تئوری MCU، آیا مارول در حال جمع آوری انتقام جویان جهان های دیگر است؟

در طول سه قسمتی که از سریال انیمیشنی وات ایف یا اگر چه از دنیای سینمایی مارول یا MCU گذشته است این دنیا یه سرعت در سطح مولتیورس گسترش پیدا کرده است و با معرفی جهان های بیشمار که حوادث عجیبی برای ابرقهرمانان رخ می دهد، طرفداران را با جهان های موازی بیشتر از قبل آشنا کرده است. با توجه به اینکه این سریال تا به الان تنها حهان های موازی را نشان داده است، می تواند این جهان ها را به هم در خود سریال و یا به سینمای مارول مرتبط کند؟

آیا هدف این سریال جمع آوری ابرقهرمانان و اعضای انتقام جویان از دیگر جهان ها است یا برنامه های نامعلوم دیگری وجود دارد؟

در سال ۱۹۹۲ و کمیک اگرچه شماره ۳۹ که توسط روی توماس، گاوین کرتیس و یان آکین نوشته شده است، محافظین زمان به کمک واچر، تیمی را به عنوان تایتان های زمان جمع آوری می کنند تا با تهدید کانگ فاتح مقابله کنند. این تیم شامل دکتر دووم زمین ۷۷۲، شروری خون آشام و دشمن ولورین زمین ۹۲۵۰، ثور و چند نفر دیگر بود که در نهایت موفق نیز نشدند. آیا این می تواند در انیمیشن وات ایف که به دنیای سینمایی مارول نیز مرتبط است رخ بدهد و واچر همه آنها را جمع کند؟

از نظر تاریخی در کمیک، آتو ناظر تقسم خورده است که در هیچ اموری دخالت نکند و وقایع مخصوصا زمین را تنها نظاره گر باشد. با این حال در تاریخ کمیک بارها رخ داده است که آتو عضوی سرکش از واچر ها شود و عهد خود را بشکند. این موضوع در حالتی رخ می دهد که یک مشکل بزرگ در سطح کیهانی رخ دهد تا او این عهد را بشکند و برای اطلاح امور اقدام کند.

در قسمت اول این سریال شاهد تبدیل شدن پگی کارتر به یک ابرسرباز بجای استیو راجرز بودیم. در قسمت دوم شاهد تبدیل شدن تچالا به استارلرد بودیم که توانسته بود تانوس را هم قانع کند تا از کشت و کشتار دست بکشد. در قسمت سوم نیز شاهد مرگ تک تک انتقام جویان بودیم. در قسمت های بعدی نیز قرار است زامبی های مارول را ببینیم. همچنین از تریلر ها بنظر می آید قرار است پگی کارتر با دکتر استرنجی با لباس سیاه و دکتر استرنج اصلی مبارزه کند.

نظر شما چیست؟ آیا واچر قرار است ابرقهرمانان مارول را برعلیه یک نیروی شر با یکدیگر متحد کند؟ آیا این موضوع وارد دنیای سینما نیز می شود؟ همه چیز بزودی معلوم می شود.

8 Comments
  1. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    آقا از کجا معلوم شاید بعدا مارول بره تو مولتیورس و یه ایرون من با چهره تام کروز بیاره بیرون😂😂😂
    با این حال اگه مارول واقعا میخواد برای فاز چهارم از خط داستانی سکرت وارز جاناتان هیکمن استفاده کنه(جنگ مولتیورسی) پس احتمالش خیلی زیاده ما یه تیم ابرقهرمانی متشکل از ابرقهرمانان دنیاهای موازی ببینیم که دربرابر یه ابرشرور خیلی قدرتمند مثل کنگ فاتح یا حتی ممکنه گالاکتوس قرار بگیرن!!!
    مارول قطعا فکرای بسیار عظیم و جاه طلبانه ای که تاحالا تو سینما لنگش دیده نشده تو سرش داره که قراره تو پایان فاز چهار احتمالا یه فینال باورنکردنی ارائه بده

    1. کاربر می‌گوید

      من که میگم هیچی از این مارول بعید نیست.ولی باید یه تهدید خیلیییی خفن باشه.احتمالا اون کانگه ولی خب در هر صورت بازم سوالاتی هست،مثل اینکه این مولتیورس همون مولتیورسه دنیای کمیکه ماروله؟؟؟آیا با هم ارتباطی دارن؟؟؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        واقعا هیچی از مارول بعید نیست.

  2. کاربر می‌گوید

    تئوری جذابی بود👍
    منتها مارول همیشه تئوری های زیادی میسازه و در آخر بیشتر شون غلط از آب در میاد.
    اما این تئوری برعکس بقیه تئوری ها به نظر کاملا منطقی.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله دقیقا

  3. attack titan
    attack titan کاربر می‌گوید

    تئوری خوبی بود

  4. کاربر می‌گوید

    بنظرم گالاکتوس یا کانگ شرور های مناسبی برای ام سی یو هستن مخصوصا اگه گالاکتوس حضور داشته باشه خودم به شخصه خیلی دوستش دارم، بهر حال شانس حضور کانگ به عنوان شرور اصلی انتقام جویان ۵ بیشتره ، ولی خداییش اگه انتقام جویان ۶ رو بسازن باید شرورش گالاکتوس باشه چون می خوان فنتستیک فور رو وارد کنن از یک طرف هم واقعا باید تیم یانگ اونجرز یا نیو اونجرز رو وارد کنن اونجرز قبلی که متلاشی شد 😂 اگه گالاکتوس و فنتستیک فور حضور داشته باشن ، حضور موج سوار نقره ای هم واقعاً ضروریه بهر حال باید کار حداقل به فاز ۶ یا فاز ۷ هم برسه اگه می خوان اونجرز ۵ یا ۶ رو بسازن که حداقل زود تر از ۲۰۲۸ نیست. از یک طرف هم مارول بودجه کم میاره و ممکنه دیزنی رهاش کنه اصن بنظرم فاز ۵ دیگه خیلی زیادی بود . بعد اگه دقت کنین تمام سریال ها جذابیت خاصی نداشتن فالکون اند وینتر سولژر که مضخرف بود لوکی باز خیلی بهتر بود وانداویژن هم چند تا اپیزودش حال داد . بلک ویدو که تمام صحنه های مهم فیلم توی تریلر بود و انگار قبلاً کامل دیده بودیش حتی اگر تریلر رو هم نمی دیدی ، فیلم یه حالت یک نواخت حوصله سر بر داشت برای این که کل فیلمو می دیدی باید آدرنالین می زدی😂😂 وات ایف هم فقط قسمت اولش خوب بود

    1. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      تا وقتی که فیلم های دیزنی فروش داشته باشن بودجه هم همیشه هست

دیدگاه ها غیر فعال است.