ریمستر سگانه GTA توسط راکستار تایید شد

گفته می شود سه نسخه از GTA در حال بازسازی است.

طبق گزارشات به دست آمده از چندین محاصبه با راکستار، گفته می شود. این شرکت بازیسازی بزرگ، در حال آماده سازی بازسازی سه نسخه کلاسیک از سری GTA می باشد. طبق همین گزارشات، راکستار در حال حاضر خواستار بازسازی و ریمستر نسخه های Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City and Grand Theft Auto: San Andreas می باشد. هم اکنون این بازسازی در آخرین مراحل توسعه خود به سر می برند.

همچنین گزارش شده است. که تمام ریمستر های نام برده شده برای همه سیستم عامل ها، از جمله کنسول نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است. در واقع برای اولین بار سری سوم شخص و بسیار زیبای GTA  قرار است. به این کنسول بیاید. که باعث خوشحالی بسیار طرفداران شده است.

استودیو سازنده این سه عنوان یعنی Rockstar Dundee، تا قبل از خریده شدن آن توسط Take Two در سال ۲۰۲۰، با نام  Ruffian Games شناخته می شد. با این حال، بعد از خریده شدن، به خانواده بزرگ راکستار پیوست. همچنین گفته می شود این استودیو، در حال کمک به ساخت ریمستر بازی GTA V برای نسل نهم نیز می باشد.

GTAهمچنین شرکت مادر راکستار هفته پیش اعلام کرد. که قرار است سه بازی ریمستر را منتشر بکند. و اکنون آن سه ریمستر توسط راکستار به فاش شد. همچنین از طرف دیگر، ناشر این سه نسخه از GTA اسم این پروژه را “تکرار جدید عناوین منتشر شده” گذاشته است.

این سه نسخه قرار است در کنار ریمستر GTA V برای کنسول های Xbox Series X/S، PS5 منتشر شود. با این حال، این سه نسخه ریمستر شده برای کنسول های نسل هشت، یعنی Xbox One , PS4 نیز عرضه شود. دیگر پلتفرم های که این سه نسخه را دریافت میکنند. رایانه های شخصی، کنسول نینتندو سوییچ و تلفن های همراه نیز، عرضه می شود.

حال نظر شما کاربران ایرونی سنتر در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.