۵ جادوگر مارول که می توانند معلمان هاگوارتز باشند، (و ۵ نفر که نمی توانند)

در جهان مارول جادو به راحتی دیده می‌شود اما همه نمی توانند از آنها استفاده کنند و باید وقت و انرژی بسیاری را طی سال های متوالی گذاشت تا توانست از جادو استفاده کرد اما فقط به عنوان یک جادوگر عادی، اما هستند کسانی که زندگی خود را روی جادو گذاشته اند و از برجسته ترین و بزرگترین استادان هنر های عرفانی جهان شوند و در برابر تهدید های زیادی به ایستند (مانند دکتر استرنج) یا خود به تهدیدات بزرگی تبدیل شوند (مانند دکتر دووم) اما با این حال مردم عادی وقت زیادی برای این کار ها ندارند و نمی خواهند زندگی عادی خود را دچار بحران کنند.

در دنیای هری پاتر نیز سالها طول می کشد تا به جادو مسلط شوید. برخلاف مارول، جادوگری مخفی نگه داشته می شود و برای افرادی که در دنیای جادو هستند، بسیاری از جادوها پیش پا افتاده هستند. با این حال، مطمئناً مواردی وجود دارد که دانشجویان در هاگوارتز می توانند از جادوگران جهان مارول یاد بگیرند، اما چه کسی برای آموزش آنها مناسب است؟ با ۵ جادوگر مارول که می توانند معلمان عالی هاگوارتز باشند، و ۵ نفر که نمی توانند آشنا خواهیم شد.


۱۰. معلم خوب: دکتر دروید

آنتونی لودگیت دروید که در شماره ۱ ماجرا های شگفت انگیز شرکت مارول به عنوان دکتر دروم معرفی شد اما پس از گذشت زمانی او نام خود را از دکتر دروم به دکتر دروید تغییر داد و تاکنون دکتر دروید نام دارد. دکتر دروید یک جادوگر و تلپات قدرتمند است همچنین او توانایی های دیگری مانند تلپورت نیز دارد و می‌تواند در این موارد جادوگران دنیای هری پاتر را آموزش دهد.

اما او بزرگ ترین استاد هاگوارتز نخواهد بود اما باز هم توانایی های او به درد خواهند خورد و از دانشش می‌توان بهره برد و او می‌تواند یک معلم و الگوی خوب باشد. همچنین دکتر دروید از جادو ها و نیرو های باستان نیز سر رشته دارد و گاهی اوقات از آنها استفاده می‌کند و می‌تواند با ورد ها و جادو های باستان کمک های زیادی را به دانش آموزان و استادان هاگوارتز بکند.


۹. معلم بد: دکتر دووم

دکتر دووم یکی از برترین دانشمندان مارول است و اختراعات زیادی کرده است. قدرت دکتر دووم ترکیبی از تکنولوژی و جادو است. او دشمنی های زیادی با قهرمانان مارول مخصوصا چهار شگفت انگیز داشته و دارد. دکتر دووم حاکم یک کشور خیالی با نام لاتوریا نیز است همچنین او اَتَش فراوانی برای حکمرانی بر جهان دارد و سر این موضوع او بارها با قهرمانان زیادی جنگیده است.

دکتر دووم اگر در جهان هری پاتر بود معتقد است که باید رئیس مدرسه هاگوارتز باشد و با توجه به قدرت های جادویی او می‌توان فهمید که او می‌تواند دیگر مدعیان این مقام را بکشد و خود به آن دست یابد اما اگر او رئیس هاگوارتز شد با توجه به خلقیاتش خدا باید به داد مدرسه و دانش آموزان آن برسد.


۸. معلم خوب: دایمون هل استورم

پسر شیطان مارول (مفیستو) شاید انتخاب بسیار عجیبی برای تدریس در مدرسه هاگوارتز باشد اما او در تاریخ ثابت کرده است که یک جادوگر توانا و برخلاف پدرش یک موجود بسیار خوب و پاک دل است. دایمون هل استورم قرار بود همراه با پدرش بر علیه موجودات خوب جهان و بشریت بجنگد اما قلب پاک او باعث شد او محافظ بشریت بر علیه پدر خود و دیگر تهدیدات باشد.

با اینکه شجره نامه او از شیاطین خطرناک جهنم است اما او یک قهرمان بزرگ است و در کنار اشخاصی مانند هرکول و ثور بار ها تهدیداتی را خنثی کرده است. دایمون هل استورم یک گزینه بسیار عالی برای تدریس در مدرسه هاگوارتز است. او نتها می‌تواند دانش آموزان را از تهدیدات جهنم آگاه کند، بلکه می‌تواند آنها را با انواع ورد های ضد جادوی سیاه آشنا کند و به یکی از بزرگ ترین اساتید هاگوارتز تبدیل شود.


۷. معلم بد: لوکی

5 جادوگر مارول که می توانند معلمان هاگوارتز باشندلوکی به عنوان خدای شرارت آزگارد پسر اودین و برادر ثور و یکی از بزرگ ترین جادوگران و ویلن های تاریخ کمیک شناخته شده است. او یک استاد شوخ طبعی است و همین طور جادو های بسیاری را طی عمر طولانی خود یاد گرفته یا ساخته است اما او بسیار دروغ گو است و می‌تواند با دروغ های خود ذهن دانش آموزان را خراب کند یا حتی منجر به مرگ آنان بشود.

البته نباید فراموش کرد که لوکی با تمام شوخ طبعی هایش یک ویلن خطرناک است و به صورت ذاتی دنبال سلطنت است (مانند دکتر دووم) و می‌تواند از دانش آموزان برای رسیدن به اهداف پلید خود استفاده کند و به همین دلیل گزینه مناسبی نیست.


۶. معلم خوب: آگاتا هارکنس

آگاتا هارکنس فقط یک کاربر جادویی عالی نیست، او اهمیت مخفی نگه داشتن جادو را درک می کند. هارکنس به سختی از محاکمه جادوگران سالم ماند و با بسیاری دیگر از کاربران جادو به سالمی، به کلرادو، مکانی امن و مخفی برای جادوگران در جهان مارول، نقل مکان کرد. آگاتا همچنین در زمینه جادو سابقه تدریس دارد، وی اسکارلت ویچ را در زمینه های جادوی واقعی آموزش داده است و پس از دیدن اینکه اسکارلت ویچ چگونه از توانایی های خود استفاده می کند، آگاتا می فهمد که باید مطمئن شود افرادی که به آنها جادو می آموزید از نظر روانی پایدار هستند.

او همچنین پرستار فرانکلین ریچاردز بود و از کودک از او مراقبت می کرد در حالی که والدین او، آقای شگفت انگیز و زن نامرئی، به عنوان بخشی از داستان چهار شگفت انگیز به ماجراجویی می پرداختند. آگاتا هارکنیس به عنوان یکی از اساتید هاگوارتز، فوق العاده خواهد بود. آگاتا یک جادوگر خوب، خوش اخلاق و دانا است و می‌تواند به دانش آموزان هاگوارتز آموزش های زیادی را یاد بدهد. (همچنین او در سریال وانداویژن حضور داشت)


۵. معلم بد: افسونگر

افسونگر یکی از ویلن های ثور است او جادوگری از آزگارد است و مهارت های بسیاری دارد. مطمئنا او بخاطر ظاهر بسیار زیبایش مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان شود. اما او ظاهر خوبی دارد و باطن او بسیار پلید و خطر ناک است. او به عنوان یک آزگاردی قدرت های بدنی بیشتری نسبت به دیگر انسان ها دارد. قدرت اصلی او در جادوگری کنترل ذهن است و حتی می‌تواند بر ذهن موجودات قدرتمندی تأثیر دهد. متاسفانه راه های افسونگر و موجودات مثل او باعث هرج و مرج در هاگوارتز خواهند شد و شاید او باعث یک جنگ جادوگری دیگر شود.


۴. معلم خوب: دکتر استرنج

جادوگر عالی مارول و محافظ ابعاد معنوی دکتر استیون استرنج او نه تنها یکی از قدرتمند ترین جادوگران مارول بلکه او یکی از قدرتمند ترین جادوگران تمام تاریخ کمیک بوک و غیر از آن است. دکتر استرنج یک موجود وقت شناس است و همیشه کار هایش را سر وقت انجام می‌دهد. او استاد ساختن معجون ها و طلسم های قدرتمند است حتی می‌توان ادعا کرد که او می تواند قدرتمند ترین جادوگر جهان هری پاتر در تمامی تاریخ باشد. اگر ولدرمورت یا تهدید دیگری به هاگوارتز وارد شود، دکتر استرنج نیز متحد بزرگی خواهد بود. دکتر استرنج به عنوان عضوی از انتقام جویان و مدافعان و همچنین مأموریت های شخصی خود ثابت کرده است که یک مبارز عالی است که دست از تلاش نخواهد کشید.


۳. معلم بد: بارون موردو

بارون موردو یکی از دوستان قدیمی دکتر استرنج که بعد ها جزو نمادین ترین ویلن های این قهرمان شد مهارت های او بیشتر در باره جادوی سیاه است و او از جادوی سیاه به خوبی استفاده می‌کند. او از کشتن باکی ندارد و اگر کسی با او مخالفت کند او را خواهد کشت هرچند او می تواند به عنوان یک معلم بسیار توانا و کامل در کلاس ها حاضر شود و آموزش های خوبی را تدریس کند.

بارون موردو از مهارت و دانش برخوردار است، اما هیچ یک از خلق و خوی خوبی که برای یک معلم خوب بودن لازم است، در او وجود ندارد. مانند بسیاری دیگر که در این لیست هستند، حرص و آز و نفس او نیز مانع از این است که موردو یک معلم بزرگ باشد.


۲. معلم خوب: انشنت وان

انشنت وان که در یک مزرعه در کامارتاژ به دنیا آمد. او وقتی فهمید جادو واقعی است قصد داشت تا روستای خود را به محفل جادوگران تبدیل کند او با بهترین دوست خود کالو در راستای این هدف کار می‌کرد اما وقتی فهمید هدف واقعی کالو تسلط بر دهکده است با او جنگید و او را شکست داد و تبعید کرد.

او صد ها سال عمر کرده است و آموزش های فراوانی را دیده است و افراد زیادی را آموزش داده است (مانند دکتر استرنج و بارون موردو و هزاران جادوگر دیگر) او در بین تمام افراد این لیست لایق ترین شخص برای آموزش در هاگوارتز است و اگر در آنجا تدریس کند باید به عنوان مدیر حضور داشته باشد.


۱. معلم بد: مورگان لو فی

مورگان لو فی یک جادوگر در قرن ششم رهبر فرقه دارک هولد بود و با اعضای دیگر خود کار کرد تا از دارکدول برای احضار نویسنده آن خدای تاریک چتون استفاده کند. هنگامی که برای این فرقه روشن شد که آنها قادر به کنترل چتون نیستند، آنها موجودیت را در کوه وونداگور مهر و موم کردند. این دقیقاً همان کاری است که شما نمی خواهید فردی که به بچه های شما می آموزد انجام دهد. بارها و بارها، مورگان لو فی گزینه های نادرستی را انتخاب کرده و او را به زندگی شیطانی سوق داده است و هیچ نشانی از تغییر آن به این زودی ها وجود ندارد.

منبع: CBR


نویسنده: امیررضا حسینی

30 Comments
  1. فلش کاربر می‌گوید

    عالی بود . بالاخره مقاله های کمیک بوکی .

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      داداش مقاله قبلی هم کمیکی بود

  2. Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید
    میگما مگه آگاتا هارکنس آدم بده نبود🙄

    1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      قهرمانم بوده.مثل موقعی که معلم دختران لیبرتی بود

    2. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      داداش. طبق سریال واندا ویژن متاسفانه نباید نظر داد. ولی خب تو کمیکا هم تداخلی بین آگاتا و واندا پیش میاد و این با هم دشمن میشن. واندا خودش جادوی هرج و مرج رو گفته میشه از آگاتا هارکنس یاد گرفته ولی به گفته دکتر استرنج، جادوی هرج مرج هیج وقت وجود نداشته و وجود نداره.

  3. Hassan logon کاربر می‌گوید

    بچه ها ضعیف دارید کار میکنید تعداد کامت مقاله ها اومده پایین😂

  4. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    برا دیسی

    خوب:دکترفیت

    متوسط رو به بالا:کنستانتین(متخصص رفتن تو دهن شیر )

    خوب:زاتانا

    بد:ووتان

    خوب:ریون

    بد:ترایگان

    بد:موردو

    بد:هکتات

    بد:بلک آدام

    خوب:شزم

    خوب:آمیتیست

    خوب:مادام زندو
    و………..

    1. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

      کنستانتین خیلی انتخاب جالبی نیست ، اخلاق بسیار مزخرفی هم داره

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        نه دیگه در اون حد
        در دوران آلن مور اخلاق خوبی داشت با اینکه همچین شخصیت سفیدی نبود

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        جناب دکتر استرنج شما این ارک داستانی که دکتر قدرتش رو از دست میده خوندید که علیه گالاکتؤس متحد شدن ؟

        1. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

          جناب مگنیتو
          فکر کنم ۹ ماه پیش خواندمش

          1. مگنتو کاربر می‌گوید

            خب خیلی خوب شد . پس اونجا دکتر استرنج بزرگترین فیت خودش رو زد مگه نه ؟

            1. مگنتو کاربر می‌گوید

              من که خیلی حال کردم

            2. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

              جناب مگنیتو
              خوب دکتر استرنج هم باری نایتمر و دورمامو رو نیز شکست داد اما میشه گفت این شاهکار استرنج بزرگترین فیتش هست
              پ . ن : آره خیلی کامیک خوبی بود

  5. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود و جناب حسن لوگان این بخاطر انیمیشن های مارول میتونه باشه ساعتی ۱۲ کامنت میخوره از ۲۰۰ کامنت شده ۸۰۰ و چند کامنت و سر اخر نمیدونم بحث نتیجه چی میشه من که میگم هیچ کدوم کوتاه نمیان

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من یکی که کم نمیارم

  6. هوادار کاربر می‌گوید

    ۵جادوگر دیسی روهم بنویسید

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      کاربر هوادار نظر من

      خوب دکتر فیت
      بد هکتات
      خوب زاتانا
      بد افسونگر
      خوب کنستانتین
      بد موردو
      خوب شزم
      بد ترایگان
      خوب اسپکتر
      بد بلک ادام

      1. king venom کاربر می‌گوید

        attack titan
        داداش واقعا کنستانتین خوب!!؟؟ کسی که بیشتر مواقع مسته کلا اخلاق گندی داره به درد معلمی نمیخوره مخصوصا معلم جادوگری
        ترایگان اسپکتر موجودات کیهانی یا فرا کیهانین و تصورشون بعنوان معلم کمی احمقانه ست(بد برداشت نکنی یه وقت قصد توهین ندارم) وگرنه نویسنده میتونست تو لیست کسایی مثل دورمامو یا دادگاه رو بیاره ولی باید جادوگرای رمینی درنظر بگیریم
        درمورد دکتر فیت و زاتانا موافقم ولی شزم و بلک ادام خب با اینکه قدرتاشون از جادو میاد ولی با جادوی واقعی فرق داره وگرنه ثور هم باید تو لیست باشه که قدرتاش مث این دوتاست

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          اگر کمیک های هل بلیزر رو دنبال میکردی. مخصوصاً نیوکاسل میفهمیدید اینطوری هم که میگید اخلاقش اینطور نیست البته احتمالا دنبال کرده باشید

          1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            آره . تو سری هل بلیزر هم معلم و هم شاگرد خوبی بود.

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          جادوگر شزم نه شزم بیلی بتسون

          1. king venom کاربر می‌گوید

            آره جادوگر گزینه خوبیه

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              👌👌👌👌👌🙏🏻

        3. Hadi کاربر می‌گوید

          داداش شزم وبلک آدام یکی از قدرتمند ترین جادو را هستند شزم نیروی زعوس بهش توانایی جادو کردن فوق‌العاده میده بلک آدام هم از آتون میگیره (یعنی داشتن جادو در حد الاهه ها) بعد تازه با دانشی بلک آدام از زحوت میگیره وشزم از سلیمان ورد های خیلی زیادی بلدند

  7. فلش کاربر می‌گوید

    فقط یه چیزی توی مورد دکتر دووم
    نوشتید اَتَش
    نمیدونم حالا اَتَش درسته یا عطش 😐

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      عطش درسته

  8. Raha کاربر می‌گوید

    خسته نباشین مقاله ی خوبی بود
    اسکارلت ویچ هم میتونست در این لیست باشه ولی اگه بخوایم صادق باشیم واندا ماکسیموف نمیتونه معلم خوبی باشه،مخصوصا با توجه به این موضوع که کنترل زیادی روی جادوش نداره و ممکنه آسیب های جبران ناپذیری به مدرسه و دانش آموزان بزنه

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      اسکارلت ویچ؟ نه اون اصلا انتخاب مناسبی نیست

  9. s.w.b کاربر می‌گوید

    عجب مقاله خوبی
    به نظرم کنستانتین هم میتونست توی مقاله باشه و معلم خوبیه .
    ادمین درست نمیگم ؟ یعنی شما موافق حرف من نیستید ؟ چون کنستانتین حتما تمام تلاش خودش رو میکنه

دیدگاه ها غیر فعال است.