عنوان رایگان بعدی Epic Games اعلام شد

این فروشگاه، بلاخره عنوانی رایگان بعدی خود را با کاربران در میان گذاشت.

عنوان رایگان فروشگاه Epic games هفته آینده، امروز با انتشار خبری از سوی این فروشگاه، آشکار شد.

در واقع بازی سندباکس The Escapists از ۲۳ سپتامبر داخل فروشگاه Epic Games به صورت رایگان قابل دانلود توسط کاربران می باشد. همچنین این عنوان جایگزین دو بازی Speed Brawl ( یک بازی دو بعدی ) و بازی استراتژی – فضایی Tharsis می شود. این دو بازی نام برده شده. معمولا با قیمتی به ترتیب ۱۵٫۴۹ پوند و ۱۱٫۹۹ پوند هزینه برای کاربران ایجاد می کنند. اما در حال حاضر بارگیری و یا اضافه کردن آن ها به اکانت، تا ۲۳ سپتامبر رایگان می باشد. 

Epic games

از زمان راه اندازی Epic Games Store در دسامبر سال ۲۰۱۸، طبق ادعایی که این شرکت می کند. ۱۶۰ میلیون کاربر جذب خود کرده است. یکی از دلایل جذب بالای کاربر از طرف این شرکت، می توان به عنوان های رایگان هفتگی این فروشگاه اشاره کرد. تعداد این عنوان ها در سال ۲۰۲۰ به ۱۰۳ رسیده است. همچنین مجموع ارزش این عنوان ها معادل  ۲۰۴۷ دلار بر اساس قیمت ایالات متحده می باشد. و در سال گذشته، ۷۴۹ میلیون بازی رایگان نیز از این فروشگاه دریافت شده است.

نکته جالب دیگری که قابل ذکر می باشد. این است که با توجه به اسناد منتشر شده در دادگاه Epic Games و Apple، این شرکت برای عنوان های رایگان خود در نه ماه، مبلغی معادل با ۱۲ میلیون دلار خرج کرده است. این نشان می دهد. در نه ماه اولیه تاسیس این فروشگاه، ۳۸ عنوان رایگان کاربران دریافت کرده اند. که هر کدام از این بازی ها، یک مبلغ مشخص و همچنین متفاوتی را نسبت به یک دیگر داشته اند.

البته هفته پیش، Epic Games تایید کرد. که از حکم در شکایت ضد تراست خود بر علیه اپل، تجدید نظر کرده است. با این حال همچنان نظر قاضی مشخص نمی باشد. و باید تا پاسخ آنان صبر کرد.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.