اولین شخصیت ها در ماتریکس ۴ چه کسانی هستند؟

پس مدت ها انتظار بالاخره تریلر جدیدترین نسخه از فیلم ماتریکس منتشر شد که پر بود از ایستراگ ها، نکات مخفی و بایزگران قدیمی و جدید. این فیلم محصول مشترکی از شرکتهای برادران وارنر پیکچرز و ویلیج رودشو پیکچرز است و مطابق آخرین اعلام قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به اکران درآید. ییکی از مهم ترین نکات تریلر این فیلم حضور بازیگران قدیمی و جدید است که در ادامه به مهرفی آنها می پردازیم.


کیانو ریوز در نقش نئو:

کیانو ریوز بار دیگر آمده است تا نقش فراموش نشدنی نئو را بازی کند. ئو در واقع در این فیلم نامی است که توماس ای اندرسون خود را با آن معرفی می کند. او آمده تا نجات دهنده نوع بشر باشد. ظاهر کیانو ریوز در این فیلم شباهت بسیاری به ظاهر او در فیلم جان ویک دارد. با اینحال شاید به دلایلی که در فیلم معلم می شود و یا به دلیل کهولت سن کیانو ریوز این انتخاب صورت گرفته باشد. البته ناگفته نماند که تئوری هایی مطرح شده است که این شخصیت نئو نیست و یک نفر دیگر در ظاهر او جای نئو را گرفته است.


کری ان ماس در نقش ترینیتی:

کریان ماس بازیگر کانادایی است که بیشتر برای ایفای نقش ترینیتی در ممنتو٬ شکلات و غیرقابل تصور و از همه مهم تر در نقش ترینیتی در سری ماتریکس شناخته شده است. ترینیتی نام یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم ماتریکس و دست راست مورفیس است. مورفیس سال‌ها پیش او را آزاد کرده و از آن وقت تا به حال او قابل اعتمادترین هم پیمان او شده‌است. در این تریلر لحظات کوتاهی وجود دارد که او را در حال نبرد با افرادی نشان می دهد. به همان سبک و سیاق فیلم های قدیمی ماتریکس.


یحیی عبدالمتین دوم در نقشی نامعلوم:

یحیی عبدالمتین دوم هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که از مهم ترین کارهایا و میتوان به گارد ساحلی (فیلم)، آکوامن و برترین شومن اشاره کرد. هنوز هیچ چیز درباره این نقش مشخص نشده است. با این حال تئوری های بسیاری درباره نقش عبدالمتین مطرح شده است. اغلب بر این باورند که او جوانی های مورفئوس است که توسط خود ماتریکس تغییر پیدا کرده است. در تریلر او در حال نگاه به آینه است که این احتمال را افزایش می دهد که او یک نو عولوگرام سایبری تشکیل شده است. احتمالا او یکی از شخصیت های اصلی این فیلم است.


جاناتان گروف در نقشی نامعلوم:

جاناتان درو گروف خواننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون آمریکایی است. معروف‌ترین حضور وی در تئاتر، بیداری بهاری و معروف‌ترین حضورش در تلویزیون، بازی در نقش جسی سنت جیمز در مجموعه تلویزیونی گلی و بازی در سریال شکارچی ذهن است. جزئیات بسیار کمی درباره این شخصیت فاش شده است. در تریلر او ظاهر خوبی دارد و انگار رئیس یک شرکت است. بسیاری این نظریه را مطرح کرده اند که او همان مامور اسمیت است که تغییر کرده. با این حال ترسناک ترین نکته تریلر درباره او است. زمانی که دهان او ذوب می شود که اشاره ای به صحنه ای به همین صورت در نسخه های قدیمی ماتریکس است.


جسیکا هنویک در نقشی نامعلوم:

جسیکا یو لی هنویک یک بازیگر سینما اهل بریتانیا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، و ایفای نقش شخصیت کالین وینگ در مجموعهٔ تلویزیونی نتفلیکس با عنوان مشت آهنی اشاره کرد.هنوز عملا هیچ چیز از شخصیتی که این بازیگر قرار است در آن ایفای نقش کند معلوم نشده است. با اینن حال طرفداران احتمال می دهند که او باید یک شخصیت شرور و به دنبال شخصیتی باشد که یحیی عبدالمتین نقش آن را بر عهده دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم که حضورشان قطعی شده می توان به جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوب و لمبرت ویلسون در نقش مرووینجیان اشاره کرد که خبری از آنها در تریلر فیلم نبود.

دیدگاه ها غیر فعال است.