پایان مرحله یک هشتم و آغاز مرحله یک چهارم مسابقات کمیکی

خب دوستان مرحله اول طرح ما تمام شد. در این مرحله که ۱۶ شخصیت از مارول و دی سی به اون صعود کرده بودن، ۸ شخصیت کنار رفتن و هشت شخصیت هم موفق شدن به مرحله یک چهارم صعود کنن. میپردازیم به شرح اتفاقات مرحله یک هشتم و توضیح شرایط برگزاری مرحله یک چهارم:


خب اولین مسابقه تانوس در برابر اسکارلت ویچ بود که شخصیت تانوس به اختلاف زیادی تونست اسکارلت ویچ رو شکست بده، البته دور از ذهن هم نبود، دنیای سینمایی مارول شخصیت پر ابهتی از تایتان دیوانه ساخته بود.

دومین رقابت مربوط به یکی از پرطرفدار ترین های مارول یعنی کاپیتان امریکا و ایرون من بود که رقابت جذاب و کلاسیکی بود. در پایان مرد آهنی موفق شد دوست قدیمیش و کهنه سرباز جنگ جهانی رو شکست بده.

سومین رقابت مربوط به رقابت سنتی و واقعا داغ با طرفداران زیاد در سایت یعنی هالک در برابر ثور که انتظار میرفت بسیار دیدنی و تماشایی بشه، اما با اینحال ثور با اختلاف بسیار بسیار زیادی تونست هالک رو شکست بده و به مرحله بعدی صعود کنه که این محبوبیت ثور رو بین کاربران سایت نشون میده.

چهارمین رقابت بین دو کمپانی مارول و دی سی یعنی بین بتمن و ددپول بود. این رقابت یکی از نفس گیر ترین رقابت های این مرحله بود که با برتری ددپول و با اختلافی نزدیک به پایان رسید و نشون داد که ددپول از محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربر ها برخوردار هستش.

پنجمین رقابت بین ولورین و لوکی بود یک رقابت سخت و تماما مارولی درست به مانند اکثر رقابت های این مرحله. صعود هیچ یک از این دو شخصیت  معلوم نبود، با اینحال لوکی به لطف سریالش و اینکه اسمش این روز ها خیلی در رسانه ها میچرخه تونست ولورین رو شکست بده و به مرحله بعد سعود کنه.

ششمین رقابت باز هم یک رقابت تماما مارولی بین یک جادوگر و یک سختکوش واقعا محبوب یعنی دکتر استرنج و مرد عنکبوتی بود. انتظار میرفت این مسابقه خیلی نزدیک باشه اما دکتر استرنج با اختلاف زیادی تونست مرد عنکبوتی رو ببره و به مرحله بعد صعود کنه.

هفتمین رقابت بین یک شخصیت از دیسی و یک شخصیت از مارول بود. بلک پنتر و جوکر. یک رقابت که انتظار میرود جوکر کار سختی نداشته باشه و دقیقا هم همین طور بود، جوکر به لطف محبوبیتش در بین طرفداران دنیای کمیک تونست به مرحله بعد صعود کنه.

هشتمین رقابت بین یک شخصیت از مارول و یک شخصیت از دیسی یعنی دردویل و سوپرمن دو ابرقهرمان با اختلاف قدرت واقعا فاحش ولی هردو نماد فداکاری و یک شخصیت واقعا فداکار بود. این نبرد با نتیجه برابر به پایان رسید با این حال بررسی ها نشون داد که طرفداران دردویل قصد انجام تقلب گسترده ای رو داشتند که با این وجود، به این دلیل، این شخصیت از مسابقات کنار گذاشته شد و سوپرمن به مرحله بعد صعود کرد.


شیوه انجام مسابقات مرحله یک چهارم نهایی:

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی از فردا شب حدود ساعت دوازده شب آغاز میشه و تا ۲۴ ساعت ادامه داره. مسابقات به شرح زیره:

این مرحله چهار مسابقه داره که به ترتیب عبارتند از:

نبرد اول بین دو شخصیت محبوب مارول یعنی تانوس و مرد آهنی جریان داره. مرد آهنی از شانس بسیار زیادی برای پیروزی برخورداره ولی تانوس هم ثابت کرده که طرفدارهای خاص خودشو داره.

نبرد دوم هم باز بین دو شخصیت مارول یعنی ثور و ددپول برگذار میشه، این دو شخصیت در سایت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و بالا اومدنشون ستگی به این داره که طرفدارها کدوم شخصیت رو برای اون یکی قربانی کنن.

سومین رقابت که به هیچ وجه معلوم نیست قراه چه اتفاقی در اون رخ بده بین دو شخصیت بسیار محبوب مارول یعنی لوکی و دکتر استرنج هستش. این نبرد به احتمال بسیار زیاد تماشایی ترین و نزدیک ترین مسابقه این مرحله خواهد بود.

و در پایان و آخرین مسابقه این مرحله هم نبرد دو شخصیت محبوب دی سی یعنی جوکر و سوپرمن هستش. این مسابقه هم نبرد جذابی هستش که دی سی فن ها باید تصمیم بگیرن کدوم شخصیت محبوبشون رو به مرحله بعد بفرستن.

اینها مسابقات مراحل یک چهارم نهایی است. این مسابقات که از فردا شب آغاز می شوند، تا چهار روز بعد ادامه دارد و هر شب یک مسابقه برگذار می شود و تا ۲۴ ساعت بعدش ادامه دارد. بعد از پایان مرحله یک چهارم نهایی همین شیوه تکرار می شود و وارد مرحله یک نیمه نهایی می شویم. همچنین می توانید اخبار و اطلاعات تمامی نظرسنحی ها رو از «این مقاله» دنبال کنید.

10 Comments
  1. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    واقعا افسوس که ولورین توی این جمع نهایی نیست😔
    ولی خب بجاش از ثور تا پایان حمایت میکنم

  2. mohamadodinson
    mohamadodinson کاربر می‌گوید

    تا فینال با ثور
    ادمین اونی میخواست تقلب کنه اسمش رو بده جنازش رو برات بیارم😂😂😂😂😂😂😂😎😎😎😎🤠🤠🤠🤠

  3. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    چه تقلباتی ؟😂

  4. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    اگر جوکر بیاد بالا 🤤….
    فکر کنم ثور و آیرون من بیان بالا خیلی باید مبارزه خفنی باشه

  5. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    فکر کنم ثور و آیرون من بیان بالا خیلی باید مبارزه خفنی باشه
    ولی من خدا خدا میکنم نفر اول جوکر باشه🤤

    1. mohamadodinson
      mohamadodinson کاربر می‌گوید

      فکر نکنم

  6. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    چهار روز نفس گیر…
    ولی واقعا رقابت لوکی و دکتر استرنج سخته
    اصلا نمی‌خوام در یک چهارم نهایی دکتر استرنج حذف بشه
    حداقل تا نیمه نهایی بره ایشالله
    فقط ادمین حساب کاربری متقلب های …. رو بستید؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله

  7. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    عذرخواهی میکنم برای اسپم
    یا حق ایشو جدید ایمورتال هالک امد

  8. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    اقا نظرتون راجب تریلر دوم ونوم ۲ چی بود ؟؟
    نظر منو بخاین من میگم این تریلر نوید فیلمی رو که حد اقل در مقایسه با قسمت اول از هر لحاظ بهتر باشه میده
    ظاهر کارنیج هم که فقط عشق بود و ظاهرا کارگردان داره از جوکر لجر برای کلتوس الهام میگیره توی تریلر و اگه همت کنه و حد اکثر بیست درصد ویژگی های جوکر لجر رو وارد کلتوس کنه میتونه خیلی برای شخصیت عالی باشه

دیدگاه ها غیر فعال است.