بازی The Life is Strange Remastered تاریخ عرضه گرفت

بلاخره این بازی مورد انتظار، دارای تاریخ عرضه قرار گرفت.

شرکت بازی سازی Square Enix بلاخره اعلام کرد. که بازی the Life is Strange Remastered قرار است. برای سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. همچنین آن ها اعلام کردند. که این نسخه دارای کالکشن بازی نیز است. 

با این حال این استودیو قبلا اعلام کرده بود. که این نسخه ریمستر شده از سری بازی های  the Life is Strange برای اواخر سال جاری عرضه شود. در واقع قرار بود. این نسخه بعد از عرضه the Life is Strange: true Colors ( 10 سپتامبر)، به بازار راهی شود. اما متاسفانه توسعه دهنده Neck Nime اعلام کرد. که با مشکلات احتمالی در استودیو رو به رو شدند. و برای کم کردن فشار از روی تیم توسعه دهنده، the Life is Strange Remastered برای طرف های سال ۲۰۲۲ تاخیر زدند. 

طبق گفته ناشر این بازی، یعنی Square Enix، بازی the Life is Strange Remastered برای یک فوریه سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. آن ها وعده بهبود بافت ها و وضعیت گرافیکی بازی، چه از نظر نور پردازی و چه از نظر آرت استایل آن در the Life is Strange Remastered به طرفداران نیز داده اند. همچنین به گفته Square Enix انمیشن های چهره بازی ارتقا چشم گیری نیز خواهد داشت. ( با استفاده از اجرای کامل ضبط از حرکات صورت بازیگران و ارتقا موتور بازی سازی.)

البته جدا از تاخیر اتفاق افتاده برای این ریمستر، نسخه نینتندو سوییچ بازی the Life is Strange: True Colors نیز تا اواخر امسال تاخیر پیدا کرده است. و چند DLC نیز به زودی در ۳۰ ستامبر عرضه خواهد شد.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. کاربر می‌گوید

    حتی امون نمیدین که خبر منتشر بشه.چقدر سریع هستین شما.بسیار ممنون.کامنت اول

دیدگاه ها غیر فعال است.