پچ ۱٫۳۱ Cyberpunk 2077 در دسترس قرار گرفت

بلاخره این شرکت لهستانی برای Cyberpunk 2077 بروز رسانی جدید را منتشر کرد.

چندی پیش شرکت کوچیک بازیسازی سی دی پراجکت رد مدعی شد. که پچ ۱٫۳۱ Cyberpunk 2077 برای تمامی پلتفرم ها از جمله رایانه های شخصی، کنسول های نسل هشتم و سرویس ابری گوگل استادیا نیز منتشر شده است. 

آخرین بروز رسانی بازی Cyberpunk 2077 شامل تعدادی از بهبود های گیم پلی، تلاش برای رفع باگ و گلیچ های داخل دنیای بازی و به علاوه بهبود های بصری و UI است. 

همچنین نکته جالب تری که سی دی پراجکت رد درباره بروز رسانی جدید Cyberpunk 2077 اعلام کرد. این بود که حافظه GPU بازی برای کنسول های نسل هشتم بهینه سازی شده است. و همین امر باعث شده. که نسبت بازی روان تر از دفعه قبل اجرا شود. با این حال در طی آزمایشات مختلف برای بعضی از کاربران، این مورد صورت نگرفته است.

همچنین بروز رسانی ۱٫۳ Cyberpunk 2077 که در ماه آگوست منتشر شد. و به عنوان بزرگ ترین نسخه بازی نیز شناخته شد. ولی همچنان دارای باگ های متعدد و مشکلات بصری داخل بازی بوده ایم. با این حال اگر بخواهیم از ویژگی های کلیدی این بروز رسانی صحبت بکنیم. می توان به بهبود مینی نقشه بازی که در سمت راست پایین قرار دارد. اشاره کرد. از طرفی دیگر بهینه سازی هایی از لحاظ گرفتن امتیاز های بازی نیز وجود دارد. و به درخت مهارت ها نیز به نسبت بهینه سازی تر شده است.

2077 cyberpunk

البته اولین دی ال سی محتوای Cyberpunk 2077 نیز داخل همین بروز رسانی به کاربران، هدیه داده شد. که می توان دو کت، یک ماشین و یک ظاهر جدید برای جانی سیلور هند برای این دی ال سی نام برد.

چندی پیش نیز سی دی پراجکت رد مدعی شد. که یک چهارم کارکنان خود بر روی توسعه Cyberpunk 2077 کار می کنند. این یعنی حدود ۱۶۰ نفر از کارکان بر روی Cyberpunk 2077 مشغول می باشند. از طرفی دیگر این شرکت اعلام کرد که نمی تواند بروز رسانی های جدید بازی را به موقع برساند.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. کاربر می‌گوید

    یا حضرت والی وست!! چه سرعتی داری آقای براتی .. ببینم محلول اسپیدفورس درست کردید؟😂

دیدگاه ها غیر فعال است.