دومزدی علیه هالک: کدام یک قوی تر است؟

کمیک های مارول و دی سی در طی این سال ها مخاطبان خود را با برخی شخصیت های فوق العاده قدرتمند آشنا کرده اند. به معنای جسمی ، قوی ترین شخصیت مارول The Hulk Incredible است. دنیای دی سی هم از افراد بسیار قدرتمندی برخوردار است، هالک به دلیل اندازه، شباهت، و نابودی، اغلب با دومزدی یا همان موجود روز قیامت مقایسه می شود.

همیشه بین اینکه کدام یک بین هالک و دومزدی قوی تر است، بین طرفداران از بحث های بسیار پرطرفدار و حیاتی است. با نگاهی به چندین عامل مهم مختلف بین آنها، به نظر می رسد که این یک مسابقه بسیار نزدیک و برابر باشد. برای فهمیدن اینکه کدام یک از این دو در نبرد پیروز می شود ما قدرت ها، تجربه، دستاورد ها و دشمنان هر دو شخصیت را بررسی می کنیم. تا برنده معلوم شود. با ایرونی سنتر همراه باشید.


سطح قدرت دشمنان: دومزدی

از آنجایی که دومزدی یکی از بزرگترین شرور های دی سی است، دشمنان او هم می توانند بعنوان بزرگترین قهرمانان دی سی باشند. به همین ترتیب، دومزدی در طی این سالها چندین عضو لیگ عدالت را کشته است، از جمله یک تیم کامل از Leaguers که همه به یکباره در آن حضور دارند. او همچنین امثال Wonder Woman را شکست داده است، حتی با کمک سوپرمن.

البته، بزرگترین دشمن او همواره سوپرمن بوده است، یک قهرمان به اندازه کافی قدرتمند که همیشه با او درگیر بوده و سرانجام هر دو در یک نبرد بی همتا کشته می شوند. گرچه هالک به یکباره تمام قهرمانان مارول را شکست داده است، اما لیگ عدالت دی سی قدرت بیشتری به مراتب بیشتر از انتقامجویان مارول دارد. اگرچه دشمنان خود هالک نیز بسیار قدرتمند هستند، اما آنها را هرگز نمی توان با سوپرمن، دارک ساید و… مقایسه کرد و همچنین دشمنان هالک بیشتر دشمنان انتقامجویان بوده اند. بنابراین، دشمنان دومزدی برای او چالشی بزرگتر از دشمنان هالک هستند.


قدرت داخلی اصلی: دومزدی

آرایش ژنتیکی دومزدی به او اجازه می دهد که هر بار بعد از برگشت از مرگ، با وسیله ای که با آن کشته شده سازگار شود. دومزدی در زمان حضورش در کریپتون، دائماً در حال مردن بود، اما بعد از مدتی که برگشت آنچنان قوی شده بود که کریپتونات روی آن تاثیری نداشت.

در نتیجه، دومزدی نمی تواند دو بار به یک روش کشته شود. با این حال، دومزدی هم خواهد مرد، فقط یک بار پا به سیاره ای گذاشت که موجودات بعد بالاتر در آن حضور داشتند و آنها دومزدی را تا مغز استخوان پودر کردند. دومزدی به همراه قدرت فوق العاده و سرعت فوق العاده، استقامت فوق العاده ای دارد و ترکیب همه قدرت های او باعث می شود که او موجودی بسیار قدرتمند تر از هالک باشد.

قدرت خارجی اصلی: هالک

گرچه دومزدی دارای قدرتهای مشابه هالک است، اما نقاط قوت هالک برای خوانندگان بسیار آشکارتر است. از آنجا که قدرت های او به احساسات او گره خورده است، قدرت او بسیار بیشتر قابل توجه است. دومزدی واقعاً قادر به نشان دادن احساسات نیست و معمولاً با سرعتی بسیار کندتر از هالک عمل می کند. علاوه بر این، هالک تمایل دارد شخصیتی بسیار هدفمندتر از دومزدی باشد، که به نظر می رسد فقط هوس تخریب دارد.


متفقین: هالک

با توجه به تمام مشکلاتی که هالک در طی این سالها ایجاد کرده و خرابکاری هایی که به بار آورده است، دوستان وی معمولاً همیشه در کنار او هستند و آماده هستند تا از او حمایت کنند. هم بروس بنر و هم هالک در طی سالیان متمادی تعداد زیادی متحد را جمع کرده اند و برخی از افراد بسیار قدرتمند نیز در آن حضور دارند. البته انتقامجویان نیز وجود دارند، اما Betty Ross ،Fantastic Four ،Spider-Man و حتی برخی از مردان X نیز حضور دارند.

از طرف دیگر دومزدی همیشه به عنوان یک عامل انفرادی به تصویر کشیده شده است. از آنجا که چیزی جز ویرانی در ذهن او وجود ندارد، دستیابی به متحدین برای او تقریباً غیرممکن است. از این رو ، بدون شک هالک در مورد متحدانش پیروز می شود.

تجربه: هالک

اگرچه دومزدی هزاران سال قبل از هالک به وجود آمده است، اما هالک هنوز تجربه ای بیشتری از دومزدی دارد و این امتیاز خوبی برای اوست. با این وجود که دومزدی هزاران سال قبل از هالک به وجود آمد، یا بیشتر مواقع مرده بود یا اسیر بود. اما به لطف ماهیت قهرمانانه هالک در بعضی مواقع، هالک شاهد پدیده های علمی مختلفی بوده است.

بنر به عنوان یک انسان علمی و یک پروفسور، انواع شگفتی های علمی را تجربه کرده. علاوه بر این، هالک در چندین نوبت به کهکشان سفر کرده است و خود را در معرض فرهنگ های مختلف و انواع چیزهای جدید و شگفت انگیز قرار می دهد. حتی بدون ذهنیت علمی بنر، خود هالک از تجربه و مهارت بیشتری برخوردار است.


شخصیت: هالک

همانطور که قبلاً ذکر شد، دومزدی به چیزی جز نابودی فکر نمی کند. به همین دلیل، فضای بسیار کمی برای شخصیت پردازی در فکر و مغز خودش دارد. اما هالک کاملاً برعکس است. بروس بنر دائما با جانوری که در درونش است، در حال نبرد است و او را بسیار جذاب تر می کند.

علاوه بر این، در فیلم پایان بازی دیدیم که سرانجام دکتر بنر بر هالک غلبه کرد و پروفسور هالک به وجود آمد. این تضاد های شخصیتی هالک را موجودی جذاب میکند. متأسفانه دومزدی از نظر شخصیتی هیچ امتیاز و خاصیتی ندارد و در این زمینه هالک پیروز میدان است.

قدرت: دومزدی

هر طرفدار هالک می داند که قدرت او به احساسات او گره خورده است. بنابراین، هرچه عصبانی تر می شود، قوی تر می شود. در سالها انتشار هالکس، مطمئناً او در بعضی اوقات بسیار عصبانی بوده است. با این وجود، به هیچ وجه هیچ زمان بیشتر از زمان داستان جنگ هالک عصبانی نبود. در حمله خود، هالک به طور ناخواسته با بسیاری دیگر از شخصیت های مارول درگیر شد که سعی داشتند جلوی وی را بگیرند. البته هالک فقط با عصبانیت با آنها روبرو شد و سرانجام به حدی رسید که نیمی از منهتن را با یک ضربه نابود کرد. هالک چنان عصبانی بود که فقط یک ضربه برای او بیشتر نیاز نبود تا تقریباً یک شهر را نابود کند. با توجه به خسارت های وارد شده، ترسناک است که تصور کنید که اگر واقعاً وی را آزاد کند چه اتفاقی می افتد.

با این وجود در برابر نهایت قدرت دومزدی شاهکاری هم نیست. دومزدی در نهایت قدرت خود هیچ چیز و هیچ کس جز موجودات ماورالطبیعه جلودار او نیست. او دارک ساید، سوپرمن، تمامی لیگ عدالت و خدایان جدید را شکست داده. حتی حملات هسته ای هم روی دومزدی تاثیر خاصی ندارد. کافی است تنها چند بار از تیغ های بدن دومزدی به هالک بخورد تا او را از پای در بیاورد.


تجهیزات: برابر و تا حدی دومزدی

تمام خسارت هایی که این دو شخصیت در طول سالها به بار آورده اند، توسط قدرت ذاتی این دو شخصیت بود و به هیچ منبع قدرت دیگری برای انجام این کار متکی نبوده اند. از نظر فنی، این دو تجهیزاتی ندارند جز اجسام اطرافشان. هر دو شخصیت معمولاً برای تحقق اهداف خود به همان نیروی ذاتی خود اتکا می کنند، با این وجود، دومزدی در بدن و جسم خود تجهیزاتی دارد که او را اندکی قوی تر می کند. برای نمونه بعد از هر قطع عضو، از مکان قطع عضو شده تیغ هایی بیرون می آید که به هر کسی بخورد به احتمال زیاد آن فرد کشته می شود. همچنین زمانی که حملات و ضربات بسیار سنگینی بر دومزدی وارد می شود یا زمانی که اندکی عصبانی تر می شود می تواند طیف موج هایی نابود کننده ساطع کند که افراد عادی در برابر آن بی دفاع هستند.

دوام: برابر

بار دیگر، آرایش ژنتیکی منحصر به فرد روز دومزدی که در طول سال ها به دست آورده به کمک او می آید. به همین دلیل ژنتیکی، او نمی تواند بمیرد، او فقط می تواند زمانی بمیرد و دوباره با قدرت بیشتر از قبل به زندگی برگردد.

همین امر را می توان برای هالک نیز در نظر گرفت. با گذشت سالها بسیاری سعی کرده اند – و بعضی مواقع موفق شده اند هالک را بکشند، اما او همیشه راهی برای بازگشت دوباره پیدا می کند. گاهی اوقات به عنوان یک شخصیت متفاوت بر می گردد، و بعضی اوقات او به سادگی دوباره زنده می شود. با این توصیفات می توان گفت دوام دومزدی و هالک با هم برابر است.


بزرگترین شاهکار: دومزدی

اگرچه نابود کردن یک شهر با یک ضربه شاهکار بزرگی است، اما به هیچ وجه با کشتن سوپرمن قابل مقیسه نیست. سوپرمن بدون شک یکی از قوی ترین شخصیت های دی سی و تمام کمیک ها بود. بنابراین، هنگامی که دومزدی موفق به کشتن سوپرمن شد، تمام دنیا و طرفداران کمیک شوکه شدند.

کشتن سوپرمن کار ساده ای نیست، و گرچه این دومزدی را یکی از برترین شرور های عالم کرد،، اما خود دومزدی هم در این نبرد کشته شد. اقدامات دومزدی لحظه های باورنکردنی ای را در کل تاریخ کمیک به وجود آورده است. اما در طرف دیگر هالک شاهکاری ندارد که در این حد شوکه کننده و عظیم باشد. بنابراین، دومزدی در این بخش به راحتی برنده است.

برنده: دومزدی

کشتن سوپرمن به تنهایی برای قویترین شرور بودن به تنهایی کفایت نمی کند. اما با نگاهی به چندین عامل مهم مختلف که در بالا اشاره شد، بدیهی است که اگر دومزدی به طور کامل بر هالک غلبه نکند، می تواند به راحتی با او مطابقت داشته باشد. به همین دلیل، دومزدی را می توان به راحتی قوی ترین شخصیت کمیک، حداقل از نظر جسمی در ابعاد خودش، در نظر گرفت.

علاوه بر این مبارزات حماسی و بی همتای دومزدی مخصوصاً نبرد با دارک ساید به او شخصیتی جذاب تر از هالک می بخشد، که می توان از آن برای استدلال استفاده کرد، ویژگی جسمی، داستان ها و نبرد های جذاب و بی همتا و… به دومزدی این شانس را می دهد که در نبرد با هالک برنده میدان باشد و هیولای سبز را به زانو در بیاورد.

316 Comments
  1. صدرا کاربر می‌گوید

    این دومزدی بتمن علیه سوپرمنو باید بندازن تو دنیای mcu کل مارولو با خاک یکسان کنه تا از فیلمای مزخرفش که گند زده به سینما خلاص شیم.

    1. A.P.G کاربر می‌گوید

      واقعا لایک داری😂😂💜👌👍

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      شما دیگه اصلا ارزش جواب دادن نداری ناموسا با این چرت و پرت هات

    3. خر پرنده کاربر می‌گوید

      واقعا

    4. استیون استرنج کاربر می‌گوید

      نگا عزیزم
      واقعا من از نظر شخصیت و قدرت شخصیت ها در کمیک در حد لهم
      اما در دنیای سینمایی دی سی و مارول تقریبا همه فیلمهارو دیدم و به شخصه از فیلم های مارول خیلی بیشتر خوشم میاد
      به نظرم مارول فیلم های قابل احترام تری داره ولی از دو فیلم دی سی خیلی خوشم اومد که در حد فیلم های مارول هست و حتی بهتر
      شوالیه تاریکی و لیگ عدالت زک اسنایدر(اما از نظر شخصی من در حد AVENGERS ENDGAME نیست)
      در حد AVENGERS INIFTY WAR هست
      همون تور که بارها اشاره کردم این فقط نظر شخصی منه

    5. Marvel کاربر می‌گوید

      ذهن ریده تو از فیلم ها مارول بدش میاد
      فیلم های دی‌سی برنده تمشک طلایی شدن که یعنی بد ترین فیلم هستن

  2. حسین کاربر می‌گوید

    کلا مزخرف بود هالک تو قسمت دوم فیلم اختصاصی خودش با ابونامیش مبارزه کرد و شکستش داد ابونامیش از دومزی قوی‌تر بود

    1. پرزنس کاربر می‌گوید

      اول نمی خواستم جواب شما رو بدم اما دیدم نه، باید جواب شما مارول فن های دروغگو رو داد تا کسی با طناب شما داخل چاه نره.
      چی؟؟؟؟؟ آبومینیشن از دومزدی قویتره؟؟؟؟؟؟ خخخخخ مردم عزیز ایران بدونید که بخدا همین آبومینیشن از روی دومزدی کپی شده. تو عالم کمیک دومزدی سوپرمنی رو کشت که سه بار در کمیک های مشترک مارول و دی سی هالک رو شکست داده بود بعد هالک قویتر از دومزدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دنیای سینما هم دومزدی بتمن علیه سوپرمن اگه دیده باشین متوجه میشین از کل شخصیت های دنیای سینمایی مارول با هم قویتره.
      اینو گفتم که بدونید حرفای این حسین همش دروغه و اون یه مارول فنه که دنبال برتر نشون دادن شخصیت های ماروله. واقعا من نمیدونم چرا اینا انقدر دروغ میگن پول میدن بهشون؟؟؟ یا سنشون کمه یکی اینارو سیر میکنه؟؟؟؟ نمیدونم به مولا

      1. Amir کاربر می‌گوید

        باسلام گوش کن تویی که اسم پرزنس رو روی خودت گذاشتی اگه توی کمیک بخای حساب کنی هالک مجازات کننده ی فضایی دومزدیتون رو با خاک یکسان میکنه چون بسیار قدرتمند و شاهکاری مثل کشتن ۶ واچر رو پشت سر هم داره که هرکدوم از گالاکتوس هم قوی ترن و دوموزدی اصلا در سطح هالک مجازات کننده ی فضایی نیست این‌رو بدون که حق نداری به نظر دیگران احانتی بکنی

        1. پرزنس کاربر می‌گوید

          اول اینکه خودت داری تو تعصب شنا میکنی و متوجه نیستی بعد واقعا میگن مارول فن ها سفسطه می کنن درسته ها. اومدی قدرتمندترین نسخه هالک رو که یه موجود الهی هست داری با دومزدی مقایسه می کنی؟؟؟؟؟ همین یعنی به جاده خاکی زدن. چرا اینها رو در یک سطح کنار هم قرار نمی دی؟ ها؟؟؟؟ کسی که هرچی ضربه بخوره قویترمیشه با کسی که هرچی عصبانی تر شه قویتر میشه؟؟؟؟ ثور هالک رو لت و پار میکنه سوپرمن سه بار هالک رو آش و لاش کرده همونی که دومزدی برای بار اول کشتش. بعد قوی ترشد و دارک ساید به اون عظمت رو هم زد. هالا تو کیهانی ترین کاراکتر هالک رو میکشی وسط؟؟؟؟؟ تو خودت بدتر خراب کردی که. اومدی ابروشو درست کنی زدی چشمش رو کور کردی.

          1. .. Amir کاربر می‌گوید

            گوش کن تو به هیچ عنوان حق احانت رو نداری هی میگی تعصبی فکر کردی کی هستی اینقدر به نظر دیگران احانت میکنی ادمین جان لطفا خودتون یچیزی بهش بگید درضمن هرکس طرفدار هر جناهی چه مارول چه دیسی هست به جنابعالی هیچ گونه ربطی نداره

            و همین طور گفته باشم که دوموزدی با هالک در نسخه ی عادی برابره اگر هم قوی تر باشه یه ذره هست

            1. Bamdad کاربر می‌گوید

              کاملا برعکس ، همون توانایی مقاوم شدن دومزدی در برابر عملی که ازش اسیب دیده به اندازه تمام چیزایی که هالک داره می ارزه.
              دومزدی هیچوقت نبود نمیشه. انقدر قدرتمنده صدها هزار سیاره و موجودات کیهانی رو شکست داده ، بارها اعضای جاستیس لیگ رو کشته یا شکست داده. درصورتی که ولورین هم تونسته هالک رو بکشه. حتی بتمن برای متوقف کردن سوپرمن یک نسخه از دومزدی درست میکنه که خود همون نسخه هم میشه یه کابوس

        2. امیر کاربر می‌گوید

          ببین یارو دومزدی هالکو تو ۱ دقیقه با خاک یکسان میکنه فهمیدی

        3. آراد کاربر می‌گوید

          اون خود هالک نیست با هالک اصلی فرق داره اون کچله و چهار دست داره

      2. SONGOKU2020 کاربر می‌گوید

        اول برو حرف زدن یاد بگیر تا بقیه را ضایع کنی و دوم برو کلت را زیر باد کلر ببز خنک شه و بیاد سر جاش و سوم تو خودت یک دی سی فن هستی چون همین الان خواستی برتری دی سی را نشان بدی

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب داداش
          حرف حساب جواب نداره دیگه دومزدی میبره
          دوما دومزدی کلی تیغه داره و هرچی ضربه بخوره قویتر میشه یعنی کسی مثل هالک اگه ۵ تا مشت بهش بزنه اندازه ۵ مشت هالک قدرت مند میشه

    2. mohammad کاربر می‌گوید

      هالک حتی اگه مارو ضعیفشم نمیکرد حریف دومزدی نمیشد دومزدی موجودی هست که قابلیت مبارزه حتی با دارک ساید رو داره نمیگم در برابر دارک ساید موفق میشه اما میتون به قوله معروف سرشو گرم کنه اما هالک رو تو ده ثانیه جرررر میده وراستی لطفا تعصبی حرف نزنید هر دو شرکت موجودات قدرتمندی دارند فقط باید کدومو با کدوم مقایسه کنید در مارول بدونیدمارولند ترینا دادگاه زندگانوالایهپرزنس همگان هستن ودر دی سی پرزنس . کلمه . اسپکتر و ترایگان هستن البته ترایگان در حد گالاکتوسه مارول هس ولی جدا از همه اینا دومزدی جزو برترین ها و پر ابهت ترین های دیسی هست ولی هالک جزو برترین ها و پر ابهت ترینایه مارول نیست ود کل موجودات دیسی اکثرشون قوی تر از موجودات مارولن

    3. علی کاربر می‌گوید

      دومزدی از خیلی قویتره هالک حریف خوبی برای دومزدی بحساب نمیاد تو سینما را میگم هالک به هیچ وجه نمیتونه دومزدی شکست بده

    4. Il کاربر می‌گوید

      توی کمیک هالک خیلییی فرق می‌کنه چون یک ستاررو تحمل کرده ی شهاب سنگ ک دوبرابر زمین بود رو نابود کنه ضربه اسکار بوش ی مشت بهش میزنه که قدرتش یک تریلیون بود
      ولی هالک مقاومت کرد

  3. Bob کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خیلی خوبی بود ایرادی هم نمی‌گیرم.
    شما تو این سایت مقاله هایی از هالک دارید مثلاً ده تا از قویترین نسخه های هالک یا هالک در برابر ثور یا همین دومزدی دربرابر هالک،
    میدونید یه جورایی طرفداران در ایران اطلاعات کمی از قدرت ها و توانایی های هالک دارن در حد همین MCU. من یه درخواستی از شما داشتم میتونید یه مقاله از CBR که مربوط به ۱۵ قدرت شگفت انگیز هالک که شما از آن اطلاع نداشتید رو ترجمه کنید تا کمی سطح اطلاعات طرفداران از هالک بالا بیاد؟ اگه خواستید میتونم لینک رو از CBR قرار بدم، اگر هم به خاطر مشغله کاری نمی‌تونید که هیچ.

  4. Bob کاربر می‌گوید

    در جواب به کامنت کاربر پرزنس:
    با کاربر Amir موافقم، با این حرف هات داری میگی که از مارول فن ها متنفری، بیخیال درسته ابومنیشن با دومزدی قابل مقایسه نیست و نباید SPH رو با دومزدی معمولی مقایسه کرد. اما اینکه گفتی ثور هالک رو به فنا داد، این درست نیست، جز سه بار هرگز این اتفاق نیفتاده. اما نبرد دومزدی و هالک، من از این مقاله ایراد نمی‌گیرم، چون این نظر این سایت هستش، اما میتونم هالک رو برتر از دومزدی کنم، مثلا اینجا امتیاز قدرت رو به دومزدی داده، در حالی که این امتیاز برای هالک هستش، هالک تو نهایت قدرت یک یونیورس رو نابود کرد، دورمامو رو کشت، سیستم زره ای پاد که یکی از قویترین سلاح های انتقام‌جویان هستش رو نابود کرد، ثور، هرکول، نوا، سنتری، و اعضای ایکس من رو با یک مشت شکست داد، در برابر نیروی بینهایت بعد مقاومت کرد و… همه اینهایی که گفتم مربوط به نسخه معمولی هالک میشد که فقط خیلی عصبانی بود، بگذریم چرا بدون توهین پیش نمیریم؟
    در آخر هم که خیلی به کاربر حسین توهین کردی و بعد شروع به توهین به کاربر Amir کردی حتما به من هم توهین میکنی. ولی اگه بحث به ارزش نظر باشه توهین کاملا ارزش نظرت رو نشون میده.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      من اصلا با صحبت های شما موافق نیستم .
      ثور فقط ۳ بار هالک را شکست داد ؟؟!!؟؟!! قطعا خیر . داری بدجور اشتباه میکنی .
      بعدشم باز هم میگم که هالک هرگز ثور اصلی را با یک مشت شکست نداده است .
      اما خوب کاربر پرزنس هم نظرشون را دادند و گفتند که ثور را قدرتمندتر از هالک میدانند . دیگه شما که با نظر شخصی کاربر پرزنس مشکلی ندارید ؟؟!؟؟ دارید ؟!؟
      شما جوری حرف میزنید که هالک رو قویترین قهرمان مارول نشون بدین در صورتی که این درست نیست .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        ثور تو کمیک ۱۰ بار هالک رو شکست داده، منظور من لت و پار کردن بود، جز سه بار هرگز هالک رو لت و پار نکرد، اما هالک تو اکثر نبرد هاش همین بلا رو سر ثور آورد.
        چرا هالک ثور اصلی رو دوبار با یک مشت شکست داد، immortal hulk 7 و Avengers 1 تو اینها ثور با یک مشت از هالک شکست خورده، یه بار هم هالک با یک مشت لیدی ثور و هرکول رو شکست داد.
        مگه اشتباه میگم؟ مگه هالک قویترین قهرمان مارول نیست؟ (از لحاظ جسمی). من به این دلیل جواب کاربر پرزنس رو دادم که داشت زیادی توهین میکرد،خداوکیلی اگه من اینجوری با شما حرف میزدم ناراحت نمیشدی؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          ارسال لینک سایت های ایرانی و ارسال لینک در تعداد زیاد ممنوع است.

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          نه دیگه نشد . دوباره شروع کردین با تعصب بینهایت از هالک طرفداری کنید . از نظر من اینم یک توهین بزرگ به حساب میاد . اشکالی نداره . مهم نیست .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            هی!! من فقط اسم چند تا کمیک دادم، تعصب بینهایت چیه؟!؟ دلایلم بر اساس کمیک بود. حالا یه تعداد لینک هم گذاشتم که مربوط به چند تا کمیک میشد اما چون مال سایت های داخلی هستند انگار قبول نشده، اما خودتون میتونید به راحتی اونها رو پیدا کنید. حرف درست توهین نیست.
            الان کاربر پرزنس هرچی که گفتم از رو کمیک بود خودتون هم میتونید ببینید حالا یعنی من دارم دروغ میگم؟ شما خیلی رو دروغ حساس هستید؟ خوب الان من دارم دروغ میگم؟

            1. استیون استرنج کاربر می‌گوید

              به نظر من قویترین قهرمان مارول دکتر استرنجه
              چون اگه در جادو و اینجور چیزا حریف کسی نشه با حقه و کلک اونو شکست میده
              مثل دورمامو در فیلم doctor strang 1

              1. روح رندال کاربر می‌گوید

                اصلا قدرت ثابت نیست
                X از y شکست میخوره
                Y از w شکست می خوره
                W از x شکست می خوره

              2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                استیون استرنج
                متاسفانه شما خیلی روی استرنج تعصب دارید

        3. Mohamad کاربر می‌گوید

          من با حرف شما راجعب توهین موافقم اما کسی که درسایت جرأت میکنه نظر شخصی بده باید منتظر انتقادات و توهین از مخالفاش رو داشته باشه یکم جنبه تون رو ببرید بالاتر توی یک سری سایت ها همدیگرو به فحش میکشن کسی هم اعتراض نمیکنه البته کاربرهاهم باید یکم رعایت کنن

        4. بی نام کاربر می‌گوید

          رون کینگ ثور با یه نگاه هالک رو جر میده

          1. Marvel کاربر می‌گوید

            هالک فضایی تونست چهار تا والچر رو پشت سر هم بکشه .
            اصلا می‌دونی والچر چیه

      2. کمیک فن کاربر می‌گوید

        این درست هست
        هالک شاید در حالت عادی قدرت کمتری نسبت به تور داشته باشه ولی بعد از دریافت چند ضربه هالک قوی تر میشه

      3. محمد کاربر می‌گوید

        من به شما باید بگم که استن لی بزرگ گفته در جواب نبرد هالک و تور که هالک برای شکست خوردن در برابر تور به وجود نیامده هالک برای مبارزه بوجود امدهو هر مبارزه پایانی داره کههیولای سبز مخطاب جزابی برای برنده خواهد بود

      4. Jafar کاربر می‌گوید

        عزیز من هالک تونسته تبر و چکش تور رو برداره و نمی خوام طرف هالک رو بگیرم ولی هر دو در یک سطح مساوی قرار دارند و بله اگر هالک ازاد بشه هیچکس حتا دومزدی هم حریفش نمیشه باورش سخته ولی در اون زما فقط بروس بنر میتونه ارومشکنه😁😁

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          داداش دومزدی برندست قبول کن توانایی‌ها :
          قدرت، سرعت، استقامت و چابکی ابرانسانی بسیار زیاد
          آسیب‌ناپذیری
          خستگی ناپذیری
          عامل زوددرمانی
          سازگاری واکنش
          خودتکاملی
          جذب انرژی و حیات
          جاودانگی
          چنگال و دندان تیز و استخوان خاردار

          1. Il کاربر می‌گوید

            مگه به اینا هس
            توی کمیک هالک ی شهاب سنگ ب اندازه دوبرابر زمین رو نابود کرده
            پسرش اسکار ی مشت بهش میزنه که یک تریلیون قدرت داره ولی هیچیش نمیشه
            تونسته وزن یک ستاررو تحمل کنه

    2. پرزنس کاربر می‌گوید

      توهین نمیکنم. این رسالت رو در خودم میبینم که هر کسی در دنیای کمیک خواست دروغ پردازی کنه یا حرف الکی و ساختگی از خودش بزنه. من وارد عمل بشم و حقیقت رو افشا کنم. هر طوری که شده.

      در ضمن یه مسئله ی دیگه هم هست که بعضی دوستان حاسشون رو جمع کنند. خیلی برای من عجیبه تا میام یه کامنتی میزارم سه چهار نفر سریع میان ضد کامنتم یچیز میگن. حس میکنم کاربر هایی دارن با دو الی سه اکانت ساختگی کامنت گذاری می کنن. لطفا مدیر و ادمین این سایت حواسش به این قضیه باشه. ممنون

      1. مهدی کاربر می‌گوید

        به خدا دمت گرم واقعا خیلی باحالی به این معتصب های اعتصابی نشون بده اون غول سبز هیچ شانسی در برابر هیولای دیسی نداره البته هالک هم با نمکه ها اما دومزدی خفن تره

  5. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    پاسخ به کاربر Bob :
    من واقعا دیگه حوصله بحث با تو را ندارم . اسم کمیک دادی اما اون کمیک ها اینجور که تو میگی نیست . بعدشم تو هر جا که کمیک به ضررته میگی نظر نویسنده و بس . !!
    باز هم میگم که واقعا دیگه حوصله بحث را اصلا ندارم چون حقیقت را قبول نمیکنی .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      اگه به نظر نویسنده باشه که خیلی از هالک حمایت شده، آره بعضی ها هم از ثور حمایت کردند، مثلا تو یکی از کمیک ها ثور با یک رعد و برق هالک رو بیهوش میکنه، اما تو یک کمیک دیگه هالک دربرابر بمب گامایی مقاومت کرد که دمایی برابر با ستاره نوترونی داشت!! یا مثلاً انفجار پادماده که تانوس رو کشت هالک رو نکشت!! یا مثلاً انفجار هایی که از گلکسی مستر دریافت میکرد بلای خاصی سرش نمی‌آوردن!!، خوب با اینهمه مدرک چطور ممکنه که ثور با یک رعدوبرق بیاد هالک رو بیهوش کنه؟!؟! حتی اگر نظر نویسنده هم باشه بازم از هالک داره بیشتر حمایت میشه. درمورد کمیک ها بگم که به فارسی ترجمه شده اند، میتونید تو سایت های داخلی دانلود کنید تا ببینید چطوری هستش. دقیقا این مواردی که گفتم تو کمیک اتفاق افتاد.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        میشه اسم دقیق کمیک و اسم اون سایت رو بگین ؟!
        لینک نمیخواد فقط اسم دقیق کمیک در اون سایت و اسم اون سایت رو بگین .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          اسم دقیق اون کمیک هالک فناناپذیر شماره هفت هستش، immortal hulk 7 از dorrname.ir دانلود کنید، به فارسی ترجمه شده.
          مورد دوم سرچ کنید “کمیک انتقام‌جویان:جهان انتقام جویان” و از کمیک اسکواد شماره یک این کمیک رو دانلود کنید.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            این کمیک ها رو دیدم .
            مورد اولی که راجب کمیک هالک جاویدان بود رو که باید بگم که این نسخه معمولی هالک نبود . هالک جاویدان یا همون ایمورتال هالک بود . تو گفتی هالک معمولی .
            دومی هم که … ، چی بگم والا ؟!؟!؟! در این کمیک فقط دیده شد که هالک یک مشت به ثور زد و در ادامه درست و دقیق مشخص نشد که چه اتفاقی افتاده است . بعدشم این یعنی نظر شخصی اون نویسنده . چون هالک در حالت معمولی و اصلی اصلا نمیتونه ثور که هیچ ، حتی امثال سنتری و گلادیاتور و هایپرون و … ، را هم با یک مشت شکست بدهد . تو میگی که رعد و برق ثور ، تاثیری بر روی هالک نداره ولی من هم کمیکی میشناسم که ثور با یک رعد و برق متوسط رو به ضعیف خودش هالک را بیهوش میکند . حالا بماند که مثلا در کمیک King Thor ، صاعقه ثور به قدری قدرتمند هست که کل کیهان را میلرزاند و چندین سیاره را به طور همزمان نابود میکند . !!
            در پایان باز هم میگم که هالک نسخه معمولی و اصلی نمیتونه با یک مشت حتی گلادیاتور را شکست بدهد . ( با یه مشت که هیچ ، با ۱۰ تا مشت هم نمیتونه . ) مگر آنکه نظر شخصی نویسنده در میان باشد . حالا یا اون نویسنده خیلی از هالک خوشش میاد یا از یک شخصیت دیگه ای بدش میا و یا … ، نمیدونم به هر حال علت های زیادی داره که فقط مربوط به نظر نویسنده میشه و معمولا برای فروش بیشتر کمیک هاست .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سنتری ، گلادیاتور و هایپریون از ثور قویترن ، فکر کنم گلادیاتور از سوپرمن هم قویتر باشه

  6. Bob کاربر می‌گوید

    مورد اول اون نسخه هالک، هالک جاودانه بود، درسته، ولی اون نسخه از ثور که یک دستش از فلز بود فکر کنم اسمش unworthy Thor بود انگار که از نسخه معمولی ثور قویتره، لینک:
    https://www.google.com/amp/s/screenrant.com/thor-new-mjolnir-hammer-most-powerful/amp/
    پس نبرد درسته و هیچ مشکلی نداره، تازه اینم بگم هالک با یک ضربه جمجمه‌اش رو خرد کرد. لووپر هم اینو یکی از شاهکارهای هالک میدونه، لینک:
    https://www.looper.com/151611/the-most-incredible-things-the-hulk-has-ever-done/
    خوب تو مورد دوم هالک اومد ثور رو زد، ثور هم ناک اوت شد دیگه!! از هرکس که کمیک رو خونده بپرسی بهت میگه که ثور شکست خورد مگر اینکه تعصبی باشه، نظر نویسنده؟! دو بار؟!؟ باشه اصلا هردو اونها نظر نویسنده، با اینکه هالک می‌تونه نه تنها ثور بلکه هرکول، سنتری، نوا و… می‌تونه با یک مشت شکست بده (تو کمیک دیدیم) اما بازم میندازیم گردن نویسنده، درمورد هایپریون بگم که هالک اونو تو کمیک با یک ثاندر کلپ شکست داد اسم کمیک Giant Sized Defenders #4 . نظر نویسنده است؟! باشه تو یکی دیگه از کمیک ها هایپریون به هالک میگه از همه قویتره و بعد هالک اونو با یک ضربه شکست میده تو شماره بعد اون کمیکی که بهتون دادم این اتفاق افتاده. درمورد سنتری هم بگم که خودت یه بار گفتی فرق WWH با هالک معمولی اینه که به پتانسیل های بالایی از قدرتش رسیده، و اگه دقت کنیم هالک معمولی هم با عصبانی شدن می‌تونه به قدرت اون برسه.
    هالک گلادیاتور رو با یک مشت شکست نداد، اما دردناک ترین شکست رو بهش داد، ضمن اینکه گلادیاتور یه بار میولنیر رو شوت کرد یه جای دور.
    “رعدوبرق ثور هالک رو بیهوش کرد” به جرأت میگم اون کمیک نظر نویسنده است چون چندین بار خلاف این مورد ثابت شده. ضربات گلکسی مستر می‌تونستن یک منظومه رو متلاشی کنند اما رو هالک تاثیری نداشت، تازه هالک گلکسی مستر رو کشت!!! دمای یک ستاره نوترونی هم به هالک آسیب نزد. اگه به خاطر یک بار این مورد رو جدی گرفتی، خوب منم میگم “هالک دربرابر نیروی بینهایت بعد مقاومت کرد پس رعدوبرق ثور که هیچ، رعد برق King Thor هم رو هالک تاثیر نمیزاره” میتونم اینطوری بگم مدرک هم دارم.
    دو بار ثابت کرده که می‌تونه ثور و هایپریون رو با یک ضربه شکست بده گلادیاتور رو با یک مشت شکست نداد، درست، اما بدترین و دردناکترین شکستش رو بهش داد، حالا یک بار رو منم میگم نظر نویسنده اما دو بار؟!؟! اینم بگم که هیکمن هالک رو قویترین انتقام جو میدونه، لینک:
    https://comicvine.gamespot.com/forums/hulk-187/proof-the-hulk-is-the-strongest-being-in-the-marve-1698537/
    اینجا یکی از کاربران ازش پرسیده و هیکمن هم جوابشو داد.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      دوباره ؟!؟! دوباره لینک های نا معتبر و بیخود گذاشتن رو شروع کردی ؟!؟!؟ ببین الکی لینک نزار چون من نمیبینم . میخوای بزاریم بزار برام مهم نیست . من صرفا جهت اطلاعت گفتم که لینکو برسی نمیکنم . ضمن اینکه حرفات تکراریه و قبلا جوابشو دادم . اما خیلی خلاصه یک سری نکاتی را ذکر میکنم .
      نسخه به اصطلاح نالایق ثور از نسخه معمولی و اصلی ثور اصلی قدرتمندتر نیست . هر منبعی هم که گفته قطعا اشتباه کرده . من میتونم با دلیل و مدرک این مورد را ثابت کنم . مهمترین مدرک هم سلاح هست . یعنی میولنیر . بقیه چکش هایی که ثور تا الان به عنوان جایگزین میولنیر استفاده کرده ، به هیچ عنوان قدرت مولنیر را نداشته و ندارند . !! بعدشم و بعدشم و بعدشم حالت خوبه ؟!؟!؟! این منبع راجب میولنیر صحبت کرده . در صورتی که در آن کمیک ثور میولنیر را نداشت . ربط این منبع چی بود ؟!؟!؟! یکم به حرفات فکر کن . تو برو رتبه بندی نسخه های ثور در منابع مختلف را برسی کن و بعد بیا اینجا روبروی من حرف بزن . اوکی ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ برو ببین کدوم منبع نسخه به اصطلاح نالایق ثور را قدرتمندتر از نسخه و حالت معمولی و اصلی ثور دانسته . من که منبعی ندیدم . وقتی چیزی رو نمیدونی الکی حرف بیخود نزن چون اینجوری بیشتر سطح ناچیز اعتبار حرفات مشخص میشه . مثلا مثل دفعه قبل که ندونسته الکی میگفتی سیلیستیال ها فلان کار رو کردند . یه نسخه قوی از هالک اومده و یه نسخه ضعیف از ثور را شکست داده . تازه اگه حقیقت را بخوای که همونم با نظر شخصی اون نویسنده بوده و بس . میخوای نتونه ؟!؟!؟ دیگه اگه نتونه که باید بره بمیره . پس این مورد که اکیدا رد میشه .
      اگه به نسخه قوی و ضعیف باشه که ثور توانسته هالک را با یک نگاه ( دارم میگم یک نگاه . نگاه . !! نه یک مشت . !! ) بکشد . ( دارم میگم بکشد . کشتن . !! کشتن . !! نه شکست دادن . ! ) . تازه و تازه اون نسخه معمولی هالک بود نه نسخه ضعیفتر . حالا تو بگو که رعد و برق ثور بر روی هالک اثری نداره .
      یکمی به حرفات فکر کن . البته اگه میتونی و اگه تعصبت اجازه فکر کردن رو میده .
      مورد دوم هم که میشه نظر شخصی نویسنده . هرچند که باز هم میگم که به خوبی مشخص نشد که دقیقا چه اتفاقی افتاد و چطوری هالک پیروز شد .
      دوباره تاکید میکنم که الکی لینک امثال کوارا و کامیک واین و لوپر نزار . چون من نمیبینم .
      راستی اون موقعی که هالک سنتری رو با یک مشت شکست داد ، سنتری خیلی از قدرت های خودش رو فراموش کرده بود .
      داری میگی دو تا نویسنده که بگن و دوبار که اتفاق بی‌افته قبوله ؟!؟!؟ پس نباید هیچ و هیچ و هیچ مشکلی با بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، هم داشته باشی چون چندین بار در چندین کمیک متفاوت به این موضوع پرداخته شده و حداقل ۶ تا نویسنده به این موضوع پرداختند . پس مشکلی نیست دیگه . درسته ؟ پس یارو SPH از قبل بازندست . مشکلی که نداری ؟!؟ داری ؟!؟ نداری ؟!؟

      1. Bob کاربر می‌گوید

        جالبه، لوپر و اسکرین رنت نامعتبر هستند، باشه، وقتی تو این عقیده رو داری کی می‌تونه تغییرش بده؟!؟ یا شایدم اینقدر کم آوردی که نمیتونی بری ببینی.
        خوب اون ثور میولنیر رو داشت، انگار که طلایی رنگ بود، منم دقیقا نمیدونم اون کدوم نسخه از ثور بود، اما اون منبعی که بهتون دادم این نسخه میولنیر رو از نسخه معمولی‌اش قویتر میدونست. حالت خوبه؟!؟! به من میگی؟!؟! یعنی واقعا خجالت داره، اون میولنیر جدید از میولنیر قدیمی قدرتمندتر بود، اگه واقعا کمیک رو خونده باشی میبینی که انگار میولنیر طلایی رنگ شده، و تو یک منبعی که بهتون دادم اون میولنیر رو از نسخه قدیمی ترش قدرتمند‌تر میدونه، دیگه کم میاری توهین نکن.
        منم فکر کنم اشتباه گفتم که اون نسخه unworthy Thor هستش چون تو اون کمیک میولنیر رو داشت. خیر، این نسخه از ثور میولنیر قدرتمندتری نسبت به گذشته داره، منبع بهتون دادم، مشکل خودته که نمیتونی قبول کنی. پس نه، رد نمیشه.
        واقعا!!! برات متاسفم. اونجا کینگ ثور نسخه معمولی هالک رو با یک مشت کشت، دیگه یک نگاه رو از کجا در آوردی نمی‌دونم. اگه کاپیتان آمریکا نبود ثور هم تو همون کمیک immortal hulk 7 کشته میشد. درمورد تعصب هم که تو کاملا داری نشون میدی که تعصب داری، هالک ثور رو ناک اوت کرد و بعد ثور رو گرفتن و زندانی کردنش، برید ببینید، همین اتفاق افتاد. اون موقع سنتری نهایت قدرتش رو آزاد کرد که برابر چی بود؟!؟ یک ملیون خورشید درحال انفجار!!! دیگه چه فراموش کرد چه نکرد از این نیرو استفاده کرده.
        هههههههه جالبه تو همون کمیک سطح سایه نشینان بالا مولتی ورسال تعیین شد، بیاندر ها هم اومنی ورسال هستند، نویسنده چطور بیاد بگه که اونها بیاندر نیستند، معلومه به خاطر فروش بیشتر کمیک بوده، تازه اگه به صفحات آخر کمیک سر بزنید میتونید چند تا چشم تو آسمون ببینید، خوب معنی های مختلفی داره، شاید RKT فقط اونها رو شکست داد، اما SPH شش تا واچر که تو دنیای ۱۲۰۹۱ تمام قدرت بودن رو سلاخی کرد، حالا گفتن که “ما هرچیزی رو که تو خواب می‌بینی میتونیم انجام بدیم” که دلیل نیست!! سطح اونها در حد سلستیال ها هستش، لینک:
        http://moa.omnimulti.com/Those_Who_Sit_Above_in_Shadow
        سایه نشینان بالا رو معرفی میکنه، مشکل تو هستش که نمیتونی منابع رو ببینی، (که این حرفت هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه، فقط نشون میده کم آوردی) من مدرک کافی برای حرفم دارم.

        1. Bob کاربر می‌گوید

          من کمی تحقیق کرد، انگار میولنیر جدید درواقع توانایی پرواز و ساختن طوفان رو نداره، ولی به نظر میاد قدرت بیشتری به نسبت میولنیر قدیمی داره، لینک:
          https://www.quora.com/How-powerful-is-Thor-without-his-hammer-and-his-belt
          راستی نیروی ذاتی ثور بهش توانایی پرواز و ساختن طوفان رو میده و نیاز آنچنانی به میولنیر نیست، پس…
          اسکرینت رنت هم که این میولنیر جدید رو از گذشته قویتر می‌دونه.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            میولنیر جدید فرقی با میولنیر قبلی ندارد . فقط چون یک مدتی سلاح نسخه Old King Thor بوده است و بیشتر با ( نیروی اودین ) پیوند خورده است گفته میشه که شاید قدرتمندتر باد که شخصا قبول ندارم . در ضمن ثور وقتی دوباره لایق میولنیر شد فقط مدتی بعدش پادشاه ازگارد شد و قدرت های ( پدر همگان ) را به دست آورد . برای همین هم به نظر میاد که قدرتمندتر باشد . در صورتی که این موضوع حقیقت ندارد . من دلایل زیادی دارم که بتوانم این مورد را ثابت کنم .
            در کمیک هالک جاویدان ۷ اصلا ثور سلاح میولنیر را نداشت و یک سلاح جایگزین داشت . دیگه راجب حقیقت که نمیتونی بحث کنی که . اونجا اصلا ثور هنوز لایق نشده بود . در صورتی که هالک در یکی از قویترین حالت های خودش بود . پس بخوای یا نخوای این مورد هنوز هم اصلا قبول نیست .
            در مورد بعدی هم که به خوبی مشخص نشد که همانطور که قبلا گفتم چه اتفاقی افتاده . حالا افراطی های متصبی هالکم که اینو حساب کنند میشه یک بار که ۱ بار هیچی رو ثابت نمیکنه و میشه نظر شخصی نویسنده . هالک با یه مشت شاید فقط بتونه خودشو شکست بده و بس .
            اما راجب اون ۳ موردی که گفتی باید ثابت کنی .
            یک مورد راجب یک نسخه بودن مولتی ورسال در تمام مولتی ورس که به این مورد مستقیما در کمیک های THOR #185 _188 و doctor strange VOL 2 #12_17 و Silver Surfer VOL 5 #8_14 اشاره شده است . باز هم هست که بعدا قرار میدهم .
            راجب بحث ۳ برابر بودن قدرت سیلیستیال ها نسبت به واچر ها هم که میتونی کمیک های Silver Surfer/Warlock: Resurrection Vol 1 1 و Silver Surfer VOL 3 #123_146 رو برسی کنی .
            هنوزم اون یارو sph رو قویتر میدونی ؟!؟؟! قرار شد که دیگه حقیقت را قبول کنی . گفتی که دیگه هیچ بهانه ای نداری .
            مورد سوم را فعلا پیدا نکردم اما اون مورد را هم بعدا ثابت میکنم .

  7. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    جوابت به کاربر bob :
    اینجا نمیشه به تو رو جواب داد . در تلگرام میتونم اونجور که باید جواب تو رو بدهم اما وقتمو تلف نمیکنم
    من با اسکرین رنت و لوپر زیاد مشکلی ندارم . داری راست راست دروغ میگی و کتاه هم نمیای . خجالت یعنی این . چند سالته ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟ نه واقعا چند سالته . بیخیال برام مهم نیست
    اون منبع اسکرین رنت راجب میولنیر صحبت کرد . تو راجب ثور هیچی نمیدونی و فقط حرف زدی . در اون کمیک ثور میولنیر را نداشت . یک چکش طلایی جایگزین میولنیر را استفاده کرد که بی هیچ و هیچ عنوان قدرت میولنیر اصلی را هم نداشت . حتی جاگرنات این پتک را شکست . توانایی های جادوییش هم خیلی کمتره . خیلی خیلی و بینهایت خیلی هم کمتره . درصد اورو در این پتک خیلی خیلی کم هست . ضمن اینکه این پتک بر عکس میولنیر اصلی اصلا با ( نیروی اودین ) پیوند نخورده . خوب فکر کنم که در CBR هم در مقاله ای راجب سلاح های ثور توضیح داده که اتفاقا این سلاح هم هست و اونجا هم توضیح داده که چرا این سلاح اصلا قدرت میولنیر اصلی را ندارد . این مقاله اسکرین رنت هم داشت راجب میولنیر توضیح میداد و چون از زمان آینده آمده است و بیشتر با ( نیروی اودین ) پیوند خورده است اینجا گفته که قدرتمندتر است که حالا با درستی و غلطش کار ندارم و کاملا هم بی ربط از موضوع هست . هر لینکی هم که بزاری از این حرفت باید کوتاه بیای .
    در ضمن نسخه به اصطلاح نالایق ثور یعنی ثور که بدون میولنیر هست و یک بازو هم ندارد و اینحا هم دقیقا همین شرایط موجود هست . اونجا هم اصلا هنوز ثور لایق میولنیر نشده بود که اگه تایم لاین این کمیک ها را با تام لاین کمیک نهایی جنگ قلمرو ها مقایسه کنی قطعا باید متوجه بشی . من دروغگو بودنت رو ثابت کردم . الان هم برای ۱۱ امین بار خودت ثابت کردی . ای ملت ای مردم بیاین ببینین من دروغ میگم یا این کاربر . خداییش بیاین ببینید و نظرتون را اعلام کنید . ببینید که من هستم یا اون . همه چهره واقعیت را خواهند شناخت . امروز تا رسوا شدن تو کوتاه نمیام . همه باید بشناسنت .
    من امروز از این مورد کوتاه نمیام . تا روشن شدن حقیقت کوتاه نمیام . اگه الان حرفی که باید رو بهت بزنم تایید نمیشه کامنتم .
    ههههههههههه دوباره لینک کوارا ؟؟؟!!!!!!؟؟؟ چرا الکی لینک میزاری . هرچی میخوای بگی رو خودت با دلیل و مدرک بگو . اگه به لینک باشه که من بینهایت برابر تو لینک دارم که خشم پشه بودن هالکو بی مغز رو ثابت میکنه . بیخیال اونقدر لینک کوارا و امثال اون رو بزار تا وقتی که خسته شدی .
    چرا اصطلاحات من را عینا تکرار میکنی ؟؟!!!!؟؟؟؟؟ خودت هیچی بلد نیستی بگی که همیشه اصطلاحات من را عینا تکرار میکنی ؟؟؟!؟!!؟!؟ خجالت و شرم یعنی این .
    تو گفتی که کینگ ثور نسخه معمولی هالک رو با یک مشت کشت . دقیقا همینو گفتی . الان باید بگم که خیر و خیر و ابدا . !! اینجا باید واژه ( یک مشت ) را با واژه ( یک نگاه ) عوض کنی .
    ای وای ای وای ای وای ! . نه ! نه ! نه ! نه نه !! . هالک ثور را میکشت ؟؟!!؟؟؟!! فعلا که فقط ثور این یارو هالکو کشته اونم با یک نگاه . !! هالک یه هیولای فانیه و نمیتونه یک خدا را بکشد . هالک وجودش را مدیون خدایان ازگاردی هست . یعنی قضیه مخلوق در برابر خالق . اونجا هم ثور خیلی سریع بلد شد . به قول خودت که میگی در فیلم ثور : راگنورک هالک سرپا شد . در صورتی که در همان لحظه اگه گرند مستر دلش به حال هالک خشم پشه نمیسوزید هالک دیگه تا چند ثانیه دیگه وجود خارجی نداشت . حتی جسدش هم وجود خارجی نداشت . پس با استدلال خودت حرف خودت رو رد کردم . !! ( عجب جمله ای . خیلی شاعرانه بود . نه ؟؟!! ) .
    فروش بیشتر ؟؟؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟ متوجه نشدم ؟؟!؟؟!؟؟! یک بار دیگه میگی ؟!؟؟!؟ من فکر کنم که چشمام مشکل پیدا کرده . مولتی ورسال بودن یا نبودن ( سایه نشینان بالا ) جه ربطی به فروش بیشتر کمیک داره ؟؟!؟؟!؟!؟ اگه میشه این مورد را توضیح بده .
    ببین در کمیک مارول خیلی خیلی ریبوت اتفاق افتاده . میدونی ریبوت چیه و یعنی چی ؟؟! اگه خواستی برو تحقیق کن . اگه نخواستی هم که نرو . ریبوت یعنی تغیر یک تاریخچه و بیشنه . در کمیک یعنی اینکه تاریخچه یک شخصیتی یا یک نژادی و یا یک سیاره ای و یا نمیدونم به هر حال تاریخچه یک چیزی تغیر کند . خیلی خیلی این اتفاق افتاده . از جمله بخوام یه مثال بزنم میشه در مورد همین یارو هالک . اولش که با قاطعیت از سیلیستیال ها به عنوان عامل جهش یافتگی هالک نام برده شد اما الان فقط یه نویسنده اومده و میگه که نه . ! کار شخصیت oba بوده . فقط یک نویسنده . در حالی که قبلش در همه کمیک ها از سیلیستیال ها اسم برده میشد اونم مستقیقا . حالا نمیشه که این اتفاق در مورد ( سایه نشینان بالا ) هم افتاده باشه ؟؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟ نمیشه ؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟ نه واقعال نمیشه ؟!؟؟!؟؟!؟!؟ اگه این ریبوت نیست پس ریبوت چیه ؟؟!!؟!؟؟!!!؟؟!! اگه یک بار گفته شد که ( مولتی ورسال ) حداقل بیشتر از ۶ بار هم گفته شد که بیاندر و امنی ورسال . !! برای هالک مشکلی نیست و الان مشکل پیدا شد ؟؟؟؟!!!؟؟؟ از این مورد هم کوتاه نمیام که به قول معروف روت زیاد نشه . باید بتونی خلافش را ثابت کنی . این که یه لینک از کوارا و کامیک واین و امثال اون بزاری و بگی که اونجا فلانی اومده و سطح آنها را در حد سیلیستیال ها دونسته اسمش ثابت کردن نیست که نیست . وقتی خود کمیک اینو گفته که نه یک بار که بیشتر از ^ بار دیگه اونها کی باشند که اظهار نظر کنند ؟!!؟ fاید خودت با دلیل و مدرک و بدون لینک گذاشتن ثابت کنی که البته نمیتونی . خودت گفتی که چون دو بار در کمیک اتفاق افتاده دیگه نظر نویسنده نیست و پس حرفی درش نیست . این حرف خودت بود و الان این اتفاق نه ۲ بار که بیشتر از ۶ بار اتفاق افتاده . اون وقت این میشه نظر نویسنده ؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟ این یعنی چی !؟؟!؟!؟ من که متوجه نشدم . اصلا هم متوجه نشدم .
    راستی اون ۳ موردی را که گفتی باید ثابت کنی را ۲ موردش را تا فردا بهت ثابت میکنم . یعنی مشخصات کمیکش را میدهم تا ببینم بعد چه بهانه ای ذکر میکنی ؟!؟ قبلا گفتی که اگه بتونی من دیگه حرفی ندارم .
    تمام صحبت های من با دلیل و مدرک هست . اگه به لینک باشه که من هم میتوانم بینهایت لینک بزارم اما لینک گذاشتن به این صورت چیزی جز خواری و خفت به حساب نمیاد .
    من هیچ ادعایی ندارم اما اگه بخوای راجب کمیک و اطلاعات کمیکی با من بحث کنی یقین داشته باش که کم میاری .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خوب منم داشتم راجب میولنیر جدید (چکش طلایی رنگ) صحبت میکردم، البته منظور من این نیست که از لحاظ توانایی های جادویی از میولنیر اصلی قدرتمندتر هستش. این چکش از جنس ادمانتین هستش ادمانتین از اورو مقاومت کمتری داره یک رتبه با اورو اختلاف داره یه بار هرکول با گرزی که از ادمانتین ساخته شده بود با ثور جنگ کرد گرز هرکول اصلا کم نیاورد اسم کمیک journey into mystery Annual 1 بود و چون مقاومت کمتری داره به از میولنیر ضعیفتره؟!؟! دوام کمتری داره به قدرت مربوط نمیشه، تازه این پتک می‌تونه صاحبش رو آدم رو دربرابر حملات ذهنی و جادویی محافظت کنه چون جنسش از ادمانتین هستش، اما درباره خرد شدن پتک، اسم کمیک Thor 1 (2018) هستش ثور اولش با یه پتک میکوبه تو کله جاگرنات وبعد خرد میشه، اون پتک طلایی رنگ نبود، بیشتر به آبی میزد، اما بعد یه دفعه کلی پتک میان پایین و یکی از اونها رو بر می داره و میکوبه تو کله جاگرنات و شکستش میده اون پتک تو صفحه بعد اگه دقت میکردید طلایی رنگ بود، ازش پرسید “از بزرگترین پتک در برابرش استفاده کردی؟هالک خفه کن؟” ثور گفت “باید از همه اونها استفاده میکردم” اون پتکی که شکست اون بزرگه نبود.
      وای نمیدونستم، خیلی خیلی ممنون که گفتی!!!! بیخیال منم می‌دونم که داشت راجب میولنیر صحبت میکرد، حالا بیا فرض کنیم ثور لایق و نا لایق رو تو یک نبرد بدون سلاح بندازیم کی برنده میشه، ثور نالایق یه بار التمیت ثور رو تا مرز شکست جلو برد، تازه بدون این پتک طلایی رنگ و با یک طبر، البته در آخر هردو نبرد رو تموم کردن اما بیشتر التمیت ثور کتک خورد، حالا ثور ۶۱۶ دربرابر ثور نالایق چه میکنه؟!؟ نمی‌دونم، اما التمیت ثور که داشت از پا در میومد، “این سلاح توانایی ساختن طوفان و پرواز رو نداره، اما قدرت بیشتری داره” قبول من این مورد رو اشتباه کردم پتک طلایی همون توانایی های میولنیر رو داره اما اگه واقعا بیشتر با نیروی اودین پیوند خورده باشه، خوب پس حتما قویتره، اونجا ثور یک چکش طلایی رنگ داشت، مگه نداشت؟!؟ منم از اول داشتم راجب اون صحبت میکردم اگه دقت کنی اون بالا گفتم “ثور یک میولنیر طلایی رنگ داشت” منظورم همین چکش بود دیگه، چی داری میگی؟!؟! اگه بحث دروغ گو بودن باشه به کمیک هایی که دادی هم میرسم وایسا!!! برای یازدهمین بار؟!؟! همین الان ثابت کردی که سنت از یه بچه ۱۵ ساله کمتره، مثل بچه ها کینه ای میشی و بعد هم انتظار داری کسی بهت توهین نکنه، مثلا در گذشته گفتی که زبون گوسفندها رو میفهمی که این حرف یعنی سنت از یه بچه ۱۰ ساله کمتره اما به روت نیاوردم، یکم وایسا نوبت منم میشه. اگه میگی از بحث اون چکش طلایی رنگ کنار نمیری خوب نرو!! بحث سر اینه که کدوم میولنیر قویتره که گفتم پتک طلایی از ادمانتین ساخته شده و مقاومت کمتری داره. خوب چرا دوباره از کوارا لینک میزارم؟!؟ به دلیل اینکه اونها با مدرک حرف میزنن مثلا آخرین لینکی که گذاشتم از همه بیشتر رای آورده بود و داشت قدرت های این سلاح جدید رو توضیح میداد، اینکه میگی بینهایت برابر من لینک داری داره ثابت می‌کنه چند سالته!!!
      من هیچی بلد نیستم تو پیامبری؟!؟!! تو میفهمی ولی هیچکس هیچی نمی‌فهمه؟!؟!؟! برات متاسفم. همه میتونن کامنت های تورو تو پروشات بخونن که چه چهره کثیفی رو اونجا به اشتراک گذاشتی، چون در اکثر موارد فقط توهین کردی.
      خیر من خودم اون کمیک رو یکی از پیروزی های ثور دونستم و اونو خوندم و می‌دونم که یک مشت بود.
      ای وای!!! این اصطلاح منه که ورش داشتی!! هههههههه عیب نداره بچه ها به استدلال نیاز دارن، خوب تو immortal hulk 7 دیدیم که جمجمه ثور شکست و اگه کاپیتان نبود کاملا معلومه که ثور ادامه نمیداد، MAESTRO هم یه بار ثور رو کشته اما به نظر من نه با یک مشت، چون این هالک دیونه است باید اونو زجر کش کرده باشه، ثور هرگز هالک رو با یک نگاه نکشته، هرگز هرگز … برید تو سایت کوارا تحقیق کنید، لینک:
      https://www.quora.com/In-what-comic-did-Thor-kill-Hulk-and-the-Thing
      الان ملت ببینن کی داره دروغ میگه.
      کاملا دروغگو بودنت همین الان ثابت شد. حرف های تکراری بیخیال!!! من حوصله ندارم جواب بدم، ثور هیچ انسانی رو خلق نکرده!!!!! هیچ انسانی رو!!! میفهمی؟!؟!؟فکر نکنم. نه!! ههههههههههههههههه ثور به لطف کاپیتان آمریکا سر پا بود “خیلی سریع بلند شد” رو از کجات در آوردی نمیدونم، هالک تو ثور رگنوراگ حتی یک خراش هم بر نداشت، دستش رو کشید رو فک خودش و بعد سرپا شد، من میگم که اگه گرند مستر این کار رو نمیکرد ثور مثل یک حیوان خانگی پیش هالک زندگی میکرد!!! نظرت چیه؟!؟! کارگردان هم با من هم نظره پس همین اتفاق می‌افتد مدرک هم دارم. حالت بده، من چجوری حرف خودم رو رد کردم؟!؟!!!؟!
      الان میگم یه طرفدار تعصبی مثل تو اگه مثلا ببینه که لوکی میگه که” شاید سایه نشینان بالا بیاندر باشند” خوب قطعا نظرش جلب میشه و کمیک شماره بعدی رو میخره، حالا اونجا می‌بینه که اونها خیلی شبیه به بیاندر ها حرف میزنن، خوب بیشتر نظرش جلب میشه و شماره بعدی رو هم میخره، اینقدر از این کمیک ها خریداری می‌کنه تا که می‌بینه کمیک گفته سطح اونها مولتی ورسال هستش حالا که چی؟!؟! اگه اون طرفدار از قوانین کیهانی دنیای مارول خبر نداشته باشه که همینجوری شادی میکنه، اما اگر خبر داشته باشه می‌فهمه که بیاندر ها اومنی ورسال هستند ولی سایه نشینان بالا مولتی ورسال، پس نمیشه!!! و بعد می‌فهمه که حسابی سرش کلاه رفته و بس، وای اگه نمی گفتی نمی‌دونستم ریبوت چیه!!! ای خدا نمیشد یکی که کمی میفهمید با من بحث میکرد، یا اصلا نه، کسی که کمی ادب و شعور داشته باشه؟!؟ ممکن نیست!!! نویسنده سطح اونها رو مولتی ورسال تعیین کرد، بیاندر اومنی ورسال هستش اگر بیاندر مولتی ورسال بود اونوقت آره این مورد درست میشد، اما نیست که نیست!!! تو خیلی پررویی من با مدرک گفتم که سطح سایه نشینان بالا مولتی ورسال هستش حالا تو داری میگی سطح بیاندر مولتی ورسال شده؟!؟!؟!؟؟!!؟!!؟!!!؟!؟!!! این ریبوت شده؟!؟!؟!!؟! هرگز این مورد ریبوت نشده زور بیخود نزن!!!!!!! نویسنده تو کمیک گفت که سایه نشینان بالا اومنی ورسال هستند یا نه!؟!؟! آره یا نه؟!؟!؟!!؟!؟!؟! منبع دادم که داشت اونها رو معرفی میکرد و اونها رو در حد سلستیال ها میدونست، میخوای به حرف شخصیت ها باشه؟!؟!؟!؟؟! باشه، تو دنیای ۱۲۰۹۱ واچر ها خودشون رو قادر مطلق معرفی کردن، جالبه سایه نشینان بالا هرگز نگفتند که ما بیاندر هستیم، گفتند “که ما کار هایی رو که تو خواب نمی‌بینید میتونیم انجام بدیم” خوب شاید می‌خواسته خودش رو بزرگ نشون بده شخصیت Toba هم خودش رو پایان دنیا ها می‌دونه اما این به این دلیل نیست که می‌تونه حریف والای همگان بشه!!! یا مثلاً همین واچر های ۱۲۰۹۱ که خودشون رو قادر مطلق معرفی کردن خوب در نهایت چی شد؟!؟!؟ SPH اونها رو سلاخی کرد و حرف اونها رد شد، شخصیت ها از این حرف ها زیاد میزنن حرف شخصیت ها هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه!!! حرف لوکی، لوکی به بار گفت که ثور قویترین موجود تمام دنیای مارول هستش، اما وقتی با هالک روبه رو شد قدرت هالک رو فرا تر از تمام قدرت ها میدونست اسم کمیک Silver Surfer 4 (1969) بود.
      خوب و اما در مورد کمیک هایی که دادی، دو تا کمیک اول مربوط به جنگ اودین با بینهایت میشد، و ربطی به یک نسخه بودن موجودات مولتی ورس نداشت، لینک:
      https://www.zipcomic.com/thor-1966-issue-185
      و اون یکی کمیک، لینک:
      https://www.zipcomic.com/thor-1966-issue-188
      هر دو مربوط به نبرد اودین و شخصیت بینهایت بودند لینک هم دادم.
      راجب کمیک دکتر استرنج، داری دروغ میگی!!! لینک:
      https://comicvine.gamespot.com/doctor-strange/4050-2676/?page=2
      اصلا ربطی به اون بحثی که گفتی نداره، تو این لینک تمام کمیک های دکتر استرنج vol 2 هستش و داستانشان هم توضیح میده، اونجوری که تو میگی نیست، یا از اینجا دانلود کنید:
      https://getcomics.info/marvel/doctor-strange-vol-1-3-extras-complete/
      راجب silver surfer vol 5 هم همینطور، من نمیتونم به دلایلی از منبع لینک بزارم اما شما برید از readcomionline کمیک رو بخونید داستان یه چیز دیگه است. یا از اینجا دانلود کنید:
      https://getcomics.info/marvel/silver-surfer-vol-5-a-power-greater-than-cosmic-tpb-2017/
      کمیک واین داستان هارو به صورت خلاصه توضیح داده برید ببینید، کمیک واین منبع معتبری هستش. حتی اگر تو راست گفته باشی بلاخره یک طرفدار باید این موضوع رو بیان کرده باشه، که هیچ طرفداری این موضوع رو بیان نکرده از رد ایت هم لینک خواهم گذاشت.
      حالا، مثلا اگه من هیچکدوم از این کمیک ها رو نخونده باشم تو حرف کسی که خونده رو قبول میکنی؟!؟!!؟ لینک:
      https://www.quora.com/How-does-the-multiverse-work-in-Marvel-and-DC-comics?q=What%20is%20multiversal%20in%20marvel%20comic
      اولین شخصی که نظر داده چهل سال سابقه خواندن کمیک داره و نظر میده، اصلا همچین موردی رو ذکر نکرده، تو ده سال سابقه داری ایشون چهل سال پس حتما این کمیک هارو خونده اما همچین چیزی نگفته!! (که مولتی ورسال فقط یک نسخه داره) ۸۰ تا هم رای آورده، حالا چرا واچر هارو مولتی ورسال معرفی نکرد؟!؟! چونکه واچر های ۶۱۶ به علت استفاده نکردن از قدرتشون low multiverse level هستند حالا این وسط یا تو داری دروغ میگی یا این شخص که نظر داده، اگه دقت کنیم می‌بینیم که تو چرا؟!؟ کی بود که می‌گفت ثور هالک رو با یک نگاه کشت؟!؟! یا ثور بعد از اینکه جمجمه‌اش خرد شد سر پا شد؟!؟! اگر این مواردی که گفتی حقیقت می‌داشتند حتما این شخص حتما تو نظرش این مورد رو ذکر میکرد اما… برعکس!!! لینک گذاشتن از نظر شخصی که چهل سال کمیک خونده خاری و خفت نیست!! نظرت راجب ردایت چی هستش؟!؟! لینک:
      https://www.reddit.com/r/CharacterRant/comments/e1l8tk/what_makes_a_character_multiversallevel/?utm_source=amp&utm_medium=&utm_content=comments_view_all
      هیچ کسی همچنین موردی رو ذکر نکرده. نمیشه که فقط تو بدونی اما بقیه ندونن.
      گفتی immortal hulk از هالک معمولی قویتره؟!؟!خیر، این نسخه تنها فرقش داشتن در سبز هستش و البته توانایی ها و عقل بیشتری هم داره، لینک:
      https://www.quora.com/Who-do-you-think-is-more-powerful-Immortal-Hulk-or-World-Breaker-Hulk
      این شخص چندین کمیک از هالک خونده و همچنین یکی از طرفداران هالک هستش ولی به عقیده اش immortal hulk از هالک معمولی قویتر نیست، من هرچقدر از هالک اطلاعات دارم ایشون چندین برابر من اطلاعات دارن، البته منظورش از لحاظ قدرت فیزیکی بود اما از لحاظ هوش و دیگر قدرت ها immortal hulk برتر هستش.
      و راجب کمیک هایی که گفتی مثلا ثابت میکنند قدرت سلستیال ها سه برابر واچر هاست، هههههههههههه مردم عزیز ایران لطفاً حرف این دروغگو رو باور نکنید!!
      تمام شماره ها و داستان های کمیک silver surfer vol 3 از اینجا ببنید کنید:
      https://comicvine.gamespot.com/silver-surfer/4050-3857/
      یا از اینجا دانلود کنید:
      https://getcomics.info/marvel/silver-surfer-vol-3-1-146/
      در مورد اون یکی (Silver Surfer/Warlock: Resurrection) هم بگم که اینم همینطور، همچین چیزی گفته نشده، لینک:
      https://getcomics.info/marvel/silver-surfer-warlock-resurrection-1-4-1993/
      مدارک کاملا نامعتبر و دروغی ارائه کردی اما من مدارک معتبر ارائه میکنم!!! تو کمیک Fantastic Force 7 (1995) گفته شد که واچر ها با سلستیال ها هزار سال جنگ کردن!!!!! خوب حالا چی شد که شکست خوردن؟!؟!؟!؟ Fantastic Four 400 (1995) تو این کمیک واچر علت پیروزی اونها رو توضیح میده، میگه “سلستیال اکسیتار طی هزار سال داشت انرژی جمع میکرد، و الان تونست the one رو شکست بده” برید کمیک هارو ببینید مدارک من کاملا معتبر هستند. در حال حاضر تو با دروغ هایی که گفتی ثابت کردی که حسابی کم آوردی. می‌دونی درسته هیچکسی نمیتونه با تو راجب کمیک بحث کنه چون اینقدر دروغ میگی که باعث میشه همه حرفت رو قبول کنند.
      و البته از ادمین محترم هم خیلی خیلی خیلی معذرت می‌خوام درسته شما گفتید تعداد زیاد لینک نذاریم اما من باید این موارد رو ثابت میکردم پس ناچار به گذاشتن لینک شدم.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        با سلام آقای Bob. اگه میشه یک مقدار کمتر لینک ارسال کنین. به این خاطر میگم که لینک دهی زیاد رتبه مطلب ما رو در گوگل میاره پایین (مربوط به بازدید سایت و اینها). ممنون از شما.

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        . من بهت مدرک دادم اونم از کمیک . دیگه تو نتونستی ببینی مشکل من نیست . عالم و آدم میتونن ببینند .
        چی شد الان ؟؟؟!!؟؟؟ پتک طلایی ؟؟؟!!؟؟؟؟ من گفتم که این پتک بیشتر با « نیروی اودین » ، پیوند خورده ؟؟!؟؟ . من راجب میولنیر جدید صحبت کردم . این پتک ، میولنیر نیست . !
        داستان برای من تعریف میکنی ؟؟!؟؟ اوه خوب شد که گفتی وگرنه من نمیدونستم داستان جنگ ثور با جاگرنات چیه . !!!!
        میدونی چیه ؟؟؟؟!!؟؟؟ من اصلا دیگه برام همه چیز تموم شده هست .

      3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        فقط یه سوال
        چرا اصطلاحات و سخنان من را عینا تکرار میکنی ؟!!؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟
        فقط سوال منو با سوال جواب نده . نگو که تو پیغمبری . سوال منو با سوال با جواب نده . نه من پیغمبر نیستم . حتما تو و اون یارو هالکت پیغمبر هستین . !!! پیغمبر تو اون هالک خشم پشه هست .
        فقط این سوالو جواب بده .
        من دیگه باهات هیچ کاری ندارم . فقط این سوالو جواب بده و بس . با سوال جواب نده .

      4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        راستی یه موضوع دیگه .
        من با قاطعیت و مدرک ثابت کردم حرفامو . هرچند که وقتی « سایه نشینان بالا » ، بیاندر باشند دیگه اصلا اثبات اون موارد مهم نیست . چون دیگه سیلیستیال ها اصلا مهم نیستند .
        تو میگی که « سایه نشینان بالا » ، بیاندر نیستند ؟؟؟!!؟؟؟؟ خوب اگه یک درصد روی این مورد شک داشتم دیگه الان به درستی این مورد مطمئن شدم .
        ثور هالک را با یک نگاه کشت . تو بگی و قبول کنی یا نه حقیقت تغیر نمیکنه .
        هالک به جمجمه ثور صدمه زد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟ هالک جمجمه خودش داغونه . هالک کی باشه که بخواد به جمجمه ثور صدمه بزنه .
        میگی ثور هیچ انسانی را خلق نکرده ؟؟؟؟!!؟؟؟؟ هالک وجود خودش را مدیون خدایان ازگاردی هست .
        هالک محدود به کمیک هست اما ثور توسط مردم اسکاندیناوی به عنوان خدا پرستش میشود . میدونی خدا یعنی چی ؟؟؟!!؟؟ خیلی ساده بهت بگم یعنی هالک در نظر تو . هالک برای تو خداست .
        ایمورتال هالک از هالک معمولی قویتر نیست ؟؟!!؟؟ اوکی .

  8. AmirHossein کاربر می‌گوید

    یک نکته وجود داره که به تنهایی هالک رو برتر از دومزدی میکنه؛ بقیه همراه های هالک به کنار، اصلی ترین یار هالک یعنی شی هالک رو یادتون رفت! اگر یک هالک نتونه دومزدی رو بزنه مطمعناً دوتا هالک میتونن و اون هالک دوم شی هالک هستش.

  9. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام این که مقایسه نمی خواد که ثور و هالک مقایسه می کنید هالک و دومزدی مقایسه است ثور یک خداست قبول ولی دیگه خیلی دارید با هالک دشمنی می کنید هالک توی دنیای سینمایی ضعیفه قبول ولی دیگه توی کمیک هالک یکبار کل انتقام‌جویان رو شکست داد بعد نمی تونه ثور رو شکست بده تازه هالک در بالاترین حد عصبانیت ثور رو شکست میده ولی تابحال من یکی توی یه عالمه کمیکی که خوندم یه کمیک هم ندیدم ثور کل انتقام‌جویان رو شکست بده دومزدی هر چقدر هالک رو بزنه اون عصبانی تر میشه تازه قدرت هالک و هوش بنر دیگه ترکیب شدن این یعنی دومزدی با دو نفر حریفه یه غول سبز بی کله و قدرتمند و یه مغز متفکر

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      باید بگم که ثور هم تا به حال کل انتقامجویان را به تنهایی شکست داده است که اتفاقا هالک هم جز همان انتقامجویان بود و هالک در آن کمیک کشته شد . 😀 تازه ثور کل انتقامجویان را همزمان شکست داد و به راحتی هالک و سینک ( یا فینک ) را همزمان و خیلی سریع کشت . بعدش هم که ثور کل سیاره زمین را فتح کرد . شما اطلاعاتتون خیلی محدوده باید بیشتر کمیک بخوانید .

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        دعوا کافیه
        معلوم که Bobطرفدار سر سخت هالک و استیو راجرز هم طرفدار سر سخت ثور
        هالک و ثور نزدی ۲۶ مبارزه باهم داشتند که تقریبا میزان برنده شدنشان برابر بوده
        هر دو ی آنها در حالت عادی قوی هستند و نمیشه با اطمینان گفت که کی قوی تره
        تور هالک با انتقام جویان رو دو بار شکست میده ، تور میو ملر را در اختیار دارد که یکی از سلاح های قدرتمند مارول
        هالک نیز قوی ترین مشت ها را دارد (دیوار زمانی را می شکند)همچنین او در قیاب اودین زمانی که توست لوکی به ازگارد میاد کل قلمرو اودین را نابود میکنه وثور را نیز میکشه(اونم زمانی که کمربند مگنتور را بسته بود) و ارتش ازگاردو شکست میده و نی می از قلمروی هلا خواهر تور را نیز نابود میکنه.
        هر دوی آنها تقریبا به یک میزان قویند

  10. Mohamad کاربر می‌گوید

    آقا من نه جانب داری میکنم نه میگم مطمعنا کی میبره(مطمعنا)اما هالک هرلحضه محدود میشه دلیلشم مهارشدن ناخودآگاهش طوست ذهن بروس بنره در کمیکی که یک بار جین گری(شایدم کس دیگه ای بوده)بنر رو از لحاظ ذهنی کاملا خاموش کرد و فکرکنم بدونید چه خرابی هایی به بار اود.درکل میخوام بگم اگه هالک طوست ذهن بنر محدود نشه احتمال پیروزیش خیلی بالاتر میره

  11. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    میشه بگید منبعش چیه چون همین مقاله رو توی CBR خوندم برنده رو هالک گفت واقعاً هالک قویتره

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      خدا وکیلی دومزدی قوی تره از هالک

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      محمد ابراهيمي جان
      خداييش خودت منصفانه فكر كن
      ثور هالك رو ميزنه اما تو ميگي نه
      دومزدي هالك روميزنه ولي تو ميگي نه
      سوپرمن هالك رو ميزنه اما تو ميگي نه
      تا چند روز ديگه حتما ميخواي بگيه هالك پرزنس رو هم ميزنه
      داداش ديگه طرفداري هم حدي داره
      با تشكر

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        برای بعضی ها طرفداری هیچ حدی نداره . هیچ حدی . این طرف همین الانش هم میگه هالک پرزنس و والای همگان رو با هم میزنه . !!
        کلا نمیشه با افرادی که تعصب و افراطشون بیشتر از منطقشون هست بحث کرد . این طرف هم تعصبش بسیار جلوتر از منطقش هست که نتیجه این میشه . به نظر من بزار راحت باشه و هرچه میخواهد دل تنگش بگوید .

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        محمد ابراهیمی جان عزیز من ثور هالکو میزنه ولی تو میگی نه
        حتما الان مبخوای بگی هالک دادگاه زندگیم میزنه
        ادامش بعدا

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          👍👍

  12. صادق کاربر می‌گوید

    به نظرم دومزدی قدرتمند تره و هالک رو شکست میده

  13. Mohammad amir کاربر می‌گوید

    اقا توی انیمیشن هالک علیه ثور اگه اون دختری که بروس بنر را از بدن هالک جدا کرد نبود ثور توی اون دنیا داشت چایی دم میگرد و میوه ی بهشتی میخورد ولی یک چیزی میگم که با هم دعوا نکنیم ابر قهرمانان هرگز در یک سطح نمیمانند مثلا ثور توانست تبری را بدست بیاورد که تمام سنگ های ابدیت را کنار بزند و از آن ور بروس بنر توانست هالک را محار کند و پرفسور هالک به وجود بیاد اینقدر کمیک کمیک نکنید همه ی ابر قهرمانان در حال رشد هستن بعضی وقت ها ثور قدرتی به دست میاره که هالک به منظور واقعی از وسط نصف میکنه و جر میده و بعضی وقت ها برعکسش اتفاق می افتد خیلی ممنون که درباره ی هالک و ثور بهم بیشتر اطلاعات دادین ممنون

  14. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام
    شما دارید کدوم نسخه هالک رو با کدوم نسخه دومشید مقایسه می‌کنین اخه نامردیه هالک در دنیای سینما خیلی ضعیفه و دومزدی به جاش خیلی قویه اگه به نظرم باید هر دو رو در کمیک مقایسه کنید البته باز هم به نظر من دومزدی مسیره ولی اونجوری عادلانه تره

  15. ارمان کاربر می‌گوید

    در راجب مقاله باید بگم عالی بود خدایی دومزدی از هالک قویتره اصلا شما فرض کنین هالک دومزدی رو زد(که فکر نکنم) بعدش دوباره دمزدی زنده می شه و دیگه در برابر عامل مرگش مصونه

    در راجب mcu که معلومه ثور هزار بار قویتره شما فرض کن که ثور چقدر خسته بود اول با هالک مبارزه کرد که نتیجه رو دیدید بعد با هلا بعد ازگارد ترکید بعد تانوس امد بعد تو فضا موند بعد رفت استروم بریکر رو ساخت بعد امد تا ته کردش تو تانوس با دستکش بینهایت که دست تانوس اون موقع بود شما ببین این بشر از اول یه لحظه استراحت نکرد و هالک چی تا از تانوس شکست خورد دیگه شهامت برگشتن نداشت ( البته اینا تو سینما هست و هالک کمیک خدایی خیلی قویتره )

    در مورد کمیک خدایی نسخه های معمولیشون مثل همن و به نظر نویسنده بستگی داره ولی ثور حالت های قویتر بیشتری نسبت به هالک داره مثل کینگ ثور و . . در رابطه با گفت گو دو کاربر بالا با توجه به اطلاعاتی که دارم ثور نالایق از ثور معمولی ضعیف تره و سلاحی به نام یاران بی یورن داره که نمی تونه رعد برق رو کنترل کنه ولی خیلی تیزه به طوری که زره سلستیال ها رو میبره چون کاربر باب این رو درست نگفت این موضوع پیش امد

    در راجب انیمشن ها هم دست کارگردان بازه می تونه هر کاری که بخواد انجام میده

    1. Bob کاربر می‌گوید

      #آرمان
      وای هالک چقد بدبخته، دومزدی هالکو میزنه، مرد مورچه ای هالکو میزنه، مرد عنکبوتی هم هالکو میزنه خلاصه همه هالکو میزنن. خب دومزدی هرچقدر بمیره قویتر میشه، هالک هرچی عصبانی تر بشه قویتر میشه، در مورد اینکه کی قویتره تو کمیک هالک!!! برید کمیک doomsday clock 12 رو بخونید اونجا تو صفحه ۳۴ این متنو میبینی:
      ON JULY IOTH, 2030, THE “SECRET CRISIS” BEGINS, THROWING SUPERMAN INTO A BRAWL ACROSS THE UNIVERSE WITH THOR HIMSELF … AND A GREEN BEHEMOTH “STRONGER” THAN EVEN DOOMSDAY, WHO DIES PROTECTM SUPERMAN.
      اینجا منظور از Green Behemoth (سبز قوی هیکل) هالک هستش، میگه سبز قوی هیکل از دومزدی قویتره، Behemoth یعنی یه چیز عظیم و جثه و نیرومند، پس اینکه کی قویتره کاملا مشخصه.
      درمورد ثور که چیزی نمیگم همه چی قبلاً گفته شد، خستگی ناپذیری استقامت رو نشون میده نه قدرت، اتفاق بدی هم نمی‌افته درست فیلم رو ببینی. آها که هالک از تانوس می‌ترسه!!! ببینم از هالک چقد متنفری؟!؟ نگو هالک یکی از شخصیت های محبوبته، یکیو می‌شناختم همین حرفو میزد ولی می‌گفت مرد عنکبوتی از هالک قویتره 😂. “هالک هیچ ترسی از تانوس نداره!!” این گفته سازندگان فیلم هستش، می‌دونی الان هالک تو MCU چقدر قوی شده؟!؟ مارول که گفت اون فنا ناپذیره، برادران روسو گفتن تنها انتقامجویی که می‌تونه دستکش بینهایت رو بپوشه و زنده بیاد بیرون “هالک” هستش و حتی کاپیتان مارول هم نمی‌تونست دستکشو بپوشه و “زنده” بیاد بیرون!! تو نبرد های ساکار نفر اول شدن خیلی حرفه، اگه به فیلم ثور رگنراک دقت کنی میبینی که قبل از هالک چند تا قهرمان دیگه بودن مجسمه سرشونو میگم، احتمالا اونا رو میشناسید نیازی به گفتن اسم نداره، هالک اونا رو شکست داد پس مجسمه سرش رو از همه بالاتر ساختن، قطعا هالک کمیک خیلی قویتره، ولی از گفتن اینا چیزی کم نمیشه.
      بعد، ثور نالایق همون ثوره فقط بدون میولنیر(سلاح های مختلفی داره مثلا اون تبر که شاهکار های جالبی داره)، به همین دلیل میگن ضعیفه. من راجب یاران بی یورن حرفی نزدم، راجب پتک طلایی ثور که اسمش هالک خفه کن (Hulk smiter) بود حرف می‌زدم، اون جا هم حرفم رو تصحیح کردم گفتم که یه اشتباهی شده.
      انیمیشن، واقعا نیازی به توضیح هست؟!؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        راجب فیلم راگناروک جالبه بدونین اگه به مجسمه سر قهرمانان قبلی نگاه کنید چند تن از قهرمانان مارول و حتی آرس رو میبینید!!!!!واسه من جالب بود گفتم بگم.

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        #Bob
        جناب!!!!!!!! دومزدی شمشیر واندروومن رو شکست! تمام اعضای لیگ عدالت رو بدون زحمت شکست داد و سوپرمن در آخر با چاشنی شانس تونست بکشتش!! کلون دارک ساید رو شکست داد (هالک که سوسکه) !!!!!!!هر ضربه ای که میخوره
        قویتر میشه!!!!!!!!!! (بدون محدودیت) !!!!!!!! بازهم بگم!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟
        با چه رویی از هالک دفاع میکنین ؟؟؟؟؟؟!!!!! باور کنین از هالک قویتر هم هست

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          #دکتر منهتن

          جناب دکتر منهتن میشه بگید دومزدی کی شمشیر واندروومن رو شکونده ؟؟ کمیک بوده یا انیمیشن ؟ چون بعید میدونم در کمیک بوده باشه چون من ندیدم تو سایت های خارجی هم چیزی نزده بود . تو سینما هم که نیست . احتمالا باید تو انیمیشن بوده باشه چون اونجا اغراق زیاد میکنن واسه اینکه هیجان کاذب خلق کنن و انیمیشن جذاب در بیاد .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله مال انیمیشن بوده!!!! مگه انیمیشنا بر حسب کمیک ساخته نمیشن ؟؟؟؟!!!!!

            1. Sub Zero کاربر می‌گوید

              #دکتر منهتن

              چرا ولی کلی ، مثلا ۹۰ درصد شبیه کمیک ولی اغراق کردن زیاد دارن . نمونش همین شکستن شمشیر واندروومن . چون در کمیک همچنین اتفاقی تا حالا نیوفتاده . شمشیر واندروومن به راحتی دست دومزدی رو قطع میکنه از بس سفت و تیز . بعد دومزدی بیاد با دست بشکونش که خنده داره . این اتفاقات مختص انیمیشن نه خود کمیک

        2. Marvel کاربر می‌گوید

          هالک قدرت مطلق داره
          تا حالا تونسته چهار تا والچر که هر کدوم از گلاکتوس هم قوی ترن رو بکشه و گلاکتوس تقریبا با دارکساید برابری می‌کنه .
          تانوس از هالک می‌ترسه چون دید که هالک کل یه سیاره رو له و آورده کرد با یه موشن اونم .
          و این دو دومزدی و هالک برابرند فدراسیون .
          سوپرمن هم از هال ضعیف تره

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        شما چطوری ثور رو که گالاکتوس رو در اوج قدرت خودش شکست داده از هالک ضعیف تر میدونی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
        من خودم طرفدار شزم هستم اما دیگه ثور که این همه منابع انرژی داره خیلی خیلی خیلی قدرتمند هست !

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # دکتر منهتن
          سلام . هر موقع وقت کردین بیاین سایت ویجیاتو در همان مقاله ای که با هم صحبت میکردیم . من در این مورد که البته دارید درست هم میگید یکم بیشتر توضیح بدهم که ثور در نسخه و حالت اصلی و معمولی هم گالاکتوس را شکست داده است . ثور تا به حال حداقل ۳ بار گالاکتوس را شکست داده است که یک بار در نسخه و حالت معمولی و اصلی بود . توضیحات بیشتر در این مورد ۱۵ مرداد ۹۹ ( یعنی یجورایی امروز یا فردا . چون الان بامداد هست میگم امروز یا فردا . ! ) در سایت ویجیاتو . ساعت ۳ بعد الظهر اونجا توضیح میدهم . اینجا تریجا راجب بعضی قهرمان ها حرف نمیزنم .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            در جواب به کاربر استیو راجرز :بله کامنت هاتون رو خوندم و با قدرت نامحدود ثور بیشتر آشنا شدم!!!! فقط میشه لطفا بگین بیاندر ها همون سایه نشینان بالا هستن؟؟؟؟ اگه اینجور باشه پس فقط لوسیفر و الین بلک میتونن جلوی رون کینگ ثور رو بگیرن و صد البته پرزنس

            ممنون بخاطر اطلاع رسانی

            1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              پرایمال مانیتور ، رایتر ، امپتی هند ، میکائیل و شیطان وحشی عظیم چی شدن 😂

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                بله شیطان وحشی عظیم هم میتونه! میکائیل هم همینطور من اسم قویترین هاشون رو گفتم

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  و البته شخصیت های خوب!! شیطان وحشی عظیم بزرگترین ویلن در دی سی هست

                2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  من فقط اسم سه تاشون رو گفتم

        2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          # دکتر منهتن
          ثور از هالک قویتره هههه ههه هههه شما که هالک دورمامو رو کشته چطوری ضعیفتر از ثور می دونید کمیکی دورمامو بدست هالک مرد البته جاودانه هست و دوباره زنده میشه کمیک adventures hulk رو بخونید
          ضمنا ثور هر وقتی گالاکتوس رو شکست داده یا نسخه های قدرتمند ثور بودند یا ثور از اودین فورس و ….. استفاده کرده ثور اصلی شاهزاده ی آسگارد هست نه پادشاه آسگارد ثور اصلی دسترسی به نیروی اودین نداره به‌ کازمیک پاور هم دسترسی نداره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            شما فکر کنید هالک دورمامو که هیچ پرنزس رو هم کشته!!!!!! هالک از پس دومزدی هم برنمیاد چه برسه به دورمامو!!!!!!!
            هالک از ارتشش هم نمیتونه رد شه چه برسه به خودش

        3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # دکتر منهتن
          من راجب این بحث به طور تقریبا کاملی به شما توضیح دادم در همان سایت ویجیاتو . در ۳ کامنت اول همان مقاله ای که قبلا با هم صحبت کردیم . اونجا گفتم که چی درسته و چی غلط . !! اینجا به دلایلی توضیحاتم را بیان نمیکنم . شما اگر هر موقع وقت کردین و خواستین برید ببینید .

        4. Marvel کاربر می‌گوید

          هالک چهار تا والچر رو که فدراسیون هزاران برابر از گلاکتوس بود رو کشته بعد دارید با ثور مقایسه میکنید

      4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر Bob #
        شما یه فن افراطی متعصب هالک هستی که هیچی رو قبول نداره و هالکو از ابدیت و والای همگانم قویتر میدونی
        و به شما باشه میگی هالک کل لیگ عدالت و انتقام جویانو باهم میزنه!!!! هالک قویتر شده!!!!! ؟؟؟؟؟؟کی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
        تو انتقام جویان :پایان بازی که خیلی ضعیف شده بود پس حرف الکی نزن
        کی گفته تو دومزدی کلاک نوشته ؟؟؟؟؟؟!!! چرا الکی میگی هالک مال مارولههههههههههههههههههههههههههههههه
        پس چرا باید تو دومزدی کلاک بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد دقيقاً از کجا میدونی منظور از سبز قوی هیکل هالکه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به تو باشه که میگی هالک گالاکتوسو هم زده!!!!!!!!!!!!
        حالا بذار بهت بگم دومزدی کیه تا همچین حرفی نزنی
        جناب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        دومزدی با یه دست تمام اعضای لیگ عدالتو شکست داد!!!!!!!!!! که سوپرمنم عضوش بود هالک با دودستم از پس امثال سوپرمن و واندروومن برنمیاد!!!!!! کلون دارک سایدو شکست داد!!!!!!!!!! هالک که سوسکه هرچند به قدری رو هالک زیاده که خود کمپانی دی سی و مارولم بیان بهت بگن قبول نمیکنی پس برو از سبز قوی هیکلت دفاع کن و دومزدی رو که فقط تشعشاتش میتونه تو مرحله ۴ هالکو به زانو درمیاره و حمله فیزیکی به دومزدی بیهودس چون دومزدی هر ضربه
        که میخوره از قبل قویتر میشه و اینکه حالا جناب فن متعصب هالک خودت قضاوت کن که هرچند حرف سازنده هالکم رو تو تاثیر نداره

        1. Bob کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن تو کی هستی؟!؟! خیلی بهتر از منی؟!؟! من کی گفتم هالک از والای همگان برتره؟!؟! اگر هم می‌بینی به حرف های بی ارزشت جواب دادم به خاطر اینه که هرکسی میاد میبینه بد برداشت نکنه. اگر هم به حرف های بقیه کاربران جواب ندادم علتش محدودیته وگرنه من هیچ مشکلی تو جواب دادن ندارم.
          من هیچ کدوم از حرفای تو رو نزدم اصلا درمورد لیگ عدالت چیزی نگفتم برو اون کمیک دومزدی کلاک رو بخون بعد حرف بزن، بعدشم من کی گفتم مال ماروله؟!؟ من اسم کمیک دادم و متنش رو گذاشتم دیگه انگلیسیت خرابه یا سوادت مشکل داره به من ربطی نداره، اگر هم شک داری برو سرچ کن green Behemoth ببین کی رو بهت نشون میده، البته تو کمیک های مختلفی به هالک همین اسم رو دادن. بهتره بدونی که سوپرمن به تنهایی تونسته دومزدی رو بزنه بعدشم این نوب بازی ها چیه در میاری؟!؟! هانتر پری دومزدی اصلا نسخه معمولی دومزدی نیست!!! اون تونست کلون دارک ساید بزنه، خود کمیک دی‌سی داره بهت میگه کی قویتره ولی تو قبول نمیکنی 🤣 پس به من این حرف رو نزن این مختص تو هستش😉، بعدشم مرگ دومزدی رو قویتر میکنه، خشم هالک رو قویتر، نسخه معمولی هالک شاهکارهای بیشتری داره، تنها شاهکار برتر دومزدی کشتن سوپرمن بود که گفتم سوپرمن به تنهایی تونسته دومزدی رو بزنه. راستی دوست داری نسخه کارتونی شخصیت هارو مقایسه کنیم؟!؟ (اومدی گفتی دومزدی تو کارتون شمشیر واندروومن رو شکست پس دومزدی قویتره). تو نسخه کارتونی اونا همه چیز به شدت فرق می‌کنه مطمئن باش اگه تو کمیک ها شانس پیروزی هالک “مثلاً” ۷۰ درصد باشه تو کارتون ها حداقلش ۹۰ درصد میشه، مدرک می‌خوای؟!؟ میتونی بگی.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            bob #
            اولا من نمیگم از شما بهترم شما دارید میگید هالک از دومزدی قویتره ؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی در این سایتم نوشته دومزدی
            قویتره ببینید تو انیمیشن دومزدی کل لیگ عدالتو شکست داد و درضمن شما نگفتی دومزدی کلاک مال ماروله
            من گفتم دومزدی کلاک مال دیسیه پس چرا باید به هالک اشاره شه ؟؟؟؟؟ وبعدشم واقعاً دومزدی از هالک قویتره
            هالک نمیتونه سوپرمنو شکست بده ولی دومزدی کشتتش!!! هالک ۳ بار از سوپرمن شکست خورده
            حالا خودتون قضاوت کنین ، اکثرا دومزدیو قویتر میدونن دیگه شما هالکو خیلی بیشتر از حدش بردید بالا
            تمام

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            اتفاقا بر حسب انیمیشن دومزدی قویتره
            تمام

          3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            دومزدی با هر ضربه هم قویتر میشه!!!!
            فیلم بتمن علیه سوپرمن اگه دقت کنین هربار ضربه میخورد قویتر میشد

          4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            Bob #
            من از شما معذرت خواهی میکنم نباید با اون شیوه کامنت مینوشتم واقعاً متاسفم و امیدوارم عذر خواهی منو بپذیرید
            به نظر شما هالک قویتره یا شزم ؟؟؟؟؟؟؟
            لطفاً جواب بدید اگه وقت داشتید

          5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            من نگفتم شما همچین حرفی زدی من گفتم چون شما از هالک طرفداری کردید خواستم بگم که بیش از حد دارید از هالک
            دفاع میکنین! همین و بس خواهشاً کامنتمو درست بخونین من گفتم :(به تو باشه فکرمیکنی هالک پرزنس رو هم کشته)
            و البته من بخاطر این مدل کامنتی که نوشتم از شما معذرت میخوام! ببخشید

          6. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            من نگفتم شما همچین حرفی زدی من گفتم چون شما از هالک طرفداری کردید خواستم بگم که بیش از حد دارید از هالک
            دفاع میکنین! همین و بس خواهشاً کامنتمو درست بخونین من گفتم :(به تو باشه فکرمیکنی هالک پرزنس رو هم کشته)
            و البته من بخاطر این مدل کامنتی که نوشتم از شما معذرت میخوام! متاسفم

            1. Bob کاربر می‌گوید

              باشه، من لینک کمیک رو میزارم، doomsday clock 12 :
              https://www.zipcomic.com/doomsday-clock-issue-12
              اگه کار نکرد این یکی رو امتحان کنید:
              https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://getcomics.info/dc/doomsday-clock-12-2019/&ved=2ahUKEwi_k-Dd2LbsAhUoQhUIHZTQBI4QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw2g3sGx1V_dQcVQD7TDbzMB&cshid=1602768326794
              این یکی حتما کار می‌کنه. عکسش رو به تعدادی از کاربران سایت نشون دادم. تا اونجا هم که یادمه هیچوقت نگفتم هالک دربرابر پرزنس عددیه، درسته دومزدی لیگ عدالت رو تو تو کارتون ها زد، ولی هالک نه تنها انتقام جویان رو بارها زد، با شخصیت های خیلی قدرتمندی هم درگیر شده، مثلا گالاکتوس، اره هالک تو یکی از کارتون ها (همه اینها رو تو یوتیوب دیدم) با گالاکتوس نبرد سختی کرد، حتی یه بار با جذب کردن مقداری گاما تو کارتون ها با شیطان سرعت نبرد کرد، حتی این هالک با اودین هم نبرد کرده، حالا من به خاطر بعضی مسائل وارد جزئیات نمی‌شم البته اینها کارتونن و کارتون اهمیت آنچنانی نداره؛ اما تو فیلم ها کاملا درسته دومزدی تو فیلم از هالک هم قویتره هم قدرتمندتره اما تو کمیک دومزدی با مرگ قویتر می‌شد. درسته سوپرمن از هالک برتره و دومزدی هم تونست سوپرمن رو بکشه پس دومزدی از هالک برتره؟! مثل اینه که بگیم سنتری مرد مولکولی رو زد و مرد مولکولی اومنی ورس رو تو جعبه گذاشت پس سنتری موجودی اومنیورسال هستش و باید با امثال دادگاه زندگانی مقایسه بشه این اصلا درست نیست، این جور مقایسه ها زیاد به درد نمیخورن و نمیتونن درست و حسابی برنده رو مشخص کنن. بعد شما باید این رو هم بدونید اگه دومزدی یه بار موفق به کشتن سوپرمن شد، سوپرمن هم تونست اونو نابود کنه Superman doomed 1. خب درسته که از هالک حمایت میکنم، ولی بدون دلیل شده بیام چیزی بگم؟! اونجا هم بر اساس کمیک doomsday clock 12 حرف زدم لینکش رو هم گذاشتم.
              شزم قدرت شش تا خدا رو داره، مهم تر از همه نیروی زئوس رو داره پس باید قدرت بیشتری داشته باشه، هالک هم از لحاظ قدرت کم نداره هالک می‌تونه انفجار گامایی ایجاد کنه که میتونن سیارات رو نابود کنن (هالک دو بار سیاره زمین رو با این انفجار تا مرز نابودی برد، اما قدرتش رو مهار کرد و زمین نابود نشد) و این انفجار در اوج ابعاد رو هم میترکونه، (incredible hulk 632&634 , world war hulk 5 ) ولی تو نسخه و حالت معمولی شزم “قدرتمندتره” به اون واژه دقت کنیدژ البته از چند تا از کاربران سایت شنیدم انگار شزم نمیتونه از قدرت اون خدایان درست و حسابی استفاده کنه، اگه این طور باشه نظرم رو تغییر میدم، فعلا هم تایید یا رد نمی‌کنم. اما هالک قویتره، چون زورش بیشتره، انصافاً زور هرکول واسه زمین زدن هالک کافی نیست. ولی اینکه کی برنده است یه بحث جدا داره. منم یکم اون کامنت رو خوندم ناراحت شدم و یه چیزای بدی گفتم معذرت می‌خوام. شما هم میتونید نظر خودتون رو داشته باشید، میتونید بگید که اصلا شزم هالکو له می‌کنه.

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Bob #
                ببینید سیستم من مشکل داره و نمیتونم کمیک دانلود کنم ولی ممنون از شما
                و اما درمورد شزم اگه مشکلی ندارید من یکسری توضیحات بهتون بدم ببینید شزم نه تنها قدرت فیزیکی هرکولو داره
                بلکه قدرت فیزیکی زئوس هم نباید دست کم گرفت و شزم میتونه مثل هالک و سوپرمن کارهای قابل توجه تری انجام بده
                نمیدونم سایت زومجی رو قبول دارید یا خیر ولی اونجا گفته : (چون قدرت های شزم بسیار زیادند و گاهی مواقع یک تهدید حساب میشوند از بخش خیلی خیلی کمی ازقدرتش استفاده میکنه بنابراین ما کمتر میبینیم که او اجسام سنگینی مثل یک سیاره را بلند کند هرچند که به راحتی قادر است اینکار را انجام دهد) (البته ممکنه نحوه نوشتنش فرق کنه ولی منظورش همینه)
                والبته من نمیخوام بگم شزم از سوپرمن قویتره ولی خوب خیلی بهش نزدیکه و بعضی اوقات برابر هست
                و اما رعد شزم خیلی خیلی قدرتمند هست و حتی گاهی اوقات به سوپرمنم آسیب زده

                1. Bob کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن، این نظر شماست مشکلی نیست.

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    Bob #
                    ممنون از شما
                    بله هالک قدرت فیزیکی خیلی بالایی داره که کارو سخت میکنه اما من میگم شزم هم دست کمی از نسخه های متوسط هالک نداره ولی خوب هالک نسخه های قویترم داره که من فعلا شزمو با اون نسخه ها مقایسه نمیکنم ولی اگه تو نسخه معمولی باشن فکر کنم شزم برندست البته این نظر منه و صد البته که قدرت هالک (در کمیک) هم اصلا نباید دست کم گرفت اما فکرکنم شزم قویتره

        2. Marvel کاربر می‌گوید

          هالک گلاکتوس رو کشته و چهار تا والچر رو هم کشته .
          یه سیاره هزار برابر زمین رو با یه مشت خورد کرد .
          تانوس از هالک می‌ترسه .
          برنده مسابقات اسکار شده .
          تقریبا کل قهرمان های مارول رو کشته از جمله تور
          سوپرمن رو شکست داده .
          بتمن رو شکست داده و دومزدی رو هم به صورت مجازی کشته .
          کولورین رو کشته ‌.
          کل مردان ایکس رو شکست داد . ریوس رو شکست داد و کلی کار دیگه که دومزدی در برابر هیچی نیست

          1. Goku کاربر می‌گوید

            اشتباهه. خوب دومزدی هم سوپرمن رو کشته و سوپرمن هم چند بار هالک را شکست داده. شکست دادن دارک ساید که هالک تقریبا هیچ شانسی جلوی کسی مثل دراک ساید نداره.
            این مقاله ماله چند ساله پیشه دیگه کسی توی اینا بحثی نمیکنه.

      5. Hanzo کاربر می‌گوید

        تو میگی معنی سبز قوی گنده تو متن انگلیسی هالک است اما فکر کنم تو این متن منظورش از سبز گنده قوی مارشن من هانتر باشه تو کمیک مارشن من هانتر می تونه خودشو تبدیل به یک غول سبز گنده کنه

  16. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    من دخالت نمی کنم
    ولی چیییی؟‌ هالک از ثور قوی تره
    هاهاها ها، از خنده ترکیدم، کمک ، کمک
    چی میگی؟
    بابا ثور رعدشو با جادو مخلوط می‌کنه بعد یه گاد بلاست میزنه این هالکتون منفجر میشه می‌ره هوا
    ببینید اگر بر اساس کمیک باشه خب ثور ، دلایل:
    ثور اینقدر قدرتمنده که می‌تونه انتقام جویان رو شکست بده
    رعد ثور به راحتی سپر کپ رو می‌شکنه اون وقت یه خراش هم رو هالک نزاره؟؟؟
    خود استن لی هم گفته( ثثثثثثوووووووررررررر ااااااززززززز هههههااااااللللکککک
    ققققققققووووووووییییییییتتتتتتررررره
    میخوای قدرت های ثور بگم؟؟؟
    توانایی کنترل کامل بر رعد و برق ، طوفان و هوا
    گاد بلاست : این نیرو را هم بدون میولنیر هم انجام داده
    شلیک انرژی
    طول عمر چند میلیونی
    تا حدودی آسیب ناپذیر
    و تعداد زیادی دیگر…
    یارن بی یورن تبر ثور اینقدر تیزه می‌تونه یه سلستیال قوی رو شکست بده،
    حالا دیگه اگه میولنیر رو هم داشته باشه چی میشه
    ثور با میولنیر و یارن بی یورن ( استروم بریکر نه!!) می‌تونه چهار تا سلستال رو شکست بده گالاگتوس هم تونسته چهار تا سلستیال رو شکست بده، پس اگر ثور در حالت خوبی باشه می‌تونه با گالاگتوس مقایسه بشه
    پایان

  17. Mhdi کاربر می‌گوید

    هالک قویتر از ثور هست شاهکار های بزرگتری هم داره همه جا هالکو قویترین میدونن هالک یعنی قویترین انتقامجو.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      باور کنین ثور قویتره! باور کنین مار میدگارد رو زمانی بلند کرد که با طلسم هلا ضعیف شده بود
      قویترین انتقام جو ثور هست

  18. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    و
    # دکتر منهتن
    کاربران محترم ، این افراطی و امثال افراطی هایی مثل اینو ولش کنید . بحث با امثال این وقت تلف کردنه . وققتتتتت تلللفففففف کردنننن . !! این هم نمیفهمه و هم نمیتتونه بففههممهه . ! توانایش رو نداره . نداره دیگه چی کارش میشه کرد ؟!؟؟!
    منم اولش خیلی حساس بودم و زود واکنش نشان میدادم اما فهمیدم که واکنش بیش از حد هم فقط وقت تلف کردن هست . باور کنید همه حقیقت را میدانند . باور کنید حداقل حداقل حداقلش حدود ۸۰ درصد طرفداران ثور را قدرتمندتر از هالک میدانند . اون افراطی های هالک نمیخوان حقیقتو قبول کنند .
    جوابشونو ندین . با جواب ندادن به اونها قرار نیست حقیقت تغیر کنه . بزارین در خماری خودشون بسوزن و بسازن .
    تمام .

  19. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    من درست نمی‌فهمم اینها نمیدونه ثور هزار بار هالکو شکست داده بعد میرم میچسبن به یه مبارزه که هالک ثور رو شکست داده

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      قبلا هم گفتم که اینا هم نمیفهمن و هم نمیخوان که که بفهمن . بعضیاشون در حدی روی هالک تعصب دارن که هالکو پرستش میکنند . دیگه چه انتظاری از این جماعت داری ؟!؟!

  20. mohammad Mahdi ebrahimi کاربر می‌گوید

    # استیو راجرز
    اینکه ثور نیرومندتر از هالکه شکی نیست ثور می تونه با کسانی بجنگه که هالک تو خواب هم نمی تونه ولی در یک نبرد هالک برنده میشه چون منبع قدرت هاش جوری هست هر چی بگذره هالک قویتر میشه و گرنه شکی ندارم ثور نیرومند تر هالک هست
    # دکتر استرنج
    بابا داری تمام نسخه‌های ثور رو با هالک اصلی مقایسه می کنی هالک می تونه انرژی رو جذب گاد بلاست به هیچ نمی تونه هالکو بکشه باید منبع نیروی عظیمی مانند ستارگان پیدا و انرژی اونارو جذب کنه و بعد گاد بلاست بزنه که هالک در برابر انفجار میلیون ها ستاره مقاومت کرد ثور در قویترین حالت با گالاکتوس مقایسه میشه مگه چیه هالک اصلی تونسته دورمامو رو بکشه مدرک هم دارم کمیک adventures hulk
    ضمنا نسخه‌ی rk thor بود که سپر کاپیتان رو شکست بله رعد ثور یه خراش رو هالک نمیندازه انفجار گالاکتوس که ۵۰ سال نوری رو نابود می کنه یک خراش روی هالک نذاشت ثور تونسته انتقامجویان رو شکست هالک تونسته ۳ بار انتقامجویان رو شکست بده ( immortal hulk _ world war hulk_ Mindless Hulk )
    گاد بلست هالکو منفجر می کنه گاد بلاست قدرتش بستگی به میزان انرژی که جذب می کنه داره گاه قدرتش از کیهان هم بیشتره گاه قدرت نابود کردن یک شهر رو هم نداره که هالک در برابر قدرت اکسیتار مقاومت در برابر مکش سیاهچاله مقاومت کرد آسیب می زنه اما آسیب جدی نه در کمیک های جهان انتقامجویان و ایمورتال هالک هالک ثور رو با یک مشت شکست داد در ایمورتال هالک اون نسخه‌ی ثور از ثور اصلی قویتر بود ولی اسمشو یادم نیست و چکشی که داشت یجورایی با اودین فورس پیوند خورده ضربات فیزیکی اش از میولنیر اصلی ضعیف تره جنسش آدامنتین هست و قدرت های جادوییش بیشتر از میولنیر اصلی است

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohammad Mahdi Ebrahimi
      همه حرفات فقط افراط گونه اونم بسیار افراگونه و کاملا بی پایه و بی اساس هست . من میتونم با دلیل و مدرک همش رو تکذیب کنم اما قبلا بارها پاسخت رو دادم . طرز حرف زدنت هم عینا شبیه اون برادرته . البته اگه واقعا بردارت باشه که بعید میدونم . ! حدس میزنم یه مولتی فن افراطی هستی و بس .
      ولللشش اصلا هرچی میخوای باش .

  21. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اخخخخخخ مردم از خنده
    چطوری ؟؟؟؟ میگی هالک از ثور قوی تره؟؟؟ خب پس اگر کممیک های انتقام جویان ۲۰۱۹ رو خونده باشی میبینی با یه عالمه چندش مبارزه میکنن ، یکی از اونها تونسته بره تو مغزت و اونو جویده و چون کلتو زیر باد کلر نبردی مغزت پوکیده و آمپرت ترکیده. میخوای مدرک بیارم ثور از هالک ویتره؟؟؟؟

    کمیک lhflhity crusdd ثور برنده شد
    کمیک Fedr ltself ثور برنده شد
    کمیک Miqhty Tor اگه اسمشو درست گفتم مساوی شدن
    حالا قبول میکنی که ثور از هالک قوی تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  22. Mahdi کاربر می‌گوید

    بلاخره یه نفر پیدا شد که اینجا بدونه هالک کیه . دمت گرم محمد مهدی یکی پیدا شد که حقیقت و به بقیه بفهمونه. هالک شاهکار هاش بیشتره ، انتقامجویان و بیشتر شکست داده، ثور رو بیشتر ششککککسستتت داده. اقا اینا رو چرا نمیخوان قبول کنن. الان ببین سری باز یه چیز دیگه میگه :نمیدونم تو خیالت بمون ،خیالی هستی ،وهم خودت بمون همینا رو فقط بلده بگه. که مثلا بحث و به نفع خودش کنه.

  23. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خب بحث هالک شد
    # دکتر استرنج
    کمیک immortal hulk هالک برنده شد
    کمیک جهان انتقامجویان هالک برنده شد
    کمیک جنگ جهانی هالک فکر کنم حتی با هالک وارد نبرد هم نشد و فقط داشت بقیه رو بر علیه هالک تشویق می کرد کمیک های دیگه رو یادم نیست

  24. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ضمنا ثور با نیروی دیوانگی جنگجویان با هالک مساوی کرد ثور قدرت فیزیکی اش ده برابر بود با هالک مساوی کرد از این خنده دار. تر ثور با قدرت فیزیکی ده برابر نتونست هالکو شکست بده هههههههه ثور با این نیرو هم نتونست هالکو شکست الان راجرز میاد میگه ثور با نیروی دیوانگی جنگجویان هیچ وقت با هالک رو به رو نشده
    عکس کمیکش رو هم دارم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      نمیخواستم جوابتو بدهم چون ارزشش رو نداری و مغزتم کلا فاسد شده . چرا چرند میگی افراطی ؟!؟ پرستش تا چه حد ؟!؟!؟!؟!؟! کدوم عکس ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ عکس چیه ؟!؟!؟!؟؟!؟! واقعا که فکر کنم سنتی و صنعتی رو با هم زدی .
      ثور هرگز هرگز با قدرت « دیوانگی جنگجویان » با هالک مبارزه نکرده است . فقط یه نوبتر از نوب افراطی هالک اینو سر کیسه کرده و در توهمات خودشه . کاری با تفکر پوچ و افراطی گونت ندارم اما گفتم که بقیه فریب نخورند .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشيد من تازه وقتم آزاد شد خواستم بگم که واقعاً ثور از هالک قویتره! ثور در حالت دیوانگی جنگجویان خیلی خیلی قدرتمند تر از قبل هست و قدرت فیزیکیش از هالک فراتر میره در مورد دنیای سینمایی حرف نمیزنم که کاملا معلومه
        ثور با اختلاف قویتره هالک میتونه بپره پس ثور میبرتش فضا و لهش میکنه

      2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        مغز کسی که کمیک رو قبول نداره فاسد تره ماه محرم و صفر نمی خوای دروغ گفتن رو بزاری کنار

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      محمد ابراهیمی به شدت نوب:
      اولا در اون کمیک ثور هنوز یه ضربه نزده بود ارتش نظامی بمب هسته ای به انها شلیک کردند!!! چرا چرند میگی ؟؟؟؟؟آ ها؟؟؟ تا این حد نوب هالک فن ندیده بودم !
      وگرنه من اون کمیک رو خوندم محمد و اگر دقت کنی میبینی هنوز یه ضربه نزده روش بمب اتم شلیک میکنن! بعد تو به این میگی مساوی؟؟؟؟؟!!!!!!
      باید بری کلاس( چگونه دیگر نوب نباشیم)

  25. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هی! من سه تا کمیک بهت نشون دادم بی منطق!!! چرا قبول نمیکنی ؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟
    همین سایت یه مقاله به نام ۱۰ دلیل که ثور قوی ترین انتقام جو است رو نگاه کن بعد بیا اینجا حرف چرند بزن ، دیگه چی ؟؟؟ میخوای مدرک بیارم؟؟؟؟؟ برو اون سه تا کمیکو بخون بعد بیا این جا سخنرانی کن!!!

  26. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    این کامنت مال یه هفته پیشه ولی عیب نداره
    پروفسور هالک با BFR ثور با نیروی دیوانگی جنگجویان ……….
    ضمنا تو هم برو ۱۰ دلیل برای اینکه‌ هالک قویترین انتقامجو هست رو بخون بعد بیا سخنرانی کن
    # دکتر منهتن
    ههههه ثور در mcu با اختلاف از هالک قویتره دو بار از هالک شکست خورد بعد قویتره
    در مبارزه با لوکی هالک بهتر بود
    در مبارزه اولتران هالک بهتر بود
    در مبارزه‌ی خودشون هالک بهتر بود
    در مبارزه با تانوس هم برابر بودن و هر وقتی که ثور تانوس رو شکست داده غافلگیر کرده
    در مبارزه با سورتور برابر بودن چون وقتی که ثور سورتور رو شکست داد اون خیلی ضعیف بود
    ثور قدرت فیزیکی اش با نیروی. دیوانگی جنگجویان از هالک کمتره
    # ثور پرست
    هالک چون ثور با این نیرو از هالک شکست خورده میگی عکسشو دارم ثور با نیروی دیوانگی جنگجویان می خواست هالکو بکشه اما هالک با یک مشت ثور رو به فضا پرتاب کرد دیگه چی می خوای
    آدمی کمیک رو قبول نداره بعید نیست همچین حرفی

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چون نمیخواست باهاش بجنگه برای همین بوددددددددددد چند بار باید کاربرا توضیح بدن

  27. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید
  28. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ملت ببینید لینک کمیک دادم مطمئنا این کمیکو قبول نداره

  29. . Amir کاربر می‌گوید

    الان دیگه هالک شد والای همگان
    آقای محمد رضا ابراهیمی
    توی Mcu کجاش هالک قوی تره نه قرآن مابین کجاش قوی تره؟
    تا قبل از فیلم راگناروک ثور قدرتش رو از میولنیر می‌گرفت نه از خودش و فقط از قدرت میولنیر استفاده می‌کرد
    در فیلم انتقام جویان ۱ ثور نمی‌خواست هلی کریر شیلد نابود بشه
    در نبرد با لوکی اونجا داشتن تن به تن می‌جنگیدن حتی ثور نمی خواست به لوکی آسیب جدی برسونه ولی لوکی فرار کرد اونجا که هالک لوکی رو زد لوکی حواسش نبود و غافل گیر شد
    در نبرد با آلترون قبول دارم هالک بهتر عمل کرد ( نمیشه حقیقت رو انکار کرد)
    در نبرد خودشون اگه دستگاهی که استاد بزرگ از اون استفاده کرد ثور هالکو میکشت چون اندکی از قدرت خودش رو به دست آورده بود
    در نبرد سورتور درسته سورتور ضعیف شده بود اما ارتشش اونجا بودن و همین طور یه اژدهای خیلی بزرگ
    ولی در نبرد هالک و سورتور، سورتور هالکو مثل یه مورچه پرت کرد اون بر
    در نبرد تانوس اونجا ثور و لوکی سر تانوس رو گرم کردن تا هالک کار رو تموم کنه ( قبول دارم هالک زود درمانیش خیلی خیلی قویه) و حالش هم خوب شده بود اما تانوس اون رو شکست داد و اگه دخالت هایمدال نبود تانوس هالکو میکشت ثور تا آستانه ی مرگ رفت ولی خوب نمرد
    و با قدرت یک ستاره ی کامل در افتاد تا استور بریکر رو بسازه و با استفاده از اون تانوس رو تا لب مرگ برد تانوس کار خوبی کرد فرار کرد
    بعد هم ثور تانوس سال ۲۰۱۸ رو کشت
    در اند گیم هم هر دو داغون شده بودن چون کویین فایگی زن پرسته
    در کمیک ها هم بنظرم ثور قدرش بیشتره و دفعات بیشتری هالکو شکست داده همین طور گالاکتوس و بلک وینتر رو کشته سایه نشینان بالا رو نابود کرده چرخه ی راگناروک رو متوفق کرده و بر موجودات کیهانی بیشتری جنگیده
    البته از نظر من تا سال ۱۹۹۰ هالک به مراتب قوی تر بود اما این ۳۰ سال رو ثور قوی تره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      من با بعضی از جملات شما مخالفم که به هر حال حالا کاریش نداریم چون نظر شخصیتون هست . اما فقط بگم که اگه دقت کنید در نبرد با آلتران هالک بهتر عمل نکرد . اون آلترانی که هالک باهاش جنگید تقریبا پوکیده بود . ! با آلتران اولیه خیلی فرق داشت . آلتران وقتی به ثور حمله کرد کاملا تازه نفس بود و ضمن اینکه حمله غافلگیرانه ای انجام داد و طبیعی بود که موفق بشه تا حدی برای ثور مشکل ایجاد کند . اما آلترانی که با هالک جنگید انصافا در حدی داغون بود که نمیتونست به خوبی راه بره . اگر خواستید دوباره [ با دقت ] فیلم عصر آلتران را ببینید تا متوجه شوید . بدون اغراق فکر کنم اون آلتران در حال مرگ رو کاپیتان آمریکا هم به راحتی شکستش میداد .

  30. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نوب ترین کاربری که تو سایته تویی
    یه هالک پرست افراطی هستی که عقلت حقیقت رو قبول نمیکنه ، پس چرا باهات بحث کنم

  31. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
    این تویی که هالک پرستی بچه .
    هالک با چیچی چیکار کرد ؟!؟!؟!؟! BFR ؟!؟!؟!؟ اینا رو قبلا هم شنیدم . اینا تکراریه . اگه توانایی درک و فهم رو داری و مغزت کشش داره اولا در آن صحنه ثور در حالت « دیوانگی جنگجویان نبود . » . نبود و نبود . !! میفهمی ؟!؟!؟!؟! یا سواد نداری ؟!؟!؟!؟!؟ فارسی بلند نیستی به یک زبان دیگه ای بنویسم . ! Can you read Persian ؟!؟!؟!؟
    دوما اصلا آن مبارزه را هالک نبرد که هی بهش اشاره میکنی . مبارزه مذکور توسط دخالت نیرو های ایالات متحده متوققففف شددد . ! توسط حملات اتمی متوقف شد . میفهمی ؟!؟!؟ یا نمیفهمی ؟!؟!؟
    در MCU هالک دو بار برد ؟!؟!؟!؟!!!! کدوم دو بار بچه ؟!؟!؟!؟!؟! در فیلم انتقامجویان ۱ که ثور اصلا نمیخواست به طور جدی با هالک مبارزه کند و حتی اولش سعی کرد هالک را متقاعد کند . ! ثور بیشتر حملات هالک را دفع میکرد تا بهش حمله کند . اگر ثور میخواست به طور جدی با هالک مبارزه کند سفینه شیلد نابود میشد . ! در ضمن مبارزه هم که توسط دخالت جنگنده های شیلد متوقف شد . ! این تویی که هالک پرستی . البته سنت کمتر از اونیه که بتونی حقیقت را قبول کنی .
    در فیلم ثور : راگنورک هم که همه دیدند نتیجه چی شد و اگر استاد بزرگ ( گرند مستر ) به داد هالک نمیرسید ، حضور هالک در فیلم انتقامجویان : جنگ ابدیت ، در حاله ای از ابهام قرار داشت . حتی در همین فیلم ثور : راگنورک ، هم ثور در ابتدا سعی داشت تا هالک را قانع کند و قصد مبارزه جدی تا قبل از اینکه وارد حالت صاعقه ای بشود را نداشت .
    تنها پیروزی قاطعانه هالک در MCU تا به این لحظه در مبارزه با لوکی در انتهای فیلم انتقامجویان ۱ بود و بس . تازه همینجا هم باید توجه کرد که لوکی غافلگیر شد و هیچ سلاحی هم نداشت ( بر خلاف دو دفعه ای که با ثور مبارزه کرد و دو سلاح فوق قدرتمند یعنی نیزه اودین و عصای حاوی سنگ بینهایت ذهن را داشت . ) و صد البته که اواخر جنگ بود و لوکی به اصطلاح تازه نفس نبود . ! این نکات هم هست . یعنی همین پیروزی هم کم حرف و حدیث نداره . !
    هالک از آیرون من در انتقامجویان ۲ شکست خورد . از کی ؟؟ از آیرون من . !
    در مبارزه با آلتران ؟!؟ هالک با یه آلتران به اصطلاح عامیانه داغون پوکیده ورشکسته روبرو شد . اون آلتران دیگه سخت راه میرفت اگه فیلمشو ببینی . قبلش تقریبا با همه جنگیده بود . این پیروزی اصلا پیروزی حساب نمیشه . !! هرچند بچه هالک پرستی مثل تو اینو نمیفهمه .
    هالک با تانوس برابره ؟!؟!؟!؟!؟! چی شد ؟!؟!؟!!؟!؟ هالک ؟!؟! برابر ؟!؟!؟!؟ تانوس ؟!؟!؟!؟ ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه هههههههههههه 😄😄😄😄😄😄😁😁😁😁😄😄 با کدوم فرومول به این نتیجه رسیدی ؟!؟!؟ ندوزدنت یه موقع ؟!؟!؟؟ حواست به خودت باشه . بعد از اون تحقیر جلوی تانوس هنوز رو داری بیای بگی برابر ؟!؟!؟!
    اون موقع که ثور ، تانوس با دستکش بینهایت حاوی ۶ سنگ ابدیت را شکست داد غافلگیرانه بود و شکست لوکی و آلتران توسط هالک خوب بود ؟!؟!؟!؟!؟!!؟ مرز تعصب رو امثال تقلید گراهایی مثل تو جابجا کردند . در ضمن اینا هیچ کدومش حرفای تو نیست . یا از همون اول خودت نبودی یا اینا حرفای تو نیست . ! از این دو حالت خارج نیست . حداقل جرئت اینکه حرفای خودت رو بزنی رو هم نداشتی . شایدم سوادش رو نداشتی . حالا هرچی .
    در مبارزه با سورتور برابر ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ چی شد ؟!؟!؟! سورتور ؟!؟!؟!؟! هالک ؟!؟!؟! برابر ؟!؟!؟!؟!؟!؟! جلل الخالق . ! 😳😳😳😱😱 چی میزنی ؟!؟!؟!؟ اصلا بهت نساخته .

  32. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    من همینجا از تمامی کاربران بی طرف مثل محمد حسین درخواست دارم نظر واقعیشون رو بگن که انصافا حرف های من منطقی تر هست یا کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI ؟!؟!؟!؟ تعارف رو هم که هر دو درست میگید و اینا رو بزارید کنار کلا . رک و پوست کنده بگید کدام یک منطقیتره ؟!
    در ضمن کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI نمیخواستم جوابتو بدهم چون تمام این حرف ها را هم قبلا گفتم اما خواستم بگم که … . هیچی وللش . بقیه نباید فریب حرف های تو رو بخورند . هرچند هیچ کس فریب حرف های بچه ای مثل تو رو نمیخوره . البته اگه اینا واقعا حرفای تو باشه که بعیده . بگذریم .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      من قصدم اصلا توهین به کاربرMOHAMAD REZA EBRAHIMI نیست و ایشون هم نظرات خودشونو دارن
      ولی وجداناً ثور با اختلاف از هالک قویتره!!!

    2. g.o.w کاربر می‌گوید

      خوب مثل بقیه کاربران من هم نظر خودم رو میگم در مورد مقایسه ثور و هالک، البته قبلتر هم گفته بودم و اونم اینه که به نظرم ثور قدرتمندتر از هالک هست، حالا درسته که هالک هم در برابر ثور پیروزی هایی داشته ولی دلایل مبنی بر قدرتمندتر بودن ثور نسبت به هالک بیشتر و محکمتره و اینکه جناب mohammad reza ebrahimi حرفهای شما کاملا غلط نیست ولی این رو هم باید در نظر بگیرید که باید در مقایسه این دو پیروزی های ثور رو هم حساب کنید و نه اینکه فقط پیروزی های هالکو مطرح کنین و در مورد دیوانگی جنگجویان فک نکنم در این حالت هالک بتونه واقعا ثور رو شکست بده و یا با یه مشت به فضا پرتش کنه! اگه یه همچین اتفاقی هم برای یکبار اتفاق افتاده باشه به نظرم نباید فقط صرفا با یکبار یه همچین حرفی زد و هالک حداقل برای چند بار باید ثور در حالت دیوانگی جنگجویان رو شکست داده باشه تا بشه ثابت کرد و یا شاهکارهای بزرگتری داشته باشه، البته این نظر شخصی منه و ممکنه اشکالاتی درش باشه. موفق باشید

  33. batman کاربر می‌گوید

    ببخشید دخالت می کنم اما من تا حدودی با استیو راجرز موافقم

  34. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کمیکو بخون آدمی که کمیکو قبول نداره همچین حرفی بعید نیست
    https://www.zipcomic.com/the-incredible-hulk-1968-issue-440
    مطمئن هستم که نخوندی همینطوری میگی
    مبارزه با لوکی خب ثوذ میولنیر رو داشت و نبردبدون مشکل بود و لوکی به سختی اونو شکست داد اما نبرد لوکی و هالک هر دو بدون سلاح بودن و هالک براحتی ثور رو شکست داد
    در نبرد نبرد با تانوس ثور. همیشه تانوس رو غافلگیر کرده مخصوصا در اونجرز ۳ اما باشه در نبرد با تانوس ثور.
    اما سورتور وقتی که ثور با سورتور جنگید خیلی ضعیف بود اما در اواخر راگناروگ ثور نذاشت هالک مبارزه کنه اون موقع هالک عصبانی نبود
    ههههههه در کمیک incredible hulk # 440 هالک با یک مشت ثور رو به فضا پرتاب کرد اونم با نیروی دیوانگی جنگجویان
    همه مثل تو نیستن کمیکی که نخوندن حرف بزنن
    https://www.zipcomic.com/the-incredible-hulk-1968-issue-440
    https://www.zipcomic.com/the-incredible-hulk-1968-issue-440
    https://www.zipcomic.com/the-incredible-hulk-1968-issue-440
    ۲۰ دفعه فرستادم بخون من طبق کمیک حرف زدم تو هر چی می خوای بگو
    دو بار ثور رو شکست داد
    دیگه چی می خوای بگی
    کمیک adventures hulk رو بخون
    اسم دو تا کمیک دادم اما تو فقط توهین کردی
    حالا حرف کی منطقیه
    تو حتی قبول نداری هالک دورمامو رو‌ کشته

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      زیاد زور نزن بچه . چرت و پرتات خریداری نداره . حالا تا جون داری لینک بزار . وگرنه منم میتونم لینک کمیک بزارم و ادعا کنم که در این کمیک فیوری هالکو زده برده دیار بخت . !

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      هالک دورمامو رو کشته!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هالک!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی کمیک هم بدی کسی قبول نمیکنه احتمالاً کمیک توسط طرفدارای هالک بوده ثور خیلی زیاد تر هالکو شکست داده شما هالکو با والای همگان اشتباه گرفتی!!! با احترام واقعاً اشتباهه خواهشاً هالک رو با خارج از حد خودش مقایسه نکن دورمامو از گالاکتوس قویتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد بیاد از هالک شکست بخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! شما همونی نبودی که تو مقاله هالک علیه سوپرمن میگفتی هالک میبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه همون بودید بگم که سخت در اشتباهید

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید یکم تند صحبت کردم ولی به نظرم واقعاً هالک اصلاً و ابدا در سطح دورمامو نیست
        امیدوارم موافق باشید

      2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        بله هالک دورمامو ذو کشته تمام شماره های adventures hulk بخون بعد بیا حرف بزن خواهش میکنم کمیک‌ adventures hulk رو بخون تو اونجا هالک دورمامو رو کشت ولی با کمک دکتر استرنج و نیمور کار خاصی نکرد من کمیکو خوندم که گفتم
        دیگه اسم کمیک رو هم دادم دیگر خود دانید
        خب کاربر محمد حسین هم کمیک‌ incredible hulk #440 قبول داره
        # gow
        حرف شما من قبول دارم و اینم قبول دارم که ثور قدرتمندتر از هالک هست من میگم هالک قویتره و ثو. قدرتمند تره

      3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        هالک هرگز هرگز دورمامو رو نکشته . !! فوقش در خوبش بتونه این کارو بکنه . شمام حرفای این بچه افراطی هالک پرست رو باور نکنید . اگه یادتون باشه من قبلا کلیپ مربوط به این کمیکی که میگه دورمامو رو کشته رو براتون در سایت ویجیاتو فرستادم و اگه دیده باشید متوجه میشید که چنین حرفی کلا چرت و پرت هست . یه بار دیگه خیلی خلاصه میگم . هالک یه ضربه غافلگیرانه به دورمامو که بسیار بسیار ضعیف شده بود و تازه در حال جنگ با دکتر استرنج و بعضی شخصیت های دیگه بود زد و اینجا دورمامو فقط برای چند لحظه ( فقط چند لحظه ) ظاهرا بیهوش میشه و به قول معروف هالک داره ژست میگیره که من قویم اینا که دورمامو بلند میشه و با یک اشاره یا شایدم یک نگاه هالکو تبدیل به چیزی شبیه سنگ میکنه . حالا این بچه افراطی هالک پرست به این میگه دورمامو کشتن دیگه بماند کلا .

  35. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    خب من نمیخواستم دخالت کنم ولی چون درخواست کردین حقیقت رو میگم .
    ببینید در اون مورد که جناب محمد رضا التران رو زد خوب درست و حساب نبود و پیروزی حساب نیستش . میتونید برید یه بار دیگه فیلم رو مشاهده کنید و اینجا حق با جناب استیو راجرز هست .
    راجب کمیک incredible hulk 440 حق با محمد رضا ست . رفتم نگاه انداختم در کمیک رسماً اشاره به کلمه warrior madness میکنه و این معنی دیوانگی جنگجویان رو میدهد . توی صفحه ی دیگری از کمیک هم ثور خودش میگه که دیگه نمیخواد تو نبرد با هالک خودشو کنترل کنه میخواد درست حسابی نبرد کنه . صفحه دیگر هم مثل دیوانه ها به قصد کشت با هالک میجنگد . انگار هم هالک با یه مشت اون رو به فضا پرتاب میکنه و شکستش میده . به این مدل هم میگن BFR … هالک مایسترو هم نبوده و به خودش میگفت مایسترو در اصل پرفوسور هالک بود . چون مایسترو بسیار پیرتر است . اما پیروزی بدون BFR با ارزش تره ولی خب اینم یه جور پیروزی هست که حریفت رو از میدان نبرد حذف کنی و اونم دیگه نتونه بیاد . البته اینجور که من دیدم همین بود و از روی حق و بدون تعصب نظرم رو گفتم . حالا شاید من اشتباه میکنم ولی چیزایی که با چشمام دیدم همین بود که عرض کردم . امیدوارم اقای راجرز از صحبت هام ناراحت نشده باشند .
    در مورد نبرد ثور و هالک تو فیلم ثور رگنورک چیزی از جزئیاتش یادم نیست ولی انگار کارگردان فیلم یعنی تیکا وایتیتی گفته هالک اونو حیوان خانگی میکنه ، این حرف من نیستش حرف کارگردانه . حقیقتاً چیزی از نبردشون یادم نمیاد فقط این مورد رو میخواستم بگم همین . در صورت نیاز میتونم لینک هم قرار دهم ‌.
    این چیز هایی بود که من میدانم حالا با بقیه چیز ها کاری ندارم و به من ربطی ندارد . اگرم اشتباه کردم بگید تا رفعش کنم ‌.
    با تشکر

  36. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    مرسی از نظرتون

    # Mohammad Hossein
    راستش من واقعا ندیدم که از کلمه warrior madness استفاده بشه در این کمیکی که میگید . اگه ممکنه بگید در صفحه چند بود که به این کلمه اشاره شد ؟!
    اما چرا میگم اینجا ثور در حالت « دیوانگی جنگجویان » نبود ؟
    به این دلیل که ثور نمیتواند به طور ارادی وارد این حالت شود . یعنی چی ؟! یعنی هم باید از نظر روانی بسیار تحریک شده باشد و هم قضیه یک طلسم قدرتمند در میان باشد . این مهمترین دلیل هست . حالا دلایل دیگری هم هست که فعلا نیازی نیست بگم . البته این احتمال وجود داره که یک نویسنده توجهی به این قائده نداشته باشد . فقط شما اگر ممکنه بگید در کدام صفحه به این کلمه warrior madness اشاره شد ؟!
    راجب حرف کارگردان هم باید بگم که حرفش هیچ اهمیتی نداره چون چیزی که در عمل دیده شد زمین تا آسمون با حرف کارگردان طنزی مثل تایتا وایکاندی فرق داشت . بعدشم اگه به حرف کارگردان و نویسنده و اینا باشه شما انصافا به نظرتون حرف استن لی مرحوم مقدمتر هست یا تایتا وایکاندی ؟!؟ حرف جک کربی مقدم تر هست یا تایتا وایکاندی ؟!؟؟ اون کارگردان یه چی پرونده برای خودش و هیچ هم مهم نیست . من یک نظر سنجی دیدم دقیقا در همین رابطه که اگه بخواین لینکش را هم قرار میدهم . پرسیده بودن که این حرف تایتا وایکاندی چقدر معتبر هست و از بین حدود ۲۰۰۰ رای جالبه که تقریبا ۱۷۰۰ رای دال بر این بود که هیچ ارزشی نداره . حالا دیگه قضاوت بماند . تازه حالا این اول داستان هست . ثور در آن مبارزه هیچ یلاحی نداشت . دیگه حالا تصور بشه سلاح قدرتمندی مثل استورم بریکر هم باشد که با یک اشاره میتواند هالک را ناقص العضو کند . !

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیو راجرز#
      ببخشید این درسته که میگن گالاکتوس در کمیک های جدید داره سیاراتی رو که نابود کرده بازسازی میکنه

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        حقیقتش من نه دیدم و نه شنیدم . البته شایدم اینطور باشه و من ندیدم .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ممنون منم تو سایت زومجی خوندم که بعد از این اتفاق بهش آورنده زندگی میگن

  37. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    با درود
    اقای راجرز از شما یه سوال داشتم .
    میتونید قویترین سلاح های ثور رو رتبه بندی کنید ؟! منظورم همه ی سلاح هایی هست که ثور در اختیار داشته است ، چه بصورت دائمی و چه موقت . البته میدانم خیلی کار سختیه ولی اگه مشکلی داشتید فقط قویترین سلاح ثور رو نام ببرید به موارد دیگه احتیاجی نیست .

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohammad Hossein
      راستش دقیق نمیدنم . یعنی الان خیلی خوب حضور ذهن ندارم . ضمن اینکه رتبه بندی هم واقعا همانطور که خودتون گفتید خیلی خیلی سخته . بعضی از این سلاح ها فقط در یک الی دو داستان وجود داشتند و آنچنان شناخته شده نیستند . من ترجیح میدهم که رتبه بندی نکنم . اما اگر خواستید مقالاتی در سایت هایی مثل CBR و Screen Rant در این زمینه هست که البته انصافا کم هم اشکال نداره مقالاتشون در این زمینه . من فقط بگم که قدرتمندترین سلاحی که ثور تا به حال استفاده کرده است فکر کنم سلاح نکرو هست . من ندیدم که ثور از شمشیر اودین استفاده کند . اگر شمشیر اودین هم در نظر گرفته شود ، میتواند به راحتی اول یا حداکثر دوم باشد . بعدی هم به نظر من میولنیر اصلی هست که طیف بسیار گسترده ای از قدرت ها را دارد . راجب موارد بعدی اظهار نظر سخته .
      راستی شما نگفتید در کدام صفحه کمیک بود که کلمه warrior madness به کار رفت ؟!

  38. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام محمد جان
    می‌دونم که از من نپرسیدی ولی میگم‌
    این کار تقریبا غیر ممکنه ولی خب میگم
    اخرین شمشیر بالدر که قدرت شفا بخشی داره
    تاندر استرایت که مال ثور کلون بوده و هست
    میولنیر ll که شبیه استورم بریک هست
    چکش طلایی که نمیتونه صاعقه بزنه در کمیک ثور ۲۰۱۸ هست
    آلتیمت میولنیر که ساخته ی دست انسانها است در کمیک ثور آلتیمیت هست
    یارن بی یورن که خودتون میدونین
    میولنیر چکش جنگجو
    و در اخر
    استورم بریکر ! چون قدرتی برابر با میولنیر داره باهاش برابره و بیشتر مال بتا ری بیله
    و خبری هیجان انگیز
    .
    .
    .
    .
    .
    کریستین بیل بازیگر بتمن نقش بتا ری بیل را در ثور عشق و تندر بازی می‌کنه!!!!!!!!!

  39. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    جناب استیو راجرز
    اون تایکا وایتیتی هست نه تایکا وایکاندی
    ببخشید فقط خواستم اصلاح کنم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      اوکی . مرسی که گفتید .

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        جناب استیو راجرز
        بله بیشتر کار فیلم کار تهیه کننده و فیلمنامه‌نویس هستش
        اما فیلم قشنگیه ساخت خدایی برا مارول بخصوص اون استاد بزرگ که خیلی خنده دار بود
        به برادر ۵ سالم نشونش دادم غش غش خندید
        حالا کریستین بیل هم که اومده تو ثور عشق و تندر نقش بتا ری بیل رو باز می‌کنه

  40. batman کاربر می‌گوید

    هالک اصلا در سطح دورمامو نیست دورمامو تونسته قسمتی از نماد انتزاعی ابدیت رو شکست بده همین حرفت اعتبار بقیه حرفات رو نشان میده ببخشید دخالت کردم

  41. batman کاربر می‌گوید

    تور اگه بخواد هالکو شکست بده می تونه البته بدون صلاح کارش سخت تره

  42. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    # استیو راجرز
    بله مطمئن هستم ، دقیقاً همین کلمه نوشته شده بود . شما یه بار دیگه صفحه ۳۱ رو با دقت ببین . اون ۶ خطی تو کادر نارنجی رنگ هست دقیقاً همونجا . اخرین کلمه خط ششم نوشته شده : warrior madness
    اتفاقاً ثور از لحاظ هم روانی و هم جسمی تحریک شده بود . بالا هم اشاره کردم ثور میخواست بصورت جدی با هالک بجنگه . میتون اسم صفحه اینم بگم در صورت نیاز . ولی فکر نکنم از طلسمی خبری بوده باشه و این مورد واقعیتاً رد میشه .
    بله حرف استن لی قطعاً حرفش ارجح تر از کارگردان فیلمی هست . اما این که شما گفتی نویسنده ها بعضی موقع ها به قاعده توجه نمیکنند کم پیش میاد . مگر اینکه نویسنده فقط حرف شخصی خودش رو در کمیک قرار دهد و داستان رو اونجور که باب تبعشه ببره . ولی در روال عادی همینی است که گفتم .
    اون نظر سنجی هم واقعاً تعجب کردم ! اصن فکر نمیکردم یه نظر سنجی بزارن که حرف کارگردان درست است یا خیر .

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohammad Hossein
      بعدا میبینم و چک میکنم . البته نمیگم که شما دروغ میگید بلکه چون ندیده بودم این مورد را تعجب کردم .
      اتفاقا زیاد پیش میاد که قاعده های کلی توسط نویسنده ها رعایت نشه . من اگه بخواهم میتونم فقط تا چندین ساعت تمام براتون مثال های این موارد رو بگم . مثلا همین مورد اگه واقعا اینی که شما میگید باشه یعنی به قاعده توجه نکردند . چون اولین بار وقتی ثور وارد حالت « دویوانگی جنگجویان » شد ، اشاره شد که این یک بیماری شناخته میشه و به طور ارادی نمیشه وارد این حالت شد و حتما باید طلسم قدرتمندی در میان باشد . همچنین اشاره شد که اودین این حالت را ممنون اعلام کرده است چون شخص در این حالت قدرت تعقل را از دست میدهد . ! اتفاقا به این مورد هم در شماره های بعدی اشاره شد که مجازات های بسیار سنگینی برای افرادی که به این حالت میروند وجود دارد . اون مواقعی هم که من دیدم ثور وارد این حالت یعنی « دیوانگی جنگجویان » ، شد به خاطر طلسم هلا بود . !
      بعدشم حتی اگر حالت « دیوانگی جنگجویان » بوده باشه بازم ابدا قرار نیست برتری هالک باشه . ثور در حالت « دیوانگی جنگجویان » در حالتی که سنگ بینهایت قدرت را داشت تانوس را شکست نداد اما در حالت عادی و معمولی مگنوگ و تانوس قوی شده و تقویت شده را به صورت متوالی شکست داد . !! این موارد به نویسنده بستگی داره واقعا .
      راجب نظر سنجی که گفتم هم اشتباه منظورم رو متوجه شدید . نظر سنجی این نبود که حرف کارگردان درسته یا نه . نظر سنجی این بود که منظور حرف کارگردان چی بود ؟! ۳ تا گزینه هم داشت فکر کنم . حالا بعدا پیداش میکنم و براتون قرار میدم لینکش رو .
      شما اصلا انصافا در نظر بگیرید ببینید که حرفش چرت نبوده ؟!؟!؟ با توجه به سابقه تایتا وایتیتی اصلا ازش بعید نبود این حرف . اگه دقت کنید در مورد فیلم های دیگش هم از اینجور حرف های طنز گونه زیاد زده که مثلا اگه فلان میشد فلان بود . ! که اصلا هم با عقل آدمیزاد جور در نمیاد . البته شایدم منظورش رو بد رسونه تا خیلیا بد متوجه بشن . مثلا منظورش این بود که اگه هالک میبرد قصد داشت این کار رو بکنه . منظورش شاید این بوده . چون واقعا اون حرف در واقعیت که هیچ در تخیل هم نمیگنجه . میگنجه ؟!؟؟!!؟! کی حیوان خونگی کی بشه ؟!؟!؟!؟! اصلا یک بینهایتم درصد هم با عقل جور در نمیاد . من باور کنم زن عمو می مرد عنکبوتی زده والای همگان رو کشته این حرف کارگردان رو عمرا بتونم باور کنم . !! شما به اصطلاح کلاه خودت رو قاضی کن و ببین اصلا چنین چیزی احتمال داره ؟!؟؟
      این چیزی که روند مبارزه ثور و هالک در فیلم ثور : راگنورک ، داشت نشان میداد حقیقتش دال بر این بود که هالک قطعا بازنده این مبارزه هست . ! شما اینطور فکر نمیکنید انصافا ؟!؟ حالا حیوان خنگی و این چرت و پرتا رو که کاریش نداریم کلا . من دارم راجب برنده و بازنده صحبت میکنم . تازه باز هم تاکید میکنم که در آن لحظه ثور هیچ سلاح خاصی نداشت . دیگه با وجود سلاح قدرتمندی مثل استورم بریکر که دیگه نیازی به فکر کردن نیست اصلا .
      امیدوارم متوجه منظورم شده باشید .

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohammad Hossein
      در ادامه کامنت قبل باید یه نکته مهم دیگه را هم بگم . اصلا این تصمیم به تایتا وایتیتی بستگی نداشت که کی برنده بشه ؟! . کارگردان ها قطعا میتونن جنگ ها و جزئیات جنگ ها رو مطابق میل خودشون بسازن اما در مارول حداقل کلیات اون باید از فیلتر دیزنی عبور کنه . یعنی روال کلی جنگ را از قبل دیزنی تایین کرده بود . اینجورم نبود که کارگردان هر کار خودش خواست بکنه . یادمه چندین ماه قبل از اکران از تایتا وایتیتی سوال شد که کی برنده میشه که اونم گفت : ( من نمیتونم بهتون این اطلاعات رو بگم اما این تصمیمش بر عهده من نیست . ) کارگردان فوقش بتونه یه نظر یا پیشنهادی بده . وگرنه کلیات جنگ را از خیلی وقت قبل روئسای MCU دستورش رو ابلاغ کرده بودند به دستندرکاران فیلم . حالا اونها با نظر خودشون باید این کلیات را پیاده میکردند . ! تایتا وایتیتی حتی اگه میخواست این اتفاق بیفته هم آیا دیزنی بهش اجازه میداد ؟!؟ عمرا و ابدا .
      یعنی با همه این حرفا میخوام اینو بگم که فکر نکنید حالا چون کارگردان یه حرفی زده حرفش سند و مدرکه . علی الخصوص کارگردانی مثل تایتا وایتیتی با این سابقه طولانی در این زمینه ها .
      امیدوارم متوجه شده باشید .

  43. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد ابراهیمی نوب
    نوب رو کاریش نمیشه کرد

  44. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    لینک کمیک دادم لینک کمیک هم دادم خودت نوب تری اینجا هم هالک دورمامو را کشت
    https://www.zipcomic.com/defenders-2005-issue-5

  45. batman کاربر می‌گوید

    لینک هات اصلا نمیاد رفیق نوب من

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      منم همینو میخواستم بگم . 👍👍👍 با فیلتر شکن هم دانلود نمیکنه . حداقل از سایت get comic لینک میزاشت بهتر بود .

  46. batman کاربر می‌گوید

    جواب کاربر دکتر استرنج : ببخشید اما کاملا باهات موافقم

  47. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    کاربر MOHAMAD REZA EBRAHIMI
    ببینید حتی اگرم اینطوری باشه که میگین( البته همه میگن این اتفاق نیفتاده و فقط شما داری اینرو میگی حقیقتش بار اوله
    که دارم همچین چیزی رو میخونم به هر حال کاربر استیو راجرز اطلاعات خیلی خوبی دارن و تقريباً بیشتر کمیک های مارولو
    خوندن)ولی بازهم این ثابت نمیکنه که هالک قویتره دورمامو از امثال آنتی مانیتور و گالاکتوس دوبرابر قویتره!!!!!!!
    هالک اصلاً در سطح دورمامو نیست ابدا!!!! هالک که هیچ من با اقتدار میگم هالک جهان شکن و یونی هالکم جلوی دورمامو
    پشه ای بیش نیستن چه برسه به هالک!!!! اگه میگفتید یمیر و چتون باورش آسون تر بود!!!!!!!!!! هرچند هالک جلوی چتون
    و یمیر هم مطلقاً شانسی نداره

  48. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    نمیخواهم دخالت کنم ، ولی دورمامو ، انتی مانیتور و گالاکتوس توی یه سطح قدرت هستن . نمیدونم شما چطوری میگی دو برابر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Mohammad Hossein
      منم قصد دخالت ندارم اما بازم تفاوتی ایجاد نمیکنه . چون هالک در خوابش هم نمیتونه امثال دورمامو رو شکست بده کشتن که دیگه بحثش جداست . دورمامو اصلا موجودی نامیراست بعد یکی مثل هالک که زره هالک باستر تونی مهارش میکنه بیاد دورمامو بکشه ؟!؟! بشنو و باور نکن .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کاربر محمد حسین #
      ببینید دورمامو صاحب یه بعده!!!!!! واز جادو استفاده میکنه و از گالاکتوس و آنتی مانیتور قویتره و با دارک ساید اصلی تقريباً برابره

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        ببینید این دلیل نیست که صاحب یه بعده و از جادو استفاده میکنه پس خیلی قویه . الان مفیستو در مارول حاکم جهنم هست و لوسیفر هم جهنم تو دیسی ! پس ما چون اون پادشاه جهنمه اونم همینطور باید مقایسه شون کنیم ؟!؟ قضیه ی اینجام همینه اون صاحب بعد تاریکی هست باید حتماً با اون یکی مقایسه شود ؟ در حالی که بینهایت تا مفیستو در برابر انگشت لوسیفر عددی نیستن . اگرم دقت کنید مفیستو اغلب با نرون مقایسه میشود . در همین سایتم مقاله ی بود که نرون علیه مفیستو بوده باشد ، فقط اسم مقاله رو به یاد ندارم ولی میتونید راحت پیدا کنید .
        جادو هم همینطور . الان کسی مثل زاتانا هم از جادو بهره میبرد اما در برابر جادو های عرفانی کسایی مثل دکتر استرنج و دکتر فیت حرفی برای گفتن دارد ؟ نمیخواهم بگویم شانسش صفره ولی طبیعتاً بازنده ی قطعی میدان است .
        سطح قدرت دورمامو یونیورسال هست درحالی که دارک ساید اصلی موجودی مولتیورسال هست ! این دو حتی بعید میدانم قابل قیاس باشند . البته دارک ساید اصلی‌ فیت های عجیب خیلی شدیدی داره ولی شکست دادن موجودی یونیورسال فکر نکنم کاری سختی براش باشه . حالا بماند بعضی ها حتی میگن امنی ورسال ! البته میدونم منطقی نیست ولی خب گفتم که در جریان باشید .
        باید بهتون بگم اسپکتر هم توانایی ایستادگی در برابر دارک ساید اصلی رو ندارد ! البته بازم میگم شانسش کم نیست ولی اینطور که از شواهد معلومه به مراتب ضعیفتره . ( البته اگه طبق فیت جلو پیش بریم وگرنه طبق تاریخچه شخصیت اسپکتر قطعاً سطحش جلوتره ) ولی کلاً تو لیست های اورال اسپکتر قویتره . اما اسپکترم خودش مولتیورسال هست .
        شما الان اسپکتر رو از دورمامو ضعیفتر میدونی ؟!؟ نه واقعاً ؟ حتی دارک ساید اصلی تونسته از خط سورس عبور کنه که این کار برای ۹۰ درصد کرکتر های دیسی ناممکنه .
        من فقط سطح قدرت دورمامو فعلی یعنی مدرن رو مد نظر قرار دادم . با دورمامو کلاسیک کاری ندارم .
        باز میگفتین دورمامو کلاسیک خب حداقل یه چیزی . ولی دورمامو فعلی شانس زیادی ندارد . تا حالا هم کسی ندیدم که بگوید دورمامو از دارک ساید اصلی قویتر است و یا حتی برابر .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بله درسته اشتباه از من بود ،

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد حسین #
          درسته که گالاکتوس دیگه شرور نیست و درحال بازسازی سایارات و چیزهاییه که نابود کرده ؟؟؟؟؟؟ من یکجا خوندم میخواستم بدونم صحت داره ؟؟؟؟؟؟

  49. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    نمیدونم این کاربر نوب MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کدوم کمیکی رو میگه که من هرچی دنبالش گشتم نبود . اون لینکاش هم که باز نمیکرد ببینم حرف حسابش چیه . من فقط این کمیک رو پیدا کردم که در لینک پایین در سایت کوارا راجبش توضیح دادن :
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.quora.com/Did-the-Hulk-really-kill-Dormammu&ved=2ahUKEwjs_fuX86zsAhUSxoUKHQl7BXsQFjAAegQIDhAB&usg=AOvVaw15R31z0sI6NaXUyg8POlrh
    اگه منظورش همین مورد هست که داره چرت میگه چون دورمامو نمرده بود و فقط برای چند لحظه ظاهرا بیهوش شده بود و بعد هم که با یک نگاه یا شایدم حتی با یک اشاره هالکو تبدیل به سنگ یا چیزی شبیه به اون کرد . خودتون اگه خواستید ببینید در لینکی که گذاشتم عکسش هست و توضیحات هم هست . بگذریم .

  50. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # بتمن
    رفیق نوب من
    اون سایت فیلتره با فیلترشکن برو
    # دکتر منهتن
    شکی نیست که هالک که هیچ انتقامجویان هم شانس زیادی ندارند فقط میگم دو بار تونسته دورمامو را بکشه اینکه میگید ثور از هالک قویتره نظرتون هست و من مشکلی ندارم
    مشکل اینه با اینکه من حتی لینک دانلودش رو‌ گذاشتم بازم قبول نکردید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      برای من که با فیلتر شکن هم نیاورد .‌سایت رو باز کرد اما دانلود نمیشد . حالا هرچی اصلا . ولللشش .
      یه بارت شد دو بار ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ دو بار ؟!؟!؟ هالک ؟!؟! دورمامو ؟!؟
      ببین تو که هالکو پرستش میکنی و اون مغز نداشتت هم توانایی درک حرف های من و بقیه کاربران سایت رو نداره اما در لینکی که گذاشتم توضیح داده که هالک در برابر دورمامو هیچ حرفی برای گفتن نداره . تازه اون دورمامو یک درصد قدرت واقعی دورمامو رو هم نداشت . تازه خواهر دورمامو و دکتر استرنج و همه اینا داشتن به هالک کمک میکردن . تازه همون دورمامو هالکو با یک نگاه ساده تبدیل به … کرد . هرچند هالک پرستید بیشتر از حدیه که بتونی درک کنی . برو به پرستشت برس . اصلا من بگم ۱۰ هالک بار والای همگان رو کشته ول کن هستی یا نه ؟!؟!؟!؟؟ اگه هستی بگو تا بگم دلت خوش بشه .
      راستی میدونم الان میای مثل بچه های به دوران نرسیده حرفای من رو به خودم تحویل میدی .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      MOHAMAD REZA EBRAHIMI#
      نه من به شکست دادنش کاری ندارم مثلا سوپرمنم مستر میکسیزپیتلیک رو شکست داده دلیل میشه قویتر باشه ؟؟؟؟؟؟
      ومن چون این کمیکو نخوندم ترجیح میدم نظر ندم که دقيقاً توش چی شده ولی از خیلیا شنیدم همچین اتفاقی نیفتاده
      البته من کاملاً به نظر شما که طرفدار هالکید احترام میذارم منم خودم طرفدار شزم و گالاکتوس (تو سایت زومجی نوشته بود که داره سیاراتی رو که خورده بازسازی میکنه و از قبلشم قویتر شده !!!!!!!) و البته بین گالاکتوس و شزم دکترمنهتن هست و احترام زیادی برای طرفدارای هر شخصیتی قائلم

      batman #
      ببینید دورمامو از جادو استفاده میکنه و صاحب یه بعده!!!!!!! باید با دارک ساید اصلی که صاحب بعد تاریکیه مقایسه شه
      حالا بله قبول دارم ۲ برابر زیادیه اما در کل از گالاکتوس قویتره

      1. کمیک فن کاربر می‌گوید

        به نظرت دارکساید اصلی یکم از دورمامو قویتر نیست؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          شاید چون دارک ساید اصلی خیلی قویه و مثل دورمامو صاحب بعد تاریک و انرژی های درونشه ولی تقريباً برابرن
          با اختلاف کم دارک ساید

  51. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نوب ترین کاربری که تو سایت هست تویی
    با اون حرفهای چرندت

  52. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    قابل توجه کاربرانی که به نوبتر از نوب بودن این بچه افراطی یعنی کاربر MOHAMMAD REZA EBRAHIMI پی بردن :
    جوابشو ندین . یا بهش بگین اصلا هالک والای همگان رو هم کشته اونم ۱۰ بار و اونم به راحتی . !! دیگه بیشتر از این مزاحم وقتش نشید که باید صرف پرستش هالک بشه . حرف امثال این اگه حرف شما رو تایید کنه باید به خودتون شک کنید . حالا این براتون موفقیته که یه بچه افراطی باهاتون هم نظر نیست .
    البته خود مختارید و این فقط یک پیشنهاد و توصیه بود . منم دیگه وقتم را حروم بحث با امثال این نمیکنم که حداقل حق النفس ضایع نشه . شما رو هم به خاطر وظیفه امر به معروف و نکی از منکر به این مورد پند دادم . امیدوارم ناراحت نشده باشید .
    تمام .

  53. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    این یارو مخش عیب داره دیگه
    کامنت قبلیم برای ابراهیمی بود نه منهتن

  54. کمیک فن کاربر می‌گوید

    آقا چرا دعوا میکنین از کجا رساندیم به کجا

  55. کمیک فن کاربر می‌گوید

    به به آقای راجرز لانگ تایم نو سی چه خبر ببخشید یه سوال داشتم اودین قوی تره یا زئوس اگر هم شما نتونستید جواب بدید آقای ادمین خوبی ( ادمین اسمته یا فامیلیت؟) میشه شما جواب بدید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # کمیک فن
      منظورتون از اینی که میگید لانگ تام نو سی چه خبر ؟!؟ رو متوجه نشدم . بیخیال .
      اگر منظورتون در کمیک هست که من شخصا در کمیک مارول میگم اودین قدرتمندتر هست و شاهکارهای به مراتب بزرگتری هم داره در حدی که حتی یک بار تئوری شکل گرفته بود مبنی بر اینکه زئوس به دست اودین خلق شده البته غیر مستقیم که بعدا رد شد این تئوری . در کل اما در کمیک مارول فکر میکنم اودین قدرتمندتر هست . حالا دلایل زیاده که فعلا نیازی به گفتنش نیست .
      در کمیک دی سی حقیقتش من اطلاع زیادی ندارم و پیشنهاد میکنم از ادمین محترم بپرسید . اگه خواستین میتونید از بقیه کاربرانی که اطلاع دارند هم سوال کنید .
      اما در اساطیر این سوال قبلا هم در همین سایت پرسیده شده و من هم اتفاقا به طور تقریبا مفصلی پاسخ دادم که الان یادم نیست در کدام مقاله بود . خلاصه بگم به نظر در اساطیر نمیشه به طور قطع نظر داد .
      این نظر شخصی من بود .

      1. کمیک فن کاربر می‌گوید

        هیچی داداش شوخیه

      2. کمیک فن کاربر می‌گوید

        سلام علیکم آقای استیو جان چه خبر ؟ بنده سوال دیگری داشتم اگه میشه پاسخ بدهید در نبرد بین ثور و هالک شما گفتید ثور برنده میشه اما میخواستم بدونم توی نبرد این دو هالک هر چه عصبانی تر بشه قدرتش بیشتر میشه پس اگر ثور هر ضربه ای بزند هالک عصبانی تر و قوی تر میشود و در آخر این هالک نخواهد بود که برنده خواهد شد ؟ البته این یک سوال است اگر میشه جواب بدید

  56. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    کاربر G.O.W اگه هنوز هستید من ازتون یک سوال داشتم . البته اگه مایل بودید پاسخ بدین . اگه نخواستین پاسخ بدین هم که هیچ . میخواستم ببینم شما در سایت طرفداری که راجب فوتباله و اینا هستید ؟

    1. g.o.w کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز
      نه من در سایت طرفداری فعالیت ندارم . چطور مگه آیا در اونجا هم کاربری به اسم من هست؟

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # G.O.W
        نه من ندیدم اونجا کاربری رو با اسم شما و همینجوری پرسیدم . میخواستم اگه اونجا هم بودید و یک زمانی وقت داشتیم باهاتون صحبت کنم که گفتید نیستید . به هر حال موفق باشید .

  57. . Amir کاربر می‌گوید

    اودین قوی تره چون علاوه بر قدرت پدر همگان ( که فقط رئیس خدایان یه معبد اونو داره مثل اودین و زئوس و راء و زاواروس)
    نیرو های کیهانی هم داره که با فونیکس فورس مقایسه میشه

  58. […] بار هالک پا به دنیای کمیک گذاشت، هیچکس فکرش را نمی کرد هالک خاکستری ای که در طی اتفاقی ناخواسته، رنگش به سبز تبدیل […]

  59. Mahdi rahimi کاربر می‌گوید

    بابل همش دروغه پوست هالک و فقط دو چیز می‌تونه سوراخ کنه اونم ویبرانیوم و آدامانتیوم هستش و دومزدی هیچ کدوم از اینارو نداره بابا هالک کلا قوی تر از دومزدی هستش
    در ضمن از کی تا حالا لیگ عدالت از انتقام جویان قویتره؟
    بابا فقط کافیه شخصیت هایی چون هالک،ثور،هرکول،سنتری،،سیلور سرفر،هایپرون،کاپیتان مارول،تانوس،دکتر استرنج،آیرون من و جاگرنات باهم بشن میتونن کن دی سی و با خاک یکسان کنن

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      وقتی هیچ اطلاعاتی از دی سی نداری صحبت نکن همون کاپیتان اتم برای انتقام جویان کافیه . شما فکر کنم یک کمیک تا حالا تو عمرت نخوندی فقط فیلمای مارول دیدی . دومزدی نامیراست دوست عزیز و هر بار بمیره قوی تر میشه به نظر من با اقتدار دومزدی هالک داغون می کنه. و دیگه اسم دی سی نیار چون می تونم یک لیست بنویسم از کسایی که با یک اشاره می تونن انتقام جویان از تاریخ محو بکنن.

  60. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Mahdi Rahimi
    #منشا_تعصب
    #مفهوم_تعصب
    #فراتر_از_تعصب
    #تعصب_عاری_از_تعریف

  61. Batman کاربر می‌گوید

    #Mahdi Rahimi
    😂😂🤣وای خدا کامنتت خیلی خنده دار بود!!!!ینی چنگک های ولورین از تیغ دومزدی تیز تره؟؟؟ هان؟؟ همه اینایی که گفتی حریف دکتر منهتن نمیشن حالا چه برسه به کل دیسی!!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چی ؟؟؟؟؟!!!!! کی ؟؟؟؟؟؟ جاگرنات که هیچ اون سیتوراک اربابش هم باز از امثال دکترمنهتن ضعیف تره من میتونم به شما کسایی رو معرفی کنم که توانایی شکست همه این شخصیتا رو باهم دارن این یک
      دو دومزدی با اون چنگالاش ضربه ای به سوپرمن زد که باعث مرگش شد!!!!!!!!!! درحالی که چنگالای ولورین شاید بتونه یک خراش خیلی خیلی سطحی طوری که سوپرمن یک قطره خون هم ازش نیاد خراش بده طوری که حتی کک سوپرمنم نگزه!!!!! از نظر منم هالک از دومزدی ضعیف تره و منطق هم همینو میگه ولی دیدم تو سایتای خارجی که تو یه کمیک
      دومزدی کلاک هالکو قویتر ذکر کرده بود

  62. علی کاربر می‌گوید

    در واقع قوی ترین انتقام جو باید جارویس باشه تو هم قادره پتک تور رو بلند کنه وتور بدون پتکش چیزی نیست در صورتی که جارویس از ویبرانیومه که یکی از فلز های سخت است ومشت های تور روش اثری نداره تازه یکی از سنگ های ابدیت رو هم داره که قدرتش رو بیشتر از تور و هالک میکنه درصورتی که کمیک های جالبی دربارش ساخته نشده درواقع در نبرد تور و جارویس حتما جارویس میبره چون هم لیاغت بلند کردن پتک تور رو داره هم یکی از سنگ های ابدیت رو اگر واقعا نویسندگان با انصاف درباره ی ابر قهرمان ها قضاوت می کردن الان جارویس قوی ترین انتقام جو بود مخصوصا تو انتقام جویان جنگ ابدیت دیگه خیلی… بود اصلا نزاشتن جارویس مبارزه کنه!

    1. Arta کاربر می‌گوید

      سلام ببینید ویژن از ثور قویتر نیست یکی از سنگ های ابدیت رو داره درست اما هیچ وقت نمی‌تواند از قدرت کامل اون استفاده بکنه زیرا که تنها از لیزر و کمی از قدرت های جادویی اش می تواند استفاده بکند.!!بعدشم کی گفته ضربات ثور روی ویبرانیوم اثر ندارد؟؟؟ثور چیزی داره دارد به نام انفجار خدایان که اگر به نهایت قدرت خود برسد می تواند دو الا سه سیاره را با یک ضربه نابود کند.!!!بدون کمک انفجار خدایان هم می تواند ویبرانیوم را بشکند.!!!!!بعدشم ویژن فقط یک روبات است که یک هوش مصنوعی است که با کمک سنگ ذهن جان گرفته و دارای احساس شده است پس لیاقت میولنیر را ندارد فقط با سنگ ذهن می تواند پتک را بلند کند اما از قدرت کامل نمی تواند استفاده کند و ثور هر وقت بخواهد میتواند آن را پس بگیرد .!!!!درضمن ثور بدون میوانیر شاید از امثال سوپرمن ضعیف تر باشد اما باز هم قدرت های زیادی مثل:کنترل آذرخش،زور خیلی زیاد(بلند کردن چند سیاره)استفاده از انفجار خدایان(با شدت کمتر)و……!!!!!!

  63. علی کاربر می‌گوید

    بعد اینقدر سوپرمن رو بزرگش نکنید حتی بتمن هم شکستش داده حتی می تونست بکشتش !. تو نبرد هم نمیشه گفت چون یکی قویتره حتما برنده میشه با اینکه دومزدی از سوپرمن قوی تر بود ولی سوپر من کشتش پس هالک هم می تونه دومزدی رو بکشه

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      بر چه اساسی میگید هالک از سوپرمن قویتره؟ هالک فقط مشت داره . شاید بتونه سوپرمن پرت بکنه اما مشتاش یک خراش روی سوپرمن نمیندازه. همین برای دومزدی هم صدق میکنه به نظرم دومزدی با تیغ های بدنش آسیب های جبران ناپزیری میتونه به هالک بزنه.
      در کل تمام حرفاتون اشتباه بود و فن بوی بودن خودتون رو ثابت کردید.

    2. Arta کاربر می‌گوید

      به به نظر من دومزدی قویتر از هالک است چون هم زور بیشتره هم دوامش خیلی بیشتره هم تیغه های خیلی قدرت کندی دارد که به پوست سوپرمن نفوذ کرد پس به پوست هالک هم می‌تونه.!!!!!اگر هم در فیلم باشه به هالک پیشنهاد میکنم فرار کند.!!!!!

  64. علی کاربر می‌گوید

    خوب Arta خودت میگی وقتی تور به نهایت قدرت برسه! پس ویژن رو هم باید با نهایت قدرت در نظر بگیری اگه ویژن از قدرت سنگ زهن استفاده کنه شاید اصلا به تور فرصت مبارزه هم نده بعد بعد کی گفته چون تور لیاقت داره می تونه هرموقع خواست پتک رو از ویژن پس بگیره برو سرچ کن چند نفر تا به حال پتک تور رو بلند کردن و باهاش تور رو زدن بدون اینکه لیاقت یا سنگ داشته باشن نمونش« مون نایت» شبالیه ماه که لیاقت نداشت ولی پتک تور رو گرفت و حسابی تور رو کتک زد و آزگارد رو به آتش کشید خودت سرچ کن

    1. Arta کاربر می‌گوید

      #علی
      ببین ویژن اگر هم در نهایت باشه باز هم از صد درصد قدرت سنگ نمی‌تواند استفاده کند.!!!!!بعدشم درسته سنگ های ابدیت خیلی قوی هستند اما در کنار هم خیلی قدرتمند میشوند جدا از هم قوی هستند درست اما قدرت کافی برای نابودی ثور ندارند(جدا از هم).!!!!!

    2. Arta کاربر می‌گوید

      من تو گوگل سرچ کردم اما چیزی نیاورد اگر هم باشد فکر کنم این اتفاق در کمیک های چرت و پرت ای مثل کمیک های وات ایس اتفاق افتاده.!!!چون مون نایت در حد کاپیتان آمریکاست.!!! و کاپیتان آمریکا با میولنیر در حد ثور نیست.!!!!حتی بتاریبیل که صاحب استرم بیریکل است(صلاحی مشابه با میولنیر) و با لیاقتترین فردی است که میولنیر را بلند کرده(به جزو اودین و ثور) هم نتوانست مقاومت کند حالا مون نایت بتونه.؟؟؟!!؟!بعدشم مسلط بودن ثور رو میولنیر فقط از لیاقت نیست چون میولنیر متعلق به ثور است قدرت کنترل ثور روی میولنیر زیاد است.!!!!!و در کامنت قبلی منظورم از اولین اودین بود.

  65. علی کاربر می‌گوید

    بعد یکی از قدرت های ویژن سفر در زمان است حتی میتونه به زمان نوزادی تور بره و بکشتش این جوری دیگه کس دیگه ای هم نیست که پتک رو تزش پس بگیره

  66. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    الان ویژن از ثور قوی تر؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههه سفر در زمان خخخخخخخخخخ خب الان فک میکنی ویژن می‌ره ثور بچه رو می‌کشه بس؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا اگر اودین سر برسه چی؟؟؟؟؟؟؟ میخواد ۲ میلیون سال بره عقب اودین رو بکشه؟؟؟؟؟؟ حالا ول کن ، شما انگاری یه جوریتون هست و حقیقت رو قبول ندارید

    1. Arta کاربر می‌گوید

      #علی
      اول اینکه ویژن نمی‌داند باید به چه زمانی برود.!!اگر هم بداند باید تمرکز کند و زمان زیادی بزارد در این حین هم ثور که نگاه نمی‌کند.!!!!! اگر هم بتواند به زمان بچگی ثور برود که احتمالش یک در میلیون است با صد اولین مواجه میشود و من بهش پیشنهاد میکنم بار و بندیل رو جمع کنه و د در رو.!!!!!

    2. علی کاربر می‌گوید

      آره حق با شماست حواسم به اودین نبود ولی ویژن هم خیلی قویه و حداقل میتونه به زمانی که تور به زمین تبعید شده بود ولی نمی تونست پتک رو بلند کنه بره و بکشتش

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        ویژن اصلا سنگ روح داره چه ربطی به سفر در زمان داره.
        فکر کنم شما با سنگ زمان اشتباه گرفتی.

      2. Arta کاربر می‌گوید

        بله دقیقاً

    3. Arta کاربر می‌گوید

      کاربر دکتر استرنج لطفاً احترام بگزارید نظر ایشون هم محترم هست.!

  67. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ثور خیلی هم از این ربات سخنگوقویتره

  68. علی کاربر می‌گوید

    در اون زمان اودین هم ببمار بود و حتی خبر نداشت که لوکی نابودگر رو برای کشتن تور فرستاده بعد شاید خبر هم داشت نمیامد چون تور رو به عنوان انسان به زمین تبعید کرده بود

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست عزیز توضیح دادم که چرا ویژن نمیتونه در زمان سفر کنه .
      در ضمن اگر براساس کمیک باشه ثور فقط لیاقت میولینر { پتکش} از دست داد نه قدرتش حالا کاربر راجرز اطلاعاتشون در این زمینه بیشتره.
      اما میدونم تور {بدون لیاقت} تونست انتقام جویان شکسست بده که در مقاله ۱۰ کار بد ثور در همین سایت می تونید برید ببینید.

  69. Steve rogers کاربر می‌گوید

    #آرتا
    این حرف کاملا اشتباه است
    هالک از لحاظ فیزیکی بر سوپرمن برتری داره و این پیروزی رو برای سوپرمن خیلی سخت می کنه البته منم میگم سوپرمن هالکو میزنه اما به سختی پرتو هایی که هالک شلیک می کنه گاما هست میدونی گاما چیه قویترین پرتوی کیهان هست کی بود تونست در مقابل مکش یک سیاهچاله مقاومت کنه کی بود وزن بعدی که چگالی بی نهایت داشت رو تحمل کرد کی میتونه کاری کنه که دشمنش نتونه سفر های زمانی انجام بده هالک. بود
    ادمین جان مقاله اشتباه هست
    امتیاز قدرت فیزیکی و بزرگترین شاهکار ها برای هالکه شما چرا خدایی شاهکارهای هالکو حساب نمی کنید هالک آنسلات رو با یک مشت شکست داد اون میدونی چیکار کرد انتقام جویان چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو کشت آیا دومزدی میتونه یا یک مشت تمام انتقام جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو بکشه
    قدرت دومزدی زیاده خیلی هم زیاده اما مال هالک بیشتره
    هالک در دنیای کمیک از لحاظ قدرت فیزیکی اوله و اگه دارک ساید رو حساب نکنیم هیچ کس نمیتونه غیر اینو ثابت کنه چون در مقابل وزن بی نهایت مقاومت کرد

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیو راجرز (حال نداشتم انگلیسی بنویسم)
      دومزدی از همه لحاظ به هالک برتری داره حتی قدرت فیزیکی و این دومزدی که میبینید میاد زمین و با لیگ عدالت میجنگه دومزدی اصلی نیست و فقط ساخته ای از دومزدی توسط دارکسایده همینشم از هالک قویتره دومزدی قدرت فیزیکیش خیلیییییییییییییی از هالک بیشتره ،سرعتش بالاتره و….. ، در ضمن لطف کنیدو حرف ندانسته نزنید سوپرمن قدرت فیزیکیش از هالک بالاتره دارکساید و هایفادر و زئوس(هردوزئوس) هم که به ترتیب بالاترین قدرت فیزیکی در کمیک رو دارن (هایفادر و زئوس ها قدرت فیزیکیشون تقریبا برابره) و سوپرمن هم تقریبا همه کارهایی که هالک کرده رو انجام داده
      اگه هالک در این حد قوی بود با دو مشت زئوس نمیرفت رو تخت دراز شه هالک از لحاظ قدرت فیزیکی رتبه پنجم یا ششم رو داره این نظر شماست و محترمه اما اشتباهه
      ۱-دارکساید
      ۲-زئوس ها -هایفادر
      ۳-دومزدی
      ۴-سوپرمن
      ۵-هالک
      بر اساس قدرت فیزیکی بود پس حرف ندانسته نزنین لطفا

  70. علی کاربر می‌گوید

    وای یعنی شما نمیدونید میتونه تو زمان سفر کنه حداقل قبل نظر دادن یبار بزنید تو اینترنت نمی دونید حرف نزنید بله می تونه سفر کنه سرچ کن تو هر سایتی نمونش ویکیپدیا و…
    من نمیدونم همه ی سایتا چرت میگن شما یا دوتا فیلم میگد نمی تونه سفر کنه واللا من دیگه اسم سایتم گفتم دیگه حرفی ندارم
    ادمین محترم شما بیشتر از ما میدونید آیا ویژن میتوته تو زمان سفر کنه یا نه

  71. علی کاربر می‌گوید

    باشه قبول اصلا ویژن از مرد عنکبوتی هم ضعیف تره

  72. علی کاربر می‌گوید
    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      داداش قدرت سفر در زمان داره مرد عنکبوتی ازش قویتر باشه؟

  73. عباس کاربر می‌گوید

    این هالک که مارول ساخته به هیچ وجه حریف دومزدی نمیشه وهیچ شانشی نداره چون هالک خیلی ضعیف شده

  74. علی کاربر می‌گوید

    ثور انقدر هم قوی نیست توی انتقام جویان ۱ با مردآهنی مساوی کرد توی ثور رگناروک هالک ضعیف شده بود

  75. Spider boy کاربر می‌گوید

    بعدشم هالک خیلی قوی تره دومزدی شاید تونسته باشه سوپرمن رو بکشه ولی هالک چکش تور رو برداشت و اگه هالک عصبانی بشه میتونه با یه انگشتش دومزدی رو بکشه مگه هر کسی تیغ داشته باشه از هالک قوی تره هالک اگه توی کمیک دیده باشین واولین رو نصف کرد

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اتفاقا دومزدی هست که بسیار از هالک قویتره هالک ابدا از پس دومزدی بربیاد تیغ دومزدی سوپرمنو کشته پس قطعا به هالک صدمات بسیاررررر بالا بزنه درکل ۷۰ به ۳۰ به نفع دومزدی ،دومزدی راحت هالکو میزنه دومزدی اصلی اگه باشه که هیچ تو سه صوت هالکو میزنه

  76. علی رضا کاربر می‌گوید

    سلام وقت بخیر ببخشید مایسترو قوی تره یا دومزدی

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی رضا #
      ببینید بنده زیاد مایسترو رو نمیشناسم اما فکرکنم دومزدی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی رضا #
      ببینید بنده زیاد مایسترو رو نمیشناسم اما فکرکنم دومزدی البته این نظر بنده هست

    3. Bob کاربر می‌گوید

      مایسترو کنونی بسیار از دومزدی ضعیف تره چون کتک بدی از هرکول خورد، اما مایسترو کلاسیک خیر اون میتونست پروفسور هالکو بزنه و میخواست از پوستش پرچم درست کنه (پروفسور هالک از هالک وحشی ضعیف تره) اما همون هالک وحشی از دومزدی قویتره.

    4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # علی رضا
      فکر کنم مایسترو اصولا از هالک معمولی ضعیفتر باشه اما در هر صورت در کمیک ساعت قیامت اشاره شد که هالک از دومزدی قویتره . هرچند من شخصا فکر میکردم دومزدی قویتره و اکثرا هم همینو میگفتن . حالا دیگه نمیدونم .

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        کجاش گفت؟
        آخه هالک مال ماروله بعدش دیسی بیاد شخصیتشو ضعبف کنه؟
        دومزدی قویتره تامام

  77. علی کاربر می‌گوید

    spider Boy# وقتی اطلاعات نداری چیزی نگو دومزدی زد سوپرمن را کشت سوپرمن از هالک خیلی قویتره دومزدی چه توی کمیک چه سینما و انیمیشن از هالک قویتره تو سینما که خیلی خیلی قویتره بهترین راه برای هالک اینکه فرار کنه

  78. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    علی رضا
    مایسترو از دومزدی قویتره

  79. علی کاربر می‌گوید

    دومزدی از مایسترو قویتره

  80. حسام کاربر می‌گوید

    ببخشید ولی تو یکی از کمیک ها نوشته بود هالک دومزدی را شکست داد. ولی نظر من ایکنه دوتا شون قوین دومزدی به خاطره تیغ های از جنس آدامانتیوم است ولی هالک اگر به نهایت قدرتش دست پیدا کنه که خدا اون روز رو نیاره کل جهان را با خاک یکسان می کنه الان هالک ۵۰ درصد از قدرتش استفاده می کنه اگر به ۱۰۰ برسه بروس بنر میمره موقع نبرد با یورش چیزی نمونده بود که هالک شکست رو قبول کنه ولی به واسط جن گیر بروس هالک را رها کرد و قدرت هالک به ۱۰۰ رسید و فقط با یک مشت زره آنسلات را نابود کرد . دومزدی بر خلاف هالک نمی تونه خشم خود را کنترل کنه و از این طریق می تونه پرتو های گامای بیشتری در حین مبارزه دریافت کنه . این کلیپ نبرد هالک و دومزدی قابل قبول نیست به نظر شما چرا . ۱ هالک باهوش و حرکات رو پیش بینی می کنه ۲ استفاده از موج شوک در حین مبارزه و کری موقت ۳ استفاده از تکنیک جهان شکن ۴ زود درمانی . دومزدی قوی اون سوپرمن کشت و دارک ساید رو شکست داد لیگ عدالت رو نابود کرد دومزدی از قدرت عقل برخوردار نیست و حرکات به موقع پیش بینی نمی کنه فقط به فکر نابودی پس نتیجه می گیرم هالک استعداد بالا تری نسبت به دومزدی داره و در ضمن تجربه هالک بالاتره . حالا به نظرتون دومزدی قوی یا سایتاما اگر گفتید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام #
      جناب دومزدی قویتر از هالکه قطعا قطعا قطعا قطعا دومزدی هم کلی شخصیت قدرتمند مثل رادیانت رو زده

      1. حسام کاربر می‌گوید

        دومزدی رادیانت رو زده؟؟ مگه میشه امکان نداره رادیانت بر خلاف موجودات دیگه غیر قابل لمس است مثل دکتر منهتن … موجودات دی سی قوی تر از مارول هستند . چهار نوع هالک قادر به شکست دومزدی هستند. هالک مجازات گر . مایسترو . هالک فاتح . ردهالک . مایسترو حتی کله گالاکتوس رو شکست و گذاشت تو کلاکسیون اتاق ش این چهار تا خیلی خطرناک هستند و توقف ناپذیرند

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام #
          بله اشتباه ار من بود یک نسخه قویش اینکار رو کرده اون ورژنا رو که میدونم قویترن اما هالک معمولی از دومزدی ضعیفتره

          1. علیرضا کاربر می‌گوید

            بله هالک معمولی حریف دومزدی نمیشه ولی میتونه حریف خوبی براش باشه دوست عزیز بعدش هم اگه هالک معمولی حریفش نشه ثور قطعا شکستش میده مطمعانم که ثور شکست میده دومزدی رو چون استورم بریکر و میولنیر داره علاوه بر اون تو جنگ هم مهارت داره که قطعا موثره

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        دومزدی رادیانت نزده
        رادیانت به اندازه دوتا اسپکتر قدرت داره

  81. علیرضا کاربر می‌گوید

    سلام مقالتون خوب بود من که طرفدار هالکم موافقم که از هالک قویتر هم هست اما میگن دورمامو رو کشته نه درست نیس هالک حریف دورمامو نیست ولی اونایی که از ثور طرفداری میکنن بدونن که تو هیچ سایتی چه تو ایران چه تو آمریکا ختی اصلی ها شم از اینکه ثور از هالک قویتره چیزی نگفتن چرا ؟؟ اگه اینطور بود بین شخصیت هایی که از هالک قویترین میبود که نبود متاسفانه اما اگه کسی میتونه دیگری رو شکست بده دلیلش این نیست که ازش قویتره فقط توانایی شکستش رو داره باز هم تکرار میکنم هالک دورمامو رو نکشته تمام .
    ولی آنسلات که از تانوس قویتره رو شکست داده
    ولی ثور هم دست کمی از هالک نداره اگه ثور و هالک نبودن از نظر من کمیک های مارول بی معنا میشد انقدر دعوا نکنید هر کسی توانایی های خاص خودش رو داره ولی بگم انقدر دعوا نکنید هالک دیگه خدا که نیست قدرتمند هست اما از همه که نه نمونش ثور و کاپیتان مار‌ول و همین دومزدی ولی ازشون ضعیف تر یا قویتر نیست

  82. علی کاربر می‌گوید

    دومزدی با فاصله زیاد از هالک قویتره دومزدی سوپرمن را کشت ولی هالک حتا تو خواب هم حریف سوپرمن نمیشه دومزدی دارک ساید رو شکست داده دارک ساید از تانوس قویتره و تانوس به راحتی هالک را شکست میده

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      درسته دومزدی از هر لحاظ برتره اما هالک هم کسی رو کشته که از تانوس قویتره اون کسی نیس جز آنسلات یا همون یورش خود آنسلات هم قدرت بدنیش زیاده وهم قدرت های دیگش که هالک با سه ضربه سپرش که از آدامانیتوم بسیار سخت ساخته شده بود رو شکست پس این حرف رو نزن دوست عزیز

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        فک کنم در اون زمان بنر جلوی خشم هالک رو نگرفته بود ولی در حالت عادی بنر هالک رو محدود می‌کنه البته این رو جایی خودندم مطمئن نیستم

  83. احمد کاربر می‌گوید

    یه سوال اگر ارتباط ذهنی بنر رو با هالک قط بشه کدوم قویتره
    و اسم کمیکه که ثور تبدیل به نکرو ثور میشه گالاکتوس میزنه چیه

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      توی کمیک thor : god of tunder قسمت آخر اخر ارک اول یعنی قسمت ۱۱ ثور تبدیل به نکرو ثور میشه
      در قسمت ۲۰ تا ۲۳ هم نبرد تولد کینگ ثور رو با گالاکتوس رو
      داریم که قسمت ۲۳ کینگ ثور نکرو رو بدست میاره

    2. حسام کاربر می‌گوید

      اگر ارتباط بروس بنر با هالک قطع بشه میشه ان لله والیه راجعون هالک به آخرین قدرتش دست پیدا می کنه که اصلا خوب نیست چون مثل قبل قدرت فکر کردن نداره و فقط به دنبال نابودیه و از پوستش تشعشات گاما ظاهر میشه

    3. M.K کاربر می‌گوید

      #احمد
      در اون زمان هم دومزدی قویتره
      ما اول باید بتمن و سوپرمن و واندرومن
      را با هالک مقایسه کنیم که نتیجش هم
      معلومه ون واقعا نمیدونم چرا هالک را
      با دومزدی مقایسه میکنید این کاخیلیی
      اشتباهه امثال هالک را باید با سوپرمن
      مقیسه کرد که اون هم سوپرمن قویتره
      پس دیگه حرف مقایسه دومزدی با هالک
      را نزنید چون نتیجه معلومه

  84. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    احمد
    بینید اگر از ارتباط بنر با هالک قطع بشه دیگه هالک رو نمیشه جلوش بگیری

  85. علی کاربر می‌گوید

    تانوس قویتره یا دومزدی

    1. حسام کاربر می‌گوید

      سلام وقت بخیر .تانوس قوی تر از دومزدی . در صورتی که دستکش بی نهایت همراه شش تا سنگ ابدیت داشته باشه تانوس فقط با تکنیک بشکن می تونه به زندگی دومزدی خاتمه بده دوست عزیز .

  86. حسام کاربر می‌گوید

    متأسفانه در فیلم های امروزه استودیو مارول. هالک تعریف چندانی نداره در فیلم های انتقام جویان هالکی که در نظر گرفته شده . پروفسور هالک یا هالک با هوشه که ضعیف ترین ورژن هالک به محسوب میاد . که کتک مفصلی از همه خورد . ولی قوی ترین هالک . هالک مجازات گر کیهانی . وقتی که به زمین فرود میاد با اولی کسی که در می افته گروه انتقام جویان و فقط با کوبیدن به زمین همه گروه انتقام جویان متلاشی می کنه و با گروه دوم چهار شگفت انگیز در می افته و تک تک شونو می کشه حتی دست ثینگ از کتفش در آورد . و روبه روش ددپول قرار گرفت حتی کله ددپول هم له کرد و گروه سوم واچر ها و پشت سر هم واچر ها را کشت حتی قوی تر از گالاکتوس بودند

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      داداش من کمیکش رو خوندم ولی این چیزا توش نبود ها
      مگه کمیک پانیشر نبود که قسمت آخرش اومد ۶ تا واچر رو نابود کرد ولی اونجرز و چهار شگفت انگیز توش نبود بعدشم کی فهمیده اون ۶ تا واچر هر کدومشون از گالاکتوس قویتر هستند

      1. حسام کاربر می‌گوید

        اسم کمیک بروس بنر ( زمین ۱۲۰۹۱) است و کمیک دیگه‌ای هم هست به این اسم Rune king thor vs space punisher است امیدوارم موفق و پایدار باشید

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          خیلی سپاسگزارم

          1. حسام کاربر می‌گوید

            خواهش می کنم خدمت به شما باعث افتخار بنده است .

  87. EERON BLACK کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. تایرنت قوی تره یا دومزدی

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      سلام تایرنت در حد گالاکتوس هست و به نظرم می‌تونه از دومزدی قویتر باشه

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      تایرنت هالک و دومزدی رو با هم میخوره ی پارچ آبم روش

    3. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      تایرنت؟؟
      اصلا حتی قابل مقایسه هم نیسن تایرنت قدرتش کیهانی است و با یک ضربه تمام استخوان های دومزدی و در هم میشکنه

  88. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام تایرنت قطعا از دومزدی قویتر چون تایرنت رو حتی میشه گفت از گالاکتوس هم قویتره

  89. حسام کاربر می‌گوید

    سلام وقت بخیر. تایرنت صد در صد قوی تایرنت میلیارد ها سال پیش توسط گالاکتوس خلق شد اون یک ماشین باهوش و قدرتمند است . اون تونست . موج سوار نقرهای و گلادیاتور و کاپیتان مارول و بتا ری بیل ترکس شکست بده . باید با دارک ساید مقایسه بشه .

  90. ابوالفضل عابدینی کاربر می‌گوید

    سلام . ممنونم از سایت خوبتون و همینطور از کامنت تتون . ببخشید جاگرنات همه سطح دومزدی ؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      به نظر بنده اصلا در سطح نیست

    2. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      جاگرنات قویتر هم هست خیلی خیلی قویتر

  91. ابوالفضل عابدینی کاربر می‌گوید

    ببخشید. اما جاگرنات سنگ سیتوراک داره . یعنی حتی نمیشه دومزدی را شکست بده .

  92. فلش کاربر می‌گوید

    وجدانا بعضی ها شورش رو در اوردن . آقا جان مقاله درباره
    نبرد دومزدی و هالک هست . بعد یه سری شروع میکنن به نبرد بین ثور و هالک 😐. البته توی هر مقاله ای که میرم میبینم یا بحث بین هالک و ثوره یا بین مارول و دی سی 😐 . هر کی طرفدار هز کمپانی یا هر قهرمانی هست نظر شخصی خودش هست شما چیکارش دارین ؟ 😐

  93. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام
    ممنون
    با این مطلب به خیلی از سوال هایی که همیشه از خودم میپرسیدم پاسخ دادین.
    فقط ببخشید ولی به نظر امتیاز قدرت باید مال هالک باشه چون اون تو نهایت قدرتش توانسته دورمامو را شکست دهد در حالی که دومزدی در برابر دورمامو هیچ شانسی نداره البته دومزدی هم شاهکار های بی نظیری داره ولی بنظرم باید مینوشتیم – برابر و تاحدودی دومزدی

  94. کاظم گراچ کاربر می‌گوید

    درسته دومزدی می بره .
    اما نباید هالک رو دست کم بگیرید .
    به نظر من دومزدی رو با تانوس مقایسه می کردید بهتر بود.

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      داداش گلم تانوس به راحتی دومزدی را با دست خالی پودر میکنه

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        دوست من حالت خوبه تانوس بدون سنگ ها که زیاد قوی نیست حتی با سنگ هم باشه دومزدی میبره چون سنگ ها بر شخصیت های دیسی تاثیر گذار نیست دلیل بیار که تانوس از دومزدی قویتره

        1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

          تانوس چه با سنگ چه بی سنگ به راحتی برندس
          اولندش اینکه تانوس گالاکتوس و اودین رو به چالش کشیده پس مسلما دومزدی براش هیچی نیست
          بعدش هم من نمیدونم چرا همه میگن سنگ ها رو اشخاص دی سی تاثیر نداره اخه اقاجان تو همه مقاله ها که تانوس توش هست سنگ هارو حساب میکنن بعد شما چی میگین؟
          اینم دلیل حالا تو برای دومزدی بیار

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بدون سنگ دومزدی برندس تانوس بره هفت نسلش هم بیاره حریف گالاکتوس و اودین نمیشه نه سنگا تو دیسی کار نمیکنه اول اطلاعات داشته باشین بعد نظر بدین

          2. Attack titan کاربر می‌گوید

            مرد حسابی تاثیر نداره تاثیر داشت اون وقت دیسی مال مارول بود همین سورس از قلب عالم قویتره بعد حرف از سنگ ها میزنی تازه دومزدی رو اگه چندین بار از اودین و گالاکتوس شکست بخوره بعدا ازشون قویتر میشه

  95. سجاد کاربر می‌گوید

    اقا من یک دلیل منطقی دارم که هالک برندس
    هالک تو اوج قدرتش سنتری رو با یک ضربه شکست داده سنتری هم اگه از سوپرمن قویتر نباشه ضعیفتر نیست.
    دومزدی سوپرمن رو به زور شکست میده اونوقط هالک با یک ضربه این کارو کرد.
    هالک از دومزدی قویتره
    تمام

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      هالک کی سنتری رو با یک مشت شکست داده ؟؟؟
      سنتری قدرتش بستگی به روحیش داره و به احتمال زیاد در اون حالت روحیه خیلی کمی داشته حتی هرکول هم سنتری رو زده

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        درشته جناپ

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          شحیح جناپ

  96. امیر عباس کیارستمی کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. ببخشید دارک ساید قوی تره یا گالاکتوس؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

  97. امیر عباس کیارستمی کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. ببخشید دارک ساید قوی تره یا گالاکتوس؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      دارک ساید اصلی یا کلون ؟
      اصلیش که با یه اشاره گالاکتوسو به فنا میده
      اما اگه کلونش رو میگی که فک کنم گالاکتوس قویتره

  98. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    اقای ادمین فک کنم کسی که این مقاله نوشته اصلا هالک رو نمیشناخته مگه نه؟؟؟ ( بی احترامی نمیکنم)
    اخه هالک قدرتش بی انتهاست چطور امتیاز قدرت مال دومزدی شده؟
    هالک اگه تو نهایت قدرتش باشه دومزدی رو تو یک دقیقه به خاکستر تبدیل میکنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب دومزدی درنهایت قدرت هم خیلی قویتر از چیزیه که در حالت عادی است و این مقاله کامل درسته

  99. Attack titan کاربر می‌گوید

    جناب سجاد اگه هالک در نهایت قدرت باشه میشه هالک جهان شکن من اینجوری میدونم خب اون وقت دومزدی در حالت عادی و هالک در یکی از نسخه های قوی انصافا هالک معمولی معمولی معمولی معمولی با دومزدی معمولی ورژن هر دو معمولی باشن دومزدی برنده هست

  100. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ببینید اقایون د و A( اگه میخواسم بنویسم طولانی میشد)
    من نمیفهمم دومزدی کجاش از هالک قویتره؟؟؟
    خشم هالک با تکامل یافتن دومزدی تفاوت زیادی ندار ه
    تازه تکامل یافتن دومزدی بااخره یه جایی محدوده ولی قدرت هالک بدون هیچ محدودیتی جلومیره و بلاخره از دومزدی قویتر میشه👍

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر دومزدی هم نامحدوده تکاملش خب نمیشناسینش لازم نیست بگین محدوده

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      البته نظرتون محترم

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سجاد نامیرا
      حرف شما بسیار اشنباه دوست عزیز.
      دومزدی میتونه تا ابد بمیره و زنده بشه. البته اگر با کریپتونایت بهش آسیب نزنن. دومزدی پیروز این نبرد. چون نمیمیره خسته نمیشه و تیغه هایی داره که مسلما اثرات وحشتناکی روی هالک میزارن. پس لطفا درمورد کاراکتر ها اطلاعات جمع کنید دوست عزیز.
      با سپاس.

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        شما هم در مورد هالک یه کم اطلاعات جمع کنید بعد بگین
        خب هالک هم میتونه تا ابد عصبانی شه
        مشت های هالک واقعیت رو میشکافه بعد نتونه به دومزدی صدمه بزنه؟؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          واقعیت که فقط تو نهایت قدرت شاید بتونه بشکافه که تازه دومزدی قدرت بدنیش با سوپرمن برابر و از هالک بیشتره دومزدی قویتره

  101. امیر عباس کیارستمی کاربر می‌گوید

    سلام وقت بخیر. مرد مولکولی و پرودگار دووم قوی تره یا دکترمنهتن

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      مرد مولکولی و چاد دووم به نظرم با فاصله اندکی قدرتمند تر هستند

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        مرد مولکولی فک نکنم دکتر منهتن با دادگاه برابره

  102. امیر عباس کیارستمی کاربر می‌گوید

    سلام. خسته نباشید. ببخشید. هالک مجازات گر کیهانی قوی تره یا لیگ عدالت و دومزدی کدوم قوی تره؟؟؟

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      هالک مجازات گر دیگه معلومه
      اون ۶ تا گالاکتوس رو کشته بعد اینا چیه میگن این وسط

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        ۶ تا واچر نه گالاکتوس

      2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        البته سوپرمن در ریکاوری کامل باشه و هوپ فورس استفاده کنه
        دومزدی هم رو فرم باشه
        واندروومن هم با اجازه از زیوس کنترل رعد داشته باشه
        ورلد فرجر هم که هس

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        واچر ها به اندازه گالاکتوس قوی نیستن به هیچ وجه درضمن لیگ عدالت هم فردی به اسم ورلد فورجر داره و خب لیگ عدالت توان زدن sph رو دارن

        1. Randall spector کاربر می‌گوید

          واچر ها کلا در حد سلستیال۰ ها و خود گالاکتوس نیستتد اما با شاهکار های استاد جیم استارلین واچر ها در سلسله مراتب قدرت از سلستیال هاو گالاکتوس قویتر هستند

  103. Amur X کاربر می‌گوید

    از نظر من هالک قویتره چون دومزدی با اون صلاح مخصوص که بافت هارو نابود می‌کنه از بین رفت اما هالک توانایی خود درمانی با لایه داره پس فکر نکنم با اون صلاح نابود بشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب ببینید دومزدی هم مثل هالکه بعد مرگ توان بازگشت داره تازه قویتر و خطرناک تر برمیگرده

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن ایشون فقط فیلم دیدن حتی نمیدونه اون کریپتونایته

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          درست میگید دومزدی حتی در کمیک به اون ضعفش هم چیره شده به نظر بنده که دومزدی واقعا قویتر از هالکه

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            با من هستین

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله

              1. Attack titan کاربر می‌گوید

                اهان اوکی

  104. king venom کاربر می‌گوید

    درحال حاضر تاریخچه هالک کاملا تغییر کرده
    الان معلوم شده تمام هالک های مولتیورس به وان بلو ال متصلند که یعنی هالک از منبع قدرت غیرقابل وصفی برخورداره و همچنین جاودانه تره

    هالک معمولی و غیر معمولی هم نداره چون روح پدرش بهش گفت هردفعه که هالک تو کمیک ها میمرده توسط وان بلو ال زنده میشده و روحشم خبر نداشته
    حتی شی هالک هم چهار بار تو کمیک ها کشته شده و هر چهار بار توسط اون زنده شده
    وان بلو ال توی نبردای هالک دخالت نمیکنه ولی حالا که هالک از وجودش باخبره میتونه ازش نیرو بگیره و قویتر از مرگ برگرده
    الان هالک میتونه توی چند دقیقه دوباره از مرگ برگرده(چند دقیقه توی جهنم اندازه دهها ساعت طول میکشه)
    با تاریخچه جدید هالک اون سطح قدرتش الان از اکثر قهرمانان و شروران مارول بالا تره و قطعا دومزدی رو نابود میکنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نه خیر ابدا چرا عادی و غیر عادی داره بعد مرگ دومزدی هم برمیگرده هالک عادی از ثور ضعیفتره

  105. EERON BLACK کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید. دومزدی قوی تره یا هالک شیطانی

    1. شهریار کامیک فن کاربر می‌گوید

      داداش بعد از کامیک ایمورتال هالک ما به ابعاد جدیدی از قدرت هالک پی بردیم
      کابر کینگ ونوم کاملا درست میگن
      دومزدی شانسی جلوی هالک نداره
      در واقع ما متوجه شدیم هیچ کدوم از شخصیت های معروفی که قبلا با هالک مقایسه میشدن مثل سنتری ثور شانسی جلوی هالک ندارن اگه قدرت واقعیش رو آزاد کنه
      این شخصیت به نوعی تصور وان بیلو آل هست و میتونه سطح قدرتش رو تا اندازه اون بالا ببره
      یعنی هالک میتونه حتی خودشو تا چند شخصیت قدرتمند کل عالم مارول بالا بیاره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ایمورتال هالک نسخه عادی هالک نیست نیسستتتتتت و دومزدی و سنتری قویتر از هالکن و هالک هرگز در اون حدی که شما میگی نیست

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          خب چرا فقط حرف میزنی با دلیل ذکر کن اکثر صحبت هات بدون دلیل هست

          1. برنا کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            بنده هم با کاربر رندال موافقم
            شما همش بدون دلیل میگی نه این جوریه که من میگم
            از نظر بنده هم هالک قویتره
            و اینکه شما میایید میگید هالک معمولی خب این حرف نمیشه گفت حرف درستیه شما باید بیای یک دنیا رو در نظر بگیری و قهرمان رو تو اون دنیا بسنجی قدرت هاش رو
            مثلا هالک دنیای آلتیمیت
            چون قدرت تو کامیک بالا پایین داری و شما اصرار داری حتما یه نسخه از هالک رو با دومزدی مقایسه کنی که تو اون نسخه نتونسته از همه پتانسیل های قدرتش استفاده کنه ببینید مثلا یک کاربر میاد میگه هالک تو کامیک وورد وار هالک فلان کارو شما سریع جبهه میگیرید نهههه من هالککک معمولییی رو میگم
            خب دوست عزیز غلطه این مدل
            این ایمورتال هالک همون هالک کامیک های هالک شگفت انگیزه و فقط بخاطر گذر زمان تونسته بهتر از پتانسیل قدرت هاش استفاده کنه یا هالک تو کامیک وورد وار هالک خیلی بهتر تونسته از توانایی خشمش استفاده کنه

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              برنا #
              حقیقتش ایشون فقط گفتن چرا دلیل نمیارین و این خیلی فرق داره با اینکه هالک رو قویتر از سنتری بدونن خیلی اینکه این ایمورتال هالک واقعا تفاوت زیادی داره با هالک حالا چون هردو مال زمین ۶۱۶ هستن دلیل نمیشه که ایمورتال هالک هالک عادی باشه یکی از تفاوت هاش هم اینه که تحت کنترل وان بلو آل هست یکیش هم اینه که تا بعد غروب خورشید نمیتونه بیاد و اینکه قدرت های سنتری خیلی متنوع تره و قدرت بدنی تفاوت چندانی نداره با هالک و اینکه حرف شما خیلی اشتباه هست مثل اینه که کینگ ثور رو ثور عادی بدونیم درسته که ثور الان در خط زمانی اصلی پادشاه آزگارد هست اما هنگام مبارزه نباید اودین فورس حساب شه و ما باید هالک عادی رو درنظر بگیریم

              1. Rasel کاربر می‌گوید

                داداش رون کینگ ثور قدرت هاش رو بصورت ذاتی به دست نیاورده از نیرو های دیگه گرفته
                ولی ایمورتال هالک قدرت هاش مال خود خودشه و اینکه تحت کنترل پایین تر از همگان نیست فقط یک جا تو کامیکش وان بیلو ال داشت کنترلش میکرد
                بعد منی که دیسی فن تعصبیم قبول دارم هالک قویتر از دومزدیه شما چطوری قبول نداری هنوز

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  اصلا از دومزدی قویتر از سوپرمن و سنتری به هیچ وجه قویتر نیست منم اسم رون کینگ ثور نیاوردم گفتم کینگ ثور این هالک معمولی نیست

          2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            من جواب یکی دیگه رو دادم لطفا دخالت نکنید اگه حرفم اشتباه بود بعد کامنتم رو ریپلای کنید دلیل ؟! کافیه قدرت های سنتری رو ببینید تا متوجه شید که سنتری قویتر هست یا هالک بعدهم خوبه خودتون میگفتی این هالک هالک عادی نیست تا من میگم میشه اشتباه این رفتارتون اصلا درست نیست که هرچی میگم میاید و مخالفت میکنید حتی حرفی که قبلا خودتون زدید که ایمورتال هالک هالک عادی نیست

            1. روح رندال کاربر می‌گوید

              چه زبطی به سنتری داشت حرف من یا اینکه ایمورتال هالک هالک اصلی نیست ؟
              میگم تمام حرفهایی که میزنی بدون دلیل هست همش میگی هالک قویتر نیست بدون شک فلانی قویتره بدون دلیل

  106. اسفندیار کاربر می‌گوید

    احتمال میدم این مقاله قدیمی باشه تو سایت
    و یک چیزه دیگه اینکه این مقاله ترجمه مقاله به همین نام تو سایت cbr هستش و اونجا هالک رو پیروز نبرد اعلام کرده و مترجم مقاله به دلخواه خودش اومده یک سری جاهارو عوض کرده(این کار غیر حرفه ای انجام شده و تا حدودی از کیفیت مقاله کم کرده)
    در حال حاضر که بعد از کامیک های ایمورتال هالک فک نکنم کسی شکی تو این موضوع داشته باشه که هالک پیروز میدان میشه
    در آخر هم از سایتتون تشکر میکنم و امیدوارم در آینده سایت بزرگتری بشه و به پیشرفتش ادامه بده

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ایمورتال هالک یکی نسخه قویتر از هالکه دومزدی یک مقداری قویتر از هالکه

  107. Il کاربر می‌گوید

    بخدا هالک کمیک با سینما فرق داره
    هالک تونسته یک ستاررو تحمل کنه ی شهاب سنگ یا یک سیاره اگ اشتباه نکنم که دوبرابر زمین بود رو از بین ببره تونسته مشتی به قدرت یک تریلیون رو تحمل کنه

دیدگاه ها غیر فعال است.