ریمستر بازی Alan Wake به صورت رسمی معرفی شد

بلاخره می توان خاطره ها را زنده کرد.

امروز به صورت رسمی، استودیو رمدی ریمستر بازی Alan Wake را معرفی کرد. نسخه بروز شده سال ۲۰۱۰ آن که به زودی بر روی تمام پلتفرم ها منتشر می شود.

نسخه ریمستر بازی Alan Wake در پاییز سال ۲۰۲۱ بر روی تمام رایانه های شخصی و کنسول های نسل نهم و هشتم منتشر خواهد شد. که توسط استودیو Remedy توسعه و ساخته شده است. این نسخه شامل بازی اصلی و دو ماموریت اضافه می باشد. همچنین با توجه از تصاویری که توسط Epic Games منتشر شد. از نظر بصری، ارتقای چشم گیری داشته ایم و همچنین رزولیشن بازی به ۴K تغییر پیدا کرده است. 

Alan Wake

همچنین Lake در انتشار بیانیه ای داخل سایت Sudden Stop، توضیحات مختلفی درباره نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake داد.

بلاخره می توان Alan Wake را که ۱۱ سال از عمر او می گذرد را تجربه کنید. شما طرفداران، بار ها به ما گفته اید. که چقدر این بازی و شخصیت های آن را دوست دارید و عاشق آن هستید. این برای ما مهم است. و دوست داریم که افراد بیشتری به تجربه Alan Wake بنشینند.

داخل نسخه ریمستر شده Alan Wake، ما تجربه را نسبت به نسخه ۲۰۱۰ تغییر نداده ایم. بلکه صرفا ما به ارتقای بصری بازی و همچنین نوع فیلم برداری ها راضی شده ایم.

نکته جالبی را که می توان در این بین متذکر شد. این است که با توجه به نسخه اول بازی که در انحصار Xbox 360 بود. این اولین بار است. که Alan Wake در دسترس کاربران پلی استیشن قرار خواهد گرفت. در واقع دلیل این اتفاق این است. که Remedy در ژوئیه سال ۲۰۱۹ حق و حقوق آیپی را از مایکروسافت پس گرفت. زیرا قبلا مالک آیپی خود رمدی بوده است. از طرفی دیگر این استودیو در سال ۲۰۲۰ مدعی شد. که قرار دادی با شرکت Epic Games بسته است. و در حال ساخت دو عنوان می باشد. که می توان یکی از آن دو عنوان را ریمستر بازی Alan Wake دانست.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.