۵ دلیل برای انکه دراگون بورن می تواند گرالت را شکست دهد

دنیای گیم پر است از شخصیت هایی که قدرت های جادویی بسیاری دارند. دو تن از معروف ترین آنها دراگون بورن و ویچر هستند. دراگون بورن در بازی اسکایریم کاراکتر اصلی است و گرالت نیز در سری بازی های محبوب ویچر. هر دو از سالها تجربه و توانایی های بیشمار برخوردار هستند. به نظر شما دراگون بورن می تواند گرالت را شکست دهد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


۵. فریاد اژدها:

دراگون بورن یک شخصیت بسیار قدرتمند است که انواع بسیار مختلفی از فریاد های اژدهایان را می شناسد. فقط چند نفر هستند که در افسانه The Elder Scrolls می توانند از دراگون شاتس یا فریاد اژدها استفاده کنند. این فریاد از توهمی از جادوی باستانی استفاده می کند و قدرت بسیار بالایی دارد. بدون شک گرالت توسط این فریاد ها غافلگیر میشود. البته گرالت به دلایل طبیعی نخواهد مرد، اما هیچ چیز در مورد دراکون بورن طبیعی نیست.


۴. تغییر به موجودات دیگر:

در بازی Elder Scrolls V: Skyrim بازیکنان می توانند به موجودات افسانه ای بسیار زیادی تبدیل شوند. شما می توانید در طول خط های داستانی بازی به خون آشام و یا گرگینه تبدیل شوید. اژدها زاده از این تغییرات قدرت زیادی کسب می کند و عملا غیرقابل توقف می شود، اما در آن طرف میدان هیچ چیز برای گرالت وجود ندارد که او را به چیز دیگری تبدیل کند.


۳. احضار اژدها:

شاید گرالت بتواند یک اژدها را شکست دهد. اما دراکون بورن میتواند اژدها احضار کند. حدود پنج دقیقه طول می کشد تا اژدها بالاخره ظاهر شود و در جنگ به شما کمک کند. این ویژگی در افزونه The Elder Scrolls به بازی اضافه شد. این یعنی دراکون بورن می تواند با اژدها ارتباط برقرار کرده و او را ترغیب کند تا در کنارش بجنگد. گرالت شکست ناپذیر نیست و نبرد با اژدها هم می تواند برای او گران تمام شود.


۲. سحر و جادو:

در بازی ویچر ۳ مهارت هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا طلسم های جدید یاد بگیرید. طلسم هایی که به کمک آن می توانید به چندین نفر از دشمنان خود آسیب بزنید. همچنین دراگون بورن نیز از طلسم های بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال طلسم آتش سوزی به راحتی می تواند منطقه ای بزرگ را درگیر کند و یا به کمک طلسم سیاه و طلسم جاودانگی، عملا غیزقابل نابودی شود. هر دو شخصیت از طلسم هایی برخوردار هستند اما کفه ترازو به سمت دراکون بورن سنگینی می کند.


۱. ترکیب قدرت، مهارت و سلاح:

دراگون بورن شخصیت قدرتمندی است، او از دوام و سرعت بسیار بالایی برخوردار است و شاهکار های بزرگی نیز در کارنامه خود دارد. همچنین او از طیف وسیعی از تسلیحات استفاده می کند که همه اینها می توانند در نبرد با ویچر به کمکش بیایند. در نهایت توانایی ها و مهارت های بیشمار دراکون بورن به همراه توانایی احضار دیگر موجودات او را در برابر گرالت به پیروزی خواهد رساند.

7 Comments
  1. کاربر می‌گوید

    مقاله ی جالبی بود بسیار ممنون(کامنت اول)

  2. کاربر می‌گوید

    بسیار عالی 👍💪

  3. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله خفنی بود ولی خداییش ویچر خیلی گنگ تره🤘😹
    نظرتون درباره یه نظر سنجی این بار برا بهترین فیلم های کمیک بوکی چیه؟ فکر کنم این یکی بهتر از آب دربیاد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اگه با مطالب اینستاگرامی و میم ها حساب کنیم، جناب دواکین یا همون اژدها زاده خودمون خیلی گنگش از ویچر بیشتره.

  4. Goku کاربر می‌گوید

    عالی

  5. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوب بود خود من با فریاد اژدها خاطره دارم اصلا عالی بود و موافقم که دراگون بورن با طلسم های بیشتری که داره قطعا قویتره

  6. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    اصلا دلیل نمی‌خواد
    معلومه که قوی تره
    همون اژدها تو الدر رو شکست داده کافیه

دیدگاه ها غیر فعال است.