مرحله دوم یک هشتم نهایی مسابقه کمیک بوکی و نبرد کاپیتان آمریکا و مرد آهنی

مرحله دوم یک هشتم نهایی مسابقه کمیک بوکی با برتری مرد آهنی به پایان رسید

آرای مرد آهنی: ۱۹ رای

آرای کاپیتان آمریکا: ۸ رای

خب رسیدیم به مسابقه دوم مرحله حذفی. مرحله ای با جذابیت واقعا بیشتر  و بالاتر. همراه ما باشید با جذاب ترین مسابقه این مرحله یعنی مسابقه کپ با تونی. بی شک این محبوب ترین نظرسنجی این دوره است و در ان دوتا از محبوب ترین شخصیت های مارول در ان حضور دارند. پس پیشنهاد میکنم در ان شرکت کنید و حتما به شخصیت مورد علاقه خود رای بدید.

کاپیتان در برابر ایرون من:

کاپیتان و ایرون من نه تنها در کمیک بلکه در سینما هم  سخت ترین و حماسی ترین نبرد کمیکی را به خود اختصاص داده اند. چه در کمیک و چه در سینما لحظاتی حماسی که  کمتر کسی است که از ان لذت نبرده باشد. درست به مانند سیویل وار که یکی از برترین رویداد های تاریخ کمیک است. حضور این دو شخصیت در طرف های  متفاوت خود به معنای یک جنگ تمام عیار است.


ایرون من:

شاید بشه خانه , ابزار , امکانات و هر چیزی را از من بگیرید اما یک چیز را نه. در واقع هیچکس نمیتواند  ان را از من بگیرد: من مرد اهنی هستم.

خب محبوب ترین شخصیت این گروه با اختلاف ایرون من است. محبوب ترین قهرمان مارول و چهارمین قهرمان محبوب در بین قهرمان های کمیک. ایرون من یا تونی استارک شخصیتی که قبلا به این درجه از محبوبیت رسیده بود ولی الان به خاطر حضور عالی این شخصیت با بازی رابرت داونی جونیور در MCU به این حد محبوبیت رسیده است. همه ما تونی استارک رو میشناسیم مخترع / دانشمند / ثروتمند و خوشگذران.


کاپیتان آمریکا:

من برای حکمرانی بر کشور اینجا نیستم . من اینجا هستم تا به آن خدمت کنم. اگر من یک کاپیتان هستم، پس من یک سرباز هستم. نه از یک گروه نظامی بلکه از خود مردم آمریکا. سالها پیش، در همان اوایل ، این لباس و این سپر به عنوان نمادی برای کمک به ساخت آمریکا سرزمینی که قرار است باشد ایجاد شده است … تا به آن کمک کند تا سرنوشت خود را دریابد.

استیو راجرز کسی میتوان او را نماد فداکاری و ایثار دانست . کسی که و همواره حاضر به فداکاری و مبارزه با هر کسی هست که امنیت جامعه را تهدید کند. ویژگی برجسته او قدرت رهبری بالا به همراه ویژگی های یک استراژیست عالی است که میتواند با نقشه های عالی خود گروه را به بهترین شکل ممکن رهبری کند . کاپیتان امریکا دومین شخصیت محبوب در بین قهرمان های مارول و ششمین شخصیت محبوب در بین تمام قهرمانان  کمیک است. کاپیتان از اعضای اصلی اونجرز به شما میرود و محبوبیت او حتی در بین شخصیت های حاظر در MCU نیز قابل توجه است . به علاوه کاپیتان امریکا محبوب ترین قهرمان در امریکا به شمار میرود به طوری که هیچ قهرمانی حتی توان رقابت با محبوبیت او را در امریکا ندارد.

پس از این توضیحات میرسیم به طرح سایت که نظر سنجی ان در زیر قرار میگیرد و کاربران سایت میتوانند از این دو شخصیت به یک نفر رای بدهند و با رای شما است که مشخص میشود کدام شخصیت باید به مرحله بعد صعود کند . این نظر سنجی تا ساعت دوازهد نیمه شب فردا فعال است و دقیقا با رسیدن ساعت دوازده بسته میشود پس هرچه سریعتر رای بدهید و در این نظر سنجی جذاب شرکت کنید. البته این نظر سنجی بر اساس محبوبیت است پس به شخصیت مورد علاقه خود رای بدهید. همچنین می توانید اخبار و اطلاعات تمامی نظرسنحی ها رو از «این مقاله» دنبال کنید.

This poll is no longer accepting votes

دوست دارید کدام یک از شخصیت های زیر به مرحله بعد بروند؟
27 رای
18 Comments
  1. Nima a
    Nima a کاربر می‌گوید

    فقط کاپیتان

  2. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    این شعار کاپیتان غلط املایی نداشت؟
    اگر من یه کاپیتان هستم پس من یک سرباز هستم🙄

    1. کاربر می‌گوید

      Mhd.K
      منظورش از سرباز یعنی خدمت کننده به وطن و میهن و کشور.
      از اون شعار های وطن پرستان است.

  3. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    فقط حضرت تونی استارک

  4. کاربر می‌گوید

    فقط تونی

  5. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    فقط مرد آهنی

  6. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    من به اسی رای دادم

    1. Hassan logon
      Hassan logon کاربر می‌گوید

      جفتشونم میتونن اسی باشند (استیو و استارک))

  7. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    دیشب کاپیتان جلو بود ولی الان استارک افتاده جلو🤣🤣🤣🤣😂😂

  8. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    فقط تونس

    1. Dr.fate
      Dr.fate کاربر می‌گوید

      تونی

  9. Marvel and dc fan
    Marvel and dc fan کاربر می‌گوید

    فقط تونی

  10. کاربر می‌گوید

    فقط کاپیتان روز های سخت.

  11. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    مارول بچه گانه است
    درسی مزخرف است
    انیمه برای کودکان است
    شما یک روش عنفکر هستید
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. کاربر می‌گوید

      😂😂😂

  12. کاربر می‌گوید

    تونی استانک 👑👑👑

  13. کاربر می‌گوید

    با سلام.
    نبرد کلاسیکیه و اینکه انتخاب واقعا سخته حداقل برای من. راستشو بگم این دو چز پنج شخصیت محبوب من هستن. آیرون من رو انتخاب میکنم.

    1. کاربر می‌گوید

      دقیقا مثل من،ولی آیرون من یه چی دیگس

دیدگاه ها غیر فعال است.