقت که دلش خواست.
        بعدشم اگه از درخت جهان باشه چرا باید قدرت و جادوی یه یونیورس(یا مالتی ورس)بعد از استفاده نیاز به شارژ داشته باشه؟؟؟
        من توی ویکی فندوم خوندم که بور هم قدرت خودش رو داره که این تا حدودی توی جنگش با ثور اشکار میشه

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Mohamad
          جناب ، این حرف شخص من نیست که ، حرف خود کمیکه . بعدشم درخت جهان یک موجود زنده حساب میاد و از خودش آگاهی داره که در سری کمیک های ثور توانا به این موضوع اشاره شد . اینجوری نیست که هر شخصی از راه رسید بره از قدرت های درخت جهان استفاده کنه .
          چرا نیاز به شارژ داره ؟!؟ بیخیال . این سوال رو برید از نویسنده ها بپرسین چون احتمالا اونا جواب قانع کننده تری براتون دارن .

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            منم حرف شمارو تکذیب نمیکنم.یه چندجا گفته شده که اودبن فورس یه نیرو که از بور به اودین و بعدشم به ۲ور رسیده ولی داستان که گفتم اولین داستان بود که ویلی و وه خودشون رو برای اودبن قربانی میکنن و نیروی خودشون رو به اودین میدن و اودین دارای نیرویی فراتر از هر اسکای فادری میشه

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            ولی نباید خیلی یه داستان رو تغییر بدن.مثلا اودین توی داستاناش ۲بار چشمش رو فدای رون میکنه.بار دوم که همونیه که میدونین(جریان رگناروک)
            بار اول جنگ اودین با برادرانش بوده که اودین چشمش رو فدای میمر کرد تا دانشش افزایش پیدا کنه وبرادرانش رو شکست بده.
            به هرحال میخوام بگم این داستان هاهم هی عوض میشه(میگن ریبوت؟؟؟)

  37. احمد کاربر می‌گوید

    پس یعنی جناب راجرز ابدیت از منهتن قویتره به نظر شما

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      میتونه باشه

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        محمد جان متعسفم نمیتونه ……..توی ران اسکات اسنایدر JL2018 و یجورایی منهتن رو حدودا حول قدرت پرپچوعا توصیف میکنه….

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      ببخشيد من جواب میدم اما دکترمنهتن کسیه که میتونه به راحتی مولتی ورسو نابود کنه پس به نظرم از ابدیت قویتره

    3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # احمد
      گفتم که این بستگی به نظر نویسنده داره و در ضمن منم زیاد و دقیق دکتر منهتن رو نمی شناسم اما تحلیل من اینجوری که یک نهاد انتزاعی که نماد زمان بی انتها در کیهان هست قاعدتا باید قادر از یه انسان جهش یافته باشه .

  38. احمد کاربر می‌گوید

    اگر قرار بر نابودی مولتیورس بود که تانوس هم همه گفتن به راحتی میتونه مولتیورس رو نابود کنه ابدیت هم میتونه
    قدرتهای ابدیت
    حضور مطلق (به مطلق توجه کنه )
    تقریبا دانای مطلق تقریبا قادر مطلق
    انحراف واقعیت

    علم لایتناهی
    فال اموات
    دورآگاهی
    دگرپیکری
    جاودانگی
    ایجاد اواتار

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      خیر تانوس و ابدیت نمیگم نمیتونن اما منهتن خیلی راحت اینکارو انجام میده شما دث متال رو بخونید اونجا منهتن بینهایت قوی شد

  39. احمد کاربر می‌گوید

    من حرفی ندارم ولی تانوس با شش سنگ خیلی زاحت و بدون هیچ زحمتی میتونه مولتیورس رو نابود کنه اگر فقط به دنبال عشق مرگ نبود کسی که به راحتی و بایک ضربه دو تا تقریبا قادر مطلق رو زد مفیستو قدرت خودشو هیچ دونست در برابرش میتونه مولتیورس از جمله منهتن رو بزنه
    حالا هر کسی نظری داره و من هم به نظر شما احترام میزارم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      بنده هم به نظر شما احترام میذارم اما منهتن اصلا نابود نشدنیه یعنی تانوس تا فردا صبح هم بشکن بزنه منهتن هی پودر میشه و برمیگرده پس اصلا یک جورایی میشه گفت سنگا رو منهتن تاثیر ندارن و عرض کردم منهتن ۱۰۰۰ تا از خودش میسازه و بعد میره جنگ تانوس هرجور حساب کنین منهتن قویتره اما نه زیاد

  40. Mohammad کاربر می‌گوید

    دوستان عزیز من بعنوان یک فن کریتوس زیاد از مقاله تون خوشم نیومد
    من نمیدونم اخه شما چقدر از کریتوس در مقاله روح اسپارتا در برابر تایتان دیوانه به قدرت های کریتوس
    خدمت دوستان بگم اگر کریتوس از فقط از ریج اف اسپارتا استفاده کنه ضد ضربه است پس حداقل شما که گفتید گوگو به کریتوس فرصت نفس کشیدن هم نمیده باید بگم اگر ضد ضربه باشه هیچ کاری نمی تونه بتونه در ضمن این در صورتیه که کریتوس از خشم زعوس و پوزاییدون استفاده نکنه
    البته مطمئنا هیچ وقت نمی فهمیم کی می تونه واقعا کریتوس رو شکست بده
    چون اینا هیچوقت منصفانه با هم مبارزه نمی کنند منظور من اینه که اگر در سری دارگونه ب!ل مبارزه کنند گوگو برنده است و اگر در گدا اف وار باشه قطعا کریتوس برنده است
    البته من مقاله های زیادی در باره ی اینکه کی بهترین شخصیت تاریخ بازی های ویدیویی من هزاران بار سرچ کردم و گشتم در همه ی اینها کریتوس رتبه ی اول هست
    من نمیدونم معیار شما چیه ولی امیدوارم منصفانه و بدون تعصب انتخاب کنید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کریتوس خدای جنگ ۴ در این مقاله مورد نظر ما است نه نسخه های قبلیش.

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      سلام GOW جان ( اگر باشيد)
      ببينيد من قبلش هم گفتم ……..گوگو رو دست كم نگيريد .اگر كريتوس زئوس و ….. رو كشته گوگو با يك ضربه زمين رو نابود كرده و يك بار كهكشان رو با يك فرياد نابود كرد پس معلومه كه گوگو قويتره

      اگر دراگون بال رو تا آخر ببينيد ميفهميد كه قدرت گوگو اصلا مشخص نيست
      اگر آماده نباشه از كاپيتان آمريكا هم ضعيفتره و اگر در اوج باشه كهكشان ها رو با فرياد زدن نابود ميكنه
      شايد الان بگي بايد هردو رو در حالت عادي مقايسه كرد اما نميشه چون گوگو حالت معمولي نداره و اصلا هيچكس نميدونه قدرتش در چه حده بعضي وقتا از يك بچه عادي هم شكست ميخوره و بعضي وقتا هم به قدري قوي ميشه كه زينو رو شكست داد
      ( البته زينو كلا مبارزه تن به تن بلد نيستش ) مدرك هم دارم
      اينم لينك عكسش https://static2.cbrimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/01/goku-punches-seno.jpg?q=50&fit=crop&w=740&h=370

      اينم عكس بعد مبارزه زينو https://static0.cbrimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/01/goku-dead.jpg?q=50&fit=crop&w=740&h=370

      كلا زينو عاليهههه

      براي اطلاعات بيشتر اين مقاله رو براي آشنايي با زينو
      https://www.cbr.com/dragon-ball-super-zeno-facts-trivia-interesting-history-origins/

      و براي اطلاعات در مورد گوگو اينو مطالعه كنيد
      https://www.cbr.com/dragon-ball-goku-confusing-no-sense/

      خدانگهدار

      1. revan کاربر می‌گوید

        سید بهامین هاشمی
        دوست عزیز گوکو قدرتمنده و میتونه حتی یک شخصیت یونیورسال و حتی فراتر هم باشه ولی قدرت کریتوس خیلی فراتر از این حرفاست که با گوکو مقایسه بشه من پایین در مورد قدرت کریتوس مطالبی رو بیان کردم که اگه مطالعه کنید اون مطلب رو میبینید که کریتوس به مراتب از امثال گوکو قدرتمندتره.

  41. احمد کاربر می‌گوید

    ببخشید دکتر منهتن ولی اینکه میگید منهتن اسیب ناپذیره قبول ولی ابدیت هم جاودانست چون تجسم واقعیت هستش پس نمیتونه نابود بشه ولی همیشه نابود کردن ملاک بر بردن نیست
    تانوس میتونه مثل ابدیت هم اونو زندانی کنه
    و مطمئنا اگر اون هزار تا از خودش بسازه هرکدون از اونا ۱ هزارم منهتن اصلی قدرت داره چون اگر همه اونا اندازه منهتن یا نصف اون قدرت داشته باشن عملا منهتن از پس همه برمیاد حتی امثال لوسیفر یا فالکرام پون هزار تا منهتن خیلی قدرتمند هستند
    پس عملا اون هرچه بیشتر تکثیر کنه ظعیفتر میشه
    تانوس منهتن قویتره البته با شش سنگ
    به نظر شما با قلب عالم میتونه دارکساید اصلی بزنه چون فکر کنم قویترین سلاح مارول و تو یه سایت دیگه نوشته بود والای همگان اونو ساخته و هرکسی اونو داشته باشه از والای همگان هم قویتر میشه پس عملا دارک ساید اصلی راحت میزنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      خیر ضعیفتر نمیشه میتونه کلی از خودش درست کنه که هرکدوم زندگی خودشونو داشته باشن شاید اونا از منهتن ضعیفتر باشن اما قدرت منهتنو نمیگیرن بعد عرض کردم منهتن به قدری قویه که جهان دومزدی کلاکو تنها و به راحتی به وجود آورد بعدهم منهتن به نظرم از تانوس با شش سنگم قویتر هست میتونم بگم سنگا رو منهتن تاثیر ندارن چرا چون منهتن با دادگاه زندگانى برابره و حاضرمطلقه (میدونم ابدیت هم هست) اما منهتن قدرتش با دادگاه برابره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      منهتن قدرتش نامحدوده پس هرچقدر از خودش کپی بسازه بعید میدونم چیزیش بشه تا جایی که میدونم اما اصلا مقایسش با لوسیفر اشتباهه

  42. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    من با شما موافقم
    به نظر خودم منهتن دقیقا ۱/۵برابر قویترین از تانوس با دستکش هست. یعنی دو تا تانوس احتمالا شکستش میدن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      بله کاملا درست میفرمایید دوتا تانوس با شش سنگ شانس بالایی دارن من منظورم یک تانوس با شش سنگه

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        نه عزیز شانس بالای ندارن …….. پرپچوعا و منهتن حدودا یه اندزه توصیف شدن و خب تانوس با دستکش اصلا نزدیک این سطح هم نیست ……. همون دستکش جلو نهاد هایی مثل دادگاه کلا بدرد نخور بود و خب من پرپچوعا رو با قدرت بالای دادگاه میدونم و البته پرپچوعا اینو جدا هم ثابت کرده توی شاهکار هاش…. هم زمانی که توی اوج خودش باشه هم توی ارک دث متال و جی ال ۲۰۱۸ که نسبت به قبل کلا ضعیفتر بود
        به هرحال نظر شخصی من پرپچوعا = منهتن >دادگاه>>>>>>>>دستکش بینهایت
        البته منهتن و پرپچوعا کاملا برابر نیستن و خب تقریبی گفتم ….. و البته که زمانی که نیرو پرپچوعا که اصلا درحد معمولش نبود بهشت هم خظرش رو حس کرد که خب خودش شایان خیلی چیز هست

  43. احمد کاربر می‌گوید

    به نظر من فعلا این دوتا رو برابر بدونیم بهتره چون نهایت پتانسیل تانوس با سنگاه واقعا معلوم نیست کسی که با یک ضربه تونسته ابدیت شکست بده واقعا نمیشه برای قدرتش محدودیت گذاشت ولی خب شما هم دلیل های خوبی اوردین و لذت بردم ب شخصه یکم هم اطلاعات بالا بردیم خیلی ممنون از شما
    ولی نگفتین منهتن میتونه با یک حرکت اشخاصی مثل ابدیت یا مرگ رو شکست بده چون این دو هم تقریبا قادر مطلق هستند
    و با قلب عالم نظر شما چیه با این فکر کنم از پس امثال لوسیفر اینا هم بر بیاد چون تو پروشات نوشته بود عملا از والای همگان هم قویتر میشه اگر هم نشه میشه نفر دوم مارول پس دیگه تز پس دارکساید بر میاد

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      ببینید با قلب عالم قطعا از منهتن و دادگاه زندگی قویتره اما لوسیفرو بعید میدونم ببینید تانوس با قلب عالم خیلیییی قوی هست اما هیچ راهی نیست که بشه لوسیفر رو نابود کرد و خوب شیطانه پس تا ذره ای بدی در دنیا وجود داره هست و اینکه اصلا مرگ و زمان و مکان برای لوسیفر و میکائیل معنایی نداره درست میفرمایید تونسته والای همگانو بزنه اما شکست دادن همواره دلیل بر قویتر بودن نیست تانوس با قلب عالم سومین فرد قوی مارول هست به نظرم :۱-والای همگان ۲- پایین تر از همه ۳- تانوس با قلب عالم و خوب این نسخه قویترین نسخه تانوسه و ورژن معمولیش بعید میدونم قلب عالم رو داشته باشه

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      ببینید مشخص نیست چون تا بحال در مقابل هم قرار نگرفتن و بستگی داره نویسنده کی باشه شاید بتونه شاید هم نتونه
      اما ببینید منهتن قدرتش با دادگاه برابره به نظرتون دادگاه میتونه ؟؟؟ اگه میتونه احتمالا منهتن هم بتونه

  44. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بنظرم کراس اوور متحدی زن شگفت انگیز و کریتوس اولترا عالی میشه

  45. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بنظرتون تانوس بدون هیچ سلاح و ارتشی یعنی فقط با زره و شمشیرش میتونه کریتوسو متوقف کنه یا نه

  46. Mohammad کاربر می‌گوید

    ادمین جان
    حرف شما متین و درست
    ولی من یک پیشنهاد دارم چرا شما در یک مقاله کریتوس god of war 3 رو اینجوری با دشمنان خودش
    مقایسه نمی کنید

  47. احمد کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    منهتن هیچوقت با دادگاه برابر نیست برابر دادگاه زندگی تو دیسی اسپکتر هستش که فکر نکنم ننهتن در حد اون باشه
    منهتن هم باید با ابدیت یا ابولیوین مقایسه بشه نه با اسپکتر و دادگاه زندگی

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      چرا منهتن با دادگاه زندگانى برابره اگه رویداد دث متال رو خونده باشین منهتن بینهایت قویتر شد و از ابدیت خیلی قویتره و مقداری از تانوس با شش سنگم قویتره

  48. احمد کاربر می‌گوید

    من یه سوال میپرسم مگر کشتن و نابود کردن فقط ملاک بر پیروزی هستش به نظرم با قلب عالم لوسیفر رو میزنه چون لوسیفر به هیچ وجه حتی اون پیروزی تانوسو نمیتونه به دست بیاره میتونه اونو زندانی کنه یه کاری کنه فرار کنه کسی که والای همگانو زده قطعا میتونه لوسیفر رو هم بزنه واقعا کاربر منهتن این
    یکیو دیگه نباید میگفتید لوسیفر قویتره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      دوست عزیز خیر نمیتونه بزنه
      اولا با قلب عالم نزده با دیوایس رگلیتور زده که بسیار ناپایداره
      دوما لوسیفر امنی ورساله و دوسوم موجودات مولتیورس پیروانشن
      سوما روی اون نیروهای کیهانی تاثیر نداره برا همین توی کمیک سوامپ ثینگ۷۶۱ وقتی شیطان عظیم وحشی حمله کرده بود اسپکتر هرچی بهش نیرو میزد چیزیش نمیشد که لوسیفر گفت روی منو و اونو و فرشتگان نیرو تاثیر نداره
      چهارما لوسیفر در خارج از مولتیورس زندگی میکنه ولی قلب عالم فقط قابلیت تجیزیه مولتیورس هارو داره اما اونها که اون بیرونن دنیاهای ابدی هستن مثل بهشت یا هون یا دریمینگ برا همین از بین نمیرن و طومار پایان یافت

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        #سیسکورامون
        کاملا شما درست میگید ببخشید یک سوال داشتم شما گفتید هایفادر میکشه اما هایفادر فقط استپن ولفو کشت که بعدا زنده شد مگه درخط زمانی اصلی کس دیگه ای روهم کشته ؟؟
        احمد #
        کاربر رامون توضیحات لازم رو گفتند و کاملا درست گفتن در کل شخصیتای دیسی که رتبه بندی میکنم میتونن تانوسو حتی با قلب عالم شکست بدن :
        ۱-رایتر(تجسم نویسنده)
        ۲-پرایمال مانیتور
        ۳-پرزنس
        ۴-الین بلک
        ۵-کازمیک آرمر سوپرمن
        ۶-لوسیفر
        ۷-میکائیل
        این افراد قطعا میتونن حالا افراد دیگه هم هدر دیسی هستند که شانس برابر یا مقداری کمتر

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نه تو خط زمانی اصلی کسیو نکشته

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سیسکورامون #
            واقعا ممنون پس در خط زمانی اصلی کسیو نکشته ممنون از رو دنیای موازی هم نمیشه شخصیتی رو قضاوت کرد چون مثلا در خط زمانی فلش پینت آکوامن و واندروومن اصلا شرور بودن

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          من به لیستتون کازمیک ارمور را هم اضافه میکنم چون پلات دارهو پلات از قلب عالم بیشتر بنشاه کمتر نیست وقتی لوسیفر قیام کرد بعد طرد شدنش میکاییل تنها وجه برتریش پلات فراتر از بینهایتش بود چون پلات در فرشتگان مطرود کم میشه و یک درجه تقلیل پیدا میکنه
          دوما اینکه لوسیفر داشت از ارماندیل و یوریل شکست میخورد اگه زرهی که برای جنگیدن باهاشونو ساخته بود نمیاورد اما کازمیک توی یک تورنومنت حماسی یوریلو زد و ارماندیلو کتک زد

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          و اینکه جهت اطلاعات عمومی درباره لوسیفر اتریگان که ادم نیمه خوبیه و توی جاستیس لیگ دارکه پسر لوسیفره

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب ببخشید که من چندین و چندبار میگم جواب سوالتونو
          من توی کمیک ها که دیدم توی فایلام راستش انگار یک دارکساید کلون رو بعد از اینکه مادرشونو یعنی هگرا رو کشت کشته
          بخاطر این کشت که مادرشونو کشته بود و تقاص پس داد
          و اینکه های فادر اگه ببینه عدالت با کشتن توی ذهن مردم میره حداقل یکی دو نفر بکشه یعنی برای عدالت تمایل به کشتن پیدا میکنه البته بهش بدبین نشید زمانی که خواست از کایل راینر معادله لایف اکوعیشنو بگیره کایل بهش گفت برای چی میخوای گفت برای اینکه عدالتو تو ذهن مردم بکارم

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سیسکورامون #
            ممنون از شما بخاطر اطلاع رسانی البته فکرکنم منظورتون این بود که حداکثر دو یا سه نفر رو میکشه اما خداروشکر تا الان نویسنده ها به فکر این نیفتادن ببخشید وقتتون رو میگیرم ببخشید میشه بفرمایید شخصیت هایفادر بهتره یا زئوس دیسی ؟؟؟؟ اما بله ممکنهبکشه اما تا الان خوشبختانه فقط استپن ولفو کشت که بعدا زنده شد

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              اگه به قوی بودن باشه که زیوس
              اگه به صالح بودن باشه بنظرم برابرن چون زیوس به ابرقهرمانان تسلیحات میده اما خودش نمیاد اما هایفادر ارتش میده و اگه نیاز باشه خودش میاد

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                سیسکورامون #
                هایفادر با اودین برابره و از زئوس مارول و دیسی قویتره پس چطوری میفرمایید زئوس ؟؟؟ به نظرمن هایفادر قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      و اینکه برای فرد سنگدل و بیرحم و بی وجدانی مثل تانوس فقط نابودکردن ملاک پیروزیه

  49. erfan کاربر می‌گوید

    سلام ادمین عزیز من یه سوالی داشتم خواهش میکنم جواب بدید
    لطفا اگه میشه تمام قدرت های ثور و کریتوس رو مقایسه کنید و بگید کدوم برنده نبرد مرگ میشه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سلام، کدوم کریتوس؟ کریتوس خدای جنگ ۳ یا ۴؟
      و کدام ثور؟ ثور کمیک یا دنیای سینمایی مارول؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        منم یه سوال.کریتوس قدرتهای جانبیش چیه؟(یعنی بدون ویژگی های فیزیکی فرا انسانی)اگه هیچ ویژگی نداشته باشه نبردش با ثور نالایق باحال میشه

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          چرا خشم اسپارتان هست که راحت میتونه قدرتش رو چند برابر کنه چند تا دیگه هم هست که به کمک سلاحش انجام میده
          سلاح های دیگه ای هم هستن که احتمالا بیشتر اونایی که تو سه بودم رو در نسخه ۵ خواهیم دید. پیشنهاد میکنم مقاله راهنمای بازی God of War قسمت پنجم: توانایی ها و طلسم ها رو در سایت دیجیاتو مطالع کنین.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            خشم اسپارتا مث همون دیوانگی جنگ جویانه؟؟یا ضعیف تر

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              خشم اسپارتان حالتیه که کریتوس عصبانی میشه و به کمک این توانایی قدرت، سرعت و دوامش چند برابر میشه. در حالت یجورایی ضد ضربه میشه.

      2. erfan کاربر می‌گوید

        منظور من ثور کمیک در برابر کریتوس god of war 3 هست

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          مسلما کریتوس

  50. Mohammad کاربر می‌گوید

    ادمین جان می دونم درخواست دوست عزیز بود
    ولی بنظر من نسخه گاد ۳ بهتره چون کریتوس حقیقی کریتوس گاد ۳ است
    و ثور هم بنظرم مال سینما بهتره چون ثور کمیک ورژن های مختلف زیادی داره
    ولی بنظرم حتما همچین مقاله ای درست کنید

  51. Mohammad کاربر می‌گوید

    ادمین جان
    بگو طرفدار چه کاراکتر و شخصیت هستی

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بتمن
      سوپرمن
      اودین و زئوس
      کلاود استرایف
      مرد آهنی
      ترمیناتور
      گودزیلا
      .
      و شما؟

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        Admin
        ایول ادمین هم طرفدار بتمن.

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        کدوم زئوس؟؟؟
        من:
        بیاندر
        سنتری
        سوپرمن
        اکوامن
        ثور
        استرنج
        سوتور
        هالک
        ایرون‌من
        تانوس
        واندروومن
        اودین
        زئوس
        لوکی
        و……..
        خخخ😂

      3. Mohamad کاربر می‌گوید

        نگفتی ادمین کدوم زئوس

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          همه، فرقی نمیکنه

      4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        داركسايد چي ادمين؟؟؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          دارک ساید رو به اندازه اینها نمی پسندم. اینا نمادین ترین ها و دوست داشتنی ترین ها هستند.

          1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

            😑😑😑😐😐😐😐

    2. Anti venom کاربر می‌گوید

      من طرفدار اینام
      ۱_ فلش
      ۲_ ثور
      ۳_ بتمن
      ۴_ سوپرمن
      ۵_ کاپیتان آمریکا
      ۶_ آیرون من
      ۷_ مون نایت
      ۸_ پلنگ سیاه
      ،۹_ استار لرد
      ۱۰_ راکت راکون
      ۱۱_ گرین لنترن
      ۱۲_ هاکای
      ۱۳_ گرین آرو
      ۱۴_ هالک
      ۱۵_ نوا ( ریچارد رایدر)
      ۱۶_ روح سوار
      ۱۷_ ولورین
      ۱۸_ سایکلاپس
      ۱۹_ ونوم
      ۲۰ _کارنیج
      ۲۱_ دکتر استرنج
      ۲۲_ لوکی
      ۲۳_ گمبیت
      ۲۴_ مگنیتو
      ۲۵_ جان کنستانتین
      ۲۶_ سوامپ ثینگ
      ۲۷_ زاتانا
      ۲۸_ اسکارلت ویچ
      ۲۹_ آکوامن
      ۳۰_ ددپول

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        براي بار هزارم

        لايت
        داركسايد
        بتمن
        لوسيفر
        كاپيتان آمريكا
        فلش
        ليواي
        ردهود
        كازميم آرمور سوپرمن
        آرس ديسي
        هل بت
        زينو
        كاپيتان اتم
        دكتر منهتن
        و………………………………………..

  52. Mohammad کاربر می‌گوید

    کریتوس
    ثور
    زعوس
    دارک ساید
    سنتری
    ثور
    لوکی
    دکتر منهتن
    دکتر فیت

  53. Mohammad کاربر می‌گوید

    راستش من عاشق این سایت شما شدم
    و این تبادل اطلاعات و نظرات
    واقعا دمتون گرم

  54. Mohammad کاربر می‌گوید

    ادمین جان بدلیل اینکه محمد های زیادی در سایت شما هستند اسم خودم رو عوض می کنم
    اشتباه نگیرید لطفا

  55. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    #Mohammad
    سلام ادمین جان این اسم جدید بنده است
    می خواستم. از شما درخواست کنم که قهرمانان مثل سوپر من و ثور و. …….
    چه جملات قصاری این قهرمانان گفتند مثلا من یک نمونه در زیر میگم

    کریتوس = سرنوشت دروغی ست که توست خدایان نوشته شده هیچ چیز از قبل نوشته نشده که از قبل
    نشه تغیر داد

  56. احمد کاربر می‌گوید

    ۱اسپایدرمن
    ۲ بتمن
    ۳ ثور
    ۴ ایرون من
    ۵ واندر وومن

  57. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    ادمین جان یک سوال داشتم بنظر تو کریتوس گاد اف وار ۳ می تونه یک سلیستال رو از پا در بیاره

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      احتمالا

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Admin
        عذر میخوام بین صحبتتون وارد شدم اما بستگی به سیلیستیالش داره ها . ! بعضی سیلیستیال ها هستن که از گالاکتوس در اوج هم قادرتر به حساب میان . اونا رو خیلی بعیده بتونه شکست بده اما اون متوسط ها رو موافقم با شما . ختی متوسط های رو به بالا رو هم احتمالش کم نیست که بتونه یه حرکاتی در برابرشون بزنه .

  58. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    حاجی کامیکان مرز نوبیو رد کرده میگه کازمیک از وان میلیون و وال زاد ضعیفتره و کینگدام کام از اولترامن قویتره
    خدایا میخوام ادمینشونو بکشم

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سلام من این پیاممو عوض میکنم چون ادمین کامیکان پیام داد که مقاله به ترتیب قوی بودن نیست و فقط معرفیه

  59. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ۱مرد اهنی و بتمن
    ۲جوکر
    ۳ولورین و ثور
    ۴گمبیت
    ۵های فادر
    ۶سوپرمن کازمیک
    ۷مستر میکسیزپیتلیک

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بنده هم طرفدار :
      ۱-هایفادر
      ۲-سوپرمن
      ،۳-زئوس دیسی
      ۴-آکوامن
      ۵- بت مایت
      ۶-کازمیک آرمر سوپرمن
      ۷-شزم
      و شخصیت هایی که کلا ازشون خوشم نمیاد زیادن اما اگه اشکالی نداره من عرض میکنم :
      ۱-تانوس
      ۲-دکتردووم
      ۳-ثور
      ۴-اودین
      ۵-کال بورسان
      ۶-دومزدی
      ۷-دارکساید
      ۸-گالاکتوس
      ۹-آنتی مانیتور
      ۱۰-ایمپریکس
      ۱۱-ددپول
      ۱۲-مگنیتو
      ۱۳-هالک
      ۱۴-اینفنیتی من
      ۱۵-زئوس مارول
      ۱۶-واندروومن
      ۱۷-بیگ باردا
      ۱۸-کالیباک
      ۱۹-بیوه سیاه
      ۲۰-اسکارلت ویچ
      تقریبا همینا بودن کمی زیادشد ببخشید

  60. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    نه رامون جان همون طوری که بالای مقاله گفته شده بود (مال کامیکان که قویترین نسخه های سوپرمن بود) نوشته که رتبه بندی نیست

  61. Amir کاربر می‌گوید

    مال منم اینجوریه
    قهرمانان :
    ۱ ثور
    ۲ بتمن
    ۳ سنتری
    ۴ اودین
    ۵ سوپرمن
    ۶ زئوس مارول ( از زئوس دیسی خوشم نمیاد ابهت زیادی نداره ولی مال مارول خیلی رک و قویه هلا، لوکی و یه خدای خیلی قوی باهم متحد شدن تا تونستن بکشنش اما اون توی هادس بود و کاری کرد که هادس مجبور شد آزادش کنه)
    ۷ کازمیک و رون کینگ
    شرور ها :
    ۱ لوکی
    ۲ جوکر
    ۳ تریگان
    ۴ دووم
    ۵ کال بور سان
    خوشم میاد

    از اینا هم بدم میاد
    ۱ مانگاگ
    ۲ سایکلاپس
    ۳ مرد عنکبوتی
    ۴ بیاندرز
    ۵ کتوومن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      درباره زیوس دیسی بگم چرا ابهت نداشته باشه اون بر اسکای لند حاکمه یعنی بر تمام شخصیت های اساطیری نورس و یونان و مصر و مایا و مکزیک حاکمه و تسلیحاتی فراتر از چیزی که فکر بکنید خودش و پسراش دارن بطوریکه برای هر جنگ سخت لیگ عدالت برای واندروومن و سوپرمن و بتمن تسلیحات میفرسته
      دوما قدرتش خیلی زیاده ارس و هرکول و واندروومن که بچه هاشن هم توی داستانهای اساطیر هم توی کمیک توی اوج قدرت نتونستن بزننش
      اونقد قویه که دارکساید و هادس که به قاتل خدایان یونانی معروفه ازش میترسن تا بحال حتی کابوسهای سرزمین نایتمر که تحت حکومت سندمنه نتونسته بهش نفوذ کنه
      وقتی خواست وارد تیم شدوپکت بشه با فانتوم استرنجر جنگ تمرینی انجام داد و شکستش داد

      1. st کاربر می‌گوید

        ولی از دارکساید کلون شکست خورد

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          از دارکسایدی شکست خورد که دکتر منهتن و کپ اتم را زد
          این کم نیستا
          توی مقاله ۵ دلیل که مارول بهترینه پتانسیل کپ اتم را گفتم

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            دارکساید کلون دکتر منهتن رو زده ؟ جناب از خودت کمیک میدی بیرون؟

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      قدرت زئوس مارول و دیسی فرق زیادی باهم نداره اختلاف بینشون کمه خیلی کمه ولی زئوس دیسی شخصیت خوبیه برخلاف مارول

  62. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    ادمین جان بنظر شما دارک ساید حریف انتی مانیتور میشه !

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      این دو برابرن و بعضی مواقع پیشی میگیرن و توی کمیک هم زیاد مقایسه شدن برای اشنایی بیشتر کمیک دارکساید وار را بخونید

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      GOD OF WAR #
      ببینید اگه منظورتون کلون دارکسایده صدسال آنتی مانیتور با اختلاف نه چندان کم از گالاکتوس هم قویتره و امثال اودین و دارک ساید کلون بعید میدونم تو خوابم بتونن کسی که میتونه با موج انرژی ۵ یونیورسو بفرسته هوا شکست بدن دارکساید اصلی با اختلاف از آنتی مانیتور قویتره ،آنتی مانیتور عددی جلو دارکساید اصلی نیست

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        فکر کنم در کمیک زمین های بینهایت هم نزدیک بود کل مولتیورس دی سی نابود بکنه.

  63. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    #دکتر منهتن
    من هم موافق نظر شما هستم چرا که دارک ساید کلون با گلاگتوس برابری میکنه
    حالا اگه اصلی باشه که عددی نیست
    مرسی که نظر دادید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      با هردوتون کاملا موافقم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      با هردوتون کاملا موافقم ممنون بخاطر اطلاع رسانی

  64. king venom کاربر می‌گوید

    سلام منم فن اینام
    ۱ونوم
    ۲ثور و اسپاون
    ۳کارنیج
    ۴بتمن
    ۵نال
    ۶دارکساید
    ۷جوکر
    ۸گالاکتوس
    ۹گودزیلا
    ۱۰وولورین
    ۱۱ددپول
    ۱۲کریتوس
    البته اینا به صورت متغیره نه فقط برا من برای هرکسی

  65. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    خب یک مقایسه
    گمبیت و جین گری بدون فونیکس و فرانکلین ریچاردز و دختر سنجابی و کاپیتان مارول و فالکون در برابر دکتر منهتن
    درسته خیلی ربطی ندارن ولی باحالن
    مقایسه دو میکاییل در برابر فالکرام
    لوسیفر در برابر پروتز چون فقط ز دارم پروتز نوشتم
    شیطان عظیم وحشی علیه سه بیاندر
    واندروومن نجات دهنده در برابر رون کینگ این واندروومن نجات دهنده جدیدترین و قویترین نسخه واندروومنه و هرکی بتونه بگه تو چه کمیکی میخواد بیاد وحد قدرتشو بگه میشه پرو ترین کاربر سایت

    1. st کاربر می‌گوید

      فرانکلین ریچاردز اگه در حالت بزرگسال و از پدرش رید ریچاردز کمک بگیره شاید بتونن با هوش و قدرتاشون منهتن رو بزنن ولی در حالت نوجوان هر چه قدر از قدرتش استفاده کنه قدرتش کمتر میشه خود منهتن دو ویژگی برتر داره
      درست کردن کلون ، بزرگ کردن خودش البته هوشش هم هست که بسیار زیاده ولی ریچاردز در بزرگسالی هم خموش بسیار بالایی داره ولی اگه نسخه نوجوان و گمبیت و جین گری رو حساب کنیم اصلا نمی تونن منهتن رو بزنن
      فالکرام هم قدرت هاش با آلین بلک مساوی هست البته کمی کمتر ولی در خون حد حالا به نظرتون آلین بلک می‌تونه دو تا میکاییل رو بزنه ؟ به نظرم که می‌تونه بزنه
      لوسیفر هم با پلات و تجریش می‌تونه پروتز رو شکست بده و هم به خاطر اینکه پروتز به دست دادگاه زندگی شکست خورد
      شیطان عظیم هم به اندازه یکی بالاتر از همه قدرت داره البته کمی ضعیف تر ولی راحت می‌تونه ۳ تا بیاندرز رو بزنه
      واندروومن نجات دهنده همون محسور شده هست یا خیر
      والی وست هم دونده رو خیلی راحت میزنم دون ه شاید سرعتش ۱۰۰ برابر سرعت نور باشه ولی سرعت بری که از والی کند تر هست ۱۳ تریلیون برابر سرعت نور هست پس والی از دونده سرعتش بیشتره

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        الین بلک با فالکرام برابر نیست الین بلک از پرسنس قویتره

        1. st کاربر می‌گوید

          عجب ولی قدرتاشون شبیه هم هست

        2. رهام کاربر می‌گوید

          در حال حاضر پرزنس از الین قوی تره اما قراره وقتی الین جاش رو میگیره خیلی از پرزنس قوی تر باشه

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نه داداش خودم توی جلد شش دارک نایت دث متال دیدم خطر اسپویل

      وقتی که ارتش پرپچوا حمله کرد دیدم داپش فکر نکن اسکی رفتم

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      داداش من از حرفای تو نگفتم تو زودتر انگلیسیشو خوندی میدونستی اما من وایسادم تا کامیکان ترجمه کنم خودم شکلشو دیدم که وقتی پرپچوا هزاران هزار نفر از لشکرهاشو اورد و گفت شما نمیتونین شکستم بدین واندروومن نجات دهنده اومد گفت نگران نباشید من هستم
      دابش حرف الکی نزن بمولا بدم میاد خودم دیدم تو کمیک

  66. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک سوال
    والی وست سریعتره یا دونده من میگم والی وست

  67. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    این که معلومه دوستم . والی سریعتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      و همچنین فاسد هستن

  68. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید اشتباه نوشتم بنده کلا از زئوس متنفرم چه مارول چه دیسی هردوشون بیرحم و آدم کشن و کلی آدم کشتن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      کی گفته زیوس دیسی ادم کشه خفش کنم
      اخه خدای اسکای لند که باحال ترین و یکی از خوش و خرم ترین جاهای دیسیه چطور مکنه بکشه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        مگه پدر خودشو نکشت ؟؟
        مگه بخاطر حرف واندروومن قلب یک نفر رو از سینه اش نکشید بیرون ؟؟؟
        اگه واقعا همچین کار هایی رو نکرده ممنون میشم بهم بگین

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سیسکورامون #
          اگه همچین کارهایی نکرده لطفا لطفا بهم بگین ممنون میشم بهم بگین چند تا سوال داشتم لطفا اگه وقت کردید جواب بدین
          زئوس دیسی قویتره یا زئوس مارول ؟؟؟؟
          زئوس قویتره یا هایفادر ؟؟؟
          آیا زئوس دیسی میتونه گالاکتوسو شکست بده یا ایمپریکس رو ؟؟؟
          آیا زئوس دیسی به انرژی های کیهانی دسترسی داره اگه داره قدرت انرژی چقدره ؟؟
          زئوس دیسی قویتره یا تانوس ؟؟؟
          آیا زئوس دیسی میتونه با دو مشت هالکو له کنه (چون زئوس مارول اینکار رو کرد) ؟؟

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          بابا پدر خودشو نکشت زنش پدر زعوسو کشت
          اون کار را هم یکی از عاشق های واندروومن کرد

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سیسکورامون #
            واقعا ممنون آخه تو سی بی آر اینرو نوشته بود وهیچکدوم از بچه های خودشو نخورده یا به غیر از آرس ،هرکول ،واندروومن فرزند دیگه ای نداشته که اونو خورده باشه ؟؟؟ درمورد زئوس دیسی عرض میکنم

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم
        زئوس دیسی قویتره یا کریتوس بر حسب کمیک ؟؟؟
        ببخشید وقتتونو گرفتم لطفا جواب بدین

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          کریتوس که تو کمیک نبوده
          اما بنظرم کریتوس برتره چون اون انواع خدایان یونان و اساطیر نورسو زده

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      البته از زئوس دیسی اطلاعات زیادی ندارم ممنون میشم ادمین محترم یا هرکدوم از کاربران محترم سایت تونستن واقعا ممنون میشم اطلاعاتی درباره زئوس دیسی و کارهای خوب و بدش بهم اطلاعات بدن

      1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن

        کریتوس در کمیک چون حضور نداشته نمیشه دقیق گفت و بر اساس بازی گاد اف وار با اینکه طرفدار کریتوس م اشتباه است چون بالاخره بازی کریتوس هست و باید اون رو شکست می داد به روشی

        حالا اگر قدرتها ی این دو رو با هم قضاوت کنیم شاید درست تر باشه زیوس همچون ثور خدای رعد و برق و صاعقه است اما برخلاف اون نیازی به واسطه ی سلاحی همچو منیولر و استورم بریکر نداره بعدش زیوس در کل می توان افراد و شاید به نوعی زیر دست های زیادی داره برای مثال پوسایدون و هایدر که هر دو تقریبا با زیوس برابر ان ( البته کمی کمتر ) خوب هر کس بخواد زیوس رو بکشه باید از اینا عبور کنه بعدش فرزندان زیوس هرکول وآرس هلیوس و هر مس و .. حالا البته بستگی داره چون شاید در اون لحظه یکی از اون افراد به فک. گرفتن تاج و تخت زیوس باشه اون وقت طرف کریتوس رو می گیره
        حالا این با بپردازیم به قدرت کریتوس اگر ما در اینجا کریتوس گاد ۳ که در اوج قدرت هستش همچو زیوس در طرف مقابل باشد قدرت های زیادی حتی شاید گفت قوی تر چون = کریتوس با کشتن خدایان المپ قدرت اون ها رو تصاحب کرد و یعنی اون قدرت اون ها رو تا حدی داره چرا که زیوس بخشی از قدرت خودش در شمشیر خودش یعنی شمشیر المپیوس قرار داد بعدش اون خنجر های هایدر رو داره ( هایدر خدای جهان زیرین و جهنم است ) که میتونه روح افراد رو از بودنشون خارج کنه بعدش سر هلیوس ( خدای خورشید ) که می تونه برای مدتی هر کسی رو ( حتی خدایان ) سنگ کنه بعدش شمشیر های اشوب که سلاح اصلی کریتوس است بعدش دستکش های هرکول ( خدای قدرت ) است که با اون صورت هرکول مثل کاغذ کرد با. اسفالت یکی کرد بعدش اون خشم پوسایدون ( خدای دریا و آب ) رو داره با خشم زیوس و با خشم اسپارتا که در این حالت کریتوس ضد ضربه است و اصلا غیر قابل ضربه است البته کریتوس توست بالی که گایا ( مادر بزرگش مادر زمین به او داد ) می تونه پرواز کنه
        پس به نظر من کریتوس شانس بیشتری برای برد داره
        امیدوارم مقایسه ام بدون تعصب باشه و شما جوابتان رو گرفته باشید

        1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

          معذرت می خوام یادم رفت بگم کریتوس جعبه ی پاندورا را رو باز کرده و قدرت های اون رو داره

  69. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن

    راستش من از کمیک های زیوس اطلاعی ندارم اما بر طبق اساطیر و اطلاعات من زیوس یک خدای شاید تا حدی بتوان گفت خون خوار است چرا که خودش تعدادی زیادی از فرزندان خودش رو کشته تا حریفی در فرمانروای نداشته باشه یک مثال می تونم براتون بزنم = زیوس یک خواب دید ( خوابش یادم نمیاد چطور بود ) ولی معنی خواب یک پیشگویی بود که می گفت زیوس فرزندی خواهد داشت که اگر پسر باشد اون رو از المپ پایین خواهد کشید و اگر دختر باشد با او برابری می کند برای همین همسرش رو به سوسک تبدیل کرد و خورد ولی در اخر دل درد گرفت و در اخر دختر ش اتنا از مغز زیوس بیرون امد
    برای همین به اتنا می گن خدای دانش و استراتژی
    امیدوارم تا حدودی جوابتان رو گرفته باشید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      God of war#
      ممنون از شما تو اساطیر که بله حتی فراتر رفته و بچه های خودشو خورده، تو اساطیر درکل شخصیت خیلی بیرحمیه بنده از لحاظ دیسی کامیکس عرض کردم

      1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

        ببخشید دیگه من از کمیک مثل شما اطلاعاتی ندارم از دنیای اساطیر تا حدودی اطلاع دارم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          God of war #
          این چه حرفیه خیلیم عالی دستتون دردنکنه اتفاقا از اساطیر اطلاعات خوبی توضیحات شما در اختیار من قرار داد واقعا ممنونم ازتون

          1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

            مرسی شما اختیار دارید

            ببخشید شما که اطلاعاتی در باره ی کمیک زیاده میشه یک مقایسه بین رون کینگ ثور و دکتر منهتن انجام بدید

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              God of war #
              حقیقتش مبارزه خیلی سختیه و هردو از نظر قدرت به هم خیلی نزدیکن اما بنده منهتن رو پیروز این مبارزه با اختلاف خیلی کم میدونم راستش منهتن رو اصلا نمیشه نابود کرد و این یک برتری بزرگه

              1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

                مرسی که جواب دادی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      God of war#
      شایدم به غیر آرس،هرکول و واندروومن بچه های دیگه هم داشته و اونا رو خورده(در کمیک های دیسی)
      منو باشین از کی طرفداری میکردم

  70. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مقایسه لیگ عدالت و انتقامجویان
    بتمن علیه کپ امریکا:بتمن
    نوا علیه فانوس سبز:فانوس
    مرداهنی علیه سایبورگ:برابر
    سوپرمن و شزم علیه کپ مارول و سنتری:سوپرمن و شزم
    ثور علیه واندروومن:ثور
    اکوامن علیه نیمور:برابر
    بلک پنتر علیه ویلدکت:بلک پنتر
    بلک ویدو علیه بلک کنری:بلک کنری
    مرد مورچه ای علیه اتم:مرد مورچه ای بنظرم
    گرین ارو علیه هاکای:گرین ارو
    هاکمن علیه فالکون:هاکمن
    ردهود علیه وینتر سولجر:وینتر سولجر
    سوپرگرل علیه والکری:سوپرگرل
    رد تورنادو علیه ویژن:رد تورنادو
    سوامپ ثینگ علیه هالک:سوامپ ثینگ
    دکتر فیت علیه دکتر استرنج:دکتر فیت
    برنده :۱۰-۴ بنفع دیسی ( لیگ عدالت)
    مقایسه افتخاری (خیخیخیخی):کوییک سیلور علیه فلش:فلش

  71. دانته کاربر می‌گوید

    وایییییی یعنی شما دارین میگین دانته از کریتوس قوی تره😐😐😐😐🤨🤨🤨🤨

  72. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    بنظر من کریتوس خیلی از دانسته قوی تره

  73. دانته 💪💪 کاربر می‌گوید

    صد در صد چون کریتوس هرمس(خدای سرعت) رو با اون همه سرعتی که داشت کشت و بعدشم چکمه اش رو گرفت و نیروی سرعت بسیار بالا رو گرفت.دانته در مقابل کریتوس هیییییییییچچچچچچ شاااااانسسسسسیییییی نداره. بعد اگه کریتوس رو بکشه.کریتوس خیلی راحت از دنیای جهان زیرین برمی گرده و دوباره فرصت مبارزه با دانته رو داره،بعد کریتوس قابلیت زود درمانی خیییییییییلیییییییییی بالایی داره.بعد کریتوس قابلیت کنترل زمان رو هم داره.مثلا میتونه برگرده به زمان قدیم و دانته رو موقعی که بچه بود راحت بکشه.(ولی دانته نمیتونه)کریتوس هم سرعتش بیشتره هم قوی تره از همه جهت. بازم میگم وقتی کریتوس ثور رو میکشه دیگه دانته براش هیچی نیست.با این که من خودم طرفدار دانته ام ولی دیگه خواهشن کریتوس رو با دانته مقایسه نکنید😐😐😐

  74. پارسا کاربر می‌گوید

    مگه میشه هر چی شخصیت ژاپنی نمیتونه اون وقت اساوره های مورتال کمبت همشونو میتونه

    1. دانته عشقه کاربر می‌گوید

      داداش من دوباره میگم من خودم طرفدار دانته هستم ولی کریتوس خدایی خیلی قوی تر از این حرفاست😱زعوس که مث سگ کشت،هیدیس رو با اون همه سرعتی که داشت کشت،بعد دانته رو نکشه.ای خداااااااااااااا😐😐😐تو یکم فک کن.یارو ۵ خدا و یک تایتان خیلی وحشتناک قوی رو کم تر از ۴ ساعت کشت بعد دانته رو نکشه🤨🤨🤨🤨.برو بزن کریتوس در مقابل کرونوس میفهمی😐😐. یعنی دانته ار سفیروث بهتره من خودم متارگیر سالید۷ رو بازی کردم و با این که سفیروث این قدر قوی بود ولی همون طور که گفته بودید دانته و کریتوس قدرت کنترل زمان دارن😐😐

  75. مهدی کاربر می‌گوید

    بجز دکتر منهتن همشون تیکه تیکه میشن.

    1. Mohammad amir کاربر می‌گوید

      یعنی میخوای بگی میتونه دانته پسر اسپاردا و گوکو قدرت های خدامونه و چهار برابر سرعت نور داره میتونه نابود کنه واقعا که اطلاعات کافی در مورد مانگا نداری و تازه گوکو قدرت نابود کردن کهکشان ها را داره در حالت سوپر سایان گاد کریتوس اگه بتونه دانته را نابود کنه گوکو پیشکش

  76. دانته عشقه _^٪&^^& کاربر می‌گوید

    موافقم👍👍👍

  77. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام
    مطلب خوبی بود
    فقط دکتر منهتن قدرت فیزیکی بسیار کمی دارد و اگه کیریتوس بتونه بهش نزدیک بشه با یک ضربه برندس

  78. دانته عشقه _^٪&^^& کاربر می‌گوید

    اصلا هم مطلب خوبی نبود🖕🏻🖕🏻🖕🏻کریتوس میتونه همشونو بزنه

    1. King thor کاربر می‌گوید

      ۱ شما خیلی باشعور و با فهم هستی ( ۱ درصد فکر کنید باشه )
      ۲ وقتی اطلاعات نداری چرا نظر میدی ؟
      ۳ فن تعصبی نباش

      1. دانته عشقه _^٪&^^& کاربر می‌گوید

        دوست عزیز من خودم طرفدار دانته هم(هزار بار) من تمام نسخه های خدای جنگ رو بازی کردم و همه رو تمام کردم۲ببین اگه خودت هم ی کم اطلاعات داشته باشی دانته فوقش بخواد ویرجیل رو بزنه۳من دارم میگم دارم میگم دانته با کریتوس برابره نه قوی تر! من میدونم سعت عمل دانته واقعا بالاس و من تمام نسخه های دویل مکرای رو بازی کردم و قدرت دانته رو دیدم،بعد دکتر مهتن قدرت فیزیکی کمی داره اگه کسی از پشت بیاد اونو بزنه چی؟اسن دکتر مهتن چیه چه شخصیت مضخرفیه!خب شخصیتی که به تمام نیرو های دنیا دست پیدا کنه که نشد شخصیت با یک داستان چرت و پرت!خب دوباره اگه یکم درباره کریتوس اطلاعات داشته باشی اینه که اون کسی بوده که خدایان الیمپوس منقرض کرده!!!!!ودانته هم سرعت و قدرت خیلی بالایی داره دوباره میگم این دوتا برابرن نه از هم قوی تر از دانته رو با اون کریتوس تو گاد اف وار قدیمیه (خدای جنگ ۳)مقایسه کنی میفهمی که کریتوس با دانته برابره،اما با کریتوس جدیده مقایسه کنی خب شانس کریتوس یکم بیشتر،چون همون طور که کودی بارلوک گفته بود میفهمی که کریتوس جدیده قوی تره!و بنظرم اینا بازم مساوین،ممنون که جواب دادی😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب این حرف اشتباهه کریتوس هرکاری کنه منهتن برمیگرده پس کریتوس شانسی نداره نکته اینه اصلا نمیدونین منهتن کیه تقریبا قادرمطلقه و نابود نشدنی میتونه از خودش ده تا بسازه کریتوس هیچ شانسی نداره هیچ شانسی منهتن نصف هم بشه برمیگرده بعد کریتوس رو از واقعیت حذف میکنه و منهتن برنده حتمی این نبرده

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          البته کریتوس زئوس بازی رو کشته اگه زئوس کمیک های مارول حساب شه که زئوس میبره چون زئوس مارول حتی از اودین هم قویتره البته کمی زئوس دیسی هم کقداری از ایندو ضعیفتره هایفادر هم با زئوس مارول برابره

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          زئوس مارول یه نوعی میشه گفت میتونه از گالاکتوس هم قویتر باشه البته اودین هم برابره با گالاکتوس

        4. رهام کاربر می‌گوید

          اها داستان پزخرف که اینطور از نظر من که کریتوس مزخرف تره چرا ؟ چون کسایی که تمامی جهانو افرسدن نابود کرده و چهان هنوز پابرجاست 😐الان این چیزه عادییه ؟حداقل سایتاما هنوز خدای متعالو نکشته و در ضمن منهتنو نمیشه کشت ربطی به اینکه چقدر قدرتمنده ندوره منهتن غیر قابل کشتنه و فقط کسی که نویسندگی داره قارره نابودش کنه در ضمن منهتن تمامی قدرت هارو نداره ولی باز هم خیلی خیلی قدرتمنده و خیلی هم بیشتر از کریتوس طرفدار داره و افراد ازش خششون میاد

  79. revan کاربر می‌گوید

    با سلام باید بگم بنظر میاد نویسنده اصلی این مقاله (نویسنده سایت the gamer) هیچگونه اطلاعاتی نداشته از شخصیت کریتوس که یک همچین مطالب کم ارزشی رو نوشته، البته جدای از خسته نباشید خدمت مترجم مقاله لازمه یک نکاتی رو عرض کنم که فک کنم میتونه باعث نتیجه گیری بهتری بشه
    خلاصه میگم: خدایان و تایتانها در سری خدای جنگ از پرایمال ها (primordials) قویترن و پرایمال ها خالق آفرینش و هستی در جهان یونان هستن برای مثال اولین پرایمال یعنی chaos تجسم وید هست که مادر خلقت نامیده میشه که موجوداتی مثل گایا(زمین) تارتاروس(جهان زیرین) eros (عشق) رو بوجود آورده که البته فرزندان دیگه ای هم داشته مثل nyx) تجسم شب و تاریکی در فضای بیکران( و بعد گایا اورانوس رو بدنیا میاره (تجسم آسمانها) و اورانوس کسی هست که در نبرد کهن آسمانها رو خلق میکنه و لازمه بگم جهان یونان نوعی مولتیورس هست متشکل از سه یونیورس جدا با زمان و مکان چهار بعدی مخصوص به خود. هر کدوم از این یونیورسها (آسمانها زمین جهنم) از لحاظ اندازه بی نهایت هستن یعنی در کل جهان یونان یک مولتیورس پنج بعدی هست و خب اطلس کسی هست که این جهان رو میتونست حتی با یک دست تاابد نگه داره! این هایی که میگم برطبق اساطیر یونان هست و خب این یعنی تمام تایتانها موجوداتی فرامولتیورسال (احتمالا مگاورسال) و پنج بعدی هستن دلیلش هم کاملا واضحه هم به خاطر اطلس هم اینکه قویتر بودن نسبت به پرایمالها که قبلتر گفتم که یکیشون chaos هست که خودش در واقع از اول وجود داشته و فراتر از کل مولتیورس قرار داشته یعنی فراتر از خلقت! همه این موجودات فراتر از زمان و مکان و واقعیت و سرنوشت هستن چرا که همه اینها از chaos بوجود اومده مثل کرونوس که تجسم زمان هست یا خواهران تقدیر که تار و پود سرنوشت در کل خلقت رو کنترل میکنن در واقع همه این اشخاص فراتر از همه این مفاهیم قرار دارن و جالبه که زئوس در نبرد بزرگ با شمشیر الیمپوس همه دوازده تایتان رو در یک حرکت one shot میکنه!! اونوقت کریتوس هم کسیه که خدایان از جمله خود زئوس سلاخی میکنه!!
    فک کنم تا این حد کافیه برای نتیجه گیری که در واقع در این لیست به جز دانته بقیه افراد لیست هیچگونه شانسی در برابر کریتوس ندارن. موفق باشید♥♥

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب زئوس عددی نیست برای منهتن منهتن راحت میزنه کریتوس رو کمی بشناسینش بعدهم گالاکتوس هم میتونه بزنه کریتوس دانته؟؟!! آها دانته از منهتن قویتر؟؟!! این حرف نشانگر اینه که اصلا نمیدونین منهتن کیه اما خلاصه کنم منهتن راحت کریتوس رو میزنه دانته روهم همینطور

      1. darth revan کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        این شمایی که کریتوس رو نمیشناسی دانته رو هم نمیشناسی بنده توضیحات کافی رو با نام کاربری revan گفتم
        شما یه دور دیگه مطالب رو بخون مطمعن باش که منهتن ابدا شانسی در برابر کریتوس نداره اصلا بذار کارو یکسره کنم کریتوس در پایان بازی خدای جنگ ۳ زعوسی رو کشت که به تجسم مطلق یک احساس تبدیل شده بود
        تجسم ترس! اونوقت کریتوس در واقع یک مفهوم مطلق رو نابود کرد! بنظرت دکتر منهتن یه همچین غلطی میتونه بکنه! اگه واقع با تمام مطالبی که در کامنتهای قبلی و فعلی گفتم بازم فکر میکنی که منهتن قویتره باید بگم کاملا معلومه که تعصبی نظر میدی تمام این حرفا بر طبق خود اساطیر و رمانهای خدای جنگ هست به خودت زحمت بدی و به جای کمیک بری یکم تحقیق کنی میفهمی که داری اشتباه میکنی درضمن کریتوس یا دانته رو به کسی که تمام سری خدای جنگ و دویل می کرای رو بازی کرده لازم نیست بشناسونی من در مورد کتابهای این بازی ها و متون اساطیری هم مطالعه داشتم و از خودم داستان سرایی نمیکنم بهتره بدونی همون زعوس خدا و فرمانروای کل مولتیورس یونان هست متشکل از سه یونیورس جدا از هم در سایز بی نهایت طبق خود فرهنگ اسایر یونان و در واقع زعوس خدای کل مولتیورس بی نهایت یونان هست! اطلس کسیه که با یک دست هم میتونست این جهان رو تا ابد نگه داره! خواهران تقدیر تار و پود سرنوشت کل موجودات در این جهان رو کنترل میکنن (همون ریسمانهای سفید رنگ در تالار خواهران تقدیر تار و پود سرنوشت هستن! فک کنم در مارول دادگاه زندگی تار و پود سرنوشت تمام موجودات در مولتیورس رو کنترل میکنه! دقیقا معادل خواهران تقدیر!) پس لطفا وقتی چیزی نمیدونی اینجوری با اطمینان حرف نزن!
        والسلام

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          جناب منهتن راحت کریتوس و دانته رو باهم میزنه شما اصلا نمیدونین منهتن کی هست این کریتوسه که هیچی جلو منهتن نیست منهتن قادر تقریبا مطلقه و حرف شما غلطه کامل منهتن راحت مالتی ورسو نابود میکنه دوباره میسازه تازه رویداد نیو ۵۲ هم کار منهتنه کریتوس هیچ شانسی نداره هیچی به معنای واقعی

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بله میتونه زدن منهتن غلطیه که کریتوس نمیتونه بکنه اصلا کریتوس با یه اشاره منهتن نابوده دانته هم همینطور اون بالا هم گفته تمام اشخاص این لیست جلو دکتر شانسی ندارن

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          من همین کمیکشم وقتم انقدر پره که نمیتونم بخونم اساطیر که بماند توهم لازم نیست به من که خودم منهتن رو خیلی خوب میشناسم بگی کی رو میزنه کی رو نه اون کریتوست شانسی جلو منهتن نداره

        4. Mohammad amir کاربر می‌گوید

          تویی که میگی کریتوس از گوکو هم قویتر اشتباه میکنی گوکو با کس جنگیده که یک قادر مطلق بود و تقریبا هم شکستش داد منظورم یک خدای نابودی است و گوکو قدرت های ذهنی و کایوکن که باعث قدرت بیشتر و سرعت بیشتر میشه و قابلیت دستکاری انرژی داره و میتونه از موجودات زنده و حتی خورشید و سیاره ها انرژی جمع کنه و قدرتش هیچ محدودیتی نداره و با هر حریفی که مبارزه کنه قویتر میشه و تازه گوکو یک مبارز رزمی بااستعداد است و در برابر جاذبه ۱۰۰ g مقاومت کرده اگه فیزیک و علوم خونده باشی منظورم را میفهمی و اگر با کسی اگه مبارزه کنه سبک مبارزه اش را یاد میگیره و حرکاتش را پیش بینی میکنه و دکتر منهتن در حالت معمولی نه حالت بی نهایت باهش برابر است البته با حالت سوپر سایان بلو کایوکن این ها فقط چند دهم قدرت های گوکو هست اگه لازمه بگو بازم بگم

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      زیوس رو منهتن راحت نابود میکنه خیلی راحت پس نگین که زیوس منهتنو میزنه چون زیوس و کریتوس هیچی جلو منهتن نیستن اینم جواب تمام کامنت هاتون

    3. امپتی هند کاربر می‌گوید

      خب بنظر میاد یکی یچیزهایی از کریتوس میدونه …….. اما همه افراد لیست رو موافق نیست چون لیست شامل منهتن میشه که خب از کریتوس قویتره بای ا لانگگگگگگ شات 😀 البته سفیروث و گالاکتوس و سوپربوی پرایم و البتع دانته قرار نیست به راحتی نتیجه رو به کریتوس بدن اما خب تهش سلاخی میشن …. خوبه که یکی یچزایی از کریتوس میدونه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        منهتن از کریتوس قویتره سوپربوی پرایم هم خیلی خیلی قویه منهتن از کریتوس قویتره

  80. revan کاربر می‌گوید

    البته در ادامه یک نکته دیگه ای که هست اونم اینکه در کمیک ها خدایان یه همچین قدرتی رو ندارن و بنده اینها رو با توجه متون اساطیری و البته مطالب خود رمانهای سری خدای جنگ گفتم در واقع دنیای خدای جنگ بر حسب اساطیر ساخته شده و در اساطیر خدایان قادران مطلق جهان هستن البته من مطالب دیگه ای هم دارم که اگه اونا رو هم بگم کاملا مشخص میشه که من تازه کریتوس رو دست کم هم گرفتم ولی خوب با همین دست کم گرفتن هم کریتوس یک شخصیت حداقل مگاورسال هست و حتی بالاتر هم میتونه باشه اثبات دیگه اینکه کریتوس از مولتیورس یونان به مولتیورس نورس رفته یک مولتیورس کاملا متفاوت و جدا! فک کنم همه میدونن که فقط شخصیتهای مگاورسال میتونن از یک مولتیورس به مولتیورس های دیگه برن! و مطالبی مثل…. بگذریم.
    در مورد کریتوس جدید هم بگم که بعضی ها میگن ضعیفتره باید بگم کاملا غلطه چرا که خود کوری بارلوگ کارگردان خدای جنگ در پاسخ به توییت یک طرفدار که پرسیده بود کدوم کریتوس قویتره؟ جدید یا قدیمی؟ جواب کوری بارلوگ هم دقیقا همین بود !old kratos without a question یه تحقیق مختصر هم هر کس انجام بده میتونه ببینه.
    مورد آخر اینکه چرا گفتم فقط دانته میتونه با کریتوس برابری کنه این هست که این شخصیت و قدرتهاش رو میشناسم و میدونم که فقط پسر شوالیه تاریکی افسانه ای میتونه نبرد سخت و برابری داشته باشه البته حوصله توضیح در مورد دانته رو ندارم
    شب خوش ♥♥

    1. Mohammad amir کاربر می‌گوید

      گوکو هم همچین کاری کرده در دراگون بال سوپر و از دنیای هفت به دنیای ده رفت یک مولتیورس جدا!!!!کریتوس قدرتمند هست ولی نه به اندازه گوکو

  81. Attack titan کاربر می‌گوید

    منم دانته رو زیاد قبول ندارم خیلی ها میگن ضعیفه بقیه درستن فک کنم تو مقاله حالا شما میگین از گالاکتوس هم قویتره که انتظار داریم

  82. […] سلاح جادویی و اصلی شخصیت سفیروث در سری بازی های فینال فاتنزی است. اسم این سلاح که یک […]

  83. امپتی هند کاربر می‌گوید

    با خیلی جاها لیست مخالفم کریتوس با اینکه توی ۴ در اوج خودش نیست اما شاهکار هایی درحد مالتیورسال انجام داده ……. درکل ممنون بابت مقاله

    1. revan کاربر می‌گوید

      امپتی هند
      جناب نمیدونم تا چه حد از کریتوس اطلاعات دارین ولی باید بگم من به عنوان یک کریتوس فن شناسنامش دست منه! البته وقتم پره برای همین مطالبی که در این دو تا کامنت نوشتم کمه چون اگه بخوام قدرت و شاهکارهای کریتوس رو از تمام بازیها بگم یک مقاله خیلی طولانی میشه که بسیار وقت گیره و اینکه من در مقاله های ۲۵ ویلین قدرتمند کمیک و مقاله پنج شباهت و تفاوت ثور و واندروومن چندین کامنت هم درباره سطح قدرت کریتوس نوشتم که اگر بررسی کنید اونا رو متوجه میشید که کریتوس خیلی از امثال حتی دکتر منهتن هم قدرتمندتره! البته بازم همه مطالب نیست ولی فک کنم برای نتیجه گیری کافی باشه و اینکه تنها کسی که میتونه با کریتوس برابری کنه در این لیست دانته هست! اغراق نکردم چون میشناسمش ولی حوصله توضیح ندارم بگذریم.
      و اینکه اون کامنتها به ترتیب نوشته نشدن در اون مقاله ها و اگر تمام کامنتها رو در مقاله هایی که اسم بردم بررسی کنید میتونید پیداشون کنید.
      موفق باشید

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        کارنامش دستت بمونه عزیز اما منهتن درحال حاظر حدود برابر با پرپچوعا توصیف شده و پرپچوعا کریتوس رو برا صبحانه میخوره متعسفم منهتن ایی که قبلا حدود یونیورسال-مولتی یونیورسال الان دادگاه زندگی هم حریفش نمیشه الان منهتن عملا از نیروهایی مثل Speed Force, Electromagnetic Emotional Spectrum, Sphere of the Gods, Life Force و غیره استفاده میکنه و یه نمودی از ایناس جوری که توضیح داده شد منهتن جنبه منفی پرپچوعاش که از نیرو های مخالفش استفاده میکنه…….
        و خب پرپچوعا کسیه که خب ….. کل مالتیورس تو نبردش ممکن بود نابود بشه و کل فیر او گادز روهم حریفش نمیشن و یا انرزی اش بینهایت توصیف شده و موجودات پنج بعدی با اختلاف ازش ضعیف ترن .

        1. revan کاربر می‌گوید

          امپتی هند
          جناب کاملا مشخصه که حتی یک کلمه هم از کامنتهای من رو نخوندی که یه همچین حرفی میزنی ببین عزیز من هفت نیروی یونیورس با ترکیب هم مولتیورس رو ایجاد میکنن که در اصطلاح بهشون آنتی کرایسیس انرژی میگن که نیمه منفی اون کرایسیس انرژی ها هستن که پریچوا به کمک کرایسیس انرژی تونست مولتیورس اولیه دیسی رو به شکل یک مولتیورس بی نهایت خلق کنه و برای همین هم با واکنش سورس مواجه شد چرا که باید بجای کرایسیس از آنتی کرایسیس انرژی استفاده میکرد و…. و خب جدیدا بعد از دومزدی کلاک گفته میشه که منهتن میتونه از آنتی کرایسیس انرژی استفاده کنه برای همین هم احتمالا داری منهتن رو با پریچوا برابر میدونی ولی باید بگم منهتن تجسم این نیروها نیست بلکه یک انسان جهش یافته هست که بعدها متوجه شد که میتونه از یک همچین نیروهایی استفاده کنه ولی نه به طور کامل برای همین هم نتونست به پریچوا غلبه کنه خود پریچوا هم تجسم این نیروها نیست بلکه فقط میتونه از مقداری از این نیروها استفاده کنه مثل منهتن که گفتم منهتن در بهترین حالت فقط طبق یک تئوری ممکنه از یکی از این نیروها بوجود اومده باشه ولی خب پریچوا توسط خود سورس بوجود اومده و همون سورس که این انرژیها رو بوجود آورده برای همین هم کنترل نسبتا کاملی روی این نیروها داره و در واقع منهتن به کمک لیگ عدالت که همگی با هم تجسم مقدار محدودی از این انرژیها هستن و خب همونطور که گفتم نهایتا با پریچوا برابرن که حتی خود پریچوا هم تجسم این انرژیها نیست بلکه سورس یا به نوعی پرزنس تجسم این نیروها هست چرا که همه این انرژیها با هم چه مثبت چه منفی از احساسات بوجود میان و در کل پرزنس یا سورس خالق تجسم خود این احساسات و در واقع این انرژیها هستن و برای همین در کل تجسم خلقت هستن، حالا از همینجا میرم سراغ دنیای خدای جنگ جایی که پرایمالها هر کدوم تجسم محض احساسات و مفاهیم خلقت هستن که به مانند همین انرژیها خلقت رو در جهان یونان از خود وید و نیستی بوجود میارن و در واقع خودش این احساسات و مفاهیم رو خلق کرده برای همین هم تجسم اولیه این مفاهیم شدن مثل eros تجسم عشق یا مثل chaos تجسم وید که در واقع خود وید رو هم ایجاد کرده و بقیه پرایمالها رو هم بوجود آورده برای همین بهش میگن مادر خلقت چرا که همه چیز از chaos بوجود اومده و معادل پرالایا هست که تجسم نیستی در دیسی هست ببینید وید همون ویده فرقی نداره متعلق به کدوم دنیا باشه وید یعنی نیستی که هیچ مکان و زمانی نداره و میتونه یک یونیورس یا مولتیورس یا مگاورس رو در خودش جای بده و در واقع همونطور که گفتم پرایمالها در نبرد مخصوص خودشون که اصطلاحا primordial war گفته میشه که در این نبرد خلقت رو ایجاد کردن و به نوعی در ابتدا خودشون تجسم این انرژیها و مفاهیم بودن که در نبردشون به یک حالت مفهومی تبدیل شدن مثال در ابتدای ویدیو خدای جنگ معراج در ضربه ای که qurea تجسم کوهها به chaos زد چند قطره خونی که از بدن chaos خارج شد در داخل دریا به خواهران عذاب تبدیل شد که تجسم خشم انتقام مجازات هستن! یعنی از حالت جسمی به حالت مفهومی تبدیل شد همونطور که گفتم این پرایمالها به نوعی با نبردشون به خلقت حیات و موجودیت بخشیدن و به نوعی همگی با هم تجسم خلقت هستن که در دیسی به نوعی پرزنس یا لوسیفر و مایکل با هم تجسم خلقت هستن چرا که مایکل با قدرت دمیورگ یا به اصطلاح عقل فعال نمودی از پرزنس هست و لوسیفر با اراده الهی نمودی دیگر که مایکل میتونه خلقت رو طرح کنه و لوسیفر بهش موجودیت ببخشه و ترکیب قدرتشون مساوی پرزنس هست! ولی من بازم لوبال) lowball (میکنم و میگم همه پرایمالها با هم نهایتا در حد لوسیفر یا اصلا خیلی بیشتر لوبال میکنم میگم همه پرایمالها با هم مجموع انرژی آنتی کرایسیس و انرژی کرایسیس که پریچوا در اوج خودش این نیروها رو داشت و یعنی همشون رو مساوی پریچوا در اوج میدونم الآن میرسیم به تایتانها که به تایید خود سازندگان از پرایمالها یک سر و گردن قویترن و یکی از طراحان در جواب یک طرفدار گفته بود که پرایمالها از لحاظ قدرت تقریبا برابرن و خب این یعنی در کل مجموع دوازده تایتان قدرتمندتر از مجموع پرایمالها است و اینکه خود کرونوس پدرش اورانوس رو کشت که از قدرتمندترین پرایمالها بود و یا هلیوس یکی از ضعیفترین خدایان المپ nyx رو شکست داد و به تارتاروس تبعیدش کرد! همون nyx که میتونه قادرترین پرایمال باشه چرا که کسی هست که theodon پرایمال تجسم واقعیت محض رو بوجود آورد و به همراه ereberus خواهران تقدیر رو بوجود آوردن که تجسم سرنوشت هستن و تار و پود سرنوشت رو کنترل میکنن! nyx خودش تجسم شب و تاریکی اون هست و ereberus تجسم تاریکی، خواهران تقدیر هم کسانی هستن که به ترتیب clotho که آغازگر زندگی هست در سرتاسر خلقت و ریسمان سرنوشت رو به وجود میاره و lachesis که این ریسمان رو به جریان میندازه و چگونگی زندگی و سرنوشت هر موجودیتی حتی تایتانها رو تعیین میکنه و آخر سر هم که atropos که پایان دهنده زندگی هست و این ریسمان رو قطع میکنه و چگونگی مرگ رو تعیین میکنه، ببینید کنترل سرنوشت کار هر کسی نیست اونم سرنوشت هر موجودی در واقع اگر زئوس نبود خدایان هم اسیر سرنوشت میشدن و احتمالا یک رگناروکی براشون اتفاق میفتاد و به نوعی خواهران در رتبه دوم قدرت بعد از زئوس قرار میگیرن و زیر نظر زئوس سرنوشت رو تعیین میکنن و خب زئوس هم با مشورت خدایان برای همین اصولا خدایان از سرنوشت فراتر قرار میگیرن و این دلیل اصلی جاودانگی اونها در اساطیر یونان هست چرا که تا وقتی کسی نتونه به قدرتشون غلبه کنه شکست نمیخورن چون عملا براشون یک تقدیر مشخص وجود نداره و از همه اینها که بگذریم گفتم تایتانها از پرایمالها قادرترن و در واقع همه تایتانها با هم حتی از زمان اوج پریچوا هم قدرتمندترن اونم با فاصله که همین تایتانها در جنگ بزرگ فقط با یک حرکت زئوس با شمشیر اولیمپوس one shot شدن و همگی به تارتاروس تلپورت شدن! همین زئوس هم با گذر میلیون ها سال که به مراتب قدرتمندتر شده دو بار متوالی از کریتوس شکست خورد! ببین جناب همه پرایمالها قبل از ایجاد خلقت وجود داشتن قبل از این که مفاهیمی مثل زمان مکان واقعیت مرگ سرنوشت زندگی وجود داشته باشن! درسته بله کشته شدن چرا که نقششون همین بود نه اینکه واقعا نابود بشن بلکه از حالت جسمی به حالت مفهومی در اومدن و اینکه خب بعد از اینکه به نوعی کرونوس، اورانوس رو کشت خودش فرمانروای جهان شد برای همین میتونست هر سرنوشتی رو برای پرایمالها رقم بزنه بعد از اون هم که خدایان پیروز شدن و برای همین خواهران تقدیر به خدمت زئوس در اومدن و اینبار زئوس قدرت مطلق رو بدست گرفت، یا مثلا کریتوس تجسم مرگ همون thanatos رو در یک نبرد پرایمال که در اون زمان و مکان وجود نداره و در عالم مرگ کشت!! جناب کشتن مرگ در خود عالم مرگ که تاناتوس حکم قادر مطلق رو در اون داره غیرممکنه! بله خیلیا میتونن تجسم مرگ در دنیای خودشون رو شکست بدن ولی کشتن خود مرگ کار هر کسی نیست!! فرقی نداره چه قدر قدرتمند باشه. بگذریم مطلب واسه گفتن خیلی زیاده ولی فک کنم همینا کافی باشن که کریتوس تمام خدایان رو کشت چندین تایتان رو کشت خواهران تقدیر رو کشت و چند تا پرایمال رو هم کشت و اینا همه مطالب نیست ولی خوب برای نتیجه گیری کافین.

          1. revan کاربر می‌گوید

            در ادامه باید بگم که کلا کازمولوجی دنیای خدای جنگ با دنیای کمیک متفاوته و من در اون کامنتهای بالایی هم گفتم که من دارم کریتوس رو لوبال میکنم با گفتن اینکه مثلا پنج بعدیه ولی خب الآن که همه کاراکتراشون رو هایبال میکنن منم اصل قدرت رو گفتم در دنیای خدای جنگ بعد و مولتیورس اینا اشاره نشده و کلا یک ساختار متفاوت داره و مشکل اکثر دوستان هم اینه که دارن با قوانین دنیای دیسی مقایسه میکنن که اشتباه محضه باید معادل سازی کنین بعد بگین کدوم قدرتمندتره نه اینکه همینجوری نتیجه گیری کنین برای مثال: یونیورس مولتیورس مگاورس و امثالهم همه حاصل و زائده مکان و زمان هستن و کسی که خود تجسم مکان و زمان رو خلق میکنه یا فراتر از اونه فرقی نداره که این مکان و زمان به چه فرمی باشه این شخصیت کنترل کامل و قدرت برتر خواهد داشت نسبت بهش مثلا دادگاه زندگی که همه مفاهیمی مثل زمان) eternity (یا مکان که همان اینفینیتی هست و یا مرگ که همون بانوی مرگ هست، در واقع زیر دست دادگاه هستن و از همه این مفاهیم فراتره درسته که دنیای مارول به شکل یک مولتیورس بی نهایت هست ولی ما نباید بگیم چون فقط بر یک مولتیورس نظارت داره پس مولتیورساله و مستر میکسیزپتلیک هم توان خلق یا نابودی مولتیورس رو داره پس اونم مولتیورساله در نتیجه در یک حدن!! نه داداش به این شکلی نمیشه برای همینه که جنابعالی میای میگی منهتن از دادگاه قویتره که ابدا ممکن نیست! دادگاه زندگی میتونه در حد پریچوا اوج یا حتی فراتر هم باشه ناسلامتی کسیه که سرنوشت رو کنترل میکنه و به نوعی نظم و قانون الهی رو به اجرا در میاره و چیزی که بر اون نظارت داره خلقت مارول هست نه صرفا یک مولتیورس! بگذریم کاری به دادگاه و اینا ندارم و خب همونطور که بالاتر گفتم کریتوس کلا باید با موجودات متاورسال/اتورورسال کمیک مقایسه بشه چرا که با فاصله از امثال پریچوا قدرتمندتره و اینکه یک مورد دیگه هم هست که به راحتی این مورد رو تایید میکنه ادامه در کامنت بعدی…

        2. revan کاربر می‌گوید

          موردی هم که گفتم در واقع اینه که جعبه پاندورا تمام نیروهای شر و شیطانی رو در خودش در بر داشت که بعد از باز شدنش توسط کریتوس در بازی) در اساطیر توسط پاندورا آزاد میشه که داستانش مفصله…( و این نیروها در جهان پخش میشن که هر کدوم از خدایان و موجودات رو آلوده میکنن و البته قدرت امید هم در این جعبه قرار داشت که کریتوس اون رو دریافت کرد و اینکه در پایان خدای جنگ سه زمانی که زئوس کشته شد روحش تمام نیروهای شر جعبه رو دریافت و چون ترس عامل همه این شرارتها بود به تجسم مطلق ترس تبدیل شد که گفتم تمام شر و بدی در جهان رو در بر داشت و زئوس اساسا به یک پلوتنیک کانسپت تبدیل شد) platonic concept (و کریتوس هم با آزاد کردن قدرت امید که در درونش قرار داشت به تجسم محض امید تبدیل شد که این هم یک پلوتنیک کانسپت هست و به کمک این قدرت تونست یک پلوتنیک کانسپت دیگه یا همون زئوس با فرم ترس رو نابود کنه!!! جناب نابودی یک پلوتنیک کانسپت ابدا کار هر کسی نیست دارک ساید اصلی خودش یجورایی یک پلوتنیک کانسپت محسوب میشه برای همینه که چنین قدرتی داره و حتی خود پرزنس هم نمیتونه نابودش کنه! و خب پلوتنیک کانسپت ها تجسم محض و کامل مفاهیم خاصی مثل احساسات گفته میشه که هیچ وابستگی به هیچ چیزی ندارن و برای همین نابودی اونها غیر ممکنه ولی کریتوس انجامش داد! اونم یک پلوتنیک کانسپت که به نوعی تمام شر و بدی رو در خودش داشت یجورایی تجسم شر و بدی بود که گفتم چون ترس باعث همه این شرارتها در دنیای یونان بود زئوس به تجسم ترس تبدیل شد و اثبات این حرف هم این لینکه که یکی از طراحان اصلی خدای جنگ در جواب یکی از طرفدارا این مورد رو تایید میکنه و میگه به نوعی نیروهای داخل جعبه پاندورا همگی در تجسم محض خودشون یک همچین جایگاهی دارن و قدرت امید هم یک نوع پلوتنیک کانسپت هست اینم لینک:
          https://m.imgur.com/gallery/b6W6WAc
          فک کنم دیگه واقعا حرف دیگه ای واسه گفتن نمیمونه البته گفتم میتونم یک مقاله طولانی بنویسم در مورد توانایی ها و شاهکارهای کریتوس ولی خب نیازی به این همه کار نیست.
          موفق باشید

  84. Mohammad amir کاربر می‌گوید

    یعنی میخوای بگی میتونه دانته پسر اسپاردا و گوکو قدرت های خدامونه و چهار برابر سرعت نور داره میتونه نابود کنه واقعا که اطلاعات کافی در مورد مانگا نداری و تازه گوکو قدرت نابود کردن کهکشان ها را داره در حالت سوپر سایان گاد کریتوس اگه بتونه دانته را نابود کنه گوکو پیشکش

  85. ERFAN.JZ کاربر می‌گوید

    داداش کریتوس کسایی که جهان رو آفریدن رو نابود کرد بعد داری با گوگو مقایسش میکنی!!!!!!!!شاید دانته پسر اسپاردا ی افسانه ای باشه ولی دانته تونست فقط کسی که پدرشو کشته رو نابود کنه.اما کریتوس کسایی رو نابود کرد که اگه نبودن دنیا خلق نمیشد!!!بعد داری با گوگو مقایسش میکنی واقعا ی سر برو روان شناس،دانته هم آخر سر نتونست ویرجیل رو بزنه.شاید گوگو بتونه جلو کریتوس وایسته اما دانته ریده💩💩

    1. رهام کاربر می‌گوید

      حاجی فکر کنم منظور تو از جهان زمین باشه 😂نابودی یه سیاره برای گوکو با قریضع ماورایی اصلا کار سختی نیست چه برسه به اولترا اینسایدت و اومنی پاتنت که می تونه بهاش تخم مرغ رو تبدیل به ی خدا کنه

      1. ERFAN کاربر می‌گوید

        ببین گوگو اولا قدرت های خدایی رو نداره،دومن کریتوس با سفر در زمان راحت میتونه گوگو رو بکشه،حالا دیگه خودتی و خودت منظور من از جهان زمین نبود دنیا بود😐😐

        1. revan کاربر می‌گوید

          رهام
          همونی نیستی که میگفت سایتاما در اوج قدرتش امنی ورسال هست؟!؟! 😂😂 جواب شما در کامنتها داده شده یه سر هم به کامنتهای مقاله » نه شخصیت که میتوانند سایتاما رو شکست دهند « بزن، البته کسی که دنیای خدای جنگ رو در حد یک سیاره بدونه…. فک نکنم با صد تا کامنت هم بگیره مطلب رو🤣🤣
          البته بهت برنخوره ها گلم فقط منظورم اینه که یکم تحقیق کنی و اطلاعاتت رو ببری بالا بدک نیست عزیزم در ضمن اون اولترا اینسایدت نیست ultra instinct هست موفق باشی و شب خوش و اینکه اصلا حرفام رو جدی نگیرا وقتی تو میگی سایتاما نامحدوده یعنی حتما نامحدوده لابد!! آره عزیزم😂😂
          erfan
          عرفان جان به شما هم توصیه میکنم خیلی پیگیر این بحث نباشی بیشتر شبیه وقت تلف کردنه و خب وقت واقعا طلاست نباید هدرش داد!! همون جمله آخر کافیه!! خودشه و خودش🤣🤣
          موفق باشی

          1. رهام کاربر می‌گوید

            داش فقط حرف من نی حرف نویسنده هم تمامی گفته های مم رو تصدیق می کنه 😂خوب برادر من من اصلا لز گیم خوشم نمیاد و حوصله هم ندارم براش بسی داره منظورت از جهان چی باشه سایتاما تمامی موجودیت هستی واثعیت و تمامی چیزهای موجود رو قادره نابود کنه
            جناب عرفان با اینکه خودمم قبول ندارم انیمه وارو ولی گوکو با امنی ورسال گاد نهایی یه قادر مطلقه چه برسه به یه خدای معمولی 😂

            1. revan کاربر می‌گوید

              وجدانا رهام جان سطح طنز مطالبت خیلی بالاست خدا خیرت بده خیلی وقت بود اینجوری شاد نشده بودم 😂😂
              اما در مورد بحث ببین عزیزم من در این مقاله و مقاله ای که اسمشو اون بالا نوشتم به حد کافی توضیح دادم در مورد دنیای خدای جنگ و قدرتهای کریتوس حالا خود دانی چجوری میخوای نتیجه گیری کنی ولی حقیقت اینه که سایتاما به جز نابود کردن یک یونیورس کار خاصی انجام نداده اصلا باشه که نابودی یک یونیورس در سر تا سر فیکشن عملا هیچی نیست در ضمن ربطی نداره حد نهایی قدرت هنوز مشخص نیست ما داریم الآن رو حساب میکنیم این که در آینده چه قدر میشه ملاک نیست چون همونطور که گفتم اکثر کاراکتر ها محدودیت ندارن و بسته به نیاز بازی بعدی قویتر میشن در ضمن حتی اگه ما نابود کردن یونیورس رو با ۱۵ درصد حساب کنیم با نهایت قدرتش که تقریبا هفت برابر میشه اونوقت مساوی هفت یونیورس میشه که نابود کردن هفت یونیورس که احتمالا اندازه هر کدوم هم بیشتر از یک قاره نیست 🤣🤣
              اصلا کار خاصی نیست فوقش میش یونیورسال سطح بالا یا مالتیورسال سطح پایین!! همین اونم تازه با ارفاق، در ضمن گلم فراتر از امنی ورس دیگه چیه؟! 🤣🤣 مگه داریم؟! مگه میشه؟! 😂😂 عزیزم امنیورس یعنی مجموعه همه چیز همه ورس ها بیشتر از اون نداریم و اینکه دیگه واقعا خودتی و خودت ببین سایتاما رو تا کجا میبری بالا 🤣
              بدرود

              1. رهام کاربر می‌گوید

                وات دا یو فاز یه سوال چطوری خودتون تمام قدرت والای همگان رو ندیدید و در پوردش میگید بعد من نگم 😑ربطی نداره مگه تمام قدرت در همون حده در ضمن فقط یه یونیورسو که نابود نمی کنه با ۱۵ درصد قدرت قادره یونیورس هارو نابود کنه و طبغ خود گفته ها و اطلاعات من اون یونیورسی که تبدیل به پودر کرد توش میلیارد ها کهکشان بود و وقتی از خالقش که تمامی هستی موجودیت تمامی واقعیت در دید مارو افریده رو هم می تونه شکست بده جای بحثی نمی مونه نمیگم کریتوس قوی نیست خیلیم قویه اما سایتاپا قوی تره چون تمامی موجودیت رو قادره پاک کنع اینکه تمام افرینش رو یدور بچرخونی زحپت بیشتری می حواد یا اینکه هپونی که اونو افریده بکشی و به همراهش همه ی اون افرینش رو پاک کنی ؟صددرصد دومی
                توام کامنتایی که ازت خوندم دیدم اطلاعاتت واقعا زیاده راجب کاپیک و گیم و …اما در پورد مانگا و انیمه اطلاعات من بیشتره به هر حال این ملاک نیست و نمیشه به رخ هم کشیدش
                در هر حال حتی با اختلاف ۱ درصد سایتاما از کریتوس قوی تره اما گوکو نی

              2. رهام کاربر می‌گوید

                ببین تو دنیای وان پانچ من قوانین زیر پا گذاشته میشه چطوری ؟اون خدای پتعالی که تو دنیای سایتاپاست بیرون از امنی ورس یعنی همه ی هستی یا دارک ماتره و همه چیزو میبینه و تو این هستی وان پانچ من شاید حتی از امنی ورسم فراتر بره

                1. سیب زمینی کاربر می‌گوید

                  بالاتر از اومنی ورس وجود نداره فقط بعشت و جهنم هستن که از اومنی ورس فراترن

                  1. سیب زمینی کاربر می‌گوید

                    الرته از کسی که میگه سایتاما از استرنج ویزیتور قویتره انتظار دیگه ای نمیشه داشت

                    1. رهام کاربر می‌گوید

                      چون قوی تره و در ضمن گفته نشده خدا پتعال در چه جایی حضور داره اما تبغ گفتت احتمال میدپ تو بهشت باشه چرا ؟چون تو نبردش با سایتاما کل هستی نابود میشه پس مجبورن خارج از امنی ورس بجنگن تا امنی ورس خسارت زیادی نخوره اما وقتی خدای پتعال کشته بشه توسط سایتاما سرنوشت دنیا چی میشه ممد اینو دیگه واقعا نمد🤣فکر کنم باید سطح جدیدی واس گاراکتورا بسازن به اسم سطح هستیورسال 😂کسایی مثل والای همگان رایترو اینا پی تونن هستی رو نابود کنن گه سایتاپا و چندین نفر دیگه هم در این سطحن 😂

  86. بروس وین کاربر می‌گوید

    Revan
    کامنتاتونو که خوندم دیدم اطلاعاتتون از کریتوس خیلی زیاده حالا برام سوال پیش اومد که کریتوس با این قدرت ها و شاهکار های زیاد کدوم یکی از این شخصیت های مقاله میتونه جلوی کریتوس دوام بیاره ممنون میشم جواب سوالمو بدید

  87. revan کاربر می‌گوید

    با سلام
    خب بستگی داره اگر بخوام حداکثر قدرت رو در نظر بگیرم بنظرم کریتوس از همه افراد لیست بغیر از دانته قدرتمندتره و فقط دانته میتونه باهاش برابری کنه در مورد منهتن باید بگم دکتر منهتن قبلا سطح قدرتی نهایتا در حد مولتیورسال داشت و کلا دنیای دیسی ساختار فعلی رو نداشت برای همین اکثریت کاراکتراش در حد یونیورسال تا مولتیورسال بودن بغیر از امثال پرزنس و لوسیفر و مایکل و…. ولی خب بعد به روی کار آمدن چیزایی مثل sphere of the gods اکثریتشون سطح قدرتشون شدیدا افزایش پیدا کرده و دکتر منهتن هم در حد متاورسال سطح قدرتش افزایش پیدا کرده و خب نشون میده منهتن در حالت فعلیش میتونه با قادرترین های هر دنیا مقایسه بشه و اینکه اگه حداقل قدرت کریتوس رو در نظر بگیرم در حد مگاورسال/اتورورسال و حتی بالاتر هست و اگه حداکثر رو بگم یک سطح قدرت در حد اتورورسال/متاورسال داره و اینکه کریتوس به خاطر موجودیت اتورورسال خودش یک حالت omnilocked داره و قدرتهایی مثل دستکاری زمان و مکان و واقعیت و کانسپتهای دیگه در هر مقیاسی تاثیر چندانی روش ندارن و کاراکتر باید به صورت فیزیکی باهاش درگیر بشن و خب کریتوس با وجود قدرت بی نهایت ) چکش اطلس رو بلند کرد و ازش بعنوان یک سلاح استفاده کرد در بازی خدای جنگ زنجیرهای المپ که این چکش وزن چندین خلقت یونان رو در بر داشته! در معرفیش نوشته شده weight of the multiple worlds یعنی وزن چندین جهان ولی از جایی که جهان یک رفرنس به مجموعه کل سه جهان خدای جنگ یعنی آسمانها زمین جهان زیرین هست در واقع جهان همون معادل خلقت میشه که از لحاظ اندازه هم infinite و هم immeasurable هست که عملا وزن کل اینها یک وزن immeasurable هست که حتی از خود مفهوم بی نهایت هم بیشتره و بلند کردن اون قدرت بی نهایت و نامحدود میخواد ( و هم چنین کریتوس سرعت بی نهایت و immeasurable هم داره دلیل هم دارم ولی با اجازه رد میشم و اینکه گفته شده کریتوس میتونست وزن کل جهان رو تا ابد با خودش حمل کنه و این در کتاب خدای جنگ بهش اشاره شده و خب این هم یعنی استقامت بی نهایت و خب با وجود همه اینها و موارد دیگه البته بنظرم کریتوس قدرتمندتره و اینکه اون بالا گفتم immeasurable از بی نهایت بیشتره لزوما همیشه درست نیست چون immeasurable معنیش نامحدود و بی حد و اندازه هست و بی نهایت هم بستگی داره که از منظر کدوم بعد بی نهایته در اینجا هم عملا اشاره شده بی نهایت و اون رو به ابعاد محدود نکردن پس معنی همون بی انتها و نامحدود رو میده و فقط بخاطر محکم کاری گفتم چون مثلا فرض کن ما یک یونیورس داریم که بی نهایته و یک مولتیورس که اونهم بی نهایته کاراکتر x میتونه اون یونیورس رو بلند کنه ولی کاراکتر y میتونه اون مولتیورس رو بلند کنه کدوم قدرتش بیشتره؟ مسلما کاراکتر y چون وزن مولتیورس یک حالت infinite 5D یا پنج بعدی بی نهایت رو داره ولی اون یونیورس فقط infinite 4D هست که بی نهایت برابر از اون مولتیورس کوچیکتر و وزن کمتری داره و عملا کسی که مولتیورس بی نهایت رو برمیداره یک سطح قدرت infinite 5D یا ۶D رو داره و کاراکتر x یک قدرت infinite 4D یا ۵D رو داره و بی نهایت برابر از کاراکتر x ضعیفتره و…. نمیدونم تا چه حد متوجه حرفام شدین ولی خب همونطور که گفتم ببینید ساختار دنیای خدای جنگ کاملا متفاوت از کمیک هست زمین خدای جنگ یا همون جهان انسانها یک ساختار حداقل شش بعدی هست پرایمالها تایتانها خدایان هم صرفا یک کاراکتر نیستن بلکه هر کدوم تجسم یک مفهوم خاصی هستن مثل آرس به مفهوم جنگ، آتنا به مفهوم خرد و دانش، هرا به مفهوم حسادت و خیانت و…. و خب عملا در فرم واقعی خودشون که در بازیها میبینیم یک نوع پلاتنیک کانسپت محسوب میشن و از جایی که در قلمرو آسمانها و جهان زیرین ما این اشخاص رو به فرم واقعی خودشون میبینیم مثل بازی گاد ۳ که امثال کرونوس یا گایا که تجسم زمان یا زمین هستن ولی به شکل یک موجود با فرم واقعیشون میبینیم پس این قلمرو خودش یک حالت متافیزیکال ) metaphysical ( داره چرا که وقتی حتی خود کریتوس هم به تجسم امید تبدیل شد ما اونو به فرم یک موجود و شکل سابق خودش دیدیم یا در مورد زئوس و همینطور سفر زمانی کریتوس هم هیچ تاثیری روی خدایان نذاشت که در آسمانها و اولیمپوس بودن چرا که ما در این مکان عملا مکان و زمان نداریم یا مثل تالار خواهران تقدیر که تایم لس هست و همچنین در مورد جهان زیرین هم میشه این مورد رو گفت و…. و خب به یک همچین مکانهایی اصطلاحا پلتنیک رلم ) platonic realm ( یا archetypal realm گفته میشه به مانند کره خدایان در دیسی البته نمیگم کدوم بزرگتره منظورم اینه که یک همچین ساختاری داره و خب همه اینها فقط با یک مشت ceto به اورانوس خلق شد که فقط کلاهخود اورانوس منفجر میشه و یک همچین چیزی رو شکل میده!! ولی خب از جایی که با اطمینان نمیشه گفت من اون حداقل رو گفتم که پرایمالها با خلق زمین که ساختار شش بعدی بی نهایت هست و همچنین اگر آرچتایپل بودن جهان زیرین رو در نظر نگیریم این جهان هم یک حالت شش بعدی داره پس جمع infinite 6D + infinite 6D میشه کلا ساختاری هفت بعدی چرا که جمع دو تا شش بعدی بی نهایت میشه هفت بعدی و خب chaos یا همون تجسم وید چیزیه که این ساختار رو احاطه میکنه و یعنی یک حالت ترنسکندنت نسبت به زمان و مکان هفت بعدی کلی این ساختار داره و میتونه مقیاس بی نهایت ازش رو جای بده و اصطلاحا میشه هفت بعدی بی نهایت یا هشت بعدی که همین chaos خودش با پرایمالهای دیگه برابره و در یک سطح هستن پس همشون…. و خب هشت بعدی که میتونه یک ساختار حداقل هفت بعدی کلی رو ایجاد کنه میشه مگاورسال سطح بالا!! و همین پرایمالها با فاصله شدیدی حتی همگی با هم از زئوس ضعیفتر بودن و خب کریتوس هم که زئوس رو….!! بگذریم نظر کلی من این بود که کریتوس حتی در حداقل هم چون یک موجودیت اتورورسال و امنی لاکد داره و قدرت و سرعت بی نهایت و…. پس حتی در این حالت هم اصولا از خیلی از موجودات متاورسال هم قویتره چون وابستگی به خلقت و کانسپتهای اون نداره و قدرتهای موجودات حتی متاورسال که بر پایه این مفاهیم باشه عملا روی کریتوس بی تاثیره. و اینکه شرمنده خیلی طولانی شد
    موفق باشید

  88. بروس وین کاربر می‌گوید

    WoW!!!!
    شمارو نمیدونم ولی من با این سطح از اطلاعات کاربر Revanکف کردم بعضی از حرفاتونو کامل متوجه نشدم ولی در کل خیلی خوب توضیح دادین و کریتوس از اونی که فکر میکردم خیلی قویتره و اینکه کریتوسو با این حجم زیاد از قدرت چندتا شخصیت هستند داخل کمیک که به معنای واقعی کلمه کریتوس نتونه جلوشون دوام بیاره ممنون میشم جواب سوالمو بدید

    1. revan کاربر می‌گوید

      خیلی ممنون شما لطف دارید
      ۱.پرایمال مانیتور یا مانیتور د مایند یا همون اوروید
      ۲.د رایتر
      ۳.والای همگان اصلی که تجسم جک کربی نویسنده مارول هست
      ۴.پرزنس سابق که کره خلقت رو مثل لامپ دستش گرفته بود و در اون زمان قادر مطلق دیسی بود که بعد ها ظاهرا از خلقت خارج شد
      ۵.شیطان وحشی عظیم سابق که نیمه تاریک همون پرزنس بود
      ۶.یکی پایینتر از همه نیمه تاریک والای همگان
      البته خیلیا هستن در کمیک که میتونن با کریتوس مقایسه شن و ممکنه شکست بخورن یا پیروز بشن ولی چون گفتید که به معنی کلمه هیچ کاری نمیتونه انجام بده در برابرشون این افراد رو نام بردم
      البته کریتوس با قدرت امید به یک قادر مطلق در دنیای گاد اف وار و یک نیمه قادر مطلق در حالت کلی در مقایسه با فیکشن تبدیل شد که عملا سطح قدرتش در حد شدیدی افزایش پیدا میکنه و اینکه با این نیرو خلقت نابود شده یونان رو بازسازی کرده و انسانها رو از وجود خدایان بی نیاز در واقع قبلتر هم گفتم خدایان تجسم مفاهیمی هستن که ستونهای خلقت محسوب میشن و موجودیتشون برای پابرجایی اون نیازه و بعد از نابود شدن به دست کریتوس برای همین کل جهان خدای جنگ هم نابود شد و خب طبق گفته یکی از سازندگان این قدرت امید این توان رو داشت که بدون نیاز به خدایان جهان رو بازسازی و به تمام مفاهیم اون حیات بخشی کنه به تنهایی و عملا میشه گفت کریتوس با این قدرت کل قدرت خدایان و تایتانها و پرایمالها رو داشت برای همین به هیچ کدوم نیازی نبود یه لینک هم اون بالا فرستادم و اینکه در یک مقاله دیگه هم گفتم در اساطیر یونان زئوس این قدرت امید رو در جعبه پاندورا قرار میده تا انسانها به کمک اون با شرارت مقابله کنن بعد آزاد شدن شرارت توسط پاندورا که در بازی کریتوس این جعبه رو باز میکنه و قدرت امید رو دریافت میکنه که اینبار در بازی بر خلاف اساطیر آتنا این نیرو رو در جعبه قرار داده و خب کریتوس هم عملا تجسم مطلق شر و بدی رو در دنیای خودش نابود کرد و البته موردی که هست اونم اینه که به گفته خود کوری بارلوگ مسیحیت بخشی از دنیای گاد اف وار است و در این دین اعتقاد دارن که مفاهیم عشق ) heart (، ایمان ) cross (، امید ) anchor (، سه نیروی مطلق الهی هستن که خدا در جهان پخش کرده برای انسانها و نمود قدرت مطلق الهی هستن و خب اگر ما این تئوری رو در نظر بگیریم یعنی کریتوس به تجسم قدرت محض خدا تبدیل میشه و حتی میتونه با امثال پرزنس مقایسه بشه چون عملا در این مورد ما نباید به شاهکارها توجه کنیم بلکه باید اوریجین و ماهیت شخصیتها رو بررسی کنیم ولی خب تئوریه و اگر درست نباشه حتی اگر کریتوس با قدرت امید یک قادر مطلق یا نیمه قادر مطلق هم باشه بازم فرقی نداره و نمیتونه با پرزنس که تجسم خدا هست مقایسه بشه چون گفتم اصلا ربطی به شاهکار و اینجور چیزا نداره بگذریم
      موفق باشید

  89. بروس وین کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون از راهنماییتون من خودم سه قسمت اول بازی گاد اف وار و نسخه اسادشینو تموم کردم حالا برام سوال پیش اومد که کرینوس انقدر قدرتمنده و شخصیت هایی که واقعا قادر مطلقن میتونن شکستش بدن چرا تو بازی کریتوس انقدر به خودش زحمت میده وبا باس فایت ها یا سرباز های معمولی وقتی وارد نبرد میشه اونا رو با یه نگاه یا اشاره یا همچین چیزی پودر نمی کنه کاری که شخصیتی مثل دکتر منهتن فکر کنم بتونه همچین کاریو کنه (منظورم این نیست که کریتوس از منهتن ضعیفتره)چون در این مورد اطلاعات شما بیشتره و من هم وقتی اطلاعات کاملی از کریتوس به جز چیزی که در بازی بود ندارم نمیتونم بیام و بگم کریتوس از فلان شخصیت ضعیفتره بگذریم من منظورم این بود که چرا کریتوس حتی سرباز های معمولیو با یک اشاره پودر نمیکنه چون اینجور که معلومه قدرتهاش فوق تصورن

    1. revan کاربر می‌گوید

      خب اول اینکه نوع قدرتها متفاوته و اینکه یکی از توانایی های دکتر منهتن دستکاری مولکولی هست و وقتی بتونی حتی اتم های یک بدن رو دستکاری بکنی فرض کن فاصله الکترونها از هسته اتم متغیر بشه و ناپایدار بشن که خب در این حالت پرتوزایی تمام انرژیش رو آزاد میکنه و بخاطر ناپایداریش نابود میشه مثلا میگن فلان عنصر نیمه عمرش فلان قدره و بعد مدتی…. و در واقع کریتوس توانایی دستکاری مولکولی نداره و البته خب این یک دلیل جزئی هست اصلی ترین دلیل اینه که خود سازندگان هم گفتن برای این که یک بازی جذاب و قابل درک باشه مجبورن که شدیدا کاراکترشون رو محدود کنن تا بازی خوب باشه خب الآن فرض کن کریتوس بیاد همه رو با یک حرکت پودر کنه آیا این بازی دیگه جذابیتی خواهد داشت؟! خیر چون باید چالش باشه تا خوب باشه و این اصلا نشانه ضعف اون کاراکتر نیست یا فرض کن سرعت حرکتشون بی نهایت که عملا غیر ممکنه نشون دادنش با سرعت حتی صوت حرکت کنن اصلا میتونیم حرکتشون رو تشخیص بدیم؟! یا اصلا بازی قابل تجربه هست؟! مسلما خیر و اینکه این یک قانون نانوشته هست که در تمام بازیها وجود داره در بازی بلاد بورن کاراکتر یک سلاحی داره که میتونه باهاش یک ستاره رو حتی نابود کنه! ولی در بازی حتی یک ساختمان رو هم نمیتونه نابود کنه پس این دلیل بر ضعیف بودن نیست بلکه محدودیتهای مکانیک بازی هست در دنیای دراگون بال هم گوکو حرکتی به اسم kamehameha داره که میتونه کهکشانها رو نابود کنه ولی در بازی نهایتا بیست درصد سلامتی یک باس فایت رو کاهش میده یا تکنیکی به اسم spirit bomb داره که براحتی یک سیاره رو نابود میکنه ولی در بازی….! خلاصه که دلیل این مطلب همینه اگر بازی های گاد اف وار میخواستن شاهکارها رو با جزئیات بیشتری به نمایش بگذارن که عملا تمام پتانسیل قدرت افراد رو نمیتونن نشون بدن ولی باز اگر تا حدودی افزایش میدادن هیچوقت محبوبیت این سری بازی در این حد نبود!
      موفق باشید

      1. revan کاربر می‌گوید

        همینطور اشاره هم کردم نوع قدرتها هم بالاخره متفاوته در یکی از صحنه های گاد ۱ میبینیم که وقتی آرس به کمک کریتوس در همون روز نحس نبرد با بربرها میاد، زمان کاملا متوقف میشه و کل لشکر دشمن پودر میشن و اینها همه کار آرس بود که فقط در کاتسین های بازی یه همچین چیزی رو نشون دادن و این یعنی میتونن یه همچین کاری رو بکنن ولی…. به حد کافی در مورد دلیلش توضیح دادم.
        موفق باشید

        1. بروس وین کاربر می‌گوید

          بله خیلی ممنون ازپاسخگوییتون ولی با این حال مقایسه منهتن و کریتوس کار دشواریه و نمیشه گفت پیروز قطعی این نبرد چه کسیه چون واقعا قدرتهای متفاوتی دارن البته اگه کریتوس بتونه اتم های جداشده بدنشو دوباره ترمیم کنه میشه گفت میتونه دکتر منهتنو شکست بده منم فکر میکنم با این مواردی که شما ذکر کردین کریتوس شانس بیشتری برای پیروزی داره چون داشتن قدرت و سرعت بینهایت واقعا کار هر کسی نیست که کریتوس از این امر برخورداره چون با سرعت بینهایت میشه در چند میلیونیم ثانیه به گذشته رفت و کریتوسم اگه در مقابل دکتر منهتن قرار بگیره از این قدرت استفاده میکنه و میتونه برگرده به زمانی که جان هنوز به دکتر منهتن تبدیل نشده بود و فقط یه دانشمند هسته ای بوده اونجا میتونه دکتر منهتنو بکشه که دیگه در آینده دکتر منهتن باقی نمونه و با همین ملاک سرعت بینهایت میشه گفت کریتوس پیروز این نبرد بیرون میاد ولی دکتر منهتنم میتونه زمانو اینجوری که میخواد دستکاری کنه در کل مقایسه این دوشخصیت کار اسونی نیست
          موفق باشید

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            داداش کریتوس الان نمیتونه در برابر منهتن الان رو شکست بدع چون منهتن الان از دادگاه زندگیم فراتره

            1. بروس وین کاربر می‌گوید

              منم فکر میکنم که کریتوس جلوی منهتن شانسی نداره ولی با توضیحاتی که Revanفرمودند اگر واقعا کریتوس در این سطح باشه میشه گفت انتخاب برنده نهایی خیلی سخت میشه

              1. رهام کاربر می‌گوید

                من میگم منهتن قوی تره چون هم بحثایی که با شما داشتمو بحثام تو جاهای دیگه نشون میده منهتنم جزو ۱۵ شخصیت قدرتمند دیسیه این شخص نه میمیره نه از بین میره کلا تجزه هم بشه به قطعاتی که مولوکول جلوشون به اندازه ی یه یونیورسه هم تجزیش کنید این بشر نمیمیره
                قادر مطلقه و دانای مطلقه تقریبا حاضر مطلقه چون یا مکانو مساره پیش خودش یا اونجا هست ابعاد رو هم قادره کنترل کنه یعنی این بشر
                دکتر منهتن =گودرت خالص 😂

      2. رهام کاربر می‌گوید

        با این توضیحاتی که دادی یکم به فکر فرو رفتم امل دلیل این محدودیتارو نمی فهمم هر جور حساب کنی قدرت یه کاراکتور انقدر نمی تونه بالا بره که وثتی داره نوسط یه ازتش کوچیک میمیره یه قادر مطلقو بتونه بکشه مثلا بازی رزیدنت ایول ویلیج یکم صوتی داشت عین توضیحاتت ببین ایفن شخصیت اصلی داشت توسط چند تا زامبی کشته میشد بعد با هایزن برگی جنگید که داشت کل منطقرو نابود میکرد و شکستش داد و بعدش رفت با مادر میراندا فایت کرد که مادر میراندا هایزنبرگو اصلا به حساب نمی اورد بعد نادر میراندارم کشت این یشر !!!به نظر من یا این محدودیتارو نذارن یا اصلا کاراکتورو یهو مزخرف قوی نکنن

        1. عرفان بیمولا کاربر می‌گوید

          اوکی ممنون از توضیحاتت😂❤❤❤

          1. رهام کاربر می‌گوید

            خواهش

  90. بی مولا عرفانم کاربر می‌گوید

    رهام جان من اون شخصی که شما فرمودید نیستم،و ی سوال اینجا نوشته دانته و گوگو میتونن کریتوس رو بزنن اخه این چه حرف مسخره ایه😂😂،خب وقتی الان همه دارن میگن فقط دانته میتونه با کریتوس میتونه برابری کنه،تازه اونم برابری نه قوی تر،ی سوال دیگه بیمولا دارم،مگه گالگانوس نمیدونم اسمش چیه😂🤣🤣،اون بنظرم بعد مهتن قوی ترینه تو این لیست نوشته دانته کریتوس رو بزنه خب گالگانوس یعنی با دانته برابره؟ یا علی مدد!!!!خب گالگانوس رو حتی دارن با دارکساید مقایسه میکنن،بعد ی سوال دیگه اگه همه ی این شخصیت تو این لیست با هم متحد شن میتونن مهتن رو بزنن؟بیمولا من به این چیز ها علاقه زیادی دارم،ی سوال دیگه بیمولا جواب بدی ممنون میشم،قوی ترین شخصیت تو کلا همه چیزی که وجود داره،حتی تو ایران😂😂😂،نه بدون شوخی کیه؟

  91. بی مولا عرفانم کاربر می‌گوید

    رهام جان من اون شخصی که شما فرمودید نیستم،و ی سوال اینجا نوشته دانته و گوگو میتونن کریتوس رو بزنن اخه این چه حرف مسخره ایه😂😂،خب وقتی الان همه دارن میگن فقط دانته میتونه با کریتوس میتونه برابری کنه،تازه اونم برابری نه قوی تر،ی سوال دیگه بیمولا دارم،مگه گالگانوس نمیدونم اسمش چیه😂🤣🤣،اون بنظرم بعد مهتن قوی ترینه تو این لیست نوشته دانته کریتوس رو بزنه خب گالگانوس یعنی با دانته برابره؟ یا علی مدد!!!!خب گالگانوس رو حتی دارن با دارکساید مقایسه میکنن،بعد ی سوال دیگه اگه همه ی این شخصیت تو این لیست با هم متحد شن میتونن مهتن رو بزنن؟بیمولا من به این چیز ها علاقه زیادی دارم،ی سوال دیگه بیمولا جواب بدی ممنون میشم،قوی ترین شخصیت تو کلا همه چیزی که وجود داره،حتی تو ایران😂😂😂،نه بدون شوخی کیه؟

    1. رهام کاربر می‌گوید

      قوی ترین شخصیت کلا جمعی بخوایم حساب کنیم ۲ نفر هستن د رایتر و والای همگان اینا کلا قپی ترین قادران کامیکن و اگه بخوایم انیمه و مانگا رو حساب کنیم نمیشه درست نتیجه گرفت چرا که من خودم به شخصه بین چند نفر اشکال دارم ولی میگم . اکیرا توریاما . کامی تنچی . سوپر شنرون . زنو ساما . سایتاما . خدای متعال دنیای وان پانچ من و احتمالا پادشاه اوتسوتسوکی در انیمه بوروتو چون هیچ نشونه ای ازش دیده نشده و اون کاگویایی که قادر بود با تمام قدرتش منظومه ی شمسی رو نابود کنه یه گردو خاک میدید پ شاید پادشاه یه یونیورسال باشه . در رابطه با اینکه کریتوس از گوکو قوی تره باید بگم کاملا درسته اما اگه انیمه وار رو حساب کنیم گوکو یه قادر مطلق میشه و نتیجه گیری سخت تره راجب دانته چیزی نمی تونم بگم چون تو تنیمه ای که دیدم همچین قویم نبود که دارن با کریتوس مقایسش می کنن
      اگه همشون جمع شن بعله می تونن البته به همراه کریتوس می تونن وگرنه منتهن جزو ۱۵ تای دیسیه چه برسه به این بچه بازیا وااا چی بگم گالاگانوسو نمیشناسم اما اونطور که میگی وقعا قدرتمنده ولی نمیتونم بگم قوی تره یا ضعیف تره اول اخر هر کسی نظری داره ممکنه الان هرچی بگم کاربر ریون قبول نکنه به هر حال اگه بازم سوال داشتی و من ندیدم مه جواب بدم بپرس

  92. عرفان کاربر می‌گوید

    ولی بیمولا اون شخصی که گفتی نیستم😂😂😀😂،نمیدونم فازش چی بوده😐😂

  93. […] اما کوری بارلوگ میتواند این کار را انجام دهد. او داستان کریتوس را به اساطیر نورس برد و باعث ساخت مبارزه ای بین کریتوس و […]

  94. Amirm
    Amirm کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید میگم منظورتان کدوم ثور هست آخه بعضی از نسخه های ثور کریتوس رو مثل پشه له می‌کنه

    1. Amirm
      Amirm کاربر می‌گوید

      مثلاً یه نسخه از ثور می‌تونه به راحتی نه قلمرو رو نابود کنه و میشه گفت که میلیون ها برابر از نسخه فیلمش قوی تره
      در این مورد کریتوس مثل یه آدم معمولی میمونه در مقابل ثور

  95. Amirm
    Amirm کاربر می‌گوید

    مثلاً یه نسخه از ثور می‌تونه به راحتی نه قلمرو رو نابود کنه و میشه گفت که میلیون ها برابر از نسخه فیلمش قوی تره
    در این مورد کریتوس مثل یه آدم معمولی میمونه در مقابل ثور

  96. فرير کاربر می‌گوید

    كدوما

    1. امیر کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور که واقعاً کریتوس رو له می‌کنه اون حتی گلاکتوس رو به راحتی کشت خدایان سایه نشین رو به راحتی کشت اگه کامیکشو خونده باشی دیگه کریتوس که براش چیزی نیست

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        رون کینگ ثور کجا کریتوس کجا. از زمین تا آسمون با هم فاصله دارن.

  97. فرير کاربر می‌گوید

    بلخره نگفتي كدوم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      هیچکدوم عزیز.کریتوس همه رو میزنه

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        #بردیا
        کریتوس همه رو میزنه ههههههههههه🤣🤣 تو این همه به این و اون میگی بیا پایین. در حالی که خودت اون بالایی.

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          بابا ولش کن داری با کی کل میکنی

    2. امیر کاربر می‌گوید

      جواب دادم

  98. فریر کاربر می‌گوید

    دیگه کدوما

  99. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    ادمین ناموسا اینو تایید کن
    اقا این مسخره بازیا رو بزارید کنار
    کازمیک کینگ ثور گالاکتوسو سرویس کرد بلک وینتر رو جر داد
    رون بیاندر سلاخی کرده با بلست کل گاد آو وار رو به اف میده
    اولد کینگ ثور به اون عظمت بیرون غلاف کشیدن اودین سورد کافیه که کریتوس رو پودر بچه کنه
    نکرو کینگ ثور با نکروسورد گالاکتوس آسفالت کرد نکروسورد کافیه که کریتوس به آندرورلد واصل شه
    کریتوس فعلا همین ثور معمولی و هالک و سوپرمن و شزم رو بزنه بعد بره راند بعدی
    رون کینگ ثور » کازمیک کینگ ثور » نکرو کینگ ثور » اولد کینگ ثور » اودین » سوپرمن قبل بحران »» بعد بحران = شزم کلاسیک = ثور اگه از گادبلست استفاده کنه » هالک » شزم نیو ۵۲ = ثور از گادبلست خودداری کنه» لوکی = کریتوس = ثور با یارن بی یورن » بتا ری بیل » رد نوول » استورم با استورم کستر .

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      چرا بعضی ها اینقدر کریتوس رو بالا میکشن؟؟؟؟؟؟؟ تو مقاله ۷ شخصیت که می‌توانند و نمی‌توانند کریتوس را شکست دهند. سر این بحث میکردن که کریتوس میتونه دکترمنهتن رو بزنه😐😑😐😑😐😑😐

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        دوست دارم با دلیل این که میتونه رو رد کنی

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          نگو که میخوای کریتوس رو بیاری درحد منهتن امنیورسال؟
          هعی روزگار

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            دوست دارم بدونم امنیورسال بودنه منهتن رو از کجات در اوردی

            1. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              🤣🤣😂😂😂😂😂

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                فهمیدم از کجات

                1. Dark Knight
                  Dark Knight کاربر می‌گوید

                  اخه بچه جان
                  پریچوآ مگاورسال سطح بالاست وقتی دارکست نایت زده ، توضیح میدم
                  منهتن سرشار از آنتی کرایسزه اما پریچ کرایسزه و وقتی دارکست نایت با آنتی کرایسز پریچ رو زد یعنی آنتی کرایسز (منهتن)» کرایسز(پریچ)
                  بنابراین منهتن از پریچ قدرتمندتره ، پریچ هم نهایت مگاورسال هاست بنابراین منهتن بیشتر از یک مگارساله، و امنیوسال سطح پایینه
                  دیگه نباید مث کاربر ریون نوب بازی در بیاری و کریتوس رو درحد منهتن بکشی بالا

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    اولا بعده مگاورسال نمیشه امنیورسال این یک.هایپرورسال
                    اوت ورسال
                    متاورسال
                    وبعدش امنیورسال
                    تو عزیزم در واقع دارکسنایت فقط با قدرت منهتن اونو نزد.کلللللللله قدرته کرایسسو داشت.حالا من حوصله ی توضیح ندارم فقط بدون در واقع منهتن از پرچوعا ضعیف تره

                    1. Dark Knight
                      Dark Knight کاربر می‌گوید

                      اولا ماجرای هایپرورس و متاورس کاملا فرق داره متاورسال ها جداست قضیشون تو دیسی.
                      دوما دارکست نایت کل آنتی کرایسزو اشت
                      سوما دارم میگم آنتی کرایسز از کرایسز قدرتمندتره
                      چهارما پریچوا همه کرایسز رو داشت منهتن کل انتی کرایسز رو نداشت هر کدوم به یک ندازه از اون نیروها نداشتند ! ولی کل آنتی کرایسز دارکست نایت از کل کرایسز پریچ قدرتمندتر بود! دارم میگم قدرت ذاتی منهتن بهتر و یشتر ارامدتره که برتریش رو به پریچ شون میده
                      بنابراین منهتن از لحاظ قدرت ذاتی امنیورساله

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      نشنیدم
                      نخوندم

      2. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        گوکو برا همین میگم سطح سایت پایین بود
        هیچکس نمیدونست منهتن امنیورساله و دادگاه براش شوخیه حتی داشت با یچاردز و گالاکتوس مقایسه میشد😂

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      برای اولین بار با حرفات موافقم
      شدیدا فن کریتوسم ولی هیچ کدوم از نسخه های قدرتمند ثور کمیک برای کشتنش تلاش زیادی نمیکنن.کازمیک کینگ ثور که اصلا قابل مقایسه نیست.
      ولی سوپرمن و ثور عادی بدون گاد بلست رو کریتوس توی حالت خدای جنگ ۵ میزنه.قوی ترین نیرویی که داره نیروی امیده که مانع مرگ کریتوس میشه.در پایان بازی زئوس عملا گردن کریتوس رو شکست ولی کریتوس با کمک نیروی امید زنده شد و جوهره خدایی زئوس رو شکست داد.همینطور کریتوس هم ی چیزی تو مایه های بلست داره.شمشیر الیمپوس تونست با ی انفجار تمام تایتان ها رو شکست بده که میتونه رقیب خوبی برای گاد بلست باشه ولی باز هم برنده ثور هست اگر با تمام قوا به میدون بیاد.البته توی کمیک.ثور رو تو سینما ضعیف کردن

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        قبول ندارم

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          محمد
          با خودته
          خدانگهدار

        2. SBH کاربر می‌گوید

          پوففففففففففففف بردیا تو احیانا اکانت دوم اون کاربر عباس نیستی؟؟ XD

          حاجی چی داری میبافی واسه خودت هان؟؟؟استن لی کبیر میگفت اسپایدرمن میتونه کریتوس روبزنه تخخیخیخیخیخ

          هنوز نمیدونی کریتوس یونیورساله؟؟؟؟
          جهان گیم و کریتوس و زئوس و اریس و همه و همه یونیورسالن درک میکنی؟؟؟یونیورسالللللل

          شفای عاجل اطاعت بفرمایید انشالله

          1. SBH کاربر می‌گوید

            ضمنا قبل از مسخره کردن از قصد گفتم اطاعت … معنیش رو نمیدونم فهمیدی یا نه…

            1. بیاندر کاربر می‌گوید

              تو گیم شخصیت هایی وجود دارن که خیلی قوین و امنیورسال هستن مثل
              Anu
              U_do
              Amaranth
              پسر Anu اسمشو یادم رفت
              خدایان آشوب در وارهمر
              و چند تای دیگه

  100. فریر کاربر می‌گوید

    درود بر شرفت دارم نایت دوست دارم گل گفتی

  101. فریر کاربر می‌گوید

    ولی لوکی بتا ری بیل ثور با یارن بی یورن هالک رد نورول استورم با استورم کستر رو شکست میده

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      داداش
      ثور با یارن بی یورن سلستیال زده لوکی تو خوابشم نمیکنه البته شاید بزور یکی بزنه برا همین برابر دونستم
      داداش مگه من نگفتم لوکی از ردنوول و استورم با استورم کستر و بتا ری بیل قدرتمندتره؟ بعد هم هالک رو عمرا

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        دارک نایت
        درواقع چرا لوکی حتی این اواخر کاری رو کرده که کمتر کسی تونسته یعنی اون ایمورتال هالک رو شکست داد و قدرتاشو تخلیه کرد! قبل از اینم لوکی تونسته بود هالک رو شکست بده! کلا هرکسی لوکی رو دستکم بگیره براش گرون تموم میشه!

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          میگم لوکیه نسخه ی خدای جادو یا عادی؟

        2. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          داداش ونوم
          انفجار گامای استاد بنر کافیست تا حیات از رو آزگارد پاک شود

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            نیروی گاما بسیار قدرتمنده که حتی میتونه یونیورسم نابود کنه.ولی هالک عادی تواناییه کنترل و استفاده ازشو نداره.فقط نسخه های قدرتمند تر

            1. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              نمیتونه کنترل کنه ولی می‌تونه ازاد کنه
              همین کنترل نکردن باعث پاک شدن حیات از رو نه قلمرو میشه

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                خیر.ببین عزیزم کلا نمیتونه انرزیه گاما جذب کنه در نتیجه نمیتونه بمبه گاما بسازه

      2. فریر کاربر می‌گوید

        یارن بی یورن هیچ قدرتی نداره کریتوس با کسی شوخی نداره اون سلستیاله خیلی گنده بود بهش خورد ولی کریتوس نه

        1. Goku
          Goku کاربر می‌گوید

          🥺کریتوس با کسی شوخی نداره!!!
          بعد یارن بی یورن راحت میتونه به کریتوس ضربه های وحشتناکی بزنه و مسلما اگه به کریتوس بخوره میتونه انو قطع عضو بکنه.

  102. بردیا کاربر می‌گوید

    بیاین پایین.من دلیل دارم

  103. Randall کاربر می‌گوید

    از بس که خیلی بانمکید کلون هام رو آوردم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      جالب بود.پس تو هم یه چیزایی بلدی.

  104. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

    هههه

  105. رندال کوچک کاربر می‌گوید

    هههه

  106. Manhatan کاربر می‌گوید

    کریتوس همه اینا رو یه جا می کشه این اسکلا انگشت کوچیکه پاش هم نیستن من خودم طرفدار پر و پا قرص دکتر منهتنم ولی تعصبی حرف نمی زنم

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      وااااات!؟!؟!؟!؟! 😅😅😆😃😅 کریتوس همه اینا رو میکشه!!!!!!! هههههههههه 😅🤣🤣🤣🤣 اینقدر مطالب طنز نفرست.😄 داری میگی کریتوس میتونه دکترمنهتن رو بزنه😂
      اصلا کریتوس را نباید با دکترمنهتن مقایسه کرد.
      کریتوس نهایتش بتونه ثور رو بزنه. تازه به همین راحتی ها هم نیست.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        کریتوس منهتنم میزنه.فشار بخور.حرص بخور.تعصبه منهتنو بکش.

        1. Goku
          Goku کاربر می‌گوید

          #بردیا فن بوی

          ههههههههههه😅😅😅😁😄😅😅همین که روک و پوست کنده داری میگی کریتوس منهتن رو میزنه. نشون میده در چه وضعی هستی.😉
          حرص بخورم خخخخخخخ فشار بخرم خخخخخ به خاطر چند تا شخصیت خیالی. شاید تو اینجور باشی.
          من تعصب منهتن رو میکشم😑😐😑😐😑😐😑😑تو اول فرق بین حقیقت و تعصب رو بفهم.
          میخوای بگی کریتوس منهتن رو میزنه با چی شمشیر🤣.
          این تو فن بوی هستی که تعصبت روی کریتوس بی اندازه هستش.

  107. Manhatan کاربر می‌گوید

    کریتوس زئوس رو کشت که با تکان دادن شمشیرش می تونست هزاران نفر رو بکشه واقعا دارین با اسکلای انیمه ای مقایسه اش می کنین
    یا مِتِ کوداسای ااااااااااااه

    1. SBH کاربر می‌گوید

      اسکلای انیمه ای؟؟؟؟پوفففففففففففف

      تو خوابی و نمیشه بیدارت کرد جو سایت اسیدیه بخدا

      واسااز این کامنتت اسکرین بگیرم بزارم تو نوب مستر

      خدایی بهترین سوژه ممکنید شماها

      یارو نمیفهمه در بعضی مواقع انیمه از کمیک هم فراتر رفته کمیک شاید مثلا در کل ۱۰ تا فراتر از کمیک و قادر مطلق و چمیدونم نویسنده داشته باشه ولی تو انیمه واسه هر داستان معمولا یه قادر مطلق هست مثلا خدای شینیگامی همتای دث مارول ودیسیه کهعین هموناست
      یا چمیدونم زینو
      یا مثلا اکیرا همتای رایتر و والای همگانه
      در کل تعداد قادران انیمه بیشتره

      ولی خب بحث قادر مطلق که میشه بیشتر یا کمتر و قویتر و اینا نداره دیگه چون همشون قادر و دانا و حاضر مطلقن دیگه خب طبیعتا هم نمیمیرن هم هرکاری دلشون بخواد میتونن بکنن البته در سطح کمیک و داستان واسه همینم نمیشه مقایسشون کرد

      ولی درکل فقط در داستانا ینفر هست که از تمام داستان ها و کمیک و ماگا و انیمه و اساطیر و اینارو میتونه در لحظه ای پودر کنه اهورامزدای شاهنامه است زیرا فردوسی اشاره کرده اهورامزدا همون خدای خودمونه که میگه من را خلق کرده پس خب کلا همون خدای خودمون حساب میشه (پیشنهاد میدم هرجا دث بتل شد شما اهورامزدا روانتخاب کنین XD)

      1. بیاندر کاربر می‌گوید

        قادران انیمه :
        کریتور
        کامی تنچی
        فیدراین
        اون سه تا زیر دستش
        هاجون
        همونی که هاجون رو کشت
        لرد اف نایتمر
        دیواین پرزنس
        انتی اسپیرال هم بد نیست
        شین میگامی تنسی گیمه نه انیمه
        اون دوتا زیر دست هاجون
        بقیشون حضور خاطر ندارم
        قادران کمیک:
        لوسیفر
        پرزنس
        شیطان عظیم وحشی
        آلین بلک
        اسپکتر بدون محدودیت
        اندلس
        قهرمان قهرمانان
        پرایمال مانیتور
        پرالایا
        کازمیک ارمور سوپرمن
        ماندرک
        سورس
        نیمه مخالف سورس اسمسو یادم رفت
        میلک من سوپرمن
        امپتی هند
        سوال فایر دارکساید
        سول فایر اوریون
        سوامپ تینگ ورلد ترای
        لوکی خدای داستان
        فالکرام
        بیاندر قبل رتکان
        والای همگان اواتار
        والای همگان اصلی
        پایین تر از همگان
        نیکس
        پروتژ
        فراموشی فرم اصلی
        دادگاه زندگی فرم اصلی
        کازمیک ایمورتال هالک
        استرال رگلاتور تانوس

      2. بیاندر کاربر می‌گوید

        Azathoth
        scp 3812
        اهورا مزدا رو میزنن

  108. MHP کاربر می‌گوید

    اصلا ولش کن کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب رو نمیشه نمی خواید بفهمید هیچ کاراکتری چه انیمه ای چه کاراکتر مارول و دیسی و چه اساطیر و خدایان و افسانه ها و هر موجودی که فکرش رو بکنید از کریتوس شکست می خوره کریتوس یعنی بی نهایت و مثلا گالاکتوس یعنی ۱۰۰۰۰۰۰۰ و اگه ریاضی حالیتون باشه میدونین که یک عدد حتی اگه از ده میلیون رقم یعنی۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹… تشکیل شده باشه هم به صفر نزدیک تره تا به بی نهایت
    حالا اگه زبون انسان و عقل و منطق و ریاضی نمی تونه قانعتون کنه برید و خدای برقی رو ببنید که با شک برقی از پا میافته (ثور مارول) و یا دو اسکل رو ببنید که به خاطر اسم مادراشون با هم دوست میشن (بت من و سوپر من دیسی) یا مزخرفات ژاپنی ای رو ببینید که همه داخلش هر موقع بخوان همه رو میکشن و بسیار غیر منطقیه اگه اینجوری منم یه شخصیت ساخته ام که با باد بد بوی خودش همه دنیا رو می تونه ذوب کنه و کسی که با چشماش همه رو مترکونه اونو میکشه و یکی هم هست وقتی فکر میکنه زلزله میاد که خیلی هم خفن و نامیران من که حالم به هم خورد از انیمه متنفرم

    1. بیاندر کاربر می‌گوید

      شخصیت هایی وجود دارن که میتونن کریتوس رو با یک اشاره پودر کنن
      All mighty
      Unricon
      Vector prime
      Nyrlothethop
      Koitren
      Akuto sai
      Cosmic armor superman
      Milk man superman

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        # بیاندر

        حداقل بگو:سوپرمن، سنتری، ثور و ………تا با عقل جور در بیاد.
        این شخصیت هایی که گفتی میلیون ها برابر قوی‌تر از کریتوس هستن. و یه عقل سالم در مقایسه کریتوس، اسم شخصیت ها رو نمیاره.

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اخه اینایی که تو میگی نمیتونن

          1. Goku
            Goku کاربر می‌گوید

            #بردیا

            🙄یعنی سوپرمن و سنتری نمیتونن!!!!!!
            حالا ثور شاید نتونه اما سوپرمن و سنتری شانس بالایی دارند. سوپرمن شخصیت های بسیار قوی‌تر از کریتوس رو شکست داده. پس میتونه کریتوس رو هم شکست بده.
            سنتری هم همینطور.

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              تونسته بزنه؟؟مثال بزن؟؟دلیل بگو.دلیل میگم

              1. Goku
                Goku کاربر می‌گوید

                همین دارک ساید رو تا حالا چند بار شکست داده.
                دارک ساید از زئوس قوی‌تر و شخصیتی در حد اودین هستش.
                کریتوس ابدا حریف دارک ساید نمیشه.

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  هههههههه ههههههه.همین.میپردازم بهت

                  1. Goku
                    Goku کاربر می‌گوید

                    😁🤣😂ببین چه کامنتی نوشتم که میخوای بهش پول بپردازی🤣🤣😅😅هر وقت خواستی پرداخت کنی. فقط یادم بنداز شماره کارت بدم بهت.🤣😁😄😃😆

                    1. باربد کاربر می‌گوید

                      خب راست میگه دیگه
                      کلون دارکساید درحد اودین ایناست ولی باز
                      اودین = هایفادر » کلون دارکساید
                      کریتوس تو خوابشم اودین رو تاچم نمیکنه

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      تو دیگه بیش از حد رفتی.کریتوس از خیلیا قوی تره ولی اینجوری که تو میگی نیست

    3. باربد کاربر می‌گوید

      ام اچ پی
      یهو بگو پرزنس و والا دیگه

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        باربد

        ایشون کریتوس رو یه قادر مطلق تصور کرده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    4. SBH کاربر می‌گوید

      اینکه از انیمه متنفری به ماچه/:

      حق نداری علایق مردمروزیر سوالببری و اطلاع بدم که در همین چندثانیه قبل سوژه خنده تمام ایران شدی

      یارو چرت و پرت میگه واس خودش

    5. SBH کاربر می‌گوید

      از نوع کلماتت ه فهمیدم تازه نوشتن اموختی

      و ضمنا اها غیر منطقی
      پوففففففف دارم میترکمممم وای خداااااااا
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      تو داری از منطق حرف میزنی XD

      ولش کن بابا

      همینطوری ادامه بده چندسالی بود اینجوری طنز نخونده بودم مرحوم چارلی چاپلین در قبرش شاد گردید XD
      فردوسی نیز در شاعری به شما حسودی ورزید XD
      بنواز که عالی مینوازی بببببهههه بهههههه (:

    6. عرفان کاربر می‌گوید

      وای اینا چین اینا میگن کریتوس همه اینا رو میزنه؟! آره حتما تو خواب
      در ضمن در مورد انیمه چرت و پرت نگو
      همین که کریتوس رو این همه بالا کشیدی یعنی اطلاعات نداری و داری چرت میگی
      از انیمه هیچی سرش نمیشه میاد چرت میگه واسه ما
      اعصابم خورد شد از این همه تعصب و چرت و پرت های که گفتی لطفاً بیا پایین پسر
      مارول و دی سی به اندازه تعصب بی نهایتت شخصیت های قدرتمندی دارن که با فکر کردن میزنن کریتوس رو از صحنه روزگار پاک میکنن😐😑
      و در آخر عوض اینکه فرضیه های مسخره خودتون رو بیان کنید و نظریه پردازی کنید و چرت بگید یه مقدار حرفتون رو مزه مزه کنید یه مقدار تحقیق کنید یه مقداری هم فکر کنید
      با تشکر لطفاً تأیید بشه

  109. SBH کاربر می‌گوید

    صبر کنید اقا

    چرا بحث؟؟؟؟

    بزارید تو خواب و خیال خودشون کریتوس رو خدا فرض کنن چیکارشون دارین ها؟؟؟؟بزارید راحت باشن اصلا به ماچه

    حالا این قویتر باشه یا اون
    که چی؟؟

    یارو میگه کریتوس منهتن رو میکشه بزار بگه نهایتش یه اسکرین بگیرید بفرستید واسه کانال تلگرمیه NOOB MASTER

    تمام/:

    1. عرفان کاربر می‌گوید

      آخه داش گل من،داره چرت و پرت میگه هر چی هم میگیم بیا پایین گوش نمیده اصلا
      بعدا تو یه جمع در این مورد بحث کنه و عقاید چرت و پرتش رو بگه که میشورنش میزارنش کنار
      کاشکی همه یاد بگیرن وقتی بلد نیستن چیزی رو حرف مفت هم نزنن
      بعدش میاد نظر میده من از انیمه متنفرم انیمه چرت و پرته ، هر کس سلیقه خودش رو داره به ما چه که از انیمه بدت میاد توی همون انیمه صد ها شخصیت وجود دارن که کریتوس رو جر میدن و پودرش میکنن
      اونوقت این میاد این جا اظهار نظر می‌کنه برا ما

  110. بردیا کاربر می‌گوید

    اومدم بپردازم بهتون عشقای من
    خب از کجا شروع کنیم؟؟اها فهمیدم.ببینید در واقع توی یونان همه چیز از choasخلق شده.درواقع اون همون وویده.خوده خوده ووید ونیستی.اون فرزند هایی به وجود اورد از جمله گایا.انها پریمالز{primirdialsاگه اشتباه نکنم اینجوری نوشته میشه}انها فرزندانی نیز به وجود اوردند{اخه من از کجا بدونم بدنیا اوردن یا نه.اخه مثلا خدایانی که جهانو تو اساطیره یونان ساختن یعنی حامله بودن؟؟؟من چه بدونم}https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F702561610601914245%2F&psig=AOvVaw3YzH8YI_EBhGIwBx79p_q-&ust=1636298721625000&source=images&cd=vfe&ved=0CAgQjRxqFwoTCIDR3fOFhPQCFQAAAAAdAAAAABADبا این لینک میتونین به خوبی ببین که پرایمال ها کی بودن یعنی در واقع فرزنده کی.در نبردی که به نبرده پرایمال ها معروفه چنان انرزی ای ازاد میشه که خلقت به وجود بیاد.یعنی فقط جنگه این ها خلقتو میسازه.توی گاد اف وار تایتان ها و خدایان از پرایمال ها قوی ترن.حالا برای اینکه بدونیم قدرت تایتان ها چقدره باید بگم اطلس که حتی بین قوی ترین تایتان ها هم نیست میتونه تا ابد با یه دست زمین دنیای زیرین و اسمان ها{که ابعادشون بی نهایته}رو بلند کنه و به دوش بکشه.حالا متوجه قدرته انها شدید؟؟حالا زئوس کسیه که با یه ضربه هر دوازده تایتان رو به راحتیه ابه خوردن کشت.کریتوس کیه؟؟؟کسی که دوباره متوالی زئوسو کشت.لازمه بیشتر توضیح بدم؟

    1. باربد کاربر می‌گوید

      اره در عین حال تمام اینها فقط تو یک (( ورس )) به نام گاد آو وار رخ میده.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        عزیزم هم زمین هم تارتاروس هم اسمان ها در گاد اف وار بینهایت توضیف شده ابعادشون.ظمنه اینکه ابعاد متفاوته و تو به هیچ وجه نمیتونی بگی جهان دی سی بزرگتره یا جهان مارول بزرگ تره{منم چنین یزی البته نمیتونم بگم}

        1. God Of Darkness کاربر می‌گوید

          زمین ابعادش بینهایتع؟
          چشم بسته قبولت دارم و اینکه با سواد اطلس قویترین تایتان از زور بدنیه ک کیهان رو ب دوش میکشع گرچه تو گاد اف وار فندومشم چک کنی اوج شاهکارش ب دوش کشیدن زمینه اوجش تو بگی حتی کیهانو ب دوش میکشه بازم اطلس قویترین تایتان از زور بدنیه از خوده کرونوسم تو زور بدنی بالاتره
          بعدشم زئوس با ی رعد کل تایتان هارو شکست نداده کم بولشت بگو
          اگه با دوتا صاعقه بود اسمش great War نبود

          زئوس در قدرت فرق زیادی با کرونوس یا اطلس نداره تازع از نظر زور بدنی خیلی ازاطلس کمتره کریتوسم با چندتا مشت متوالی زئوسو شکست نداد با قدرت هوپ بود

  111. باربد کاربر می‌گوید

    ادمین خواهش میکنم تایید کن
    کاربران عزیز سایت که با پروفسور بردیای کبیر بحث می کنند ،
    اقا ول کنید بقول اپن یارو که بالا کامنت سم داده کسی که خوابیده رو نمیشه بیدار کرد
    وقتی میگه کریتوس منهتن و کازمیک کینگ و رون و نکرو و اولد کینگ رو میزنه ناموسا چه انتظاری دارین؟
    به امید بازکشت کاربر منهتن و نابود شدن فضای رادیواکتیوی سایت

    1. SBH کاربر می‌گوید

      اینجوری نمیشه بیمولا

      من باید به اریا صفابخش بگم بیاد بخدا اینجوری نمیشه…..سم و اسید سایت را فرا گفته باز خداروشکر سیسکورامون اومد یکم بهتر شد

  112. ئدد کاربر می‌گوید

    از دوستان کریتوس فن که فک میکنن کریتوس و گاد او وار درحد دیسی و ماروله
    هرکدوم مایل بودن یه ریپلای بزنن روم درحد ۶ ۷ تا متن ی بحث کوچولیی داشته باشیم چون نه کریتوس در سطح نهاد هاست نه ساختار و کیهان سری گاد او وار نزدیک مارول و دیسی

  113. Mr Master کاربر می‌گوید

    از دوستان کریتوس فن که فک میکنن کریتوس و گاد او وار درحد دیسی و ماروله
    هرکدوم مایل بودن یه ریپلای بزنن روم درحد ۶ ۷ تا متن ی بحث کوچولیی داشته باشیم چون نه کریتوس در سطح نهاد هاست نه ساختار و کازمولوژی سری گاد او وار نزدیک مارول و دیسی 🙂

  114. بردیا کاربر می‌گوید

    اخه مسئله اینجاست هیچکدام دلایلمو رد نمیکنین

    1. God Of Darkness کاربر می‌گوید

      تعصبم رد کردی داش گلم
      تارتاروس بی نهایته داش؟ تارتاروس همونه ک کرونوس توش زندانی بود اون بینهایت بود یتیم؟
      و اینکه داش تارتاروس اوجش در حد اورانوس و نیکس اینا بود که هرکدومشون یونیورسال بودن فایت نیکس و اورانوس خلقتو درست کرد و اینکه کرونوس بعدا کشتش اورانوس رو با داس گایا اونوقت ی یارویی مثه این یتیم در حد منهتنی که دارک مالتیورس باش پیوند خورده و دارک مالتیورس بینهایت برابر مالتیورس دیسیه اون وقت با اورانوسی ک اوج فیتش خلق ماده های درون یونیورس هست و تارتاروسم در همون حده و کریتوسم از همشون بالاتره تا حدی و موافقم ک یونیورساله ولی یونیورسال سطح بالا ن بيشتر مالتیورس گاد اف وار تایید نشده دلقک
      کم سم بگو

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        میپردازم بهت

        1. God Of Darkness کاربر می‌گوید

          منتظرم والا

        2. باربد کاربر می‌گوید

          عباس
          دادا کجا بودی؟ الان گاد پلی میدی؟ گالاکتوس رایترکش و تانوس با اینفیتی استونز بیاند آو کامیک کجان؟ کشفیاتت به کریتوس فرافیکشن منهتن کش همه فن حریف رسید؟ بابا آفرین

    2. Mr Master کاربر می‌گوید

      کاربر بردیا دلایلت ؟ خیخیوخیوی داپوش
      اوکی تو بیا بحث رو بریم تا ببینم دلایلت چیه
      من با سوپرمن و سنتری و هالک میام اصلا نهاد هم نخواستیم تو با کریتوس بیا ;/

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        داداش داداش

  115. God Of Darkness کاربر می‌گوید

    و اینکه داش تارتاروس که جنابعالی کردیش بینهایت فقط بخشی از کازموس یونیورس گاد اف واره که کی اس ک خالق همه پریمردیال هاس مث اورانوس و گایا و تارتاروس و نیکس خالق ایناس اونوقت ب یونیورس اسکیل شده اونوقت توئه دلقک میگی کریتوس با کسی ک بینهایت برابر مالتیورس باهاش پیوند خورده برابره؟؟؟؟؟؟
    نخوندم داش کریتوس تو‌اوجش بتونه یونیورسال باشه تازه اونم به کمک هوپ
    پس کمتر مارو سمی کن

  116. God Of Darkness کاربر می‌گوید

    زمین ابعادش بینهایتع؟
    چشم بسته قبولت دارم و اینکه با سواد اطلس قویترین تایتان از زور بدنیه ک کیهان رو ب دوش میکشع گرچه تو گاد اف وار فندومشم چک کنی اوج شاهکارش ب دوش کشیدن زمینه اوجش تو بگی حتی کیهانو ب دوش میکشه بازم اطلس قویترین تایتان از زور بدنیه از خوده کرونوسم تو زور بدنی بالاتره
    بعدشم زئوس با ی رعد کل تایتان هارو شکست نداده کم بولشت بگو
    اگه با دوتا صاعقه بود اسمش great War نبود

    زئوس در قدرت فرق زیادی با کرونوس یا اطلس نداره تازع از نظر زور بدنی خیلی ازاطلس کمتره کریتوسم با چندتا مشت متوالی زئوسو شکست نداد با قدرت هوپ بود

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خب عزیزم اومدم
      ببین در واقع از نظره زور بدنی بله ولی من کلی گفتم که اگه اشتباه نکنم کرونوس قوی ترینه.خیر در واقع اطلس در عمیق ترین مکانه تارتاروس بود.یعنی در واقع دنیای زیرین زمین و اسمان ها رو دوشش بود و اون حتی با یه دستم میتونست بلندشون کنه{یعنی حتی از اساطیرم قوی تره}عزیزم زئوس با یک ضربه تمامیه تایتان هارو وان شات کرد.با یک رعد اون بلا رو سره گایا اورد.اون که بله امکان نداره با چند تا مشته متوالی بزنه شکست بده.

      1. ناشناس کاربر می‌گوید

        خب بنده فقط یه چیزی بگم برم بله زئوس خیلی خیلی قویه اما شما فرمودید منهتن ضعیفتره من فنش نیستم اما شما توانایی هاش رو میدونین؟!اصلا میدونین منهتن تقریبا هیچجوره نمیشه کشتش حتی اگه تجزیه شه؟!میدونین زمان و مکان و واقعیت رو مطابق کارش تغییر بده میدونین تقریبا هرکاری که فکرش را بکنین میکنه اگه بخوام از قدرتاش بگم تا فردا صبح طول میکشه

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        عزیزم من خودم بهتر میدونم و مظمونه حرفم چیزه دیگری بود

  117. انیررضا کاربر می‌گوید

    سلام به نظر شما اگر مبارزه بین
    سوپرمن وان ملیون
    گوکو حالت UI شش بعدی
    رون کینگ ثور
    باهم بجنگم بنظر شما چی میشه من میگم وان ملیون میبره گوکو و رون هردو باهم برابرن ولی گوکو نیرو مند تره ولی رون دانای مطلقه ولی من برنده دوم را گوکو می دونم

    1. بیاندر کاربر می‌گوید

      ببین حتی زنو هم در حد سوپرمن پرایم وان میلیون هم نیست ته فیتش نابود کردن ۵ یونیورسه

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        پرایم وان میلیون هم همون رو نداشته

  118. اهورا حیدری کاربر می‌گوید

    آقایونی که میگن سوپر من از کریتوس قویتره سخت سخت در اشتباهن چون سوپر من شاید یه کریپتونی قدر و قدرتمند باشه ولی هیچ فضایی یا کریپتونی که هر چقدر هم خاص باشه نمیتونه یه خدا رو شکست بده ولی یه نیمه خدا رو
    چرا و کریتوس هم یه نیمه خداست ولی جدا از این ها بدونیم که کریتوس توی نسخه ی ۱گاد آو وار خدای جنگ اریز را کشت و قدرت هایش را تصاحب کرد و در سری ۲ این بازی سه خدا را به کام مرگ کشاند و در نسخه ی ۳ بازی هفت تا از برترین خدایان الیمپیوسی را قتل عام کرد و همانطور که میدانید در نسخه ی ۴ یالدور برادر ثور را کشت و قدرت تمام این خدایان را بدست آورد پس کریتوس قدرت دوازده خدا را در اختیار دارد و قدرت یک نیمه خدا را و سلاح های ایشان را برای خود نگه داشت پس اگر کریتوس در نسخه ی ۵ بازی ثور را بکشد میولنیر را تصاحب می کند ولی این کار ناممکن است چون میولنیر دارای تلسم لیاقت است و کریتوس به خاطر جنایاتی که انجام داده است نمی تواند میولنیر را از زمین بلند کند

    پس نتیجه میگیریم کریتوس از تمام این لیست قدرتمند تر است
    اهورا حیدری.

    1. Amir کاربر می‌گوید

      شما اشتباه میکنید کریتوس شاید بتونه نسخه فیلم ثور و سوپرمن رو بزنه ولی هرگز به پای نسخه کمیک آنها نمی‌رسه در همین حد بگم ثور با قدرتش می‌تونه سیاره هارو بلند کنه آیا کریتوس می‌تونه همچین کاری بکنه(اون زورش به مار میدگارد هم نمی‌رسه ) حالا خودتون قضاوت کنید
      با این قضاوت شما سوپر من به خاطر اینکه خدا نیست نمیتونه ثور رو شکست بده در حالی که این دو در کمیک قدرت هاشون با هم برابر هست

  119. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    کرکتر هایی مثل گالاکتوس و ثور راحت مولتیورسال میفتن
    منهتن هم بی شک تو رده امنیورسال ها میفته
    سوپربوی پرایم هم به شخصه مگاورسال میگیرمش
    هر چعارتای اینا کریتوس رو پودر میکنن
    واندروومن و کریتوس بحث جالبیه
    تو یه اوریجن
    پلنتالن
    میتونن با هم مقایسه شن
    رو کریتوس حساب باز میکنم

  120. Amirm کاربر می‌گوید

    سلام
    بابا چقدر کریتوس رو بالا کشیدید کریتوس همت کنه بیاد ثور تو فیلم رو بزنه اون حتی از ثور کلاسیک توی کمیک هم قوی تر نیست بقیه نسخه هاش که بماند رون کینگ ثور قادر مطلقه جادوی مطلق هم داره (جزو پنج تای اول ماروله ) اون مگنوک رو با نیروی فکر نابودش کرد (مگنوک از کریتوس قوی تره ) کریتوس فقط یه شخصیت تازه ظهور کرده است (مثله انیمه های مزخرف که هر کاری میکنن) نباید با شخصیت های ثور و سوپر من که ۸۰ سال در کمیک بودن مقایسه شه

    1. Goku کاربر می‌گوید

      Amirm
      👍

  121. هومن کاربر می‌گوید

    رستم از همشون قوی تر هست . راحت به کمک سیمرغ همشون را شکست میده .

دیدگاه ها غیر فعال است.